Wszystkie ogłoszenia w kategorii Biura i Lokale
W ofercie na wynajem posiadamy przepiękne narożne biuro składające się z dużej powierzchni openspace oraz małej, przeszklonej salki konferencyjnej. Biuro zostało niedawno doposażone i jest gotowe przyjąć nowego najemcę. Dodatkowo możliwy jest najem miejsc postojowych w garażu podziemnym. Wszystkie nasze biura są klimatyzowane, całodobowo strzeżone i monitorowane. Dużym atutem najmu naszych powierzchni jest elastyczność - umowy możemy podpisywać na czas określony lub nieokreślony, ustalane indywidualnie z klientem.Jako właściciel i zarządca naszych nieruchomości bierzemy czynny udział w pracy i obsłudze obiektów, co sprawia, że wszystkie sprawy formalne, techniczne i administracyjne załatwiamy niemalże od ręki.Podane w ogłoszeniu ceny nie uwzględniają opłat serwisowych. Serdecznie zapraszam na spotkanie w celu prezentacji naszych powierzchni.
Mieszkanie na lokal biurowy o powierzchni 122-144 m2 w eleganckiej kamienicy na wysokim parterze.Mieszkanie jest położone w świetnej lokalizacji, obok parku Morskie Oko. Okolica jest dobrze skomunikowana, z bogatą infrastrukturą miejską ( sklepy, poczta, banki)Lokal składa się z 4 dużych pokoi, przedpokoju z oddzielną szatnią, 2 łazienek, kuchni i aneksu kuchennego. Do lokalu prowadzą dwa wejścia.Wygodny rozkład pomieszczeń uwidoczniony jest na planie mieszkania.Istnieje możliwość wynajmu tylko 122 m2.Cena najmu 10 500 (do negocjacji)Czynsz 2000 + energia elektryczna.Preferowany kontakt telefoniczny (użyj formularza kontaktowego)
Duży ustawny lokal na Wilanowie do wynajęcia.Usytuowany na parterze nowoczesnego budynku w miasteczku WIlanów, lokal oferuje duże witryny, zapewniające doskonałą ekspozycję jak też dostęp do licznego ruchu pieszych. Jednocześnie lokal zachowuje kameralny charakter ze względu na jego narożne umiejscowienie w budynku.Lokal o powierzchni 106 m² posiada wysokość ponad 3 metry, co stwarza szerokie możliwości aranżacyjne i daje przestrzeń.Komunikacja miejska oraz rozbudowana infrastruktura w pobliżu. Liczna zabudowa mieszkaniowa w okolicy wraz z dużą ilością mieszkańców. Idealne miejsce na gabinet lekarski, stomatologię, studio masażu, czy też rehabilitacji, sklep medyczny, salon fryzjerski, barber, salon piękności, optyk, okulista, biuro architektoniczne, biuro księgowe, biuro ubezpieczeniowe, pracownia projektowa itp.W lokalu klimatyzacja oraz alarm.Adres: Aleja Rzeczypospolitej (Wilanów).Lokal umiejscowiony jest od wewnętrznej części osiedla, w otoczeniu kilku osiedli, licznych sklepów i lokali, jest parking, ruch pieszy pomiędzy osiedlami.Aktualnie lokal ma wydzielone dwie duże powierzchnie, łatwe do adaptacji dla różnych typów działalności. Jest możliwość właśnej aranżacji lokalu.Stawka najmu netto 8800 zł.Dodatkowo czynsz administracyjny około 800 zł oraz media.Do lokalu przynależą 2 miejsca parkingowe w cenie po 350 zł.Istnieje możliwość ich dalszego podnajęcia za zgodą właściciela.Wystawiamy Fakturę VAT. Oferta bezpośrednia, nie płacą Państwo prowizji.W przypadku zainteresowania, zapraszamy do kontaktu.
Z przyjemnością prezentujemy małe biura zlokalizowane w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Pory 59.Idealne powierzchnie dla 1-3 osób. Każdy pokój posiada niezależne wejście z hallu oraz duże okno na pełną wysokość kondygnacji, klimatyzację, wentylację mechaniczną i centralne ogrzewanie. W częściach wspólnych znajdują się łazienki damskie, męskie oraz prysznic, a także w pełni wyposażona kuchnia. Dostęp do biur 24h/7 dni w tygodniu, obiekt pod całodobową ochroną i monitoringiem.Do powierzchni dociągnięty jest światłowód z PLAY, umowy zawierane są indywidualnie. Istnieje możliwość najmu miejsc postojowych. Powyższa cena nie zawiera opłat serwisowych. Serdecznie zapraszam na prezentacje!
Powierzchnie biurowe w budynku Babka Tower na przeciwko Centrum Handlowego Arkadia. Rondo Radosława. Biura o powierzchni od 20 m2 do 32 m2 zlokalizowane w nowoczesnym budynku z widokiem na Maszt Wolności i Rondo Radosława. Na Styku trzech dzielnic Śródmieścia, Woli i Żoliborza. Na parterze budynku recepcja. Możliwość umieszczenia od 5 do 8 biurek w pojedyńczym gabinecie. Możliwość wynajęca więcej pokoi. Niedaleko do stacji metra Dworzec Gdański. Świetnie skomunikowane miejsce, z łatwym dostępem do tramwajów, autobusów oraz metra. Lokal położony na przeciwko centrum handlowego Arkadia, co zapewnia dostęp do sklepów, restauracji. Na dużej powierzchni biurowej wydzielone zamykane na klucz pokoje. Pokoje będą w peni wyposażone w nowe urządzenia biurowe. W pełni wyposażona kuchnia połączona pomieszczeniem socjalnym Dostęp do nowoczesnej sali konferencyjnej, idealną do spotkań biznesowych. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu cenie 120 EUR za miejsce. Możliwość darmowego parkowana w Arkadii Ceny od 3500 zł netto. Wszystko w cenie, żadnych dodatkowych płatnych. cena brutto od 4305 zł Umowa najmu na czas oznaczony. Kaucja dwumiesięczna brutto WRONA NIERUCHOMOŚCI 79*******40
(English below)Bezpośredni wynajem nowoczesnego biura loftowego w sercu Powiśla – wysoki standard, doskonała lokalizacja blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik. Dostępne od 15 lipca 2025 r.Biuro znajduje się w tętniącej życiem okolicy, z jednej strony w centrum miasta, z drugiej otoczone zielenią – po otwarciu okien słychać śpiew ptaków z parku za oknem.Biuro zostało zaprojektowane przez renomowane biuro architektoniczne, a meble wykonane na zamówienie. Idealne dla firm szukających inspirującej przestrzeni do pracy. Idealne dla start-upy, firmy IT, nowoczesnej firmy, szukającej innowacyjnej, kreatywnej przestrzeni w doskonalej lokalizacji.Przestrzeń o powierzchni 100m² składa się z 4 klimatyzowanych pokoi, łazienki oraz kuchni, połączonych przestronnym hallem. Biuro jest w pełni wyposażone w nowoczesny sprzęt, który zapewni komfort pracy i spotkań jak m.in.:2 Telewizory LEDKino domowe SonyWydajna drukarka BrotherNiszczarka FellowesZmywarka SiemensLodówka BekoCzajnik XiaomiKlimatyzacja w każdym pomieszczeniuZapewniamy szybki internet światłowodowy z łączem symetrycznym 1 Gigabit z superszybkim routerem ASUS Wi-Fi 6 (AX 6000MB/s), oraz SLA. Spokojnie obsłuży nawet 50 urządzeń jak komputery i smartfony. Chcesz zobaczyć więcej zdjęć? Napisz do mnie po link do pełnej galerii zdjęć w wysokiej jakości.Przestrzeń biura krok po kroku:POKÓJ OFFICE SPACE 1:5 biurek ustawionych w kształcie litery "U" (możliwość dostawienia dodatkowych). Duża drewniana szafa na dokumenty zamykana na klucz, półki na kwiaty i książki. Klimatyzacja.POKÓJ OFFICE SPACE 2:5 biurek w układzie do współpracy (możliwość rozbudowy), duża szafa na dokumenty, tablica ścienna z hartowanego szkła do burzy mózgów i kreatywności, 2-osobowa sofa, pufa.CHILL & MEETING ROOM:Przestrzeń wielofunkcyjna – może służyć jako pokój do relaksu, sala do wideokonferencji, kino domowe, strefa gier wideo lub miejsce do odpoczynku po intensywnej pracy. Wyposażony w komfortową sofę, TV LED Samsung 60 cali, kino domowe Sony i Apple TV. Posiada rośliny – palmy i inne tropikalne.CONFERENCE ROOM:Przestronny pokój na spotkania z dużym drewnianym stołem, 8 retro krzesełami przywiezionymi z Indii (z lat 70/80), TV LED 55 cali, tablica ścienna z hartowanego szkła do kreatywnego myślenia.KUCHNIA:Funkcjonalna, z miejscem na 3 osoby (hokerami), szafkami pełnymi talerzy, sztućców, kubków i innych produktów. W pełni wyposażona: Kuchenka mikrofalowa Samsung, czajnik Xiaomi, lodówka Beko, zmywarka Siemens.HALL:Fotel, komoda z drukarką Brother i niszczarką Fellowes, szafa na kurtki.TOALETA:Dystrybutor na mydło, ręczniki papierowe, komoda z umywalką.Lokalizacja:Stacja metra Centrum Nauki Kopernik - 5 minut pieszoElektrownia Powiśle z foodhallem i 50 opcjami na lunch w zasięgu 5 minutBulwary Wiślane – idealne na relaks po pracyCena:Cena 14 900 zł jest ceną brutto na fakturze zawierającą podatek VAT 23%.Koszty administracyjne:2 miejsca parkingowe pod budynkiemWoda, śmieci, koszty eksploatacji budynkuOgrzewanie w sezonie grzewczymSzybki internet Wi-Fi 1 Gigabit SLAPrąd według zużycia miesięcznegoKontakt:Proszę o kontakt wyłącznie osoby, które zapoznały się z ogłoszeniem i są zdecydowane. Proszę o wysłanie SMS z prośbą o kontakt w sprawie biura - oddzwonię w wolnej chwili.Do zobaczenia na Powiślu!