Biuro w centrum
Biuro gotowe do wprowadzenia, w centrum miasta, ul. Piotrkowska 60 o powierzchni 130m2, IV pieto, winda, wszystkie media miejskie. Zapraszam do współpracy.
Do wynajęcia biuro w Centrum Gdyni ul. Świętojańska/ Skwer Kościuszki 2 pokoje mogą być samodzielne albo przejściowe. Dwa niezależne wejścia z klatki schodowej.Koszt wynajmu 1800zł bezczynszowe dodatkowo tylko media. ogrzewanie elektryczneKaucja 2500zł wolne od zaraz
Wynajmę biuro w budynku biurowo-uslugowym w centrum Zdzieszowic przy ul. Nowej. Dostępny internet za pośrednictwem WiFi. Dostępne są 2 biura na 1 pietrze. Podana cena jest wartoscią netto za 1 pomieszczenie o powierzchni 17 m2. Biura są umeblowane.
Oferujemy do wynajęcia mieszkanie z możliwością użytkowania na biuro w Centrum Warszawy w okolicy skrzyżowania ulic Jana Pawła II i Alej Jerozolimskich. Świeżo po gruntownym remoncie, wykończone w bardzo dobrym standardzie. Lokal o powierzchni 30 mkw., bardzo widny, stanowi otwartą przestrzeń z elegancką zabudową aneksu kuchennego, niewielkim przedpokojem i łazienką z natryskiem. Biuro jest doskonale doświetlone, z oknami na całą szerokość ściany, na 8 piętrze, ze wspaniałym widokiem na Warszawę. Idealne dla kameralnej firmy poszukującej niewielkiego i wygodnego biura lub funkcyjnego mieszkania w dobrej lokalizacji. Cena najmu 2.200 zł netto + czynsz administracyjny (340 zł) + opłaty eksploatacyjne. Kaucja: dwumiesięczna Do dyspozycji najemcy jest również miejsce parkingowe na wydzielonym parkingu pod budynkiem (dodatkowo płatne) oraz niewielka piwnica. Biuro jest świetnie skomunikowane, bezpośrednio przy przystankach tramwajowych i autobusowych, 1 przystanek do linii metra. W okolicy sklepy, banki, usługi, galeria handlowa Złote Tarasy, dworzec Warszawa Centralna. Budynek zadbany, czysta klatka schodowa, nowa winda. Na terenie zielona strefa relaksu dla mieszkańców, z siłownią i samoobsługową stancją naprawy rowerów... Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
BIURO W CENTRUM WRZESZCZA DO WYNAJĘCIA OD ZARAZLokalizacja biura przy głównej arterii komunikacyjnej Gdańska, w niedalekim sąsiedztwie dworca PKP Gdańsk-Wrzeszcz (800 m) oraz przystanku ZTM (20 m) zapewnia doskonałą komunikację zarówna z centrum Gdańska, jak również z całym Trójmiastem, Portem Lotniczym (11 km) oraz autostradą A1 (19 km). Szeroki zakres usług uzupełniających zapewniają okoliczne centra handlowe, sklepy typu convenience, punkty gastronomiczne, banki, przychodnie oraz hotel.Specyfikacja obiektu: całkowita powierzchnia budynku 3700 mkw standard budynku B klasowy liczba kondygnacji naziemnych 10 rozprowadzona sieć teleinformatyczna dwa niezależne źródła zasilania uchylne okna ochrona recepcja kontrola dostępu Koszty dodatkowe: opłata eksploatacyjna 21,00 zł/mkw media NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJIPrezentowana oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Adam Nowacki (licencja nr: 12428)
Wynajmę biuro w centrum miasta. Biuro znajduje się na pierwszym piętrze w budynku z windą. Lokalizacja ul. 1 Maja 32/34, 96-300 Żyrardów
Sklep - biuro w centrum Gdyni 27m2 (10 Lutego - Władysława IV) do wynajęcia. Branża do uzgodnienia.
Wynajmę Dwupoziomowe Biuro w Gdańsku, Wrzeszcz Zapraszam do wynajęcia atrakcyjnego biura w dogodnej lokalizacji w Gdańsku Wrzeszcz, naprzeciwko Politechniki Gdańskiej. Idealne miejsce dla firmy szukającej przestrzeni w centrum akademickim i biznesowym miasta. Szczegóły oferty: • Lokalizacja: Wrzeszcz, Gdańsk, bezpośrednio naprzeciwko Politechniki Gdańskiej • Dostępność komunikacyjna: 5 minut piechotą do przystanku tramwajowego, 10 minut do stacji SKM. Dojazd do centrum miasta zajmuje tylko 7 minut samochodem. • Charakterystyka biura: Dwupoziomowe, przestronne wnętrza, doskonale doświetlone. Biuro zawiera dwie łazienki, co zapewnia komfort użytkowania nawet większej liczbie pracowników. • Metraż: 84m • Warunki najmu: Preferujemy długoterminowy najem na minimum dwa lata. • Czynsz równy wartości miesięcznego najmu . • Opłaty za media: Opłaty za media (prąd, woda, ogrzewanie) według rzeczywistego zużycia. Idealne dla: • Start-upów, • Firm IT, • Agencji projektowych, • Kancelarii prawnych. Biuro jest dostępne od zaraz. Cena wynajmu do negocjacji w zależności od długości umowy oraz wymagań najemcy. Zachęcam do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu umówienia się na obejrzenie biura i omówienia szczegółów. Kontakt: 50*****35
Wynajmę lokal na biuro w samym centrum Piaseczna. Lokal wykończony w wysokim standardzie.Gotowy do wynajęcia od zaraz.Obowiązkowa kaucja w wysokości 3000 zł.Czynsz 2700 zł + Vat + opłaty (m.in. Internet, prąd)W w/w czynsz wliczone jest miejsce parkingowe w garażu podziemnym z bardzo wygodnym wjazdem do garażu.
