Biurka na wynajem

Biuro coworkingowe „Biurcoo” zaprasza! Jesteś freelancerem, biznesmenem, pracujesz w domu – to miejsce dla Ciebie. Możesz do nas przyjść i wynająć biurko dla siebie – na godzinę, na tydzień, na miesiąc – na ile Ci pasuje. Koszt biurka to 10 zł/ netto za godzinę. Internet, napoje, wydruk w cenie. Przy zakupie pakietów lub dłuższej współpracy rabaty! Im dłużej zostajesz z nami, tym taniej dla Ciebie. Oprócz biurek, wynajmujemy salkę spotkań oraz biura, organizujemy eventy, szkolenia. Mamy własny catering. Napisz do nas lub zadzwoń, a najlepiej przyjdź, to porozmawiamy o najdogodniejszym dla Ciebie pakiecie cenowym. więcej: www.biurcoo.pl/uslugi
Budynek biurowy, trójkondygnacyjny z pełnym wyposażeniem (biurka, krzesła, szafy) dla 10 osób:- budynek energooszczędny, ogrzewanie kondensacyjnym kotłem gazowym, ogrzewanie podłogowe- refaktura kosztów (niskie ceny mediów)- wydzielona sala konferencyjna z ekranem TV- na każdym poziomie toaleta- piętra klimatyzowane- światłowód- okablowanie + centrala telefoniczna- pełne wyposażenie kuchni- xerokopiarka wielofunkcyjna- miejsca parkingowe dla 6 samochodów tuż przed budynkiem- doskonała komunikacja z Centrum Warszawy, tuż przy Trasie Siekierkowskiej, 100 m do przystanku Gocław 10 (linie autobusowe 402, 411), 150 m do pętli Gocław 02 (linie autobusowe 111, 117, 213, 219, 225, 311, 411, 507, 509) - wynajem na fakturę VAT.
Na wynajem lokal biurowo-usługowy Rybnik Paruszowiec. Przedmiotem oferty jest lokal usługowy składający się z jednego pomieszczenia o powierzchni ok. 28m2, usytuowany na pierwszym piętrze budynku. Lokal umeblowany- dwa duże biurka, cztery krzesła, kanapa narożna, witryna. - znakomita lokalizacja, w pierwszej linii zabudowy przy ruchliwej drodze - dobry dojazd do autostrady A1 - duży parking przy budynku - media już w cenie najmu. - minimum dwa miejsca postojowe przypisane do lokalu. - możliwość umieszczenia reklamy na fasadzie budynku Miesięczny koszt najmu: 1140 zł + VAT Kaucja zabezpieczająca: 2500 zł Serdecznie polecam i zapraszam na prezentację! Agent prowadzący Martyna Hamerla tel: 53*******15
Na wynajem lokal usługowo/biurowy na pierwszym piętrze. Powierzchnia 67m2 na samym rynku w Luboniu, wejście od ulicy obok Urzędu Miasta. Ogrzewanie gazowe - kaloryfery. Internet INEA światłowód 300MB/s - już w cenie. Zimna woda, Ciepła woda, ścieki już w cenie. Kontakt 53*****29 Bojanowskiego 1, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy.
Na wynajem lokal usługowo/biurowy na pierwszym piętrze. Powierzchnia 67m2 na samym rynku w Luboniu, wejście od ulicy obok Urzędu Miasta. Ogrzewanie gazowe. Internet INEA światłowód 300MB/s - już w cenie. Zimna woda, Ciepła woda, ścieki już w cenie. Kontakt 53*****29 Bojanowskiego 1, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy.
Good Life Nieruchomości prezentuje na wynajem obiekt handlowo - usługowy z częścią produkcyjną zlokalizowany w Rzeszowie. W skład nieruchomości wchodzi : Parter :- Częśc produkcyjno - handlowa o powierzchni o 340 m2, wysokość 3.40 m. - powierzchnia magazynowa ok 35 m2- brama wjazdowa o wysokości 2,50 mPiętro : - 6 pomieszczeń biurowych wyposażonych w biurka, krzesła - 3 toalety Poddasze : - Powierzchnia ok. 50 m2 ( do tej pory użytkowana była jako szatnia) Obiekt wyposażony w system alarmowy, monitoring, posiada prywatny parking na 6-8 miejsc. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu : Mateusz Kantor (użyj formularza kontaktowego)
Optimum Nieruchomości przedstawia lokal biurowy na wynajem. Lokal znajduje się w okolicach Urzędu Miasta, przy ruchliwej trasie pieszych. Powierzchnia 120 m2 składa się z właściwego lokalu, łazienki i kuchni. Lokal posiada klimatyzację i biurka. Wejście od ulicy, duże witryny okienne. Parking na pilota z licznymi miejscami postojowymi. Najem na minimum rok. Kaucja zwrotna 4000 zł. Jednorazowa prowizja dla Biura. Zapraszam na prezentację! Pomogę w uzyskaniu korzystnego kredytu hipotecznego. Zapewniam wsparcie Notariusza.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Lokal na wynajem na Mokotowie Biuro na wynajem o powierzchni 28 m 2 Dostępne 4 stanowiska pracy w budynku biurowym Bardzo dobra lokalizacja przy ulicy Rakowickiej 36 w Warszawie. Biuro znajduje się w instytucje Biotechnologii Przemysłu Rolno Spożywczego. W urządzonym pokoju biurowym zsą cztery biurka -przestronne szafy -miejsce na komputery NA SPRZEDAŻ MEBLE Wynajem od marca 2023, chętnie udzielę więcej informacji,zapraszam do kontaktu telefonicznego: 50*******64
Budynek biurowy, trójkondygnacyjny z pełnym wyposażeniem (biurka, krzesła, szafy) dla 10 osób:- budynek energooszczędny, ogrzewanie kondensacyjnym kotłem gazowym, ogrzewanie podłogowe- refaktura kosztów (niskie ceny mediów)- wydzielona sala konferencyjna z ekranem TV- na każdym poziomie toaleta- piętra klimatyzowane- światłowód- okablowanie + centrala telefoniczna- pełne wyposażenie kuchni- xerokopiarka wielofunkcyjna- miejsca parkingowe dla 6 samochodów tuż przed budynkiem- doskonała komunikacja z Centrum Warszawy, tuż przy Trasie Siekierkowskiej, 100 m do przystanku Gocław 10 (linie autobusowe 402, 411), 150 m do pętli Gocław 02 (linie autobusowe 111, 117, 213, 219, 225, 311, 411, 507, 509) - wynajem na fakturę VAT.
