Biuro w centrum
Biuro w samym centrum Warszawy, a jednocześnie przy spokojnej, cichej, urokliwej uliczce. Lokal składa się z 6 mini biur (od 1 do 3 osobowych), sali konferencyjnej, przestrzeni coworkingowej (3 miejsca), recepcji, WC oraz kuchni.Idealne biuro dla jednej firmy lub możliwość wynajmu w kilka instytucji.

Moduł Biurowy – 28 m² na 4. Piętrze w Centrum MiastaOferujemy do wynajęcia moduł biurowy o powierzchni 28 m², zlokalizowany na 4. piętrze budynku w ścisłym centrum miasta. To doskonałe miejsce dla firm, które cenią sobie prestiżową lokalizację i łatwy dostęp do miejskiej infrastruktury.Charakterystyka biura:powierzchnia: 28 m²dostęp do toalet na częściach wspólnychidealne na małe biuro Lokalizacja:położenie w samym centrum miasta, z dogodnym dostępem do komunikacji miejskiej i lokalnych usługbliskość restauracji, kawiarni i innych punktów usługowychbiuro zapewnia wygodę pracy w atrakcyjnej lokalizacji, z dostępem do wszystkich udogodnień miejskich.Budynek:Budynek biurowy położony w Śródmieściu u zbiegu ulic Żurawiej i Kruczej. W pobliżu znajduje się Dworzec Centralny, linie tramwajowe i autobusowe, metro, sklepy, restauracje, kawiarnie, hotele i atrakcje turystyczne Warszawy. Budynek oferuje 5700 m2 powierzchni biurowej na sześciu kondygnacjach naziemnych. Powierzchnia biurowa typowego piętra to 400 m2. W budynku znajduje się parking podziemny.Lokalizacja:Zapraszam do kontaktu i na prezentacje obiektu.Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 28,50 PLN Min. okres najmu (lat) : 1 Dostępne w budynku : kiosk, restauracja, Standard Klimatyzacja : Nie Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Nie Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : TakBezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : NieInformacje o budynku Rok budowy : 1968 Powierzchnia całkowita : 7 500 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 5 700 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 400 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nieNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Wynajmę biuro w centrum Szczecina dwa pomieszczenia plus łazienka Powierzchnia lokalu 56 m2 na parterze , drzwi antywłamaniowe, alarm wewnętrzny, Internet, parking Chętnych zapraszam do kontaktu.

Nowoczesne biuro do wynajęcia - PKP Żelazna, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 56COferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 195 m² w prestiżowym budynku biurowym w samym centrum Warszawy, przy Alejach Jerozolimskich. Budynek charakteryzuje się nowoczesnym designem, przestronnymi wnętrzami i doskonałą lokalizacją, w pobliżu stacji metra, dworców oraz innych środków komunikacji miejskiej.Lokalizacja:Ścisłe centrum Warszawy, w pobliżu Dworca Centralnego, stacji SKM i WKD, linii tramwajowych, autobusowych oraz stacji metraDogodna komunikacja i bliskość głównych punktów w mieścieKoszty wynajmu:Czynsz za biuro: 19,49 € / m² netto19,49 € x 195 m² = 3,796.55 € netto3,796.55 € x 4,3 PLN = 16,304.67 PLN nettoOpłata eksploatacyjna: 11 PLN / m² netto11 PLN x 195 m² = 2,145 PLN nettoParking naziemny: 128,54 € / miejsce netto128,54 € x 4,3 PLN = 552,02 PLN netto (opcjonalnie)Szacunkowy miesięczny koszt wynajmu (bez parkingu):16,304.67 PLN (czynsz) + 2,145 PLN (eksploatacja) = 18,449.67 PLN netto (bez VAT i mediów).Udogodnienia:? Klimatyzacja? Podwieszane sufity? Okablowanie elektryczne? Światłowód? Recepcja i ochrona 24h? Stojaki na rowery? Wykładzina?️ Restauracja i strefa relaksuSerdecznie zapraszam do kontaktu oraz umówienia prezentacji!

Nowoczesne biuro do wynajęcia - PKP Żelazna, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 56COferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 169 m² w prestiżowym budynku biurowym w samym centrum Warszawy, przy Alejach Jerozolimskich. Budynek charakteryzuje się nowoczesnym designem, przestronnymi wnętrzami i doskonałą lokalizacją, w pobliżu stacji metra, dworców oraz innych środków komunikacji miejskiej.Lokalizacja:Ścisłe centrum Warszawy, w pobliżu Dworca Centralnego, stacji SKM i WKD, linii tramwajowych, autobusowych oraz stacji metraDogodna komunikacja i bliskość głównych punktów w mieścieKoszty wynajmu:Czynsz za biuro: 19,49 € / m² netto19,49 € x 169 m² = 3,296.81 € netto3,296.81 € x 4,3 PLN = 14,181.68 PLN nettoOpłata eksploatacyjna: 11 PLN / m² netto11 PLN x 169 m² = 1,859 PLN nettoParking naziemny: 128,54 € / miejsce netto128,54 € x 4,3 PLN = 552,02 PLN netto (opcjonalnie)Szacunkowy miesięczny koszt wynajmu (bez parkingu):14,181.68 PLN (czynsz) + 1,859 PLN (eksploatacja) = 16,040.68 PLN netto (bez VAT i mediów).Udogodnienia:? Klimatyzacja? Podwieszane sufity? Okablowanie elektryczne? Światłowód? Recepcja i ochrona 24h? Stojaki na rowery? Wykładzina?️ Restauracja i strefa relaksuSerdecznie zapraszam do kontaktu oraz umówienia prezentacji!

Nowoczesne biuro do wynajęcia - PKP Żelazna, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 56COferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 161 m² w prestiżowym budynku biurowym w samym centrum Warszawy, przy Alejach Jerozolimskich. Obiekt charakteryzuje się nowoczesnym designem, przestronnymi wnętrzami oraz wysokim standardem wykończenia. Doskonała lokalizacja, blisko stacji metra i dworców, sprawia, że jest to idealne miejsce na działalność biurową.Lokalizacja:Ścisłe centrum Warszawy, w pobliżu Dworca Centralnego, stacji SKM i WKD, linii tramwajowych i autobusowych oraz stacji metraDoskonała komunikacja miejska i bliskość najważniejszych punktów w mieścieKoszty wynajmu:Czynsz za biuro: 19,49 € / m² netto19,49 € x 161 m² = 3,137.89 € netto3,137.89 € x 4,3 PLN = 13,494.21 PLN nettoOpłata eksploatacyjna: 11 PLN / m² netto11 PLN x 161 m² = 1,771 PLN nettoParking naziemny: 128,54 € / miejsce netto128,54 € x 4,3 PLN = 552,02 PLN netto (opcjonalnie)Szacunkowy miesięczny koszt wynajmu (bez parkingu):13,494.21 PLN (czynsz) + 1,771 PLN (eksploatacja) = 15,265.21 PLN netto (bez VAT i mediów).Udogodnienia:? Klimatyzacja? Podwieszane sufity? Okablowanie elektryczne? Światłowód? Recepcja i ochrona 24h? Stojaki na rowery? Wykładzina?️ Restauracja i strefa relaksuSerdecznie zapraszam do kontaktu oraz umówienia prezentacji!
Wynajmę lokal w samym centrum Warszawy Lokal o pow. 100m2, 4,5 m wysokości. Obecne przeznaczenie to biuro ale z możliwością zmiany. Cicha i spokojna okolica, tuż obok Nowego Światu (adres Nowy Świat) Zapraszam do kontaktu! posiadam też inne lokale na wynajem
Szukasz biura w centrum Gdyni? Nie musisz przepłacać za wynajem. Nasze biuro świadczy usługi dla biznesu - dysponujemy sporą powierzchnią w biznesowym biurowcu GCB w centrum Gdyni, dzięki czemu możemy zapewnić Twojej firmie najlepszą lokalizację. Oferujemy profesjonalną usługę biura wirtualnego (wynajem adresu do siedziby dla Twojej firmy + obsługa Twojej korespondencji), a także szereg innych usług, które ułatwią Ci prowadzenie biznesu – wynajem gabinetów lub małej salki spotkań + coworking. Płacisz niewielki abonament (90-175 zł) a otrzymujesz biuro dostosowane do Twoich potrzeb, bez dodatkowych opłat, bez czynszu, kosztu mediów, kosztu wynagrodzenia dla pracownika/sekretarki. Jesteśmy na rynku od 14 lat! Co ważne - jesteśmy też właścicielem biura, nie ryzykujesz więc utraty adresu jak w innych biurach, które tylko wynajmują lokal. Zajrzyj na naszą stronę www.strefabiznesu.gda.pl po więcej informacji i zdjęć. Ceny zaczynają się już od 90 zł za miesiąc

Oferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 51 m² w prestiżowym budynku położonym w samym centrum Warszawy, przy jednej z głównych arterii miasta - Alejach Jerozolimskich. Budynek charakteryzuje się nowoczesnym designem, przestronnymi i doświetlonymi wnętrzami, a także wysokim standardem wykończenia.Lokalizacja:Ścisłe centrum Warszawy, w pobliżu Dworca Centralnego, stacji SKM i WKD, linii tramwajowych i autobusowych oraz stacji metraDoskonała komunikacja miejska i bliskość najważniejszych punktów w mieścieKoszty wynajmu:Czynsz za biuro: 19,49 € / m² netto19,49 € x 51 m² = 993,99 € netto 993,99 € x 4,3 PLN = 4,267.56 PLN nettoOpłata eksploatacyjna: 11 PLN / m² netto11 PLN x 51 m² = 561 PLN nettoParking naziemny: 128,54 € / miejsce netto128,54 € x 4,3 PLN = 552,02 PLN netto (opcjonalnie)Szacunkowy miesięczny koszt wynajmu (bez parkingu):4,267.56 PLN (czynsz) + 561 PLN (eksploatacja) = 4,828.56 PLN netto (bez VAT i mediów).Udogodnienia:? Klimatyzacja? Podwieszane sufity? Okablowanie elektryczne? Światłowód? Recepcja i ochrona 24h? Stojaki na rowery? Wykładzina?️ Restauracja i strefa relaksuSerdecznie zapraszam do kontaktu oraz umówienia prezentacji!
Do wynajęcia pięknie umeblowane biuro w centrum! Oddam w dobre ręce mój ukochany lokal ze wszystkimi meblami widocznymi na zdjęciu!Lokal mieści się w świetnie zlokalizowanym miejscu - Kolejowa 12E.Budynek odnowiony z zewnątrz oraz wewnątrz. Mnóstwo miejsc postojowych dla Ciebie oraz Twoich klientów. Samo biuro znajduje się na drugim piętrze. Siedząc za biurkiem można podziwiać zachody słońca - widok dla którego nie chce się wcześnie wracać do domu.Lokal jest ponadprzeciętnie wysoki - kiedyś był to budynek magazynowy i urok loftowy na szczęście został w nim zachowany. Wysoki sufit (ponad 4m wysokości) plus dużo przeszkleń powoduje, że te miejsce wydaje się dwa razy większe niż jest w rzeczywistości.Na sam lokal składa się: główne biuro o powierzchni 33m2 w pełni urządzone wraz ze stolikiem kawowym i fotelem. Wszystkie meble z kolekcji VOX kupione jako nowe w salonie. W lokalu zainstalowana jest klimatyzacja korytarz o powierzchni 9m2 WC - standard, ok. 3m2 ANTRESOLA - 14m2; idealne na weekendowe spotkania ze znajomymi - żaden sąsiad nie ma tam władzy, a w ciągu tygodnia świetnie sprawdza się jako poczekalnia bądź przestrzeń do namysłu. Podana kwota najmu obejmuje:- widoczne na zdjęciach wyposażenie (meble)- opłaty za energię elektryczną- opłaty za ciepło- śmieci- woda Istnieje możliwość wynajęcia jeszcze dwóch lokali leżących obok siebie o parametrach:- 30m2 za 55zł/m2 (lokal nie jest umeblowany) W zależności od Twoich potrzeb istnieje więc możliwość wynajęcia ok 100m2 powierzchni biurowej. Zapraszam do kontaktu po więcej informacji, lokal dostępny od marca

Mam do wynajęcia biuro w centrum Poznania, okolice Placu Wolności, w kamienicy, na parterze, wejście z klatki schodowej, o powierzchni 84 m2, posiadające 3 niezależne pomieszczenia, korytarz i łazienkę w wysokim standardzie - świeżo po remoncie. Biuro jest w stanie idealnym, wyposażone, przystosowane do pracy 6-8 osób. Idealna na kancelarię adwokacką - odległość od sądu - ok. 500 metrów

Wynajmuje biuro w centrum Rybnika i poszukuje współnajemcy. Z biura korzystam od poniedziałku do środy, w godzinach od 9 do 16. Pozostałe dni (również soboty oraz popołudnia od poniedziałku do środy) są do dyspozycji. Biuro ma ok. 20 m, w pełni wyposażone. Idealne pod spotkania z klientami biznesowymi lub pod gabinet psychologiczny i pokrewne. Koszt podnajmu 550 zł miesięcznie.
Kameralne biuro w sercu Wrocławia – Komandorska 12Szukasz idealnej przestrzeni do pracy w centrum miasta? Oferujemy wynajem gotowego małego, kameralnego biura przy ul. Komandorskiej 12 – idealne rozwiązanie dla niewielkich zespołów czy firm poszukujących prestiżowej lokalizacji. Główne atuty biura: Powierzchnia: Doskonała dla średnich zespołów – kompaktowa, ale funkcjonalna. Lokalizacja: W centrum Wrocławia, tuż obok Arkad Wrocławskich/Dworca PKP, co zapewnia świetny dostęp do komunikacji miejskiej, sklepów i restauracji. Elastyczność: Krótka umowa najmu, dostosowane do potrzeb Twojej firmy. Dodatkowe udogodnienia: kuchnia na wyłączność, sala konferencyjna i strefa relaksu. Dlaczego warto wynająć właśnie tutaj? Komfort: Nowoczesna infrastruktura oraz klimatyzacja zapewniają idealne warunki pracy. Prestiż: Biuro w reprezentacyjnym budynku, które zrobi wrażenie na Twoich klientach i partnerach biznesowych. Oszczędność czasu: Biuro jest gotowe, poza podpisaniem umowy – wchodzisz i pracujesz. LokalizacjaKomandorska 12 to doskonałe miejsce w samym centrum Wrocławia – dogodny dojazd zarówno samochodem, jak i transportem publicznym. W okolicy znajdziesz wiele miejsc parkingowych, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Cena i szczegóły najmu Cena: 15,50-16,00 EUR/m² czynszu i 30,40 PLN/m² opłat eksploatacyjnych. Dostępność: Od zaraz! Nie zwlekaj! Skontaktuj się z nami, aby umówić się na prezentację tego wyjątkowego biura. To miejsce szybko znajduje najemców!
Mam do wynajęcia biuro w centrum Jarocina, ul. Paderewskiego 3. Poprzedni najemcy prowadzili w tym biurze gabinet dietetyczny oraz gabinet psychologiczny. Gabinet ma wyodrębnioną poczekalnie dla klientów. Media: Internet, prąd osobny licznik, woda osobny licznik, ogrzewanie gazowe rozliczane wg. metrów kwadratowych. POLECAM!!! Proszę dzwonić 6.0.1.4.3.5.2.2.3 Jeżeli nie odbieram telefonu proszę o sms, oddzwonię.
Do wynajęcia lokal na biuro/gabinet w biurowcu w centrum miasta lokalizacja - ul. S. Czarnieckiego 1 powierzchnia 22,60 m kw świeżo po remoncie lokal z indywidualnym alarmem, dostęp do lokalu całodobowy toalety w korytarzu cały obiekt także posiada alarm * wyposażenie tylko pokazowo cena: 2200 zł brutto w każdej chwili można umówić się na oglądanie lokalu. 71 3550435
Szukasz małego biura do wynajęcia w centrum Wrocławia? Komandorska 12 to nowoczesny biurowiec w ścisłym centrum Wrocławia, idealny dla firm poszukujących małego biura w centrum Wrocławia. Budynek wyróżnia się zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi zwiększającymi komfort pracy oraz znajduje się zaledwie kilka minut spacerem od głównych przystanków komunikacyjnych.Wynajem obejmuje powierzchnię biurową o łącznej wielkości 151,40 m². Biuro znajduje się na 3. piętrze i jest gotowe do wprowadzenia od 1.01.2025 r.. Przestrzeń jest częściowo wyposażona w podstawowe meble oraz spełnia wszystkie wymagania współczesnej przestrzeni biurowej. Dodatkowo, najemcy mają dostęp do wspólnej recepcji, sal konferencyjnych oraz kuchni.Czynsz najmu wynosi 16 EUR/m² netto + 30,40zł/m² netto opłat eksploatacyjnych.

