Biuro biuro biura
Posiadamy na wynajem biura .Lokalizacja Ruda Śląska dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel .Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel .Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Od 10 marca posiadam na wynajem biura o łącznej powierzchni ok 80m2. 3 pomieszczenia biurowe: -pokój 27 m2 -pokój 20 M2 -pokój 20 m2 -pokój otwarty z aneksem kuchennym -archiwum,szatnia -łazienka Bez problemu może tu funkcjonować biuro rachunkowe,finansowe i każda inna działalność wymagająca przestrzeni biurowej. Media: Prąd Woda Internet Klimatyzacja w każdym pokoju. Zapraszam do kontaktu. Zdjecia umieszczę w późniejszym terminie.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel . od 18 m2 Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel . od 18 m2 Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel . od 18 m2 Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel .Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel . od 18 m2 Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel .Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Posiadamy na wynajem biura - usługi handel . od 18 m2 Lokalizacja Ruda Ś dogodny dojazd duży parking dozorowany.Budynek zaopatrzony we wszystkie media.
Biura aktualnie wynajmowane - DOSTĘPNE Biuro lub lokal użytkowy Gdańsk Obrońców Wybrzeża 6A Przymorze Cena za wynajem łącznie z mediami + PRĄD Lokalizacja: Gdańsk przymorze, ulica Obrońców Wybrzeża 6A Lokal - 47m2 podzielone na 3 biura ze wspólną łazienką oraz korytarz dla każdego biura BIURO NO1 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 11m2 o wymiarach 2,34m x 5,15m. W biurze umywalka z dostępem wody. Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1700 PLN/brutto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie BIURO NO2 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 10,40m2 o wymiarach 2,33m x 4,45m (podzielone na 2 pomieszczenia 2,33 x 2,25 oraz 2,33 x 2,2) Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1700 PLN/brutto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie Umowa - czas nieokreślony z 2 miesięcznym terminem wypowiedzenia Kaucja - 1 miesięczny czynsz. Wystawiam fakturę z VAT (23%) Nota prawna: Ogłoszenie nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.
Biura aktualnie wynajmowane - dostępne od 1.04.2024 Biuro lub lokal użytkowy Gdańsk Obrońców Wybrzeża 6A Przymorze Cena za wynajem łącznie z mediami + PRĄD Lokalizacja: Gdańsk przymorze, ulica Obrońców Wybrzeża 6A Lokal - 47m2 podzielone na 3 biura ze wspólną łazienką oraz korytarz dla każdego biura BIURO NO1 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 11m2 o wymiarach 2,34m x 5,15m. W biurze umywalka z dostępem wody. Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1900 PLN/brutto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie BIURO NO2 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 10,40m2 o wymiarach 2,33m x 4,45m (podzielone na 2 pomieszczenia 2,33 x 2,25 oraz 2,33 x 2,2) Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1900 PLN/brutto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie Umowa - czas nieokreślony z 2 miesięcznym terminem wypowiedzenia Kaucja - 2 miesięczny czynsz. Wystawiam fakturę z VAT (23%) Lokal dostępny od 01 kwietnia 2024 r. Nota prawna: Ogłoszenie nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.
Biura aktualnie wynajmowane - dostępne od 1.04.2024 Biuro lub lokal użytkowy Gdańsk Obrońców Wybrzeża 6A Przymorze Cena za wynajem łącznie z mediami + PRĄD Lokalizacja: Gdańsk przymorze, ulica Obrońców Wybrzeża 6A Lokal - 47m2 podzielone na 3 biura ze wspólną łazienką oraz korytarz dla każdego biura BIURO NO1 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 11m2 o wymiarach 2,34m x 5,15m. W biurze umywalka z dostępem wody. Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1800 PLN/brutto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie BIURO NO2 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 10,40m2 o wymiarach 2,33m x 4,45m (podzielone na 2 pomieszczenia 2,33 x 2,25 oraz 2,33 x 2,2) Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1800 PLN/brutto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie Umowa - czas nieokreślony z 2 miesięcznym terminem wypowiedzenia Kaucja - 1 miesięczny czynsz. Wystawiam fakturę z VAT (23%) Lokal dostępny od 01 kwietnia 2024 r. Nota prawna: Ogłoszenie nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.
