Biuro umeblowane, centrum

Sortowanie:
Znaleziony: 294 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Biuro umeblowane, Centrum
Biuro umeblowane, Centrum
1779 zł
nowe Włocławek 30+ kilka dni temu
Powierzchnia26.70

Kontakt ws oferty nieruchomości: MIROSŁAW WYSOCKI, tel.   . Do wynajęcia zlokalizowany na II piętrze w budynku usługowo-handlowym, lokal użytkowy o powierzchni 26,7m2 z przeznaczeniem na cele biurowo-usługowe, we Włocławku w ścisłym Centrum (blisko Plac Wolności), przy ulicy o dużym nasileniu ruchu kołowego i pieszego. Oferowana nieruchomość (wysokość ok 3,1m) składa się z jednego pomieszczenia (wymiary ok 4,7m x 5,8m) z możliwością adaptacji/aranżacji wg potrzeb użytkownika lokalu. Wejście do lokalu z przestronnego korytarza, w budynku dostępne łazienki do korzystania przez użytkowników/klientów. Standard wykończenia wnętrza lokalu: podłoga: terakota/wykładzina dywanowa; ściany: cekolowane, malowane; sufit: podwieszany kasetonowy z oświetleniem; stolarka okienna: pcv, plus rolety wewnętrzne plisowane; Budynek w którym zlokalizowany jest lokal zaopatrzony w następujące media: energia elektryczna (licznik), woda i kanalizacja z sieci miejskiej, centralne ogrzewanie z sieci miejskiej, linia telefoniczna, sieć internetowa oraz instalacja alarmowa w budynku. W pobliżu budynku miejsca postojowe dla samochodów osobowych (strefa płatnego parkowania). Możliwość wynajęcia dodatkowo wyznaczonego miejsca postojowego dla samochodu osobowego najemcy na terenie parkingu podziemnego. W sąsiedztwie budynki z lokalami o charakterze biurowym i usługowym oraz handlowym, budynki mieszkalne, budynki instytucji użyteczności publicznej, lokale gastronomiczne, placówki bankowe oraz sklepy. Miesięczna opłata do zarządcy budynku w kwocie brutto ok. 442,00zł. Przy zawarciu umowy najmu wymagana wpłata kaucji w kwocie 1500,00 złotych. Miesięczny ofertowy czynsz najmu netto 475,00 zł plus VAT, plus opłaty do zarządcy budynku (w kwocie brutto ok 442,00zł) plus opłaty za media i usługi związane z najmem płatne przez najemcę. - Zainteresowała Cię powyższa oferta? Chcesz dowiedzieć się więcej lub umówić się na spotkanie i prezentację nieruchomości? Zadzwoń lub odwiedź nasze biuro: NIERUCHOMOŚCI KUJAWSKIE ul. P.O.W. 22A (I piętro) (wejście od ul.Pułaskiego) 87-800 Włocławek Oferta nieruchomości zamieszczona w niniejszym serwisie, nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny i podlega aktualizacji. Zdjęcia i opis oferty nieruchomości publikowane w niniejszym serwisie, objęte są ochroną praw autorskich, majątkowych i osobistych, stanowią własność w świetle prawa autorskiego. Wykorzystywanie ich lub rozpowszechnianie bez pisemnej zgody autora, jest naruszeniem praw autorskich i pociąga za sobą odpowiedzialność prawną.

Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.  W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Wykończone i umeblowane biuro w centrum - 25m²
Wykończone i umeblowane biuro w centrum - 25m²
1625 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 25m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla małych firm biurowych. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na pierwszym piętrze, - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone oraz może zostać nieodpłatnie umeblowane. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.

Umeblowane biuro w centrum miasta! | podnajem
Umeblowane biuro w centrum miasta! | podnajem
7867719 zł
Kraków 23 dnia plecy
Poziom2
Powierzchnia1 185
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą umeblowanej powierzchni biurowej na podnajem w centrum Krakowa, tuż obok Ronda Mogilskiego.Aktualnie dostępne są powierzchnie na piętrze 2 (2370 m2), piętrze 3 (2373 m2) oraz piętrze 4 (2373 m2). Istnieje możliwość podziału na pół każdego z tych pięter lub wynajęcie go w całości.Dostępność powierzchni: od zaraz Minimalny okres podnajmu: 24 miesiące Maksymalny okres podnajmu: do 31.08.2027Wyposażenie w cenie najmu: biurka i krzesła, krzesła i stoły konferencyjne (bez monitorów i stacji dokujących), meble kuchenne. Oddzielnie płatne: systemy konferencyjne, monitory do prezentacji. (opcjonalnie).Na każde całe piętro przysługuje możliwość wynajęcia 10 miejsc parkingowych podziemnych w cenie 110 EUR/miejsce (w przypadku połowy piętra 5 miejsc). Standard budynku i oferowanej powierzchni: klimatyzacja, wykładzina, podnoszone podłogi, łącza światłowodowe, czujniki dymu, podwieszane sufity, ochrona, BMS, kontrola dostępu, 2 niezależne źródła zasilania. Dużym atutem budynku jest lokalizacja w centrum miasta, tuż obok Ronda Mogilskiego - największego hubu komunikacyjnego Krakowa. Pozwala to na wygodne dotarcie z każdej części Krakowa. W pobliżu budynku znajduje się Dworzec Główny oraz Stare Miasto.W razie zainteresowania serdecznie zapraszamy do kontaktu! Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. ***OFERTA BEZPOŚREDNIA – NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI!*** Stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. Do kosztów najmu powierzchni biurowych należy doliczyć koszty eksploatacyjne oraz indywidualne koszty zużycia energii, a w przypadku budynków najwyższej klasy również uwzględnienie współczynników powierzchni wspólnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Umeblowane biuro do wynajęcia w centrum Zdzieszowic
Umeblowane biuro do wynajęcia w centrum Zdzieszowic
490 zł
Zdzieszowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia17,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę umeblowane biuro o powierzchni 17,10 m2 w Zdzieszowicach przy ul. Nowej A2 (na przeciwko marketu Bricomarche). Biuro zlokalizowane jest na 1 piętrze i jest umeblowane jak na zdjęciach. Dostępne jest od zaraz. Miesięczny koszt czynszu + media to 490,00 zł (zawiera 23% VAT). Możliwe jest podłączenie biura do internetu ze światłowodu za dodatkową, rozsądną opłatą.

