Biuro w centrum

Biuro gotowe do wprowadzenia, w centrum miasta, ul. Piotrkowska 60 o powierzchni 130m2, IV pieto, winda, wszystkie media miejskie. Zapraszam do współpracy.

BIURO W CENTRUM !! Biuro o pow.288,1 m2 w biurowcu w Centrum przy ul. Świętokrzyskiej. STACJA METRA - ŚWIĘTOKRZYSKA - 100m Lokal na I piętrze z 2 WINDAMI . DOSTĘP KONTROLOWANY ELEKTRONICZNIE KLIMATYZACJA! Powierzchnia 288,1 m2 jest podzielone na 9 samodzielnych pokoi , do dyspozycji łazienka z WC, POMIESZCZENIE SOCJALNE. Możliwość wynajęcia dodatkowo PARKINGU DOSTĘP DO BIUROWCA 24H W pobliżu jest bardzo bogata oferta gastronomiczna i handlowa. Standard biur obejmuje klimatyzację , okablowanie komputerowe, telefoniczne .elektryczne, recepcję-informację. Cena najmu 22000zł. Agencja pobiera prowizję. POLECAM !! TEL: *** *** *** Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Do wynajęcia biuro w centrum Łodzi Al. Kościuszki 39 w zabytkowej kamienicy.Powierzchnia 26m2. Wysoki standard budynku i biura.Czynsz 35 zł + media. Cała opłata miesięczna za biuro z czynszem wyniesie 1512 zł netto.Zapraszam do oglądania Michał (użyj formularza kontaktowego)
Wynajmę biuro w zabytkowej kamienicy w centrum Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 60, Powierzchnia ok 25 m2, hallu głównego oraz 2 łazienek z WC . Dostęp z domofonem. Położenie 15 min. spacerem od dworca PKP Łódź Fabryczna i Nowego Centrum Łodzi, ok 20 min spacerem od CH Manufaktura. Doskonałe miejsce na gabinet, biuro, prestiżową siedzibę firmy. Dostępne miejsca parkingowe na podwórzu kamienicy. Lokal po odświeżeniu, gotowy do wejścia. Czynsz 35zł/m2 + media.Zapraszam serdecznie do kontaktu: Anna tel. (użyj formularza kontaktowego)

Wynajmę biuro w budynku biurowo-uslugowym w centrum Zdzieszowic przy ul. Nowej. Dostępny internet za pośrednictwem WiFi. Dostępne są 2 biura na 1 pietrze. Podana cena jest wartoscią netto za 1 pomieszczenie o powierzchni 17 m2. Biura są umeblowane.
Biuro znajduje się w Galerii w Centrum Lublina, ul. Fabryczna. Lokal jest wyposażony w profesjonalną drukarkę/skaner/ksero/ niszczarkę do dokumentów. Dostęp do Internetu. W biurze znajduje się aneks kuchenny. Bezpłatny parking pod galeria. Oferta dotyczy podnajmu powierzchni w biurze oraz możliwości korzystania z całej jego infrastruktury. Biuro jest podzielone na dwie części, back office tzw. cześć biurowa z aneksem kuchenny oraz miejsce na spotkania z klientami. W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszam pod nr tel. 79*******04

Oferujemy do wynajęcia mieszkanie z możliwością użytkowania na biuro w Centrum Warszawy w okolicy skrzyżowania ulic Jana Pawła II i Alej Jerozolimskich. Świeżo po gruntownym remoncie, wykończone w bardzo dobrym standardzie. Lokal o powierzchni 30 mkw., bardzo widny, stanowi otwartą przestrzeń z elegancką zabudową aneksu kuchennego, niewielkim przedpokojem i łazienką z natryskiem. Biuro jest doskonale doświetlone, z oknami na całą szerokość ściany, na 8 piętrze, ze wspaniałym widokiem na Warszawę. Idealne dla kameralnej firmy poszukującej niewielkiego i wygodnego biura lub funkcyjnego mieszkania w dobrej lokalizacji. Cena najmu 2.200 zł netto + czynsz administracyjny (340 zł) + opłaty eksploatacyjne. Kaucja: dwumiesięczna Do dyspozycji najemcy jest również miejsce parkingowe na wydzielonym parkingu pod budynkiem (dodatkowo płatne) oraz niewielka piwnica. Biuro jest świetnie skomunikowane, bezpośrednio przy przystankach tramwajowych i autobusowych, 1 przystanek do linii metra. W okolicy sklepy, banki, usługi, galeria handlowa Złote Tarasy, dworzec Warszawa Centralna. Budynek zadbany, czysta klatka schodowa, nowa winda. Na terenie zielona strefa relaksu dla mieszkańców, z siłownią i samoobsługową stancją naprawy rowerów... Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Sklep - biuro w centrum Gdyni 27m2 (10 Lutego - Władysława IV) do wynajęcia. Branża do uzgodnienia.
Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro w Centrum Biznesowym Atrion w Tychach przy ul. Towarowej 23. Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 19,01 m2 i znajduje się na parterze. Biuro jest w pełni umeblowane (drewniane szafy i biurko, skórzane fotele), do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: atriontychy.pl Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 90 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, parking, utrzymanie terenów zewnętrznych.
Biuro w Centrum Obsługi Biznesu przy ul. Przemysłowej 4 i 4a w Bydgoszczy. Parking przed budynkiem; aneks kuchenny na każdym piętrze; dobry dojazd. światłowód; zapraszam!
Prezentujemy Państwu trzy pokojowe biuro o powierzchni 66m2 Lokal znajduję się na pierwszym piętrze obiektu handlowo-usługowego Mini Centrum na ul. Niepodległości 49 w Lesznie. Atuty: - kontrolę dostępu i alarm, - internet światłowodowy - dostęp do nowoczesnego zaplecza socjalnego oraz w pełni wyposażonej kuchni. - atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta, - parking, - możliwość dostosowania lokalu pod najemce Warunki wynajmu: - proponowana stawka czynszu 3600 zł netto - service charge, czyli zryczałtowane opłaty eksploatacyjne 1400 zł netto Service charge zawiera opłaty internet, wodę, prąd, ogrzewanie, usługi utrzymania części wspólnych, sprzątanie, wywóz śmieci.
