Biurka na wynajem

Sortowanie:
Znaleziony: 275 ogłoszenie w kategorii Biura i Lokale Polska: Wszystkie miasta
Biurka na wynajem długoterminowy / Wrzeszcz
Biurka na wynajem długoterminowy / Wrzeszcz
700 zł
nowe Gdańsk 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia84
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Cześć! Współtworzymy przestrzeń coworkingową we Wrzeszczu, a teraz otwieramy jej drzwi ul. Danusi 5 w Gdańsku (Dolny Wrzeszcz) mieszkanie z ogrodem w kamienicy na parterze (84.4m2) Biurka na wynajem długoterminowy. Na ten moment dysponujemy trzema miejscami, salką konferencyjną z wyjściem na ogród, wspólną kuchnię ze zmywarką, mikrofalą, sporą lodówką i pralką! Tak, toaletę też mamy. Dla zmotoryzowanych - mamy miejsca parkingowe na dziedzińcu kamienicy. Dla wszystkich - internet światłowodowy, kawa z ekspresu i sprzątanie. Przestrzeń współtworzą architektki: FALA / Kamila Szatanowska i Paulina Rogalska Zuza Pikiel Ogłoszenie kierujemy do freelancerów, małej grupy, twórców, domowych zbiegów, generalnie ludzi, którzy potrzebują swojej przestrzeni pracy. Rozliczamy się comiesięcznie. Cena 700 zł W razie zainteresowania, dzwońcie, piszcie do Pauliny, 69*****45.

Kameralna przestrzen coworkingowa - prywatne Biurka na wynajem,
Kameralna przestrzen coworkingowa - prywatne Biurka na wynajem,
300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia100
Przeznaczenie lokaluBiurowe

www.NexusWorkspace.pl **Wynajem Biurek w Nowoczesnej Przestrzeni Coworkingowej** Szukasz idealnego miejsca do pracy, które zapewni komfort, wygodę i profesjonalne otoczenie? Nasza nowo otwarta przestrzeń coworkingowa oferuje wynajem biurek w doskonałej lokalizacji na Białołęce! **Co oferujemy:** - **Komfortowe i przestronne biurka:** Idealne do pracy indywidualnej oraz projektów zespołowych. - **Elastyczne opcje wynajmu:** Możliwość wynajmu na godziny, dni lub dłuższe okresy - dostosujemy się do Twoich potrzeb. - **Dostęp do szybkiego Internetu i nowoczesnego wyposażenia:** Wszystko, czego potrzebujesz, aby Twoja praca była efektywna i przyjemna. - **Kameralna atmosfera:** Twórz i współpracuj w otoczeniu, które inspiruje i sprzyja koncentracji. - **Bezpłatny parking:** Duży parking dostępny bezpośrednio pod budynkiem. - **Doskonała lokalizacja:** Łatwy dostęp do głównych tras i środków komunikacji miejskiej. Nasza przestrzeń coworkingowa to więcej niż miejsce do pracy - to społeczność profesjonalistów, którzy wspierają się nawzajem w dążeniu do sukcesu. Dołącz do nas już dziś! **Kontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i zarezerwować swoje miejsce!** www.NexusWorkspace.pl +48***********82 ---

Biurka i biura na wynajem w centrum!
Biurka i biura na wynajem w centrum!
10 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia1

Biuro coworkingowe „Biurcoo” zaprasza! Jesteś freelancerem, biznesmenem, pracujesz w domu – to miejsce dla Ciebie. Możesz do nas przyjść i wynająć biurko dla siebie – na godzinę, na tydzień, na miesiąc – na ile Ci pasuje. Koszt biurka to 10 zł/ netto za godzinę. Internet, napoje, wydruk w cenie. Przy zakupie pakietów lub dłuższej współpracy rabaty! Im dłużej zostajesz z nami, tym taniej dla Ciebie. Oprócz biurek, wynajmujemy salkę spotkań oraz biura, organizujemy eventy, szkolenia. Mamy własny catering. Napisz do nas lub zadzwoń, a najlepiej przyjdź, to porozmawiamy o najdogodniejszym dla Ciebie pakiecie cenowym. więcej: www.biurcoo.pl/uslugi

Lokal do wynajęcia biuro garaż dom
Lokal do wynajęcia biuro garaż dom
2800 zł
Radlin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia115
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Dzień dobry, wynajmę dom firmie. Wynajem prywatny nie wchodzi w grę. - dom 75 m2 - garaż 40 m2 - klimatyzacja - Internet - alarm - tanie ogrzewanie elektryczne - kuchnia umeblowana - łazienka - dużo miejsca na biurka - dom nowy 2022 Wynajem z przeznaczeniem na powierzchnię biurową - garaż jako magazyn Mile widziane: sklepy internetowe, biura architektów, projektowe geodezyjne, rzemieślnicy itp

Biuro prywatne 2 osobowe
Biuro prywatne 2 osobowe
2400 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia7,92
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro 2 osobowe na wynajem w lastadia na bulwarach, 2400 netto miesięcznie umowa do 6 miesięcy, 2200 netto - umowa na rok, w cenie pakiet miesięczny: 2h sali spotkań, 100 stron A4 do druku, 2 biurka, 2 szafki

Wynajem sali treningowej, tanecznej Dostępne najlepsze godziny
Wynajem sali treningowej, tanecznej Dostępne najlepsze godziny
150 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia200
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Posiadamy na wynajem sale treningową, taneczną w centrum Krakowa, zlokalizowana przy ul Wroclławskiej. Sala jest świeżo po remoncie Na wyposażeniu wszystko co widać na zdjęciach (za potrzebą dla Eventów mamy dodatkowo 10 krzeseł, 4 biurka 120x60, sprzęt treningowy) Mamy najlepsze godziny do wynajęcia. Powierzchnia sali treningowej 130m2 Szukamy trenera/instruktora już ze swoją grupką na stalą współpracę:) albo wynajem na godziny (event, zajęcia, seminarium, inne rodzaje zajęć) Jeśli masz pytania - prosze kontaktować się telefonicznie:)

Wynajem sali treningowej, tanecznej Dostępne najlepsze godziny
Wynajem sali treningowej, tanecznej Dostępne najlepsze godziny
150 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia200
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Posiadamy na wynajem sale treningową, taneczną w centrum Krakowa, zlokalizowana przy ul Wroclławskiej. Sala jest świeżo po remoncie Na wyposażeniu wszystko co widać na zdjęciach (za potrzebą dla Eventów mamy dodatkowo 10 krzeseł, 3 biurka 120x60, sprzęt treningowy) Mamy najlepsze godziny do wynajęcia. Powierzchnia sali treningowej 130m2 Szukamy trenera/instruktora już ze swoją grupką na stalą współpracę:) albo wynajem na godziny (event, zajęcia, seminarium, inne rodzaje zajęć) Jeśli masz pytania - prosze kontaktować się telefonicznie:)

Wynajem wolnego pokoju  w biurze rachunkowym.
Wynajem wolnego pokoju w biurze rachunkowym.
1000 zł
Wołomin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Budynek Biura rachunkowego znajduje się w centrum Wołomin ul. Prądzyńskiego 27 na przeciwko Szkoły Nr 5. Pomieszczenie o powierzchni 12m2 z dużym oknem, posiada oddzielne wejście. Na wyposażeniu dwa biurka. Wynajem tylko na dowolną działalność biurową, mile widziane biuro rachunkowe lub inne doradztwo, ubezpieczenia . Lokal dobry jest również do prowadzenia korepetycji.