PRIME ELITE POLECABiuro znajdujące się w centrum miasta, przy ul. Wspólnej.Powierzchnia 126m2 znajduje się na pierwszym piętrze i podzielona jest na 4 pokoje biurowe. W razie potrzeby istnieje możliwość zmiany aranżacji i wydzielenia dodatkowych pomieszczeń. Aneks kuchenny i toalety w części wspólnej. Biuro odświeżone, gotowe do wprowadzenia się.Dodatkowe informacje:- otwierane okna- wykładzina na podłogach- winda- ochrona, alarm, monitoring- okablowanie komputerowe i telefoniczne- światłowódNieruchomość znajduje się w doskonałym punkcie miasta z dostępem do głównych arterii komunikacyjnych. Liczne linie autobusowe i tramwajowe, Metro Centrum, Dworzec Centralny, SKM Śródmieście.Koszty:Czynsz 17 euro/m2 nettoEksploatacja 4euro/m2 nettododatkowo opłaty za media ( woda, prąd, ogrzewanie)Możliwa umowa na czas nieokreślony.
Poszukujesz miejsca dla siebie i swoich pracowników? Zapoznaj się z naszą ofertą! Przedmiotem wynajęcia jest pomieszczenie biurowe o powierzchni około 20m2. W pomieszczeniu znajdują się 4 stanowiska do pracy, zamykane na kluczyk prywatne szafki do przechowywania dokumentów oraz drukarka. W cenę wynajmu wliczone są dodatkowe usługi, takie jak: -udostępnienie adresu do korespondencji, -obsługa sekretariatu, -udostępnienie sali konferencyjno-szkoleniowej, na spotkanie z twoim klientem. Ponadto: -nie interesują Cię koszty związane z opłatą za media (wodę, prąd, ogrzewanie) czy Internet, -do dyspozycji dołączamy otwarty „coffe point”, w którym skorzystasz z czajnika, mikrofali, lodówki oraz pozostałych przedmiotów potrzebnych w biurze. Biuro znajduje się przy ul. Młyńskiej 5/9, w samym centrum Poznania!! Oferujemy również dodatkowe usługi takie jak: -przyjmowanie i obsługa klientów -prowadzenie kalendarza -obsługa poczty mailowej -zaufane biuro księgowe. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Do wynajęcia piękne biuro 270 m2 GLA, Centrum Warszawy STANDARD:open space2 focus roomysala konferencyjnagabinetsala spotkań / gabinetwykładzinafloor-boxynowoczesna komfortowa przestrzeńtoalety w częściach wspólnychwłasny aneks kuchennyATUTY:bliskość metraparking (miesięczne abonamenty)DOSTĘPNOŚĆ:Od zarazKOSZT:22,5 EUR/m2 netto - stawka czynszu32 PLN /m2 netto - service chargemediaZapraszam do kontaktuDysponujemy rozbudowaną bazą nieruchomości komercyjnych, pozwalającą na precyzyjne dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb. Niezależnie od specyfiki Twojego biznesu, z radością znajdziemy rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania. Przedstawiona wyżej propozycja nie jest ofertą w rozumieniu KC i należy ją traktować jako zaproszenie do dalszych rozmów.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Poszukujesz miejsca dla siebie i swoich pracowników? Zapoznaj się z naszą ofertą! Przedmiotem wynajęcia jest pomieszczenie biurowe o powierzchni około 20m2. W pomieszczeniu znajdują się 4 stanowiska do pracy, zamykane na kluczyk prywatne szafki do przechowywania dokumentów oraz drukarka. W cenę wynajmu wliczone są dodatkowe usługi, takie jak: -udostępnienie adresu do korespondencji, -obsługa sekretariatu, -udostępnienie sali konferencyjno-szkoleniowej, na spotkanie z twoim klientem. Ponadto: -nie interesują Cię koszty związane z opłatą za media (wodę, prąd, ogrzewanie) czy Internet, -do dyspozycji dołączamy otwarty „coffe point”, w którym skorzystasz z czajnika, mikrofali, lodówki oraz pozostałych przedmiotów potrzebnych w biurze. Biuro znajduje się przy ul. Młyńskiej 5/9, w samym centrum Poznania!! ZAPRASZAMY DO KONTAKTU
Lokalizacja: Ul. Sienkiewicza, Białystok Powierzchnia: 515 m² (możliwość wynajęcia części lokalu) Piętro: 6 (ostatnie) Oferujemy do wynajęcia przestronną i w pełni wyposażoną przestrzeń biurową, idealną dla firm poszukujących prestiżowej lokalizacji w samym sercu Białegostoku. Lokal znajduje się na ostatnim piętrze nowoczesnego biurowca, co zapewnia widok na panoramę miasta i doskonałe doświetlenie wnętrz. Co wyróżnia tę ofertę? Powierzchnia 515 m²: Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni do indywidualnych potrzeb najemcy. Wynajmij całość lub tylko wybraną część! Możliwość aranżacji: Lokal jest w trakcie renowacji, co daje szansę na dostosowanie wnętrza zgodnie z wymaganiami najemcy przy wynajmie całości. Doskonała lokalizacja: Biuro w centrum miasta, z łatwym dostępem do komunikacji publicznej, restauracji, kawiarni i innych udogodnień. Cena i warunki najmu: do ustalenia indywidualnie

