Biurka na wynajem
OPIS Do wynajęcia biurko z fotelem i szafką zamykaną na klucz w lokalu biurowym 15m2 z trzema biurkami. W nowym budynku z rekuperacją i stacją oczyszczania powietrza. Lokal znajduje się na parterze piętrze budynku 2 piętrowego. Na parterze znajdują się lokale 10m2, 7m2, 8m2 i 15m2 do wynajęcia- dwie łazienki, kuchnia, open space i taras. Na pierwszym piętrze znajdują się lokale biurowe o powierzchni: 15m2 (do wynajęcia), 11,38m2, 12,34m2, 12,47m2, 7,85m2, 13,20m2 - łazienka, toaleta, taras. Możliwość wynajęcia innych lokali i kantorków. Na parterze do dyspozycji wynajmujących kuchnia, open space, taras. Lokal wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje: sanitarną oraz teletechniczną, klimatyzację, wentylację, rekuperacja, monitoring, internet - światłowód. LOKALIZACJA: Ul.Emaus 55y, 4 km od centrum Krakowa i 800 m od przystanku autobusowego Strzelnica (10 min pieszo). Budynek położony jest w wyjątkowo cichym i urokliwym miejscu przy rzece Rudawa i trasie rowerowo-spacerowej. BUDYNEK: 3-piętrowy budynek o reprezentacyjnym wyglądzie na teranie zamkniętym z wydzielonymi miejscami parkingowymi. Cena bez prowizji: Czynsz + Media (w tym prąd, ogrzewanie, woda, internet, sprzątanie) = 700zł W lokalu biurko, fotel i szafka na klucz. Do wynajęcia inne lokale i kantorki. Umowa najmu na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Kaucja w kwocie miesięcznego czynszu. Nie pobieramy prowizji, najem od właściciela. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1Kodeksu Cywilnego.
Przestrzeń biurowa do pracy (biurka) i spotkań z klientami w centrum Białegostoku. Wynajem krótkoterminowy. Pełna wygoda i elastyczność. Nie musisz się wiązać długimi umowami . Możliwy wynajem wspólnej przestrzeni gdzie są 3 biurka lub osobnego pomieszczenia z indywidualnym dostępem (10 m2). Wynajem dotyczy wspólnej przestrzeni - jednego biurka lub osobnej indywidualnej przestrzeni - pokój. Do dyspozycji flipchart, drukarka oraz sieć WiFI. To idealne rozwiązanie jeśli nie masz lub nie potrzebujesz wynajmować własnego biura, bo tylko okazyjnie spotykasz się z klientami albo dopiero starujesz z własna działalnością i jeszcze nie wiesz czy wynająć lokal na dłużej. Przestrzeń Idealna na organizację spotkań z klientami oraz stanowi przestrzeń do komfortowej pracy biurowej. Jest też dobrym pomysłem na coworking. Lokal znajduje się z budynku użyteczności publicznej w centrum miasta. Zarówno budynek jak i lokal dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Do dyspozycji jest część socjalna z czajnikiem, lodówką i mikrofalówką oraz dwie toalety i poczekalnia dla klientów . Lokalizacja: ul. Ogrodowa 4 lok U 12 15-011 Białystok. - Koszt wynajmu: 500 zł za jeden miesiąc (umowa miesięczna) we wspólnej przestrzeni lub 1100 zł w osobnym lokalu z indywidualnym dostępem (umowa miesięczna) - 25 zł za godzinę we wspólnej przestrzeni. - 50 zł za godzinę w osobnym pomieszczeniu (indywidualnie) W cenie są też koszty czynszu i mediów. Wystawiana jest Faktura VAT. Dostęp do lokalu 8.0-16.00 Inne godziny ustalane indywidualnie.
**Wynajem miejsca do pracy – biurko lub całe biuro** Oferujemy wynajem miejsca do pracy w nowoczesnym i komfortowym coworkingu Otobiura. To idealna opcja dla osób poszukujących profesjonalnego miejsca do pracy. **Co oferujemy** - Wynajem pojedynczego biurka lub całego umeblowanego biura - Biurko, szafka, stół i krzesło – zgodnie ze zdjęciem - Przyjazna atmosfera sprzyjająca koncentracji i produktywności - Możliwość elastycznego wynajmu na krótki lub dłuższy okres **Cena dotyczy wynajmu miesięcznego biurka i obejmuje pełne opłaty** - Prąd i ogrzewanie - Dostęp do wspólnej kuchni - Korzystanie z recepcji Nasze biura są gotowe do pracy – wystarczy się wprowadzić. **Zapraszamy do kontaktu w celu obejrzenia przestrzeni i ustalenia szczegółów wynajmu.** Otobiura – komfortowa przestrzeń dla Twojego biznesu.
Na wynajem posiadam biuro mieszczące się przy ul. Rakowej (na przeciwko CH Korona). Powierzchnia 15 M2 (4,3 x 3,5 m) Klimatyzacja Wifi w cenie Dwie toalety Cena z ogłoszenia to cena brutto (fv 23) za miesięczny wynajem bez mediów Dostępne od zaraz Wyposażenie widoczne na zdjęciach można odkupić w ce nie 9k (fv). Trzy stanowiska wraz z komputerami i monitorami, biurka elektryczne, urządzenie wielofunkcyjne, stolik z dwoma krzesłami, dwie komody, czajnik.
sala na warsztaty spotkania konferencje zajęcia sala na godziny do dyspozycji na różne okoliczności. stoły , biurka , krzesła zapraszam sala szkoleniowa warsztatowa integracyjna na spotkania itp wynajem na dni i godziny Miejsce, w którym wynajmiesz salę na warsztaty, szkolenia, treningi, spotkania biznesowe, a nawet imprezy okolicznościowe. Dzięki możliwości wynajmu sali na godziny i elastycznym warunkom współpracy, rozwiniesz swój biznes.
Witam, Wynajme ok 100 m2 powierzchni lokalu uzytkowego z przeznaczeniem na uzytek wynajmu na noclegi pracownicze lub biurowy. Lokal sklada sie z 5 pokoi, wspolnej kuchni z jadalnia, lazienki i lazni. MYSŁOWICE ul. Oświęcimska 52. Obecnie lokal jest przystosowany w pelni pod wynajem pracowniczy ale poprzednio był wykorzystywany na potrzeby biurowo magazynowe. Posiadam na miejscu biurka krzesla biurowe szafy na dokumenty w celu dostosowywania do potrzeb biurowych. Zapraszam do kontaktu
Oferujemy wynajem 50 m² nowoczesnej powierzchni biurowej, będącej częścią większej powierzchni biurowej (całość około 90 m2) W skład wynajmowanej przestrzeni wchodzi: - Gabinet 2-osobowy , w tym: - 2 biurka z monitorami oraz ergonomiczne krzesła (mało używane, wysokiej jakości) - Przestrzeń do spotkań – stolik kawowy i 3 nowoczesne fotele - Szafki na dokumenty - Duże okna z widokiem na zieleń, zapewniające świetne doświetlenie oraz - Open space dla 4 osób – 4 nowoczesne biurka z monitorami i przestrzenią do pracy - Biuro klimatyzowane W cenie najmu: - Szybki internet - Dostęp do xero i skanera - Kawa, herbata, woda - Sprzątanie biura Lokalizacja: Biuro znajduje się w Warszawie, przy ul. Terespolskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie sądu, co czyni je świetnym wyborem dla prawników, doradców oraz innych profesjonalistów. Biuro gotowe do wprowadzenia od zaraz, bez dodatkowych kosztów! Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia biura!