Wynajem sali treningowej, tanecznej Dostępne najlepsze godziny
Wynajem sali treningowej, tanecznej Dostępne najlepsze godziny
150 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia200
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Posiadamy na wynajem sale treningową, taneczną w centrum Krakowa, zlokalizowana przy ul Wroclławskiej. Sala jest świeżo po remoncie Na wyposażeniu wszystko co widać na zdjęciach (za potrzebą dla Eventów mamy dodatkowo 10 krzeseł, 2 biurka 120x60, sprzęt treningowy) Mamy najlepsze godziny do wynajęcia. Powierzchnia sali treningowej 130m2 Szukamy trenera/instruktora już ze swoją grupką na stalą współpracę:) albo wynajem na godziny (event, zajęcia, seminarium, szkolenia, nagrania filmów, inne rodzaje zajęć) Jeśli masz pytania - prosze kontaktować się telefonicznie:)

Lokal uslugowy/ gabinet kosmetyczny
Lokal uslugowy/ gabinet kosmetyczny
2000 zł
Gorzów Wielkopolski 8 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia37
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Na wynajem lokal usługowy, idealny pod usługi kosmetyczne. Wejście bezpośrednio z ulicy, dużo miejsc parkingowych. W sklad lokalu wchodzi: -jeden duży przechodni gabinet(szafa, lustra oraz regały) -drugi gabinet- z możliwością zamontowania drzwi (szafa oraz lustra) -łazienka (wszystko tak jak na zdjęciu) Wynajem nie obejmuje foteli kosmetycznych, biurka do stylizacji paznokci, sofy, komody, sprzętu kosmetycznego oraz dekoracji) Lokal o powierzchni 37m2 w centrum miasta. Najem: 2000zl + woda i prąd według zużycia . Lokal dostępny od 1 sierpnia.

Do wynajęcia biuro pomieszczenie biurowe lokal pokój biurowy
Do wynajęcia biuro pomieszczenie biurowe lokal pokój biurowy
2704 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia18,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Witam Oferuję wynajem pomieszczenia biurowego / biura / pokoju biurowego / lokalu o powierzchni 18,5 m2. Pomieszczenie jest częścią lokalu zlokalizowanego przy ul. Łopuszańskiej 38B, który obecnie nie jest użytkowany. Biuro znajduje się na parterze, obok wejścia do lokalu, jest w pełni przeszklone. Szyby od strony sąsiadującego biura (które również jest na wynajem) oklejone są matową folią. W pomieszczeniu swobodnie można ustawić 3 biurka, jednak przy odpowiednim ustawieniu zmieści się ich więcej. W pomieszczeniu znajdują się obecnie dwa regały. Biurka i krzesła są do uzgodnienia. Przed lokalem znajdują się miejsca parkingowe (dodatkowo płatne). Teren jest ogrodzony i chroniony jednak dostęp nie jest utrudniony. W lokalu do dyspozycji najemców są dwie toalety, szafa. Na uzgodnionych zasadach istnieje możliwość korzystania z przestrzeni całości lokalu w celu zorganizowania na przykład spotkania. W przestrzeni dysponujemy dużym stołem, stolikami kawiarnianymi, krzesłami. Koszt wynajmu powierzchni: 2 704,00 zł brutto Zachęcam do obejrzenia powierzchni. W celu umówienia wizyty proszę o wiadomość lub kontakt telefoniczny.

Do wynajęcia - Biurko/pokój w kancelarii prawnej
Do wynajęcia - Biurko/pokój w kancelarii prawnej
1230 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

LOKALIZACJA: Warszawa Ochota, kamienica przy placu Narutowicza, ul. Filtrowa 68 DO WYNAJĘCIA: biurko do pracy w biurze (opcja wynajmu całego pokoju 20 m2] Nasza kancelaria prawna oferuje wynajem przestrzeni do pracy dla profesjonalistów z branży prawniczej lub architektonicznej. Poszukujemy osób, które chciałyby korzystać z przestrzeni nowocześnie urządzonych wnętrz w naszym biurze w zabytkowej kamienicy do prowadzenia własnej działalności. Oferowane pomieszczenie mieści do 4 osób - istnieje możliwość wynajmu całego pokoju lub pojedynczego biurka. Pomieszczenie z wyposażeniem: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, przestrzeń do przechowywania (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb). W części wspólnej dostęp do kuchni (ekspres do kawy, filtr do wody, lodówka, naczynia, mikrofalówka). Zapewniamy dostęp do Wi-Fi, wsparcie recepcji w postaci odbierania poczty i przyjmowania klientów oraz wsparcie sprzętowe (drukarka, skaner). Oferujemy możliwość zarejestrowania działalności pod adresem biura. Koszt wynajmu: pojedyncze biurko – 1 230 zł brutto za miesiąc. W wiadomości prosimy o następujące informacje: termin, cel wynajmu, czas wynajmu oraz telefon kontaktowy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu! SIEDZIBA/BIURO/ BIURKO NA WYNAJEM

Małe biuro Saska Kępa 2-4 biurka
Małe biuro Saska Kępa 2-4 biurka
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mam do wynajęcia na Wąchockiej 1F na Saskiej Kępie bardzo fajne biuro dla 2 - 4 osób na 1 piętrze. Pokój numer 5. Zdjęcia w ogłoszeniu. Zapraszam do kontaktu i oględzin. Posiadam również inne powierzchnie biurowe - wynajem biurka w cooworkingu lub większy pokój. Mamy do korzystania w ramach najmu z sali konferencyjnej. Super internet światłowodowy, parking dla zmotoryzowanych w cenie 250 zł netto za samochód. Zapraszam serdecznie.

Małe biuro Saska Kępa 2-4 biurka
Małe biuro Saska Kępa 2-4 biurka
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mam do wynajęcia na Wąchockiej 1F na Saskiej Kępie bardzo fajne biuro dla 2 - 4 osób na 1 piętrze. Pokój numer 5. Zdjęcia w ogłoszeniu. Zapraszam do kontaktu i oględzin. Posiadam również inne powierzchnie biurowe - wynajem biurka w cooworkingu lub większy pokój. Mamy do korzystania w ramach najmu z sali konferencyjnej. Super internet światłowodowy, parking dla zmotoryzowanych w cenie 300 zł netto za samochód. Zapraszam serdecznie.

