Lokale biurowe na wynajem
Do wynajęcia lokale biurowe w Kielcach przy ul. Witosa. Widny lokal o powierzchni od 27,70 m2 do 49,37 m2. Budynek w bardzo dobrym standardzie. Do dyspozycji najemców wyposażona kuchnia. Duży parking za budynkiem. Całodobowy dostęp do budynku, obiekt monitorowany, alarm w każdym lokalu. Cena 36 zł netto za m2. Dodatkowe opłaty za media. Wystawiamy fakturę VAT. Wynajem bezpośrednio od właścicieli - brak prowizji. Na dole w budynku restauracja. W pobliżu sklep spożywczy, żabka, poczta, stacja benzynowa. Zapraszamy do oglądania.
Wynajmę LOKALE BIUROWE w nowym budynku przy ulicy Młodzieżowej 28 o powierzchni od 19 do 24m2. NR TELEFONU 66*******00
W ofercie przestrzeń biurowa na wynajem w Pszczynie przy ulicy Piastowskiej. Łączne powierzchnia użytkowa wynosi ponad 160m2. Biura usytuowane są na 3 piętrze i składają się z pomieszczeń od 15 do 30 m2. Każde pomieszczenie wyposażone w energię, ogrzewanie oraz dodatkowo w klimatyzację i internet. Do użytku również część socjalna z sanitariatami. Możliwy jest wynajem całości, części lub pojedynczego biura. Pomieszczenia z powodzeniem mogą być wykorzystywane pod działalność biurową, dla różnego rodzaju kancelarii, szkół językowych czy gabinetów lekarskich i innych. Cena najmu do uzgodnienia w zależności od wielkości wynajętych pomieszczeń. Wynajmujący jest podatnikiem vat.Zapraszam na prezentację! Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: (licencja nr: 16077)
Lokalizacja: Prezentowane lokale znajdują się w biurowcu przy ul. Toruńskiej, w pobliżu pętli tramwajowej a przed Urzędem Pracy. Charakterystyka: Do wynajęcia powierzchnie biurowe o zróżnicowanym metrażu znajdujące się w biurowcu przy ul. Toruńskiej. Na drugim piętrze 6 biur o wielkości około 12m2-25m2. Łączna powierzchnia dostępnych biur to 91m2. Na trzecim piętrze również 6 pomieszczeń o wielkości od 9m2-25m2 - łącznie 84m2. Powierzchnia wszystkich dostępnych biur na obu kondygnacjach to 175m2. Potrzebujesz jednego, dwóch lub trzech pomieszczeń? Nie ma sprawy. Potrzebujesz większych powierzchni? Również znajdziesz coś dla siebie. Różnorodność ta sprawia iż możemy dostosować ofertę do różnych potrzeb klienta. Budynek: Budynek biurowy trzypiętrowy, przy głównej ulicy. Dogodny dojazd do centrum miasta poprzez zmodernizowane skrzyżowanie ul. Kazimierza Wielkiego z Toruńska. Informacje dodatkowe: Koszt najmu to 24zł/m2 netto + opłaty eksploatacyjne. Na terenie obiektu dostępne miejsca parkingowe w cenie 80zł/1 miejsce. Ogrzewanie gazowe. Na terenie obiektu światłowód Orange i UPC. Potrzebujesz kredyt hipoteczny, gotówkowy, inwestycyjny lub konsolidacyjny? Nasi eksperci pomogą Ci sprawnie oraz pewnie załatwić wszelkie formalności i będą z Tobą na każdym etapie procesu kredytowego. Zadzwoń! - Firma Art-Centrum Nieruchomości zastrzega, że treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Proszę je traktować jako zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Centrum Biurowe TETRIS to kompleks budynków z zamkniętym, wydzielonym parkingiem. Doskonale zlokalizowany, w Katowicach w sąsiedztwie dużego węzła komunikacyjnego na przecięciu dróg nr 79 i S86. W pobliżu znajduje się centrum handlowe Dąbrówka i Agata oraz Ikea. Lokalizacja gwarantuje szybki i sprawny dojazd zarówno do centrum miasta jak i do miast ościennych. W okolicy znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz ścieżki rowerowe. W kompleksie powstaje nowy obiekt oferujący łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia zostaną wykończone zgodnie z najwyższymi standardami, a zagospodarowanie terenu zapewnia dostępność miejsc parkingowych, a dla niezmotoryzowanych – parking rowerowy. Dwukondygnacyjny obiekt oferować będzie nie tylko przestrzenie biurowe na piętrach, ale także lokale biurowo-usługowe na parterze. Oferujemy na wynajem moduły biurowe o powierzchni od 100mkw. Te nowoczesne wnętrza zostaną oddane do użytku w II połowie 2024r. Najemcom zapewniamy: • możliwość dopasowania indywidualnego układu • wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, • całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, • własny parking, • system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła • otwierane okna z widokiem na zielone patio • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, • bistro w kompleksie • zieloną infrastrukturę • parking rowerowy • stacje ładowania samochodów elektrycznych • wysoką efektywność energetyczną i proekologiczne materiały i rozwiązania • nowoczesne systemy bezpieczeństwa • zarządzanie budynkiem przez doświadczony zespół Warunki najmu: Czynsz podstawowy: 49,00 PLN/m2 Dodatkowo płatne Media –wg zużycia zgodnie z podlicznikiem oraz opłata eksploatacyjna (obejmująca: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości) Szczegółowa oferta zostanie przygotowana w odpowiedzi na indywidualne zapytania. Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesująca lub chcieliby Państwo poznać więcej szczegółów, zachęcamy do kontaktu: Maciej Górny tel. 53*******63, Małgorzata Dziadurska tel. 53*******56
Centrum Biurowe TETRIS to kompleks budynków z zamkniętym, wydzielonym parkingiem. Doskonale zlokalizowany, w Katowicach w sąsiedztwie dużego węzła komunikacyjnego na przecięciu dróg nr 79 i S86. W pobliżu znajduje się centrum handlowe Dąbrówka i Agata oraz Ikea. Lokalizacja gwarantuje szybki i sprawny dojazd zarówno do centrum miasta jak i do miast ościennych. W okolicy znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz ścieżki rowerowe. W kompleksie powstaje nowy obiekt oferujący łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia zostaną wykończone zgodnie z najwyższymi standardami, a zagospodarowanie terenu zapewnia znaczną dostępność miejsc parkingowych, a dla niezmotoryzowanych – parking rowerowy. Dodatkowo w okolicy wiele bezpłatnych miejsc parkingowych Dwukondygnacyjny obiekt oferować będzie nie tylko przestrzenie biurowe na piętrach, ale także lokale biurowo-usługowe na parterze. Oferujemy na wynajem moduły biurowe o powierzchni od 100mkw. Te nowoczesne wnętrza zostaną oddane do użytku w II połowie 2024r. Najemcom zapewniamy: • możliwość dopasowania indywidualnego układu • wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, • całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, • własny parking, • system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła • otwierane okna z widokiem na zielone patio • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, • bistro w kompleksie • zieloną infrastrukturę • parking rowerowy • stacje ładowania samochodów elektrycznych • wysoką efektywność energetyczną i proekologiczne materiały i rozwiązania • nowoczesne systemy bezpieczeństwa • zarządzanie budynkiem przez doświadczony zespół Warunki najmu: Czynsz podstawowy: 49,00 PLN/m2 Dodatkowo płatne Media –wg zużycia zgodnie z podlicznikiem oraz opłata eksploatacyjna (obejmująca: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości) Szczegółowa oferta zostanie przygotowana w odpowiedzi na indywidualne zapytania. Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesująca lub chcieliby Państwo poznać więcej szczegółów, zachęcamy do kontaktu: Maciej Górny tel. 53*******63, Małgorzata Dziadurska tel. 53*******56
Centrum Biurowe TETRIS to kompleks budynków z zamkniętym, wydzielonym parkingiem. Doskonale zlokalizowany, w Katowicach w sąsiedztwie dużego węzła komunikacyjnego na przecięciu dróg nr 79 i S86. W pobliżu znajduje się centrum handlowe Dąbrówka i Agata oraz Ikea. Lokalizacja gwarantuje szybki i sprawny dojazd zarówno do centrum miasta jak i do miast ościennych. W okolicy znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz ścieżki rowerowe. W kompleksie powstaje nowy obiekt oferujący łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia zostaną wykończone zgodnie z najwyższymi standardami, a zagospodarowanie terenu zapewnia dostępność miejsc parkingowych, a dla niezmotoryzowanych – parking rowerowy. Dwukondygnacyjny obiekt oferować będzie nie tylko przestrzenie biurowe na piętrach, ale także lokale biurowo-usługowe na parterze. Oferujemy na wynajem moduły biurowe o powierzchni od 100mkw. Te nowoczesne wnętrza zostaną oddane do użytku w II połowie 2024r. Najemcom zapewniamy: • możliwość dopasowania indywidualnego układu • wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, • całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, • własny parking, • system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła • otwierane okna z widokiem na zielone patio • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, • bistro w kompleksie • zieloną infrastrukturę • parking rowerowy • stacje ładowania samochodów elektrycznych • wysoką efektywność energetyczną i proekologiczne materiały i rozwiązania • nowoczesne systemy bezpieczeństwa • zarządzanie budynkiem przez doświadczony zespół Warunki najmu: Czynsz podstawowy: 49,00 PLN/m2 Dodatkowo płatne Media –wg zużycia zgodnie z podlicznikiem oraz opłata eksploatacyjna (obejmująca: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości) Szczegółowa oferta zostanie przygotowana w odpowiedzi na indywidualne zapytania. Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesująca lub chcieliby Państwo poznać więcej szczegółów, zachęcamy do kontaktu: Maciej Górny tel. 53*******63, Małgorzata Dziadurska tel. 53*******56
