Eleganckie biuro w centrum.
Eleganckie biuro na kancelarię, biuro prawne lub doradcze o pow. 20 m2. Umeblowanie może być dostosowane do potrzeb. Na korytarzu znajduje się biuro poselskie i doradztwa podatkowego Cena zawiera opłaty eksploatacyjne. Położone jest w świetnej lokalizacji przy ulicy Stoisława 2 w Szczecinie na I p w bardzo bliskim sąsiedztwie 'Posejdona". Pomimo lokalizacji w samym centrum miasta jest tu bardzo cicho. Budynek jest pięknie odnowiony. Klatka schodowa przestronna, po remoncie. Pod budynkiem dostępny jest płatny parking. Zapraszam na prezentację.
Oferujemy Państwu eleganckie biuro o powierzchni 15 m2 w Centrum Biurowym "Herbertus". Piętro 1.Najemcy maja do dyspozycji kuchnię i eleganckie łazienki. Zdjęcia pokoi są przykładowe. Zarówno oferowane biuro jak i budynek jest po G E N E R A L N Y M remoncie. Cały obiekt jest monitorowany. Szczegółowe informacje na naszej stronie herbertus com pl Posiadamy własny monitorowany, zamknięty P A R K I N G.Cena obejmuje: koszty czynszu najmu 39 zł/m2 oraz koszty eksploatacyjne 16,90PLN/m2, udziału w częściach wspólnych 18%.Koszt całkowity wynosi 990 zł + opcjonalnie koszt parkingu oraz koszt prądu wg podlicznika (płatne dodatkowo). Wszystkie ceny netto.Telefony:(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego) Zaparzamy do współpracy
Do wynajęcia przestronny lokal o powierzchni 92m² w pobliżu Centrum Handlowego Jantar. Na ulicy Damowskiego. To spokojna okolica, idealna dla osób poszukujących kameralnego miejsca do pracy. Lokal oferuje eleganckie pomieszczenie biurowe, ładnie zrobione dwie łazienki , pomieszczenie gospodarcze magazyn oraz dostęp do różnorodnych udogodnień w pobliskim centrum handlowym. Idealne na biuro magazyn czy na usługi, lokal posiada kamery i alarm. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu i bliższego zapoznania się. Cena brutto
Do wynajęcia przestronny lokal o powierzchni 92m² w pobliżu Centrum Handlowego Jantar. Na ulicy Damowskiego. To spokojna okolica, idealna dla osób poszukujących kameralnego miejsca do pracy. Lokal oferuje eleganckie pomieszczenie biurowe, ładnie zrobione dwie łazienki , pomieszczenie gospodarcze oraz dostęp do różnorodnych udogodnień w pobliskim centrum handlowym. Idealne na biuro magazyn czy na usługi, lokal posiada kamery i alarm. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu i bliższego zapoznania się. Cena brutto
Do wynajęcia na biuro piękne apartamenty po generalnym remoncie w centrum Warszawy o powierzchni 65 m2, wysokość pomieszczeń 3,3 metra.Apartamenty znajdują się w pięknej kamienicy w pobliżu stacji metra Nowy Świat.Apartament składa się z salonu, 2 sypialni, oddzielnej kuchni, przedpokoju, łazienki.Na podłogach drewniany parkiet, w przedpokoju i kuchni granit.Mieszkanie jest bardzo ciche, okna wychodzą na ulicę Kubusia Puchatka i wewnętrzny ogród. Apartament posiada klimatyzację, Może służyć jako eleganckie biuro (gabinet lekarski/gabinet psychologiczny/kancelaria prawna), jak również mieszkanie/apartamenty. Zapraszam do obejrzenia nieruchomości
Oferujemy Państwu eleganckie, klimatyczne biuro o powierzchni 136 m2 w Centrum Biurowym "Herbertus". Piętro 2. Zarówno oferowane biuro jak i budynek stylowo zaaranżowane i zadbane.Cały obiekt jest monitorowany. Posiadamy własny monitorowany, zamknięty P A R K I N G. Biuro jest klimatyzowane.Cena nie obejmuje kosztów eksploatacyjnych 18,90PLN/m2Koszt całkowity, obejmujący czynsz i koszty administracyjne, wynosi 6514 zł + opcjonalnie koszt parkingu oraz koszt prądu i wody wg podlicznika (płatne dodatkowo). Wszystkie ceny netto.BIURO DOSTĘPNE OD 15.01.2024.Telefony:(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego) Zapraszamy do współpracy
Do wynajęcia na biuro piękne apartamenty po generalnym remoncie w centrum Warszawy o powierzchni 65 m2, wysokość pomieszczeń 3,3 metra. Apartamenty znajdują się w pięknej kamienicy w pobliżu stacji metra Nowy Świat. Apartament składa się z salonu, 2 sypialni, oddzielnej kuchni, przedpokoju, łazienki. Na podłogach drewniany parkiet, w przedpokoju i kuchni granit. Mieszkanie jest bardzo ciche, okna wychodzą na ulicę Kubusia Puchatka i wewnętrzny ogród. Apartament posiada klimatyzację, Może służyć jako eleganckie biuro (gabinet lekarski/gabinet psychologiczny/kancelaria prawna), jak również mieszkanie/apartamenty. Zapraszam do obejrzenia nieruchomości
Oferujemy Państwu eleganckie biuro o powierzchni 20 m2 w Centrum Biurowym "Herbertus". Piętro 1. Zarówno oferowane biuro jak i budynek jest po G E N E R A L N Y M remoncie. Cały obiekt jest monitorowany. Szczegółowe informacje na naszej stronie herbertus com pl Posiadamy własny monitorowany, zamknięty P A R K I N G.Cena obejmuje: koszty czynszu najmu 35 zł/m2 oraz koszty eksploatacyjne 19,90PLN/m2, udziału w częściach wspólnych 18%.Koszt całkowity wynosi 1295 zł + opcjonalnie koszt parkingu oraz koszt prądu wg podlicznika (płatne dodatkowo). Wszystkie ceny netto.Telefony:(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego) Zapraszamy do współpracy
Mam do zaoferowania biuro do wynajęcia w centrum miasta, mieszczące się w pięknej, zabytkowej kamienicy (osobny budynek z wydzielonym, zadbanym ogrodem). Pomieszczenie biurowe składa sie z pomieszczenia biurowego o pow. 35m2 + połączone z nim wejście do archiwum o pow. 10m2, poczekalnia (hall) oraz łazienka 3m2 (wspólna z pierwszym piętrem). Wyremontowane eleganckie pomieszczenie idealnie nada sie do prowadzenia firmy lub kancelarii prawnej. Do kwoty należy doliczyć opłatę za media.. Lokalizacja ul. Jackowskiego obok Multikina, ścisłe centrum miasta. Serdecznie zapraszam do kontaktu, więcej informacji udzielam telefonicznie. Pośrednikom z góry dziękujemy!
Do wynajęcia lokal 150 m2 w odrestaurowanej i bardzo reprezentacyjnej kamienicy biurowej na Starych Dębnikach w okolicy ronda Grunwaldzkiego, Centrum Kongresowego ICE. Lokal składa się z 5 pokoi o powierzchniach: 21,5 m2, 34 m2, 20 m2, 20 m2, 15 m2, korytarza, oraz łazienki. Do lokalu przynależy duży taras. Wysoki standard wykończenia, eleganckie, oryginalne wnętrza dodają niepowtarzalnego charakteru. Lokal wyposażony: - W system alarmowy, - Klimatyzację, - Łącze światłowodowe. OPŁATY netto: Czynsz najmu netto 11 250 zł, + opłata eksploatacyjna z wszystkimi zaliczkami na media 2000 zł, + prąd. Więcej informacji: Maciej Korzeniowski, tel. Biuro Nieruchomości abroker. pl Biuro Nieruchomości aBroker. pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Oferujemy Państwu eleganckie biuro w Centrum Piaseczna (ul. Kościuszki 33) o powierzchni 46m2 w Centrum Biurowym "Herbertus" . Biura są po G E N E R A L N Y M remoncie - nowe łazienki, hol wejściowy itdCały obiekt jest monitorowany. Posiada KLIMATYZACJĘ i WINDĘ. Najemcy mają do dyspozycji wspólną kuchnię. Posiadamy własny monitorowany, zamknięty P A R K I N G. Cena obejmuje: koszty czynszu 29 zł/m2 oraz koszty eksploatacyjne 19,90PLN/m2, udziału w częściach wspólnych 18%.Płatne dodatkowo -> parking (opcjonalnie 210 zł/mc) oraz energia elektryczna wg zużycia.Łączny koszt za pokój to 2617 PLN/m-c + energia elektryczna. Wszystkie ceny netto. Telefony:(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego)
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEPolecamy do wynajęcia eleganckie biuro o powierzchni 311,08m2 znajdujące się w kamienicy biurowej w centrum miasta. OPIS I STANDARD LOKALU:- powierzchnia lokalu 311 m2- lokal składa się z 11 gabinetów, serwerowni, kuchni i 2 toalet- położony w części frontowej z windą- kuchnia wyposażona w lodówkę i zmywarkę oraz szafki- klimatyzacja w każdym pokoju- alarm- na podłodze drewniany parkiet- sztukaterie na suficie- rozprowadzona infrastruktura teleinformatyczna- w budynku całodobowa ochrona.Koszty KOSZTY:29 500 zł netto+ opłaty serwisowe 11% ( 3 245 netto)+ energia elektrycznaŁączny koszt najmu: 32 745 plus |Vat (23%)
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEPrzedstawiamy ofertę wynajmu lokalu handlowego w CH Panorama na Sadybie.Lokal ma powierzchnię 36 m2 i znajduje się na poz. -1 świetnie doświetlonego przeszklonego patio.Doskonałe miejsce na salon kosmetyczny, biuro podróży, ubezpieczenia, bądź inną nieuciążliwą działalność biurową.STANDARD :- lokal składa się z 2 pomieszczeń- całkowicie przeszklone ściany- wejście blisko wewnętrznego patio- h = 3 mATUTY :- eleganckie Centrum Handlowe na Mokotowie- lokal bardzo cichy i jasny- parking dla gości przed budynkiemKOSZTY :- czynsz : tylko 2.314,73 zł netto (tj 64 zł/m2)- zużycie mediów wg licznikówZapraszamy do oglądania !