Oferujemy wynajem biurek w strefie coworkingu. Nasza oferta obejmuje: Dostęp 24/7 oraz wyposażone salki konferencyjne i do nagrywania video-podcastów Szybki internet oraz biurka na wyłączność Kawę z ekspresu Ogólnodostępny darmowy parking 3 minuty pieszo od biura Cennik promocyjny dla pierwszych 10 osób: 500 zł netto/msc/osoba dla umów 12-miesięcznych 600 zł netto/msc/osoba dla umów bez zobowiązań Jeśli wynajmiesz biurka dla dwóch lub więcej osób, cena wynosi: 350 zł netto/msc/osoba dla umów 12-miesięcznych 450 zł netto/msc/osoba dla umów bez zobowiązań Biurko przechodnie (40h): 200 zł netto/msc/osoba dla umów 12-miesięcznych Nasza lokalizacja znajduje się zaledwie 7 minut pieszo od SKM Redłowo. Skontaktuj się z nami, aby zarezerwować swoje miejsce w strefie coworkingu już dziś! Zadzwoń! 69*****88 Nie odbieram? Napisz smsa, oddzwonię :)
Na wynajem biurko do manicure w popularnym Solarium KiD w Górnym Wrzeszczu przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku. CENA brutto 790 zł ze wszystkimi opłatami. Pomieszczenie z własną umywalką, oknem od słonecznej strony, ok. 8m2 powierzchni, bardzo ciepłe zimą. Biurka wyposażone, jeżeli będzie trzeba coś jeszcze dokupić to się dogadamy.. W czynszu wliczone są wszystkie opłaty za media (prąd, ogrzewanie, woda itd.). Państwa klienci będą mogli korzystać również z poczekalni znajdującej się w solarium, toalety, skorzystać z darmowej kawy czy dystrybutora wody. Jest możliwość opłacenia przeze mnie wspólnego konta Booksy i prowadzenia zapisów na manicure przez obsługę solarium. Zdecydowanie można osiągnąć w ten sposób dużo większe zasięgi i ruch na wizytówce. Solarium znajduje się w rewelacyjnej lokalizacji w lokalu na parterze z samodzielnym wejściem przy głównej al. Grunwaldzkiej obok galerii Manhattan. Lokal bardzo ciepły, pomieszczenie gdzie stoją biurka jasne i słoneczne. Preferowane osoby, które prowadzily już podobny biznes i mają swoją bazę klientów.
Oferuję wynajem biurka w pokoju 2x 8m Przy drugim biurku pracuje 1 os. zwykle w godzinach 8:50- 15:50. Mały Biurowiec z recepcją W cenie: internet (wi-fi lub na kablu do 300mb/s) herbata (czajnik w pokoju) parking biurowca z bdb dostępnością Możliwe godziny pracy również po 16:00 Możliwa faktura Cena do ustalenia zależnie od wybranego grafiku.

Wynajem biurka - miejsce w biurze dwa razy w tygodniu. Centrum -Powstańców śląskich ( Sky Tower) Wpłata 150 zł dzień 9-18 Tylko Ukraina,Belorus Proszę pisać lub dzwonić +48*******60
Lokal biurowy na 1 piętrze do wynajęcia od maja. Lokal znajduje się w budynku, w którym funkcjonuje też przychodnia, szkoła językowa, gabinet kosmetyczny i gabinet rehabilitacji. Do dyspozycji jest obszerny parking, poczekalnia dla klientów. Wynajmując lokal można skorzystać z nowoczesnego wyposażenia biurowego: biurka oraz szafy na dokumenty. Cena za wynajem wynosi 900 zł/m-c - w tym wszystkie media wraz z szerokopasmowym internetem. Żadnych kosztów dodatkowych. Do końca kwietnia lokal jest używany przez dotychczasowego najemcę, ale można umówić się na jego obejrzenie.
