Lokal biurowy w nowoczesnym budynku | parking

Oferta dodana za pomocą MULTIPORTALU B e b r o k e r . pl Wynajmę lokal biurowy 14 m2, lokal znajduje się przy ul. Bartyckiej 116 (róg Czerniakowskiej) Lokal jest umeblowany, odnowiony, czysty. Biuro znajduje się w budynku, który wykończony jest w nowoczesnym stylu. Biuro czyste,odnowione, idealne na małą działalność. Dostęp do biura nieograniczony czasowo. Na terenie mieści się ogrodzony parking dla samochodów, zawsze kilka miejsc wolnych. W budynku dostepnę pomieszczenie socjalne oraz w pełni wyposażona kuchnia. Oferta kierowana jest bezpośrednio bez udziału agencji nieruchomości!!!! Zainteresowanych obejrzeniem biura proszę o kontakt telefoniczny: ***-***-*** Telefon: ***-***-***

Na wynajem lokal biurowy o pow.40 m2 w nowoczesnym Centrum Biznesowym! Przedmiotem oferty jest przestronny lokal biurowy o powierzchni 40m2 zlokalizowany na 7 piętrze nowoczesnego Centrum Biznesowego. Lokal nieumeblowany, na podłodze wykładzina, ściany w gładziach malowane. Piętro na którym zlokalizowany jest lokal oraz duże okna zapewniają piękne widoki na panoramę miasta. W budynku recepcja, monitoring, alarm. Przed budynkiem zamknięty parking- możliwość wykupienia miejsca parkingowego. Dodatkowo obok budynku duży ogólnodostępny, darmowy parking. Na piętrze wspólna toaleta damska i męska oraz pomieszczenie socjalne. Posiadamy w swojej ofercie jeszcze dwa biura o pow. 36m2 oraz 48m2 - szczegóły u Agenta. Przy dłuższej współpracy możliwość obniżenia kosztów najmu. Miesięczny koszt najmu: 2 300 zł + media (prąd) Kaucja zabezpieczająca: dwumiesięczna Nieruchomości prezentowane na naszych stronach nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Prosimy o kontakt z naszym biurem, celem ustalenia szczegółów transakcji. Agent prowadzący Martyna Hamerla tel. ***-***-*** e-mail: ma****a@n*****************.pl Więcej ofert na www.********************* Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Rafał Dzwonik (licencja nr: 21229) -------------------------- Więcej ofert na naszej stronie internetowej. Jeśli żadna oferta nie spełni Twoich oczekiwań, skontaktuj się z nami, znajdziemy nieruchomość specjalnie dla Ciebie! Oferta wysłana z systemu BCK Galactica Mieszko.my
Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni 77,30m², zlokalizowane w nowoczesnym, prestiżowym biurowcu Castor.Budynek ten stanowi część unikalnego kompleksu, w którego skład dodatkowo wchodzi nowo powstały budynek biurowy Pollux oraz park biurowo-magazynowy Górczyn. Castor zlokalizowany jest pomiędzy ul. Głogowską i Grunwald, doskonale skomunikowany z autostradą A2 oraz centrum Poznania.Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjny hol z recepcją. Na terenie kompleksu zlokalizowana jest restauracja, która serwuje urozmaicone śniadania, lunche i słodkie przekąski. Salka konferencyjna do dyspozycji klientów. W budynku znajduje się podziemna hala garażowa, z możliwością wynajęcia dedykowanego miejsca. Do budynku przynależy również parking naziemny.Bezpośredni kontakt: (użyj formularza kontaktowego) Michał Begiert(użyj formularza kontaktowego) Katarzyna Szajek (użyj formularza kontaktowego) Monika Grygier Standard biurowca:- klimatyzacja- centralna wentylacja- kuchnia- wykładzina- recepcja- monitoring- światłowód- uchylne okna- dostęp do komunikacji publicznej- budynek przystosowany dla niepełnosprawnych.Opłaty / koszty (stałe), netto:1) czynsz za lokal 77,30m[2]: 4 251,50 zł / miesięcznie;2) ryczałt opłata eksploatacyjna (zawiera: woda, ogrzewanie, energia elektryczna od części wspólnych, odpady komunalne, obsługa recepcji, monitoring, itp.);3) współczynnik powierzchni wspólnej - 11%;4) energia elektryczna według wskazań podlicznika.Opłaty / koszty (opcjonalne), netto:1) miejsce postojowe w hali garażowej: 300 zł / miesięcznie;2) dedykowane miejsce na parkingu naziemnym: 150 zł / miesięcznie;3) możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na elewacji budynku i na pylonie.Forma i warunki najmu:*) elastyczna umowa najmu, również na czas nieokreślony;*) kaucja za lokal w wysokości 3-miesiecznego czynszu.Wszystkie w/w ceny są cenami netto.
Wynajmę lokal biurowy zlokalizowany przy Al. 29 Listopada 20 w nowoczesnym budynku Voffice. Lokal biurowy o metrażu 258,45 m2 znajduje się na 5 piętrze budynku. W skład lokalu wchodzą: -Open Space ( na ok. 40 biurek) -2 małe sale konferencyjne (2 osobowe) -1 duża sala konferencyjna (6 osobowa) -kuchnia wyposażona z zmywarkę oraz lodówkę W części wspólnej znajduje się także korytarz, szatnia oraz toalety. Biuro charakteryzuje wysoki standard - klimatyzacja, otwierane okna, kanały podłogowe, okablowanie elektryczne, telefoniczne oraz komputerowe, czujniki dymu, kontrola dostępu, ochrona, monitoring, recepcja, która znajduje się na parterze biurowca. W budynku znajduje się również Bistro CityBreak. Codziennie przyjeżdża również dostawca z kanapkami i różnego rodzaju daniami na wynos. Do dyspozycji pracowników także jest piękny ogród, wiata rowerowa oraz bezpłatny parking znajdujący się przed budynkiem. Dodatkowo jest możliwość wynajmu podziemnego miejsca parkingowego w cenie 80 EUR miesięcznie (możliwość wynajęcia 2 miejsc postojowych lub więcej bezpośrednio od administracji budynku AFI) Lokal dostępny jest od 01.03.2023 -najem: 4124 EUR netto miesięcznie -koszty eksploatacyjne: 5700 zł netto miesięcznie -media według zużycia Lokal nie jest umeblowany, za wyjątkiem stałej zabudowy w kuchni.

