Do wynajęcia biuro o powierzchni 350m2

Sortowanie:
Znaleziony: 14 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Do wynajęcia biuro o powierzchni 350m2
Do wynajęcia biuro o powierzchni 350m2
1890000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stagePrzedstawiam wyjątkową okazję do wynajmu przestronnego biura o powierzchni 350m2 przy  ul. ZABŁOCKIEJ 10 w Warszawie.(z opcją dodatkowego wynajęcia magazynku o powierzchni zabudowy ok. 26m2 jako oddzielnego budynku na tej samej ogrodzonej działce)LOKALIZACJABiałołęka; adres : ul. ZABŁOCKA 10, 03-194 WARSZAWA, w pobliżu dużego węzłakomunikacji miejskiej i podmiejskiej (kierunek LEGIONOWO), a zarazem w cichym,spokojnym miejscu, na uboczu.Rejon pomiędzy MOSTEM GROTA i MOSTEM PÓŁNOCNYMBliskie sąsiedztwo : Mc Donalds / stacja paliw BP / LIDL przy ul. Modlińska / Żerańska/ KlembowskaPrzedmiotem najmu są pomieszczenia na całej powierzchni pierwszego piętra budynku biurowego dwukondygnacyjnego. Użytkowanie piętra jest niezależne od parteru (wspólne wejście tylko do klatki schodowej).Obiekt wyposażony w system klimatyzacji (niezależny dla piętra) składający się z kolei z niezależnych paneli oddzielnych dla każdego pomieszczenia.OPCJONALNIE : jest możliwość dodatkowego wynajęcia magazynu (oddzielnegobudynku na tej samej ogrodzonej posesji) o powierzchni zabudowy 26m2.Obiekt z miejscami parkingowymi w obrębie ogrodzonej działki.OPISPowierzchnia do wynajęcia - 350 m. kw./ I piętro/Całkowita powierzchnia działki na którym posadowiono budynek - ok. 1580 m. kw.Termin wynajęcia - od STYCZNIA 2023r (z możliwością bezpłatnego, wcześniejszegowprowadzania od ok. połowy grudnia)Miejsca parkingowe - 8 miejsc w cenie czynszu na terenie ogrodzonej działki +swobodna możliwość parkowania w bliskim sąsiedztwie.Możliwość umiejscowienia LOGO firmy na istniejącym pylonie przed budynkiem.WYPOSAŻENIE:-sieci strukturalnea) dostęp do internetu NETIA (12 linii światłowodowych- dla jednej firmy wystarczy 1linia). Najemca samodzielnie zawiera umowę z dostawcą usługi.b) ilość linii telefonicznych: 6 linii cyfrowych + 1 analogowa. Najemca samodzielniezawiera umowę z dostawcą usługi.Centrala telefoniczna cyfrowa PANASONIC.-system alarmowy z ochroną obiektu- system kontroli wejść- wideodomofon-oświetlenie biurowe (rastrowe)-okna niskoemisyjne (małe straty energii cieplnej w zimie i izolacjatermiczna w lecie) z ramami antywłamaniowymi oraz szybami w wersji ANTISOL(przyciemniane/ brąz).-podłogi: gres i wykładziny GERFLOR-wyposażona kuchnia- pomieszczenia gospodarcze- serwerownia z klimatyzacją-centralne ogrzewanie - gazowe : sterowane komputerowo, piec zzamkniętą komorą spalania - sprawność 108%. Budynek wykonany w technologii supertermoizolacyjnej z 20 cm warstwą ocieplenia, okna niskoemisyjne (korzyść w zimie i wlecie), strop ocieplony podwójną warstwą wełny mineralnej,- obiekt wyposażony w nowy, autonomiczny, inwerterowy systemklimatyzacji (niezależny dla piętra) składający się z kolei z niezależnych panelioddzielnych dla każdego pomieszczenia.Obiekt wyposażony w meble biurowe - biurka oraz stół z krzesłami w sali konferencyjnej.CENACzynsz miesięczny - 18.900,- zł (+ opcjonalnie 1100,-zł magazyn) netto.Rozliczenia kosztów eksploatacyjnych na koniec każdego miesiąca:1. Woda i ścieki - według zużycia (odczyt co miesiąc z liczników) - stawki beznarzutów.2. Energia elektryczna - według zużycia energii na podstawie wskazań licznika -stawki bez narzutów.3. Ogrzewanie - koszty zużycia gazu - dzielone proporcjonalnie do wynajmowanejpowierzchni (ponieważ powierzchnie piętra i parteru są identyczne, koszty dlaklienta będą stanowiły połowę zużycia gazu). Te koszty powinny być stosunkowoniskie ze względu na zastosowaną bardzo dobrą izolację termiczną budynku, oknaniskoemisyjne i wysokosprawny piec z zamkniętą komorą spalania.4. Odpady komunalne - ½ miesięcznych opłat za cały obiekt.5. Ochrona obiektu (SOLID Security) - ½ miesięcznych opłat za cały obiekt (ok.100zł)6. Kaucja: 1 - krotny czynsz miesięcznyWe are pleased to present you a unique apartment located in Białołęka. The apartment is finished in a very elegant and peaceful manner, very bright and practical. We invite you to contact us for more information.We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły i zobaczyć tę przestrzeń na żywo.

