Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biura i Lokale
Okablowanie komputerowe, dowolna ilość linii telefonicznych bezpłatne miejsca parkingowe, winda, klimatyzacja cena do rozmów Cały budynek ma 2000 m 2. Na parterze są pomieszczenia z witrynami, a nad tym 2 piętra Obecnie są do wynajęcia pomieszczenia o pow 85 m 2 - Można wynająć 160 m 2 Cena 65 zł za m 2 + vat Budynek typowo biurowy Prezentowane przez Bracia Strzelczyk Sp. z o. o oferty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz mają charakter informacyjny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Oto prezentujemy Państwu unikatowy apartament zarówno ze względu na lokalizację, jak i kamienicę. Apartament znajduje się w secesyjnej kamienicy z 1911 r, według projektu W. Heppena i J. N Czerwińskiego, nieruchomość zachwyca odnowioną elewacją w kolorze błękitnym z białą sztukaterią. Lokal położony na drugim piętrze z windą, składa się on z kuchni z jadalnią (pow. 18 m2), salonu z wykuszem (pow. 31,5 m2), sypialni z balkonem (23 m2), łazienki z w.c. (12 m2) i holu (pow. 13 m2), wysokość pomieszczeń to 3,8 m przynależy także widna piwnica. Apartament po remoncie , wykończony w wysokim standardzie, drewniany parkiet, sztukateria na sufitach , z okien rozciąga się urzekający widok na skwer i na ul. Chopina. Miejsce bezpieczne w kamienicy zainstalowany system kamer. Lokalizacja to prestiżowa ul. Mokotowska, wizytówka starej Warszawy, to tu znajdują się znakomite butiki najlepszych projektantów, prestiżowe kawiarnie, restauracje itp. Doskonała komunikacja miejska, to tramwaje, Metro Politechnika ok 600 m, bliskość Pl. Zbawiciela, Pl. Trzech Krzyży, Parku Ujazdowskiego oraz Łazienek Królewskich. to istna perełka architektury! Zainstalowany system kamer, dość ciche miejsce, roztaczający się widok na skwer i ul. Chopina. Polecam wyjątkowemu najemcy, idealny lokal zarówno do zamieszkania, jak i na działalność, np. na biuro, kancelarie, gabinety, salon itp. Czynsz 9000 zł + 1600 zł (czynsz administracyjny). Prezentowane przez Bracia Strzelczyk Sp. z o. o oferty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz mają charakter informacyjny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni na cele biurowe, ale również możliwe są inne zastosowania. Lokal o powierzchni 99m², położony w historycznej kamienicy klasy B w prestiżowej lokalizacji. Lokal, zlokalizowany na parterze, oferuje doskonałe warunki do pracy. Przestronne pomieszczenie typu open space wraz z funkcjonalnym aneksem kuchennym, łazienką. i oddzielnym WC, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni. Atuty nieruchomości: Lokalizacja: Atrakcyjne położenie w pobliżu Łazienek Królewskich, doskonała komunikacja dzięki bliskości al. Armii Ludowej i ul. Puławskiej. Standard wykończenia: Dobrej jakości wykończenie, możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb. Komfort: winda, klimatyzacja, światłowód. Dodatkowe usługi: Administracja na miejscu, miejsce parkingowe (dodatkowa opłata). Cena: 75 zł/m² netto + opłaty (energia, CO) Zapraszamy na prezentacje
Lokal do wynajęcia 45 m2, piętro 1/7, w budynku z 2018r., Wola Nowolipki.Lokal przystosowany na salon kosmetyczny, możliwy również na salon fryzjerski, medycynę estetyczną, studio tatuażu, itp.Cena: 6 000zł + 600zł czynsz administracyjny i zaliczki na media + prąd wg zużycia. Wymagana kaucja.Atrakcyjna lokalizacja, miejsce z dużym przepływem ludzi, wzdłuż ulicy przechodzą mieszkańcy z budynków wielorodzinnych. Blisko przystanki autobusowe i tramwajowe, wygodny dojazd.Lokal to:* sala: reprezentacyjna recepcja, podwójne biurko do manicure z certyfikowanymi pochłaniaczami;* gabinet: łóżko kosmetyczne elektryczne, lampa kosmetyczna, zlew;* przestrzeń do pedicure: krzesło do pedicure, zlew;* zaplecze socjalne: pralka, zlew, ekspres do kawy, czajnik, lodówka kosmetyczna, meble;* toaleta: wc, umywalka.Przed lokalem parking.Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Zapraszamy do wynajęcia przestronnej powierzchni na cele biurowe, ale również możliwe są inne zastosowania.Lokal o powierzchni 99m², położony w historycznej kamienicy klasy B w prestiżowej lokalizacji.Lokal, zlokalizowany na parterze, oferuje doskonałe warunki do pracy.Przestronne pomieszczenie typu open space wraz z funkcjonalnym aneksem kuchennym, łazienką. i oddzielnym WC, umożliwia dowolną aranżację przestrzeni.Atuty nieruchomości:Lokalizacja: Atrakcyjne położenie w pobliżu Łazienek Królewskich, doskonała komunikacja dzięki bliskości al. Armii Ludowej i ul. Puławskiej.Standard wykończenia: Dobrej jakości wykończenie, możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb.Komfort: winda, klimatyzacja, światłowód.Dodatkowe usługi: Administracja na miejscu, miejsce parkingowe (dodatkowa opłata).Cena: 75 zł/m² netto + opłaty (energia, CO)Zapraszamy na prezentacje
Oto prezentujemy Państwu unikatowy apartament zarówno ze względu na lokalizację, jak i kamienicę. Apartament znajduje się w secesyjnej kamienicy z 1911 r, według projektu W. Heppena i J. N Czerwińskiego, nieruchomość zachwyca odnowioną elewacją w kolorze błękitnym z białą sztukaterią. Lokal położony na drugim piętrze z windą, składa się on z kuchni z jadalnią (pow. 18 m2), salonu z wykuszem (pow. 31,5 m2), sypialni z balkonem (23 m2), łazienki z w.c. (12 m2) i holu (pow. 13 m2), wysokość pomieszczeń to 3,8 m przynależy także widna piwnica. Apartament po remoncie , wykończony w wysokim standardzie, drewniany parkiet, sztukateria na sufitach , z okien rozciąga się urzekający widok na skwer i na ul. Chopina. Miejsce bezpieczne w kamienicy zainstalowany system kamer.Lokalizacja to prestiżowa ul. Mokotowska, wizytówka starej Warszawy, to tu znajdują się znakomite butiki najlepszych projektantów, prestiżowe kawiarnie, restauracje itp. Doskonała komunikacja miejska, to tramwaje, Metro Politechnika ok 600 m, bliskość Pl. Zbawiciela, Pl. Trzech Krzyży, Parku Ujazdowskiego oraz Łazienek Królewskich. to istna perełka architektury ! Zainstalowany system kamer, dość ciche miejsce, roztaczający się widok na skwer i ul. Chopina. Polecam wyjątkowemu najemcy, idealny lokal zarówno do zamieszkania, jak i na działalność, np. na biuro, kancelarie, gabinety, salon itp. Czynsz 9000 zł + 1600 zł (czynsz administracyjny).Prezentowane przez Bracia Strzelczyk Sp. z o. o oferty nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz mają charakter informacyjny.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
TERMIN SYLWESTROWY JEST NIEDOSTĘPNY! Cena standardowego pakietu w piątki oraz soboty wynosi 2299 złotych. Cena od niedzieli do czwartku wynosi 1799 złotych. Podane ceny dotyczą imprezy dla 40 gości. Powyżej 40 osób występuje dopłata w wysokości 50zl/osoba. Cena zawiera: – Lokal na wyłączność – Profesjonalne oświetlenie – Profesjonalne nagłośnienie z możliwością aranżacji własnej muzyki – Możliwość wniesienia własnego alkoholu i jedzenia BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH OPŁAT! – Wytwornica dymu – Ochrona – Sprzątanie po imprezie Dodatkowo w cenie oferujemy: – Stojący dwumetrowy napis „18” Lokal wyposażony jest w lodówkę oraz zamrażarkę. Cena dotyczy imprezy trwającej 8 godzin + 1 godzina na przygotowanie lokalu przed imprezą. Strona: PartyLoft.pl
Zapraszamy do wynajmu nowoczesnego, przestronnego, częściowo wyposażonego lokalu biurowego o powierzchni 110 m², położonego w sercu Warszawy, przy Al. Jerozolimskich, w pięknej przedwojennej kamienicy z 1913 roku. Najważniejsze atuty: Prestiżowa lokalizacja: Lokalizacja w centrum Warszawy, przy Al. Jerozolimskich, zapewnia doskonałą dostępność komunikacyjną oraz bliskość wszelkich udogodnień miejskich. Zabezpieczenia: Lokal jest wyposażony w system alarmowy oraz karty dostępu, co zapewnia bezpieczeństwo i kontrolowany dostęp. Zabytkowa kamienica: Budynek z 1913 roku, z zadbanym dziedzińcem pełnym kwiatów oraz odnowioną klatką schodową. Wejście do lokalu prowadzi z głównego dziedzińca. Komfortowe wnętrze: Lokal o powierzchni 110 m², położony na 1. piętrze, składa się z 5 pokoi, w tym 3 biurowych, sali konferencyjnej, małego pokoju spotkań oraz pomieszczenia socjalnego (kuchnia), łazienki i WC, a także 2 korytarzy. Wysokie sufity (ponad 3 m) dodają przestronności. Wysoki standard wykończenia: Biuro jest po remoncie, z wymienionymi wszystkimi instalacjami. Na podłogach znajdują się drewniane panele (w korytarzu i pokojach konferencyjnych) oraz wykładzina dywanowa (w 3 pokojach biurowych). Wyposażenie: Lokal jest częściowo umeblowany - dostępne są biurka, fotele, biblioteka oraz szafka. Dostępne media: telefon, Internet, telewizja. Cicha okolica: Okna lokalu wychodzą na wewnętrzny dziedziniec, co gwarantuje ciszę i spokój, pomimo lokalizacji w centrum miasta. Dodatkowe udogodnienia: Winda: Budynek jest wyposażony w windę, co zwiększa komfort użytkowania. Sąsiedztwo: W budynku swoje biura mają renomowane firmy, w tym kancelarie notarialne i adwokackie. Opłaty: Cena najmu: 8 500 PLN netto (+VAT) miesięcznie. Dodatkowo czynsz administracyjny oraz opłaty za media (prąd, telefon, Internet). Lokal jest idealny jako siedziba firmy, kancelaria prawnicza lub notarialna, co dodatkowo podkreśla prestiżowa lokalizacja i wysokie standardy wykończenia. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Oferuję do wynajęcia lokal usługowo-biurowy o powierzchni 250 m2 na Ursynowie, 300 m od ul. Puławskiej, obok trasy S2. Najważniejsze atuty: - Doskonała lokalizacja: w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych (trasa S2) zapewnia świetny dojazd zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. - Możliwości: lokal idealny na działalność biurową, usługową lub handlową, możliwość własnej aranżacji Specyfikacja lokalu: - niezależny dwupiętrowy budynek - 13 pomieszczeń użytkowych - Kuchnia i łazienka Warunki najmu: - Cena: 9 500 zł netto/miesiąc + media - Kaucja: 1-miesięczny czynsz - Minimalny okres najmu: 12 miesięcy - Dostępność: lokal dostępny od października 2024 - Możliwość: wynajęcia miejsc postojowych przed budynkiem Zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na prezentację. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
RESProperty NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEBez prowizji ! Ostatnie wolne z małych biur po remoncie. Do wynajęcia od zaraz mały lokal biurowy składający się z jednego pokoju biurowego ( na rzucie zaznaczony numerem 28 ) po generalnym remoncie. Całe skrzydło zostało oddane świeżo po remoncie generalnym ! Lokal o łącznej powierzchnii około 22,21 m2 powierzchnii brutto. Do wszystkich pokoi jest wejście z korytarza. Łazienka oraz kuchnia do użytku wspólnego z innymi najemcami skrzydła. Wszystko po remoncie. Biura są klimatyzowane oraz posiadają bardzo dobry system wentylacji. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 2 332,26 zł ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy. MOŻNA OGLĄDAĆ RÓWNIEŻ W WEEKENDY.
