Pomieszczenie biurowe | winda

Sortowanie:
Znaleziony: 188 ogłoszenie w kategorii Biura i Lokale Polska: Wszystkie miasta
Pomieszczenie biurowe do wynajęcia
Pomieszczenie biurowe do wynajęcia
314388 zł
nowe Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia42
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę pomieszczenie biurowe, mieszczące się przy ulicy Salwatorskiej 14 w Krakowie ( Śródmieście ) Pomieszczenie znajduje się na III piętrze budynku ( jest winda ) Podana cena wynajmu jest ceną brutto. Do ceny należy doliczyć opłaty za media. Pomieszczenie składa się z pomieszczenia głównego oraz dwóch dodatkowych pokoi po lewej i prawej stronie. Łączna powierzchnia to 42m2. Zapraszam do kontaktu oraz obejrzenia lokalu.

Lokal 254m2 na parterze Mokotów - BEZ PROWIZJI
Lokal 254m2 na parterze Mokotów - BEZ PROWIZJI
5100000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia254
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal biurowy w doskonałym punkcie Mokotowa, na parterze apartamentowca z 2003 roku, o łącznej powierzchni 254,39 m2. Lokalizacja przy bocznej ulicy Tagore’a, z 2 minutowym dojazdem do Al.Niepodległości lub ul. Wołoskiej. Kilka minut do Galerii Mokotów i trasy S79, kilkanaście minut do lotniska Chopina ido Dworca Centralnego. 3 minuty spacerem do przystanku autobusowego i 10 minut spacerem do Metra Racławicka.  ROZKŁAD:- hall wejściowy + recepcja 22,70 m2- pomieszczenie biurowe 17,06 m2- pomieszczenie biurowe 11,97 m2- pomieszczenie biurowe 24,06 m2- pomieszczenie biurowe 11,97 m2- pomieszczenie biurowe 24,06 m2- pomieszczenie biurowe 10,95 m2- pomieszczenie biurowe 12,29 m2- pomieszczenie biurowe 8,82 m2- pomieszczenie biurowe 20,39 m2- sala konferencyjna 16,12 m2- magazyn 2,39 m2- archiwum 2,83 m2- kuchnia 4,15 m2- wc damskie 2,82 m2- wc męskie 5,67 m2- garderoba 3,76 m2- komunikacja 28,56 m2Rozmieszczenie pomieszczeń zgodne z załączonym planem lokalu.W każdym pokoju zainstalowana jest klimatyzacja.  Lokal wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralne ogrzewanie, domofonową, klimatyzację, telefoniczną oraz telewizyjną.  STANDARD: Na podłodze w lokalu znajdują się: terakota, wykładzina dywanowa oraz deska warstwowa.  Lokal umeblowany: biurka, stoły konferencyjne, szafki z półkami, przystosowany jest do działalności biurowej.  Lokal idealnie nadaje się pod biuro (kancelaria prawna, notarialna, księgowa), agencje nieruchomości, agencję reklamową, firmę IT lub inną działalność typu back office. Blisko do węzłów komunikacyjnych, lotniska, obiektów handlowych i Dworca Centralnego, a jednocześnie z dala od zgiełku i hałasu. Bardzo dobre doświetlenie dzięki dużym oknom z trzech stron lokalu. Strefa bezpłatnego parkowania. Kilka minut spacerem do aptek, bazarku, usług, sklepów i lokali gastronomicznych. Do lokalu przynależą cztery miejsce postojowe w hali garażowej - płatne osobno. KOMUNIKACJA: W odległości ok. 280 m: Autobus: 138, 168, 172, 141, N01, N34W odległości ok. 450 m:Tramwaj: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76W odległości ok. 900 m stacja metra Racławicka. Winda osobowa z poziomu garażu, podjazd dla niepełnosprawnych. Lokal posiada KW. Do ceny należy doliczyć 23% VAT.

Lokal 254m2 na parterze Mokotów - BEZ PROWIZJI
Lokal 254m2 na parterze Mokotów - BEZ PROWIZJI
16000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia254
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal biurowy w doskonałym punkcie Mokotowa, na parterze apartamentowca z 2003 roku, o łącznej powierzchni 254,39 m2. Lokalizacja przy bocznej ulicy Tagore’a, z 2 minutowym dojazdem do Al.Niepodległości lub ul. Wołoskiej. Kilka minut do Galerii Mokotów i trasy S79, kilkanaście minut do lotniska Chopina ido Dworca Centralnego. 3 minuty spacerem do przystanku autobusowego i 10 minut spacerem do Metra Racławicka.  ROZKŁAD:- hall wejściowy + recepcja 22,70 m2- pomieszczenie biurowe 17,06 m2- pomieszczenie biurowe 11,97 m2- pomieszczenie biurowe 24,06 m2- pomieszczenie biurowe 11,97 m2- pomieszczenie biurowe 24,06 m2- pomieszczenie biurowe 10,95 m2- pomieszczenie biurowe 12,29 m2- pomieszczenie biurowe 8,82 m2- pomieszczenie biurowe 20,39 m2- sala konferencyjna 16,12 m2- magazyn 2,39 m2- archiwum 2,83 m2- kuchnia 4,15 m2- wc damskie 2,82 m2- wc męskie 5,67 m2- garderoba 3,76 m2- komunikacja 28,56 m2Rozmieszczenie pomieszczeń zgodne z załączonym planem lokalu.W każdym pokoju zainstalowana jest klimatyzacja.  Lokal wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralne ogrzewanie, domofonową, klimatyzację, telefoniczną oraz telewizyjną.  STANDARD: Na podłodze w lokalu znajdują się: terakota, wykładzina dywanowa oraz deska warstwowa.  Lokal umeblowany: biurka, stoły konferencyjne, szafki z półkami, przystosowany jest do działalności biurowej.  Lokal idealnie nadaje się pod biuro (kancelaria prawna, notarialna, księgowa), agencje nieruchomości, agencję reklamową, firmę IT lub inną działalność typu back office. Blisko do węzłów komunikacyjnych, lotniska, obiektów handlowych i Dworca Centralnego, a jednocześnie z dala od zgiełku i hałasu. Bardzo dobre doświetlenie dzięki dużym oknom z trzech stron lokalu. Strefa bezpłatnego parkowania. Kilka minut spacerem do aptek, bazarku, usług, sklepów i lokali gastronomicznych. Do lokalu przynależą cztery miejsce postojowe w hali garażowej. KOMUNIKACJA: W odległości ok. 280 m: Autobus: 138, 168, 172, 141, N01, N34W odległości ok. 450 m:Tramwaj: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76W odległości ok. 900 m stacja metra Racławicka. Winda osobowa z poziomu garażu, podjazd dla niepełnosprawnych.

Biuro klimatyzowane Zielona Góra
Biuro klimatyzowane Zielona Góra
47 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu
Powierzchnia66.09

Lokal użytkowy w budynku z windą do wynajęcia! Przedstawiamy do wynajmu lokal użytkowy, położony na II piętrze budynku biurowo-usługowego w centrum miasta. Rozkład pomieszczeń: pomieszczenie biurowe 20,91 m2;pomieszczenie biurowe 27,26 m2;toalety 5,97 m2;komunikacja 11,95 m2; Budynek położony jest w centrum miasta, nieopodal zielonogórskiego deptaka. Winda z poziomu zero. Możliwość powiększenia lokalu o sąsiedni lokal 67,85 m2. Kwota najmu wynosi 47 zł netto/m2 + opłaty za media (energia elektryczna, ogrzewanie). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w nich zawarte mają charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Oferta nr 4280334 wysłana z systemu LocumNet Online

Do wynajęcia pomieszczenie biurowe 38 m2
Do wynajęcia pomieszczenie biurowe 38 m2
7011 zł
Łódź 23 dnia plecy
Poziom3
Powierzchnia38
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mamy do wynajęcia ładne pomieszczenie biurowe, nadające się również na drobną wytwórczość. Powierzchnia 38 m2, III piętro, winda, klimatyzacja. Lokalizacja Łódź-Bałuty, ul. Zbąszyńska 2 b-przy ul. Brukowej. Cena 15 zł netto za m2 plus koszty eksploatacyjne ( energia elektryczna, ogrzewanie, woda i ścieki, śmieci). Mamy też inne pomieszczenia. Telefon : 60*****52, 42 7120898.

Nowoczesne biuro / lokal 110 m², ul. Grunwaldzka 229, Bydgoszcz
Nowoczesne biuro / lokal 110 m², ul. Grunwaldzka 229, Bydgoszcz
3850 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia200
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy o łącznej powierzchni 110m2 w skład których 3 pomieszczenia biurowe, łazienka oraz pomieszczenie socjalne, lokal znajduje się w w budynku przy ulicy Grunwaldzkiej 229 w Bydgoszczy. Zalety obiektu: -winda w budynku -duży parking -obiekt monitorowany i dozorowany -światłowody Orange -w pobliżu przystanek MZK -dostęp całodobowy -standard biurowy wykładzina dywanowa, ściany odmalowane na biało, oświetlenie LED, zamontowane rolety okienne wewnętrzne W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu pod numerem telefonu. Do wynajęcia przestronne pomieszczenie biurowe o powierzchni łącznej 110m² składające się z trzech pomieszczeń biurowych, łazienki oraz pomieszczenia socjalnego. Zlokalizowane w budynku biurowym przy ul. Grunwaldzkiej 229 w Bydgoszczy. Idealne dla firm z branży rachunkowej, projektowej, handlowej i innych działalności biurowych. Zalety obiektu: *Winda w budynku *Duży, wygodny parking *Obiekt monitorowany i dozorowany *Dostęp do szybkiego Internetu światłowodowego (Orange) *Blisko przystanek MZK – doskonała komunikacja Standard biurowy: wykładzina dywanowa, nowe lampy LED, białe ściany, rolety okienne Pomieszczenie gotowe do użytku – odświeżone, funkcjonalne i komfortowe. Zapraszam do kontaktu w razie pytań lub w celu obejrzenia lokalu! Nie przegap okazji na idealne miejsce dla Twojego biznesu!