Budynek użytkowy Sulejówek
Budynek użytkowy Sulejówek
18000 zł
Sulejówek 30+ kilka dni temu
Powierzchnia900

Do wynajęcia magazyn o powierzchni 900m2 oraz biuro 100m2, Sulejówek STANDARD: posadzka asfaltowa niepylna beton gres plac manewrowy 3000 m2 dojazd dla TIR brama '0' przemysłowa TIR 4,2m x 3,5m wysokość hali 450m2-6m wysokość hali 350m2-3,5m pomieszczenia socjalne 100m dach ocieplony natryskiem przydział mocy 240kW ATUTY: 10 miejsc parkingowych w cenie możliwość dowolnej aranżacji dodatkowo możliwość wynajęcia biura DOSTĘPNOŚĆ: Dostępne od 01.02.2023r. KOSZT: 17,78 PLN/m2 netto - stawka bazowa za magazyn 20 PLN/m2 netto - stawka bazowa za biuro media wg liczników Zapraszamy do kontaktu. Poszukujecie Państwo magazynu o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzebom.

Biuro do wynajęcia Bydgoszcz ul. Karola Szajnochy 350 m2
Biuro do wynajęcia Bydgoszcz ul. Karola Szajnochy 350 m2
8790 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Powierzchnia350
Czynszw cenie

Do wynajęcia pomieszczenie magazynowo -handlowe w najlepszej lokalizacji w mieście o powierzchni 350m2 w Bydgoszcz przy ulicy Szajnochy 4. Możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni magazynowej do 1000m2 oraz placu do 2000m2 Oferta bezpośrednia. Lokal znajduję się w głównym  ciągu oszklonego budynku.!! Niskie koszty eksploatacji. Na całości powierzchni podwieszany sufit z oświetleniem LED. Lokal klimatyzowany. Najlepsza lokalizacja z własnym parkingiem (TIR). Teren ogrodzony, chroniony.  Idealne miejsce na prowadzenie działalności handlowo-biurowo-usługowej. Centrum handlu hurtowego w Bydgoszczy! Cena netto Naprzeciwko nowej CASTORAMY. Więcej szczegółowych informacji udzielę podczas rozmowy telefonicznej. Zapraszam serdecznie do kontaktu. ul. Karola Szajnochy, Bydgoszcz Do wynajęcia biuro o powierzchni 350 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Bydgoszcz, Karola Szajnochy Poland - lokalizacja przybliżona

Biurowiec Warszawa
Biurowiec Warszawa
6623 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia675.87

Kompleks biurowo-magazynowy klasy B zlokalizowany przy wyjeździe z Warszawy, południowej obwodnicy Warszawy, trasach S7 i S8. Pełen węzeł komunikacji miejskiej. Teren ogrodzony, dostęp 24 godziny, siedem dni w tygodniu, ochrona, monitoring. Oferujemy do wynajęcia moduł o powierzchni 675.87m2, z czego 324,86m2 magazynu i 350m2 biura. Obie powierzchnie można połączyć. Wysokość składowania do 10m. Powierzchnia dostępna od zaraz plus okres na odświeżenie powierzchni. Czynsz najmu; magazyn 7 EUR/m2 biuro 12 EUR/m2 Koszty eksploatacyjne 9 PLN/m2 Miejsce parkingowe 40 EUR - parkowanie w świetle magazynu bezpłatne. Kaucja trzymiesięczne opłaty brutto. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Lokal użytkowy Łódź gm. Łódź-Śródmieście Śródmieście, Piotrkowska
Lokal użytkowy Łódź gm. Łódź-Śródmieście Śródmieście, Piotrkowska
8940 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia350

LOKALIZACJA: Łódź Śródmieście ul. Piotrkowska, ścisłe centrum.POWIERZCHNIA: do wynajęcia całe 1 piętro w reprezentacyjnej kamienicy o powierzchni ok 350m2. Lokal posiada osiem pokoi biurowych, kuchnie, toalety. Pomieszczenia są odświeżone, wejście z bramy, domofon, elegancka klatka schodowa  obsługująca tylko lokal. Dla wynajmujących 4 miejsca postojowe na podwórzu. Możliwy podnajem.Do wprowadzenia od zaraz.Powierzchnia do wynajęcia na siedzibę, oddział firmy, bank, biuro, usługi, idealne dla branży IT, telemarketingu, call center.MEDIA: ogrzewanie, woda, prąd, śmieci.OPŁATY: czynsz najmu 8940 zł netto + koszty utrzymania budynku (w tym media oraz podatek według FV)Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Opis nieruchomości został sporządzony na podstawie informacji uzyskanych od właściciela i może być aktualizowany.  Numer oferty: EC678280