Na wynajem lokal na Bemowie w Warszawie, przy połączeniu ul. Szeligowskiej i ul. Człuchowskiej, inwestycja Bemosphere – ul. Żeńców / Nowoczłuchowska.✅ Lokal handlowo–usługowy U2 – wejście bezpośrednio z chodnika ✅ Powierzchnia użytkowa 61,91 m² ✅ ul. Nowoczłuchowska– połączenie Człuchowskiej i Szeligowskiej ✅ Stan deweloperski ✅ W inwestycji Bemosphere ✅ Bardzo dobra ekspozycja witryn, duże witryny od chodnika i ulicy ✅ Bezpośrednio przy sklepie Żabka ✅ Dwa wejścia ✅ Komunikacja miejska i infrastruktura w pobliżu ✅ Liczna zabudowa mieszkaniowa w okolicy – ponad 2000 mieszkań w dystansie kilku minut spacerem, kolejne w budowiePodana cena jest ceną netto. Należy do niej doliczyć 23% VAT.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy z Państwem. Zespół LOCO Commercial dokłada starań, aby każda z ofert na wynajem lub sprzedaż była sprawdzona oraz aktualna, jeśli jednak ogłoszenie nie spełnia Państwa oczekiwań zapraszamy do kontaktu telefonicznego z wybranym doradcą lub na naszą stronę _ Jako agencja nieruchomości komercyjnych pobieramy wynagrodzenie w formie prowizji.#Lokal_Na_Wynajem_Warszawa #Lokal_Na_Sprzedaż_Warszawa #Lokale_Komercyjne #Agencja_Nieruchomości_Komercyjnych #Agent_Nieruchomości #Doradztwo_Inwestycyjne _ LOCO Commercial Sp. z o.o., siedzibą w (00-833) Warszawie, przy ul. Siennej 72 lok. 14, jako administrator danych osobowych, informują Pana/Panią, iż: - Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenie usług pośrednictwa w obrocie Pani/Pana nieruchomościami przez LOCO Commercial Sp. z o.o. - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. - Dane mogą być udostępniane przez LOCO Commercial Sp. z o.o., podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm.). - Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. - Inspektorem ochrony danych jest LOCO Commercial Sp. z o.o. siedzibą w (00-833) Warszawie, przy ul. Siennej 72 lok 14., tel. (użyj formularza kontaktowego), -Dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania danych wynosi 5 lat licząc od zakończenia umowy (jej wygaśnięcia rozwiązania etc.) oraz w czasie obowiązywania zawartej umowy. - Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Z powodu sytuacji rodzinnej odstąpię sklep z odzieżą używaną z całym wyposażeniem i towarem, na Praga północ . Duży ruch pieszych . Tuż obok przystanki autobusowy, tramwajowy różne sklepiki piekarnie . Sklep ma już swoje grono stałych klientów oferta ważna do 20.12.2024 czynsz ustalany z właścicielem ja odstępuje tylko wyposażenie i towar
Sprzedam lokal użytkowy znajdujący się na Gocławiu, w bloku. Posiada dwa niezależne wejścia. Można przerobić na dwa lokale. Klimatyzacja. System alarmowy. Obecnie jet wynajmowany, przez tego samego najemcę od wielu lat. Super jakby nowy właściciel dogadał się z obecnym najemcą. Obok wszystkie lokale wynajęte. Lokal dobrze widoczny z ul.Bora Komorowskiego. Powierzchnia lokalu 63m. Składa się z dwóch pomieszczeń, holu w którym jest recepcja, pomieszczenia socjalnego, toalety i magazynku. Lokal czyściutki i bardzo zadbany.Meble są własnością najemcy.
Zapraszamy do zapoznania się z wyjątkową ofertą sprzedaży oddanego do użytku w 2024 nowoczesnego budynku biurowego z garażem podziemnym, położonego w Warszawie. Najważniejsze atuty: Doskonała lokalizacja: Budynek znajduje się w strategicznej lokalizacji, blisko stacji WKD Raków, z łatwym dojazdem z głównych arterii komunikacyjnych miasta. Przed budynkiem znajduje się parking z 5 miejscami postojowymi, w tym jedno przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami. Nowoczesna konstrukcja: Budynek wykonany z żelbetu, z docieplonymi ścianami Ytong i oknami trzyszybowymi spełniającymi aktualne normy. Wyposażony w windę Kone dla 6 osób, co zapewnia komfortowe przemieszczanie się między kondygnacjami. Przestrzeń biurowa typu "open space": Trzy powtarzalne kondygnacje nadziemne, każda o powierzchni 325 m², oferują elastyczną przestrzeń biurową o wysokości 3 m, z możliwością aranżacji na potrzeby różnych rodzajów działalności. Każda kondygnacja składa się z dwóch oddzielnych lokali, wyposażonych w pomieszczenia socjalne i sanitarne, w tym WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych na parterze. Świetne wygłuszenie: Pomimo lokalizacji przy ruchliwej ulicy, wnętrze budynku jest doskonale wyciszone, zapewniając komfortową i cichą przestrzeń biurową, sprzyjającą efektywnej pracy. Wyposażenie budynku: Garaż podziemny: Kondygnacja podziemna o powierzchni 323 m², z miejscami parkingowymi na 10 samochodów, pomieszczeniami gospodarczymi, w tym technicznymi, oraz przedsionkiem przeciwpożarowym łączącym strefę parkowania z klatką schodową i windą. Nowoczesne instalacje: Budynek wyposażony w pompy ciepła, klimatyzację oraz centralną wentylację mechaniczną, zapewniające komfortowe warunki pracy przez cały rok. Wykaz powierzchni: Powierzchnia zabudowy: 394,25 m², Powierzchnia użytkowa podziemna: 323,54 m², Powierzchnia użytkowa biur: 830 m², Powierzchnia całkowita: 1578,02 m², Wymiary budynku: dł. 30,55 m, szer. 14,05 m, Wysokość obiektu: 11,92 m, Rodzaj dachu: płaski, nachylenie 3%. Wykończenie: Garaż podziemny: W pełni wykończony, gotowy do użytku. Pomieszczenia biurowe: Typ "open space", przygotowane do indywidualnej aranżacji. Pomieszczenia sanitarne: Wykończone glazurą, terakotą i białym montażem. Klatka schodowa: Starannie wykończona, zapewniająca wygodne poruszanie się po budynku. Teren: Obszar wokół budynku został uporządkowany i ogrodzony, co zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Dostępny parking z wjazdem bezpośrednio z ulicy. Podana cena jest ceną netto. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji i umówienia się na prezentację! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Sprzedam miejsce postojowe w hali garażowej na -1 w budynku przy ulicy Pawiej 51 Cena netto 65 000,00 zł Cena brutto 79 950,00 zł Wystawiam Fakturę Vat Przy zakupie na firmę do odliczenia Vat w wysokości 14 950,00 zł Dodatkowe informacje: Hala Garażowa tylko na 19 miejsc. Wjazd od ulicy Pawiej windą samochodową Wejście do budynku od ulicy Dzielnej, przy budynku Dzielna 62 Dodatkowe atuty: Garaż znajduje się w Apartamentowcu z 2019r wybudowanym w bardzo wysokim standardzie, co dodatkowo podnosi jego atrakcyjność oraz wartość rynkową. bezpieczeństwo - ochrona 24h/7 wideodomofon duża szybka winda elegancki hol, podłogi wyłożone są dywanami, wnętrze budynku zaskakuje subtelnym oświetleniem, na elewacjach architekci przewidzieli modną kolorystykę, dużo jest białego, aby uzyskać lekkość bryły balustrady balkonów są szklane. Komunikacja: Przystanek Autobusowy Smocza - 107,157,111, 180, N41 - 2 min Przystanek Autobusowy Nowolipki 02 - N12, N13, N46, N62, N63 - 5 min Przystanek Tramwajowy Anielewicza 06 - 17, 33 - 8 min Przystanek Tramwajowy Kino Femina - 3, 4, 13, 18, 20, 23, 26 - 15 min Autobus PKP Dworzec autobusowy Warszawa Zachodnia - 2,9 km Lotnisko Chopina w Warszawie - 8,7 km Lotnisko Warszawa-Modlin - 40 km Infrastruktura: Centrum Handlowe Złote Tarasy Centrum Handlowe Klif Centrum Handlowe Arkadia Hala Mirowska Jana Pawła II , Marszałkowska, Aleje Jerozolimskie, Chmielna, Nowy Świat z całą masą sklepów i restauracji Park Mirowski, Park Świętokrzyski, Ogrod Saski a także Pola Mokotowskie i Park Łazienkowski - w zasięgu spaceru. szkoły, licea, przedszkola, przychodnie, apteki - w zasięgu kilku minutowego spaceru Najlepsze atrakcje: Pałac Kultury i Nauki Ogród Saski Muzeum Historii Żydów Polskich Grób Nieznanego Żołnierza Pomnik Bohaterów Getta Plac Piłsudskiego Pomnik Powstania Warszawskiego Kolumna Zygmunta Plac Zamkowy Barbakan Nasi niezależni eksperci kredytowi pomogą zbadać zdolność kredytową i uzyskać kredyt na najbardziej optymalnych warunkach.
