7 osobowe biuro w pełni serwisowane w centrum!

Sortowanie:
Znaleziony: 24 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
7 osobowe biuro w pełni serwisowane w centrum!
7 osobowe biuro w pełni serwisowane w centrum!
8390 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia 7 osobowy gabinet dla wszystkich, którzy szukają miejsca dla siebie oraz swojego zespołu. Dzięki oddzielonej od otoczenia przestrzeni biurowej, będziecie mogli poczuć się w pełni swobodnie i w skupieniu oraz koncentracji wykonywać codzienne obowiązki. Ty rozwijasz swoją firmę a my zajmiemy się wszystkim innym. W cenie niniejszego gabinetu oferujemy: Nowoczesne biuro dostępne 24/7/365 Prywatny gabinet z kontrolą dostępu (karta lub aplikacja) Wygodne wyposażenie – biurko, fotel, szafki na kluczyk. Możliwość instalacji własnych urządzeń Dostęp do drukarki, skanera oraz innych materiałów biurowych Media: woda, prąd, ogrzewanie oraz szybki Internet Serwis sprzątający Obsługę recepcyjną Wsparcie managerów Quickwork Dostęp do pysznej kawy, herbaty oraz wody pitnej – bez limitu, również dla gości Wsparcie serwisu technicznego oraz IT Infrastruktura rowerowa- parking dla rowerów, szatnie z zamykanymi szafkami oraz prysznice dla cyklistów. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia sal konferencyjnych mogących pomieścić od 2 do 30 osób. Jeśli szukasz miejsca na spotkanie z klientem to przestronne i eleganckie sale konferencyjne Quickwork idealnie sprawdzą się jako przestrzeń do spotkań biznesowych.W ramach najmu sali konferencyjnej oferujemy: Nowoczesne klimatyzowane sale Profesjonalną obsługę spotkań Obsługa recepcyjną dla gości Dostęp do szybkiego internetu Dostęp do sprzętu multimedialnego – ekrany LCD, projektor, ekran projekcyjny, głośnomówiący zestaw do telekonferencji Dostęp do sprzętu pomocniczego – tablice, flipcharty, kable HDMI Dostęp do drukarki, skanera oraz innych materiałów biurowych Wsparcie managerów Quickwork Dostęp do pysznej kawy, herbaty oraz wody pitnej Zapraszam na prezentację! Bartosz Mach (użyj formularza kontaktowego)

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
16000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia30
SprzedażPośrednik

8-osobowe biuro serwisowane w Centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty. Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Oferta jest przygotowywana indywidualnie dla każdego najemcy. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Opis budynku: Obiekt posiada 7 kondygnacji naziemnych oraz 4 podziemne. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja I linii metra Centrum. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 235571

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
6300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia17
SprzedażPośrednik

4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdego Najemcy i wynosi od około 1580 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Lokalizacja: W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 232500

Biuro z garażem, ul. Towarowa
Biuro z garażem, ul. Towarowa
21655 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia20.78

Witamy w naszym Centrum Biznesowym, wyjątkowym kompleksie biurowym na warszawskiej Woli, sercu biznesowej części stolicy, w Centralnym Obszarze Biznesu (COB). Nasze nowocześnie zaaranżowane, w pełni wyposażone i serwisowane biura oraz stanowiska pracy w modelu co-working są idealne dla przedsiębiorców poszukujących elastyczności, komfortu i prestiżowego adresu. Nasza oferta obejmuje biura serwisowane, dostępne 24/7, które mogą być dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, od 2 do 6 stanowisk pracy. W cenę wynajmu wliczone są: komfortowo umeblowane przestrzenie, 10 godzin korzystania z sali konferencyjnej miesięcznie, darmowy internet, oraz inne usługi takie jak profesjonalny serwis recepcyjny i dostęp do aneksu kuchennego. Dostępne opcje, w zależności od okresu najmu: Biuro 1 osobowe: od 2 400,00 zł do 2 700,00 zł netto/miesiąc, Biuro 2 osobowe: od 2 970,00 zł do 3 300,00 zł netto/miesiąc, Biuro 3 osobowe: od 3 300,00 zł do 3 630,00 zł netto/miesiąc Biuro 4 osobowe: od 3 630,00 zł do 4 070,00 zł netto/miesiąc Biuro 5 osobowe: od 3960,00 zł do 4 400,00 zł netto/miesiąc Biuro 6 osobowe z ceną od 4 290,00 zł do 4 730,00 zł netto/miesiąc. Lokalizacja w COB zapewnia doskonałą komunikację z każdą częścią miasta, zarówno tramwajem, autobusem, jak i metrem. Obiekt oferuje również centrum konferencyjne, kantynę, parking podziemny oraz inne usługi, takie jak przedszkole czy salon kosmetyczny, co czyni go idealnym miejscem do pracy i rozwoju biznesu. Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia prezentacji i osobistego zapoznania się z wyjątkowymi możliwościami, jakie oferuje nasze Centrum Biznesowe. English Description: Welcome to the Business Centre, a unique office complex located in Warsaw's Wola district, at the heart of the capital's business area in the Central Business District (CBD). Our modernly arranged, fully equipped, and serviced offices, as well as coworking workstations, are perfect for entrepreneurs seeking flexibility, comfort, and a prestigious address. Our offer includes serviced offices available 24/7, customizable to individual client needs, from 2 to 6 workstations. The rental price includes comfortably furnished spaces, 10 hours of conference room use per month, free internet, and other services such as professional reception service and access to a kitchenette. Price List: Single-person office: from 2,700.00 PLN to 2,400.00 PLN net/month, depending on the lease term. Two-person office: from 3,300.00 PLN to 2,970.00 PLN net/month, and so forth up to a six-person office with prices from 4,730.00 PLN to 4,290.00 PLN net/month. The location in the CBD ensures excellent communication with every part of the city, by tram, bus, and metro. The facility also offers a conference center, canteen, underground parking, and other services such as a kindergarten or beauty salon, making it an ideal place for work and business development. We invite you to contact us to arrange a presentation and personally discover the unique opportunities offered by the Business Centre. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą nieruchomości na wynajem. Jeśli jednak szukasz czegoś innego, sprawdź, czy nie mamy takiej nieruchomości do najmu w naszej ofercie. Współpracujemy z wieloma biurami nieruchomości i agencjami, dzięki czemu nasi doradcy mogą zaoferować naprawdę wiele propozycji ofert na wynajem, także mamy dostęp do ofert mieszkań, domów, lokali, obiektów jeszcze nie wystawionych na rynku. Skontaktuj się z doradcą wskazanym przy ofercie i zapytaj o szczegóły! A może chcesz wystawić do wynajmu podobną nieruchomość i szukasz warunków do porównania? Skontaktuj się z naszym doradcą wskazanym przy ofercie, który pomoże w przygotowaniu najlepszej strategii wynajęcia Twojej nieruchomości. - Chcesz kupić, sprzedać lub wynająć nieruchomość? W ramach świadczonej usługi proponujemy aktywny marketing, dzięki czemu nieruchomości szybciej się sprzedają lub wynajmują. Dla domów i mieszkań przygotowujemy profesjonalną oprawę wizualną w tym home staging, sesje fotograficzne, wykonujemy rzuty i plany. Oferty publikujemy na większości portali internetowych, w systemach MLS, na nieruchomościach umieszczamy banery, przygotowujemy i dystrybuujemy informacje drukowane, organizujemy akcje typu "Dzień Otwarty". Jako profesjonaliści możemy wspierać naszych Klientów w całym procesie sprzedaży / zakupu / wynajmu nieruchomości - także pomagając w negocjacjach czy doradzając szczegółowe zapisy w umowach, dbając o zabezpieczenie ich interesów. Potrzebujesz agenta lub chcesz uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z doradcą wskazanym przy ofercie!

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
9480 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia25
SprzedażPośrednik

6-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum Warszawy, na 1 piętrze nowoczesnym biurowcu w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdego Najemcy i wynosi od około 1580 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Lokalizacja: W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. To prestiżowa lokalizacja idealna zarówno dla małych i średnich, ale również korporacyjnych przedsiębiorstw. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 232498

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
5580 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia30
SprzedażPośrednik

Opis oferty5-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 30 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto to 5580 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Budynek oferujący około 1 700 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej do wynajęcia. W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260226

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Szczęśliwicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Szczęśliwicka
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia11
SprzedażPośrednik

Opis oferty3-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, w nowoczesnym biurowcu w na Ochocie, w okolicy ul. Szczęśliwickiej, (poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący się w biurowcu na warszawskiej Ochocie. Jedno pomieszczenie. Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy. Wyposażenie biura: -biurka, -krzesła obrotowe, -zamykane szafy na dokumenty, -kontenerki, -aparat telefoniczny Miesięczny koszt najmu netto to 4500 PLN + jednorazowa opłata aktywacyjna: 120 PLN/osobę. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja 2 miesiące, W cenie Najemca otrzymuje: -w pełni umeblowane biuro, -Dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego, -Dostęp do internetu- łącze współdzielone, symetryczne do 500 Mb/s, -Codzienne sprzątanie biura, -Klimatyzacja i ogrzewanie indywidualnie sterowane, -Media: woda i energia elektryczna, -Dostęp do powierzchni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, -Logo w widocznym miejscu na tablicy Wynajmującego, Lokalizacja: Sąsiedztwo przystanków autobusowych zapewnia stałe i sprawne połączenie z centrum miasta, dzięki czemu do budynku łatwo jest się dostać również środkami transportu publicznego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264490

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Jana Pawła II
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia11
SprzedażPośrednik

Opis oferty3-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Złote Tarasy, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący si e w biurowcu w samym centrum Warszawy. Jedno pomieszczenie. Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w centrum Warszawy. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe, -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna-sprzątanie biura w ramach umowy najmu Miesięczny koszt najmu netto to 4500 PLN + jednorazowa opłata aktywacyjna: 120 PLN/osobę. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. dodatkowe opłaty: -Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba, -Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz Zalety biura serwisowanego: -lokalizacja w samym centrum Warszawy -dwie recepcje przy wejściach do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie. -Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy. -Trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia. -nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i skorzystać z szerokiego wyboru herbat. -dostęp do powierzchni biurowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Opis budynku: Biurowiec oferuje na ośmiu kondygnacjach naziemnych ok. 23 500 m2 najwyższej jakości powierzchni biurowej do wynajęcia. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264495

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
5055 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu w okolicach ul. Marszałkowskiej i dwóch stacji metra, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: Od zaraz. Zamykane pomieszczenie wyposażone w wysokiej jakości biurka, fotele i szafki, posiadające niezależnie sterowaną klimatyzację, gwarantujące maksymalny poziom prywatności i bezpieczeństwa. System kontroli dostępu (przy wykorzystaniu karty). Biuro oferuje stanowiska pracy dla 4 osób. Cena jest uzależniona od długości okresu najmu i wynosi: -5055 PLN netto/mies. przy umowie na 12 miesięcy. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. W cenie Najemca otrzymuje: - dostęp do biura 24h/dobę 7 dni w tygodniu, - możliwość zarejestrowania firmy pod naszym adresem, - ogólnodostępną, reprezentacyjną strefę wspólną, - liczne eventy o formule networkingowej i merytorycznej, Kuchnia w pełni wyposażona. Obsługa: -usługi recepcyjne, -obsługa gości i sal spotkań, -przyjmowanie korespondencji, -serwis sprzątający Wsparcie IT: -podłączenie do infrastruktury, -sieć bezprzewodowa WiFi, -stałe łącze symetryczne, -możliwość wydzielenia prywatnej sieci VLAN (przewodowej i bezprzewodowej) -skaner, Wyposażenie w sprzęt biurowy. Całość uzupełnia niesamowity taras (500 m2) pokryty naturalną trawą. Umowa: -Minimalny okres najmu: 3 miesiące -Kaucja 1 miesiąc, Parking: -stanowisko na parkingu podziemnym: 1200 PLN/mies., -miejsce parkingowe zewnętrzne: 700 PLN/mies., -miejsce parkingowe tymczasowe: 10 PLN/godzina, Doskonała lokalizacja umożliwia dostęp do budynku wszystkimi środkami komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 256976

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
1800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia6
SprzedażPośrednik

1-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Jest to kreatywne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm oparte na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Pozwala z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Płatność uzależniona jest od ilości pracowników. Koszt dla jednej osoby to 1600-1800 PLN netto/mies. Oferta dla każdego Najemcy przygotowywana jest indywidualnie. W ramach opłaty, Najemca otrzymuje: -całodobowy dostęp, -Wi-Fi, -kawa i herbata, -przestrzeń eventowa, -telefonia IP, -funkcjonalna i wyposażona kuchnia, -w pełni umeblowane biuro, -sale konferencyjne, -pokoje do nieformalnych spotkań, -urządzenia wielofunkcyjne, -serwis sprzątający, Inne udogodnienia: -siłownia, -rowerownia, -prysznice, Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Przestrzeń jest: -dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, -przyjazna dla zwierząt, Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234078

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Jana Pawła II
6000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu niedaleko Galerii Złote Tarasy, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący si e w biurowcu w samym centrum Warszawy. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w centrum Warszawy. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe, -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna, -sprzątanie biura w ramach umowy najmu Miesięczny koszt najmu netto to 6000 PLN + jednorazowa opłata aktywacyjna: 120 PLN/osobę. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. dodatkowe opłaty: -Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba, -Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz Zalety biura serwisowanego: -lokalizacja w samym centrum Warszawy -dwie recepcje przy wejściach do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie. -Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy. -Trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia. -nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i skorzystać z szerokiego wyboru herbat. -dostęp do powierzchni biurowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Opis budynku: Biurowiec oferuje na ośmiu kondygnacjach naziemnych ok. 23 500 m2 najwyższej jakości powierzchni biurowej do wynajęcia. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260112

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
5500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia26

6-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 5 piętrze budynku biurowym w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Kameralne biuro z widokiem na panoramę Warszawy. Adres do rejestracji firmy gratis. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -wyposażenie w postaci biura/ biurek, krzeseł i szafki na dokumenty; -Koszty eksploatacyjne i media (prąd, woda, ochrona, wywóz śmieci, sprzątanie, itd.); -Dostęp do szybkiego internetu wifi i LAM; -Obsługę sekretarską i recepcyjną (obsługę poczty, korespondencji oraz gości klientów); -Skanowanie poczty wedle życzenia klienta; -Druk dokumentów w pakiecie 100 stron w przypadku Minibiura; -4h miesięcznie sali do spotkań dla 4 osób oraz zniżka 20% do pozostałych sa; -Całodobowy dostęp do biura 7 dni w tygodniu (klienci otrzymują karty dostępu oraz klucze do biura); -Nielimitowany dostęp do kuchni oraz pysznej kawy, herbaty i wody . Miesięczne koszty najmu to 5500 PLNnetto. Umowa: -czas nieokreślony, z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu brutto. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 201055

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
7900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia28
SprzedażPośrednik

Opis oferty8-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 7900 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Parking: -garaż podziemny(4 poziomy) - 80 EUR/ stanowisko/miesiąc, Bark możliwości jednorazowego najmu miejsca parkingowego. Niedaleko znajduje się Centrum Handlowe Arkadia z dużym parkingiem dla klientów. Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260211

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
6000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Obejrzyj budynek na filmie: https://www.youtube.com/shorts/pQ4Y5TMJ3EA Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Jest to kreatywne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm oparte na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Pozwala z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Płatność uzależniona jest od ilości pracowników. Koszt dla jednej osoby: od 1500 PLN netto/mies. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. W ramach opłaty, Najemca otrzymuje: -całodobowy dostęp, -Wi-Fi, -kawa i herbata, -przestrzeń eventowa, -telefonia IP, -funkcjonalna i wyposażona kuchnia, -w pełni umeblowane biuro, -sale konferencyjne, -pokoje do nieformalnych spotkań, -urządzenia wielofunkcyjne, -serwis sprzątający, Inne udogodnienia: -siłownia, -rowerownia, -prysznice, Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Przestrzeń jest: -dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, -przyjazna dla zwierząt, Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Wielkość biura podana jest orientacyjnie, gdyż uwzględnia dostęp do powierzchni wspólnych. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 263797