Biura aktualnie wynajmowane - dostępne od 1.04.2024 Biuro lub lokal użytkowy Gdańsk Obrońców Wybrzeża 6A Przymorze Cena za wynajem łącznie z mediami + PRĄD Lokalizacja: Gdańsk przymorze, ulica Obrońców Wybrzeża 6A Lokal - 47m2 podzielone na 3 biura ze wspólną łazienką oraz korytarz dla każdego biura BIURO NO1 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 11m2 o wymiarach 2,34m x 5,15m. W biurze umywalka z dostępem wody. Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1600 PLN/netto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie BIURO NO2 Biuro do wynajęcia - niezależne pomieszczenie 10,40m2 o wymiarach 2,33m x 4,45m (podzielone na 2 pomieszczenia 2,33 x 2,25 oraz 2,33 x 2,2) Pomieszczenia do własnej aranżacji. Czynsz najmu - 1600 PLN/netto (wliczone: koszt najmu, czynsz do spółdzielni, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci) + 1/3 rachunku za prąd około 100PLN/miesięcznie Umowa - czas nieokreślony z 2 miesięcznym terminem wypowiedzenia Kaucja - 2 miesięczny czynsz. Wystawiam fakturę z VAT (+23%) Lokal dostępny od 01 kwietnia 2024 r. Nota prawna: Ogłoszenie nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.
Do wynajęcia lokal na biura lub biuro z magazynem świetna lokalizacja zarówno blisko do obwodnicy Pszczyna Racibórz – przez co świetny dojazd do A1 i A4 a zarazem blisko do centrum Rybnika – lokal znajduje się na ul Harcerska do budynku przynależy duży plac np. jako parking dla gości lub dodatkowe miejsce do samochodów firmowych lub składowania towaru – ogrodzony z bramą. możliwość wynajęcia tylko części lub całości cały budynek ma 3 piętra po około 130m2 każda z części podpiwniczenie (134m2 wysokość 2,65m ) może tu być magazyn, warsztat a także świetne miejsce dla firmy detalingowej z wjazdem dla samochodu lub wózka widłowego parter (110m2 wysokość 4,15m) nadaje się na biura lub biuro połączone z magazynem np. dla firm prowadzącym sprzedaż internetową i stacjonarną – można również dostosować i obniżyć sufit na gabinety lekarskie lub większe biuro np. dla księgowych czy spedycji– są 2 niezależne wejścia – posiada również pomieszczenia socjalne Pierwsze piętro(113m2 wysokość 2,65m) nadaje się na kontynuacje np. gabinetów lekarskich lub po prostu na biuro - całość piętra można podzielić na mniejsze biura np. dla salonów piękności – salonów kosmetycznych (również możliwe osobne wejście) w trakcie wykończenia jak widać na zdjęciach. Jeśli jesteś zainteresowany całością czyli 357m2 to cena w okolicy 8900zł brutto do negocjacji Jeśli zainteresowani są Państwo np. tylko pierwszym piętrem 113m2 to cena w granicach 3400 zł brutto do negocjacji lub 2 lokale na pół po 2000 brutto Jeśli chcieli by Państwo podpiwniczenie + parter 244m2 to cena w granicach 7400 zł do negocjacji Zapraszam na oględziny – budynek i magazyn można dostosować pod siebie a cenę ustalimy na miejscu. PODANA CENA w ogłoszeniu za połowę piętra Przy wynajmie wymagana kaucja do ustalenia. Nie odpisuje na OLX i sms - proszę o kontakt telefoniczny 60*******54
Wynajmę pomieszczenia biurowe w Szczytnie przy ulicy Moniuszki 5. Pomieszczenia mają dostęp przez 24h, klimatyzację, własny monitorowany parking. Bezpłatny dostęp do pomieszczenia socjalnego i łazienek. Odrębne wejście. Dostęp przez 24h. Niniejsze ogłoszenie dotyczy pokoju 15m, wynajmowanej dla osoby fizycznej (nie firmy) Na innych moich ogłoszeniach OLX pomieszczenia biurowe 30-35m po 20zł za m2. Na dzień wystawienia tego ogłoszenia mam dostępnych 6 różnych pokoi biurowych. Zdjęcia poglądowe, najem z innymi meblami lub bez Najem od ręki, ceny brutto z VAT ZW.