Lokal biurowy (63,73m2) w Centrum Bydgoszczy Lokal znajduje się w niewielkiej odległości od Starego Miasta, w bardzo dobrze skomunikowanym punkcie. Funkcjonalny układ pozwala na dostosowanie obiektu do własnych potrzeb, niezależnie od branży prowadzonej działalności. Bliskość atrakcyjnego ciągu komunikacyjnego i pieszego, prywatny parking oraz obecność licznych punktów usługowych sprawia, że każdy nabywca odnajdzie tu rzesze potencjalnych klientów. Lokal pełni funkcję biurową, jednakże zmieniając sposób użytkowania lokalu, można zaaranżować go na mieszkanie. Jeden z rzutów przedstawionych w ofercie pokazuje układ biura, drugi z rzutów przedstawia układ mieszkania. Biuro składa się z poczekalni wraz z recepcją/sekretariatem, łazienki z wydzielonym osobnym WC oraz dwóch gabinetów (26,41m2 i 12,14m2). W mniejszym gabinecie znajduje się ukryty w szafie typu Komandor, niewielki aneks kuchenny. Układ mieszkania może się przedstawiać następująco: salon z aneksem (26,41m2), sypialnie (12,14m2 i 9,95m2), łazienka 6,5m2 oraz przedpokój. WYSOKI STANDARD WYKOŃCZENIA: Podłogi - włoskie płytki; Ściany - gładź gipsowa, glazura; Okna - PCV trzyszybowe z roletami zewnętrznymi sterowanymi elektrycznie; OPIS BUDYNKU: nowoczesny, pięciokondygnacyjny apartamentowiec z 2018 r. usytuowany w centrum Bydgoszczy INFORMACJE DODATKOWE Miejsca parkingowe: parkingi miejskie przy ulicy oraz w niewielkiej odległości parkin wielopoziomowy przy UM. Ogrzewanie: miejskie, klimatyzacja Media: prąd, woda, kanalizacja, internet. REWELACYJNA LOKALIZACJA: w niewielkiej odległości od Urzędu Miasta, Sądu Rejonowego, Starego Miasta i centrum. W pobliżu również centrum handlowe, szkoła, przedszkole, przystanki komunikacji miejskiej. CZYNSZ: 590,00 zł (obejmuje fundusz remontowy, zaliczki na wodę i wywóz nieczystości). PRZYLEGŁOŚCI: komórka lokatorska (2,82m2) znajdująca się na tej samej kondygnacji co lokal, oraz loggia 5,96m2 UMEBLOWANIE: w cenie lokalu::LINK DO STRONY -LS-9687
Lokal biurowy usytuowany w luksusowym apartamentowcu, doskonale nadający się na ekskluzywne biuro lub kancelarię. Niewątpliwym atutem nieruchomości jest doskonała lokalizacja w ścisłym centrum, w najbardziej reprezentacyjnej części miasta, na tyłach Nowego Światu. Najbliższa okolica ulicy Górskiego nadal przypomina Warszawę z przełomu XIX i XX wieku. Nieopodal znajdują się tętniące życiem ulice, Marszałkowska oraz pełna ekskluzywnych sklepów i restauracji Chmielna. Zaledwie krótki spacer dzieli kamienicę od Krakowskiego Przedmieścia, Starego Miasta oraz Ogrodu Saskiego. Oprócz adresu inwestycję wyróżnia także wysoka jakość wykończenia części wspólnych. Prestiżowy obiekt ogranicza się do ośmiu kondygnacji, osłaniających wewnętrzny dziedziniec. Stylowe patio z lustrem wody i starannie zaplanowaną zielenią tworzy zaciszny zakątek, zupełnie wyjątkowy w śródmiejskiej przestrzeni.Szlachetne gatunki drewna i marmur posłużyły do wykończenia ogólnodostępnych wnętrz budynku. Całości bardzo dobrze dopełnia elewacja z jasnego piaskowca i drewniana stolarka okienna, nadając minimalistycznej fasadzie ciepłą tonację. Sam lokal składa się z : 3 ( 4 ) pomieszczeń biurowych - z największej sali wydzielono pomieszczenie konferencyjne za pomocą ściany ze szkła. Biuro dwustronne, z oknami od południa na patio ( sala główna i konferencyjna) i północy. Opcjonalnie miejsce parkingowe pod budynkiem, płatne dodatkowo 500 zł. Do ceny doliczyć należy czynsz administracyjny ( ok. 1500 zł i opłaty za energię elektryczną wg. zużycia). W lokalu, do dyspozycji najemcy, znajdują się meble biurowe. Polecam!
Do wynajęcia gabinet/biuro w Centrum miasta przy ulicy Narutowicza 5. Gabinety/biura wolne od zaraz, możliwość dostosowania do potrzeb lekarza- specjalisty. W cenie media- prąd, ogrzewanie, dostęp do łazienki. Na miejscu parking- w miarę dostępności miejsc, możliwość wykupienia indywidualnego miejsca parkingowego za dodatkową opłatą miesięczną. Budynek oraz parking monitorowany. Podana cena brutto- biuro 8 m²
Funkcjonalne, umeblowane i eleganckie biuro w centrum miasta. Wyposażone w klimatyzację, meble i kuchnię. W cenie najmu koszty ogrzewania. Polecam i zapraszam do kontaktu. Wystawiam fakturę VAT 23%
Wynajmę lokal/biuro w centrum Rozprzy powierzchnia 12m2 z dostępem do zaplecza sanitarnego Super lokalizacja cena 1500zł/ miesięcznie plus opłaty tel 60*******37 lub 60*******40