Do wynajęcia przestronne biuro w Centrum Kwiatkowskiego przy ul. 10 Lutego 16 w Śródmieściu Gdyni.Lokalizacja zapewnia dogodną komunikację z całym Trójmiastem (przystanki autobusowe i trolejbusowe 1-3 min, SKM i PKM 5 min).Biuro zaprojektowane przez architekta wnętrz i wykończone kilka miesięcy temu w wysokim standardzie. Gotowe do wprowadzenia od zaraz. OFERTA DOTYCZY CZĘŚCI LOKALU DO PODNAJĘCIA. Całe biuro ma 235m2. Do podnajęcia 141 m2, w skład którego wchodzi 5 niezależnych pokoi oraz dostęp do wspólnej kuchni z jadalnią, 2 toalet oraz korytarza.Istnieje opcja wynajmu całości biura - w innym ogłoszeniu.Biuro jest klimatyzowane. Znajduje się w budynku z całodobową ochroną, monitoringiem i parkingiem podziemnym (możliwość wynajęcia miejsc parkingowych).Czynsz najmu to 63,50 zł/m2 netto plus opłaty eksploatacyjne oraz media.Ogłoszenie bezpośrednie, bez prowizji.Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Zapraszamy do naszego biura nr 5! W centrum Opola (ul. Ozimska 4/7), w pełni umeblowane, czteroosobowe biuro (ok. 25 m2), z dostępem do internetu, drukarki, w pełni wyposażonej kuchni, sali szkoleniowej oraz biura biznesowego. Cały nasz obiekt jest monitorowany oraz zabezpieczony alarmem. Jeśli nie możesz pojawić się w biurze, nasz sekretariat staje się Twoim sekretariatem. Odbierzemy Ci pocztę, nadamy przesyłkę albo przyjmiemy klienta. Całkowity koszt dostępu do biura (w tym media) oraz pozostałych pomieszczeń to 1250 zł netto. Biuro dostępne jest od 15 maja 2023 r. Na rynku działamy od 2011 roku pod marką MojaSiedziba.pl. Z naszych usług skorzystało już prawie 200 firm. Zapraszamy do kontaktu!
Wynajmę lokal świetnie nadający się na biuro w centrum Wejherowa na ul Kościuszki. Lokal o powierzchni 46 kw. znajduje się w kamienicy na pierwszym piętrze w centrum miasta. Lokal na parterze zajmuje inna firma - pośrednictwo obrotu nieruchomościami. Lokal jest po całkowitym remoncie łącznie ze zmianą całej instalacji oraz wykonaniu nowej zabudowy w kuchni z nowymi sprzętami i nowej łazienki. Lokal składa się z - łazienki z prysznicem - pokoju z aneksem kuchennym - mniejszego pokoju mającego okna od ulicy Cena wynajmu 2000 zł , cena czynszu 270 do tego media osobno płatne wg użycia. Kaucja 3000 zł. Zapraszam do kontaktu przez aplikację olx.
Do wynajęcia przestronne biuro w Centrum Kwiatkowskiego przy ul. 10 Lutego 16 w Śródmieściu Gdyni.Lokalizacja zapewnia dogodną komunikację z całym Trójmiastem (przystanki autobusowe i trolejbusowe 1-3 min, SKM i PKM 5 min).Biuro zaprojektowane przez architekta wnętrz i wykończone kilka miesięcy temu w wysokim standardzie. Gotowe do wprowadzenia od zaraz. Lokal o powierzchni 141 m2 składa się z 5 niezależnych pokoi, kuchni z jadalnią, 2 toalet oraz korytarza. Jest klimatyzowany.Biuro znajduje się w budynku z całodobową ochroną, monitoringiem i parkingiem podziemnym (możliwość wynajęcia miejsc parkingowych).Czynsz najmu to 63,50 zł/m2 netto plus opłaty eksploatacyjne oraz media.Ogłoszenie bezpośrednie, bez prowizji.Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Do wynajęcia biuro o pow. 37 m2 w centrum miasta przy Pl. Legionów / ul. Augustiańskiej. Biuro po generalnym remoncie, nie użytkowane. Biuro mieści się na I pietrze w budynku usługowo handlowym w centrum miasta. W biurze zainstalowana klimatyzacja, dostęp do części sanitarnej i kuchni, prywatny parking, dostęp do internetu światłowodowego. Cena najmu 2 000 zł. netto. (wraz z ogrzewaniem) dodatkowo płatna energia el. wg. zużycia. Faktura VAT. Zapraszam do kontaktu Martyna Zakręta tel. 72*******31
Do wynajęcia biuro w lokalu, w którym mieści się kancelaria adwokacka. Oferowane biuro może posłużyć jako idealne miejsce do pracy dla adwokata, radcy prawnego, doradcy podatkowego, psychologa i każdego, kto szuka spokojnego miejsca do pracy biurowej w Śródmieściu Katowic.Lokal po generalnym remoncie, położony w centrum Katowic (dzielnica Śródmieście, kamienica przy ul. Jordana 13A), na dziedzińcu oraz w okolicy znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe. Biuro ma powierzchnię 15,15 m2 (wymiary 4,87 m x 3,11 m), podobnie jak cały lokal urządzony jest w nowoczesnym, industrialnym stylu, z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Wejście do budynku zabezpieczone domofonem, w lokalu zainstalowany alarm.Do użytku wspólnego przedpokój, łazienka i kuchnia wyposażona w zmywarkę, lodówkę i mikrofalówkę. Do uzgodnienia możliwość współkorzystania z urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarka, drukarka, skaner).W lokalu dostępny do korzystania Internet światłowodowy (600 Mb/s), umożliwiający m.in. bezproblemowe odbywanie konferencji online. Lokal wyposażony jest we własne centralne ogrzewanie gazowe sterowane elektronicznie (piec dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania). Aktualne umeblowanie widoczne na zdjęciach, opcjonalna możliwość wstawienia dodatkowego biurka z fotelem.Czynsz: 900,00 zł netto + opłaty do wspólnoty i media do podziału według zużycia; kaucja: 2 000,00 zł.

Do wynajmu lokal biurowy w centrum miasta ul. Kościuszki o powierzchni 190m2, II piętro, winda. Zapraszam do współpracy.
Wynajmę atrakcyjne biuro w samym centrum Wrocławia, przy ul. Powstańców Śląskich / lub przeniosę prawa i obowiązki na podstawie cesji umowy. Do dyspozycji jest 321,61 m2 netto powierzchni, na co składają się: - open space o powierzchni 128,5 m2 z wydzielonymi dwiema mniejszymi salkami o pow. ok 14 m2 każda, - dwa pomieszczenia biurowe o powierzchni ok. 34 m2 każde, - sala konferencyjna o powierzchni 38,6 m2 z widokiem na Galerię Arkady Wrocławskie, - aneks kuchenny z jadalnią, - pomieszczenie gospodarcze oraz serwerownia, - dwa pomieszczenia wc. Pomieszczenia są przestronne i dobrze oświetlone. Każde z pomieszczeń posiada klimatyzację. Biuro znajduje się na pierwszym piętrze biurowca Globis. Do dyspozycji pozostają również 4 miejsca parkingowe, na parkingu podziemnym. Czynsz wynosi: - opłata PLN 8.600,00 zł brutto miesięcznie, - opłata EUR w miesiącach styczeń-sierpień: 6010,00 EUR / miesięcznie, w miesiącach wrzesień-grudzień (w roku 2022): 3.043,59 EUR / miesięcznie Do ceny czynszu doliczyć należy opłaty takie jak: - internet, - energia elektryczna, - opłata eksploatacyjna.