Biuro do wynajęcia Szczecin Centrum ul. Zbożowa 7 m2
Biuro do wynajęcia Szczecin Centrum ul. Zbożowa 7 m2
2400 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia7

Biuro 2 osobowe na wynajem w lastadia na bulwarach, 2400 netto miesięcznie umowa do 6 miesięcy, 2200 netto - umowa na rok, w cenie pakiet miesięczny: 2h sali spotkań, 100 stron A4 do druku, 2 biurka, 2 szafki ul. Zbożowa, Szczecin Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 7 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Szczecin Centrum, Zbożowa Poland - lokalizacja dokładna

Wynajmę lokal użytkowy na rynku Luboń 150m2
Wynajmę lokal użytkowy na rynku Luboń 150m2
4200 zł
Luboń 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia150
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem lokal usługowo, biurowy na pierwszym piętrze, samodzielne oddzielne wejście wraz z własną klatką schodową. Powierzchnia 150m2 na samym rynku w Luboniu obok Urzędu Miasta., wejście od ulicy nad apteką. Przez 17 lat było tutaj biuro Notarialne. 2 łazienki, kuchnia, 5 pokoi. Ogrzewanie gazowe, alarm, internet. Polecam filmik całego lokalu. Kontakt (użyj formularza kontaktowego) Poniatowskiego 24, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy.

Wynajmę lokal użytkowy 150m2 na rynku Luboń 1 piętro nad apteką.
Wynajmę lokal użytkowy 150m2 na rynku Luboń 1 piętro nad apteką.
4200 zł
Luboń 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia150
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem lokal usługowo, biurowy na pierwszym piętrze, samodzielne oddzielne wejście wraz z własną klatką schodową. Powierzchnia 150m2 na samym rynku w Luboniu obok Urzędu Miasta., wejście od ulicy nad apteką. Przez 17 lat było tutaj biuro Notarialne. 2 łazienki, kuchnia, 5 pokoi. Ogrzewanie gazowe, alarm, internet. Polecam filmik całego lokalu. www.youtube.com/watch?v=4gF3dCcnAiU Kontakt 53*****29 Poniatowskiego 24, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy.

Choszczno, ul. Jagiełły - wynajmę lokal usługowy ok. 55 m2, 1 piętro
Choszczno, ul. Jagiełły - wynajmę lokal usługowy ok. 55 m2, 1 piętro
1845 zł
Choszczno wczoraj
Poziom1
Powierzchnia55
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Na wynajem lokal usługowy w Choszcznie, ul. Jagiełły 17d. Piętro 1, dwa pokoje (jeden około 25 m2 oraz drugi - około 9 m2) plus kuchnia, przedpokój, WC oraz balkon. Lokal częściowo umeblowany (biurka, regały, kuchnia). Opłaty - czynsz 1500 zł netto (plus 23% VAT - 345) plus rachunek za prąd i gaz (według zużycia). Lokal świetnie nadaje się na biuro lub usługi (np. kosmetyczka). Od strony ulicy Jagiełły - możliwość umieszczenia kasetonu reklamowego (pod oknem od głównej ulicy). Pod lokalem - wygodny i duży parking.

Wynajem biura w atrakcyjnej lokalizacji we Wrocławiu
Wynajem biura w atrakcyjnej lokalizacji we Wrocławiu
1620 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szukasz idealnego miejsca do prowadzenia swojego biznesu? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Przedstawiamy Ci ofertę wynajmu przytulnego biura o powierzchni 30 m2, usytuowanego pod adresem Sudecka 74/5 we Wrocławiu. Główne cechy biura: Lokalizacja: Biuro znajduje się w atrakcyjnej części miasta, co zapewnia łatwy dostęp do kluczowych punktów komunikacyjnych oraz usług. Wyposażenie: Wnętrze biura zostało starannie zaaranżowane, w tym znajdują się drukarka, ekspres do kawy oraz czajnik, które pozwalają na komfortowe i efektywne działanie. Zapewniamy także szybki dostęp do internetu, co jest nieodzowne w dzisiejszym świecie biznesu. Strefa pracy: W biurze znajduje się 3 biurka oraz trzy wygodne miejsca siedzące, co umożliwia pracę w kameralnej atmosferze. Jedno z nich może być Twoje! 2 pozostałe biurka pozostają do naszej dyspozycji. Powierzchnia: 30 m2 to wystarczająca powierzchnia, aby swobodnie prowadzić swoją działalność oraz zapewnić komfort. Zamieszczone na zdjęciach meble nie podlegają pod wynajem. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej lub umówić na wizytę, pod numerem +48**********21 lub drogą mailową.

Lokal biurowy / usługowy -  14 m.kw do wynajęcia w Lusówku
Lokal biurowy / usługowy - 14 m.kw do wynajęcia w Lusówku
800 zł
19 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia11
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Lokal na 1 piętrze do wynajęcia. Lokal znajduje się w Lusówku przy ul. Grabowej 30 w budynku, w którym funkcjonuje też przychodnia, szkoła językowa, gabinet kosmetyczny i gabinet rehabilitacji. Do dyspozycji jest obszerny parking, poczekalnia dla klientów z aneksem kuchennym, łazienka. W cenie szybki internet. Możliwe funkcje lokalu to: biuro, gabinet usługowy. Wynajmując lokal można skorzystać z nowoczesnego wyposażenia biurowego: biurka oraz szafy na dokumenty. Cena za wynajem wynosi 800 zł/m-c plus media (ok. 200 zł/m-c) Lokal dostępny od zaraz.

Coworking Kraków Felicjanek, stanowisko do pracy, biurko na wyłączność
Coworking Kraków Felicjanek, stanowisko do pracy, biurko na wyłączność
10455 zł
Kraków 8 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Cześć, Zapraszamy do naszej kreatywnej przestrzeni Cowork Bez Nazwy na ul. Felicjanek 10 w Krakowie (dwa piętra nad Cafe Szafe). Mamy świetną kreatywną ekipę (fotograf, architektka, filmowiec, deweloper, amator animacji), jest bardzo jasno i przestronnie, mamy salkę na spotkania i telekonferencje, balkon, kuchnię, łazienkę, no i oczywiście pyszną kawę też. Zaraz po zrobieniu fotek odmalowaliśmy całe biuro, wygląda więc lepiej niż na zdjęciach. Oferujemy wynajem biurka na wyłączność za 850 zł netto miesięcznie = 1045,50 brutto miesięcznie. W razie pytań dzwońcie, oczywiście zapraszamy do odwiedzenia nas na żywo po wcześniejszym umówieniu się.

