Nowoczesne biuro do wynajęcia

Sortowanie:
Znaleziony: 472 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Nowoczesne biuro do wynajęcia
Nowoczesne biuro do wynajęcia
8100 zł
nowe Białystok 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia214
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biuro do wynajęcia.Nowy lokal składający się z:- open space o powierzchni ok 190 m2- 2 oddzielnych łazienek- pomieszczenia socjalno technicznegoObiekt chroniony.Parking przy budynku.Na parterze znajduje się bistro z pysznymi obiadami.Istnieje możliwość dostawienia ścian działowych.Zapraszamy do obejrzenia.

Nowoczesne biuro do wynajęcia w Centrum Katowic
Nowoczesne biuro do wynajęcia w Centrum Katowic
4900 zł
Katowice 20 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia77
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio lokal na wynajem pod biuro w nowoczesnej, prestiżowej i dobrze skomunikowanej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Na powierzchni wynoszącej 77 m2 przygotowane zostały 4 gabinety biurowe wyposażone infrastrukturę IT umożliwiającą komfortową pracę, a także aneks kuchenny.Dużym plusem lokalu jest obszerny taras umożliwiający wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Elastyczna umowa z 2-miesięczną kaucją i 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.Do ceny najmu wynoszącej 4 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym w cenie 400 zł netto za miesiąc.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3 i 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Nowoczesne Biuro do Wynajęcia - 45m² - centrum mia
Nowoczesne Biuro do Wynajęcia - 45m² - centrum mia
1700 zł
Rawicz 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia45
SprzedażPośrednik

Opis ofertyOferujemy do wynajęcia eleganckie biuro o powierzchni 45m², położone na 1. piętrze nowo wyremontowanej kamienicy w Rawiczu przy ul. Ratuszowej.  Biuro cechuje się nowoczesnym wykończeniem oraz efektywnym ogrzewaniem gazowym, zapewniającym komfort pracy przez cały rok. Miesięczny koszt wynajmu wynosi jedynie 1 700 zł netto. Wymagana kaucja to 3 500 zł.  Bliskość renomowanej kancelarii notarialnej sprawia, że biuro jest idealne dla firm z branży prawnej i pokrewnych.  Dlaczego warto wynająć? • Prestiżowa lokalizacja — położenie w sercu miasta, w nowo wyremontowanej kamienicy zapewnia doskonałą widoczność i dostępność, co jest kluczowe dla firm pragnących zwiększyć swoją rozpoznawalność. • Nowoczesne wykończenie — elegancki design biura tworzy profesjonalne środowisko pracy, które z pewnością zrobi wrażenie na klientach i pracownikach. • Komfort pracy przez cały rok — dzięki efektywnemu ogrzewaniu gazowemu, biuro jest przytulne zimą i chłodne latem, co zapewnia komfort pracy niezależnie od pory roku. • Optymalna powierzchnia — powierzchnia wynosi 45m², co sprawia, że jest idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferuje wystarczająco dużo miejsca do pracy. • Korzystny koszt wynajmu — cena wynajmu wynosząca 1 700 zł netto miesięcznie jest konkurencyjna, biorąc pod uwagę lokalizację i standard biura. • Łatwa dostępność — biuro znajduje się na 1. piętrze, co zapewnia łatwy dostęp zarówno dla pracowników, jak i klientów. Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Nowoczesne biuro do wynajęcia w pobliżu lotniska
Nowoczesne biuro do wynajęcia w pobliżu lotniska
2000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia34
Przeznaczenie lokaluHandlowe

"Parterowy, Lokal usługowy przy Wrocławskim Lotnisku - Doskonała przestrzeń dla Twojego biznesu!" Z przyjemnością prezentujemy atrakcyjną ofertę wynajmu parterowego lokalu usługowego o powierzchni 34m2, zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie Wrocławskiego Lotniska. To doskonała okazja dla przedsiębiorców poszukujących idealnego miejsca na prowadzenie swojej działalności. Główne atuty oferty: Lokalizacja: Lokal znajduje się w strategicznym punkcie, zaledwie kilka minut od terminali lotniska, co gwarantuje łatwy dostęp zarówno dla klientów lokalnych, jak i tych spoza miasta. Widoczność: Duże witryny zapewniają doskonałą widoczność co stanowi znakomitą reklamę dla Twojego biznesu. Nowoczesne wykończenie: Lokal został świeżo wykończony, co oznacza, że jest gotowy do natychmiastowego rozpoczęcia działalności. Nowoczesne wnętrze sprzyja nowoczesnym koncepcjom aranżacyjnym. Parking: Dla wygody klientów dostępne są miejsca parkingowe. Przeznaczenie: Idealne miejsce na biuro, salon kosmetyczny, butik, kawiarnię czy inny rodzaj usług, których oferta może zyskać na atrakcyjności w miejscu o dużym natężeniu ruchu. Warunki wynajmu: Cena: 2.000pln netto/miesiącmiejsce postojowe: 200pln netto/miesiąc Opłaty: 370pln + media Kaucja: 3.500pln Dostępne od zaraz Nie przegap tej unikalnej okazji, aby otworzyć lub przenieść swój biznes w bliskim sąsiedztwie Wrocławskiego Lotniska. Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na prezentację i poznać wszystkie szczegóły tej wyjątkowej oferty!

Do wynajęcia nowoczesne biuro przy ul. Przeskok
Do wynajęcia nowoczesne biuro przy ul. Przeskok
1806200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Budynek znajduje się w centrum Warszawy przy ul. Przeskok.Nieruchomość wyposażona w szereg nowoczesnych udogodnień, oferujekomfortową przestrzeń biurową z możliwością aranżacji wnętrz według potrzeb najemcy. W najbliższym otoczeniu znajdują się liczne sklepy, restauracje i punkty usługowe.Dzięki pobliskim stacjom metra Centrum i Świętokrzyska, liniom tramwajowym oraz autobusowymw łatwy i szybki sposób można dotrzeć do pozostałej części miasta.Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne wynoszące 26.50 zł netto/m2. Oferta nie jestofertą handlową w rozumieniu zapisów art.71, art. 66. Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Do wynajęcia od zaraz nowoczesne, gotowe biuro
Do wynajęcia od zaraz nowoczesne, gotowe biuro
18000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia225
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do wynajęcia wyjątkowego, gotowego biura w nowoczesnym kompleksie biurowym Budomat I, usytuowanym w sercu południowego Krakowa, w dynamicznej dzielnicy Podgórze Duchackie.Budynek z recepcją i całodobową ochroną.Biuro oferuje wysoki standard wyposażenia oraz doskonałą lokalizację dla Twojej firmy.Powierzchnia: 225 m2 Układ: Recepcja, 8 biur mieszczących od 2 do 8 biurek w każdym, duża sala konferencyjna na 10-15 osób, mała sala konferencyjna dla 2-3 osób, kuchnia oraz łazienka. Wyposażenie: BMS, czujnik dymu, klimatyzacja, kontrola dostępu, szybkie łącze światłowodowe, okablowanie elektryczne, komputerowe i telefoniczne, podwieszane sufity, wykładzina. Cena Najmu: Około 18 000 zł miesięcznie + opłaty eksploatacyjne.Dodatkowe Informacje: Możliwość wynajęcia miejsc postojowych zarówno w garażu podziemnym, jak i na zewnątrz.W pobliżu liczne połączenia komunikacji miejskiej, rozbudowana sieć dróg oraz stacja kolejowa. Bliskość Bonarka City Center oraz Centrum Kongresowego ICE Kraków. Zapewniamy komfortową i funkcjonalną przestrzeń, idealną do prowadzenia biznesu oraz organizowania spotkań i konferencji. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś!