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEPrzedstawiamy ofertę wynajmu lokalu handlowego w CH Panorama na Sadybie.Lokal ma powierzchnię 36 m2 i znajduje się na poz. -1 świetnie doświetlonego przeszklonego patio.Doskonałe miejsce na salon kosmetyczny, biuro podróży, ubezpieczenia, bądź inną nieuciążliwą działalność biurową.STANDARD :- lokal składa się z 2 pomieszczeń- całkowicie przeszklone ściany- wejście blisko wewnętrznego patio- h = 3 mATUTY :- eleganckie Centrum Handlowe na Mokotowie- lokal bardzo cichy i jasny- parking dla gości przed budynkiemKOSZTY :- czynsz : tylko 2.314,73 zł netto (tj 64 zł/m2)- zużycie mediów wg licznikówZapraszamy do oglądania !
Do wynajęcia lokal 150 m2 w odrestaurowanej i bardzo reprezentacyjnej kamienicy biurowej na Starych Dębnikach w okolicy ronda Grunwaldzkiego, Centrum Kongresowego ICE. Lokal składa się z 5 pokoi o powierzchniach: 21,5 m2, 34 m2, 20 m2, 20 m2, 15 m2, korytarza, oraz łazienki. Do lokalu przynależy duży taras. Wysoki standard wykończenia, eleganckie, oryginalne wnętrza dodają niepowtarzalnego charakteru. Lokal wyposażony: - W system alarmowy, - Klimatyzację, - Łącze światłowodowe, - Serwerownia. OPŁATY: Czynsz najmu 11 250 zł, + opłata eksploatacyjna z wszystkimi zaliczkami na media 2250 zł, + prąd. Więcej informacji: Maciej Korzeniowski, tel. 51*******77 Biuro Nieruchomości abroker. pl
Do wynajęcia lokal 150 m2 w odrestaurowanej i bardzo reprezentacyjnej kamienicy biurowej na Starych Dębnikach w okolicy ronda Grunwaldzkiego, Centrum Kongresowego ICE. Lokal składa się z 5 pokoi o powierzchniach: 21,5 m2, 34 m2, 20 m2, 20 m2, 15 m2, korytarza, oraz dwóch łazienek. Do lokalu przynależy duży taras. Wysoki standard wykończenia, eleganckie, oryginalne wnętrza dodają niepowtarzalnego charakteru. Lokal wyposażony: - W system alarmowy, - Klimatyzację, - Łącze światłowodowe, - 2 łazienki, - Piękny, duży taras. OPŁATY: Czynsz najmu 9 750 zł, + opłata eksploatacyjna z wszystkimi zaliczkami na media 2250 zł, + prąd. Więcej informacji: Maciej Korzeniowski, tel. 51*******77 Biuro Nieruchomości abroker. pl
Do wynajęcia powierzchnia biurowa 93 m kw położona na 4 piętrze w odrestaurowanej, przepięknej kamienicy o funkcji biurowo-usługowej w samym Centrum Miasta. Doskonała lokalizacja 100 m od wrocławskiego Rynku sprawia, że jest to idealne miejsce dla każdego rodzaju biznesu. Lokal składa się z powierzchni open space i małego gabinetu, toalety oraz niewielkiego pomieszczenia gospodarczego. Cena najmu: 55 zł/ m kw, opłata eksploatacyjna: 22 zł/ m kw, współczynnik części wspólnych 8%. Budynek wyremontowany z wielką dbałością o detal, klimatyczne wnętrza biurowe, eleganckie klatki schodowe. Biuro wolne od zaraz. Najemca nie płaci prowizji! Więcej informacji: Marta Paliga, tel. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Nowa oferta od biura Area Maximal!Do wynajęcia na biuro piękny apartament o wysokim standardzie po generalnym remoncie w CENTRUM Warszawy 65 m2. Apartament znajduje się w pięknej powojennej kamienicy/ lokalizacja tuż przy stacji metra Nowy Świat.Rozkład: salon, 2 sypialnie, osobna kuchnia, hall, łazienka - wysokość pomieszczeń 3,3 metra. Na podłogach jest drewniany parkiet oraz w hallu i w kuchni gres.Mieszkanie jest b. ciche, okna wychodzą na ulicę Kubusia Puchatka oraz na wewnętrzny ogród. Mieszkanie posiada klimatyzację oraz alarm.Lokal wyposażony we wszystkie niezbędne urządzenia do zamieszkania oraz prowadzenia działaności gospodarczej. Lokal jest wyposażony w kilka dużych szaf na dokumenty. Wewnątrz osiedla jest kilka miejsc postojowych bezpłatnych. Lokal znajduje się przy w okolicach ulicy Nowy Swiat, 1 piętro. Może być przeznaczone zarówno na eleganckie biuro (gabinet lekarski/ kancelaria) jak i mieszkanie/ apartament. Koszt wynajmu 8 500 zł/ miesiąc/ do uzgodnienia. czynsz 800 zl/ miesiąc + opłaty licznikoweLokal jest świeżo pomalowany i przygotowany na wynajem.Wcześniej lokal nigdy nie był wynajmowany, był użytkowany jako biuro przez właścicieli.radoslaw.luszczyk@areamaximal.com666-668-048
Oferujemy Państwu eleganckie biuro w Centrum Piaseczna (ul. Kościuszki 33) o powierzchni 46m2 w Centrum Biurowym "Herbertus" . Biura są po G E N E R A L N Y M remoncie - nowe łazienki, hol wejściowy itdCały obiekt jest monitorowany. Posiada KLIMATYZACJĘ i WINDĘ. Najemcy mają do dyspozycji wspólną kuchnię. Szczegółowe informacje o obiekcie na stronie internetowej Herbertus (potem com i pl) Posiadamy własny monitorowany, zamknięty P A R K I N G. Cena obejmuje: koszty czynszu 29 zł/m2 oraz koszty eksploatacyjne 19,90PLN/m2, udziału w częściach wspólnych 18%.Płatne dodatkowo -> parking (opcjonalnie 210 zł/mc) oraz energia elektryczna wg zużycia.Łączny koszt za pokój to 2617 PLN/m-c + energia elektryczna. Wszystkie ceny netto. Telefony:(użyj formularza kontaktowego)(użyj formularza kontaktowego)
Do wynajęcia 3-pokojowe biuro o powierzchni 100 m2, piętro 3/5 z windą w kamienicy z 1910r. Śródmieście Południowe. Świeżo po remoncie. Doskonała propozycja na biuro, kancelarię, pracownię, siedzibę firmy, showroom. Dostępne również na cele mieszkaniowe. Prestiżowa lokalizacja w ścisłym centrum, blisko Filharmonii Narodowej, w bezpośrednim sąsiedztwie licznych biur i urzędów. Świetna komunikacja, blisko stacja metra Świętokrzyska, liczne przystanki autobusowe i tramwajowe. Cena: 9 000 zł + 1200 zł czynsz administracyjny i zaliczki na media + prąd. TV i internet do decyzji Najemcy. Wymagana kaucja. Lokal to: * 3 przestronne, wysokie pokoje; * łazienka z wanną; * aneks kuchenny/socjalny. W lokalu wymieniona instalacja elektryczna, nowe gładzie na ścianach, wycyklinowana podłoga, nowa kuchnia. Zabytkowa, pięknie odrestaurowana kamienica z 1910 r., stylowa winda, eleganckie korytarze, wymienione okna i odrestaurowana elewacja. Zapraszam do obejrzenia lokalu na miejscu. Prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Oferta biura nieruchomości, więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Dostępne do wynajmu od zaraz LUX rozkładowe NOWOCZESNE i KLIMATYZOWANE 220-metrowe biuro w świetnej lokalizacji w samym sercu kultowego Powiśla, blisko Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego BUW oraz stacji metra Centrum Nauki KOPERNIK. Lokal w formie nowoczesnych przeszkleń w pełni KLIMATYZOWANY, klimatyzatory w każdym z gabinetów. Dostępny także oczywiście dostęp do szerokopasmowego łącza światłowodowego i sieci teleinformatycznej, uchylne okna. Prestiżowy budynek stricte biurowy klasy A z 2012 roku, bardzo eleganckie wejście i klatka schodowa, nowoczesna winda, recepcja i całodobowa ochrona, podziemny parking dla najemców budynku, wewnętrzne duże piękne patio z ogrodem. W pobliżu restauracje, ścieżki rowerowe, bulwary wiślane i mnóstwo zieleni. Biurowiec znajduje się pomiędzy stacjami metra Centrum Nauki Kopernik i Nowy Świat Uniwersytet. Współczynnik części wspólnych - 4,3%. Przynależne do lokalu aż 4 MIEJSCA PARKINGOWE w podziemnym garażu - dodatkowo płatne po 185 EUR za miejsce ! Pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę - możliwość odkupienia części widocznych na zdjęciach mebli od poprzedniego najemcy (do uzgodnienia). Minimalny okres wynajmu - 5 lat. Wymagana 3M kaucja zwrotna lub gwarancja Bankowa (także do uzgodnienia). ATRAKCYJNA cena wynajmu 20 516 PLN netto - 4 356 EUR (faktura VAT) tj. 19,80 EUR/m + koszta eksploatacyjne w wysokości 23,00 PLN netto/m oraz opłaty za zużytą energię elektryczną. Okolica bardzo dobrze skomunikowana - liczne autobusowe, 7 minut spacerem do stacji metra CENTRUM KOPERNIKA, pełna infrastruktura handlowo - usługowa w okolicy, prestiżowa lokalizacja bardzo blisko Traktu Królewskiego oraz ścisłego centrum miasta. Lokal idealnie nadaje się na Kancelarię , Showroom, biuro Coworkingowe, Biuro Handlowe, Agencję Reklamową lub PR, Agencję HR, Przedstawicielstwo, siedzibę firmy z branży IT, Biuro Doradczo - Księgowe itp. SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do osobistego obejrzenia tego bardzo ATRAKCYJNEGO lokalu - naprawdę warto !!!!!!!!!!!!