________Direct rental of a modern loft office in the heart of Powiśle – high standard, excellent location near the Centrum Nauki Kopernik metro station.The office is located in a lively area, with the city center on one side and greenery on the other – when you open the windows, you can hear the birds singing from the park outside.The office was designed by a renowned architectural studio, and the furniture was custom-made.Ideal for companies looking for an inspiring workspace. Perfect for start-ups, IT companies, or any modern business looking for an innovative, creative space in a prime location.The space is 100m² and consists of 4 air-conditioned rooms, a bathroom, and a kitchen, connected by a spacious hallway. The office is fully equipped with modern equipment to ensure comfort for work and meetings, such as:2 LED TVsSony home cinema systemBrother high-performance printerFellowes shredderSiemens dishwasherBeko refrigeratorXiaomi kettleAir conditioning in every roomWe provide fast fiber-optic internet with a symmetrical 1 Gigabit connection, along with a high-speed ASUS Wi-Fi 6 router (AX 6000MB/s), and an SLA. This setup can comfortably handle up to 50 devices, such as computers and smartphones.Want to see more photos? Contact me for a link to a full high-quality gallery.Step-by-step overview of the office space:OFFICE SPACE 1:5 desks arranged in a "U" shape (with the option to add more). Large wooden cabinet for documents, locked, with shelves for plants and books. Air conditioning.OFFICE SPACE 2:5 desks arranged for collaboration (expandable), large cabinet for documents, wall-mounted tempered glass board for brainstorming and creativity, 2-person sofa, pouf.CHILL & MEETING ROOM:A multifunctional space – can be used as a relaxation room, video conference room, home cinema, video game area, or a place to rest after intense work. Equipped with a comfortable sofa, Samsung 60" LED TV, Sony home cinema system, and Apple TV. It also has plants – palms and other tropical plants.CONFERENCE ROOM:Spacious room for meetings with a large wooden table, 8 retro chairs from India (from the 70s/80s), 55" Samsung LED TV, wall-mounted tempered glass board for creative thinking.KITCHEN:Functional, with seating for 3 people (barstools), cabinets stocked with plates, cutlery, mugs, and other supplies. Fully equipped with a Samsung microwave, Xiaomi kettle, Beko refrigerator, and Siemens dishwasher.HALL:Armchair, cabinet with Brother printer and Fellowes shredder, coat rack.BATHROOM:Soap dispenser, paper towels, cabinet with sink.Location:Centrum Nauki Kopernik metro station – 5 minutes on footElektrownia Powiśle with a food hall and 50 lunch options within a 5-minute walkBulwary Wiślane – ideal for relaxation after workPrice:The price is 14,900 PLN gross, including 23% VAT.Administrative Costs:2 parking spaces under the buildingWater, waste disposal, building maintenance costsHeating during the heating seasonFast internet Wi-Fi 1 Gigabit SLAElectricity based on monthly consumptionContact:Please contact me only if you have read the advertisement and are determined. Send an SMS requesting a call back regarding the office – I will call back when I have a moment.See you in Powiśle!
Lokal 177 m2 po banku Santander. Duży ruch pieszych.Ul . Grójecka 70 Warszawa . Lokal usługowy , Handlowy , Lokal narożny wysunięty do Ulicy GrójeckiejCena 19900 netto plus VatTel (użyj formularza kontaktowego)
Budynek przy ul. Belwederskiej 23 składa się z części hotelowej (Hyatt Regency Warsaw) oraz z części biurowej. Nieruchomość położona jest u zbiegu ulic Belwederskiej i Spacerowej. W sąsiedztwie znajdują się liczne instytucje rządowe, placówki dyplomatyczne, restauracje oraz park Łazienki Królewskie. Lokalizacja zapewnia dobrą komunikację z centrum i innymi dzielnicami Warszawy.Nasza oferta najmu obejmuje lokal o powierzchni 267 mkw. znajdujący się na antresoli. W garażu podziemnym dostępne są także miejsca parkingowe - ilość do uzgodnienia. Oferowana powierzchnia zawiera doliczony już współczynnik powierzchni wspólnej. Dodatkowy koszt to opłata eksploatacyjna: 24 PLN/m2.Zapraszamy do kontaktu oraz na prezentację powierzchni, opiekunowie oferty: Izabela Grabińska: (użyj formularza kontaktowego), (użyj formularza kontaktowego), e-mail: ; Paulina Niemczyn :(użyj formularza kontaktowego), (użyj formularza kontaktowego), e-mail: Biuro wynajmowane jest bezpośrednio od właściciela - Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Nieruchomości, BEZ PROWIZJI od Najemcy. Właściciel i zarządca obiektu na życzenie klienta wykonuje dodatkowe prace adaptacyjne biura. Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Nieruchomości jest właścicielem ponad 100 obiektów komercyjnych na terenie całej Warszawy. Jeśli poszukują Państwo powierzchni o innym metrażu lub w innej lokalizacji prosimy o kontakt z nami. Przedstawimy ofertę dopasowaną do każdych wymagań i potrzeb tel. (użyj formularza kontaktowego).NINIEJSZA PUBLIKACJA NIE JEST OFERTĄ W ROZUMIENIU PRAWA HANDLOWEGO
Nad dachami Warszawy... Czteropokojowy apartament w nowym budynku z 2022 roku w Alei Solidarności - 100m2 Rezydencja Eco Clasic - "Przy Arsenale". Kameralny budynek z 40 apartamentami, reprezentacyjnym holem, recepcją i 2 windami, ekskluzywnie wykończony. Apartament znajduje się na ostatnim, 10 piętrze, skąd rozpościera się przepiękny widok na Warszawę. Pod działalność gospodarczą: biuro, kancelaria, pracownia architektoniczna, atelier, gabinet ... etc. Lokal składa się z: powierzchni open space - 35 m2 z dwoma, panoramicznymi oknami i wyjściem na 6m2 loggie, trzech gabinetów (15m2, 14,5m2 i 10m2), aneksu kuchennego - 2,5m2, łazienki - 4m2, hallu - 16m2 Lokal wykończony materiałami wysokiej klasy: okna panoramiczne, drewniane, na podłodze w holu i salonie - gres szkliwiony, w gabinetach - drewniany panel, w łazience gres i glazura, w aneksie kuchennym lodówka i mikrofala. Klimatyzacja we wszystkich pomieszczeniach. . Przepiękne widoki na panoramę Warszawy w trzech kierunkach: wschód, zachód i południe. Apartament częściowo umeblowany lub do własnej aranżacji. Dwa miejsca parkingowe w garażu podziemnym dodatkowo płatne po 500, - PLN netto. Komórka lokatorska w cenie 500, - PLN netto. Łączne koszty miesięcznego wynajmu: czynsz miesięczny: 8.000, - PLN netto + 2.500, - PLN (opłaty administracyjne i podatek) + opłaty za prąd według zużycia. Zapraszam do wizyty w tym niebanalnym wnętrzu :-) NOTA PRAWNA Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.
Do wynajęcia mejsce w duzym gabiniecie w Warszawie Szukasz komfortowego miejsca do pracy w przyjaznej atmosferze? Mamy do wynajęcia w pełni wyposażony gabinet w świetnej lokalizacji w Warszawie – idealny na usługi stylizacji rzęs, tatuaz depilacja lazerowa ! Nowoczesny, jasny gabinet w estetycznym stylu Wygodne łóżko kosmetyczne + lampka z lupą Dostęp do poczekalni i toalety dla klientów Woda, kawa, herbata dla Twoich klientek Miła atmosfera i współpraca z innymi specjalistem z branży beauty Możliwość promocji na wspólnym Ibooksy (jeśli dotyczy) Lokalozacja Warszawa Wola metro Płocka Warunki wynajmu: Do wyboru: wynajem na stałe lub na wybrane dni Atrakcyjna cena – do ustalenia indywidualnie Umowa minimum na 1 miesiąc Szukamy osoby z pasją, która dba o jakość usług i atmosferę w pracy Napisz wiadomość lub zadzwoń 88*****29 Cena wynajmu: – Dziennie: od 100 zł/dzień – Miesięcznie: od 1350 Cena do rozmowy – dopasujemy warunki do Twoich potrzeb!