BIURO DO WYNAJĘCIA W BARDZO DOBREJ LOKALIZACJI
BIURO DO WYNAJĘCIA W BARDZO DOBREJ LOKALIZACJI
80000 zł
Grodzisk Mazowiecki 30+ kilka dni temu

Na wynajem Lokal biurowy o powierzchni ok 15 m2, zlokalizowany około 200 m od zjazdu z obwodnicy Grodziska Mazowieckiego w zachodniej cześci gminy (Kozery) w budynku przed Marketem Mrówka.Lokal znajduje się na 1 piętrze, części wspólne: hol, toaleta, kuchnia. Lokal jest dobrze naświetlony światłem naturalnym, do wykorzystania meble (regały na segregatory, krzesła, 2 biurka). Lokal idealnie nadający się na biuro, np. rachunkowe, firmowe. W cenie najmu media: prąd, gaz,.1 miejsce parkingowe (jest możliwość większej ilości miejsc parkingowych), odprowadzanie ścieków. Zapraszamy do kontaktu od 9.00 do 1700 -501 604 485, Monika

Biuro - pokój 26,4 m (w sąsiedztwie Fabryki Norblina)
Biuro - pokój 26,4 m (w sąsiedztwie Fabryki Norblina)
450000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Wynajmę biuro w budynku przy ulicy Żelaznej 59, drugie piętro, pomieszczenie z oknami wychodzącymi na dziedziniec. Budynek posiada recepcję przy wejściu oraz wewnętrzną recepcję na piętrze, windy, garaż podziemny. W pomieszczeniu znajduje się duża szafa biurowa w zabudowie, 4 biurka; klimatyzacja. Do dyspozycji najemców jest sala konferencyjna (na godziny), pokój socjalny (z ekspresem do kawy, zmywarką i lodówką) oraz 3 toalety (jedna z prysznicem). W cenie najmu znajduje się czynsz do administracji, sprzątanie oraz media (Internet, woda, prąd). Istnieje możliwość wynajęcia miejsca parkingowego (około 500 zł netto). Cena za wynajem jest ceną netto.

Lokal do wynajęcia Luboń ul. Józefa Poniatowskiego 150 m2
Lokal do wynajęcia Luboń ul. Józefa Poniatowskiego 150 m2
4200 zł
Luboń 30+ kilka dni temu
Powierzchnia150

Na wynajem lokal usługowo, biurowy na pierwszym piętrze, samodzielne oddzielne wejście wraz z własną klatką schodową. Powierzchnia 150m2 na samym rynku w Luboniu obok Urzędu Miasta., wejście od ulicy nad apteką. Przez 17 lat było tutaj biuro Notarialne. 2 łazienki, kuchnia, 5 pokoi. Ogrzewanie gazowe, alarm, internet. Polecam filmik całego lokalu. Poniatowskiego 24, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy. ul. Józefa Poniatowskiego, Luboń, powiat poznański Do wynajęcia lokal o powierzchni 150 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Luboń, Józefa Poniatowskiego Poland - lokalizacja dokładna

Gabinet/ biuro/ lokal usługowy
Gabinet/ biuro/ lokal usługowy
1400 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluUsługowe

*Gabinet dostępny od maja* Oferuję na wynajem gabinet w lokalu użytkowym mieszczącym się na parterze. Lokal po generalnym remoncie. W lokalu dostępna toaleta dostosowana do osób niepełnosprawnych, aneks kuchenny (pomieszczenie dla personelu) oraz poczekalnia. Lokal po odbiorze sanepidu. Miejsce: ul. Strzelców Bytomskich 4, Katowice Dąbrówka Mała. Bardzo dobry dojazd z trasy 86 oraz A4. Dostępne liczne miejsca parkingowe. W lokalu już pracuje fizjoterapeuta oraz trycholog. Preferowane działalności: lekarz, dietetyk, psycholog, kosmetyka, podolog. Cena: 1400zł brutto za miesiąc wraz z mediami. Kontakt telefoniczny lub przez olx. *na wyposażeniu wyłącznie umywalka z dozownikami, bez kozetki i biurka.

Lokal biurowy tuż przy Stacji Metra Stokłosy
Lokal biurowy tuż przy Stacji Metra Stokłosy
2000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia42
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferuję do wynajęcia lokal biurowy położony na parterze budynku mieszkalnego tuż przy stacji metra Stokłosy Lokal o powierzchni 42 m2  plus  balkon 6 m2  - Lokal umeblowany: 4 biurka + 4 fotele + kontenerki, 2 Szafy na dokumenty - stół konferencyjny + 4 krzesła - Balkon 6 m2 - Wejście z zewnątrz. - 150m do Stacji Metra Stokłosy - Duży ogólnodostępny parking przed budynkiem - Czynsz najmu 2000 złotych netto plus energia elektryczna ok. 220 złotych plus  Internet: światłowód Orange -  60 złotych - Wynajem wyłącznie na cele biurowe Kaucja 1-miesięczna. Najemca nie płaci prowizji agencji. Dostępne od 1 lipca 2024 r..

Umeblowane biuro ul. Pory 59
Umeblowane biuro ul. Pory 59
7149 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia71,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

W ofercie na wynajem umeblowane biuro składające się z dwóch pokoi.Pomiędzy pokojami ścianka mobilna, z możliwością otwarcia powierzchni w jeden duży openspace. W jednym pokoju znajdują się trzy biurka z fotelami oraz szafki do przechowywania. w drugim pokoju wstawiony jest duży narożnik KLER, fotel, stolik kawowy i szafka pomocnicza. W cenie najmu zawarte są wszystkie koszty eksploatacyjne, umeblowanie (bez sprzętów), media.Dostęp do biura 24h/7.Możliwość wynajęcia dodatkowo miejsca w garażu podziemnym cenie 350 zł netto. Możliwość zarejestrowania firmy pod adresem ul. Pory 59. 

Umeblowane biuro 2-pokojowe, MOKOTÓW
Umeblowane biuro 2-pokojowe, MOKOTÓW
7149 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia71,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

W ofercie na wynajem umeblowane biuro składające się z dwóch pokoi.Pomiędzy pokojami ścianka mobilna, z możliwością otwarcia powierzchni w jeden duży openspace. W jednym pokoju znajdują się trzy biurka z fotelami oraz szafki do przechowywania. w drugim pokoju wstawiony jest duży narożnik KLER, fotel, stolik kawowy i szafka pomocnicza. W cenie najmu zawarte są wszystkie koszty eksploatacyjne, umeblowanie (bez sprzętów), media.Dostęp do biura 24h/7.Możliwość wynajęcia dodatkowo miejsca w garażu podziemnym cenie 350 zł netto. Możliwość zarejestrowania firmy pod adresem ul. Pory 59. 