Wynajmę pomieszczenia biurowe w Szczytnie przy ulicy Moniuszki 5. Pomieszczenia mają dostęp przez 24h, klimatyzację, własny monitorowany parking. Bezpłatny dostęp do pomieszczenia socjalnego i łazienek. Odrębne wejście. Dostęp przez 24h. Niniejsze ogłoszenie dotyczy pokoju 15m Na innych moich ogłoszeniach OLX pomieszczenia biurowe 30-35m po 20zł za m2. Na dzień wystawienia tego ogłoszenia mam dostępnych 6 różnych pokoi biurowych. Zdjęcia poglądowe, najem z innymi meblami lub bez Najem od ręki, ceny brutto z doliczonym VAT 23%.
Bezpośrednio, ogłaszamy tylko własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 67m2, dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Kwota za wynajem 3300zł netto + opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Do wynajęcia powierzchnia biurowa na 1 piętrze nowego budynku. Na parterze znajduje się firma logistyczna. Cały budynek mieszkalny przeznaczony jest do prowadzenia działalności. Wynajmę biuro do prowadzenia działalności beż dużej ilości odwiedzających klientów. Na górze znajdują się dwa biura 21m2 oraz 24m2 korytarz i toaleta. (Możliwość wynajęcia dwóch powierzchni osobno tzn 24m2 1500zł/miesięcznie + opłaty oraz 21m2 1300zł/miesięcznie + opłaty) Kuchnia znajduje się na parterze. Do wspólnego użytku duża 9arowa działka. Cena wynajmu 2700zł + opłata za media. Internet oraz śmieci we własnym zakresie. Zapraszam do oględzin i kontaktu 53*****30 Patryk Jakubowicz
NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE BIURO W NASZYM BUDYNKU!! WOW WOW!! FRONTOWELokalizacja po showroomie firmy Philips.Bezpośrednio, ogłaszamy własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 60m2, dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Kwota za wynajem 4500zł netto, w tym opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Bezpośrednio, ogłaszamy tylko własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 67m2, dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Inne powierzchnie w pozostałych naszych ogłoszeniach. Kwota za wynajem 3300zł netto + opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Bezpośrednio, ogłaszamy własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 31,5 m2 - dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Inne powierzchnie w pozostałych naszych ogłoszeniach. Kwota za wynajem 2200zł netto, w tym opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Bezpośrednio, ogłaszamy tylko własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 22,5m2, dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Kwota za wynajem 1250zł netto + opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Bezpośrednio, ogłaszamy własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 31,5 m2 - dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Inne powierzchnie w pozostałych naszych ogłoszeniach. Kwota za wynajem 1600 zł netto + 20 zł /m2 opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE BIURO W NASZYM BUDYNKU!! WOW WOW!! FRONTOWELokalizacja po showroomie firmy Philips.Bezpośrednio, ogłaszamy własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 60m2, dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Kwota za wynajem 3300 zł netto + 20 zł /m2 opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Bezpośrednio, ogłaszamy własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 2 x 22 m2 (dwa biura po około 22 m2 każde), dodatkowo do dyspozycji kuchnia i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Wysoki standard. Kwota za wynajem 2999 zł netto, w tym eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Bezpośrednio, ogłaszamy własny obiekt. Nie jesteśmy pośrednikiem.Biuro do wynajęcia w nowoczesnym kompleksie biurowo/usługowym na Targówku Przemysłowym, w okolicy o dużym natężeniu ruchu, ul. Zabraniecka 8L, Warszawa (między Procter&Gamble-Zabraniecka 20, a Cyfrowym Polsatem- Zabraniecka 6). Ogłoszenie dotyczy powierzchni biurowej, 200 m2, w tym kuchnia, korytarz i 2 toalety (wyposażenie Roca/Tork). Rozmiary biur: 22 m2, 25 m2, 45 m2, 50 m2, 3x 15 m2. Wysoki standard. Kwota za wynajem 10.000 zł netto + 20 zł /m2 opłaty eksploatacyjne. Ochrona 24h, monitoring, w budynku wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, światłowód, winda, zaplecze socjalne. Telefon: (użyj formularza kontaktowego)
Opis ofertyPosiadamy do wynajęcia biura o różnej powierzchni, wraz z zapleczem socjalnym znajdującą się na terenie Centrum Logistycznego przy ul. Pomorskiej 29A w Starogardzie Gdańskim. Rozmieszczenie biur w załączeniu, czerwonym x oznaczono lokale niedostępne. - powierzchnia biur od 21 do 83 m2 - teren ogrodzony - miejsca parkingowe - blisko centrum miasta jak i również obwodnicy Starogard Gd. - możliwość wynajęcia hali magazynowej z możliwością wysokiego składowania Obiekt zlokalizowany jest na przedmieściu w odległości zaledwie kilkuset metrów od centrum miasta i oddalony o około 6 km od nowej Autostrady A1, dobrze skomunikowany z drogą wojewódzką nr 222 i 229. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się hala magazynowa z możliwością wysokiego składowania. Na każdej kondygnacji znajdują się pomieszczenia sanitarne. Budynek znajduje się na terenie ogrodzonym, posiadającym ochronę. Wokół obiektu znajduje się ciąg komunikacyjny wraz ze 100 wyznaczonymi miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa 150 m² na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Zagórskiej 35a w Będzinie. - pomieszczenia od 12 m² do 27 m² - teren ogrodzony, - parking bezpośrednio przed budynkiem - osobne drzwi wejściowe Czynsz : 4950 zł brutto + media Wystawiam fakturę VAT tel. 51*******53
Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni 23 m2 znajdujący się na parterze w budynku biurowym. Całodobowa ochrona. Doskonała lokalizacja, w pobliżu przystanek tramwajowy i autobusowy oraz trasa A1. Cena 30 zł netto / m2
Do wynajęcia powierzchnia biurowa 150 m² na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Zagórskiej 35a w Będzinie. - pomieszczenia od 12 m² do 27 m² - teren ogrodzony, - parking bezpośrednio przed budynkiem - osobne drzwi wejściowe Czynsz : 4000 zł netto + energia elektryczna Wystawiam fakturę VAT tel. 51*******53
Oferujemy do wynajęcia powierzchnie biurowe o metrażu 15, 30, 45m2. Lokalizacja FADOM ŻORY: - 1800 metrów od centrum miasta - 1400 metrów od DK 81 - 5 km od autostrady A1 (9 minut), Biura w pięciopiętrowym obiekcie biurowym z windą, bezpłatny własny parking. Dostęp dla osób niepełnosprawnych (platforma dźwigowa na zewnętrz) W cenę wliczono: - ogrzewanie i energię elektryczną (w ilościach typowych dla działalności biurowej) - dostęp do WC na każdym piętrze; - sprzątanie, - obsługę portierni Na terenie budynku dostępna sieć światłowodowa. Dodatkowo możliwość wynajęcia pomieszczeń magazynowych i sali szkoleniowej. [Cena brutto 980zł za moduł 15m2]
Do wynajęcia pomieszczenie biurowo - usługowe o powierzchni 107 metrów kw. Parter, klimatyzacja, pomieszczenie socjalne Dobra lokalizacja. W cenie 4 miejsca parkingowe. Ul. Opatkowicka 10B tel. 50*******03 Posiadamy na wynajem również mniejsze biura.