Pomieszczenie biurowe w nowym biurowcu
Pomieszczenie biurowe w nowym biurowcu
1150 zł
Piła 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia16,49
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Pomieszczenie biurowe o pow. 14,03 m2 na I piętrze Na piętrze 6 podobnych pomieszczeń biurowych Wysokość lokalu 2,65m Do dyspozycji najemcy zaplecze socjalne oraz sanitarne Oddzielna część sanitarna dostępna również dla gości/klientów W biurowcu winda W cenie media (woda, prąd, ogrzewanie) oraz 2 razy w tygodniu sprzątanie części wspólnych Koszty 1 250 zł brutto/m-c + Internet

Pomieszczenie biurowe w nowym biurowcu
Pomieszczenie biurowe w nowym biurowcu
1150 zł
Piła 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia16,49
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Pomieszczenie biurowe o pow. 14,03 m2 na I piętrze Na piętrze 6 podobnych pomieszczeń biurowych Wysokość lokalu 2,65m Do dyspozycji najemcy zaplecze socjalne oraz sanitarne Oddzielna część sanitarna dostępna również dla gości/klientów W biurowcu winda W cenie media (woda, prąd, ogrzewanie) oraz 2 razy w tygodniu sprzątanie części wspólnych Koszty 1 150 zł brutto/m-c + Internet

Lokal usługowy radom
Lokal usługowy radom
7300 zł
Radom 30 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Wynajmę lokal usługowy przy ul. Bławatnej 2 usytuowany jest na 1 piętrze. 85m2. Lokal zawiera trzy przestronne gabinety, pomieszczenie z aneksem kuchennym, łazienkę i recepcję. Zaopatrzony jest w klimatyzacje w każdym pomieszczeniu oraz lodówkę w kuchni. Posiada duży balkon od strony 1095r. Do lokalu przeznaczone jest miejsce parkingowe w garażu podziemnym. W budynku jest winda. Przeznaczenie biurowe, usługowe, medyczne. Cena to 6000 Netto+ czynsz. Agencjom dziękuję. Zapraszam do kontaktu telefonicznego.

Nowoczesne biuro / lokal 30 m², ul. Grunwaldzka 229, Bydgoszcz
Nowoczesne biuro / lokal 30 m², ul. Grunwaldzka 229, Bydgoszcz
1050 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia przestronne pomieszczenie biurowe o powierzchni 30 m², zlokalizowane w budynku biurowym przy ul. Grunwaldzkiej 229 w Bydgoszczy. Idealne dla firm z branży rachunkowej, projektowej, handlowej i innych działalności biurowych. Zalety obiektu: *Winda w budynku *Duży, wygodny parking *Obiekt monitorowany i dozorowany *Dostęp do szybkiego Internetu światłowodowego (Orange) *Blisko przystanek MZK – doskonała komunikacja *Łazienka dostępna na piętrze Standard biurowy: wykładzina dywanowa, nowe lampy jarzeniowe, białe ściany, rolety okienne Pomieszczenie gotowe do użytku – odświeżone, funkcjonalne i komfortowe. Zapraszam do kontaktu w razie pytań lub w celu obejrzenia lokalu! Nie przegap okazji na idealne miejsce dla Twojego biznesu!

Biuro Jastrzębie-Zdrój
Biuro Jastrzębie-Zdrój
25 zł
Jastrzębie-Zdrój 30+ kilka dni temu
Powierzchnia1160

Do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o łącznej pow. 1160 m2, lokal znajduje się na I piętrz nowego pawilonu położonego w bezpośrednim sąsiedztwie osiedli i sklepów. Możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Na lokal składa się: - pomieszczenia socjalne, WC - pomieszczenia biurowe - dwie sale open space - pomieszczenie do dowolnej adaptacji - winda - duże witryny - parking przed obiektem Więcej informacji u agenta. Martex Consulting Nieruchomości Marlena Toman 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Mendego 28 Telefon:   E-mail:   Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Nowoczesne biuro / lokal 70 m², ul. Grunwaldzka 229, Bydgoszcz
Nowoczesne biuro / lokal 70 m², ul. Grunwaldzka 229, Bydgoszcz
2450 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia przestronne pomieszczenie biurowe o powierzchni łącznej 70m² składające się z czterech pomieszczeń: 30m²,15m²,15m²,10m² przejściowe. Zlokalizowane w budynku biurowym przy ul. Grunwaldzkiej 229 w Bydgoszczy. Idealne dla firm z branży rachunkowej, projektowej, handlowej i innych działalności biurowych. Zalety obiektu: *Winda w budynku *Duży, wygodny parking *Obiekt monitorowany i dozorowany *Dostęp do szybkiego Internetu światłowodowego (Orange) *Blisko przystanek MZK – doskonała komunikacja *Łazienka dostępna na piętrze Standard biurowy: wykładzina dywanowa, nowe lampy jarzeniowe, białe ściany, rolety okienne Pomieszczenie gotowe do użytku – odświeżone, funkcjonalne i komfortowe. Zapraszam do kontaktu w razie pytań lub w celu obejrzenia lokalu! Nie przegap okazji na idealne miejsce dla Twojego biznesu!

Nowoczesne biuro w ścisłym centrum Krakowa
Nowoczesne biuro w ścisłym centrum Krakowa
6000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia66,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni 66,49 m2 usytuowany na II piętrze w budynku Angel City na skrzyżowaniu ulicy Szlak i ul. Warszawskiej. Bliskość Dworca Głównego (2 min), węzłów komunikacyjnych i Rynku Głównego (5 min pieszo).Atrakcyjna lokalizacja, ustawna powierzchnia oraz klimatyzacja sprawiają, że lokale idealnie nadają się na działalność przedstawicielstwa firm, działalność usługową, szkoleniową lub typowo biurową. Budynek posiada monitorowany parking podziemny oraz recepcję czynną 24/7. Wejście do budynku i na patio za pomocą kart dostępu. Każde pomieszczenie klimatyzowane, z aneksem kuchennym, szafkami do przechowywania rzeczy, zmywarką, kuchenką mikrofalową, lodówką, łazienką z prysznicem i nowym oświetleniem biurowym LED i toaletą. Pomieszczenie przekształcone z apartamentu w pełni funkcjonalne pomieszczenia biurowe. Obecnie powierzchnia przeznaczona na działalność typowo biurową dla około 20 osób.  WYPOSAŻENIE LOKALUW skład wyposażenia lokali wchodzą:- meble biurowe: biurka, komfortowe fotele biurowe, TV na ścianie,- meble biurowe do przechowywania,- tablica suchościeralna,- aneks kuchenny wyposażony w meble, lodówkę, zmywarkę, kuchenkę mikrofalową,- klimatyzacja,- Internet UPC Business poprzez Wi- Fi- oświetlenie LED, biurowe,- toaleta,- rolety antywłamaniowe,- żaluzje,- 2 balkony.DODATKOWE INFORMACJE- wolne od zaraz,- lokale przygotowany do pracy, bez zbędnych remontów i przemeblowań,- ogrzewanie miejskie,- ciepła woda z sieci miejskiej,- miejsce postojowe w monitorowanym garażu podziemnym (za dodatkową opłatą - 350 zł),- domofon,- ochrona,- monitoring,- recepcja 24/7,- winda,- teren ogrodzony. CENACena wynajmu to 6000 zł netto + 1500 zł netto czynsz administracyjny (ogrzewanie, ciepła/zimna woda, ochrona, śmieci, fundusz remontowy i utrzymanie części wspólnych, konserwacja klimatyzacji, amortyzacja). Kaucja zwrotna w wysokości jednokrotnego czynszu.  Agencjom i Pośrednikom dziękuję. 

Biuro do wynajęcia 13 m2
Biuro do wynajęcia 13 m2
650 zł
Rybnik 15 dni plecy
Powierzchnia13
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy Państwu pomieszczenie biurowe o powierzchni 13 m2. Standard: - wykładziny podłogowe - rolety - oświetlenie ledowe - internet światłowodowy i telefon - klimatyzacja Udogodnienia: - kontrola dostępu (recepcja) - winda - darmowy parking - monitoring - wyposażenie kuchni i toalet - zabezpieczenia ppoż. LOKALIZACJA Biurowiec SILESIA (ul. Przemysłowa 3) usytuowany jest ok. 2 km w kierunku północno-wschodnim od centrum Rybnika (znany rybniczanom - dawny biurowiec huty Silesia). Lokalizacja umożliwia łatwy i szybki dojazd do najważniejszych instytucji i obiektów miasta również za pośrednictwem środków transportu komunikacji miejskiej. Prosimy o kontakt telefoniczny Administrator Budynku 69*******40

Biuro do wynajęcia – 27 m2 – biurowiec Silesia
Biuro do wynajęcia – 27 m2 – biurowiec Silesia
972 zł
Rybnik 15 dni plecy
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy Państwu pomieszczenie biurowe o powierzchni 27 m2. Standard: - wykładziny podłogowe - rolety - oświetlenie ledowe - internet światłowodowy i telefon - klimatyzacja Udogodnienia: - kontrola dostępu (recepcja) - winda - darmowy parking - monitoring - wyposażenie kuchni i toalet - zabezpieczenia ppoż. LOKALIZACJA Biurowiec SILESIA (ul. Przemysłowa 3) usytuowany jest ok. 2 km w kierunku północno-wschodnim od centrum Rybnika (znany rybniczanom - dawny biurowiec huty Silesia). Lokalizacja umożliwia łatwy i szybki dojazd do najważniejszych instytucji i obiektów miasta również za pośrednictwem środków transportu komunikacji miejskiej. 972 zł + media Prosimy o kontakt telefoniczny Administrator Budynku 69*******40

Biuro do wynajęcia 13 m2
Biuro do wynajęcia 13 m2
800 zł
Rybnik 30+ kilka dni temu
Powierzchnia13
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy Państwu pomieszczenie biurowe o powierzchni 13 m2. biuro 13 m2 / 800 zł (brutto) + energia Standard: - wykładziny podłogowe - rolety - oświetlenie ledowe - internet światłowodowy i telefon - klimatyzacja Udogodnienia: - kontrola dostępu (recepcja) - winda - darmowy parking - monitoring - wyposażenie kuchni i toalet - zabezpieczenia ppoż. LOKALIZACJA Biurowiec SILESIA (ul. Przemysłowa 3) usytuowany jest ok. 2 km w kierunku północno-wschodnim od centrum Rybnika (znany rybniczanom - dawny biurowiec huty Silesia). Lokalizacja umożliwia łatwy i szybki dojazd do najważniejszych instytucji i obiektów miasta również za pośrednictwem środków transportu komunikacji miejskiej. Prosimy o kontakt telefoniczny Administrator Budynku 69*******40