Pamiętaj, wynagrodzenie biura REMAX NA TROPIE pokrywa wyłącznie strona sprzedająca.Przemysłówka Office: Twoje biuro w centrum KoszalinaSzukasz idealnej przestrzeni biurowej w samym sercu Koszalina? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sprzedaży lokali biurowych w nowoczesnej inwestycji "Przemysłówka Office" przy ul. Zwycięstwa 115.Nowoczesne biura w atrakcyjnych cenachOferujemy lokale biurowe o powierzchni od 14 m² do 150 m² w cenach już od 89 000 zł netto.Przykładem jest Lokal nr 1, o powierzchni 109,35 m², który składa się z 3 pomieszczeń biurowych, 2 pokoi oraz WC. Lokal posiada bezpośrednie wejście i duże witryny od strony ul. Zwycięstwa cena: 899 000 zł netto (+23% VAT).Dlaczego warto wybrać Przemysłówka Office?Nowoczesny, pięciokondygnacyjny budynek o łącznej powierzchni użytkowej 1 200 m².Doskonała lokalizacja w centrum miasta z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej i tras dojazdowych.9 miejsc parkingowych dostępnych w cenie 19 000 zł netto każde.Starannie wyremontowane, gotowe do użytkowania przestrzenie biurowe jedno- i wielogabinetowe.Wspólne zaplecze socjalne na każdym piętrze, szybki Internet światłowodowy, ochrona i serwis sprzątający.Koszalin jest idealnym miejscem dla biznesu!Jest dynamicznie rozwijającym się miastem z doskonałą infrastrukturą i dogodnymi połączeniami:Międzynarodowa trasa E-28 (Berlin-Kaliningrad),Droga ekspresowa S11 (północ-południe Polski),Droga ekspresowa S6 (Szczecin-Trójmiasto).Nie czekaj zainwestuj w swoją przyszłość i wybierz lokal biurowy w prestiżowej lokalizacji w centrum Koszalina!Agent prowadzący: Tymoteusz Lesiaktel.:883 334 831✉tymoteusz.lesiak@remax-polska.plW przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEDo wynajęcia nowoczesna powierzchnia biurowa w prestiżowym biurowcu w centrum Warszawy!Oferujemy powierzchnię biurową w nowoczesnym biurowcu, który powstał w 2002 roku i został całkowicie odnowiony w 2015 roku. Budynek wyróżnia się wysokim standardem rozwiązań adaptacyjnych, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających najemców. Certyfikat BREEAM In-Use na poziomie „bardzo dobry” zapewnia potwierdzenie proekologicznych rozwiązań, które są zastosowane w budynku.OFERTA NAJMUCzynsz za biuro: 18,5 EUR/m² netto + VATCzynsz za retail: 25,5 EUR/m² netto + VATOpłaty eksploatacyjne: 20 PLN/m² netto + VATWspółczynnik powierzchni wspólnych: 5,41%Okres najmu: 60 miesięcyParking podziemny: 180 EUR/miesiącParking naziemny: BrakLOKALIZACJA:Biurowiec znajduje się blisko stacji metra Świętokrzyska, co zapewnia bezpośredni dostęp do dwóch linii metra oraz licznych przystanków komunikacji miejskiej. W okolicy znajdują się liczne hotele, restauracje oraz obiekty handlowe, co sprawia, że jest to doskonała lokalizacja zarówno dla biznesu, jak i dla pracowników.KLUCZOWE LOKALIZACJE W OKOLICY:Metro ŚwiętokrzyskaMetro CentrumFilharmonia NarodowaKino AtlanticPark ŚwiętokrzyskiMetro Nowy ŚwiatOgród SaskiPrzystanek autobusowy (Jasna 04)STANDARD WYKOŃCZENIA:? Klimatyzacja? Okablowanie telefoniczne? Czujniki dymu? Światłowód? Recepcja?♂️ Ochrona? Kontrola dostępu? Stojaki na rowery?️ Podnoszone podłogi? Podwieszane sufity? Tryskacze? Okablowanie elektryczne? Okablowanie komputerowe? System zarządzania budynkiem (BMS)SZACUNKOWY MIESIĘCZNY KOSZT WYNAJMU (dla powierzchni 398 m²):Czynsz miesięczny (biuro + wspólne powierzchnie):18,5 EUR/m² × 398 m² = 7 363 EUR netto7 363 EUR × 4,3 (kurs wymiany) = 31 629 PLN nettoKoszty eksploatacyjne miesięczne:20 PLN/m² × 398 m² = 7 960 PLN nettoŁączny koszt miesięczny (czynsz + eksploatacja, bez parkingu):39 589 PLN nettoDodatkowo: Koszty mediów będą rozliczane na podstawie liczników.Lokal dostępny od zaraz!Zapraszam do kontaktu w celu umówienia prezentacji.
Pamiętaj, wynagrodzenie biura REMAX NA TROPIE pokrywa wyłącznie strona sprzedająca. Przemysłówka Office: Twoje biuro w centrum Koszalina Szukasz idealnej przestrzeni biurowej w samym sercu Koszalina? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą sprzedaży lokali biurowych w nowoczesnej inwestycji "Przemysłówka Office" przy ul. Zwycięstwa 115. Budynek przeszedł remont kapitalny w 2021 roku. Nowoczesne biura w atrakcyjnych cenach Oferujemy lokale biurowe o powierzchni od 14 m² do 150 m² w cenach już od 89 000 zł netto. Przykładem jest Lokal nr 1, o powierzchni 109,35 m², który składa się z 3 pomieszczeń biurowych, 2 pokoi oraz WC. Lokal posiada bezpośrednie wejście i duże witryny od strony ul. Zwycięstwa Cena: 899 000 zł netto (+23% VAT). Dlaczego warto wybrać Przemysłówka Office? Nowoczesny, pięciokondygnacyjny budynek o łącznej powierzchni użytkowej 1 200 m². Doskonała lokalizacja w centrum miasta z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej i tras dojazdowych. 9 miejsc parkingowych dostępnych w cenie 19 000 zł netto każde. Starannie wyremontowane, gotowe do użytkowania przestrzenie biurowe jedno- i wielogabinetowe. Wspólne zaplecze socjalne na każdym piętrze, szybki Internet światłowodowy, ochrona i serwis sprzątający. Wartością dodaną inwestycji jest możliwość zakupu lokalu z aktualnym najemcą! Nabywając lokal otrzymujesz dochód z najmu już od pierwszego dnia. Możesz kontynuować współpracę z obecnym najemcą lub wykorzystać lokal na potrzeby własnej działalności. Koszalin jest dynamicznie rozwijającym się miastem z doskonałą infrastrukturą i dogodnymi połączeniami: międzynarodowa trasa E-28 (Berlin-Kaliningrad), droga ekspresowa S11 (północ-południe Polski), droga ekspresowa S6 (Szczecin-Trójmiasto). Nie czekaj zainwestuj w swoją przyszłość i wybierz lokal biurowy w prestiżowej lokalizacji w centrum Koszalina! Agent prowadzący: Tymoteusz Lesiak tel.: (użyj formularza kontaktowego) ✉ W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Silver Office biurowiec z wyjątkową przestrzenią. Nasze motto to „Powierzchnie biurowe dopasowane do potrzeb Twojej firmy”. Oferujemy wynajem lokalu biurowego w atrakcyjnej lokalizacji: ul. Wyzwolenia 70. Gwarantujemy jasne i elastyczne zasady wynajmu, a także pełne wsparcie naszego zespołu. Przedstawiamy Państwu wyjątkową ofertę najmu lokalu o podwyższonym standardzie w biurowcu Silver Office. Przestronne, klimatyzowane biuro w bardzo dobrym stanie technicznym gotowe do wynajęcia już od dziś. Gabinet o powierzchni 20,60 m2 znajduję się na 3 piętrze. Cena to tylko 85 zł/m2 netto. W należności uwzględniona została opłata za media. W budynku znajdują się:- windy dla osób z niepełnosprawnościami,- sale konferencyjne na wynajem,- pomieszczenia socjalne na każdym piętrze,- przestrzenie pod serwerownie, Zapewniamy całodobowy dostęp do budynku, recepcję oraz pomoc w sprawach technicznych. LOKALIZACJA: Silver Office to biurowiec zlokalizowany w centrum Szczecina. W najbliższym otoczeniu znajdują się liczne sklepy, restauracje, banki, paczkomaty i Urząd Pocztowy. Punkt dobrze skomunikowany z najważniejszymi instytucjami w mieście takimi jak Urząd Skarbowy, Urząd Miasta, Urząd Marszałkowski. W bliskiej odległości znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe. Zapewniamy przejrzyste i elastyczne warunki najmu. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.Jesteś zainteresowany inną powierzchnią ? Skontaktuj się z naszym doradcą !

Do wynajęcia biuro 105,3 m2, piętro 1/8 z windą w budynku z 2003r., Praga-Południe, Saska Kępa.Doskonałe na siedzibę spółki, kancelarię, agencję kreatywną, biuro rachunkowe, towarzystwo ubezpieczeniowe, dla firmy programistycznej.Cena: 9 200 zł netto + media (woda, ogrzewanie, wywóz śmieci, prąd, internet). Wymagana kaucja.Prestiżowa lokalizacja, w centrum Saskiej Kępy. Wokół pełna struktura handlowo-usługowa, liczne sklepy i punkty usługowe, blisko bary i restauracje, wygodny dostęp do transportu publicznego: blisko przystanki autobusowe i tramwajowe.Biuro to:* pomieszczenie open-space;* sala konferencyjna;* magazyn;* serwerownia;* aneks kuchenny;* łazienka.W lokalu klimatyzacja, monitoring.Miejsce parkingowe w garażu podziemnym, dodatkowo płatne 370 złotych.Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
DO WYNAJĘCIA LOKAL BIUROWY W SERCU WROCŁAWIA! - Szewska 8 *BEZ PROWIZJI* Szukasz idealnego miejsca na prowadzenie swojego biznesu? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Lokalizacja: Nasze biuro znajduje się na 1 piętrze biurowca Centrum Biznesu Magdalena, zlokalizowanego w samym sercu Wrocławia przy ulicy Szewskiej. Zaledwie kilka kroków dzieli Cię od Rynku, co gwarantuje łatwy dostęp do kluczowych punktów miasta. Oferujemy przestronne biuro o powierzchni netto 73m2, które idealnie nadaje się do różnorodnych działań biznesowych. Czynsz najmu: 75zł/m2 netto+ opłaty eksploatacyjne 16zł/m2 +prąd według zużycia Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na oglądanie i dowiedzieć się więcej o naszej ofercie wynajmu. Kontakt: Dominika JonikTelefon: (użyj formularza kontaktowego)