Centrum Biurowe TETRIS to kompleks budynków z zamkniętym, wydzielonym parkingiem. Doskonale zlokalizowany, w Katowicach w sąsiedztwie dużego węzła komunikacyjnego na przecięciu dróg nr 79 i S86. W pobliżu znajduje się centrum handlowe Dąbrówka i Agata oraz Ikea. Lokalizacja gwarantuje szybki i sprawny dojazd zarówno do centrum miasta jak i do miast ościennych. W okolicy znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz ścieżki rowerowe. W kompleksie powstaje nowy obiekt oferujący łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia zostaną wykończone zgodnie z najwyższymi standardami, a zagospodarowanie terenu zapewnia dostępność miejsc parkingowych, a dla niezmotoryzowanych – parking rowerowy. Dwukondygnacyjny obiekt oferować będzie nie tylko przestrzenie biurowe na piętrach, ale także lokale biurowo-usługowe na parterze. Oferujemy na wynajem moduły biurowe o powierzchni od 100mkw. Te nowoczesne wnętrza zostaną oddane do użytku w II połowie 2024r. Najemcom zapewniamy: • możliwość dopasowania indywidualnego układu • wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, • całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, • własny parking, • system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła • otwierane okna z widokiem na zielone patio • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, • bistro w kompleksie • zieloną infrastrukturę • parking rowerowy • stacje ładowania samochodów elektrycznych • wysoką efektywność energetyczną i proekologiczne materiały i rozwiązania • nowoczesne systemy bezpieczeństwa • zarządzanie budynkiem przez doświadczony zespół Warunki najmu: Czynsz podstawowy: 49,00 PLN/m2 Dodatkowo płatne Media –wg zużycia zgodnie z podlicznikiem oraz opłata eksploatacyjna (obejmująca: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości) Szczegółowa oferta zostanie przygotowana w odpowiedzi na indywidualne zapytania. Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesująca lub chcieliby Państwo poznać więcej szczegółów, zachęcamy do kontaktu: Maciej Górny tel. 53*******63, Małgorzata Dziadurska tel. 53*******56
Centrum Biurowe TETRIS to kompleks budynków z zamkniętym, wydzielonym parkingiem. Doskonale zlokalizowany, w Katowicach w sąsiedztwie dużego węzła komunikacyjnego na przecięciu dróg nr 79 i S86. W pobliżu znajduje się centrum handlowe Dąbrówka i Agata oraz Ikea. Lokalizacja gwarantuje szybki i sprawny dojazd zarówno do centrum miasta jak i do miast ościennych. W okolicy znajdują się liczne przystanki autobusowe oraz ścieżki rowerowe. W kompleksie powstaje nowy obiekt oferujący łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia zostaną wykończone zgodnie z najwyższymi standardami, a zagospodarowanie terenu zapewnia znaczną dostępność miejsc parkingowych, a dla niezmotoryzowanych – parking rowerowy. Dodatkowo w okolicy jest wiele bezpłatnych miejsc parkingowych. Dwukondygnacyjny obiekt oferować będzie nie tylko przestrzenie biurowe na piętrach, ale także lokale biurowo-usługowe na parterze. Oferujemy na wynajem moduły biurowe o powierzchni od 100mkw. Te nowoczesne wnętrza zostaną oddane do użytku w II połowie 2024r. Najemcom zapewniamy: • możliwość dopasowania indywidualnego układu • wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, • całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, • własny parking, • system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła • otwierane okna z widokiem na zielone patio • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, • bistro w kompleksie • zieloną infrastrukturę • parking rowerowy • stacje ładowania samochodów elektrycznych • wysoką efektywność energetyczną i proekologiczne materiały i rozwiązania • nowoczesne systemy bezpieczeństwa • zarządzanie budynkiem przez doświadczony zespół Warunki najmu: Czynsz podstawowy: 49,00 PLN/m2 Dodatkowo płatne Media –wg zużycia zgodnie z podlicznikiem oraz opłata eksploatacyjna (obejmująca: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości) Szczegółowa oferta zostanie przygotowana w odpowiedzi na indywidualne zapytania. Jeśli nasza oferta jest dla Państwa interesująca lub chcieliby Państwo poznać więcej szczegółów, zachęcamy do kontaktu: Maciej Górny tel. 53*******63, M Dziadurska tel. 53*******56
Do wynajęcia pomieszczenia biurowe o pow.124m2 wraz ze zapleczem socjalnym,usytuowane na II piętrze budynku handlowo-usługowego.A.Oferowana do wynajmu powierzchnia to część lokalu, która składa się z:-3 pomieszczeń biurowych o pow. 33m2; 25m; 25m2;-pomieszczenia socjalnego,-toalety z 2 Wc,-korytarzy (1/2 powierzchni komunikacji).Pomieszczenia po remoncie, na podłogach panele, w częściach socjalnychna podłogach płytki.Nieruchomość zlokalizowana jest na ulicy Kolbego w strefie przemysłowo-handlowej miasta Oświęcim.Dobra lokalizacja i szybki dojazd do Aglomeracji Śląskiej, Bielska-Białej.W okolicy znajdują się firmy usługowo handlowe wielu branż.W sąsiedztwie budynku miejsca parkingowe.Cena wynajmu to 30zł netto za m2 powierzchni + 23 % VAT.Do czynszu należy doliczyć opłaty za zużyte media tj:-ogrzewanie gazowe liczone od m2-prąd, woda (według liczników).Istnieje możliwość wynajęcia całego piętra o pow.252 m2!W dniu zawierania umowy najmu należy uregulować opłaty:-czynsz najmu w wysokości 3738 zł netto+23% Vat,-kaucję zwrotną w wysokości-opłatę za ogrzewanie z góry za 1 miesiąc,-jednorazową prowizję biura.Polecamy!! ::DODATKOWE INFORMACJE Rodzaj budynku: Obiekt handlowo-usługowo-biurowy Dozór budynku: nie Dojazd: asfalt Ogrzewanie: własne gazowe - kocioł 2-funkcyjny Winda: NIE Sąsiedztwo: działki zabudowane Usytuowanie: trójstronne Możliwość parkowania: tak Własny parking: TAK Położenie lokalu: ruchliwa ulica Liczba wejść: 1 Podłogi: panele Sala konferencyjna: TAK Opłaty wg liczników: prąd, woda Opł. za miejsce parking. naziemne: 0 Stan lokalu: Do wprowadzenia Okna: PCV Instalacje: nowe Powierzchnia użytkowa [m2]: 106,6000 Rodzaj lokalu: jednopoziomowy Przeznaczenie lokalu: usługowy, biurowy Miejsce na reklamę: na fasadzie Czynsz najmu netto /m2: 30 Liczba pokoi: 3 Liczba pomieszczeń biurowych: 3 Powierzchnia pomieszczeń biurowych od [m2]: 25 Powierzchnia pomieszczeń biurowych do [m2]: 33 Liczba pomieszczeń socjalnych: 1 Powierzchnia pomieszczeń socjalnych [m2]: 12,6000 Powierzchnia pomieszczeń sanitarnych [m2]: 11 Uw. do pom. sanitarnych: 1 Typ kaucji: jednomiesięczna ::LINK DO STRONY ::KONTAKT DO AGENTA Ewelina Halska (użyj formularza kontaktowego) (użyj formularza kontaktowego) , (użyj formularza kontaktowego) ::DANE BIURA HCHSYSTEM Sp.z.o.o. Śniadeckiego 19/1 32-600 Oświęcim (użyj formularza kontaktowego) , (użyj formularza kontaktowego) Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Ewelina Halska (licencja nr: 10891)-Nota prawna Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.OFERUJEMY BEZPŁATNĄ POMOC W UZYSKANIU KREDYTU HIPOTECZNEGO NA ZAKUP TEJ NIERUCHOMOŚCI. "
Lokale biurowe na wynajem. Pasaż Błonie w Bydgoszczy. Lokale biurowo-usługowe usytuowane są nad sklepem Biedronka. W Pasażu funkcjonują poza sklepem Biedronka m.in. Salon kosmetyczno-fryzjerki, gabinet stomatologiczny, szkoła tańca, biuro rachunkowe, kancelaria prawna i inne. Posiadamy wolne lokale: 15, 20 i 60 m2. Wysoki standard wykończenia, lokale klimatyzowane, wszelkie media. W ramach wynajmu dostęp do strefy socjalnej i sanitarnej. Informacje pod nr tel 601 778 800.