Gliwice umeblowane biuro, media w cenie, dostęp do sali konferencyjnej
Gliwice umeblowane biuro, media w cenie, dostęp do sali konferencyjnej
2460 zł
Gliwice 9 dni plecy
Powierzchnia33
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia samodzielny lokal biurowy: - Gliwice ul. Dworcowa, 1 piętro, zadbana kamienica - wyposażenie - meble biurowe - biurka, krzesła, dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego - czynsz najmu 2000zł netto/mc ( w tym ogrzewanie, woda, prąd) - kaucja w zależności od warunków umowy - preferowana na czas nieokreślony z okresem wypowiedzenia - istnieje również możliwość wynajęcia sali konferencyjnej (w tym samym lokalu) - 2h użytkowania sali szkoleniowej w cenie wynajmu, 20% rabatu na wynajem sal szkoleniowych Zapraszam do kontaktu telefonicznego po więcej szczegółów. ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA, Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

Twoje biuro od 119 zł / miesięcznie
Twoje biuro od 119 zł / miesięcznie
119 zł
Mielec 30+ kilka dni temu
Powierzchnia36
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Jeśli prowadzenie firmy nie wymaga od Ciebie posiadania stałego lokalu, na który trzeba wydawać duże sumy, jeśli nie potrzebujesz fizycznego biura, a jedynie miejsca na okazjonalne spotkania z klientami, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie - wirtualne biuro! Oferujemy Ci możliwość skorzystania z adresu siedziby Twojej firmy oraz adresu do korespondencji. Z nami możesz też uzyskać wsparcie w zakresie administracyjnym, np. w obsłudze poczty czy organizacji spotkań. Wirtualne biuro to nie tylko oszczędność kosztów, ale też wygoda i mobilność. Możesz pracować z dowolnego miejsca i mieć pewność, że Twoja firma jest reprezentatywna i profesjonalna. Nasza siedziba znajduje się w Mielcu przy ul. Dworcowej 4. Co Zyskujesz? * adres * dostęp do sali konferencyjnej *obsługa korespondencji * wsparcie administracyjne Pakiet Mini* od 119 zł/mc Adres korespondencyjny Siedziba rejestrowa firmy Odbiór i informowanie o poczcie Dostęp do biurka w strefie recepcyjnej 1h/miesiąc Pakiet Standard* od 168 zł/mc Skanowanie i wysyłka korespondencji 20% rabatu na wynajem gabinetu lub Sali konferencyjnej Dostęp do biurka +6h/miesiąc Dostęp do kuchni Pakiet VIP* od 252 zł/mc Wizytówki firmowe Dostęp do biurka +7h/miesiąc Sala konferencyjna 1h/miesiąc Gabinet biurowy 1h/miesiąc Dostęp do kuchni/serwis kawowy * Podane zostały podstawowe zakresy działań. Jesteśmy otwarci i elastyczni jeśli chodzi o współpracę i zależy nam na tworzeniu społeczności przedsiębiorców, którzy mogą swobodnie współdziałać ze sobą Dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy zaufali nam w kwestii prowadzenia swojego biznesu. Zapraszamy na naszą stronę internetową wirtualnebiuromielec . pl adres kontakt [małpa] wbmielec.pl

Wynajmę stanowisko do paznokci, biurko manicure, Grunwaldzka, Górny Wr
Wynajmę stanowisko do paznokci, biurko manicure, Grunwaldzka, Górny Wr
690 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia8
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Na wynajem biurko do manicure w popularnym Solarium KiD w Górnym Wrzeszczu przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku. CENA brutto 690 zł ze wszystkimi opłatami. Pomieszczenie z własną umywalką, oknem od słonecznej strony, ok. 8m2 powierzchni, bardzo ciepłe zimą. Biurka wyposażone, jeżeli będzie trzeba coś jeszcze dokupić to się dogadamy. W czynszu wliczone są wszystkie opłaty za media (prąd, ogrzewanie, woda itd.). Państwa klienci będą mogli korzystać również z poczekalni znajdującej się w solarium, toalety, skorzystać z darmowej kawy czy dystrybutora wody. Posiadam konto Booksy w tej lokalizacji, można łatwo utworzyć dodatkowe konto pracownika i przenieść swoje kontakty oraz opinie z miejsca gdzie obecnie pracujecie. Jest możliwość prowadzenia zapisów na manicure przez obsługę solarium. Zdecydowanie można osiągnąć w ten sposób dużo większe zasięgi i ruch na wizytówce. Solarium znajduje się w rewelacyjnej lokalizacji w lokalu na parterze z samodzielnym wejściem przy głównej al. Grunwaldzkiej obok galerii Manhattan. Lokal bardzo ciepły, pomieszczenie gdzie stoją biurka jasne i słoneczne. Preferowane osoby, które prowadzily już podobny biznes i mają swoją bazę klientów. Do wynajęcia jedno lub dwa stanowiska.

Biuro do wynajęcia
Biuro do wynajęcia
800 zł
Zambrów 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Coworking. Krótko i długo terminowy wynajem indywidualnego pokoju biurowego, sali szkoleniowej, biurka w przestrzeni wspólnej . Wynajęcie biurka lub pokoju biurowego może być dobrym rozwiązaniem dla osób pracujących w domu, którzy: - planują zatrudnić pracownika i szukają niewielkiej i nie wymagającej dodatkowego serwisu przestrzeni, w którym pracownik mógłby świadczyć prace - spotkać się z klientem po za domem - przeprowadzić rekrutację - pracować po za domem, wśród innych osób Do części wspólnej należy również : toaleta, jadalnia. BIURO jest w pełni wyposażone umeblowane, ogrzewane, klimatyzowane, nagłośnione w każdym pomieszczeniu, wyposażone w czujniki dymu, internet światłowodowy. Dzięki temu jeśli planujesz wynająć biuro nie trzeba ponosić inwestycji w wyposażenie biura, opłaty, serwis pomieszczeń i innych kosztów związanych z wynajęciem biura. * Możesz wynająć na miesiąc lub dwa, bez długiej zobowiązującej umowy. * + Część wspólna: 2 Toalety, Jadalnia - w pełni wyposażona (lodówka, expres do kawy, 2 mikrofale, naczynia) + Obszerny monitorowany parking + Możliwe do zamówienia suche przekąski oraz serwis dokumentów w umówionych godzinach Dodatkowo dostępne: + Szafa zamykana na klucz. + Dystrybutor wody + Urządzenie wielofunkcyjne x2 + Flipcharty x2 + Tablice magnetyczne x2 + Laptopy Mac Book + Dodatkowe miejsca parkingowe + Suche przekąski + Kawa i herbata

Biuro klimatyzowane Częstochowa
Biuro klimatyzowane Częstochowa
3692 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia650

Optimum Nieruchomości przedstawia lokal użytkowy na wynajem w okolicach Centrum. Lokal o powierzchni około 650 m2 z wydzielonymi boksami, salą konferencyjną, kuchnią oraz zapleczem sanitarnym. W boksach miejsce na biurka lub inne wyposażenie. Widoczne na zdjęciach meble mogą pozostać w lokalu. Do kosztów najmu należy doliczyć opłaty za media - wodę, wywóz nieczystości, prąd. Kwota najmu jest kwotą netto! Wymagana kaucja oraz jednorazowa prowizja dla Biura. Zapraszam na prezentację! Pomogę w uzyskaniu korzystnego kredytu hipotecznego. Zapewniam wsparcie Notariusza. *Oferty zamieszczone na naszych stronach internetowych nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego* Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Nowoczesna sala szkoleniowo - edukacyjna (super cena)
Nowoczesna sala szkoleniowo - edukacyjna (super cena)
80 zł
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia49
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowo otwarta sala szkoleniowo-edukacyjna w biurowcu Rudzie Śląskiej na maks. 20 osób. Na wyposażeniu: - komfortowe biurka, - designerskie krzesła, - Telewizor 65 cali do prezentacji/filmów z łączem hdmi, można podpiąć laptopa, - tablica magnetyczna, suchościeralna - stolik z czajnikiem na kawę czy herbatę. Świetny dojazd z miast ościennych i całej aglomeracji śląskiej. Blisko do DTŚ i A4. W pobliżu przystanki autobusowe i stacja PKP. Bezpłatny parking. Cennik*: 1h - 80 zł brutto, 8h - 560 zł brutto (godzina gratis!). Przy stałej współpracy w postaci regularnego wynajmu cena do negocjacji. *wynajem na minimum 2h Ruda Śląska, ulica Zabrzańska 24. Kontakt: 51*******85