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
3800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3800 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 241593

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
2900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia9
SprzedażPośrednik

2-osobowe biuro serwisowane dla 2 osób na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Miesięczne koszty najmu to 2900 PLN dla umowy na czas nieokreślony z okresem wypowiedzenia 2-miesięcznym. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234984

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
3800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3800 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236139

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
2900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia7
SprzedażPośrednik

2-osobowe biuro serwisowane dla 2 osób na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2900 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236138

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
2100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia60

biuro serwisowane na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to to 350 EUR. Obecnie dostępne są pokoje 3-, 4-, 5-, 6-osobowe. Miesięczna opłata za stanowisko pracy w otwartej przestrzeni coworkingowej to 150 EUR. Miesięczna opłata za dedykowane stanowisko pracy w otwartej przestrzeni coworkingowej to 280 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Umowa: Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 178214

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
6400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia17
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Obejrzyj budynek na filmie: https://www.youtube.com/shorts/pQ4Y5TMJ3EA Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Jest to kreatywne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm oparte na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Pozwala z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Płatność uzależniona jest od ilości pracowników. Koszt dla jednej osoby to 1600-1800 PLN netto/mies. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. W ramach opłaty, Najemca otrzymuje: -całodobowy dostęp, -Wi-Fi, -kawa i herbata, -przestrzeń eventowa, -telefonia IP, -funkcjonalna i wyposażona kuchnia, -w pełni umeblowane biuro, -sale konferencyjne, -pokoje do nieformalnych spotkań, -urządzenia wielofunkcyjne, -serwis sprzątający, Inne udogodnienia: -siłownia, -rowerownia, -prysznice, Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Przestrzeń jest: -dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, -przyjazna dla zwierząt, Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Wielkość biura podana jest orientacyjnie, gdyż uwzględnia dostęp do powierzchni wspólnych. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260139

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Mszczonowska
6400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia17
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach centrum handlowego Blue City, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Obejrzyj budynek na filmie: https://www.youtube.com/shorts/pQ4Y5TMJ3EA Unikalny koncept łączący w sobie zalety prywatnego biura wysokiej jakości, z możliwością korzystania z otwartej przestrzeni coworkingowej, w ramach jednej umowy. Jest to kreatywne rozwiązanie dla szybko rozwijających się firm oparte na stałej miesięcznej opłacie za każdego pracownika. Pozwala z łatwością kształtować wielkość zespołu, w zależności od aktualnych potrzeb i sytuacji biznesowej. Płatność uzależniona jest od ilości pracowników. Koszt dla jednej osoby to 1600-1800 PLN netto/mies. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. W ramach opłaty, Najemca otrzymuje: -całodobowy dostęp, -Wi-Fi, -kawa i herbata, -przestrzeń eventowa, -telefonia IP, -funkcjonalna i wyposażona kuchnia, -w pełni umeblowane biuro, -sale konferencyjne, -pokoje do nieformalnych spotkań, -urządzenia wielofunkcyjne, -serwis sprzątający, Inne udogodnienia: -siłownia, -rowerownia, -prysznice, Parking w specjalnej ofercie abonamentowej: 200 -290 PLN netto/miesiąc za miejsce niededykowane na parkingu naziemnym lub podziemnym. Przestrzeń jest: -dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, -przyjazna dla zwierząt, Umowa: - jednomiesięczny okres wypowiedzenia lub umowa na czas określony -brak kaucji przy umowie najmu Opis budynku: 7-kondygnacyjny budynek klasy B+, oferujący biura na wynajem o łącznej powierzchni około 14 000 m2. Łatwy dostęp do komunikacji miejskiej i dobre połączenia z innymi dzielnicami miasta.W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się centra handlowe Blue City i CH Reduta, które oferują bogaty wybór restauracji i kawiarni. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Wielkość biura podana jest orientacyjnie, gdyż uwzględnia dostęp do powierzchni wspólnych. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 255034

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Wspólna
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Wspólna
8000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane w budynku usługowo-biurowy w samym centrum Warszawy niedaleko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Oferta z prowizją od Najemcy ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący si e w biurowcu w samym centrum Warszawy. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w centrum Warszawy. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe, -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna- sprzątanie biura w ramach umowy najmu Miesięczny koszt najmu netto to 8000 PLN + jednorazowa opłata aktywacyjna: 120 PLN/osobę. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. dodatkowe opłaty: -Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba, -Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz Zalety biura serwisowanego: -lokalizacja w samym centrum Warszawy -dwie recepcje przy wejściach do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie. -Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy. -Trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia. -nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i skorzystać z szerokiego wyboru herbat. -dostęp do powierzchni biurowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Parking: Obiekt zapewnia dostęp do około 140 podziemnych miejsc parkingowych. -200 EUR/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/116 m2, Opis budynku: Elegancki, nowoczesny Budynek biurowo-usługowy oferujący ok. 11 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek składa się z 11 kondygnacji naziemnych oraz 4 podziemnych. Na parterze i antresoli znajdują się przestrzenie handlowe. Zielone tarasy na dachu. Wewnętrzny dziedziniec. Budynek został wyposażony w rozwiązania techniczne takie jak klimatyzację, kontrolę dostępu, podnoszone podłogi czy kable światłowodowe. Lokalizacja: Niecałe 100 m dzieli budynek od stacji metra Centrum, a także od skrzyżowania ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich, co oznacza, że miejsce jest dobrze skomunikowane z resztą miasta. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Wielkość lokalu podana w ofercie jest orientacyjna. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard powierzchni serwisowanej. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 256984

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Wspólna
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Wspólna
6000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia11
SprzedażPośrednik

Opis oferty3-osobowe biuro serwisowane na 2 piętrze w budynku usługowo-biurowy w samym centrum Warszawy niedaleko stacji Metro Centrum, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Oferta z prowizją od Najemcy ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący si e w biurowcu w samym centrum Warszawy. Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w centrum Warszawy. Wysoki standard powierzchni biurowej: -możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe, -dostęp do światła dziennego -indywidualnie sterowana klimatyzacja -WiFi na całej powierzchni centrum biznesowego -gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna- sprzątanie biura w ramach umowy najmu Miesięczny koszt najmu netto to 6000 PLN + jednorazowa opłata aktywacyjna: 120 PLN/osobę. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. dodatkowe opłaty: -Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba, -Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN Umowa: -czas określony: 3/6/12 miesięcy -kaucja:dwumiesięczny czynsz Zalety biura serwisowanego: -lokalizacja w samym centrum Warszawy -dwie recepcje przy wejściach do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie. -Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy. -Trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia. -nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i skorzystać z szerokiego wyboru herbat. -dostęp do powierzchni biurowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Parking: Obiekt zapewnia dostęp do około 140 podziemnych miejsc parkingowych. -200 EUR/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/116 m2, Opis budynku: Elegancki, nowoczesny Budynek biurowo-usługowy oferujący ok. 11 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Budynek składa się z 11 kondygnacji naziemnych oraz 4 podziemnych. Na parterze i antresoli znajdują się przestrzenie handlowe. Zielone tarasy na dachu. Wewnętrzny dziedziniec. Budynek został wyposażony w rozwiązania techniczne takie jak klimatyzację, kontrolę dostępu, podnoszone podłogi czy kable światłowodowe. Lokalizacja: Niecałe 100 m dzieli budynek od stacji metra Centrum, a także od skrzyżowania ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskich, co oznacza, że miejsce jest dobrze skomunikowane z resztą miasta. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Wielkość lokalu podana w ofercie jest orientacyjna. Zdjęcia przedstawiają ogólny standard powierzchni serwisowanej. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260061

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
3800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3800 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260100