028LW* Chełmiec, lokal biurowy,IIp/ poddasze, pow. 25m2, balkon, parking. Cena: 1500 zł + VAT Przedstawiamy Państwu najnowsza ofertę naszego biura, do wynajęcia lokal biurowy usytuowany na IIp/ poddasze w nowoczesnym budynku w Chełmcu. Nieruchomość o pow. 25m2 obejmuje : jedno pomieszczenie o pow.25 m2( pod podłodze powierzchnia wychodzi większa) z balkonem; łazienka z WC; balkon; istnieje możliwość własnej aranżacji pomieszczeń! do dyspozycji najemców ogrodzony, bezpłatny parking! W lokalu doprowadzona woda, możliwość zamontowania umywalki/ bądź przygotowanie pod aneks kuchenny! Standard wykończenia: nowe okna plastikowe; ściany w gładzi pomalowane na biało; na podłogach panele o wysokiej klasy ścieralności; oświetlenie punktowe; klimatyzacja i ogrzewanie centralne podłogowe; łazienka w płytkach z WC. Wszystkie media – indywidualnie opomiarowane ( podliczniki)! ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYNAJĘCIA DRUGIEGO LOKALU W TYM BUDYNKU! – pow. 35m2, dwa pomieszczenia, Cena: 1600 zł+ VAT! Zapraszamy do bezpłatnej prezentacji oferty. Wolne od zaraz! Cena: 1500 zł+VAT+ media+ kaucja dwumiesięczna. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo: 2100 Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo: 2100 Biuro Obrotu Nieruchomościami ŁACNA 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 22/3 tel./fax. 18 443 84 04 kom. 603 - pokaż numer telefonu - www.lacna.nrs.pl , lacna.gratka.pl

029LW* Chełmiec, lokal biurowy,IIp/ poddasze, pow.35m2. parking. Cena: 1600 zł + VAT Przedstawiamy Państwu najnowsza ofertę naszego biura, do wynajęcia lokal biurowy usytuowany na IIp/ poddasze w nowoczesnym budynku w Chełmcu. Nieruchomość o pow. 35m2 obejmuje : dwa przechodnie pomieszczenia biurowe/ usługowe; łazienka z WC; istnieje możliwość własnej aranżacji pomieszczeń! do dyspozycji najemców ogrodzony, bezpłatny parking! W lokalu doprowadzona woda, możliwość zamontowania umywalki/ bądź przygotowanie pod aneks kuchenny! Standard wykończenia: nowe okna plastikowe; ściany w gładzi pomalowane na biało; na podłogach panele o wysokiej klasy ścieralności; oświetlenie punktowe; klimatyzacja i ogrzewanie centralne podłogowe; łazienka w płytkach z WC. Wszystkie media – indywidualnie opomiarowane ( podliczniki)! Zapraszamy do bezpłatnej prezentacji oferty. Wolne od zaraz! Cena: 1600 zł+VAT+ media+ kaucja dwumiesięczna. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo: 2100 Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo: 2100 Biuro Obrotu Nieruchomościami ŁACNA 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 22/3 tel./fax. 18 443 84 04 kom. 603 - pokaż numer telefonu - www.lacna.nrs.pl , lacna.gratka.pl

lokal biurowy o pow. 287 m2 do wynajęcia, na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od 1 maja 2023 r. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: do ustalenia -koszty eksploatacyjne: do ustalenia -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234020

lokal biurowy o pow. 436 m2 do wynajęcia, na 5 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: do ustalenia -koszty eksploatacyjne: do ustalenia -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234019

atrakcyjny lokal biurowy o pow. 488 m2 na do wynajęcia na Ochocie, na 8 piętrze w nowoczesnym biurowcu okolicach ul. Białobrzeskiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - ,mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność-od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 8 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie. Wysokiej jakości lokal biurowy z możliwością dowolnej aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Najemca może wejść do lokalu zarówno w stanie istniejącym, jak również poczekać na nową aranżację przygotowaną pod kątem potrzeb Najemcy, co trwa około 2-3 miesięcy. Standard powierzchni biurowej: -Podwieszane sufity -Klimatyzacja -Podnoszone podłogi, -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: do ustalenia -koszty eksploatacyjne: do ustalenia -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 465 m2, Powierzchnia brutto: 488 m2, Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Parking: -miejsca w garażu podziemnym, -130 EUR/stanowisko/miesiąc. Współczynnik miejsc parkingowych: 1/130m2. Bardzo duży parking miejski przy budynku, (płatny w parkometrze). Umowa: -czas określony-5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składającym się z trzech części, oferujący na 15 kondygnacjach łącznie 70 000 m2 powierzchni użytkowej do wynajęcia, w tym około 64 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. Lokalizacja: Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i Reduta, a także liczne punkty usługowe i handlowe, przedszkola, obiekty sportowe, centra medyczne i urzędy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234004
Wynajmę lokal biurowy 16 m2, lokal znajduje się przy ul. Bartyckiej 116 (róg Czerniakowskiej) Lokal jest umeblowany, czysty. Biuro znajduje się w budynku, który wykończony jest w nowoczesnym stylu. Biuro czyste,odnowione, idealne na małą działalność. Dostęp do biura nieograniczony czasowo. Na terenie mieści się ogrodzony parking dla samochodów, zawsze kilka miejsc wolnych. W budynku dostepnę pomieszczenie socjalne oraz w pełni wyposażona kuchnia. Oferta kierowana jest bezpośrednio bez udziału agencji nieruchomości!!!!Zainteresowanych obejrzeniem biura proszę o kontakt telefoniczny: (użyj formularza kontaktowego)
Oferujemy lokal biurowy o powierzchni 12m2. Poszukujesz biura do pracy? ZADZWOŃ !!!!Szukasz dobrze skomunikowanego z miastem miejsca, gdzie mógłbyś prowadzić swój biznes? ZADZWOŃ !!! Wynajmij biuro w nowoczesnym kompleksie Njord Office.PROMOCJA:- 15% RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 12 MIESIĘCY- 20 % RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 24 MIESIĘCY ZADZWOŃ !!!! Dla najemców i ich gości dostępny jest nieodpłatnie parking dla kilkudziesięciu samochodów. Bezpośrednio przy budynku zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej w obu kierunkach (centrum oraz w kierunku ulicy Poznańskiej).Czas trwania promocji ograniczony do 31.05.2023r.

