Warning: mysqli::__construct(): (HY000/2002): Connection refused in /sites/abyhom.pl/config/db.php on line 6
Biuro - kancelaria !!

Biuro - kancelaria !!

Sortowanie:
Znaleziony: 842 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
BIURO - KANCELARIA !!
BIURO - KANCELARIA !!
4500 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia66
SprzedażPośrednik
Zainteresowanie ofertą

BIURO - KANCELARIA !! Lokal o pow.66m2, na biuro w kamienicy z lat 50 ( pełna cegła). Lokal na wysokim parterze. Mieszkanie składa się z; - 3 pokoi, - dużej kuchni, - łazienki, - toalety. Przedpokój zabudowany, na podłodze gres, w pokojach panele. Mieszkanie posiada internet oraz możliwość założenia linii telefonii stacjonarnej. Budynek i klatki schodowe monitorowane oraz okna zabezpieczone kratami. W bardzo bliskiej odległości metro Młynów ( dosłownie 2 minuty wolnym spacerkiem, około 150 metrów) oraz stacja kolejki podmiejskiej (5 min. - Stacja Młynów), w okolicy parki, sklepy, piekarnie oraz liczne lokale gastronomiczne. Okolica cicha i spokojna, mieszkanie idealne na kancelarie oraz typową pracę biurową. Jeden z pokoi, jak widać na zdjęciach posiada nowe meble do wykorzystania przez Najemcę. Lokal można urządzić według własnych preferencji, sprawa od omówienia. Cena najmu 4500zł + opłaty licznikowe + kaucja. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL: 609 - pokaż numer telefonu - Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 331

BIURO - KANCELARIA - ITP - WARSZAWA Śródmieście
BIURO - KANCELARIA - ITP - WARSZAWA Śródmieście
8000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia120
SprzedażPośrednik

Opis ofertyBIURO - KANCELARIA - ITP !! Eleganckie biuro o pow.120m2, na parterze przedwojennej kamiennicy w oficynie. Lokal mieści się w zabytkowym budynku Pałacu Karnickich, przy Al. Ujazdowskich. Biuro wykończone w wysokim standardzie. Składa się z : - recepcji, - dwóch pokoi biurowych, - sali konferencyjnej, - kuchni, - serwerowni, - archiwum, - toalety. Eleganckie drzwi drewniane i aluminiowe wewnątrz lokalu, plus okna, po wymianie na nowe, drewniane, wychodzą na dziedziniec kamienicy. Wysokość biura 3 metry. Lokal jest w pełni przystosowany do prowadzenia działalności biurowej lub kancelarii. Z kilku pomieszczeń wyjście na obszerne patio. W lokalu rozprowadzona jest strukturalna sieć komputerowa oraz instalacja do podłączenia klimatyzacji. Wynajem 8,000 Netto + Opłaty eksploatacyjne: 1,800 PLN/msc. Lokal dostępne od Kwietnia 2024 r, Agencja pobiera prowizję. POLECAM !! TEL: 609 - pokaż numer telefonu - Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 1694

Lokal, biuro, kancelaria
Lokal, biuro, kancelaria
4680 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia80
SprzedażBez pośredników

Opis ofertyLokal biurowy na kancelarię adwokacką, notarialną, komorniczą, inną w centrum miasta blisko Ronda Mogilskiego i w doskonałej lokalizacji (blisko sądu, urzędów) gwarantując łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz dworca PKP i MDA (kilka minut pieszo) Lokal o pow. ok. 78 m2 położony na parterze składający się z trzy pomieszczenia z zapleczem kuchenne, łazienką, holem oraz miejscem parkingowy na parkingu wewnętrznym. Dostępne od 1 kwietnia 2024r. Koszty najmu: 4680 zł + opłaty eksploatacyjne, media Polecam i zapraszam tel. 501 - pokaż numer telefonu - .

BIURO - KANCELARIA - ITP !!
BIURO - KANCELARIA - ITP !!
10000 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia110 m²
Piętroparter

Lokal biurowy o pow. 110 m2, zlokalizowany na II piętrze budynku, posiada przestronne, dobrze oświetlone pokoje wraz z klimatyzacją. Poza pokojami do pracy można tu wygospodarować miejsce na kameralną salę konferencyjną, czy pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz WC.  Wymarzone miejsce na kancelarię, biuro tłumaczeń, usługi księgowe, czy też wszelką działalność wymagającej komfortu, dyskrecji i spokojnej pracy. Lokal w pobliżu ul. Powstańców Śląskich, która zapewnia sprawną komunikację z centrum stolicy i innymi dzielnicami. W pobliżu znajduje się także trasa szybkiego ruchu S8 ułatwiająca objazd miasta i ruch tranzytowy. W bliskim sąsiedztwie są nowe osiedla mieszkaniowe, WAT, centra handlowe. Możliwość aranżacji wnętrz pod konkretne potrzeby użytkowników. - Parking dla pracowników & klientów - Ochrona i monitoring terenu - Szybkie światłowodowe łącze internetowe z UPC - Pomieszczenia klimatyzowane - Profesjonalna obsługa techniczna - Powierzchnia reklamowa na elewacji + maszty reklamowe. Cena najmu 5000zł (netto) są zawarte opłaty eksploatacyjne (woda, ogrzewanie, wywóz odpadów), z wyjątkiem zużycia energii elektrycznej (według wskazań licznika). Przy minimum 24 miesięcznej umowie najmu, nasza architektka pomoże bezpłatnie w doborze kolorów, mebli czy kompleksowej aranżacji wnętrza. Agencja pobiera prowizję. POLECAM !! TEL: *** *** *** Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

BIURO -KANCELARIA - ITP !!
BIURO -KANCELARIA - ITP !!
30+ kilka dni temu
Powierzchnia100 m²
Piętroparter

Lokal biurowy o pow.100m2,Warszawa Bielany, ulica Podleśna. Lokal na parterze. - 3 pokoje, - pokój z aneksem kuchennym, - łazienka. Lokal przy ulicy - możliwość zainstalowania reklamy na elewacji, po remoncie. Zabezpieczenia : system alarmowy, drzwi / okna antywłamaniowe, teren zamknięty, domofon / wideofon. Media: szambo, prąd, gaz, kanalizacja, woda. Do wynajęcia na dłuższy okres. Podana cena 4000zł jest ceną netto. Do wynajęcia również suterena 70 m^2 za oddzielną opłatą. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL: *** *** ***

BIURO - KANCELARIA - ITP !!
BIURO - KANCELARIA - ITP !!
9990 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia160 m²
Piętroparter

Lokal biurowo usługowy o pow.160m2, w budynku wykorzystywanym na cele biurowe. Budynek 5 kondygnacyjny (3 piętrowy). Lokal znajduje się na 2 i 3 piętrze budynku. Na 2 piętrze sala konferencyjna (otwarta przestrzeń typu open space), osobny pokój pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym oraz osobne wc. Na 3 piętrze 3 osobne pokoje, 2 łazienki z wc oraz serwerownia (magazynek). Własne oddzielne wejście klatką schodową od tylnej strony budynku. Lokal wykończony, istnieje możliwość wykorzystania mebli i będącego w nim wyposażenia. Okna nowe 3 szybowe, ciche i ciepłe. Internet, alarm z instalacją powiadamiającą agencję ochrony. Od frontu na balkonach zewn. żaluzje antywłamaniowe. Do lokalu przynależne własne 2 miejsca parkingowe na zamkniętym osiedlu (wjazd bramą na pilota) oraz kilka od frontu budynku, obok wiele otwartych miejsc parkingowych w nowy zatokach przy ul. Bartyckiej. Cena najmu 6400zł netto. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL: *** *** *** Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

BIURO - KANCELARIA - ITP !!
BIURO - KANCELARIA - ITP !!
410000 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia105.47 m²
Piętro2

Lokal z przeznaczeniem na biuro o powierzchni 105,47 m2 + taras 19 m2. Piętro 2/2. w kameralnym budynku trzy kondygnacyjnym na Gocławku dzielnica Praga-Południe. Przy samej stacji PKP Gocławek i węźle komunikacyjnym Marsa. Lokal wyremontowany w niepowtarzalnym stylu. Częściowo umeblowany, wnętrza nowe jeszcze nieużytkowane. Lokal zapewnia swoim najemcom komfortowe warunki pracy, oferując powierzchnie biurowe w wysokim standardzie. Dobra propozycja na kancelarię, firmę księgową, małe biuro architektoniczne, przedstawicielstwo, agencję reklamową , firmę consultingowa itp. (poprzedni najemca firma księgowa) Dojazd z Dworca Centralnego ok 25 minut. Bezpośrednia komunikacja autobusowa z Centrum Warszawy , blisko przystanki. Teren ogrodzony z monitoringiem. Dostęp do obiektu całodobowy ( system kontroli dostępu -czytnik kart magnetycznych ) . Standard lokalu wykładzina, recepcja, pokój konferencyjny ze stołem i fotelami witrynami, szafki biurowe, oświetlenie ledowe zimne, rozprowadzona instalacja komputerowa, telefoniczna oraz rtv. Ogrzewanie centralne gazowe (rozliczenie za centralne ogrzewanie licznikiem ciepła), dodatkowo możliwość grzania kominkiem elektrycznym, który nadaje dużej przytulności lokalu, jak też klimatyzacją z opcją grzania, klimatyzacja zdalnie sterowana przez smartfon z poza budynku, kamery z podglądem na lokal, system kontroli obecności pracowników. Oddzielna nowa łazienka z WC w stylu loft oraz druga oddzielna toaleta z WC również w stylu loft. Kuchnia nowa z dużą ilością miejsca w pełni wyposażona, ekspres ciśnieniowy, mikrofala, zmywarka. Okna szczelne plastikowe, duży taras idealny w lecie do spotkań lub pracy na powietrzu, klatka schodowa szeroka z dużym wejściem frontowym. Ściany lokalu pomalowane wysokiej jakości farbami zmywalnymi. Elementy drewniane w lokalu z drewna dębowego wykończone najwyższej jakości szarym olejo-woskiem Rozkład lokalu i wymiary pomieszczeń na załączonym planie. Parkowanie samochodów poza posesją tuż obok budynku. (załączone zdjęcie) Wymagana kaucja jednomiesięczna . Cena 5000 zł netto bez VAT Opłaty eksploatacyjne według wskazań liczników. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL: *** *** *** Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Stare Dębniki / biuro / kancelaria / gabinet
Stare Dębniki / biuro / kancelaria / gabinet
400000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Bardzo dobra lokalizacja - w pobliżu Wawelu. Lokal o powierzchni 53 m2 znajduje się na 1 piętrze nowego obiektu. Przeznaczenie: biuro, kancelaria, gabinet. Składa się z pokoju z aneksem kuchennym i balkonem z widokiem na ICE, pokoju z balkonem z widokiem na ogrody, łazienki oraz przedpokoju. Posadzka parkietowa. Wysokość lokalu 2,70 m. Obiekt monitorowany 24/7/365, ochrona osobowa. Winda osobowa. Klimatyzacja. Instalacje: wod-kan, centralne ogrzewanie z własnej kotłowni, elektryczna, telefoniczna, domofonowa, internetowa, alarmowa.Do budynku doprowadzona sieć internetowa UPC. W ramach czynszu 1 miejsce postojowe na parkingu wewnętrznym.Każdy najemca jest reklamowany na pylonie przed budynkiem, wewnątrz szyld z nazwą firmy na tablicy w holu budynku. Koszt oznakowania ok. 400 PLN netto. W przypadku najmu długoterminowego - oznakowanie w cenie najmu. Lokal dostępny od 1.03.2024. Czynsz miesięczny: 4.000,00 zł netto (75,5 zł/m2) + media opomiarowane: woda zimna, woda ciepła, i c.o. oraz wywóz odpadów (segregowanie). Opłata za energię elektryczną zasilania agregatu klimatyzacji w okresie letnim procentowo od pow. najmowanego lokalu; dla lok. nr 3 ok. 100 - 150 zł/sezon letni. Energia elektryczna - indywidualna umowa Najemcy z TAURONEM Od 2024 r. udział w kosztach ochrony osobowej, procentowo od pow. najmowanego lokalu.Kaucja - 1 miesięczny czynszUmowa najmu na 3 lata (do negocjacji). Biuro pobiera prowizję.Zapraszam do kontaktu:533321670biuro@