Wynajmę biuro 22 m2 Dzierżoniów centrum umeblowane łazienka internet
Wynajmę biuro 22 m2 Dzierżoniów centrum umeblowane łazienka internet
1200 zł
Dzierżoniów 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia22
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia pomieszczenie biurowe w Dzierżoniowie na ulicy Garbarskiej . Obiekt jest monitorowany . Biuro wynajmę wraz meblami widocznymi na zdjęciach biurka,fotele szafki,stolik ,kanapa,mikrofala,czajnik bezprzewodowy .W łazience znajduje się WC,umywalka z ciepłą i zimną wodą ,jest też lodówka oraz zamrażarka z której można korzystać. W biurze jest internet który wliczony jest w ceną wynajmu. Ogrzewanie elektryczne. Przy lokalu są dwa miejsca parkingowe . Możliwość powieszenia dużej reklamy na budynku (dodatkowo płatne rocznie) Czynsz obejmuje opłatę za wodę ,ścieki,wywóz śmieci,internet. Prąd płatny osobno miesięcznie według zużycia. Lokal jest gotowy do natychmiastowego rozpoczęcia działalności. Zapraszam do kontaktu.

Umeblowane biuro w samym centrum, meble i media w cenie
Umeblowane biuro w samym centrum, meble i media w cenie
3400000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy w pełni umeblowane biuro w budynku CEDET, gotowe do wejścia od zaraz.Budynek CEDET to prestiżowy biurowiec klasy A zlokalizowany na skrzyżowaniu ul. Kruczej i Alej Jerozolimskich. Samo biuro wykończone jest w wysokim standardzie.Proponowany prywatny moduł znajduje się w układzie open space, jest umeblowany i gotowy do wejścia "od zaraz".Wynajmując biuro w tej lokalizacji poza dedykowanym modułem, otrzymują Państwo możliwość korzystania z powierzchni wspólnych biura takich jak: przestronna kuchnia, strefa chill-out, czy salki konferencyjne, które można rezerwować w zależności od zapotrzebowania. Na powierzchni znajdują się zarówno małe salki na spotkania 2-4 osobowe, ale także duże sale mogące pomieścić kilkanaście osób.Operator biura zapewnia obsługę recepcyjną.Prezentowany metraż uwzględnia udział w częściach wspólnych do, których najemcy posiadają nieograniczony dostęp.Biuro jest codziennie sprzątane a koszt sprzątania ujęty jest w cenie najmu.Oferowana cena uwzględnia koszt zużycia mediów (w tym internetu) oraz opłat eksploatacyjnych. W cenie znajduje się również zaopatrzenie kuchni w produkty takie jak woda, kawa czy herbata dostępne dla najemców.Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VATPrzedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

Pomieszczenie biurowe do wynajęcia
Pomieszczenie biurowe do wynajęcia
1476 zł
Leśnica 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia45
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia pomieszczenie biurowe w centrum miasta Leśnica. Biuro znajduje się w działającej placówce usługowej . Biuro umeblowane z bardzo obszerną szafą na dokumenty . Łatwy dostęp do biura od strony ulicy , poziom parter . Parking w pobliżu ogólnodostępny.

Biuro do wynajęcia Warszawa Ursus ul. Cierlicka 110 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Ursus ul. Cierlicka 110 m2
8000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia110
Czynszw cenie
Kaucja8 000

Biuro 110m/2 parking 3 miejsca, centrum Ursusa dogodny dojazd, autobus, PKP, obwodnica warszawy w pobliżu, super skomunikowane. Jest to parter domu piętrowego. Umeblowane, możliwość postawienia ścianek działowych. 6 pomieszczeń + kuchnia+WC. ul. Cierlicka 2, Warszawa Ursus Do wynajęcia biuro o powierzchni 110 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Ursus, Cierlicka 2 Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro w centrum Zdzieszowic
Biuro w centrum Zdzieszowic
700 zł
Zdzieszowice 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia17
SprzedażBez pośredników
Zainteresowanie ofertą

Wynajmę biuro w budynku biurowo-uslugowym w centrum Zdzieszowic przy ul. Nowej. Dostępny internet za pośrednictwem WiFi. Dostępne są 2 biura na 1 pietrze. Podana cena jest wartoscią netto za 1 pomieszczenie o powierzchni 17 m2. Biura są umeblowane.