Do wynajęcia nowoczesne biuro w centrum miasta!
Do wynajęcia nowoczesne biuro w centrum miasta!
11800 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia240
Przeznaczenie lokaluBiurowe

❗ WYNAGRODZENIE BIURA POKRYWA WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI ❗Przedstawiamy do podnajęcia wyjątkowe, nowoczesne biuro w samym centrum Zielonej Góry - w biurowcu przy ul. Wyspiańskiego. Biuro znajduje się na 2 piętrze wyremontowanego biurowca. Na powierzchni ok 240 m² rozmieszczono: - pięć dużych pokoi wyposażonych w nowoczesne meble biurowe (każdy z pokoi podzielony na 2 mniejsze), - salę konferencyjną, - kuchnię, - 2 łazienki, - toaletę, - garderobę. Powierzchnia jest w pełni umeblowana i wyposażona, meble widoczne na zdjęciach pozostają dla nowego najemcy (bez sprzętu ). Kuchnia umeblowana, znajdziemy w niej również lodówkę i mikrofalówkę. Do użytku pozostają dwie toalety z WC, w jednej z nich znajduje się również prysznic. W pokojach biurowych, na podłogach położona jest wykładzina, która wycisza pomieszczenia i daje efekt przytulności. Te nowoczesne biuro jest atrakcyjną inwestycją dla rozwijających się firm, zwłaszcza z branży IT, poszukujących doskonałej lokalizacji w centrum Zielonej Góry. Polecamy tę nieruchomość ze względu na dogodną lokalizację, spokojną okolicę i dobre sąsiedztwo. WARUNKI NAJMU: - odstępne: 11.800 PLN brutto / m-c ; - media: prąd, woda - kaucja: jednomiesięczny czynsz; - umowa najmu wg powyższych warunków możliwa będzie do marca 2025 r., kontynuacja będzie możliwa po podpisaniu nowej umowy najmu z właścicielem budynku. _➡️ W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu oraz zachęcamy do zobaczenia tej nieruchomości na żywo, podczas bezpłatnej i niezobowiązującej prezentacji.➡️ DO WSPÓŁPRACY ZAPRASZAMY AGENTÓW INNYCH BIUR NIERUCHOMOŚCI. _Agent prowadzący ofertę: Sylwester Przepióra Tel: (użyj formularza kontaktowego) e-mail: RE/MAX Speedway ul. Sowińskiego 30A 65-419 Zielona Góra tel: (użyj formularza kontaktowego) e-mail: _Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art.66 i następnych KC. Informacja przekazana przez agenta / właściciela biura uważana jest za dokładną i rzetelną, ale nie jest gwarantowana i powinna być niezależnie zweryfikowanaW przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Do wynajęcia nowoczesne biuro przy ul. Przeskok
Do wynajęcia nowoczesne biuro przy ul. Przeskok
1260600 zł
Warszawa 18 dni plecy

Kompleks biurowy położony przy ulicy Przeskok w warszawskim Śródmieściu to adres, który łączy w sobie prestiż, nowoczesność i funkcjonalność. Jako obiekt klasy A, oddany do użytku w 2016 roku, ten 10-kondygnacyjny budynek stanowi idealne miejsce dla firm poszukujących reprezentacyjnej siedziby w sercu stolicy. Architektura kompleksu zwraca uwagę swoją przeszkloną elewacją, która nie tylko dodaje mu nowoczesnego charakteru, ale również zapewnia obfity dostęp światła dziennego do wnętrz. Jasne, przestronne przestrzenie biurowe sprzyjają kreatywności i efektywności pracy, tworząc inspirujące środowisko dla pracowników i gości.Jednym z najważniejszych atutów obiektu jest dostęp do parkingu podziemnego, który oferuje wygodne miejsca parkingowe z możliwością wynajęcia. To szczególnie cenne udogodnienie w centrum Warszawy, gdzie znalezienie miejsca do parkowania może być wyzwaniem. Parking podziemny zapewnia komfort i bezpieczeństwo zarówno dla pracowników, jak i klientów odwiedzających kompleks.Idealna lokalizacja w Śródmieściu, w bezpośrednim sąsiedztwie kluczowych punktów miasta, stanowi kolejny powód, dla którego warto rozważyć ten adres. Bliskość instytucji finansowych, kulturalnych i administracyjnych, a także łatwy dostęp do szerokiej oferty gastronomicznej i handlowej czyni kompleks przy ulicy Przeskok doskonałym miejscem na siedzibę firmy. Ponadto, obfita sieć komunikacji miejskiej w okolicy gwarantuje łatwe i szybkie połączenia z resztą stolicy.Kompleks oferuje również szereg innych udogodnień, takich jak nowoczesne systemy klimatyzacyjne, zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz elastyczność w aranżacji przestrzeni, co pozwala dostosować biura do indywidualnych potrzeb i preferencji najemców.Zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach wynajmu w tym prestiżowym kompleksie biurowym przy ulicy Przeskok. Nie przegap szansy na lokalizację swojego biznesu w jednym z najbardziej pożądanych adresów w Warszawie, gdzie nowoczesność, komfort pracy i prestiżowa lokalizacja tworzą idealne warunki do rozwoju i prosperowania.Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne wynoszące 26.50 zł netto/m2. Oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu zapisów art.71, art. 66. Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

nowoczesne biuro w okolicach centrum Wrocławia do wynajęcia
nowoczesne biuro w okolicach centrum Wrocławia do wynajęcia
15555 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia216
SprzedażPośrednik

Do wynajęcia moduł biurowy o pow. 216 m2, zlokalizowany w komfortowym i nowoczesnym biurowcu we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich. Budynek znajduje się przy ul. Powstańców. Śl., będącej przedłużeniem biegnącej od Rynku Starego Miasta ul. Świdnickiej, z jednoczesną bliską odległością od dworów PKP i PKS, oraz wrocławskiego Rynku. Czas potrzebny na dotarcie samochodem na lotnisko oraz do węzła autostrady A4 to ok. 20 min.. Wysoki standard oferowanej powierzchni: budynek z klimatyzacją, podwieszane sufity, otwierane okna, na podłogach wykładzina. Zamontowane czujniki dymu, okablowane telefoniczne, światłowód, okablowanie elektryczne, okablowanie komputerowe, a także system BMS i zintegrowany system przeciwpożarowy. Budynek chroniony i monitorowany. Oferowana pow. do wynajęcia, to biuro o pow. 216 m2. Wynajmujący zapewnia wsparcie przy adaptacji powierzchni pod potrzeby Najemcy. W sąsiedztwie budynku znajdują się liczne punkty handlowo – usługowe, z których można skorzystać po pracy lub w przerwie na lunch. Miesięczny czynsz najmu: 16 EUR/ m2 plus opłata eksploatacyjna 29 PLN/ m2. Możliwość wynajęcia miejsca postojowego w cenie 80 EUR/m-c. Dostępność od zaraz. Polecam i zapraszam na prezentacje: Ewa Zorek Finances Pro Nieruchomości tel. 71- 758 41 10, kom. 661 - pokaż numer telefonu -

Biuro do wynajęcia Łódź Śródmieście Piotrkowska 220 m2
Biuro do wynajęcia Łódź Śródmieście Piotrkowska 220 m2
6100 zł
Łódź 20 dni plecy
Powierzchnia220

Do wynajęcia nowoczesne biuro w reprezentacyjnej kamienicy biurowej przy ul. Piotrkowskiej 60. Lokal składa się z 7 pomieszczeń biurowych, recepcji, toalet. Biuro z oknami na ul Piotrkowską. Pomieszczenie odmalowane, z wykładziną dywanową. Na terenie posesji miejsca parkingowe 6100 zł + VAT + opłata eksploatacyjna Piotrkowska 60, Łódź Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 220 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Łódź Śródmieście, Piotrkowska 60 Poland - lokalizacja dokładna

Do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 73m2
Do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 73m2
2500 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia73
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biuro do wynajęciaPowierzchnia biurowa z zapleczem socjalnym do wynajęcia w centrum Olsztyna, przy ul. Leonharda 5.Wysoka jakość wykończenia, panele, płytki.Wszystkie media.Biuro o łącznej powierzchni 73m2 podzielone na parter oraz I piętro.Oferowany lokal posiada oddzielne wejście, miejsca parkingowe.Doskonale sprawdzi się na siedzibę firmy z każdej branży także biuro rachunkowe.    34,25zł netto/m2 + media

powierzchnia biurowa, 172m2, Ul Wrocławska 54 Katowice
powierzchnia biurowa, 172m2, Ul Wrocławska 54 Katowice
5200 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia172 m²
Piętroparter

Dl Invest Group który działa na polskim rynku z powodzeniem od 15 lat oferuje do wynajęcia nowoczesne powierzchnie biurowe. Obojętnie czy interesuje Cię kilka czy kilkaset metrów kwadratowych u nas znajdziesz idealne miejsce dla swojej firmy. Nowoczesne wnętrza, najwyższa jakość wykończenia, przystępna cena…. To i wiele więcej znajdziesz u nas. Wynajmij biuro obok siedziby DL! Zadzwoń +48 *********. Twój sukces zaczyna się od DL!