LOFT, salon, biuro, kancelaria, usługi, galeria
LOFT, salon, biuro, kancelaria, usługi, galeria
6500 zł
Warszawa 26 dni plecy
Powierzchnia93
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zdjęcia proszę oglądać w trybie pełnoekranowym tak aby w pełni oddały wysokość pomieszczeń.Wynajmę lokal o przeznaczeniu biurowo-usługowym o powierzchni 92m2 znajdujący się w odrestaurowanej kamienicy przy ul. Ząbkowskiej 5. Dostęp do lokalu jest całodobowy, wejście z eleganckiego patio.Lokal całkowicie odnowiony, nowe instalacje elektryczne, rozdzielnia, wideo-domofon, przyłącza wod-kan gotowy do aranżacji przez najemcę.Lokal składa się z dużej, bardzo wysokiej 3.5m otwartej przestrzeni, z możliwością podziału na dwie mniejsze. Zaprojektowane zostały dwie łazienki.Idealnie nadaje się jako: salon z branży beauty, kancelaria prawna, biuro, galeria sztuki, studio fotograficzne, inny punkt o przeznaczeniu handlowo-usługowym. Koszt najmu to 6500zł netto, opłaty administracyjne 967zł.Lokal dostępny od połowy kwietnia. W przypadku dodatkowych pytań proszę o telefon lub kontakt poprzez SMS.

LOFT, salon, biuro, kancelaria, usługi, galeria
LOFT, salon, biuro, kancelaria, usługi, galeria
6900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia92
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zdjęcia proszę oglądać w trybie pełnoekranowym tak aby w pełni oddały wysokość pomieszczeń.Wynajmę lokal o przeznaczeniu biurowo-usługowym o powierzchni 92m2 znajdujący się w odrestaurowanej kamienicy przy ul. Ząbkowskiej 5. Dostęp do lokalu jest całodobowy, wejście z eleganckiego patio.Lokal całkowicie odnowiony, nowe instalacje elektryczne, rozdzielnia, przyłącza wod-kan gotowy do aranżacji przez najemcę.Lokal składa się z dużej, bardzo wysokiej otwartej przestrzeni, z możliwością podziału na dwie mniejsze. Zaprojektowane zostały dwie łazienki.Idealnie nadaje się jako: salon z branży beauty, kancelaria prawna, biuro, galeria sztuki, studio fotograficzne, inny punkt o przeznaczeniu handlowo-usługowym. Koszt najmu to 6900zł netto, opłaty administracyjne 967zł.Lokal dostępny od lutego. W przypadku dodatkowych pytań proszę o telefon lub kontakt poprzez SMS.

BIURO - KANCELARIA -ITP - Warszawa Ochota, Racławicka
BIURO - KANCELARIA -ITP - Warszawa Ochota, Racławicka
5000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia84
SprzedażPośrednik

Opis ofertyBIURO - KANCELARIA - ITP !! Biuro o pow. 84m2, na pierwszym piętrze w budynku mieszkalno-biurowym na ul. Racławickiej. Lokal obecnie wynajmowany jest do końca miesiąca przez biuro prawne, wcześniej Kancelarię notarialną (10 lat) i biura. Lokal dostępny od maja. Do lokalu przynależne miejsce postojowe w garażu podziemnym. Składa się z: - 4/ gabinetów i pomieszczenia na spotkania (open space), wykończonym luksferami, - pomieszczenia socjalnego (kuchnia), - wc, - balkonu. Okolica ruchliwa, obok sklepy Auchan, Żabka, Rossmann, Galeria wypieków, punkty usługowe oraz bazarek. Na parterze sklepy. Zdjęcia przedstawiają pusty lokal po remoncie w 2022r. Stan obecny bez większych zmian, Na dole domofon (podwójny). System alarmowy. Roleta antywłamaniowa. Cena najmu 5000zł + czynsz (obecnie cena. 1100) i ewentualne wyrównania opłat licznikowych, umowa na elektryczność przepisana była na najemcę. Agencja pobiera prowizję. POLECAM !! TEL: 609 - pokaż numer telefonu - Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 1724

Biuro,kancelaria,gabinet,sklep do wynajęcia 64m
Biuro,kancelaria,gabinet,sklep do wynajęcia 64m
350000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia64

Do wynajęcia lokal o powierzchni 64m2 składający się z trzech pomieszczeń biurowo-sklepowych, kuchni, przedpokoju i łazienki. Przeznaczenie pomieszczeń dowolne: biuro, gabinet lekarski, kosmetyczny, kancelaria ,sklep. Istnieje możliwość połączenia funkcji użytkowych z mieszkalnymi. Frontową część lokalu można wydzielić jako wystawienniczą a tylną użytkować jako mieszkalną lub biurowo-magazynową. Czynsz najmu 3500 zl zawiera opłaty administracyjne.Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Otrembski Roman (licencja nr: 1480)

Biuro, Kancelaria - centrum Lublina
Biuro, Kancelaria - centrum Lublina
8675.1 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia206,55
Przeznaczenie lokaluGastronomiczne

Prezentowany lokal znajduje się przy ul. Hugona Kołłątaja w Lublinie. To jedna z ulic Śródmieścia, łącząca ul. Peowiaków z ul. Krakowskie Przedmieście. Kamienica, w której znajduje się lokal, wybudowana została w latach 1896-1898 (przebudowana w roku 1937). Budynek posiada duże znaczenie kulturowe i historyczne dla Lublina.Prezentowany lokal to świetna oferta dla osób, które szukają reprezentatywnych powierzchni dla swoich firm.Lokal w ostatnim czasie przeszedł gruntowny remont. Wykonano generalny remont łazienek, wykonano nowy system centralnego ogrzewania, wykonano zabezpieczenia przeciwwilgociowe murów budynku, odświeżono pomieszczenia biurowe. Centralne ogrzewanie oraz ciepła woda są z nowego pieca gazowego. W lokalu zainstalowano wentylację mechaniczną. Rozprowadzona jest także instalacja alarmowa.Z uwagi na lokalizację oraz rozkład powierzchni, oferta powinna zainteresować w szczególności: kancelarie prawne, kancelarie notarialne firmy księgowe i doradztwa podatkowego placówki oświatowe oraz centra kształcenia firmy i centra szkoleniowe branże finansową (bank, pośrednictwo finansowe) branże ubezpieczeniową Lokal świetnie sprawdzi się także na działalność handlową lub gastronomiczną.Istnieje możliwość zmiany aranżacji lokalu poprzez przesunięcie lub niwelację ścian działowych (zabudowa karton-gips).Lokal znajduje się na dwóch poziomach (parter 103 m2, poziom -1 103,55).Kamienica, w której znajduje się lokal, to ciąg zabudowy z końca XIX, z piękną fasadą. ul. Kołłątaja znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie placu Litewskiego.W biskiej odległości znajdują się m.in. urzędy i instytucje takie jak: Urząd Miasta, Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski, Starostwo Powiatowe, Sąd Rejonowy, Sąd Okręgowy, Urząd Skarbowy.Warunki najmu: ofertowy czynsz najmu 42 zł/netto za m2 opłata za media (Najemca podpisuje własne umowy z dostawcami) wpłata kaucji zabezpieczającej Zapraszam na prezentacje.

LOFT, salon, biuro, kancelaria, usługi, galeria
LOFT, salon, biuro, kancelaria, usługi, galeria
690000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Lokal o przeznaczeniu usługowo-biurowym o powierzchni 92 mkw. znajdujący się w kamienicy po rewitalizacji na warszawskiej Pradze. Lokal składa się z dużej, wysokiej, otwartej przestrzeni, z możliwością podziału na dwie mniejsze oraz dwóch łazienek. Okna lokalu znajdują się na suficie. Lokal całkowicie odnowiony gotowy do własnej aranżacji. Dostęp do lokalu jest całodobowy, wejście z eleganckiego patio. Duża ilość kontaktów elektrycznych umożliwi organizację wielu stanowisk. Dotychczasowo lokal pełnił funkcję galerii sztuki. Idealnie nadaje się jako : salon z branży beauty, kancelaria prawna, biuro, galeria sztuki, studio fotograficzne, inny punkt o przeznaczeniu handlowo-usługowym. Lokalizacja:Lokal znajduje się przy ulicy tętniącej życiem przy głównym ciągu komunikacyjnym, co wpływa na atrakcyjność jego położenia. W pobliżu: Metro Dworzec Wileński (400m), przystanek tramwajowy (150m) - linie: 1, 3, 4, 6, 20, 23, 25, 26, 28, 32T, 73 , przystanki autobusowe (najbliższy w odległości 230m) - linie: 120, 135, 162, 166, 169, 170, 190, 338, 509, 512, N02, N03, N11, N14, N16, N21, N61, N64, N71 , stacja PKP, CH Galeria Wileńska (300m), Centrum Praskie Koneser (550m), Park Praski (700m), Centrum (4,2km) - 10 minut samochodem, sklepy spożywcze (najbliższy w odległości 80m). Zapraszam do umówienia prezentacji. PodstawoweCzynsz netto : 6 900 PLNPowierzchnia : 92,00 mkw.Piętro : -1VAT : zwolnionePodstawoweKoszty eksploatacyjne m2 : 10,87 PLNStan lokalu : Do wykończeniaWitryna : NiePomieszczeń : 3Wejście : InneBudynekRodzaj budynku : KamienicaRok budowy : 1870Liczba pięter : 4Winda : NieStandardKlimatyzacja : NieWentylacja wymuszona : NieOtwierane okna : NiePodwieszane sufity : NiePodnoszone podłogi : NieŚwiatłowód : NieBezpieczeństwoAlarm : TakMedia i wyposażenieOgrzewanie : CO miejskie, Ciepła woda : Wodociąg miejski, Gaz : TakLiczba osobnych toalet : 2Bezpieczeństwo budynkuKontrola dostępu : TakMonitoring : TakOchrona : NieRecepcja : NieDomofon : TakCzynsz zawiera:Czynsz administracyjny : NieWoda : NieOgrzewanie : NiePrąd : NieNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.