Wynajmę kamienicę w całości lub poszczególne części na działalność. Pierwsze piętro 65m2, drugie piętro 65m2. Można wynająć w całości lub poszczególne kondygnacje. Pośrednikom dziękuję. Lokalizacja ul. Młyńska, przy byłym PKS. Cena 1600zl plus opłaty wg zużycia za pierwszą lub druga kondygnację. Przy wynajmie dwóch kondygnacji cena 3000zl plus opłaty wg zużycia. Proszę o kontakt telefoniczny. Nie odpowiadam na smsy i wiadomości olx. Bezczynszowe. Wystawiam FV
Do wynajęcia lokal BIUROWO - GABINETOWO - Handlowo - Usługowy w nowoczesnym budynku w bliskim centrum Sandomierza przy zbiegu ulicy Wojska Polskiego - Okrzei - 11 Listopada - Żeromskiego. Nieruchomość zlokalizowana jest przy drodze o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego, w widocznym miejscu przy samym skrzyżowaniu. Posiada wejście bezpośrednio z ulicy z dużym parkingiem. Lokal spełnia wymogi do prowadzenia różnych działalności. Lokal jest funkcjonalny i przestronny, posiada również wysokie standardy i spełnia normy dotyczące obecnych przepisów. Przykładowe wyposażenia lokalu: - domofon - klimatyzacja - przyłącza wody - szybki internet - monitoring i ochrona - wentylacja grawitacyjna, mechaniczna W cenie najmu wiele wartościowych i potrzebnych dodatków ze strony wynajmującego. - Lokalizacja: Dworzec PKS - 100 metrów, Szkoła średnia, podstawowa, przedszkole (przez ulicę), Stare Miasto - 650 metrów, Starostwo: 500 metrów, nowo budujące się duże osiedla mieszkaniowe 300 metrów oraz wiele innych. - Bardzo dobra dostępność komunikacyjna, jest możliwość zaparkowania przed budynkiem w celu przyjęcia interesantów oraz dostarczenia towaru. - Podana stawka czynszu najmu jest kwotą do zapłaty 1100zł + media. - Więcej informacji udzielę telefonicznie lub e-mail. Zapraszam
Budynek biurowo-magazynowy o powierzchni 1030 m2, składający się z powierzchni magazynowej ok. 500 m2 oraz biurowej- 530 m2. Budynek znajduje się w przy ul. Stawowej (róg z ul. Jasnogórską) w Krakowie i jest świetnie skomunikowany. 5 km do centrum miasta, w sąsiedztwie IKEA, Galeria Bronowice, główne szlaki komunikacyjne, obwodnica miasta, lotnisko Kraków-Balice w odległości 6 km.Cały teren posesji jest strzeżony i całodobowo monitorowany.Magazyn:- Powierzchnia magazynowa 500 m2 o wysokości ok. 15 metrów to otwarta przestrzeń wraz z pomieszczeniami socjalnymi i WC.- Powierzchnia jest ogrzewana, posiada instalacje wod-kan i system alarmowy. Istnieje możliwość zaadoptowania magazynu praktycznie do każdej działalności.- Magazyn jest połączony korytarzem z powierzchnią biurowo-handlową. Do magazynu z placu przeładunkowego i parkingu prowadzą 2 bramy typu TIR.- Na zewnątrz znajduje się plac przeładunkowy i parking dla samochodów ciężarowych TIR. Biura:- Na powierzchnię biurowo-handlową 530 m2 składa się kilkanaście pomieszczeń m.in.: - otwarty hol z recepcją, - gabinety, - pokoje biurowe, - sale konferencyjne, - pomieszczenia socjalne, - WC i wiele innych do zaadoptowania zgodnie z potrzebami Najemcy. Cała powierzchnia jest klimatyzowana i posiada ogrzewanie gazowe, a także dostęp do wszystkich instalacji: alarmowej, Internet.Reprezentacyjny układ pomieszczeń, duże przeszklenia, wysoki standard wykończenia pozwolą na dostosowanie lokalu pod każdy rodzaj działalności, w tym siedzibę firmy, przychodnię, działalność handlowo-usługową itp.Przed budynkiem znajduje się duży, ogrodzony parking na kilkadziesiąt samochodów osobowych.Koszty:Czynsz najmu za całość powierzchni 1030 m2 wynosi: 49195 zł netto/miesięcznie + media wg. zużycia - do negocjacji!Możliwość wynajęcia samej przestrzeni biurowej lub samego magazynu Zapraszam do kontaktu oraz na prezentację nieruchomości. zapraszam na prezentację oraz do kontaktu601-804-905
Witam posiadam do wynajęcia pokoje biurowe: -30 m2 ( z łazienką) -16 m2. ( z łazienką) -dodatkowo znajduję się przedsionek, schody oraz korytarz w cenie -Prąd i śmieci według zużycia, -woda w cenie -ogrzewanie CO 8,00 brutto na m2. Podana cena jest opłatą za czynsz brutto do której należy dodać opłatę za ogrzewanie brutto. Biuro znajduje się na ulicy Makuszyńskiego 22A w Krakowie, wszystkie osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem tel. 60*****95.