Biuro do wynajęcia Warszawa Śródmieście ul. Pańska 25 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Śródmieście ul. Pańska 25 m2
3750 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia25
Kaucja7 500

Do wynajęcia lokal biurowy w centrum Warszawy * Lokalizacja: ul.Pańska, Śródmieście, Warszawa * Powierzchnia: 25m2 *Biuro komfortowe, w pełni umeblowane * W ofercie są dwa dostępnych biura Centrum miasta, w pobliżu przystanki komunikacji miejskiej, metro, sklepy, restauracje, tereny zielone. Wynajem na czas nieokreślony lub na rok. Cena: Czynsz najmu - 3750 zł Parking podziemny (zawarty w cenie czynszu) Internet już jest wliczony w cenę. Kaucja - 7500 zł ul. Pańska, Warszawa Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 25 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Śródmieście, Pańska Poland - lokalizacja przybliżona

Gotowe Biuro Serwisowane ścisłe Centrum Warszawy
Gotowe Biuro Serwisowane ścisłe Centrum Warszawy
3000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w samym centrum Warszawy dzielnicy Śródmieście przy ul. Chałubińskiego 8 w biurowcu Oxford Tower niedaleko Dworca Centralnego tuż obok Marriottu.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do aneksu kuchennegoPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników, gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Gotowe Biuro Serwisowane ścisłe Centrum Warszawy
Gotowe Biuro Serwisowane ścisłe Centrum Warszawy
3250 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w samym centrum Warszawy dzielnicy Śródmieście przy ul. Chałubińskiego 8 w biurowcu Oxford Tower niedaleko Dworca Centralnego tuż obok Marriottu.Biuro zostało właśnie odświeżone i jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. Gabinet posiada okno, z którego podziwiać można Warszawę z wysokości 22 piętra. Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do aneksu kuchennegoPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników, gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Wykończone i umeblowane biuro - 50m2
Wykończone i umeblowane biuro - 50m2
3250 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 50m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla firm biurowych, które potrzebują niedużą przestrzeń biurową wraz z aneksem kuchennym oraz toaletą. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na szóstym piętrze z klimatyzacja, - Biuro w kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone, klimatyzowane i może zostać nieodpłatnie umeblowane. Powierzchnia składa się z open space, małego gabinetu, aneksu kuchennego oraz toalety. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.

Gotowe Biuro Warszawa Śródmieście - ul. Piękna
Gotowe Biuro Warszawa Śródmieście - ul. Piękna
8900 zł
Warszawa 23 dnia plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia72
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

890000 zł
Warszawa 24 dnia plecy

Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy:* Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5* Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15* Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78* Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️721 609 309Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Biuro do wynajęcia - wysoki standard
Biuro do wynajęcia - wysoki standard
1540 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia15,25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro w Centrum Biznesowym Atrion w Tychach przy ul. Towarowej 23. Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 15,25 m2 i znajduje się na I piętrze. Biuro jest w pełni umeblowane, do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: atriontychy.pl Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 95 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych.

Biuro - wysoki standard - Centrum Biznesowe Atrion - Tychy,Towarowa 23
Biuro - wysoki standard - Centrum Biznesowe Atrion - Tychy,Towarowa 23
1898 zł
Tychy 28 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia15,25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro w Centrum Biznesowym Atrion w Tychach przy ul. Towarowej 23. Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 15,25 m2 i znajduje się na I piętrze. Biuro jest w pełni umeblowane, do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: atriontychy.pl Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 101,18 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych.

Biuro do wynajęcia Gdynia Śródmieście ul. Bernarda Chrzanowskiego 30 m2
Biuro do wynajęcia Gdynia Śródmieście ul. Bernarda Chrzanowskiego 30 m2
1999 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Powierzchnia30
Czynszw cenie

Mam do wynajęcia 3 biura w zabytkowym dworku w centrum Gdyni przy ul. Chrzanowskiego 8. Biuro nr 1, narożne o powierzchni 27.5 m2 składające się z Gabinetu o powierzchni 10 m2 oraz pokoju biurowego/sekretariatu o powierzchni 17,5 m2 - umeblowane, z nowymi panelami podłogowymi. + 2.5 m2 części wspólnych. Biuro nr 2 środkowe o powierzchni 27.5m2 składające się z pokoju biurowego, nie umeblowane, z wykładziną. + 2.5 m2 części wspólnych Biuro nr 3, narożne o powierzchni 27.5m2 składance się z gabinetu wydzielonego przeszkleniem o powierzchni 10m2 i pokoju biurowego/sekretariatu o powierzchni 17,5 m2 nie umeblowane z wykładziną. + 2.5 m2 części wspólnych. Biura są w jednym ciągu z możliwością wynajmu całości oraz zaaranżowania pokoi przejściowych. Toaleta damska i męska oraz kuchnia wspólna dostępna dla wszystkich biur na piętrze. Wystawiam FV, podana kwota jest netto, plus koszty eksploatacyjne - energia, woda i ogrzewanie- około 200/250zł od biura. Internet we własnym zakresie. Miejsca parkingowe dodatkowego płatne 200 zł od miejsca netto zapraszam na oględziny pon-piątek 10-16 przed wcześniejszym kontaktem telefonicznym. POŚREDNIKOM DZIĘKUJEMY ul. Bernarda Chrzanowskiego, Gdynia Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 30 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Gdynia Śródmieście, Bernarda Chrzanowskiego Poland - lokalizacja dokładna