Komfortowe i nowoczesne biuro 120 m2 - al. Rejtana
Komfortowe i nowoczesne biuro 120 m2 - al. Rejtana
6840 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia120
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszam. Do wynajęcia biuro o powierzchni 120 m2, składające się z dużej sali open space oraz trzech biur i kuchni. Lokal komfortowo wykończony, klimatyzowany, bardzo dobrze doświetlony. Położony jest w okolicy Leclerc na II piętrze budynku biurowego. W samym budynku jest winda, ochrona a w najbliższej okolicy dostępny parking. Biuro jest bardzo ładne, przytulne i nowoczesne. Serdecznie polecam.

Biuro do wynajęcia Chełm ul. ks. Jerzego Popiełuszki 20 m2
Biuro do wynajęcia Chełm ul. ks. Jerzego Popiełuszki 20 m2
750 zł
Chełm 18 dni plecy
Powierzchnia20

Witam, Wynajmę biuro, o powierzchni 20 m2 na 2 piętrze Cena 750 zł brutto Dostęp do instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalu. Wysoki standard i nowoczesne budownictwo Hol oraz WC Przy Kamienicy duży parking przy głównej ulicy Popiełuszki. Posiadamy własne ogrzewanie centralne wiec koszty są bardzo niskie. Sieć Światłowodowa Więcej informacji udzielę telefonicznie. Pozdrawiam. ul. ks. Jerzego Popiełuszki 11, Chełm Do wynajęcia biuro o powierzchni 20 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Chełm, ks. Jerzego Popiełuszki 11 Poland - lokalizacja dokładna

Piękne biuro na krakowskim Kazimierzu
Piękne biuro na krakowskim Kazimierzu
75 zł
Kraków 15 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Dostępne biuro do wynajęcia na ulicy Wrzesińskiej (dzielnica Kazimierz) w Krakowie Biuro znajduje się w sercu miasta, co gwarantuje łatwy dostęp do głównych arterii komunikacyjnych oraz atrakcyjnych punktów usługowych i gastronomicznych. Cechy biura: • Powierzchnia 60 m2/100m2/150 m2 - do wyboru • Lokalizacja: ul. Wrzesińska Kraków • Nowoczesne wyposażenie • Przestronne wnętrza z dużą ilością naturalnego światła • Dostęp do szybkiego internetu oraz infrastruktury technicznej • W pełni wyposażona kuchnia i łazienka (ekspres do kawy, naczynia) Dlaczego warto wynająć to biuro? • Doskonała lokalizacja w samym centrum Krakowa • Funkcjonalne i nowoczesne wnętrza • Możliwość dostosowania przestrzeni do własnych potrzeb • Profesjonalna obsługa oraz elastyczne warunki najmu • Atrakcyjna cena w stosunku do standardu i lokalizacji Cena i warunki najmu: 75 zł/m2 Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji oraz umówienia się na prezentację biura. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 60*******81 Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Skorzystaj z możliwości wynajęcia biura w prestiżowej lokalizacji w Krakowie już teraz!

Budynek użytkowy Warszawa
Budynek użytkowy Warszawa
4770 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia900

Do wynajęcia magazyn 900m2 wraz z częścią biurowo-socjalna, Warszawa Włochy. STANDARD: składowanie 7m nośność posadzki 2T/m2 nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu 0" świetliki system przeciwpożarowy biuro w wysokim standardzie ogrodzony teren z całodobową ochroną systemy przeciwpożarowe możliwość wynajęcia biura do 400 m2 DOSTĘPNOŚĆ: 1Q 2024 r. KOSZT: 5,5-6 EUR / m2 netto - czynsz za magazyn 10 EUR / m2 netto - czynsz za biuro 9,50 PLN / m2 netto - opłata eksploatacyjna opłaty licznikowe Zapraszam do kontaktu Poszukujecie Państwo magazynu o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.

WARSAW FINANCIAL CENTER TOP FLOOR
WARSAW FINANCIAL CENTER TOP FLOOR
2252500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

WARSAW FINANCIAL CENTER Warsaw Financial Center to 32-kondygnacyjny wieżowiec, oferujący nowoczesne biura do wynajęcia Konstrukcja budynku umożliwia dowolną aranżację powierzchni, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb najemcy, natomiast duże przeszklenia umożliwiają świetny dostęp światła dziennego. Atutami budynku są m.in.: nowoczesne systemy telekomunikacyjne oraz zintegrowany system bezpieczeństwa ewakuacji i monitoringu. Warsaw Financial Center jest jednym z najwyższych i najbardziej wyeksponowanych budynków w centrum Warszawy.Do wynajęcia ostatnie, najwyższe pietro w budynku z widokiem na warszawski skylight .Biuro w wysokiej klasy zabudowie gabinetowej .Do wynajęcia moduł biurowy 850 m2 ( pół piętra ) lub większy do ponad 1700 m2).W kwestii uzyskania szczegółowych informacji nt oferty proszę o kontakt.Aktualnie w ofercie posiadamy ponad 2000 lokali użytkowych do wynajęcia .Prezentowane przez Immo Broker w serwisie oferty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego lecz mają charakter wyłącznie informacyjny.

Biuro do wynajęcia Katowice Śródmieście  70 m2
Biuro do wynajęcia Katowice Śródmieście 70 m2
3500 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia70
Czynszw cenie
Kaucja8000

Idealny na kancelarię, biuro lokal mieszczący się w samym centrum Katowic na ul. Jagiellońskiej, w wyremontowanej, zadbanej kamienicy na 1 piętrze do wynajecia. W lokalu na 70 m2 mieszczą się 3 duże pokoje, aneks kuchenny wyposażony w zabudowany ekspres do kawy i lodówkę, hol i toaleta. Lokal odnowiony, świeżo po malowaniu i ceklinowaniu parkietu. Ogrzewanie nowoczesne piece akumulacyjne elektryczne bardzo energooszczędne. Cena wynajmu 3500zł wraz z czynszem administracyjnym. Kaucja 8000zł. Zapraszam bezpośrednio właściciel Katowice Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 70 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Katowice Śródmieście Poland - lokalizacja przybliżona

Gabinet/biuro/studio 3pom/33m2 Poznań,Bułgarska
Gabinet/biuro/studio 3pom/33m2 Poznań,Bułgarska
239000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Studio kosmetyczne/gabinet/biuro 3pom./ok 33m2 z klimatyzacją w b.dobrej lokalizacji ul.Bułgarska w Poznaniu do wynajęcia. Nowoczesne z dużą ilością dużych witryn okiennych biuro/gabinet/gabinet kosmetyczny składające się 3 pomieszczeń :  ok.18m2,ok.7m2 ,6m2  -WC ok.2m2 Blisko stadionu Lecha, przy bardzo dużym i rozbudowującym się nowym osiedlu mieszkaniowym i przy bardzo ruchliwej ulicy. Możliwość umieszczenia podświetlonych reklam na budynku. Biuro na parterze z bezpośrednim wejściem z ulicy ,posiada światłowód,system alarmowy, klimatyzację, ogrzewanie. Do biura są przypisane 2 własne miejsca parkingowe na samochody jest opcja zwiększenia ilości miejsc parkingowych. Możliwość dodatkowego wynajęcia pomieszczeń-biur,gabinetów  od 100-500m2 w nowoczesnym biurowcu. Bardzo dobre warunki na nowoczesne,jasne biuro,biuro obsługi Klienta,gabinet ,gabinet kosmetyczny ,elegancki warsztat serwisowo-naprawczy np. drobnego sprzętu elektronicznego itp. W pobliżu inne prestiżowe biura czy salony sprzedaży. Bardzo łatwy i szybki dojazd do ścisłego centrum Poznania lub drogę wylotową na Świecko,Berlin-Warszawę. Cena najmu: 2390 zł/mies.netto+10,55 netto +licznik prądu wg zużycia(licznika) Wolne od zaraz. Wymagana kaucja zwrotna Zapraszam do bezpłatnej prezentacji w ciągu tygodnia. Powyższa prezentacja ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów art 66par.1 Kodeksu Cywilnego. .Oferta nr18560885 wysłana z systemu LocumNet Online