Do wynajęcia modułowy lokal biurowy w centrum Torunia, w biurowcu przy ul. Szosa Chełmińska 26 - dostępne biuro 40 m.kw. Doskonała lokalizacja, wysoki standard wykończenia, Do dyspozycji : - sale konferencyjne; - światłowodowe łącze internetowe; - zaplecze socjalne; - wszelkie udogodnienia; Wszystko w cenie czynszu najmu. Płacisz tylko czynsz najmu - żadnych dodatkowych kosztów!!! www.bfp.com.pl tel. 50*******63
Układ pokoi biurowych zgodnie z załączobym planem w zdjęciach oferty.Zapraszam obejrzeć biuro.Budynek:Budynek biurowy z usługowym parterem zlokalizowany w ścisłym Śródmieściu na skrzyżowaniu ulic Pięknej, Kruczej i Mokotowskiej.W budynku znajduje się ok. 8 500 m2 nowoczesnej powierzchnibiurowej w najwyższym standardzie oraz ok. 1100 m2 wysokiejjakości powierzchni handlowo-usługowej. Lokale handlowe w cenie ok 45E/m2.Do dyspozycji najemców są również miejsca parkingowe w garażupodziemnym.Bardzo reprezentacyjny obiekt.PodstawowePowierzchnia : 429,00 m2Czynsz m2 : 22,00 EURPiętro : 1VAT : 23%Warunki handloweKoszty eksploatacyjne m2 : 24,00 PLNWspół. pow. wspól. (%) : 3,62 %Min. okres najmu (lat) : 5Parking naziemny - miejsce : 125 EURParking podziemny - miejsce : 225 EURStandardKlimatyzacja : TakWentylacja wymuszona : NieOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : TakPodnoszone podłogi : TakŚwiatłowód : TakOkablowanie komputerowe : TakOkablowanie elektryczne : TakOkablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwoKontrola dostępu : TakCzujniki dymu : NieTryskacze : NieAlarm : TakBezpieczeństwo budynkuMonitoring : TakOchrona : TakRecepcja : TakInformacje o budynkuRok : 2011Powierzchnia całkowita : 9 928 m2Powierzchnia biurowa netto : 8 645 m2Powierzchnia typowego piętra : 1 200 m2Kondygnacje naziemne : 7Kondygnacje podziemne : 3Winda : TakCertyfikat zielonego budynku : breeam goodWspół. miejsc parkingowych : 130Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Mam do zaoferowania biuro do wynajęcia w centrum miasta, mieszczące się w pięknej, zabytkowej kamienicy (osobny budynek z wydzielonym, zadbanym ogrodem). Pomieszczenie biurowe składa sie z pomieszczenia biurowego o pow. 35m2 + połączone z nim wejście do archiwum o pow. 10m2, poczekalnia (hall) oraz łazienka 3m2 (wspólna z pierwszym piętrem). Wyremontowane eleganckie pomieszczenie idealnie nada sie do prowadzenia firmy lub kancelarii prawnej. Do kwoty należy doliczyć opłatę za media.. Lokalizacja ul. Jackowskiego obok Multikina, ścisłe centrum miasta. Serdecznie zapraszam do kontaktu, więcej informacji udzielam telefonicznie. Pośrednikom z góry dziękujemy!
Wynajmę Dwupoziomowe Biuro w Gdańsku, Wrzeszcz Zapraszam do wynajęcia atrakcyjnego biura w dogodnej lokalizacji w Gdańsku Wrzeszcz, naprzeciwko Politechniki Gdańskiej. Idealne miejsce dla firmy szukającej przestrzeni w centrum akademickim i biznesowym miasta. Szczegóły oferty: • Charakterystyka biura: Dwupoziomowe, przestronne wnętrza, doskonale doświetlone. • Metraż: 84m • Pokoje: 3 niezależne pokoje (14m,14m i 16m) przestrzeń kuchenno-jadalniana (razem 20m), oraz dwie łazienki, co zapewnia komfort użytkowania nawet większej liczbie pracowników • Lokalizacja: Wrzeszcz, Gdańsk, bezpośrednio naprzeciwko Politechniki Gdańskiej • Dostępność komunikacyjna: 5 minut piechotą do przystanku tramwajowego, 10 minut do stacji SKM. Dojazd do centrum miasta zajmuje tylko 7 minut samochodem. • Warunki najmu: Preferujemy długoterminowy najem na minimum dwa lata. • Czynsz równy wartości miesięcznego najmu . • Opłaty za media: Opłaty za media (prąd, woda, ogrzewanie) według rzeczywistego zużycia. Idealne dla: • Start-upów, • Firm IT, • Agencji projektowych, • Kancelarii prawnych. Biuro jest dostępne od zaraz. Cena wynajmu do negocjacji w zależności od długości umowy oraz wymagań najemcy. Zachęcam do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu umówienia się na obejrzenie biura i omówienia szczegółów. Kontakt: 50*****35
Polecamy powierzchnie biurową w biurowcu w centrum Legnicy obok Urzędu Miasta i Starostwa. Lokal znajduje się na pierwszym piętrze biurowca, gdzie funkcjonują biura dla firm. Biuro o powierzchni 11 metrów kwadratowych posiada dostęp do wspólnej toalety oraz aneksu kuchennego. W biurze jest dostęp do światłowodu oraz klimatyzacja. Minimalny okres najmu to 12 miesięcy. Czynsz 1000zł + ryczałt na ogrzewanie, prąd i części wspólne 300zł. Kaucja 1300. Zapraszamy przedsiębiorców do kontaktu w celu umówienia prezentacji w dogodnym terminie. Sprawdź również inne oferty na naszej stronie firmowej www.*************** Z nami otrzymasz najkorzystniejszy kredyt na zakup nieruchomości! BEZPŁATNIE porównaj swoją ofertę przed podpisaniem umowy kredytowej! Uzyskaj do 10% rabatu z programem House Invest PROFIT! Rabaty min. w Leroy Merlin, Domino, Biuro Projektowe, i wiele innych. Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego a dane w nim zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulegać zmianie. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Oferuję do wynajęcia lokal doskonały na biuro, na 1 piętrze zlokalizowany w Bydgoszczy-przy ul. Grunwaldzkiej 2 (centrum) rondo Grunwaldzkie - metraż ok. 24 m2. Sam lokal znajduje się przy ulicy Grunwaldzkiej 2, w dobrze skomunikowanej z innymi dzielnicami miasta lokalizacji - zaledwie 2 minuty od przystanku tramwajowego jak i od przystanku komunikacji miejskiej oraz 3 minut pieszo od Galerii "Rondo". Lokal składa się z pomieszczenia sali . W bezpośrednim sąsiedztwie lokalu (w ramach całego kompleksu) znajdują się usługi:Żabka , Szkoła Jazdy ,Usługi Transportowe,Kosmetyczka, Cukiernia, notariusz,kosmetyczka, Fryzjer oraz mieszkania prywatne. Podana cena najmu jest ceną brutto. Dodatkowy koszt, który należy doliczyć to opłata; Prąd, gaz i woda płatne zgodnie ze stanem. Zapraszam do kontaktu 51*****58