Biuro Zielona Góra
Biuro Zielona Góra
25 zł
Zielona Góra 30+ kilka dni temu
Powierzchnia40

BIURO W CENTRUM MIASTA Do wynajęcia umeblowane pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze w odremontowanej kamienicy, w której od ponad 10 lat funkcjonują kancelarie radców prawnych. ROZKŁAD: biuro o pow. 17 mkw., do dyspozycji aneks kuchenny, sala konferencyjna z biblioteką, toaleta, pomieszczenie dla asystentki. Oferta skierowana przede wszystkim do radców prawnych, adwokatów. Koszt najmu wynosi 1.000 zł plus media wg zużycia. Właściciel pobiera kaucję zabezpieczająca w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego za ofertę 9043.Oferta nr 41670529 wysłana z systemu LocumNet Online

Gotowe biuro przy metrze Śródmieście Centrum Wola
Gotowe biuro przy metrze Śródmieście Centrum Wola
2000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 1 osobę - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Gotowe Biuro Serwisowane Warszawa Wola metro
Gotowe Biuro Serwisowane Warszawa Wola metro
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 4 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów. Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych. Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8 Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazuje standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Gotowe Biuro Serwisowane Warszawa Wola metro
Gotowe Biuro Serwisowane Warszawa Wola metro
3250 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia14
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 3 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Biuro na wynajem 22m, Centrum Katowic, 1 min od Rynku.
Biuro na wynajem 22m, Centrum Katowic, 1 min od Rynku.
3250 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia22
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro na wynajem 22m, Centrum Katowic, 1 min od Rynku. Lokal biurowy znajduje się w prestiżowej kamienicy w topowej lokalizacji w Katowicach, 100 m od Rynku, przy ul. Mielęckiego 10. Nowoczesne, w pełni umeblowane biuro na elastycznych warunkach umowy najmu - w cenie media, ogrzewanie, klimatyzację, sprzątanie, wi-fi - dostęp do aneksu kuchennego; udogodnienia: dostęp do kawy z ekspresu i herbaty, czajnik, lodówka, mikrofala - możliwość korzystania z salki konferencyjnej, wyposażonej w duży ekran TV - obiekt monitorowany, recepcja, dostęp 24h/7 dni, winda - gabinet wielkości 22,1mkw, cztery stanowiska pracy W swojej ofercie posiadamy serwisowane gabinety już od 6mkw. Serdecznie zapraszam do kontaktu.

Małe klimatyzowane biuro na wynajem
Małe klimatyzowane biuro na wynajem
7705 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia11,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 11,5 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane. Biuro przedstawione w niniejszej ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.Stawka najmu to 67,60 zł netto/m2 (w tym wliczone zryczałtowane media). W biurowcu znajduje się recepcja.Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.

Bezpośrednio wynajmę biuro przy ul. Puławskiej
Bezpośrednio wynajmę biuro przy ul. Puławskiej
4000 zł
Warszawa 27 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia64
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bezpośrednio wynajmę mieszkanie na biuro przy ul. Puławskiej, blisko stacji Metro Wilanowska. Rozkład: pokój typu open space, oddzielny gabinet, przedpokój, kuchnia, łazienka. Biuro mieści się na I piętrze w 4-piętrowym apartamentowcu mieszkalno-biurowym. Jest umeblowane. Duże panoramiczne okna wychodzą na stronę ul. Puławskiej. Teren jest zamknięty od strony patio. Ochrona 24h. Miejsce postojowe w garażu podziemnym. Bardzo dobra komunikacja: 300 m do stacji Metro Wilanowska, tuż pod budynkiem przystanek tramwajowy "Niedźwiedzia". Dogodny dojazd zarówno do centrum jak i do lotniska oraz autostrady A2.Cena: 4000zł +opłaty (prąd)OFERTA PRYWATNA! NIE WSPÓŁPRACUJĘ Z POŚREDNIKAMI I AGENTAMI NIERUCHOMOŚCI, BARDZO PROSZĘ NIE DZWONIĆ

LUKSUSOWY LOKAL BIUROWY klasa A+ o pow. 10,22 m2
LUKSUSOWY LOKAL BIUROWY klasa A+ o pow. 10,22 m2
399 zł
Częstochowa 26 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia10,22
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Luksusowy lokal biurowy w klasie A+ o powierzchni 10,22 m2 usytuowany w Parku Handlowym Warta obok Galeria Jurajska GTC. Doskonały dojazd od strony trasy DK-1 oraz Centrum Miasta. Biuro  wyposażone i umeblowane , jest jasne  , położone na I piętrze biurowca. Lokal  ogrzewany - grzejnik elektryczny  z 7 dniowym programatorem. Miejsca parkingowe , ochrona obiektu 24 h , dostęp do lokalu 24 h. Koszt energii elektrycznej do 31.12.2024 - 0,81 zł/1 kwh netto !!!!!