Na wynajem lokal usługowo, biurowy na pierwszym piętrze, samodzielne oddzielne wejście wraz z własną klatką schodową. Powierzchnia 150m2 na samym rynku w Luboniu obok Urzędu Miasta., wejście od ulicy nad apteką. Przez 17 lat było tutaj biuro Notarialne. 2 łazienki, kuchnia, 5 pokoi. Ogrzewanie gazowe, alarm, internet. Polecam filmik całego lokalu. www.youtube.com/watch?v=4gF3dCcnAiU Kontakt 53*****29 Poniatowskiego 24, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy.
Powierzchnia biurowa 44 m2. W skład wchodzą 2 pokoje (17 i 23,5 m2) oraz przedpokój 3,5 m2. Biuro w pełni wyposażone. DOSTĘPNE OD STYCZNIA 2025. Lokal znajduje się na parterze obiektu „InCubo” zlokalizowanego w miejscowości Tomaszowice Kolonia 31 B, przy tzw. starej trasie nałęczowskiej, 2 km od zjazdu z obwodnicy S19, co umożliwia bardzo szybki dojazd do centrum Lublina. (Zobacz zdjęcia całego obiektu na stronie Internetowej www.incubo.pl) W pobliżu przystanek autobusu miejskiego nr 31. Na miejscu bardzo duży ogólnodostępny parking. Budynek monitorowany na zewnątrz i na korytarzach. Żaluzje zewnętrzne. Wyposażenie: • biurka i boksy pod biurka, • fotele wygodne, obrotowe, • szafy na akta, • stolik mały kawowy, fotele • w przedpokoju wieszak i szafa na ubrania. Opłaty: • wynajem 1300 zł miesięcznie, • ryczałt za ogrzewanie 310 zł miesięcznie – płatny tylko w sezonie grzewczym (XI-IV) • prąd (na podstawie wskazań licznika) • śmieci 40 zł. Zapraszam do obejrzenia biura

Lokal biurowy na wynajem - 199,19 m² Oferujemy do wynajęcia przestronny i nowoczesny lokal biurowy o powierzchni 199,19 m² , idealny dla firm poszukujących komfortowego i w pełni wyposażonego miejsca do pracy. Dostępne pomieszczenia: Sala konferencyjna oraz biuro (86,65 m²) - wyposażona w duży stół i 8 krzeseł , aneks kuchenny z lodówką oraz 8 stanowisk biurowych (biurka, fotele, zamykane szafy na dokumenty). Odrębne biuro (47,74 m²) - 4 stanowiska biurowe (biurka, fotele, zamykane szafy na dokumenty). Duży magazyn (49,08 m²) - pusty, bez mebli. Mały magazyn /archiwum (6,64 m²) - wyposażony w szafki na segregatory. Do wspólnej dyspozycji z lokalem obok: łazienka oraz kuchnia. Udogodnienia budynku: Miejsca parkingowe przed budynkiem Sieć elektryczna 230V System przeciwpożarowy i alarmowy System wentylacyjny Instalacja wodno-kanalizacyjna Centralne ogrzewanie Cena wynajmu: 10 700 zł brutto Dodatkowo płatne prąd i woda . Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu! Oferta wysłana z systemu BCK Galactica
Od nowego roku lokal do wynajęcia. Lokal składa się z trzech pomieszczeń gabinetowych ok. 10 m2 jedno pomieszczenie. Pierwszy gabinet z oknem, 2 pozostałe bez. 2 gabinety posiadają biurka i krzesła. 3 gabinet posiada umywalkę. Lokal urządzony. Po generalnym remoncie. Lokal tylko dla osób dbających o czystość. Aktualnie na drzwiach i szybie jest reklama - możliwość ściągnięcia. 2500 zł wynajem + czynsz Ogrzewanie elektryczne Kaucja - jednokrotność wynajmu Lokal znajduje się na osiedlu Konstytucji 3 Maja (obok pizzerii Maurizio)
Powierzchnia biurowa 44 m2. W skład wchodzą 2 pokoje (17 i 23,5 m2) oraz przedpokój 3,5 m2. Biuro w pełni wyposażone. DOSTĘPNE OD STYCZNIA 2025. Obecnie w trakcie odświeżania. Lokal znajduje się na parterze obiektu „InCubo” zlokalizowanego w miejscowości Tomaszowice Kolonia 31 B, przy tzw. starej trasie nałęczowskiej, 2 km od zjazdu z obwodnicy S19, co umożliwia bardzo szybki dojazd do centrum Lublina. (Zobacz zdjęcia całego obiektu na stronie Internetowej www.incubo.pl) W pobliżu przystanek autobusu miejskiego nr 31. Na miejscu bardzo duży ogólnodostępny parking. Budynek monitorowany na zewnątrz i na korytarzach. Żaluzje zewnętrzne. Wyposażenie: • biurka i boksy pod biurka, • fotele wygodne, obrotowe, • szafy na akta, • stolik mały kawowy, fotele • w przedpokoju wieszak i szafa na ubrania. Opłaty: • wynajem 1300 zł miesięcznie, • ryczałt za ogrzewanie 310 zł miesięcznie – płatny tylko w sezonie grzewczym (XI-IV) • prąd (na podstawie wskazań licznika) • śmieci 40 zł. Zapraszam do obejrzenia biura
Polecam na wynajem biuro położone w Komornikach na ul Młyńskiej 58 w sąsiedztwie autostrady A2, drogi ekspresowej S11, S5. Posiadamy wolne pomieszczenia biurowe o powierzchni 80m2 zlokalizowane na piętrze. Powierzchnia składa się z trzech pomieszczeń odgrodzonych od siebie mleczną szybą. przygotowanych jest 7 stanowisk wyposażonych w biurka i krzesła. Sala konferencyjna z krzesłami i stołem. Łazienka oraz kuchnia na poziomie 0 w budynku. klimatyzacja, ogrzewanie gazowe. Teren zamknięty, bezpłatny parking. koszt wynajmu + media wg zużycia. Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej.
BEZ PROWIZJI, GOTOWE DO WEJŚCIAZ przyjemnością prezentujemy piękne biuro, świeżo po remoncie, na wynajem na 10 piętrze w biurowcu Park Projects Group zlokalizowanym przy ul. Obrzeżnej 5. Powierzchnia idealna do pracy dla 4-6 osób. Biuro jest dobrze doświetlone, od strony zachodniej, posiada klimatyzacje. Możemy doposażyć powierzchnię w biurka. Elastyczne warunki współpracy.Indywidualne podejście do każdego klienta. Powierzchnia gotowa do wprowadzenia.Dostęp do biura 24h/7dni w tygodniu. Na piętrze znajduje się węzeł sanitarny z kuchnią oraz dwoma łazienkami. Cena nie zawiera opłat serwisowych. Serdecznie zapraszam na prezentacje powierzchni.