Piękne biuro w samym centrum miasta - NIEDALEKO STAREGO RYNKU - W całkowicie ODRESTAUROWANEJ KAMIENICY - biurowcu, z nową WINDĄ. Wysoki standard tego obiektu widać na zamieszczonych w ogłoszeniu zdjęciach, zwłaszcza na zdjęciach : wejścia do kamienicy, klatki schodowej i podwórza. / LOKALIZACJA zaznaczona na mapie ( płyta Starego Rynku ) nie jest właściwa w sposób zamierzony ! - 3 - POKOJOWE, komfortowe BIURO o powierzchni ok. 147 m2 na 2 PIĘTRZE. - UWAGA : Lokal jest aktualnie połączony z sąsiedni lokalem biurowym o powierzchni 119,84 m2 w tym samym wysokim standardzie - gdzie czynsz za cale piętro 266,84 m2 = 11.000 zł netto - ale wynajmujący może bardzo szybko rozdzielić te dwa lokale, m. in. dlatego, że każdy z tych lokali ma własne wejście z klatki schodowej, wszystkie instalacje i liczniki oraz własną część socjalną. - ROZKŁAD POMIESZCZEŃ na załączonym szkicu rzutu. / Wysokość pomieszczeń : średnio 300 cm. / KUCHNIA jest umeblowana i wyposażona. / Na szkicu nie są zaznaczony BALKON. - OKNA : nowe PCV PODŁOGI : - w pokojach i na korytarzu WYKŁADZINA DYWANOWA. - w kuchni i w łazience PŁYTKI CERAMICZNE. OŚWIETLENIE : energooszczędny system oświetleniowy . - OGRZEWANIE lokalu ( + CIEPŁA WODA ) : własne gazowe. - INSTALACJE : - TELEFONICZNA + INTERNETOWA = INEA - KOMPUTEROWA ( wyznaczone miejsce na serwer ) - ALARMOWA - DOMOFON. - CZYNSZ NAJMU : 6.000 zł + 23% VAT. OPŁATY EKSPLOATACYJNE : prąd + gaz + woda / ścieki + wywóz śmieci. KAUCJA : do uzgodnienia. WOLNY : do uzgodnienia. OKRES NAJMU : minimum 1 rok. - ZAPRASZAM - Kuba Kozłowski. POBIERAM PROWIZJĘ od najemcy przy finalizacji transakcji. - UWAGA : PRZY tej OFERCIE NIE WSPÓŁPRACUJĘ z INNYMI BIURAMI pośrednictwa. - POWYŻSZE INFORMACJE NIE STANOWIĄ OFERTY w rozumieniu art. 66 i następnych KC. - INFORMACJE, które są mi przekazywane przez właścicieli lub innych dysponentów danych nieruchomości, MOGĄ - zgodnie z ich wolą - w każdej chwili ULEGAĆ ZMIANOM - w szczególności co do ceny . / Staram się, aby wszystkie publikowane przeze mnie informacje odpowiadały aktualnemu stanowi. - Biuro posiada aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Opis oferty**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o metrażu od 146m² w historycznej kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla firm, które pragną pracować w unikalnym, zabytkowym otoczeniu w centrum miasta. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice - Historyczna kamienica "DL Central" - Doskonała lokalizacja w centrum miasta **Dostępność biur**: - Biuro 146m² - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy **Udogodnienia**: - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę - Bliskość różnych lokali handlowych i sklepów To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Lokal jest wykończony, gotowy do wejścia od zaraz. W biurze znajduje się aneks kuchenny z zmywarką, łazienka z prysznicem, salka konferencyjna, call room, open space, itd. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu. **Kontakt**: - Telefon: +48 530 - pokaż numer telefonu - - E-mail: @
**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o metrażu od 146m² w historycznej kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla firm, które pragną pracować w unikalnym, zabytkowym otoczeniu w centrum miasta. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice - Historyczna kamienica "DL Central" - Doskonała lokalizacja w centrum miasta **Dostępność biur**: - Biuro 146m² - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy **Udogodnienia**: - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę - Bliskość różnych lokali handlowych i sklepów To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Lokal jest wykończony, gotowy do wejścia od zaraz. W biurze znajduje się aneks kuchenny z zmywarką, łazienka z prysznicem, salka konferencyjna, call room, open space, itd. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu. **Kontakt**: - Telefon: +48**********68 - E-mail: szymon.gonska - znak mailowy - dlinvest.pl
Biuro o powierzchni 30 metrów w samym centrum Grodziska, w kamienicy przylegającej do Galerii Grodovej. Lokal jest klimatyzowany. Czynsz 1350 zł miesięcznie
Biuro o powierzchni 30 metrów w samym centrum Grodziska, w kamienicy przylegającej do Galerii Grodovej. Lokal jest klimatyzowany. Czynsz 1500 zł miesięcznie
Lokal do wynajęcia, który ma do zaoferowania T&J Centrum Biurowe, to pomieszczenie, które można zaaranżować zarówno na biuro, kancelarię, gabinet, jak i pracownię czy inną działalność.Pomieszczenie z oknami wychodzącymi na ul. Kazimierza Wielkiego, ma 26,6 m kw i mieści się na piętrze III.Całkowity koszt najmu to 55 zł za metr kwadratowy plus opłata eksploatacyjna w wysokości 25 zł za metr kwadratowy. Oprócz tego poprosimy najemcę o jednorazową wpłatę kaucji w wysokości jednego czynszu netto.Kamienica, w której znajduje się T&J Centrum Biurowe, mieści się w samym sercu Wrocławia tuż przy przejściu Świdnickim przy ul. Leszczyńskiego 4 i tu – czyli na pierzei zachodniej – znajduje się wejście główne. Od strony południowej okna wychodzą na ul. Kazimierza Wielkiego.Do dyspozycji najemców jak i ich gości jest parking miejski i parking pod pl. Wolności.Budynek jest chroniony przez całą dobę, natomiast dla najemców dostępny jest od 6 rano do godz. 22, przez 7 dni w tygodniu.Oprócz wspomnianego lokalu, w budynku wolne są jeszcze 4 inne pomieszczenia. Dostępny metraż to 20,1 m kw, 22,5 m kw, 22,9 m kw oraz 27,9 m kw. Wszystkie lokale, oprócz ostatniego, największego, mieszczą się na piętrze III, natomiast ten największy – z własnym aneksem kuchennym - na ostatnim, IV.Zapraszamy do kontaktu: Joanna Grzegorzewska tel. (użyj formularza kontaktowego)
Do wynajęcia gabinet/biuro w Centrum miasta przy ulicy Narutowicza 5. Gabinety/biura wolne od zaraz, możliwość dostosowania do potrzeb lekarza- specjalisty. W cenie media- prąd, ogrzewanie, dostęp do łazienki. Na miejscu parking- w miarę dostępności miejsc, możliwość wykupienia indywidualnego miejsca parkingowego za dodatkową opłatą miesięczną. Budynek oraz parking monitorowany. Podana cena brutto- biuro 8 m²
Wynajmę biuro 32 m w centrum Inowrocławia na I piętrze. Koszt wynajmu to 1100 zł + opłaty za ogrzewanie i energię. Od zaraz. F- vat.