Elegancki lokal na biuro lub kancelarię prawną
Elegancki lokal na biuro lub kancelarię prawną
500000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia biuro 50m2, parter/3 z osobową windą, w budynku z 1980r. Stary Mokotów.Dzielona część powierzchni wynajmowanej przez kancelarię prawną. Tylko na biuro lub kancelarię prawną.Cena: 5000 zł (w tym czynsz administracyjny i zaliczki na media) + połowa prądu wg faktury. Wymagana kaucja.Świetna lokalizacja, okolice placu Unii Lubelskiej. Blisko przystanki autobusowe i tramwajowe, zapewniające szybki dojazd do centrum i innych dzielnic. W okolicy liczne sklepy i punkty usługowe, bary, restauracje, kawiarnie. Biuro to:* dwa umeblowane pomieszczenia biurowe: biurka, krzesła, szafki;* sala konferencyjna: stół, cztery krzesła;* aneks kuchenny ze sprzętem AGD;* łazienka.W pomieszczeniach biurowych zamontowana klimatyzacja.Do dyspozycji Najemcy dodatkowo komórka lokatorska i miejsce parkingowe, w cenie najmu.Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl

Biuro, ul. Śląska
Biuro, ul. Śląska
67 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Powierzchnia59

Oferujemy na wynajem biuro składające się z dwóch wewnętrznie skomunikowanych pokoi o powierzchniach 39 i 20 m2. Biuro mieści się na V piętrze budynku zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum Gdyni. Pokoje nie są umeblowane - zdjęcie poglądowe przykładowego biura. Biurowiec o sześciu kondygnacjach, każda podzielona na trzy sektory, wejście na karty magnetyczne. Dwie klatki schodowe, dwie windy, recepcja, dozór 24h, monitorowany. Na każdym poziomie znajdują się wyposażona kuchnia oraz sanitariaty przeznaczone do ogólnego użytku. Własny, wewnętrzny parking - możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Całkowity miesięczny koszt najmu zamyka się wstawce 97 zł netto za m2: czynsz w wysokości 67 zł netto + opłata eksploatacyjna 30 zł netto. Opłata eksploatacyjna uwzględnia także zużycie wszelkich mediów, łącznie z energią elektryczną. Biuro dostępne od maja br. Zapraszamy do obejrzenia.

Gdańsk Wrzeszcz / Młyniska - Lokal usługowy do wynajęcia - 369,82 m²
Gdańsk Wrzeszcz / Młyniska - Lokal usługowy do wynajęcia - 369,82 m²
9250 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia369,82
Przeznaczenie lokaluHandlowe

Lokal usługowy do wynajęcia Lokal przy ul. Reja 36 w Gdańsku to nieruchomość mieszcząca się w centrum przemysłowym Gdańska. Lokal o powierzchni 369,82 m2 przeznaczona na działalność handlowo-usługową znajduje się w Wrzeszczu przy skrzyżowaniu ulic: Reja 36 i Marynarki Polskiej w parterowym budynku/pawilonie w którym zlokalizowane są również inne usługi handlowe. Rodzaj nieruchomości: biuro/usługi Cena za m2: 25,00 zł netto/m2 Powierzchnia: 369,82 m2 Umeblowane: nie Typ ogrzewania: CO Dodatkowe informacje: instalacja elektryczna, instalacja wodno-kanalizacyjna Opłaty eksploatacyjne: rozliczane 1x w roku Dostępność: od zaraz Wynajmujący dopuszcza rozliczenie części nakładów na aranżację lokalu z czynszem najmu. Szczegółowy opis powierzchni: Sala główna usługowa/sprzedaży: 287,94m2 Wejście -5,30m2 (wiatrołap) Magazyn -24,06m2 Biuro 1-21,32m2 Biuro 2-26,27m2 Kuchnia-2,44m2 WC-2,49M2 Wiata metalowa-6m2

Biuro, ul. Śląska
Biuro, ul. Śląska
67 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Powierzchnia34

Oferujemy na wynajem biuro składające się z dwóch wewnętrznie skomunikowanych pokoi o powierzchniach 19 i 15 m2. Biuro mieści się na V piętrze budynku zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum Gdyni. Pokoje nie są umeblowane - zdjęcie poglądowe przykładowego biura. Biurowiec o sześciu kondygnacjach, każda podzielona na trzy sektory, wejście na karty magnetyczne. Dwie klatki schodowe, dwie windy, recepcja, dozór 24h, monitorowany. Na każdym poziomie znajdują się wyposażona kuchnia oraz sanitariaty przeznaczone do ogólnego użytku. Własny, wewnętrzny parking - możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Całkowity miesięczny koszt najmu zamyka się wstawce 97 zł netto za m2: czynsz w wysokości 67 zł netto + opłata eksploatacyjna 30 zł netto. Opłata eksploatacyjna uwzględnia także zużycie wszelkich mediów, łącznie z energią elektryczną. Biuro dostępne od czerwca br. Zapraszamy do obejrzenia.