Lokal użytkowy na wynajem Warszawa, Śródmieście, Nowe Miasto, Al. Jerozolimskie. Do wynajęcia powierzchnia biurowa 16m2 przy Nowym Świecie - Al. Jerozolimskie. Lokal jest po remoncie i jest wyposażony w meble: szafy, biurka, foteliki, stół, krzesła. Biuro znajduje się na szóstym piętrze w budynku z windą. Miesięczny czynsz ze wszystkimi opłatami ( w tym energią elektryczną) wynosi 2000 zł netto. Zapraszam do kontaktu Do wynajęcia powierzchnia biurowa 16m2 przy Nowym Świecie - Al. Jerozolimskie 6. Lokal jest po remoncie i jest wyposażony w meble: szafy, biurka, foteliki, stół, krzesła. Biuro znajduje się na szóstym piętrze w budynku z windą. Miesięczny czynsz ze wszystkimi opłatami ( w tym energią elektryczną). Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły. Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Oferujemy wynajem 50 m² nowoczesnej powierzchni biurowej, będącej częścią większej powierzchni biurowej (całość około 90 m2) W skład wynajmowanej przestrzeni wchodzi: - Gabinet 2-osobowy , w tym: - 2 biurka z monitorami oraz ergonomiczne krzesła (mało używane, wysokiej jakości) - Przestrzeń do spotkań – stolik kawowy i 3 nowoczesne fotele - Szafki na dokumenty - Duże okna z widokiem na zieleń, zapewniające świetne doświetlenie oraz - Open space dla 4 osób – 4 nowoczesne biurka z monitorami i przestrzenią do pracy - Biuro klimatyzowane W cenie najmu: - Szybki internet - Dostęp do xero i skanera - Kawa, herbata, woda - Sprzątanie biura Lokalizacja: Biuro znajduje się w Warszawie, przy ul. Terespolskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie sądu, co czyni je świetnym wyborem dla prawników, doradców oraz innych profesjonalistów. Biuro gotowe do wprowadzenia od zaraz, bez dodatkowych kosztów! Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia biura! ul. Terespolska, Warszawa Praga-Południe Do wynajęcia biuro o powierzchni 50 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Południe, Terespolska Poland - lokalizacja przybliżona
Oferujemy wynajem biurka w nowoczesnym coworkingu w centrum miasta! Idealne miejsce do pracy w komfortowych warunkach. Elastyczne warunki wynajmu - na dni lub miesiące. Coworking pozwala na optymalizację kosztów działalności, ponieważ można wynajmować stanowisko do pracy w abonamencie bez konieczności samodzielnego i drogiego wynajmu całego biura. W cenie: - Nielimitowany dostęp do biura 24/7 - Dostęp do salki spotkań na max. 6 osób - Dedykowane biurko i wygodny fotel - Darmowa kawa i herbata - Internet WiFi o prędkości 1000/300 Mbps - Udogodnienia: kuchnia, monitor, mini siłownia, szafka - Sprzęt biurowy: drukarka, skaner, ksero, flipchart, kable USB, ładowarki, itp…
Lokal usługowy na wynajem. Opis Pracujesz z domu i masz już dość stołu w kuchni jako biurka ? Masz firmę i szukasz przestrzeni do pracy dla swoich pracowników ? Szukasz przestrzeni pod swoje usługi typu : Kosmetyczka, Fryzjer, Masażysta.. czy zajęcia edukacyjne? Ta oferta może Cię zainteresować. Do wynajęcia lokal biurowy – usługowy o łącznej powierzchni ponad 80m2 na pierwszym piętrze, w centrum miasta Buk . Nieruchomość doskonale nadaje się do prowadzenia działalności: - kreatywnej, - edukacyjnej, - prawnej/notarialnej/księgowej, - w obrębie branży beauty, - usługowej i biurowej. Zapraszam do kontaktu tel. 50*****08, 50*****74

Na wynajem bezpośrednio od właściciela pomieszczenie biurowe 24m2 w biurze coworkingowym Poplińskich 1 na poznańskiej Wildzie. Lokal 73m2 świeżo po remoncie, ma swój przedogródek na wyłączność! Jest w pełni wyposażona kuchnia i WC z prysznicem, do dyspozycji salka konferencyjna / chillout, Internet światłowodowy z WiFi plus osobny kabek kat6a doprowadzony do każdego biurka. Lokal ogrzewany pompą ciepła i klimatyzowany. Bardzo klimatyczna, niedawno wyremontowana ulica Poplińskich jest jednym z nielicznych w Poznaniu traktów, przy którym w całości zachowały się przedogródki. Szczegółowe informacje w prezentacji, w razie czego zapraszam do kontaktu i obejrzenia na żywo. Miesięczny koszt najmu 1400 zł/mc +eksploatacja i media 700 zł/mc, czyli razem ryczałtowo 2100zł / miesiąc. Cena netto=brutto, nie jestem płatnikiem VAT. Możliwy również wynajem pojedynczych biurek do pracy w cenie od 490zł/miesiąc.
Oferta bardzo perspektywiczna ze względu na lokalizację. Mieszkanie przygotowane pod biuro, w świetnym prestiżowym miejscu jakim jest ta część warszawskiej Pragi Północ, ulica Okrzei. Usytuowane na 1 piętrze w 5 piętrowym budynku, w którym znajdują się też inne biura. Doskonale skomunikowane.Położone tuż obok nowej inwestycji turystycznej na mapie Warszawy, jakim będzie Most na Pragę, łączący oba brzegi Wisły.Aktualnie urządzone pod biuro (biurka i szafy biurowe). Wyposażone w pełni, gotowe do wejścia od zaraz . Na podłodze dobrej jakości panel.W budynku nowoczesny, winda, podziemny i naziemny garaż. Nieruchomość składa się z głównego pokoju, mniejszego z osobnego drugiuego pokoju, kuchni oraz łazienki. Duży balkon od strony patio.Kuchnia- Wyposażona w lodówkę, zmywarkę, kuchenkę, mikrofalę. Pokoje - wyposażone w biurka, szafy, kanapa, krzesła do biurek. Duża szafa zabudowana w przedpokoju.Koszty: Wynajem 4700zł + czynsz adm. 440 zł, Kwota czynszu zawiera zaliczkę na wodę i centralne ogrzewanie .Dodatkowe koszty : - prąd wg zużycia, - internet we własnym zakresie, - Kaucja w wysokości 5000 złZapraszam do kontaktu.Wynajem również na cele mieszkalne.Fair Play Nieruchomości Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Przestronne, w pełni wyposażone, słoneczne biurowo na wynajem o łącznej powierzchni ok 150 m2, zlokalizowane tylko 100 m od stacji metra Służew. Podana cena zawiera pełne koszty eksploatacji, tj.: - najem, - media (prąd, gaz), - sprzątanie, - środki czystości i higieny. Biuro wyposażone jest w: - biurka, - fotele obrotowe, - szafki i szafy na dokumenty, - lampki nabiurkowe, - kuchnia jest w pełni wyposażona (szafki, lodówka, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, ekspres do kawy, czajnik, naczynia, sztućce), - sala konferencyjna wyposażona jest w stół konferencyjny, krzesła, kanapę, - w ogrodzie znajdują się meble ogrodowe, grill, parasol. Powierzchnia usytuowana jest na 2 kondygnacjach. Kondygnacja 1 (wysoki parter): - przestronny open space z wyjściem do ogrodu, na tej powierzchni można ustawić 8-10 biurek, - pokój/ gabinet, w którym są obecnie 4 biurka. Pomieszczenia są klimatyzowane. Kondygnacja -1 (wys. 2,20 m) - sala konferencyjna o pow. ok. 18 m2 z dużym oknem balkonowym, wyposażona w stół, stolik, fotele, kanapę, - w pełni wyposażona, widna kuchnia, - łazienka (widna, 3 toalety, 2 umywalki), - otwarta, widna przestrzeń ok 12 m2, do dowolnego zagospodarowania. W bliskiej okolicy znajdują się liczne punkty gastronomiczne, usługowe, sklepy.