Biuro wykończone pod klucz, do wykorzystania 7 dni w tygodniu. W ofercie aktualnie jest jeden lokal:- 25,25 m² pokój z klimatyzacją na trzecim piętrze z windą.Doskonała lokalizacja w ścisłym Centrum Olsztyna i wysoki standard budynku.Budynek ma ładną elewację, reprezentacyjne wejście i hol, w którym całodobowo są pracownicy ochrony. Nowoczesna szklana winda prowadzi na wyższe piętra budynku.Główna klatka schodowa prowadzi wokół windy i jest również nowocześnie zaprojektowana oraz wykonana z wysokiej jakości materiałów.Lokal jest ładnie wykończony, na podłodze jest wykładzina biurowa, czyste świeże ściany, lokal jest wyposażony w komplet instalacji (ogrzewanie miejskie, bezpieczna instalacja elektryczna do komputerów). Na każdym korytarzu jest toaleta z aneksem do mycia naczyń. Przy wejściu do budynku oraz na piętrach są miejsca do umieszczenia logo swojej firmy. Bezpośrednio przed budynkiem są ogólnodostępne miejsca parkingowe. Do budynku jest podłączony światłowód Orange.Całość sprzyja prowadzeniu biznesu w prestiżowym otoczeniu. Bez dodatkowych kosztów administracyjnych, media i całodobowa ochrona są w cenie najmu. Cena pokoju 65 zł netto + 23% VAT NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI.Zapraszam na prezentację!Jacek BednarskiTel. (użyj formularza kontaktowego) Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter informacyjny.
Powierzchnia biurowa zlokalizowany niedaleko Bramy Portowej w Centrum Szczecina! Pobliżu przystanek komunikacji miejskiej oddalony o 30 m. W sąsiedztwie biurowce, hotel, restauracje, handel oraz przychodnia! Odległość od 6min do PKP oraz drogi A6 6 km. Idealny obiekt do prowadzenia działalności handlowej / biurowej / szkoleniowej! W celu zapewnienia jak najlepszych usług wykonujemy dla naszych klientów, pełne zestawienie ofert powierzchni dostępnych na rynku. Tylko u Nas niepublikowane nigdzie indziej oferty powierzchni komercyjnych, w tym także powierzchni do ponownego najmu oraz te, które aktualnie znajdują się w trakcie budowy zadzwoń do agenta! Jako kwalifikowany agent nieruchomości komercyjnych, zapewniam pomoc przy negocjowaniu stawek najmu a także dbam o kompleksową obsługę transakcji. Specyfikacja obiektu: -Powierzchnia biurowa ok. 76 m2, -Na powyższą powierzchnię składają się trzy pokoje biurowe, toaleta oraz korytarz, -Biuro znajduję się na III piętrze, -W budynku dostępny parking! -Możliwa reklama na elewacji. Otoczenie: -Prestiżowa lokalizacja w sercu Szczecina, -W okolicy przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz tramwajowej, -Sklepy spożywcze, restauracje, poczta, szkoła oraz placówka bankowa w sąsiedztwie, -Dobry dojazd z dworca PKP oraz portu morskiego. Koszt plus opłaty serwisowe 5 zł/m2 oraz media. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.
Do wynajęcia biuro w zadbanej kamienicy w centrum Rybnika znajdującej się 120 m od Rynku przy ulicy o bardzo dużym natężeniu ruchu - trasa pomiędzy galeriami handlowymi. Za budynkiem znajduje się parking wielopoziomowy. W budynku działają banki oraz kancelarie. Lokal jest wyposażony w niezależną klimatyzację, wentylację mechaniczną, przyłącze wody, oświetlenie ledowe, internet światłowodowy. Media: - prąd wg zużycia - ogrzewanie wg powierzchni - woda i wywóz odpadów w czynszu Czynsz 750 zł netto.
Bardzo przestronne biuro na wynajem. Dom jest po pełnym remoncie. Przystosowany do pełnienia funkcji biura. W lokalu znajduje się 6 pokoi, recepcja, aneks kuchenny, dwie łazienki oraz piwnica (możliwość adaptacji na np. archiwum, magazyn).Budynek znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji w centrum Pruszcza Gdańskiego. 5 minut spacerem od poczty, 5-10 minut spacerem do banków.Przy budynku jest możliwość parkowania na placu ogrodzonym.W lokalu znajduje się klimatyzacja.Zapraszam do kontaktu i zapoznania z ofertą.