Eleganckie biuro/kancelaria przy Piotrkowskiej
Eleganckie biuro/kancelaria przy Piotrkowskiej
450000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Dostępne od zaraz!Zapraszam do wynajmu gustownego biura w centrum miasta - skrzyżowanie Narutowicza i Piotrkowskiej. Narutowicza 6 (nieopodal TVP i Filharmonii).Lokal znajduje się na 1szym piętrze wytwornej kamienicy po rewitalizacji, co z pewnością doda prestiżu i klasy odpowiedniej usługom klasy premium. Przez lata lokal służył jako siedziba kancelarii adwokackiej.Lokal składa się z 4 pokoi, kuchni, toalety i korytarza z czego 3 pokoje i części wspólne są przeznaczone do dyspozycji przyszłego najemcy. Pomieszczenia są wyposażone w meble i sprzęty niezbędne do rozpoczęcia pracy.Warunki:- Najem 4500 zł- Opłaty do wspólnoty, prąd - 310 + 500- Kaucja- Dostępne od zarazZapraszam na prezentację500380137

Lokal użytkowy/biuro/kancelaria/usługi
Lokal użytkowy/biuro/kancelaria/usługi
320000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Biuro KMB Nieruchomości ma zaszczyt przedstawić Państwu ofertę wynajmu 2-pokojowego lokalu użytkowego o powierzchni 33m2 z możliwością indywidualnej aranżacji.Dodatkowo prywatny schowek przed wejściem do lokalu.Lokal mieści się w prestiżowej kamienicy z 1880 roku, przy ulicy Szpitalnej 5 w ścisłym Śródmieściu (Chmielna, Bracka, Plac Pięciu Rogów).Idealnie nadaje się na kancelarię, biuro księgowe, IT, szkołę językową, ale także na salon kosmetyczny bądź inne usługi beauty.Rozważymy każdą propozycję!Lokal składa się z przedpokoju (poczekalni), dwóch pokoi, łazienki z wc i prysznicem oraz aneksu kuchennego (socjalnego). Wysokość pomieszczeń 4m. Lokal odmalowany, okna PCV.Plan lokalu w ofercie.Usytuowany na 2 piętrze odrestaurowanej kamienicy z windą. Wejście przez zamykaną bramę na dziedziniec, gdzie znajdziemy inne lokale usługowe. Budynek posiada zamykaną klatkę i domofon.Zaletą tego lokalu jest cisza i spokój w tak prestiżowej lokalizacji, dzięki ścianom o grubości 1,2m, zamykanej bramie i wejściem przez prywatny dziedziniec.Dostęp do internetu światłowodowego.Wynajem: 3200 zł miesięcznie.Czynsz:440 zł miesięcznie.Kaucja zwrotna: 4000złOddzielnie prąd według zużycia.Pełna własność z KW.Najem okazjonalny.Polecam serdecznie.DANE KONTAKTOWE:Krystyna Grzybek 609748093biuro@kmbnieruchomosci.plTreść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Okazja! Biuro, kancelaria, gabinet, Bydgoszcz
Okazja! Biuro, kancelaria, gabinet, Bydgoszcz
2500 zł
Bydgoszcz 7 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia102
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na biuro lub kancelarię, o powierzchni 102m2 na I piętrze w bardzo reprezentacyjnej kamienicy przy ul. Sienkiewicza, zaprojektowanej w roku 1905 przez Ericha Lindenburgera. To autor projektów wielu kamienic bydgoskich, m.in. przy ul. Dworcowej. Powierzchnia podzielona jest na: - 4 pomieszczenia biurowe - kuchnię - toaletę - przedpokój - balkon Budynek znajduje się w doskonałej lokalizacji, w ścisłym centrum miasta. Przy budynku miejsca parkingowe oraz jedno miejsce przypisane do lokalu wewnątrz nieruchomości. Kwota najmu wynosi: 2500/miesiąc. Do podanej kwoty należy doliczyć opłaty z tytułu: czynszu, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania, wody i ścieków. Wynajmujący pobiera kaucję zabezpieczającą. Uwaga! Możliwość wynajmu części powierzchni, lub podnajmu po wcześniejszym ustaleniu z wynajmującym.

Biuro, kancelaria, gabinet Gdańsk Wrzeszcz
Biuro, kancelaria, gabinet Gdańsk Wrzeszcz
199900 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Oferta bez prowizji Lokal biurowy z niezależnym wejściem bezpośrednio z chodnika. Lokal o powierzchni 35,7 m2 (17,5m2, 11,2m2) położony w ścisłym centrum Wrzeszcza. Cena zawiera opłaty eksploatacyjne.Lokal znajduje się w budynku biurowym w samym centrum Wrzeszcza blisko, dworca PKP/SKM przystanków komunikacji miejskiej. Bardzo dobra dostępność komunikacyjna. Ogólnodostępne miejsca postojowe wokół budynku.Zdjęcia w ofercie są przykładowymi zdjęciami biur w biurowcu.Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Biuro, kancelaria, gabinet Gdańsk Wrzeszcz
Biuro, kancelaria, gabinet Gdańsk Wrzeszcz
160700 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Oferta bez prowizji Lokal biurowy o powierzchni 28,7m2, położony w ścisłym centrum Wrzeszcza. Cena zawiera opłaty eksploatacyjne.Lokal znajduje się w budynku biurowym w samym centrum Wrzeszcza blisko, dworca PKP/SKM przystanków komunikacji miejskiej. Bardzo dobra dostępność komunikacyjna. Ogólnodostępne miejsca postojowe wokół budynku.Zdjęcia w ofercie są przykładowymi zdjęciami biur w biurowcu.Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Okazja! Biuro, kancelaria, gabinet, Bydgoszcz
Okazja! Biuro, kancelaria, gabinet, Bydgoszcz
2500 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia102
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na biuro lub kancelarię, o powierzchni 102m2 na I piętrze w bardzo reprezentacyjnej kamienicy przy ul. Sienkiewicza, zaprojektowanej w roku 1905 przez Ericha Lindenburgera. To autor projektów wielu kamienic bydgoskich, m.in. przy ul. Dworcowej. Powierzchnia podzielona jest na: - 4 pomieszczenia biurowe - kuchnię - toaletę - przedpokój - balkon Budynek znajduje się w doskonałej lokalizacji, w ścisłym centrum miasta. Przy budynku miejsca parkingowe oraz jedno miejsce przypisane do lokalu wewnątrz nieruchomości. Kwota najmu wynosi: 2500/miesiąc. Do podanej kwoty należy doliczyć opłaty z tytułu: czynszu, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania, wody i ścieków. Wynajmujący pobiera kaucję zabezpieczającą.

Biuro Kancelaria Salon 150m2 Dep.Bogusława
Biuro Kancelaria Salon 150m2 Dep.Bogusława
5650 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia150
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal biurowy/usługowy w samym centrum Szczecina deptak Bogusława II piętro w odrestaurowanej czteropiętrowej kamienicy Znakomita lokalizacja do prowadzenia działalności usługowej o biurowym lub usługowym charakterze typu kancelaria, salon kosmetyczny Świetne położenie, prestiżowa lokalizacja, przy jednej z głównych ulic, doskonała komunikacja Bezpośrednio przy deptaku przystanek autobusowy i miejsca parkingowe. Przy wejściu domofon, na kondygnacji 2 lokale. Klatka elegancka i czysta. W kamienicy znajdują się głównie biura i usługi. Składa się z 4 dużych kwadratowych pomieszczeń biurowych ( 25-30m2 ), pokoju konferencyjnego (15 m2) kuchni [7 m2] toalety (6 m2), korytarza (14 m2 ). Możliwy podnajem w celu zmniejszenia kosztów najmu. Cena najmu + opłaty eksploatacyjne.

Biuro/Kancelaria/Gabinety- Centrum Poznań
Biuro/Kancelaria/Gabinety- Centrum Poznań
9000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia168
Przeznaczenie lokaluHotelowe

Polecamy lokal idealny na biura firmy, kancelarię prawną, gabinety lekarskie/ fizjoterapia.1. 4 ustawne pokoje2. Miejsce parkingowe3. Taras i ogród ( do zagospodarowania )4. Pomieszczenie socjalne5. Blisko Sądów.6. Komunikacja miejska ( autobus tramwaj )Do kwoty czynszu należy doliczyć opłaty eksploatacyjne za ogrzewanie, wodę i prąd. ( liczniki)Oferta tylko w licencjonowanym biurze nieruchomości KONESER NIERUCHOMOŚCIJesteś zainteresowany tą wyjątkową ofertą ? Zadzwoń do mnie.Juliusz WilczyńskiT (użyj formularza kontaktowego)

Biuro, kancelaria, wyposażone, idealna lokalizacja
Biuro, kancelaria, wyposażone, idealna lokalizacja
2500 zł
Toruń 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia47
Przeznaczenie lokaluBiurowe

W pełni wyposażone biuro, w idealnej lokalizacji. Centrum, 5 min do Sądu Rejonowego, 5 min na starówkę, duży darmowy parking osiedlowy, blisko poczta, sklepy, apteka, etc.Lokal w pełni wyposażony w wysokiej klasy meble, biurka drewniane, krzesła ergonomiczne, sejf, lodówkę, instalację alarmową, internet światłowodowy. Trzy niezależne biura, toaleta oraz w pełni wyposażona kuchnia wraz z strefą socjalną. W biurach szafy na wymiar. Lokal tuż po remoncie. Wysoki standard.  Odstępne 3000 pln + czynsz 850 pln + prąd.Dostępne od zaraz.