lokal biurowy o pow. 287 m2 do wynajęcia, na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236478

lokal biurowy o pow. 436 m2 do wynajęcia, na 5 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236477

klimatyzowany lokal usługowo-biurowy o pow. 37 m2 do wynajęcia na Mokotowie, na parterze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal znajdujący się na parterze biurowca. Powierzchnia z przeznaczeniem na cel biurowy czy usługowy. Lokal narożny. Dwa wejścia: z zewnątrz oraz z hallu recepcyjnego. Bardzo dobry dostęp do światła dziennego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 481 EUR, -koszty eksploatacyjne: 33,31 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,5%). Wynajmujący proponuje zachęty finansowe dla umowy na okres minimum 5 lat. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -46 miejsc parkingowych naziemnych, -532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, -cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc. W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów. Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2. Umowa: -czas określony- 3 - 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem. Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm. Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: -Kiosk, -Kantyna, -Parking z zapleczem dla rowerzystów, -Centrum konferencyjne, -Galeria handlowa, -Klub fitness, -Centrum medyczne, Zalety lokalizacji: Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236705
Właściciel bezpośrednio wynajmie lokal biurowy - 98 m2 na I piętrze w nowoczesnym budynku biurowo-handlowym. ul. Chełmońskiego na przeciwko Castoramy (Galeria Bronowice). Lokal umeblowany i wyposażony. Duża przestrzeń biurowa z wydzielonym szklaną ścianą gabinetem. Wyposażone w biurka, lampki, fotele, sofę, regały. Duże przeszklenia. Aneks kuchenny: płyta grzewcza, piekarnik, zmywarka, lodówka, stół z krzesłami, szafki. Łazienka: umywalka, sedes, pomieszczenie gospodarcze. Klimatyzacja. 4 miejsca postojowe - gratis plus parking Castorama i Galeria Bronowice Opłaty: Czynsz 4 500 zł netto/msc. plus opłaty eksploatacyjne plus media. Kaucja 3 x czynsz. Informacja pod numerem telefonu 66*******25 (w godzinach 9-17 - poniedziałek-piątek).
Lokal użytkowy 180 + 20 m2 w nowoczesnym prestiżowym budynku. wielkim atutem jest duży parking od frontu , cały posiada dobrze widoczne witryny. Jest doprowadzony internet światłowodowy. Bardzo oszczędne ogrzewanie gazowe nadmuchowe powietrza ( amerykańskie nagrzewnice Miller) . Cała powierzchnia do dowolnej aranżacji ze względu na konstrukcje budynku szkieletową monolityczną - Open Space . Duża powierzchnia na podświetlany szyld przypisana nad witrynami do lokalu.Znajduję się bezpośrednio przy drodze Katowice - Tychy, w okolicy Browar Tychy, BP, Orlen, Salon Mitsubishi , KFC, Salon Łazienek, salon drzwi , drukarnia, Salon Peugeot , Lidl, Biedronka ,myjnia samoobsługowy wraz ze stacją kontroli pojazdów, przy rozległej dzielnicy willowej oraz wiele innychLokal znajduje się na pierwszym piętrze , obecnie zlokalizowany jest tam ekskluzywny salon materacy i łóżek.Może służyć jako lokal handlowy, usługowy ,biurowy, gabinety kosmetyki, lekarskie , barber itpOferta bezpośrednio od właściciela bez pośredników.