Do wynajęcia lokale biurowe o powierzchniach 100,200,300 m², zlokalizowane w nowoczesnym, prestiżowym biurowcu Pollux. Możliwość wykonania aranżacji według własnego projektu i standardu.Budynek ten stanowi część unikalnego kompleksu, w którego skład dodatkowo wchodzi budynek biurowy Castor oraz park biurowo-magazynowy Górczyn. Pollux zlokalizowany jest pomiędzy ul. Głogowską i Grunwald, doskonale skomunikowany z autostradą A2 oraz centrum Poznania.Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjny hol z recepcją. Na terenie kompleksu zlokalizowana jest restauracja, która serwuje urozmaicone śniadania, lunche i słodkie przekąski. Salka konferencyjna do dyspozycji klientów. W budynku znajduje się podziemna hala garażowa, z możliwością wynajęcia dedykowanego miejsca. Do budynku przynależy również parking naziemny.Właściciel, bezpośredni kontakt: (użyj formularza kontaktowego) Katarzyna Szajek (użyj formularza kontaktowego) Michał Begiert(użyj formularza kontaktowego) Monika Grygier Standard biurowca:- klimatyzacja- centralna wentylacja- kuchnia- open space- wykładzina- recepcja- elektroniczna kontrola dostępu- monitoring- światłowód- uchylne okna- dostęp do komunikacji publicznej- budynek przystosowany dla niepełnosprawnych.Opłaty / koszty (stałe), netto:1) czynsz za lokal 43 m²: 2 365 zł / miesięcznie;2) ryczałt opłata eksploatacyjna (zawiera: woda, ogrzewanie, energia elektryczna od części wspólnych, odpady komunalne, obsługa recepcji, monitoring, itp.); 17 zł/m²3) współczynnik powierzchni wspólnych- 11%;4) energia elektryczna według wskazań podlicznika.Opłaty / koszty (opcjonalne), netto:1) miejsce postojowe w hali garażowej: 300 zł / miesięcznie;2) dedykowane miejsce na parkingu naziemnym: 150 zł / miesięcznie;3) możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na elewacji budynku i na pylonie.Forma i warunki najmu:*) elastyczna umowa najmu, również na czas nieokreślony;*) kaucja za lokal w wysokości 3-miesiecznego czynszu.Wszystkie w/w ceny są cenami netto.
Do wynajęcia lokale biurowe o powierzchniach 100,200,300 m², zlokalizowane w nowoczesnym, prestiżowym biurowcu Pollux. Możliwość wykonania aranżacji według własnego projektu i standardu.Budynek ten stanowi część unikalnego kompleksu, w którego skład dodatkowo wchodzi budynek biurowy Castor oraz park biurowo-magazynowy Górczyn. Pollux zlokalizowany jest pomiędzy ul. Głogowską i Grunwald, doskonale skomunikowany z autostradą A2 oraz centrum Poznania.Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjny hol z recepcją. Na terenie kompleksu zlokalizowana jest restauracja, która serwuje urozmaicone śniadania, lunche i słodkie przekąski. Salka konferencyjna do dyspozycji klientów. W budynku znajduje się podziemna hala garażowa, z możliwością wynajęcia dedykowanego miejsca. Do budynku przynależy również parking naziemny.Właściciel, bezpośredni kontakt: (użyj formularza kontaktowego) Katarzyna Szajek (użyj formularza kontaktowego) Michał Begiert(użyj formularza kontaktowego) Monika Grygier Standard biurowca:- klimatyzacja- centralna wentylacja- kuchnia- open space- wykładzina- recepcja- elektroniczna kontrola dostępu- monitoring- światłowód- uchylne okna- dostęp do komunikacji publicznej- budynek przystosowany dla niepełnosprawnych.Opłaty / koszty (stałe), netto:1) czynsz za lokal 100 m²: 5 900,00 zł / miesięcznie;2) ryczałt opłata eksploatacyjna (zawiera: woda, ogrzewanie, energia elektryczna od części wspólnych, odpady komunalne, obsługa recepcji, monitoring, itp.); 17 zł/m²3) współczynnik powierzchni wspólnych- 11%;4) energia elektryczna według wskazań podlicznika.Opłaty / koszty (opcjonalne), netto:1) miejsce postojowe w hali garażowej: 300 zł / miesięcznie;2) dedykowane miejsce na parkingu naziemnym: 150 zł / miesięcznie;3) możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na elewacji budynku i na pylonie.Forma i warunki najmu:*) elastyczna umowa najmu, również na czas nieokreślony;*) kaucja za lokal w wysokości 3-miesiecznego czynszu.Wszystkie w/w ceny są cenami netto.
Posiadam lokale biurowe do wynajęcia w centrum Inowrocławia, w nowoczesnym i bardzo atrakcyjnym stylistycznie budynku. Lokale o powierzchni 14 m2, 25 m2 oraz dwupokojowy 28 m2. W budynku znajdują się winda, toalety na każdym piętrze, 2 kuchnie, klimatyzacje w lokalach. Budynek monitorowany, nadzorowany biurem ochroniarskim, z własnym parkingiem. W budynku dostępne są również: sala konferencyjna, dwie sieci światłowodowe (z możliwością podłączenia internetu i telefonu od usługodawców), możliwość doposażenia lokalu w meble biurowe oraz skorzystania z usług firmy sprzątającej. Prąd według zużycia na podstawie stanu licznika).
Posiadam lokale biurowe do wynajęcia w centrum Inowrocławia, w nowoczesnym i bardzo atrakcyjnym stylistycznie budynku. Lokale o powierzchni 14 m2, 25 m2 oraz dwupokojowy 28 m2. W budynku znajdują się winda, toalety na każdym piętrze, 2 kuchnie, klimatyzacje w lokalach. Budynek monitorowany, nadzorowany biurem ochroniarskim, z własnym parkingiem. W budynku dostępne są również: sala konferencyjna, dwie sieci światłowodowe (z możliwością podłączenia internetu i telefonu od usługodawców), możliwość doposażenia lokalu w meble biurowe oraz skorzystania z usług firmy sprzątającej. Opłata za prąd według wskazań licznika.