Reprezentacyjny lokal - biuro, kancelaria, gabinet
Reprezentacyjny lokal - biuro, kancelaria, gabinet
3600 zł
Płock 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia58
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Reprezentacyjny lokal w zabytkowej kamienicy Starego Miasta, składający się z dwóch pomieszczeń, aneksu socjalnego i łazienki, wykończony w bardzo wysokim standardzie z klimatyzacją, przystosowany do prowadzenia biura, idealny na kancelarię lub gabinet. W budynku mieści się siedziba Okręgowej Izby Lekarskiej oraz kancelaria komornicza, a w najbliższym sąsiedztwie znajdują się urzędy miejskie, sądy, kancelarie prawne, prokuratura, vis-a-vis przedszkole. W cenie zawarto miejsce postojowe na zamkniętej posesji. W cenę najmu nie wliczono opłat za media oraz opłat administracyjnych w wys ok. 150zł/mc. 

Biuro, kancelaria, gabinet Gdańsk Wrzeszcz
Biuro, kancelaria, gabinet Gdańsk Wrzeszcz
145200 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu

Oferta bez prowizji Lokal biurowy o powierzchni 26,4 m2, położony w ścisłym centrum Wrzeszcza. Cena zawiera opłaty eksploatacyjne.Lokal znajduje się w budynku biurowym w samym centrum Wrzeszcza blisko, dworca PKP/SKM przystanków komunikacji miejskiej. Bardzo dobra dostępność komunikacyjna. Ogólnodostępne miejsca postojowe wokół budynku.Zdjęcia w ofercie są przykładowymi zdjęciami biur w biurowcu.Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Lokal 2-pok | 39 m2 | Biuro | Kancelaria | Garaż
Lokal 2-pok | 39 m2 | Biuro | Kancelaria | Garaż
240000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Numer oferty w biurze:501/4186/OLWDo wynajęcia przestronny lokal znajdująca się na parterze budynku mieszkalnego z windą nieopodal ronda Radosława. Ze względu na lokalizację, istnieje szeroki dostęp do punktów handlowych i usługowych (m.in. CH Arkadia, Klif, Biedronka, małe sklepy spożywcze, apteki, piekarnie, basen), kawiarni, restauracji, ścieżek rowerowych, czy tras spacerowych. W pobliżu liczne przystanki komunikacji miejskiej. Lokal idealnie nadaję się na kancelaria lub inną powierzchnię biurową.Osiedle jest zamknięte oraz monitorowane z całodobową ochroną.UKŁAD POMIESZCZEŃ:Na lokal o powierzchni 39 m2 składa się: przedpokój, salon z wydzielonym aneksem kuchennym, pokój, łazienka wraz z toaletą.STANDARD I WYPOSAŻENIE:Lokal jest umeblowane, a wyposażone w sprzęty, m. in.:- meble: kuchnia w zabudowie, regały, biurko, kanapa- sprzęt RTV i AGD: lodówko-zamrażarka, zmywarka, płyta grzewcza, pochłaniacz,- inne: prysznicInformacje dodatkowe:- ogrzewanie miejskie,KOMUNIKACJA:- główny węzeł komunikacyjne (linie autobusowe 103, 136, 151, tramwajowe 20, 23, 24)- rower miejskiOPŁATY:Czynsz najmu: 3600 zł netto (+ VAT)Szacowane koszty eksploatacyjne: 550 zł brutto Miejsce parkingowe w garażu podziemnym: 300zł netto (+VAT)Dodatkowo płatny prąd.Wymagana kaucja.Zapraszam na prezentację.WIĘCEJ ZDJĘĆ I INNYCH OFERT NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJwww.66-ścian Biuro NieruchomościKatarzyna Staniewskak.staniewska@6514411543Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Lokal 2-pok | 39 m2 | Biuro | Kancelaria | Garaż
Lokal 2-pok | 39 m2 | Biuro | Kancelaria | Garaż
3600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia39
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Numer oferty w biurze: 501/4186/OLW Do wynajęcia przestronny lokal znajdująca się na parterze budynku mieszkalnego z windą nieopodal ronda Radosława. Ze względu na lokalizację, istnieje szeroki dostęp do punktów handlowych i usługowych (m.in. CH Arkadia, Klif, Biedronka, małe sklepy spożywcze, apteki, piekarnie, basen), kawiarni, restauracji, ścieżek rowerowych, czy tras spacerowych. W pobliżu liczne przystanki komunikacji miejskiej. Lokal idealnie nadaję się na kancelaria lub inną powierzchnię biurową. Osiedle jest zamknięte oraz monitorowane z całodobową ochroną. UKŁAD POMIESZCZEŃ: Na lokal o powierzchni 39 m2 składa się: przedpokój, salon z wydzielonym aneksem kuchennym, pokój, łazienka wraz z toaletą. STANDARD I WYPOSAŻENIE: Lokal jest umeblowane, a wyposażone w sprzęty, m. in.: - meble: kuchnia w zabudowie, regały, biurko, kanapa - sprzęt RTV i AGD: lodówko-zamrażarka, zmywarka, płyta grzewcza, pochłaniacz, - inne: prysznic Informacje dodatkowe: - ogrzewanie miejskie, KOMUNIKACJA: - główny węzeł komunikacyjny (linie autobusowe 103, 136, 151, tramwajowe 20, 23, 24) - rower miejski OPŁATY: Czynsz najmu: 3600 zł netto (+ VAT) Szacowane koszty eksploatacyjne: 550 zł brutto Miejsce parkingowe w garażu podziemnym: 300zł netto (+VAT) Dodatkowo płatny prąd. Wymagana kaucja. Zapraszam na prezentację. WIĘCEJ ZDJĘĆ I INNYCH OFERT NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ - 6-ścian Biuro Nieruchomości Katarzyna Staniewska tel: (użyj formularza kontaktowego) Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Lokal 2-pok | 39 m2 | Biuro | Kancelaria | Garaż
Lokal 2-pok | 39 m2 | Biuro | Kancelaria | Garaż
3600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia39
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Numer oferty w biurze: 501/4186/OLW Do wynajęcia przestronny lokal znajdująca się na parterze budynku mieszkalnego z windą nieopodal ronda Radosława. Ze względu na lokalizację, istnieje szeroki dostęp do punktów handlowych i usługowych (m.in. CH Arkadia, Klif, Biedronka, małe sklepy spożywcze, apteki, piekarnie, basen), kawiarni, restauracji, ścieżek rowerowych, czy tras spacerowych. W pobliżu liczne przystanki komunikacji miejskiej. Lokal idealnie nadaję się na kancelaria lub inną powierzchnię biurową. Osiedle jest zamknięte oraz monitorowane z całodobową ochroną. UKŁAD POMIESZCZEŃ: Na lokal o powierzchni 39 m2 składa się: przedpokój, salon z wydzielonym aneksem kuchennym, pokój, łazienka wraz z toaletą. STANDARD I WYPOSAŻENIE: Lokal jest umeblowane, a wyposażone w sprzęty, m. in.: - meble: kuchnia w zabudowie, regały, biurko, kanapa - sprzęt RTV i AGD: lodówko-zamrażarka, zmywarka, płyta grzewcza, pochłaniacz, - inne: prysznic Informacje dodatkowe: - ogrzewanie miejskie, KOMUNIKACJA: - główny węzeł komunikacyjne (linie autobusowe 103, 136, 151, tramwajowe 20, 23, 24) - rower miejski OPŁATY: Czynsz najmu: 3600 zł netto (+ VAT) Szacowane koszty eksploatacyjne: 550 zł brutto Miejsce parkingowe w garażu podziemnym: 300zł netto (+VAT) Dodatkowo płatny prąd. Wymagana kaucja. Zapraszam na prezentację. WIĘCEJ ZDJĘĆ I INNYCH OFERT NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ - 6-ścian Biuro Nieruchomości Katarzyna Staniewska tel: (użyj formularza kontaktowego) Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Lokal | Biuro | Kancelaria | Psycholog Bemowo/Wola
Lokal | Biuro | Kancelaria | Psycholog Bemowo/Wola
6700 zł
Warszawa 19 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia179,16
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy stanowiący całe, niezależne I piętro domu w willowej części Jelonek na granicy warszawskiego Bemowa i Woli przy ul. Legionowej 2 | Doskonała lokalizacja i komunikacja | 15 minut do Centrum Warszawy | 10 minut do obwodnicy | Idealny na biuro, kancelarię, poradnię psychologiczną, IT, prestiżową siedzibę firmy SZCZEGÓŁY: Lokal o łącznej powierzchni 179,16m2 składa się z następujących pomieszczeń: - 1 pomieszczenie biurowe (42,63m2), - 2 pomieszczenie biurowe (22,30m2), - 3 pomieszczenie biurowe (22,40m2), - 4 pomieszczenie biurowe (22,30m2), - 5 pomieszczenie biurowe (22,30m2), - łazienka (9,20m2), - WC (3,75m2), - hol (26,20m2), - 1 garderoba / pomieszczenie gospodarcze (6m2), - 2 garderoba / pomieszczenie gospodarcze (6m2), oraz dodatkowo duży balkon o powierzchni 14m2. Lokal stanowi całe, niezależne I piętro willi o wysokim standardzie z 2008 roku. Nieruchomość po remoncie w 2022 roku (malowana elewacja, ściany wewnętrzne, wymiana instalacji ogrzewania i elektrycznej). Doskonała lokalizacja na granicy Bemowa i Woli, blisko głównych arterii: Połczyńskiej, Powstańców Śląskich, Wolskiej, Kasprzaka, Prostej. Tylko 15 minut do Centrum Warszawy i zaledwie 3 km do wjazdu na obwodnicę Warszawy S7/S8/A2. Bardzo dobra komunikacja: tramwaj, autobus, metro. Lokal idealny na: reprezentacyjną siedzibę firmy, nieuciążliwą działalność biurową, kancelarię, biuro księgowe, IT, poradnię psychologiczną. Aktualnie w lokalu funkcjonuje poradnia psychologiczna z terminem zakończenia umowy i przekazania lokalu do 31.03.2024. W drugim lokalu w budynku (na parterze) od kilku lat jest stały najemca, firma marketingowa - cicha, kilkuosobowa działalność biurowa. Piętra są od siebie zupełnie niezależne, część wspólną stanowi główne wejście do budynku z klatką schodową. Przestronna powierzchnia to 5 ustawnych pokoi idealnych na biura lub gabinety, dwie garderoby zabudowane półkami na wymiar z możliwością wykorzystania jako magazynki / pomieszczenia gospodarcze. Łazienka, toaleta, duży hall z możliwością zaaranżowania recepcji / poczekalni. Możliwość podłączenia internetu światłowodowego. Na podłogach parkiet, w jednym pomieszczeniu wykładzina. W łazienkce i WC płytki, baterie Grohe, granitowy blat. Oświetlenie biurowe, żarówki energooszczędne / LED. Ogrzewanie własne, gazowe, w budynku znajduje się kotłownia z nowym ekonomicznym piecem Vaillant (wymieniony 2022). Drobne meble i elementy wyposażenia widoczne na fotografiach są własnością obecnego najemcy i nie są zawarte w ofercie. Z jednego z pomieszczeń biurowych wyjście na duży balkon z widokiem na ulicę Legionową. Wokół budynku zadbana zieleń. Atutem jest łatwo dostępny, bezpłatny parking wzdłuż ulicy Legionowej i Tkaczy (brak strefy płatnego parkowania).  Bezpieczeństwo: teren ogrodzony, alarm z czujnikami ruchu, monitoring zewnętrzny.  KOSZTY: - 6.700 zł netto  + VAT23% /mc, - dodatkowo media wg. zużycia na podstawie refaktur: energia elektryczna, gaz, woda / mc (średnio miesięczne koszty wszystkich mediów na poziomie ok. 500zł), - kaucja: 10 000zł, Umowa: na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, Preferowany okres najmu minimum rok (budynek przeznaczony wyłącznie do wynajmu, możliwość wieloletniej współpracy). LOKALIZACJA: W najbliższej okolicy: - liczne sklepy m.in. Lidl, Biedronka, Żabka, Hala Wola, - McDonalds przy ul. Połczyńskiej (5 minut pieszo), - salony samochodowe m. in. Lexus Wola, Porsche, Audi, Bentley, Lamborghini, - galerie handlowe z bogatą ofertą sklepów, restauracji, kinem, kręgielnią np. Centrum Handlowe Fort Wola (5 minut samochodem), Wola Park (10 minut samochodem), - kilka szkół podstawowych m.in. Szkoła Podstawowa nr 306 przy ul. Tkaczy 27, nowo wybudowana Szkoła Podstawowa nr 403 przy ul. Kacpra Karlińskiego 6 - 10 przedszkoli m.in. Przedszkole "Mały Europejczyk" przy ul. Okrętowej 57, Miniharvard Przedszkole Niepubliczne przy ul. Sztuk Pięknych 1, Przedszkole Publiczne Edulica przy ul. Jana Kazimierza 48, - liczne tereny zielone m.in. Park Glinianki Sznajdra ze stawami, Park Powstańców Warszawy, Park Józefa Sowińskiego, - szpitale i ośrodki zdrowia np. Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej (6 minut samochodem), Centrum Medyczne Klinika Mariusza przy ul. Jana Kazimierza 11B, - fitness kluby m.in. Fitness Klub ZDROFIT Wola przy ul. Jana Kazimierza 3, - wykwintne restauracje, sushi, klimatyczne kawiarnie, - ponadto: apteki, gabinet masażu, day spa, stomatolog, kosmetyczka, fryzjer, pralnie, piekarnie oraz wiele innych. KOMUNIKACJA:  Nieruchomość jest doskonale skomunikowana, do Centrum Warszawy można dotrzeć w niespełna 15 minut, w pobliżu znajdują się: - obwodnica Warszawy / S7 / S8 / autostrada A2 (10 minut), - przystanki autobusowe m. in. Tkaczy przy ul. Połczyńskiej; autobusy linii m. in. 105, 713, N42(2 minuty pieszo), - przystanki tramwajowe przy ul. Powstańców Śląskich (5 minut pieszo) istniejące oraz budowana nowa linia tramwajowa Wola - Śródmieście - Ochota - Mokotów - Wilanów (zakończenie 2024), - kilkanaście minut do najbliższej stacji Bemowo Ratusz II linii warszawskiego metra, - SKM stacja przy ul. Potrzebnej 54 (3,5km), - dworzec PKP Warszawa Zachodnia (6km), - liczne ścieżki rowerowe. Szczegóły oferty: INVESTOR NIERUCHOMOŚCI, Warszawa - Mokotów, ul. Potoki 2 - Oliver Wrona tel. (użyj formularza kontaktowego) Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Lokal biuro kancelaria ok. Ronda Mogilskiego
Lokal biuro kancelaria ok. Ronda Mogilskiego
4680 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy na kancelarię adwokacką, notarialną, komorniczą, inną w centrum miasta blisko Ronda Mogilskiego i w doskonałej lokalizacji (blisko sądu, urzędów) gwarantując łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz dworca PKP i MDA (kilka minut pieszo) Lokal o pow. ok. 80 m2 położony na parterze składający się z trzy pomieszczenia z zapleczem kuchenne, łazienką, holem oraz miejscem parkingowy na parkingu wewnętrznym. Dostępne od 1 kwietnia 2024r. Koszty najmu: 4680 zł + opłaty eksploatacyjne, media Polecam i zapraszam 50*******65