Do wynajęcia biuro w lokalu, w którym mieści się kancelaria adwokacka. Lokal po generalnym remoncie, położony w centrum Katowic (dzielnica Śródmieście, kamienica przy ul. Jordana 13A), na dziedzińcu oraz w okolicy znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe. Biuro ma powierzchnię 15,15 m2 (wymiary 4,87 m x 3,11 m), podobnie jak cały lokal urządzony jest w nowoczesnym, industrialnym stylu, z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Wejście do budynku zabezpieczone domofonem, w lokalu zainstalowany alarm.Do użytku wspólnego przedpokój, łazienka i kuchnia wyposażona w zmywarkę, lodówkę i mikrofalówkę. Do uzgodnienia możliwość współkorzystania z urządzenia wielofunkcyjnego (kserokopiarka, drukarka, skaner).W lokalu dostępny do korzystania Internet światłowodowy (600 Mb/s), umożliwiający m.in. bezproblemowe odbywanie konferencji online. Lokal wyposażony jest we własne centralne ogrzewanie gazowe sterowane elektronicznie (piec dwufunkcyjny z zamkniętą komorą spalania). Aktualne umeblowanie widoczne na zdjęciach, opcjonalna możliwość wstawienia dodatkowego biurka z fotelem.Czynsz: 1 300,00 zł netto + opłaty do wspólnoty i media do podziału według zużycia; kaucja: 2 000,00 zł.

Pomieszczenie na biuro lub usługowe w samym centrum miasta W lokalu wc łazienka aneks kuchenny rolety Bardzo dobra lokalizacja
Do wynajęcia biuro w samym centrum Łowicza - Stary Rynek . Gotowe do wynajęcia od zaraz . Cena 700 zł netto - wszystkie media w cenie .
Proponujemy do wynajęcia pomieszczenia biurowe o powierzchni 18,70 m2 z możliwością indywidualnego dostosowania dla potrzeb najemcy w lokalizacji Łódź Śródmieście. Lokal położony jest w centrum miasta, z dogodnym dojazdem zarówno środkami komunikacji miejskiej (przystanek tramwajowy linii 15 i 17 oraz autobusowy linii 57, 85A, 85B, N4A i N4B) , jak i własnym transportem. Znajduje się w sąsiedztwie ul. Piotrkowskiej (1,3 km), Nowego Centrum Łodzi jak i Dworca Łódź Fabryczna. Biuro jest w pełni umeblowane, posiada również bezpłatny dostęp do Internetu. Teren jest monitorowany i dozorowany. Dysponujemy miejscami parkingowymi. Łatwy dojazd do budynku oraz lokalizację w samym centrum miasta doceni każdy. Biuro znajduje się na 4 piętrze z windą. W dodatku na piętrze znajduje się kuchnia, WC, a także umiejscowiony jest taras widokowy na samo Centrum miasta. W pobliżu biura mieszczą się supermarkety, apteki, przychodnia lekarska, Poczta Polska, Centrum Sportu, przychodnia weterynaryjna, szkoły, przedszkole i żłobek. Biuro dostępne od zaraz. Stawka netto wynosi 35,00 zł za m2, dodatkowa opłatą jest jedynie prąd. Miesięczny czynsz netto wynosi 654,50 zł netto + prąd. Zapraszamy Państwa serdecznie do obejrzenia biura!
Proponujemy do wynajęcia pomieszczenia biurowe o powierzchni 18,70 m2 z możliwością indywidualnego dostosowania dla potrzeb najemcy w lokalizacji Łódź Śródmieście. Lokal położony jest w centrum miasta, z dogodnym dojazdem zarówno środkami komunikacji miejskiej (przystanek tramwajowy linii 15 i 17 oraz autobusowy linii 57, 85A, 85B, N4A i N4B) , jak i własnym transportem. Znajduje się w sąsiedztwie ul. Piotrkowskiej (1,3 km), Nowego Centrum Łodzi jak i Dworca Łódź Fabryczna. Biuro jest w pełni umeblowane, posiada również bezpłatny dostęp do Internetu. Teren jest monitorowany i dozorowany. Dysponujemy miejscami parkingowymi. Łatwy dojazd do budynku oraz lokalizację w samym centrum miasta doceni każdy. Biuro znajduje się na 4 piętrze z windą. W dodatku na piętrze znajduje się kuchnia, WC, a także umiejscowiony jest taras widokowy na samo Centrum miasta. W pobliżu biura mieszczą się supermarkety, apteki, przychodnia lekarska, Poczta Polska, Centrum Sportu, przychodnia weterynaryjna, szkoły, przedszkole i żłobek. Biuro dostępne od zaraz. Stawka netto: 34,28 zł/m2 wynajmowanej powierzchni + opłata eksploatacyjna 13,72 zł/m2 + prąd Miesięczny czynsz netto wynosi 897,60 zł + prąd. Zapraszamy Państwa serdecznie do obejrzenia biura!
Proponujemy do wynajęcia pomieszczenia biurowe o powierzchni 36,70 m2 z możliwością indywidualnego dostosowania dla potrzeb najemcy w lokalizacji Łódź Śródmieście. Lokal położony jest w centrum miasta, z dogodnym dojazdem zarówno środkami komunikacji miejskiej (przystanek tramwajowy linii 15 i 17 oraz autobusowy linii 57, 85A, 85B, N4A i N4B) , jak i własnym transportem. Znajduje się w sąsiedztwie ul. Piotrkowskiej (1,3 km), Nowego Centrum Łodzi jak i Dworca Łódź Fabryczna. Biuro jest w pełni umeblowane, posiada również bezpłatny dostęp do Internetu. W skład umeblowania wchodzą: biurka, szafki, regały biurowe, fotele obrotowe, krzesła ISO, stoliki okolicznościowe, wieszaki, szafy ubraniowe, urządzenie wielofunkcyjne, aparaty telefoniczne. Teren jest monitorowany i dozorowany. Dysponujemy miejscami parkingowymi. Łatwy dojazd do budynku oraz lokalizację w samym centrum miasta doceni każdy. Biuro znajduje się na 4 piętrze z windą. W dodatku na piętrze znajduje się kuchnia, WC, a także umiejscowiony jest taras widokowy na samo Centrum miasta. W pobliżu biura mieszczą się supermarkety, apteki, przychodnia lekarska, Poczta Polska, Centrum Sportu, przychodnia weterynaryjna, szkoły, przedszkole i żłobek. Biuro dostępne od zaraz! Miesięczna cena netto: 27 zł/m2 wynajmowanej powierzchni + 8 zł/m2 opłaty eksploatacyjnej Zapraszamy Państwa serdecznie do obejrzenia biura!
