Powierzchnia biurowa blisko lotniska

Sortowanie:
Znaleziony: 37 ogłoszenie w kategorii Biura i Lokale Polska: Wszystkie miasta
Nieruchomość przemysłowa, 7300 mkw, Stargard
Nieruchomość przemysłowa, 7300 mkw, Stargard
6750000 zł
nowe Stargard 30 dni plecy

Nowoczesna nieruchomość przemysłowa, 7300 mkw, Stargard Nowoczesna nieruchomość przemysłowa o powierzchni 7300 m² położona w Stargardzie to doskonałe miejsce dla firm poszukujących magazynu i hali produkcyjnej z wysokiej klasy powierzchnią biurowo-socjalną. Obiekt położony jest blisko Szczecina, zaledwie 6,6 km do trasy S10, oraz 33 km od autostrady A6 i 52 km od lotniska Szczecin-Goleniów. Najbliższe przejście graniczne w Kołbaskowie znajduje się ok. 45 km od nieruchomości. Łatwy dostęp do infrastruktury drogowej, portu oraz lotniska sprawia, że to świetny punkt dla firm zajmujących się eksportem na rynki zachodnie oraz na północ. Powierzchnia budynku: 7 300 m2 – istniejący obiekt klasy A+ ok. 6 962 m2 - powierzchnia produkcyjna i magazynowa ok. 600 m2 - powierzchnia biurowa i socjalna Lokalizacja: 6.6 km do trasy S10 33 km do autostrady A6 52 km do lotniska Szczecin-Goleniów 46 km do centrum Szczecina Podstawowe dane: Obiekt wykorzystywany do produkcji urządzeń hydraulicznych Suwnica o udźwigu 10t Stanowiska spawalnicze Powierzchnia biurowa w standardzie AAA Lokalizacja w mieście z preferencyjnymi zasadami pomocy publicznej (zwolnienie z CIT dla inwestycji od 10 mln PLN (2,25 mln EUR)) Zapraszam do kontaktu! Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Biuro z parkingiem, ul. Poleczki
Biuro z parkingiem, ul. Poleczki
40 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia75

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 75 m2, przy ulicy Poleczki, blisko lotniska Chopina. Powierzchnia typu open space. Lokal z własnym dostępem do zaplecza socjalnego. Budynek z całodobowym dostępem. W cenie najmu 1 miejsce postojowe przed budynkiem. Lokal usytuowany na 1 piętrze. Doskonała lokalizacja gwarantuje szybki dojazd z każdego kierunku. Doskonałe połączenie z Lotniskiem Chopina, sąsiadującymi dzielnicami oraz z trasą wylotową z Warszawy S2. Do czynszu najmu należy doliczyć obowiązujący podatek VAT. Informacje dodatkowe : - opłaty za media( prąd, gaz, woda i wywóz śmieci) ponosi Najemca - minimalny okres najmu 12 miesięcy, - kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu. Zapraszam na prezentację.

Magazyn 950 m2 Ursynów, dok i 0 ogrzewany
Magazyn 950 m2 Ursynów, dok i 0 ogrzewany
26600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do najmu powierzchnia magazynowa 952 m2  na warszawskim Ursynowie- w centrum logistyczno- biurowym. Brama typu dok + brama "0", posadzka 5t/m2, ogrzewana, teren dozorowany. Magazyn wydzielony z większej całości o szerokości 20 m i długości ok 47. Dostępność od 01.08.2024. Doskonała lokalizacja- blisko ulicy Puławskiej i S2  zapewnia szybki wjazd/wyjazd z W-wy, okolice Lotniska Chopina. Szybki dojazd do Śródmieścia. Parking dla aut.  Dostęp 24/7 . Ochrona ,monitoring. Możliwość biurowa jako opcja o wielkości do ustalenia (gotowe moduły od 20 m2).Do najmu model :- powierzchnia magazynu 952 m2 (podana cena dotyczy tylko magazynu)- powierzchnia biurowa moduł do ustalenia m2- jako opcja dodatkowa- parterWarunki cenowe:- najem magazyn 6,50 Eur/m2 netto +VAT  - najem biuro gotowe do wprowadzenia 13,50 Eur/m2 netto +VAT- opłaty dodatkowe magazyn 11,50 pln/m2 netto + VAT ; biuro 25 pln/m2 +VAT- media: prąd ,woda, internet Lokalizacja:- blisko ul. Puławska, S79 i S2- szybki wyjazd z Warszawy, połączenie z S8- lotnisko Chopina - 5 min- dojazd autem do Śródmieścia 10 min- dojazd do Piaseczna 5 minZadzwoń i zapytaj  (501_43_66_56) o inne możliwe powierzchnie biurowe: od 20 m2 do 500 m2 w jednym module.Dostępne także magazyny: od 300m2 do 1000 m2 w jednym module.Ponieważ opieramy się na informacjach podanych od Właścicieli, pomimo dołożenia wszelkich starań ,prezentowane dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl rozumienia Kodeksu Cywilnego. Nr licencji 20291. PROFI Nieruchomości.

Magazyn 950 m2 Ursynów, dok,rampa,ogrzewany
Magazyn 950 m2 Ursynów, dok,rampa,ogrzewany
32748 zł
Warszawa 15 dni plecy

Do najmu powierzchnia magazynowa 952 m2  na warszawskim Ursynowie- w centrum logistyczno- biurowym. Brama typu dok + rampa, posadzka 5t/m2, ogrzewana, teren dozorowany. Magazyn wydzielony z większej całości o szerokości 20 m i długości ok 47. Dostępność od 01.08.2024. Doskonała lokalizacja- blisko ulicy Puławskiej i S2  zapewnia szybki wjazd/wyjazd z W-wy, okolice Lotniska Chopina. Szybki dojazd do Śródmieścia. Parking dla aut.  Dostęp 24/7 . Ochrona ,monitoring. Możliwość biurowa jako opcja o wielkości do ustalenia (gotowe moduły od 20 m2).Do najmu model :- powierzchnia magazynu 952 m2 (podana cena dotyczy tylko magazynu)- powierzchnia biurowa moduł do ustalenia m2- jako opcja dodatkowa- parterWarunki cenowe:- najem magazyn 8,0 Eur/m2 netto +VAT  - najem biuro gotowe do wprowadzenia 13,50 Eur/m2 netto +VAT- opłaty dodatkowe magazyn 12,00 pln/m2 netto + VAT ; biuro 25 pln/m2 +VAT- media: prąd ,woda, internet Lokalizacja:- blisko ul. Puławska, S79 i S2- szybki wyjazd z Warszawy, połączenie z S8- lotnisko Chopina - 5 min- dojazd autem do Śródmieścia 10 min- dojazd do Piaseczna 5 minZadzwoń i zapytaj  (501_43_66_56) o inne możliwe powierzchnie biurowe: od 20 m2 do 500 m2 w jednym module.Dostępne także magazyny: od 300m2 do 1000 m2 w jednym module.Ponieważ opieramy się na informacjach podanych od Właścicieli, pomimo dołożenia wszelkich starań ,prezentowane dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl rozumienia Kodeksu Cywilnego. Nr licencji 20291. PROFI Nieruchomości.

Biuro do wynajęcia - bezpośrednio (1 pokój )
Biuro do wynajęcia - bezpośrednio (1 pokój )
1550 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia21
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowa powierzchnia biurowa o powierzchni ok 21 m3. Lokal biurowy położony na pierwszym piętrze budynku biurowego. Obecnie istnieje możliwość wynajęcia również mniejszego pomieszczenia o powierzchni ok 17 m2 położonego na 2 piętrze budynku. Pomieszczenie klimatyzowane i wentylowane wyposażone w infrastrukturę teleinformatyczną.  W ramach czynszu najmu, Najemcy mają możliwość korzystania z sal konferencyjnych zlokalizowanych na każdym piętrze budynku.Budynek posiada całodobową recepcję oraz ochronę. Obiekt dostępny 24/7.Możliwość wynajęcia  miejsc parkingowych na terenie nieruchomości.Obecnie istnieje możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni biurowej w budynku.Istnieje także możliwość wynajęcia bardzo dobrze widocznej z Al. Jerozolimskich, dużej powierzchni reklamowej na dachu budynku. Nieruchomość bardzo dobrze  skomunikowana położona blisko lotniska Okęcie z bardzo dobrym dojazdem do południowej obwodnicy Warszawy.