Witam posiadam do wynajęcia pokój biurowy: -20 m2. -Prąd i śmieci według zużycia, -ogrzewanie CO 8,00 brutto na m2. Podana cena jest opłatą za czynsz brutto do której należy dodać opłatę za ogrzewanie brutto. Biuro znajduje się na ulicy Makuszyńskiego 22A w Krakowie, wszystkie osoby zainteresowane proszę o kontakt pod numerem tel. 60*****95.
Dobra Coworking szuka Dobrych ludzi! Masz małą firmę, start-up i szukasz miejsca do pracy? Wpadaj na Dobrą! Dlaczego wybrać nasz coworking? - doskonała okazja to poznania ciekawych ludzi, wymiany pomysłów i inspirowania się nawzajem - kameralność - bez atmosfery biurowców - elastyczność - dopasuj warunki do swoich potrzeb Oprócz oddzielnego pokoju/biura oferujemy również salę konferencyjną, w pełni wyposażoną kuchnię, darmowy internet światłowodowy oraz profesjonalny support IT Serdecznie zapraszamy do kontaktu i rozmowy o szczegółach!
Mam do wynajęcia lokal, składający się z 2 biur po 20m2 każde, z aneksem kuchennym i WC, łącznie 50m2, 2 miejsca parkingowe, o łącznej powierzchni 50m2. Biura są bardzo dobrze doświetlone światłem naturalnym /duże okna/, posiadają instalację alarmową, na terenie posesji mamy własny monitoring, ogrzewania miejskie. Budynek 2 kondygnacyjny, biura na drugiej kondygnacji - pierwsze piętro. Ul. Partyzantów 68. Cena najmu 1968złbrutto, wystawiam Fakturę Vat 23%, plus opłaty.: energia elektryczna, woda, ogrzewanie. W razie pytań proszę o kontakt.
Mam do wynajęcia lokal, składający się z 2 biur po 20m2 każde, z aneksem kuchennym i WC, łącznie 50m2, 2 miejsca parkingowe. Biura są bardzo dobrze doświetlone światłem naturalnym /duże okna/, posiadają instalację alarmową, na terenie posesji mamy własny monitoring, ogrzewania miejskie. Budynek 2 kondygnacyjny, biura na drugiej kondygnacji - pierwsze piętro. Ul. Partyzantów 68. Cena najmu 1600 zł + Vat, wystawiam Fakturę Vat 23%, plus opłaty.: energia elektryczna, woda, ogrzewanie. W razie pytań proszę o kontakt.