Nie jestem zainteresowany współpracą z pośrednikamiNa wynajem biuro o powierzchni 25m2 położone przy ulicy śląskiej w Gdańsku. Biuro usytuowane na 1 piętrze budynku, z ekspozycją południową i widokiem na budynek Olivia Star. Biuro zostało wyposażone w biurka oraz podstawowe regały, a także biurka i szklaną tablicę do notatek. Chętnie wynajmę firmie lub osobie prowadzącej cichą i spokojną działalność. Opłaty to 1900 zł Plus opłaty za prąd, ogrzewanie oraz media (w tym internet 600mb/s). Całość powinna zamknąć się w kwocie 2400 zł. Pod budynkiem ogólnodostępne miejsca parkingowe - darmowe. Zapraszam do kontaktu
Jeśli prowadzenie firmy nie wymaga od Ciebie posiadania stałego lokalu, na który trzeba wydawać duże sumy, jeśli nie potrzebujesz fizycznego biura, a jedynie miejsca na okazjonalne spotkania z klientami, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie - wirtualne biuro! Oferujemy Ci możliwość skorzystania z adresu siedziby Twojej firmy oraz adresu do korespondencji. Z nami możesz też uzyskać wsparcie w zakresie administracyjnym, np. w obsłudze poczty czy organizacji spotkań. Wirtualne biuro to nie tylko oszczędność kosztów, ale też wygoda i mobilność. Możesz pracować z dowolnego miejsca i mieć pewność, że Twoja firma jest reprezentatywna i profesjonalna. Nasza siedziba znajduje się w Mielcu przy ul. Dworcowej 4. Co Zyskujesz? * adres * dostęp do sali konferencyjnej *obsługa korespondencji * wsparcie administracyjne Pakiet Mini* od 119 zł/mc Adres korespondencyjny Siedziba rejestrowa firmy Odbiór i informowanie o poczcie Dostęp do biurka w strefie recepcyjnej 1h/miesiąc Pakiet Standard* od 168 zł/mc Skanowanie i wysyłka korespondencji 20% rabatu na wynajem gabinetu lub Sali konferencyjnej Dostęp do biurka +6h/miesiąc Dostęp do kuchni Pakiet VIP* od 252 zł/mc Wizytówki firmowe Dostęp do biurka +7h/miesiąc Sala konferencyjna 1h/miesiąc Gabinet biurowy 1h/miesiąc Dostęp do kuchni/serwis kawowy * Podane zostały podstawowe zakresy działań. Jesteśmy otwarci i elastyczni jeśli chodzi o współpracę i zależy nam na tworzeniu społeczności przedsiębiorców, którzy mogą swobodnie współdziałać ze sobą Dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy zaufali nam w kwestii prowadzenia swojego biznesu. Zapraszamy na naszą stronę internetową wirtualnebiuromielec . pl adres kontakt [małpa] wbmielec.pl

Oferujemy wynajem biurka do pracy w naszym biurze znajdującym się na ul. Podole w Krakowie (Czerwone Maki). Zapewniamy: - biurko - ergonomiczny fotel - szafka zamykana na klucz - stały dostęp do internetu - dostęp 24h przez 7 dni w tygodniu - ochrona - chillout room z piłkarzykami, hamakami, TV, Xbox - prysznice - kuchnia (lodówka, mikrofalówka, zmywarka itd.) + jadalnia - w budynku znajduje się restauracja Do pętli autobusowej / tramwajowej "Czerowne Maki" jest 3 min. pieszo. Lokal biurowy w którym znajduje się biurko posiada powierzchnie 20m2 - znajdują się tam 4 biurka. Dwa są zajęte, jedno jest przedmiotem tej oferty a czwarte biurko jest wolne i na razie nie będzie wynajmowane. Cena wynajmu: 900zł netto miesięcznie Brak dodatkowych kosztów. Zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy OLX.
Na wynajem lokal handlowo-usługowy znajdujący się w Skawinie w budynku Galerii Skawina nieopodal placu targowego. Lokal znajduję się na parterze, posiada dużą witrynę sklepową skierowaną na ruchliwą drogę. Powierzchnia lokalu to 57m2. Lokal wyposażony w toaletę, biurka, szafy, etc. W środku instalacje: elektryczna, światłowód, alarmowa, przed wejściem monitoring. Możliwość wyburzenia wnęk bocznych, celem powiększenia przestrzeni. W garażu podziemnym ogólnodostępny parking dla klientów. Czynsz najmu wynosi 3500 netto + opłata eksploatacyjna +media. Zapraszam do kontaktu. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Zwolniły się dwa biurka w coworkingu przy ul. Sarmackiej 16 Cena za miesiąc: 650 zł netto Miesięczny okres wypowiedzenia, brak kaucji W cenie sprzątanie powierzchni wspólnych, kawa i herbata, możliwość korzystania z drukarki A4 oraz aneksu kuchennego, internet. Dostęp 24/7, biurko stałe przypisane do osoby, nie mamy hot desków. Biuro znajduje się w lokalu usługowym na parterze, którego frontową część stanowi pracownia projektowa. W lokalu dostępna jest mini salka konferencyjna 2-4 osobowa lub aby zamknąć się z laptopem podczas telekonferencji. Do lokalu przynależy ogródek. Z racji otwartej przestrzeni zapraszamy raczej osoby, których praca nie polega głównie na rozmowach telefonicznych.