Na wynajem klimatyczne biuro o powierzchni 55 m2 położone w Centrum Krakowa przy ulicy Kremerowskiej.LOKALIZACJA:Kamienica zlokalizowana jest przy ulicy Kremerowskiej (przecznica od Karmelickiej), w odległości kilku minut od Galerii Krakowskiej oraz krakowskich Plant. W okolicy liczne sklepy, bary i restauracje. Dużym plusem również jest to, iż mimo lokalizacji, okolica mieszkania jest cicha i spokojna. W odległości kilkunastu metrów przystanek tramwajowy oraz autobusowy. APARTAMENTNa 55 m2 nieruchomości składają się: 2 pomieszczenia biurowe, przedpokój, pomieszczenie socjalne z garderobą oraz łazienka. Całość wykończona w stylu idealnie wpasowującym się w kamieniczny klimat budynku. Kuchnia oraz łazienka posiadają wszelkie niezbędne sprzęty. W ostatnim czasie nieruchomość została gruntownie odświeżona w tym: ściany, podłoga oraz duża część wyposażenia. Na ten moment nie wymaga żadnego wkładu finansowego. W głównych pomieszczeniach została zamontowana klimatyzacja. Zaliczka na media w kwocie 500 PLN została wyliczona wg doświadczeń związanych z korzystaniem z lokalu w poprzednich latach i w zupełności wystarcza na utrzymanie nieruchomości. Do lokalu przynależy niewielki balkon.ATUTY:- klimatyzacja- Internet światłowodowy Orange- pełne wyposażenie- dodatkowo piwnica 14 m2 CENA:3000 PLN netto czynsz najmu + 500 PLN czynsz administracyjny + prąd, woda, gaz (około 500 PLN)Serdecznie polecam i zapraszam do oglądaniaKontakt do agenta:Łukasz Zbieżek+48733 002 533lukasz@UNIONHOUSE.PLStylowe biuro w centrum Krakowa - KarmelickaOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Na wynajem klimatyczne biuro o powierzchni 55 m2 położone w Centrum Krakowa przy ulicy Kremerowskiej. LOKALIZACJA: Kamienica zlokalizowana jest przy ulicy Kremerowskiej (przecznica od Karmelickiej), w odległości kilku minut od Galerii Krakowskiej oraz krakowskich Plant. W okolicy liczne sklepy, bary i restauracje. Dużym plusem również jest to, iż mimo lokalizacji, okolica mieszkania jest cicha i spokojna. W odległości kilkunastu metrów przystanek tramwajowy oraz autobusowy. APARTAMENT Na 55 m2 nieruchomości składają się: 2 pomieszczenia biurowe, przedpokój, pomieszczenie socjalne z garderobą oraz łazienka. Całość wykończona w stylu idealnie wpasowującym się w kamieniczny klimat budynku. Kuchnia oraz łazienka posiadają wszelkie niezbędne sprzęty. W ostatnim czasie nieruchomość została gruntownie odświeżona w tym: ściany, podłoga oraz duża część wyposażenia. Na ten moment nie wymaga żadnego wkładu finansowego. W głównych pomieszczeniach została zamontowana klimatyzacja. Zaliczka na media w kwocie 500 PLN została wyliczona wg doświadczeń związanych z korzystaniem z lokalu w poprzednich latach i w zupełności wystarcza na utrzymanie nieruchomości. Do lokalu przynależy niewielki balkon. ATUTY: - klimatyzacja - Internet światłowodowy Orange - pełne wyposażenie - dodatkowo piwnica 14 m2 CENA: 3000 PLN netto czynsz najmu + 500 PLN czynsz administracyjny + prąd, woda, gaz (około 500 PLN) Serdecznie polecam i zapraszam do oglądania Kontakt do agenta: Łukasz Zbieżek (użyj formularza kontaktowego) Stylowe biuro w centrum Krakowa - KarmelickaOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 25m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla małych firm biurowych. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na pierwszym piętrze, - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone oraz może zostać nieodpłatnie umeblowane. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.
Do wynajęcia wydzielony moduł biurowy, podzielony na 3 pokoje : 20m, 9m i 24 m. Na podłodze wykładzina biurowa.Biuro będzie odświeżone przed rozpoczęciem najmu. Budynek:Budynek biurowy położony w ścisłym Centrum Warszawy, w pobliżu skrzyżowania Al. Jerozolimskich oraz ul. Chałubińskiego, nieopodal Dworca Centralnego oraz kompleksu Złote Tarasy.Właściciel oferuje wynajem kilku nowocześnie wyposażonych sal konferencyjnych, mieszczących nawet do 60 osób.Położenie zapewnia bardzo dogodne połączenia komunikacyjne wszelkimi środkami transportu. Wokół strefa płatnego parkowania.W bezpośredniej bliskości budynku znajduje się duży miejski parking, z możliwością wykupienia abonamentu w cenie 500zł/ 600zł miesięcznie brutto.W budynku dostępne są różnej wielkości moduły od 15m do 290m2.Toalety i kuchnia znajdują się na powierzchni wspólnej.PodstawowePowierzchnia : 53,00 mkw.Czynsz za mkw. : 72,00 PLNPiętro : 3VAT : 23%Warunki handloweKoszty eksploatacyjne m2 : 22,00 PLNMin. okres najmu (lat) : 3Dostępne w budynku : kiosk, restauracja, StandardKlimatyzacja : NieWentylacja wymuszona : NieOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : NiePodnoszone podłogi : NieŚwiatłowód : NieOkablowanie komputerowe : TakOkablowanie elektryczne : TakOkablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynkuOchrona : NieMonitoring : NieRecepcja : NieBezpieczeństwoKontrola dostępu : TakCzujniki dymu : NieTryskacze : NieAlarm : NieInformacje o budynkuRok budowy : 1933Powierzchnia całkowita : 5 000 mkw.Powierzchnia biurowa netto : 4 200 mkw.Powierzchnia typowego piętra : 600 m2Kondygnacje naziemne : 7Kondygnacje podziemne : 1Winda : TakCertyfikat zielonego budynku : nieNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Do wynajęcia nowoczesne biuro znajdujące się na 5 piętrze .Powierzchnia netto oferowanego modułu wynosi 216,40 m2, natomiast brutto 231,40 m2. Biuro składa się z:- przestrzeni recepcyjnej,- 1 pokoju 4-5 osobowego,- 6 gabinetów 1-3 osobowych,- sali spotkań, która może również być gabinetem,- sali konferencyjnej na 6 osób,- dużego tarasu z widokiem na Pałac Kultury i Nauki,- dwóch toalet, w tym jednej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością,W jednym z gabinetów istnieje możliwość zrobienia kuchni.Stan biura jest bardzo dobry. Wszystkie pomieszczenia, poza 1 salą konferencyjną, są doświetlone światłem dziennym. Biuro posiada 3 szafy wnękowe.Dodatkowo do dyspozycji wszystkich najemców biurowca są 4 sale konferencyjne o różnej wielkości, z których można korzystać nieodpłatnie w wymiarze określonym przez Zarządcę obiektu i uzależnionym od wielkości wynajmowanego biura (12 godzin miesięcznie)Podstawowe warunki podnajmu:*Rozpoczęcie najmu możliwe jest od zaraz*Okres najmu 3 lata. Możliwy również najem 5-letni. Najem krótszy niż 3 lata możliwy tylko na zasadach podnajmu.*Czynsz 19,37 EUR/m2*Oplata eksploatacyjna 31,00 PLN/m2*Oplata eksploatacyjna za media wg zużycia.Istnieje możliwość wynajęcia 2 miejsc parkingowych w cenie 150 EUR/m-ce.Więcej informacji pod te.884 884 182Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. licencja 4355;Zapytaj naszego Agenta o pomoc w otrzymaniu kredytu !!!Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Biurowiec Skarabeusz to idealne miejsce dla najbardziej wymagających klientów. Świetna lokalizacja w centrum Mielca przy ul. Kazimierza Jagiellończyka w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca PKP oraz Dworca PKS wraz z dostępnością miejsc parkingowych jest tego najlepszym potwierdzeniem. Lokal objęty ofertą ma powierzchnię 69 m2 i znajduje się na 1 piętrze biurowca wyposażonego w windę. Cena czynszu zawiera koszt centralnego ogrzewania oraz części wspólnych. Do wspomnianej ceny najmu należy doliczyć koszt zużycia energii elektrycznej.
Biurowiec Skarabeusz to idealne miejsce dla najbardziej wymagających klientów. Świetna lokalizacja w centrum Mielca przy ul. Kazimierza Jagiellończyka w bezpośrednim sąsiedztwie Dworca PKP oraz Dworca PKS wraz z dostępnością miejsc parkingowych jest tego najlepszym potwierdzeniem. Lokal objęty ofertą ma powierzchnię 34,9 m2 i znajduje się na 1 piętrze biurowca wyposażonego w windę. Cena czynszu zawiera koszt centralnego ogrzewania oraz części wspólnych. Do wspomnianej ceny najmu należy doliczyć koszt zużycia energii elektrycznej.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa 32,88 m2 w centrum Warszawy (Śródmieście - metro centrum).IV PIĘTRO - winda.Budynek posiada recepcje i ochronę 24h , jest wyposażony w windy , toalety na piętrze plus aneks kuchenny. Cena najmu 65 zł /m2 netto + 23 zł /m2 eksploatacja . Cena obejmuje: koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, wentylacji, klimatyzacji całodobowej pracy recepcji, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne.WIĘCEJ INFORMACJI POD TEL. 884 884 182Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. licencja 4355;Zapytaj naszego Agenta o pomoc w otrzymaniu kredytu !!!Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Podnajmę pokój w kancelarii prawnej: radcy prawnemu, adwokatowi, doradcy podatkowemu, tłumaczowi przysięgłemu, księgowemu, agentowi nieruchomości, agentowi ubezpieczeniowemu lub innej osobie wykonującej pracę biurową. Lokal mieści się przy ul. Krasińskiego. Jest właściwie w pełni wyposażony, przystosowany pod pracę biurową. Drugi pokój zajmuje radca prawny. W lokalu do współdzielenia kuchnia, łazienka, sekretariat. Koszt za osobę ok. 1200 zł netto (w tym: połowa: czynszu dla właściciela, czynszu do wspólnoty, abonamentu za internet, przewidywanej opłaty za prąd).
Przestronny, przeszklony lokal w budynku biurowym w centrum Zielonej Góry. 114m duże okna. W budynku monitoring, winda. W lokalu 4 duże pomieszczenia, aneks kuchenny, łazienka. Wyposażona sala konferecyjna.
Przedstawiam ofertę na wynajem pomieszczenia biurowego o powierzchni 28m. Biuro znajdują się w budynku biurowym zlokalizowanym są przy ul. Szosa Chełmińska 26 w najbliższym sąsiedztwie starówki. Pokój znajduje się na 5 piętrze. Cena za biuro jest ceną brutto bez dodatkowych obciążeń - w cenie prąd i ogrzewanie. Do wspólnego użytku na każdym piętrz korytarz i łazienki z WC Biuro jest naszą własnością nie jesteśmy biurem pośrednictwa nieruchomości. Zapraszamy do oglądania tego pomieszczenia oraz innych biur w tym budynku o różnej powierzchni. w razie pytań kontakt telefoniczny 60*******07
Lokale biurowe w centrum Wrzeszcza, ul. Grunwaldzka i ul. Wajdeloty, gdzie znajdują się również inne lokale do wynajęcia. Wielkość lokali podana poniżej.Obecnie dostępne lokale do wynajęcia we Wrzeszczu, przy ul. Wajdeloty, to lokale o powierzchni 154m, 108m, 23m, 20m.Lokal o pow. 48,6m2, przy Grunwaldzkiej, jest na III piętrze, składający się z dwóch pomieszczeń, połączonych drzwiami. Do każdego pomieszczenia jest wejście z korytarza.Miesięczny koszt najmu: 2900 netto.Opłaty dodatkowe: prąd według zużycia (podlicznik) oraz koszty eksploatacyjne ( 10zł./m2 )Oferowany lokal został wyremontowany. Posiada nową instalacje elektryczną, nowe okna PCV oraz wykładzinę dywanową. Jest wyposażony w instalacje telefoniczną i internetową.Budynek jest wyposażony w windę. Cały obiekt jest pod nadzorem ochrony.Możliwość dopasowania biura do swoich potrzeb.W budynku dostępne również lokale o innym metrażuDo wynajęcia pozostają jeszcze lokale o powierzchniach:67,2m2. ( piwnica ), 29,1m2. ( III piętro ), 34,6m2. ( IV piętro ), 17m2. ( I piętro )Polecam i zapraszam na prezentację.Gwarantujemy ci:Pomoc przez cały etap sprzedaży aż do przekazaniaNadzór licencjonowanego pośrednikaPomoc w uzyskaniu kredytuBezpieczeństwo transakcji- każda transakcja jest objęta polisą OC w PZU
Do wynajęcia biuro 752 m2 na 7 piętrze biurowca klasy A, Warszawa Śródmieście.STANDARD:klimatyzacjaczujniki dymurecepcja z lobbyochrona budynkukable światłowodoweuchylne oknaATUTY:budżet na fitoutzachęty finansoweKOSZT:18,5 EUR netto / m2 - czynsz29,50 PLN netto / m2 - eksploatacja6% - pow. wspólnaZapraszam do kontaktuPoszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia biuro przy ulicy 3 Maja 56, o powierzchni 39 m2. Dwa pomieszczenia z dużymi oknami + toaleta. Wejście bezpośrednio od ulicy. Z tyłu budynku miejsca parkingowe. Wolne od zaraz. Ogrzewanie gazowe. Możliwość odkupienia mebli od dotychczasowego najemcy. Brak czynszu do wspólnoty.