klimatyzowany lokal usługowo-biurowy o pow. 37 m2 do wynajęcia na Mokotowie, na parterze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal znajdujący się na parterze biurowca. Powierzchnia z przeznaczeniem na cel biurowy czy usługowy. Lokal narożny. Dwa wejścia: z zewnątrz oraz z hallu recepcyjnego. Bardzo dobry dostęp do światła dziennego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 481 EUR, -koszty eksploatacyjne: 33,31 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,5%). Wynajmujący proponuje zachęty finansowe dla umowy na okres minimum 5 lat. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -46 miejsc parkingowych naziemnych, -532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, -cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc. W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów. Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2. Umowa: -czas określony- 3 - 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem. Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm. Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: -Kiosk, -Kantyna, -Parking z zapleczem dla rowerzystów, -Centrum konferencyjne, -Galeria handlowa, -Klub fitness, -Centrum medyczne, Zalety lokalizacji: Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 237130
Agencja Better Estates prezentuje lokal handlowo-usługowy usytuowany w nowoczesnym budynku „ Galeria pod sosną”, położony przy ulicy 1 Praskiego Pułku WP 17/19 w Warszawie, dzielnica Wesoła. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku od strony ulicy. W galerii znajduje się łącznie 17 lokali użytkowych. Powierzchnia: 67 m2 Stan lokalu: Wykończony, gotowy do użytkowania. Opis lokalu: lokal środkowy na 1 piętrze, duże witryny. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed galerią. Rok budowy: 2021, oddanie lokali do użytku - styczeń 2022. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza. Media: Do lokalu są doprowadzone następujące media - ogrzewania miejskie, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet. Przeznaczenie: - handel - lokal usługowy: salon fryzjerski, kosmetyczny, masaże, tatuaże, działalność medyczna, komputery - lokal biurowy Dostępność: od już. Cena: 644.000 zł netto Wystawiamy fakturę VAT.
Oferujemy lokal biurowy o powierzchni 12m2. Poszukujesz biura do pracy? ZADZWOŃ !!!!Szukasz dobrze skomunikowanego z miastem miejsca, gdzie mógłbyś prowadzić swój biznes? ZADZWOŃ !!! Wynajmij biuro w nowoczesnym kompleksie Njord Office.PROMOCJA:- 15% RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 12 MIESIĘCY- 20 % RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 24 MIESIĘCY ZADZWOŃ !!!! Dla najemców i ich gości dostępny jest nieodpłatnie parking dla kilkudziesięciu samochodów. Bezpośrednio przy budynku zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej w obu kierunkach (centrum oraz w kierunku ulicy Poznańskiej).Czas trwania promocji ograniczony do 31.07.2023r.
Agencja Better Estates prezentuje lokal handlowo-usługowy usytuowany w nowoczesnym budynku „ Galeria pod sosną”, położony przy ulicy 1 Praskiego Pułku WP 17/19 w Warszawie, dzielnica Wesoła. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku od strony ulicy. W galerii znajduje się łącznie 17 lokali użytkowych. Powierzchnia: 67 m2 Stan lokalu: Wykończony, gotowy do użytkowania. Opis lokalu: lokal środkowy na 1 piętrze, duże witryny. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed galerią. Rok budowy: 2021, oddanie lokali do użytku - styczeń 2022. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza. Media: Do lokalu są doprowadzone następujące media - ogrzewania miejskie, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet. Przeznaczenie: - handel - lokal usługowy: salon fryzjerski, kosmetyczny, masaże, tatuaże, działalność medyczna, komputery - lokal biurowy Dostępność: od już. Cena: 644.000 zł netto Wystawiamy fakturę VAT.
Wynajmę lokal biurowy 16 m2, lokal znajduje się przy ul. Bartyckiej 116 (róg Czerniakowskiej) Lokal jest umeblowany, czysty. Biuro znajduje się w budynku, który wykończony jest w nowoczesnym stylu. Biuro czyste,odnowione, idealne na małą działalność. Dostęp do biura nieograniczony czasowo. Na terenie mieści się ogrodzony parking dla samochodów, zawsze kilka miejsc wolnych. W budynku dostepnę pomieszczenie socjalne oraz w pełni wyposażona kuchnia. Oferta kierowana jest bezpośrednio bez udziału agencji nieruchomości!!!!Zainteresowanych obejrzeniem biura proszę o kontakt telefoniczny: (użyj formularza kontaktowego)

lokal biurowy o pow. 287 m2 do wynajęcia, na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239827

lokal biurowy o pow. 436 m2 do wynajęcia, na 5 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239826

atrakcyjny lokal biurowy o pow. 488 m2 na do wynajęcia na Ochocie, na 8 piętrze w nowoczesnym biurowcu okolicach ul. Białobrzeskiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - ,mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność-od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 8 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie. Wysokiej jakości lokal biurowy z możliwością dowolnej aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Najemca może wejść do lokalu zarówno w stanie istniejącym, jak również poczekać na nową aranżację przygotowaną pod kątem potrzeb Najemcy, co trwa około 2-3 miesięcy. Standard powierzchni biurowej: -Podwieszane sufity -Klimatyzacja -Podnoszone podłogi, -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 14,50-17 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 21,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 465 m2, Powierzchnia brutto: 488 m2, Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Parking: -miejsca w garażu podziemnym, -130 EUR/stanowisko/miesiąc. Współczynnik miejsc parkingowych: 1/130m2. Bardzo duży parking miejski przy budynku, (płatny w parkometrze). Umowa: -czas określony-5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Biurowiec w kompleksie biurowym składającym się z trzech części, oferujący na 15 kondygnacjach łącznie 70 000 m2 powierzchni użytkowej do wynajęcia, w tym około 64 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. Lokalizacja: Sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i Reduta, a także liczne punkty usługowe i handlowe, przedszkola, obiekty sportowe, centra medyczne i urzędy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239790
Wynajem -Lokal użytkowy 180 + 20 m2 w nowoczesnym prestiżowym budynku. Katowicka 41. Wielkim atutem jest duży parking od frontu , cały posiada dobrze widoczne witryny. Jest doprowadzony internet światłowodowy. Bardzo oszczędne ogrzewanie gazowe nadmuchowe powietrza ( amerykańskie nagrzewnice Miller) . Cała powierzchnia do dowolnej aranżacji ze względu na konstrukcje budynku szkieletową monolityczną - Open Space .Dwie toalety oraz pomieszczenie socjalne Duża powierzchnia na podświetlany szyld przypisana nad witrynami do lokalu.Znajduję się bezpośrednio przy drodze Katowice - Tychy, w okolicy Browar Tychy, BP, Orlen, Salon Mitsubishi , KFC, Salon Łazienek, salon drzwi , drukarnia, Salon Peugeot , Lidl, Biedronka ,myjnia samoobsługowy wraz ze stacją kontroli pojazdów, przy rozległej dzielnicy willowej oraz wiele innychLokal znajduje się na pierwszym piętrze , obecnie zlokalizowany jest tam ekskluzywny salon materacy i łóżek.Może służyć jako lokal handlowy, usługowy ,biurowy, gabinety kosmetyki, lekarskie , barber itpOferta bezpośrednio od właściciela bez pośredników.
Wynajem -Lokal użytkowy 180 + 20 m2 w nowoczesnym prestiżowym budynku. Katowicka 41. Wielkim atutem jest duży parking od frontu , cały posiada dobrze widoczne witryny. Jest doprowadzony internet światłowodowy. Bardzo oszczędne ogrzewanie gazowe nadmuchowe powietrza ( amerykańskie nagrzewnice Miller) . Cała powierzchnia do dowolnej aranżacji ze względu na konstrukcje budynku szkieletową monolityczną - Open Space .Dwie toalety oraz pomieszczenie socjalne Duża powierzchnia na podświetlany szyld przypisana nad witrynami do lokalu.Znajduję się bezpośrednio przy drodze Katowice - Tychy, w okolicy Browar Tychy, BP, Orlen, Salon Mitsubishi , KFC, Salon Łazienek, salon drzwi , drukarnia, Salon Peugeot , Lidl, Biedronka ,myjnia samoobsługowy wraz ze stacją kontroli pojazdów, przy rozległej dzielnicy willowej oraz wiele innychLokal znajduje się na pierwszym piętrze , obecnie zlokalizowany jest tam ekskluzywny salon materacy i łóżek.Może służyć jako lokal handlowy, usługowy ,biurowy, gabinety kosmetyki, lekarskie , barber itpNa podłogach nowa wykładnia przemysłowa.Oferta bezpośrednio od właściciela bez pośredników.
Wynajmę lokal biurowy 12 m2, lokal znajduje się przy ul. Bartyckiej 116 (róg Czerniakowskiej) Lokal jest umeblowany, odnowiony, czysty. Biuro znajduje się w budynku, który wykończony jest w nowoczesnym stylu. Biuro czyste,odnowione, idealne na małą działalność. Dostęp do biura nieograniczony czasowo. Na terenie mieści się ogrodzony parking dla samochodów, zawsze kilka miejsc wolnych. W budynku dostepnę pomieszczenie socjalne oraz w pełni wyposażona kuchnia.Podana cena jest ceną netto ale uwzględnia wszystkie opłaty - powierzchnie wspólne, prąd, grzanie, śmieci, internet. Oferta kierowana jest bezpośrednio bez udziału agencji nieruchomości!!!!Zainteresowanych obejrzeniem biura proszę o kontakt telefoniczny: (użyj formularza kontaktowego)

klimatyzowany lokal usługowo-biurowy o pow. 37 m2 do wynajęcia na Mokotowie, na parterze w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal znajdujący się na parterze biurowca. Powierzchnia z przeznaczeniem na cel biurowy czy usługowy. Lokal narożny. Dwa wejścia: z zewnątrz oraz z hallu recepcyjnego. Bardzo dobry dostęp do światła dziennego. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 481 EUR, -koszty eksploatacyjne: 33,31 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (3,5%). Wynajmujący proponuje zachęty finansowe dla umowy na okres minimum 5 lat. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -46 miejsc parkingowych naziemnych, -532 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, -cena: 100 EUR/stanowisko/miesiąc. W budynku znajdują się parkingi dla rowerów oraz prysznice dla rowerzystów. Współczynnik miejsc parkingowych: 1:70m2. Umowa: -czas określony- 3 - 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kompleks biurowy składający się z dwóch budynków i oferujący ok. 35 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej na wynajem. Pylony przed każdym wejściem zapewniają dobrą widoczność logotypów wszystkich firm. Udogodnienia dla Najemców w budynku i w sąsiedztwie: -Kiosk, -Kantyna, -Parking z zapleczem dla rowerzystów, -Centrum konferencyjne, -Galeria handlowa, -Klub fitness, -Centrum medyczne, Zalety lokalizacji: Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem). Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 241754

Agencja Better Estates prezentuje lokal handlowo-usługowy usytuowany w nowoczesnym budynku Galeria pod sosną , położony przy ulicy 1 Praskiego Pułku WP 17/19 w Warszawie, dzielnica Wesoła. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku od strony ulicy. W galerii znajduje się łącznie 17 lokali użytkowych. Powierzchnia: 67 m2 Stan lokalu: Wykończony, gotowy do użytkowania. Opis lokalu: lokal środkowy na 1 piętrze, duże witryny. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed galerią. Rok budowy: 2021, oddanie lokali do użytku - styczeń 2022. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza. Media: Do lokalu są doprowadzone następujące media - ogrzewania miejskie, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet. Przeznaczenie: - handel - lokal usługowy: salon fryzjerski, kosmetyczny, masaże, tatuaże, działalność medyczna, komputery - lokal biurowy Dostępność: od już. Cena: 630.000 zł netto Wystawiamy fakturę VAT.

Agencja Better Estates prezentuje lokal handlowo-usługowy usytuowany w nowoczesnym budynku Galeria pod sosną , położony przy ulicy 1 Praskiego Pułku WP 17/19 w Warszawie, dzielnica Wesoła. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku od strony ulicy. W galerii znajduje się łącznie 17 lokali użytkowych. Powierzchnia: 67 m2 Stan lokalu: Wykończony, gotowy do użytkowania. Opis lokalu: lokal środkowy na 1 piętrze, duże witryny. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed galerią. Rok budowy: 2021, oddanie lokali do użytku - styczeń 2022. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza. Media: Do lokalu są doprowadzone następujące media - ogrzewania miejskie, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet. Przeznaczenie: - handel - lokal usługowy: salon fryzjerski, kosmetyczny, masaże, tatuaże, działalność medyczna, komputery - lokal biurowy Dostępność: od już. Cena: 630.000 zł netto Wystawiamy fakturę VAT.

lokal biurowy o pow. 287 m2 do wynajęcia, na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242285

lokal biurowy o pow. 436 m2 do wynajęcia, na 5 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242284
Agencja Better Estates prezentuje lokal handlowo-usługowy usytuowany w nowoczesnym budynku „ Galeria pod sosną”, położony przy ulicy 1 Praskiego Pułku WP 17/19 w Warszawie, dzielnica Wesoła. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku od strony ulicy. W galerii znajduje się łącznie 17 lokali użytkowych. Powierzchnia: 67 m2 Stan lokalu: Wykończony, gotowy do użytkowania. Opis lokalu: lokal środkowy na 1 piętrze, duże witryny. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed galerią. Rok budowy: 2021, oddanie lokali do użytku - styczeń 2022. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza. Media: Do lokalu są doprowadzone następujące media - ogrzewania miejskie, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet. Przeznaczenie: - handel - lokal usługowy: salon fryzjerski, kosmetyczny, masaże, tatuaże, działalność medyczna, komputery - lokal biurowy Dostępność: od już. Cena: 630.000 zł netto Wystawiamy fakturę VAT.
Wynajmę lokal biurowy, lokal znajduje się przy ul. Bartyckiej 116 (róg Czerniakowskiej) Lokal jest umeblowany, odnowiony, czysty. Biuro znajduje się w budynku, który wykończony jest w nowoczesnym stylu. Biuro czyste,odnowione, idealne na małą działalność. Dostęp do biura nieograniczony czasowo. Na terenie mieści się ogrodzony parking dla samochodów, zawsze kilka miejsc wolnych. W budynku dostepnę pomieszczenie socjalne oraz w pełni wyposażona kuchnia.Podana cena jest ceną netto ale uwzględnia wszystkie opłaty - powierzchnie wspólne, prąd, grzanie, śmieci, internet. Oferta kierowana jest bezpośrednio bez udziału agencji nieruchomości!!!!Zainteresowanych obejrzeniem biura proszę o kontakt telefoniczny: (użyj formularza kontaktowego)
Wynajmę lokal biurowy, lokal znajduje się przy ul. Bartyckiej 116 (róg Czerniakowskiej) Lokal jest umeblowany, odnowiony, czysty. Biuro znajduje się w budynku, który wykończony jest w nowoczesnym stylu. Biuro czyste,odnowione, idealne na małą działalność. Dostęp do biura nieograniczony czasowo. Na terenie mieści się ogrodzony parking dla samochodów, zawsze kilka miejsc wolnych. W budynku dostepnę pomieszczenie socjalne oraz w pełni wyposażona kuchnia.Podana cena jest ceną netto ale uwzględnia wszystkie opłaty - powierzchnie wspólne, prąd, grzanie, śmieci, internet. Oferta kierowana jest bezpośrednio bez udziału agencji nieruchomości!!!!Zainteresowanych obejrzeniem biura proszę o kontakt telefoniczny: (użyj formularza kontaktowego)

podnajem ----------------- lokal biurowy o pow. 220 m2 na 14 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na 14 piętrze budynku biurowego na warszawskiej Ochocie, w okolicach ul. Białobrzeskiej. Powierzchnia biurowa gotowa do wejścia. Lokal w pełni umeblowany. Na powierzchni lokalu została wydzielona kuchnia. Standard powierzchni biurowej: -wysokość: 2,80 m do sufitu podwieszanego -klimatyzacja, -uchylne okna, -podwieszane sufity -podnoszone podłogi -wykładzina Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 26,41 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 32,80 PLN /m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,01 %). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Dwupoziomowy parking podziemny z 221 miejscami do dyspozycji dla Najemców. 70 EUR/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/50m2, Umowa: -minimalny okres: 32 miesiące; do 15.03.2026 r, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Projekt biurowy klasy A oferujący ok. 12 500 m2. nowoczesnej powierzchni biurowej do wynajęcia. Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Kontrola dostępu do budynku. Dwustronne zasilanie. Okablowanie telefoniczne. Okablowanie komputerowe. Okablowanie elektryczne. Czujniki dymu. Ochrona budynku. Recepcja. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 244790
Oferujemy lokal biurowy o powierzchni 12m2. Poszukujesz biura do pracy? ZADZWOŃ !!!!Szukasz dobrze skomunikowanego z miastem miejsca, gdzie mógłbyś prowadzić swój biznes? ZADZWOŃ !!! Wynajmij biuro w nowoczesnym kompleksie Njord Office.PROMOCJA:- 15% RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 12 MIESIĘCY- 20 % RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 24 MIESIĘCY ZADZWOŃ !!!! Dla najemców i ich gości dostępny jest nieodpłatnie parking dla kilkudziesięciu samochodów. Bezpośrednio przy budynku zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej w obu kierunkach (centrum oraz w kierunku ulicy Poznańskiej).Czas trwania promocji ograniczony do 31.08.2023r.

lokal biurowy o pow. 436 m2 do wynajęcia, na 5 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 246123

lokal biurowy o pow. 287 m2 do wynajęcia, na 9 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach stacji metra Al. Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy znajdujący się na parterze budynku biurowego na warszawskim Mokotowie. Aranżacja powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy: w układzie open space lub gabinetowym. Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja, -podnoszone podłogi, -uchylne okna, -podwieszane sufity, -wykładzina, Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 17,50 EUR/m2, -koszty eksploatacyjne: 20,50 PLN/m2, -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Darmowe wifi w budynku. Parking: 3 miejsca parkingowe dla lokalu. -Parking podziemny 100 EUR/miejsce/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/80 m2. Umowa: -czas określony: do ustalenia, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: 14-kondygnacyjny budynek biurowy klasy A. Powierzchnia typowego piętra to 1.500 m2. Wśród licznych udogodnień najemcy znajdą: centrum konferencyjne, restaurację z częścią kawiarnianą, myjnię samochodową, kiosk, salon fryzjerski, bankomaty oraz pralniomat. Doskonała lokalizacja nieruchomości tuż obok wejścia do stacji metra Wilanowska, u zbiegu 3 głównych arterii miasta jest jej niewątpliwym atutem. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają oferowany lokal Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 246121

DO WYNAJĘCIA LOKAL BIUROWY / PRODUKCYJNY o łącznej powierzchni 276 m2, składający się z dwóch części (wysoki parter 86m2 oraz I piętro 190m2). CENA WYNAJMU CAŁOŚCI = 7.999 zł + VAT + media MOŻLIWOŚĆ WYNAJMU KAŻDEGO PIĘTRA OSOBNO. Przedmiotem najmu jest lokal biurowy położony na ul. Kilińskiego w pobliżu ul. Przybyszewskiego. Lokal znajduję się w nowoczesnym budynku, jest w pełni wyposażony, po remoncie, dobrze doświetlony oraz z dala od ruchliwej ulicy. Media miejskie, ogrzewanie gazowe, klimatyzacja, prywatny parking. Lokal idealny pod siedzibę firmy w samym centrum miasta. OPCJE WYNAJMU: - całość - 276 m2 - 7.999 zł + VAT+ media. - wyższy parter - 86 m2 - cena 3.000 zł + VAT + media - I piętro - 190 m2 - cena 7.000 zł + VAT + media Link do spaceru lokalu 190 m2 = Link do spaceru lokalu 86 m2 =