Nysa, Przychodnia Centrum - wynajem gabinetów lekarskich. Dojazd z: Opola - 50 minut Wrocławia - 1:15h Dojazd z Katowic 1:30h Wynajmę gabinety lekarskie, wyposażone w leżankę, biurka. Przychodnia dostępna w pełni dla osób niepełnosprawnych (winda). W cenie zapewniony wywóz odpadów, sprzątanie, środki czystości, dostęp do internetu, strona internetowa przychodni. Dostępny pokój socjalny, osobna toaleta dla personelu, każdy gabinet posiada klimatyzację. Zapraszamy do współpracy lekarzy wszystkich specjalizacji, możliwy wynajem na godziny lub stałe dni w tygodniu. Stawka uzależniona od wielkości gabinetu. Od 200zł/dzień. Cały obiekt o powierzchni w sumie 280 metrów kwadratowych. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny dodany w ogłoszeniu. http://przychodniacentrum.nysa.pl/index.php/o-nas
Mam do wynajęcia na biurka lub jako całość. Biuro w całości ma 90 m2. Do wspólnego użytku osobna kuchnia w pełni wyposażona oraz osobna sala konferencyjna. Cena za biurko: 500 zł netto + energia elektryczna około 100 zł netto ( Internet w cenie). Całe pomieszczenie: pół na pół ze mną, czyli wynajem 1850 netto + energia elektryczna (kaucja dwukrotność czynszu). Stanowiska pracy są w pełni wyposażone: biurka, fotele, szafki zamykane na klucz, kontenerki biurowe zamykane na klucz, szafa. Lokal na parterze, z dostępem 24h / 7 dni w tygodniu. Bezpłatne miejsca parkingowe przed lokalem. Ja prowadzę usługi pośrednictwa finansowego, więc zapraszam firmy z branży: ubezpieczeniowej, nieruchomości, prawniczej, księgowość, biuro projektowe lub innej poza moją ;) Dostępne od zaraz. Adres: ul. Trójkątna
Do zaoferowania mamy w pełni wyposażone powierzchnie biurowe mieszczące się w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury , w kompleksie Business Garden w Warszawie - podnajem. Do dyspozycji jest przestrzeń na IV piętrze z kontrolą dostępu - powierzchnia biurowa wraz z udziałem w powierzchniach wspólnych (kuchnia, łazienki, miejsce do spotkań) - 158 m2 (zaznaczone kolorem żółtym) . Powierzchnia wyposażona w - biurka, krzesła, kontenerki pod biurkowe, - aneksy kuchenne, - pomieszczenia chillout, Do stawki czynszu należy doliczyć stawkę za eksploatacje - 24 PLN/m2 Czynsz: 50 PLN/m2 - do negocjacji Możliwe jest wynajęcie miejsca w hali garażowej - 2 sztuki Wynajem dostępny od 01.07.2023
Lokal biurowy na 1 piętrze do wynajęcia od maja. Lokal znajduje się w Lusówku w budynku, w którym funkcjonuje też przychodnia, szkoła językowa, gabinet kosmetyczny i gabinet rehabilitacji. Do dyspozycji jest obszerny parking, poczekalnia dla klientów, łazienka. Wynajmując lokal można skorzystać z nowoczesnego wyposażenia biurowego: biurka oraz szafy na dokumenty. Cena za wynajem wynosi 700 zł/m-c plus media (ok. 200 zł/m-c) Lokal dostępny od zaraz.
Wyremontowane biuro w ścisłym centrum Szczecina, przy Jasnych Błoniach. W bezpośrednim sąsiedztwie Urzędu Miasta i Parku Kasprowicza. Oferujemy na wynajem: - dedykowane biurko na wynajem w cenie 600 zł netto + VAT za miesiąc. W pokoju może swobodnie pracować 8 osób na dedykowanych biurkach, ale dla komfortu planuje się pracę 4 osób. W cenie wynajmu biurka jest również: - dostęp do urządzeń biurowych, - dostęp do aneksu kuchennego (ekspres do kawy, mikrofala, lodówka, czajnik) - dostęp do toalety, - możliwość zarejestrowania działalności na podany adres, a także używania go do korespondencji, - miejsce postojowe na zamkniętym parkingu, - żadnych ukrytych/dodatkowych opłat Lokalizacja: - Jasne Błonia - komunikacja miejska - 50m - rower miejski - 100m - kawiarnia - 20m - sklep - 170m Pracuj kiedy masz na to ochotę, w dogodnych dla Ciebie godzinach,24h/ 7 dni w tygodniu.
Na wynajem lokal usługowo/biurowy na pierwszym piętrze - samodzielne oddzielne wejście wraz z własną klatką schodową. Powierzchnia 67m2 na samym rynku w Luboniu, wejście od ulicy obok Urzędu Miasta. Ogrzewanie gazowe. Internet INEA światłowód 300MB/s - już w cenie. Zimna woda, Ciepła woda, ścieki już w cenie. Kontakt 53*****29 Bojanowskiego 1, 62-030 Luboń Aktualnie opuszczamy lokal biurka i regały mogą zostać do Państwa dyspozycji. Zapraszamy.
Na wynajem biuro położone w Komornikach na ul Młyńskiej 58 w sąsiedztwie autostrady A2, drogi ekspresowej S11, S5. Posiadamy wolne pomieszczenia biurowe o powierzchni 80m2 zlokalizowane na piętrze. Powierzchnia składa się z trzech pomieszczeń odgrodzonych od siebie mleczną szybą. przygotowanych jest 7 stanowisk wyposażonych w biurka i krzesła. Sala konferencyjna z krzesłami i stołem. Łazienka oraz kuchnia na poziomie 0 w budynku. klimatyzacja, ogrzewanie gazowe. Teren zamknięty, bezpłatny parking. koszt wynajmu + media wg zużycia.