Lokal biurowy na wynajem – 199,19 m² Oferujemy do wynajęcia przestronny i nowoczesny lokal biurowy o powierzchni 199,19 m², idealny dla firm poszukujących komfortowego i w pełni wyposażonego miejsca do pracy. Dostępne pomieszczenia: Sala konferencyjna oraz biuro (86,65 m²) – wyposażona w duży stół i 8 krzeseł, aneks kuchenny z lodówką oraz 8 stanowisk biurowych (biurka, fotele, zamykane szafy na dokumenty). Odrębne biuro (47,74 m²) – 4 stanowiska biurowe (biurka, fotele, zamykane szafy na dokumenty). Duży magazyn (49,08 m²) – pusty, bez mebli. Mały magazyn/archiwum (6,64 m²) – wyposażony w szafki na segregatory. Do wspólnej dyspozycji z lokalem obok: łazienka oraz kuchnia. Udogodnienia budynku: Miejsca parkingowe przed budynkiem Sieć elektryczna 230V System przeciwpożarowy i alarmowy System wentylacyjny Instalacja wodno-kanalizacyjna Centralne ogrzewanie Cena wynajmu: 10 700 zł brutto Dodatkowo płatne prąd i woda. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu! ::KONTAKT DO AGENTA Beata Menżyk (użyj formularza kontaktowego) (użyj formularza kontaktowego)
Jeśli prowadzenie firmy nie wymaga od Ciebie posiadania stałego lokalu, na który trzeba wydawać duże sumy, jeśli nie potrzebujesz fizycznego biura, a jedynie miejsca na okazjonalne spotkania z klientami, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie - wirtualne biuro! Oferujemy Ci możliwość skorzystania z adresu siedziby Twojej firmy oraz adresu do korespondencji. Z nami możesz też uzyskać wsparcie w zakresie administracyjnym, np. w obsłudze poczty czy organizacji spotkań. Wirtualne biuro to nie tylko oszczędność kosztów, ale też wygoda i mobilność. Możesz pracować z dowolnego miejsca i mieć pewność, że Twoja firma jest reprezentatywna i profesjonalna. Nasza siedziba znajduje się w Mielcu przy ul. Dworcowej 4. Co Zyskujesz? * adres * dostęp do sali konferencyjnej *obsługa korespondencji * wsparcie administracyjne Pakiet Mini* od 119 zł/mc Adres korespondencyjny Siedziba rejestrowa firmy Odbiór i informowanie o poczcie Dostęp do biurka w strefie recepcyjnej 1h/miesiąc Pakiet Standard* od 168 zł/mc Skanowanie i wysyłka korespondencji 20% rabatu na wynajem gabinetu lub Sali konferencyjnej Dostęp do biurka +6h/miesiąc Dostęp do kuchni Pakiet VIP* od 252 zł/mc Wizytówki firmowe Dostęp do biurka +7h/miesiąc Sala konferencyjna 1h/miesiąc Gabinet biurowy 1h/miesiąc Dostęp do kuchni/serwis kawowy * Podane zostały podstawowe zakresy działań. Jesteśmy otwarci i elastyczni jeśli chodzi o współpracę i zależy nam na tworzeniu społeczności przedsiębiorców, którzy mogą swobodnie współdziałać ze sobą Dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy zaufali nam w kwestii prowadzenia swojego biznesu. Zapraszamy na naszą stronę internetową wirtualnebiuromielec . pl adres kontakt [małpa] wbmielec.pl
Przestrzenie Biznes Zone to idealne miejsca do pracy dla freelancerów, małych, średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Biznes Zone oferuje w pełni wyposażone przestrzenie biurowe i coworkingowe, które pomagają zachować work - life balance.Dzięki nam możesz w końcu skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, nie martwiąc się o długoterminowe umowy i opłaty. Dzięki nam zyskasz prestiżowe miejsce do spotkań z kontrahentami, a Twoi pracownicy przyjazne miejsce, w którym chce się pracować.Nasze biurka na wynajem to propozycja dla wszystkich, którzy nie chcą martwić się dodatkowymi opłatami. Rachunki za media, sprzątanie czy kawę i herbatę są wliczone w jedną, stałą opłatę.Zapraszam do kontaktu!
Przestrzenie Biznes Zone to idealne miejsca do pracy dla freelancerów, małych, średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Biznes Zone oferuje w pełni wyposażone przestrzenie biurowe i coworkingowe, które pomagają zachować work - life balance.Dzięki nam możesz w końcu skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, nie martwiąc się o długoterminowe umowy i opłaty. Dzięki nam zyskasz prestiżowe miejsce do spotkań z kontrahentami, a Twoi pracownicy przyjazne miejsce, w którym chce się pracować.Nasze biurka na wynajem to propozycja dla wszystkich, którzy nie chcą martwić się dodatkowymi opłatami. Rachunki za media, sprzątanie czy kawę i herbatę są wliczone w jedną, stałą opłatę.Zapraszam do kontaktu!
Przestrzenie Biznes Zone to idealne miejsca do pracy dla freelancerów, małych, średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Biznes Zone oferuje w pełni wyposażone przestrzenie biurowe i coworkingowe, które pomagają zachować work - life balance.Dzięki nam możesz w końcu skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, nie martwiąc się o długoterminowe umowy i opłaty. Dzięki nam zyskasz prestiżowe miejsce do spotkań z kontrahentami, a Twoi pracownicy przyjazne miejsce, w którym chce się pracować.Nasze biurka na wynajem to propozycja dla wszystkich, którzy nie chcą martwić się dodatkowymi opłatami. Rachunki za media, sprzątanie czy kawę i herbatę są wliczone w jedną, stałą opłatę.Zapraszam do kontaktu!
Przestrzenie Biznes Zone to idealne miejsca do pracy dla freelancerów, małych, średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Biznes Zone oferuje w pełni wyposażone przestrzenie biurowe i coworkingowe, które pomagają zachować work - life balance.Dzięki nam możesz w końcu skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, nie martwiąc się o długoterminowe umowy i opłaty. Dzięki nam zyskasz prestiżowe miejsce do spotkań z kontrahentami, a Twoi pracownicy przyjazne miejsce, w którym chce się pracować.Nasze biurka na wynajem to propozycja dla wszystkich, którzy nie chcą martwić się dodatkowymi opłatami. Rachunki za media, sprzątanie czy kawę i herbatę są wliczone w jedną, stałą opłatę.Zapraszam do kontaktu!