LOKAL BIUROWY W DOSKONAŁEJ LOKALIZACJI! *100m OD STACJI METRA STOKŁOSY - Oferowany lokal jest położony w budynku o konstrukcji tradycyjnej - murowanej. W dzisiejszych czasach, w dobie szkła, stali i betonu, murowany biurowiec z otwieranymi oknami to rzadkość. Takie rozwiązanie natomiast gwarantuje dobrą charakterystykę mikroklimatu wewnątrz pomieszczeń, a to dzięki właściwościom naturalnych surowców budowlanych. Oczywiście, jest także sprawny system klimatyzacyjny. W lokalu jest bardzo cicho! Lokal zawiera 18 oddzielnych pomieszczeń, recepcję, 2 trzony sanitarne, kuchnię i pomieszczenia socjalne. Sposób rozwiązania wnętrza - czyli oddzielne pomieszczenia - z pewnością sprzyja wyższej efektywności pracy, a także jej higienie, umożliwiając lepszą koncentrację niż w przestrzeniach otwartych. Oczywiście, takie przestrzenie również można tu stworzyć - przegrody pomiędzy pokojami to cienkie ścianki działowe z cegieł. Lokal wyposażono w niezbędne sygnalizacyjne systemy bezpieczeństwa. Do lokalu prowadzą 3 klatki schodowe i bezpośrednia winda. Otoczenie i najbliższe sąsiedztwo budynku to banki, placówki lecznictwa, lokale gastronomiczne, sklepy spożywcze, markety, lokale usługowe, a nawet mini bazarek warzywny. Oprócz Metra znakomitą komunikację z całym miastem gwarantują liczne linie autobusowe. Możliwość parkowania - bezpłatne miejsca parkingowe, funkcjonujące na zasadach ogólnych. W sąsiedztwie również garaż wielopoziomowy. Szczegółowy rozkład pomieszczeń przedstawia załączony plan. Budynek zadbany, utrzymywany w dobrym stanie technicznym, o odnowionej elewacji, instalacje w pełni sprawne. Ważna informacja: z tej lokalizacji jest świetny dojazd do węzła obwodnicy S2, oraz na lotnisko Okęcie. - DODATKOWYCH INFORMACJI MOŻE UDZIELIĆ I PREZENTACJĘ ZORGANIZOWAĆ WYŁĄCZNY AGENT - ANDRZEJ URBANIAK, TEL. . - Niniejsze ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu prawa. DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: własność Materiał budowlany: cegła Standard: dobry Typ podłogi: wykładzina Łącze internetowe: tak Liczba pokoi: 22 Piętro: 4 Liczba pięter: 4 Rok budowy: 1997 Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: c.o. Prąd: jest Gaz: jest Woda: miejska Typ budynku: blok Typ parkingu: parking niestrzeżony Stan lokalu: bardzo dobry Domofon: tak Winda: tak Klimatyzacja: tak Wysokość: 270 Oświetlenie: rastrowe Liczba wejść: 3 Parking: tak Centrala: tak Sieć lokalna: tak Pomieszczenie socjalne: tak Serwerownia: tak Typ drogi: asfaltowa Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
PRIME ELITE Nieruchomościprezentuje biuro do wynajmu o powierzchni 172 m2 usytuowane na I piętrze przedwojennej kamienicy z lat 20-tych przy ul. Wspólnej w Śródmieściu Warszawy.Lokal dostępny od IV 2025 r.Doskonały dla kancelarii i firm doradztwa prawnego, którym zależy na budynku "z duszą"Umowa najmu na min 3 lata (z opcją przedłużenia)STANDARD:- układ gabinetowy (6 pokoi)- otwierane okna- klimatyzacja- aneks kuchenny- 2 toalety- windaATUTY:- budynek oddalony 130 m od ul. Marszałkowskiej- tylko 400 m2 do stacji Metro Centrum- spokojna i cicha okolicaKOSZTY:- czynsz: 18.210 PLN + VAT- opłaty eksploatacyjne : 2.185,20 PLN + VATSerdecznie zapraszam na prezentację !
PRIME ELITE Nieruchomościoferuje do wynajmu lokal biurowy / handlowy o powierzchni 88 m2 zlokalizowany na parterze w budynku biurowym przy ul. Stępińskiej na Mokotowie.STANDARD:- bezpośrednie wejście z ulicy- 4 pokoje- otwierane oknaATUTY:- cicha i spokojna okolica- dogodny dojazd autobusami i tramwajemKOSZTY:- czynsz : 6.693 PLN + VAT- opłaty z tytułu zużycia mediów (energia elektryczna, energia cieplna, woda) na powierzchni najmu + wywóz śmieci Serdecznie zapraszam na prezentację !
Agencja Tandem Home IQ oferuje do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o pow. 219,35 m2 brutto, który znajduje się na parterze na Woli przy skrzyżowaniu Hrubieszowska a Przyokopowa. Wola Center: - To nowoczesne centrum biurowe ma łącznie ok. 27.600 m2 powierzchni biurowej. - Składa się z 4 biurowców połączonych ze sobą obszernym patio wypełnionym zielenią i przeszklonym dachem. - Na parterze budynku znajdują się restauracje, kawiarnie oraz punkty usługowe. - Położenie Wola Center zapewnia łatwy dostęp do wszelkich środków komunikacji miejskiej. - W odległości ok. 200 m od budynku stacja metra Rondo Daszyńskiego. - Od centrum miasta Wola Center będzie dzielić zaledwie 3 minuty jazdy samochodem. Atuty: - Powierzchnia lokalu 207,13 m2 netto. - Powierzchnia lokalu z częściami wspólnymi 219,35 m2 brutto. - Znajduje się na parterze. - Dwa wejścia główne do lokalu od ulicy. - Dodatkowe wejście od patio biurowca. - Panoramiczne witryny. - Lokal gotowy, zdjęcia oddają rzeczywistość. - Istniejący system klimatyzacji i wentylacji centralnej. - Miejsce na reklamę. Przeznaczenie: sklep medyczny, sklep różne branże, biuro projektowe, biuro kredytowe, show room połączony ze sprzedażą, klubik dziecięcy, usługa masażu, szkołę językową itp. Warunki wynajmu: - 24,72 Euro netto za m2, - service charge 23,72zł netto/m2 (może ulec zmianie), - kaucja: 3-6 miesięcy (w zależności od kondycji finansowej, historii działalności itd.), - umowa na min 5 lat, - inne zabezpieczenia zgodnie z umową. Zapraszamy na prezentację: Aneta Pałgan tel: Izabela Zudzin-Wiśniewska tel:
Tandem Home IQ oferuje do wynajmu lokal usługowy o pow. 55,65 m2, znajdujący się przy metrze, róg ulicy Meander i KEN na warszawskim Ursynowie. Lokal znajduje się na parterze, w ciągu lokali usługowych. INFORMACJE O LOKALU: - lokal handlowo-usługowy, - lokal po podmiocie fryzjerskim, - powierzchnia lokalu 55,65 m2, - duże witryny wychodzą na ulicę, - górne okna otwieralne, - wysokość ok. 299 cm do sufitu podwieszanego, - zdjęcia pokazują aktualny stan lokalu, - aktualnie open space z recepcja, przestrzeń na dwie myjki oraz 4 stanowiska fryzjerskie, - pomieszczenie gospodarcze, pom. kuchenne oddzielne, łazienka z magazynkiem i możliwością umiejscowienia pralki, - wentylacja mechaniczna, - klimatyzacja na salę. Uwaga: nie ma możliwości zrobienia gastronomii, medycyny estetycznej. Do ustalenia: Powiększenie powierzchni poprzez połączenie lokalu sąsiadującego, co daje w sumie 110m2! Warunki Finansowe Okres trwania umowy - min 5 lat, Bazowy Czynsz najmu - 6500 zł netto/brutto/m2, Opłaty eksploatacyjno-administracyjne są zawarte w czynszu, Dodatkowo media wg liczników, Refaktura za prąd, Kaucja 2 miesiące czynszu plus eksploatacja, Art 777 poddanie się egzekucji, Parkowanie w okolicy (brak dedykowanych miejsc). Lokal idealny pod: usługi fryzjerskie, fitness, groomer, usługi weterynaryjne, sklep medyczny, gabinet okulistyczny, gabinet z aparatami, sprzedaż okularów, inne sklepy, usługi, krawiectwo, showroom, biuro firmy, biuro prawne, rachunkowe, sklep specjalistyczny, itp. Lokalizacja: - Stacja metra Natolin - 400 m - Galeria Ursynów - 550 m - Przystanki Autobusowe - 450 m Zapraszamy na prezentację lokalu: Aneta Pałgan tel: Izabela Zudzin-Wiśniewska tel:
Oferuję do wynajęcia nowoczesny, przestronny dom o powierzchni 340 m² z ogrodem (50 m²), zlokalizowany na Warszawskiej Woli. Nieruchomość utrzymana jest w bardzo wysokim standardzie, idealna dla rodziny z dziećmi lub pod działalność biurową. Szczegóły: -Powierzchnia domu: 340 m² ( każde piętro ma 85mkw ), -7 pokoi, -3 łazienki, -Powierzchnia ogrodu: 50 m², -Powierzchnia przed domem : 30 m², -Kuchnia całkowicie nowa, wyposażona w wysokiej klasy sprzęt AGD, -Ogrzewanie podłogowe na każdym piętrze, -Piec gazowy, -Garaż na 2 samochody. Lokalizacja: Dom znajduje się w doskonałej lokalizacji, zaledwie 500 metrów od stacji metra Ulrychów. W pobliżu pełna infrastruktura miejska: sklepy, szkoły, przedszkola, restauracje oraz tereny rekreacyjne. Cena wynajmu: 14000 zł msc plus media w-g zużycia ( ok.1000 zł msc). Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Do wynajęcia nowoczesny, przestronny dom o powierzchni 340 m² z ogrodem (50 m²), zlokalizowany na Warszawskiej Woli. Nieruchomość utrzymana jest w bardzo wysokim standardzie, idealna dla rodziny z dziećmi lub pod działalność biurową. Szczegóły: -Powierzchnia domu: 340 m² ( każde piętro ma 85mkw ), -7 pokoi, -3 łazienki, -Powierzchnia ogrodu: 50 m², -Powierzchnia przed domem : 30 m², -Kuchnia całkowicie nowa, wyposażona w wysokiej klasy sprzęt AGD, -Ogrzewanie podłogowe na każdym piętrze, -Piec gazowy, -Garaż na 2 samochody. Lokalizacja: Dom znajduje się w doskonałej lokalizacji, zaledwie 500 metrów od stacji metra Ulrychów. W pobliżu pełna infrastruktura miejska: sklepy, szkoły, przedszkola, restauracje oraz tereny rekreacyjne. Cena wynajmu: 14000zł msc plus media w-g zużycia ( ok.1000 zł msc). Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację! W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Lokal 137 m2 w kameralnej eleganckiej kamienicy. - sala konferencyjna - 5 sal biurowych - serwerownia - pokój socjalny - toaleta x 2 - hol - 2 miejsca parkingowe w garażu podziemnym Dla Najemcy prowadzącego działalność: - biurową typu księgowość, finanse, doradztwo biznesowe - biuro handlowe - gabinet odnowy biologicznej, dermatologii estetycznej itp - przychodnia rehabilitacyjno-ortopedyczna W całym lokalu rozprowadzone okablowanie do sieci komputerowej. Cena najmu 10500 zł/m-c netto bez dodatkowych opłat administracyjnych.
Do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 58,27m2 na parterze z ekspozycją witryn na Al. Krakowską przy skrzyżowaniu ulic Grójecka /Instalatorów oraz stacji Rakowiec. Możliwość parkowania przed lokalem .Lokal znajduje się w nowej inwestycji Kaskada Krakowska oddany lipiec 2024rW lokalu położone tynki, instalacja elektryczna i wylewki podłogowe, budynek chroniony całodobowo.Dla lokalu jest notarialna zgoda na sprzedaż alkoholu i bezpłatne umieszczenia szyldów reklamowych.Czynsz najmu 6600PLN, dodatkowo opłaty administracyjne.
Powierzchnia dostępna od zaraz - bezpośrednio od Właściciela. Bez prowizji.LOKAL USŁUGOWO-HANDLOWO-BIUROWYLokal położony w inwestycji zlokalizowanej na Targówku w Warszawie, przy ul. Zielone Zacisze 11B. Budynek oddany do użytkowania w kwietniu br. W niedalekiej odległości: 2 stacje METRA - umożliwiają sprawny dojazd do Śródmieścia.Przeznaczenie: usługi, handel lub showroom, gabinet (branża medyczna lub kosmetyczna) lub małe biuro.Oferowana powierzchnia (46,12 m2) jest w kształcie kwadratu, bardzo dobrze doświetlona. Wysokość: 3m, sufit podwieszany. Podział: wiatrołap, powierzchnia użytkowa, WC. Magazynek - 13,13 m2, jako powierzchnia dodatkowa. Wejście bezpośrednio z ulicy, lokal narożny, duże witryny, przepięknie doświetlony. Biurowiec Zielone Zacisze ma V kondygnacji, ok. 3000 m2 całkowitej powierzchni. Przed wejściem do budynku - ogólnodostępne miejsca postojowe. Możliwość wynajęcia miejsc postojowych na parkingu naziemnym oraz w garażu podziemnym.KOMUNIKACJA* 2 stacje Metra: Zacisze i Kondratowicza - 10 min. spacerem* w niedalekiej odległości: osiedla mieszkaniowe, Szpital Bródnowski, placówki oświatyWARUNKI NAJMU:Czynsz najmu: 80 PLN netto/m2.Media wg zużycia: ogrzewanie, woda, ścieki, energia elektryczna, śmieci.Dodatkowo: opłata eksploatacyjna w formie zaliczki - 25 PLN netto/m2/miesiąc. Rozliczenie po zakończeniu roku kalendarzowego, w oparciu o poniesione koszty usług dotyczących części wspólnych, przypisanych do lokalu.Kaucja: 3 miesięczny czynsz najmu netto plus 23% VAT.Możliwość wakacji czynszowych.Ms postojowe na parkingu naziemnym: 149 PLN.Ms postojowe w garażu podziemnym: 249 PLN.Wszystkie ceny podane netto. Należy doliczyć 23% VAT.Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów, skontaktuj się z nami.Zapraszam na prezentację!
Dostępny od 01.12.2024r.Do wynajęcia lokal usługowy mieszczący się na Mokotowie przy ulicy Białej Floty, na skrzyżowaniu ulic Żwirki i Wigury i Racławickiej. Lokal usytuowany w kompleksie nowoczesnych budynków mieszkalno-usługowych Marina Mokotów II, które zostały zrealizowane przez Dom Development. Generalnym wykonawcą był Budimex co gwarantuje wysoką jakoś użytych materiałów oraz solidne wykonanie.Lokal został oddany do użytkowania na przełomie 2020/2021. Witryny wychodzą na ul. Żwirki i Wigury - główną arterie łączącą lotnisko Chopina z centrum miasta. W najbliższej okolicy mieści się duży kompleks biurowy (Business Garden), park, budynki z lokalami na długoterminowy najem. Ekskluzywny kompleks Marina Mokotów I i II to połączenie kilku tysięcy mieszkań, przestrzeni biznesowej oraz parków.Opłaty eksploatacyjne = 1300 pln (zaliczki na media, ochrona etc.)W razie pytań zapraszam do kontaktu.Pozdrawiam,
Oferuję na podnajem stanowisko fryzjerskie w nowym salonie fryzjersko - kosmetycznym na warszawskiej Woli. Lokal narożny z witryną, bardzo jasny, znajduje się przy ulicy Jana Kazimierza. Bardzo dobra lokalizacja, ruchliwa ulica, w okolicy lokalu jest restauracja, poczta, dwa przedszkola, kwiaciarnia, stomatolog, groomer, bardzo dużo bloków. Możliwość podnajmu na stałe lub na godziny. Brak dodatkowych opłat, cena zawiera stanowisko w dowolnych godzinach przez 7 dni w tyg, prąd, woda, dostęp do pomieszczenia socjalnego, WiFi dla Ciebie i Twoich klientów. Zapraszam do współpracy :)
Do wynajęcia 2-osobowe, w pełni umeblowane, biuro na Powiślu na IV piętrze, w kameralnym biurowcu Carpathia Office House, zlokalizowanym w spokojnej lokalizacji, w połowie drogi między metro Nowy Świat Uniwersytet a metro Centrum Nauki Kopernik. Decydując się na biura OmniOffice, zyskają Państwo: - prywatne, umeblowane gabinety, - wyposażenie w cenie – liczba biurek i szaf dostosowywana do klienta, - powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety, - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda, - dostęp do sal konferencyjnych. Jeśli są Państwo zainteresowani biurami dla większej/mniejszej liczby osób, zapraszamy do kontaktu! Do ceny należy doliczyć 2 tys. zł netto opłat administracyjnych. W okolicy znajduje się wiele restauracji, a Powiśle jest znane z parków i starych kamienic, co tworzy unikalny klimat. OmniOffice zajmuje trzy piętra w budynku – dostępne są gabinety od 2 do 14 osób, sale konferencyjne, komfortowa przestrzeń wspólna oraz taras dla najemców na piątym piętrze budynku. ENG We offer a 2-person office for rent in Powiśle, in the intimate Carpathia Office House office building, located in a quiet location, halfway between the Nowy Świat Unii metro station and the Copernicus Science Center metro station. By choosing OmniOffice offices, you will gain: - private, furnished offices, - equipment included in the price - number of desks and wardrobes adapted to the client, - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets, - set of services included in the price - utilities, service fee, internet, surface cleaning, reception support, coffee, tea, water, - access to conference rooms. There are many restaurants in the area, and Powiśle is known for its parks and old tenement houses, which create a unique atmosphere. The price doesn't include PLN 2 000 net of administrative fees that must be added. The OmniOffice space consist of three floors in the building - there are offices for 2 to 14 people, conference rooms, a comfortable common space and a terrace for tenants on the fifth floor of the building. Оренда 2-місного повністю мебльованого офісу в Повіслі, на 4 поверсі, в затишній офісній будівлі Carpathia Office House, розташованій в тихому місці, на півдорозі між станцією метро Nowy Świat Unii та станцією метро Copernicus Science Center. Обираючи офіси OmniOffice, Ви отримуєте: - приватні, мебльовані офіси, - обладнання входить у вартість - кількість столів і шаф підлаштовується під клієнта, - приміщення загального користування для орендарів - рецепція, повністю обладнана кухня, туалети, - повний набір послуг, що входять у вартість - комунальні послуги, плата за обслуговування, інтернет, прибирання поверхонь, супровід ресепшн, кава, чай, вода, - доступ до конференц-залів. Якщо Вас цікавлять офіси на більшу/меншу кількість людей, звертайтесь! У вартість входить 2000 злотих. PLN чистих адміністративних зборів. В околицях є багато ресторанів, а Повісле відоме своїми парками та старими кам’яними будинками, які створюють неповторну атмосферу. ОмніОфіс займає три поверхи будівлі - на п'ятому поверсі будинку розташовані офіси від 2 до 14 осіб, конференц-зали, комфортний загальний простір і тераса для орендарів.
Poszukują Państwo biura do wynajęcia na Powiślu? Prezentujemy unikatowy 2/4-osobowy gabinet na 5. piętrze w kameralnym biurowcu Carpathia Office House, który jest wyposażony we wszystkie niezbędne meble biurowe. Bezpośrednio z gabinetu wyjście na taras. Cena ze wszystkimi opłatami wraz z kosztami administracyjnymi = 6 300 zł/miesiąc (w tym sprzątanie, obsługa recepcji, dostęp do nowoczesnego sprzętu biurowego oraz do wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt multimedialny sal konferencyjnych, w pełni wyposażona kuchnia, dostęp do szybkiego Internetu). Decydując się na biura OmniOffice, zyskają Państwo: - prywatne, umeblowane gabinety, - wyposażenie w cenie – liczba biurek i szaf dostosowywana do klienta, - powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety, - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda, - dostęp do sal konferencyjnych. Jeśli są Państwo zainteresowani biurami dla większej/mniejszej liczby osób, zapraszamy do kontaktu! Podana w ogłoszeniu cena nie zawiera 3,000 zł netto opłat administracyjnych W okolicy znajduje się wiele restauracji, a Powiśle jest znane z parków i starych kamienic, co tworzy unikalny klimat. OmniOffice zajmuje trzy piętra w budynku – dostępne są gabinety od 2 do 14 osób, sale konferencyjne, komfortowa przestrzeń wspólna oraz taras dla najemców na piątym piętrze budynku. Podana powierzchnia uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych. ENG Are you looking for an office to rent in Powiśle? We present a unique 2/4-person office on the 5th floor in the intimate Carpathia Office House office building, which is equipped with all necessary office furniture. Directly from the office there is access to the terrace. Price including cleaning, reception service, access to modern office equipment and conference rooms equipped with high-quality multimedia equipment, fully equipped kitchen, access to high-speed Internet. By choosing OmniOffice offices, you will gain: - private, furnished offices, - equipment included in the price - number of desks and cabinets adjusted to the client, - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets, - full set of services included in the price - utilities, service fee, internet, cleaning of surfaces, reception support, coffee, tea, water, - access to conference rooms. If you are interested in offices for a larger/smaller number of people, please contact us! The given price doesn't include net 3,000 PLN administrative fees, which must be added. There are many restaurants in the area, and Powiśle is known for its parks and old tenement houses, which create a unique atmosphere. OmniOffice occupies three floors in the building - there are offices for 2 to 14 people, conference rooms, a comfortable common space and a terrace for tenants on the fifth floor of the building. The given area includes the share of common areas. [українська] Шукаєте офіс для оренди в Повіслі? Представляємо унікальний 2/4-місний офіс на 5 поверсі в затишній офісній будівлі Carpathia Office House, який оснащений усіма необхідними офісними меблями. Безпосередньо з офісу є вихід на терасу. Ціна включно з прибиранням, послугами рецепції, доступом до сучасного офісного обладнання та конференц-залів, обладнаних високоякісним мультимедійним обладнанням, повністю обладнаною кухнею, доступом до високошвидкісного Інтернету. Обираючи офіси OmniOffice, Ви отримуєте: - приватні, мебльовані офіси, - обладнання входить у вартість - кількість столів і шаф підлаштовується під клієнта, - приміщення загального користування для орендарів - рецепція, повністю обладнана кухня, туалети, - повний набір послуг, що входять у вартість - комунальні послуги, плата за обслуговування, інтернет, прибирання поверхонь, супровід ресепшн, кава, чай, вода, - доступ до конференц-залів. Якщо Вас цікавлять офіси на більшу/меншу кількість людей, звертайтесь! Ціна включає 3,000 PLN злотих без урахування адміністративних зборів. В околицях багато ресторанів, а Повісле відоме своїми парками та старими кам’яницями, які створюють неповторну атмосферу. ОмніОфіс займає три поверхи будівлі - на п'ятому поверсі будинку розташовані офіси від 2 до 14 осіб, конференц-зали, комфортний загальний простір і тераса для орендарів. В дану площу входить частка місць загального користування.
Poszukują Państwo biura do wynajęcia na Powiślu? Prezentujemy unikatowy 3-osobowy gabinet na 5. piętrze w kameralnym biurowcu Carpathia Office House, który jest wyposażony we wszystkie niezbędne meble biurowe. Do ceny należy doliczyć 2 tys. zł netto opłat administracyjnych. Cena ze wszystkimi opłatami wraz z kosztami administracyjnymi = 4 290 zł/miesiąc (w tym sprzątanie, obsługa recepcji, dostęp do nowoczesnego sprzętu biurowego oraz do wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt multimedialny sal konferencyjnych, w pełni wyposażona kuchnia, dostęp do szybkiego Internetu). Decydując się na biura OmniOffice, zyskają Państwo: - prywatne, umeblowane gabinety, - wyposażenie w cenie – liczba biurek i szaf dostosowywana do klienta, - powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety, - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda, - dostęp do sal konferencyjnych. Jeśli są Państwo zainteresowani biurami dla większej/mniejszej liczby osób, zapraszamy do kontaktu! W okolicy znajduje się wiele restauracji, a Powiśle jest znane z parków i starych kamienic, co tworzy unikalny klimat. OmniOffice zajmuje trzy piętra w budynku – dostępne są gabinety od 2 do 14 osób, sale konferencyjne, komfortowa przestrzeń wspólna oraz taras dla najemców na piątym piętrze budynku. Podana powierzchnia uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych. ENG Are you looking for an office to rent in Powiśle? We present a unique 2/4-person office on the 5th floor in the intimate Carpathia Office House office building, which is equipped with all necessary office furniture. Directly from the office there is access to the terrace. Price with all fees and administrative costs = PLN 4,290/month (including cleaning, reception service, access to modern office equipment and conference rooms equipped with high-quality multimedia equipment, fully equipped kitchen, access to high-speed Internet). By choosing OmniOffice offices, you will gain: - private, furnished offices, - equipment included in the price - number of desks and cabinets adjusted to the client, - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets, - full set of services included in the price - utilities, service fee, internet, cleaning of surfaces, reception support, coffee, tea, water, - access to conference rooms. If you are interested in offices for a larger/smaller number of people, please contact us! There are many restaurants in the area, and Powiśle is known for its parks and old tenement houses, which create a unique atmosphere. OmniOffice occupies three floors in the building - there are offices for 2 to 14 people, conference rooms, a comfortable common space and a terrace for tenants on the fifth floor of the building. The given area includes the share of common areas. [українська] Шукаєте офіс для оренди в Повіслі? Представляємо унікальний 2/4-місний офіс на 5 поверсі в затишній офісній будівлі Carpathia Office House, який оснащений усіма необхідними офісними меблями. Безпосередньо з офісу є вихід на терасу. Ціна з усіма комісіями та адміністративними витратами = 4290 злотих/місяць (включно з прибиранням, послугами рецепції, доступом до сучасного офісного обладнання та конференц-залів, обладнаних високоякісним мультимедійним обладнанням, повністю обладнаною кухнею, доступом до високошвидкісного Інтернету). Обираючи офіси OmniOffice, Ви отримуєте: - приватні, мебльовані офіси, - обладнання входить у вартість - кількість столів і шаф підлаштовується під клієнта, - приміщення загального користування для орендарів - рецепція, повністю обладнана кухня, туалети, - повний набір послуг, що входять у вартість - комунальні послуги, плата за обслуговування, інтернет, прибирання поверхонь, супровід ресепшн, кава, чай, вода, - доступ до конференц-залів. Якщо Вас цікавлять офіси на більшу/меншу кількість людей, звертайтесь! В околицях багато ресторанів, а Повісле відоме своїми парками та старими кам’яницями, які створюють неповторну атмосферу. ОмніОфіс займає три поверхи будівлі - на п'ятому поверсі будинку розташовані офіси від 2 до 14 осіб, конференц-зали, комфортний загальний простір і тераса для орендарів. В дану площу входить частка місць загального користування.
GABINET NA GODZINY Jeśli szukasz komfortowego i klimatycznego miejsca w samym sercu Warszawy, by spotkać się z klientami na sesje psychologiczne, terapeutyczne, coachingowe lub doradcze, zapraszam do nawiązania współpracy. Mam do wynajęcia trzy gabinety, które mieszczą się przy ulicy Krochmalnej w Warszawie (3 minuty od Al. Jana Pawła II, 9 minut od Ronda ONZ). Gabinety są po remoncie, do Waszej dyspozycji jest kuchnia, w której macie dostęp do kawy i herbaty wliczony w cenę najmu. W okolicy jest wiele restauracji i sklepów. W cenie jest również sprzątanie, stały dostęp do internetu, poczekalnia, łazienka oraz zdalna pomoc z mojej strony. Gabinet posiada elektrozamek, który ułatwia samodzielne korzystanie z lokalu. Oferuję możliwość wynajmu gabinetu w blokach godzinowych: - blok poranny: od 7.00 -14.30 w cenie 450 zł. Cena za 4 dni w miesiącu, czyli np.: 450 zł za wszystkie poniedziałki danego miesiąca. - blok popołudniowy: od 15.00-22.00 w cenie 550 zł. Cena za 4 dni w miesiącu, czyli np.: 550 zł za wszystkie poniedziałki danego miesiąca. Wynajem gabinetu na godziny - 50 zł/h Przy stałym wynajmie lub dużej ilości godzin możliwe indywidualne ustalenia.
Poszukują Państwo biura do wynajęcia w ścisłym centrum Warszawy? Prezentujemy nowy, 3-osobowy gabinet wyposażony we wszystkie niezbędne meble biurowe. Biuro dostępne do wynajęcia od zaraz. Podana w ogłoszeniu cena nie zawiera opłat administracyjnych (2 tys. zł netto). Cena ze wszystkimi opłatami = 5,550 zł/miesiąc (w tym sprzątanie, obsługa recepcji, dostęp do nowoczesnego sprzętu biurowego oraz do wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt multimedialny sal konferencyjnych, w pełni wyposażona kuchnia, dostęp do szybkiego Internetu). Dodatkowo OmniOffice na 4. piętrze biurowca Grzybowska Park oferuje gabinety trzy-, cztero- pięcio-, sześcio-, ośmio- osobowe, które można swobodnie łączyć. Co oferujemy: - prywatne, umeblowane gabinety - wyposażenie w cenie – liczba biurek i szaf dostosowywana do klienta - powierzchnie wspólne do użytku najemców –recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda - dostęp do sal konferencyjnych Oferta bezpośrednia. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Podana powierzchnia uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych. ENG Are you looking for an office to rent in the very center of Warsaw? Grzybowska Park is an unique office building located in the heart of Warsaw. It's an extraordinary space that fosters a prestigious and professional environment for businesses. We present a new, 3-person office, equipped with all necessary office furniture. Office available for rent immediately. The given price does not include administrative fees (PLN 2,000 net), which must be added. Price with all fees = PLN 5,550/month (including cleaning, reception service, access to modern office equipment and conference rooms equipped with high-quality multimedia equipment, fully equipped kitchen, access to high-speed Internet). The OmniOffice office space is situated on the 4th floor, offering offices for three, four, five, six, and eight persons, which can be freely combined. What is included in the offer: - private offices - furniture included in the price - the number of desks and wardrobes is adjusted to the client needs - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets - full set of services included in the price - utilities, service charge, internet, cleaning, reception support, coffee, tea, water - access to the conference rooms The announcement is not an offer within the meaning of the Civil Code. The office space in the announcement includes the share of common areas. [українська] Шукаєте офіс для оренди в самому центрі Варшави? Представляємо новий, 3-місний офіс, обладнаний усіма необхідними офісними меблями. Офіс здається відразу. Наведена ціна не включає адміністративні збори (2,000 злотих нетто), які необхідно додати. Ціна з усіма комісіями = 5,550 злотих/місяць (включно з прибиранням, послугами рецепції, доступом до сучасного офісного обладнання та конференц-залів, обладнаних якісним мультимедійним обладнанням, повністю обладнаною кухнею, доступом до високошвидкісного Інтернету). Крім того, OmniOffice на 4-му поверсі офісної будівлі Grzybowska Park пропонує три-, чотири-, п’яти-, шести- та восьмимісні офіси, які можна вільно об’єднувати. Що ми пропонуємо: - приватні, мебльовані кабінети - обладнання входить у вартість - кількість столів та шаф підлаштовується під клієнта - місця загального користування для орендарів - рецепція, повністю обладнана кухня, туалети - повний набір послуг, що входить у вартість - комунальні послуги, плата за обслуговування, інтернет, прибирання поверхонь, супровід ресепшн, кава, чай, вода - доступ до конференц-залів Пряма пропозиція. Оголошення не є офертою в розумінні Цивільного кодексу. В дану площу входить частка місць загального користування.
Poszukują Państwo biura do wynajęcia w ścisłym centrum Warszawy? Prezentujemy nowy, 4-osobowy gabinet wyposażony we wszystkie niezbędne meble biurowe. Biuro dostępne do wynajęcia od zaraz. Do ceny należy doliczyć 2 tys. zł netto opłat administracyjnych. Cena ze wszystkimi opłatami = 5,299 zł/miesiąc (w tym sprzątanie, obsługa recepcji, dostęp do nowoczesnego sprzętu biurowego oraz do wyposażonych w wysokiej jakości sprzęt multimedialny sal konferencyjnych, w pełni wyposażona kuchnia, dostęp do szybkiego Internetu). Dodatkowo OmniOffice na 4. piętrze biurowca Grzybowska Park oferuje gabinety trzy-, cztero- pięcio-, sześcio-, ośmio- osobowe, które można swobodnie łączyć. Co oferujemy: - prywatne, umeblowane gabinety - wyposażenie w cenie – liczba biurek i szaf dostosowywana do klienta - powierzchnie wspólne do użytku najemców –recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda - dostęp do sal konferencyjnych Oferta bezpośrednia. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Podana powierzchnia uwzględnia udział w powierzchniach wspólnych. ENG Are you looking for an office to rent in the very center of Warsaw? Grzybowska Park is an unique office building located in the heart of Warsaw. It's an extraordinary space that fosters a prestigious and professional environment for businesses. We present a new, 3/4-person office, equipped with all necessary office furniture. Office available for rent immediately. Price with all fees = PLN 5,299/month (including cleaning, reception service, access to modern office equipment and conference rooms equipped with high-quality multimedia equipment, fully equipped kitchen, access to high-speed Internet). The OmniOffice office space is situated on the 4th floor, offering offices for three, four, five, six, and eight persons, which can be freely combined. What is included in the offer: - private offices - furniture included in the price - the number of desks and wardrobes is adjusted to the client needs - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets - full set of services included in the price - utilities, service charge, internet, cleaning, reception support, coffee, tea, water - access to the conference rooms The announcement is not an offer within the meaning of the Civil Code. The office space in the announcement includes the share of common areas. [українська] Шукаєте офіс для оренди в самому центрі Варшави? Представляємо новий, 3/4-місний офіс, обладнаний усіма необхідними офісними меблями. Офіс здається відразу. Ціна з усіма комісіями = 5,299 злотих/місяць (включно з прибиранням, послугами рецепції, доступом до сучасного офісного обладнання та конференц-залів, обладнаних якісним мультимедійним обладнанням, повністю обладнаною кухнею, доступом до високошвидкісного Інтернету). Крім того, OmniOffice на 4-му поверсі офісної будівлі Grzybowska Park пропонує три-, чотири-, п’яти-, шести- та восьмимісні офіси, які можна вільно об’єднувати. Що ми пропонуємо: - приватні, мебльовані кабінети - обладнання входить у вартість - кількість столів та шаф підлаштовується під клієнта - місця загального користування для орендарів - рецепція, повністю обладнана кухня, туалети - повний набір послуг, що входить у вартість - комунальні послуги, плата за обслуговування, інтернет, прибирання поверхонь, супровід ресепшн, кава, чай, вода - доступ до конференц-залів Пряма пропозиція. Оголошення не є офертою в розумінні Цивільного кодексу. В дану площу входить частка місць загального користування.
Podnajmę piękny gabinet glamour kosmetyczny w lokalu usługowym na Mokotowie w świetnej lokalizacji tuż obok Łazienek. Łatwy dojazd komunikacją miejską, parking wzdłuż ulicy oraz nie zakorkowana część Warszawy. Najmę gabinet o powierzchni 16 m2 dostępny od zaraz. Gabinet zamykany na klucz. W gabinecie znajduje sie aneks z szafkami,umywalka , łózko zabiegowe, pułki naścienne, kanapa (możliwość bez wyposażenia) Cena 2890miesięcznie brutto. Plus media (woda,prąd,ogrzewanie,) Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Przyszłość Handlu i Usług w Sercu Warszawy W samym centrum tętniącego życiem miasta, na ulicy Męcińskiej 22, znajduje się pawilon handlowo-usługowy, który łączy w sobie innowacyjność i tradycję. Oferując 15 m² przemyślanej przestrzeni, staje się idealnym miejscem dla rozwoju różnorodnych działalności, od usług po sprzedaż produktów spożywczych, garmażeryjnych po artykuły chemiczne itp. To wyjątkowe miejsce jest wyposażone we wszystkie niezbędne udogodnienia, w tym toaletę, bieżącą wodę oraz zaplecze socjalne, które zapewniają komfort i funkcjonalność każdego dnia. Lada chłodnicza oraz duża wystawka przed lokalem umożliwiają prezentację i sprzedaż produktów w najbardziej efektywny sposób, przyciągając uwagę przechodniów. Pawilon znajduje się na zadaszonym i ogrodzonym bazarku, co gwarantuje bezpieczeństwo i ochronę, a dodatkowo oferuje dostęp do serwisu sprzątającego, który dba o czystość i porządek. Dla wygody klientów i właścicieli przewidziano także przestronny parking, co czyni zakupy i korzystanie z usług jeszcze bardziej komfortowym. Lokalizacja na ulicy Męcińskiej 22, w Warszawie, to strategiczne miejsce z ogromnym potencjałem rozwoju, zwłaszcza w kontekście planowanej w niedalekiej przyszłości budowy stacji metra oraz pobliskiej galerii handlowej. To miejsce z tradycją handlu, które stało się symbolem lokalnego ryneczku. Koszt czynszu wynosi 3500 zł plus opłaty za prąd, co stanowi atrakcyjną ofertę dla tych, którzy pragną rozpocząć lub rozwinąć swoją działalność w sercu Warszawy. Pawilon handlowo-usługowy na Męcińskiej 22 to inwestycja w przyszłość, która łączy nowoczesność z lokalnymi tradycjami, tworząc przestrzeń idealną do realizacji różnorodnych pomysłów biznesowych.
Do wynajęcia obszerny, dobrze doświetlony i ustawny lokal na parterze kamienicy z 1932 r. u zbiegu ulic Wawelskiej i Adama Pługa na Starej Ochocie, w unikalnym, klimatycznym miejscu.Lokal składa się z obszernej recepcji z wyposażoną wnęką kuchenną, dwóch niezależnych pomieszczeń, z których jedno o powierzchni ponad 26 m2 może pełnić rolę dużej sali konferencyjnej bądź powierzchni typu open-space, oraz drugiego pokoju o powierzchni 16 m2 stanowiący osobny gabinet czy zaplecze administracyjne oraz łazienki.Wysokie okna wprowadzają dużo światła dziennego i podkreślają klimat wnętrza, a wysokość pomieszczeń (ponad 3m) potęguje wrażenie przestronności lokalu.Lokal idealny do prowadzenia właściwie każdej działalności biurowej, oświatowej, świetlicowej czy terapeutycznej, pomieszczenia z potencjałem do rearanżacji i zagospodarowania powierzchni pod indywidualne potrzeby najemcy.Doskonała komunikacja, w pobliżu liczne przystanki komunikacji miejskiej, stacja metra w odległości dwóch przystanków autobusowych, wygodny dojazd do lotniska czy na Dworzec Centralny. Wymagana kaucja, opłata za wynajem zawiera czynsz administracyjny, media dodatkowo płatne.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Podnajme miejsce /mały kącik w salonie fryzjerskim na Warszawskim Tarchominie na uslugi wizaż, makijaz okolicznosciowy, laminacja brwi, manicure... Wiecej informacji pod nr tel 51*****07
!!! TERMIN SYLWESTROWY JEST NIEDOSTĘPNY! Zorganizuj imprezę już za 1449 zł ! Szukasz lokalu który zagwarantuje Ci idealne miejsce na Twoją imprezę? Masz dość wysokich cen oferowanych przez inne lokale i kluby? Planujesz zorganizować niezapomnianą osiemnastkę lub inne wydarzenie które ma zostać zapamiętane do końca życia? PartyStudio to idealne miejsce na Twoje imprezy :) Oferujemy specjalnie przygotowany lokal w którym każdy aspekt Twojego eventu jest dokładnie przemyślany i przygotowany od początku do końca. Nie zwlekaj i zapoznaj się z naszą ofertą ! Nasz lokal mieści się w Warszawie, przy ulicy Ostrzycka 2/4 - Praga Południe Nasza lokalizacja jest bardzo atrakcyjna: - 1km od ronda wiatraczna - Niespełna 10 minut komunikacją miejską od stacji metra politechnika! - 15 minut bezpośrednim autobusem do dworca centralnego! PartyStudio nie jest zwykłym miejscem na Twoją imprezę. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wychodzimy na przekór drogim klubom oraz lokalom które oferują wyłącznie słabo przygotowane miejsce za wysoką cene i nic poza tym. Sami jeszcze, stosunkowo niedawno, mieliśmy imprezy osiemnastkowe i wiemy na jakie aspekty trzeba zwrócić uwagę. Nasza ekipa podchodzi do każdej imprezy z należytym profesjonalizmem, wiedząc że dla klienta jest to wyjątkowy wieczór i musi zostać pozytywnie zapamiętany przez wszystkich jego gości. Wszelkie aspekty imprezy są ustalane z klientem przed jej rozpoczęciem, abyśmy mogli dać od siebie dużo więcej niż konkurencja. Kontakt z klientem jest dla nas bardzo istotny, dlatego zawsze chętnie podsuwamy róznorodne pomysły. Nasz lokal ma powierzchnię 171 m2. Składa się on z: baru, strefy do siedzenia z miejscami barowymi, sali tanecznej (danceflooru), sali do wypoczynku (chillroomu),przedsionku, palarni oraz toalety. W porównaniu do konkurencji gwarantujemy (BEZPŁATNIE) wiele dodatkowych usług jak na przykład: opaski na ręce dla gości oraz najwyższej jakości sprzęt- wytwornica dymu sterowana przez naszą ekipe w trakcie imprezy, dzięki którym efekty są dopasowane do muzyki, a sama impreza staje się dużo bardziej atrakcyjna. Nasza lokalizacja jest bardzo atrakcyjna- 1km od Ronda wiatraczna oraz niespełna 10 minut komunikacją miejską od stacji metra politechnika! Cena standardowego pakietu wynosi 2299 zł (W piątki i soboty) Cena weekendowa obejmuje imprezę do 40 osób. Każda osoba powyżej 40 to dopłata w wysokości 25zł/osoba W przypadku terminów tygodniowych (Od niedzieli do czwartku) cena wynosi: Do 30 osób - 1449 złoty Od 30 osób do 40 osób - 1599 złoty Od 40 osób - 1699 złoty Pobieramy również kaucje wpłacaną godzinę przed rozpoczęciem imprezy i zwrotną od razu po jej zakończeniu. Terminy świąteczne i dni poprzedzające są w cenie weekendowej. Cena zawiera: - Lokal na wyłączność - Profesjonalne oświetlenie oraz nagłośnienie - Dostęp do komputera z możliwością aranżacji własnej muzyki - Możliwość wniesienia własnego alkoholu i jedzenia bez żadnych dodatkowych opłat - Wytwornica dymu - Projektor (możliwość odtwarzania własnych zdjęć i filmów) - Ochrona przez okres całej imprezy - Sprzątanie po imprezie - Opłata za media Na życzenie klienta udostępniamy (również w cenie najmu) dodatkowe atrakcje takie jak: - Mikrofony dynamiczne (Możliwość zorganizowania karaoke) - Fotoramkę dla gości dzięki której zdjęcia z imprezy będą bardziej oryginalne! - Cooler - Shaker do przygotowania drinków - "Koszyczek ratunkowy" * Możliwość wynajęcia aparatu polaroid na okres całej imprezy- Wycena indywidualna Szukasz lokalu z mniejszym metrażem i na mniejsza ilość osób? Zachęcamy do zapoznania się z ofertą lokalu na Mokotowie - PartyStation Dodatkowo proponujemy Państwu: - DJ - 450-500zł - Obsługa barmańska - 400-500zł - Profesjonalny fotograf wraz z całym sprzętem na całą noc – 400 zł - Dekorowanie sali - Wycena indywidualna Lokal wyposażony jest w przeszkloną witrynę chłodniczą, lodówkę oraz zamrażarkę. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów w cenie jest dodatkowa godzina na przygotowanie lokalu przed imprezą! ** Istnieje możliwość udostępnienia lokalu wcześniej do przygotowywań przed imprezą za dopłatą 100 złotych / 1h dodatkowa Cena dotyczy imprezy trwającej 8 godzin + 1 godzina na przygotowanie lokalu przed imprezą. Strona: partystudio.pl/ Polub nas na Facebooku: www.facebook.com/PartyStudioWarsaw/ Kontakt telefoniczny: 69*******42 Kontakt mailowy: Podany na stronie:) Lub po prostu napisz do nas na facebooku :)
Здається в оренду робоче місце ( для тату майстра ) Оренда на - день, погодинно, або відсоток В оренду входить • кушетка • холдер • візок • трансферний принтер • освітлення • стілець на колесах • розхідні матеріали ( паперові рушники, засоби дезінфекції поверхонь, плівка для поверхонь, бокс для дезінфекції грифа, бокс для дезінфекція пена, вазелін, одноразові простирадла на кушетку ) • кава для вас і клієнта ( вода ) Ціна • день - 260 zł ( 3 дні 500 ) • година - 30 zł ( 3 години -80zł ) • відсоток - 30% студії / ваші 70% inst. valyaa.tattoo
Duży gabinet do wynajęcia w salonie urody na rondo ONZ - Gabinet jest zamykany na klucz. Jest wejście od ulicy oraz z salonu - W cenie wynajmu recepcjonistka , napoje dla klientów (kawa, herbata) - Klimatyzacja - Strefa sterylizacji z autoklawem Enbio S Pierwszy miesiąc - 2000 zł Miesiąc - 3000 zł Аренда большого кабинета в салоне красоты на рондо ОНЗ - Кабинет закрывается на ключ , вход с улицы и с салона - В аренду входит администратор, напитки для клиентов - Есть зона стерилизации с автоклавом Enbio S Первый месяц - 2000 зл Месяц - 3000 зл
Wynajmę miejsca do manicure i pedicure Nowoczesny salon urody w centrum Warszawy (rondo ONZ). 1 min od stacji metra rondo ONZ. Każde miejsce jest w pełni wyposażone i gotowe do pracy. Istnieje również możliwość wynajmu materiałów na miejscu. Wynajem obejmuje: - W pełni wyposażone stanowisko pracy - Strefę sterylizacji - Administratora - Napoje dla klientów - Recepcję i poczekalnię - Kuchnię - Wi-Fi Manicure oraz Pedicure: Godzina - 30 zł Dzień- 150 zł Miesiąc (15 dni)- 1450 zł Miesiąc - 1900 zł * Pierwszy miesiąc- 1550 zł Zapraszam do kontaktu: 79*****46 - Margarita. W przypadku nie odebrania telefonu proszę o smsa. Аренда места для мастеров маникюра. Каждое место полностью оборудовано и готово к работе. Также есть возможность арендовать материалы на месте. Можно оформить легальное трудоустройство + податься на карту побыта. В аренду входит: - Полностью оборудованное рабочее место - зона стерилизации - администратор -напитки для клиентов - рецепция, зал ожидания - помещения оборудованы кондиционерами - кухня - Вай-фай Маникюр+ педикюр: Час- 30 зл День- 150 зл Неделя- 850 зл Месяц (15 дней)- 1450 зл Месяц- 1900 зл * Первый месяц - 1500 зл 79*****46- Если не отвечаю, оставьте пожалуйста смс
Wynajmie część pokoju, ogrodzonego zasłonami, będzie idealnie pasowało dla pracy kosmetologa, lasz makera, masażysty, permanentny makijaż, i t.d. Jest to salon kosmetyczny, ale pracuje tylko jedna osoba( wlaściciel) w innym pokoju, więc nie ma szumu i tłumu ludzi, po wpuszczeniu klientów, zamykamy salon od środka na klucz, żeby była cisza i spokój :) Jest parking Korzystanie z kuchni, woda, lodówka, ekspres Jest możliwość zostawienia fotela (jest na zdjęciu) który reguluje sie pilotem górą dol, oraz pochylenie pleców. Możliwość wynajęcia na cały miesiąc, lub 15 dni Ul.Nowoursynowska 147 800 zł za pół miesiąca 1500 zł za cały miesiąc Zapraszam do kontaktu
Do wynajęcia nowo wyremontowany lokal 30m2 z przeznaczeniem na działalność cateringowa sushi / burger inna sprzedaż z dostawą , na wynos. Pełne nowe wyposażenie gastronomiczne ,wszystkie niezbędne sprzęty kuchenne . Stół chłodniczy 350l produkcyjny 3 drzwiowy lodówka 400l zamrażarka 400l piekarnik 3,5kW frytownica płyta indukcyjna okag gastronomiczny z turbiną , wentylacja dodatkowa mechaniczna zmywak głęboki 2 kom. z baterią gastro i prysznicem szafki kuchenne wszystko nowe! Bez sanepidu. Gotowy biznes do rozpoczęcia lub kontynuacji i rozszerzenia istniejącego. Pawilon w osiedlu mieszkaniowym Piaski ( w części podpiwniczonej) z potencjalnymi klientami . W sąsiedztwie przedszkola , szkoła, firmy usługowe . Czynsz ze wszystkimi opłatami w tym ogrzewanie tylko 2900 brutto + opłata za energie Odstępne za sprzęt 15tys.