Do wynajęcia eleganckie lokale biurowe przy ul. Warszawskiej 80 w Rzeszowie (2 km od centrum Rzeszowa) z kilkoma miejscami parkingowymi. Do dyspozycji jest trzy, częściowo umeblowane pomieszczenia biurowe, łącznie ok 60 m kw., z dostępem do sali konferencyjnej i kuchni. Mile widziana działalność gospodarcza w postaci; kancelarii prawnej, ubezpieczeniowej czy księgowej. W cenie 3500 zł netto miesięcznie są wszystkie media; ogrzewanie, prąd, klimatyzacja, sprzątanie, szybki internet, dostęp do kuchni oraz porządnego ekspresu kawowego, miejsca parkingowe. Biura będą dostępne od 1 lutego 2024 r. *CENA 58,33 ZŁ ZAWIERA MEDIA* ul. Warszawska, Rzeszów Miłocin Do wynajęcia biuro o powierzchni 60 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-02-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Rzeszów Miłocin, Warszawska Poland - lokalizacja przybliżona
Do wynajęcia piękne 3 pokojowe mieszkanie przy ul. Okólnik 11A. Apartament znajduje się w centrum Warszawy w odrestaurowanej kamienicy z 1912 roku. Ekskluzywna lokalizacja na granicy Śródmieścia i Powiśla, przy parku, 50 metrów od Muzeum Fryderyka Chopina i 200 metrów od ulicy Nowy Świat. Centrum Nauki Kopernik i Stare Miasto w Warszawie oddalone są od apartamentów o 10 minut spacerem. Z apartamentu można dojść w kilka minut do, pełnych kawiarni, restauracji i sklepów, ulic Foksal i Nowy Świat, które stanowią centrum życia stolicy. Kamienica w idealny sposób łączy tradycję z nowoczesnością. Piękna fasada z 1912 roku, odrestaurowana klatka schodowa ale też dwie nowoczesne windy i całodobowa ochrona. Do apartamentu są dwa oddzielne wejścia dzięki którym można go podzielić na dwie części lub na biuro i apartament. Czwarte piętro. Piękne, jasne, wysokie 3,6 m wnętrza. Duże okna, eleganckie drewniane drzwi, na podłodze parkiet. Okna apartamentu wychodzą na ciche podwórze. Apartament ma powierzchnię 80m2 i został przygotowany do aranżacji na biuro lub mieszkanie. Przeznaczenie pomieszczeń zgodnie z upodobaniami nowego najemcy. Apartament obejmuje przestronny salon z wyjściem na balkon, dwie sypialnie oraz w pełni wyposażoną, oddzielną kuchnię z jadalnią. W apartamencie znajduje się łazienka z prysznicem i oddzielne wc. Dostępne wszystkie media tj. prąd, zimna i ciepła woda, centralne ogrzewanie, gaz. Apartament dostępny od 01.09.2023 r. obecnie wynajmowany na biuro. Dodatkowo płatne czynsz 1 400 z ł i Kaucja 7000 zł, prąd, gaz, Internet Zapraszam na prezentację. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Zapraszamy do wynajęcia przestrzeni biurowej / usługowej o powierzchni 150 m2, położonej na parterze w malowniczej okolicy Magdalenki, tuż przy zjeździe z trasy. Ta wyjątkowa lokalizacja oferuje nie tylko spokój, ale również szybki dojazd do centrum Warszawy. Pomieszczenie jest w obecnej chwili poddawane finalnym pracom wykończeniowym i będzie gotowe do wynajęcia za około 2 miesiące. Jest wyposażone w duże panoramiczne okna, które przepuszczają mnóstwo naturalnego światła, miejsca parkingowe i własną toaletę. Przeznaczenie tej przestrzeni jest bardzo wszechstronne – może ona być używana jako eleganckie biuro, kreatywna pracownia, czy przytulne studio usługowe, w tym fryzjerskie, kosmetyczne, fotograficzne i wiele innych. Zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej o naszej ofercie i znaleźć idealne rozwiązanie dla Twojej działalności. W razie nieodebrania telefonu proszę o maila pod katarzyna.kowalska(małpa)knbuilding.pl
APARTAMENT Z KLIMATYZACJĄ –WYSOKI STANDARD 2 pokoje - 32 m2 Wynajmę lokal w prestiżowym apartamentowcu z recepcją, konsjerżem, monitoringiem i ochroną, wyposażonym w 6 wind. Nowoczesna architektura, duże okna - panoramiczne widoki na Centrum Warszawy. Co zyskasz wynajmując to mieszkanie? • eleganckie biuro lub gabinet wykonany i urządzony z wysokiej jakości materiałów • komfortową przestrzeń do swobodnej aranżacji ( 2 pokoje + kuchnia + łazienka ) • duży, całoroczny balkon z pięknym widokiem na Warszawę, okna dźwiękoszczelne • wkomponowane w ściany szafy, które pomieszczą wszystkie niezbędne rzeczy • wszystkie punkty usługowe pod blokiem ( restauracje, kawiarnie, supermarkety, piekarnia, cukiernia, poczta, bankomat ) • idealny punkt komunikacyjny ( przystanek autobusowy i PKP Kasprzaka) Ile inwestujesz? 3399 zł + ( 599 zł / mc) - opłata licznikowa za energię elektryczną wg zużycia w trybie miesięcznym. Kaucja 4500 pln Rozliczenie – Faktura VAT
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEDo wynajęcia LOKAL 93m2 z przeznaczeniem na biuro, showroom, gabet medyczny w prestiżowej lokalizacji.LOKALIZACJA:Dolny Mokotów, w sąsiedztwie terenu nazywanego 'Pod Skocznią', blisko Parku Arkadia.Lokalizacja polecana dla osób ceniących otoczenie zieleni i wody, ciszę, prywatność a jednocześnie doskonałe połączenie w 15-20 minut z centrum miasta szybkimi trasami ulic Puławską i Sobieskiego / Trakt Królewski. STANDARD:- w otoczeniu niskie kameralne budynki - wysokie okna od sufitu do podłogi tzw. porte-fenêtre - doskonałe doświetlenie - taras ok. 60 m2- teren zamknięty i monitorowany- alarm + ochrona agencji- klimatyzacja - internet, telefon (światłowód), TV kablowa- miejsce parkingowe w hali garażowej- klimatyzacjaNA JAKĄ DZIAŁALNOŚĆ:Polecamy na eleganckie biuro i/lub prestiżową działalność:- biuro- kancelaria prawna- usługi medyczne, klinika stomatologiczna - show-roomATUTY:- położenie na ok. 1,5 hektarowym terenie stanowiącym w oazie zieleni- świetna ekspozycja lokalu- możliwości wykończenia przez właściciela.- bardzo dobre połączenie komunikacyjne dla klientów i pracowników biuraKOMUNIKACJA MIEJSKA:- linie autobusowe E-2, 116, 166, 172, 195, przyspieszone 501,503, 519, 522, i N31CZYNSZ: 10.000 zł/miesiąc netto +VAT. Faktura VAT. Kaucja w wysokości 2-krotnego czynszu + opłaty licznikowe według zużycia - prąd, woda, CO Zapraszamy do obejrzenia lokalu.Oferujemy bezpłatną pomoc naszego doradcy finansowego przy uzyskiwaniu kredytu.