Nie jestem zainteresowany współpracą z pośrednikamiNa wynajem biuro o powierzchni 25m2 położone przy ulicy śląskiej w Gdańsku. Biuro usytuowane na 1 piętrze budynku, z ekspozycją południową i widokiem na budynek Olivia Star. Biuro zostało wyposażone w biurka oraz podstawowe regały, a także biurka i szklaną tablicę do notatek. Chętnie wynajmę firmie lub osobie prowadzącej cichą i spokojną działalność. Opłaty to 1500 zł Plus opłaty za prąd, ogrzewanie oraz media (w tym internet 600mb/s). Całość powinna zamknąć się w kwocie 1900zł. Pod budynkiem ogólnodostępne miejsca parkingowe - darmowe. Zapraszam do kontaktu
Wynajmę lokal naparterze z bezpośrednim wejściem z ulicy. Lokal świetnie umiejscowiony -w bezpośredniej okolicy Szkoły - Liceum Stefana Żeromskiego oraz firmy Tauron,Jelenia Góra, Lokal składa się z 2 pomieszczen i wc, razem ok 30m2. Przeznaczenie: biurowe, usługowe, gabinet lekarski, korepetycje, fryzjer, kosmetyczka,itp. Wcześniej lokal pełnił funkcje gabinetu psychoterapeuty. Ogrzewanie gazowe lub elektryczne- możliwość wyboru, istnieje możliwość wykonania dodatkowych prac budowlanych w celu dostosowania pomieszczeń pod potrzeby klienta ( również wyposażenie- biurka, sofa, regały). Liczniki na osobę fizyczna, umowa najmu . Wynajem bezpośrednio od właściciela. Wynajem od lipca 2023.Lokal po remoncie. W podanej lokalizacji również inne lokale o większym metrażu,możliwość połączenia i utworzenia łącznie ok. 140 m2, info również na e-mail: ciach111(małpka)o2.pl
Nieruchomości Radomski Skutecznie od lat Prezentujemy pod wynajem nowoczesny lokal położony na parterze w budynku usytuowanym na osiedlu Winiary w Kaliszu. Łączna powierzchnia użytkowa to 124m2 oraz 24m2 tarasu. W skład lokalu wchodzi: - sala konferencyjna - przestrzeń biurowa - łazienka - pomieszczenie gospodarcze z aneksem kuchennym - piwnica Budynek z dostępem do wody, prądu, szybkiego internetu światłowodowego, ogrzewania gazowego oraz klimatyzacji Na terenie obiektu znajduje się monitoring oraz alarm antywłamaniowy. Istnieje możliwość wynajęcia lokalu wraz wyposażeniem biurowym min. stół, krzesła w sali konferencyjnej, biurka do pracy. Przestrzeń doskonale nadaje się na biuro rachunkowe, kancelarie prawną, salon kosmetyczny lub gabinet lekarski. Przed budynkiem znajduje się przestronny parking. Na wynajem wystawiana jest faktura VAT. Zapraszam na prezentacje: Paulina Szydlowska Tel(użyj formularza kontaktowego)
Na wynajem biurko do manicure w popularnym Solarium KiD w Górnym Wrzeszczu przy al. Grunwaldzkiej w Gdańsku. CENA brutto 690 zł ze wszystkimi opłatami. Pomieszczenie z własną umywalką, oknem od słonecznej strony, ok. 8m2 powierzchni, bardzo ciepłe zimą. Biurka wyposażone, jeżeli będzie trzeba coś jeszcze dokupić to się dogadamy. W czynszu wliczone są wszystkie opłaty za media (prąd, ogrzewanie, woda itd.). Państwa klienci będą mogli korzystać również z poczekalni znajdującej się w solarium, toalety, skorzystać z darmowej kawy czy dystrybutora wody. Posiadam konto Booksy w tej lokalizacji, można łatwo utworzyć dodatkowe konto pracownika i przenieść swoje kontakty oraz opinie z miejsca gdzie obecnie pracujecie. Jest możliwość prowadzenia zapisów na manicure przez obsługę solarium. Zdecydowanie można osiągnąć w ten sposób dużo większe zasięgi i ruch na wizytówce. Solarium znajduje się w rewelacyjnej lokalizacji w lokalu na parterze z samodzielnym wejściem przy głównej al. Grunwaldzkiej obok galerii Manhattan. Lokal bardzo ciepły, pomieszczenie gdzie stoją biurka jasne i słoneczne. Preferowane osoby, które prowadzily już podobny biznes i mają swoją bazę klientów. Do wynajęcia pozostało już tylko jedno stanowisko.