Lokal handlowy z wejściem od ulicy, ul. Bułgarska
Lokal handlowy z wejściem od ulicy, ul. Bułgarska
7282 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia32.82

Studio kosmetyczne/gabinet/biuro 3pom./ok 33m2 z klimatyzacją w b.dobrej lokalizacji ul.Bułgarska w Poznaniu do wynajęcia. Nowoczesne z dużą ilością dużych witryn okiennych biuro/gabinet/gabinet kosmetyczny składające się 3 pomieszczeń : ok.18m2,ok.7m2 ,6m2 -WC ok.2m2 Blisko stadionu Lecha, przy bardzo dużym i rozbudowującym się nowym osiedlu mieszkaniowym i przy bardzo ruchliwej ulicy. Możliwość umieszczenia podświetlonych reklam na budynku. Biuro na parterze z bezpośrednim wejściem z ulicy ,posiada światłowód,system alarmowy, klimatyzację, ogrzewanie. Do biura są przypisane 2 własne miejsca parkingowe na samochody jest opcja zwiększenia ilości miejsc parkingowych. Możliwość dodatkowego wynajęcia pomieszczeń-biur,gabinetów od 100-500m2 w nowoczesnym biurowcu. Bardzo dobre warunki na nowoczesne,jasne biuro,biuro obsługi Klienta,gabinet ,gabinet kosmetyczny ,elegancki warsztat serwisowo-naprawczy np. drobnego sprzętu elektronicznego itp. W pobliżu inne prestiżowe biura czy salony sprzedaży. Bardzo łatwy i szybki dojazd do ścisłego centrum Poznania lub drogę wylotową na Świecko,Berlin-Warszawę. Cena najmu: 2390 zł/ to+10,55 netto +licznik prądu wg zużycia(licznika) Wolne od zaraz. Wymagana kaucja zwrotna Zapraszam do bezpłatnej prezentacji w ciągu tygodnia. Powyższa prezentacja ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów art 66par.1 Kodeksu Cywilnego. . Oferta nr 18560885 wysłana z systemu LocumNet Online

Biuro klimatyzowane, al. Rejtana
Biuro klimatyzowane, al. Rejtana
57 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Powierzchnia120

Zapraszam. Do wynajęcia biuro o powierzchni 120 m2, składające się z dużej sali open space oraz trzech biur i kuchni. Lokal komfortowo wykończony, klimatyzowany, bardzo dobrze doświetlony. Położony jest w okolicy Leclerc na II piętrze budynku biurowego. W samym budynku jest winda, ochrona a w najbliższej okolicy dostępny parking. Biuro jest bardzo ładne, przytulne i nowoczesne. Serdecznie polecam. Cena najmu to 45 zł / m2 netto - czynsz oraz opłata administracyjna 12 zł / m2 netto .

Lokal biurowy usługowy z aneksem kuchennym
Lokal biurowy usługowy z aneksem kuchennym
2500 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
Powierzchnia59
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia nowoczesne pomieszczenia na biuro lub usługi o powierzchni 59 m2 z możliwością podziału na 3 mniejsze pomieszczenia. W lokalu znajduje się aneks kuchenny. Toalety na korytarzach. Własny parking -bezpłatny.W cenie lokalu jest ogrzewanie, woda i parking.Najemca opłaca prąd według licznika, w budynku jest światłowód z firmy Limonka.Do ceny należy doliczyć podatek VAT 23%.Zapraszam do oglądania

Przestrzeń coworkingowa do wynajęcia
Przestrzeń coworkingowa do wynajęcia
100 zł
Suwałki 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia40
SprzedażPośrednik

Opis ofertyRozwijaj swój biznes pracując w nowy sposób. Własne biuro jest dla Ciebie za drogie? Dzieci nie pozwalają na pracę w domu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie Tworzymy w Suwałkach biuro coworkingowe Wspólna przestrzeń biurowa -wynajmujemy biurko na godziny Nowoczesne biuro do pracy w centrum Suwałk, ul. Chłodna, wejście bezpośrednio z chodnika. Zapraszamy również do współpracy jeżeli poszukujesz przestrzeni biurowej na stałe - do wynajęcia jedno biurko, w lokalu mieszczą się łącznie cztery biurka. Cena i warunki do negocjacji. Zapraszamy do obejrzenia. Marcin Szczecina Tel. 517 - pokaż numer telefonu - ESTATEE NIERUCHOMOŚCI NIP 844-203-92-91 REGON 364 - pokaż numer telefonu -

Biuro do wynajęcia Bielsko-Biała Śródmieście ul. Wypoczynkowa 22 m2
Biuro do wynajęcia Bielsko-Biała Śródmieście ul. Wypoczynkowa 22 m2
1107 zł
Bielsko-Biała 27 dni plecy
Powierzchnia21

Do wynajmu nowoczesne biuro o powierzchni 21,6 mkw. Lokalizacja: Bielsko-Biała, ul. Wypoczynkowa (cicha, spokojna i dobrze skomunikowana lokalizacja) Duży parking. Obiekt monitorowany/chroniony. Dostęp do obiektu 7/24. Wjazd na teren obiektu na podstawie automatycznego odczytu tablic rejestracyjnych. Cena wynajmu: 40 PLN netto mkw + opłata eksploatacyjna 11,27 PLN netto mkw. Koszty zawierają: energie elektryczną; ogrzewanie; klimatyzację; wodę użytkową/socjalną; dostęp do części wspólnych tj. wyposażona kuchnia, toalety, hall ze stołem konferencyjnym; monitoring/ochronę; sprzątanie utrzymanie powierzchni wspólnych (sprzątanie, odśnieżanie, tereny zielone); wywóz odpadów komunalnych; ubezpieczenie obiektu; itd. ul. Wypoczynkowa, Bielsko-Biała Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 21,60 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Bielsko-Biała Śródmieście, Wypoczynkowa Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro 90m2, Biurowiec Nowy Arsenał, Centrum, Toruń
Biuro 90m2, Biurowiec Nowy Arsenał, Centrum, Toruń
4950 zł
Toruń 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biuro o powierzchni 90 m2 z witryną na 2 piętrze biurowca Nowy Arsenał.Prestiżowa lokalizacja w centrum miasta z szybkim dostępem do banków, sądów, restauracji oraz głównych ciągów komunikacyjnych. Biurowiec posiada swój parking.Możliwość wynajęcia mebli. Biuro posiada klimatyzację oraz pomieszczenie socjalne / kuchnię. Koszta:- czynsz 55 zł netto/m2 * 50m2 = 4950 zł netto- Service Charge 17 zł netto/m2 * 90m2 = 1530 zł netto (woda, kanalizacja, części wspólne, ochrona etc.)- Prąd na podstawie zużycia Suma: 6480 zł nettoPlus prąd na podstawie podlicznikaBiuro dostępne od 1 Luty 2024Zapraszamy do kontaktu

Biuro 90m2, Biurowiec Nowy Arsenał, Centrum, Toruń
Biuro 90m2, Biurowiec Nowy Arsenał, Centrum, Toruń
4950 zł
Toruń 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biuro o powierzchni 90 m2 z witryną na 2 piętrze biurowca Nowy Arsenał.Prestiżowa lokalizacja w centrum miasta z szybkim dostępem do banków, sądów, restauracji oraz głównych ciągów komunikacyjnych. Biurowiec posiada swój parking.Możliwość wynajęcia mebli. Biuro posiada klimatyzację oraz pomieszczenie socjalne / kuchnię. Koszta:- czynsz 51 zł netto/m2 * 50m2 = 4590 zł netto- Service Charge 17,50 zł netto/m2 * 90m2 = 1575 zł netto (woda, kanalizacja, części wspólne, ochrona etc.)- Prąd na podstawie zużycia Suma: 6165 zł nettoPlus prąd na podstawie podlicznikaBiuro dostępne od 1 Luty 2024Zapraszamy do kontaktuOferta cenowa ważna do kończą grudnia 2023

Biuro do wynajęcia Świdnica ul. Armii Krajowej 48 m2
Biuro do wynajęcia Świdnica ul. Armii Krajowej 48 m2
1799 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
Powierzchnia48
Kaucja3 598

SUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo po remoncie docieplone i odmalowane. Gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy od renomowanego dostawcy Limonka. - Smart office z systemem sterowania ogrzewaniem i oświetleniem oraz innymi urządzeniami typu Smart przez renomowane oprogramowanie Tuya. - Możliwość programowania scen dla maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP.- 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 799 zł miesięcznie (37,50 zł za metr²). Jest to cena za metr kwadratowy niższa o 10 zł od średniej w Świdnicy. - Stała opłata za koszty dodatkowe -koszty eksploatacyjne: 432 zł (tylko 9 zł za metr²), obejmuje prąd, ogrzewanie, wodę, kanalizację, wywóz śmieci. Kaucja dwa czynsze: 3 598 zł To doskonała okazja! Nie przegap! Zadzwoń już dziś, aby umówić się na oglądanie!  Zapraszamy serdecznie! ul. Armii Krajowej, Świdnica, powiat świdnicki Do wynajęcia biuro o powierzchni 48 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Świdnica, Armii Krajowej Poland - lokalizacja dokładna

Gotowe Biuro Warszawa Śródmieście - ul. Piękna
Gotowe Biuro Warszawa Śródmieście - ul. Piękna
8900 zł
Warszawa 14 dnia plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia72
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Hala Wysogotowo
Hala Wysogotowo
19864 zł
Wysogotowo 30+ kilka dni temu
Powierzchnia764

Hala 764m2 jako nowoczesny magazyny wysokiego składowania z bramą załadunkową,parkingiem,placem manewrowym dla ,TIR", zapleczem socjalnym dla pracowników (+ biuro ok.31m2), pełna infrastruktura -Poznań -Wysogotowo do wynajęcia . Polecam część hali 764m2 z niezależną dużą bramą załadunkową. Hala wyposażona jest w regały wysokiego składowania. Do dyspozycji nowoczesne pomieszczenie socjalne ok.70m2 z urządzoną i wyposażoną kuchnią ok.17m2 (kawiarka,zmywarka , zlew,duży stół z krzesłami),szatnią pracowniczą z zamykanymi szafkami (ok.8m2), prysznicami,umywalkami (ok.14m2) kabinami WC,umywalkami (12m2) oraz dużym holem (ok.19m2) - (do obsługi 2/3 firm). Do dyspozycji również urządzone i wyposażone biuro ok.31m2 (biurka,krzesła,szafy na segregatory) ,wyposażona i urządzona kuchnia przy biurze (kawiarka,zmywarka,szafki,stół,krzesła) . Przed halą duży plac manewrowy dla samochodów ciężarowych , parking dla samochodów osobowych (klienci,pracownicy)a nad bramą załadunkową jest okap. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia dodatkowo niedaleko nowoczesne klimatyzowane biura (ok.167m2) oraz przy ul.Bułgarskiej (ok.141m2) w Poznaniu biuro/lokal/sala sprzedażowo-prezentacyjna)z dużymi oknami wystawowymi z bezpośrednim wejściem z ulicy. Czynsz najmu magazynu/hali: 19.864zł /mies+opłata administracyjna 2,5zł/m2+ opłaty za media wg licznika. Możliwość prezentacji hali przez nasze biuro nieruchomości -agenta przez cały tydzień od pon-piątku. Wolne od 01 czerwca 2023 Zapraszam do kontaktu z naszym biurem nieruchomości:   Powyższa prezentacja ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów art 66par.1 Kodeksu Cywilnego. Oferta nr 17100885 wysłana z systemu LocumNet Online

890000 zł
Warszawa 14 dnia plecy

Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy:* Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5* Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15* Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78* Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️721 609 309Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Biuro z garażem, ul. Domaniewska
Biuro z garażem, ul. Domaniewska
55 zł
Warszawa 18 dni plecy
Powierzchnia20

Nowoczesne Biuro na Mokotowie z Pełnym Wyposażeniem! Lokalizacja: Mokotów, Warszawa Powierzchnia: Elastyczna - dostosowana do potrzeb, możliwość różnej ilości stanowisk pracy Opis: Gotowe do natychmiastowego wynajęcia Pełne wyposażenie w cenie, w tym meble biurow Przestronne wnętrza z dużymi oknami Darmowa kawa i herbata dla najemców Udogodnienia: Możliwość wynajęcia stałego miejsca parkingowego (dodatkowo płatne) Darmowe miejsca parkingowe dla gości (po wcześniejszym zgłoszeniu) Wyposażone sale konferencyjne Warunki Najmu: Elastyczne warunki umowy Miejsce parkingowe - 450 zł/miesiąc Darmowe miejsca parkingowe dla gości (po uprzednim zgłoszeniu) Lokalizacja: Dogodne położenie na Mokotowie, blisko komunikacji miejskiej i ważnych punktów usługowych Zapraszamy do Kontaktu w Celu Umówienia Spotkania!

CENTRAL TOWER
CENTRAL TOWER
396000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

CENTRAL TOWER Central Tower to 26-kondygnacyjna wieża, oferująca nowoczesne biura do wynajęcia o łącznej powierzchni najmu ponad 12 000 m2. Orco Tower jest jednym z najwyższych i najbardziej wyeksponowanych budynków w okolicy, a charakterystyczna i dynamiczna elewacja pozwala na jego jednoznaczną identyfikację. Konstrukcja budynku zapewnia dowolność aranżacji powierzchni, a duże przeszklenia idealny dostęp światła dziennego.Do wynajęcia powierzchnia biurowa 240 m2 . W ofercie biuro 187 m2.Warunki cenowe najmu do uzgodnienia.Serdecznie zapraszam na prezentację powierzchni .W kwestii uzyskania dodatkowych informacji bardzo proszę o kontakt.Aktualnie w ofercie posiadamy ponad 2000 lokali użytkowych do wynajęcia .Prezentowane przez Immo Broker w serwisie oferty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego lecz mają charakter wyłącznie informacyjny.

Powierzchnia biurowa GLAMOUR 90m² Opole centrum
Powierzchnia biurowa GLAMOUR 90m² Opole centrum
4000 zł
Opole 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Define Offices to budynek biurowo - usługowy położony na samym początku ulicy Spychalskiego w Opolu. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe, ścieżka rowerowa, rynek oraz dworzec kolejowy PKP. Do wynajęcia nowoczesne biuro w wysokim standardzie. Aneks kuchenny oraz łazienka. Klimatyzacja. Całodobowy dostęp. Monitoring. Parking. Powierzchnia biura to 90 m² (możliwość powiększenia o moduł biurowy o tej samej powierzchni). Elastyczny okres wynajmu. Nie pobieram prowizji od najemcy ! Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Biuro do wynajęcia Barczewo ul. Przemysłowa 100 m2
Biuro do wynajęcia Barczewo ul. Przemysłowa 100 m2
4900 zł
Barczewo 30+ kilka dni temu
Powierzchnia100

Nowoczesne, w pełni umeblowane i wyposażone biuro o powierzchni 100 m2 do wynajęcia od zaraz!!! Do wynajęcia całe piętro w nowym budynku biurowym zlokalizowanym w miejscowości Barczewo, położonej 13 km od Olsztyna, z bezpośrednim dojazdem do obwodnicy Olsztyna. Lokal jest gotowy do wynajęcia i nie wymaga nakładów finansowych. Na piętrze znajdują się trzy pomieszczenia biurowe o powierzchniach 8,4m2, 14,0 m2 i 33,7 m2, łazienka i hol wraz z aneksem kuchennym. Biura zostały w pełni umeblowane. Przestronny hol może stanowić poczekalnię lub miejsce spotkań z klientami. Budynek został wybudowany w roku 2021 w nowoczesnej technologii, która latem zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu pomieszczeń, a zimą długotrwale utrzymuje ciepło. Bezpośrednio przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe. Budynek wyposażony w instalację alarmową. W cenie najmu ujęte jest co tygodniowe sprzątanie całego biura, a także opłata za wodę i ogrzewanie. Dodatkowy koszt to opłata za prąd elektryczny rozliczany według zużycia. Minimalny okres najmu to 12 miesięcy. Koszt miesięczny - 4900 zł netto. Zapraszam do kontaktu! ul. Przemysłowa, Barczewo, powiat olsztyński Do wynajęcia biuro o powierzchni 100 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Barczewo, Przemysłowa Poland - lokalizacja dokładna