WYNAJEM POWIERZCHNI BIUROWEJ – BIELSKO-BIAŁA, UL. GRAŻYŃSKIEGO 14 Oferujemy do wynajęcia przestronne i funkcjonalne powierzchnie biurowe w centrum Bielska-Białej, przy ul. Grażyńskiego 14, w pobliżu Galerii Handlowej Sfera.Dostępne powierzchnie: I piętro – 125,93 m² II piętro – 125,00 m² Atuty nieruchomości: W pełni wyposażone biura – stoły, biurka, szafy, Sale konferencyjne na każdym piętrze, Klimatyzacja w każdym pomieszczeniu, Zaplecze kuchenne dostępne na każdym piętrze, Możliwość dostosowania przestrzeni do potrzeb najemcy, Miejsca parkingowe dla najemców i ich gości, Monitorowany teren dla bezpieczeństwa lokatorów. Warunki najmu: Koszt: 40 zł/m², Powierzchnia gotowa do użytkowania od marca. Kontakt: Tel. (użyj formularza kontaktowego) Mail:
50 metrowe biuro na 2-3 dni w tygodniu. Możliwa także inna konfiguracja na full time z mniejszą ilością przestrzeni biurowej. Lokal mieści się w komfortowej kamienicy biurowej przy ul. Ksawerego Liskego. Powierzchnia ok. 50 m2. plus do wspólnego korzystania duża kuchnia i WC. Przedmiotem oferty jest wynajem całego biura na maksymalnie 3 dni w tygodniu. Możliwość wynajęcia jednego pomieszczenia na full time, albo też pojedynczych biurek . Elastyczne warunki najmu, do ustalenia. W lokalu prowadzona jest obecnie działalność usługowa związana ze sprzedażą. Biuro wykorzystywane jest 1-2 dni w tygodniu, stąd możliwość podnajęcia i współdzielenia powierzchni i kosztów. Atuty: doskonała lokalizacja w sercu Śródmieściabezproblemowe parkowanie przy samym budynku (płatne) bądź darmowe 200 m dalej. w pełni wyposażone biuro (drukarka, biurka, krzesła, kanapa, tablice, stół konferencyjny, TV)kuchnia z ekspresem do kawy, zmywarką, lodówkąmożliwość korzystania z cateringu lunchowegostojaki na rowery obiekt chroniony , alarm Cena z ogłoszenia dotyczy jednego biurka (full time) albo jednego dnia w tygodniu na całe biuro. Do doprecyzowania. Cena netto - na fakturę VAT. Zapraszamy do kontaktu, na oględziny i kawę z kuchennego ekspresu. Oferta 4050369 z systemu LocumNet-OnLine.

50 metrowe biuro na 2-3 dni w tygodniu. Możliwa także inna konfiguracja na full time z mniejszą ilością przestrzeni biurowej. Lokal mieści się w komfortowej kamienicy biurowej przy ul. Ksawerego Liskego. Powierzchnia ok. 50 m2. plus do wspólnego korzystania duża kuchnia i WC. Przedmiotem oferty jest wynajem całego biura na maksymalnie 3 dni w tygodniu. Możliwość wynajęcia jednego pomieszczenia na full time, albo też pojedynczych biurek . Elastyczne warunki najmu, do ustalenia. W lokalu prowadzona jest obecnie działalność usługowa związana ze sprzedażą. Biuro wykorzystywane jest 1-2 dni w tygodniu, stąd możliwość podnajęcia i współdzielenia powierzchni i kosztów. Atuty: doskonała lokalizacja w sercu Śródmieściabezproblemowe parkowanie przy samym budynku (płatne) bądź darmowe 200 m dalej. w pełni wyposażone biuro (drukarka, biurka, krzesła, kanapa, tablice, stół konferencyjny, TV)kuchnia z ekspresem do kawy, zmywarką, lodówkąmożliwość korzystania z cateringu lunchowegostojaki na rowery obiekt chroniony , alarm Cena z ogłoszenia dotyczy jednego biurka (full time) albo jednego dnia w tygodniu na całe biuro. Do doprecyzowania. Cena netto - na fakturę VAT. Zapraszamy do kontaktu, na oględziny i kawę z kuchennego ekspresu. MALADA Home- nowoczesne pośrednictwo. Sprawdź nas :) Oferta nr 4050369 wysłana z systemu LocumNet Online

Na wynajem biuro położone w Komornikach na ul Młyńskiej 58 w sąsiedztwie autostrady A2, drogi ekspresowej S11, S5. Posiadamy wolne pomieszczenia biurowe o powierzchni 80m2 zlokalizowane na piętrze. Powierzchnia składa się z trzech pomieszczeń odgrodzonych od siebie mleczną szybą. przygotowanych jest 7 stanowisk wyposażonych w biurka i krzesła. Sala konferencyjna z krzesłami i stołem. Łazienka oraz kuchnia na poziomie 0 w budynku. klimatyzacja, ogrzewanie gazowe. Teren zamknięty, bezpłatny parking. koszt wynajmu + media wg zużycia. Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej. ul. Młyńska, Komorniki, powiat poznański Do wynajęcia biuro o powierzchni 80 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Komorniki, Młyńska Poland - lokalizacja dokładna
Wynajmę biuro w pełni wyposażone na 1 piętrze. Całkowity remont był w 2001 roku. Składa się z 3 pomieszczeń, w pierwszym: kuchnia z lodówką, mikrofalą, czajnikiem, talerze, kubki, zlewozmywak. Z kuchni przejście do następnych 2 pomieszczeń wyposażonych w biurka, fotele, szafy. Optymalna liczba pracowników 5-6 lub więcej. Na podłodze nowa wykładzina. Obok biura toaleta. Przestronny korytarz i klatka schodowa. W cenie internet na wi-fi i rozprowadzony światłowodem. Nie pobieram kaucji, w cenę wliczone wszystkie opłaty i media. Biuro bardzo reprezentatywne, zadbane. Przed biurem miejsca parkingowe. Teren ogrodzony. Budynek mieści się na Łąkowej 29 przy szklanym budynku banku BGK. Blisko śródmieścia. Wynajem może być miesięczny lub dłuższy.