Warszawa, Śródmieście, ul. Chłodna, do wynajęcia powierzchnia na parterze budynku biurowego. Dostępna powierzchnia 293 mkw. Standard powierzchni najmu: BMS, 24-h ochrona budynku oraz recepcja, okablowanie światłowodowe, klimatyzacja. Koszt najmu wywoławczy 18 Euro/mkw. plus eksploatacja 20 zł/mkw. Właściciel oferuje zwolnienie z czynszu dziesięciomiesięczne i budżet na aranżację. gwiazda.info, biuro do wynajęcia, biura do wynajęcia, bemowo wynajem biura, ochota wynajem biura, włochy wynajem biura, ursus wynajem biura, powiśle wynajem biura, wynajem biur Puławska, ursynów wynajem biura, wilanów wynajem biura, biuro wynajem pyry, sadyba wynajem biura, biura wynajem praga, biura wynajem praga południe, biura praga północ, biura wynajem saska kępa, biuro do wynajęcia saska kepa, nieruchomości komercyjne, biura linia metro, warszawa wynajem biurowce, warszawa biuro wynajem kamienica, biura do wynajęcia warszawa, biuro wynajem warszawa, biura bez prowizji, biura do wynajęcia biurowiec, lokale komercyjne wynajem, biuro nieruchomości komercyjnych,biuro do wynajęcia śodmieście, biura do wynajęcia warszawa, biura wynajem, biura wynajem Śródmieście, biuro do wynajęcia mokotów, wola wynajem biura, żoliborz wynajem biura, mokotów wynajem biura, Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Numer oferty: LW-13549
Opis ofertyDo wynajęcia powierzchnia biurowa Al. Jerozolimskie. To wyróżniający się budynek klasy A usytuowany w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich. Budynek oferuje ponad 20.000 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Obszerne, pełne światła przestrzenie, w połączeniu z zielonymi tarasami i balkonami tworzą przyjazne środowisko pracy. Dla wygody najemców na terenie budynku znajdują się liczne udogodnienia m.in. restauracja, centrum konferencyjne, parkingi dla rowerzystów oraz prysznice. Standard powierzchni najmu: BMS, dwustronne zasilanie, 24-h ochrona oraz recepcja, kontrola dostępu, okablowanie światłowodowe, klimatyzacja, uchylne okna, podnoszona podłoga, wykładzina, okablowanie elektryczne, okablowanie komputerowe, podział powierzchni ściankami. Dostępna powierzchnia znajduje się na piętrze trzecim i wynosi 967 mkw. brutto. Koszt najmu wywoławczy 15,50 Euro/mkw. plus eksploatacja 32 zł/mkw. Współczynnik powierzchni wspólnej 2,9 %. Współczynnik miejsc parkingowych 1:100 Koszt miejsca parkingowego 110 Euro. Posiadamy wiele innych ofert, sprawdź na naszej stronie www.gwiazda.info gwiazda.info, biuro do wynajęcia, biura do wynajęcia, bemowo wynajem biura, ochota wynajem biura, włochy wynajem biura, ursus wynajem biura, powiśle wynajem biura, wynajem biur Puławska, ursynów wynajem biura, wilanów wynajem biura, biuro wynajem pyry, sadyba wynajem biura, biura wynajem praga, biura wynajem praga południe, biura praga północ, biura wynajem saska kępa, biuro do wynajęcia saska kepa, nieruchomości komercyjne, biura linia metro, warszawa wynajem biurowce, warszawa biuro wynajem kamienica, biura do wynajęcia warszawa, biuro wynajem warszawa, biura bez prowizji, biura do wynajęcia biurowiec, lokale komercyjne wynajem, biuro nieruchomości komercyjnych,biuro do wynajęcia śodmieście, biura do wynajęcia warszawa, biura wynajem, biura wynajem Śródmieście, biuro do wynajęcia mokotów, wola wynajem biura, żoliborz wynajem biura, mokotów wynajem biura, Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Numer oferty: BW-13961