Biuro, ul. Śląska
Biuro, ul. Śląska
67 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Powierzchnia79

Oferujemy na wynajem biuro składające się z trzech wewnętrznie skomunikowanych pokoi o powierzchniach 39, 20 i 20 m2. Biuro mieści się na V piętrze budynku zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum Gdyni. Pokoje nie są umeblowane - zdjęcie poglądowe przykładowego biura. Biurowiec o sześciu kondygnacjach, każda podzielona na trzy sektory, wejście na karty magnetyczne. Dwie klatki schodowe, dwie windy, recepcja, dozór 24h, monitorowany. Na każdym poziomie znajdują się wyposażona kuchnia oraz sanitariaty przeznaczone do ogólnego użytku. Własny, wewnętrzny parking - możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Całkowity miesięczny koszt najmu zamyka się wstawce 97 zł netto za m2: czynsz w wysokości 67 zł netto + opłata eksploatacyjna 30 zł netto. Opłata eksploatacyjna uwzględnia także zużycie wszelkich mediów, łącznie z energią elektryczną. Biuro dostępne od maja br. Zapraszamy do obejrzenia.

2-pokojowe biuro do wynajęcia, z ogródkiem i garażem. Bronowice
2-pokojowe biuro do wynajęcia, z ogródkiem i garażem. Bronowice
4000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia46
Przeznaczenie lokaluBiurowe

2-pokojowe biuro 46m2 z ogródkiem i garażem na wynajem Do wynajęcia 2-pokojowe biuro z ogródkiem przy ul. Radzikowskiego w pełni umeblowane. LOKALIZACJA: Biuro przy ulicy Radzikowskiego (Bronowice) w bardzo bliskiej odległości od Galerii Bronowickiej oraz Ikei. W okolicy sklepy spożywcze, żłobki i przedszkola. Bardzo dobry dojazd do Centrum, a także wyjazd z miasta. UKŁAD: Biuro wykończone w wysokim standardzie znajdujące się na parterze. Składa się z: - przestronny pokój z aneksem kuchennym i przedpokojem - 2 pokój mniejszy zamykany - łazienka; - taras z ogródkiem; - 1 miejsce parkingowe w garażu podziemnym (dodatkowo płatne) DODATKOWE INFORMACJE: - cicha i spokojna okolica; - ogrzewanie miejskie oraz ciepła woda z sieci miejskiej; - dostępne od zaraz; - miejsce parkingowe w garażu podziemnym (dodatkowo płatne) CENA: - 4000 PLN - 450 PLN - czynsz administracyjny; - prąd wg zużycia (ok. 100 PLN); - kaucja zwrotna Ewentualnie dodatkowo płatne: - internet - miejsce parkingowe Więcej informacji pod nr telefonu: 69*******42

Biuro umeblowane, al. Karkonoska
Biuro umeblowane, al. Karkonoska
50 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Powierzchnia60

BIURO DLA TWOJEJ FIRMY - PARTER - 3 POMIESZCZENIA Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni całkowitej 60 m2.Lokal znajduje się w biurowcu na parterze, składają się na niego 3 pomieszczenia. Budynek wybudowany w 1990r. Stan techniczny lokalu - do wprowadzenia, stan techniczny budynku - bardzo dobry. Parking - własny (2 miejsc parkingowych). LOKALIZACJA: Lokal znajduje się w centrum i usytuowany jest przy bocznej ulicy. Natężenie ruchu samochodów - umiarkowane, natężenie ruchu pieszych - słabe. EKSPLOATACJA: Miesięczny czynsz najmu wynosi 3,000zł, czynsz administracyjny wynosi 0 zł. Dodatkowe koszty związane z bieżącym użytkowaniem lokalu to media wg zużycia. Rodzaj ogrzewania - gazowe. Kaucja 1-miesięczna. DODATKOWE INFORMACJE: PRZESTRONNY LOKAL BIUROWY składający się z 3 pomieszczeń, kuchni i korytarza, położony w centrum miasta - dzielnica KRZYKI, dobrze skomunikowana z Bielanami Wrocławskimi. - łatwa dostępność komunikacyjna, - parking, - pokoje umeblowane, - rolety zewnętrzne antywłamaniowe. - toaleta w ramach części wspólnych, - kwota czynszu stanowi wartość netto, - biuro dostępne od zaraz. PRZEZNACZENIE: kancelaria, biuro podatkowe, agencja reklamowa, biuro ubezpieczeniowe, studio projektowe, inna działalność o charakterze biurowym. Istnieje możliwość wynajęcia miejsca postojowego bezpośrednio pod budynkiem za 200 zł netto miesięcznie. POLECAM i zapraszam na prezentację! Szukaj nas w mediach społecznościowych: FACEBOOK: TCN Stankiewicz. INSTAGRAM: stankiewiczestates. TWITTER: Bartek Stankiewicz. ***LICENCJONOWANE BIURO NIERUCHOMOŚCI Z 10-LETNIM DOŚWIADCZENIEM NA RYNKU*** ***Należymy do PFRN oraz WSPON*** Kontakt w sprawie oferty pod nr telefonu:   Oferta prowadzona pod nadzorem pośrednika o nr licencji 21395 Twoje Centrum Nieruchomości - Twój partner na rynku nieruchomości

BIURO DLA TWOJEJ FIRMY - PARTER - 3 POMIESZCZENIA
BIURO DLA TWOJEJ FIRMY - PARTER - 3 POMIESZCZENIA
300000 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu

BIURO DLA TWOJEJ FIRMY - PARTER - 3 POMIESZCZENIADo wynajęcia lokal biurowy o powierzchni całkowitej 60 m2.Lokal znajduje się w biurowcu na parterze, składają się na niego 3 pomieszczenia. Budynek wybudowany w 1990r. Stan techniczny lokalu - do wprowadzenia, stan techniczny budynku - bardzo dobry. Parking - własny (2 miejsc parkingowych).LOKALIZACJA: Lokal znajduje się w centrum i usytuowany jest przy bocznej ulicy. Natężenie ruchu samochodów - umiarkowane, natężenie ruchu pieszych - słabe.EKSPLOATACJA: Miesięczny czynsz najmu wynosi 3,000zł, czynsz administracyjny wynosi 0 zł. Dodatkowe koszty związane z bieżącym użytkowaniem lokalu to media wg zużycia. Rodzaj ogrzewania - gazowe. Kaucja 1-miesięczna.DODATKOWE INFORMACJE:PRZESTRONNY LOKAL BIUROWY składający się z 3 pomieszczeń, kuchni i korytarza, położony w centrum miasta - dzielnica KRZYKI, dobrze skomunikowana z Bielanami Wrocławskimi.- łatwa dostępność komunikacyjna,- parking,- pokoje umeblowane,- rolety zewnętrzne antywłamaniowe.- toaleta w ramach części wspólnych,- kwota czynszu stanowi wartość netto,- biuro dostępne od zaraz.PRZEZNACZENIE: kancelaria, biuro podatkowe, agencja reklamowa, biuro ubezpieczeniowe, studio projektowe, inna działalność o charakterze biurowym.Istnieje możliwość wynajęcia miejsca postojowego bezpośrednio pod budynkiem za 200 zł netto miesięcznie.POLECAM i zapraszam na prezentację !Szukaj nas w mediach społecznościowych:FACEBOOK: TCN Stankiewicz.INSTAGRAM: stankiewiczestates.TWITTER: Bartek Stankiewicz.***LICENCJONOWANE BIURO NIERUCHOMOŚCI Z 10-LETNIM DOŚWIADCZENIEM NA RYNKU******Należymy do PFRN oraz WSPON***Kontakt w sprawie oferty pod nr telefonu:606426776Oferta prowadzona pod nadzorem pośrednika o nr licencji 21395Twoje Centrum Nieruchomości - Twój partner na rynku nieruchomości

Gotowe Biuro Serwisowane Katowice Śródmieście
Gotowe Biuro Serwisowane Katowice Śródmieście
1600 zł
Katowice 16 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia14
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio najem gotowego w pełni umeblowanego gabinetu biurowego w nowoczesnej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Ogłoszenie dotyczy wynajmu dedykowanego - Gotowego Biura dla 2 osób.Elastyczna umowa zawarta na czas nieokreślony z 2-miesięczną kaucją.Podana cena najmu w kwocie netto zawiera umeblowanie gabinetu, wszelkie z wyjątkiem energii elektrycznej opłaty eksploatacyjne(w tym sprzątanie i dostęp do Internetu) oraz możliwość rejestracji Państwa firmy pod tym adresem. Bez pośredników, gwiazdek i dodatkowych kosztów!Zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3, 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio | Śródmieście | Centrum

Wynajme lokal uzytkowy centrum miasta
Wynajme lokal uzytkowy centrum miasta
1000 zł
Ostrów Wielkopolski 30+ kilka dni temu
Powierzchnia36 m²
Ilość pomieszczeń4
Piętro2
Wejścieod ulicy

Wynajmę lokal mieszkalny o powierzchni 36mkw, położony w centrum miasta przy ul. Sienkiewicza w Ostrowie Wielkopolskim. Lokal znajduje się na 2 piętrze w odnowionym bloku po termomodernizacji. Lokal może zostać wynajęty na biuro, gabinet, kancelarię bądź mieszkanie. Częściowo umeblowane. W lokalu znajdują się: pokój, kuchnia, łazienka z bieżącą ciepłą wodą, przedpokój, balkon, piwnica. Czynsz na rzecz Wspólnoty: ok. 180zł. W czynszu są: woda i ścieki, wywóz śmieci. Liczniki energii i gazu można przepisać na najemcę.

Biuro ul. Dawida 30/ DARMOWY PARKING / Bez prowizji
Biuro ul. Dawida 30/ DARMOWY PARKING / Bez prowizji
700 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

JASNE MEDIA MIEJSKIE UMEBLOWANE OD ZARAZ ŚWIETNA LOKALIZACJA BLISKO CENTRUM PARTER Mieszkanie znajduje się w w bardzo cichej okolicy ul. Dawida 30 Miejsce to oferuje darmowy parking. Komunikacja z ważnymi dla miasta punktami takimi jak Dworzec Główny i Rynek jest bardzo łatwa, z uwagi na świetną lokalizację. Biuro: Blok posiada wyremontowaną klatkę schodową. Biuro posiada komfortowy rozkład pomieszczeń, na które składają się dwa niezależne pomieszczenia biurowe, korytarz z częścią kuchenną i łazienka. Jedno z pomieszczeń jest obecnie wynajmowane na bardzo ciche i komercyjne przedsiębiorstwo. W biurze pasuje spokojna atmosfera. OPŁATY i KONTAKT: Kwota najmu: 700 zł Czynsz, woda, ogrzewanie, prąd i internet: 200 zł