Biuro do wynajęcia 13 m2
Biuro do wynajęcia 13 m2
800 zł
Rybnik 29 dni plecy
Powierzchnia13
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy Państwu pomieszczenie biurowe o powierzchni 13 m2. biuro 13 m2 / 650 (netto) / 800 zł (brutto) Standard: - wykładziny podłogowe - rolety - oświetlenie ledowe - internet światłowodowy i telefon - klimatyzacja Udogodnienia: - kontrola dostępu (recepcja) - winda - darmowy parking - monitoring - wyposażenie kuchni i toalet - zabezpieczenia ppoż. LOKALIZACJA Biurowiec SILESIA (ul. Przemysłowa 3) usytuowany jest ok. 2 km w kierunku północno-wschodnim od centrum Rybnika (znany rybniczanom - dawny biurowiec huty Silesia). Lokalizacja umożliwia łatwy i szybki dojazd do najważniejszych instytucji i obiektów miasta również za pośrednictwem środków transportu komunikacji miejskiej. Prosimy o kontakt telefoniczny Administrator Budynku 69*******40

Biuro do wynajęcia – 27 m2 – biurowiec Silesia
Biuro do wynajęcia – 27 m2 – biurowiec Silesia
1196 zł
Rybnik 30 dni plecy
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy Państwu pomieszczenie biurowe o powierzchni 27 m2. Standard: - wykładziny podłogowe - rolety - oświetlenie ledowe - internet światłowodowy i telefon - klimatyzacja Udogodnienia: - kontrola dostępu (recepcja) - winda - darmowy parking - monitoring - wyposażenie kuchni i toalet - zabezpieczenia ppoż. LOKALIZACJA Biurowiec SILESIA (ul. Przemysłowa 3) usytuowany jest ok. 2 km w kierunku północno-wschodnim od centrum Rybnika (znany rybniczanom - dawny biurowiec huty Silesia). Lokalizacja umożliwia łatwy i szybki dojazd do najważniejszych instytucji i obiektów miasta również za pośrednictwem środków transportu komunikacji miejskiej. 1196 zł (brutto) + media 972 zł (netto) + media Prosimy o kontakt telefoniczny Administrator Budynku 69*******40

nowoczesne biuro w Morągu
nowoczesne biuro w Morągu
1700 zł
Morąg wczoraj
Poziom1
Powierzchnia37,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal użytkowy – wyłącznie na cele biurowe. Położony na pierwszym piętrze nowoczesnego budynku położonego na głównej ulicy Morąga, składający się z 3 pokoi o łącznej powierzchni użytkowej 37,70m2. W budynku jest winda, na zapleczu budynku parking dostępny dla najemców i klientów. Na korytarzu pomieszczenie socjalne oraz toalety dostępne dla najemców do współkorzystania. Czynsz 45,- złotych netto za metr kwadratowy plus opłaty eksploatacyjne. W okresie zimowym opłaty za lokal wynoszą około 2600,- złotych netto (w zależności od zużycia mediów: energia elektryczna co drugi miesiąc, c.o.). Lokal dostępny od zaraz.

Biuro klimatyzowane Kraków
Biuro klimatyzowane Kraków
8148 zł
Kraków 29 dni plecy
Powierzchnia27

Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni 27,0 m2 w eleganckiej, reprezentacyjnej kamienicy na Placu Szczepańskim III piętro, poddasze, widok z okna na Plac Szczepański (Pałac Sztuki) Pomimo skosów pokój ustawny i wysoki. Lokal z klimatyzacją, do wynajęcia pusty, bez wyposażenia biurowego Klasa A : winda, klimatyzacja, Internet, monitoring. Dostęp całodobowy W kamienicy tylko lokale biurowe, nie ma mieszkańców Na piętrze 2 toalety + małe pomieszczenie socjalne Cała kamienica zadbana, po generalnym remoncie, reprezentacyjne miejsce. Media: - prąd (sublicznik lokalu + za części wspólne (winda/korytarze/oświetlenie kamienic) po powierzchni - wywóz nieczystości po powierzchni - sprzątanie po powierzchni - woda po powierzchni - C.O. (centralne, gazowe) po powierzchni Umowa na czas nieokreślony, faktura VAT wymagana 1 kaucja zwrotna w wysokości oraz jednorazowa prowizja dla biura nieruchomości przy podpisaniu umowy najmu. Kontakt: Kamilla Pelawska-Wolska   Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Reprezentacyjne biuro w kamienicy
Reprezentacyjne biuro w kamienicy
742500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia99

Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni na cele biurowe, ale również możliwe są inne zastosowania.Lokal o powierzchni 99m², położony w historycznej kamienicy klasy B w prestiżowej lokalizacji.Lokal, zlokalizowany na parterze, oferuje doskonałe warunki do pracy.Przestronne pomieszczenie typu open space wraz z funkcjonalnym aneksem kuchennym, łazienką. i oddzielnym WC, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni.Atuty nieruchomości:Lokalizacja: Atrakcyjne położenie w pobliżu Łazienek Królewskich, doskonała komunikacja dzięki bliskości al. Armii Ludowej i ul. Puławskiej.Standard wykończenia: Dobrej jakości wykończenie, możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb.Komfort: winda, klimatyzacja, światłowód.Dodatkowe usługi: Administracja na miejscu, miejsce parkingowe (dodatkowa opłata).Cena: 75 zł/m² netto + opłaty (energia, CO)Zapraszamy na prezentacje

Biuro Piaseczno
Biuro Piaseczno
45 zł
Piaseczno 30+ kilka dni temu
Powierzchnia32.50

Industrialne pomieszczenie biurowe 32,5 m2, na 3 piętrze budynku w Piasecznie. W budynku winda. Obiekt znajduje się na większym terenie przemysłowym. Wysokość biura 3,8 m, ogrzewany, dobrze doświetlony, dwa duże okna. Łazienka dostępna jedna na każdym piętrze dla wszystkich najemców. Czynsz najmu netto - 45 zł/m2. Dodatkowo opłata za media, 400 zł netto miesięcznie. Telefon i internet we własnym zakresie. Kaucja 2 miesięczny czynsz brutto. Możliwość wynajęcia powierzchni magazynowych na terenie lub w budynku w którym znajduje się hala. Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Hala ogrzewana Gliwice
Hala ogrzewana Gliwice
7500 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia500

Witam, oferuję do wynajęcia halę produkcyjno-magazynową na pierwszym piętrze. W budynku funkcjonuje winda transportowa do podziału z innymi wynajmującymi. Dojście na pierwsze piętro po schodach w korytarzu. Stan wykończenia bardzo doby, posadzka niepylna, pomieszczenie socjalne, biurowe oraz toaleta. Kilka miejsc parkingowych przy budynku oraz monitoring. Hala ocieplana, ogrzewana (jest obsługiwana przez inna osobę) Dostępne media: -prąd (siła) -internet -woda Cena wynajmu wynosi 15 zł za metr kwadratowy plus podatek VAT. Serdecznie zapraszam na prezentacje Paweł Bączkowski BN NIERUCHOMOŚCI Tel.   Zbigniew Grabiec tel.   Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Do wynajęcia lokal biurowy o pow.254m2.Usytuowany kilka minut do Galerii Mokotów
Do wynajęcia lokal biurowy o pow.254m2.Usytuowany kilka minut do Galerii Mokotów
1600000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajecia lokal biurowy o pow.254m2. Usytuowany kilka minut do Galerii Mokotów i trasy S79, kilkanaście minut do lotniska Chopina ido Dworca Centralnego. 3 minuty spacerem do przystanku autobusowego i 10 minut spacerem do Metra Racławicka. ROZKŁAD: - hall wejściowy + recepcja 22,70 m2 - pomieszczenie biurowe 17,06 m2 - pomieszczenie biurowe 11,97 m2 - pomieszczenie biurowe 24,06 m2- pomieszczenie biurowe 11,97 m2 - pomieszczenie biurowe 24,06 m2 - pomieszczenie biurowe 10,95 m2 - pomieszczenie biurowe 12,29 m2 - pomieszczenie biurowe 8,82 m2 - pomieszczenie biurowe 20,39 m2 - sala konferencyjna 16,12 m2 - magazyn 2,39 m2 - archiwum 2,83 m2 - kuchnia 4,15 m2 - wc damskie 2,82 m2 - wc męskie 5,67 m2 - garderoba 3,76 m2 - komunikacja 28,56 m2Rozmieszczenie pomieszczeń zgodne z załączonym planem lokalu. W każdym pokoju zainstalowana jest klimatyzacja. Lokal wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralne ogrzewanie, domofonową, klimatyzację, telefoniczną oraz telewizyjną. STANDARD: Na podłodze w lokalu znajdują się: terakota, wykładzina dywanowa oraz deska warstwowa. Lokal umeblowany: biurka, stoły konferencyjne, szafki z półkami, przystosowany jest do działalności biurowej. Lokal idealnie nadaje się pod biuro (kancelaria prawna, notarialna, księgowa), agencje nieruchomości, agencję reklamową, firmę IT lub inną działalność typu back office. Blisko do węzłów komunikacyjnych, lotniska, obiektów handlowych i Dworca Centralnego, a jednocześnie z dala od zgiełku i hałasu. Bardzo dobre doświetlenie dzięki dużym oknom z trzech stron lokalu. Strefa bezpłatnego parkowania. Kilka minut spacerem do aptek, bazarku, usług, sklepów i lokali gastronomicznych. Do lokalu przynależą cztery miejsce postojowe w hali garażowej. KOMUNIKACJA: W odległości ok. 280 m: Autobus: 138, 168, 172, 141, N01, N34 W odległości ok. 450 m: Tramwaj: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76 W odległości ok. 900 m stacja metra Racławicka. Winda osobowa z poziomu garażu, podjazd dla niepełnosprawnych. Lokal posiada KW. Podsumowanie oferty: Cena netto: 5 100 000 zł; Powierzchnia: 254 m²; cena za metr: 20 079 zł/m²; Obsługa zdalna: Tak; Rynek: wtórny; Umiejscowienie lokalu: w biurowcu; Piętro: parter; Stan wykończenia: gotowy; Rok budowy: 2003; Przeznaczenie lokalu: biurowy, handlowy, usługowy; Zabezpieczenia: teren zamknięty, domofon / wideofon, monitoring / ochrona; Media: prąd, internet, telefon, kanalizacja, woda; Informacje dodatkowe: klimatyzacja, dojazd asfaltowy, winda, umeblowanie, ogrzewanie, parking; Lokalizacja: Śródmieście Północne, Śródmieście, Warszawa, mazowieckieOffice space for sale, 254m2. Located a few minutes to Galeria Mokotów and route S79, a dozen or so minutes to Chopin Airport and the Central Station. 3 minutes walk to the bus stop and 10 minutes walk to the Racławicka Metro. LAYOUT:- entrance hall + reception 22.70 m2- office room 17.06 m2- office room 11.97 m2- office room 24.06 m2- office room 11.97 m2- office room 24.06 m2- office room 10.95 m2- office room 12.29 m2- office room 8.82 m2- office room 20.39 m2- conference room 16.12 m2- warehouse 2.39 m2- archive 2.83 m2- kitchen 4.15 m2- women's toilet 2.82 m2- men's toilet 5.67 m2- wardrobe 3.76 m2- communication 28.56 m2The layout of the rooms is in accordance with the attached plan of the premises. Each room has air conditioning. The premises are equipped with the following installations: water supply, sewage, electricity, central heating, intercom, air conditioning, telephone and television.STANDARD: On the floor in the premises there are: terracotta, carpet and layered board. The premises are furnished: desks, conference tables, cabinets with shelves, adapted for office activities. The premises are ideal for an office (law office, notary office, accounting office), real estate agencies, advertising agency, IT company or other back office type activities. Close to transport hubs, airport, commercial facilities and the Central Railway Station, and at the same time away from the hustle and bustle and noise. Very good lighting thanks to large windows on three sides of the premises. Free parking zone. A few minutes walk to pharmacies, bazaar, services, shops and restaurants. The premises include four parking spaces in the garage. COMMUNICATION: At a distance of approx. 280 m: Bus: 138, 168, 172, 141, N01, N34 At a distance of approx. 450 m: Tram: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76 At a distance of approx. 900 m is the Racławicka metro station. Passenger lift from the garage level, ramp for the disabled. The premises have a land and mortgage register. Offer summary: Net price: PLN 5,100,000; Area: 254 m²; price per meter: PLN 20,079/m²; Remote service: Yes; Market: secondary; Location of the premises: in an office building; Floor: ground floor; Condition of finishing: ready; Year of construction: 2003; Purpose of the premises: office, commercial, service; Security: closed area, intercom / videophone, monitoring / security; Utilities: electricity, internet, telephone, sewage, water; Additional information: air conditioning, asphalt access, elevator, furniture, heating, parking; Location: Śródmieście Północne, Śródmieście, Warsaw, Mazowieckie