Biuro/kancelaria/gabinet w doskonałej lokalizacji
Biuro/kancelaria/gabinet w doskonałej lokalizacji
485000 zł
Warszawa 27 dni plecy
Powierzchnia54
Liczba pokoi3
Poziom2

LOKALIZACJALokal znajduje się w samym centrum Warszawy obok Hotelu Marriott przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter). W pobliżu jest stacja kolejowa Warszawa Centralna i Warszawa Śródmieście, a także stacja Metra Centrum i przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych.BUDYNEKSiedmiopiętrowa kamienica ma w parterze lokale gastronomiczne. Podwórze, które znajduje się za kamienicą posiada miejsca postojowe, z których można korzystać w miarę dostępności miejsc. Natomiast po przeciwnej stronie ulicy jest prywatny parking z rozsądni cenami najmu miesięcznego. W budynku jest winda. LOKALLokal ma 54m2 i znajduje się na 2. piętrze, a jego okna wychodzą na dwie strony - zielone podwórze i ul. Nowogrodzką.Przez ostatnie lata miał funkcję wyłącznie biurową i tak został też umeblowany. Widoczne na zdjęciach biurka, szafy, regały i krzesła stanowią jego wyposażenie do najmu. W lokalu są dwa osobne zamykane gabinety. Jeden (bardziej reprezentatywny) urządzony jest dla jednej osoby i wyposażony jest w biurko z fotelem i zestaw wypoczynkowy. Drugi to pokój przygotowany do wygodnej pracy dla 3 osób. W lokalu jest też przestrzenny hall, w którym można urządzić recepcję/poczekalnię, oraz dobrze wyposażony aneks kuchenny/ zaplecze socjalne. Łazienka w lokalu zawiera wc, umywalkę oraz prysznic.Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum.Lokal jest czysty i gotowy do wynajmu.INWESTYCJACzynsz najmu: 4850 PLNCzynsz administracyjny: ok. 1000 złPrąd - według zużyciaInternet- możliwość przejęcia umowy szybkiego internetu

Centrum- ul.Krucza- Gotowe biuro kancelaria OKAZJA
Centrum- ul.Krucza- Gotowe biuro kancelaria OKAZJA
580000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum!skrzyżowanie Kruczej i al. JerozolimskiejLokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne >pokoje-- duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielne biuro, przestronna łazienka,funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis.Dogodne połączenia z każdej dzielnicy >Warszawy-- autobusem, tramwajem i metrem! Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/studio/siedzibę.Koszty: 5800 zł +1000 zł + prąd Wynajem długoterminowyMałgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) 606.925.178Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: @trepte.matysiak.Instagram: wytatuowana_agentkaJeżeli Twój zakup wiąże się ze sprzedażą innej nieruchomości daj znać!Z przyjemnością przeprowadzę Cię przez ten proces.*Dodatkowo: BEZPŁATNIE -pomagam w uzyskaniu najlepszych kredytów hipotecznych, gotówkowych i inwestycyjnych na rynku;
-sprawdzę Twoją zdolność i porównamy dla Ciebie ofertę wszystkich banków.

70m2 biuro/kancelaria, Piotrkowska okolice Katedry
70m2 biuro/kancelaria, Piotrkowska okolice Katedry
2300 zł
Łódź 8 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 70m2 z przeznaczeniem np. na biuro / kancelarię / usługi / gabinet.Lokal usytuowany na trzecim piętrze (winda) odnowionej kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 249.Lokal składa się z:2 pomieszczeń biurowych z widokiem na ul. Piotrkowską (28m2, 22m2)Pozostała część lokalu to hall/recepcja - 14m2 + aneks kuchenny i WC.Lokal wyposażony jest m. in. w instalację wodno-kanalizacyjną, centralne ogrzewanie, ciepłą wodę, alarm, instalację elektryczną, sieć komputerową, gaśnice. Na podłogach położony jest gres (hall, aneks kuchenny, WC) i wykładzina (2 pomieszczenia biurowe).Czynsz najmu lokalu 2300zł netto/mcDodatkowe opłaty miesięczne: Centralne ogrzewanie, alarm, woda, domofon, gospodarowanie odpadami ok. 700zł/lokal/netto/mc Energia elektryczna rozliczna bezpośrednio z dostawcąNa terenie nieruchomości istnieje możliwość wynajęcia reklamy i miejsca parkingowego (155zł netto/mc, wjazd na teren zamknięty, brama sterowana pilotem, numerowane miejsce parkingowe).Kaucja za lokal wynosi 4000złW przypadku pytań proszę o kontakt

Biuro*Kancelaria*Gabinety*153m2*ul. Retoryka
Biuro*Kancelaria*Gabinety*153m2*ul. Retoryka
850000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia153
Poziom1

Lokal biurowo-usługowy 153 m2, Stare miasto, ul. Retoryka Nowoczesny lokal biurowy znajduje się na 1 piętrze budynku z windą. Składa się z 4 pomieszczeń biurowych, kuchni i łazienki. Wszystkie media zawarte w opłacie eksploatacyjnej- brak dodatkowych kosztów. Atuty: * Jasny i zadbany lokal * Atrakcyjna lokalizacja * Możliwość własnej aranżacji bez zmian konstrukcyjnych * Minuta na Bulwary Wiślane * Możliwość wynajęcia dodatkowych 54m2 na sale konferencyjna bądź dodatkowe biura ( powierzchnia w pełni wyposażona w rzutnik, multimedia i meble). * Umowa na czas nieokreślony >= Idealne na kancelarie, lokal biurowy, usługowy, gabinety psychoterapii, sklep internetowy. Lokalizacja: Stare Miasto ul Zwierzyniecka. Cena: 8500 zł netto Opłata eksploatacyjna zawierająca koszty wszystkich mediów i ogrzewania 3500 netto Masz więcej pytań? Chcesz obejrzeć? Zadzwoń! Kontakt: Piotr Górak +48797 320 933