Biuro ul. Dawida 30/ DARMOWY PARKING / CISZA / WIFI /
Biuro ul. Dawida 30/ DARMOWY PARKING / CISZA / WIFI /
700 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

JASNE MEDIA MIEJSKIE UMEBLOWANE OD ZARAZ ŚWIETNA LOKALIZACJA BLISKO CENTRUM PARTER Mieszkanie znajduje się w w bardzo cichej okolicy ul. Dawida 30 Miejsce to oferuje darmowy parking. Komunikacja z ważnymi dla miasta punktami takimi jak Dworzec Główny i Rynek jest bardzo łatwa, z uwagi na świetną lokalizację. Biuro: Blok posiada wyremontowaną klatkę schodową. Biuro posiada komfortowy rozkład pomieszczeń, na które składają się dwa niezależne pomieszczenia biurowe, korytarz z częścią kuchenną i łazienka. Jedno z pomieszczeń jest obecnie wynajmowane na bardzo ciche i komercyjne przedsiębiorstwo. W biurze pasuje spokojna atmosfera. OPŁATY i KONTAKT: Kwota najmu: 700 zł Czynsz, woda, ogrzewanie, prąd i internet: 200 zł

Lokal użytkowy Gliwice
Lokal użytkowy Gliwice
50 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia480

Polecamy do wynajęcia nowoczesny, nietuzinkowy lokal w centrum Gliwic. Biuro o pow. 480m2, położone na parterze, w pełni umeblowane i wyposażone. Po generalnym remoncie, wykończone w wysokim standardzie, idealnie nadające się dla branży IT. W skład lokalu wchodzi recepcja oraz 8 pomieszczeń biurowych: open space przystosowany do pracy ok. 30 osób biuro prezesa sala konferencyjna wyposażona kuchnia i z jadalnią i strefą chillout wc damskie, męskie, prysznic magazyn ciąg komunikacyjny Biuro bardzo dobrze doświetlone, z licznymi przeszkleniami i nowoczesnym oświetleniem. Całość klimatyzowana z podziałem na strefy, dodatkowo rekuperacja z wymiennikiem ciepła. Lokal zabezpieczony systemem alarmowym, monitorowany. Wejście do lokalu poprzez kartę dostępu. Parking miejski pod biurem, możliwość rezerwacji miejsc parkingowych dedykowanych za budynkiem. Czynsz najmu 50 zł netto/m2 + opłata za media (ogrzewanie, prąd, woda) Oferta wysłana z systemu BCK Galactica

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
1933 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia19,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 19,10  m2 i znajduje się na 1 pietrze. Biuro jest w pełni umeblowane , do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 90 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego) Grzegorz (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
7687 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 80  m2 i znajduje się na 2 piętrze. Biuro jest w pełni umeblowane , do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 90 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego) Grzegorz (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
1735 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia14,40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 14,40 m2 i znajduje się na I piętrze. Biuro jest w pełni umeblowane (skórzane fotele, drewniane meble), do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 90 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego) Grzegorz (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
1553 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15,35
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 15,35  m2 i znajduje się na 1 piętrze. ( 1.33) Biuro jest w pełni umeblowane , do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 101,18 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
1933 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia19,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 19,10  m2 i znajduje się na 1 pietrze. Biuro jest w pełni umeblowane , do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 101,18 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego) Grzegorz (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
1553 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15,35
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 15,35  m2 i znajduje się na 1 piętrze. ( 1.33) Biuro jest w pełni umeblowane , do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 101,18 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego) Grzegorz (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
Nowoczesne biuro w biurowce klasy A+
7687 zł
Tychy 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia75,97
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 75,97  m2 i znajduje się na 1 piętrze. ( 1.49A) Biuro jest w pełni umeblowane , do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 101,18 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych. Posiadamy w ofercie również inne powierzchnie biurowe  Zadzwoń - jesteśmy dla Ciebie 7 dni w tygodniu  Gabrysia (użyj formularza kontaktowego)

Nowoczesne biuro do wynajęcia w Centrum Katowic
Nowoczesne biuro do wynajęcia w Centrum Katowic
4900 zł
Katowice 29 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia77
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio lokal na wynajem pod biuro w nowoczesnej, prestiżowej i dobrze skomunikowanej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Na powierzchni wynoszącej 77 m2 przygotowane zostały 4 gabinety biurowe wyposażone infrastrukturę IT umożliwiającą komfortową pracę, a także aneks kuchenny.Dużym plusem lokalu jest obszerny taras umożliwiający wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Elastyczna umowa z 2-miesięczną kaucją i 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.Do ceny najmu wynoszącej 4 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym w cenie 400 zł netto za miesiąc.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3 i 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Klimatyzowane biuro na wynajem
Klimatyzowane biuro na wynajem
1564 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 22,9 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane. Istnieje możliwość dostosowania lokalu pod kątem wymiany podłogi na wykładzinę dywanową. Biuro przedstawione w niniejszej ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.Stawka najmu to 67,60 zł netto/m2 (w tym wliczone zryczałtowane media). W biurowcu znajduje się recepcja.Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.

Filtr