Proponujemy do wynajęcia pomieszczenia biurowe o powierzchni 36,70 m2 z możliwością indywidualnego dostosowania dla potrzeb najemcy w lokalizacji Łódź Śródmieście. Lokal położony jest w centrum miasta, z dogodnym dojazdem zarówno środkami komunikacji miejskiej (przystanek tramwajowy linii 15 i 17 oraz autobusowy linii 57, 85A, 85B, N4A i N4B) , jak i własnym transportem. Znajduje się w sąsiedztwie ul. Piotrkowskiej (1,3 km), Nowego Centrum Łodzi jak i Dworca Łódź Fabryczna. Biuro jest w pełni umeblowane, posiada również bezpłatny dostęp do Internetu. W skład umeblowania wchodzą: biurka, szafki, regały biurowe, fotele obrotowe, krzesła ISO, stoliki okolicznościowe, wieszaki, szafy ubraniowe, urządzenie wielofunkcyjne, aparaty telefoniczne. Teren jest monitorowany i dozorowany. Dysponujemy miejscami parkingowymi. Łatwy dojazd do budynku oraz lokalizację w samym centrum miasta doceni każdy. Biuro znajduje się na 4 piętrze z windą. W dodatku na piętrze znajduje się kuchnia, WC, a także umiejscowiony jest taras widokowy na samo Centrum miasta. W pobliżu biura mieszczą się supermarkety, apteki, przychodnia lekarska, Poczta Polska, Centrum Sportu, przychodnia weterynaryjna, szkoły, przedszkole i żłobek. Biuro dostępne od zaraz! Stawka netto: 34,28 zł/m2 wynajmowanej powierzchni + opłata eksploatacyjna 13,72 zł/m2 + prąd Miesięczna cena netto wynosi 1761,60 zł netto + prąd Zapraszamy Państwa serdecznie do obejrzenia biura!

Oferta dotyczy wynajmu oddzielnej części biura (1 pokój + przestrzeń wspólna: kuchnia, korytarz, WC, część konferencyjna). Cena obejmuje widoczne na zdjęciach wyposażenie (biurka, krzesła, tablice, flipchart, stół konferencyjny, ekran do prezentacji). Przestrzeń idealna na biuro rachunkowe, pracownię grafików/projektantów komputerowych, doradztwo finansowe itp. Lokal dwupokojowy na parterze przy ul. Sempołowskiej. Układ dwustronny, bardzo funkcjonalny, ustawny, co gwarantuje komfort pracy każdemu z najemców. Pomieszczenia słoneczne, ciepłe i doskonale skomunikowane z centrum miasta. Miejsca parkingowe przed budynkiem - parkowanie bezpłatne. Łączna powierzchnia lokalu to 44 m2, w skład której wchodzą: - 2 niezależne pokoje (oba po 17 m2, zlokalizowane po obu stronach korytarza); pokoje niezależne z odrębnymi wejściami, oddzielone drzwiami wewnętrznymi. - kuchnia - łazienka z WC, umywalką i lustrem - przedpokój Cześć biura będąca ofertą najmu zaaranżowana na pracę zespołu 8 osobowego - indywidualne stanowiska. Dodatkowo w odrębnym pomieszczeniu znajduje się przestrzeń do spotkań (stół dla 6-10 osób). W lokalu znajduje się przyłącze miejskiego ogrzewania i ciepłej wody. W lokalu również internet wi-fi. Remont generalny lokalu został przeprowadzony wiosną 2019 roku (luty-maj) i obejmował całkowitą rewitalizację obiektu: w tym wymianę podłogi, okien, drzwi, przebudowę łazienki i kuchni, wyrównanie ścian, montaż instalacji grzewczej oraz doprowadzenie wszystkich niezbędnych do zamieszkania przyłączy (prysznic, pralka, zmywarka). W czasie remontu została również odświeżona klatka schodowa. Usytuowanie mieszkania na parterze daje możliwość bezpośredniej ekspozycji biura dla klientów zewnętrznych. Koszt najmu to 1100 zł netto plus opłaty eksploatacyjne. LOKALIZACJA Lokal znajduje się w gdańskiej dzielnicy Dolne Miasto (15 minut spacerem od Starówki). Posiada dostęp do bogatego zaplecza handlowo-usługowego, placówek oświatowych, medycznych oraz terenów zielonych. W pobliżu mieszkania znajdują się sklepy spożywcze, jak Lidl i Biedronka, punkty usługowe, drogerie, stacje paliw, punkty gastronomiczne, apteki, poczta, szkoły, przedszkola, park itp. Ze względu na zabytkowe kamienice znajdujące się w tej części dzielnicy, okolica charakteryzuje się niezwykłym klimatem przedwojennego Gdańska. Ulica, przy której znajduje się mieszkanie, objęta jest rewitalizacją, a jej realizacja przewidziana jest na rok 2020. Miejsce jest bardzo dobrze skomunikowane z całym Gdańskiem dzięki bliskości przystanków autobusowych i tramwajowych. Lokalizacja mieszkania umożliwia również szybką i sprawną podróż samochodem we wszystkich kierunkach, dzięki dojazdom do autostrady A1, obwodnicy Trójmiasta oraz trasy S7. Miejsca parkingowe bezpłatne wzdłuż ulicy, przy której znajduje się kamienica, jak i wzdłuż ulica sąsiednich. Zapraszamy na prezentację. Nad bezpieczeństwem naszych transakcji czuwa kancelaria radców prawnych Lejk oraz ubezpieczenie agencji polisą OC w PZU (nr 1023404884). Dzięki stałej współpracy z najlepszymi kancelariami notarialnymi, nasi klienci otrzymują najwyższą jakość obsługi przy najniższych na rynku stawkach taksy! A gdy zakup nieruchomości wymaga kredytu - nasz doradca finansowy bezpłatnie sprawdzi Twoją zdolność kredytową i poprowadzi przez cały proces zawierania umowy z bankiem. Jeśli na koniec czeka Cię remont - możesz ponownie zaufać Gaudium! Współpracujemy z doświadczoną i rzetelną firmą wykonującą kompleksowe remonty. Zaufaj Gaudium – poczuj radość posiadania! Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z agentem oraz na naszą stronę www.************************ Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Do wynajęcia biuro na II piętrze przy pl. Teatralnym 3 o pow. 14,95 m2.Najważniejsze cechy obiektu: lokalizacja w ścisłym centrum przy pl. Teatralnym 3 odnowiona kamienica w środku (oryginalne drewniane schody i balustrady, wycyklinowane drewniane parkiety, drzwi oraz futryny) wysokość pomieszczenia 3,8m każdy lokal posiada doprowadzoną sieć informatyczną szybki internet (światłowód z Netii) elastyczna umowa z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia wspólna wyposażona kuchnia na każdym piętrze łazienka damska i męska na każdym piętrze winda kontrola dostępu w obiekcie na kody i karty zbliżeniowe, system alarmowy niskie opłaty eksploatacyjne (prąd, sprzątanie części wspólnych) usługi dodatkowego (sprzątanie biura na zlecenie najemcy) Kaucja zabezpieczająca równa 2-miesięcznemu czynszowi najmu wraz z opłatami.Opłaty eksploatacyjne 14 zł netto/m2.