Polecam na wynajem biuro położone w Komornikach na ul Młyńskiej 58 w sąsiedztwie autostrady A2, drogi ekspresowej S11, S5. Posiadamy wolne pomieszczenia biurowe o powierzchni 80m2 zlokalizowane na piętrze. Powierzchnia składa się z trzech pomieszczeń odgrodzonych od siebie mleczną szybą. przygotowanych jest 7 stanowisk wyposażonych w biurka i krzesła. Sala konferencyjna z krzesłami i stołem. Łazienka oraz kuchnia na poziomie 0 w budynku. klimatyzacja, ogrzewanie gazowe. Teren zamknięty, bezpłatny parking. koszt wynajmu + media wg zużycia. Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej. Młyńska 58, Komorniki, powiat poznański Do wynajęcia lokal o powierzchni 80 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Komorniki, Młyńska 58 Poland - lokalizacja dokładna

Oferujemy wynajem eleganckiej powierzchni biurowej w sercu Poznania. Nasz budynek znajduje się w spokojnym sąsiedztwie, otoczony parkiem i zapierającą dech w piersiach panoramą. Powierzchnia biurowa składa się z dwóch pokoi, open space na 4 biurka oraz stolika do spotkań, toalety oraz kuchni. Dodatkowo, na terenie znajdują się dwa balkony, drewniane podłogi, duże okna zapewniające dużo światła oraz nasłonecznione pomieszczenia. To doskonałe miejsce do pracy, które jest jednocześnie dobrze widoczne i rozpoznawalne. Zapraszamy do umówienia się na prezentację, aby zobaczyć naszą ofertę bliżej. Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś i wynajmij tę wyjątkową powierzchnię biurową! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Nowoczesne biuro 70 m² – wynajem bezpośredni! Do wynajęcia komfortowe biuro o powierzchni 70 m², położone w dogodnej lokalizacji przy ul. Olszańskiej w Krakowie. Biuro jest jasne, przestronne i gotowe do użytkowania. Informacje o nieruchomości: ✔ Powierzchnia: 70 m² ✔ Lokalizacja: ul. Olszańska, Kraków ✔ Cena: 5250 zł netto/miesiąc (+ media) ✔ Dostępność: od zaraz ✔ Wyposażenie: biuro częściowo umeblowane (biurka, krzesła, szafy, tablica), szybki internet ✔ Dodatkowe atuty: - Duże okna zapewniające naturalne oświetlenie - Reprezentatywny nowoczesny budynek w na skrzyżowaniu ulicy Olszańskiej i Prażmowskiego - Nowoczesne wykończenie – surowy betonowy sufit nadaje industrialnego charakteru - Dobra komunikacja oraz dostęp do miejsc parkingowych - Możliwość adaptacji przestrzeni do własnych potrzeb
Do wynajęcia stanowisko manicure / wizaz! Studio jest nowoczesne, przestronne, pełne energii i dbałości o szczegóły. Cenię sobie porządek, profesjonalizm oraz miłą atmosferę współpracy. Dobrze prosperującym salonie fryzjersko-kosmetycznym na Osiedlu Bohaterów Września 76. Nasze studio znajduje się w świetnej lokalizacji, w pobliżu pętli tramwajowej i autobusowej Osiedle Piastów, co zapewnia bardzo dobry dojazd. Oferuję: • Stanowisko manicure / wizaż • Wysokiej jakości meble: komfortowe fotele dla klientów, solidne biurka i hoker dla stylistki, • Dostęp do w pełni wyposażonej łazienki oraz pomieszczenia socjalnego z kuchnią, gdzie znajduje się ekspres do kawy, mikrofalówka, barek oraz telewizor Smart TV – idealne miejsce na chwilę relaksu i odpoczynku, • Rzeczy higieniczno-sanitarne, w tym mop parowy i odkurzacz bezprzewodowy. Dla nas bezpieczeństwo klienta jest najważniejsze . Wszystko, co musisz mieć, to własne produkty do pracy! Wszystko w salonie jest zapewnione. Koszt wynajmu: • Miesięczny wynajem stanowiska manicure/wizaz 1000 zł samo manicure 800 zł • Wynajem na godziny: 20 zł za godzinę. Zachęcam do kontaktu telefonicznego pod numerem: 53*******00. Zapraszam do współpracy!
Szukasz komfortowego i w pełni wyposażonego miejsca do pracy? Oferujemy wynajem jasnego biura o powierzchni 18 m², idealnego dla 1-2 osób. Biuro znajduje się w Warszawie, przy ul. Terespolskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie sądu, co czyni je idealnym wyborem dla prawników i innych specjalistów potrzebujących profesjonalnej przestrzeni do pracy. Gotowe do wprowadzenia od zaraz, bez żadnych dodatkowych nakładów finansowych! Opis przestrzeni: - 2 biurka z monitorami oraz ergonomiczne krzesła (mało używane, wysokiej jakości) - Przestrzeń do spotkań – stolik kawowy i 3 nowoczesne fotele - Szafki na dokumenty - Duże okna z widokiem na zieleń, zapewniające świetne doświetlenie - Biuro klimatyzowane Udogodnienia w cenie: - Szybki internet - Dostęp do xero i skanera - Kawa, herbata, woda - Sprzątanie biura Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia biura!
Do wynajęcia nowe biuro na granicy Warszawy w Nowej Iwicznej Powierzchnia użytkowa 36m2 z ogródkiem 48m2. Blok z roku 2022r. Zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół przez studio projektowe Domove. Parter z możliwością zamontowania reklamy w oknie jak i na ogrodzeniu (oraz furtki). Wynajem długoterminowy. Faktura 3400zł netto + Vat 23% plus 500zł czynsz z zaliczkami na media Kaucja 8tys + OC Najemcy (ok. 200zł na rok) Na biuro składa się.: - Pokój biurowy z aneksem kuchennym i wyjściem na ogródek, - Pokój biurowo/konferencyjny z wyjściem na ogródek, - Poczekalnia, - Łazienka. Wyposażenie stałe: kuchnia - meble, lodówka, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, pralka, szafy. Do ustalenia: pokój biurowy - szafki metalowe na dokumenty, biurka, krzesła; pokój, konferencyjny - stół konferencyjny, krzesła, biurko, poczekalnia: sofa, szafki, W cenie montaż klimatyzacji. Nieruchomość idealna na biuro, małą działalność. Zapraszam

Do wynajęcia nowe biuro na granicy Warszawy w Nowej Iwicznej Powierzchnia użytkowa 36m2 z ogródkiem 48m2. Blok z roku 2022r. Zaprojektowane z dbałością o każdy szczegół przez studio projektowe Domove. Parter z możliwością zamontowania reklamy w oknie jak i na ogrodzeniu (oraz furtki). Wynajem długoterminowy. Faktur Vat 23% 2980zł netto plus 500zł czynsz z zaliczkami na media Kaucja 7tys + OC Najemcy Na biuro składa się.: - Pokój biurowy z aneksem kuchennym i wyjściem na ogródek, - Pokój biurowo/konferencyjny z wyjściem na ogródek, - Poczekalnia, - Łazienka. Wyposażenie stałe: kuchnia - meble, lodówka, zmywarka, kuchenka mikrofalowa, pralka., szafy Do ustalenia: pokój biurowy - szafki metalowe na dokumenty, biurka, krzesła; pokój, konferencyjny - stół konferencyjny, krzesła, biurko, poczekalnia: sofa, szafki, W cenie montaż klimatyzacji. Nieruchomość idealna na biuro, małą działalność. Zapraszam
Wygodny lokal biurowy na wynajem. Lokal znajduje się na parterze budynku 5 min. pieszo od centrum Tarnowa Podgórnego. W lokalu znajdują się obecnie dwa szerokie i wygodne biurka i krzesła - można przywieźć też swoje umeblowanie i sprzęt. W budynku jest dostępny światłowód. Dogodne parkowanie na ulicy lub na parkingu wzdłuż ul. Poznańskiej. Obecnie w pozostałych lokalach znajduje się kancelaria radcy prawnego, gabinet psychoterapii i gabinet psychologiczny. Jeśli poszukujesz gabinetu do cichej działalności lub pracy zdalnej, to zapraszamy do obejrzenia lokalu i dołączenia do naszego grona. Przyjazna atmosfera gwarantowana! Wspólna przestrzeń obejmuje aneks kuchenny, toaletę i poczekalnię. Kaucja 2 x czynsz. Koszty dodatkowe: media, śmieci, itp. aktualna dopłata 70 zł w miesiącach wiosenno-letnich i 160 zł w miesiącach jesienno-zimowych. Wystawiam rachunki.