Lokal na Matejki | biuro | kancelaria | psycholog
Lokal na Matejki | biuro | kancelaria | psycholog
2900 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia32
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nieruchomości Radomski Skutecznie od lat Prezentujemy na wynajem w pełni umeblowany i wyposażony lokal nadający się na biuro, kancelarię lub np. gabinet psychologiczny. Lokal położony jest w centrum miasta, w odrestaurowanej kamienicy, a wszystkie jego okna skierowane są na przepiękny park.  Wnętrza lokalu zachwycają klasycznym stylem i ekskluzywnymi dodatkami. Wykończenie jest starannie dopracowane, a każdy detal emanuje wysokim standardem.  W pomieszczeniu znajdują się ekspres do kawy, czajnik oraz drukarka zapewniając komfort oraz funkcjonalność.  To miejsce kojarzące się ze spokojem i profesjonalizmem, idealne dla osób poszukujących reprezentacyjnej przestrzeni dla swojego biznesu w eleganckim otoczeniu.  Układ pomieszczeń: 1 pokój, łazienka.  Istnieje możliwość wynajęcia wraz z lokalem komórki lokatorskiej. Na najem może być wystawiana faktura VAT. Opiekun oferty: Paula Raczkowska tel. (użyj formularza kontaktowego) Nieruchomości Radomski Poznań, ulica Libelta 27/W2

70m2 biuro/kancelaria, Piotrkowska okolice Katedry
70m2 biuro/kancelaria, Piotrkowska okolice Katedry
2400 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 70m2 z przeznaczeniem np. na biuro / kancelarię / usługi / gabinet.Lokal usytuowany na trzecim piętrze odnowionej kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 249.Lokal składa się z:2 pomieszczeń biurowych z widokiem na ul. Piotrkowską (28m2, 22m2)Pozostała część lokalu to hall/recepcja - 14m2 + aneks kuchenny i WC.Lokal wyposażony jest m. in. w instalację wodno-kanalizacyjną, centralne ogrzewanie, ciepłą wodę, alarm, instalację elektryczną, sieć komputerową, gaśnice. Na podłogach położony jest gres (hall, aneks kuchenny, WC) i wykładzina (2 pomieszczenia biurowe).Czynsz najmu lokalu: 34zł m2/netto/mc x 70,42m2Dodatkowe opłaty miesięczne: Centralne ogrzewanie, alarm, woda, domofon, gospodarowanie odpadami ok. 700zł/lokal/netto/mc Energia elektryczna rozliczna bezpośrednio z dostawcąNa terenie nieruchomości istnieje możliwość wynajęcia reklamy i miejsca parkingowego (155zł netto/mc, wjazd na teren zamknięty, brama sterowana pilotem, numerowane miejsce parkingowe).Kaucja za lokal wynosi 4000złW przypadku pytań proszę o kontakt

Lokal | Biuro | Kancelaria | Psycholog Bemowo/Wola
Lokal | Biuro | Kancelaria | Psycholog Bemowo/Wola
789000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Lokal biurowy stanowiący całe, niezależne I piętro domu w willowej części Jelonek na granicy warszawskiego Bemowa i Woli przy ul. Legionowej 2 | Doskonała lokalizacja i komunikacja | 15 minut do Centrum Warszawy | 10 minut do obwodnicy | Idealny na biuro, kancelarię, poradnię psychologiczną, IT, prestiżową siedzibę firmySZCZEGÓŁY:Lokal o łącznej powierzchni 179,16m2 składa się z następujących pomieszczeń:- 1 pomieszczenie biurowe (42,63m2),- 2 pomieszczenie biurowe (22,30m2),- 3 pomieszczenie biurowe (22,40m2),- 4 pomieszczenie biurowe (22,30m2),- 5 pomieszczenie biurowe (22,30m2),- łazienka (9,20m2),- WC (3,75m2),- hol (26,20m2),- 1 garderoba / pomieszczenie gospodarcze (6m2),- 2 garderoba / pomieszczenie gospodarcze (6m2),oraz dodatkowo duży balkon o powierzchni 14m2.Lokal stanowi całe, niezależne I piętro willi o wysokim standardzie z 2008 roku. Nieruchomość po remoncie w 2022 roku (malowana elewacja, ściany wewnętrzne, wymiana instalacji ogrzewania i elektrycznej). Doskonała lokalizacja na granicy Bemowa i Woli, blisko głównych arterii: Połczyńskiej, Powstańców Śląskich, Wolskiej, Kasprzaka, Prostej. Tylko 15 minut do Centrum Warszawy i zaledwie 3 km do wjazdu na obwodnicę Warszawy S7/S8/A2. Bardzo dobra komunikacja: tramwaj, autobus, metro. Lokal idealny na: reprezentacyjną siedzibę firmy, nieuciążliwą działalność biurową, kancelarię, biuro księgowe, IT, poradnię psychologiczną. Aktualnie w lokalu funkcjonuje poradnia psychologiczna z terminem zakończenia umowy i przekazania lokalu do 31.03.2024. W drugim lokalu w budynku (na parterze) od kilku lat jest stały najemca, firma marketingowa - cicha, kilkuosobowa działalność biurowa. Piętra są od siebie zupełnie niezależne, część wspólną stanowi główne wejście do budynku z klatką schodową. Przestronna powierzchnia to 5 ustawnych pokoi idealnych na biura lub gabinety, dwie garderoby zabudowane półkami na wymiar z możliwością wykorzystania jako magazynki / pomieszczenia gospodarcze. Łazienka, toaleta, duży hall z możliwością zaaranżowania recepcji / poczekalni. Możliwość podłączenia internetu światłowodowego. Na podłogach parkiet, w jednym pomieszczeniu wykładzina. W łazienkce i WC płytki, baterie Grohe, granitowy blat. Oświetlenie biurowe, żarówki energooszczędne / LED. Ogrzewanie własne, gazowe, w budynku znajduje się kotłownia z nowym ekonomicznym piecem Vaillant (wymieniony 2022). Drobne meble i elementy wyposażenia widoczne na fotografiach są własnością obecnego najemcy i nie są zawarte w ofercie. Z jednego z pomieszczeń biurowych wyjście na duży balkon z widokiem na ulicę Legionową. Wokół budynku zadbana zieleń. Atutem jest łatwo dostępny, bezpłatny parking wzdłuż ulicy Legionowej i Tkaczy (brak strefy płatnego parkowania). Bezpieczeństwo: teren ogrodzony, alarm z czujnikami ruchu, monitoring zewnętrzny. KOSZTY:- 7.890 zł netto  + VAT23% /mc,- dodatkowo media wg. zużycia na podstawie refaktur: energia elektryczna, gaz, woda / mc (średnio miesięczne koszty wszystkich mediów na poziomie ok. 500zł),- kaucja: 10 000zł,Umowa: na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, Preferowany okres najmu minimum rok (budynek przeznaczony wyłącznie do wynajmu, możliwość wieloletniej współpracy).LOKALIZACJA:W najbliższej okolicy:- liczne sklepy m.in. Lidl, Biedronka, Żabka, Hala Wola,- McDonalds przy ul. Połczyńskiej (5 minut pieszo),- salony samochodowe m. in. Lexus Wola, Porsche, Audi, Bentley, Lamborghini,- galerie handlowe z bogatą ofertą sklepów, restauracji, kinem, kręgielnią np. Centrum Handlowe Fort Wola (5 minut samochodem), Wola Park (10 minut samochodem),- kilka szkół podstawowych m.in. Szkoła Podstawowa nr 306 przy ul. Tkaczy 27, nowo wybudowana Szkoła Podstawowa nr 403 przy ul. Kacpra Karlińskiego 6- 10 przedszkoli m.in. Przedszkole "Mały Europejczyk" przy ul. Okrętowej 57, Miniharvard Przedszkole Niepubliczne przy ul. Sztuk Pięknych 1, Przedszkole Publiczne Edulica przy ul. Jana Kazimierza 48,- liczne tereny zielone m.in. Park Glinianki Sznajdra ze stawami, Park Powstańców Warszawy, Park Józefa Sowińskiego,- szpitale i ośrodki zdrowia np. Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej (6 minut samochodem), Centrum Medyczne Klinika Mariusza przy ul. Jana Kazimierza 11B,- fitness kluby m.in. Fitness Klub ZDROFIT Wola przy ul. Jana Kazimierza 3,- wykwintne restauracje, sushi, klimatyczne kawiarnie,- ponadto: apteki, gabinet masażu, day spa, stomatolog, kosmetyczka, fryzjer, pralnie, piekarnie oraz wiele innych.KOMUNIKACJA: Nieruchomość jest doskonale skomunikowana, do Centrum Warszawy można dotrzeć w niespełna 15 minut, w pobliżu znajdują się:- obwodnica Warszawy / S7 / S8 / autostrada A2 (10 minut),- przystanki autobusowe m. in. Tkaczy przy ul. Połczyńskiej; autobusy linii m. in. 105, 713, N42(2 minuty pieszo),- przystanki tramwajowe przy ul. Powstańców Śląskich (5 minut pieszo) istniejące oraz budowana nowa linia tramwajowa Wola - Śródmieście - Ochota - Mokotów - Wilanów (zakończenie 2024),- kilkanaście minut do najbliższej stacji Bemowo Ratusz II linii warszawskiego metra,- SKM stacja przy ul. Potrzebnej 54 (3,5km),- dworzec PKP Warszawa Zachodnia (6km),- liczne ścieżki rowerowe.Szczegóły oferty: INVESTOR NIERUCHOMOŚCI, Warszawa - Mokotów, ul. Potoki 2 - Oliver Wrona516-021-080Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Lokal | Biuro | Kancelaria | Psycholog Bemowo/Wola
Lokal | Biuro | Kancelaria | Psycholog Bemowo/Wola
7890 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia179,16
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy stanowiący całe, niezależne I piętro domu w willowej części Jelonek na granicy warszawskiego Bemowa i Woli przy ul. Legionowej 2 | Doskonała lokalizacja i komunikacja | 15 minut do Centrum Warszawy | 10 minut do obwodnicy | Idealny na biuro, kancelarię, poradnię psychologiczną, IT, prestiżową siedzibę firmy SZCZEGÓŁY: Lokal o łącznej powierzchni 179,16m2 składa się z następujących pomieszczeń: - 1 pomieszczenie biurowe (42,63m2), - 2 pomieszczenie biurowe (22,30m2), - 3 pomieszczenie biurowe (22,40m2), - 4 pomieszczenie biurowe (22,30m2), - 5 pomieszczenie biurowe (22,30m2), - łazienka (9,20m2), - WC (3,75m2), - hol (26,20m2), - 1 garderoba / pomieszczenie gospodarcze (6m2), - 2 garderoba / pomieszczenie gospodarcze (6m2), oraz dodatkowo duży balkon o powierzchni 14m2. Lokal stanowi całe, niezależne I piętro willi o wysokim standardzie z 2008 roku. Nieruchomość po remoncie w 2022 roku (malowana elewacja, ściany wewnętrzne, wymiana instalacji ogrzewania i elektrycznej). Doskonała lokalizacja na granicy Bemowa i Woli, blisko głównych arterii: Połczyńskiej, Powstańców Śląskich, Wolskiej, Kasprzaka, Prostej. Tylko 15 minut do Centrum Warszawy i zaledwie 3 km do wjazdu na obwodnicę Warszawy S7/S8/A2. Bardzo dobra komunikacja: tramwaj, autobus, metro. Lokal idealny na: reprezentacyjną siedzibę firmy, nieuciążliwą działalność biurową, kancelarię, biuro księgowe, IT, poradnię psychologiczną. Aktualnie w lokalu funkcjonuje poradnia psychologiczna z terminem zakończenia umowy i przekazania lokalu do 31.03.2024. W drugim lokalu w budynku (na parterze) od kilku lat jest stały najemca, firma marketingowa - cicha, kilkuosobowa działalność biurowa. Piętra są od siebie zupełnie niezależne, część wspólną stanowi główne wejście do budynku z klatką schodową. Przestronna powierzchnia to 5 ustawnych pokoi idealnych na biura lub gabinety, dwie garderoby zabudowane półkami na wymiar z możliwością wykorzystania jako magazynki / pomieszczenia gospodarcze. Łazienka, toaleta, duży hall z możliwością zaaranżowania recepcji / poczekalni. Możliwość podłączenia internetu światłowodowego. Na podłogach parkiet, w jednym pomieszczeniu wykładzina. W łazienkce i WC płytki, baterie Grohe, granitowy blat. Oświetlenie biurowe, żarówki energooszczędne / LED. Ogrzewanie własne, gazowe, w budynku znajduje się kotłownia z nowym ekonomicznym piecem Vaillant (wymieniony 2022). Drobne meble i elementy wyposażenia widoczne na fotografiach są własnością obecnego najemcy i nie są zawarte w ofercie. Z jednego z pomieszczeń biurowych wyjście na duży balkon z widokiem na ulicę Legionową. Wokół budynku zadbana zieleń. Atutem jest łatwo dostępny, bezpłatny parking wzdłuż ulicy Legionowej i Tkaczy (brak strefy płatnego parkowania).  Bezpieczeństwo: teren ogrodzony, alarm z czujnikami ruchu, monitoring zewnętrzny.  KOSZTY: - 7.890 zł netto  + VAT23% /mc, - dodatkowo media wg. zużycia na podstawie refaktur: energia elektryczna, gaz, woda / mc (średnio miesięczne koszty wszystkich mediów na poziomie ok. 500zł), - kaucja: 10 000zł, Umowa: na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia, Preferowany okres najmu minimum rok (budynek przeznaczony wyłącznie do wynajmu, możliwość wieloletniej współpracy). LOKALIZACJA: W najbliższej okolicy: - liczne sklepy m.in. Lidl, Biedronka, Żabka, Hala Wola, - McDonalds przy ul. Połczyńskiej (5 minut pieszo), - salony samochodowe m. in. Lexus Wola, Porsche, Audi, Bentley, Lamborghini, - galerie handlowe z bogatą ofertą sklepów, restauracji, kinem, kręgielnią np. Centrum Handlowe Fort Wola (5 minut samochodem), Wola Park (10 minut samochodem), - kilka szkół podstawowych m.in. Szkoła Podstawowa nr 306 przy ul. Tkaczy 27, nowo wybudowana Szkoła Podstawowa nr 403 przy ul. Kacpra Karlińskiego 6 - 10 przedszkoli m.in. Przedszkole "Mały Europejczyk" przy ul. Okrętowej 57, Miniharvard Przedszkole Niepubliczne przy ul. Sztuk Pięknych 1, Przedszkole Publiczne Edulica przy ul. Jana Kazimierza 48, - liczne tereny zielone m.in. Park Glinianki Sznajdra ze stawami, Park Powstańców Warszawy, Park Józefa Sowińskiego, - szpitale i ośrodki zdrowia np. Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej (6 minut samochodem), Centrum Medyczne Klinika Mariusza przy ul. Jana Kazimierza 11B, - fitness kluby m.in. Fitness Klub ZDROFIT Wola przy ul. Jana Kazimierza 3, - wykwintne restauracje, sushi, klimatyczne kawiarnie, - ponadto: apteki, gabinet masażu, day spa, stomatolog, kosmetyczka, fryzjer, pralnie, piekarnie oraz wiele innych. KOMUNIKACJA:  Nieruchomość jest doskonale skomunikowana, do Centrum Warszawy można dotrzeć w niespełna 15 minut, w pobliżu znajdują się: - obwodnica Warszawy / S7 / S8 / autostrada A2 (10 minut), - przystanki autobusowe m. in. Tkaczy przy ul. Połczyńskiej; autobusy linii m. in. 105, 713, N42(2 minuty pieszo), - przystanki tramwajowe przy ul. Powstańców Śląskich (5 minut pieszo) istniejące oraz budowana nowa linia tramwajowa Wola - Śródmieście - Ochota - Mokotów - Wilanów (zakończenie 2024), - kilkanaście minut do najbliższej stacji Bemowo Ratusz II linii warszawskiego metra, - SKM stacja przy ul. Potrzebnej 54 (3,5km), - dworzec PKP Warszawa Zachodnia (6km), - liczne ścieżki rowerowe. Szczegóły oferty: INVESTOR NIERUCHOMOŚCI, Warszawa - Mokotów, ul. Potoki 2 - Oliver Wrona tel. (użyj formularza kontaktowego) Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Biuro/Kancelaria koło ronda Mogilskiego/Grzegórzeckiego
Biuro/Kancelaria koło ronda Mogilskiego/Grzegórzeckiego
3999 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia85
SprzedażBez pośredników