***PRESTIŻOWA LOKALIZACJA W SAMYM CENTRUM***WYSOKI STANDARD POMIESZCZEŃ*** Zapraszamy na bezpłatną prezentację lokalu położonego w świetnej lokalizacji przy skrzyżowaniu ruchliwych ulic w samym centrum miasta. Lokal położony jest na parterze bloku, wejście do lokalu bezpośrednio z ulicy. Atutem jest również duża witryna wystawowa. Przeznaczenie lokalu : położenie lokalu oraz aranżacja wnętrza sprawiają, że lokal świetnie nadaje się zarówno na prowadzenie działalności handlowo-usługowej, a także biurowej. Standard wykończenia: podłogi: terakota; ściany: gładź gipsowa, nowe okna PCV. Wnętrze lokalu jest bardzo eleganckie o wysokim standardzie. Powierzchnia lokalu wynosi 64 m2, składa się z dużej sali sprzedażowej oraz toalety. Podana cena najmu, jest ceną netto + media 1250pln Szanując dobre obyczaje oraz prywatność właścicieli nieruchomości prosimy o kontakt wyłącznie przez nasze biuro. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy ich osobistą weryfikację. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Oferujemy do wynajmu lokal użytkowy w Katowicach przy ul Bażantów 35 zlokalizowany na 1 piętrze budynku.~Budynek ocieplony z nową elewacją, odnowione klatki schodowe,korytarze , parkingi itd.~~Cena za lokal po remoncie, wymienione wszystkie instalacje, okna, ściany/gładzie, podłoga -wykładzina/kafle ~~WC: eleganckie kafle w odcieniach szrości, nowe wyposażenie sanitarne, nowa stolarka drzwiowa.~Do dyspozycji najemców gotowe pomieszczenie socjalne -aneksy kuchenne~~Lokal nie wymaga nakładów finansowych.~~Ogrzewanie: klimakonwektory (ciepło z sieci i klimatyzacja)~~Media: c.o., woda i prąd, Internet~~Budynek w którym znajduje się lokal usytuowany jest na działce o powierzchni ponad 3000m2 . Wokół budynku ładnie zagospodarowana przestrzeń i zieleń.~~Unikatowa lokalizacja: budynek wpisany w osiedle przy ul. Bażantów z dostępem do całej osiedlowej infrastruktury, przystanki komunikacji miejskiej, w pobliżu Biedronka, Netto, na parterze budynku funkcjonuje sklep Żabka,salon kosmetyczny ,fotograf i wiele innych usług. ~Dogodne połączenie z centrum Katowic, bliskość rezerwatu przyrody Ochojec idealnie nadaje się dla osób ceniących komfort, spokój w połączeniu z bliskością miasta.~~Przeznaczenie lokalu: lokalizacja daje możliwości użytkowania lokalu jako siedziba firmy, pod działalność usługową, biurową, (np. biuro, gabinet, biuro księgowe).~~Opiekun oferty: Marian
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEBEZ PROWIZJI DLA NAJEMCY (!)Eleganckie biuro ok. 208m2 w kameralnym biurowcu w sercu WarszawyLokalizacja:Przystanek tramwajowy ok. 250mStacja Metro Rondo ONZ ok. 1000mStacja Metro Rondo Centrum ok. 1300mDworzec Centralny ok. 850 mPKP Warszawa Śródmieście 950 mStandard biurowca:- Wykładzina- Podwieszany sufit- Podział ściankami kartonowo gipsowymi- Klimatyzacja• Podwieszane sufity• Wykładzina podłogowa• Kontrola dostępu• Okablowanie strukturalne- Okablowanie telefoniczne i komputerowe- Linie światłowodowe- BMS - system zarządzania budynkiem- Ochrona 24/7 - Szklana fasada gwarantuje dostęp światła dziennego. Oświetlenie 500 lux• Czujniki dymu / TryskaczeKOSZTY:- czynsz bazowy: 15,25 euro / m2 netto (ok. 68,625 zł/m2 dla 1 euro = 4,5 zł)- koszty eksploatacyjne: 26 zł / m2 netto - powierzchnie wspólne: 7.04%- miejsce parkingowe w garażu podziemnymczynsz bazowy + koszty eksploatacyjne:208,34 m2 x (68,62 zł + 26 zł) x 1,074 = 21 093 zł netto / miesiącok. 25 944 zł brutto / miesiącZapraszam na prezentację Numer oferty: WIL686885
Oferujemy do wynajmu lokale użytkowe w Katowicach przy ul Bażantów.~Lokale o pow.od 15m2 do 475m2 znajdują się na I i II piętrze trzy-kondygnacyjnego budynku użytkowego ocieplonego z nową elewacją, odnowione klatki schodowe,korytarze , parkingi itd.~~Lokal po remoncie, wymienione wszystkie instalacje, okna, ściany/gładzie, podłoga -wykładzina dywanowa.~~WC: eleganckie kafle w odcieniach szrości, nowe wyposażenie sanitarne, nowa stolarka drzwiowa.~Do dyspozycji najemców gotowe pomieszczenie socjalne -aneksy kuchenne~~Lokal nie wymaga nakładów finansowych.~Ogrzewanie: klimakonwektory (ciepło z sieci i klimatyzacja)~Media: c.o., woda i prąd, Internet~~Budynek w którym znajduje się lokal usytuowany jest na działce o powierzchni ponad 3000m2 . Wokół budynku ładnie zagospodarowana przestrzeń i zieleń.~~Unikatowa lokalizacja: budynek wpisany w osiedle przy ul. Bażantów z dostępem do całej osiedlowej infrastruktury, przystanki komunikacji miejskiej, w pobliżu Biedronka, Netto, na parterze budynku funkcjonuje sklep Żabka,salon kosmetyczny ,fotograf i wiele innych usług. ~Dogodne połączenie z centrum Katowic, bliskość rezerwatu przyrody Ochojec idealnie nadaje się dla osób ceniących komfort, spokój w połączeniu z bliskością miasta.~~Przeznaczenie lokalu: lokalizacja daje możliwości użytkowania lokalu jako siedziba firmy, pod działalność usługową, biurową, (np. biuro, gabinet, biuro księgowe).~~Opiekun oferty: Marian
Atrakcyjna przestrzeń biurowa w Śródmieściu do wynajęcia Do wynajęcia biuro 574 m2 / lub inne modyfikacje / w budynku Senator przy ulicy Bielańskiej 12, w samym centrum Warszawy. Biuro składa się w tym momencie z: recepcji, dużej sali konferencyjnej, jednej mniejszej, 14 pomieszczeń biurowych, kuchni oraz dwóch łazienek. Pokoje pięknie doświetlone i bardzo eleganckie. OPIS BUDYNKU Senator to 9-kondygnacyjny budynek biurowy, oferujący około 21 000 m2 powierzchni do wynajęcia. Obiekt zapewnia dostęp do około 340 podziemnych miejsc parkingowych. Powierzchnia typowego piętra wynosi około 3 900 m2. Budynek posiada certyfikat BREEAM na poziomie Very Good. LOKALIZACJA Senator położony jest przy ulicy Bielańskiej 12 w warszawskiej dzielnicy Śródmieście. Biuro oddalone jest od PKP Warszawa Centralna o około 10 minut jazdy samochodem. Lotnisko im. Fryderyka Chopina mieści się w odległości 35 minut jazdy samochodem od nieruchomości. STANDARD WYKOŃCZENIA Klimatyzacja Podnoszone podłogi Podwieszane sufity Tryskacze Czujniki dymu Kable światłowodowe Uchylne okna BMS Koszty eksploatacyjne w wysokości 38,63 zł za metr kwadratowy /zaliczka/ Osobno płatna energia elektryczna, wodę i ścieki - według zużycia. Miejsca parkingowe: 240 Eur, 180 Eur, 120Eur - podnajem 3 miejsc. Dużo miejsca do parkowania pod budynkiem. Minimalny okres najmu - 3 lata. Kaucja lub gwarancja bankowa na kwotę 3 mce czynsz plus opłaty. Serdecznie zapraszam do oglądania tej atrakcyjnej powierzchni. Zapraszam na prezentację, Agnieszka Dzierzgowska * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego
Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 80m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 20m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 2m2 łazienka 5m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 7000 zł netto + czynsz, opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: trzymiesięczna Dostępne od lutego 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości
| Do wynajęcia eleganckie biuro w odrestaurowanej kamienicy znajdującej się w samym centrum Wrocławia, przy płycie głównej Rynku. Lokal składa się z części biurowej, węzła sanitarnego oraz pomieszczenia socjalnego. Wnętrze wykończone w wysokim standardzie. Część okien z przepięknym widokiem na wrocławski Ratusz. Elegancka, marmurowa klatka schodowa. W budynku znajduje się winda. Kamienica jest wyposażona w monitoring wizyjny. Lokal przeznaczony na działalność biurową lub usługową. Idealny na kancelarię prawniczą. Wynajem w ramach faktury VAT. Świetna lokalizacja - w pobliżu punkty usługowe, restauracje, sklepy oraz dogodne połączenia komunikacyjne. Minimalny okres najmu: Do uzgodnienia Dostępne od stycznia 2024. Zapraszam do składania ofert najmu. Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania: Marta Paliga, 514 706 682 m.paliga@ komercja@ Iglica Nieruchomosci 50-11 Wrocław ul. Kiełbaśnicza 24 ::LINK DO STRONY | ,6503635::KONTAKT DO AGENTA | Marta Paliga | 717966600 | 514706682 | m.paliga@::DANE BIURA | Iglica Nieruchomości Stare Miasto | Iglica - dział mieszkaniowy | Kiełbaśnicza 24 | 50-110 Wrocław | 71 79 666 00 | Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Krzysztof Jabłonski (licencja nr: )
Poszukujesz lokalu do prowadzenia działalności lub miejsca atrakcyjnego inwestycyjnie? Zapraszam! ISTNIEJE OPCJA ZAKUPU LOKALU! Cena netto. Chciałabym zaprezentować Państwu lokal w samym centrum Białegostoku w prestiżowym budynku i okolicy. Lokalizacja w sąsiedztwie salonów branży beauty, gabinetów medycznych oraz kancelarii adwokackich czyni lokal niezwykle atrakcyjnym. Przestrzeń urządzona jest w eleganckim stylu z nutą nowoczesnych elementów z modnym akcentem kolorystycznym. Na metraż 58 m2 składają się:- przestronne wejście z ogromnym lustrem z miejscem na kanapę/poczekalnię/recepcję, - salę ze stanowiskami fryzjerskimi z efektownie zaprojektowanymi lustrami, - eleganckie WC, - dodatkowe pomieszczenie z przeznaczeniem na oddzielny gabinet/stanowisko fryzjerskie,- pomieszczenie socjalne.Prezentowany lokal jest konkurencyjny ze względu na położenie (także bliskość dworca PKP/PKS i licznych linii autobusowych), wysoki standard wykończenia oraz rozplanowanie pomieszczeń pozwalające na dopasowanie przestrzeni na potrzeby każdej branży. Serdecznie zapraszam na prezentację!W celu uzyskania większej ilości informacji proszę o kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu, w godzinach 9:00-20:00.Jako profesjonalne biuro nieruchomości pobieramy wynagrodzenie prowizyjne za wykonanie usługi pośrednictwa.Anna KrynickaDoradca ds. NieruchomościPROPERTON506 806 491
Warsaw Spire jest unikatowym konceptem biurowym, perfekcyjnie zlokalizowanym w samym centrum, najszybciej rozwijającej się biznesowej dzielnicy Warszawy. Otoczony nowoczesnymi biurowcami i luksusowymi apartamentowcami, jest doskonale skomunikowany dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu drugiej linii metra oraz dostępnej komunikacji tramwajowej i autobusowej. Pod obiektem znajduje się publiczny parking z ładowarkami dla samochodów elektrycznych. Lokalizacja oraz budynek wpisują się idealnie w koncepcję 15 minutowego miasta między innymi za sprawą dostępnej dla wszystkich mieszkańców stolicy przestrzeni Placu Europejskiego oraz bliskości licznych projektów mix-use zapewniających szeroki wachlarz usług. Plac Europejski został starannie zaprojektowany, zadbano o obfitość zieleni, małe architektoniczne elementy, fontanny i miejsca do odpoczynku. Wszystko to sprawia, że kompleks tętni życiem, nawet po godzinach pracy. The Shire oferuje prywatne biura oraz biurka na wyłączność. Elastyczna umowa pozwala na dostosowanie okresu wynajmu do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Nasi najemcy mają do dyspozycji eleganckie biuro, z dostępem do Wi-Fi, drukarki, skanera oraz budek telefonicznych. Mogą również korzystać ze strefy wypoczynkowej, kuchni z zapasem kawy, herbaty, czekolady a także uczestniczyć w organizowanych wydarzeniach networkingowych. Zapewniamy profesjonalną obsługę recepcyjną oraz przestronne sale konferencyjne. Dostęp do biura jest całodobowy przez siedem dni w tygodniu. Warszawa Ulrychów Do wynajęcia biuro o powierzchni 1500 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Ulrychów Poland - lokalizacja przybliżona
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI Eleganckie biuro o pow. 394 m2 na 3 pietrze kameralnego biurowca w sercu Warszawy LOKALIZACJA: Centrum Warszawy Stacja Metro Świętokrzyska ok. 150m Stacja Metro Rondo ONZ ok 500m Stacja Metro Uniwersytet ok. 900m W bezpośredniej okolicy znajduje się 50 przystanków autobusowych i tramwaj Istnieje możliwość dojazdu koleją SKM / KM do stacji Warszawa Śródmieście STANDARD BUDYNKU: * Klimatyzacja * Otwierane okna * Podwieszane sufity * Podłoga podnoszona * Bardzo przeszklona fasada budynku - stały dopływ światła dziennego * Kontrola dostępu * Łącze światłowodowe * Okablowanie elektryczne * Okablowanie komputerowe * Okablowanie telefoniczne * Wykładzina * BMS * Certyfikat ekologiczny * Czujniki dymu * parking podziemny : 66 miejsc postojowych DOSTĘPNOŚĆ: od zaraz KOSZTY: Oczekiwana stawka czynszu: 20-23 EUR/m2 (20 EUR to ok. 90 zł/m2 dla 1 euro=4,7 zł) Koszty eksploatacyjne 23,50 zł za m2 Minimalny okres najmu 5 lat (60 miesięcy) Najemca może liczyć na budżet na aranżację Najemca może liczyć na zwolnienia z czynszu Współczynnik powierzchni wspólnych: 3,3 % Współczynnik miejsc parkingowych: 1:150 m²
Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 85m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 21m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 4m2 łazienka 6m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 8500 zł (cena uwzględnia VAT + czynsz) + opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: dwumiesięczna Dostępne od stycznia 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości
Poszukujesz lokalu do prowadzenia działalności lub miejsca atrakcyjnego inwestycyjnie? Zapraszam! ISTNIEJE OPCJA ZAKUPU LOKALU! Cena netto. Chciałabym zaprezentować Państwu lokal w samym centrum Białegostoku w prestiżowym budynku i okolicy. Lokalizacja w sąsiedztwie salonów branży beauty, gabinetów medycznych oraz kancelarii adwokackich czyni lokal niezwykle atrakcyjnym. Przestrzeń urządzona jest w eleganckim stylu z nutą nowoczesnych elementów z modnym akcentem kolorystycznym. Na metraż 58 m2 składają się: - przestronne wejście z ogromnym lustrem z miejscem na kanapę/poczekalnię/recepcję, - salę ze stanowiskami fryzjerskimi z efektownie zaprojektowanymi lustrami, - eleganckie WC, - dodatkowe pomieszczenie z przeznaczeniem na oddzielny gabinet/stanowisko fryzjerskie, - pomieszczenie socjalne. Prezentowany lokal jest konkurencyjny ze względu na położenie (także bliskość dworca PKP/PKS i licznych linii autobusowych), wysoki standard wykończenia oraz rozplanowanie pomieszczeń pozwalające na dopasowanie przestrzeni na potrzeby każdej branży. Serdecznie zapraszam na prezentację! W celu uzyskania większej ilości informacji proszę o kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu, w godzinach 9:00-20:00. Jako profesjonalne biuro nieruchomości pobieramy wynagrodzenie prowizyjne za wykonanie usługi pośrednictwa. Anna Krynicka Doradca ds. Nieruchomości PROPERTON Tel:
Poszukujesz lokalu do prowadzenia działalności lub miejsca atrakcyjnego inwestycyjnie? Zapraszam! ISTNIEJE OPCJA ZAKUPU LOKALU! Cena netto. Chciałabym zaprezentować Państwu lokal w samym centrum Białegostoku w prestiżowym budynku i okolicy. Lokalizacja w sąsiedztwie salonów branży beauty, gabinetów medycznych oraz kancelarii adwokackich czyni lokal niezwykle atrakcyjnym. Przestrzeń urządzona jest w eleganckim stylu z nutą nowoczesnych elementów z modnym akcentem kolorystycznym. Na metraż 58 m2 składają się: - przestronne wejście z ogromnym lustrem z miejscem na kanapę/poczekalnię/recepcję, - salę ze stanowiskami fryzjerskimi z efektownie zaprojektowanymi lustrami, - eleganckie WC, - dodatkowe pomieszczenie z przeznaczeniem na oddzielny gabinet/stanowisko fryzjerskie, - pomieszczenie socjalne. Prezentowany lokal jest konkurencyjny ze względu na położenie (także bliskość dworca PKP/PKS i licznych linii autobusowych), wysoki standard wykończenia oraz rozplanowanie pomieszczeń pozwalające na dopasowanie przestrzeni na potrzeby każdej branży. Serdecznie zapraszam na prezentację! W celu uzyskania większej ilości informacji proszę o kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu, w godzinach 9:00-20:00. Jako profesjonalne biuro nieruchomości pobieramy wynagrodzenie prowizyjne za wykonanie usługi pośrednictwa. Anna Krynicka Doradca ds. Nieruchomości PROPERTON Tel: (użyj formularza kontaktowego)
Ekskluzywne Piętro Biurowe do Wynajęcia - 700m2 Szukasz wyjątkowego biura Premium w Poznaniu dla Twojej firmy? Z przyjemnością prezentujemy unikalną ofertę wynajmu ekskluzywnego piętra biurowego o powierzchni około 700m2, zlokalizowanego w centrum Poznania w kameralnym Biurowcu klasy A zaprojektowanym przez czołowe biuro architektoniczne JEMS. To doskonała propozycja dla firm poszukujących wysokiej jakości przestrzeni biurowej, która spełni najwyższe standardy. Oferta bez pośredników. Budynek jest w trakcie budowy. Planowany termin odbioru budynku to Czerwiec 2024 roku. Lokalizacja: Ulica Księdza Jakuba Wujka 9 Dostępne kondygnacje: 1 piętro 712,8 m2 2 piętro 699,4 m2 Cechy oferty: Powierzchnia: 700m2 Budynek klasy A Eleganckie i nowoczesne wykończenie Przestronne, jasne pomieszczenia Klimatyzacja (belki chłodzące) i wentylacja Parking podziemny Monitorowanie 24/7 Wyjątkowa architektura Dodatkowe informacje: Biurowiec będzie gotowy w Czerwcu 2024 Roku. Ilość kondygnacji naziemnych: 4 Ilość kondygnacji podziemnych: 1 Na parterze planowana jest cześć usługowa: Restauracja, Sklep z winem Vininova, Włoskie delikatesy spożywcze Cena najmu: Cena najmu to 18 EUR/m2. Współczynnik części wspólnych to 8,3%. Koszty eksploatacji zostaną przedstawione po kontakcie. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację. Kontakt: (użyj formularza kontaktowego)Email:
Szukasz wyjątkowego biura Premium w Poznaniu dla Twojej firmy? Z przyjemnością prezentujemy unikalną ofertę wynajmu ekskluzywnego piętra biurowego o powierzchni około 700m2, zlokalizowanego w centrum Poznania w kameralnym Biurowcu klasy A zaprojektowanym przez czołowe biuro architektoniczne JEMS. To doskonała propozycja dla firm poszukujących wysokiej jakości przestrzeni biurowej, która spełni najwyższe standardy. Oferta bez pośredników. Budynek jest w trakcie budowy. Planowany termin odbioru budynku to Czerwiec 2024 roku. Lokalizacja: Ulica Księdza Jakuba Wujka 9 Dostępne kondygnacje: 1 piętro 712,8 m2 2 piętro 699,4 m2 Cechy oferty: Powierzchnia: 700m2 Budynek klasy A Eleganckie i nowoczesne wykończenie Przestronne, jasne pomieszczenia Klimatyzacja (belki chłodzące) i wentylacja Parking podziemny Monitorowanie 24/7 Wyjątkowa architektura Dodatkowe informacje: Biurowiec będzie gotowy w Czerwcu 2024 Roku. Ilość kondygnacji naziemnych: 4 Ilość kondygnacji podziemnych: 1 Na parterze planowana jest cześć usługowa: Restauracja, Sklep z winem Vininova, Włoskie delikatesy spożywcze Cena najmu: Cena najmu to 18 EUR/m2. Współczynnik części wspólnych to 8,3%. Koszty eksploatacji zostaną przedstawione po kontakcie. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację. :530-918-410 m.kuchta@mjg.group
ZAPRASZAM DO WYNAJĘCIA POWIERZCHNI BIUROWEJ W ELEGANCKIEJ KAMIENICY Z 1932 r w CENTRUM WARSZAWY okolice PLACU UNII LUBELSKIEJ POWIERZCHNIA 111 m LOKAL BARDZO NADAJE SIĘ NA -prestizowe przestawicielstwo - eleganckie biuro - kancelarie prawniczą -kazda działalnośc, która chce mieć p elegancką siedzibę Wejscie z ulicy: w bramie, na klatce kamery, monitoring. - Winda. Balkon Pomieszczenia ;Wysokie: 3.40 m. Rozkładowe, dwustronne. ROZKŁAD POMIESZCZEŃ - 4 pokoje: -29.1, -18.5, -24.2, -17.3, - Kuchnia/pomieszczenie gospodarczo-socjalne 6.5m. - 2 toalety. -Przedpokój 10.1m - Parkiet dębowy. Marmurowe parapety POMIESZCZENIA ZADBANE, ELEGANCKO ODŚWIEZONE PO POPRZEDNIM NAJEMCY. OPŁATY . Miesięcznie: 9995 zł + opłaty 1600żł Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo W celu uzyskania dodatkowych informacji o ofercie jak również chęci obejrzenia nieruchomości proszę o kontakt telefoniczny lub w formie e-meil z pozostawieniem numeru telefonu kontaktowego. Mając na uwadze ochronę danych naszych klientów informuję, że nie będą udostępniane żadne dane adresowe nieruchomości przed zawarciem umowy o współpracy ( umowa pośrednictwa) z osobą potencjalnie zainteresowaną. Umowa pośrednictwa określa warunki wzajemnej współpracy, ustaloną wysokość wynagrodzenia za wskazaną usługę. Informuję, że sama prezentacja każdej nieruchomości na podstawie zawartej umowy pośrednictwa jest bezpłatna.Wynagrodzenie jest wymagalne zgodnie z zawartą ww. umową.