Lokal użytkowy, ul. Bachmacka
Lokal użytkowy, ul. Bachmacka
6299 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia254

Do wynajecia lokal biurowy o pow.254m2. Usytuowany kilka minut do Galerii Mokotów i trasy S79, kilkanaście minut do lotniska Chopina ido Dworca Centralnego. 3 minuty spacerem do przystanku autobusowego i 10 minut spacerem do Metra Racławicka. ROZKŁAD: - hall wejściowy + recepcja 22,70 m2 - pomieszczenie biurowe 17,06 m2 - pomieszczenie biurowe 11,97 m2 - pomieszczenie biurowe 24,06 m2 - pomieszczenie biurowe 11,97 m2 - pomieszczenie biurowe 24,06 m2 - pomieszczenie biurowe 10,95 m2 - pomieszczenie biurowe 12,29 m2 - pomieszczenie biurowe 8,82 m2 - pomieszczenie biurowe 20,39 m2 - sala konferencyjna 16,12 m2 - magazyn 2,39 m2 - archiwum 2,83 m2 - kuchnia 4,15 m2 - wc damskie 2,82 m2 - wc męskie 5,67 m2 - garderoba 3,76 m2 - komunikacja 28,56 m2 Rozmieszczenie pomieszczeń zgodne z załączonym planem lokalu. W każdym pokoju zainstalowana jest klimatyzacja. Lokal wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralne ogrzewanie, domofonową, klimatyzację, telefoniczną oraz telewizyjną. STANDARD: Na podłodze w lokalu znajdują się: terakota, wykładzina dywanowa oraz deska warstwowa. Lokal umeblowany: biurka, stoły konferencyjne, szafki z półkami, przystosowany jest do działalności biurowej. Lokal idealnie nadaje się pod biuro (kancelaria prawna, notarialna, księgowa), agencje nieruchomości, agencję reklamową, firmę IT lub inną działalność typu back office. Blisko do węzłów komunikacyjnych, lotniska, obiektów handlowych i Dworca Centralnego, a jednocześnie z dala od zgiełku i hałasu. Bardzo dobre doświetlenie dzięki dużym oknom z trzech stron lokalu. Strefa bezpłatnego parkowania. Kilka minut spacerem do aptek, bazarku, usług, sklepów i lokali gastronomicznych. Do lokalu przynależą cztery miejsce postojowe w hali garażowej. KOMUNIKACJA: W odległości ok. 280 m: Autobus: 138, 168, 172, 141, N01, N34 W odległości ok. 450 m: Tramwaj: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76 W odległości ok. 900 m stacja metra Racławicka. Winda osobowa z poziomu garażu, podjazd dla niepełnosprawnych. Lokal posiada KW. Podsumowanie oferty: Cena netto: 5 100 000 zł; Powierzchnia: 254 m²; cena za metr: 20 079 zł/m²; Obsługa zdalna: Tak; Rynek: wtórny; Umiejscowienie lokalu: w biurowcu; Piętro: parter; Stan wykończenia: gotowy; Rok budowy: 2003; Przeznaczenie lokalu: biurowy, handlowy, usługowy; Zabezpieczenia: teren zamknięty, domofon / wideofon, monitoring / ochrona; Media: prąd, internet, telefon, kanalizacja, woda; Informacje dodatkowe: klimatyzacja, dojazd asfaltowy, winda, umeblowanie, ogrzewanie, parking; Lokalizacja: Śródmieście Północne, Śródmieście, Warszawa, mazowieckie Office space for sale, 254m2. Located a few minutes to Galeria Mokotów and route S79, a dozen or so minutes to Chopin Airport and the Central Station. 3 minutes walk to the bus stop and 10 minutes walk to the Racławicka Metro. LAYOUT: - entrance hall + reception 22.70 m2 - office room 17.06 m2 - office room 11.97 m2 - office room 24.06 m2 - office room 11.97 m2 - office room 24.06 m2 - office room 10.95 m2 - office room 12.29 m2 - office room 8.82 m2 - office room 20.39 m2 - conference room 16.12 m2 - warehouse 2.39 m2 - archive 2.83 m2 - kitchen 4.15 m2 - women's toilet 2.82 m2 - men's toilet 5.67 m2 - wardrobe 3.76 m2 - communication 28.56 m2 The layout of the rooms is in accordance with the attached plan of the premises. Each room has air conditioning. The premises are equipped with the following installations: water supply, sewage, electricity, central heating, intercom, air conditioning, telephone and television. STANDARD: On the floor in the premises there are: terracotta, carpet and layered board. The premises are furnished: desks, conference tables, cabinets with shelves, adapted for office activities. The premises are ideal for an office (law office, notary office, accounting office), real estate agencies, advertising agency, IT company or other back office type activities. Close to transport hubs, airport, commercial facilities and the Central Railway Station, and at the same time away from the hustle and bustle and noise. Very good lighting thanks to large windows on three sides of the premises. Free parking zone. A few minutes walk to pharmacies, bazaar, services, shops and restaurants. The premises include four parking spaces in the garage. COMMUNICATION: At a distance of approx. 280 m: Bus: 138, 168, 172, 141, N01, N34 At a distance of approx. 450 m: Tram: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76 At a distance of approx. 900 m is the Racławicka metro station. Passenger lift from the garage level, ramp for the disabled. The premises have a land and mortgage register. Offer summary: Net price: PLN 5,100,000; Area: 254 m²; price per meter: PLN 20,079/m²; Remote service: Yes; Market: secondary; Location of the premises: in an office building; Floor: ground floor; Condition of finishing: ready; Year of construction: 2003; Purpose of the premises: office, commercial, service; Security: closed area, intercom / videophone, monitoring / security; Utilities: electricity, internet, telephone, sewage, water; Additional information: air conditioning, asphalt access, elevator, furniture, heating, parking; Location: Śródmieście Północne, Śródmieście, Warsaw, Mazowieckie

Lokal użytkowy Warszawa
Lokal użytkowy Warszawa
75 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia75

Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni na cele biurowe, ale również możliwa sa inne zastosowania. Opis lokalu: Lokal o powierzchni 75m², położony w historycznej kamienicy klasy B w prestiżowej lokalizacji. Lokal, zlokalizowany na 5. piętrze, oferuje doskonałe warunki do pracy. Przestronne pomieszczenie typu open space wraz z funkcjonalnym aneksem kuchennym i łazienką umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Atuty nieruchomości: Lokalizacja: Atrakcyjne położenie w pobliżu Łazienek Królewskich, doskonała komunikacja dzięki bliskości al. Armii Ludowej i ul. Puławskiej. Standard wykończenia: Dobrej jakości wykończenie, możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb. Komfort: Winda, klimatyzacja, światłowód. Dodatkowe usługi: Administracja na miejscu, miejsce parkingowe (dodatkowa opłata). Cena: 75 zł/m² netto + opłaty (energia, CO) Zapraszamy na prezentacje

Biuro z parkingiem Warszawa
Biuro z parkingiem Warszawa
75 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia99

Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni na cele biurowe, ale również możliwe są inne zastosowania. Lokal o powierzchni 99m², położony w historycznej kamienicy klasy B w prestiżowej lokalizacji. Lokal, zlokalizowany na parterze, oferuje doskonałe warunki do pracy. Przestronne pomieszczenie typu open space wraz z funkcjonalnym aneksem kuchennym, łazienką. i oddzielnym WC, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Atuty nieruchomości: Lokalizacja: Atrakcyjne położenie w pobliżu Łazienek Królewskich, doskonała komunikacja dzięki bliskości al. Armii Ludowej i ul. Puławskiej. Standard wykończenia: Dobrej jakości wykończenie, możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb. Komfort: winda, klimatyzacja, światłowód. Dodatkowe usługi: Administracja na miejscu, miejsce parkingowe (dodatkowa opłata). Cena: 75 zł/m² netto + opłaty (energia, CO) Zapraszamy na prezentacje

Lokal użytkowy, ul. Okopowa
Lokal użytkowy, ul. Okopowa
58 zł
Warszawa 13 dnia plecy
Powierzchnia21.95

BIURO BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI Warszawa, ul. Okopowa 47. Powierzchnia biurowa 22 m2 usytuowana na I piętrze w czteropiętrowym biurowcu. Pomieszczenie klimatyzowane, wyposażone w okablowanie strukturalne. Do dyspozycji najemcy aneks kuchenny, salka konferencyjna na ok. 10 osób (wynajem na godziny). W budynku jest winda, recepcja. Przyjeżdża firma cateringowa (kanapki, sałatki). Nieruchomość położona blisko ścisłego centrum miasta. W pobliżu centrów handlowych (Klif, Arkadia). Dogodny dojazd komunikacją miejską (7 min. od stacji metra Dworzec Gdański, 100 m pętla autobusowa). Media: c.o., energia elektryczna, woda i kanalizacja. Oferujemy również inne powierzchnie biurowe ( ). Cena 58 zł netto/m2 + opłaty eksploatacyjne Osoby kontaktowe: Marek Majewski tel.   Zbigniew Łojek tel.   Moduł: 01701/1/01.

Lokal użytkowy, ul. Wołoska
Lokal użytkowy, ul. Wołoska
6299 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia254

Lokal biurowy o pow.254m2 w doskonałym punkcie Mokotowa, na parterze apartamentowca z 2003 roku, o łącznej powierzchni 254,39 m2. ROZKŁAD: - hall wejściowy + recepcja 22,70 m2 - pomieszczenie biurowe 17,06 m2 - pomieszczenie biurowe 11,97 m2 - pomieszczenie biurowe 24,06 m2 - - pomieszczenie biurowe 11,97 m2 - - pomieszczenie biurowe 24,06 m2 - pomieszczenie biurowe 10,95 m2 - pomieszczenie biurowe 12,29 m2 - pomieszczenie biurowe 8,82 m2 - pomieszczenie biurowe 20,39 m2 - sala konferencyjna 16,12 m2 - magazyn 2,39 m2 - archiwum 2,83 m2 - kuchnia 4,15 m2 - wc damskie 2,82 m2 - wc męskie 5,67 m2 - garderoba 3,76 m2 - komunikacja 28,56 m2 Lokalizacja przy bocznej ulicy Tagore a, z 2 minutowym dojazdem do Al.Niepodległości lub ul. Wołoskiej. Kilka minut do Galerii Mokotów i trasy S79, kilkanaście minut do lotniska Chopina ido Dworca Centralnego. 3 minuty spacerem do przystanku autobusowego i 10 minut spacerem do Metra Racławicka. Rozmieszczenie pomieszczeń zgodne z załączonym planem lokalu. W każdym pokoju zainstalowana jest klimatyzacja. Lokal wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizacyjną, elektryczną, centralne ogrzewanie, domofonową, klimatyzację, telefoniczną oraz telewizyjną. STANDARD: Na podłodze w lokalu znajdują się: terakota, wykładzina dywanowa oraz deska warstwowa. Lokal umeblowany: biurka, stoły konferencyjne, szafki z półkami, przystosowany jest do działalności biurowej. Lokal idealnie nadaje się pod biuro (kancelaria prawna, notarialna, księgowa), agencje nieruchomości, agencję reklamową, firmę IT lub inną działalność typu back office. Blisko do węzłów komunikacyjnych, lotniska, obiektów handlowych i Dworca Centralnego, a jednocześnie z dala od zgiełku i hałasu. Bardzo dobre doświetlenie dzięki dużym oknom z trzech stron lokalu. Strefa bezpłatnego parkowania. Kilka minut spacerem do aptek, bazarku, usług, sklepów i lokali gastronomicznych. Do lokalu przynależą cztery miejsce postojowe w hali garażowej. KOMUNIKACJA: W odległości ok. 280 m: Autobus: 138, 168, 172, 141, N01, N34 W odległości ok. 450 m: Tramwaj: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76 W odległości ok. 900 m stacja metra Racławicka. Winda osobowa z poziomu garażu, podjazd dla niepełnosprawnych. Pokaż więcej * * Informacje z tabelki: Cena: 16 000 zł; Powierzchnia: 254 m²; cena za metr: 63 zł/m²; Obsługa zdalna: Tak; Umiejscowienie lokalu: w biurowcu; Piętro: parter; Stan wykończenia: gotowy; Rok budowy: 2003; Dostępne od: 2024-11-01; Przeznaczenie lokalu: biurowy, handlowy, usługowy; Zabezpieczenia: teren zamknięty, domofon / wideofon, monitoring / ochrona; Media: telewizja kablowa, prąd,internet, telefon, kanalizacja, woda; Informacje dodatkowe: klimatyzacja, dojazd asfaltowy ,winda, umeblowanie, ogrzewanie; Lokalizacja: Śródmieście Północne, Śródmieście, Warszawa, mazowieckie. Office space with an area of 254m2 in a great spot in Mokotów, on the ground floor of an apartment building from 2003, with a total area of 254.39 m2. LAYOUT: - entrance hall + reception 22.70 m2 - office room 17.06 m2 - office room 11.97 m2 - office room 24.06 m2 - - office room 11.97 m2 - - office room 24.06 m2 - office room 10.95 m2 - office room 12.29 m2 - office room 8.82 m2 - office room 20.39 m2 - conference room 16.12 m2 - warehouse 2.39 m2 - archive 2.83 m2 - kitchen 4.15 m2 - women's toilet 2.82 m2 - men's toilet 5.67 m2 - wardrobe 3.76 m2 - communication 28.56 m2 Location on the side street of Tagore'a, with a 2-minute drive to Al. Niepodległości or ul. Wołoska. A few minutes to Galeria Mokotów and the S79 route, a dozen or so minutes to Chopin Airport and the Central Railway Station. A 3-minute walk to the bus stop and a 10-minute walk to the Racławicka Metro Station. The layout of the rooms is in accordance with the attached plan of the premises. Each room has air conditioning. The premises are equipped with the following installations: water supply, sewage, electricity, central heating, intercom, air conditioning, telephone and television. STANDARD: On the floor in the premises there are: terracotta, carpet and layered board. The premises are furnished: desks, conference tables, cabinets with shelves, it is adapted for office activities. The premises are ideal for an office (law office, notary office, accounting office), real estate agencies, advertising agency, IT company or other back office type activities. Close to transport hubs, the airport, commercial facilities and the Central Station, and at the same time away from the hustle and bustle and noise. Very good lighting thanks to large windows on three sides of the premises. Free parking zone. A few minutes' walk to pharmacies, bazaar, services, shops and restaurants. The premises have four parking spaces in the garage. COMMUNICATION: Approximately 280 m away: Bus: 138, 168, 172, 141, N01, N34 Approximately 450 m away: Tram: 1, 7, 9, 15, 17, 25, 33, 35, 76 Approximately 900 m away is the Racławicka metro station. Passenger elevator from the garage level, ramp for the disabled. Show more * * Information from the table: Price: PLN 16,000; Area: 254 m²; price per meter: PLN 63/m²; Remote service: Yes; Location of the premises: in an office building; Floor: ground floor; Finishing condition: ready; Year of construction: 2003; Available from: 2024-11-01; Purpose of the premises: office, commercial, service; Security: closed area, intercom / videophone, monitoring / security; Media: cable TV, electricity, internet, telephone, sewage, water; Additional information: air conditioning, asphalt access, elevator, furniture, heating; Location: Śródmieście Północne, Śródmieście, Warsaw, mazowieckie.

Na wynajem lokal użytkowy nr 2, Aleja Henryka 7
Na wynajem lokal użytkowy nr 2, Aleja Henryka 7
4500 zł
Chrzanów 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia105
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem Chrzanów Centrum al. Henryka 7, lokal biurowy nr 2, w wysokim standardzie o powierzchni około 105 m2. Możliwość dostosowania lokalu do innej działalności. Prosimy o kontakt telefoniczny na nr widoczny w ogłoszeniu. Opis lokalu: - Możliwość łącza internetowego symetrycznego 100 mb/s za dodatkową odpłatnością. - Pomieszczenie biurowe w odnowionej kamienicy usytuowanej w centrum Chrzanowa. - Wysoki standard. - Nowoczesna aranżacja. - Winda osobowa. - Centrala wentylacyjna z chłodzeniem. - Stolarka okienna drewniana nowego typu. - Alarm. - Sieć komputerowa, internet. - Wysokość pomieszczeń 3 m. - Media: woda, prąd, gaz, centralne ogrzewanie. - Lokal posiada węzeł sanitarny i kuchnie. - Lokal nr 2 o pow. ok. 105 m2 w cenie 3675 zł netto - pierwsze piętro. UWAGA: - Wystawiamy fakturę. - Media dodatkowo płatne wg wskazań liczników. - Wymagana kaucja. - Lokale bez umeblowania.