Prezentowany lokal biurowy o powierzchni 39 m² mieści się na pierwszym piętrze w czterokondygnacyjnym budynku należącym do ELKOP SE, zlokalizowany w ścisłym centrum Elbląga przy alei Grunwaldzkiej 2i. Lokale o wysokim standardzie, wyposażone w: - niezależna klimatyzację, - instalację światłowodową, - instalację domofonową, - kontrole dostępu, - nowoczesne źródła oświetlenia LED, - wykładzinę lub panele, - do dyspozycji naszych Klientów, zostały udostępnione aneksy kuchenne, Dla Najemców posiadających własny środek transportu, udostępniamy miejsca postojowe. W ramach przyszłej współpracy istnieje możliwość adaptacji lokalu do potrzeb Najemcy. Na koszty ponoszone przez Najemcę składają się: stawka miesięcznego czynszu w kwocie 31 zł netto/m², opłata eksploatacyjna w wysokości 12,50 zł netto/m² oraz opłaty za zużyte media. Zapraszamy na Nasz kanał na YouTube - Wynajem ELKOP.
Do wynajęcia moduł biurowy 240 m2 w centrum Warszawy (Śródmieście -niedaleko metro centrum).Możliwość wynajmu dowolnej powierzchni.Budynek posiada recepcje i ochronę 24h , jest wyposażony w windy , toalety na piętrze plus aneks kuchenny. Cena najmu 16 Euro /m2 netto + 29 zł /m2 eksploatacja . Cena obejmuje: koszty ogrzewania, energii elektrycznej, zużycia wody, odprowadzenia ścieków, utrzymania porządku ciągów komunikacyjnych i terenu w otoczeniu budynku, oświetlenia korytarzy i klatek schodowych, wentylacji, klimatyzacji całodobowej pracy recepcji, podatków i opłat za wieczyste użytkowanie jak również koszty administracyjne.WIĘCEJ INFORMACJI POD TEL. 884 884 182Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.1. Infrastruktura parkingowaWskaźnik miejsc miejsca parkingowe na parkingu podziemnym: 1 miejsce na 60 m2 powierzchni, Przy najmie piętra o powierzchni 1600 m2 dostępnych 25 lub więcej miejsc parkingowych. Wjazd do garażu podziemnego ma ograniczenie wysokości do 2,10 m .Istnieją miejsca do przywiązania roweru. 2. Dozwolone logo i inne znakiPrawo do zamieszczenia urzędowych tablic informacyjnych, pozostawienia logo oraz innych znaków na fasadzie oraz wewnątrz budynku bez ponoszenia jakichkolwiek opłat.3. Godziny otwarcia Budynek otwarty w godz. 7.00-20.00, o godz. 20.00 budynek zamykany, ale całodobowo dostępny dla osób posiadających karty wejścia Ochrona całodobowa, recepcja czynna w godz. 8-17. 4. Zasilanie elektryczne Budynek zasilany z dwóch niezależnych, gwarantujących 100% zasilenia źródeł energetycznych., plus własna stacja UPS. 5. Wymagania ogólne z zakresu ITBudynek zapewnia możliwość wydzielenia serwerowni, na każdym piętrze (2 serwerownie na piętrze) w pomieszczeniu objętym kontrolą dostępu, w którym jest zainstalowana klimatyzacja precyzyjna przeznaczona dla pomieszczeń z urządzeniami teleinformatycznymi. Podłoga podniesiona techniczna z odpornością na wgniecenie, wzmocniona, mogąca utrzymać szafy Rack o maks. obciążeniu szafy 250 kg.6. Dostępność budynku dla osób ze szczególnymi potrzebamiBudynek dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. 7. System klimatyzacji, wentylacji,Nowoczesna centrala, 100% wymiany powietrza (do 10 wymian /h), ogrzewanie powierzchni biurowej, klimatyzacja w obrębie całej powierzchni biurowej – stała temperatura z poziomu BMS oraz indywidualne sterowanie w pomieszczeniu biurowym.Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. licencja 4355;Zapytaj naszego Agenta o pomoc w otrzymaniu kredytu !!!Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Najemca nie płaci prowizji. Ogłoszenie bezpośrednio od Administracji budynku.Jeśli cenicie sobie Państwo wysoki standard oraz obsługę na najwyższym poziomie - ta oferta jest skierowana właśnie do Państwa.Polecamy do wynajęcia atrakcyjny, funkcjonalny i przestronny lokal przeznaczony na cele biurowe zlokalizowany na II piętrze (prawa strona piętra) frontowego budynku wyremontowanej nieruchomości przy ul. WronieckiejNieruchomość objęta jest systemem monitoringu. Sprzątanie części wspólnych 2 x w tygodniu. Pogotowie techniczne 24/7.Czynsz najmu - 5.100 zł netto/miesiąc + vat + opłaty eksploatacyjne - w zależności od proponowanego czasu najmu, stawkę czynszu można negocjowaćKompleksowa oferta, z opisem powierzchni pomieszczeń oraz wyposażenia pod poniższym linkiem:https://drive.google.com/file/d/1cKTowWMUJ-xjmdUzeFpKLXgzKHY1vTRo/view?usp=sharingZapraszamy do zapoznania się z ofertą i oględzin lokalu, po wcześniejszy umówieniu terminu.W związku z RODO informujemy, iż kontaktując się z nami wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie przez P.U. Administracja Beata Kaczmarek udostępnionych przez Państwa danych osobowych do celów związanych z zamieszczoną ofertą, w szczególności do: kontaktu w celu doprecyzowania oferty, kontaktu w celu oglądania lokalu, przygotowania umowy najmu. Niniejsza zgoda może być w każdej chwili cofnięta poprzez kontakt drogą email: biuro[at]puadministracja.com , co będzie równoznaczne z zakończeniem procedury związanej ofertą lub zamiarem zawarcia umowy najmu oraz usunięciem Państwa danych osobowych
mam do wynajęcia lokale biurowe w centrum Poznania w prestiżowej kamienicy. lokal nr 1- 21m2 lokal nr 2- 33,05 m2 lokal nr 3- 30,05 m2 lokal nr 4- 31,76 m2 Wszystkie biura zlokalizowane są na trzecim piętrze z dostępem do toalety i wyposażonej kuchni. Istnieje możliwość połączenia lokali nr 2 i 3 w jedno biura. Lokal nr 3 posiada balkon. Bardzo dobry dojazd z każdego miejsca w Poznaniu. W bardzo bliskiej odległości znajdują się liczne punkty usługowe, restauracje, kawiarnie oraz sądy. Czynsz najmu zaczyna się od 21 euro za m2. Zapraszam do oglądania.