Wynajmij niewielkie Studio Podcastowe w Warszawie – Brzmij i Wyglądaj Jak Zawodowiec! Szukasz miejsca, które nada Twojemu podcastowi profesjonalnego charakteru? Nasze studio podcastowe to połączenie wysokiej klasy sprzętu audio, stylowego wnętrza i komfortu, dzięki którym możesz skupić się wyłącznie na treści – reszta jest gotowa. Co na Ciebie czeka? 2x mikrofony RODE PodMic – najwyższa jakość dźwięku 2x ramiona RODE PSA1+ – Bardzo płynna i stabilna praca mikrofonów RODECaster Pro II – zaawansowany mikser do podcastów i nagrań 2x wygodne fotele typu "uszak" OSKARSHAMN – komfort podczas rozmowy to podstawa. 2x stylowe stoliki kawowe – na notatki, sprzęt lub po prostu kawę Klimatyczna ściana wykonana z imitacji cegły, nowoczesne podświetlenie i neonowy mikrofon w centrum kadru – wszystko wygląda świetnie także na wideo! Oświetlenie, które robi różnicę: Lampa Amaran 100d – mocne, stabilne światło studyjne Softbox z plastrem miodu Aputure Light Dome II – precyzyjne kierunkowe światło, które eliminuje rozlew i nadaje kadrom kinowego charakteru Idealne do: nagrywania podcastów (audio i wideo) rozmów, wywiadów i reelsów live streamów z profesjonalnym audio YouTube, Spotify, TikTok i innych platform To studio, w którym naprawdę chce się nagrywać. Oferujemy pełne wyposażenie – wystarczy, że wejdziesz, włączysz sprzęt i możesz działać. Link do fragmentu podcastu zrealizowanego w studiu mogę podesłać w wiadomości prywatnej :) CENA: 150zł za godzinę nagrań
Mam do podnajęcia gabinet w Centrum. Pokój w budynku, w którym znajdują się inne gabinety (w tym psychologiczne) oraz ciche biura, z dostępem do łazienki i kuchni, znajdującej się przy wspólnym korytarzu. Gabinet wyposażany jest w dwuosobową kanapę, fotel, stolik, regały. Klienci, pacjenci mają możliwość korzystania ze wspólnej poczekalni znajdującej się w przestronnym holu. Gabinet dostępny jest: PoniedIałki 6.00-22.00 (600zł) lub blokach 6.00- 14.30 (300zł) i 15.00-22.00 (400zł), piątki 6.00-22.00 (600zł) lub blokach 6.00- 14.30 (300zł) i 15.00-22.00 (400zł), niedziele 6.00-22.00 (400 zł). Adres gabinetu to Długa 29, bardzo dobrze skomunikowane miejsce - autobusy, tramwaje, metro, nie ma też problemu z parkowaniem w okolicy. Gabinet do pracy jeden na jeden, z parami, rodzinami, jak również do pracy przy komputerze (jest możliwość wstawienia niewielkiego biurka). Wszystkich zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Do wynajęcia elegancki lokal biurowy – Stary Mokotów | 104 m² | od 1 sierpnia 2025Lokalizacja: ul. Willowa 8/10, Stary Mokotów, WarszawaDo wynajęcia przestronny i klimatyzowany lokal biurowy o powierzchni 104 m², położony w prestiżowej lokalizacji – w eleganckiej, odrestaurowanej kamienicy na Starym Mokotowie.Charakterystyka lokalu:5 funkcjonalnych pomieszczeń biurowych, idealnych na gabinety, sale spotkań reprezentacyjny, przestronny holklimatyzacja podłogi wykończone wykładziną dywanowąlokal znajduje się na 4 piętrze kamienicy z zachowanymi detalami architektonicznymilokal nieumeblowany – do własnej aranżacjiDodatkowe informacje:dostępność: od 1 sierpnia 2025budynek z zadbaną klatką schodową i solidnym wejściemwindadoskonała komunikacja – przystanki tramwajowe i autobusowe, blisko stacja metraspokojna, prestiżowa okolica z bogatą infrastrukturącena najmu 8 500 zł netto/m-c + czynsz administracyjny zawierający opłatę za wodę , ogrzewanie i wywóz śmieci (ok . 1 400zł)Idealne miejsce dla:kancelariiagencji kreatywnej lub marketingowejfirmy ITbiura projektowegodziałalności doradczej lub edukacyjnejinnej działalności biurowejAtuty lokalizacji – ul. Willowa 8/10, Stary MokotówPrestiżowa, przedwojenna kamienicaZbudowana w latach 1930–32 według projektu Józefa Krupy, z oryginalną elewacją z cegły cementowej i odrestaurowanymi detalami modernizmu To odnowione dziedzictwo architektury międzywojennej – z wyjątkowym charakterem i estetyką.Malownicza i spokojna okolica, a mimo to doskonale skomunikowanaUsytuowana między ulicą Puławską a Słoneczną, na kameralnej uliczce skarpowej Starego MokotowaSzybki dojazd – blisko arterii: Puławska, Słoneczna, a także szybki dostęp do stacji metra: Racławicka , Pole Mokotowskie i PolitechnikaLokalizacja w otoczeniu zieleni i reprezentacyjnej infrastrukturyW sąsiedztwie: kameralne wille, ambasady, m.in. Ambasada Luksemburga i Tajlandii Bliskości Parku Morskie Oko i Łazienek Królewskich — znakomite warunki do wypoczynku Bogata infrastruktura usługowaW najbliższym sąsiedztwie znajdziesz apteki, gabinety lekarskie, pocztę i bibliotekę – wygodne rozwiązania dla biznesu i pracowników
Cześć :) Nazywam się Alicja i szukam osoby, która dołączy do naszego salonu beauty. Gabinet będzie wolny od CZERWCA Lokalizacja: Ptasia 2 Na strzeżonym osiedlu 5 minut od Placu Bankowego Kilka kroków od Hali Mirowskiej Obok 2 linie metra- Ratusz Arsenał i Metro Świętokrzyska W razie przerwy w pracy blisko skwerek i Ogród Saski A gdybyś potrzebowała czegoś to 3 kroki obok jest Żabka, Rossman Opłaty: 2000zl czynsz, plus prąd według liczników, składka na kwiatki, cukierki dla klientek, środki czystości 80zl Kaucja 1 miesięczna Gabinet będzie pusty- zostaje szafa i szafka z umywalką Zamykany na klucz Dostępny 24h przez cały tydzień Zapraszam do obejrzenia :)
Lokal usługowy, do wynajęcia. Lokal mieści się na ulicy książkowej 9f ma on 41 m2
Lokal usługowy na Ursynowie, przy ul. Puławskiej, na parterze z witryną i wejściem od ruchliwej ulicy - duży ruch pieszy.W lokalu są dwa pomieszczenia i zaplecze socjalne oraz toaleta.Do lokalu przynależą miejsca parkingowe.Powierzchnia: 67,3m2, z możliwością połączenia z drugim o powierzchni 62,6m2.Na biuro podróży, sklep komputerowy lub inne usługi.Lokal znajduje się w nowoczesnym budynku z 2016 roku.W odległości 150m przebiega Południowa Obwodnica Warszawy (A2).W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się: apteka, cukiernia, stomatolog, przychodnia, bank, gabinet kosmetyczny, sklep spożywczy, stacja benzynowa i osiedle domów jednorodzinnych.Skrzyżowanie dwóch ruchliwych ulic, reklama doskonale widoczna z przejeżdżających samochodów i autobusów.Wolne od zaraz.Podana cena netto, do której należy dodać opłatę za media według zużycia.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
The Shire – Beyond Coworking w Harmony Office Center (ul. Stanisława Żaryna 2b)/podana cena stanowi opłatę za 1 stanowisko pracy/The Shire – Beyond Coworking od września otwiera nową, prestiżową lokalizację w Harmony Office Center - kompleksie biurowym w sąsiedztwie Pola Mokotowskiego oraz osiedla Biały Kamień.Biura klasy premium w sercu miastaHarmony Office Center to doskonała lokalizacja w sercu Mokotowa. Doskonałe połączenia tramwajowe i autobusowe oraz bliskość pierwszej linii metra sprawiają, że lokalizacja ta jest idealna zarówno dla lokalnych firm, jak i zespołów działających w trybie hybrydowym. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się szeroki wybór restauracji, kawiarni i usług.Nowoczesna przestrzeń z widokiem na sukcesOferujemy elastyczne biura, idealne dla zespołów 2-8-osobowych lub większych. Przestrzenie są w pełni umeblowane, gotowe do pracy i zaprojektowane z myślą o komforcie, funkcjonalności i prestiżu. Wszystko to w otoczeniu zielonego Pola Mokotowskiego.W cenie biura otrzymujesz:Obsługę recepcji (09:00–17:00)Odbiór korespondencji i możliwość rejestracji firmyNielimitowaną kawę, herbatę i gorącą czekoladęDostęp do aplikacji THE SHIRESzybki internet (Wi-Fi/WLAN)Drukowanie i skanowanieSerwis sprzątającySale konferencyjneBudki telefoniczneDostęp 24/7 do biuraEkrany TVWydarzenia networkingowe i eventyUdogodnienia w Harmony Office Center:Całodobowa ochronaNowoczesna klimatyzacja z indywidualnym sterowaniemPodnoszone podłogiPrzestrzenie wspólne o wysokim standardzieParking podziemny i rowerowySzatnie oraz pryszniceRestauracje i kawiarnie na terenie kompleksuObiekt przyjazny zwierzętomZapraszamy do kontaktu – z przyjemnością przygotujemy ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy. The Shire – Beyond Coworking w Harmony Office Centre to nie tylko biuro, to miejsce, w którym rozwija się Twój biznes.
LOKAL UŻYTKOWY PRAGA PÓŁNOC ZĄBKOWSKA Przeznaczenie lokalu: - Gastronomiczny - Handlowy - Usługowy Umiejscowienie lokalu: - na parterze - przystanek tramwajowy i autobusowy w okolicy - sąsiedztwo: kamienice mieszkalne inne lokale użytkowe Dostępne od: do uzgodnienia Stan wykończenia: do adaptacji Lokal usługowy o powierzchni 110 m2 w zrewitalizowanej kamienic przy ul. Ząbkowskiej 5 w Warszawie. Lokal parterowy, witrynowy, bardzo dobrze doświetlony Stan: obecnie gastronomia, do wykończenia Gaz: 10 m3 ( warunki przyłączeniowe do wglądu ) Prąd: 40 kW ( umowa podpisana ) Grzejniki w wyposażeniu, instalacje wodnokanalizacyjne wyprowadzone. Wszystkie media miejskie. Lokalizacja: od ulicy, na parterze zrewitalizowanej kamienicy. W sąsiedztwie inne lokale handlowe i usługowe. Lokal idealny pod każdą działalność handlową, gastronomiczną, usługową, kosmetyczną, medyczną. Wakacje czynszowe: tak. Czynsz administracyjny i opłaty za media aktualnie na poziomie 2000 zł. ------ COMMERCIAL PREMISES PRAGA PÓŁNOC ZĄBKOWSKA Purpose of the premises: - Gastronomic - Commercial - Service Location of the premises: - on the ground floor - tram and bus stop in the area - neighborhood: tenement houses other commercial premises Available from: to be agreed Finishing condition: to be adapted Commercial premises with an area of 110 m2 in a revitalized tenement house at ul. Ząbkowska 5 in Warsaw. Ground floor premises, shop window, very well lit Condition: currently catering, to be finished. Gas: 10 m3 (connection conditions available for inspection) Electricity: 40 kW (contract signed) Radiators in the equipment, water and sewage installations led out. All city media. Location: from the street, on the ground floor of a revitalized tenement house. Other commercial and service premises in the vicinity. The premises are ideal for any commercial, catering, service, cosmetic, medical activity. Rent holidays: yes. Administrative rent and utility charges currently at PLN 2,000. Oferta 1130777 z systemu LocumNet-OnLine.
Witam. Odstąpię lokal gastronomiczny na warszawskiej Białołęce róg Płochocińska/Kobialka. W lokalu caly czas działa sushi ale istnieje możliwość adaptacji lokalu wg. własnych zapotrzebowan. Lokal dobrze prosperuje, duza baza stałych klientów, jestem zmuszony zamknąć że względów zdrowotnych. Tylko poważne oferty
Wynajem Sali Konferencyjnej na Godziny lub dni Poszukujesz nowoczesnej, komfortowej i w pełni wyposażonej sali konferencyjnej na spotkania biznesowe, szkolenia lub prezentacje? Oferujemy wynajem profesjonalnej przestrzeni w prestiżowej lokalizacji, w budynku z przestrzenią wspólną i lokalami biurowymi. Doskonała lokalizacja * Górczewska – okolice stacji metra Księcia Janusza Nasza sala konferencyjna znajduje się w dogodnym punkcie Warszawy, w pobliżu metra oraz pętli autobusowej, co zapewnia szybki dojazd zarówno dla organizatorów, jak i uczestników spotkań. W okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie oraz centrum handlowe Wola Park, oferujące szeroki wybór usług i gastronomii. Charakterystyka sali konferencyjnej Powierzchnia: przestronna, wygodna sala dostosowana do potrzeb spotkań biznesowych Liczba miejsc: od 20 do 28 miejsc siedzących ze stołami Wyposażenie: rzutnik multimedialny, ekran, szybki Internet, tablica suchościeralna, flipchart, klimatyzacja Układ sali: możliwość dostosowania ustawienia stołów i krzeseł do potrzeb użytkowników Dostępność: możliwość wynajmu na godziny lub doby, elastyczne terminy Dodatkowe udogodnienia - Przestrzeń wspólna: dostęp do komfortowej części wspólne - Dostęp do aneksu kuchennego – kawa, herbata, woda dla uczestników - Recepcja i obsługa gości – profesjonalna obsługa na miejscu - Darmowy parking – wygodne miejsca postojowe w pobliżu budynku - Pełne bezpieczeństwo – monitoring i ochrona 24/7 - Możliwość rezerwacji na dłuższy okres - poczęstunek, kawa, herbata, woda, ciastka Warunki wynajmu * Cena wynajmu: Wynajem na godziny – cena od 110 zł Wynajem na dzień (8 h) – atrakcyjne warunki, w zależności od ilości godzin i osób od 650 zł * Opcjonalne usługi dodatkowe płatne: Catering na zamówienie * Kontakt i rezerwacja: Telefon: 53*****23 Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji i dokonania rezerwacji. Gwarantujemy komfortowe warunki oraz pełne wsparcie organizacyjne dla Twojego wydarzenia! Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i pomożemy dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Lokalizacja: Górczewska (okolice stacji metra Księcia Janusza) *W cenie najmu zawarte są wszystkie opłaty eksploatacyjne, w tym: - Media (prąd, woda, ogrzewanie) - Internet - Wywóz śmieci Nie przegap okazji, aby wynająć komfortową, reprezentacyjną salę konferencyjną w świetnej lokalizacji, blisko metra, pętli autobusowej i centrum handlowego Wola Park! Skontaktuj się z nami już dziś i sprawdź, jak nasze biuro może wspierać rozwój Twojej firmy! Informacje zawarte w niniejszym ogłoszeniu mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Zamieszczone treści nie stanowią zobowiązania do zawarcia umowy.
Dostępny od 05.2025 r.Do wynajęcia lokal usługowy mieszczący się na Mokotowie przy ulicy Białej Floty, na skrzyżowaniu ulic Żwirki i Wigury i Racławickiej. Lokal usytuowany w kompleksie nowoczesnych budynków mieszkalno-usługowych Marina Mokotów II, które zostały zrealizowane przez Dom Development. Generalnym wykonawcą był Budimex co gwarantuje wysoką jakoś użytych materiałów oraz solidne wykonanie.Lokal został oddany do użytkowania na przełomie 2020/2021. Witryny wychodzą na ul. Żwirki i Wigury - główną arterie łączącą lotnisko Chopina z centrum miasta. W najbliższej okolicy mieści się duży kompleks biurowy (Business Garden), park, budynki z lokalami na długoterminowy najem. Ekskluzywny kompleks Marina Mokotów I i II to połączenie kilku tysięcy mieszkań, przestrzeni biznesowej oraz parków.Opłaty eksploatacyjne = 1300 pln (zaliczki na media, ochrona etc.)Lokal nadaje się pod działalność handlowo-usługową oraz gastronomiczną. Cena 13 000 netto.W razie pytań zapraszam do kontaktu.Pozdrawiam,
Oferta dostępna od 01 lipca 2025 r. Do wynajęcia lokal biurowo-usługowy w kamienicy na Saskiej Kępie przy ulicy Francuskiej. Lokal po kapitalnym remoncie wykończony w bardzo dobrym standardzie, usytuowany na 2 z 2 piętrze budynku z cegły z lat 50-tych (bak windy), teren wokół budynku ogrodzony i ładnie zagospodarowany, możliwość wjazdu na teren podwórka (pilot i automatycznie otwierana brama) i parkowania jednego auta. Lokal składa się z: półotwartej kuchni (wyposażenie: płyta indukcyjna, zmywarka, lodówko-zamrażarka, mikrofalówka), pokoju (powierzchnia open space o wymiarach 4,2m x 3,92m), łazienki i przedpokoju. Wszystkie okna wychodzą na podwórko (zachód), bardzo cicho. Lokal o wysokości 2,82 m, z wbudowanym sejfem. Idealna propozycja jako małe biuro (księgowe, architektoniczne, kancelaria prawna lub podatkowa, itp.) lub na prowadzenie nieuciążliwej działalności gospodarczej (studio tatuażu, gabinet psychologiczny itp.). Informacje dodatkowe: - Najemca ponosi koszty opłat na rzecz Wspólnoty oraz media wg zużycia: energia elektryczna, ogrzewanie gazowe, woda zimna, wywóz śmieci - łącznie ok. 500 zł/miesięcznie dla 1 osoby, - preferowany najem długoterminowy, min. 1 rok, - kaucja 3500 zł, - możliwość wystawienia Faktury przez Wynajmującego, przy czym do czynszu należy doliczyć podatek VAT. Możliwość wynajmu również na cele mieszkalne (doposażenie lokalu w meble do uzgodnienia). Lokalizacja: Ulica Francuska na Saskiej Kępie, to miejsce, które nie trzeba bliżej przedstawiać, w budynku popularna piekarnio-cukiernia, w pobliżu liczne restauracje, kawiarnie, sklepiki i inne lokale usługowe. Bardzo dobra dostępność do komunikacji publicznej (autobus, tramwaj) ok. 600 m pieszo przy rondzie Waszyngtona. Zapraszam na prezentację tej wyjątkowej nieruchomości.
Wynajmę samodzielny lokal użytkowy o powierzchni 50m2 znajdujący się w budynku handlowo-usługowym przy ul. Łodygowej.Lokal doświetlony, posadzka gresowa, wysokość 280cm, szczelne okna, nowe kaloryfery, lokal odmalowany.Lokal nadaje się do wykorzystania jako:biuro, pracownia, magazyn sklep internetowy. Dostęp do wspólnej łazienki.Budynek monitorowany. Lokal na parterze.Do podanej ceny należy doliczyć VAT + media.W razie jakbym nie odbierał, proszę o sms - oddzwonię.
Oferuję do wynajęcia stanowisko fryzjerskiego barberske w przytulnym salonie w sercu Warszawy, przy ul.Grzybowskiej 2 , w bliskiej odległości od stacji metra Świętokrzyska, Rondo ONZ. W salonie mamy - stylistkę włosów(warkocze , dredy, afrykańskie stylizacje) - 1 gabinet kosmetyczny( manicure, pedicure, masaż i inne) Stanowisko będzie idealne dla fryzjerów, barberów oraz specjalistów zajmujących się przedłużaniem włosów. Lokalizacja w centrum miasta, w pobliżu stacji metra, komfortowe warunki pracy sprawią, że każdy dzień w salonie będzie przyjemnością. Dla zainteresowanych, kontakt pod numerem: 73*****46. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji! Dziękuję!
Conferences Hall ul. Dźwigowa, 7 Warszawa Zapraszamy do skorzystania z naszej nowoczesnej sali konferencyjnej do Victory Home Rooms & Conferences Hall na kolejne wydarzenie! Nasza sala wyposażona jest w cały niezbędny sprzęt do udanych prezentacji, konferencji, seminariów i innych wydarzeń. Udogodnienia, które oferujemy: - Wi-Fi - Możliwość zakwaterowania do 50 osób - Możliwość organizacji cateringu i przerw kawowych - Osobna szatnia i toaleta - Duży parking przy hotelu (25 zł/dzień) Nasz przyjazny zespół chętnie pomoże Państwu w organizacji wydarzenia. Gwarantujemy Państwu wysoki poziom obsługi i niezapomnianą atmosferę wydarzenia w naszej sali konferencyjnej. Cena wynajmu sali podana jest za 1 godziny - 110 brutto Promocja do 30.06 Dodatkowe usługi Wynajem ekspresu do kawy: bez mleka i kawy - 150 zł/brutto (do 30 osób), 200 zł/brutto (do 50 osób) z mlekiem i kawą - 250 zł/brutto (do 30 osób), 350 zł/brutto (do 50 osób) Naczynia + obrusy (4 szt), przygotowanie, serwowanie i sprzątanie 450 zł/brutto (do 30 osób) 600 zł/brutto (do 50 osób) Czajnik - 50 zł/brutto Mikrofalówka - 150 zł (do 30 osób - 100 zł) Sprzątanie po imprezie - 100 zł Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i zarezerwować termin wydarzenia. +48_573_580_733
Oferujemy wczesną rezerwację sali bankietowej do 50 osób. Sala restauracyjna zlokalizowana jest w Hotelu Victory Home. Jest to hotel położony 15 minut od centrum Warszawy, z prywatnym parkingiem, oceną w Google 4,7. Zadzwoń do nas +48_ 573_ 580_ 733 Jeśli jest to dla Ciebie ważne: - umówić imprezę bez problemów, zmarnowanego czasu i nieuzasadnionych cen - cena wynajmu ustalana jest indywidualnie - zdążyć zarezerwować najlepsze daty - oferujemy również catering u naszych partnerów Aby zarezerwować: zadzwoń do nas pod numer podany w ogłoszeniu. Cena wynajmu sali podana jest za 1 godziny - 110 brutto Promocja do 30.06 Dodatkowe usługi Wynajem ekspresu do kawy: bez mleka i kawy - 150 zł/brutto (do 30 osób), 200 zł/brutto (do 50 osób) z mlekiem i kawą - 250 zł/brutto (do 30 osób), 350 zł/brutto (do 50 osób) Naczynia + obrusy (4 szt), przygotowanie, serwowanie i sprzątanie 450 zł/brutto (do 30 osób) 600 zł/brutto (do 50 osób) Czajnik - 50 zł/brutto Mikrofalówka - 150 zł (do 30 osób - 100 zł) Sprzątanie po imprezie - 100 zł Dźwigowa 7 02-437 Warszawa Włochy
Masz pomysł na własną działalność? Prowadzenie indywidualnych lekcji (Taniec, gra na instrumentach, lekcje śpiewania, rysowania, lub każdą inna formę edukacji - języki obce, psycholog) A może marzysz o własnym gabinecie zabiegowym. Jedynie co Ciebie ogranicza to brak budżetu na wynajem własnego lokalu. Mamy rozwiązania. Dysponujemy przestrzenią, którą możemy dopasować do twoich potrzeb. Oferujemy opcje krótko lub długo terminowa, Umowa podstawowa i nie wiążąca się z ryzykiem lub inwestowaniem w lokal. Wynajem na godziny, miesiące lub nawet rok. Dysponujemy nowoczesną powierzchnia ponad 800 m2 w bardzo w dogodnej lokalizacji – ul. Materii 1, Warszawa Włochy. Powierzchnia: 10–50 m² Cena: do negocjacji (cena zależy od długości najmu oraz wielkości powierzchni) Świetna lokalizacja – spokojna okolica z dobrym dojazdem Woda, ogrzewanie, Internet Dostępny parking dla klientów Idealne pod: Lekcje indywidualne w dowolnym kierunku (psychologia, muzyka, taniec) Foto studio Spotkania okazyjne Wynajmu na dłużej: - stylizację paznokci - masaże i fizjoterapię - zabiegi kosmetyczne - podologię - inne usługi z branży beaty & wellness Kontakt: 50*******68 Adres: ul. Materii 1, Warszawa Włochy Zadzwoń i umów się na prezentację lokalu!

Wynajmę 3 + 1 pokojowy lokal użytkowy na 14 piętrze z widokiem na ścisłe centrum miasta, o wysokim standardzie wykończenia na biuro, kancelarię prawną lub usługi (np. kosmetyczne, usługi masażu, itp. ) przy ul. Okopowej 56 w Warszawie. Powierzchnia lokalu: 93 m2 (77 m2 + 16 m2 przeszklona loggia jako archiwum lub magazyn). Ekspozycja: wschód i zachód. Lokal składa się z: holu, części recepcyjnej (mogącym być odrębnym pokojem , gabinetu konferencyjnego, sali konferencyjno-szkoleniowej, zabudowanej wnęki kuchennej, łazienki oraz 16 m2 przeszklonego pomieszczenia użytkowego (loggia). Lokal jest bardzo cichy. Położenie: apartamentowiec usługowo-biurowy przy ul. Okopowej 56. Budynek jest położony tuż przy centrum handlowym KLIF i 1 przystanek tramwajowy od centrum handlowego Arkadia oraz blisko stacji metra "Rondo Daszyńskiego". Bezpośrednio przy budynku znajdują się przystanki wielu linii tramwajowych oraz autobusowych, które pozwalają na dostanie się w ciągu kilku minut do ścisłego centrum Warszawy oraz dwóch stacji metra. Pod budynkiem znajdują się BEZPŁATNE MIEJSCA PARKINGOWE. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym. Teren jest strzeżony. MOŻLIWOŚĆ UMIESZCZENIA REKLAMY o powierzchni ok. 16m 2. Cena najmu: 5799 zł (brutto) miesięcznie + opłaty administracyjne i media + kaucja.

Oferujemy przestrzeń biurową w budynku Atrium Centrum zlokalizowanym bezpośrednio przy Al. Jana Pawła II.Wynajmujący oferuje pełne odświeżenie powierzchni oraz dostosowanie układu pomieszczeń do indywidualnych wymagań Najemcy, zarówno jeśli chodzi o układ funkcjonalny jak i o standard.Obecnie biuro znajduje się w układzie open-space, jednak można je dowolnie zaaranżować.W budynku funkcjonuje całodobowa recepcja oraz ochrona.Lobby recepcyjne zostało niedawno odnowione, a tym samym prezentuje się niezwykle okazale.Jest to wręcz idealna lokalizacja dla firm poszukujących siedziby z łatwym dostępem środków komunikacji miejskiej, w otoczeniu biznesu.Budynek wyposażony jest w nowoczesną infrastrukturę tele-techniczną, a także oferuje swoim najemcom szereg podziemnych miejsc parkingowych.W pobliżu znajduje się szereg restauracji, sklepów a także hotele.W okolicy znajduje się wiele przystanków autobusowych i tramwajowych a także stacja metro Rondo ONZ.Dodatkowo płatna jest opłata za media według zużycia a także stała miesięczna opłata eksploatacyjna.W przypadku zainteresowania i chęci obejrzenia lokalu zapraszamy do kontaktu.Informacje dodatkowe:Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VATPrzedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

Witam Zapraszam do sprzedaży lokal przy Lazurowej i Dywizjonu 303. Lokal znajduje się obok Żabki i Piekarni. Duże witryny, narożnik. W najbliższej okolicy 1500 mieszkań. Dostępny od teraz. cena netto + VAT Zapraszam na prezentację. Zapraszamy DG PROPERTY [www] Warszawa Bemowo Na sprzedaż lokal o powierzchni 110,97 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Ta nieruchomość może być Twoja już od - Wkład własny: - Okres spłaty: - Oblicz zdolność kredytową Warszawa Bemowo Poland - lokalizacja przybliżona
0% prowizji dla agencji. Do wynajęcia magazyn w Warszawie na granicy dzielnic Targówek i Praga Północ, w okolicy ulicy Staniewickiej.Moduł 5600 m2 w cenie ok. 5,30 EUR/m2. Cena jest przybliżoną stawką i zawsze podlega indywidualnej negocjacji. Powierzchnia biurowa 813 m2 w cenie 12,00 EUR/m2.Dodatkowo płatna opłata eksploatacyjna 10,60 zł/m2 oraz media.Nasi agenci służą pomocą - wyliczenie czynszu miesięcznego całkowitego zależne od czasu trwania umowy najmu - zapraszamy do kontaktu.Magazyn dostępny od zaraz.Charakterystyka nieruchomości:- Wysokość hali - 10m,- 4x dok załadunkowy,- 1x brama "0"- Odporność ogniowa - do 4000 MJ/m2,- Nośność posadzki - 5 T/m2Ogłoszenie aktualne na dzień 10.06.2025r.Cena podana w treści powyżej jest oparta na stawce bazowej, która podlega negocjacji w zależności od wielkości powierzchni i okresu najmu. Zawsze staramy się negocjować jak najniższe stawki wynajmu. Podana oferta jest ofertą przykładową netto. Do czynszu należy doliczyć VAT. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.For English please contact us via phone or form.

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali - możliwość wynajmu całego piętra Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Stawki od 40zł/m2 netto do 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni) Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 32,53 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali - możliwość wynajmu całego piętra Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 25,83 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali - możliwość wynajmu całego piętra Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 15,44 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Poniżej pozostałe koszty Oferta może się zmienić Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe o szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony (indywidualnie ustalane warunki korzystania) Klimatyzacja Internet światłowodowy Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Stawki 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni) Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 31,56 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali - możliwość wynajmu całego piętra Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Stawki od 40zł/m2 netto do 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni) Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 10,76 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Poniżej pozostałe koszty Oferta może się zmienić Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe o szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony (indywidualnie ustalane warunki korzystania) Klimatyzacja Internet światłowodowy Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Stawki 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni) Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 36,79 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Ceny już od 30zł/m2 Podano stawki netto Oferta może się zmienić Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet (trwa podłączanie) Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Stawki 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni i stanu lokalu) Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 23,47 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali - możliwość wynajmu całego piętra Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na minimum rok Kaucja dwumiesięczna Stawki od 40zł/m2 netto do 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni) Dodatkowo 20zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i umów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia lokal o powierzchni 10,68 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Warszawa Wynajem | Wynajem Praga-Północ | Biura na Wynajem | Warszawa Wileńska | Powierzchnie na Wynajem | Lokale na wynajem | Podano stawki netto. Oferta może się zmienić Przedmiotem wynajmu są powierzchnie biurowe z szerokim spektrum przeznaczenia, zlokalizowane w dwóch budynkach trzypiętrowych i jednym sześciopiętrowym. Biurowce położone tuż przy Warszawie Wileńska, otoczone klimatycznymi kamienicami i knajpkami, nieopodal Metra Wileńska. Przenieś swój biznes w modne miejsce. Opis: Lokale już od 10m2 (możliwość łączenia i dzielenia powierzchni) 3 Budynki (jeden 6-piętrowy z dwiema windami) Recepcja ochrona całodobowa łazienki na każdym piętrze Możliwość konfiguracji powierzchni Duży parking strzeżony Klimatyzacja Internet (trwa podłączanie) Widok na panoramę miasta z wyższych pięter Atrakcyjne stawki Blisko Metra Dworzec Wileński Bardzo rozwinięta infrastruktura Szybka obsługa najmu Duży wybór lokali Wysokie kondygnacje Tuż przy Metrze Dw. Wileński Warunki Umowa na czas nieokreślony Kaucja dwumiesięczna Stawki od 30zł/m2 netto do 50zł/m2 netto ( w zależności od powierzchni i stanu lokalu) Dodatkowo 30zł/m2 netto zaliczki na media i administrację budynkiem Adaptacja lokali na koszt najemcy Lokale dostępne od zaraz Zadzwoń, dowiedz się więcej i mów się na prezentację z naszymi doradcami. Podczas prezentacji otrzymasz od nas plany z wymiarami. *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego *Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego Warszawa Praga-Północ Do wynajęcia biuro o powierzchni 47,77 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Praga-Północ Poland - lokalizacja przybliżona

Przedstawiam Państwu lokal użytkowy na wynajem w wyjątkowej lokalizacji przy wyjściu z Metra Rondo Daszyńskiego Lokal jest przewidziany na 2026 rok ale już teraz trwa proces komercjalizacji. Jeden z najlepszych lokali przy Rondzie Daszyńskiego, narożnik, pod ciężką gastronomię, miejsce na separator tłuszczu. NIERUCHOMOŚĆ Stan deweloperski Zgoda na sprzedaż alkoholu. Funkcjonalny układ. LOKALIZACJA Punkt jest świetnie skomunikowany dzięki bliskiej stacji metra oraz licznym przystankom autobusowym. Lokal umiejscowiony w okolicy biurowo-handlowo-usługowej dzięki czemu sąsiadujące lokale generują wysoki ruch potencjalnych klientów. Załączone zdjęcie jest jedynie poglądowe. Po więcej szczegółów, zapraszam do kontaktu. Zapraszamy DG PROPERTY [www] Warszawa Wola Do wynajęcia lokal o powierzchni 375 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Wola Poland - lokalizacja przybliżona
Lokal o powierzchni 40,5 m2 na 2 piętrze bez windy w przedwojennej kamienicy na ulicy Elektoralnej. W tej części kamienicy same lokale biurowe. Bardzo dobra lokalizacja. Pomiędzy ulicą Jana Pawła i bliżej Placem Bankowym. Doskonały dojazd każdym środkiem lokomocji. Autobusy i tramwaje niedaleko. Najbliższe metro Arsenał Lokal wysoki, ok. 4 m, składa się z 2 przejściowych pokoi nieumeblowanych. Zaplecze socjalne i toalety na korytarzu. Powierzchnia 40,5 m2 56 zł/m2 + 8 zł/m2 eksploatacja – ceny netto 2267 zł + 323 zł + 52 zł opłata serwisowa + 10 zł śmieci = 2653 zł netto + 23 % VAT 3262 zł brutto Dodatkowo sprzątanie części wspólnych 70 zł miesięcznie + VAT Dodatkowo energia elektryczna WRONA NIERUCHOMOŚCI 79*******40
ENGLISH VERSION BELOWWyjątkowa okazja na wynajem klimatyzowanego biura w prestiżowej lokalizacji! Idealne miejsce na rozwój Twojego biznesu!Uwaga! - cena najmu jest finalna netto, wraz ze wszystkimi kosztami! Dogodne Warunki Najmu! Czas nieokreślony z 3 - miesięcznym okresem wypowiedzenia.Na wynajem klimatyzowane biuro o powierzchni 31,5 m², składające się z jednego lokalu, usytuowanego przy Alei Jana Pawła II 11 w budynku Amew Invest. Lokalizacja na styku Śródmieścia i Woli zapewnia doskonałą komunikację oraz prestiżowe otoczenie. Biuro odmalowane i gotowe na Najem.Zdjęcia załączone do oferty są autentyczne i przedstawiają dokładnie wynajmowane biuro.Koszt najmu:Czynsz: 3784 PLN netto + 23% VATKoszt za m²: 90 PLN netto (117 PLN netto/m² z powierzchnią wspólną i opłatami eksploatacyjnymi)20 PLN/miesięcznie ryczałt za jednostkę klimatyzacji.BEZ PROWIZJI!Standard budynku:Budynek biurowo-handlowy Amew Invest o powierzchni 6500 m², rozłożonej na 14 kondygnacjach naziemnych, oferuje:nowoczesne wykończenia, w tym podwieszane sufity i energooszczędne oświetlenie LED;pełne okablowanie i dwustronne zasilanie;klimatyzację zapewniającą komfort pracy;elastyczny układ wnętrz umożliwiający aranżację według potrzeb najemcy;doskonałą ekspozycję zapewniającą naturalne światło dzienne.Dla najemców budynku dostępna jest recepcja, ochrona oraz kontrola dostępu. Najemcy mogą korzystać z pobliskich strzeżonych parkingów, zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie.Udogodnienia w okolicy:Na parterze budynku znajduje się piekarnia gruzińska oraz restauracja z doskonałym jedzeniem. W pobliżu jest też wiele innych restauracji idealnych na lunch, co czyni lokalizację świetnym miejscem do codziennej pracy.Lokalizacja:Budynek Amew Invest jest usytuowany w centrum Warszawy, na granicy Śródmieścia i Woli, w pobliżu alei Jana Pawła II. Obiekt znajduje się w warszawskim Centralnym Obszarze Biznesu, tuż obok Ronda ONZ, jednego z kluczowych węzłów komunikacyjnych miasta.Doskonała dostępność komunikacyjna:kilka minut pieszo od Dworca Centralnego;blisko przystanków autobusowych i tramwajowych;stacja metra (linia M2) w zasięgu kilku minut spaceru.W okolicy znajdują się centrum handlowe Złote Tarasy oraz liczne punkty usługowe wzdłuż al. Jana Pawła II.Perspektywy:Idealne miejsce na rozwój biznesu dzięki doskonałej komunikacji, prestiżowej lokalizacji oraz licznym parkingom dla klientów.Cena:Czynsz najmu wynosi 90 PLN netto za m², a z powierzchnią wspólną i opłatami eksploatacyjnymi 117 PLN netto/m² + 20 PLN/m za jednostkę klimatyzacji.Biuro dostępne na wynajem od zaraz! Nie zwlekaj – zadzwoń i umów się na prezentację!Agent prowadzący: Łukasz Niziałek – (użyj formularza kontaktowego)Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy z Państwem. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych nieruchomości były możliwie dokładne i aktualne. Może się jednak zdarzyć, że pewne informacje mogą być niedokładne, gdyż pochodzą od osób trzecich i nie wszystko zawsze możemy zweryfikować osobiście. Firma LuVilla dokłada wszelkich starań, aby prezentowane oferty były dokładne i rzetelne.ENGLISH VERSION!Unique Opportunity to Rent an Air-Conditioned Office in a Prestigious Location! The Perfect Place to Grow Your Business!Note! – The rental price is final (net) and includes all costs! Flexible Lease Terms! Indefinite lease term with a 3-month notice period.An air-conditioned office of 31.5 m² is available for rent. It consists of a single room located at Aleja Jana Pawła II 11, in the Amew Invest building. Situated at the border of Śródmieście and Wola, the location offers excellent transport links and a prestigious environment. The office has been freshly painted and is ready for immediate occupancy.The photos attached to the listing are authentic and show the exact office being offered for rent.Rental Costs:Rent: 3784 PLN net + 23% VATCost per m²: 90 PLN net (117 PLN net/m² including shared space and service fees)20 PLN/month flat rate for air-conditioningNO COMMISSION!Building Standards:The Amew Invest office and commercial building, covering an area of 6,500 m² over 14 above-ground floors, offers:modern finishes, including suspended ceilings and energy-efficient LED lighting;full wiring and dual power supply;air conditioning for a comfortable work environment;a flexible layout allowing customization to tenant needs;excellent exposure providing abundant natural daylight.The building features a reception desk, security, and access control. Tenants can also utilize nearby secured parking facilities located in the immediate vicinity.Local Amenities:On the ground floor of the building, you will find a Georgian bakery and a restaurant serving excellent food. Additionally, the area boasts numerous other restaurants perfect for lunch, making this location an ideal spot for daily work.Location:The Amew Invest building is centrally located in Warsaw, at the border of Śródmieście and Wola, near Aleja Jana Pawła II. The property is situated within Warsaw's Central Business District, right next to Rondo ONZ, one of the city's key transport hubs.Excellent transport accessibility:just a few minutes' walk from the Central Railway Station;close to bus and tram stops;the metro station (M2 line) is within a few minutes' walking distance.The area is home to Złote Tarasy shopping center and numerous service points along Aleja Jana Pawła II.Future Potential:This is the ideal place for business growth, thanks to its excellent transportation links, prestigious location, and ample parking for clients.Pricing:The rental rate is 90 PLN net per m², or 117 PLN net/m² including shared space and service fees, plus 20 PLN/m² for air-conditioning.The office is available for rent immediately! Don't wait – call now to schedule a viewing!Contact Agent: Łukasz Niziałek – (użyj formularza kontaktowego)The content of this announcement does not constitute an offer within the meaning of the Civil Code but is an invitation to collaborate with you. We strive to ensure the information about the offered properties is as accurate and up-to-date as possible. However, some details may be incomplete as they are provided by third parties, and not all information can be verified firsthand. LuVilla makes every effort to ensure that the presented offers are accurate and reliable.
Agencja Tandem Home IQ oferuje do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o powierzchni 33,79 m², zlokalizowany przy ul. Dyrekcyjnej 14, w prężnie rozwijającej się okolicy Ursusa Szamoty. W lokalizacji tej trwa intensywny rozwój mieszkaniowy i wykańczane są kolejne etapy budów deweloperskich. To oznacza, że rejon ten będzie zamieszkiwany przez tysiące mieszkańców, co czyni lokal bardzo atrakcyjnym dla biznesu handlowo-usługowego. Lokal jest z rynku wtórnego i posiada funkcjonującą wentylację, wydzieloną cześć socjalno-bytową. Atuty lokalu • Położenie na parterze sześciopiętrowego budynku. • Ekspozycja południowo-wschodnia - lokal jest doskonale doświetlony. • Duże witryny i wejście od ulicy Dyrekcyjnej. • Miejsce na reklamę w świetle okna i w wyznaczonym miejscu. • Moc przyłączeniowa 16 kW. • Zgoda na sprzedaż alkoholu. • Możliwość zorganizowania ogródka przed lokalem (za dodatkową opłatą). • Do lokalu przynależy miejsce parkingowe. Możliwe przeznaczenie • Usługi: fryzjer, salon piękności, kosmetyczka, barber, spa, salon masażu, optyk, biuro architektoniczne i inne. • Handel: sklep spożywczy, warzywniak, sklep ze zdrową żywnością, sklep zabawkowy, lodziarnia, cukiernia, sklep z winami, sklep meblowy i inne sklepy specjalistyczne. Lokalizacja • 68 m od Domu Kultury “Portiernia”. • 200 m od stacji PKP Ursus. • 100 m od przejścia podziemnego na stację PKP. • 650 m od Factory Ursus. Warunki najmu • Czynsz: 3270 zł netto/miesiąc. • Kaucja: równowartość trzech miesięcy czynszu brutto. • Poddanie się rygorowi egzekucji na wydanie lokalu (art. 777). • Koszty eksploatacyjno-administracyjne: obecnie około 380 zł/miesiąc (pokrywa najemca). • Czas trwania umowy 5 lat.. Zapraszamy na prezentację! Aneta Pałgan - (użyj formularza kontaktowego) Iza Zudzin-Wiśniewska - (użyj formularza kontaktowego) Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla pośredników