Na wynajem lokal użytkowy nr 1, Aleja Henryka 7
Na wynajem lokal użytkowy nr 1, Aleja Henryka 7
2950 zł
Chrzanów 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem Chrzanów Centrum al. Henryka 7, lokal biurowy nr 1, w wysokim standardzie o powierzchni około 60 m2. Możliwość dostosowania lokalu do innej działalności. Prosimy o kontakt telefoniczny na nr widoczny w ogłoszeniu. Opis lokalu: - Możliwość łącza internetowego symetrycznego 100 mb/s za dodatkową odpłatnością. - Pomieszczenie biurowe w odnowionej kamienicy usytuowanej w centrum Chrzanowa. - Wysoki standard. - Nowoczesna aranżacja. - Winda osobowa. - Centrala wentylacyjna z chłodzeniem. - Stolarka okienna drewniana nowego typu. - Alarm. - Sieć komputerowa, internet. - Wysokość pomieszczeń 3 m. - Media: woda, prąd, gaz, centralne ogrzewanie. - Lokal posiada węzeł sanitarny i kuchnie. - Lokal nr 1 o pow. ok.60 m2 w cenie 2340 zł netto - pierwsze piętro. UWAGA: - Wystawiamy fakturę. - Media dodatkowo płatne wg wskazań liczników. - Wymagana kaucja. - Lokale bez umeblowania.

Lokal użytkowy, Warszawa
Lokal użytkowy, Warszawa
1273 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia21,95
Przeznaczenie lokaluBiurowe

BIURO BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI Warszawa, ul. Okopowa 47. Powierzchnia biurowa 22 m2 usytuowana na I piętrze w czteropiętrowym biurowcu. Pomieszczenie klimatyzowane, wyposażone w okablowanie strukturalne. Do dyspozycji najemcy aneks kuchenny, salka konferencyjna na ok. 10 osób (wynajem na godziny). W budynku jest winda, recepcja. Przyjeżdża firma cateringowa (kanapki, sałatki). •Nieruchomość położona blisko ścisłego centrum miasta. •W pobliżu centrów handlowych (Klif, Arkadia). •Dogodny dojazd komunikacją miejską (7 min. od stacji metra Dworzec Gdański, 100 m pętla autobusowa). Media: c.o., energia elektryczna, woda i kanalizacja. Oferujemy również inne powierzchnie biurowe (). Cena 55 zł netto/m2 + opłaty eksploatacyjne Osoby kontaktowe: Marek Majewski tel. (użyj formularza kontaktowego) Zbigniew Łojek tel. (użyj formularza kontaktowego) Moduł: 01701/1/01.

Lokal użytkowy, Warszawa
Lokal użytkowy, Warszawa
1273 zł
Warszawa 21 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia21,95
Przeznaczenie lokaluBiurowe

BIURO BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI Warszawa, ul. Okopowa 47. Powierzchnia biurowa 22 m2 usytuowana na I piętrze w czteropiętrowym biurowcu. Pomieszczenie klimatyzowane, wyposażone w okablowanie strukturalne. Do dyspozycji najemcy aneks kuchenny, salka konferencyjna na ok. 10 osób (wynajem na godziny). W budynku jest winda, recepcja. Przyjeżdża firma cateringowa (kanapki, sałatki). •Nieruchomość położona blisko ścisłego centrum miasta. •W pobliżu centrów handlowych (Klif, Arkadia). •Dogodny dojazd komunikacją miejską (7 min. od stacji metra Dworzec Gdański, 100 m pętla autobusowa). Media: c.o., energia elektryczna, woda i kanalizacja. Oferujemy również inne powierzchnie biurowe (). Cena 58 zł netto/m2 + opłaty eksploatacyjne Osoby kontaktowe: Marek Majewski tel. (użyj formularza kontaktowego) Zbigniew Łojek tel. (użyj formularza kontaktowego) Moduł: 01701/1/01.

Lokal użytkowy, ul. Okopowa
Lokal użytkowy, ul. Okopowa
55 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia36.80

BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI Warszawa, ul. Okopowa 47. Powierzchnia biurowa 36,8 m2 zlokalizowana na 2 piętrze w czteropiętrowym biurowcu położonym w bardzo dobrej lokalizacji. Pomieszczenie jest klimatyzowane oraz wyposażone w okablowanie strukturalne (w budynku jest światłowód). Na piętrze są 2 aneksy kuchenne, toalety. Możliwość odpłatnego wynajęcia salki konferencyjnej (mieści ok. 10 osób). W budynku jest winda, recepcja. Przyjeżdża firma cateringowa (kanapki, sałatki). Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego. Nieruchomość położona blisko ścisłego centrum miasta W pobliżu centrów handlowych (Klif, Arkadia) Dogodny dojazd komunikacją miejską (7 min. tramwajem od stacji metra Dworzec Gdański, 100 m do pętli autobusowej). Media: c.o., energia elektryczna, woda i kanalizacja. Oferujemy również inne powierzchnie biurowe ( ). Cena 55 zł netto/m2 + opłaty eksploatacyjne Osoba kontaktowa: Marek Majewski tel.   Zbigniew Łojek tel.   Moduł: 01701/2/06.

Biurowo - usługowy | ul. Piekoszowska | Kielce
Biurowo - usługowy | ul. Piekoszowska | Kielce
2100 zł
Kielce 24 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia38
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal o powierzchni 38 m2 na pierwszym piętrze w odrębnym budynku przy ul. Piekoszowskiej w Kielcach. W skład lokalu wchodzi: pomieszczenie biurowe, łazienka z WC Nieruchomość w dobrym stanie, do odświeżenia. Możliwość własnej aranżacji przez przyszłego najemcę po uzgodnieniu z właścicielem.Idealny punkt pod usługi medyczne, doradztwo finansowe itp. Możliwość reklamy na budynku o pow. 5m2.  Lokal ogrzewany za pomocą pieca gazowego dwufunkcyjnego. Teren ogrodzony. W budynku znajdują się dwa wejścia, główne od strony ulicy oraz z klatki schodowej. Udogodnienia: winda, klimatyzacja, światłowód, miejsce parkingowe.  Bardzo dobra lokalizacja, w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych i samochodowego. Podana stawka jest kwotą netto Dodatkowo płatne media: gaz, prąd, woda Kaucja jednomiesięczna Więcej informacji pod telefonem (użyj formularza kontaktowego) lub siedzibie biura Kielce ul. Wspólna 2b/25(parter) 

Biuro z garażem, ul. Załuskich
Biuro z garażem, ul. Załuskich
4990 zł
Warszawa 25 dni plecy
Powierzchnia100.20

Lokal do wynajęcia. Idealny na działalność biurową. Na powierzchnię 100,2m2 skladaja się: 1) pomieszczenie biurowe w formie open space z dwoma oknami 2) 3 mniejsze pokoje biurowe 4) kuchnia - w pełni umeblowana oraz wyposazona w sprzęt AGD (lodówko-zamrażarka w zabudowie, płyta gazowa + piekarnik, okap, zmywarka). 5) łazienka 6) WC 7) pomieszczenie gospodarcze 8)hall 9)Balkon Obiekt w stanie bardzo dobrym, jasny i przestronny, świeżo odnowiony. W oknach rolety. Nowe wykładziny. W pełni okablowany oraz częściowo umeblowany. Założona instalacja alarmowa. Lokal gotowy do wydania najemcy. W budynku winda oraz podjazd dla niepełnosprawnych. Ładna klatka schodowa. Możliwość umieszczenia baneru reklamowego na budynku. W cenie jedno miejsce postojowe na parkingu zewnętrznym przy budynku,. Jednocześnie istnieje możliwość parkowania wzdluż ulicy (duża ilość ogólnodostępnych miejsc parkingowych). Koszt najmu 5000 zł brutto (właściciel nie jest płatnikiem podatku Vat). Do czynszu najmu należy doliczyć czynsz administracyjny ( obecnie 1000 zł). Dodatkowo płatne media (centralne ogrzewanie, ciepła zimna, gaz) według wskazań liczników. Wymagana 2 miesięczna kaucja. Okolica : - 600 m. Stacja Metra MARYMONT - 400-650 m. przystanek autobusowy Park Kaskada, Zajezdnia autobusowa Metro Marymont, Park Olszyna - 600 m - przystanek tramwajowy Włościańska - 300 -600m - lokalny bazarek, hala kupiecka, sklepy i punkty gastronomiczne - 450 m od zjazdów na trasę S8 Cana za lokal 5000 + czynsz administracyjny 1000 zł+ opłaty licznikowe (woda, gaz, co) Zapraszam serdecznie Klucze w biurze. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Lokal użytkowy, ul. Okopowa
Lokal użytkowy, ul. Okopowa
5601 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia18.80

BIURO BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI Warszawa, ul. Okopowa 47. Powierzchnia biurowa 18,8 m2 usytuowana na I piętrze w czteropiętrowym biurowcu z lokalami handlowo-usługowymi na parterze. Pomieszczenie klimatyzowane, wyposażone w okablowanie strukturalne. Do dyspozycji najemcy aneks kuchenny, salka konferencyjna na ok. 10 osób (wynajem na godziny). W budynku jest winda, recepcja, ochrona. Przyjeżdża firma cateringowa (kanapki, sałatki). Nieruchomość położona blisko ścisłego centrum miasta. W pobliżu centrów handlowych (Klif, Arkadia). Dogodny dojazd komunikacją miejską (7 min. od stacji metra Dworzec Gdański, 100 m pętla autobusowa). Media: c.o., energia elektryczna, woda i kanalizacja. Oferujemy również inne powierzchnie biurowe ( ). Cena 56 zł netto/m2 + opłaty eksploatacyjne. Niniejsze ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. Osoby kontaktowe: Marek Majewski tel.   Zbigniew Łojek tel.   Moduł: 01701/1/04.

Lokal użytkowy, Warszawa
Lokal użytkowy, Warszawa
2135 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia36,80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI Warszawa, ul. Okopowa 47. Powierzchnia biurowa 36,8 m2 zlokalizowana na 2 piętrze w czteropiętrowym biurowcu położonym w bardzo dobrej lokalizacji. Pomieszczenie jest klimatyzowane oraz wyposażone w okablowanie strukturalne (w budynku jest światłowód). Na piętrze są 2 aneksy kuchenne, toalety. Możliwość odpłatnego wynajęcia salki konferencyjnej (mieści ok. 10 osób). W budynku jest winda, recepcja. Przyjeżdża firma cateringowa (kanapki, sałatki). Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego. • Nieruchomość położona blisko ścisłego centrum miasta • W pobliżu centrów handlowych (Klif, Arkadia) • Dogodny dojazd komunikacją miejską (7 min. tramwajem od stacji metra Dworzec Gdański, 100 m do pętli autobusowej). Media: c.o., energia elektryczna, woda i kanalizacja. Oferujemy również inne powierzchnie biurowe (). Cena 55 zł netto/m2 + opłaty eksploatacyjne Osoba kontaktowa: Marek Majewski tel. (użyj formularza kontaktowego) Zbigniew Łojek tel. (użyj formularza kontaktowego) Moduł: 01701/2/06.

Biuro klimatyzowane, ul. Piekoszowska
Biuro klimatyzowane, ul. Piekoszowska
5526 zł
Kielce 24 dnia plecy
Powierzchnia38

Do wynajęcia lokal o powierzchni 38 m2 na pierwszym piętrze w odrębnym budynku przy ul. Piekoszowskiej w Kielcach. W skład lokalu wchodzi: pomieszczenie biurowe, łazienka z WC Nieruchomość w dobrym stanie, do odświeżenia . Możliwość własnej aranżacji przez przyszłego najemcę po uzgodnieniu z właścicielem. Idealny punkt pod usługi medyczne, doradztwo finansowe itp. Możliwość reklamy na budynku o pow. 5m2. Lokal ogrzewany za pomocą pieca gazowego dwufunkcyjnego. Teren ogrodzony. W budynku znajdują się dwa wejścia, główne od strony ulicy oraz z klatki schodowej. Udogodnienia: winda, klimatyzacja, światłowód, miejsce parkingowe. Bardzo dobra lokalizacja, w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych i samochodowego. Podana stawka jest kwotą netto Dodatkowo płatne media: gaz, prąd, woda Kaucja jednomiesięczna Więcej informacji pod telefonem   lub siedzibie biura Kielce ul. Wspólna 2b/25 (parter) oraz na Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro Katowice
Biuro Katowice
46 zł
Katowice 3 kilka dni temu
Powierzchnia113

Lokalizacja: Katowice Centrum, rejon ul. Kościuszki - odległość ok. 1km od ścisłego centrum miasta, dobry dojazd do A4 Oferujemy do wynajęcia: samodzielny lokal biurowy o powierzchni 113 m² znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego z windą. Podział powierzchni: sekretariat, 4 pomieszczenia biurowe, pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym i serwerownią, toalety. Wyposażenie Lokalu: Klimatyzacja Wentylacja mechaniczna Instalacja internetowa kat 7 System kontroli dostępu System alarmowy Wideodomofon Wyposażenie budynku: Winda Zielone Patio Portier System kontroli dostępu System alarmowy Monitoring Wideofon Światłowód dostawców Orange i UPC Czynsz najmu miesięczny: 46 PLN/m2 + VAT. Opłata eksploatacyjna miesięczna: 13,91 PLN/m2 + VAT. + Media (Energia, CO, Woda) Więcej informacji:   . Więcej ofert na naszej stronie internetowej: Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro klimatyzowane, ul. Kazimierza Wielkiego
Biuro klimatyzowane, ul. Kazimierza Wielkiego
35 zł
Bochnia 30+ kilka dni temu
Powierzchnia167

Na wynajem lokal na drugim piętrze w nowo wybudowanej galerii handlowej Skarpa znajdującej się w centrum Bochni, przy ul. Kazimierza Wielkiego. W budynku dostępna jest winda. Lokal składa się z dwóch pomieszczeń: - Pomieszczenie nr 1 - 48 m2 - Pomieszczenie nr 2 - 119 m2 Łączna powierzchnia do wynajęcia: 167 m2 Pomieszczenie nr 1 zostało wykończone, natomiast pomieszczenie nr 2 - do aranżacji przez przyszłego Najemcę (stan deweloperski). Istnieje możliwość rozmieszczenia ścianek działowych wg. uznania - kwestia do ustalenia z właścicielem lokalu, który pokrywa koszt budowy ścian. Ponadto właściciel może poprowadzić dalsze prace remontowe w lokalu po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów z Najemcą. Najważniejsze informacje: - lokal znajduje się na 2 piętrze (dostępna winda i schody); - pomieszczenia dobrze doświetlone; - ścianki działowe do własnej aranżacji; - do lokalu doprowadzona ciepła i zimna woda - istnieje więc możliwość wydzielenia pomieszczenia socjalnego i toalety; - lokal posiada osobne wejście; - ogólnodostępne, darmowe miejsca parkingowe na terenie obiektu - ok. 60 miejsc; - budynek nowoczesny, wykończony w wysokim standardzie; - obiekt monitorowany całodobowo. Media: - lokal uzbrojony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, internetową; - ogrzewanie nadmuchowe; - zamontowana klimatyzacja dwufunkcyjna (grzeje i chłodzi). Lokal może służyć między innymi jako: - pomieszczenia biurowe, - przedstawicielstwo firmy, - lokale usługowe czy handlowe. W galerii znajdują się: - sklep spożywczy Biedronka, - siłownia Xtreme Fitness, - kwiaciarnia, - sklep z suplementami diety, - w mniejszym budynku obok - restauracja Trawa Cytrynowa oraz gabinety kosmetyczne. Cena wynajmu: - 35 zł netto / m2 - 5845 zł netto (167 m2 x 35 zł) Dodatkowo należy doliczyć opłaty za media (wg. zużycia). Najemca nie płaci prowizji dla biura nieruchomości. Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu oraz obejrzenia lokalu na żywo. Zachęcam również do zapoznania się z ofertą wynajmu pozostałych lokali dostępnych w galerii. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Lokal biurowy w biurowcu / parking / Pomorzany
Lokal biurowy w biurowcu / parking / Pomorzany
620 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokale biurowe o powierzchni od 15m2 do 32m2 z możliwością ich modułowego łączenia oraz dostosowania do własnych potrzeb. Istnieje możliwość najmu innej powierzchni w obiekcie od 15m2 do nawet 500m2. Dodatkowo do Państwa dyspozycji przeznaczone jest pomieszczenie socjalne (kuchnia) oraz toalety dostępne na piętrze.Idealne biuro do prowadzenia działalności biurowej, księgowej, usługowej, szkoleniowej bądź handlowej!  Dogodna lokalizacja. Bardzo dobry dojazd do Centrum Szczecina oraz szybki wylot na autostradę. W pobliżu obiektu przystanki komunikacji miejskiej, sklepy oraz szpital na Pomorzanach.Przy budynku znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe.Zapewniamy dogodne warunki najmu, konkurencyjne ceny, jasne warunki umowy.Specyfikacja obiektu: powierzchnia biurowa 15 m2 (dostępne są różne pow. od 13 m2 do 500 m2), dostępna toaleta oraz pomieszczenie socjalne na piętrze,  cichobieżna winda w budynku, ogrzewanie, światłowód, monitoring, dostępny bezpłatny parking, możliwość umieszczenia reklamy na elewacji, Otoczenie: biuro zlokalizowane jest w centrum Szczecina – Pomorzany, dogodna lokalizacja, przy biurowcu zlokalizowany dyskont, usługi, biura, przychodnie i szpital, w odległości 50 m przystanki komunikacji miejskiej,  szybki dojazd do centrum i drogi A6. Koszt najmu: 620zł nettoMedia: 26zł netto / m2 Kaucja: 1000 zł Zapraszamy na prezentację.

Biuro klimatyzowane, ul. Staromiejska
Biuro klimatyzowane, ul. Staromiejska
6485 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Powierzchnia55

Park Nieruchomości prezentuje Państwu do wynajęcia lokal biurowo usługowy o łącznej powierzchni 55 m2 zlokalizowany na osiedlu Staromieście. Nieruchomość usytuowana jest na drugim piętrze wybudowanego w 2020 roku budynku. Układ pomieszczeń: - pomieszczenie biurowe, - pomieszczenie biurowe, - toaleta, - kuchnia. Dodatkowe informacje: - do lokalu przynależą 2 miejsca parkingowe, - dostępny monitoring oraz zabezpieczenia w postaci alarmów, - została zamontowana klimatyzacja, - kuchnia wyposażona w sprzęty RTV i AGD. Cena wynajmu 3567 brutto (2900 zł netto) + media (prąd, gaz, woda). Wymagana kaucja w wysokości 5800 zł. Za wynajem nieruchomości pobieramy prowizję! Zapraszamy do kontaktu! Agent odpowiedzialny: Mateusz Krupczak E-mail:   Tel.   Nota prawna: Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C. :DODATKOWE INFORMACJE Rodzaj budynku: budynek wielorodzinny Gaz: jest Woda: jest Linie telefoniczne: TAK Alarm: TAK Internet: TAK Winda: NIE Usytuowanie: jednostronne Klimatyzacja: TAK Sieć komputerowa: TAK Rolety antywłamaniowe: TAK Witryna wystawowa: brak Wejście: od ulicy Liczba wejść: 1 Stan lokalu: do adaptacji Okna: PCV Instalacje: dobre Powierzchnia użytkowa [m2]: 55 Rok budowy: 2020 Rodzaj lokalu: jednopoziomowy Przeznaczenie lokalu: biurowy Liczba pokoi: 2 Liczba kondyg. biurowych: 1 Typ kaucji: dwumiesięczna :LINK DO STRONY =6771546 :KONTAKT DO AGENTA Mateusz Krupczak   Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Nota prawna: Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Hala, ul. Świdwińska
Hala, ul. Świdwińska
549000 zł
Białogard 30 dni plecy
Powierzchnia679.22