Najemca nie płaci prowizji. Ogłoszenie bezpośrednio od Administracji budynku.Lokal dostępny od zaraz.Jeśli cenicie sobie Państwo wysoki standard oraz obsługę na najwyższym poziomie - ta oferta jest skierowana właśnie do Państwa.Polecamy do wynajęcia atrakcyjny, funkcjonalny i przestronny lokal przeznaczony na cele biurowe zlokalizowany na I piętrze (lewa strona piętra) frontowego budynku kompleksowo wyremontowanej - elewacje, klatki schodowe, dziedziniec, winda, nieruchomości przy ul. Wielkiej.Nieruchomość objęta jest systemem monitoringu. Sprzątanie części wspólnych 2 x w tygodniu. Pogotowie techniczne 24/7..Czynsz najmu - 6.700 zł netto/miesiąc + vat + opłaty eksploatacyjne - w zależności od proponowanego czasu najmu, stawkę czynszu można negocjowaćKompleksowa oferta, z opisem powierzchni pomieszczeń oraz wyposażenia pod poniższym linkiem:https://drive.google.com/file/d/1BKYgk-ci1YyPzonXO6TU9HFHaGvrQ1wh/view?usp=sharingZapraszamy do zapoznania się z ofertą i oględzin lokalu, po wcześniejszy umówieniu terminu.W związku z RODO informujemy, iż kontaktując się z nami wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie przez P.U. Administracja Beata Kaczmarek udostępnionych przez Państwa danych osobowych do celów związanych z zamieszczoną ofertą, w szczególności do: kontaktu w celu doprecyzowania oferty, kontaktu w celu oglądania lokalu, przygotowania umowy najmu. Niniejsza zgoda może być w każdej chwili cofnięta poprzez kontakt drogą email: biuro[at]puadministracja.com , co będzie równoznaczne z zakończeniem procedury związanej ofertą lub zamiarem zawarcia umowy najmu oraz usunięciem Państwa danych osobowych
LOKALIZACJA: Wrocław, Stare Miasto OPIS: Do wynajęcia biuro 211 mkw. na 2p. w kamienicy biurowej kl. A+. Biuro składa się z recepcji, 2 open space, sali konferencyjnej, otwartego pomieszczenia biurowego, aneksu kuchennego, szatni i serwerowni. Toalety w cz. wspólnych.STANDARD: Klimatyzacja, wentylacja, okablowanie teleinformatyczne, panele winylowe na podłodze, otwierane okna, całodobowa recepcja na parterze, 2 windy, ochrona, budynek monitorowany i strzeżony, system kontroli dostępu, przystosowany dla osób niepełnosprawnych. ATUTY: Stylowa kamienica biurowa po renowacji, centralna lokalizacja, prestiżowy charakter.WARUNKI NAJMU:- czynsz: 66,5 PLN netto/mkw. - udział w pow. wspólnych budynku: 13,74%- opłata za zarządzanie: 7,00 PLN netto/mkw. - media wg zużycia: prąd, ogrzewanie, woda. - min. okres najmu: 3 lata.- kaucja 3 mies. brutto.KONTAKT: Krzysztof Strembicki |533 335 104 | k.strembicki@ | Verso Nieruchomości | Zobacz więcej na.pl | Verso Nieruchomości sp. z o.o. Biurowiec Corte Verona, II p. ul. Grabiszyńska 208, 53-235 Wrocław | Informacja zawarta w ogłoszeniu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Do wynajęcia biuro o powierzchni 58 m2 położone w zabytkowej kamienicy, Warszawa Śródmieście.STANDARD:klimatyzacjaochronarecepcjamonitoringkontrola dostępu do budynkuświatłowódduże uchylne oknapodwieszane sufityDOSTĘPNOŚĆ:Od zarazKOSZT:19 EUR/m2 netto - stawka bazowa czynszu42,46 PLN/m2 netto - opłata eksploatacyjna4,5 % - współczynnik powierzchni wspólnychmedia wg licznikówZapraszam do kontaktuPoszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia biuro o powierzchni 61 m2 położone w zabytkowej kamienicy, Warszawa Śródmieście.STANDARD:klimatyzacjaochronarecepcjamonitoringkontrola dostępu do budynkuświatłowódduże uchylne oknapodwieszane sufityDOSTĘPNOŚĆ:Od zarazKOSZT:21,50EUR/m2 netto - stawka bazowa czynszu42,46 PLN/m2 netto - opłata eksploatacyjna4,5 % - współczynnik powierzchni wspólnychmedia wg licznikówZapraszam do kontaktuPoszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.
Do wynajęcia biuro o powierzchni 134 m2 położone w zabytkowej kamienicy, Warszawa Śródmieście.STANDARD:klimatyzacjaochronarecepcjamonitoringkontrola dostępu do budynkuświatłowódduże uchylne oknapodwieszane sufityDOSTĘPNOŚĆ:Od zarazKOSZT:21,50 EUR/m2 netto - stawka bazowa czynszu42,46 PLN/m2 netto - opłata eksploatacyjna4,5 % - współczynnik powierzchni wspólnychmedia wg licznikówZapraszam do kontaktuPoszukujecie Państwo biura o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.