Lokal użytkowy Grodzka / Mostowa
Lokal użytkowy Grodzka / Mostowa
2700 zł
Bydgoszcz 12 dnia plecy
Poziom2
Powierzchnia100
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Funkcjonalne i nowoczesne biuro do wynajęcia, w samym centrum Bydgoszczy.  Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy o powierzchni 100 m2. Lokal usytuowany jest na drugim piętrze w kamienicy, położonej przy jednej z najbardziej rozpoznawalnych ulic Bydgoszczy, ulica Mostowa / Grodzka.  Czytelny i rozpoznawalny adres przekłada się na łatwą dostępność dla klientów. Lokal nadaje się do prowadzenia kancelarii notarialnej, adwokackiej, pracowni architektonicznej i wielu innych. To wszystko to atuty, które wykorzystać może przedsiębiorca.W skład proponowanej nieruchomości  wchodzą 3 pomieszczenia biurowe (12,32; 16,60; 18,40 m2), pomieszczenie socjalne (13 m2), kuchnia (6 m2), 2 łazienki. Czynsz 2700 zł  + 480 zł opłaty administracyjne + prąd i gaz według zużycia. Szukasz lokalu do wynajęcia pod działalność usługową lub biuro?  Zależy Ci na dobrej lokalizacji ? Ta oferta powinna Cię zainteresować!   W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszam do kontaktu. Violetta Zdrojewska Tel. (użyj formularza kontaktowego)

DO wynajęcialokal użytkowy21,6m/2 w centrum Kalisza
DO wynajęcialokal użytkowy21,6m/2 w centrum Kalisza
611 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia21,60
SprzedażPośrednik

Opis ofertyDo wynajęcia nowoczesne pomieszczenie biurowe 21,6m2 z małym oddzielnym korytarzykiem 4,8m/2. Pomieszczenie biurowe na pierwszym piętrz o powierzchni i16,7m/2. Biuro doświetlone oknem na zewnątrz ulicy ,co umożliwia umieszczenia LOGO Firmy- widocznego z zewnątrz biurowca. Lokal został wyremontowany i jest gotowy do wprowadzenia .Na ścianach nowoczesny dekor, ładna orginalna obudowa grzejnika, założone oświetlenie oraz szara wykładzina na podłodze stwarzają orginalną biurową całość. Koszt najmu wynosi 496,8+23% podatek VAT. Do czynszu wliczony dostęp do mediów oraz opłatę za wodę ścieki. Pomieszczenie socjalne z WC znajduje się w końcu wspólnego korytarza. .Obok możliwość wynajęcia sąsiedniego biura 31.94m/2 za 800,00zł+23% VAT. Lącznie52,98m/2 pow. biurowej od strony jednej z głownych ulic miasta ,co daj możliwośćdodatkowej reklamy na szybach biura. Lokal może być wykorzystany na szeroki zakres działalności gospodarczej w zależności od potrzeb firmy. Zapraszam na prezentację biura. Za najem biuro pobiera jednorazową opłatę. Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art.66 par.1 .Kontakt dodatkowy: 697 - pokaż numer telefonu - Do wynajęcia nowoczesne pomieszczenie biurowe 21,6m2 z małym oddzielnym korytarzykiem 4,8m/2. Pomieszczenie biurowe na pierwszym piętrz o powierzchni i16,7m/2. Biuro doświetlone oknem na zewnątrz ulicy ,co umożliwia umieszczenia LOGO Firmy- widocznego z zewnątrz biurowca. Lokal został wyremontowany i jest gotowy do wprowadzenia .Na ścianach nowoczesny dekor, ładna obudowa grzejnika, założone oświetlenie oraz szara wykładzina na podłodze stwarzają orginalną biurową całość. Koszt najmu wynosi 496,8+23% podatek VAT. Do czynszu wliczony dostęp do mediów oraz opłatę za wodę ścieki. Pomieszczenie socjalne z WC znajduje się w końcu wspólnego korytarza. .Obok możliwość wynajęcia sąsiedniego biura 31.94m/2 za 800,00zł+23% VAT. Lącznie52,98m/2 pow. biurowej od strony jednej z głównych ulic miasta ,co daj możliwość dodatkowej reklamy na szybach biura. Lokal może być wykorzystany na szeroki zakres działalności gospodarczej w zależności od potrzeb firmy. Zapraszam na prezentację biura. Za najem biuro pobiera jednorazową opłatę. Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art.66 par.1 .Kontakt dodatkowy: 697 - pokaż numer telefonu -

Biuro Gliwice
Biuro Gliwice
59 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia585

Do wynajęcia powierzchnia biurowa położona w Gliwicach w obrębie Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Nowoczesne biuro - pokoje, powierzchnie open space, część socjalna, sanitariaty - o łącznej powierzchni 585m2. Czynsz 59 zł/m2 netto + opłata eksploatacyjna 135 zł/osobę netto). Dodatkowo możliwość wynajęcia hali i pomieszczenia przemysłowego (o łącznej powierzchni ok. 1730m2 ) w tym samym budynku. Teren ogrodzony i monitorowany, dwa wjazdy zabezpieczone szlabanem. Dogodny dojazd do autostrad i tras szybkiego ruchu, dobry dostęp do komunikacji miejskiej. kontakt: Kuba Malitowski   , więcej ofert na Powyższa oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. TX Nieruchomości zastrzega prawo do zmiany ceny oraz informacji dotyczących prezentowanej nieruchomości. Oferta wysłana z systemu BCK Galactica

Biuro z garażem, ul. Litewska
Biuro z garażem, ul. Litewska
17647 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia170

Ekskluzywne Biuro do wynajęcia w prestiżowej lokalizacji Z przyjemnością prezentujemy Państwu niepowtarzalną okazję wynajęcia wyjątkowego biura, które znajduje się w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji miasta. To miejsce reprezentuje najwyzszy standard w kategorii biur premium, zapewniając nie tylko funkcjonalność, ale także elegancję i prestiż. Lokalizacja: Biuro o powierzchni około 170 m kw znajduje się na czwartym piętrze biurowca klasy A. SZUCHA Premium Offices to 7-kondygnacyjny biurowiec u zbiegu Alei Szucha i ulicy Litewskiej o całkowitej powierzchni budynku 7 900 m kw. Został on zaprojektowany przez znanego architekta Bolesława Stelmacha. Inwestorem jest GPG - Green Property Group w 100 % polska grupa inwestycyjna działająca na rynku nieruchomości komercyjnych. Nieruchomość zlokalizowane jest w sercu biznesowej dzielnicy, otoczonej prestiżowymi restauracjami, luksusowymi sklepami. Dogodna lokalizacja umożliwia szybki dostęp do kluczowych punktów miasta, co sprawia, że to idealne miejsce dla przedsiębiorstw pragnących zaprezentować się z jaknajlepszej strony. Na piętrze opróćz oferowanego biura znajdują się dwa dyskretnie działające przedstawicielstwa dyplomatyczne. Design i Wyposażenie: Wnętrze biura zostało zaprojektowane z dużą dbałością. Przestronne, przeszklone pomieszczenia są eleganckie i funkcjonalne, oferując komfortową przestrzeń do pracy. Meble najwyższej jakości, nowoczesne technologie oraz wysokiej klasy wykończenia podkreślają prestiż tego miejsca. Infrastruktura: Biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszą infrastrukturę, obejmującą szybki internet, zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesne systemy klimatyzacyjne oraz dostęp do najnowszej technologii biurowych. Ponadto, w budynku znajdują się eleganckie sale konferencyjne, ekskluzywna przestrzeń do relaksu. Usługi Dodatkowe: Nasi najemcy mają dostęp do profesjonalnej obsługi recepcji, usług sprzątania, a także dedykowanego personelu wspierającego w organizacji spotkań czy codziennych obowiązków biurowych. Dostępność: Biuro jest dostępne od zaraz i gotowe do przyjęcia nowego najemcę, który doceni wyjątkowy charakter tego miejsca. Jeśli poszukujesz biura, które nie tylko spełni, ale przekroczy Twoje oczekiwania, to jest to miejsce dla Ciebie. Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na prezentacje, i mam nadzieję, że to biuro może stać się centralnym punktem Twojego sukcesu biznesowego.

Biuro do wynajęcia Warszawa Śródmieście  460 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Śródmieście 460 m2
24500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia459

Oferujemy podnajęcie części naszej powierzchni biurowej, którą obecnie sami użytkujemy. Biuro bardzo ładne, zadbane, nowoczesne w biurowcu klasy A znajdujące się na 1p. Lokal zawiera: 7 pokoi, open space, miejsce na recepcję własną kuchnię, serwerownię, magazynek, dwie toalety. Biuro zostało wykończone w nowoczesnym stylu, a przestronne duże okna doświetlają przestrzeń oraz zapewniają widok na Warszawę. Do dyspozycji najemcy pozostaje pełne umeblowanie (biurka, krzesła, kanapy, stół w sali konferencyjnej itp.) Biuro posiada klimatyzację. Kuchnia jest wyposażona w lodówkę, dwie mikrofale, zmywarkę, dwa duże stoły jadalne. W budynku jest światłowód. Powierzchnia do podnajęcia posiada niezależne wejście do biura. Podnajem od zaraz do 08/2028 (na 4,5 roku). Minimalny okres podnajmu 2 lata. Czynsz: 24.500 zł netto (12 Euro/m2) Eksploatacja: 13.500 zł netto (29,56zł/m2) Media prąd, woda, ogrzewanie, klimatyzacja wg zużycia. Możliwość wynajęcia biura umeblowanego. Możliwość najmu 3 miejsc garażowych 115 Euro/miejsce. Trzymiesięczna kaucja. Obok biurowca znajduje się duży parking przy stadionie Torwarze z dużą liczbą miejsc parkingowych. Powierzchnia najmu z prysznicami przy recepcji głównej. W okolice budynku przyjeżdżają foodtracki, miejsca dla rowerzystów, biuro odwiedza Pan Kanapka. Bardzo przyjazne miejsce dla młodego dynamicznego zespołu. Warszawa Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 459,92 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Śródmieście Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro klimatyzowane, ul. Mostowa
Biuro klimatyzowane, ul. Mostowa
29 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Powierzchnia100

Funkcjonalne i nowoczesne biuro do wynajęcia, w samym centrum Bydgoszczy. Przedmiotem najmu jest lokal użytkowy o powierzchni 100 m2. Lokal usytuowany jest na drugim piętrze w kamienicy, położonej przy jednej z najbardziej rozpoznawalnych ulic Bydgoszczy, ulica Mostowa / Grodzka . Czytelny i rozpoznawalny adres przekłada się na łatwą dostępność dla klientów. Lokal nadaje się do prowadzenia kancelarii notarialnej, adwokackiej, pracowni architektonicznej i wielu innych. To wszystko to atuty, które wykorzystać może przedsiębiorca. W skład proponowanej nieruchomości wchodzą 3 pomieszczenia biurowe (12,32; 16,60; 18,40 m2), pomieszczenie socjalne (13 m2), kuchnia (6 m2), 2 łazienki. Istnieje możliwość dostosowania lokalu do potrzeb najemcy. Czynsz 2900 zł + 480 zł opłaty administracyjne + prąd i gaz według zużycia. Szukasz lokalu do wynajęcia pod działalność usługową lub biuro? Zależy Ci na dobrej lokalizacji ? Ta oferta powinna Cię zainteresować! W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszam do kontaktu. Violetta Zdrojewska Tel.   Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro klimatyzowane, ul. Bułgarska
Biuro klimatyzowane, ul. Bułgarska
7587 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia32.82

Niezależne biuro/gabinet 3pom/33m2 z klimatyzacją w bardzo dobrej lokalizacji ul.Bułgarska w Poznaniu do wynajęcia. Polecam w wysokim standardzie,z dużą ilością witryn okiennych biuro/gabinet/gabinet kosmetyczny składające się 3 pomieszczeń : ok.18m2,ok.7m2 ,6m2 -WC ok.2m2 Blisko stadionu Lecha, przy bardzo dużym i rozbudowującym się nowym osiedlu mieszkaniowym i przy bardzo ruchliwej ulicy. Możliwość umieszczenia podświetlonych reklam na budynku. Biuro na parterze z bezpośrednim wejściem z ulicy ,posiada światłowód,system alarmowy, klimatyzację, ogrzewanie. Do biura są przypisane 2 własne miejsca parkingowe na samochody jest opcja zwiększenia ilości miejsc parkingowych. Możliwość dodatkowego wynajęcia pomieszczeń-biur,gabinetów od 100-500m2 w nowoczesnym biurowcu. Bardzo dobre warunki na nowoczesne,jasne biuro,biuro obsługi Klienta,gabinet ,gabinet kosmetyczny ,elegancki warsztat serwisowo-naprawczy np. drobnego sprzętu elektronicznego itp. W pobliżu inne prestiżowe biura czy salony sprzedaży. Bardzo łatwy i szybki dojazd do ścisłego centrum Poznania lub drogę wylotową na Świecko,Berlin-Warszawę. Cena najmu całość : 2490 zł/ to+10,55 netto +licznik prądu wg zużycia. Wolne od 1 stycznia 2024. Wymagana kaucja zwrotna Zapraszam do bezpłatnej prezentacji w ciągu tygodnia. Powyższa prezentacja ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów art 66par.1 Kodeksu Cywilnego. . Oferta nr 18470885 wysłana z systemu LocumNet Online

Wynajem nieruchomości biurowych w Warszawie
Wynajem nieruchomości biurowych w Warszawie
50000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia1 000
Przeznaczenie lokaluGastronomiczne

Agencja nieruchomości biurowych w Warszawie. Specjalizujemy się w wynajmie biur dla małych, średnich i dużych firm.  Nasze usługi dedykujemy firmom, które poszukują powierzchni biurowych do wynajęcia.  Zapewniamy pełne wsparcie i doradztwo na każdym etapie od początku do końca procesu poszukiwania i wynajmu biura. W naszej bazie posiadamy dużą liczbę budynków biurowych w Warszawie.  Zapraszamy do zapoznania się z naszą szeroką ofertą lokali biurowych tradycyjnych oraz serwisowanych. Wiemy, że dobrze wyposażone biuro jest niezbędne w prawie każdej firmie. Wybrana na wynajem powierzchnia biurowa to ta z dobrym dojazdem, która z pewnością poprawi jakość pracy. Poszukiwany wyjątkowy lokal może znajdować się w pięknie odrestaurowanej kamienicy lub w nowoczesnym biurowcu. Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów.  Nasza firma świadczy usługi na najwyższym poziomie - przekonaj się o tym!  W naszej agencji proponujemy biura do wynajęcia o różnym metrażu. Przeznaczone do wynajęcia biuro zlokalizowane może być w różnych częściach miasta - dużą popularnością cieszą się takie dzielnice jak Wola czy Śródmieście. Z nami bez problemu znajdziesz Twoje idealne biuro spełniające wszelkie oczekiwania i potrzeby Twojego zespołu. Nowoczesne, jasne, świetnie wykończone i dostosowane do zasad pracy w Twojej firmie powierzchnie biurowe, pozwalają skupić się na rozwoju działalności, gwarantując pracownikom optymalne warunki pracy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i wspólnego wyboru najlepszego dla Państwa biura. Julia tel. (użyj formularza kontaktowego) 

Powierzchnia biurowa usługowa do wynajęcia
Powierzchnia biurowa usługowa do wynajęcia
28500 zł
Kraków 6 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia635
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal 635m2.Nowocześnie zaprojektowane biuro w stylu industrialnym . Klimatyzacja sufitowa , nowoczesny system wentylacji z rekuperacją powietrza . Open - space z zapleczem socjalnym , salą  konferencyjną , serweronią . Toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Lokal był użytkowany jako nowoczesne call center. Bardzo dobra lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się północnej części Krakowa. W pobliżu szybki tramwaj , komunikacja autobusowa . Zaledwie 3 km od  Dworca Głównego i 1.5 km od północnej obwodnicy Krakowa .Budynek posiada własny ogrodzony  parking .Koszty najmu ; 45.00zł/ m2 plus opłata eksploatacyjna 9 zł/ m2 która zawiera koszty wywozu śmieci , sprzątanie części wspólnych , wodę , ochronę itp. Ogrzewanie MPEC .Energia elektryczna wg. licznika.15 miejsc parkingowych w cenie najmu.Istnieje możliwość wynajęcia dodatkowych miejsc.

Biuro* Usługi*Gabinety lekarskie*Coworking*Call center*Itp
Biuro* Usługi*Gabinety lekarskie*Coworking*Call center*Itp
2850000 zł
Kraków 2 dnia plecy

Do wynajęcia lokal 635m2.Nowocześnie zaprojektowane biuro w stylu industrialnym . Klimatyzacja sufitowa , nowoczesny system wentylacji z rekuperacją powietrza . Open - space z zapleczem socjalnym , salą konferencyjną , serweronią . Toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Lokal był użytkowany jako nowoczesne call center. Bardzo dobra lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się północnej części Krakowa. W pobliżu szybki tramwaj , komunikacja autobusowa . Zaledwie 3 km od Dworca Głównego i 1.5 km od północnej obwodnicy Krakowa . Budynek posiada własny ogrodzony parking . Koszty najmu ; 45.00zł/ m2 plus opłata eksploatacyjna 9 zł/ m2 która zawiera koszty wywozu śmieci , sprzątanie części wspólnych , wodę , ochronę itp. Ogrzewanie MPEC . Energia elektryczna wg. licznika. 15 miejsc parkingowych w cenie najmu. Istnieje możliwość wynajęcia dodatkowych miejsc.

Biuro do wynajęcia Kielce Piaski ul. Zagnańska 342 m2
Biuro do wynajęcia Kielce Piaski ul. Zagnańska 342 m2
15000 zł
Kielce 19 dni plecy
Powierzchnia342

Do wynajęcia powierzchnia biurowa o wysokim standardzie wykończenia i łącznej powierzchni 342,24 m2.  Nieruchomość zlokalizowana jest przy ul. Zagnańskiej 69B w Kielcach, obok OBI i Merkury Market. Lokal usytuowany jest na I piętrze. Wejście na piętro zabezpieczone osobnym domofonem. Budynek 6- letni, posiada ona ogrodzoną działkę z bramą wjazdową oraz parking z szlabanem, na którym dostępne jest 12 miejsc parkingowych w cenie. Biuro zostało odświeżone w tym roku, zapewniając nowoczesne powierzchnie. Na kondygnacji znajduje się: - sekretariat/recepcja, - 4 pokoje biurowe - 18,76m2 - 5 gabinetów - 28,95m2, 22,26m2, 30,92m2, 34,01m2, 39,18m2 - Kuchnia - 14,59m2 - 2x WC - Archiwum- 14,6m2 - hall- 27,32m2 Biuro zostało wyposażone w klimatyzację, a budynek zabezpieczają systemy alarmowe. Dodatkowo, w biurze dostępne są wszystkie niezbędne media: prąd, woda, gaz, kanalizacja oraz światłowód. Budynek posiada wentylację mechaniczną, ogrzewanie gazowe, jest tanie w eksploatacji. Czynsz w kwocie 15000 zł netto Idealna lokalizacja zapewnia doskonałą komunikację, blisko centrum miasta: 150 m od przystanku autobusowego,  400 m od Zalewu Kieleckiego,  550 m od Plaza Park (kompleks handlowo- usługowy) oraz siłowni Endorfina,  2,2 km od Dworca Głównego, Zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę więcej informacji oraz zaprezentuję nieruchomość. Kontakt: tel. ul. Zagnańska 69B, Kielce Piaski Do wynajęcia biuro o powierzchni 342,24 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Kielce Piaski, Zagnańska 69B Poland - lokalizacja dokładna

Kameralne biuro z tarasem
Kameralne biuro z tarasem
1199000 zł
Poznań 6 dni plecy

Biuro Dominanta Nieruchomości poleca do wynajęcia nowoczesne lokale biurowe zlokalizowane na poznańskim Grunwaldzie.  Reprezentacyjny budynek położony w bliskości skrzyżowania Palacza/Głogowska.  W bliskości przystanki tramwajowej i autobusowe, szybki i bezkolizyjny wyjazd  ul. Głogowską w kierunku A2. Doskonałe miejsce dla firmy szukającej komfortu pracy i funkcjonalnych rozwiązań. Biuro nowoczesne i gotowe do wejścia. Wyposażone m.in w • klimatyzacje • światłowód • okablowanie IT i energii elektrycznej poprowadzone w listwach do stanowisk pracy • 3 miesjca parkingowe  • centralne ogrzewanie • dostęp do budynku 24h/7 • obiekt monitorowany • winda Do biura przynależy własny prywatny taras do wyłącznego użytkowania przez Najemcę.  Rozkład funkcjonalny: Do niniejszej oferty załączony jest rzut.  Dodatkowo płatne - jedynie media według zużycia.  Cena netto + 23%VAT Biuro Dominanta Nieruchomości specjalizuję się w wynajmie i sprzedaży powierzchni komercyjnych. Jesteśmy jednym z liderów na Poznańskim i Wielkopolskim runku nieruchomości. Posiadamy bogaty wachlarz ofert. Charakteryzuję nas również rzetelne i profesjonalne podejście do klienta i każdej przeprowadzanej przez nas transakcji. Dlatego jeśli poszukujesz biura, magazynu, lokalu lub innej dowolnej nieruchomości to zapraszamy do współpracy. Przygotujemy dostosowaną dla Państwa preferencji możliwe jak najbogatszą ofertę i umówimy się na udane spotkanie. Zapraszam na prezentację. Arkady Janiszewski Dominanta Nieruchomości604-174-746 Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C. Oferta nr367110362 wysłana z systemu LocumNet Online

Gotowe Biuro Katowice Śródmieście Centrum
Gotowe Biuro Katowice Śródmieście Centrum
2000 zł
Katowice 7 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio najem gotowego w pełni umeblowanego gabinetu biurowego w nowoczesnej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Ogłoszenie dotyczy wynajmu dedykowanego - Gotowego Biura dla 3 osób.Elastyczna umowa zawarta na czas nieokreślony z 2-miesięczną kaucją.Podana cena najmu w kwocie netto zawiera umeblowanie gabinetu, wszelkie z wyjątkiem energii elektrycznej opłaty eksploatacyjne(w tym sprzątanie i dostęp do Internetu) oraz możliwość rejestracji Państwa firmy pod tym adresem. Bez pośredników, gwiazdek i dodatkowych kosztów!Zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3, 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Gotowe Biuro Serwisowane Katowice Śródmieście
Gotowe Biuro Serwisowane Katowice Śródmieście
1600 zł
Katowice 7 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia14
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio najem gotowego w pełni umeblowanego gabinetu biurowego w nowoczesnej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Ogłoszenie dotyczy wynajmu dedykowanego - Gotowego Biura dla 2 osób.Elastyczna umowa zawarta na czas nieokreślony z 2-miesięczną kaucją.Podana cena najmu w kwocie netto zawiera umeblowanie gabinetu, wszelkie z wyjątkiem energii elektrycznej opłaty eksploatacyjne(w tym sprzątanie i dostęp do Internetu) oraz możliwość rejestracji Państwa firmy pod tym adresem. Bez pośredników, gwiazdek i dodatkowych kosztów!Zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3, 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio | Śródmieście | Centrum

Gotowe Biuro Serwisowane Katowice Centrum
Gotowe Biuro Serwisowane Katowice Centrum
1200 zł
Katowice 7 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio najem gotowego w pełni umeblowanego gabinetu biurowego w nowoczesnej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Ogłoszenie dotyczy wynajmu dedykowanego - Gotowego Biura dla 1 osoby.Elastyczna umowa zawarta na czas nieokreślony z 2-miesięczną kaucją.Podana cena najmu w kwocie netto zawiera umeblowanie gabinetu, wszelkie z wyjątkiem energii elektrycznej opłaty eksploatacyjne(w tym sprzątanie i dostęp do Internetu) oraz możliwość rejestracji Państwa firmy pod tym adresem. Bez pośredników, gwiazdek i dodatkowych kosztów!Zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3, 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Gotowe Biuro Katowice Śródmieście Centrum
Gotowe Biuro Katowice Śródmieście Centrum
2600 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio najem gotowego w pełni umeblowanego gabinetu biurowego w nowoczesnej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Ogłoszenie dotyczy wynajmu dedykowanego - Gotowego Biura dla 4 osób.Elastyczna umowa zawarta na czas nieokreślony z 2-miesięczną kaucją.Podana cena najmu w kwocie netto zawiera umeblowanie gabinetu, wszelkie z wyjątkiem energii elektrycznej opłaty eksploatacyjne(w tym sprzątanie i dostęp do Internetu) oraz możliwość rejestracji Państwa firmy pod tym adresem. Bez pośredników, gwiazdek i dodatkowych kosztów!Zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3, 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | Katowice Śródmieście | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio