Biuro, mokotów
Do wynajęcia biuro o powierzchni 374 m2, położone w nowoczesnym biurowcu, Warszawa Mokotów STANDARD: dostosowany system klimatyzacji otwierane okna podwieszane sufity wysokość pomieszczeń 2,68m energooszczędne oświetlenie led standad shell & core kameralny charakter budynku ATUTY: możliwość dowolnej aranżacji powierzchni biurowej przyjazne środowisko pracy Co Working, Brain Embassy, najem hybrydowy DOSTĘPNOŚĆ: Dostępne od zaraz KOSZT: 11,50 EUR/m2 netto - stawka bazowa czynszu 24 PLN/m2 netto - opłata eksploatacyjna 1:50 współczynnik miejsc parkingowych 70 EUR parking Zapraszam do kontaktu. Poszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia klimatyzowane biuro z balkonem.Wysokość do sufitu - 3 m. Biuro składa się z:recepcja lub gabinetotwarta powierzchnia na ok. 10 stanowisk pracy (open space)3 gabinety (możliwość zmiany aranżacji na open space lub gabinety)korytarzaneks kuchenny WC (męski oraz damski)serwerowniaZapraszam do kontaktu.Dostęp do szerokiego wyboru biur w całej Warszawie. Budynek:Kameralny budynek biurowy zlokalizowany na Służewcu. Bardzo dobry standard wykończenia wnętrz. Możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami najemcy.Na parterze mieści się całodobowa recepcja z ochroną i hall windowy (winda panoramiczna).English description:Air-conditioned office with balcony for rent.Height to ceiling - 3 m. The office consists of:reception or officeopen area for about 10 workstations (open space)3 offices (possibility of changing the arrangement to open space or offices)corridorkitchenette WC (men's and women's)server roomPlease contact me.A wide selection of offices throughout Warsaw. PodstawowePowierzchnia : 245,00 mkw.Czynsz za mkw. : 50,00 PLNPiętro : 2VAT : 23%Warunki handloweKoszty eksploatacyjne m2 : 25,00 PLNWspół. pow. wspól. (%) : 10,00 %Min. okres najmu (lat) : 1Parking naziemny - miejsce : 250 PLNDostępne w budynku : brak, StandardKlimatyzacja : TakWentylacja wymuszona : TakOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : NiePodnoszone podłogi : NieŚwiatłowód : TakOkablowanie komputerowe : TakOkablowanie elektryczne : TakOkablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynkuOchrona : TakMonitoring : NieRecepcja : TakBezpieczeństwoKontrola dostępu : NieCzujniki dymu : NieTryskacze : NieAlarm : NieInformacje o budynkuRok budowy : 2002Powierzchnia całkowita : 2 500 mkw.Powierzchnia biurowa netto : 2 500 mkw.Powierzchnia typowego piętra : 500 m2Kondygnacje naziemne : 6Winda : TakCertyfikat zielonego budynku : brakNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Do wynajęcia biuro 315m2, 2 kondygnacje bez windy, w budynku wolnostojącym z 1965r., Mokotów, Służew. Doskonały na biuro, kancelarię, showroom, gabinet kosmetyczny, salon piękności, biuro projektowe, biuro rachunkowe, salon tatuażu. Cena: 7900 zł + media wg zużycia (prąd, woda, gaz). Wymagana kaucja. Wygodna lokalizacja, do metra Wilanowska 850m, do metra Służew 600m, jedynie 280 m do przystanków autobusowych i tramwajowych z szybkim dojazdem do innych dzielnic. Skrzyżowanie głównych ciągów komunikacyjnych (Puławska, Wilanowska). W okolicy liczne sklepy i punkty usługowe. Centra handlowe CH Land oraz Galeria Mokotów. Tuż obok przedszkole i szkoła podstawowa. Biuro to: =parter: * dwa połączone pokoje (30m+ 20m); * kuchnia; * łazienka; * wyjście na duży taras; =piętro: * trzy odrębne pokoje; * łazienka; * toaleta; * wyjście na duży taras. Miejsca parkingowe dla 3 pojazdów. Dom przystosowany do funkcji biurowej, w każdym pokoju rozprowadzona sieć komputerowa. Stabilne, szerokopasmowe podłączenie do internetu od dwóch niezależnych dostawców. Biuro jest dostępne bez mebli. Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Do wynajęcia od zaraz lokal o powierzchni 185 m2, stanowiący piętro budynku biurowego położonego w Dolinie Służewieckiej granicy Mokotowa/ Ursynowa.Możliwość wykorzystania lokalu jako: Biuro , Usługi itp.Lokal posiada: klimatyzację, światłowód, system alarmowy, monitoring, bramofon.Na terenie posesji są 2 miejsca parkingowe przypisane do tego biura.Przed posesją bezpłatny parking.Omawiany lokal aktualnie podzielony jest następująco:- posiada 3 pokoje biurowe po około 13 m2.- powierzchnię otwartą o wielkości około 100 m2,- aneks kuchenny o powierzchni 10 m2,- recepcję o powierzchni 14 m2,- łazienkę / wc, umywalka, kabina prysznicowa / ,- serwerownię.Lokal do wynajęcia posiada umeblowany aneks kuchenny.Powierzchnie biurowe nie umeblowane. Jest możliwość dokonania adaptacji powierzchni do potrzeb najemcy / ściany karton gips /.Kaucja w wysokości miesięcznej opłaty za wynajem.Opłata za wynajem wynosi 7 500 zł + VAT. Kaucja w wysokości miesięcznej opłaty za wynajem.Do ceny za wynajem dochodzą opłaty :- licznikowe / prąd oraz centralne ogrzewanie /,- opłata zryczałtowana za ciepłą i zimną wodę oraz ścieki- 20 zł od osoby za miesiąc,- odpady komunalne -- wg Umowy z firmą z MPO,- oświetlenie posesji, sprzątanie i odśnieżanie posesji, kwiaty na terenie posesji, dekoracje świąteczne, ochrona i monitoring -- 150 zł.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Budynek:Racławicka Point to nowoczesny, 6-kondygnacyjny budynek biurowy położony na warszawskim Mokotowie, oferujący ok. 2 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra wynosi ok. 470 m2. Do standardu budynku Racławicka Point należy system ponoszonych podłóg, podwieszone sufity, klimatyzacja z nawilżaniem. Przeszklenia zapewniają dużą ilość światła dziennego. Powierzchnie biurowe wykończone są w wysokim standardzie. Budynek oferuje także 47 miejsc parkingowych w garażu podziemnym.Lokalizacja:Bardzo dobra lokalizacja biurowca - bliskość stacji metra, linii tramwajowych oraz autobusowych zapewni przyszłym Najemcom komfortowy dojazd do biura z praktycznie każdej dzielnicy Warszawy. Dojazd na lotnisko zajmuje zaledwie 5 minut, a do centrum miasta ok 10. Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 38,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 3,16 % Min. okres najmu (lat) : 3 Parking naziemny - miejsce : 80 EUR Parking podziemny - miejsce : 100 EURStandard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Nie Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : NieBezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : TakBezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Nie Alarm : TakInformacje o budynku Rok budowy : 2011 Powierzchnia całkowita : 1 977 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 1 918 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 471 m2 Kondygnacje naziemne : 6 Kondygnacje podziemne : 2 Winda : Tak Współ. miejsc parkingowych : 40Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
W ofercie na wynajem posiadamy, jedyne w swoim rodzaju, biuro u fenomenalnym układzie pomieszczeń: mała przestrzeń, na której zostały zaprojektowane 3 odrębne pokoje, stworzona z myślą o najbardziej wymagających klientach. Wszystkie pokoje są klimatyzowane. Biuro dostępne jest od ręki, zostało odremontowane i czeka na nowego najemcę!Cena ofertowa nie zawiera opłat administracyjnych, które wyliczane są indywidualnie dla każdej powierzchni. Oferujemy elastyczne warunki najmu.Serdecznie zapraszam do kontaktu!