Na wynajem powierzchnie biurowe- od 150 m kw (parter i piętro) przy ul. Raczkowskiego 8 w Bydgoskim Parku Przemysłowym.Świetna propozycja dla osób, które szukają nowoczesnej i komfortowej przestrzeni biurowej w idealnej lokalizacji.Do dyspozycji wynajmujących jest recepcja, sala konferencyjna. Cały kompleks jest klimatyzowany, a oprócz tego w pomieszczeniach są otwierane okna. Osoby przebywające w obiekcie mogą liczyć na doskonałą cyrkulację powietrza.W pomieszczeniach znajdują się ścianki działowe oraz podwieszane sufity, które zapewniają dźwiękoszczelność i spokojną pracę.Przy budynku znajduje się parking do Państwa dyspozycji.Co istotne, w obiekcie znajduje się centrala telefoniczna, okablowanie telefoniczne, komputerowe oraz elektryczne.Część biur do własnej aranżacji.Wynajem: od 30 zł netto/ m kw + 6 zł netto/ m kw. opłaty eksploatacyjneOferowane przez nas powierzchnie są idealnym miejscem dla najbardziej wymagających.Zadzwoń i umów się na spotkanie w dogodnym dla Ciebie terminie.
Do wynajęcia przestronne lokale handlowe, usługowe i biurowe zlokalizowane w centrum narzędziowo-wykończeniowym UNIMET plaza przy Alei Okulickiego 20 w Rzeszowie. Powierzchnie lokali zaczynają się od 100 m2 i sięgają aż do 500 m2, co daje szerokie wachlarz możliwości i przestrzeni do prowadzenia działalności. Do dyspozycji przyszłych najemców pozostaje możliwość dostosowania powierzchni do indywidualnych potrzeb. Standard lokalu handlowego: - przeszklona witryna - elektryczna roleta - podstawowa instalacja elektryczna - oświetlenie LED ATUTY NIERUCHOMOŚCI: - duży bezpłatny parking do dyspozycji klientów; - możliwość dostosowania powierzchni lokalu pod klienta; - doskonała lokalizacja; - bardzo dobra dostępność komunikacji miejskiej; - budynek wyposażony w 3 windy oraz schody ruchome; - monitoring na placu MEDIA (rozliczane policznikowo): -Woda -Energia elektryczna -Ogrzewanie OTOCZENIE: Lokale usytuowane są przy trasie o dużym natężeniu ruchu. Trasą przejeżdża codziennie kilkanaście tysięcy samochodów, gwarantując możliwie największy zysk z inwestycji. Najemcy na parterze -Market narzędziowo-instalacyjny (Unimet) -Serwis elektronarzędzi (Unimet) -Salon ogrodowy HUSQVARNA -Sklep spożywczy (Auchan) -Sklep instalacyjny WOD-KAN (MonterShop) -Firma reklamowa (Tablitek) -Sklep motoryzacyjnny -Kominki i piece -Salon rolet i moskitier - biuro projektowe - salon oświetlenia I Piętro Część handlowa: -Wyposażenie gastronomi -Salon drzwi – podłogi - wykończenie -Salon inteligentny dom -Salon i usługi wydruku 3D -Sklep z artykułami (winiarskimi, piwowarskimi) Cześć usługowo – biurowa -Serwis elektronarzędzi (Unimet) -Szkoła (Eureka) -Biuro rachunkowe -Kancelaria Adwokacka -Zajęcia edukacyjne dla dzieci CENA ZA WYNAJEM: Do ceny za wynajem należy doliczyć: - opłatę ryczałtową (w tym:ogrzewanie, sprzątanie części wspólnych, zużycie energii w pomieszczeniach wspólnych, opłata za wodę oraz kanalizację); - opłatę za energię elektryczną wg. zużycia; *Cena najmu dotyczy LOKALU 100m2
Do wynajęcia lokal o pow.24m2 w Galerii Handlowej Polonia w Śremie. Lokal o charakterze handlowo - usługowym. Dogodna lokalizacja w centrum Śremu, obiekt z własnym parkingiem. Posiadam również na wynajem lokale biurowe w Centrum Biurowym po kapitalnym remoncie: lokal 2-izbowy o łącznej powierzchni 36m2 lokal 3-izbowy o łącznej powierzchni 33m2 oraz lokale biurowe w innych lokalizacjach Śremu o pow. 30m2, 38m2 i magazyn o pow. 55m2. Wszystkie lokale mają liczniki/podliczniki energetyczne. Lokale położone w centrum Śremu z dostępem do bezpłatnego parkingu, przystępne ceny najmu. Podana cena jest ceną brutto.
Warszawa Bemowo | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Możliwość wynajęcia całego piętra Oferta może się zmienić Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Standard umiarkowany Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Parking wliczony w cenę Warunki najmu: Czynsz podstawowy 40zł netto/m2 Opłata administracyjna 30zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer (użyj formularza kontaktowego) * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Warszawa Bemowo | Magazyn Na Wynajem | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Oferta dotyczy magazynu na parterze budynku Oferta może się zmienić Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe i magazynowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Do wejścia Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu zamkniętym Warunki najmu: Czynsz podstawowy 45zł netto/m2 Opłata administracyjna 30zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy do największych lokali obowiązek wynajęcia salki konferencyjnej lub możliwość wynajęcia do mniejszych metraży Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer (użyj formularza kontaktowego) * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Warszawa Bemowo | Magazyn Na Wynajem | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Oferta dotyczy magazynu na parterze budynku Oferta może się zmienić Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe i magazynowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Do wejścia Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu zamkniętym Warunki najmu: Czynsz podstawowy 45zł netto/m2 Opłata administracyjna 20zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy do największych lokali obowiązek wynajęcia salki konferencyjnej lub możliwość wynajęcia do mniejszych metraży Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer (użyj formularza kontaktowego) * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Warszawa Bemowo | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Możliwość wynajęcia całego piętra Oferta może się zmienić Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Do wejścia Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu zamkniętym Warunki najmu: Czynsz podstawowy 45zł netto/m2 Opłata administracyjna 30zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy do największych lokali obowiązek wynajęcia salki konferencyjnej lub możliwość wynajęcia do mniejszych metraży Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer (użyj formularza kontaktowego) * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Warszawa Bemowo | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Możliwość wynajęcia całego piętra Oferta może się zmienić Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Do wejścia Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu zamkniętym Warunki najmu: Czynsz podstawowy 45zł netto/m2 Opłata administracyjna 20zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy do największych lokali obowiązek wynajęcia salki konferencyjnej lub możliwość wynajęcia do mniejszych metraży Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer (użyj formularza kontaktowego) * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Witam, oferuję na wynajem lokale biurowe jedno lub dwu pomieszczeniowe Biurowiec znajduje się w sosnowcu ul Małobądzka wysoki standard dogodny rozjazd w każdym kierunku winda, monitoring miejsca parkingowe, więcej info 50*****05
Warszawa Bemowo | Magazyn Na Wynajem | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Oferta dotyczy magazynu na parterze budynku Oferta może się zmienić Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe i magazynowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Do wejścia Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu zamkniętym Warunki najmu: Czynsz podstawowy 45zł netto/m2 Opłata administracyjna 20zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy do największych lokali obowiązek wynajęcia salki konferencyjnej lub możliwość wynajęcia do mniejszych metraży Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer [numer] * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. ul. Wacława Borowego, Warszawa Bemowo Do wynajęcia lokal o powierzchni 86,70 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Bemowo, Wacława Borowego Poland - lokalizacja przybliżona
Do wynajęcia lokal o pow.24m2 w Galerii Handlowej Polonia w Śremie. Lokal o charakterze handlowo - usługowym. Dogodna lokalizacja w centrum Śremu, obiekt z własnym parkingiem. W obiekcie schody ruchome i windy osobowa i towarowa. W galerii do wynajęcia również lokal o pow. 35m2 Posiadam również na wynajem lokale biurowe w Centrum Biurowym po kapitalnym remoncie: lokal 2-izbowy o łącznej powierzchni 36m2 lokal 3-izbowy o łącznej powierzchni 33m2 oraz lokale biurowe w innych lokalizacjach Śremu o pow. 30m2, 38m2 i magazyn o pow. 55m2. Wszystkie lokale mają liczniki/podliczniki energetyczne. Lokale położone w centrum Śremu z dostępem do bezpłatnego parkingu, przystępne ceny najmu. Podana cena jest ceną brutto.