Biuro do wynajęcia - Atrium Garden, Warszawa, Aleja Jana Pawła II 19Oferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 489 m² w nowoczesnym budynku biurowym klasy A w samym sercu Warszawy, przy Rondzie ONZ. Budynek oferuje przestronną powierzchnię biurową z doskonałą komunikacją miejską i bliskością Dworca Centralnego. To idealne miejsce dla firm poszukujących wygodnego dostępu do środków transportu oraz wysokiego standardu biura.Lokalizacja:Ścisłe centrum Warszawy, przy Rondzie ONZDoskonały dostęp do środków transportu: metro, tramwaje, autobusy oraz Dworzec CentralnyKoszty wynajmu:Czynsz za biuro: 19,5 € / m² netto19,5 € x 489 m² = 9,525.50 € netto9,525.50 € x 4,3 PLN = 40,930.65 PLN nettoOpłata eksploatacyjna: 29 PLN / m² netto29 PLN x 489 m² = 14,181 PLN nettoParking podziemny: 200 € / miejsce netto200 € x 4,3 PLN = 860 PLN netto (opcjonalnie)Szacunkowy miesięczny koszt wynajmu (bez parkingu):40,930.65 PLN (czynsz) + 14,181 PLN (eksploatacja) = 55,111.65 PLN netto (bez VAT i mediów).Udogodnienia:? Klimatyzacja?️ Podnoszone podłogi? Podwieszane sufity? Okablowanie elektryczne, telefoniczne, komputerowe? Czujniki dymu? Światłowód? Tryskacze⚡️ Dwa źródła zasilania? Recepcja i ochrona 24h? Kontrola dostępu? Stojaki na rowery? Wykładzina? BMS (System Zarządzania Budynkiem)Serdecznie zapraszam do kontaktu oraz umówienia prezentacji!
Do wynajęcia biuro w biurowcu przy ul. Bitwy Białostockiej 8, świetnie skomunikowana dzielnica.Zdjęcia przedstawiają oferowany na wynajem lokal.Lokal w bardzo dobrym stanie, gotowy do pracy.Wspólny dla trzech lokali wspólny przedsionek z mini aneksem (nr 22/1)Posiadamy w ofercie więcej powierzchni biurowych, usługowych i magazynowych w tej lokalizacji, zapraszamy do kontaktu.
Do wynajęcia biuro o powierzchni 18m2, znajdujące się na 3 piętrze 4-ro piętrowego biurowca. Ciepłe i jasne, ogrzewanie i media w cenie.Istnieje możliwość adaptacji pomieszczeń na własne potrzeby.Zapraszam do kontaktu.
Do wynajęcia 50 m lokal na siedzibę firmy, biuro, kancelarię, studio, działalność finansową, biuro architektoniczne, biuro rachunkowe lub inne w centrum Łodzi. Trzy przechodnie pokoje o powierzchni 27 m2, 14m2 i 9 m2. Biuro na parterze biurowca, naprzeciwko głównego wejścia. Ściany w kolorze białym, na podłodze wykładzina. Stan techniczny lokalu - do wprowadzenia. Nieruchomość objęta jest systemem monitoringu i dozorem ochrony. Lokalizacja centrum Łodzi, ul Struga. Wygodna komunikacja miejska - biurowiec znajduje się w centrum miasta, blisko przystanków autobusowych i tramwajowych. W pobliżu Sąd Apelacyjny, Urząd Miasta, Poczta Polska oraz niezawodna Żabka. Sąd Apelacyjny 400 m Sąd Rejonowy dla Łodzi - Śródmieścia 1km Sąd Okręgowy 2 km Izba Administracji Skarbowej 600 m Urząd Miasta Łodzi 750 m Wydział Spraw Obywatelskich 1,2 km Kancelaria Komornicza w biurowcu Bank PKO SA 350 m PZU SA 300 m Poczta Polska 300 m Piotrkowska 250 m Godziny otwarcia: Poniedziałek - piątek godz. 06:00-21:00 Sobota godz. 7:00-18:00 Koszt Całkowity koszt wynajmu 2850 zł. Bezpośrednio, bez pośredników. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i obejrzenia lokalu, po wcześniejszy umówieniu terminu. W razie pytań zachęcam do kontaktu mailowego/telefonicznego. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.
125 m w samym centrum Warszawy - na przeciwko Dworca Centralnego. W ofercie inne metraże dostępne od zaraz. Mamy również inne oferty biur, na innych piętrach. Biura do wynajęcia w Centrum LIM w centrum Warszawy to powierzchnie biurowe o wysokim standardzie zlokalizowane w budynku hotelu Marriott. Cały czynsz z opłatami wynosi około - 14850zł (netto). Jest możliwość wynajmu na 3 albo 5 lat. Biurowiec Centrum LIM jest jednym ze najbardziej rozpoznawalnych i charakterystycznych wieżowców w centrum Warszawy. Budowa obiektu zakończyła się w 1989 roku. Budynek posiada 43 kondygnacje naziemne i łączy funkcje biurowe oraz hotelowe. Na kondygnacjach podziemnych znajduje się parking dla 178 aut. Układ piętra zapewnia elastyczną aranżację powierzchni dla potencjalnych najemców. W budynku znajdziemy liczne udogodnienia jak: apteka, bank, bankomat, basen, biuro podróży, centrum medyczne, fitness club, fryzjer, galeria handlowa, hotel, kantor, kawiarnie i restauracje, kino w pobliżu, myjnia, paczkomat, kasyno i wiele innych. Jeśli ta nieruchomość nie jest tą, której potrzebujesz, sprawdź inne nieruchomości, które mamy w naszej ofercie w tej lokalizacji lub w regionie albo skontaktuj się z nami. Zobacz magazyny i hale produkcyjne oraz powierzchnie biurowe i tereny inwestycyjne znajdujące się w innych głównych miastach w Polsce w województwach mazowieckim, łódzkim, wielkopolskim, lubuskim, śląskim, dolnośląskim, pomorskim, opolskim, małopolskim, podkarpackim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, świętokrzyskim i lubelskim dostępne od zaraz lub do wybudowania zgodnie z potrzebami Twojej firmy. Jeśli szukasz większej powierzchni do wynajęcia lub zakupu w tej lokalizacji lub innym województwie, skontaktuj się z nami. Zapraszamy do kontaktu. Mamy również * Prezentowane ogłoszenie nie jest ofertą handlową, w celu weryfikacji dostępności i warunkach najmu prosimy o kontakt DODATKOWE INFORMACJE: Standard: bardzo dobry Typ podłogi: wykładzina dyw. Łącze internetowe: tak Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: klimatyzowane Prąd: jest Woda: miejska Typ budynku: wieżowiec Typ parkingu: garaż podziemny Stan lokalu: bardzo dobry Winda: tak Ochrona: tak Klimatyzacja: tak Forma najmu: najem od właściciela Serwerownia: tak Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!

Moduł biurowy połozony na 3 piętrze, zaaranżowany w układzie gabinetowym.Budynek:Nowoczesny budynek biurowy klasy A zlokalizowany w Śródmieściu Warszawy. Biurowiec posiada wysoki standard wykończania powierzchni. Powierzchnie są doskonale doświetlone i łatwe w aranżacji. Tuż przy budynku położony jest hotel, a w niewielkiej odległości galeria handlowa. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej (metro, tramwaj, autobus, kolej).Lokalizacja:Biurowiec w Centrum w kierunku Żoliborza. Building:North Gate is an 94 m high office building designed in accordance to the international standards. The 25-storey building offers over 28,000 sq m of rentable office space, providing the necessary flexibility as well as the technical and security standards that can be expected from a state-of-the-art office building. The implemented solutions including the fan-coil units and the raised floors allow for free and efficient planning of space. Glazed façades maximize natural daylight, while offering spectacular views of the Warsaw skyline. The five-level parking provide a total of 310 parking spaces available for the tenants. The ground floor offers several facilities including a lobby, main reception, retail units and a restaurant, all under a 24 hours a day security service with access control.Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 27,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 5,33 % Min. okres najmu (lat) : 5 Parking podziemny - miejsce : 160 EUR Dostępne w budynku : kantyna, Standard Klimatyzacja : Tak Biuro serwisowane : Nie Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : TakBudynek Rodzaj budynku : BiurowiecBezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : NieInformacje o budynku Rok budowy : 2008 Powierzchnia całkowita : 29 650 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 28 150 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 2 170 m2 Kondygnacje naziemne : 24 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : breem - very good Współ. miejsc parkingowych : 100Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Dwupokojowe biuro o łącznej powierzchni 36 mkw. Pokoje znajdują się jeden obok drugiego, posiadają duże trzy skrzydłowe okna PCV, na podłodze panele podłogowe, pastelowe kolory ścian, sufit podwieszany armstrong wraz z oświetleniem rastrowym. Zainteresowanym osobom udzielimy więcej informacji.Podana cena jest ceną netto i nie zawiera zryczałtowanych kosztów eksploatacyjnych lokalu (14zł /1mkw). Biuro znajduje się na terenie ogrodzonego i monitorowanego centrum biurowego w Śródmieściu Łodzi. Posiadamy duży parking, salę konferencyjną którą udostępniamy gratis*Zapraszamy do oglądania i rozmów.Centrum Biurowe Gdańska 91 Łódź (użyj formularza kontaktowego)