Witam, Na wynajem 1 pokój (około 20 m kwadratowych) w atrakcyjnym lokalu, w wyremontowanym budynku na Os. Paderewskiego w Katowicach, gwarantowane miejsca postojowe dla pracowników. Lokal mieści się na parterze przy ulicy Sikorskiego, samodzielne wejście od Placu Żołnierza Polskiego.Doskonała komunikacja z autostradą A4, DTŚ, z centrum miasta, obok lokalu przystanek autobusowy. Miesięczny czynsz netto 1000 zł. Dodatkowo co miesiąc płatne media w całkowitej kwocie 450 zł netto pokrywające wszelkie opłaty związane z użytkowaniem - media (prąd, woda, ogrzewanie), internet, pełna infrastruktura informatyczna: sieć komputerowa, łącza światłowodowe, internet 600Mb/s, kamery, wysoki poziom zabezpieczeń. Jesteśmy lokalnym operatorem telekomunikacyjnym. Sprzątanie w cenie wynajmu.Wyposażenie biurowe pokoju: biurka, krzesła, szafy, regały - widoczne na zdjęciach. W ramach pokoju zabudowane na wymiar szafy widoczne na zdjęciach. W lokalu dodatkowo aneks kuchenny i węzeł sanitarny..Wynajem minimum 12 miesięcy. Kontakt telefoniczny 7 dni w tygodniu od 7 do 22.mail:
Jestem architektem i wynajmuję przestrzeń na parterze w przedwojennym segmencie z ogródkiem: dwa pokoje ok.18m2 i 22m2, kuchnia i toaleta; (trzeci pokój widniejący na rzucie jest już wynajęty ). Szukam osoby / dwóch zainteresowanych współdzieleniem tej przestrzeni, najchętniej takich, które podobnie jak ja pracują głównie przed komputerem. Lokalizacja: okolice metra Politechnika / ul. Filtrowa / al. Niepodległości Możliwe opcje: - podnajem biurka / biurek we wspólnym większym pokoju i współdzielenie salki konferencyjnej (cena ok 1000zł + media dla jednej osoby; przy dwóch osobach możliwa niższa cena na głowę) - wynajem większego pokoju na wyłączność cena ok. 2300zł + media wystawiam faktury bez vat Zależy mi na miłej atmosferze :)
Na wynajem biuro położone w Komornikach na ul Młyńskiej 58 w sąsiedztwie autostrady A2, drogi ekspresowej S11, S5. Posiadamy wolne pomieszczenia biurowe o powierzchni 80m2 zlokalizowane na piętrze. Powierzchnia składa się z trzech pomieszczeń odgrodzonych od siebie mleczną szybą. przygotowanych jest 7 stanowisk wyposażonych w biurka i krzesła. Sala konferencyjna z krzesłami i stołem. Łazienka oraz kuchnia na poziomie 0 w budynku. klimatyzacja, ogrzewanie gazowe. Teren zamknięty, bezpłatny parking. koszt wynajmu + media wg zużycia. Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej.
Witam, Posiadam lokal użytkowy na wynajem przy ul. Prochownia. Lokal przeznaczony pod wynajem na biuro. Duże szafy z przesuwnymi drzwiami i biurka. Ogrzewanie gazowe. Wejście od ulicy i od strony podwórza. Lokal posiada instalacje alarmową. Lokal wolny od 01.10.2023. Kaucja 3-krotność odstępnego Koszt najmu 2000zl na miesiąc Opłaty po stronie najemcy. Telefon: 60*****34, 60*****67 Zapraszam
Nysa, Przychodnia Centrum - wynajem gabinetów lekarskich. Dojazd z: Opola - 50 minut Wrocławia - 1:15h Dojazd z Katowic 1:30h Wynajmę gabinety lekarskie, wyposażone w leżankę, biurka. Przychodnia dostępna w pełni dla osób niepełnosprawnych (winda). W cenie zapewniony wywóz odpadów, sprzątanie, środki czystości, dostęp do internetu, strona internetowa przychodni. Dostępny pokój socjalny, osobna toaleta dla personelu, każdy gabinet posiada klimatyzację. Zapraszamy do współpracy lekarzy wszystkich specjalizacji, możliwy wynajem na godziny lub stałe dni w tygodniu. Stawka uzależniona od wielkości gabinetu - ustalana indywidualnie. Przy większej ilości dni możliwość dużej negocjacji. Cały obiekt o powierzchni w sumie 280 metrów kwadratowych. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny dodany w ogłoszeniu. http://przychodniacentrum.nysa.pl/index.php/o-nas
Nie jestem pośrednikiem. Do wynajęcia jest klimatyzowany lokal biurowy, o powierzchni 27m, składający się 2 pomieszczeń. Lokal znajduje się na Teofilowie przemysłowym Standard i wyposażenie: - wymienione okna pcv, - oświetlenie led, - szafa dokumentacyjna/księgowa, - biurka, -ogrzewanie centralne miejskie, - internet w wersji podstawowej 5mbit WI-FI - klimatyzacja Koszty w skali miesiąca (NETTO): wynajem- 580,5 PLN Koszty eksploatacyjne lokalu (odpady, ogrzewanie prąd, woda)- 248,4 PLN Koszty części wspólnych: 27 PLN Ps. Nie jestem pośrednikiem Zapraszam do kontaktu 53*******50, 51*******24
Posiadamy na wynajem ogrzewane biuro z dostępem do węzła sanitarnego, internetem i miejscem postojowym. Biuro ma pow. 12,5 m² , jest przeznaczone dla max. 2 osób i jest umeblowane – 2 biurka, regały i szafa na dokumenty. Biuro znajduje się w budynku przylegającym do placu manewrowego z halami produkcyjno-usługowymi w sąsiedztwie portu. Koszt wynajmu biura z miejscem postojowym wynosi 800 zł netto bez żadnych dodatkowych opłat (internet w cenie). Kaucja 800 zł. Zapraszam osoby zainteresowane wynajmem długoterminowym.