Elastyczny okres najmu! Biuro umeblowane dostępne od zaraz!DOSTĘPNE MODUŁY BIUROWE: 40m2, 105m2, 120m2, 126m2, 130m2, 139m2, 142m2, 169m2OPISStandard:- klimatyzacja- podwieszany sufit- wykładzina- ścianki działowe karton - gips- winda- otwierane okna- toalety w częściach wspólnych- własny aneks kuchennyMiejsca garażowe w garażu podziemnym płatne dodatkowoDogodna lokalizacja przy jednej z głównych arterii łączących centrum Warszawy z Sadybą i Wilanowem,Bezpośrednie sąsiedztwo kilku przystanków autobusowych zapewnia bardzo dobrą komunikację. W pobliżu budynku znajduje się przystanek autobusowy Dolna 01, przy którym zatrzymują się autobusy linii: 116, 130, 166, 172, 195, 501, 503, 519, 522.
Mam przyjemność zaoferować Państwu wynajem przestronnego biura przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie:Powierzchnia: 292 metrów kwadratowychCena za metr: do negocjacji To bardzo przestronne biuro, idealne dla firm poszukujących większej przestrzeni. Co więcej, lokalizacja przy ulicy Bukowińskiej jest korzystna ze względu na komunikację miejską. W okolicy znajduje się Metro Wilanowska, co ułatwia dostęp do różnych części miasta.Biuro jest wyposażone w nowoczesne udogodnienia, takie jak:KlimatyzacjaSzybki internetMonitoringWindaDodatkowo, w okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie i sklepy, co sprawia, że jest to atrakcyjne miejsce do pracy.Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wynajmem tego biura, zachęcam do skontaktowania się z agentem Wojciechem Cieślukowskim z agencji Wilsons Nieruchomości, aby uzyskać więcej szczegółów i umówić się na oględziny. Powodzenia w poszukiwaniach!
Mam przyjemność zaoferować Państwu wynajem przestronnego biura przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie:Powierzchnia: 258 metrów kwadratowychCena za metr: do negocjacji To bardzo przestronne biuro, idealne dla firm poszukujących większej przestrzeni. Co więcej, lokalizacja przy ulicy Bukowińskiej jest korzystna ze względu na komunikację miejską. W okolicy znajduje się Metro Wilanowska, co ułatwia dostęp do różnych części miasta.Biuro jest wyposażone w nowoczesne udogodnienia, takie jak:KlimatyzacjaSzybki internetMonitoringWindaDodatkowo, w okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie i sklepy, co sprawia, że jest to atrakcyjne miejsce do pracy.Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wynajmem tego biura, zachęcam do skontaktowania się z agentem Wojciechem Cieślukowskim z agencji Wilsons Nieruchomości, aby uzyskać więcej szczegółów i umówić się na oględziny. Powodzenia w poszukiwaniach!
Mam przyjemność zaoferować Państwu wynajem przestronnego biura przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie:Powierzchnia: 522 metrów kwadratowychCena za metr: do negocjacji To bardzo przestronne biuro, idealne dla firm poszukujących większej przestrzeni. Co więcej, lokalizacja przy ulicy Bukowińskiej jest korzystna ze względu na komunikację miejską. W okolicy znajduje się Metro Wilanowska, co ułatwia dostęp do różnych części miasta.Biuro jest wyposażone w nowoczesne udogodnienia, takie jak:KlimatyzacjaSzybki internetMonitoringWindaDodatkowo, w okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie i sklepy, co sprawia, że jest to atrakcyjne miejsce do pracy.Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wynajmem tego biura, zachęcam do skontaktowania się z agentem Wojciechem Cieślukowskim z agencji Wilsons Nieruchomości, aby uzyskać więcej szczegółów i umówić się na oględziny. Powodzenia w poszukiwaniach!
Mam przyjemność zaoferować Państwu wynajem przestronnego biura przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie:Powierzchnia: 257 metrów kwadratowychCena za metr: do negocjacji To bardzo przestronne biuro, idealne dla firm poszukujących większej przestrzeni. Co więcej, lokalizacja przy ulicy Bukowińskiej jest korzystna ze względu na komunikację miejską. W okolicy znajduje się Metro Wilanowska, co ułatwia dostęp do różnych części miasta.Biuro jest wyposażone w nowoczesne udogodnienia, takie jak:KlimatyzacjaSzybki internetMonitoringWindaDodatkowo, w okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie i sklepy, co sprawia, że jest to atrakcyjne miejsce do pracy.Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wynajmem tego biura, zachęcam do skontaktowania się z agentem Wojciechem Cieślukowskim z agencji Wilsons Nieruchomości, aby uzyskać więcej szczegółów i umówić się na oględziny. Powodzenia w poszukiwaniach!
Oferuję na wynajem przestronne biuro o powierzchni 292,38 m2 położone na Mokotowie przy ulicy Bukowińskiej. Lokal znajduję się w wysokiej klasy budynku biurowym z recepcją przy wejściu. Atuty nieruchomości: - Przestrzeń: Duża powierzchnia biurowa dająca możliwości do własnej aranżacji. - Udogodnienia: Lokal jest klimatyzowany. - Możliwości: Można wykupić miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Biuro składa się z: - 2 open space, - 2 pokoje biurowe, - sala spotkań, - aneks kuchenny, - pomieszczenie techniczne na serwerownię. Otoczenie: Przy budynku znajduje się wiele punktów usługowych w tym sklepy, restauracje. W okolicy znajdują się uczelnie oraz Wodny Wodny Park "Warszawianka". Lokalizacja: W odległości ok. 200 m znajduje się stacja metra Wilanowska, pętla autobusowa i tramwajowa, z których odjeżdża wiele linii autobusowych, w tym nocnych. Koszty: Cena najmu wynosi 16 972 zł (netto). Do opłaty najmu doliczyć należy opłaty za media plus opłaty eksploatacyjne 8 479 zł. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Budynek:Mokotów Plaza to 5 kondygnacyjny budynek klasy A, oferujący około 15400 m2 funkcjonalnej powierzchni biurowej. Regularny kształt i duża powierzchnia pięter pozwalają najemcom na dowolną aranżację powierzchni.Wykorzystanie najwyższej jakości materiałów oraz nowoczesnych technologii zapewniają z kolei wygodę i bezpieczeństwo. Przeszklone i wysokie na dwie kondygnacje nowoczesne lobby recepcyjne z dostępem do bezprzewodowego internetu tworzy wyjątkowo przestronną i reprezentacyjną strefę dla oczekujących gości i świadczy o wysokim standardzie budynku.English description:Mokotów Plaza I is a high class office building offering over 15.000 m2 of modern office space on five storeys. Regular shaped floors with good natural light access ensure full flexibility in space planning and a comfortable work environment for Tenants. Prominently located in the new business centre of Warsaw - the Mokotów district, at Postepu Street, Mokotów Plaza ensures easy access to the international Okęcie Airport (10 minutes by car), to the city centre (15 minutes) and convenient access to the public transport. It is situated in proximity of one of the biggest retail malls in Warsaw - Galeria Mokotów.Warunki handlowe Koszty eksploatacyjne m2 : 25,00 PLN Współ. pow. wspól. (%) : 5,80 % Min. okres najmu (lat) : 1 Parking naziemny - miejsce : 75 EUR Parking podziemny - miejsce : 75 EUR Dostępne w budynku : kantyna, parking dla rowerów, Standard Klimatyzacja : Tak Wentylacja wymuszona : Tak Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Tak Podnoszone podłogi : Tak Światłowód : Tak Okablowanie komputerowe : Tak Okablowanie elektryczne : Tak Okablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynku Ochrona : Tak Monitoring : Tak Recepcja : TakBezpieczeństwo Kontrola dostępu : Tak Czujniki dymu : Tak Tryskacze : Tak Alarm : TakInformacje o budynku Rok budowy : 2009 Powierzchnia całkowita : 15 300 mkw. Powierzchnia biurowa netto : 15 300 mkw. Powierzchnia typowego piętra : 3 130 m2 Kondygnacje naziemne : 5 Kondygnacje podziemne : 5 Winda : Tak Certyfikat zielonego budynku : nie Współ. miejsc parkingowych : 60Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność
Podstawowe informację:Oferuję na wynajem biuro (292,38 m2) położone na Mokotowie przy ulicy Bukowińskiej.Zalety nieruchomości:Powierzchnia biurowa w wysokiej klasy budynku biurowym przy stacji metra Wilanowska. Dostępne miejsca parkingowe. Lokalizacja i Komunikacja:Przy budynku znajduje się Biedronka, poczta, restauracje, pizzeria, cukiernia, bankomat czy paczkomat. W okolicy znajduje się SGH, SGGW, park, stacja paliw, Wodny Park "Warszawianka". Niedaleko jest także wiele punktów usługowych: liczne restauracje, Żabka, kawiarnia, apteka, przychodnia czy siłownia. W odległości ok. 200 m znajduje się stacja metra Wilanowska, pętla autobusowa i tramwajowa, z których odjeżdża wiele linii autobusowych, w tym nocnych.Opis nieruchomości:Recepcja budynkowa przy wejściu. Układ powierzchni to: w większości open space x2 + pokoje biurowe (2), sala spotkań, aneks kuchenny, pomieszczenie techniczne na serwerownię. Lokal jest klimatyzowany, idealny pod działalność biurową. Cena najmu wynosi 17 525 zł (netto). Do opłaty najmu doliczyć należy opłaty za media plus opłaty eksploatacyjne (8479,02 zł)Proszę o kontakt również, jeśli szukasz lokalu o innych parametrach.Dysponuję bogatą ofertę lokali, z przyjemnością pomogę Ci znaleźć ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).
Oferuję na wynajem biuro (292,38 m2) położone na Mokotowie przy ulicy Bukowińskiej. Powierzchnia biurowa w wysokiej klasy budynku biurowym przy stacji metra Wilanowska. Recepcja budynkowa przy wejściu. Układ powierzchni to: w większości open space x2 + pokoje biurowe (2), sala spotkań, aneks kuchenny, pomieszczenie techniczne na serwerownię. Lokal jest klimatyzowany, idealny pod działalność biurową. Dodatkowo można wykupić miejsca parkingowe w garażu podziemnym. OTOCZENIEPrzy budynku znajduje się Biedronka, poczta, restauracje, pizzeria, cukiernia, bankomat czy paczkomat. W okolicy znajduje się SGH, SGGW, park, stacja paliw, Wodny Park "Warszawianka". Niedaleko jest także wiele punktów usługowych: liczne restauracje, Żabka, kawiarnia, apteka, przychodnia czy siłownia. W odległości ok. 200 m znajduje się stacja metra Wilanowska, pętla autobusowa i tramwajowa, z których odjeżdża wiele linii autobusowych, w tym nocnych.Cena najmu wynosi 16 972 zł (netto). Do opłaty najmu doliczyć należy opłaty za media plus opłaty eksploatacyjne (8 479 zł). Zapraszam do kontaktu i na prezentację!W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!
Do wynajęcia powierzchnia biurowa - obecnie 2 oddzielne modułu znajdujące się obok siebie.Budynek:Prestiżowy kompleks budynków biurowych z częścią handlową, położony w znakomitej lokalizacji na pograniczu Śródmieścia i Mokotowa. Lokalizacja kompleksu zapewnia bardzo dobry dostęp do transportu miejskiego (metro, tramwaj, autobus). Kompleks składa się z trzech połączonych ze sobą budynków, z których każdy posiada oddzielne wejście. W budynku dostępna jest duża ilość miejsc parkingowych. Galeria handlowa znajduje się w najniższych częściach kompleksu.PodstawowePowierzchnia : 507,00 mkw.Czynsz za mkw. : 22,00 EURPiętro : 8VAT : 23%Warunki handloweKoszty eksploatacyjne m2 : 27,50 PLNWspół. pow. wspól. (%) : 10,00 %Min. okres najmu (lat) : 5Parking podziemny - miejsce : 200 EURDostępne w budynku : bankomat, kiosk, parking dla rowerów, pralnia, restauracja, StandardKlimatyzacja : TakWentylacja wymuszona : NieOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : TakPodnoszone podłogi : TakŚwiatłowód : TakOkablowanie komputerowe : TakOkablowanie elektryczne : TakOkablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynkuOchrona : TakMonitoring : TakRecepcja : TakBezpieczeństwoKontrola dostępu : TakCzujniki dymu : TakTryskacze : TakAlarm : NieInformacje o budynkuRok budowy : 2013Powierzchnia całkowita : 40 886 mkw.Powierzchnia biurowa netto : 37 650 mkw.Powierzchnia typowego piętra : 1 000 m2Kondygnacje naziemne : 22Kondygnacje podziemne : 4Winda : TakCertyfikat zielonego budynku : breeam in-useWspół. miejsc parkingowych : 73Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Gotowe biuro do wynajęcia na elastycznych warunkach, z dostępem do wyposażonej współdzielonej kuchni, salki do spotkań oraz budek telefonicznych na przestrzeni wspólnej. Dodatkowym atutem jest dedykowany rowerzystom prysznic dostępny na piętrze.Biuro znajduje się w eleganckim, kameralnym biurowcu zlokalizowanym w biznesowej części Mokotowa. Przeszklona elewacja nadaje nowoczesnego wyglądu oraz zapewnia doskonały dostęp światła dziennego. Lokalizacja gwarantuje dogodny dostęp do linii autobusowych i tramwajowych, w odległości 7-minutowego spaceru znajduje się stacja kolejowa Warszawa Służewiec. Atutem budynku są uchylne okna oraz parking podziemny dla najemców.Nowe, narożne biuro przeznaczone dla maksymalnie 12 osób. Duże, otwierane okna pozwalają na komfortową pracę.Powierzchnia składa się z dwóch gabinetów, połączonych wewnętrznymi drzwiami. Umeblowanie zgodne z potrzebami najemcy.Powierzchnia jest wykończona, gotowa do wejścia od zaraz.Nasza oferta dostarcza:- umeblowane powierzchnie, wyposażone w ergonomiczne biurka i krzesła oraz szafki,-sale konferencyjne, umożliwiające spotkania w grupie i organizacje prezentacji,-strefę chillout, miejsce odpoczynku w otoczeniu małej biblioteczki, która jest do użytku najemców,- budki telefoniczne na częściach wspólnych,-przestronną kuchnię oraz punkty kawowe.Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 5280 zł.Elastyczna umowa na okres 12 miesięcy, bez zbędnych formalności, wszystko na jednej fakturze.Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń o różnym metrażu dostosowanych do liczby pracowników.Zapraszam do obejrzenia nieruchomości na żywo.---Nie możesz znaleźć odpowiedniej propozycji? Skontaktuj się ze mną lub przeglądaj więcej ofert na stronie internetowej BNM - Real Estate Advisory.Podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. W większości biurowców należy również doliczyć koszty eksploatacyjne, współczynniki powierzchni wspólnych oraz koszty zużycia energii. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Do wynajęcia biuro 665,29 m2 NLA w fantastycznym biurowcu, Warszawa Mokotów.Bez prowizji! Ale z uśmiechem :)STANDARD:reprezentacyjna recepcja ze strefą relaksubiuro jasne, doskonale doświetloneparking zewnętrzny biletowanyukład gabinetowy + 1 duży open spacesala konferencyjna (z mobilną ścianką dzielącą na 2 mniejsze)wykładzinafloor boxysystem kontroli dostępuszklane ścianki działowetoalety na piętrzewłasna kuchniawłasna klimatyzowana serwerowniaATUTY:Budynek wyróżnia się jakością wykonania i dbałością o szczegóły. Zapewnia bardzo wysoki komfort pracy swoim najemcom.Szybki dojazd do trasy S79komunikacja miejskaKOSZT:15,50 EUR / m2 netto - stawka bazowa czynszu27,95 PLN / m2 netto - service chargeZapraszam do kontaktu!Poszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia biuro 391 m2 NLA w fantastycznym biurowcu, Warszawa Mokotów.Bez prowizji! Ale z uśmiechem :)STANDARD:reprezentacyjna recepcja ze strefą relaksubiuro jasne, doskonale doświetlonewykładzinafloor boxysystem kontroli dostęputoalety na piętrzewłasna kuchniawłasna klimatyzowana serwerowniaATUTY:Budynek wyróżnia się jakością wykonania i dbałością o szczegóły. Zapewnia bardzo wysoki komfort pracy swoim najemcom.Szybki dojazd do trasy S79komunikacja miejskaKOSZT:15,50 EUR / m2 netto - stawka bazowa czynszu27,95 PLN / m2 netto - service chargeZapraszam do kontaktu!Poszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia biuro 204 m2 NLA w fantastycznym biurowcu, Warszawa Mokotów.Bez prowizji! Ale z uśmiechem :)STANDARD:reprezentacyjna recepcja ze strefą relaksubiuro jasne, doskonale doświetlonewykładzinafloor boxysystem kontroli dostęputoalety na piętrzewłasna kuchniawłasna klimatyzowana serwerowniaATUTY:Budynek wyróżnia się jakością wykonania i dbałością o szczegóły. Zapewnia bardzo wysoki komfort pracy swoim najemcom.Szybki dojazd do trasy S79komunikacja miejskaKOSZT:15,50 EUR / m2 netto - stawka bazowa czynszu27,95 PLN / m2 netto - service chargeZapraszam do kontaktu!Poszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia biuro 812 m2 NLA w fantastycznym biurowcu, Warszawa Mokotów.Bez prowizji! Ale z uśmiechem :)STANDARD:reprezentacyjna recepcja ze strefą relaksubiuro jasne, doskonale doświetloneparking zewnętrzny biletowanyukład mieszany: openspace, gabinety, duże pokojesala konferencyjna (z mobilną ścianką dzielącą na 2 mniejsze)wykładzinafloor boxysystem kontroli dostępuszklane ścianki działowetoalety na piętrze2 własne aneksy kuchenne (jeden z szatnią)własna klimatyzowana serwerowniaATUTY:Budynek wyróżnia się jakością wykonania i dbałością o szczegóły. Zapewnia bardzo wysoki komfort pracy swoim najemcom.Szybki dojazd do trasy S79Komunikacja miejskaKOSZT:15,50 EUR / m2 netto - stawka bazowa czynszu27,95 PLN / m2 netto - service chargeZapraszam do kontaktu!Poszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Wynajmę przestronny lokal użytkowy idealny na Studio Pilates / Yoga lub Biuro. Lokalizacja Dolny Mokotow.Od trzech lat jest to świetnie funkcjonujące Studio Yogi/Pilates z obszernym gronem klientów.Lokal z południowo-zachodnią ekspozycją wykończony w wysokim standardzie. Na apartament o pow. 110 m2 składa się:- trzy sale do ćwiczeń- kuchnia/ pom.socjalne- toaleta - słoneczny taras- centralna klimatyzacja- światłowód Wi-Fi / TV kablowa UPC- miejsca parkingowe na terenie osiedla bez ograniczeń Apartamentowiec zbudowany przez Skańska Sweden na ogrodzonym i strzeżonym terenie z licznymi udogodnieniami dla mieszkańców- Recepcja / Concierge - dedykowany do Apt. Konserwator 24/7- serwis sprzątający (na żądanie)- myjnia samochodowa (na żądanie)- Ochrona 24h- Basen, Jacuzzi - 2 x Sauny Tylo Sweden- Centrum Fitness - Kort tenisowy- Boisko do koszykówki - Ping-Pong- Taras Widokowy na ostatniej kondygnacji z 360 Panorama Warszawy- Plac zabaw dla dzieci- liczne mieszkania Ambasad w tym USA- możliwość swobodnego parkowania na terenie otoczonym pięknym drzewostanem. Kontakt bezpośredni: (użyj formularza kontaktowego)
G8 Property Group - Baza Wszystkich NieruchomościWe Speak English and RussianDo wynajęcia lokal biurowy na Mokotowie :- Metraż 129m2- Budynek biurowy- Ostatnie piętro w biurowcu- balkon/taras- Duże witryny wychodzące na dwie strony - Biuro dobrze doświetlone- 2 osobne pokoje plus open space i salka konferencyjna - Serwerownia- Możliwość wynajęcia miejsc parkingowych podziemnych- Topowa lokalizacja! - Cena 13500 netto plus podatek VAT - Dodatkowo tylko media - zużycieZachęcam do kontaktu, chętnie przedstawię nieruchomość.Mehman SuleymanovSpecjalista ds. nieruchomości G8 Property Group Sp. z o.o.nr576286888Ul. Kolejowa 47/25 u1, 01-210 Warszawa Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Biuro o powierzchni 61,75 m² netto / 74,10 m² brutto w biurowcu na MokotowieOferuję do wynajęcia biuro o powierzchni 61,75 m² netto (74,10 m² brutto), zlokalizowane w nowoczesnym biurowcu w pobliżu skrzyżowania ulic Cybernetyki i Obrzeżnej na Mokotowie. To doskonała propozycja dla firm szukających funkcjonalnej przestrzeni w dogodnej lokalizacji.Dostępność:Od zarazOpis biura:Funkcjonalny układ kondygnacji budynku zapewnia wygodę i efektywność w planowaniu przestrzeniNa każdym piętrze dostępny węzeł sanitarny oraz w pełni wyposażony aneks kuchennyMożliwość wynajmu sali konferencyjnej na godzinyTrzy nowoczesne windy zapewniają szybki dostęp do biuraUdogodnienia:Wykładziny dywanoweKlimatyzacja dla komfortu pracyDostęp do zaplecza socjalnego (kuchnia, toalety)Sala konferencyjna do dyspozycjiParking podziemny dla najemcówDostęp do szybkiego InternetuCałodobowa ochrona i kontrola dostępu do budynkuMiejsca parkingowe w garażu podziemnymBezpośrednie sąsiedztwo:Galeria Mokotów, apteka, restauracje, sklepy spożywczeKlinika medyczna, fryzjer, przedszkoleKoszt najmu:Koszt netto: 7 780,50 zł / miesiącKoszt brutto: 9 570,02 zł / miesiącZapraszam do kontaktu i na prezentację!Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Konrad Katner515946161For rent: 61.75 m² net office space / 74.10 m² gross in MokotówWe offer for rent a 61.75 m² net (74.10 m² gross) office in a modern office building near the intersection of Cybernetyki and Obrzeżna streets in Mokotów. This is an excellent offer for companies looking for a functional space in a convenient location.Availability:ImmediatelyOffice description:The building provides a functional floor layout for effective space planningEach floor has a sanitary node and a fully equipped kitchenetteHourly conference room rental is availableThree modern elevators ensure quick access to the officeAmenities:Carpeted floorsAir-conditioning for comfortAccess to social facilities (kitchen, toilets)Conference room available for useUnderground parking for tenantsHigh-speed internet access24-hour security and building access controlParking spaces in the underground garageNearby facilities:Galeria Mokotów, pharmacy, restaurants, grocery storesMedical clinic, hairdresser, kindergartenRental cost:Net cost: 7,780.50 PLN / monthGross cost: 9,570.02 PLN / monthContact us for more information and to schedule a viewing!The announcement does not constitute a commercial offer as defined by the Civil Code.Konrad Katner515946161
REPREZENTACYJNE BIURO NA STARY MOKOTOWIE TUŻ PRZY STACJI METRA RACŁAWICKA3 oddzielne pokoje | klimatyzacja | funkcjonalny układ | w pełni umeblowane i wyposażone****ROZKŁAD, STANDARD:Lokal o powierzchni 106 m kw. przystosowany do prowadzenia działalności biurowej. Składa się z:- 3 pokoi o powierzchni 30 m kw., 18,5 m kw. oraz 18,5 m kw. - oddzielnej kuchni- łazienki - hallu wejściowegoWe wszystkich pomieszczeniach klimatyzacja, kuchnia w pełni wyposażona (lodówka, zmywarka, mikrofalówka, naczynia, kawiarka), oryginalne piece, pełne umeblowanie. LOKALIZACJA:Historyczna części dzielnicy Mokotów, która w znacznym stopniu zachowała swój unikalny przedwojenny charakter, pomimo rozwoju i zmian zachodzących w Stolicy.Na Starym Mokotowie można znaleźć liczne budynki z okresu przedwojennego o zróżnicowanej architekturze: kamienice, wille i rezydencje. Znany z urokliwych uliczek, alejek i placów, które zachowały klimat dawnych lat. Stary Mokotów, zwłaszcza przy głównych szlakach komunikacyjnych obfituje w kawiarnie, sklepy, restauracje i klimatyczne miejsca spotkań. Okolica kojarzona jest z przyjazną, zżytą z okolicą społecznością, która dba o lokalne tradycje i historię dzielnicy.Okolica obfituje w zielone przestrzenie: parki i ogrody. Wśród nich słynny Park Morskie Oko, Park Arkadia z Królikarnią czy Park Gustawa Orlicz-Dreszera.Niewątpliwie, ogromnym atutem Starego Mokotowa jest jego unikalny klimat, który przyciąga szukających spokoju, zielonej okolicy z doskonałym dostępem do centrum miasta. Rozbudowana sieć transportu miejskiego: I linia metra, siatka połączeń autobusowych i tramwajowych.DODATKOWE INFORMACJE:Dodatkowo płatny czynsz administracyjny oraz zużycie prądu.Zapraszam na prezentację. ——————————————KONTAKT:Łukasz Hetman+48730 006 806 (licencja zawodowa nr 25650)Przedstawiona wyżej oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma charakter informacyjny. Partners International dokłada starań, aby treści przedstawione w naszych ofertach były aktualne i rzetelne. Dane dotyczące ofert uzyskano na podstawie oświadczeń wynajmujących.Jako biuro nieruchomości pobieramy za usługę pośrednictwa wynagrodzenie w formie prowizji.——————————————CONTACT:Łukasz Hetman+48730 006 806 (professional license No. 25650)Outlined above proposal is not a commercial offer for the purposes of the law but is informative. All data relating to real estate was obtained on the basis statements of the Landlords.As a real estate agency we charge a commission.——————————————REPRESENTATIVE OFFICE IN OLD MOKOTOW RIGHT BY THE RACŁAWICKA METRO STATION3 separate rooms | air conditioning | functional layout | fully furnished and equipped****LAYOUT, STANDARD:Premises with an area of 106 sq m adapted for conducting office activities.Consists of:- 3 rooms with an area of 30 sq m, 18.5 sq m and 18.5 sq m- separate kitchen- bathroom- entrance hallAir conditioning in all rooms, fully equipped kitchen (fridge, dishwasher, microwave, dishes, coffee maker), original stoves, full furniture.LOCATION:Historic part of the Mokotów district, which has largely retained its unique pre-war character, despite the development and changes taking place in the capital.In Old Mokotów you can find numerous buildings from the pre-war period with diverse architecture: tenement houses, villas and residences. Known for its charming streets, alleys and squares that have preserved the atmosphere of the old days. Old Mokotów, especially on the main communication routes, abounds in cafes, shops, restaurants and atmospheric meeting places. The area is associated with a friendly, close-knit community that cares about local traditions and the history of the district.The area abounds in green spaces: parks and gardens. Among them are the famous Morskie Oko Park, Arkadia Park with Królikarnia and Gustaw Orlicz-Dreszer Park.Undoubtedly, a huge advantage of Old Mokotów is its unique atmosphere, which attracts those looking for peace, green surroundings with excellent access to the city center. Extensive public transport network: metro line I, bus and tram connections.ADDITIONAL INFORMATION:Additionally payable administrative fee and electricity consumption.I invite you to the presentation.
Posiadam do wynajęcia biuro o powierzchni 105 m2 na Mokotowie, ul. Wołoska 16. Biuro składa się z 4 pokoi, miejsca na recepcję, jest przestronne i widne, mieszczące się na pierwszym piętrze budynku Mokotów Box z windą. Biuro jest idealne dla małych i średnich firm, pomieści 15-20 osób. Dodatkowo, biuro znajduje się tylko 2 minuty od Galerii Mokotów i posiada jedno miejsce parkingowe.Gotowe do wejścia od września, ale możliwe także wcześniej. Biuro nie jest wyposażone w biurka, krzesła czy szafki, jednak w składzie znajduje się duża szafa w zabudowie do sufitu w holu oraz klimatyzacja. Cena wynajmu to 13 100 zł brutto, w cenie zawarte są wszystkie dodatkowe opłaty, w tym prąd oraz opłaty za części wspólne.Możliwość oglądania biura codziennie w godzinach 10-18. Cena do negocjacji. Biuro jest idealne do ustawienia pomieszczenia według własnych potrzeb i preferencji. Zapewniamy miłą ochronę i obsługę, a lokalizacja blisko Galerii Mokotów sprawia, że biuro jest świetnie skomunikowane z resztą miasta.Czas wynajmu: do ustalenia minimum 1 rokZapraszam do kontaktu i bezpośredniego obejrzenia biura - ta oferta na pewno spełni oczekiwania każdej firmy poszukującej nowej siedziby!
Oferujemy do wynajęcia lokal usługowy o powierzcni 66 m2 położony na parterze, z bezpośrednim wejściem z ulicy i dużą witryną.Lokal nadaje się na USŁUGI MEDYCZNE, EDUKACYJNE, BIUROWE, GASTRONOMICZNE LUB HANDLOWE.Idealna lokalizacja na agencję ubezpieczeniową, sklep spożywczy, warzywny, mięsny, piekarnię, oddział banku, punkt pocztowy.Obecnie lokal jest podzielony na kilka pomieszczeń, instnieje możliwość adaptacji lokalu pod własne potrzeby, jest wyposażony w zaplecze sanitarne.Wszystkie media miejskie, instalacja alarmowa, duże witryny - możliwość zawieszenia reklamy nad wejściem do lokalu i wyklejenia reklam na witrynach.Budynek w bardzo dobrym stanie, zadbany, na parterze liczne, prężnie działające lokale usługowo-handlowe - lokal znajduje się w ciągu lokali usługowych, po obu stronach lokalu wejścia do działających lokali z ugruntowaną pozycją na rynku.Ogólnodostępne miejsca postojowe wzdłuż okolicznych ulic i na parkingach.Lokal jest położony przy ciągu pieszym o dużym natężeniu przechodniów, w bliskim sąsiedztwie osiedla mieszkaniowe ( kilka tysięcy mieszkań), placówki edukacyjne, ruchliwa ulica, przystanki autobusowe.Zaletą lokalu jest idealne położenie w sercu Mokotowa - lokalizacja zapewniająca dużą ilość potencjalnych klientów. Lokal wart obejrzenia, zyskuje bardzo przy obejrzeniu na żywo.Zapraszamy wszystkich chętnych mających pomysł na swój biznes.W swojej ofercie posiadamy wiele podobnych ofert. Prowadzimy pełną, bezpłatną obsługę związaną z uzyskaniem kredytów bankowych na zakup nieruchomości. W celu nawiązania współpracy bardzo prosimy o kontakt. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego - dyżur 7 dni w tygodniu do 22.00 pod numerem telefonu agenta prowadzącego i pod numerem 515-500-000. Niniejsza oferta jest informacją handlową i nie może być uznawana za ofertę w rozumieniu art. 66 ustęp 1 Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Oferujemy do wynajęcia lokal usługowy o powierzcni 66 m2 położony na parterze, z bezpośrednim wejściem z ulicy i dużą witryną.Lokal nadaje się na USŁUGI MEDYCZNE, EDUKACYJNE, BIUROWE, GASTRONOMICZNE LUB HANDLOWE. Idealna lokalizacja na agencję ubezpieczeniową, sklep spożywczy, warzywny, mięsny, piekarnię, oddział banku, punkt pocztowy.Obecnie lokal jest podzielony na kilka pomieszczeń, instnieje możliwość adaptacji lokalu pod własne potrzeby, jest wyposażony w zaplecze sanitarne. Wszystkie media miejskie, instalacja alarmowa, duże witryny - możliwość zawieszenia reklamy nad wejściem do lokalu i wyklejenia reklam na witrynach.Budynek w bardzo dobrym stanie, zadbany, na parterze liczne, prężnie działające lokale usługowo-handlowe - lokal znajduje się w ciągu lokali usługowych, po obu stronach lokalu wejścia do działających lokali z ugruntowaną pozycją na rynku. Ogólnodostępne miejsca postojowe wzdłuż okolicznych ulic i na parkingach. Lokal jest położony przy ciągu pieszym o dużym natężeniu przechodniów, w bliskim sąsiedztwie osiedla mieszkaniowe ( kilka tysięcy mieszkań), placówki edukacyjne, ruchliwa ulica, przystanki autobusowe.Zaletą lokalu jest idealne położenie w sercu Mokotowa - lokalizacja zapewniająca dużą ilość potencjalnych klientów. Lokal wart obejrzenia, zyskuje bardzo przy obejrzeniu na żywo.Zapraszamy wszystkich chętnych mających pomysł na swój biznes.W swojej ofercie posiadamy wiele podobnych ofert. Prowadzimy pełną, bezpłatną obsługę związaną z uzyskaniem kredytów bankowych na zakup nieruchomości. W celu nawiązania współpracy bardzo prosimy o kontakt. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego - dyżur 7 dni w tygodniu do 22.00 pod numerem telefonu agenta prowadzącego i pod numerem (użyj formularza kontaktowego). Niniejsza oferta jest informacją handlową i nie może być uznawana za ofertę w rozumieniu art. 66 ustęp 1 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJIDo wynajęcia biuro ok. 469 m2 na V piętrze nowoczesnego budynku biurowego, Mokotów GórnyLOKALIZACJA:- blisko skrzyżowania ul. Wołoskiej i ul. Rakowieckiej. - pętla tramwajowa- blisko Metro Pola MokotowskieSTANDARD BUDYNKU:Nowoczesny kompleks biurowy / budynek kameralny 10 kondygnacyjnyMiejscami parkingowe w garażu podziemnymBudynkek zaprojektowany z troską o stworzenie jak najlepszych warunkówpracy dla najemców spełnia wszystkie najwyższe standardy.KlimatyzacjaPodwieszane sufityKontrola dostepuCzujniki dymuPodniesione podłogiOtwierane oknaDwa zródła zasilaniaBMSTryskaczeOchrona budynkuWARUNKI NAJMU:powierzchnia biurowa 15,00 EUR/m2 (ok. 64,50 zł/m2 dla 1EUR = 4,3 zł) Koszty eksploatacyjne 26,00 PLN Minimalny okres najmu 2 lata Pow. Netto: 469m2 / Pow. Brutto: 491.7 m2 (Współczynnik powierzchni wspólnych 4,85%)Koszt parkingu 140 EUROrientacyjny koszt stały najmu:491,70 x ( 64,50 + 26,00) = 44 499 zł netto + VAT miesięcznie minimalny okres najmu 2 lata kaucja wymaganaZapraszam na prezentację
Nowoczesne biuro odległe o 100 m od stacji metra Wierzbno. Całodobowa ochrona, możliwość dowolnej aranżacji pomieszczeń, podniesione podłogi. al. Niepodległości, Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 233 m² Dostępne do wynajęcia od 2025-01-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów, Niepodległości Poland - lokalizacja dokładna
PIĘKNE SŁONECZNE BIURO 19,2 m2, COWORKING, WYPOSAŻONE, DOLNY MOKOTÓW, PRZEDWOJENNA KAMERALNA KAMIENICA, 6 MIN UL. PUŁAWSKA, DOBRA KOMUNIKACJA, PARK MORSKIE OKO, OD ZARAZ OPIS: Do wynajęcia piękne wysokie słoneczne biuro coworkingowe w prestiżowej przedwojennej kamienicy przy ul. Padewskiej na dolnym Mokotowie. BIURO Biuro zlokalizowane jest na 2 piętrze kamienicy. Całe piętro przeznaczone na biura coworking, ze wspólna przestrzenią socjalną, toaletami, kuchnią, salą konferencyjną, budkami do rozmów. Pomieszczenie biurowe narożne 19,2 m2 o wysokości do 3,5 m jasne, słoneczne, klimatyzowane. W pełni wyposażone w pięć stanowisk pracy (biurka, oświetlenie, krzesła, infrastruktura techniczna, okablowanie, WIFI, regał). BUDYNEK: Budynek w całości po generalnym remoncie pięknie odnowiony. Nowa elegancka elewacja, okna drzwi, dach, instalacje, ogrodzenie, zielony ogródek. Kontrola wejścia na teren oraz do budynku. OKOLICA: Bardzo spokojna prestiżowa okolica. Dobrze skomunikowana zarówno dla własnego transportu jak i transportu zbiorowego. 6 min pieszo do ul. Puławskiej, 5 min pieszo do skrzyżowania Dolna Belwederska. Możliwość bezpłatnego parkowania na sąsiednich ulicach. W pobliżu - parki Promenada, Szustrów, Morskie oko, - restauracje Mezze, Warburger, Pekin Ekspres, Regeneracja, Lotos. - sklepy Carrefour, Biedronka, Rossmann. KOGO SZUKAMY? Pozytywnych dynamicznych przedsiębiorców. OD KIEDY? Biuro wolne jest od zaraz. JAKA CENA? Czynsz najmu przy terminowych płatnościach 2 900 zł Do ceny należy doliczyć opłaty ryczałtowe za media tj. prąd, woda, ogrzewanie, 600 zł. Jednorazowa kaucja zwrotna 3 000 zł. CZEGO MOŻESZ BYĆ PEWIEN: Szanujemy naszych partnerów, nie wynajmujemy każdemu, nie robimy problemów z niczego, jesteśmy przyjacielscy i zależy nam na tym, żeby pracowało Ci się miło, przyjemnie i w dobrych warunkach. Nie zaskoczymy Cię żadnymi dodatkowymi opłatami, Nam także zależy na tym, żeby wynajmować biuro fajnym pozytywnym ludziom : )
Wynajmę biuro o powierzchni 20 m2 , na Mokotowie przy ulicy Rzymowskiego róg Cybernetyki . Pomieszczenia są klimatyzowane , posiadają duże okna, zainstalowane przyłącza internetowe i telefoniczne, 3 kuchnie (jedna widna ze stołówką|), obiekt jest chroniony całodobowo (recepcja + monitoring) . 75zł/m2 (czynsz: 50zł + 25 zł koszty eksploatacji) W pobliżu znajduje się Galeria Mokotów, przystanki autobusowe i tramwajowe, bazarek, obok sklep Biedronka i Dom Kultury. Nr tel. 22 647 00 70
BEZ PROWIZJI ! Do wynajęcia od zaraz ! NIEZALEŻNY, klimatyzowany lokal biurowy w eleganckim budynku z całodobową recepcją. Biuro składa się z jednego, jasnego pokoju biurowego. Piętro świeżo po generalnym remoncie. Biuro na rzucie oznaczone jest numerem 36 . Łazienka oraz kuchnia do użytku wspólnego z innymi najemcami skrzydła ( dzielona na kilka firm ). Piętro komercyjne usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w okolicy ul. Dolina Służewiecka, Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. 12 miesięcy - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 2 200 zł ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczna Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie biurowe do wynajęcia w tej i innych lokalizacjach.
Wynajmę biuro 115 m² w okolicy Dolnego MokotowaOferuję do wynajęcia biuro o powierzchni 115 m², zlokalizowane w zielonej części Dolnego Mokotowa, tuż obok toru łyżwiarskiego Stegny. Klienci doceniają rozwiniętą sieć transportu, bliskość lotniska i linii metra. Taka lokalizacja zapewnia szybki i łatwy dostęp do centrum miasta oraz innych obiektów w okolicy. Budynek oferuje funkcjonalny układ kondygnacji, co umożliwia efektywne planowanie i aranżację przestrzeni biurowej. Na piętrze znajduje się węzeł sanitarny z aneksem kuchennym oraz dedykowane lobby wejściowe.For rent: 115 m² office in Dolny MokotówWe offer for rent a 115 m² office space located in the green area of Dolny Mokotów, next to the Stegny Ice Rink. Customers appreciate the well-developed transport network, as well as the proximity to the airport and metro line. This location provides easy access to the city center and other facilities in the area. The building offers a functional floor layout, ensuring effective planning and arrangement of office space. On the floor, there is a toilet with a kitchenette and a dedicated entrance lobby.Standard wykończenia / Fit-out standard:Klimatyzacja i wentylacja mechaniczna / Air-conditioning and mechanical ventilationWykładzina / CarpetCzujniki dymu / Smoke detectorsŚcianki działowe / Partition wallsŚcianki szklane / Glass panel wallsOgromne okna z roletami wertykalnymi / Huge windows with vertical blindsW pełni wyposażone kuchnie / Fully tiled and furnished kitchensOkablowanie komputerowe, telefoniczne, elektryczne / Computer, telephone, and electrical wiringŚwiatłowód / Fiber internetOchrona 24h / 24-hour securityPełna dostępność dla osób niepełnosprawnych / Full accessibility for disabledOgłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Biuro oferuje idealne warunki do pracy w wygodnej, profesjonalnej przestrzeni. Zapraszamy do kontaktu oraz na prezentację!Konrad Katner515946161
Podnajmę lokal biurowy znajdujący się w biznesowym sercu Mokotowa – ul Postępu 14 B (budynek NC3 ) . Lokalizacja obiektu jest korzystna ze względu na bliskość od ważnych punktów Warszawy – galeria Mokotów w odległości 5 minut spacerem , odległość od centrum wynosi zaledwie 7 km, a od portu lotniczego ok. 5 km. W pobliżu przestanki autobusowe, tramwajowe oraz metro . Biuro o powierzchni 98 m2 położone na pierwszym piętrze budynku. Cztery pomieszczenia biurowe , plus archiwum (pomieszczenie to posiada elektroniczny zamek na kod ), kuchnia , miejsce parkingowe – zewnętrzne . Orientacyjny koszt wynajmu ok 13 500 Do podnajęcia od zaraz ul. Postępu, Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 98 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów, Postępu Poland - lokalizacja dokładna
Lokale biurowe o powierzchniach od 17 do 40m2. Czynsz 60.93 zł/m2/m-c plus opłaty licznikowe luba opłata zryczałtowana 65.92 zł/m2/m-c. Kaucja w kwocie 2-miesięcznego czynszu brutto. Miejsce parkingowe 181.00 zł/m-c. Ochrona i dostęp do budynku 24/7. Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dążymy do tego, aby informacje zawarte w opisach oferowanych przez nas nieruchomości były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Z uwagi jednak na fakt, iż czasami pochodzą one od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Ogrodowa Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami specjalnymi: [www] Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 17 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
Lokale biurowe o powierzchniach od 40 do 80m2. Czynsz 60.93 zł/m2/m-c plus opłaty licznikowe luba opłata zryczałtowana 65.92 zł/m2/m-c. Kaucja w kwocie 2-miesięcznego czynszu brutto. Miejsce parkingowe 181.00 zł/m-c. Ochrona i dostęp do budynku 24/7. Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dążymy do tego, aby informacje zawarte w opisach oferowanych przez nas nieruchomości były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Z uwagi jednak na fakt, iż czasami pochodzą one od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Ogrodowa Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami specjalnymi: [www] Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 40 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
Lokale biurowe o powierzchniach od 80 do 700m2. Czynsz 60.93 zł/m2/m-c plus opłaty licznikowe luba opłata zryczałtowana 65.92 zł/m2/m-c. Kaucja w kwocie 2-miesięcznego czynszu brutto. Miejsce parkingowe 181.00 zł/m-c. Ochrona i dostęp do budynku 24/7. Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dążymy do tego, aby informacje zawarte w opisach oferowanych przez nas nieruchomości były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Z uwagi jednak na fakt, iż czasami pochodzą one od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Ogrodowa Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami specjalnymi: [www] Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 80 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
Lokale biurowe o powierzchniach od 17 do 40m2. Czynsz 60.93 zł/m2/m-c plus opłaty licznikowe luba opłata zryczałtowana 65.92 zł/m2/m-c. Kaucja w kwocie 2-miesięcznego czynszu brutto. Miejsce parkingowe 181.00 zł/m-c. Ochrona i dostęp do budynku 24/7. Opłaty licznikowe zryczałtowane w cenie najmu. Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Dążymy do tego, aby informacje zawarte w opisach oferowanych przez nas nieruchomości były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Z uwagi jednak na fakt, iż czasami pochodzą one od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Ogrodowa Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność. Zapraszamy do zapoznania się z ofertami specjalnymi: [www] Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 17 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
Wynajmę biuro o pow. 30 m2 na Mokotowie przy ulicy Rzymowskiego róg Cybernetyki, składa się z 2 pomieszczeń (większe i mniejsze -funkcjonowało jako kuchnia) Pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają duże okna, zainstalowane są przyłącza internetowe i telefoniczne, 3 kuchnie ( jedna widna ze stołówką), windy, obiekt jest chroniony całodobowo (recepcja+ monitoring). W pobliże znajduje się Galeria Mokotów, przystanki autobusowe i tramwajowe, bazarek obok sklep Biedronka i Dom Kultury. Cena : 90 zł/m2 (czynsz: 60 zł + 30 zł koszty eksploatacyjne) Nr tel. 22 647 00 70
ul. Ludwika Narbutta 58, Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 106 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-06-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów, Ludwika Narbutta 58 Poland - lokalizacja dokładna
Wynajmę biuro o pow. 30 m2 na Mokotowie przy ulicy Rzymowskiego róg Cybernetyki, składa się z 2 pomieszczeń (większe i mniejsze -funkcjonowało jako kuchnia) Pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają duże okna, zainstalowane są przyłącza internetowe i telefoniczne, 3 kuchnie ( jedna widna ze stołówką), windy, obiekt jest chroniony całodobowo (recepcja+ monitoring). W pobliże znajduje się Galeria Mokotów, przystanki autobusowe i tramwajowe, bazarek obok sklep Biedronka i Dom Kultury. Cena : 75 zł/m2 (czynsz: 50 zł + 25 zł koszty eksploatacyjne) = 2.250 zł Nr tel. 22 647 00 70
Lokale biurowe o dowolnej powierzchni na Mokotowie ! S T A N D A R D W Y K O Ń C Z E N I A ? Windy ? Klimatyzacja ? Ochrona 24h ? Monitoring ? System kontroli dostępu ? Czujki dymu i ciepła ? Ścianki działowe ? Okablowanie teletechniczne ? Recepcja ? System zarządzania budynkiem (BMS) ? Uchylne okna ? Podwieszany sufit ? Wykładzina Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Więcej informacji pod tel. Budynek biurowy o łącznej powierzchni najmu 9 578 m.kw, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach nadziemnych. Powierzchnia typowego piętra ?ok. 1850 m.kw. Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. licencja 4355; Zapytaj naszego Agenta o pomoc w otrzymaniu kredytu !!! Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 265 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
Lokale biurowe o dowolnej powierzchni na Mokotowie ! S T A N D A R D W Y K O Ń C Z E N I A ? Windy ? Klimatyzacja ? Ochrona 24h ? Monitoring ? System kontroli dostępu ? Czujki dymu i ciepła ? Ścianki działowe ? Okablowanie teletechniczne ? Recepcja ? System zarządzania budynkiem (BMS) ? Uchylne okna ? Podwieszany sufit ? Wykładzina Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Więcej informacji pod tel. Budynek biurowy o łącznej powierzchni najmu 9 578 m.kw, rozmieszczonej na 6 kondygnacjach nadziemnych. Powierzchnia typowego piętra ?ok. 1850 m.kw. Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. licencja 4355; Zapytaj naszego Agenta o pomoc w otrzymaniu kredytu !!! Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 36 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
Lokale biurowy 193,5 m.kw. na Mokotowie ! S T A N D A R D W Y K O Ń C Z E N I A ? Windy ? Klimatyzacja ? Ochrona 24h ? Monitoring ? System kontroli dostępu ? Czujki dymu i ciepła ? Ścianki działowe ? Okablowanie teletechniczne ? Recepcja ? System zarządzania budynkiem (BMS) ? Uchylne okna ? Podwieszany sufit ? Wykładzina W ramach w/w powierzchni część wspólna 26 m.kw. Strategiczne położenie blisko lotniska wraz z dogodnym dojazdem transportem publicznym zapewnionym przez liczne połączenia autobusowe, tramwajowe, sąsiadującą stację kolei miejskiej, stację metra linii M1, nieustannie rozbudowywane arterie komunikacyjne, a także bogate zaplecze handlowo-usługowe (w tym hotelowe) powodują, że stanowi idealną bazę do rozwoju każdej firmy. Więcej informacji pod tel. Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. licencja 4355; Zapytaj naszego Agenta o pomoc w otrzymaniu kredytu !!! Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 193,50 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Mokotów Poland - lokalizacja przybliżona
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEAtrakcyjne biuro w nowoczesnym biurowcu klasy A z 2017 roku. Lokalizacja: Mokotów, blisko Wołoskiej, ale to jeszcze nie "Mordor".Ok. 10-15 minut spacerem do metra Wilanowska, tramwaje i autobusy bliżej.Biuro jest wykończone i gotowe do wejścia.Oferta podnajmu. Moduł biurowy na 5 piętrze, obecny space plan zakłada miejsca pracy dla 15 osób: open space dla 9 osób, recepcja z miejscem pracy dla 3 osób, gabinet 3-osobowy, sala konferencyjna na 8 osób oraz kuchnia z jadalnią na 4 osoby. Brak możliwości zmiany układu pomieszczeń, ale możliwość zmiany przeznaczenia istniejących.Biuro do wejścia od zaraz. Brak konieczności zawarcia długoletniej umowy najmu.Standard budynku:-klimatyzacja-wykładzina-podnoszone podłogi-podwieszane sufity-okablowanie elektryczne-okablowanie telefoniczne-łącza światłowodowe-czujniki dymu i i ciepła-kontrola dostępu-ochrona-monitoringZdjęcia przedstawiają aktualną rzeczywistą aranżację wnętrz.Koszty:Stawka wyjściowa: 14 €/m2koszty eksploatacyjne: 33,79 zł/m2parking podziemny: 100 € /msc, 330 PLN
Klimatyczne biuro na Mokotowie, klimatyzacja, kierunek wschód-zachód. Strefa bezpłatnego parkowania. Dostępne od zaraz. możliwość obejrzenia od wtorku 16 kwietnia do czwartku 18 kwietnia. Aneks kuchenny, balkon od strony wschodniej z widokiem na ogród. Możliwość umieszczenia szyldu na elewacji budynku. ul. Karola Kurpińskiego, Warszawa Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 60 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Mokotów, Karola Kurpińskiego Poland - lokalizacja przybliżona
Bez prowizji !Do wynajęcia od zaraz bardzo nowoczesny lokal biurowy składający się z dwóch pomieszczeń biurowych zaraz po generalnym remoncie ( na rzucie zaznaczony numerem 38 ). Całe skrzydło zostało oddane świeżo po remoncie generalnym ! Lokal o łącznej powierzchnii około 40,56m2 powierzchnii brutto. Lokal składa się z jednego pomieszczenia przechodniego oraz drugiego pomieszczenia wydzielonego szklaną ścianą działową.Łazienka oraz kuchnia do użytku wspólnego z innymi najemcami skrzydła. Wszystko po remoncie. Biura są klimatyzowane oraz posiadają bardzo dobry system wentylacji. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę.Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów.Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc.Dodatkowe informacje :- umowa na min. rok- budynek całodobowo chroniony - portier- dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg.- parking podziemny- internet- klimatyzacja- niezależna windaCena : 4 461,60 zł ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet.Kaucja : dwumiesięczny czynsz bruttoZapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.
Opis ofertyZapraszamy do nowoczesnego budynku biurowego, ulokowanego w prestiżowej dzielnicy Warszawy – Mokotowie. Lokalizacja Budynek przy ul. Sobieskiego 104 oferuje doskonałe połączenia komunikacyjne z resztą miasta. Mokotów łączy historyczny urok z nowoczesnymi udogodnieniami miejskiego życia. Bliskość głównych arterii komunikacyjnych oraz przystanków komunikacji miejskiej zapewnia szybki dostęp do centrum Warszawy. Otoczenie Wokół budynku znajduje się bogata infrastruktura usługowa, handlowa oraz rekreacyjna. Liczne restauracje, kawiarnie, sklepy oraz centra fitness i parki. Budynek Nowoczesna inwestycja na rynku pierwotnym oferuje przestronne, jasne biura, dostosowane do indywidualnych potrzeb najemców. Każde biuro wyposażone jest w szybki internet oraz możliwość umieszczenia logotypu firmy. Komfort i bezpieczeństwo Budynek korzysta z najnowszych technologii zarządzania przestrzenią oraz systemów bezpieczeństwa, zapewniając komfort pracy i spokój umysłu. Dostępność miejsc parkingowych umożliwia łatwe parkowanie. Idealne miejsce do pracy Ul. Sobieskiego 104 to idealne miejsce dla firm ceniących prestiżową lokalizację oraz komfortowe warunki pracy. Dodatkowe udogodnienia Budynek oferuje powierzchnie biurowe w pełni umeblowane, z recepcją, windami, klimatyzacją oraz parkingiem podziemnym. Dostępne są usługi sprzątania, ochrony oraz pełne okablowanie techniczne. Specyfikacja powierzchni biurowych Od 105 m² do 170 m²: Elastyczne układy, które można dostosować do indywidualnych potrzeb najemców. Idealne dla małych i średnich firm, zapewniają komfort i funkcjonalność 395 m² (parter): Doskonała lokalizacja, łatwy dostęp, odpowiednia dla firm wymagających większej przestrzeni operacyjnej lub handlowej. 660 m² (piętro): Przestronny układ, idealny dla dużych korporacji lub firm potrzebujących otwartych biur z możliwością podziału na strefy pracy i relaksu. Zapraszamy do kontaktu i obejrzenia naszych biur. Jesteśmy pewni, że znajdziesz tu idealne miejsce dla swojej firmy! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Wynajmę biuro o pow.40m2 na Mokotowie przy ulicy Rzymowskiego róg Cybernetyki. Pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają duże okna, zainstalowane są przyłącza internetowe i telefoniczne, 3 kuchnie (jedna widna ze stołówką), windy, obiekt jest chroniony całodobowo (recepcja+ monitoring) . W pobliżu znajduje się Galeria Mokotów, przystanki autobusowe i tramwajowe, bazarek, obok sklep Biedronka i Dom Kultury . Cena: 75zł/m2 (czynsz :50zł + 25zł koszty eksploatacji) . Nr tel. 22 647 00 70
Powiązane wyszukiwania
- Biuro na mokotowie 105m2 obok galerii mokotów
- Biuro do wynajęcia warszawa mokotów al. niepodległości 233 m2
- Biuro 62m2 mokotów służewiec
- Super cena! przestronny dom na biuro, mokotów służew
- Biuro do wynajęcia warszawa mokotów ul. ludwika narbutta 106 m2
- Biuro do wynajęcia warszawa mokotów ul. karola kurpińskiego 60 m2
- Biuro do wynajęcia warszawa mokotów ul. postępu 98 m2