Biuro do wynajęcia - bezpośrednio (1 pokój )
Biuro do wynajęcia - bezpośrednio (1 pokój )
1650 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowa powierzchnia biurowa o powierzchni ok 23 m3. Lokal biurowy położony na pierwszym piętrze budynku biurowego. Obecnie istnieje możliwość wynajęcia również mniejszego pomieszczenia o powierzchni ok 17 m2 położonego na 2 piętrze budynku. Pomieszczenie klimatyzowane i wentylowane wyposażone w infrastrukturę teleinformatyczną.  W ramach czynszu najmu, Najemcy mają możliwość korzystania z sal konferencyjnych zlokalizowanych na każdym piętrze budynku.Budynek posiada całodobową recepcję oraz ochronę. Obiekt dostępny 24/7.Możliwość wynajęcia  miejsc parkingowych na terenie nieruchomości.Obecnie istnieje możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni biurowej w budynku.Istnieje także możliwość wynajęcia bardzo dobrze widocznej z Al. Jerozolimskich, dużej powierzchni reklamowej na dachu budynku. Nieruchomość bardzo dobrze  skomunikowana położona blisko lotniska Okęcie z bardzo dobrym dojazdem do południowej obwodnicy Warszawy.

Powierzchnia biurowa typu Open space, parking
Powierzchnia biurowa typu Open space, parking
372400 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 98m2, open space, możliwość wydzielenia gabinetów.Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja.Czynsz najmu 38zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media.Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik697 540 444.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Budynek użytkowy, ul. Graniczna
Budynek użytkowy, ul. Graniczna
46782 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Powierzchnia2599

*** Magazyn *** Produkcja *** Wrocław *** Blisko A4 i lotnisko *** Dział nieruchomości komercyjnych Express House Nieruchomości poleca na wynajem powierzchnię magazynową w nowoczesnych budynkach klasy A we Wrocławiu. Moduł do wynajęcia to 2599 m2 magazynu oraz 300 m2 powierzchni biurowych. Dostępne 0d 10.2023. Istnieje możliwość wynajęcia innych powierzchni w innych pobliskich lokalizacjach Wrocławia. Centrum przemysłowo- dystrybucyjne w bliskiej okolicy Lotniska we Wrocławiu spełnia wszystkie wymagania ochrony środowiska, bezpiecznego składowania towarów, takz e z ywnościowych, pozwala na realizacje projektów o charakterze produkcyjnym. Czynsz bazowy: powierzchnia magazynowa (4 EUR/m2); powierzchnia biurowa (11 eur/mkw) plus opłata eksploatacyjna 1,5 euro/m2/mc +VAT plus media. Wysokość hali w części magazynowej (składowania) - 10,00 metrów. Nośność posadzki zapewnia obciąz enie równomierne min 5 T/m2. Wyposażenie: system tryskaczy, hydranty przeciwpożarowe, świetliki, bramy wjazdowe z poziomu 0, obsługa techniczna na terenie parku. Wjazd (y) do parku, portiernia ze szlabanami wjazdowymi, drogi wewnętrzne, szerokie place manewrowe dla cięz arówek, parkingi dla samochodów osobowych. Komunikacja: Komunikacja miejska. Bardzo dobra lokalizacja: Park znajduje się w bliskiej odległości od lotniska, autostrady A4 i 7 km od centrum miasta Wrocławia Przedstawiona propozycja nie stanowi oferty w rozumieniu KC. Po więcej szczegółów zapraszam na prezentację. Numer oferty: 90/4158/OHW Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Budynek użytkowy, ul. Fołtyn
Budynek użytkowy, ul. Fołtyn
90000 zł
Radom 30+ kilka dni temu
Powierzchnia2135.34

DO WYNAJĘCIA! OBIEKT BIUROWO-HANDLOWY! Oferujemy do wynajęcia budynek biurowy z dużym, utwardzonym placem manewrowym w dobrej przemysłowej lokalizacji, w strefie ekonomicznej, przy obwodnicy Radomia. Działka o łącznej powierzchni 3297m2. Budynek murowany, 4-kondygnacyjny o funkcji biurowo-handlowej. Powierzchnia użytkowa wszystkich kondygnacji wynosi 2135,34m2. W budynku został wymieniony dach, są nowe obróbki blacharskie, zdemontowano ściany działowe na wszystkich kondygnacjach. W budynku są media; prąd, woda, kanalizacja, gaz w ulicy. Możliwość podłączenia do budynku ogrzewania z RADPECU. Bardzo korzystne położenie nieruchomości w północnej części miasta o charakterze przemysłowym, blisko obwodnicy i lotniska z dostępem do komunikacji miejskiej. Sąsiedztwo stanowi skoncentrowana zabudowa przemysłowo-biurowa oraz magazynowa. Ulica przebudowana w 2021 roku: nowa jezdnia, chodniki, parkingi oraz przystanki autobusowe linii nr 10 i 17. Istnieje możliwość zakupu budynku w kwocie 2800000zł. ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ! . Oferta nr   wysłana z systemu LocumNet Online

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Parking, blisko DTŚ
Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Parking, blisko DTŚ
760000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 200m2, składająca się z open space i gabinetów, możliwość aneksu kuchennego na powierzchni najmu do wyłącznego korzystania. Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja.Czynsz najmu 38zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media.Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik697 540 444.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Biuro klimatyzowane, ul. Szewczenki
Biuro klimatyzowane, ul. Szewczenki
38 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia98

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 98m2, open space, możliwość wydzielenia gabinetów. Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja. Czynsz najmu 38zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media. W tym samym obiekcie posiadamy również większe powierzchnie biurowe. Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut. Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik   . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Powierzchnia biurowa, parking! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa, parking! Oferta bezpośrednia
468000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 120m2 położna na 1 piętrze w budynku z windą.Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja.Czynsz najmu 39zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media.Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik697 540 444.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Powierzchnia biurowa, parking! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa, parking! Oferta bezpośrednia
273000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 70m2 położna na 1 piętrze w budynku z windą.Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja.Czynsz najmu 39zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media.Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik697 540 444.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Powierzchnia biurowa, parking ! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa, parking ! Oferta bezpośrednia
858000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 220m2 położna na 1 piętrze w budynku z windą.Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja.Czynsz najmu 39zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media.Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik697 540 444.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Powierzchnia biurowa DOBRA LOKALIZACJA parking! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa DOBRA LOKALIZACJA parking! Oferta bezpośrednia
468000 zł
Katowice 28 dni plecy

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 120m2 położna na 1 piętrze w budynku z windą.Przed budynkiem duży parking, dobra lokalizacja.Czynsz najmu 39zł/m2+ opłata eksploatacyjna + media.Rawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych – posiada podjazdy oraz windę. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu: Edyta Sołtysik697 540 444.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Budynek użytkowy, ul. Graniczna
Budynek użytkowy, ul. Graniczna
75000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Powierzchnia5000