Pomieszczenie biurowe 15m2 Strzyża
Pomieszczenie biurowe 15m2 Strzyża
185000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
Powierzchnia15
Poziom2

Na wynajem powierzchnia biurowa 15m2Pomieszczenie znajduje się na piętrze kamienicy. Okolica chroniona przez monitoring, domofon oraz szyfr do drzwi zewnętrznych. Biuro jest klimatyzowane (ciepło- zimno), w pokoju rolety zewnętrzne antywłamaniowe.Do dyspozycji;- szafy do przechowywania dokumentów,- wyposażenie; 4 biurka, 2 kontenerki.Opłaty 1850zł/ msc brutto.Wszystkie opłaty w cenie (wraz z internetem).Do dyspozycji ogólnodostępna kuchnia, kawa z ekspresu, mała lodówka, mikrofala Lokalizacja - Strzyża, komunikacja PKM, tramwaje, bliskość natury.Ze względu na wymagania od strony najemców osoba podnajmująca nie może mieć zbyt dużego ruchu klientów napływających z zewnątrz. Grupa docelowa: firmy IT, jednoosobowa działalność kadry, płace, księgowość itd. Pomieszczenie przeznaczone dla 1-2 osób. 

Biuro do wynajęcia Warszawa Saska Kępa ul. Wąchocka 18 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Saska Kępa ul. Wąchocka 18 m2
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia18
Czynszw cenie
Kaucja2 500

Mam do wynajęcia na Wąchockiej 1F na Saskiej Kępie bardzo fajne biuro dla 2 - 4 osób na 1 piętrze. Pokój numer 5. Zdjęcia w ogłoszeniu. Zapraszam do kontaktu i oględzin. Posiadam również inne powierzchnie biurowe - wynajem biurka w cooworkingu lub większy pokój. Mamy do korzystania w ramach najmu z sali konferencyjnej. Super internet światłowodowy, parking dla zmotoryzowanych w cenie 300 zł netto za samochód. Zapraszam serdecznie. ul. Wąchocka 1F, Warszawa Saska Kępa Do wynajęcia biuro o powierzchni 18 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Saska Kępa, Wąchocka 1F Poland - lokalizacja dokładna

Lokal z przeznaczeniem na produkcję, ul. Magazynowa
Lokal z przeznaczeniem na produkcję, ul. Magazynowa
4286 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia280

Na wynajem lokal produkcyjno-magazynowy z zapleczem biurowym i socjalnym o powierzchni około 280 m2. przy ul Magazynowej w Krakowie. Lokal składa się: - z pięciu osobnych pomieszczeń, magazynowych - z pomieszczenia biurowego około 10 m2 (2 biurka, szafa) - pomieszczenie socjalne ok 12 m2 (wc, szatnia, jadalnia) - wysokość pomieszczeń od 2.5m do 3m - parking przed budynkiem - na podłodze położone są płytki, a dodatkowo w dwóch pomieszczeniach ściany również są pokryte płytkami - w lokalu są 2 bramy garażowe automatyczne oraz 3 pary drzwi - lokal jest wyposażony w klimatyzację i instalację alarmową Lokal przystosowany jest do prowadzenia działalności spożywczej wymagającej odbiorów sanepidu czy inspekcji weterynaryjnej.

Lokal produkcyjno-magazynowy/biuro wynajem,
Lokal produkcyjno-magazynowy/biuro wynajem,
12000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Na wynajem lokal produkcyjno-magazynowy z zapleczem biurowym i socjalnym o powierzchni około 280 m2. przy ul Magazynowej w Krakowie.Lokal składa się:- z pięciu osobnych  pomieszczeń, magazynowych - z pomieszczenia biurowego około 10 m2 (2 biurka, szafa)- pomieszczenie socjalne ok 12 m2  (wc, szatnia, jadalnia) - wysokość pomieszczeń od 2.5m do 3m- parking przed budynkiem- na podłodze położone są płytki, a dodatkowo w dwóch pomieszczeniach ściany również są pokryte płytkami- w lokalu są 2 bramy garażowe automatyczne oraz 3 pary drzwi- lokal jest wyposażony w klimatyzację i instalację alarmowąLokal przystosowany jest do prowadzenia działalności spożywczej wymagającej odbiorów sanepidu czy inspekcji weterynaryjnej.

Biuro z garażem, ul. Bukowińska
Biuro z garażem, ul. Bukowińska
5845 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia256.95