Na wynajem biuro położone w Komornikach na ul Młyńskiej 58 w sąsiedztwie autostrady A2, drogi ekspresowej S11, S5. Posiadamy wolne pomieszczenia biurowe o powierzchni 80m2 zlokalizowane na piętrze. Powierzchnia składa się z trzech pomieszczeń odgrodzonych od siebie mleczną szybą. przygotowanych jest 7 stanowisk wyposażonych w biurka i krzesła. Sala konferencyjna z krzesłami i stołem. Łazienka oraz kuchnia na poziomie 0 w budynku. klimatyzacja, ogrzewanie gazowe. Teren zamknięty, bezpłatny parking. koszt wynajmu + media wg zużycia. Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej.
Lokal biurowy na 1 piętrze do wynajęcia. Lokal znajduje się w Lusówku przy ul. Grabowej 30 w budynku, w którym funkcjonuje też przychodnia, szkoła językowa, gabinet kosmetyczny i gabinet rehabilitacji. Do dyspozycji jest obszerny parking, poczekalnia dla klientów, łazienka. Wynajmując lokal można skorzystać z nowoczesnego wyposażenia biurowego: biurka oraz szafy na dokumenty. Cena za wynajem wynosi 700 zł/m-c plus media (200 zł/m-c) Lokal dostępny od zaraz.
Zwalniam gabinet ok 10m2 z początkiem listopada. Gabinet znajduje się w salonie fryzjerskim, na spokojnym osiedlu na Grunwaldzie. Darmowy parking gdzie zawsze są miejsca, biedronka minutę od lokalu, ok 8min do przystanku tramwajowego. Cena za wynajem to 1200 zł za miesiąc bez dodatkowych opłat. Właścicielka jest bardzo miła i bezkonfliktowa, najczęściej się mijamy w pracy, więc mimo wszystko jest tu spokój i cisza. Gabinet na wynajem pod branżę beauty. Na wyposażeniu meble, fotel kosmetyczny, lustro, możliwość wstawienia biurka (to ze zdjęcia jest moje). Więcej informacji lub kontakt do właścicielki salonu w wiadomości prywatnej.

Oferujemy na wynajem lokal użytkowy, który znajduje się w budynku położonym przy ulicy Hetmańskiej 45 w Poznaniu. Lokal składa się z pomieszczenia głównego, kuchni oraz łazienki. Ogrzewanie przez grzejniki elektryczne. W głównym pomieszczaniu znajdują się biurka oraz regały. Istnieje możliwość demontażu mebli w celu przystosowania lokalu do własnych potrzeb. W przypadku podjęcia przez najemcę inwestycji w lokal Właściciel jest gotowy do rozmów w temacie obniżenia miesięcznego czynszu. Oferowana kwota najmu wynosi 1 200,00 zł plus opłaty za zużytą wodę i prąd.
Nowo otwarta sala szkoleniowo-edukacyjna w biurowcu Rudzie Śląskiej na maks. 20 osób. Na wyposażeniu: - komfortowe biurka, - designerskie krzesła, - Telewizor 65 cali do prezentacji/filmów z łączem hdmi, można podpiąć laptopa, - tablica magnetyczna, suchościeralna - stolik z czajnikiem na kawę czy herbatę. Świetny dojazd z miast ościennych i całej aglomeracji śląskiej. Blisko do DTŚ i A4. W pobliżu przystanki autobusowe i stacja PKP. Bezpłatny parking. Cennik*: 1h - 70 zł brutto, 8h - 490 zł brutto (godzina gratis!). Przy stałej współpracy w postaci regularnego wynajmu cena do negocjacji. *wynajem na minimum 2h Ruda Śląska, ulica Zabrzańska 24. Kontakt: 51*******85

Opis ofertyNowo otwarta sala szkoleniowo-edukacyjna w biurowcu Rudzie Śląskiej na maks. 20 osób. Na wyposażeniu: - komfortowe biurka, - designerskie krzesła, - Telewizor 65 cali do prezentacji/filmów z łączem hdmi, można podpiąć laptopa, - tablica magnetyczna, suchościeralna - stolik z czajnikiem na kawę czy herbatę. Świetny dojazd z miast ościennych i całej aglomeracji śląskiej. Blisko do DTŚ i A4. W pobliżu przystanki autobusowe i stacja PKP. Bezpłatny parking. Cennik*: 1h - 70 zł brutto, 8h - 490 zł brutto (godzina gratis!). Przy stałej współpracy w postaci regularnego wynajmu cena do negocjacji. *wynajem na minimum 2h Ruda Śląska, ulica Zabrzańska 24, tel. 516 - pokaż numer telefonu -

Biuro na wynajem w Łodzi mieści się na parterze nowoczesnego budynku mieszkalnego.Lokal zapewnia bezpieczeństwo oraz komfort pracy i spotkań.W obiekcie znajdują się:-Trzy sale spotkań (A, B i C) - wyciszone pomieszczenia dla 2-8 osób-pięć hot desków (pojedyncze biurka do wynajęcia na godziny - idealne miejsce pracy, którą możesz realizować w skupieniu)-budki akustyczne do rozmów telefonicznych-szafa z zamykanymi skrytkami do wynajęcia (lockery)-toaleta z prysznicem-wewnętrzne i zewnętrzne strefy wypoczynku-recepcjaWszystkie pomieszczenia są wolne od barier architektonicznych i przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami.Prestiżowe miejsce na spotkanie z Klientem lub przestrzeń, w której możesz pracować efektywnie ze swoim zespołem, to więcej niż połowa sukcesu.Zamawiasz biuro wtedy, kiedy go potrzebujesz. Po co płacić stały czynsz za wynajem, skoro możesz korzystać z nowoczesnej przestrzeni biurowej na dogodnych warunkach?Te komfortowe biura na wynajem pozwolą Ci pracować wygodnie i korzystać z najlepszych możliwych rozwiązań - zarówno we współpracy z Klientami jak i pracy z zespołem.Cena;- biurko Hot desk od 40 zl netto/h lub 1200zl netto/ msc- pokój biurowy od 70 zl netto/h lub 1800 zl netto/ msc Zapraszam do kontaktu.