*** Magazyn *** Produkcja *** Wrocław *** Blisko A4 i lotnisko *** Polecam na wynajem powierzchnie magazynowe i produkcyjne w nowoczesnych budynkach klasy A we Wrocławiu. Inwestycja będzie dostępna w 1 kwartale 2023r, ale na etapie budowy można dostosować pewne rozwiązania pod najemcę. Zate zachęcam do kontaktu już teraz. Na Granicznej we Wrocławiu powstanie 46000 m2 z możliwością podziału na różne moduły. Istnieje możliwość wynajęcia różnych powierzchni dopasowanych do klienta również w innych pobliskich lokalizacjach Wrocławia. Centrum przemysłowo- dystrybucyjne w bliskiej okolicy Lotniska we Wrocławiu spełnia wszystkie wymagania ochrony środowiska, bezpiecznego składowania towarów, takz e z ywnościowych, pozwala na realizacje projektów o charakterze produkcyjnym. Czynsz bazowy: powierzchnia magazynowa (3,20 EUR/m2); powierzchnia biurowa (8.50-10.00 eur/mkw) plus media. Wysokość hali w części magazynowej (składowania) - 10,00 metrów. Nośność posadzki zapewnia obciąz enie równomierne min 5 T/m2. Wyposażenie: system tryskaczy, hydranty przeciwpożarowe, świetliki, bramy wjazdowe z poziomu 0, obsługa techniczna na terenie parku. Wjazd (y) do parku, portiernia ze szlabanami wjazdowymi, drogi wewnętrzne, szerokie place manewrowe dla cięz arówek, parkingi dla samochodów osobowych. Komunikacja: Komunikacja miejska. Bardzo dobra lokalizacja: Park znajduje się w bliskiej odległości od lotniska, autostrady A4 i 7 km od centrum miasta Wrocławia. Istnieje możliwość dostosowania rozwiązań pod konkretnego Najemcę. Po więcej szczegółów zapraszam na prezentację. Numer oferty: 163/4158/OHW Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Lokal Warszawa Chmielna 219 metrów
Lokal Warszawa Chmielna 219 metrów
19600 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia219 m²

WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Chmielna 25 to nowoczesny, jego najbardziej rozpoznawalnym elementem jest kolorowa, falująca elewacja. Na 7 kondygnacjach naziemnych znajduje się powierzchnia handlowa i biurowa do wynajęcia. Ostatnie piętro jest cofnięte i niewidoczne z ulicy, dzięki temu na dachu 6. kondygnacji znajduje się taras. Wysoki standard wykończenia, możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni oraz przeszklona elewacja i optymalny dostęp do światła dziennego, zapewniają komfortowe warunki pracy.   LOKALIZACJA: Nieruchomość znajduje się na warszawskim Śródmieściu, blisko Pałacu Kultury i Nauki, przy reprezentacyjnej ul. Chmielnej, w otoczeniu ekskluzywnych sklepów i restauracji. W niedużej odległości przebiegają al. Jerozolimskie oraz ulica Marszałkowska - główne arterie komunikacyjne tej części miasta. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do pozostałych dzielnic stolicy, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra - Centrum. Nieco dalej znajduje się stacja kolejowa oraz stacja Świętokrzyska, na której krzyżują się dwie linie metra. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 10 minut, do Lotniska Chopina w Warszawie - nieco ponad 20 minut. Położenie w prestiżowym miejscu jakim jest ścisłe centrum miasta pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz hotelowej. STANDARD: Na terenie obiektu znajduje się otwarte atrium Do dyspozycji najemców 25 miejsc parkingowych w garażu podziemnym oraz stanowiska dla rowerów. Klimatyzacja Podwieszany sufit Czujniki dymu Ochrona budynku Kable światłowodowe Kontrola dostępu do budynku Uchylne okna KOSZTY: 22 EUR Powierzchnia biurowa 195 EUR Parking 23 PLN Koszty eksploatacyjne minimalny okres najmu 5 lata POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ!

Wynajmę przestrzeń biurową
Wynajmę przestrzeń biurową
45623 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia674
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia powierzchnia biurowa w budynku, w którym zadbano o ekologię i funkcjonalność. Najemca może dopasować przestrzeń biurową do potrzeb i charakteru swojej działalności. Wysoki standard wykończenia, możliwość elastycznej aranżacji przestrzeni oraz duże okna i optymalny dostęp światła dziennego, zapewniają komfortowe warunki pracy. Możliwe jest również korzystanie z oryginalnej strefy relaksu w formie zielonego tarasu na dachu, z pergolą obrośniętą winoroślą i mini winnicą. Do dyspozycji najemców stojaki na rowery i dwukondygnacyjny parking podziemny. Biurowiec położony jest na północ od Rynku Głównego, blisko ścisłego centrum. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu rozbudowana sieć dróg oraz przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca kolejowego Kraków Główny zajmuje mniej niż 5 minut, do lotniska im. Jana Pawła II w Balicach – ok. 20 minut. Możliwość wynajęcia z wyposażeniem. Zapraszam do kontaktu Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny

Wynajmę przestrzeń biurową
Wynajmę przestrzeń biurową
45623 zł
Kraków 27 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia674
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia powierzchnia biurowa w budynku, w którym zadbano o ekologię i funkcjonalność. Najemca może dopasować przestrzeń biurową do potrzeb i charakteru swojej działalności. Wysoki standard wykończenia, możliwość elastycznej aranżacji przestrzeni oraz duże okna i optymalny dostęp światła dziennego, zapewniają komfortowe warunki pracy. Możliwe jest również korzystanie z oryginalnej strefy relaksu w formie zielonego tarasu na dachu, z pergolą obrośniętą winoroślą i mini winnicą. Do dyspozycji najemców stojaki na rowery i dwukondygnacyjny parking podziemny. Biurowiec położony jest na północ od centrum miasta, blisko ścisłego centrum od przy ul. Prądnickiej - 3 km od Rynku Głównego. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu rozbudowana sieć dróg oraz przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca kolejowego Kraków Główny zajmuje mniej niż 5 minut, do lotniska im. Jana Pawła II w Balicach – ok. 20 minut. Możliwość wynajęcia z wyposażeniem. Zapraszam do kontaktu Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Sielce, Chełmska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Sielce, Chełmska
6720 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia140
SprzedażPośrednik

Opis ofertyDo wynajmu powierzchnia biurowa o wysokim standardzie. Biurowiec kl. "A" położony jest na warszawskim Mokotowie, blisko Wisłostrady, Trasy Siekierkowskiej i galerii handlowej "Panorama". Szybki dojazd do centrum miasta pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz hotelowej. Ponadto lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do pozostałych dzielnic, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 15 minut, do Lotniska Chopina w Warszawie nieco ponad 20 minut. Biurowiec oferuje do wynajmu powierzchnie z możliwością aranżacji (open space lub pokoje). Płaszczyzna typowego piętra wynosi ok. 1000 m. Wysoki standard wykończenia części wspólnych i samych lokali biurowych, współczynnik powierzchni wspólnych 9,33%. Standard biura m.in.: - Czujniki dymu; - Klimatyzacja; - Kontrola dostępu; - Okablowanie elektryczne; - Światłowód; - Otwierane okna; - Podwieszane sufity; - Wykładzina. W biurowcu zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. Ofertę stanowi moduł biurowy na IV piętrze (cztery pokoje) z dostępem do powierzchni socjalnych (toalety, aneks kuchenny). Warunki najmu: - czynsz 48,00 PLN/m do negocjacji; - koszty eksploatacyjne: 12,00 PLN/m; - koszty (media zgodnie z procentowym udziałem w budynku); - kaucja gwarancyjna w wysokości trzymiesięcznego czynszu najmu brutto. - powierzchnia całkowita budynku: 7,222 m; - kondygnacje nadziemne: 5 - kondygnacje podziemne: 1 - miejsca parkingowe naziemne (parking wewnętrzny): 10 - miejsc parkingowych naziemnych (parking zewnętrzny): 50 Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 114512

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Sielce, Chełmska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Sielce, Chełmska
1129 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia23
SprzedażPośrednik