Inwestycja 8% ROI, wynajęty lokal biurowy - Gdańsk Prezentujemy Państwu ofertę sprzedaży inwestycji w lokal biurowy w całości wynajęty. Nieruchomość usytuowana w nowoczesnym kompleksie usługowo-biurowym Nordika, przy ul. Jabłoniowej 20, w prężnie rozwijająca się dzielnica Gdańska. Wokół pełna infrastruktura handlowo - usługowa. Nieruchomość o powierzchni 403,17 m2 w wykończonym stanie: podłoga wykładzina, ściany GK, podwieszany sufit z punktowym oświetleniem, instalacja teletechniczna, klimatyzacja. Lokal podzielony na 8 niezależnych biur o metrażach od 31m2 - 65m2. Urokliwe i przestrzenne biura posiadają okna z panoramicznym widokiem na sąsiednie tereny i staw. Dodatkowym atutem jest część wspólna ( 40 m2 ) do użytku dla wszystkich lokali (kuchnia, lobby, jadalnia). Do nieruchomości przynależą 4 miejsca postojowe w hali garażowej. Niewątpliwym atutem jest bliskość obwodnicy Trójmiasta, Portu Lotniczego oraz bardzo dobry dojazd do centrum Gdańska. W odległości 20 m od budynku znajduje się przystanek autobusowy w odległości ok. 500 m pętla tramwajowa to główne atuty nieruchomości. Na parterze budynku znajduje się portiernia i ochrona, pracownicy oraz klienci mają do dyspozycji 2 windy, parking zewnętrzny. Sanitariaty umiejscowione są na każdy piętrze. Dodatkowo na parterze znajdują się pizzerie, pralnia oraz gabinety lekarskie. INFORMACJE FINANSOWE Lokal w całości wynajęty, umowy z długoterminowym okresem - dochód roczny około 300 000 zł netto, 23% stawka VAT. Zapraszamy do kontaktu.
Poszukujesz biura do wynajęcia? ZADZWOŃ !!!!Oferujemy pomieszczenia: od 8 m2 do 65 m2. Możliwość łączenia pomieszczeń. Oferujemy lokal biurowy o powierzchni 12m2. Poszukujesz biura do pracy? ZADZWOŃ !!!!Szukasz dobrze skomunikowanego z miastem miejsca, gdzie mógłbyś prowadzić swój biznes? ZADZWOŃ !!! Wynajmij biuro w nowoczesnym kompleksie Njord Office.PROMOCJA:- 15% RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 12 MIESIĘCY- 20 % RABATU ZA PIERWSZE DWA MIESIĄCE NAJMU PRZY ZAWARCIU UMOWY NA MIN. 24 MIESIĘCY ZADZWOŃ !!!! Dla najemców i ich gości dostępny jest nieodpłatnie parking dla kilkudziesięciu samochodów. Bezpośrednio przy budynku zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej w obu kierunkach (centrum oraz w kierunku ulicy Poznańskiej).Czas trwania promocji ograniczony do 30.11.2023r.
Wynajmę nowy lokal handlowo-usługowy usytułowany w nowoczesnym budynku – „ Centrum Wiślane”, położony przy ulicy Wimmera 14 w Niepołomicach, gmina Niepołomice. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku. Umiejscowienie: W centrum, w której znajduje się 10 lokali użytkowych. Powierzchnia: 121 m2 Stan lokalu: Deweloperski +. Opis lokalu: lokal narożny na 1 piętrze, duże okna. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed Centrum. Rok budowy: 2023, oddanie lokali do użytku – listopad 2023. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza Media: Do lokalu sądoprowadzone następujące media – ogrzewanie- pompa ciepła, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet (światłowód-umowa we własnym zakresie). Przeznaczenie: -handel. - lokal usługowy: salon fryzjerski, tatuaże, działalność medyczna, komputery. - lokal biurowy itp. Dostępność: od już. Więcej informacji pod nr. Telefonu 51*******00