Do wynajęcia powierzchnia biurowa Al. Jerozolimskie 98 w biurowcu Nimbus. To wyróżniający się budynek klasy A usytuowany w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich. Budynek oferuje ponad 20.000 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Obszerne, pełne światła przestrzenie, w połączeniu z zielonymi tarasami i balkonami tworzą przyjazne środowisko pracy. Dla wygody najemców na terenie budynku znajdują się liczne udogodnienia m.in. restauracja, centrum konferencyjne, parkingi dla rowerzystów oraz prysznice. Standard powierzchni najmu: BMS, dwustronne zasilanie, 24-h ochrona oraz recepcja, kontrola dostępu, okablowanie światłowodowe, klimatyzacja, uchylne okna, podnoszona podłoga, wykładzina, okablowanie elektryczne, okablowanie komputerowe, podział powierzchni ściankami. Dostępna powierzchnia znajduje się na piętrze czternastym 250 mkw. Koszt najmu wywoławczy 16,50 Euro/mkw. plus eksploatacja 18 zł/mkw. Współczynnik powierzchni wspólnej 2,9 %. Współczynnik miejsc parkingowych 1:100 Koszt miejsca parkingowego 110 Euro. Posiadamy wiele innych ofert, sprawdź na naszej stronie www.gwiazda.info gwiazda.info, biuro do wynajęcia, biura do wynajęcia, bemowo wynajem biura, ochota wynajem biura, włochy wynajem biura, ursus wynajem biura, powiśle wynajem biura, wynajem biur Puławska, ursynów wynajem biura, wilanów wynajem biura, biuro wynajem pyry, sadyba wynajem biura, biura wynajem praga, biura wynajem praga południe, biura praga północ, biura wynajem saska kępa, biuro do wynajęcia saska kepa, nieruchomości komercyjne, biura linia metro, warszawa wynajem biurowce, warszawa biuro wynajem kamienica, biura do wynajęcia warszawa, biuro wynajem warszawa, biura bez prowizji, biura do wynajęcia biurowiec, lokale komercyjne wynajem, biuro nieruchomości komercyjnych,biuro do wynajęcia śodmieście, biura do wynajęcia warszawa, biura wynajem, biura wynajem Śródmieście, biuro do wynajęcia mokotów, wola wynajem biura, żoliborz wynajem biura, mokotów wynajem biura, Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Numer oferty: BW-13592
LOKALE - BIURA W APERTEMENTOWCU Posiadamy 4 osobne biura w apartamentowcu na osiedlu D Lokale idealnie nadają się na : - biura - salon masażu - salon kosmetyczny np. stylizacja rzęs - 2 biura są klimatyzowane, - osobne rozliczenia centralnego ogrzewania/ każde biuro ma podlicznik - dostęp do aneksu kuchennego - toaleta - odrębna klatka schodowa, tylko dla tych lokali Cena netto: - biuro 20 m- 990 zł netto - biuro 23 m 1140 zł netto - biuro 18 m 900 zł netto Dodatkowe koszty: media: woda, ogrzewanie, prąd na podstawie realnego zużycia.
Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy:* Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5* Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15* Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78* Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️721 609 309Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Biura znajduje się w części piwnicznej (3 biura) budynku handlowo usługowego. W sąsiedztwie : biuro rachunkowe, spedycja. restauracja, sklep spożywczy. Duży parking. Biura znajduje się bezpośrednio przy ul. Aleja Wojska Polskiego 90E w Zielonej Gòrze. Zostało biuro 12m2 ogrzewanie, klimatyzacje meble biurowe, dostęp do łazienki. Obok biura wynajmuje firma transportowa i firma informatyczna. Najemca otrzymuje co miesiąc rachunek od wynajmującego. 600 pln brutto + Dodatkowe koszty miesięczne to opłata za sprzątanie klatki wejściowej, ogrzewanie, prąd i woda 200 pln brutto(osobny rachunek) Oferta idealna na siedzibę firmy w Polsce, Ośrodek Szkolenia Kierowcòw, nauka jazdy, spedycja, pracownia psychologiczna, biuro poselskie. Biuro rachunkowe itp brutto kaucja pobierana przed wynajmem to 1000 pln
Biura znajduje się w części piwnicznej (3 biura) budynku handlowo usługowego. W sąsiedztwie : biuro rachunkowe, spedycja. restauracja, sklep spożywczy. Duży parking. Biura znajduje się bezpośrednio przy ul. Aleja Wojska Polskiego 90E w Zielonej Gòrze. Zostało biuro 12m2 ogrzewanie, klimatyzacje meble biurowe, dostęp do łazienki. Obok biura wynajmuje firma transportowa i firma informatyczna. Najemca otrzymuje co miesiąc rachunek od wynajmującego. 500 pln brutto + Dodatkowe koszty miesięczne to opłata za sprzątanie klatki wejściowej, ogrzewanie, prąd i woda 200 pln brutto(osobny rachunek) Oferta idealna na siedzibę firmy w Polsce, Ośrodek Szkolenia Kierowcòw, nauka jazdy, spedycja, pracownia psychologiczna, biuro poselskie. Biuro rachunkowe itp brutto kaucja pobierana przed wynajmem to 1000 pln