Oferujemy do wynajęcia , luksusowy lokal handlowo - użytkowy usytuowany w centrum miasta. Lokal usytuowany w reprezentacyjnym budynku . Lokal składa się z powierzchni open space, łazienki, pokoju socjalnego . W budynku znajdują się m.in. gabinety lekarskie różnych specjalizacji, gabinety kosmetyczne i fryzjerskie, - co powoduje duży przepływ osób, a tym samym zwiększa możliwość skorzystania z oferowanych usług. W pobliżu zlokalizowane są eleganckie sklepy , kawiarnie, restauracje, banki i wiele różnych instytucji publicznych Wysoki standard wykończenia . Lokal posiada dostęp do wody. Istnieje możliwość wynajęcia lokalu obok o pow. 57 m 2 za cenę 2200 zł Ze względu na lokalizację, standard wykończenia budynku i lokali - jest to idealna propozycja na prowadzenie każdego renomowanego gabinetu lekarskiego , ekskluzywnego salonu piękności , a także ze względu na bliskość budynku sądu - kancelarii prawnej, notarialnej , a także działalności handlowej i finansowo - kredytowej. Lokal jest również idealną propozycją na siedzibę, przedstawicielstwo firmy. Opłata administracyjna wynosi 280 złotych - dodatkowo płatna. Dodatkowo płatne prąd woda i podatek VAT. Wolny .Odnowiony. Rolety antywłamaniowe. Ogrzewanie - prąd Stan prawny uregulowany Do ceny należy doliczyć podatek VAT . Biuro Obrotu Nieruchomościami , RYNEK NIERUCHOMOŚCI" Adres: ul. Paderewskiego 48 25 - 502 Kielce piętro 2 Budynek Centrum Rondo Krystyna Tobera tel email: ZAPRASZAMY! Pośrednik odpowiedzialny Krystyna Tobera nr lic. 5105. WELCOME! Broker responsible Christine Tober no lic 5105. WILLKOMMEN! Broker verantwortlich Christine Tober steht vor Nr. 5105
13-osobowe biuro serwisowane na Woli, w budynku biurowym w okolicach Żelaznej i Grzybowskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Oferta jest przygotowywana indywidualnie dla każdego najemcy. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 235573
Eleganckie, przestronne biuro w luksusowej lokalizacji z widokiem na Pałac Kultury i Nauki. Posiadamy do wynajęcia lokal typu open-space, położony na 6 piętrze. Spokojne i ciche miejsce do pracy.Powierzchnia Lokalu wynosi 83m2.W tym:- pomieszczenia biurowe łącznie 76m2- dwie toalety,- aneks kuchenny.Dogodne położenie i łatwa dostępność komunikacyjna, niewielka liczba lokali biurowych (każdy Lokal zajmuje oddzielne piętro) dają gwarancję Państwa spokojnej pracy i kameralności biur.Przed budynkiem znajduje się niewielkie zadbane podwórze z pięknym kasztanowcem.Budynek monitorowany całodobowo.W dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00 dodatkowo możliwość korzystania z usług portiera.Gwarantowany dostęp do biura 24 godziny na dobę/7dni w tygodniu.Miesięczny czynsz najmu 4600 zł netto + koszty eksploatacyjne ok. 1400zł i zużycia energii elektrycznej i wody wg wskazań liczników.Budynek jest w całości budynkiem biurowym, z lokalem usługowym na parterze. Posiadamy dostęp do łączy światłowodowych Vectra i UPC oraz analogowy Orange. Budynek posiada windę, wentylacje mechaniczną, klimatyzację, całodobowy monitoring ppoż. Wejście do budynku jest monitorowane.Atuty lokalizacji:ścisłe centrum miasta,ulica o charakterze deptaka wraz z rozbudowanymi usługami gastronomicznymi oraz sklepami i galeriami handlowymi,odległości od budynku:stacja PKP Warszawa Centralna - 550m,stacja PKP Warszawa Śródmieście - 400m,stacja metra Centrum - 250m,przystanki komunikacji miejskiej:ulica Marszałkowska - 150m,rondo Dmowskiego - 250m,W naszej ofercie posiadamy również inne biuro w tym budynku. Jeśli zainteresowała Państwa ta nieruchomość, zapraszam do kontaktu i prezentacji w dogodnym dla Państwa terminie. Dla Państwa wygody odbieramy telefony 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 22:00Jesteśmy do Państwa dyspozycji w naszym biurze na Marinie Mokotów od poniedziałku do piątku w godz.od 10:00 do 20:00, w sobotę 10:00 do 16:00*** Większość naszych klientów pochodzi z polecenia wiec będziemy wdzięczni jeśli polecą nas Państwo Swoim znajomym i przyjaciołom *** Numer oferty: HH-BW-155 - pokaż numer telefonu -
Warsaw Spire jest unikatowym konceptem biurowym, perfekcyjnie zlokalizowanym w samym centrum, najszybciej rozwijającej się biznesowej dzielnicy Warszawy. Otoczony nowoczesnymi biurowcami i luksusowymi apartamentowcami, jest doskonale skomunikowany dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu drugiej linii metra oraz dostępnej komunikacji tramwajowej i autobusowej. Pod obiektem znajduje się publiczny parking z ładowarkami dla samochodów elektrycznych. Lokalizacja oraz budynek wpisują się idealnie w koncepcję 15 minutowego miasta między innymi za sprawą dostępnej dla wszystkich mieszkańców stolicy przestrzeni Placu Europejskiego oraz bliskości licznych projektów mix-use zapewniających szeroki wachlarz usług. Plac Europejski został starannie zaprojektowany, zadbano o obfitość zieleni, małe architektoniczne elementy, fontanny i miejsca do odpoczynku. Wszystko to sprawia, że kompleks tętni życiem, nawet po godzinach pracy. The Shire oferuje prywatne biura oraz biurka na wyłączność. Elastyczna umowa pozwala na dostosowanie okresu wynajmu do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Nasi najemcy mają do dyspozycji eleganckie biuro, z dostępem do Wi-Fi, drukarki, skanera oraz budek telefonicznych. Mogą również korzystać ze strefy wypoczynkowej, kuchni z zapasem kawy, herbaty, czekolady a także uczestniczyć w organizowanych wydarzeniach networkingowych. Zapewniamy profesjonalną obsługę recepcyjną oraz przestronne sale konferencyjne. Dostęp do biura jest całodobowy przez siedem dni w tygodniu.
Doskonale Znana Lokalizacja: Ulica Sikorskiego w Głogowie to adres, który każdy mieszkaniec miasta rozpoznaje i ceni. Jego centralne położenie gwarantuje łatwość odnalezienia oraz bezproblemowy dostęp, co czyni go doskonałym wyborem dla różnorodnych rodzajów działalności biznesowej. Adres: ul. Sikorskiego Powierzchnia: 118 m² Odstępne: 2 500 PLN miesięcznie (netto) Czynsz: 500 PLN Ogrzewanie gazowe: ok. 300 PLN co drugi miesiąc Prąd: 500-700 PLN co dwa miesiące Dostępność: Gotowy do adaptacji w ciągu 2-4 tygodni Przeznaczenie Lokalu: Elastyczne Opcje Działalności Biuro lub Przestrzeń Coworkingowa: Idealne dla małych firm, startupów lub freelancerów szukających inspirującej przestrzeni do pracy. Gabinet Lekarski lub Dentystyczny: Doskonała lokalizacja i podział na pomieszczenia sprzyjające działalności medycznej. Salon Kosmetyczny lub Fryzjerski: Przestronne wnętrze umożliwia adaptację na eleganckie salony piękności. Studio Fitness lub Jogi: Przestronna sala idealna na zajęcia grupowe i warsztaty. Sklep Specjalistyczny: Optymalne dla sklepów zdrowotnych, elektronicznych, czy butików z odzieżą. Kawiarnia lub Mała Restauracja: Możliwość adaptacji na kuchnię profesjonalną, tworząc kącik kulinarny. Przedszkole lub Żłobek: Bliskość parku czyni to miejsce idealnym dla placówek opiekuńczych dla dzieci. Galeria Sztuki lub Przestrzeń na Warsztaty: Inspirujące miejsce na wydarzenia artystyczne i edukacyjne. Kancelaria Prawna lub Rachunkowa: Profesjonalne biura dla usług doradczych. Serwis Elektroniczny lub Komputerowy: Idealne na działalność związaną z nowoczesnymi technologiami. Centrum Edukacyjne lub Językowe: Doskonała lokalizacja na kursy i szkolenia. Studio Fotograficzne: Warunki idealne do kreatywnego tworzenia i fotografowania. Opis Lokalu: Lokal na parterze z wieloma oknami które mogą posłużyć jako witryny reklamowe. Wnętrze do własnej aranżacji, z podłogami wyłożonymi płytkami. Dwa oddzielne pomieszczenia gospodarcze i dwie łazienki. Kwiaciarnia na parterze budynku i parking w pobliżu. Wejścia również od tyłu tak jak i miejsce postojowe gdzie można przywozić dostawę. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu umówienia oglądania lub uzyskania dodatkowych informacji. Ten wszechstronny lokal w centrum Głogowa czeka na Twoją kreatywność i pomysł na biznes! FREE HOME - Twoje lokalne biuro nieruchomości. Odkryj potencjał tego lokalu już dziś!
Doskonale Znana Lokalizacja: Ulica Sikorskiego w Głogowie to adres, który każdy mieszkaniec miasta rozpoznaje i ceni. Jego centralne położenie gwarantuje łatwość odnalezienia oraz bezproblemowy dostęp, co czyni go doskonałym wyborem dla różnorodnych rodzajów działalności biznesowej. Adres: ul. Sikorskiego Powierzchnia: 118 m² Odstępne: 2 500 PLN miesięcznie (brutto) Czynsz: 500 PLN Ogrzewanie gazowe: ok. 300 PLN co drugi miesiąc Prąd: 500-700 PLN co dwa miesiące Dostępność: Gotowy do adaptacji w ciągu 2-4 tygodni Przeznaczenie Lokalu: Elastyczne Opcje Działalności Biuro lub Przestrzeń Coworkingowa: Idealne dla małych firm, startupów lub freelancerów szukających inspirującej przestrzeni do pracy. Gabinet Lekarski lub Dentystyczny: Doskonała lokalizacja i podział na pomieszczenia sprzyjające działalności medycznej. Salon Kosmetyczny lub Fryzjerski: Przestronne wnętrze umożliwia adaptację na eleganckie salony piękności. Studio Fitness lub Jogi: Przestronna sala idealna na zajęcia grupowe i warsztaty. Sklep Specjalistyczny: Optymalne dla sklepów zdrowotnych, elektronicznych, czy butików z odzieżą. Kawiarnia lub Mała Restauracja: Możliwość adaptacji na kuchnię profesjonalną, tworząc kącik kulinarny. Przedszkole lub Żłobek: Bliskość parku czyni to miejsce idealnym dla placówek opiekuńczych dla dzieci. Galeria Sztuki lub Przestrzeń na Warsztaty: Inspirujące miejsce na wydarzenia artystyczne i edukacyjne. Kancelaria Prawna lub Rachunkowa: Profesjonalne biura dla usług doradczych. Serwis Elektroniczny lub Komputerowy: Idealne na działalność związaną z nowoczesnymi technologiami. Centrum Edukacyjne lub Językowe: Doskonała lokalizacja na kursy i szkolenia. Studio Fotograficzne: Warunki idealne do kreatywnego tworzenia i fotografowania. Opis Lokalu: Lokal na parterze z wieloma oknami które mogą posłużyć jako witryny reklamowe. Wnętrze do własnej aranżacji, z podłogami wyłożonymi płytkami. Dwa oddzielne pomieszczenia gospodarcze i dwie łazienki. Kwiaciarnia na parterze budynku i parking w pobliżu. Wejścia również od tyłu tak jak i miejsce postojowe gdzie można przywozić dostawę. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu umówienia oglądania lub uzyskania dodatkowych informacji. Ten wszechstronny lokal w centrum Głogowa czeka na Twoją kreatywność i pomysł na biznes! FREE HOME - Twoje lokalne biuro nieruchomości. Odkryj potencjał tego lokalu już dziś!