**Oferujemy Wynajem Gabinetu Kosmetycznego oraz stanowisko fryzjerskie/ barberskie Szukasz idealnego miejsca do rozwinięcia swojej działalności w zakresie beauty, stylizacji rzęs, masażu,piercingu lub tatuażu czy rehabilitacji ? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Oferujemy podnajem przestronnego gabinetu kosmetycznego o powierzchni około 16 m² (poziom -1) , a także jedno stanowisko fryzjerskie/barberskie w naszym renomowanym salonie, który działa na rynku od wielu lat. Nasza przestrzeń jest w pełni umeblowana, ale z przyjemnością powitamy również Twoje własne meble, abyś mógł/mogła stworzyć wyjątkową atmosferę dla swoich klientów. Salon znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji Warszawa-Międzylesie ul. Żegańska 21/23– wolnostojący budynek w centrum, w pobliżu galerii handlowej oraz szpitali. Na terenie posesji znajdziesz również dwie restauracje, przychodnię lekarską oraz sklep rehabilitacyjny, co czyni to miejsce wyjątkowo dostępnym dla Twoich klientów. Dodatkowo, zapewniamy wygodny parking, co z pewnością ułatwi dojazd. Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w inspirującym środowisku. Serdecznie zapraszamy do współpracy! Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na spotkanie i zobaczyć naszą przestrzeń na żywo! Czynsz za gabinet kosmetyczny to 1800 zł Czynsz za stanowisko fryzjerskie/barberskie 1500 zł
OKAZJA - SPRZEDAŻ- BEZPOŚREDNIO/ lokal usługowy 65 m2 "POD KLUCZ"Lokale z NAJEMCAMI – natychmiastowy zwrot kapitału! To idealne rozwiązani, niweluje ryzyko wynajmu przypadkowemu Najemcy oraz gwarantuje natychmiastowy zwrot kapitału. Zadbaliśmy o wszystko...oszczędzamy Twój czas i eliminujemy wszelkie ryzyka. Lokal ten można kupić łącznie z przyległym małym lokalem o pow. 38,97 m2 nr 718 - płatny dodatkowo, lub osobno. Codzienne zakupy w pieczywo i ciasta robią tu mieszkańcy osiedla Ogrody Włochy. Tu zjesz śniadanie i wypijesz smaczną kawę.Przyjedź i zobacz, oceń atrakcyjność oferty. Lokal usługowy o pow. 64 m2 wynajęty na kawiarnię. wentylacja restauracyjna, ładne wykończenie POD KLUCZ sprawdzony Najemca, umowa z wszelkimi zabezpieczeniami możliwość zakupu bez Najemcy lokalu obok ZALETY stabilni i rzetelni Najemcy z dobrze ugruntowaną działalnością brak ukrytych kosztów, alternatywa dla lokat bankowych natychmiastowy zwrot zainwestowanych środków stałe przychody z bezpieczną umową NAJMU najpewniejsza dywersyfikacja środków (kapitał w nieruchomości rośnie) ok. 2500 tys. mieszkańców w zasięgu wzroku idealny dojazd i widoczność z głównej ulicy 4 czerwca 1989r. możliwość parkingu przy budynku, przystanek autobusowy Wybierz ofertę spełniającą wszelkie oczekiwania biznesowe …Biuro sprzedaży w inwestycji ul. Pola karolonskie 2/721 (użyj formularza kontaktowego)ogrodywlochy.plNetto ? Brutto? zwolnione z Vat ? Informacja w biurze
Witam, mam do odstąpienia dobrze prosperujący sklep monopolowy zlokalizowany na warszawskim Bemowie. Średni miesięczny obrót w 2024 roku wynosi 140 000 zł brutto. Sklep funkcjonuje obecnie w godzinach 6:00–00:00, a tylko dwa razy w tygodniu działa całodobowo – i to nie zawsze. W okolicy nie ma żadnego innego sklepu 24h, więc wydłużenie godzin otwarcia z pewnością przełożyłoby się na wyższe przychody. Lokal znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji, z dużym ruchem pieszym i świetnym połączeniem komunikacyjnym. Sklep jest w pełni wyposażony, gotowy do przejęcia i dalszego prowadzenia. Kwota odstępnego, która mnie interesuje, to 22000. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokalu na miejscu.
Sklep Żabka na Al. Chruściela, vis-a-vis Urzędu Dzielnicy, umowa najmu na 10 lat. ✔ Sklep funkcjonujący od 2022 ✔ Najemca Żabka Polska ✔ Umowa najmu 10 lat ✔ 7% YIELD ✔ 114 m² ✔ Przy przystankach MPK ✔ Naprzeciwko Urzędu Dzielnicy RembertówW bardzo dobrym punkcie Rembertowa, dobrze widoczny lokal w budynku apartamentowo–usługowym wśród licznej zabudowy mieszkaniowej. Bardzo dobry punkt w inwestycji, w ciągach pieszych. Podana cena zakupu jest ceną netto. Należy do niej doliczyć 23% VAT. ✅ Posiadam na sprzedaż i wynajem inne lokale usługowe w Warszawie – gastronomiczne, medyczne, handlowo-usługowe. Napisz po szczegóły ✅ Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy z Państwem. Zespół LOCO Commercial dokłada starań, aby każda z ofert na wynajem lub sprzedaż była sprawdzona oraz aktualna, jeśli jednak ogłoszenie nie spełnia Państwa oczekiwań zapraszamy do kontaktu telefonicznego z wybranym doradcą lub na naszą stronę _ Jako agencja nieruchomości komercyjnych pobieramy wynagrodzenie w formie prowizji.#Lokal_Na_Wynajem_Warszawa #Lokal_Na_Sprzedaż_Warszawa #Lokale_Komercyjne #Agencja_Nieruchomości_Komercyjnych #Agent_Nieruchomości #Doradztwo_Inwestycyjne _ LOCO Commercial Sp. z o.o., siedzibą w (00-833) Warszawie, przy ul. Siennej 72 lok. 14, jako administrator danych osobowych, informują Pana/Panią, iż: - Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenie usług pośrednictwa w obrocie Pani/Pana nieruchomościami przez LOCO Commercial Sp. z o.o. - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. - Dane mogą być udostępniane przez LOCO Commercial Sp. z o.o., podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147 ze zm.). - Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. - Inspektorem ochrony danych jest LOCO Commercial Sp. z o.o. siedzibą w (00-833) Warszawie, przy ul. Siennej 72 lok 14., tel. (użyj formularza kontaktowego), -Dane osobowe będą przechowywane przez okres przechowywania danych wynosi 5 lat licząc od zakończenia umowy (jej wygaśnięcia rozwiązania etc.) oraz w czasie obowiązywania zawartej umowy. - Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Do sprzedania bardzo atrakcyjny lokal usługowy znajdujący się w nowobudowanej inwestycji Metro Zachód (Dom Development) przy ulicy Szeligowskiej na Warszawskim BEMOWIE. Ulica Szeligowska już jest bardzo ruchliwą ulicą stanowiąca jedną z głównych dróg w tamtym regionie. Okolica bardzo dynamicznie rozbudowująca się – w najbliższym sąsiedztwie znajdują się inne bardzo duże osiedla, które są już zamieszkałe lub w budowie. Na osiedlu na którym znajduje się lokal, docelowo będzie około 900-1000 mieszkań. Blisko do stacji metra. Lokal o powierzchni 92,4 m2 ma bardzo dobrze wyeksponowane narożne witryny - idealnie nadają się na handel czy usługi. Ponad to lokal przystosowany jest do prowadzenia w nim działalności gastronomicznej. Poniżej najważniejsze cechy lokalu: - posiada bardzo wydajne kanały wentylacyjne oraz miejsce na separator tłuszczu; - bardzo dużym atutem jest duży ogródek; - dwa wejścia – jedno od ogródka a drugie od głównej ulicy; - przydział mocy prądu to aż 90 kW; - odpowiednia nośność stropu – 5kN; - wysokość do 356cm; Planowanie oddanie budynku koniec 2026 rok. Płatność oczywiście w transzach wraz z postępem prac na budowie. Zarówno mieszkania jak i lokale usługowe w tej okolicy sprzedają się bardzo szybko. Podana cena jest ceną brutto.

Do wynajęcia 2 piętrowy budynek biurowy i powierzchnia magazynowa (chłodnia). Budynek to 400m2 powierzchni biurowej na trzech poziomach: parter - trzy pokoje biurowe, kuchnia, dwie łazienki, hol I piętro - gabinet dyrektorski z kominkiem, dwa pokoje biurowe, dwie łazienki w tym jedna z prysznicem, hol, taras II piętro - duża sala konferencyjna, dwa pokoje biurowe, serwerownia, dwie łazienki, hol Magazyn to 250m2 ogrzewanej powierzchni, podzielony na dwie hale po około 100m2 z wydzieloną chłodnią oraz strefę rozładunkową. Brama z poziomu"0" o wymiarach 2,2 x 2,2m, wysokość 3m Teren wokół obiektu ogrodzony, monitorowany, dwie duże bramy wjazdowe. Na terenie znajduje się trzypoziomowy, klimatyzowany budynek biurowy i przylegający do niego magazyn, plac manewrowy oraz około 10 miejsc parkingowych. Nieruchomość położona w dzielnicy Włochy, przy ul. Ryżowej - niedaleko węzła komunikacyjnego Salomea, Alei Jerozolimskich, obwodnicy i autostrady A2. Doskonały dojazd również komunikacją autobusową lub kolejką podmiejską. Całkowity koszt najmu obiektu to 24.900 PLN netto plus opłaty licznikowe Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )