Biuro, ul. 5 stycznia

Sortowanie:
Znaleziony: 21 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Biuro, ul. 5 Stycznia
Biuro, ul. 5 Stycznia
3373 zł
nowe Opalenica 30+ kilka dni temu
Powierzchnia59.30

KONTAKT: Agnieszka Paprocka   Przy ul. 5 stycznia w Opalenicy czeka na Państwa parterowy lokal do wynajęcia. 3 pomieszczenia, 3 wejścia. Na podłogach kafle, miejsce postojowe przy budynku. Ogrzewanie gazowe. W cenie najmu mogą zostać widoczne na zdjęciach meble. Do tej pory działała w lokalu szkoła języka angielskiego. Właściciel jest otwarty na wszelkie propozycje współpracy z przyszłym najemcą, nie określił celu najmu. Można zatem wziąć pod uwagę każdą działalność łącznie ze sklepem czy punktem usługowym nie wykluczając funkcji łączonej , czyli biurowo - mieszkalnej. Na piętrze biuro. Wymagana kaucja. Serdecznie zapraszam na prezentację. KONTAKT: Agnieszka Paprocka   Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Biuro do wynajęcia Warszawa Dolny Mokotów ul. Bobrowiecka 68 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Dolny Mokotów ul. Bobrowiecka 68 m2
6300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia68

Wynajmę mieszkanie zaadaptowane na biuro położone na 3 piętrze nowego apartamentowca sąsiadującego z biurowcem przy Bobrowieckiej 8. Lokal składa się z 5 pokoi, kuchni i łazienki oraz balkonu. Mieszkanie jest klimatyzowane. Osiedle jest strzeżone i monitorowane. W pobliżu (ok.100 m) znajdują się kantyny, restauracje, siłownia ZDROFIT. Do lokalu przynależy 1 miejsce parkingowe w podziemnym garażu. Cena podana jest w kwocie netto. Do czynszu należy doliczyć opłaty administracyjne, które od stycznia 2024 r. wynoszą 1141 zł. ul. Bobrowiecka, Warszawa Dolny Mokotów Do wynajęcia biuro o powierzchni 68 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Dolny Mokotów, Bobrowiecka Poland - lokalizacja dokładna

Biuro do wynajęcia Kraków Salwator ul. Emaus 300 m2
Biuro do wynajęcia Kraków Salwator ul. Emaus 300 m2
15000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia300

BEZ PROWIZJI DLA POŚREDNIKA! Oferta bezpośrednio od właściciela budynku. Powierzchnia biurowa w kameralnym budynku biurowym na Salwatorze. Podwyższony standard. Cicha spokojna okolica, przy ul. Emaus 5. Dostępna powierzchnia 300 mkw. Duża swoboda aranżacji wnętrza. Atuty: - Lokal klimatyzowany - System kontroli dostępu, z możliwością rejestracji czasu pracy pracowników - Światłowód Orange - Światłowód Petroinform - Monitoring Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w garażu lub na ogrodzonym terenie obok budynku. DOSTĘPNY OD STYCZNIA Czynsz 50 zł/mkw. netto + opłata eksploatacyjna 12 zł/mkw. netto + prąd. ul. Emaus, Kraków Salwator Do wynajęcia biuro o powierzchni 300 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-01-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Kraków Salwator, Emaus Poland - lokalizacja dokładna

Lokal 75m2 na Odzieżowej, duże witryny
Lokal 75m2 na Odzieżowej, duże witryny
5535 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia75
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Przedmiotem oferty jest wynajem lokalu pod handel / usługi / sklep / biuro lub inną działalność. Lokal znajduje się na parterze, w ciągu handlowo-usługowym, w bloku przy ul. Odzieżowej. Przed lokalem znajdują się ogólnodostępne, bezpłatne miejsca postojowe. Lokal znajduje się na dużym osiedlu. Posiada powierzchnię 75m2 i wejście od ulicy. Aktualnie są tam wyodrębnione: - Duża sala sprzedaży - toaleta - magazyn - komora chłodnicza Aktualnie lokal funkcjonuje jako sklep mięsny. Istnieje możliwość własnej aranżacji lokalu. Lokal ogrzewany, gotowy do rozpoczęcia działalności. Dostępny od stycznia. Cena najmu: 4500 zł netto Czynsz administracyjny: 850 zł netto + 100 zł netto śmieci. Biuro nieruchomości pobiera jednorazową prowizję przy podpisaniu umowy najmu. PREZENTACJA NIC NIE KOSZTUJE! ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ! Marlena Gronowska tel. 7 3 2 8 5 0 6 2 2 GOLDEN HAWK

Biuro, ul. Podwale
Biuro, ul. Podwale
30 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Powierzchnia360

WROCŁAW, STARE MIASTO/PODWALE Nowoczesna powierzchnia biurowa w prestiżowej lokalizacja Efektywnie rozplanowane, elastycznie zaaranżowane oraz doskonale doświetlone w naturalny sposób powierzchnie biurowe zagwarantują ciche oraz przyjazne środowisko pracy. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane Wyposażenie w infrastrukturę IT (serwerownia), sanitarną oraz socjalną. Lokal posadowiony jest na III piętrze Dostęp do komunikacji autobusowej oraz tramwajowej (do 5 minut piechotą). Czynsz najmu wynosi 30zł. netto / m2 Do czynszu najmu należy doliczyć opłaty eksploatacyjne Woda, ogrzewanie oraz energia elektryczna według zużycia W cenie najmu cztery miejsca postojowe za szlabanem. Dostępne od 1 stycznia Najem za styczeń 2024 r. jest darmowy. Więcej informacji udzieli: Katarzyna Hlushko T:   Biuro SWN ul. Ukraińska 1 54-401 Wrocław tel.   Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Salon kosmetyczny 145,48m2 ZIMOWA PROMOCJA!
Salon kosmetyczny 145,48m2 ZIMOWA PROMOCJA!
9302 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia145,48
Przeznaczenie lokaluUsługowe

OGŁOSZENIE BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELA PROMOCJA ZIMOWA: wynajmij biuro do końca stycznia 2023 r., a otrzymasz obniżoną stawkę czynszową! Możliwość wynajęcia lokalu z widocznym na zdjęciach wyposażeniem! Dostępność lokalu do uzgodnienia. Do wynajęcia lokal o przeznaczeniu handlowo-usługowym o pow. 145,48 m2 (132,25m2 +10% pow. części wspólnych) znajdujący się na 1 piętrze głównego atrium nowoczesnego biurowca klasy A +, w centrum Katowic przy ul. Uniwersyteckiej 13. Lokal został wykonany w wysokim standardzie, składa się on z 5 gabinetów, pomieszczeń socjalnych oraz toalet. Duża witryna lokalu zapewnia doskonałą reklamę firmy. Znajdują się tam m. in. stanowiska manicure i pedicure, masaż, fryzjerstwo, endermologia, geneo, infuzja tlenowa, oczyszczanie wodorowe. Możliwość aranżacji wnętrz zgodnie z preferencjami klienta. Budynek został zaprojektowany z myślą o wygodzie i prestiżu najemców. W konstrukcji i wykończeniu wykorzystano najnowsze technologie i trendy architektury. Kształt elewacji budynku z pewnością odznacza się od innych budynków biurowych w centrum Katowic. Nowoczesność, ergonomia i komfort – to główne idee, które przyświecały projektantom w trakcie konstruowania budynku. STANDARD WYKOŃCZENIA: -podnoszone podłogi -podwieszane sufity -klimatyzacja -oświetlenie biurowe -okablowanie elektryczne -okablowanie strukturalne -system żaluzji wewnętrznych -łącze światłowodowe -ochrona -system kontroli dostępu -dwa niezależne źródła zasilania Możliwość wynajęcia miejsc parkingowych na 3-poziomowym parkingu podziemnym. Budynek znajduje się w znakomitej lokalizacji, w Centralnym Obszarze Biznesu PROMOCJA ZIMOWA: wynajmij biuro do końca stycznia 2023 r., a otrzymasz obniżoną stawkę czynszową: Czynsz: 13,90 EUR x 145,48m2 = 2022,17 EUR = ok. 9504,20 zł Opłaty eksploatacyjne (svc, ryczałt): 5,00 EUR x 145,48m2 = 727,40 EUR = ok. 3418,78 zł Media: według wskazań podliczników i stawek dostawców Razem miesięcznie: ok. 12.922,98 zł netto + media wg zużycia Kaucja: 3-miesięczne opłaty brutto, tj. 47.685,80 zł brutto Posiadamy powierzchnie biurowe już od 15m2 w różnych lokalizacjach Katowic. Jesteśmy właścicielami naszych nieruchomości, zatem nie ponoszą Państwo żadnych opłat prowizyjnych. Zapraszam serdecznie do kontaktu!

Biuro z garażem, ul. Grójecka
Biuro z garażem, ul. Grójecka
8833 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia60

Z ogromną przyjemnością prezentujemy Państwu eleganckie biuro dostępne do wynajęcia w prestiżowej inwestycji Triton Park, zlokalizowanej na warszawskiej Ochocie przy ul. Grójeckiej 194. Gotowe do zajęcia od grudnia-stycznia. OPIS: Ta unikalna przestrzeń biurowa o powierzchni 60 m2 znajduje się na 5 piętrze. Składa się z dwóch osobnych gabinetów, sali konferencyjnej (która może pełnić również funkcję pokoju do pracy), otwartego pomieszczenia do pracy, w pełni wyposażonej kuchni, łazienki oraz miejsca do ksero. Dodatkowym atutem są duży taras i mniejsza loggia. Idealne dla zespołu składającego się z 5-7 osób. Przestrzeń biurowa została efektywnie zagospodarowana, eliminując straty metrażowe. Zabudowane szafy, zamykane na klucz, zapewniają wygodne przechowywanie dokumentów i sprzętu. Biuro jest w pełni skomputeryzowane, z gniazdami internetowymi w każdym pomieszczeniu. Jasne i przestronne, z oknami wychodzącymi wyłącznie na zielone patio, gwarantuje spokojną pracę. LOKALIZACJA I UDOGODNIENIA: Bezpośrednie wejście do budynku od ulicy Grójeckiej. Dostępne miejsca parkingowe. W budynku znajduje się supermarket, restauracja, pizzeria, sklep z artykułami biurowymi, a obok klub fitness Zdrofit i kilka placówek bankowych. Klimatyzacja zapewnia komfort nawet w najgorętsze dni. CENA: 5300 zł + do czynszu doliczane są opłaty do WM (ok. 1.100 zł) oraz koszty energii elektrycznej. Wynajmując to biuro, otrzymują Państwo w cenie 1 miejsce postojowe w garażu podziemnym. Dodatkowe miejsca parkingowe są łatwo dostępne. Istnieje również opcja wynajmu bez miejsca parkingowego, co skutkuje niższym czynszem najmu. Cena nie zawiera 23% podatku VAT. Serdecznie zapraszamy do skontaktowania się z naszym biurem! ENG We are pleased to present you a unique apartment located in Woli. The apartment is finished in a very elegant and peaceful manner, very bright and practical. We invite you to contact us for more information. We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Wynajem LOKALI USŁUGOWYCH - Konstantynów Łódzki / Łódź
Wynajem LOKALI USŁUGOWYCH - Konstantynów Łódzki / Łódź
2000 zł
Konstantynów Łódzki 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Oferuje pod wynajem 5 lokali w nowo wybudowanym budynku dwu piętrowym, znajdującym się na ul. Łódzkiej 177 na pograniczu Łodzi a Konstantynowa Łódzkiego. Na posesji usytuowany jest duży prywatny parking oraz monitoring zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz budynku (klatka schodowa). W pobliżu budynku znajduje się sklep "Żabka" w odległości około 10m również z dużym parkingiem, Kaufland 1,5 km, szkoła podstawowa 1,1 km (15 min pieszo). Układ budynku jest bardzo funkcjonalny. Składa się z 2 pięter, na każdym piętrze znajduje się 5 pomieszczeń. Parter z przeznaczony jest pod wynajem usługowy lokali - zgodnie z ogłoszeniem. Na 1 i 2 piętrze znajdują się kawalerki. W całym budynku dostępne jest bezpłatne WiFi. Lokale do wynajęcia są na parterze o metrażu 27m² z gotową, wyposażoną łazienką z kabiną prysznicową, podwieszaną szafką oraz grzejnikiem. Widoczna poglądowa wizualizacja przykładowo salonu fryzjerskiego jest jedną z wielu możliwości zagospodarowania lokalu. Lokal jest odpowiedni np. na biuro, kosmetykę, fryzjerstwo, stomatologię itd. Pomieszczenie do wynajęcia jest puste, widoczne na zdjęciach. Elektryka jest wyprowadzona pod ewentualną zabudowę aneksu kuchennego. Kwota wynajmu lokalu to 2000 zł + opłaty za media według zużycia. Kaucja wynosi 1 miesiąc najmu, 2000 zł. Lokale gotowe do obejrzenia oraz wstępnej rezerwacji. Termin zakończenia prac aranżacji planowany jest na przełom stycznia a lutego 2024r.

630000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

| ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA I WYNAJĘCIA LOKAL BIUROWY O POWIERZCHNI 68 m / wcześnie mieściła się tam kancelaria prawnicza/ Mieszkanie zaadaptowane zostało na biuro Położone jest na 3/4 piętrze nowego apartamentowca sąsiadującego z biurowcem JEST WINDA ROZKŁAD POMIESZCZEŃ Lokal składa się z -5 pokoi, -kuchni -łazienki -balkonu. Mieszkanie jest klimatyzowane. POKOJE BIUROWE DOSTOSOWANE BYŁY DO POTRZEB KANCELARII , ALE MOŻNA JE ZAWSZE , PO UPRZEDNIM UZGODNIENIU Z WLASCICIELEM, ZAADAPTOWAĆ DO WYMOGÓW NOWEGO NAJEMCY. LOKALIZACJA ul BOBROWIECKA Osiedle jest strzeżone i monitorowane. W pobliżu (ok.100 m) znajdują się kantyny, restauracje, siłownia ZDROFIT. Do lokalu przynależy 1 miejsce parkingowe w podziemnym garażu. Cena wynajmu 6300zł podana jest w kwocie netto. Do czynszu należy doliczyć opłaty administracyjne, które od stycznia 2024 r. wynoszą 1141 z | LOKAL MOŻNA OGLĄDAĆ W TERMINIE WCZEŚNIEJ UMÓWIONYM ZAPRASZAM::KONTAKT DO AGENTA | wanda rosiak | 228463774 | 784911868 | w.rosiak@::DANE BIURA | INWESTYCJA BIURO NIERUCHOMOŚCI. | SABAŁY 36 | 02-174 Warszawa | 22 6096041 | .plPośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Beata Wyrzyk (licencja nr: 1835)W celu uzyskania dodatkowych informacji o ofercie jak również chęci obejrzenia nieruchomości proszę o kontakt telefoniczny lub w formie e-meil z pozostawieniem numeru telefonu kontaktowego. Mając na uwadze ochronę danych naszych klientów informuję, że nie będą udostępniane żadne dane adresowe nieruchomości przed zawarciem umowy o współpracy ( umowa pośrednictwa) z osobą potencjalnie zainteresowaną. Umowa pośrednictwa określa warunki wzajemnej współpracy, ustaloną wysokość wynagrodzenia za wskazaną usługę. Informuję, że sama prezentacja każdej nieruchomości na podstawie zawartej umowy pośrednictwa jest bezpłatna.Wynagrodzenie jest wymagalne zgodnie z zawartą ww. umową.

Biuro umeblowane Warszawa
Biuro umeblowane Warszawa
9265 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia68

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA I WYNAJĘCIA LOKAL BIUROWY O POWIERZCHNI 68 m / wcześnie mieściła się tam kancelaria prawnicza/ Mieszkanie zaadaptowane zostało na biuro Położone jest na 3/4 piętrze nowego apartamentowca sąsiadującego z biurowcem JEST WINDA ROZKŁAD POMIESZCZEŃ Lokal składa się z  -5 pokoi, -kuchni -łazienki -balkonu. Mieszkanie jest klimatyzowane. POKOJE BIUROWE DOSTOSOWANE BYŁY DO POTRZEB KANCELARII , ALE MOŻNA JE ZAWSZE , PO UPRZEDNIM UZGODNIENIU Z WLASCICIELEM, ZAADAPTOWAĆ DO WYMOGÓW NOWEGO NAJEMCY. LOKALIZACJA ul BOBROWIECKA Osiedle jest strzeżone i monitorowane. W pobliżu (ok.100 m) znajdują się kantyny, restauracje, siłownia ZDROFIT. Do lokalu przynależy 1 miejsce parkingowe w podziemnym garażu. Cena wynajmu 6300zł podana jest w kwocie netto. Do czynszu należy doliczyć opłaty administracyjne, które od stycznia 2024 r. wynoszą 1141 z  LOKAL MOŻNA OGLĄDAĆ W TERMINIE WCZEŚNIEJ UMÓWIONYM ZAPRASZAM Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo W celu uzyskania dodatkowych informacji o ofercie jak również chęci obejrzenia nieruchomości proszę o kontakt telefoniczny lub w formie e-meil z pozostawieniem numeru telefonu kontaktowego. Mając na uwadze ochronę danych naszych klientów informuję, że nie będą udostępniane żadne dane adresowe nieruchomości przed zawarciem umowy o współpracy ( umowa pośrednictwa) z osobą potencjalnie zainteresowaną. Umowa pośrednictwa określa warunki wzajemnej współpracy, ustaloną wysokość wynagrodzenia za wskazaną usługę. Informuję, że sama prezentacja każdej nieruchomości na podstawie zawartej umowy pośrednictwa jest bezpłatna.Wynagrodzenie jest wymagalne zgodnie z zawartą ww. umową.

Lokal magazynowy z biurem - 90m2 - ul. Beskidzka
Lokal magazynowy z biurem - 90m2 - ul. Beskidzka
4000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Biuro nieruchomości WIZ ESTATES ma przyjemność zaprezentować lokal magazynowy z biurem o powierzchni około 90m2 przy ul. Beskidzkiej. Lokalizacja: Nieruchomość znajduje się na terenie krakowskiej dzielnicy Podgórze Duchackie, co stanowi świetny punkt wylotowy w każdy rejon Krakowa, a także na autostradę A4 czy też Zakopiankę. Jest to świetne miejsce dla osób ceniących sobie bliskość centrum miasta, ale również możliwość wyjazdu za miasto. Miejsce jest bardzo dobrze skomunikowane, dzięki licznym liniom autobusowym. Najbliższe przystanki komunikacji miejskiej to "Beskidzka" „Kurdwanów P+R” oraz „Witosa”. W zaledwie 5 minut samochodem dostaniemy się do centrum handlowego Bonarka, w której można znaleźć zarówno sklepy, jak i inne lokale usługowe czy też gastronomiczne. W najbliższej okolicy znajdują się apteka, poczta, piekarnia, sklepy spożywcze, restauracje, żłobek czy też przedszkole. Nieruchomość: Powierzchnia lokalu wynosi 90m2 i składa się z trzech pomieszczeń magazynowych, biura, łazienki, pom. Socialnego, a także pom. Technicznego. Lokal częściowo umeblowany i wyposażony. Przypisane jedno miejsce parkingowe przy rampie znajdującej się przed wejściem do nieruchomości. Ogrzewanie miejsce. Całość dostępna od początku stycznia. Link do wirtualnej wizyty: s://youtu.be/1EmaSr6lMnk Koszty: Najem: 4000 PLN brutto Czynsz administracyjny i media: ok 1200 PLN Gorąco polecam i zachęcam do wspólnego oglądania nieruchomości! Jeśli szukasz lokalu w podobnej cenie bądź lokalizacji, zadzwoń. Agent prowadzący: Łukasz Kopacz Numer licencji 29163 Tel: +48 530 121 234Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Lokal użytkowy, ul. 30-go Stycznia
Lokal użytkowy, ul. 30-go Stycznia
20 zł
Tczew 30+ kilka dni temu
Powierzchnia660

Szanowni Państwo, Biuro Nieruchomości Landowscy przedstawia Państwu sprawdzoną pod kątem prawnym nieruchomość na wynajem: Warsztat samochodowy wraz z blacharnią, myjnią i lakiernią o łącznej powierzchni 660 m2, położone przy ul. 30-go Stycznia w Tczewie. Lokalizacja: Tczew to prężnie rozwijające się miasto, położone zaledwie 40 km od Gdańska dobrze skomunikowane (4 km od węzła autostrady A1 w Stanisławiu; dobre połączenia kolejowe), z silną strefą przemysłową. Nieruchomość położona przy ruchliwej ulicy 30-go Stycznia (równoległa do Drogi Krajowej nr 91), na terenie kompleksu usługowego ze stacją benzynową, renomowanym salonem rowerowym, stacją diagnostyczną z warsztatem czy też hurtowniami. Miejsce doskonale widoczne dla przejeżdżających pojazdów, z którego szybko dostaniesz się zarówno do centrum Tczewa jak i do wylotu w kierunku węzła Czarlin. W niedalekiej odległości znajdziecie zakłady produkcyjne, różnego rodzaju hurtownie, centrum ogrodnicze czy też serwisy mechaniczne. Miejsca parkingowe: na terenie posesji sporo miejsca na parkowanie aut zarówno Twoich jak i Twoich klientów. Istnieje możliwość dodatkowego podnajęcia utwardzonej części posesji przy warsztacie. Nieruchomość składa się z: - warsztatu (253 m2), - blacharni (121 m2), - myjni (61 m2), - lakierni (61 m2), oraz szeregu pomieszczeń magazynowych, biura oraz zaplecza socjalnego. Wynajem możliwy w całości bądź w części. Do wynajmu posiadamy również hale magazynowe / usługowe na terenie posesji szczegóły u doradcy. Obiekt przygotowany do prowadzenia działalności, w dobrym stanie technicznym zarówno zewnątrz jak i wewnątrz, docieplony, suchy. Na wyposażeniu 5 bram wjazdowych oraz 4 podnośniki. Standard: ściany malowane, na podłogach płytki, stalowe bramy wjazdowe, nagrzewnice, drzwi wejściowe przeciwwłamaniowe. Opłaty miesięczne wynoszą 20 zł netto / m2 (+ podatek VAT 23%) + koszty zużycia mediów (prąd, woda, ogrzewanie). Ogrzewanie centralne olejowe i gazowe (istnieje możliwość odłączenia lokalu i montażu źródła ciepła we własnym zakresie). Kaucja zwrotna w wysokości trzymiesięcznego czynszu; umowa najmu na okres co najmniej 24 miesięcy. Warunki najmu uzgadniamy indywidualnie z każdym zainteresowanym podmiotem. Jeżeli zainteresowało Cię to ogłoszenie skontaktuj się z Szymonem Góreckim (licencja pośrednika nr 23124) pod nr tel.   . Polecamy i serdecznie zapraszamy do prezentacji nieruchomości! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Kompleks usług warsztatowych blisko centrum Tczewa
Kompleks usług warsztatowych blisko centrum Tczewa
1320000 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia660

Szanowni Państwo,Biuro Nieruchomości Landowscy przedstawia Państwu sprawdzoną pod kątem prawnym nieruchomość na wynajem:Warsztat samochodowy wraz z blacharnią, myjnią i lakiernią o łącznej powierzchni 660 m2, położone przy ul. 30-go Stycznia w Tczewie.Lokalizacja: Tczew to prężnie rozwijające się miasto, położone zaledwie 40 km od Gdańska – dobrze skomunikowane (4 km od węzła autostrady A1 w Stanisławiu; dobre połączenia kolejowe), z silną strefą przemysłową.Nieruchomość położona przy ruchliwej ulicy 30-go Stycznia (równoległa do Drogi Krajowej nr 91), na terenie kompleksu usługowego ze stacją benzynową, renomowanym salonem rowerowym, stacją diagnostyczną z warsztatem czy też hurtowniami. Miejsce doskonale widoczne dla przejeżdżających pojazdów, z którego szybko dostaniesz się zarówno do centrum Tczewa jak i do wylotu w kierunku węzła Czarlin.W niedalekiej odległości znajdziecie zakłady produkcyjne, różnego rodzaju hurtownie, centrum ogrodnicze czy też serwisy mechaniczne.Miejsca parkingowe: na terenie posesji sporo miejsca na parkowanie aut zarówno Twoich jak i Twoich klientów. Istnieje możliwość dodatkowego podnajęcia utwardzonej części posesji przy warsztacie.Nieruchomość składa się z:- warsztatu (253 m2),- blacharni (121 m2),- myjni (61 m2),- lakierni (61 m2),oraz szeregu pomieszczeń magazynowych, biura oraz zaplecza socjalnego.Wynajem możliwy w całości bądź w części.Do wynajmu posiadamy również hale magazynowe / usługowe na terenie posesji – szczegóły u doradcy.Obiekt przygotowany do prowadzenia działalności, w dobrym stanie technicznym zarówno zewnątrz jak i wewnątrz, docieplony, suchy. Na wyposażeniu 5 bram wjazdowych oraz 4 podnośniki.Standard: ściany malowane, na podłogach płytki, stalowe bramy wjazdowe, nagrzewnice, drzwi wejściowe przeciwwłamaniowe.Opłaty miesięczne wynoszą 20 zł netto / m2 (+ podatek VAT 23%) + koszty zużycia mediów (prąd, woda, ogrzewanie). Ogrzewanie centralne olejowe i gazowe (istnieje możliwość odłączenia lokalu i montażu źródła ciepła we własnym zakresie).Kaucja zwrotna w wysokości trzymiesięcznego czynszu; umowa najmu na okres co najmniej 24 miesięcy. Warunki najmu uzgadniamy indywidualnie z każdym zainteresowanym podmiotem.Jeżeli zainteresowało Cię to ogłoszenie skontaktuj się z Szymonem Góreckim (licencja pośrednika nr 23124) pod nr667 376 117.Polecamy i serdecznie zapraszamy do prezentacji nieruchomości!Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Kompleks usług warsztatowych blisko centrum Tczewa
Kompleks usług warsztatowych blisko centrum Tczewa
5060 zł
Tczew 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia660

Szanowni Państwo, Biuro Nieruchomości Landowscy przedstawia Państwu sprawdzoną pod kątem prawnym nieruchomość na wynajem: Warsztat samochodowy wraz z blacharnią, myjnią i lakiernią o łącznej powierzchni 660 m2, położone przy ul. 30-go Stycznia w Tczewie. Lokalizacja: Tczew to prężnie rozwijające się miasto, położone zaledwie 40 km od Gdańska – dobrze skomunikowane (4 km od węzła autostrady A1 w Stanisławiu; dobre połączenia kolejowe), z silną strefą przemysłową. Nieruchomość położona przy ruchliwej ulicy 30-go Stycznia (równoległa do Drogi Krajowej nr 91), na terenie kompleksu usługowego ze stacją benzynową, renomowanym salonem rowerowym, stacją diagnostyczną z warsztatem czy też hurtowniami. Miejsce doskonale widoczne dla przejeżdżających pojazdów, z którego szybko dostaniesz się zarówno do centrum Tczewa jak i do wylotu w kierunku węzła Czarlin. W niedalekiej odległości znajdziecie zakłady produkcyjne, różnego rodzaju hurtownie, centrum ogrodnicze czy też serwisy mechaniczne. Miejsca parkingowe: na terenie posesji sporo miejsca na parkowanie aut zarówno Twoich jak i Twoich klientów. Istnieje możliwość dodatkowego podnajęcia utwardzonej części posesji przy warsztacie. Nieruchomość składa się z: - warsztatu (253 m2), - blacharni (121 m2), - myjni (61 m2), - lakierni (61 m2), oraz szeregu pomieszczeń magazynowych, biura oraz zaplecza socjalnego. Wynajem możliwy w całości bądź w części. Do wynajmu posiadamy również hale magazynowe / usługowe na terenie posesji – szczegóły u doradcy. Obiekt przygotowany do prowadzenia działalności, w dobrym stanie technicznym zarówno zewnątrz jak i wewnątrz, docieplony, suchy. Na wyposażeniu 5 bram wjazdowych oraz 4 podnośniki. Standard: ściany malowane, na podłogach płytki, stalowe bramy wjazdowe, nagrzewnice, drzwi wejściowe przeciwwłamaniowe. Opłaty miesięczne wynoszą 20 zł netto / m2 (+ podatek VAT 23%) + koszty zużycia mediów (prąd, woda, ogrzewanie). Ogrzewanie centralne olejowe i gazowe (istnieje możliwość odłączenia lokalu i montażu źródła ciepła we własnym zakresie). Kaucja zwrotna w wysokości trzymiesięcznego czynszu; umowa najmu na okres co najmniej 24 miesięcy. Warunki najmu uzgadniamy indywidualnie z każdym zainteresowanym podmiotem. Jeżeli zainteresowało Cię to ogłoszenie skontaktuj się z Szymonem Góreckim (licencja pośrednika nr 23124) pod nr tel. (użyj formularza kontaktowego). Polecamy i serdecznie zapraszamy do prezentacji nieruchomości! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Warsztat | stacja diagnostyczna | wulkanizacja
Warsztat | stacja diagnostyczna | wulkanizacja
2900 zł
Tczew 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia145

Szanowni Państwo, Biuro Nieruchomości Landowscy przedstawia Państwu sprawdzoną pod kątem prawnym nieruchomość na wynajem: Kompleks motoryzacyjny położony przy ul. 30-go Stycznia w Tczewie. Lokalizacja: Tczew to prężnie rozwijające się miasto, położone zaledwie 40 km od Gdańska – dobrze skomunikowane (4 km od węzła autostrady A1 w Stanisławiu; dobre połączenia kolejowe), z silną strefą przemysłową. Nieruchomość położona przy ruchliwej ulicy 30-go Stycznia (równoległa do Drogi Krajowej nr 91), na terenie kompleksu usługowego ze stacją benzynową, renomowanym salonem rowerowym, stacją diagnostyczną z warsztatem czy też hurtowniami. Miejsce doskonale widoczne dla przejeżdżających pojazdów, z którego szybko dostaniesz się zarówno do centrum Tczewa jak i do wylotu w kierunku węzła Czarlin. W obecnej chwili na wynajem (w całości lub w częściach) posiadamy: 1) stację diagnostyczną z geometrią 3D o łącznej powierzchni 222 m2, 2) warsztat samochodowy z zapleczem o łącznej powierzchni 310 m2, 3) wulkanizację z zapleczem o łącznej powierzchni 145 m2. W niedalekiej odległości znajdziecie zakłady produkcyjne, różnego rodzaju hurtownie, centrum ogrodnicze czy też serwisy mechaniczne. Miejsca parkingowe: na terenie posesji sporo miejsca na parkowanie aut zarówno Twoich jak i Twoich klientów. Istnieje możliwość dodatkowego podnajęcia utwardzonej części posesji przy warsztacie. Nieruchomość składa się z: - warsztatu (253 m2), - blacharni (121 m2), - myjni (61 m2), - lakierni (61 m2), oraz szeregu pomieszczeń magazynowych, biura oraz zaplecza socjalnego. Wynajem możliwy w całości bądź w części. Do wynajmu posiadamy również hale magazynowe / usługowe na terenie posesji – szczegóły u doradcy. Obiekt przygotowany do prowadzenia działalności, w dobrym stanie technicznym zarówno zewnątrz jak i wewnątrz, docieplony, suchy. Na wyposażeniu 5 bram wjazdowych oraz 4 podnośniki. Standard: ściany malowane, na podłogach płytki, stalowe bramy wjazdowe, nagrzewnice, drzwi wejściowe przeciwwłamaniowe. Opłaty miesięczne wynoszą 20 zł netto / m2 (+ podatek VAT 23%) + koszty zużycia mediów (prąd, woda, ogrzewanie). Ogrzewanie centralne olejowe i gazowe (istnieje możliwość odłączenia lokalu i montażu źródła ciepła we własnym zakresie). Kaucja zwrotna w wysokości trzymiesięcznego czynszu; umowa najmu na okres co najmniej 24 miesięcy. Warunki najmu uzgadniamy indywidualnie z każdym zainteresowanym podmiotem. Jeżeli zainteresowało Cię to ogłoszenie skontaktuj się z Szymonem Góreckim (licencja pośrednika nr 23124) pod nr tel. (użyj formularza kontaktowego). Polecamy i serdecznie zapraszamy do prezentacji nieruchomości! Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Biuro do wynajęcia Warszawa Śródmieście ul. Sienna 73 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Śródmieście ul. Sienna 73 m2
5856 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia73

Oferta bezpośrednia | Private offer! Dostępne od stycznia 2024 | Available from January 2024 Opis: 1 piętro z windą                    |1st Floor with the elevator otwieralne, duże okna        | openable, large windows 2 gabinety i 1 open space   |2 offices and 1 open space 9 biurek, fotele, szafy, meble kuchenne i AGD  | 9 desks, armchairs, wardrobes, kitchen fittings Własny taras  | private tarrace Sąsiedztwo: lokale biurowe  | Neighborhood: offices Intercom, ochrona obiektu 24h  |24-hour security Internet światłowodowy (fibre optic) : Play (1Gb/s), T-Mobile, Orange, Netia (1000Mb/s) Stojaki rowerowe w części wygrodzonej osiedla| Bicycle racks in the fenced part of the estate Świetna lokalizacja (odległości piesze)!   |Great location (walking distance)!  Metro (M2): Rondo ONZ/Rondo Daszyńskiego - 8 minut (minutes) Tramwaj | Tram: 5 minut (minutes) Autobus |Bus: 3 minuty (minutes) Kolej |Railway (Warszawa Centralna): 15 minut (minutes) Fabryka Norblina (sklepy, restauracje, kawiarnie, usługi SPA)|Fabryka Norblina Shopping mall:  5 minut (minutes) Opłaty z tytułu najmu (netto/miesięcznie) | Rental fees (net/monthly): Czynsz za lokal   | Rent for the officePLN 5856 Opłaty dodatkowe | Service charges (zmienne|variable)PLN 910 Opłaty za media     | Utilities (zmienne|variable) PLN 312 + energia elektryczna (electricity) Parking dostępny za dodatkową opłatą |Parking available for an additional fee Waloryzacja czynszu raz w roku| Rent indexation: once a year Zabezpieczenie: kaucja|deposit Dodatkowe opłaty ponoszone przez Najemcę|The tenant's additional costs: internet| internet sprzątanie i  bieżące utrzymanie lokalu   | maintaining & cleaning the office, servicing air conditioning serwis klimatyzacji|servicing air conditioning Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. The announcement is not an offer within the meaning of the Civil Code. ul. Sienna, Warszawa Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 73,20 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-01-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Śródmieście, Sienna Poland - lokalizacja przybliżona

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Postępu
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Postępu
6585 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia439
SprzedażPośrednik

Opis ofertymoduł biurowy o pow. 439 m2 na 4 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Postępu i niedaleko od Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od stycznia 2024 r. Powierzchnia biurowa do aranżacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Podwieszane sufity, Podnoszone podłogi. Powierzchnia z dobrym dostępem światła dziennego. Otwierane okna, Wykładzina na podłodze. Biuro z dostępem do światła dziennego. Oferowana powierzchnia posiada pełne wyposażenie niezbędne do funkcjonowania biura, wliczając w to biurka i krzesła biurowe . Zamykane gabinety biurowe. Przestronne toalety znajdują się w części wspólnej piętra. Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 6585 EUR, -koszty eksploatacyjne: 24,98 PLN/m2, -zużycie mediów, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5 %). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking: Abonament: 50/100 EUR/stanowisko/miesiąc. Dla gości przeznaczono 45 stanowisk naziemnych. Dodatkowo ponad 100 naziemnych i podziemnych stanowisk rowerowych; szatnie i prysznice dla rowerzystów. Umowa: -czas określony: min. 5 lat -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Nowoczesny budynek biurowy klasy A, oferujący ponad 26 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia oraz ponad 1 800m2 powierzchnia handlowej. Zalety lokalizacji: Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe, nieco dalej stacja kolejowa Warszawa Służewiec. W bliskim sąsiedztwie znajdują się siedziby wielu firm, centrum handlowe Galeria Mokotów, liczne restauracje, kawiarnie, banki, kluby fitness i przedszkola. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 255803

Biuro do wynajęcia Kraków Wzgórza Krzesławickie ul. Ujastek 145 m2
Biuro do wynajęcia Kraków Wzgórza Krzesławickie ul. Ujastek 145 m2
5792 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia144

Bezpośrednio od właściciela! Bez prowizji. Niezależne skrzydło na 1. piętrze budynku z własną wyposażoną kuchnią. Przestronne wejście idealne do zorganizowania sekretariatu wraz z poczekalnią. Dwa przestronne pokoje biurowe z możliwością wykorzystania jako gabinety, sale konferencyjne, bądź pokój dla kilku pracowników (księgowość, dział handlowy itp.). Zaplecze sekretariatu idealne na archiwum, podręczny magazynek, pokój socjalny, bądź serwerownię. Trzeci gabinet dla kierownika, księgowości, kadr itp. Pomieszczenia klimatyzowane. Wykładziny dywanowe. BUDYNEK „A”: Budynek o charakterze biurowo-usługowym w dobrym stanie technicznym, posiadający duży parking (140 miejsc), dozorowany, ocieplony, z dogodnym dojazdem. Recepcja oraz całodobowa ochrona fizyczna i monitoring. Instalacje elektryczne z zasilaniem awaryjnym (140 kW), teleinformatyczne, internet światłowodowy (5 dostawców); ogrzewanie centralne miejskie. Winda osobowa. Stolarka okienna PVC. Przystanek MPK „Zajezdnia Nowa Huta” bezpośrednio przed budynkiem. Bliskość obwodnicy Krakowa (niecałe 2 km do drogi S-7). Przedmiot najmu składa się z następujących pomieszczeń: – 1.04 – 38,0 m2 – hol/sekretariat – 1.07 – 23,1 m2 – gabinet – 1.08 – 9,2 m2 – pom. gosp./zaplecze/archiwum podręczne – 1.09 – 6,5 m2 – kuchnia (wyposażona w meble i sprzęty) – 1.10 – 33,3 m2 – gabinet – 1.11 – 34,7 m2 – sala konferencyjna RAZEM: 144,8 m2 Media rozliczane w formie stałego ryczałtu.  Wszystkie ceny podane netto.  Dostępność: od połowy stycznia 2024 – wskaźnik rocznego zapotrzebowania na energię użytkową: EU = 110,72 kWh/(m2 * rok) – wskaźnik rocznego zapotrzebowania na energię końcową: EK = 111,33 kWh/(m2 * rok) – wskaźnik rocznego zapotrzebowania na nieodnawialną energię pierwotną: EP = 183,59 kWh/(m2 * rok) – udział odnawialnych źródeł energii w rocznym zapotrzebowaniu na energię końcową: U(OZE) = 0,00 % – jednostkowa wielkość emisji CO2: E(CO2) = 0,05 t CO2/(m2 * rok) ul. Ujastek, Kraków Wzgórza Krzesławickie Do wynajęcia biuro o powierzchni 144,80 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-01-15 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Kraków Wzgórza Krzesławickie, Ujastek Poland - lokalizacja dokładna

Biuro do wynajęcia Warszawa Białołęka ul. Zabłocka 350 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Białołęka ul. Zabłocka 350 m2
18900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia350
Kaucja18 900

.         OFERTA NA WYNAJĘCIE  350m2  POWIERZCHNI BIUROWYCH W BUDYNKU W UL. ZABŁOCKIEJ 10  w W-wie (z opcją dodatkowego wynajęcia magazynku o powierzchni zabudowy ok. 26 m2 jako oddzielnego budynku na tej samej ogrodzonej działce)   LOKALIZACJA Białołęka; adres : ul. ZABŁOCKA 10, 03-194 WARSZAWA, w pobliżu dużego  węzła komunikacji miejskiej i podmiejskiej (kierunek LEGIONOWO),  a zarazem w cichym, spokojnym miejscu, na uboczu. Rejon pomiędzy MOSTEM GROTA  i  MOSTEM PÓŁNOCNYM             Bliskie sąsiedztwo : Mc Donalds / stacja paliw BP / LIDL  przy ul. Modlińska / Żerańska / Klembowska OPIS Przedmiotem najmu są pomieszczenia na całej powierzchni pierwszego piętra budynku biurowego dwukondygnacyjnego. Użytkowanie piętra jest niezależne od parteru (wspólne wejście tylko do klatki schodowej).    Obiekt wyposażony w system klimatyzacji (niezależny dla piętra) składający się z kolei z niezależnych paneli oddzielnych dla każdego pomieszczenia.   OPCJONALNIE :  jest możliwość dodatkowego wynajęcia magazynu (oddzielnego budynku na tej samej ogrodzonej posesji) o powierzchni zabudowy 26m2.   Obiekt z miejscami parkingowymi w obrębie ogrodzonej działki.           OPIS Powierzchnia do wynajęcia –  350 m. kw./ I piętro/ Całkowita powierzchnia działki na którym posadowiono budynek – ok. 1580 m. kw. Termin wynajęcia – od STYCZNIA 2024r (z możliwością bezpłatnego, wcześniejszego wprowadzania od ok. połowy grudnia) Miejsca parkingowe – 8 miejsc w cenie czynszu na terenie ogrodzonej działki + swobodna możliwość parkowania w bliskim sąsiedztwie. Możliwość umiejscowienia LOGO firmy na istniejącym pylonie przed budynkiem.   WYPOSAŻENIE:                                    -sieci strukturalne a)    dostęp do internetu NETIA (12 linii światłowodowych- dla jednej firmy wystarczy 1 linia). Najemca samodzielnie zawiera umowę z dostawcą usługi.   b)    ilość linii telefonicznych: 6 linii cyfrowych + 1 analogowa. Najemca samodzielnie zawiera umowę z dostawcą usługi.             Centrala telefoniczna cyfrowa PANASONIC.                                    -system alarmowy z ochroną obiektu                                    - system kontroli wejść                                    - wideodomofon                                    -oświetlenie biurowe (rastrowe)                                    -okna niskoemisyjne (małe straty energii cieplnej w zimie i izolacja termiczna w lecie) z ramami antywłamaniowymi oraz szybami w wersji ANTISOL (przyciemniane/ brąz).                                    -podłogi: gres i wykładziny GERFLOR                                    -wyposażona kuchnia                                    - pomieszczenia gospodarcze                                    - serwerownia z klimatyzacją                                    -centralne ogrzewanie – gazowe : sterowane komputerowo, piec z zamkniętą komorą spalania – sprawność 108%.  Budynek wykonany w technologii super-termoizolacyjnej z 20 cm warstwą  ocieplenia, okna niskoemisyjne (korzyść w zimie i w lecie), strop ocieplony podwójną warstwą wełny mineralnej,                                    -  obiekt wyposażony w nowy, autonomiczny, inwerterowy system klimatyzacji (niezależny dla piętra) składający się z kolei z niezależnych paneli oddzielnych dla każdego pomieszczenia.   Obiekt wyposażony w meble biurowe – biurka oraz stół z krzesłami w sali konferencyjnej. Czynsz miesięczny – 18.900,- zł (+ opcjonalnie 1100,-zł magazyn)  netto.    Rozliczenia kosztów eksploatacyjnych na koniec każdego miesiąca: 1.     Woda i ścieki – według zużycia (odczyt co miesiąc z liczników) – stawki bez narzutów. 2.     Energia elektryczna – według zużycia energii na podstawie wskazań licznika – stawki bez narzutów. 3.     Ogrzewanie – koszty zużycia gazu – dzielone proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni (ponieważ powierzchnie piętra i parteru są identyczne, koszty dla klienta będą stanowiły połowę zużycia gazu).  Te koszty powinny być stosunkowo niskie ze względu na zastosowaną bardzo dobrą izolację termiczną budynku, okna niskoemisyjne i wysokosprawny piec z zamkniętą komorą spalania. 4.     Odpady komunalne – ½ miesięcznych opłat za cały obiekt. 5.     Ochrona obiektu (SOLID Security) – ½ miesięcznych opłat za cały obiekt (obecnie ok.100zł) 6.     Kaucja:  1 - krotny czynsz miesięczny. Proszę o kontakt tel.  - Zbyszek ul. Zabłocka, Warszawa Białołęka Do wynajęcia biuro o powierzchni 350 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-01-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Białołęka, Zabłocka Poland - lokalizacja dokładna

SUPER 85 m BIURO Z GARAŻEM w BIUROWCU PRZY METRZE
SUPER 85 m BIURO Z GARAŻEM w BIUROWCU PRZY METRZE
2000 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia84.32 m²
Ilość pomieszczeń2

Gotowy do wynajmu od 10 stycznia 2022 roku bardzo NOWOCZESNY i ATRAKCYJNY 2-pokojowy (85 m) KLIMATYZOWANY i UMEBLOWANY lokal biurowy w formie Open Space z miejscami postojowymi w podziemnym garażu w eleganckim i kameralnym biurowcu w okolicach hotelu HILTON i ul. Grzybowskiej. Nowoczesny budynek stricte biurowy zrewitalizowany w 2020 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking. Przy wejściu do budynku czynna we wszystkie dni robocze w godz. 8.00 - 17.00 bardzo elegancka recepcja wraz z obsługą recepcyjną. Współczynnik części wspólnych - 13%. Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, instalację ppoż, instalację alarmową światłowód (50 MGbitów/sek), centralę telefoniczną oraz system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Lokal na chwilę obecną składa się z dużej powierzchni typu Open Space (39 m), gabinetu (16 m), obszernego hallu wejściowego z miejscem na recepcję (18 m), serwerowni - pomieszczenia technicznego (4 m) oraz w pełni umeblowanej i wyposażonej oddzielnej kuchni (8 m). Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach (w tym jedna także dla niepełnosprawnych). Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu. Zamieszczone wizualizacje i zdjęcia obrazują jedynie standard wyposażenia i wykończenia lokalu i mogą się różnić szczegółami w stosunku do jego stanu rzeczywistego. Wysokość pomieszczeń - 3 m. Minimalny okres wynajmu - 1 rok. Wymagana 2M kaucja zwrotna brutto. Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe, dyskretna elegancja. Wejście do lokalu od strony ulicy z frontowej klatki schodowej. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku. WSZYSTKIE pomieszczenia w pełni UMEBLOWANE bardzo eleganckimi i funkcjonalnymi meblami stricte biurowymi w minimalistycznym Skandynawskim stylu, duże możliwości adaptacyjne przy dłuższym okresie wynajmu. Przynależne do lokalu 1 MIEJSCE PARKINGOWE w podziemnym garażu, istnieje możliwość w miarę dostępności wynajęcia także kolejnego podziemnego miejsca parkingowego. BARDZO ATRAKCYJNA cena wynajmu (zależna od aktualnego kursu EUR) - 7 923 PLN (tylko 17 EUR/m) netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 1 696 PLN netto (w tym ogrzewanie, woda, ochrona, sprzątanie 2 x w tygodniu) + 399 PLN netto (dostęp do bardzo szybkiego (50 MGBitów/sek) stałego łącza światłowodowego i telefonu) + 450 PLN netto (podziemne miejsce parkingowe) + 100 PLN netto (ekspozycji loga najemcy na tablicy przy wejściu do budynku). Jedynym dodatkowym kosztem jest licznikowe zużycie energii elektrycznej. Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem), bliskość popularnych centrów handlowych ZŁOTE TARASY, ARKADIA, KLIF. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO ONZ lub RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 8 - 10 minut spacerem. Idealne miejsce na Kancelarię, Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Agencję PR lub HR, Biuro Rachunkowe siedzibę firmy IT, Biuro Projektowe, Agencję Reklamową itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 7923 PLN; Powierzchnia: 84.32; Cena za m2: 93.96 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 17.8 PLN; Współczynnik pow. wspólnych: 13; Powierzchnia brutto: 95.28; Piętro: 5; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 2M; Podnajem; Dostępne od: 2022-01-10; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Bardzo dobry; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2020; Liczba kondygnacji naziemnych: 10; Liczba kondygnacji podziemnych: 2; Liczba pięter: 10; Winda; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Podnoszone podłogi; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 2; Powierzchnie pomieszczeń: 39, 16 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 300; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 6; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 1; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 450 PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 1.5; Typ ulicy/drogi: Ruchliwa; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii wkd, lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warsz