Lokalizacja : Tychy, tereny przemysłowe, Oferujemy do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni 55m 2 znajdujący się w parterowym nowoczesnym i komfortowym budynku biurowym. Toalety i aneks kuchenny w części wspólnej z innymi najemcami. Standard powierzchni biurowej : sieć teleinformatyczna, wysokiej jakości wykładzina dywanowa, ścianki działowe z ochroną akustyczną, system wentylacji mechanicznej z klimatyzacją, możliwość regulacji zacienienia poprzez system elektrycznych żaluzji zewnętrznych Standard biurowca: Budynek wyposażony został w nowoczesne instalacje teletechniczne i grzewczo - chłodzące. Do dyspozycji Najemców znajdują się wspólnie użytkowane pomieszczenia kuchni i sanitariatów. Bezpieczeństwo obiektu zapewnia całodobowa ochrona. Otoczenie budynku to urządzone, zadbane tereny zieleni. Parking : teren obiektu ogrodzony . Dostępność: od już Stawka czynszu najmu : 55,00 zł/m2 z mediami + energia elektryczna + VAT W cenie: klimatyzacja, ogrzewanie, parking-miejsca postojowe, całodobowa ochrona budynku, sprzątanie. Więcej informacji: Inne nasze oferty: Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Możliwość wynajęcia większych powierzchni - całe piętro lub pół piętra. Dodatkowo na piętrze dostępny lokal o powierzchni 45,76 m2 Oferujemy do wynajmu biuro o powierzchni 40,9 m2 w nowoczesnym biurowcu przy ul. Stefana Żeromskiego 65 W trzypiętrowym budynku do dyspozycji Najemców są: recepcja, całodobowy monitoring oraz parking Samodzielny, gotowy do zasiedlenia moduł biurowy znajduje się na 3 piętrze budynku. Biuro składa się z dwóch oddzielnych pomieszczeń biurowych WC - wspólna na korytarzu dal najemców Zapraszamy do oglądania. Standard: - ochrona z recepcją na parterze budynku - kontrola dostępu bezpośrednio do modułu biurowego oraz do pomieszczeń wewnętrznych - uchylne okna - klimatyzacja - parking na dziedzińcu Czynsz: 1500 zł netto Dodatkowo koszty zużycia mediów: prąd, ciepło systemowe. Agent prowadzący Paweł Pyziński Tel.: (użyj formularza kontaktowego)Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Możliwość wynajęcia większych powierzchni - całe piętro lub pół piętra. Dodatkowo na piętrze dostępny lokal o powierzchni 40,9 m2 oraz 45,76 m2 Oferujemy do wynajmu widne biuro / magazyn na poziomie -1 o powierzchni 41,15 m2 w nowoczesnym biurowcu przy ul. Stefana Żeromskiego 65 W trzypiętrowym budynku do dyspozycji Najemców są: recepcja, całodobowy monitoring oraz parking Samodzielny, gotowy do zasiedlenia moduł biurowy znajduje się na poziomie -1 w budynku. Biuro składa się z jednej dużej powierzchni WC - wspólna na korytarzu dal najemców Zapraszamy do oglądania. Standard: - ochrona z recepcją na parterze budynku - kontrola dostępu bezpośrednio do modułu biurowego oraz do pomieszczeń wewnętrznych - uchylne okna - klimatyzacja - parking na dziedzińcu Czynsz: 900 zł netto Dodatkowo koszty zużycia mediów: prąd, ciepło systemowe. Agent prowadzący Paweł Pyziński Tel.: (użyj formularza kontaktowego)Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Możliwość wynajęcia większych powierzchni - całe piętro lub pół piętra. Dodatkowo na piętrze dostępny lokal o powierzchni 40,9 m2 Oferujemy do wynajmu biuro o powierzchni 45,76 m2 w nowoczesnym biurowcu przy ul. Stefana Żeromskiego 65 W trzypiętrowym budynku do dyspozycji Najemców są: recepcja, całodobowy monitoring oraz parking Samodzielny, gotowy do zasiedlenia moduł biurowy znajduje się na 3 piętrze budynku. Biuro składa się z trzech oddzielnych pomieszczeń biurowych WC - wspólna na korytarzu dal najemców Zapraszamy do oglądania. Standard: - ochrona z recepcją na parterze budynku - kontrola dostępu bezpośrednio do modułu biurowego oraz do pomieszczeń wewnętrznych - uchylne okna - klimatyzacja - parking na dziedzińcu Czynsz: 1800 zł netto Dodatkowo koszty zużycia mediów: prąd, ciepło systemowe. Agent prowadzący Paweł Pyziński Tel.: (użyj formularza kontaktowego) Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Atrakcyjny lokal biurowy w kameralnym, nowoczesnym budynku znajdującym się w Centrum Sopotu.Lokal nr 6 lokalizowany jest na 1 piętrze budynku łączącego funkcję biurową i usługową. Lokal został wykończony w wysokim standardzie — dobrze doświetlony dużymi oknamio dźwiękoszczelnych ramach, na podłodze elegancka wykładzina, ściany malowane na biało.Na każdym piętrze dostęp do pomieszczeń socjalnych: sanitariatów i aneksu kuchennego. W budynku jest winda, wentylacja mechaniczna, monitoring.Prestiżowe miejsce, blisko ul. Bohaterów Monte Casino, komunikacji miejskiej, Uniwersytetu Gdańskiego i urzędów.Lokale są wykończone pod klucz oraz wyposażone w kompletną instalację elektryczną wraz z możliwością podłączenia telefonu/Internetu.Przed budynkiem jest parking ogólnodostępny (możliwość wykupienia abonamentu u operatora).Opłaty eksploatacyjne na poziomie 18,3/m2 (zawiera wszystkie opłaty włącznie z ogrzewaniem, trzeba doliczyć tylko energię elektryczną wg zużycia).Zdjęcia poglądowe, lokale do własnej aranżacji/Niniejsze warunki mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią części wiążącej oferty lub umowy. Treść folderu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego/.
Oferuję do wynajęcia konfortowy lokal biurowy usytułowany w nowoczesnym budynku w centrum Myszkowa, przy ulicy Spółdzielczej 2A, pierwsze piętro: lokal o powierzchni 50 m2, 2 pokoje z łazienką i hallem, klimatyzowanym wnętrzem, posiadają osobne wejścia. Obiekt jak i lokal jest monitorowany z dostępem do parking. Lokale nie wymagają nakładów finansowych. Czynsz brutto za lokal - 2300zł. W czynszu zawarte są: ogrzewanie, wywóz śmieci, woda i kanalizacja. Zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokali.

Wynajmę nowy lokal handlowo-usługowy usytułowany w nowoczesnym budynku – galerii „ Galeria pod sosną”, położony przy ulicy 1 Praskiego Pułku WP 17/19 w Warszawie, gmina Wesoła. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku. Umiejscowienie: W galerii, w której znajduje się 17 lokali użytkowych, 200 m od centrum Wesołej. Powierzchnia: 67 m2 Stan lokalu: Wykończony. Opis lokalu: lokal narożny na 1 piętrze, duże okna. Parking: Bezpłatne miejsca parkingowe przed galerią. Rok budowy: 2021, oddanie lokali do użytku – styczeń 2022. Aranżacja wnętrza: dowolna aranżacja wnętrza Media: Do lokalu są doprowadzone następujące media – ogrzewanie miejskie, woda, kanalizacja, energia elektryczna, Internet (umowa we własnym zakresie). Przeznaczenie: -handel. - lokal usługowy: salon fryzjerski, kosmetyczny, masaże, tatuaże, działalność medyczna, komputery. - lokal biurowy. Dostępność: od już. Cena najmu: 4.500 zł netto miesięcznie plus opłaty licznikowe, plus czynsz administracyjny (ok 600zł + Vat). Wystawiamy fakturę VAT. Kaucja 2-miesięcznego czynszu (netto). Proszę o kontakt tylko telefoniczny na podane nr tel: Małgosia603772326 Michał603770078 (j.angielski)