Opis oferty85 m2 Kordylewskiego 7, Kraków 6 piętro, przestronny widok z okna na korony drzew Winda Miejsce parkingowe w garażu (opcja) biurka (opcja) Klimatyzacja Duże okna Profesjonalne zdrowe oświetlenie Mechaniczna wentylacja (cyrkulacja świeżego powietrza) Okablowanie teleinformatyczne Serwerownia Sejf Kuchnia z lodówką System alarmowy z automatycznym powiadamianiem ochrony Czujniki przeciwpożarowe z powiadamianiem straży pożarnej Wygodne połączenie tramwajem z każdą częścią Krakowa (Rondo Mogilskie i Grzegórzeckie) Na ulicy znajduje się kilkadziesiąt ogólnodostępnych miejsc postojowych oraz kilka parkingów strzeżonych. Faktura VAT Kontakt: +48 601 - pokaż numer telefonu - ; @

Lokal Centrum biuro studio kancelaria
Lokal Centrum biuro studio kancelaria
900 zł
Chojnice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Lokal uzytkowy , studio , biuro , kancelaria znajduje sie w centrum Chojnic , parking dostepny przy budynku , dostepny od 1.08.2023 , po wiecej informacji zapraszam do rozmowy telefonicznej , badz na miejscu.

Lokal pl. Legionów Wrocław 80m2 biuro kancelaria
Lokal pl. Legionów Wrocław 80m2 biuro kancelaria
4500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

mieszkanie przy ul. Piłsudskiego/pl. Legionów Wrocław powierzchnia 80m2, wysoki parter (na dole w budynku znajdują się lokale usługowe) mieszkanie składa się z 3 pokoi, jeden przechodni, kuchni, łazienki, schowka, balkonu mieszkanie po generalnym remoncie, przystosowane pod biuro, kancelarię, lokal usługowy klatka schodowa po remoncie przedpokój powierzchnia 5,94m2 pokój z balkonem pokój 16,9m2 balkon 6,65m2 przedpokój otwarty na pokój 18,8m2 z pokoju przejście do kolejnego 28,3m2 korytarz prowadzi do schowka 1,9 m2, schowek może być przerobiony na toaletę, pomieszczenie gospodarcze lub użytkowany jako archiwum łazienka 2,6m2 kuchnia 7,75m2 urządzona pod biuro, czyli zlew, lodówka, zmywarka bez płyty i piekarnikaklimatyzacja w 3 pomieszczeniach oświetlanie oraz gniazdka dostosowane pod biuro w mieszkaniu piękny dębowy parkiet cena najmu 4500zł/m-c plus 1100zł czynsz, oczywiście media i prąd według zużycia kaucja 6000 zapraszam, bez pośrednikówlokal będzie dostępny od połowy marca, wyprowadzka dotychczasowego najemcy

Najem - biuro, kancelaria (45 mkw.) ul. Młyńska
Najem - biuro, kancelaria (45 mkw.) ul. Młyńska
3000 zł
Poznań 7 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia45,40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Najem - mieszkanie z przeznaczeniem na biuro lub kancelarie.  LOKALIZACJA:  Poznań, ul. Młyńska 10 Powierzchnia: 45,40 mkw.  Wysokość: h = 275 cm Rozkład pomieszczeń: korytarz: 5,2 mkw.  pokój I: 19 mkw.  pokój II: 13,7 mkw.  kuchnia: 5,1 mkw.  łazienka: 2,4 mkw. Pomieszczenia odświeżone, malowane na biało. Kuchnia w pełni wyposażona (lodówka, zmywarka, kuchenka, pralka, mikrofalówka) Czynsz: 700 zł - 1/os. - ogrzewanie, zimna woda, śmieci - fundusz remontowy - sprzątanie klatek. Światłowód - INEA Ciepła woda - Junkers Możliwość montażu tabliczki informacyjnej na budynku.  Główna brama - domofon.  Boczna furtka otwierana na kod. Parking wzdłuż ulicy.  Zapraszam do kontaktu. MP INWESTYCJE *Powyższe ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

Biuro, kancelaria, gabinet w nowoczesnym budynku w
Biuro, kancelaria, gabinet w nowoczesnym budynku w
115300 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

WYNAGRODZENIE POŚREDNIKA POKRYWA TYLKO WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI. Lokal biurowy na IV piętrze w biurowcu w centrum Gdyni przy ul. Śląskiej - jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta.W budynku znajduje się recepcja, ochrona, monitoring, winda.Lokal po remoncie, wyposażone w: klimatyzację, wykładzinę, instalację elektryczną, instalację telekomunikacyjną, otwierane okna, pomalowane ściany, oświetlenieZaplecze socjalne dla najemców znajduje się w częściach wspólnych na piętrze.Przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking.Koszt najmu 50zł/mkw + opłaty eksploatacyjne i media 25zł/mkw.Zapraszam na prezentację.Na zdjęciach zaprezentowano części wspólne budynku oraz przykładowe lokale w budynku.Oferujemy biura, gabinety, kancelarie oraz lokale w ponad 100 budynkach biurowych na terenie Trójmiasta.Rozwiązania biurowe już od 59 zł netto miesięcznie.Dopasujemy biuro do Państwa potrzeb.