Oferuje na wynajem trzy lokale biurowe każdy około 35 metrów,dwie łazienki, duża część wspólna,wspólny parking do dyspozycji.Lokal w doskonałej lokalizacji bardzo ruchliwa ulica Al.Jana Pawła 100,wszystko odnowione.Koszt jednego lokalu 1300 plus koszty.Wystawiamam fakturę VAT.
Witam, wynajmę lokale biurowe różne powierzchnie od 12m2 do 120m2 do zaaranżowania pod wynajmującego .Lokale znajdują się w biurowcu 3piętrowym na 2 piętrze ul. Opolska 11. Obiekt jest po remoncie, dostępna jest kuchnia z pełnym wyposażeniem ,toalety ,a także prysznice. Lokale idealne na prowadzenie działalności gospodarczych . dostępne powierzchnie : 30m2 , 25m2 , 2 Pomieszczenia 12m2 , 15m2 opłata za wynajem pokrywa ogrzewanie i wszystkie media (woda ,prąd) . Więcej informacji pod numerem tel.
Warszawa Bemowo | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na WynajemMożliwość wynajęcia całego piętraOferta może się zmienićPrezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo.Opis oferty:Metraże od 10 m2Dostępność może się zmienićWyposażone częściowoWysokość lokali 3 metryDo wejściaInternet w cenieMonitoringŁazienkiDo metra 1500 mAutobusy i tramwaje w pobliżuPark Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicyCeny netto (należy doliczyć 23% VAT)Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu zamkniętymWarunki najmu:Czynsz podstawowy 45zł netto/m2Opłata administracyjna 30zł netto/m2Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniemKaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowydo największych lokali obowiązek wynajęcia salki konferencyjnej lub możliwość wynajęcia do mniejszych metraży Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer510 024 504* Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Lokal o powierzchni 60 m2 +10 m2 zaplecze socjalne w centrum Milanówka przy ruchliwej ulicy, na parterze w pawilonie handlowym. Lokal składa się z ogólnej przestrzeni, zaplecza socjalnego i WC. Pomieszczenie nadaje się na usługi, handel, biuro, gastronomię. Podłączona jest siła, kanalizacja, woda. Ogrzewanie we własnym zakresie (wcześniej stosowano klimatyzatory elektryczne). Lokal jest do wynajęcia od zaraz. W sąsiedztwie znajdują się sklepy, bank, poczta, bardzo blisko do PKP, do WKD ok 1 km Czynsz 2500 zł + opłaty licznikowe (liczniki na prąd i wodę) Właściciel wystawia rachunek uproszczony. Polecam ! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Handlowo/Usługowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Biurowe, Inne; Cena: 1500 PLN; Powierzchnia: 63; Cena za m2: 24 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): PLN; Powierzchnia brutto: 63; Piętro: 1; Kaucja: 1500; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Biurowo-handlowy; Stan budynku: Dobry; Liczba kondygnacji naziemnych: 2; Liczba pięter: 1; Parking naziemny; MEDIA: Siła; Woda; Ciepła woda: Piec elektryczny; Rodzaj ogrzewania: CO własne; Rodzaj kanalizacji: Miejska; STANDARD POWIERZCHNI: Możliwość gastronomii; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Komunikacja: Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: ogłoszenia nieruchomości na sprzedaż, oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, komercyjne wynajem Ochota, biurowce wynajem Ochota, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu
Do wynajęcia przestronne pomieszczenia biurowe, świeżo po remoncie w pięknej kamienicy przy rynku w Siewierzu. Lokale idealne POD BIURA. Dwa przechodne pokoje plus trzeci z możliwością aneksu kuchennego z prywatną łazienką. Cena 2 200 zł (wynajem + dodatkowo media według zużycia). Dodatkowo pojedyncze pomieszczenie w szarości, ok. 18.5m2 z toaletą na korytarzu oraz drugie z błękitną tapetą. Cena 1 000zł / pokój (zawiera wynajem + dodatkowo media według zużycia). LOKALE TYLKO POD DZIAŁALNOŚĆ. Zapraszam do kontaktu telefonicznego. 60*******66
"SPOŁEM" PSS w Węgrowie oferuje lokale biurowe na wynajem o powierzchniach: - 10 m2 - 19 m2 - 24 m2 Lokale znajdują się na I piętrze w budynku przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego w Węgrowie (samo centrum Węgrowa). W budynku znajduje się wiele firm i instytucji, min. Geodezja, Kancelarie Adwokackie oraz Notarialna, Bank, siedzibą SPOŁEM PSS w Węgrowie. Zapraszamy do kontaktu. 51*******96
Oferujemy na wynajem lokal biurowy o powierzchni 45 m2 położony w kompleksie magazynowym w Adolfowie. Lokale wyposażone w meble biurowe (możliwość aranżacji według potrzeb). Istnieje możliwość wynajmu dodatkowych lokali biurowych, powierzchni magazynowych do 1000m2 oraz miejsc postojowych. Cena najmu 1500 netto zł/mies.
Witam, wynajmę lokale biurowe po remoncie, różne powierzchnie od 15m2 do 120m2 do zaaranżowania pod wynajmującego .Lokale znajdują się w biurowcu 3piętrowym na 2 piętrze ul. Opolska 11. Obiekt jest po remoncie, dostępna jest kuchnia z pełnym wyposażeniem ,toalety ,a także prysznice. Lokale idealne na prowadzenie działalności gospodarczych .Obiekt jest monitorowany. dostępne powierzchnie : 30m2 , 25m2 , 15m2 , 12m2 opłata za wynajem pokrywa media (woda ,prąd) w sezonie grzewczym dochodzi ogrzewanie 300zł miesięcznie. . Więcej informacji pod numerem tel.
Pomieszczenia biurowe / usługowe na WYNAJEM. Świetna lokalizacja, w bezpośrednim sąsiedztwie klubu fitness, toru kartingowego oraz parku rozrywki. Po remoncie. Lokale znajdują się na pierwszym piętrze, do dyspozycji użytkowników parking na ogrodzonym placu, dostępne od zaraz. Miejsce bardzo popularne wśród mieszkańców Piły i regionu pilskiego. AKTUALNIE W OFERCIE POSIADAMY: 1) pomieszczenie biurowe 37 m2 2) pomieszczenie biurowe 35 m2 3) pomieszczenie biurowe wraz z aneksem kuchennym 40 m2 oraz dodatkowym aneksem biurowym 15m2 4) pomieszczenie biurowe 30 m2 5) kompleks 3 pomieszczeń biurowych wraz z częścią socjalną 110 m2 Ceny od 25 zł za metr. Cena zawiera opłaty za wodę, kanalizację, wywóz nieczystości. Dodatkowo płatne ogrzewanie (w sezonie grzewczym), prąd oraz opcjonalnie sprzątanie biur. Zapraszamy do kontaktu.
Wynajmiemy lokale użytkowe z współdzielonym korytarzem. Możliwy wynajem długoterminowy pełny lub w ustalonych godzinach. Nie są to lokale magazynowe, lecz nadające się pod usługi edukacyjne, szkoleniowe, kosmetyczne oraz gabinety medyczne i psychologiczne/terapeutyczne. W przypadku potrzeby sali pod szkolenia, do wynajmu jest również pełne wyposażenie. 1) Możliwy wynajem na wyłączność. Lokal użytkowy z zapleczem kuchennym. Możliwa do zrobienia osobna toaleta i prysznic. Możliwość przemalowania wedle własnego uznania. Możliwość pełnego wynajmu lub godzinowo. W pomieszczeniu może zostać sofa i dwa fotele, tablica elektroniczna. Cena: 1800 zł+media 2) Możliwy wynajem na wyłączność lub do współdzielenia. Pomieszczenie biurowe z wyposażeniem- meble biurowe: biurko, szafa, regał oraz ksero. Możliwość pełnego wynajmu lub godzinowo. Cena: 1400 zł +media 3 i 4) Sale szkoleniowe z tablicami elektronicznymi możliwe do wynajmu w ustalonych godzinach pracy. Od rana do godziny 17:00. Stawka godzinowa do ustalenia indywidualnie w zależności od liczby godzin w miesiącu. We wszystkich lokalach ogrzewanie centralne gazowe. We wszystkich lokalach media rozliczane do podziału są według zużycia. Tel. 69*****44
Oferujemy na wynajem powierzchnie biurowe na terenie kompleksu biurowo - magazynowego Celtic Park Piaseczno. Biura od 20 m2 do 100 m2.Czynsz od 40 zł/1m2Opłata eksploatacyjna 10 zł/1mMedia: energia elektryczna wg wskazań licznika i ogrzewanie płatne ryczałtemNiektóre lokale wyposażone są w klimatyzację. W budynku G dostępna jest winda.