Opis ofertyDo wynajmu powierzchnia biurowa o wysokim standardzie. Biurowiec kl. "A" położony jest na warszawskim Mokotowie, blisko Wisłostrady, Trasy Siekierkowskiej i galerii handlowej "Panorama". Szybki dojazd do centrum miasta pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz hotelowej. Ponadto lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do pozostałych dzielnic, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 15 minut, do Lotniska Chopina w Warszawie nieco ponad 20 minut. Biurowiec oferuje do wynajmu powierzchnie z możliwością aranżacji (open space lub pokoje). Płaszczyzna typowego piętra wynosi ok. 1000 m. Wysoki standard wykończenia części wspólnych i samych lokali biurowych, współczynnik powierzchni wspólnych 9,33%. Standard biura m.in.: - Czujniki dymu; - Klimatyzacja; - Kontrola dostępu; - Okablowanie elektryczne; - Światłowód; - Otwierane okna; - Podwieszane sufity; - Wykładzina. W biurowcu zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. Ofertę stanowi pokój biurowy na III piętrze z dostępem do powierzchni socjalnych (toalety, aneks kuchenny). Warunki najmu: - czynsz 48,00 PLN/m do negocjacji; - koszty eksploatacyjne: 12,00 PLN/m; - koszty (media zgodnie z procentowym udziałem w budynku); - kaucja gwarancyjna w wysokości trzymiesięcznego czynszu najmu brutto. - powierzchnia całkowita budynku: 7,222 m; - kondygnacje nadziemne: 5 - kondygnacje podziemne: 1 - miejsca parkingowe naziemne (parking wewnętrzny): 10 - miejsc parkingowych naziemnych (parking zewnętrzny): 50 Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 114511

Kameralny biurowiec , Służewiec , dobry dojazd .
Kameralny biurowiec , Służewiec , dobry dojazd .
2760 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia60
SprzedażPośrednik

Opis ofertyPrzy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Do wynajęcia powierzchnia biurowa 60 m 2 w biurowcu na Mokotowie w rejonie Wyścigów Konnych na Służewcu . Rejon ulicy Rzymowskiego , Gotarda i Bokserskiej . Dobra propozycja na biuro rachunkowe , szkołę językową , pracownie informatyczną , sklep internetowy . Okolica wyciszona , w drugiej linii zabudowy od głównej ulicy . Blisko obwodnicy Warszawy i lotniska . Bezpośrednie sąsiedztwo osiedle mieszkaniowe oraz tereny zielone . W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej ( ok 7 minut na piechotę ) .W pobliżu arterie komunikacyjne ul. Puławska oraz Marynarska . Szybki dojazd do obwodnicy Warszawy i portu lotniczego na Okęciu . Obiekt komercyjny ( bez mieszkańców ) , na parterze recepcja . Całodobowa ochrona i monitoring . Lokal o pow.60 m 2 , jednostronny na 3 piętrze , budynek z windą . Otwarta przestrzeń z możliwością podziału . Lokal bardzo cichy , okna wychodzą na tereny zielone . Na podłodze wykładzina , oświetlenie rastrowe , rozprowadzona instalacja komputerowa , elektryczna , alarmowa , telefoniczna . Toalety wspólne z innym najemcą . Pomieszczenie socjalne w zabudowie kuchennej . Czynsz najmu 46 zł netto/m 2 plus energia elektryczna wg licznika . Minimalna czas wynajmu 12 miesięcy. Wymagana kaucja . Przy obiekcie parking z możliwością rezerwacji miejsca postojowego . Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Nowoczesny obiekt biurowy z parkingiem Ursynów
Nowoczesny obiekt biurowy z parkingiem Ursynów
20090 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia410

Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia atrakcyjna powierzchnia biurowa ok 410 m 2 , w nowoczesnym obiekcie biurowym na Ursynowie . Lokalizacja ; okolice stacji metra Stokłosy , dwa przystanki autobusowe od linii metra .(12 minut pieszo ) Sąsiedztwo niska zabudowa wielorodzinna .Również sąsiedztwo wielu prestiżowych firm .Blisko Szpital Południowy ,Galeria Ursynów . Dobry dojazd do obiektu , alternatywne możliwości dojazdu od strony ulicy Puławskiej , Węzła Poleczki , obwodnicy S2 , lotniska Chopina ((14 minut samochodem) Okolica bezpieczna i uporządkowana . Nowoczesny biurowiec , reprezentacyjne komfortowe lokale na 3 kondygnacjach. Ergonomiczna powierzchnia idealnie nadająca się do pracy. Lokale przygotowane pod swobodną aranżację. Budynek klasy A stanowiący połączenie nowoczesności z kameralnym designem. Główną cechą jest to, że jest on wolnostojący dzięki czemu najemcy pozyskują pełną niezależność przestrzeni, własny parking oraz szczególnie istotną prywatność. Co więcej budynek oprócz rozmieszczonej na 2 piętrach powierzchni biurowej posiada również zagospodarowanie usługowe na poziomie -1 oraz parterze. Kondygnacje to otwarte przestrzenie o pow. do pracy ok 385 m2 plus zaplecze socjalno- sanitarne , korytarze z windami i komunikacją . Standard obiektu ;system kontroli dostępu , sieć strukturalna, światłowód ,klimatyzacja , uchylne okna , inteligentne zarządzanie budynkiem, stała konserwacja Całodobowy dostęp do obiektu , bez ograniczeń dni wolnych od pracy . Całodobowa ochrona i monitoring . Własny parking w budynku (garaż podziemny ) i przy obiekcie . Możliwość dostosowania biura dla Najemcy pod klucz . Czynsz najmu : 49 zł/m2 netto Administracja: 14,90 zł/m2 Miejsce garażowe: 250 zł netto Miejsce postojowe: 150 zł netto Kaucja dwumiesięczna . Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Nowoczesny obiekt biurowy z parkingiem Ursynów
Nowoczesny obiekt biurowy z parkingiem Ursynów
7350 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia150

Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia atrakcyjna powierzchnia biurowa ok 150 m 2 , w nowoczesnym obiekcie biurowym na Ursynowie . Lokalizacja ; okolice stacji metra Stokłosy , dwa przystanki autobusowe od linii metra .(12 minut pieszo ) Sąsiedztwo niska zabudowa wielorodzinna .Również sąsiedztwo wielu prestiżowych firm .Blisko Szpital Południowy ,Galeria Ursynów . Dobry dojazd do obiektu , alternatywne możliwości dojazdu od strony ulicy Puławskiej , Węzła Poleczki , obwodnicy S2 , lotniska Chopina ((14 minut samochodem) Okolica bezpieczna i uporządkowana . Nowoczesny biurowiec , reprezentacyjne komfortowe lokale na 3 kondygnacjach. Ergonomiczna powierzchnia idealnie nadająca się do pracy. Lokale przygotowane pod swobodną aranżację. Budynek klasy A stanowiący połączenie nowoczesności z kameralnym designem. Główną cechą jest to, że jest on wolnostojący dzięki czemu najemcy pozyskują pełną niezależność przestrzeni, własny parking oraz szczególnie istotną prywatność. Co więcej budynek oprócz rozmieszczonej na 2 piętrach powierzchni biurowej posiada również zagospodarowanie usługowe na poziomie -1 oraz parterze. Kondygnacje to otwarte przestrzenie , z możliwym podziałem na lokal o pow. ok 150 m2 plus części wspólne ; zaplecze socjalno- sanitarne , korytarze z windami i komunikacją . Standard obiektu ;system kontroli dostępu , sieć strukturalna, światłowód ,klimatyzacja , uchylne okna , inteligentne zarządzanie budynkiem, stała konserwacja Całodobowy dostęp do obiektu , bez ograniczeń dni wolnych od pracy . Całodobowa ochrona i monitoring . Własny parking w budynku (garaż podziemny ) i przy obiekcie . Możliwość dostosowania biura dla Najemcy pod klucz . Czynsz najmu : 49 zł/m2 netto Administracja: 14,90 zł/m2 Miejsce garażowe: 250 zł netto Miejsce postojowe: 150 zł netto Kaucja dwumiesięczna . Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biurowiec - blisko Al. Krakowskiej
Biurowiec - blisko Al. Krakowskiej
220000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Powierzchnia biurowa 40mkw. na 2 piętrze biurowca.Własny aneks kuchenny i toaleta.W cenie najmu jedno miejsce parkingowe na zamykanym parkingu.Kwota za wynajem 3100zł netto (z opłatami).Budynek:Budynek biurowy mieszczący się na Okęciu, blisko skrzyżowania Al. Krakowskiej i ulicy 17 Stycznia. Lokalizacja niedaleko lotniska i trasy wylotowej na Kraków i Katowice, do centrum ok. 7 km. Powierzchnie biurowe typu open space po ok. 40 m2 z toaletą i aneksem kuchennym doskonałe dla małych firm. Na kondygnacji są cztery takie moduły. Dwa moduły można łączyć ze sobą. Ilość miejsc parkingowych do uzgodnienia.Okęcie Business Center znajduje się przy skrzyżowaniu Al.Krakowskiej oraz ul.17 Stycznia. Budynek jets blisko przystanków komunikacji miejskiej umożliwiających dojazd do wszystkich części Stolicy, Dodatkowo budynek znajduje się blisko Międzynarodowego Portu Lotniczego na Okęciu.PodstawowePowierzchnia : 40,00 mkw.Czynsz m2 : 55,00 PLNPiętro : 1VAT : 23%Warunki handloweWspół. pow. wspól. (%) : 6,00 %StandardKlimatyzacja : TakWentylacja wymuszona : TakOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : TakPodnoszone podłogi : NieŚwiatłowód : NieOkablowanie komputerowe : TakOkablowanie elektryczne : TakOkablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynkuOchrona : TakMonitoring : TakRecepcja : TakBezpieczeństwoKontrola dostępu : TakCzujniki dymu : TakTryskacze : NieAlarm : NieInformacje o budynkuRok budowy : 2009Powierzchnia całkowita : 1 000 mkw.Powierzchnia biurowa netto : 806 mkw.Powierzchnia typowego piętra : 170 m2Kondygnacje naziemne : 4Kondygnacje podziemne : 1Winda : NieCertyfikat zielonego budynku : nieWspół. miejsc parkingowych : 80Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.

Open Space z parkingiem w dogodnej lokalizacji
Open Space z parkingiem w dogodnej lokalizacji
372400 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Mam przyjemność zaprezentować lokal użytkowy na wynajem w samym centrum Katowic w znanej lokalizacji przy ulicy Szewczenki.Z uwagi na centralną lokalizację oraz dogodne warunki, wynajem tego lokalu stanowi znakomitą okazję dla przedsiębiorców poszukujących atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności w Katowicach.Czynsz to kwota 3822zł/miesięcznie netto + opłaty eksploatacyjne 14zł/m2 miesięcznie netto + mediaRawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum.W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej.Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy.W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych posiada podjazdy oraz windę.Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park.Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej.Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe.Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.Mateusz663-977-833

Od właściciela! Bez prowizji! Lokal na wynajem
Od właściciela! Bez prowizji! Lokal na wynajem
1098200 zł
Katowice 15 dni plecy

Mam przyjemność zaprezentować lokal użytkowy na wynajem w samym centrum Katowic w znanej i lubianej lokalizacji przy ulicy Opolskiej/SobieskiegoZ uwagi na centralną lokalizację oraz dogodne warunki, wynajem tego lokalu stanowi znakomitą okazję dla przedsiębiorców poszukujących atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności w samym sercu Katowic.Czynsz to kwota 10.982zł/miesięcznie netto + opłaty eksploatacyjne + mediaRawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec C posiada 7 kondygnacji naziemnych i oferuje ok. 3 590 m2 powierzchni całkowitej. Po modernizacji zyskał nowoczesny wygląd na zewnątrz i wewnątrz. Obiekt wyróżnia się grafitową elewacją i kontrastującym jasnym parterem z dużymi przeszkleniami. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. Rzędy połączonych ze sobą okien zapewniają optymalny dostęp naturalnego światła dziennego. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa typu open space, sale konferencyjne, windy, podjazdy dla niepełnosprawnych oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu po więcej informacjiMateusz663-977-833

Od właściciela! Bez prowizji! Lokal na wynajem
Od właściciela! Bez prowizji! Lokal na wynajem
1098200 zł
Katowice 15 dni plecy

Mam przyjemność zaprezentować lokal użytkowy na wynajem w bliskiej odległości od centrum Katowic przy ulicy Marcina 11Z uwagi na centralną lokalizację oraz dogodne warunki, wynajem tego lokalu stanowi znakomitą okazję dla przedsiębiorców poszukujących atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności w samym sercu Katowic.Czynsz to kwota 10.982zł/miesięcznie netto + opłaty eksploatacyjne + mediaRawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum. W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej. Biurowiec C posiada 7 kondygnacji naziemnych i oferuje ok. 3 590 m2 powierzchni całkowitej. Po modernizacji zyskał nowoczesny wygląd na zewnątrz i wewnątrz. Obiekt wyróżnia się grafitową elewacją i kontrastującym jasnym parterem z dużymi przeszkleniami. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy. Rzędy połączonych ze sobą okien zapewniają optymalny dostęp naturalnego światła dziennego. Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa typu open space, sale konferencyjne, windy, podjazdy dla niepełnosprawnych oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park. Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo – Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach – ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.Zapraszam do kontaktu po więcej informacjiMateusz663-977-833

Lokal biurowy/ open space w dogodnej lokalizacji
Lokal biurowy/ open space w dogodnej lokalizacji
382200 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Oferta bezpośrednia, bez prowizjiPosiadamy pod wynajem lokal użytkowy w dzielnicy Dąb/Załącze w Katowicach w znanej lokalizacji przy ulicy Szewczenki.Czynsz to kwota 3822zł/miesięcznie netto + opłaty eksploatacyjne 14zł/m2 miesięcznie netto + mediaZapraszam do kontaktu Milena Gajdzińska601 487 987 - Opal MaksimumRawa Office to zespół trzech wolnostojących i zmodernizowanych budynków biurowych usytuowanych na terenie Nowego Baildonu w przemysłowym obszarze północno - zachodniej części miasta i w niedużej odległości od centrum.W okolicy znajdują się wysokiej klasy parki biurowe, największe w mieście centrum handlowe Silesia City Center i Drogowa Trasa Średnicowa - główna droga, która przecina centrum Katowic i łączy miasta aglomeracji śląskiej.Biurowiec A został zbudowany na planie litery L, posiada 2 kondygnacje naziemne i oferuje ok. 3 900 m2 powierzchni całkowitej. W budynku zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które gwarantują odpowiedni standard i wysoki komfort pracy.W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu. Obiekt został przystosowany dla osób niepełnosprawnych posiada podjazdy oraz windę.Do dyspozycji najemców atrakcyjna powierzchnia biurowa z podziałem na pokoje w układzie korytarzowym, sale konferencyjne oraz duży parking naziemny. Centrum Biznesowe Rawa Office położone jest na granicy dzielnic Załęże i Dąb, blisko nowoczesnych i charakterystycznych wieżowców Silesia Business Park.Zaledwie 3 km od obiektu znajduje się Hala Widowiskowo Sportowa Spodek, największe w Polsce Międzynarodowe Centrum Kongresowe i sala koncertowa NOSPR. Szybki dojazd do centrum pozwala na pełne korzystanie z katowickiej oferty handlowo usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej.Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe.Dojazd samochodem do dworca Katowice Główne / Galerii Katowickiej i do autostrady A4 zajmuje ok. 6 minut, do lotniska Katowice Airport w Pyrzowicach ok. 35 minut, do krakowskiego lotniska w Balicach - ok. 45 minut.W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.Milena Gajdzińska -601 487 987Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 2.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 2.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 2.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 2.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 2.0000 %

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
74 zł
Warszawa 6 dni plecy
Powierzchnia21

Osoba prowadząca Rafał tel   . Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia pow. biurowa ok. 21 m 2 na terenie obiektu komercyjnego , w rejonie Alej Jerozolimskich .( blisko węzła Łopuszańska ) . Biuro z dostępem do bezpłatnych trzech sal konferencyjnych . Lokalizacja ; na terenie gminy Warszawa Włochy , rejon węzła komunikacyjnego , w bliskiej odległości od Alej Jerozolimskich. szybki dojazd do Centrum ok 10 minut. W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz stacja kolejki WKD ( Raków , Salomea ) . Bardzo dobry dojazd do Lotniska Okęcie , oraz wyjazd ze Stolicy w kierunku zachodnim . W bezpośrednim sąsiedztwie zdecydowanie przeważa zabudowa komercyjno - handlowa .W tym rejonie ma biura wiele znanych firm korporacyjnych . Dostępna powierzchnia znajduje się na drugim piętrze ,pow. 17 m 2 plus wspólczynnik pow. wspólna - razem 21 m 2 . Lokal ustawny w kształcie prostokąta . Budynek z nowoczesną windą . Przy wejściu przestrzenna recepcja z przestrzenna poczekalnią oraz z kontrolą dostępu . (możliwośc odbioru korespondencji i przesyłek kurierskich ) Hall wejściowy wykończony granitem i szkłem . Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych . Pomieszczenie do pracy w standardzie ; kasetony , oświetlenie rastrowe , centralna klimatyzacja , wentylacja ,puszki podłogowe , okablowanie ; telefoniczne , komputerowe , elektryczne dedykowane, ściany malowane na biało .W korytarzu wspólne pomieszczenie socjalne i toalety . Obiekt serwisowany . Dwa wejścia do budynku . Bezpłatny dostęp do 3 sali konferencyjnych .(wcześniejsza rezerwacja w recepcji ) Dostęp do budynku całodobowy , siedem dni w tygodniu . Wymagana kaucja jednomiesięczna . Możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku . Czynsz Najmu 74 zł m2 / netto . Przy obiekcie parking z miejscami dla Gosci , na terenie ogrodzonym . Strefa wyładunku dla Kurierów . Osoba prowadząca Rafał   . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Małe biuro , sala konferencyjna gratis Włochy
Małe biuro , sala konferencyjna gratis Włochy
2327 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia42
SprzedażPośrednik
Zainteresowanie ofertą

Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia pow. biurowa ok. 42,30 m 2 na 1 piętrze . Obiekt komercyjny , w rejonie Alej Jerozolimskich . ( blisko węzła Salomea i trasy S8 ) . Biuro z dostępem do bezpłatnych sal konferencyjnych . Lokalizacja ; na terenie gminy Warszawa Włochy , w bliskiej odległości od Alej Jerozolimskich. szybki dojazd do Centrum ok 10 minut. W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz stacja kolejki WKD ( Raków , Salomea ) . .Bardzo dobry dojazd do Lotniska Okęcie , oraz wyjazd ze Stolicy w kierunku zachodnim . W bezpośrednim sąsiedztwie zdecydowanie przeważa zabudowa komercyjno - handlowa .W tym rejonie ma biura wiele znanych firm korporacyjnych .Dobrze rozwinięte usługi w pobliskich Centrach Handlowych . Dostępna powierzchnia w kształcie zbliżonym do kwadratu , otwarta przestrzeń . Przy wejściu przestrzenna i reprezentacyjna recepcja , z kontrolą dostępu . Hall wejściowy wykończony granitem . Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych . Pomieszczenie do pracy w standardzie ; kasetony , oświetlenie rastrowe , centralna klimatyzacja , wentylacja ,puszki podłogowe , okablowanie ; telefoniczne , komputerowe , elektryczne dedykowane .W korytarzu wspólne pomieszczenie socjalne i toalety . Obiekt serwisowany . Kontrola dostępu , czytniki kart magnetycznych . Dwa wejścia do budynku . Bezpłatny dostęp sal konferencyjnych ( po uprzednim ustaleniu ) Dostęp do budynku całodobowy , siedem dni w tygodniu . Wymagana kaucja jednomiesięczna . Możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku . Dostępne miejsca postojowe na terenie , parking dla gości . Czynsz Najmu 55 zł /m 2 netto Koszty eksploatacyjne 16,50 zł /m 2 netto Współczynnik pow. wspólnych 10 % Miejsce postojowe 220 zł / szt. Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
13 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia835

Do wynajęcia nowoczesna powierzchnia biurowa w charakterystycznym biurowcu zlokalizowanym bezpośrednio przy Al. Jerozolimskich. Położenie kompleksu przy jednej z ważniejszych arterii komunikacyjnych stolicy zapewnia doskonały dostęp do centrum miasta, Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina oraz innych dzielnic. Przy biurowcu znajduje się stacja kolejowa Warszawa Aleje Jerozolimskie. Dobrą dostępność komunikacyjną zapewniają również liczne linie autobusowe. Sąsiedztwo kompleksu stanowią inne biurowce oraz liczne punkty handlowe i usługowe. Nieruchomość jest zbudowana na 7233 m2 z działki o powierzchni 3,9 ha, pozostała część obszar składający się z parkingu i parkingu. Opis budynku: Biurowiec na 9 kondygnacjach naziemnych posiada 14 000 m2 powierzchni biurowej na wynajem. Budynek powiada wysoki standard oraz liczne udogodnienia. Wśród nich znajduje się między innymi klimatyzacja, BMS czy okablowanie teleinformatyczne. W budynku znajduje się parking naziemny i podziemny. Biurowiec posiada również w pełni wyposażone centrum konferencyjne. Informacje dodatkowe na temat obiektu. Bardzo dobra lokalizacja komunikacyjna. - 5 min do stacji kolejki miejskiej i podmiejskiej (WKD, SKM) w różnych kierunkach - blisko do S2 i S8 - do lotniska ok. 7 km - do dworca Centralnego ok. 7,5 km - nieopodal CH Reduta i CH Blue City - placówka Lux Med. Ok. 800 m Gastronomia - kantyna z kuchnią na miejscu - kawiarnia czynna od 7 do 19 (serwuje także śniadania) - możliwość skorzystania z usług cateringowych firmy prowadzącej kuchnie w obiekcie Sale konferencyjne - możliwość wynajmu sal konferencyjnych (od 10 do 230 osób) Parkingi - parking dla gości (bezpośrednio przed wejściem do obiektu) - parkingi pracownicze (podziemny, budynek parkingowy oraz miejsca na ogrodzonym terenie zewnętrznym Sąsiedztwo - 2 centra handlowe - placówka medyczna - dworce i lotnisko Obsługa budynku - recepcja główna 7-19 - ochrona 24 h Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Lokal 117m2 w centrum - Karmelicka/Stare Miasto
Lokal 117m2 w centrum - Karmelicka/Stare Miasto
590000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia lokal o powierzchni 117m2 w centrum Krakowa - Stare Miasto/Karmelicka!LOKALIZACJA:Jest to świetna lokalizacja ze względu na bliskość centrum. Do Galerii Krakowskiej, Dworca Głównego czy Rynku Głównego 5-15 minut spacerem. W pobliżu bogata infrastruktura handlowo – usługowa, sklepy, restauracje. W okolicy znajdują się Plac Inwalidów, Radio Kraków, Nowy Kleparz, sklepy, siłownia, a także inne punkty usługowo handlowe. Blisko do przystanków komunikacji miejskiej, największych krakowskich uczelni oraz centrów handlowych i biznesowych. Bardzo szybki dojazd do autostrady A4, lotniska w Balicach i dróg wylotowych z Krakowa.LOKAL:Oferowana na wynajem powierzchnia biurowa to apartament znajdujący się na I piętrze w zabytkowej kamienicy, której elewacja została całkowicie odnowiona. Na powierzchnię ok. 117m2 składają się: open space/salon, oddzielna kuchnia, 2 sypialnie, 2 łazienki, garderoby, przedpokój, pralnia, spiżarka i schowek. Wnętrze jest umeblowane i wyposażone w wysokim standardzie - możliwość zmiany aranżacji i dostosowania pod własne preferencje i potrzeby. W salonie meble, telewizor i stół z krzesłami. Dwa ustawne pokoje - jeden z nich z prywatną łazienką i garderobą. Pojemna szafa znajduje się również w przedpokoju. W kuchni pełen sprzęt AGD wraz z zmywarką. W łazienkach prysznice i wanna. Do dyspozycji spiżarka, schowek i pralnia z suszarką. Dwufunkcyjny piec gazowy z termostatem do ogrzewania i ciepłej wody, instalacja alarmowa, domofon. Do mieszkania przynależy niemal 20 metrowa piwnica. Możliwość skorzystania z naziemnego miejsca parkingowego w cenie 350 zł netto. Idealne pod biuro, kancelarię, księgowość czy usługi.SPACER 3D:FILM:OPŁATY:5900 zł netto + 450 zł czynsz administracyjny (woda zimna, administracja, śmieci) + prąd i gaz wg zużycia + opcjonalnie 350 zł netto miejsce parkingowe naziemneSerdecznie polecam i zapraszam do prezentacji nieruchomości.KONTAKT:Filip Korpacki796 795 896filip@—Szczegółowe informacje dotyczące oferty oraz nieruchomości niepublikowane na portalach internetowych znajdą Państwo na stronie:Oferujemy również bezpłatną usługę doradztwa kredytowego pozwalającą na uzyskanie kredytu hipotecznego na preferencyjnych warunkach. Zapraszamy do kontaktu przez formularz dostępny na stronie internetowej.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
23 zł
Warszawa 10 dni plecy
Powierzchnia1541