LUX 107 m biuro z garażem w Atelier Residence przy metrze !!
LUX 107 m biuro z garażem w Atelier Residence przy metrze !!
1100000 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia107 m²
Ilość pomieszczeń3
Piętro7
Wejściez klatki schodowej

Dostępny od Stycznia 2023 roku LUKSUSOWY i UNIKATOWY 3-pokojowy (107 m) NOWOCZESNY lokal biurowy w prestiżowej inwestycji ATELIER RESIDENCE przy ul. Bagno w samym sercu miasta, 250 m od Pałacu Kultury oraz około 150 m od stacji metra ŚWIĘTOKRZYSKA z urzekającym widokiem z okien na Warszawskie City a także na pobliską katedrę znajdującą się na Pl. Grzybowskim !!! Luksusowy budynek biurowo - mieszkalny z 2010 roku, bardzo wysoki standard części wspólnych, całodobowa ochrona, monitoring, podziemne miejsca parkingowe, elektroniczna kontrola dostępu, szybkobieżne windy, reprezentacyjne halle i recepcja. W budynku już mieści się wiele uznanych firm: kliniki medyczne, Kancelarie Prawne, Notariusz, firmy IT i wiele Biur Handlowych i Przedstawicielstw Korporacyjnych. - jedno z najbardziej prestiżowych miejsc w Warszawie !!!!! Budynek Atelier Residence zaspokoi potrzeby najbardziej wymagających Najemców. Do dyspozycji mieszkańców portier, ochrona, pełen monitoring i kontrola dostępu, 2 luksusowe windy oraz wyjątkowo eleganckie klatki schodowe - korytarze wykończone marmurem, drewnem i stylowymi dywanami, jak w ekskluzywnych hotelach. Budynek wielokrotnie uhonorowany wieloma prestiżowymi nagrodami. Lokal niezwykle funkcjonalny, pomimo położenia w samym centrum miasta stosunkowo cichy i dobrze doświetlony dzięki dużym drewnianym oknom. Lokal samodzielny (bez powierzchni wspólnych) składa się z obszernego pomieszczenia typu Open Space (35 m) posiadającego profesjonalną instalację audio hi-fi, z wyjściem na zadaszony balkon, eleganckiego i wyposażonego w stylową bibliotekę gabinetu (15 m), dużego i jasnego gabinetu (25 m) połączonego z dodatkowym pomieszczeniem przeznaczonym np. na archiwum (6 m), hallu wejściowego ze stylowymi szafami wnękowymi wykonanymi wg indywidualnego projektu (8 m) z możliwością wydzielenia z niego np. malej recepcji, pomieszczenia socjalnego(10 m) wykonanej na indywidualne zamówienie i w pełni wyposażonej w najwyższym standardzie, pięknej łazienki (10 m), wyposażonej w prysznic z deszczownicą, topową armaturę marki Piaffoni, biały montaż marki Roca oraz stylizowaną zabudowę łazienkową wykonaną na indywidualne zamówienie, oddzielnego eleganckiego WC (3 m) wyposażonego w kryształowe lustra, najwyższej jakości armaturę oraz zadaszonego balkonu. Lokal zaprojektowany w całości wg indywidualnego projektu na zlecenie właściciela, wykończony najwyższej jakości materiałami - marmurowe parapety, story rzymskie z importowanych z Włoch materiałów, okna dźwiękoszczelne, stylowe drzwi Porta, podłogi Merbau, w łazienkach piękny gres polerowany, pełne podgrzewanie podłogowe sterowane elektronicznie, profesjonalny system wentylacji Helios, wideofon z bezpośrednim połączeniem z portiernią, przyłącze do ultraszybkiego internetu światlowodowego, telewizji kablowej i telefonu stacjonarnego. Lokal w zasadzie NIEUMEBLOWANY, możliwość dowolnej aranżacji pomieszczeń przez przyszłego najemcę (istnieje możliwość odkupu mebli i wyposażenia biurowego widocznego na zdjęciach od dotychczasowego Najemcy w promocyjnej cenie). Do lokalu przynależy 1 miejsce parkingowe w garażu podziemnym, które jest uwzględnione w proponowanym czynszu najmu. Istnieje możliwość wynajmu większej ilości miejsc parkingowych za dodatkową opłatą ok 150 EUR/mies. Istnieje możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku. Minimalny oczekiwany okres najmu: 2-3 lata (do uzgodnienia). Wymagana 1M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 900 PLN netto (faktura VAT) lub też na życzenie bez podatku VAT (rachunek) + opłaty eksploatacyjne w wysokości ok. 1 270 PLN (w tym zaliczki na C.O., wod-kan, wywóz nieczystości) + jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej. Super i niezwykle prestiżowa lokalizacja, samo centrum miasta, luksus i prestiż. Pełna infrastruktura handlowo - usługowa, świetna komunikacja, blisko na Starówkę i do Parku Saskiego, 5 minut spacerem do CH ZŁOTE TARASY i Dworca Centralnego. Lokal idealny na prestiżową Kancelarię, Notariat lub Przedstawicielstwo, Biuro Architektoniczne, Rachunkowe lub Handlowe, siedzibę firmy IT, Agencję Reklamową lub PR/HR, Biuro Doradcze lub Inwestycyjne etc.. GORĄCO POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!

Filtr