Do wynajęcia 2 lokale biurowe i magazyn. Biura: 20m2 i 66m2, w każdym: pomieszczenie biurowe, łazienka oraz korytarz. Świetna lokalizacja blisko centrum oraz blisko wyjazd na AOW i A4. Pomieszczenia biurowe są jasne, słoneczne, łazienki wyposażone w kabinę prysznicową, umywalkę i toaletę, na ścianach i podłodze są płytki. Lokal znajduje się na II piętrze 2-piętrowego budynku biurowo-magazynowego. Cały teren monitorowany, system alarmowy, ochrona 24h, teren zamknięty ogrodzony płotem, brama wjazdowa przesuwna na pilota. Cena netto za wynajem: czynsz 900zł + opłaty 300zł + VAT 23% oraz 2500zł + opłaty 600zł + VAT 23%. Wymagana kaucja. Wystawiamy faktury VAT.
Oferujemy na wynajem lokale biurowe, usługowe, handlowe w Jaśle, ul. Towarowa Powierzchnie lokali od 250 do 400 m2 W ofercie także dwa mniejsze mniejsze lokale o powierzchni około 10m2 Pomieszczenia do wynajmu z pomieszczenia socjalnymi i sanitariatami. Lokale mieszczą się zarówna na parterze jak i na pierwszym piętrze. Część lokali mieści się w nowym budynku, pozostałe lokale po przeprowadzonym gruntownym remoncie. Niektóre z lokali posiada bardzo duże przeszklenia, dzięki czemu są bardzo doświetlone. Nieruchomość ta idealnie nadaje się zarówno pod działalność handlowo - usługową jak i na lokal biurowy. Cena za lokal wynosi 30zł m2, dodatkowo płatne media
Opis ofertyDostępny od lutego 2024 roku bardzo ELEGANCKI i NOWOCZESNO - FUNKCJONALNY 15-pokojowy (630 m) KLIMATYZOWANY lokal biurowy z miejscami postojowymi w podziemnym garażu w kameralnym biurowcu w okolicach hotelu HILTON i gmachu Mennicy przy ul. Grzybowskiej. Nowoczesny budynek biurowy z 2018 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking. Współczynnik części wspólnych - 6%. Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, światłowód symetryczny PLAY (50 MGbitów/sek), centralę telefoniczną oraz system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Lokal składa się z 15 różnorodnych gabinetów, dużej recepcji przy wejściu, 2 obszernych sal konferencyjnych, 2 pomieszczeń socjalnych, serwerowni, pomieszczeń magazynowych oraz sanitariatów (oddzielnie damskich i męskich). Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu Wysokość pomieszczeń - 3 m. Minimalny okres wynajmu - 3 lata - preferowany najem długoterminowy. Wymagana 3M kaucja zwrotna brutto (wraz z kosztami eksploatacyjnymi). Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe. Wejście do lokalu od strony ulicy z klatki schodowej. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku. Pomieszczenia w zamyśle właścicieli lokalu NIEUMEBLOWANE ale na życzenie przyszłego najemcy istnieje możliwość umeblowania biura przez Wynajmującego. Recepcja otwarta od 8-17:00, dostęp do budynku 24/7, kontrola dostępu. Standard powierzchni obejmuje m.in. klimatyzację, system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Sprzątanie biur 2x w tygodniu.(już w cenie). Możliwość wynajmu także aż 5 MIEJSC PARKINGOWYCH (dodatkowo płatne po 590 PLN/mies. netto każde) w podziemnym garażu. ATRAKCYJNA cena wynajmu 52 157 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 14 376 PLN (21,5 PLN/m - w tym ogrzewanie, woda, ochrona) + licznikowe opłaty za zużyty prąd + 100 PLN (logo na recepcji). Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem, bliskość popularnych centrów handlowych ZŁOTE TARASY, ARKADIA, KLIF. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO ONZ lub RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 8 - 10 minut spacerem. Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię, Notariat, Agencję HR, Biuro Handlowe, Pracownię Projektową, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, siedzibę firmy z branży IT, Coworking itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! POLA DODATKOWE: Tagi (tylko Warszawa): kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi (Warszawa - dzielnica): lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu
Dostępny od lutego 2024 roku bardzo ELEGANCKI i NOWOCZESNO - FUNKCJONALNY 15-pokojowy (630 m) KLIMATYZOWANY lokal biurowy z miejscami postojowymi w podziemnym garażu w kameralnym biurowcu w okolicach hotelu HILTON i gmachu Mennicy przy ul. Grzybowskiej. Nowoczesny budynek biurowy z 2018 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking. Współczynnik części wspólnych - 6%. Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, światłowód symetryczny PLAY (50 MGbitów/sek), centralę telefoniczną oraz system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Lokal składa się z 15 różnorodnych gabinetów, dużej recepcji przy wejściu, 2 obszernych sal konferencyjnych, 2 pomieszczeń socjalnych, serwerowni, pomieszczeń magazynowych oraz sanitariatów (oddzielnie damskich i męskich). Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu Wysokość pomieszczeń - 3 m. Minimalny okres wynajmu - 3 lata - preferowany najem długoterminowy. Wymagana 3M kaucja zwrotna brutto (wraz z kosztami eksploatacyjnymi). Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe. Wejście do lokalu od strony ulicy z klatki schodowej. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku. Pomieszczenia w zamyśle właścicieli lokalu NIEUMEBLOWANE ale na życzenie przyszłego najemcy istnieje możliwość umeblowania biura przez Wynajmującego. Recepcja otwarta od 8-17:00, dostęp do budynku 24/7, kontrola dostępu. Standard powierzchni obejmuje m.in. klimatyzację, system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Sprzątanie biur 2x w tygodniu.(już w cenie). Możliwość wynajmu także aż 5 MIEJSC PARKINGOWYCH (dodatkowo płatne po 590 PLN/mies. netto każde) w podziemnym garażu. ATRAKCYJNA cena wynajmu 52 157 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 14 376 PLN (21,5 PLN/m - w tym ogrzewanie, woda, ochrona) + licznikowe opłaty za zużyty prąd + 100 PLN (logo na recepcji). Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem, bliskość popularnych centrów handlowych ZŁOTE TARASY, ARKADIA, KLIF. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO ONZ lub RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 8 - 10 minut spacerem. Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię, Notariat, Agencję HR, Biuro Handlowe, Pracownię Projektową, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, siedzibę firmy z branży IT, Coworking itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO! POLA DODATKOWE: Tagi (tylko Warszawa): kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi (Warszawa - dzielnica): lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY! - BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji! W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert! Wejdź już teraz!