Prezentujemy na wynajem lokale biurowo-usługowe w ścisłym Centrum miasta! Biura położone są w odremontowanej kamienicy, obecnie w budynku działa jedynie biuro poselskie, pozostałe lokale są do wynajęcia. Oferta dotyczy biura położonego na parterze o pow. ok. 20 m2. W lokalu znajdują się kasetony wygłuszające pomieszczenie, na podłodze wykładzina. Dla najemców do dyspozycji kuchnia oraz toalety. Teren budynku zamykany, brama na pilota, dostępne miejsca postojowe w cenie najmu! W budynku zainstalowany jest alarm. Budynek ocieplony, nowe okna, nowe kaloryfery, ogrzewanie gazowe. W biurach gładzie na ścianach, na podłogach panele lub wykładzina. Koszty: -50 zł/m2 wynajmowanej powierzchni, -Kaucja: jednomiesięczny czynsz najmu, -gaz: według zużycia, proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni, -woda: według zużycia - prąd: według zużycia, proporcjonalnie do ilości osób, - śmieci, Nieruchomość nie posiada aktualnego Świadectwa/Certyfikatu charakterystyki energetycznej - zostanie sporządzony w najbliższym możliwym terminie i przedłożony do umowy najmu lub aktu notarialnego umowy sprzedaży. Cena najmu jest ceną netto. Dostępne są różne lokale biurowe o różnych powierzchniach, zapraszam do kontaktu telefonicznego. Jeśli zainteresowała Cię ta oferta to serdecznie zapraszam na prezentację! Jako Biuro Nieruchomości pobieramy wynagrodzenie za usługę pośrednictwa w formie prowizji. W ramach usługi pośrednictwa odpowiadamy za komfort przy Państwa transakcji oraz bezpieczeństwo na każdym etapie procesu sprzedaży/kupna/wynajmu/najmu. Zajmujemy się pomocą w dopełnieniu formalności wiążących się ze zbyciem lub nabyciem nieruchomości. Z przyjemnością przekażemy Państwu kontakt do naszego eksperta finansowego, który indywidualnie dobierze dla Państwa najlepszą ofertę kredytową. Powyższy opis nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a dane w nim zawarte mają charakter informacyjny.
Biuro o powierzchni 32,62 m2, piętro IV, winda, klimatyzacja, wykończone pod klucz, do wykorzystania 7 dni w tygodniu i całodobowo.Doskonała lokalizacja w ścisłym Centrum Olsztyna i wysoki standard budynku.Budynek ma ładną elewację, reprezentacyjne wejście i hol, w którym całodobowo są pracownicy ochrony. Nowoczesna szklana winda prowadzi na wyższe piętra budynku.Główna klatka schodowa prowadzi wokół windy i jest również nowocześnie zaprojektowana oraz wykonana z wysokiej jakości materiałów. W budynku jest światłowód Orange (podłączenie we własnym zakresie).Lokale są ładnie wykończone, na podłogach jest wykładzina biurowa, czyste świeże ściany, lokale są wyposażone w komplet instalacji (klimatyzacja od strony południowej budynku, ogrzewanie miejskie, wentylacja, bezpieczna instalacja elektryczna do komputerów). Na każdym korytarzu jest toaleta z aneksem do mycia naczyń. Przy wejściu do budynku oraz na piętrach są miejsca do umieszczenia logo swojej firmy. Całość sprzyja prowadzenia biznesu w prestiżowym otoczeniu. Bez dodatkowych kosztów administracyjnych, media i całodobowa ochrona są w cenie najmu.Cena pokoju z klimatyzacją 1795 zł netto + 23% VAT NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI.Zapraszam na prezentację!Jacek BednarskiTel. (użyj formularza kontaktowego) Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter informacyjny.
Przedstawiamy Państwu wyjątkową ofertę wynajmu powierzchni zlokalizowanej w samym sercu Katowic przy Placu Wolności. Ofertę kierujemy do bardzo wymagającego, prestiżowego klienta, który szuka miejsca z klimatem, kameralną atmosferą i najwyższym poziomem usług.To co w szczególności wyróżnia naszą ofertę to świetna lokalizacja, przestronne powierzchnie typu open space, duże okna, które wspaniale doświetlają wnętrze, dbałość o każdy detal oraz najważniejsza dla nas kwestia czyli stawianie sobie za priorytet Państwa komfortu.Oferowane biuro ma powierzchnię 215 m2 i znajduje się na 2 piętrze. Prowadzą do niego bezpośrednio 2 klatki schodowe. Biuro składa się z przestrzeni typu open space, gabinetu, małej recepcji z poczekalnią, aneksu kuchennego oraz łazienki z trzema kabinami WC. Powierzchnia ta idealnie nadaje się dla max 26 pracowników. Dodatkowo do Państwa użytku pozostaje bardzo dobrze wyposażona ogólnodostępna część socjalna: kuchnia z jadalnią oraz łazienka. W tym roku do użytku zostanie oddane również pomieszczenie typu chill zone. Na tyłach budynku znajduje się pięknie zaaranżowany ogród z miejscami siedzącymi do odpoczynku jak również do odbycia rozmów biznesowych.Naszym najemcą oferujemy również komfortowo wyposażone 2 sale biznesowe dla 4 i 6-osobowych spotkań oraz większą salę konferencyjną dla 20 osób.W budynku działa recepcja, która z uwagi na luksusowy charakter naszych biur w razie potrzeb pełni usługi typu concierge. UDOGODNIENIA- lokalizacja w samym centrum Katowic- recepcja pełniąca usługi concierge- powierzchnie open space- kontrola dostępu w całym budynku- oświetlenie LED- klimatyzacja- ekologiczne ogrzewanie- aneks kuchenny i łazienka- dystrybutor wody (woda zimna/gorąca/gaz/niegaz.)- przestrzeń socjalna dla najemców: w pełni wyposażona kuchnia z jadalnią, łazienka- serwerownia- instalacja internetowa- światłowód- alarm- monitoring- rolety wewnętrzne- ogród z miejscami przeznaczonymi do relaksu oraz spotkań- 2 sale biznesowe oraz 20-osobowa sala konferencyjna- czyste i zadbane powierzchnie wspólne- druga linia zabudowy- ciche i kameralne otoczenie- dostępne miejsca parkingowe- stojaki roweroweCzynsz najmu - 70 zł/m2Opłaty eksploatacyjne - 15 zł/m2Media - wg zużyciaZachęcamy Państwa do umówienia się na spotkanie.Oferta bezpośrednio od właściciela, bez prowizji.Do cen należy doliczyć VAT.Informacje zawarte w ogłoszeniu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów k.c.
Przestronne biuro w centrum Krakowa Do wynajęcia atrakcyjny lokal biurowy znajdujący się w Śródmieściu, w okolicy ul. Karmelickiej i ul. Łobzowskiej. Bardzo dobre połączenie komunikacyjne z każdą częścią Krakowa - w pobliżu przystanki przy Placu Inwalidów i ul. Batorego. Nieruchomość znajduje się na pierwszym piętrze zadbanej kamienicy. Lokal posiada duże okna, które zapewniają dostęp światła dziennego. Wejście do lokalu znajduje się przez wspólną klatkę schodową. Powierzchnia lokalu to 200 m2. Składa się z pokoi biurowych, aneksu kuchennego, łazienki. Pomieszczenia można dowolnie zaaranżować. Na podłogach znajduje się parkiet - świeżo wycyklinowany. W części lokalu znajduje się klimatyzacja. Lokal został odnowiony. Do lokalu przypisane zostało jedno miejsce parkingowe. Ogrzewanie w lokalu - miejskie. Cena 11 000 PLN netto (+ 23% VAT) miesięcznie + opłata za media 3000 zł netto (całość, w tym zawarte: ogrzewanie, energia elektryczna, woda) + dodatkowo płatny Internet WAŻNE: - 200 m2, - dostępne od zaraz, - ogrzewanie centralne miejskie MPEC, - drugie piętro, - duże okna. FINANSE: - czynsz: 11 000 zł netto plus podatek VAT, - media 3000 zł netto, - minimalny okres wynajmu - 2 lub 3 lata, - dwumiesięczna kaucja z mediami brutto, - prowizja dla biura nieruchomości. Przed oglądaniem nieruchomości wymagane jest podpisanie umowy pośrednictwa. Zapraszam do kontaktu, w celu osobistej wizyty w oferowanej nieruchomości. Katarzyna Pasternak doradca ds. najmu komercyjnego 57*******78

Do wynajęcia biuro w zadbanej kamienicy w centrum Rybnika znajdującej się 120 m od Rynku przy ulicy o bardzo dużym natężeniu ruchu - trasa pomiędzy galeriami handlowymi. Za budynkiem znajduje się parking wielopoziomowy. W budynku działają banki oraz kancelarie. Lokal jest wyposażony w niezależną klimatyzację, wentylację mechaniczną, przyłącze wody, oświetlenie ledowe, internet światłowodowy. Media: - prąd wg zużycia - ogrzewanie wg powierzchni - woda i wywóz odpadów w czynszu Czynsz 750 zł netto.
Do wynajęcia biuro na II piętrze przy pl. Teatralnym 3 o pow. 14,95 m2.Najważniejsze cechy obiektu: lokalizacja w ścisłym centrum przy pl. Teatralnym 3 odnowiona kamienica w środku (oryginalne drewniane schody i balustrady, wycyklinowane drewniane parkiety, drzwi oraz futryny) wysokość pomieszczenia 3,8m każdy lokal posiada doprowadzoną sieć informatyczną szybki internet (światłowód z Netii) elastyczna umowa z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia wspólna wyposażona kuchnia na każdym piętrze łazienka damska i męska na każdym piętrze winda kontrola dostępu w obiekcie na kody i karty zbliżeniowe, system alarmowy niskie opłaty eksploatacyjne (prąd, sprzątanie części wspólnych) usługi dodatkowego (sprzątanie biura na zlecenie najemcy) Kaucja zabezpieczająca równa 2-miesięcznemu czynszowi najmu wraz z opłatami.Opłaty eksploatacyjne 14 zł netto/m2.MOŻLIWOŚĆ WYNAJĘCIA LOKALU WRAZ Z WYPOSAŻENIEM WIDOCZNYM NA OSTATNIM ZDJĘCIU - ZAKUP BEZPOŚREDNIO OD OBECNEGO NAJEMCY.: Welurowe sofy Chesterfield + poduszki Welurowe zasłony i firany Biurko z kontenerem na szuflady Skórzany fotel biurowy Welurowe krzesło Regał roboczy Czajnik Ekspres do kawy Stolik kawowy - przesuwny Dodatkowy stolik kawowy Złota półka przy biurku 3 żyrandole + 18 żarówek LED Sztukaterie ścienne i sufitowe Lampa biurkowa Oświetlenie RGB za karniszem Lodówka Haier Monitor Asus na uchwycie wysuwanym z funkcją bezprzewodowego wyświetlania treści dla klienta z drugiego komputera. Regały na segregatory (częściowo zamykane + 4 szuflady) Lustra na drzwiach Skrzynka na listy przed wejściem
Wynajmę lub sprzedam lokal o powierzchni 19m2 w centrum miasta. Lokal użytkowy nadaję się na biuro, sklep.
Biuro 893,49znajdujące się na 4 piętrze w nowoczesnym budynku GaleriaMM ul. Święty Marcin 24. W Centrum Handlowym znajdują się nie tylko sklepy, ale również restauracje i kawiarnie oraz specjalna strefa rozrywki. Unikatowa oferta Galerii MM to między innymi sklepy marek handlowych, które nie są rozpoznawalne w Poznaniu, a są znane w Polsce. Udane zakupy spożywcze gwarantuje obszerny i znakomicie zaopatrzony „Lidl”. Galeria MM to śmiały i nowoczesny budynek, który dzięki swojej niebanalnej bryle ożywia centrum Poznania. Znajdą Państwo tutaj łącznie kilkadziesiąt punktów handlowo-usługowych wraz z gastronomią, które ulokowane zostały na kondygnacjach naziemnych, podziemnej i parterze. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów przygotowano parking dla 280 samochodów. Ostatnia kondygnacja budynku to powierzchnia biurowa klasy A.
Biuro 644,89 znajdujące się na 4 piętrze w nowoczesnym budynku GaleriaMM ul. Święty Marcin 24. W Centrum Handlowym znajdują się nie tylko sklepy, ale również restauracje i kawiarnie oraz specjalna strefa rozrywki. Unikatowa oferta Galerii MM to między innymi sklepy marek handlowych, które nie są rozpoznawalne w Poznaniu, a są znane w Polsce. Udane zakupy spożywcze gwarantuje obszerny i znakomicie zaopatrzony „Lidl”. Galeria MM to śmiały i nowoczesny budynek, który dzięki swojej niebanalnej bryle ożywia centrum Poznania. Znajdą Państwo tutaj łącznie kilkadziesiąt punktów handlowo-usługowych wraz z gastronomią, które ulokowane zostały na kondygnacjach naziemnych, podziemnej i parterze. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów przygotowano parking dla 280 samochodów. Ostatnia kondygnacja budynku to powierzchnia biurowa klasy A.
Biuro 61,2 znajdujące się na 4 piętrze w nowoczesnym budynku GaleriaMM ul. Święty Marcin 24. W Centrum Handlowym znajdują się nie tylko sklepy, ale również restauracje i kawiarnie oraz specjalna strefa rozrywki. Unikatowa oferta Galerii MM to między innymi sklepy marek handlowych, które nie są rozpoznawalne w Poznaniu, a są znane w Polsce. Udane zakupy spożywcze gwarantuje obszerny i znakomicie zaopatrzony „Lidl”. Galeria MM to śmiały i nowoczesny budynek, który dzięki swojej niebanalnej bryle ożywia centrum Poznania. Znajdą Państwo tutaj łącznie kilkadziesiąt punktów handlowo-usługowych wraz z gastronomią, które ulokowane zostały na kondygnacjach naziemnych, podziemnej i parterze. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów przygotowano parking dla 280 samochodów. Ostatnia kondygnacja budynku to powierzchnia biurowa klasy A.
Biuro 187,4 znajdujące się na 4 piętrze w nowoczesnym budynku GaleriaMM ul. Święty Marcin 24. W Centrum Handlowym znajdują się nie tylko sklepy, ale również restauracje i kawiarnie oraz specjalna strefa rozrywki. Unikatowa oferta Galerii MM to między innymi sklepy marek handlowych, które nie są rozpoznawalne w Poznaniu, a są znane w Polsce. Udane zakupy spożywcze gwarantuje obszerny i znakomicie zaopatrzony „Lidl”. Galeria MM to śmiały i nowoczesny budynek, który dzięki swojej niebanalnej bryle ożywia centrum Poznania. Znajdą Państwo tutaj łącznie kilkadziesiąt punktów handlowo-usługowych wraz z gastronomią, które ulokowane zostały na kondygnacjach naziemnych, podziemnej i parterze. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów przygotowano parking dla 280 samochodów. Ostatnia kondygnacja budynku to powierzchnia biurowa klasy A.

OGŁOSZENIE BEZPOŚREDNIE - BEZ PROWIZJI Do wynajęcia biuro w zadbanej kamienicy w centrum Rybnika znajdującej się 120 m od Rynku przy ulicy o bardzo dużym natężeniu ruchu - trasa pomiędzy galeriami handlowymi. Za budynkiem znajduje się parking wielopoziomowy. W budynku działają banki oraz kancelarie. Lokal jest wyposażony w niezależną klimatyzację, wentylację mechaniczną, przyłącze wody, oświetlenie ledowe. Przed wynajmem zostanie odmalowany. Media: - prąd wg zużycia - ogrzewanie wg powierzchi - woda i wywóz odpadów w czynszu Dostęp do wspólnej toalety. Czynsz 750 zł netto. Możliwość odkupienia mebli od poprzedniego najemcy. Ogłoszenie dodane do 100 portali nieruchomości przez portal www.****************
Do wynajęcia przestronne biuro w Centrum Kwiatkowskiego przy ul. 10 Lutego 16 w Śródmieściu Gdyni.Lokalizacja zapewnia dogodną komunikację z całym Trójmiastem (przystanki autobusowe i trolejbusowe 1-3 min, SKM i PKM 5 min).Biuro zaprojektowane przez architekta wnętrz i wykończone kilka miesięcy temu w wysokim standardzie. Gotowe do wprowadzenia od zaraz. Lokal o powierzchni 235 m2 składa się z 8 niezależnych pomieszczeń, serwerowni, kuchni z jadalnią, 2 toalet oraz dużego korytarza (np. z miejscem na recepcję, strefę relaksu lub dodatkowe stanowiska).W razie potrzeby istnieje możliwość powiększenia biura o hall o powierzchni ok. 80m2. Lokal jest klimatyzowany. Znajduje się w budynku z całodobową ochroną, monitoringiem i parkingiem podziemnym (możliwość wynajęcia miejsc parkingowych).Czynsz najmu to 9 € /m2 netto plus opłaty eksploatacyjne oraz media.Jest to cesja umowy najmu. Informacje odnośnie odstępnego telefonicznie.Ogłoszenie bezpośrednie, bez prowizji.Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Proponujemy do wynajęcia klimatyzowane pomieszczenie biurowe składające się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 80,20 m2 (kolejno 40,1 m2, 20,05 m2, 20,05 m2) z możliwością indywidualnego dostosowania dla potrzeb najemcy w lokalizacji Łódź Śródmieście. Lokal położony jest w centrum miasta, z dogodnym dojazdem zarówno środkami komunikacji miejskiej (przystanek tramwajowy linii 15 i 17 oraz autobusowy linii 57, 85A, 85B, N4A i N4B) , jak i własnym transportem. Znajduje się w sąsiedztwie ul. Piotrkowskiej (1,3 km), Nowego Centrum Łodzi jak i Dworca Łódź Fabryczna. Biuro posiada bezpłatny dostęp do Internetu. Meble i sprzęty widoczne na zdjęciach nie są przeznaczone do najmu. Wynajmujący może udostępnić meble: biurka, szafki, regały biurowe, fotele obrotowe, krzesła ISO, stoliki okolicznościowe, wieszaki, szafy ubraniowe, urządzenie wielofunkcyjne, aparaty telefoniczne. Teren jest monitorowany i dozorowany. Dysponujemy miejscami parkingowymi. Łatwy dojazd do budynku oraz lokalizację w samym centrum miasta doceni każdy. Biuro znajduje się na 4 piętrze z windą. W dodatku na piętrze znajduje się kuchnia, WC, a także umiejscowiony jest taras widokowy na samo Centrum miasta. W pobliżu biura mieszczą się supermarkety, apteki, przychodnia lekarska, Poczta Polska, Centrum Sportu, przychodnia weterynaryjna, szkoły, przedszkole i żłobek. Biuro jest dostępne od zaraz. Stawka netto: 53,00 zł/m2 wynajmowanej powierzchni + prąd Miesięczna cena netto wynosi 4250,60 zł netto + prąd Zapraszamy Państwa serdecznie do obejrzenia biura!
Przedstawiam ofertę na wynajem pomieszczenia biurowego o powierzchni 25 mkw. Biuro znajdują się na 7 piętrze w budynku biurowym zlokalizowanym są przy ul. Szosa Chełmińska 26 w najbliższym sąsiedztwie starówki. Z okien piękny widok na starówkę Cena za biuro jest ceną netto bez dodatkowych obciążeń - w cenie prąd i ogrzewanie. Do wspólnego użytku na każdym piętrz korytarz i łazienki z WC. Biuro jest naszą własnością nie jesteśmy biurem pośrednictwa nieruchomości. Zapraszamy do oglądania tego pomieszczenia oraz innych biur w tym budynku o różnej powierzchni. Zapraszamy do oglądania w razie pytań kontakt telefoniczny 60*******07
Zwalniamy powierzchnię biurową i poszukujemy nowego najemcy. Klimatyczne miejsce w zabytkowym budynku po generalnym remoncie, z pełnymi mediami. Znajdujemy się w centrum Wrocławia, w pobliżu pl. Bema. W skład powierzchni lokalu wchodzą: * duża sala szkoleniowa * hol główny (możliwość dowlonej adaptacji) * pomieszczenie biurowe za szklanymi drzwiamy * pomieszczenie socjalne (zabudowa kuchenna, zmywarka i płyta indukcyjna) * dwie toalety oraz magazynek Lokal wolny od marca!!! Zachęcamy do kontaktu telefonicznego pon-pt 8:30-16:30 -> 53*******20. Możliwość obejrzenia lokalu po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania.
Prezentowany lokal biurowy o powierzchni 39 m² mieści się na pierwszym piętrze w czterokondygnacyjnym budynku należącym do ELKOP SE, zlokalizowany w ścisłym centrum Elbląga przy alei Grunwaldzkiej 2i. Lokale o wysokim standardzie, wyposażone w: - niezależna klimatyzację, - instalację światłowodową, - instalację domofonową, - kontrole dostępu, - nowoczesne źródła oświetlenia LED, - wykładzinę lub panele, - do dyspozycji naszych Klientów, zostały udostępnione aneksy kuchenne, Dla Najemców posiadających własny środek transportu, udostępniamy miejsca postojowe. W ramach przyszłej współpracy istnieje możliwość adaptacji lokalu do potrzeb Najemcy. Na koszty ponoszone przez Najemcę składają się: stawka miesięcznego czynszu w kwocie 31 zł netto/m², opłata eksploatacyjna w wysokości 12,50 zł netto/m² oraz opłaty za zużyte media. Zapraszamy na Nasz kanał na YouTube - Wynajem ELKOP.

Biurowiec Skarabeusz to idealne miejsce dla najbardziej wymagających klientów. Świetna lokalizacja w centrum Mielca przy ul. Kazimierza Jagiellończyka w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca PKP oraz Dworca PKS wraz z dostępnością miejsc parkingowych jest tego najlepszym potwierdzeniem. Lokal objęty ofertą ma powierzchnię 69 m2 i znajduje się na 1 piętrze biurowca wyposażonego w windę. Cena czynszu zawiera koszt centralnego ogrzewania oraz części wspólnych. Do wspomnianej ceny najmu należy doliczyć koszt zużycia energii elektrycznej.

Biurowiec Skarabeusz to idealne miejsce dla najbardziej wymagających klientów. Świetna lokalizacja w centrum Mielca przy ul. Kazimierza Jagiellończyka w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca PKP oraz Dworca PKS wraz z dostępnością miejsc parkingowych jest tego najlepszym potwierdzeniem. Lokal objęty ofertą ma powierzchnię 34,9 m2 i znajduje się na 1 piętrze biurowca wyposażonego w windę. Cena czynszu zawiera koszt centralnego ogrzewania oraz części wspólnych. Do wspomnianej ceny najmu należy doliczyć koszt zużycia energii elektrycznej.

Lokal o powierzchni 33m2 - trzecie piętro w budynku biurowo-usługowym przy ul. Mickiewicza 15A.Budynek usytuowany przy centrum przesiadkowym komunikacji miejskiej, co zapewnia bardzo dogodny dojazd. Koszt najmu to 23zł/m2+ opłaty. Zapraszam do kontaktu.
Super lokalizacja - centrum.Jedno pomieszczenie biurowe o metrażu 13 m2.Oddzielne wejścia z korytarza .Lokal znajduje się na III piętrze,korytarze ,piętro odmalowane i odnowione. Łazienka damska i męska - wyremontowane. Koszty eksploatacyjne 20-22 zł/m2. Dodatkowo ogrzewanie 30-40 zł/m-c . Miejsce parkingowe - Koszt 200,00 zł netto. Parking zewnętrzny, monitorowany, wjazd przez bramę.Elewacja budynku odnowiona.Biorąc pod uwagę standard i lokalizację bardzo bobra cena super lokalizacja.Zapraszam na prezentację.Zdjęcia poglądowe.. Licencja 13 288 .Andrzej Krause tel.(użyj formularza kontaktowego) Zapraszamy na prezentację.Pośrednik prowadzący ofertę Andrzej Krause tel.(użyj formularza kontaktowego) nr licencji 13 288Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Szukasz pokoju biurowego, trochę szytego na miarę!! Świetnie trafiłeś :) Jesteśmy właścicielem takich właśnie przytulnych lokali, z przemiłymi najemcami do których grona możesz dołączyć :) Oferujemy do wynajęcia kameralne powierzchnie biurowe zlokalizowane w Centrum Biurowym Domar. Usytuowanie przy największym węźle komunikacyjnym w Krakowie – dwupoziomowym Rondzie Mogilskim zapewnia idealny dojazd transportem publicznym - tramwaj odjeżdża co minutę!! Lokalizacja zapewnia również bardzo dobrą komunikację pieszą i rowerową. W bezpośredniej okolicy są sklepy spożywcze, centra fitness, strefa gastro, 2 minuty Galeria Krakowska. Z uwagi na bliskość Sądu, Urzędu Miasta i innych jednostek administracyjnych, świetnie się u nas czują kancelarie prawnicze, rachunkowe, ale i mamy kilka perełek, które doceniły łatwość dojazdu, spokój pracy i naszą postawę frontem do klienta. Obecnie w budynku dostępny mamy lokal biurowy o powierzchni 20 m2, znajdujący się na II piętrze, pełna infrastrukturą biurową, mi.in. stabilne łącze internetowe - światłowód, autonomiczny domofon. Obiekt monitorowany 24/7 z bezpiecznym wejściem na chip interkom. Serdecznie zapraszam do oglądania :)