Podstawowe informację: Oferuję na wynajem biuro (256,95 m2) położone na Mokotowie przy ulicy Bukowińskiej. Zalety nieruchomości: Powierzchnia biurowa w wysokiej klasy budynku biurowym przy stacji metra Wilanowska. Dostępne miejsca parkingowe. Lokalizacja i Komunikacja: Przy budynku znajduje się Biedronka, poczta, restauracje, pizzeria, cukiernia, bankomat czy paczkomat. W okolicy znajduje się SGH, SGGW, park, stacja paliw, Wodny Park "Warszawianka". Niedaleko jest także wiele punktów usługowych: liczne restauracje, Żabka, kawiarnia, apteka, przychodnia czy siłownia. W odległości ok. 200 m znajduje się stacja metra Wilanowska, pętla autobusowa i tramwajowa, z których odjeżdża wiele linii autobusowych, w tym nocnych. Opis nieruchomości: Recepcja budynkowa przy wejściu. Układ powierzchni to: pokoje [8] biurowe (2 x 8 biurek, 3 x 1-2 biurka, 1 x 1 biurko, 1 x 4 biurka, 1 x 2 biurka), sala spotkań, aneks kuchenny, pomieszczenie techniczne na serwerownię Cena najmu wynosi 15 020 zł (netto). Do opłaty najmu doliczyć należy opłaty za media plus opłaty eksploatacyjne (7451,55 zł) Proszę o kontakt również, jeśli szukasz lokalu o innych parametrach. Dysponuję bogatą ofertę lokali, z przyjemnością pomogę Ci znaleźć ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Mokotów/Biuro od zaraz/Metro Wilanowska
Mokotów/Biuro od zaraz/Metro Wilanowska
1502000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Podstawowe informację:Oferuję na wynajem biuro (256,95 m2) położone na Mokotowie przy ulicy Bukowińskiej.Zalety nieruchomości:Powierzchnia biurowa w wysokiej klasy budynku biurowym przy stacji metra Wilanowska. Dostępne miejsca parkingowe. Lokalizacja i Komunikacja:Przy budynku znajduje się Biedronka, poczta, restauracje, pizzeria, cukiernia, bankomat czy paczkomat. W okolicy znajduje się SGH, SGGW, park, stacja paliw, Wodny Park "Warszawianka". Niedaleko jest także wiele punktów usługowych: liczne restauracje, Żabka, kawiarnia, apteka, przychodnia czy siłownia. W odległości ok. 200 m znajduje się stacja metra Wilanowska, pętla autobusowa i tramwajowa, z których odjeżdża wiele linii autobusowych, w tym nocnych.Opis nieruchomości:Recepcja budynkowa przy wejściu. Układ powierzchni to: pokoje [8] biurowe (2 x 8 biurek, 3 x 1-2 biurka, 1 x 1 biurko, 1 x 4 biurka, 1 x 2 biurka), sala spotkań, aneks kuchenny, pomieszczenie techniczne na serwerownięCena najmu wynosi 15 020 zł (netto). Do opłaty najmu doliczyć należy opłaty za media plus opłaty eksploatacyjne (7451,55 zł)Proszę o kontakt również, jeśli szukasz lokalu o innych parametrach.Dysponuję bogatą ofertę lokali, z przyjemnością pomogę Ci znaleźć ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Lokal idealny na fizjoterapia, yoga ,fitness,biuro
Lokal idealny na fizjoterapia, yoga ,fitness,biuro
2700 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Witam, Ofertuję na wynajem lokal użytkowy na parterze z niezależnym wejściem z zewnątrz budynku o powierzchni 60 m2 składających się z trzech pomieszczeń: - przedpokój z ławką i wieszakami - łazienka z szafą gospodarczą - pomieszczenie użytkowe Wszystkie media w cenie. Lokal idealnie nadaje się na zajęcia ruchowe typu yoga, fitness, fizjoterapia. Jest wyposażony w akcesoria do tego typu działalności (pasy, maty, poduszki, chusty do aerial yoga, gong do muzykoterapi).Możliwe też łatwe przekształcenie na biuro (posiadam 4 biurka które można tam wstawic).Lokal znajduje się w cichej i spokojnej okolicy w Koszalinie na Rokosowie. Lokalizacja jest dobrze skomunikowana z pozostałą częścią miasta. Lokal dostępny od zaraz. W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny. 

Biuro w zabytkowym budynku - elastyczna umowa najmu
Biuro w zabytkowym budynku - elastyczna umowa najmu
1845 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem lokal biurowy w obiekcie „Starej Poczty” . Piękne widoki na stare miasto i starówkę współgrają z charakterem wnętrz, które przygotowane zostały z najwyższa starannością i poszanowaniem dla historycznego miejsca. Ogłoszenie dotyczy lokalu biurowego ok 20 m2 , 3-4 stanowiska pracy Lokalizacja : ul. Dolnych Wałów 9 , Gliwice Biuro na elastycznych warunkach najmu to : - Dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego ( kawa , herbata ] - Dostęp do sali konferencyjnej - W pełni wyposażony i przygotowany gabinet biurowy [ biurka , fotele, szafy ] - Stylowe wnętrza - Serwis usługi - Dostęp do Wi-Fi - Media płatne proporcjonalnie do powierzchni lub w ryczałcie ( umowa na czas nieokreślony ) Koszt : 1500 zł netto Zapraszam do kontaktu Tel. 53*******92

Biuro na wynajem - metro Rondo Daszyńskiego
Biuro na wynajem - metro Rondo Daszyńskiego
14000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

POWIERZCHNIA BIUROWA NA WYNAJEM – dogodny okres najmuMożliwość podnajmu biura w świetnej lokalizacji: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego.Do wynajęcia: sale o powierzchni 40 m2 lub 15 m2 (opcja wynajmu pojedynczej sali lub kilku jednocześnie)- w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach- wsparcie recepcji (czynna od pon - czw, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner)- dostęp do Wi-Fi- na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam, restauracja China Hotpot & Grill Prosta; codziennie przychodzi catering.Jest możliwość wynajęcia dodatkowego wyposażenia: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb).Koszt wynajmu: 7 500 zł netto za salę 40 m2 - miesiąc 3 500 netto za salę 15 m2 - miesiąc 500 zł netto - wynajem sali na dzień Wystawiamy fakturę VAT.

Biuro na wynajem - metro Rondo Daszyńskiego
Biuro na wynajem - metro Rondo Daszyńskiego
14000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

POWIERZCHNIA BIUROWA NA WYNAJEM – dogodny okres najmuMożliwość podnajmu biura w naprawdę świetnej lokalizacji: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego.Do wynajęcia: sale o powierzchni 40 m2 lub 15 m2 (opcja wynajmu pojedynczej sali lub kilku jednocześnie)- w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach- wsparcie recepcji (czynna od pon - czw, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner)- dostęp do Wi-Fi- na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam, restauracja China Hotpot & Grill Prosta; codziennie przychodzi catering.Jest możliwość wynajęcia dodatkowego wyposażenia: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb).Koszt wynajmu: 7 500 zł netto za salę 40 m2 - miesiąc 3 500 netto za salę 15 m2 - miesiąc 500 zł netto - wynajem sali na dzień Wystawiamy fakturę VAT.

Biuro na wynajem - metro Rondo Daszyńskiego
Biuro na wynajem - metro Rondo Daszyńskiego
3500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

POWIERZCHNIA BIUROWA NA WYNAJEM – dogodny okres najmuMożliwość podnajmu biura w naprawdę świetnej lokalizacji: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego.Do wynajęcia: sale o powierzchni 40 m2 lub 15 m2 (opcja wynajmu pojedynczej sali lub kilku jednocześnie)- w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach- wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner)- dostęp do Wi-Fi- na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam, restauracja China Hotpot & Grill Prosta; codziennie przychodzi catering.Jest możliwość wynajęcia dodatkowego wyposażenia: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb).Koszt wynajmu: 7 500 zł netto za salę 40 m2 - miesiąc 3 500 netto za salę 15 m2 - miesiąc 500 zł netto - wynajem sali na dzień Wystawiamy fakturę VAT.