Dostępny do wynajmu od Maja bardzo ATRAKCYJNY i FUNKCJONALNO - ROZKLADOWY 4-pokojowy (150 m) KLIMATYZOWANY lokal biurowo - usługowy z 2 podziemnymi miejscami parkingowymi w świetnej lokalizacji bezpośrednio w sąsiedztwie stacji metra CENTRUM KOPERNIKA oraz Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego BUW. Lokal w pełni KLIMATYZOWANY. Budynek biurowo - mieszkalny całodobowo ochraniany i monitorowany, wejście z portiernią. W budynku znajdują się liczne biura, Kancelarie, Przedstawicielstwa a na parterze ciąg lokali usługowo-handlowych. Lokal składa się z 4 pomieszczeń biurowych: 47 m powierzchni typu Open Space, 3 niezależnych od siebie gabinetów (23, 21, 18 m), sporej łazienki (7,5 m), pomieszczenia gospodarczego (7 m) niewielkiego aneksu kuchennego (5,5 m) oraz obszernego hallu wejściowego (28 m) z możliwością wydzielenia z niego recepcji lub poczekalni dla Klientów Już w cenie wynajmu także DWA MIEJSCA PARKINGOWE w podziemnym garażu! Wymagana 1,5-miesięczna kaucja zwrotna. Lokal po wymianie oświetlenia, odświeżony, nowe łazienki oraz panelowe podłogi gotowy do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę. Klimatyzacja, sieć komputerowa, okablowanie telefoniczne, elektryczne. Wyposażenie kuchni pozostaje, reszta mebli widoczna na zdjęciach pochodzi od jednego z poprzednich najemców i nie będzie dostępna dla kolejnego najemcy. Lokal przed przekazaniem zostanie pomalowany przez właściciela na jednolity uzgodniony z przyszłym najemcą kolor. ATRAKCYJNA cena wynajmu 13 500 PLN netto (faktura VAT) + czynsz administracyjny wraz z zaliczkami na wodę i ogrzewanie w wysokości ok. 3 000 PLN netto + energia elektryczna według liczników. Okolica bardzo dobrze skomunikowana - liczne autobusowe, 5 minut spacerem do stacji metra CENTRUM KOPERNIKA. Lokal idealnie nadaje się na Kancelarię , firmę szkoleniową, Studio Makijażu lub Tatuażu, Szkołę Językową, biuro Coworkingowe, Biuro Handlowe, Agencję Reklamową lub HR, Przedstawicielstwo, siedzibę firmy IT, Notariat itp. SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do osobistego obejrzenia tego bardzo ciekawego lokalu - naprawdę warto! POLA DODATKOWE: Tagi lokale - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Powiśle; Opisy dzielnic Warszawy: Śródmieście dzielnica Warszawy położona w lewobrzeżnej części miasta. Osiedla: Muranów, Staromiejskie, Żelazna Brama, Centrum, Powiśle-Skarpa, Koszyki, Krucza, Powiśle-Solec, Oleandrów.; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY! - BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji! W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert! Wejdź już teraz!
Dostępny od połowy maja bardzo Elegancki i Komfortowy NOWOCZESNY 3-pokojowy (93,30 m) KLIMATYZOWANY i UMEBLOWANY lokal biurowy w eleganckim i kameralnym biurowcu z 2008 roku w okolicach hotelu HILTON i gmachu Mennicy przy ul. Grzybowskiej. Nowoczesny budynek biurowy z 2008 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking. Współczynnik części wspólnych - 13%. Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, światłowód (50 MGbitów/sek), centralę telefoniczną oraz system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Lokal składa się z bardzo obszernej powierzchni typu "Open Space" (55 m), oddzielnego gabinetu (9 m), kameralnej salki konferencyjnej (7,5 m), dużego hallu wejściowego (16 m) z możliwością przeznaczenia go na recepcję lub dodatkową powierzchnię roboczą, magazynku - pomieszczenia technicznego (2,5 m) oraz w pełni umeblowanej i wyposażonej oddzielnej kuchni (5 m). Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu. Wysokość pomieszczeń - 3 m. Minimalny okres wynajmu - tylko 1 rok - preferowany najem długoterminowy. Wymagana 3M kaucja zwrotna brutto Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe. Wejście do lokalu od strony ulicy z klatki schodowej. Okna wychodzą na cichy i ładnie zagospodarowany dziedziniec biurowca. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku. Pomieszczenia w pełni UMEBLOWANE bardzo eleganckimi meblami stricte biurowymi, duże możliwości adaptacyjne przy dłuższym okresie wynajmu. ATRAKCYJNA cena wynajmu 10 016 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 21,5 PLN/m - w tym ogrzewanie, woda, ochrona, sprzątanie 2 x w tygodniu) + licznikowe opłaty za zużyty prąd + dostęp do bardzo szybkiego symetrycznego łącza światłowodowego i telefonu (499 PLN/mies.) netto + 100 PLN netto za logo na recepcji + 590 PLN netto za podziemne miejsce parkingowe Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem, bliskość popularnych centrów handlowych ZŁOTE TARASY, ARKADIA, KLIF. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO ONZ lub RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 8 - 10 minut spacerem. Idealne miejsce na Kancelarię, Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO! POLA DODATKOWE: Tagi (tylko Warszawa): kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi (Warszawa - dzielnica): lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY! - BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji! W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert! Wejdź już teraz!
Biuro Nieruchomości Landowscy oferuje na wynajem lokale biurowe, położone w ścisłym centrum miasta przy ul. Hallera w Starogardzie Gdańskim. Każdy lokal stanowi jedno pomieszczenie z odrębnym wejściem, posiada dostęp do wspólnego zaplecza sanitarnego oraz kuchni. Lokale zlokalizowane na drugim i trzecim piętrze budynku. W budynku są zlokalizowane również inne firmy dzięki czemu każdego dnia jest on odwiedzany przez wielu klientów. Wynajem lokalu w tym budynku może Państwu ułatwić dotarcie do nowego grona odbiorców Waszych usług. Pomieszczenia o metrażu od 19 m2 do 21 m2. Pomieszczenia częściowo umeblowane ( jedno pomieszczenie biurowe w pełni umeblowane) Lokale o dobrym standardzie. Koszty wynajmu: 600/700 zł czynsz + 300zł koszty eksploatacyjne ( ogrzewanie, prąd, woda, utrzymanie czystości w częściach w spólnych, prace serwisowe i drobne naprawy). Kaucja zwrotna w wysokości dwumiesięcznego czynszu. Budynek położony w ścisłym centrum miasta, wokół budynku znajdują się duże, ogólnodostępne parkingi. Budynek dostępny jest dla najemców przez 24h na dobę. W lokalu nie ma windy. Na Twoje pytania dotyczące tej nieruchomości odpowie Emilia Mielewczyk pod nr tel. . Polecamy i serdecznie zapraszamy do prezentacji nieruchomości! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Gotowy do wynajmu od połowy marca bardzo ATRAKCYJNY i FUNKCJONALNY 121-metrowy lokal po generalnym remoncie zlokalizowany na pograniczu Centrum i bliskiej Woli w okolicach ul. Żelaznej w bezpośrednim sąsiedztwie stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO. Lokal w budynku apartamentowym z 2000 roku z całodobową ochroną i portiernią - w budynku siedziby wielu firm, fundacji, Kancelarii itp. Lokal bardzo przestronny i rozkładowy - składa się z trzech ustawnych pokojów (40, 18 i 15 m), dużej 20-metrowej kuchni wyposażonej w podstawowy sprzęt AGD oraz umeblowanie kuchenne, dwóch luksusowo wyposażonych łazienek (9 m) z wanną jacuzzi, kabiną prysznicową, pralką, wc i bidetem, obszernego korytarza wejściowego z wbudowanymi szafami wnękowymi oraz 2 obszernych balkonów (w tym jeden całkowicie zabudowany typu "loggia"). Lokal całkowicie UMEBLOWANY typowymi funkcjonalnymi meblami biurowymi. W lokalu rozprowadzona sieć komputerowa i alarmowa. Przynależne do lokalu także 1 miejsce postojowe zlokalizowane w podziemnym garażu (już w cenie)! Wymagana 1M kaucja zwrotna. Minimalny okres wynajmu - 1 rok. ATRAKCYJNA cena wynajmu 10 000 zł miesięcznie brutto (właściciel nie jest płatnikiem podatku VAT) + jedynie opłata za energię według licznika. Znakomita i prestiżowa lokalizacja, ścisłe centrum miasta, blisko Dw. Ochota i Centralnego, Pałacu Kultury, hotelu Sobieski i Złotych Tarasów. Okolica spokojna i bezpieczna, pełna infrastruktura handlowo - usługowa. Świetna komunikacja (autobusy, tramwaje, metro, kolejka WKD). Lokal idealny na prestiżową Kancelarię Adwokacką lub Notarialną, Agencję HR, PR lub Reklamową albo na siedzibę Biura Handlowego dynamicznie rozwijającej się firmy np. z branży IT. GORĄCO POLECAM i zapraszam do osobistego obejrzenia tego bardzo ładnego lokalu - naprawdę WARTO! POLA DODATKOWE: Tagi (tylko Warszawa): kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi (Warszawa - dzielnica): lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY! - BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji! W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert! Wejdź już teraz!