Wynajmę lokal usługowy przy ul. Chruściela przy przystanku PKP Rembertów. Lokal 73m2. Możliwa dowolną aranżacja. (Możliwość również wynajęcia jednego z dwóch lokali) Dzwi na od strony parku/ulicy Obok znajduje się jeszcze lokal 63m2 możliwość połączenia jeśli ktoś zainteresowany większą powierzchnią. Teren przed witryną, możliwa instalacja ogródka na zewnątrz. Jest już jedna toaleta i mini kuchnia. Jak ma zdjęciu. Po więcej informacji proszę o kontakt na OLX. W budynku znajduje się Żabka. Czynsz 4500 + opłaty. Stacja SKM+KM 3 min od budynku (17min do Śródmieścia). Przy głównej ulicy, przystanek autobusowy pod domem.Na przeciwko na tej samej klatce mam wolne drugi lokal 100m2. Możliwość połączenia i wyjanajmu większej przestrzeni. Zapraszam do oglądania lokalu. Zainteresowanych proszę o kontkat.
Obecnie biuro - z dowolną możliwością zabudowy. Całkowita powierzchnia I Piętro- 250 m.Sala - open space 190 m kw. - możliwość dowolnej aranżacji i podziału - pokoje, gabinety, sala gimnastyczna, klasy lekcyjne, serwis, cicha produkcja.Pomieszczenia towarzyszące 60 m. kw.: - dwie toalety (D/M), serwerownia i aneks kuchenny.Wyposażenie: Wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, łącza światłowodowe, ogrzewanie do wyboru -gaz (własna kotłownia) lub elektryczne (pompy ciepła - duży przydział mocy), alarm, system ppoż.Wysokość lokalu - 3,60 m, do sufitu podwieszanego - 3 metry.Możliwość powiększenia powierzchni o 65 m. kw. na poddaszu.Budynek z 2000 roku po remoncie w 2023 roku. Możliwość dobudowania windy dla wieloletniego kontraktu.Cena do negocjacji - wyjściowa - uzależniona od długości kontraktu i kosztów adaptacji.Zaplecze parkingowe na własnym terenie - z kontrolą dostępu (szlabany) - 20 stanowisk.Nośność stropu - 1800 kg na m. kw.
Okazja. Mam do zaoferowania ostatni samodzielny gabinet /pokój biurowy z 3 stanowiskami pracy lub pojedyńcze stanowisko pracy w prestiżowej lokalizacji przy ul. Górskiego na tyłach ul. Nowy Świat. Gabinet wyposażony jest w białe biurka z wygodnymi czarnymi fotelami biurowymi, regały i szafki. Każde stanowisko ma dostęp do szybkiego internetu. Cena gabinetu na wyłączność to 1690 zł , zaś pojedyńczego miejsca pracy 950 zł. Do ceny należy doliczyć podatek Vat. W obu przypadkach w cenie jest obsługa kancelaryjna. Wynajmując ten gabinet jako samodzielny lub pojedyńcze stanowiska pracy z biurkiem i internetem otrzymujecie Państwo do dyspozycji też w pełni wyposażoną kuchnię { ekspresy, mikrofalówka, zmywarka, zastawa stołowa itp. }, 2 klimatyzowane multimedialne sale do spotkań czy telekonferencji , klimatyzowane powierzchnie wspólne z miejscem dla ewentualnych interesantów czy klientów. Wszystkie gabinety są 2 x w tygodniu sprzątane. . Zapewniamy miłą atmosferę pracy, jednocześnie ciszę i spokój. Pozostałe gabinety zajmują prawnicy. Dostęp do gabinetu i części wspólnych nie jest w żaden sposób ograniczony czasowo {24/7}. Możliwe modyfikacje warunków. Po szczegółowe informacje zapraszam do kontaktu
Dzień dobry ,w naszym salonie posiadam pokój do wynajęcia na manicure i pedicure, Pokój jest wyposażony w fotel do pedicure ,stolik do manicure,frezarka. W salonie jest fryzjer ,kosmetyka . Mokotów. Ale zapraszam do oglądania .
Mam do wynajęcia gabinet niedaleko Metra Trocka (u. Gilarska 10). Gabinet na cele biurowe, NIE NA DZIAŁALNOŚĆ KOSMETYCZKI/BEAUTY. Gabinet jest klimatyzowany, ma oddzielny kod do alarmu, może mieć oddzielną skrzynkę na listy i tabliczkę z logiem firmy. W gabinecie znajdują się 2 biurka, niewidoczne na zdjęciach (mogą zostać, możemy je też zabrać). Gabinet znajduje się na poddaszu, powierzchnia po podłodze ok. 14 m.kw. (pokój ze skosami). Gabinet idealnie nadaje się na nieuciążliwe usługi, biuro rachunkowe etc. Położony w nowym segmencie, zbudowanym w 2021 r. Cały budynek jest przeznaczony pod biura (jest tam m.in. kancelaria adwokacka, pośrednictwo kredytowe, architekci) Na poddaszu są 4 gabinety ze wspólną kuchnią i wspólną łazienką. Części wspólne są sprzątane 1x w tygodniu. W hallu na parterze znajduje się poczekalnia. Wysoki standard wykończenia: - włoskie płytki FAP oraz polskie Tubądzin, - armatura Villeroy&Boch, - klimatyzacja, - portugalskie klamki Tupai, - oświetlenie Markslojd i Elstead Lighting, - drewniana kuchnia. Umowa na ew. czas nieokreślony z 3 miesięcznym wypowiedzeniem, wymagana kaucja 2.000 zł. Gabinet do wynajęcia od już. Bezpłatny parking na ulicy. Wystawiamy fakturę VAT Nie jesteśmy zainteresowani współpracą z agencjami. Nie wynajmujemy gabinetu na usługi fryzjerskie i kosmetyczne. Nie ma możliwości mieszkania w gabinecie. Czynsz 1.250 zł + 23% VAT.
Powierzchnie biurowa 41,2m do wynajęcia w biurowcu w Centrum przy ul. Świętokrzyskiej róg ul .Jasnej. STACJA METRA - ŚWIĘTOKRZYSKA - 100m Oferta dotyczy dwupokojowego biura o pow. 41,2 m , składającego się z : - pokój 25,6 m -pokój 15,6m Pokoje są połączone Biurowiec oferuje powierzchnię biurową na siedmiu kondygnacjach, w różnej konfiguracji zarówno pojedyncze pomieszczenia jak również połączone. Do dyspozycji najemców są powierzchnie zaczynające się nawet od 15m2 do 250 m2 ! Biurowiec oferuje również lokale użytkowe na parterze oraz miejsca parkingowe na zapleczu. Budynek jest fantastycznie położony w ścisłym Centrum Warszawy 150 m od skrzyżowania dwóch linii metra- Stacja Świętokrzyska. Bardzo dobra komunikacja do Portu lotniczego im. Fryderyka Chopina i Dworca Centralnego. W pobliżu jest bardzo bogata oferta gastronomiczna i handlowa. Standard biur obejmuje klimatyzację , okablowanie komputerowe, telefoniczne elektryczne, recepcję-informację. Gorąco polecam i zapraszam do współpracy !!
Pawilon handlowy na terenie CH Bartycka, wymiary ok.12 x 5 m, wys.do 315 cm, wydzielone zaplecze ok. 11m2 z dodatkowym wejściem. Po gruntownym remoncie, 2 ściany przeszklone, klimatyzacja z pompą ciepła. Atrakcyjne położenie na skrzyżowaniu dwóch ciągów komunikacyjnych.