Na sprzedaż nowoczesne biuro w przedwojennej kamienicy w centrum Warszawy!Oferujemy na sprzedaż nowocześnie urządzone biuro o powierzchni 112 m², usytuowane na 3. piętrze w odnowionej kamienicy z windą przy Al. Jerozolimskich 99. Ta wyjątkowa nieruchomość znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, zaledwie 5 minut pieszo od Dworca Centralnego.Opis nieruchomości:- Lokal mieszkalny o powierzchni: 112 m²- Pomieszczenia:- 4 oddzielnych pomieszczeń biurowych- Osobna kuchnia- Łazienka z prysznicem- Przeszklona sala konferencyjna- Reprezentacyjny hall z recepcjąWysokość mieszkania to aż 337 cm!Standard wykończenia:- Biuro jest w pełni umeblowane i wyposażone w niezbędne sprzęty AGD.- Wnętrze wykończone w wysokim standardzie z użyciem materiałów najwyższej jakości.- Nowoczesny i elegancki design.- Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane.- Okna skierowane na wewnętrzne patio o wysokich parametrach akustycznych, zapewniają ciszę i komfort pracy.Dodatkowe informacje:- Na piętrze znajdują się tylko 2 lokale.- Zadbana klatka schodowa i patio.- Kamienica z windą.Lokalizacja:- Nieruchomość mieści się w samym sercu Śródmieścia.- W pobliżu znajdują się liczne przystanki komunikacji miejskiej oraz kolejki podmiejskiej - WKD oraz PKP.- Bliskość restauracji, kawiarni, teatrów oraz Centrum Handlowego Złote Tarasy.- W okolicy znajdują się sklepy spożywcze, lokale usługowe, bary, restauracje, piekarnie, placówki edukacyjne i medyczne, a także punkty o walorach turystycznych i historycznych.- Przystanki autobusowe i tramwajowe tuż pod budynkiem- Okolica tętniąca życiem, z dużą ilością ludzi - potencjalnych klientów.Podsumowanie:To wyjątkowa okazja na zakup prestiżowej nieruchomości w sercu Warszawy, idealnej na prowadzenie działalności biurowej. Lokalizacja oraz wysoki standard wykończenia gwarantują komfort i wygodę zarówno dla pracowników, jak i klientów.Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia się na prezentację biura.
UWAGA: KUPUJĄCY NIE PŁACI PROWIZJI! Do sprzedania dwa lokale mieszkalne na dwóch KW, połączone w jeden lokal z przeznaczeniem na cele mieszkalne lub biuro, siedzibę firmy, działalność gospodarczą.Lokal położony w ścisłym centrum (ul. Marszałkowska), z miejscami postojowymi, doskonałą komunikacją. Reprezentacyjne wejście, możliwość aranżacji lub pozostawienia obecnego układu pomieszczeń, to atuty tego miejsca. Zapraszam na wirtualny spacer i bezpośrednią prezentację nieruchomości. CENA DO NEGOCJACJI! CENA NETTO, MOŻLIWOŚĆ ODLICZENIA VATU PRZY ZAKUPIE LOKALU Z PRZEZNACZENIEM NA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ.
Do sprzedaży lokal o pow. 26 m2, położony w centrum miasta Koszalina przy ul. Kaszubskiej 16A. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze budynku biurowo mieszkalnego.Lokal nie posiada okien aczkolwiek jest zainstalowane odpowiednie zimne światło do pracy.Lokal składa się z trzech pomieszczeń 1) powierzchnia otwarta 2) wydzielona przestrzeń za ścianą działową na wieszaki i kącik gospodarczy 3) po wieszczenie zagospodarowane na bardzo dużą szafę do zabudowy. Na podłodze terakota, na ścianach gładź.Toaleta znajduje się na parterze. Wejście do budynku z chodnika z ulicy Kaszubskiej.Idealnie nadaje się na biuro, usługi.Opłaty do wspólnoty mieszkaniowej wynoszą 481,00 zł miesięcznie w skład którego wchodzi zaliczka na C.O., zaliczka na fundusz remontowy, eksploatacja, śmieci, zaliczka na wodę zimną. Dodatkowo biuro bardzo ciepłe i nie wymagało ogrzewanie i z tego tytułu zwrot za CO wyniósł w w tym roku 2077 złZapraszamy na oglądania.

Biuro do wynajęcia w prestiżowej lokalizacji w ścisłym Centrum. Przygotowane i zaaranżowane dla każdego klienta, podzielone na przestronne gabinety. Dostępny parking.Budynek:W budynku oferowane jest ponad 4000 m2 powierzchni biurowej. Dostępne moduły różnej wielkości. Właściciel dostosowuje pow do potrzeb nowego użytkownia - warunki do negocjacji uzależnione od długości umowy namu. W standardzie budynku są: całodobowa recepcja, ochrona i monitoring, obszerny hol wejściowy, przygotowane dla najemców lokale biurowe z infrastrukturą telekomunikacyjną. Obok budynku znajduje się całodobowy, płatny, miejski parking, dostępny dla gości i pracowników biurowca, hotel Novotel, restauracje, bary, banki. Centralna lokalizacja zapewnia szybką komunikację z Dworcem Centralnym i Lotniskiem Chopina oraz innymi, strategicznymi miejscami Warszawy.Lokalizacja:Siedmiokondygnacyjny budynek biurowy, położony w sercu Warszawy, w Śródmieściu, w bliskim sąsiedztwie skrzyżowania ulic Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 28,50 PLN Min. okres najmu (lat) : 3 Dostępne w budynku : fitness, kawiarnia, Standard Klimatyzacja : Nie Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : TakBezpieczeństwo Kontrola dostępu : Nie Czujniki dymu : Nie Tryskacze : Nie Alarm : TakInformacje o budynku Rok budowy : 1960 Powierzchnia całkowita : 6 000 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 4 050 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 800 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 1 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nieNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Oferuję na wynajem biuro w prestiżowym biurowcu klasy A+ o łącznej powierzchni 339m2, położone w samym centrum Warszawy w niedalekiej odległości od Złotych Tarasów. Atuty: Lokalizacja: w najprężniej rozwijającej się, tętniącej życiem, biznesowej części Śródmieścia Komunikacja: 500 m od przystanków tramwajowych i II linii metra, Nowoczesne rozwiązania: w budynku znajduje się piękne, duże lobby, 16 wind, budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami, Wysoki standard wykończeń: okładziny betonowe na ścianach, podświetlenia led, lada recepcji wykonana na zamówienie - kamień naturalny. Stół w sali konferencyjnej wykonany na zamówienie z włoskiego kamienia, Widok: z okien rozpościera się niesamowity widok na północną część Warszawy. Biuro składa się z: powierzchni typu open space dla 15-18 osób, bardzo reprezentacyjną recepcję z szatnią, oddzielny pokój 2- osobowy, 2 gabinety pełniące również funkcję sal spotkań, dużą salę konferencyjną dla minimum 14 osób z niesamowitym widokiem na północną część Warszawy, strefę do spotkań mniej formalnych (wydzielona część biura: sofa + fotele). Okolica: Blisko Ronda ONZ, w najprężniej rozwijającej się, biznesowej części Śródmieścia. Zaledwie 2 min pieszo do przystanku tramwajowego i II linii metra. W pobliżu liczne kawiarnie, restauracje, piekarnie, Centrum handlowe Złote Tarasy, Dworzec Centralny. Opłaty: 28,88 euro netto/m2 + opłata eksploatacyjna 39zł netto/m2 + opłaty za media wg wskazań licznika. Miejsca parkingowe dodatkowo płatne 250 euro za miejsce. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentacje! Pozdrawiam, Anna Wojda W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Piękne biuro w samym centrum miasta - NIEDALEKO STAREGO RYNKU - W całkowicie ODRESTAUROWANEJ KAMIENICY - biurowcu, z nową WINDĄ. Wysoki standard tego obiektu widać na zamieszczonych zdjęciach : wejścia do kamienicy, klatki schodowej i podwórza. / LOKALIZACJA zaznaczona na mapie ( płyta Starego Rynku ) nie jest właściwa w sposób zamierzony ! - 5- POKOJOWE komfortowe BIURO o powierzchni 156 m2 na 3 PIĘTRZE z WINDĄ. - ROZKŁAD POMIESZCZEŃ: / Wysokość pomieszczeń : średnio 300 cm. / KUCHNIA jest umeblowana i wyposażona. - LOKAL PO generalnym REMONCIE. - OKNA : NOWE PCV PODŁOGI : - w pokojach i na korytarzu WYKŁADZINA DYWANOWA. - w kuchni i w łazience PŁYTKI CERAMICZNE. OŚWIETLENIE : energooszczędny system oświetleniowy . - OGRZEWANIE lokalu ( + CIEPŁA WODA ) : własne gazowe. - INSTALACJE : - TELEFONICZNA + INTERNETOWA = I N E A - KOMPUTEROWA ( wyznaczone miejsce na serwer ) - ALARMOWA - DOMOFON. - CZYNSZ NAJMU : W zależności od okresu najmu, zróżnicowane stawki czynszu najmu: I wariant przy umowie na min. 5 lat , dwa pierwsze lata 5.500, następne 6.500 zł netto/miesiąc + vat + opłaty eksploatacyjne II wariant przy umowie na 3 lata pierwszy rok 5.500, następne 6.500 zł netto/miesiąc + vat + opłaty eksploatacyjne PŁATY EKSPLOATACYJNE : prąd + gaz + woda / ścieki + wywóz śmieci. KAUCJA : do uzgodnienia WOLNY : do uzgodnienia OKRES NAJMU : minimum 1 rok. - ZAPRASZAM - Kuba Kozłowski. - POBIERAM PROWIZJĘ od najemcy przy finalizacji transakcji. - UWAGA : PRZY tej OFERCIE NIE WSPÓŁPRACUJĘ z INNYMI BIURAMI pośrednictwa. - POWYŻSZE INFORMACJE NIE STANOWIĄ OFERTY w rozumieniu art. 66 i następnych KC. - INFORMACJE, które są mi przekazywane przez właścicieli lub innych dysponentów danych nieruchomości, MOGĄ - zgodnie z ich wolą - w każdej chwili ULEGAĆ ZMIANOM - w szczególności co do ceny . / Staram się, aby wszystkie publikowane przeze mnie informacje odpowiadały aktualnemu stanowi. - Biuro posiada aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla pośredników
Oferujemy do podnajmu część biura położonego na 26 ( ostatnim) piętrze w budynku biurowym w świetnej lokalizacji. W samym Centrum Warszawy, tuż przy Dworcu Centralnym z pięknym widokiem na Warszawę. Do podnajmu jest pokój biurowy o wielkości ok 26m ( 4-5 stanowisk pracy) plus współdzielenie sali konferencyjnej i pomieszczeń socjalnych. Kameralne biuro do pracy dla firm wymagających połączenia lokalizacji ścisłego Centrum z koniecznością przebywania w budynku biurowym. Cena zawiera czynsz oraz opłaty eksploatacyjne pomieszczenia i budynku wraz z energią elektryczną.
Oferujemy atrakcyjny lokal o ogólnej powierzchni 86 m2, położony na II piętrze w trzykondygnacyjnym budynku C, zlokalizowanym w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 276 C. Do czynszu najmu należy doliczyć podatek VAT oraz energię elektryczną płatną według wskazań podlicznika. Sąsiednie inwestycje takie jak Echo Fuzja, czy Ogrody Geyera świetnie pokazały jak ogromny potencjał mają tutejsze nieruchomości. Rewelacyjna lokalizacja oraz unikatowy, historyczny charakter otoczenia. Komunikacja miejska pozwoli dotrzeć do Śródmieścia w zaledwie kilka minut. W sąsiedztwie budynku znajduje się parking przeznaczony wyłącznie dla najemców i klientów (miejsca parkingowe w miarę dostępności). Teren jest ogrodzony, zapewniamy 24-godzinny monitoring oraz ochronę fizyczną nieruchomości. Dostęp do budynku możliwy jest całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Warto podkreślić, iż nieruchomość posiada dwie niezależne drogi dojazdowe od ul. Piotrkowskiej 276 (sąsiedztwo przystanku tramwajowego) oraz od ul. Milionowej 2. Zapraszamy do kontaktu.
Lokal biurowy w samym centrum Gliwic tuż przy rynku, powierzchnia od 16 do 90m2 drugie piętro. Idealnie nadaje się pod gabinet lekarski, kancelarię i inne usługi.
Lokal biurowy 23 m2 w centrum Białegostoku - Ogrodowa 4 w nowym budynku położonym przy skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza oraz Ogrodowej. Lokal położony jest na I piętrze budynku z windą. Wyposażony jest w rolety, klimatyzację, wykładzina położona jest na podłodze. Lokal przynależy do jednego z trzech w 56 m lokalu i jest największym z 3 osobnych pomieszczeń ze wspólną w pełni wyposażona częścią socjalną (mikrofalówka, lodówka i czajnik). Dostępna jest poczekalnia oraz toaleta wyłącznie dla klientów tego lokalu co daje dodatkowy komfort. Na korytarzu dostępna jest też druga toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podana cena obejmuje koszt najmu. Do ceny należy doliczyć VAT oraz koszt mediów. Niski czynsz to duży atut. Realne opłaty za czynsz, prąd to ok 200 zł. Istnieje również możliwość korzystania z Internetu światłowodowego. Kolejnym atutem jest własny parking przy budynku z 4 miejscami postojowymi dla użytkowników budynku. Dodatkowo jest możliwość wynajęcia miejsca postojowego w zamkniętym garażu przy ul Ciepłej/Fabrycznej, jest ok 5 min drogi od budynku. Lokal jest idealny pod działalność biurową agencja nieruchomości, usługi dla biznesu, ubezpieczenia itp. W lokalu obecnie jest prowadzona działalność usługowa dla biznesu. Istnieje możliwość użytkowania mebli przedstawionych na zdjęciach tj. 3 stoły i krzesła, które można z łatwością przestawiać w pomieszczeniu w dowolnej kombinacji. Wynajem bez pośredników, bez prowizji. Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny. W zależności od Państwa preferencji i w celu obniżenia kosztów najmu uwzględniamy także możliwość zawarcia elastycznej umowy pozwalającej na korzystanie z lokalu przez właściciela w uzgodnionych terminach.

Oferta bez prowizji Nowoczesna powierzchnia biurowa w biurowcu klasy A w centrum Gdyni przy ulicy Śląskiej.Lokal o powierzchni 377m2 na IV piętrze.Możliwość dowolnej aranżacji powierzchni. Powierzchnie klimatyzowane, podnoszone podłogi, podwieszane sufity.Budynek o wysokim standardzie, całodobowa ochrona, recepcja, rowerowania, hala garażowa.Czynsz najmu 14,5 EUR/m2Zaliczka na opłaty eksploatacyjne 27PLN/m2Wymagana kaucja lub gwarancja bankowa.Umowa na min. 3 lata.Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.