Biuro, kancelaria, gabinet w nowoczesnym budynku w
Biuro, kancelaria, gabinet w nowoczesnym budynku w
379200 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

WYNAGRODZENIE POŚREDNIKA POKRYWA TYLKO WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI. Lokal biurowy na V piętrze w biurowcu w centrum Gdyni przy ul. Śląskiej - jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta.W budynku znajduje się recepcja, ochrona, monitoring, winda.Lokal po remoncie, wyposażone w: klimatyzację, wykładzinę, instalację elektryczną, instalację telekomunikacyjną, otwierane okna, pomalowane ściany, oświetlenieZaplecze socjalne dla najemców znajduje się w częściach wspólnych na piętrze.Przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking.Koszt najmu 50zł/mkw + opłaty eksploatacyjne i media 25zł/mkw.Zapraszam na prezentację.Na zdjęciach zaprezentowano części wspólne budynku oraz przykładowe lokale w budynku.Oferujemy biura, gabinety, kancelarie oraz lokale w ponad 100 budynkach biurowych na terenie Trójmiasta.Rozwiązania biurowe już od 59 zł netto miesięcznie.Dopasujemy biuro do Państwa potrzeb.

Biuro, kancelaria, gabinet w nowoczesnym budynku w
Biuro, kancelaria, gabinet w nowoczesnym budynku w
236700 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

WYNAGRODZENIE POŚREDNIKA POKRYWA TYLKO WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI. Trzypokojowy lokal biurowy na III piętrze w biurowcu w centrum Gdyni przy ul. Śląskiej - jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta.W budynku znajduje się recepcja, ochrona, monitoring, winda.Lokal po remoncie, wyposażone w: klimatyzację, wykładzinę, instalację elektryczną, instalację telekomunikacyjną, otwierane okna, pomalowane ściany, oświetlenieZaplecze socjalne dla najemców znajduje się w częściach wspólnych na piętrze.Przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking.Koszt najmu 50zł/mkw + opłaty eksploatacyjne i media 25zł/mkw.Zapraszam na prezentację.Na zdjęciach zaprezentowano części wspólne budynku oraz przykładowe lokale w budynku.Oferujemy biura, gabinety, kancelarie oraz lokale w ponad 100 budynkach biurowych na terenie Trójmiasta.Rozwiązania biurowe już od 59 zł netto miesięcznie.Dopasujemy biuro do Państwa potrzeb.

Lokal Biuro Kancelaria w okolicy Ronda Mogilskie
Lokal Biuro Kancelaria w okolicy Ronda Mogilskie
4680 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy na kancelarię adwokacką, notarialną, komorniczą, inną w centrum miasta blisko Ronda Mogilskiego i w doskonałej lokalizacji (blisko sądu, urzędów) gwarantując łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz dworca PKP i MDA (kilka minut pieszo)Lokal o pow. ok. 80 m2 położony na parterze składający się z trzy pomieszczenia z zapleczem socjalnym, łazienką, holem oraz miejscem parkingowy na parkingu wewnętrznym. Dostępne od zaraz. Koszty najmu: 4680 zł + opłaty eksploatacyjne, media Polecam i zapraszam (użyj formularza kontaktowego)

Biuro, kancelaria, gabinet Al. Solidarności od 1.1
Biuro, kancelaria, gabinet Al. Solidarności od 1.1
350000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Doskonały lokal do wynajęcia na prowadzenie działalności. Idealne miejsce na biuro, gabinet, kancelarię. Ze względu na sąsiedztwo sądu przy Al. Solidarności - doskonałe miejsce na kancelarię. W obecnej chwili lokal składa się z 3 niezależnych, zamykanych pokoi, dużego holu z miejscem na szafę, wieszaki i  poczekalnię oraz toalety z prysznicem. Wszystkie pomieszczenia bardzo widne i ustawne, przestronne.Wysokość ponad 3 m. Na podłodze w pokojach wykładzina dywanowa. Lokal nieumeblowany - meble widoczne na zdjęciach zostaną zabrane. Budynek z windą oraz monitoringiem. Fantastyczna lokalizacja. Pod budynkiem przystanek tramwajowy, Rondo Ratusz Arsenał - 10 minut pieszo lub 2 przystanki tramwaje. Dostępne od 01.01.2024 Dodatkowe opłaty: wywóz śmieci oraz media zgodnie z zużyciem. Perfect premises to rent for running a business.An ideal place for an office, office or office.Due to the proximity of the court at Al. Solidarności - a perfect place for an office.Currently, the premises consist of 3 independent, lockable rooms, a large hall and a toilet.All rooms are very bright, well-arranged and spacious.Height over 3 m. The floor in the rooms is carpeted.The premises are unfurnished - the furniture visible in the photos will be taken away.Building with an elevator and monitoring.Fantastic location. There is a tram stop right next to the building, Rondo Ratusz Arsenał - 10 minutes on foot or 2 tram stops.Available from 01/01/2024Additional fees: garbage collection and utilities according to consumption.Polecam i zapraszam do kontaktu:Ewa Urban 668 809 872biuro.urban@gmail.comPośrednik w obrocie nieruchomościami licencja nr 20356 Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Lokal gabinet, biuro, kancelaria, handel, usługi- Wrocławska
Lokal gabinet, biuro, kancelaria, handel, usługi- Wrocławska
990 zł
Kościan 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia45

Do wynajęcia lokal o powierzchni całkowitej 45 m2. Lokal znajduje się w kamienicy na II piętrze. Stan techniczny budynku - bardzo dobry, po generalnym, całkowitym remoncie. Stan lokalu- bardzo dobry, po generalnym, całkowitym remoncie, wszystko NOWE. Standard: Okna trzyszybowe, dwa okna dachowe, drzwi do łazienki drewniane, drzwi wejściowe do lokalu metalowe, panele podłogowe, płytki w łazience. LOKALIZACJA: Lokal znajduje się w ścisłym centrum, usytuowany jest przy ulicy Wrocławskiej 8(deptak) o dużym natężeniu pieszym. EKSPLOATACJA: Miesięczny czynsz najmu wynosi 990 zł, czynsz administracyjny wynosi 0 zł. Dodatkowe koszty związane z bieżącym użytkowaniem lokalu to media wg zużycia. Rodzaj ogrzewania - gazowe- kocioł dwufunkcyjny kondensacyjny Termet EcoCondens Silver. Kaucja 2-krotność czynszu: 1980 zł UKŁAD POMIESZCZEŃ: Lokal posiada następujące pomieszczenia: - pomieszczenie: metraż - 41 m2 - łazienka: metraż - 4 m2 DODATKOWE INFORMACJE: Wyjątkowy lokal, bardzo dobra lokalizacja, prestiż miejsca, okazyjna stawka czynszu najmu. Wyjątkowo przestronny i funkcjonalny lokal użytkowy do własnej aranżacji. Niezależne liczniki na media. Ogrzewanie: gazowe / grzejnikowe. POMYSŁY na biznes dla tej lokalizacji: - kancelarie prawne, notarialne, adwokackie, - studio projektowe / architektoniczne, - gabinet medyczny/rehabilitacyjny/fizjoterapia/kosmetyczny, - profesjonalne centrum szkoleniowe, - inna działalność biurowo-usługowa. Oferta bezpośrednia.

Na biuro, kancelaria, uslugi XIVp Centrum 77+16m2
Na biuro, kancelaria, uslugi XIVp Centrum 77+16m2
5499 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia93
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę 3 pokojowy lokal na biuro, usługi, kancelarię lub na cele mieszkaniowe przy ul. Okopowej 56 w Warszawie. Powierzchnia lokalu: 93m2, w tym 16 m2  przeszklona loggia na: biuro, kancelarię prawną lub usługi (np. kosmetyczne, fryzjerskie, masaż itp.), lub na cele mieszkaniowe, XIV piętro z pięknym widokiem na ścisłe centrum Warszawy. Ekspozycja: południowy-wschód i północny-zachód. Lokal składa się z: holu, części recepcyjnej (mogącym być odrębnym pokojem , gabinetu konferencyjnego, sali konferencyjno-szkoleniowej, wnęki kuchennej, łazienki oraz 16 m2 przeszklonego pomieszczenia użytkowego (loggia). Lokal jest cichy.Położenie: apartamentowiec usługowo-biurowy przy ul. Okopowej 56. Budynek jest położony tuż przy centrum handlowym KLIF i 1 przystanek tramwajowy od centrum handlowego Arkadia oraz blisko stacji metra ,,Rondo Daszyńskiego". Bezpośrednio przy budynku znajdują się przystanki wielu linii tramwajowych oraz autobusowych, które pozwalają  na dostanie się w ciągu kilku minut do ścisłego centrum Warszawy. Pod budynkiem znajdują się BEZPŁATNE MIEJSCA PARKINGOWE. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym. Teren jest strzeżony.Cena najmu: 5599 zł miesięcznie + opłaty 

Centrum- ul.Krucza- LOKAL na biuro / kancelaria / studio OKAZJA
Centrum- ul.Krucza- LOKAL na biuro / kancelaria / studio OKAZJA
5800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Lokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne pokoje--> duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielny pokój/ biuro, przestronna łazienka, funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis. Dogodne połączenia z każdej dzielnicy Warszawy, w sąsiedztwie liczne restauracje oferujące pyszne Luncze. Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/siedzibę. Koszty: 5800 zł + opłaty administracyjne ok 1000 zł + prąd Wynajem długoterminowy Małgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) tel: 60*******78 Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: trepte.matysiak. Instagram: wytatuowana_agentka