Kłodzki Inkubator Przedsiębiorczości posiada lokale biurowo-usługowe o wysokim standardzie! W ramach wynajmu powierzchni oferujemy: pomieszczenia biurowe, stanowiska pracy, lokale użytkowe, wspólny sekretariat, wspólna promocja i reklama. Nowoczesne przestrzenie wyposażone w meble biurowe (wyposażenie biura: biurko, kontener zamykany, fotel z regulacją wysokości, lampka biurkowa LED, szafy na dokumenty) aneksy kuchenne. Do każdego z lokali doprowadzony jest światłowód. Lokale z łazienkami. Zapewniamy ochronę budynku zapewnioną poprzez stały monitoring, sprzątanie powierzchni wspólnych (korytarze, toalety, klatki schodowe, itp.), sprzątanie pomieszczenia biurowego (opcjonalnie) w terminach ustalonych z Operatorem- usługa dodatkowo płatna w ramach grupy zakupowej. Wynajem pomieszczeń biurowych/usługowych za 1 m2: Cena brutto: 30,00 zł Stawki za: zużycie energii elektrycznej, ogrzewanie, zużycie wody i odprowadzanie ścieków, zagospodarowanie odpadów komunalnych, będą ustalane indywidualnie, w zależności do charakteru prowadzonej działalności, wielkości wynajmowanego biura oraz liczby osób zgłoszonych przez najemcę.
Do wynajęcia lokale biurowe w zabytkowym budynku w samym centrum miasta przy ulicy Stary Port w Bydgoszczy. Biura posiadają dostęp do niezbędnych mediów (internet-światłowód Orange, telefon, itd.), ogrzewanie (wliczone w cenę). Dostępne są również meble biurowe, które najemca może nabyć lub wyleasingować na czas najmu.Na wynajem dostępne są obecnie lokale o powierzchni: 25m2: drugie piętro, strona północna 26m2: drugie piętro, strona południowa z widokiem na Brdę Wejście do biur znajduje się przy ulicy Franciszka Druckiego-Lubeckiego.Na parterze budynku znajduje się restauracja "Český Port" a na pozostałych dwóch piętrach lokale biurowe. Pomieszczenie kuchenne znajdujące się na pierwszym piętrze i toalety (na każdym piętrze) są przeznaczone wyłącznie dla personelu lokali biurowych.Możliwość najmu lokalu z przydzielonym miejscem parkingowym na terenie posesji (dodatkowa opłata) i opcja sprzątania lokalu raz na tydzień (dodatkowa opłata).Koszt najmu: 50 zł/m2 NETTO + VAT + opłata za prąd (obliczana według zużycia energii elektrycznej proporcjonalnie do procentowego udziału powierzchni wynajmowanego lokalu w powierzchni łącznej lokali biurowych) + opcjonalne miejsce parkingowe i sprzątanie lokalu.Kaucja: jednomiesięczny czynsz najmu.Cena do negocjacji.Serdecznie zapraszam do kontaktu i prezentacji dostępnych lokali.
Gotowy do wynajmu od zaraz ATRAKCYJNY elegancki 5 - pokojowy (104 m) KLIMATYZOWANY lokal biurowy położony bezpośrednio przy ul. Górczewskiej w pobliżu CH WOLA PARK blisko stacji metra KSIĘCIA JANUSZA. Lokal składa się z dużej powierzchni typu open space (45 m) , 4 oddzielnych gabinetów (14, 13, 12, 12 m) oraz toalety. Wysokość pomieszczeń - 270 m. Lokal wyposażony w instalację alarmową, możliwość założenia monitoringu. Dzięki dużym oknom od strony ul. Górczewskiej istnieje możliwość dodatkowej bezpłatnej reklamy przyszłego najemcy. Bezproblemowe parkowanie na ulicy pod budynkiem. Lokal UMEBLOWANY gustownymi meblami biurowymi (jak na zdjęciach). I piętro (bez windy), Wejście do lokalu z klatki schodowej od ulicy. Minimalny okres wynajmu - 1 rok, preferowany najem długoterminowy. Wymagana 2M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 000 PLN brutto (Wynajmujący nie jest płatnikiem podatku VAT) + opłaty eksploatacyjne w wysokości ok. 1 500 PLN brutto (w tym czynsz, woda, ogrzewanie) + licznikowe zużycie energii elektrycznej. Lokal idealnie nadaje się na Biuro, Przedstawicielstwo, Agencję Ubezpieczeniową lub Finansową, Coworking, Gabinet Lekarski itp. SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do oglądania !!!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 9000 PLN; Powierzchnia: 104; Cena za m2: 86.54 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 14 PLN; Powierzchnia brutto: 104; Piętro: 1; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 2M; Podnajem; Dostępne od: 2023-04-29; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Biurowo-handlowy; Stan budynku: Dobry; Klasa budynku: C; Rok budowy: 1994; Liczba kondygnacji naziemnych: 2; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 2; Parking naziemny; Światłowód; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Monitoring; Alarm; Rolety; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z ulicy; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Witryna; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 5; Powierzchnie pomieszczeń: 45, 14, 13, 12, 12 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 1; Pow. magazynowa: 4; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 4; Typ ulicy/drogi: Główna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu
Opis ofertyGotowy do wynajmu od zaraz ATRAKCYJNY elegancki 5 - pokojowy (104 m) KLIMATYZOWANY lokal biurowy położony bezpośrednio przy ul. Górczewskiej w pobliżu CH WOLA PARK blisko stacji metra KSIĘCIA JANUSZA. Lokal składa się z dużej powierzchni typu open space (45 m) , 4 oddzielnych gabinetów (14, 13, 12, 12 m) oraz toalety. Wysokość pomieszczeń - 270 m. Lokal wyposażony w instalację alarmową, możliwość założenia monitoringu. Dzięki dużym oknom od strony ul. Górczewskiej istnieje możliwość dodatkowej bezpłatnej reklamy przyszłego najemcy. Bezproblemowe parkowanie na ulicy pod budynkiem. Lokal UMEBLOWANY gustownymi meblami biurowymi (jak na zdjęciach). I piętro (bez windy), Wejście do lokalu z klatki schodowej od ulicy. Minimalny okres wynajmu - 1 rok, preferowany najem długoterminowy. Wymagana 2M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 000 PLN brutto (Wynajmujący nie jest płatnikiem podatku VAT) + opłaty eksploatacyjne w wysokości ok. 1 500 PLN brutto (w tym czynsz, woda, ogrzewanie) + licznikowe zużycie energii elektrycznej. Lokal idealnie nadaje się na Biuro, Przedstawicielstwo, Agencję Ubezpieczeniową lub Finansową, Coworking, Gabinet Lekarski itp. SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do oglądania !!!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 9000 PLN; Powierzchnia: 104; Cena za m2: 86.54 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 14 PLN; Powierzchnia brutto: 104; Piętro: 1; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 2M; Podnajem; Dostępne od: 2023-07-03; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Biurowo-handlowy; Stan budynku: Dobry; Klasa budynku: C; Rok budowy: 1994; Liczba kondygnacji naziemnych: 2; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 2; Parking naziemny; Światłowód; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Monitoring; Alarm; Rolety; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z ulicy; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Witryna; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 5; Powierzchnie pomieszczeń: 45, 14, 13, 12, 12 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 1; Pow. magazynowa: 4; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 4; Typ ulicy/drogi: Główna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu
Witam posiadam na wynajem 2 lokale usługowe/ biurowe w Kłodzku przy ul. Kościuszki 3 o powierzchni użytkowej 20 m2 i 35m2: -pokój 20m2- 565.00 zł brutto,+opłaty za media ( energia elektryczna wg stanu podlicznika , ogrzewanie ,wywóz nieczystości) - pokój 35m2- 990.00 zł +opłaty za media ( energia elektryczna wg stanu podlicznika , ogrzewanie ,wywóz nieczystości).