Wynajmę biuro w budynku przy ulicy Żelaznej 59, drugie piętro, pomieszczenie z oknami wychodzącymi na dziedziniec. Budynek posiada recepcję przy wejściu oraz wewnętrzną recepcję na piętrze, windy, garaż podziemny. W pomieszczeniu znajduje się duża szafa biurowa w zabudowie, 4 biurka; klimatyzacja. Do dyspozycji najemców jest sala konferencyjna (na godziny), pokój socjalny (z ekspresem do kawy, zmywarką i lodówką) oraz 3 toalety (jedna z prysznicem). W cenie najmu znajduje się czynsz do administracji, sprzątanie oraz media (Internet, woda, prąd). Istnieje możliwość wynajęcia miejsca parkingowego (około 500 zł netto). Cena za wynajem jest ceną netto.
OBIEKT NA WYNAJEM-PSZCZYNADo wynajęcia lokal o powierzchni 80 mkw.Umiejscowienie: parter Rozkład pomieszczenia: jedno duże pomieszczenie + ogólnodostępne pomieszczenie gospodarczeLokal jest wyposażony w 2 biurka oraz 6 szaf. Możliwość aranżacji lokalu względem własnych potrzeb.Zapraszam do kontaktu.
Do wynajęcia 2 pomieszczenia biurowe kompleksowo wyposażone w meble (biurka, pomocniki, szafy i szafki) . Każde z pomieszczeń ma rozmiar 16m2. Przeznaczone na 4 stanowiska pracy. Pomieszczenia z dostępem do salki konferencyjnej, kuchni i łazienki. Przed posesją miejsca parkingowe. Za wynajem obowiązuje stała opłata ryczałtowa. Umowa co najmniej na 6miesięcy.
WOLNE OD 1 STYCZNIA Zwalniam gabinet ok 10m2 . Gabinet znajduje się w salonie fryzjerskim, na spokojnym osiedlu na Grunwaldzie. Darmowy parking gdzie zawsze są miejsca, biedronka minutę od lokalu, ok 8min do przystanku tramwajowego. Cena za wynajem to 1200 zł za miesiąc bez dodatkowych opłat. Właścicielka jest bardzo miła i bezkonfliktowa, najczęściej się mijamy w pracy, więc mimo wszystko jest tu spokój i cisza. Gabinet na wynajem pod branżę beauty. Na wyposażeniu meble, fotel kosmetyczny, lustro, możliwość wstawienia biurka (to ze zdjęcia jest moje). Więcej informacji lub kontakt do właścicielki salonu w wiadomości prywatnej. Zwalniam, ponieważ się przenoszę na większy lokal.
Podnajmę część biura - łącznie maksymalnie 8 biurek. Cała powierzchnia wynosi 225 m2 i jest dla nas za duża. W biurze jest w pełni wyposażona kuchnia (mikrofalówka, ekspres do kawy, lodówka), 2 sale konferencyjne, podziemny parking (za dopłatą). Biurowiec mieści się przy Domaniewskiej 45. Biuro jest na 7 piętrze, doświetlone z 3 stron, jasne, przytulne, piękna panorama Warszawy. Wynajmem "na biurka" - koszt 1500 netto/m-c/biurko Wynajem modułu 4 biurek - koszt 5500 zł netto/m-c Wynajem modułu 8 biurek (obok siebie) - 9900 zł netto/m-c Wszystkie media w cenie, dostęp do sal konferencyjnych, kawa, herbata, woda Miejsce parkingowe w garażu podziemnym 150 EUR netto/m-c
Podnajmę część biura - łącznie maksymalnie 8 biurek. Cała powierzchnia wynosi 225 m2 i jest dla nas za duża. W biurze jest w pełni wyposażona kuchnia (mikrofalówka, ekspres do kawy, lodówka), 2 sale konferencyjne, podziemny parking (za dopłatą). Biurowiec mieści się przy Domaniewskiej 45. Biuro jest na 7 piętrze, doświetlone z 3 stron, jasne, przytulne, piękna panorama Warszawy. Wynajmem "na biurka" - koszt 1500 netto/m-c/biurko Wynajem modułu 4 biurek - koszt 5500 zł netto/m-c Wynajem modułu 8 biurek (obok siebie) - 9900 zł netto/m-c Wszystkie media w cenie, dostęp do sal konferencyjnych, kawa, herbata, woda Miejsce parkingowe w garażu podziemnym 150 EUR netto/m-c
Powiązane wyszukiwania
- Wynajem biurka- miejsce w biurze na dni
- Wynajem biurka coworking salka na webinary
- Biuro coworkingowe - wynajem biurka, stanowisko pracy - biurko
- Lokal na wynajem mokotów
- Biuro | wynajmę na biurka lub jako całe pomieszczenie
- Biurka i biura na wynajem w centrum!
- Miasteczko wilanów coworking, 2 wolne biurka na wynajem