Lokal usługowy w Centrum Wrzeszcza. Jedyne tak duże miejsce w tej dzielnicy na wynajem! LOKAL: 500m2 gotowe do urzadzenia. Na hali dużo miejsca na wystawę swoich produktów wraz ze ścieżkami dla klientów. Dobrze zaplanowane biurka z kasami dla sprzedawców zaraz naprzeciwko wejścia. Wysokie pomieszczenie dające komfort oglądania produktów dla klientów. Na zewnątrz miejsce do składowania materiałów i produktów oraz strefa dostaw, która daje możliwość obsługi materiałów przez wózek widłowy wraz z dostawą bezpośrednio na halę przez śluzę. Nieruchomość posiada zaplecze socjalne z kuchnią, łazienką, szatnią i magazynkiem. LOKALIZACJA: Lokal znajduje się zaraz przy ruchliwej drodze na skrzyżowaniu ulicy Klinicznej i Ekspresowej 91. Miejsce łączące ulice często uczęszczane przez pieszych, drogi wypadkowe do większości dzielnic miasta i drogę ekspresową, którą można się z łatwością dostać spoza miasta. Miejsce przynależące na zewnątrz do lokalu idealne na reklamę w postaci billboardu - miejsce bardzo dobrze widoczne z ulicy. Parking dla klientów przed lokalem. Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu, miejsce to ma w mojej opinii bardzo duży potencjał biznesowy. Ekspress Nieruchomości - biuro nieruchomości w Trójmieście - Sprzedaż i kupno - Wynajem i zarządzanie najmem - Obsługa inwestycji deweloperskich tel: mail:
**Wirtualne biuro – adres do prowadzenia firmy na ul. Krótka 4a** Oferujemy wynajem adresu do rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej w Gorzowie Wielkopolskim. Wirtualne biuro przy ul. Krótka 4a funkcjonuje nieprzerwanie od 2010 roku, co gwarantuje stabilność i niezawodność naszych usług. **Dlaczego warto wybrać nasze wirtualne biuro?** - **Pewność i stabilność** – Adres jest naszą własnością, co eliminuje ryzyko związane z jego utrzymaniem. - **Profesjonalna obsługa** – Odbieramy, przechowujemy i odsyłamy korespondencję w ramach usługi. - **Elastyczność** – Możliwość wynajęcia miejsca na spotkania z klientami oraz dodatkowych usług. - **Cena w ogłoszeniu dotyczy : Adresu do celów marketingowych** – Cena obejmuje również możliwość korzystania z adresu na potrzeby marketingowe, co umożliwia wykorzystanie go na wizytówkach, stronie internetowej oraz materiałach promujących Twoją firmę. **Dodatkowe opcje dla Twojej firmy** - Wynajem biurka w nowoczesnej przestrzeni coworkingowej - Sala konferencyjna na 8 osób do spotkań i prezentacji - Miejsce do przechowywania dokumentacji Zapewniamy także obsługę sekretariatu, który wesprze Cię w prowadzeniu biznesu. **Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej lub odwiedzić nasze biuro!** Twój biznes zasługuje na profesjonalny adres – wybierz ul. Krótka 4a. wiecej informacji www.otoburia.pl
Lokal użytkowy na wynajem. Lub za odstępne (cenę podam na priv) z całym wyposażeniem na zdjęciach (całe wyposażenie opisane poniżej). Czynsz 4905 zł za miesiąc w tym VAT 23%. W cenie: -3 drewniane biurka na wymiar z wbudowanym pochłaniaczem Afinia, 2 lampy oświetleniowe, -2 lapmy UV, frezarka marathon 3 champion (sprzęt jest już po okresie gwarancyjnym, ale w 100% sprawny) -fotele dla klientek i pracowników -szafka ze zlewem i podgrzewaczem do wody -duża pojemna komoda -lustro -biurko jako mini recepcja -regał szklany Ikea -podest do pedicure z fotelem i pochłaniaczem, -regał metalowy na magazynie -w pomieszczeniu socjalnym szafki, lodówka, stół -w gabinecie 1: szafki z 2 zlewami jako ciąg technologiczny dla sanepidu autoklaw enbio, myjka ultradźwiękowa (do ustalenia) -wszystkie światła sufitowe -gabinet 2: 2 biurka z Ikea, 1 z wbudowanym pochłaniaczem Afinia, 2 frezarki marathon, lampy oświetleniowe, lampy UV -komoda, szafka wisząca, karnisz, zasłony -toaleta (wc, szafka ze zlewem, lustro) 3 miesięczna kaucja. Lokal można wyremontować we własnym zakresie pod własne potrzeby, do dogadania z urzędem miasta. Na ostatnim zdjęciu lokal przed remontem i pierwotny układ. Niestety nie zmieściły mi się zdjęcia, mogę wysłać w wiadomości. My dobudowaliśmy 2 gabinety. Ul. Wodna bardzo atrakcyjna lokalizacja. Lokal ma 59,1m2 składa się z: -pomieszczenie główne -WC -socjal -magazyn -gabinet 1 -gabinet 2 Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny. Jeśli brak kontaktu z mojej strony proszę o SMS. Lokal dostępny od zaraz.
Lokal użytkowy na wynajem. Lub za odstępne z całym wyposażeniem na zdjęciach za 30 000zl (całe wyposażenie opisane poniżej). Czynsz 3800,00 + VAT (23%) + prąd wg. zużycia. W cenie: -3 drewniane biurka na wymiar z wbudowanym pochłaniaczem Afinia, 2 lampy oświetleniowe, -2 lapmy UV, frezarka marathon 3 champion (sprzęt jest już po okresie gwarancyjnym, ale w 100% sprawny) -fotele dla klientek i pracowników -szafka ze zlewem i podgrzewaczem do wody -duża pojemna komoda -lustro -biurko jako mini recepcja -regał szklany Ikea -podest do pedicure z fotelem i pochłaniaczem, -regał metalowy na magazynie -w pomieszczeniu socjalnym szafki, lodówka, stół -w gabinecie 1: szafki z 2 zlewami jako ciąg technologiczny dla sanepidu autoklaw enbio, myjka ultradźwiękowa (do ustalenia) -wszystkie światła sufitowe -gabinet 2: 2 biurka z Ikea, 1 z wbudowanym pochłaniaczem Afinia, 2 frezarki marathon, lampy oświetleniowe, lampy UV -komoda, szafka wisząca, karnisz, zasłony -toaleta (wc, szafka ze zlewem, lustro) 3 miesięczna kaucja, ok 14 550zł. Lokal można wyremontować we własnym zakresie pod własne potrzeby, do dogadania z urzędem miasta. Na ostatnim zdjęciu lokal przed remontem i pierwotny układ. My dobudowaliśmy 2 gabinety. Ul. Wodna bardzo atrakcyjna lokalizacja. Lokal ma 59,1m2 składa się z: -pomieszczenie główne -WC -socjal -magazyn -gabinet 1 -gabinet 2 Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny. Jeśli brak kontaktu z mojej strony proszę o SMS. Lokal dostępny od zaraz.

Funkcjonalny i jasny mały lokal użytkowy na wynajem przeznaczony pod działalność biurową lub usługową. Zaledwie kilka minut od centrum Częstochowy. Lokal położony na parterze w dwupietrowym budynku biurowym w bezpośrednim sąsiedztwie apteki i gabinetów lekarskich. Na powierzchni 12 m2 z oknem zmieścimy swobodnie dwa biurka. Wewnątrz znajduje się umywalką. Do lokalu przynależy część korytarza na którym można usytuować poczekalnię. Z okna widok na ulicę. Parking od podwórka. Cena zawiera opłatę za media. Przestrzeń jest przeznaczona do adaptacji pod dowolną działalność o charakterze biurowym lub usługowym w rodzaju - gabinet rehabilitacji/masażu, studio manicure, kosmetologia, ubezpieczenia, kredyty, usługi drobnych napraw. Możliwe wynajęcie na tym poziomie jeszcze dwa pomieszczenia o podobnej powierzchni. - Zadzwoń już dziś i umów się na bezpłatną prezentację - Wynajmuj bezpiecznie z Express House Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Oferujemy Państwu lokal wraz z wyposażeniem przy ul. Wojska Polskiego 6 w Złotoryi. Doskonała lokalizacja: Blisko centrum Złotoryi, obok przystanku autobusowego. Przy wojewódzkiej drodze łączącej miasta Jelenią Górę i Legnicę. W okolicy dwa duże osiedla. Opis nieruchomości: Lokal znajduje się w budynku wolnostojącym, zewnętrze ściany murowane w kształcie prostokąta. Wyposażony jest we wszystkie media: prąd, woda, kanalizacja, ekonomiczna dwu-funkcyjna klimatyzacja inwenterowa z funkcją ogrzewania. Lokal składa się z trzech pomieszczeń: usługowego, gospodarczego i WC o łącznej powierzchni użytkowej lokalu ok. 25 m2. Główne atuty nieruchomości: Lokal świetnie nadający się pod działalność beauty, usługową, telekomunikacyjną, usługi finansowo-bankowe, księgowość, agencję ubezpieczeniową, inne. Tanie i nowoczesne ogrzewanie Wyposażenie – biurka, szafy, krzesła, inne. Klimatyzacja inwenterowa. Wakacje czynszowe na aranżację lokalu. Wynajem bezpośredni od właściciela. Zapraszam do współpracy.
Oferujemy Państwu lokal biurowy wraz z wyposażeniem przy ul. Wojska Polskiego 6 w Złotoryi. Doskonała lokalizacja: Blisko centrum Złotoryi, obok przystanku autobusowego. Przy wojewódzkiej drodze łączącej miasta Jelenią Górę i Legnicę. W okolicy dwa duże osiedla. Opis nieruchomości: Lokal znajduje się w budynku wolnostojącym, zewnętrze ściany murowane w kształcie prostokąta. Wyposażony jest we wszystkie media: prąd, woda, kanalizacja, ekonomiczna dwu-funkcyjna klimatyzacja inwenterowa z funkcją ogrzewania. Lokal składa się z trzech pomieszczeń: usługowego, gospodarczego i WC o łącznej powierzchni użytkowej lokalu ok. 25 m2. Główne atuty nieruchomości: Lokal świetnie nadający się pod działalność usługową bądź usługi finansowo-bankowe, księgowość, inne. Tanie i nowoczesne ogrzewanie Wyposażenie – biurka, szafy, krzesła, inne. Klimatyzacja. Wakacje czynszowe na aranżację lokalu. Wynajem bezpośredni od właściciela. Zapraszam do współpracy.
Budynek przy Lipowej 4a usytuowany w ścisłym centrum miasta, oferujący biura serwisowane na wynajem na powierzchni 338 m2. W podanej powyżej cenie zawarte są: 1. Wyposażenie biura (biurka, krzesła biurowe) dla pracowników, 2. Wydanie kart dostępowych do biura dla pracowników, 3. Możliwość dodatkowego wyposażenia biura (szafy biurowe, tablica Flipchart), 4. Możliwość zarejestrowania firmy pod naszym adresem, 5. Wszystkie opłaty eksploatacyjne (prąd, woda, ogrzewanie, klimatyzacja), 6. Obsługa recepcji w godzinach od 9:00 do godz. 17:00 (poniedziałek – piątek), 7. Dostęp do budynku przez 24h/7 (każdy pracownik będzie posiadał kartę dostępową), 8. Możliwość skanowania dokumentów, 9. Dostęp do internetu, 10. Dostęp do kawy (rozpuszczalna, ekspres)/herbaty (zwykła, zielona, smakowa)/dystrybutora wody, 11. Dostęp do zaplecza socjalnego (lodówka, kuchenka mikrofalowa, ekspres do kawy), 12. Sprzątanie biura w godzinach wieczornych, 13. Ochrona budynku.
Witamy w Naszych Gabinetach Zdrowia Psychicznego i Psychodietetyki - Elizjum. Zapraszamy do współpracy Psychoterapeutów, Psychologów, Psychiatrów, Psychodietetyków, Seksuologów. Oferujemy na wynajem nowoczesne gabinety, zaprojektowane przez projektanta, zlokalizowane na parterze i piętrze w nowym budynku usługowym, położonym na ul. Plac Światowida 15 w Poznaniu. Gabinety znajdują się blisko komunikacji miejskiej (autobus, tramwaj). Do dyspozycji jest poczekalnia i aneks kuchenny z wyposażeniem (w tym ekspres do kawy, lodówka, mikrofalówka). Budynek jest nowo wybudowany, a gabinety wyposażone w nowoczesne meble i dekoracje; posiadają duże balkony. Na wyposażeniu gabinetów: sofy, fotele, biurka, krzesła. GABINETY MAJĄ DODATKOWO WYCISZONE ŚCIANY I DRZWI. Cennik: cały dzień (7-21) - 430 zł (30 zł/h)- przy wynajmie minimum 4 dni w miesiącu - 480 zł/ 1h (35 zł/1h)- przy wynajmie poniżej 4 dni w miesiącu pół dnia: - w godzinach 7 - 14.50 cena 250 zł za 1 dzień (31 zł/h) - w godzinach 15-21 cena 300 zł za 1 dzień (50 zł/1h) wynajem na godziny : - w godzinach 7 - 14.50 cena 50 zł/ 1h - w godzinach 15-21 cena 75 zł/ 1h W cenę wliczone są już wszystkie koszty, tj. media, chusteczki, środki czystości, kawa, herbata, woda, sprzątanie, wifi oraz reklama na naszej stronie internetowej.
Oferuję na wynajem budynek usługowy o łącznej powierzchni 252 m2, doskonale przystosowany do prowadzenia działalności handlowej, w szczególności sklepu spożywczego. Obiekt jest gotowy do adaptacji i posiada wszystkie niezbędne udogodnienia dla komfortowego prowadzenia biznesu.Nieruchomość posiada: salę sprzedaży o pow. 175 m2 - przestronna z nawiewnym ogrzewaniem gazowym oraz klimatyzacją, magazyn o pow. 36 m2 - z bramą garażową umożliwiającą łatwy rozładunek towaru, parking przed budynkiem na ok. 15 miejsc, biuro - wyposażone o biurka oraz regały do przechowywania wykonane na zamówienie, pomieszczenie socjalne z łazienką, 2 pomieszczenia do zagospodarowania, łazienkę z wejściem z zewnątrz - dostępną dla klientów, instalację chłodniczą - przystosowaną do agregatów zewnętrznych, ogrzewanie gazowe - grzejniki w pomieszczeniach socjalnych i nawiew na sali sprzedaży. Budynek znajduje się na dynamicznie rozwijającym się osiedlu z nową zabudową mieszkalną. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji i umówienia się na obejrzenie nieruchomości!