Do sprzedania duży obiekt magazynowo - handlowy, murowany, o powierzchni 679m2 z wysokimi sufitami (ok.4m) w Białogardzie przy ul. Świdwińskiej. Obiekt w dobrym stanie technicznym, z windą towarową, suwnicą, rampą rozładunkową. Świetna lokalizacja blisko głównej ulicy, umożliwia dobry dojazd samochodów dostawczych. Obiekt doskonały na wszelkiego rodzaju usługi, składy budowlane, hurtownie, handel itp. Obiekt 4 kondygnacyjny, solidny, w dobrym stanie technicznym, do ewentualnego odświeżenia. Na każdej kondygnacji duża powierzchnia magazynowa, z wysokimi sufitami, na parterze pomieszczenie biurowe i łazienka. Obiekt stanowiący odrębną własność, na działce 664m2 (w użytkowaniu wieczystym), media (energia elektryczna, siła, kanalizacja, woda). Opłata za użytkowanie wieczyste - ok. 940zł na rok. Suwnice,rampy rozładunkowe, winda towarowa. Zapraszamy na prezentację po wcześniejszym umówieniu. Polecamy Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Lokal biurowy w biurowcu / parking / Pomorzany
Lokal biurowy w biurowcu / parking / Pomorzany
62000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia lokale biurowe o powierzchni od 15m2 do 32m2 z możliwością ich modułowego łączenia oraz dostosowania do własnych potrzeb. Istnieje możliwość najmu innej powierzchni w obiekcie od 15m2 do nawet 500m2. Dodatkowo do Państwa dyspozycji przeznaczone jest pomieszczenie socjalne (kuchnia) oraz toalety dostępne na piętrze. Idealne biuro do prowadzenia działalności biurowej, księgowej, usługowej, szkoleniowej bądź handlowej! Dogodna lokalizacja. Bardzo dobry dojazd do Centrum Szczecina oraz szybki wylot na autostradę. W pobliżu obiektu przystanki komunikacji miejskiej, sklepy oraz szpital na Pomorzanach. Przy budynku znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe. Zapewniamy dogodne warunki najmu, konkurencyjne ceny, jasne warunki umowy. Specyfikacja obiektu: - powierzchnia biurowa 15 m2 (dostępne są różne pow. od 13 m2 do 500 m2), - dostępna toaleta oraz pomieszczenie socjalne na piętrze, cichobieżna winda w budynku, - ogrzewanie, - światłowód, - monitoring, - dostępny bezpłatny parking, - możliwość umieszczenia reklamy na elewacji. Otoczenie: - biuro zlokalizowane jest w centrum Szczecina – Pomorzany, - dogodna lokalizacja, - przy biurowcu zlokalizowany dyskont, usługi, biura, przychodnie i szpital, - w odległości 50 m przystanki komunikacji miejskiej, - szybki dojazd do centrum i drogi A6. Koszt najmu: 620zł netto Media: 26zł netto / m2 Kaucja: 1000 zł Zapraszamy na prezentację. Oferta bezpośrednio od właściciela.

Biuro klimatyzowane Szczecin
Biuro klimatyzowane Szczecin
45 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia120

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy znajdujący się na 2 piętrze kamienicy odrestaurowanej w roku 2010, zlokalizowanej w sercu Szczecina - blisko Deptaku Bogusława. Na powierzchnię ok. 120 m2 składają się: dwa duże pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne, toaleta oraz korytarz. Pomieszczenie biurowe doświetlone światłem dziennym oraz oświetleniem rastrowym. Na podłodze wykładzina, w korytarzu i pomieszczeniu socjalnym kafle. Toaleta w glazurze i terakocie. Powierzchnia wyposażona jest w klimatyzację, rozprowadzono sieć komputerową, sieć telefoniczną, sieć alarmową. Do budynku podłączono światłowód. Ogrzewanie i ciepła woda z sieci miejskiej. W budynku nowoczesna winda, bardzo elegancka i reprezentacyjna klatka schodowa. Przed budynkiem miejsca parkingowe ogólnodostępne, przy budynku znajdują się również dostępne miejsca parkingowe - istnieje możliwość ich wynajęcia za dodatkową miesięczną opłatą. Opłaty eksploatacyjne: prąd, woda, śmieci, ogrzewanie (miejskie SEC). Podany czynsz jest kwotą netto - należy do niego doliczyć podatek VAT. Kaucja do uzgodnienia z wynajmującym (wymagana w wysokości dwumiesięcznego czynszu najmu brutto). Polecamy ze względu na atrakcyjną lokalizację oraz doskonałą wizualizację, bliskość Deptaku Bogusława. W budynku prestiżowi najemcy doskonałe sąsiedztwo. Możliwość umieszczenia logo na elewacji budynku (bez dodatkowych opłat). Powyższe informacje zostały sporządzone na podstawie oświadczeń i nie są ofertą w rozumieniu przepisów prawa. Maja one jedynie charakter informacyjny, zalecamy ich osobistą weryfikację. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Komfortowe biuro 113 m² Katowice centrum
Komfortowe biuro 113 m² Katowice centrum
519800 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia113
Poziom2

Lokalizacja: Katowice Centrum, rejon ul. Kościuszki - odległość ok. 1km od ścisłego centrum miasta, dobry dojazd do A4 Oferujemy do wynajęcia: samodzielny lokal biurowy o powierzchni 113 m² znajdujący się na 2 piętrze budynku biurowego z windą. Podział powierzchni: sekretariat, 4 pomieszczenia biurowe, pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym i serwerownią, toalety. Wyposażenie Lokalu: •Klimatyzacja •Wentylacja mechaniczna •Instalacja internetowa kat 7 •System kontroli dostępu •System alarmowy •Wideodomofon Wyposażenie budynku: •Winda •Zielone Patio •Portier •System kontroli dostępu •System alarmowy •Monitoring •Wideofon •Światłowód dostawców Orange i UPC Czynsz najmu miesięczny: 46 PLN/m2 + VAT. Opłata eksploatacyjna miesięczna: 12,13 PLN/m2 + VAT. + Media (Energia, CO, Woda) Więcej informacji:506 028 003,506 028 002 . Więcej ofert na naszej stronie internetowej: Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Beata Zajączkowska (licencja nr: 1932)

Na wynajem nowy lokal usługowy w centrum
Na wynajem nowy lokal usługowy w centrum
2450 zł
Bełchatów 24 dnia plecy
PoziomParter
Powierzchnia48,44
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmij lokal w nowym budynku "Pabianicka Office" w Bełchatowie.Oferuję do wynajęcia lokale usługowe znajdujące się na parterze w  nowopowstałego budynku o powierzchni od 47 m2 do 70 m2. Lokale zostały tak zaprojektowane by z łatwością wydzielić (w razie potrzeby) mniejsze pomieszczenie biurowe. Istnieje również połączenia lokali by uzyskać większy metraż lokalu.Ceny najmu parteru: Lokal 4: 58 m2- 2900 zł/ nettoLokal 5: 57,32- 2900 zł/netto Opis inwestycji:Ulica Pabianicka to bardzo charakterystyczne miejsce na mapie Bełchatowa to właśnie tutaj powstaje budynek z lokalami handlowo-usługowymi. Bliskość Starostwa Powiatowego oraz nowego Rejonowego Sądu wpasuje się w charakter całej inwestycji.Nowoczesność, elegancja, czy wysoka jakość materiałów wykończeniowych wyróżniają inwestycję na tle innych obiektów w mieście oraz podkreślają  unikatowy charakter i prestiż.Zakończenie inwestycji w 2024 roku / przekazanie kluczy nastąpi wcześniej. * Lokale w pełni wykończone* Parking pod budynkiem* Wszystkie media miejskie + klimatyzacja* Możliwość scalenia lokali na większe * Oddzielna toaleta dla klientów* Winda Serdecznie zapraszam !

Komfortowe biuro 113 m² Katowice centrum
Komfortowe biuro 113 m² Katowice centrum
519800 zł
Katowice 3 kilka dni temu

Lokalizacja: Katowice Centrum, rejon ul. Kościuszki - odległość ok. 1km od ścisłego centrum miasta, dobry dojazd do A4 Oferujemy do wynajęcia: samodzielny lokal biurowy o powierzchni 113 m² znajdujący się na 1 piętrze budynku biurowego z windą. Podział powierzchni: sekretariat, 4 pomieszczenia biurowe, pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym i serwerownią, toalety. Wyposażenie Lokalu: •Klimatyzacja •Wentylacja mechaniczna •Instalacja internetowa kat 7 •System kontroli dostępu •System alarmowy •Wideodomofon Wyposażenie budynku: •Winda •Zielone Patio •Portier •System kontroli dostępu •System alarmowy •Monitoring •Wideofon •Światłowód dostawców Orange i UPC Czynsz najmu miesięczny: 46 PLN/m2 + VAT. Opłata eksploatacyjna miesięczna: 13,91 PLN/m2 + VAT. + Media (Energia, CO, Woda) Więcej informacji:506 028 003,506 028 002 . Więcej ofert na naszej stronie internetowej: Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Beata Zajączkowska (licencja nr: 1932)

Lokal użytkowy, ul. Armii Krajowej
Lokal użytkowy, ul. Armii Krajowej
45 zł
Siedlce wczoraj
Powierzchnia35

Oferujemy Państwu do wynajęcia lokal biurowo-usługowy w ścisłym centrum Siedlec, w nowym budynku handlowo-usługowym. Powierzchnia ok. 35 m2, na II piętrze, wejście z windą. Pomieszczenie jest wykończone, ściany gładzone, na podłodze terakota. Doprowadzone są wszystkie media, oraz rozprowadzone jest okablowanie telefoniczne i komputerowe. Dodatkowo w budynku zamontowana jest klimatyzacja. Cały obiekt jest monitorowany oraz podłączony do systemu alarmowego. Na piętrze znajduje się łazienka oraz pomieszczenie socjalne do dyspozycji najemcy. W sąsiedztwie inne lokale biurowe i usługowe. Cena najmu: 45zł/m2 netto (w co wliczone są wszystkie media i opłaty). Kontakt: PROMEDIUS Nieruchomości ul. Sienkiewicza 55 Siedlce tel.   tel:   Nr licencji osoby odpowiedzialnej zawodowo: 16937 DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: własność Materiał budowlany: pustak Standard: bardzo dobry Typ podłogi: terakota Łącze internetowe: nie Liczba pokoi: 1 Piętro: 2 Liczba pięter: 3 Rok budowy: 2008 Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: co. z własnej kotłowni Prąd: jest Gaz: jest Woda: miejska Osiedle zamknięte: nie Typ budynku: wolnostojący Typ parkingu: przy ulicy Stan lokalu: bardzo dobry Meble: nie Domofon: nie Winda: tak Ochrona: nie Klimatyzacja: tak Oświetlenie: jarzeniowe Forma najmu: najem od właściciela Liczba wejść: 1 Kaucja: 3000 PLN Parking TIR: nie Parking: nie Witryna: nie Plac manewrowy: nie Centrala: tak Sieć lokalna: nie Pomieszczenie socjalne: tak Serwerownia: nie Typ drogi: asfaltowa DANE KONTAKTOWE: Urszula Ostrowska   Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Filtr