The Warsaw Hub to zaawansowany technologicznie kompleks trzech wieżowców (dwa 130-metrowe i jeden 85-metrowy), który oferuje ok. 110 tys. m2 wielofunkcyjnej powierzchni do wynajęcia. To nowa jakość wśród biurowców i odpowiedź na potrzeby kreatywnych i innowacyjnych firm. Swoje miejsce znajdą tu zarówno korporacje, jak i nawet najmniejsze przedsiębiorstwa. The Warsaw HUB oferuje swoim najemcom najwyższej klasy biura ( wyposażone w nowoczesne rozwiązania technologiczne), a także centrum konferencyjne oraz 3- i 4-gwiazdkowy hotel. W liczącej blisko 100 metrów wspólnej podstawie wieżowców znajduje się atrakcyjna przestrzeń publiczna w postaci miejskich pasaży. Mieszczą się tu kawiarnie, restauracje, punkty handlowo-usługowe, centrum sportowe i inne udogodnienia. Dodatkowy komfort zapewniają cztery poziomy parkingu podziemnego z 1 000 miejsc postojowych oraz nowoczesny parking rowerowy. Atutem obiektu jest także bezpośrednie podziemne połączenie ze stacją metra przy Rondzie Daszyńskiego. Kompleks ulokowany jest na warszawskiej Woli, w sąsiedztwie wspomnianego ronda i głównych arterii komunikacyjnych tej części miasta. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do pozostałych dzielnic stolicy, zarówno transportem publicznym jak i prywatnym. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, dworzec kolejowy Warszawa Ochota oraz stacja II linii metra Rondo Daszyńskiego. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje niecałe 5 minut, do Lotniska Chopina w Warszawie ok. 15 minut. Centrum handlowe Złote Tarasy oraz Pałac Kultury i Nauki są dostępne w zasięgu krótkiego spaceru. Położenie w ścisłym centrum miasta pozwala na pełne korzystanie ze stołecznej oferty handlowo-usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz hotelowej. Oferowana powierzchnia biurowa 1541 m2 jest w stanie developerskim i jest dostępna od zaraz. Usytuowana jest na 12 piętrze z wyjątkowym widokiem na panoramę miasta w jednym z najbardziej prestiżowych budynków w Warszawie, przy Rondzie Daszyńskiego. Załączone zdjęcia są jedynie zdjęciami poglądowymi przykładowej powierzchni biurowej w tym budynku. Czynsz 23 EURO/m2 koszty eksploatacyjne 32 PLN/m2 Koszt miejsca parkingowego - 230 euro/miesiąc. Zapraszam :) Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Biuro, ul. Kremerowska
Biuro, ul. Kremerowska
5043 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia117

Do wynajęcia lokal o powierzchni 117m2 w centrum Krakowa - Stare Miasto/Karmelicka! LOKALIZACJA: Jest to świetna lokalizacja ze względu na bliskość centrum. Do Galerii Krakowskiej, Dworca Głównego czy Rynku Głównego 5-15 minut spacerem. W pobliżu bogata infrastruktura handlowo usługowa, sklepy, restauracje. W okolicy znajdują się Plac Inwalidów, Radio Kraków, Nowy Kleparz, sklepy, siłownia, a także inne punkty usługowo handlowe. Blisko do przystanków komunikacji miejskiej, największych krakowskich uczelni oraz centrów handlowych i biznesowych. Bardzo szybki dojazd do autostrady A4, lotniska w Balicach i dróg wylotowych z Krakowa. LOKAL: Oferowana na wynajem powierzchnia biurowa to apartament znajdujący się na I piętrze w zabytkowej kamienicy, której elewacja została całkowicie odnowiona. Na powierzchnię ok. 117m2 składają się: open space/salon, oddzielna kuchnia, 2 sypialnie, 2 łazienki, garderoby, przedpokój, pralnia, spiżarka i schowek. Wnętrze jest umeblowane i wyposażone w wysokim standardzie - możliwość zmiany aranżacji i dostosowania pod własne preferencje i potrzeby. W salonie meble, telewizor i stół z krzesłami. Dwa ustawne pokoje - jeden z nich z prywatną łazienką i garderobą. Pojemna szafa znajduje się również w przedpokoju. W kuchni pełen sprzęt AGD wraz z zmywarką. W łazienkach prysznice i wanna. Do dyspozycji spiżarka, schowek i pralnia z suszarką. Dwufunkcyjny piec gazowy z termostatem do ogrzewania i ciepłej wody, instalacja alarmowa, domofon. Do mieszkania przynależy niemal 20 metrowa piwnica. Możliwość skorzystania z naziemnego miejsca parkingowego w cenie 350 zł netto. Idealne pod biuro, kancelarię, księgowość czy usługi. SPACER 3D: FILM: OPŁATY: 5900 zł netto + 450 zł czynsz administracyjny (woda zimna, administracja, śmieci) + prąd i gaz wg zużycia + opcjonalnie 350 zł netto miejsce parkingowe naziemne Serdecznie polecam i zapraszam do prezentacji nieruchomości. KONTAKT: Filip Korpacki tel:   Szczegółowe informacje dotyczące oferty oraz nieruchomości niepublikowane na portalach internetowych znajdą Państwo na stronie: Oferujemy również bezpłatną usługę doradztwa kredytowego pozwalającą na uzyskanie kredytu hipotecznego na preferencyjnych warunkach. Zapraszamy do kontaktu przez formularz dostępny na stronie internetowej. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

1 Pokój sala konferencyjna gratis dostęp24h
1 Pokój sala konferencyjna gratis dostęp24h
594000 zł
Warszawa 16 dni plecy

Osoba prowadząca Rafał600524432 .Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji .Do wynajęcia pow. biurowa ok. 66 m 2 na terenie obiektu komercyjnego , w rejonie Alej Jerozolimskich .( blisko węzła Łopuszańska ) . Dodatkowo dostępne tylko pow.ok. 40 m 2 oraz ok. 80 m 2 .Biuro z dostępem do bezpłatnych sal konferencyjnych . Lokalizacja ; na terenie gminy Warszawa Włochy , rejon węzła komunikacyjnego , w bliskiej odległości od Alej Jerozolimskich. szybki dojazd do Centrum ok 10 minut. W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz stacja kolejki WKD ( Raków , Salomea ) . Bardzo dobry dojazd do Lotniska Okęcie , oraz wyjazd ze Stolicy w kierunku zachodnim .W bezpośrednim sąsiedztwie zdecydowanie przeważa zabudowa komercyjno - handlowa .W tym rejonie ma biura wiele znanych firm korporacyjnych .Dostępna powierzchnia znajduje się na drugim piętrze ,pow. 66 m 2 , ustawna w kształcie zbliżonym do prostokąta .Budynek z nowoczesną windą .Przy wejściu przestrzenna recepcja z przestrzenna poczekalnią oraz z kontrolą dostępu . (możliwośc odbioru korespondencji i przesyłek kurierskich )Hall wejściowy wykończony granitem i szkłem .Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych . Pomieszczenie do pracy w standardzie ; kasetony , oświetlenie rastrowe , centralna klimatyzacja , wentylacja ,puszki podłogowe , okablowanie ; telefoniczne , komputerowe , elektryczne dedykowane, ściany malowane na biało .W korytarzu wspólne pomieszczenie socjalne i toalety . Obiekt serwisowany .Dwa wejścia do budynku . Bezpłatny dostęp do 3 sali konferencyjnych .(wcześniejsza rezerwacja w recepcji )Dostęp do budynku całodobowy , siedem dni w tygodniu .Wymagana kaucja jednomiesięczna . Możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku .Czynsz Najmu 90 zł m2 / netto .Współczynnik pow. wspólnych 10 % .Przy obiekcie parking z miejscami dla Gosci , na terenie ogrodzonym .Strefa wyładunku dla Kurierów .Osoba prowadząca Rafał600524432 . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 137.45 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 244.68 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 44.67 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 0.0100 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 0.0000 %

SUPER 125 m OPEN SPACE Z GARAŻEM W BIUROWCU !!!!!
SUPER 125 m OPEN SPACE Z GARAŻEM W BIUROWCU !!!!!
7625 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia125
SprzedażPośrednik

Opis ofertyDostępny od zaraz bardzo NOWOCZESNY i ATRAKCYJNY 125 m KLIMATYZOWANY lokal biurowy w formie Open Space z miejscem postojowym w podziemnym garażu w eleganckim i kameralnym prestiżowym biurowcu na pograniczu Ochoty i Włoch w pobliżu ul. Łopuszańskiej i Al. Krakowskiej. Nowoczesny budynek biurowy z 2014 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, podziemny parking, granitowa klatka schodowa, 2 windy (osobowa i towarowa), przestronne wspólne eleganckie łazienki na korytarzach (damska, męska, także dla niepełnosprawnych). Nowoczesny designerski styl budynku i jego wnętrza zadowoli nawet wymagającego Najemcę. Na każdym piętrze budynku klimatyzowana serwerownia oraz niewielka kuchnia wyposażona w zmywarkę i lodówkę do dyspozycji Najemców Rzadkość w biurowcach - brak części wspólnych obniżający koszt wynajmu !!!!! Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, instalację p poż, instalację alarmową światłowód, okablowanie strukturalne, floor boxy, kontrola dostępu, zawsze dostępne miejsca parkingowe dla gości i Klientów najemcy oraz własna stacja ładowania pojazdów elektrycznych. Lokal składa się z bardzo obszernej powierzchni typu "Open Space" (ok. 100 m) na około 21 stanowisk roboczych oraz oddzielnego przeszklonego gabinetu lub salki konferencyjnej (ok. 20 m). Rozkład pomieszczeń oraz przykładowa wizualizacja umeblowania zgodny z załączonym planem lokalu. Ponadto zaplecze socjalne z kuchnią, łazienki, ulokowane na korytarzu osobnych zamykanych pomieszczeń dźwiękoszczelnych. Lokal po generalnym remoncie, gotowy do natychmiastowego rozpoczęcia w nim wszelakiej działalności, elegancka wykładzina biurowa. Lokal bardzo dobrze doświetlony (wsch - płd), wyjątkowo funkcjonalny, wejście do lokalu tuż przy windzie - w uzgodnieniu z właścicielem lokalu istnieje możliwość wprowadzenia zmian aranżacyjnych w lokalu zgodnie z oczekiwaniami potencjalnego najemcy (zależnych od uzgodnionej długości umowy najmu). Wysokość pomieszczeń - 3 m. Minimalny okres wynajmu - 15 miesięcy - umowa na czas nieokreślony z zapisem że żadna ze stron nie może jej wypowiedzieć przed okresem 12 miesięcy (rzadkość w biurowcach) !!!!! - preferowany najem długoterminowy. Wymagana kaucja zwrotna lub gwarancja Bankowa w wysokości 3M czynszu brutto wraz z opłatami eksploatacyjnymi. Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe, dyskretna elegancja. Wejście do lokalu od strony ulicy z frontowej klatki schodowej. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku. WSZYSTKIE pomieszczenia NIEUMEBLOWANE gotowe do dowolnej aranżacji zgodnie z potrzebami najemcy. Przynależne do lokalu 1 MIEJSCE PARKINGOWE (już w cenie wynajmu) w podziemnym garażu, istnieje możliwość w miarę dostępności wynajęcia także kolejnego podziemnego miejsca parkingowego za dodatkową opłatą. ATRAKCYJNA cena wynajmu - 7 625 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 4 375 PLN (35 PLN/m) zawierające już WSZYSTKIE INNE OPŁATY ALL INCLUSIVE (sprzątanie biur i części wspólnych, dostęp do łączy światłowodowych, energię elektryczną bez limitu, centralne ogrzewanie, zużycie wody ciepłej i zimnej, wywóz śmieci, ochrona budynku, recepcja, miejsce parkingowe). Miejsce świetnie skomunikowane, szybki dojazd do centrum zarówno samochodem jak i środkami komunikacji miejskiej, bardzo blisko lotniska Chopina. W sąsiedztwie inne budynki liczne punkty usługowe, restauracje i kawiarnie, sklepy i inne obiekty infrastruktury społecznej. W zasięgu kilku minut pieszo przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych oraz stacje PKP Warszawa Rakowiec i WKD Warszawa RAKÓW. Idealne miejsce na Kancelarię, Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Agencję PR lub HR, Biuro Rachunkowe siedzibę firmy IT, Biuro Projektowe, siedziba firmy spedycyjno - transportowej itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Medyczne, Inne; Cena: 7625 PLN; Powierzchnia: 125; Cena za m2: 61 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 35 PLN; Powierzchnia brutto: 125; Piętro: 1; Min. okres najmu (w latach): 1.5; Kaucja: 36000 PLN; Podnajem; Dostępne od: 2023-07-03; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Bardzo dobry; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2016; Liczba kondygnacji naziemnych: 5; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 5; Winda; Parking naziemny; Parking podziemny; Centrala telefoniczna; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; Rolety; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 2; Powierzchnie pomieszczeń: 100, 20; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 300; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 6; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 1; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 6; Typ ulicy/drogi: Główna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Kolejka podmiejska, Kolej; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii wkd, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, wynajmę lokal pod kancelarię, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, komercyjne wynajem Ochota, biurowce wynajem Ochota, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Ochota; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

Filtr