Kreatywna przestrzeń do pracy w kamienicy przy ul.Śląskiej
Kreatywna przestrzeń do pracy w kamienicy przy ul.Śląskiej
1500 zł
Szczecin 2 dnia plecy
PoziomParter
Powierzchnia200
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmij kawałek biura w sercu Szczecina! Jesteśmy niezależną agencją kreatywną znad Wisły i chcemy podzielić się z Tobą naszą nową niezwykłą przestrzenią nad Odrą. 180heartbeats + Jung v Matt tworzy kreatywne i innowacyjne projekty, w których dba o każdy detal, stąd nieprzypadkowy wybór lokalizacji, jaką jest samo serce Szczecina. Miejsce, które daje przestrzeń do wymyślania, nie ogranicza i inspiruje to właśnie Śląska 47. Współpracujemy z markami, które chcą mieć realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość, które ją wzbogacają. Lokalizacja w samym centrum umożliwia łatwe dotarcie z każdej części miasta i czyni ulicę Śląską idealnym miejscem dla Ciebie lub Twojego zespołu. Możesz liczyć na: komfortową, umeblowaną przestrzeń do pracy zaprojektowaną przez lokalną pracownię architektoniczną IDS, szybkie i stabilne łącze internetowe, w pełni wyposażoną kuchnię (ekspres, lodówka, mikrofalówka, herbata, kawa i mleko), dostęp do silent roomu i budki akustycznej, wsparcie naszego zespołu administracyjnego, elastyczne warunki najmu. Biuro zajmuje powierzchnię ok 200 m kw i składa się z parteru (kuchnia, przestrzeń wspólna, sala konferencyjna, budka akustyczna, łazienki, 4 biurka), antresoli (9 biurek, silent room) oraz ogródka z przodu i z tyłu lokalu. Zapraszamy do obejrzenia wizualizacji biura. Skontaktuj się z nami po więcej szczegółów, a już niebawem zapraszamy również do obejrzenia naszego biura na żywo! ;) Start wynajmu: sierpień 2024. Liczba miejsc ograniczona. Cena za wynajem 1 biurka na miesiąc: 1500 pln netto Przy dłuższym okresie/większej grupie zapewniamy atrakcyjne rabaty ;) W przypadku wynajmu grupowego do Waszej dyspozycji mamy 2 strefy z 4 biurkami w każdej oraz jedną 3-osobową. Wynajem całej powierzchni: 19 000 pln/miesięcznie (do negocjacji)

Przytulne biuro w centrum Wrocławia (11.8 m2)
Przytulne biuro w centrum Wrocławia (11.8 m2)
1500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia11,80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia biuro dla wszystkich, którzy szukają miejsca dla siebie i swojego zespołu. Biuro mieści się w samym centrum miasta - ul. Władysława Łokietka 12c, 50-243 Wrocław (wejście od ul. Henryka Brodatego 55) Pomieszczenie ma 11.8 m2 i jest częścią nowo powstałego Fab Institute. Biuro ma dostęp do wyposażonej kuchni, łazienki oraz ustronnego pokoju do przeprowadzania rozmów. Do biura z łatwością można dostać się komunikacją miejską (autobus, tramwaj). Cena 1500 zł (zw z VAT) umowa i faktura - w cenie: ogrzewanie, prąd, woda, internet, system alarmowy. W swojej ofercie posiadamy również na wynajem większe niezależne biuro oraz pojedyncze biurka na powierzchni coworkingowej. Zainteresowanych zachęcamy do obejrzenia.

Lokal użytkowy Kraków gm. Kraków-Podgórze Bieżanów, Magazynowa
Lokal użytkowy Kraków gm. Kraków-Podgórze Bieżanów, Magazynowa
12000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia280
SprzedażPośrednik

Opis ofertyNa wynajem lokal produkcyjno-magazynowy z zapleczem biurowym i socjalnym o powierzchni około 280 m2. przy ul Magazynowej w Krakowie. Lokal składa się: - z pięciu osobnych  pomieszczeń, magazynowych  - z pomieszczenia biurowego około 10 m2 (2 biurka, szafa) - pomieszczenie socjalne ok 12 m2  (wc, szatnia, jadalnia)  - wysokość pomieszczeń od 2.5m do 3m - parking przed budynkiem - na podłodze położone są płytki, a dodatkowo w dwóch pomieszczeniach ściany również są pokryte płytkami - w lokalu są 2 bramy garażowe automatyczne oraz 3 pary drzwi - lokal jest wyposażony w klimatyzację i instalację alarmową Lokal przystosowany jest do prowadzenia działalności spożywczej wymagającej odbiorów sanepidu czy inspekcji weterynaryjnej. Numer oferty: SUP160107

Kreatywna przestrzeń do pracy przy ul. Bogurodzicy. SPRAWDŹ!
Kreatywna przestrzeń do pracy przy ul. Bogurodzicy. SPRAWDŹ!
1700 zł
Szczecin 2 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia w pełni wyposażone stanowisko pracy w współdzielonym biurze położonym przy ul. Bogurodzicy w Szczecinie. Pracuj w pięknym otoczeniu ! Lokal położony na 1 piętrze kamienicy z odremontowaną klatką schodową. Lokalizacja w samym centrum umożliwia łatwe dotarcie z każdej części miasta i czyni ulicę Bogurodzicy idealnym miejscem dla Ciebie lub Twojego zespołu. Możesz liczyć na: - komfortową, umeblowaną przestrzeń do pracy - szybkie i stabilne łącze internetowe, - w pełni wyposażoną kuchnię (ekspres, lodówka, mikrofalówka, herbata, kawa i mleko), dostęp do sali konferencyjnej - elastyczne warunki najmu. Przy dłuższym okresie/większej grupie zapewniamy atrakcyjne rabaty ;) W przypadku wynajmu grupowego do Waszej dyspozycji mamy 2 strefy. Na powierzchnię całego biura o powierzchni 110m2 składa się duży pokój z miejscem pracy dla 6 osób- wyposażony w biurka, osłonki zagłuszające, fotele, drukarkę, dystrybutor wody, szafy na dokumenty. Obok znajdziemy piękną salę konferencyjną z odrestaurowaną ścianką z cegieł, dużym stołem z możliwością rozstawienia, telewizorem i przyłączem multimedialnym do robienia prezentacji. Do dyspozycji Najemcy pozostaje także mniejsze biuro, które przystosowane jest do pracy dla 3 osób (3 stanowiska) z miejscem na wypoczynek. W lokalu znajduje się także w pełni wyposażona kuchnia oraz łazienka. Cena za wynajem 1 biurka na miesiąc: 1700zł brutto Kaucja: 1700zł Zapraszam na prezentację! Justyna Iwanow tel. 73*******60 GOLDEN HAWK

ul. Brzeska, lokale biurowe do wynajęcia
ul. Brzeska, lokale biurowe do wynajęcia
500 zł
Siedlce 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Posiadam do wynajęcia lokale biurowe w Siedlcach przy ul. Brzeskiej. Na chwilę obecną na wynajem jest 11 pomieszczeń po generalnym remoncie o róznej wielkości (15m2- 25m2). Budynek składa się z dwóch kondygnacji. Na każdym piętrze do dyspozycji najemców są toalety, kuchnie oraz pomieszczenia konferencyjne, z których można w każdej chwili skorzystać np. podczas spotkania z klientem lub zebrania. Większość pomieszczeń posiada biurka i szafki, natomiast część pozostaje do własnej aranżacji. Na parterze przy wejsciu głownym znajduje się poczekalnia. Duży parking przed wejściem do biura. Czynsz najmu w zależności od wybranego lokalu: - lokal 1-osobowy 500 zł + rachunki 400 zł - lokal 2-osobowy 1000 zł +rachunki 450 zł Lokale dostępne są od ręki. Zapraszam do kontaktu Agata - tel. 88*****02