Super wyeksponowane lokal, idealny pod biuro dla 11 pracowników, w Centrum Warszawy, w nowo budowanym ekskluzywnym apartamentowcu "Apartamenty Ogrodowa" Pomimo niewielkiego metrażu ok. 75 m2 biuro jest tak doskonale zaprojektowane, że mieści się tam bez problemu aż 11 pracowników i to bez ścisku. Biuro składa się z recepcji, gdzie jest miejsce dla 2 pracowników, dwóch pokoi biurowych, gdzie jest miejsce dla 8 pracowników, dużej sali konferencyjnej gdzie mieści się dodatkowo biurko dla szefa. Jeżeli biuro miałoby funkcjonować jako kancelaria, można zwiększyć ilość pokoi o jeden, czyli przywrócić pierwotny rozkład jednego z pomieszczeń. Największym atutem tego biura jest jednak jego lokalizacja i możliwość umieszczenia darmowej reklamy na drzwiach balkonowych tego apartamentowca na foli One Way Vision oraz na balkonie. Za najlepszą rekomendację dla tej ekspozycji niech będzie fakt, że już w trakcie budowy w miejscu na dwoje drzwi balkonowych z jednej strony i na balkonie z drugiej strony były zawieszone dwa bilbordy z reklamą. Lokalizacja: biuro usytuowane jest przy skrzyżowaniu ulic Żelazna i Ogrodowa ok. 150 m od Al. Solidarności, 450 m od Sądów na Al. Solidarności, biuro jest w bezpośrednim sąsiedztwie nowego, biznesowego centrum na warszawskiej Woli bezpośrednia sąsiedztwo ścisłego centrum Warszawy idealna komunikacja miejska - liczne linie tramwajowe i autobusowe i w odległości ok 1km dwie stacje metra, sąsiedztwo Apartamentowca Ogrodowa to największe zaplecze miejsc parkingowych na ulicach dla całego centrum Warszawy, wystarczy odwiedzić tą okolicę i samemu to sprawdzić, modne restauracje i kawiarnie oraz liczne punkty usługowe Opis inwestycji: unikatowy apartamentowiec klasy premium, wszystko zaprojektowane z dużą dbałością detale, połączenie współczesnej architektury z najlepszymi tradycjami przedwojennego modernizmu najwyższej jakości materiały: kamień naturalny, szlachetne tynki, drewno i szkło, reprezentacyjny hall wejściowy z recepcją, eleganckie patio z zielenią, miejscem zabaw dla dzieci i parkingiem dla rowerów, lokale handlowe zlokalizowane na parterze budynku, Zaprezentowane w ofercie wizualizacje to tylko propozycja aranżacji tego biura. Lokal ten można nabyć ze stawką VAT 8%, ponieważ sprzedawany jest jako lokal mieszkalny. Proponowana cena jest ceną brutto. Koszty przeprojektowania, rozprowadzenia instalacji komputerowej są już wliczone w cenę. Do ceny należy doliczyć koszt garażu podziemnego w cenie 75 000 zł. Cena oferty, poniżej ceny zakupu u Developera. Nie ma odstępnego dla nowego nabywcy. Kontakt: Aneta Sadurska-Kurowska tel. + 48 606 272 980 an**a@s*******.pl ::DODATKOWE INFORMACJE Nazwa obiektu: apartamentowiec Ogrodowa Rodzaj budynku: wieżowiec Dozór budynku: możliwy Dojazd: asfalt Ogrzewanie: centralne Linie telefoniczne: TAK Internet: TAK Komunikacja publ.: SKM, MZK, MPK, autobus podmiejski, autobus miejski, pierwotny, tramwaj, metro Winda: TAK Liczba wind: 2 Sąsiedztwo: centrum miasta Usytuowanie: dwustronne Przystosowania dla niepełnosprawnych: TAK Klimatyzacja: TAK Klimatyzacja opis: Należy doliczyć koszt montażu klimatyzacji ok. 25 tys zł. Sieć komputerowa: TAK Sieć komp. opis: na 12 stanowisk Możliwość parkowania: tak Podziem. miejsc parking.: 1 Położenie lokalu: ciąg komunikacyjny Witryna wystawowa: od ulicy Wejście: od ulicy Liczba wejść: 1 Podłogi: wylewka betonowa Stan lokalu: Do wprowadzenia Okna: DREWNIANE NOWY TYP Instalacje: KLIMATYZACJA, KOMPUTEROWA, TELEFONICZNA Rok budowy: 2020 Rodzaj lokalu: jednopoziomowy Przeznaczenie lokalu: handlowo-usługowy, biurowo - magazynowy, usługowy, inny, biurowy Pow. zaplecza [m2]: 6,8400 Rozkład pow.: recepcja, sala konferencyjna, 2 pokoje biurowe, toaleta, pomieszczenie socjalne. Miejsce na reklamę: okno wystawowe Wysokość pomieszczeń [m]: 2,7100 Liczba pomieszczeń biurowych: 4 Liczba pomieszczeń socjalnych: 1 Liczba pomieszczeń sanitarnych: 1 ::LINK DO STRONY http*********************************** ::KONTAKT DO AGENTA Dariusz Sadurski +48 ***-***-*** da*************i@b******.pl ::DANE BIURA Oddział BS2, Rynek Pierwotny Królewska 67 30-081 Kraków 12 630-90-45 -------------------------- ::GRATIS | Nasza prowizja zawiera: koszt przedwstępnej notarialnej umowy sprzedaży nieruchomości z rynku wtórnego. ::GWARANCJA | Gwarancja zwrotu zadatku. Więcej informacji na sadurscy.pl/zwrot-zadatku/
Do wynajęcia biuro o powierzchni 29,5 m2, mieszczące się na parterze reprezentacyjnego budynku apartamentowo-biurowego. OFERTA WRAZ Z MEBLAMI (nowe niewidoczne na zdjęciach stoły oraz krzesła biurowe, dodatkowe elementy do ustalenia) Pomieszczenie z klimatyzacją, Internetem i stacjonarnym łączem telefonicznym. Karta magnetyczna stanowi klucz do biura. Do dyspozycji oddajemy nowoczesną kuchnię, nowe, eleganckie toalety (na dwóch poziomach) oraz fitness. Pracownicy mają możliwość wynajmu Salki Konferencyjnej/Biura na godziny. Recepcja biurowa zapewnia obsługę korespondencji firmowej, jak również obsługę recepcyjną gości biura. UMOWĘ PODPISUJEMY Z NAJEMCĄ NA CZAS NIEOKREŚLONY Z 3-MIES. OKRESEM WYPOWIEDZENIA. Opłaty: czynsz + opłata eksplatacyjna + opłata serwisowa 3000 zł Wystawiamy fakturę VAT (23%) W cenie: parking, klimatyzacja, serwis recepcyjny, sprzątanie. Obiekt jest w pełni monitorowany, chroniony całodobowo z kamery przemysłowej. Atutem obiektu jest jego lokalizacja - bardzo dogodna nie tylko dla zmotoryzowanych. Dojazd do obwodnicy S8 (5 min.), dojazd do centrum autobusami (N, D, 131, 141, 128 - 20 min.). Ilość dostępnych miejsc parkingowych przy budynku gwarantuje komfort dla najemców i ich gości. W pobliżu znajduje się pełna infrastruktura miejska, sklepy (CH Korona, Lidl, Biedronka), apteka, bank, poczta. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia biura oraz zapoznania się z nasza pełną ofertą na stronie www.deltahouse.pl