Hotel/pensjonat do wynajęcia Bydgoszcz Fordon ul. Obrońców Helu 350 m2
Hotel/pensjonat do wynajęcia Bydgoszcz Fordon ul. Obrońców Helu 350 m2
15500 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Powierzchnia350

Wynajmę obiekt hostel pracowniczy, pokoje, noclegi. Obiekt dwukondygnacyjny, dwa niezależne wejścia. Powierzchnia całkowita to 350m2. Parter 200m2, piętro 150m2. Na parterze znajduje się część kuchenna z dużą jasną jadalnią. Kuchnia w pełni przystosowana i przygotowana pod catering - kuchnia, magazyny, zmywak, zaplecze socjalne, osobne wejście. Catering zrobiony pod odbiór. Dodatkowo na parterze znajdują się 4 duże pokoje, 3 łazienki, biuro, pomieszczenie gospodarcze, wc, kotłownia. Na pierwszym piętrze znajduje się 5 pokoi z łazienkami oraz pomieszczenie porządkowe. Na terenie parking utwardzony, chodniki, miejsce na plac zabaw lub ogródek, dwa osobne wejścia do budynku (możliwość wydzielenia w obiekcie dwóch niezależnych powierzchni), teren w całości ogrodzony, monitorowany. Ogrzewanie gazowe. Wszystkie media. Okolica domów jednorodzinnych oraz bloków, sklepów, bliskość autobusu oraz linii tramwajowej. Dojazd drogą utwardzoną. Cena najmu do negocjacji. Zapraszam do kontaktu! ul. Obrońców Helu, Bydgoszcz Fordon Do wynajęcia hotel/pensjonat o powierzchni 350 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Bydgoszcz Fordon, Obrońców Helu Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro, Wolności
Biuro, Wolności
2958 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia355

Biuro Dominanta Nieruchomości poleca do wynajęcia wyjątkowebiuro w ścisłym centrum Poznania, przy Placu Wolności. Jeśli lubisz klimat starych kamienic, a jednocześnieposzukujesz przestrzeni jasnej i lekkiej o ponadczasowym klasycznym stylu.Jest to miejsce dla Ciebie! Budynek zadbany o przeznaczeniu biurowym. W bezpośredniejbliskości obiektu znajduję się parking podziemny pod Placem Wolności. Lokal o łącznej powierzchni ponad 350m2 składający się z 9pomieszczeń biurowych, dwóch łazienek, dwóch kuchni. Wysokość pokoi od 3,5 do 4metrów rozprowadzone okablowanie Internetowe(światłowód), ogrzewanie cieplikmiejski, osobne liczniki energii elektrycznej. Dwa osobne wejścia od frontu ioficyny, wysokiej klasy i stylowe wykończenie wnętrz, oryginalna drewnianepodłoga. Biuro po remoncie, łącznie z wymianą sieci strukturalnych ielektrycznych na nowe. Widoczne na zdjęciach meble i sprzęt elektroniczny nie stanowią przedmiotu oferty. Dodatkowe płatna opłata eksploatacyjna w wysokości 12zł/m2obejmują m.in ogrzewanie i ciepła woda (cieplik) woda i ścieki śmieci koszt podatek od nieruchomości - energia elektryczna - według zużycia Oferta tylko u nas! Czynsz podany w wartości netto + 23% VAT. Po raz kolejny dzwonisz na niekatulaną ofertę ? Masz dosyćprzedzierania się przez gąszcz ofert ? Dobrze trafiłeś! Biuro Dominanta Nieruchomości specjalizujęsię w wynajmie i sprzedaży powierzchni komercyjnych. Jesteśmy jednym z liderówna Poznańskim i Wielkopolskim runku nieruchomości. Posiadamy bogaty portfel ofert. Charakteryzuję nas również rzetelne i profesjonalne podejście do klientai każdej przeprowadzanej przez nas transakcji. Dlatego jeśli poszukujesz biura,magazynu, lokalu lub innej dowolnej nieruchomości zapraszamy do współpracy.Przygotujemy dostosowaną dla Państwa preferencji możliwe jak najbogatszą ofertęi umówimy się na udane spotkanie. Zapraszam na prezentację. Arkady Janiszewski Przedstawione dane mają charakter informacyjny i niestanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C. Oferta nr   wysłana z systemu LocumNet Online

Stylowy lokal w Kamienicy Biurowej
Stylowy lokal w Kamienicy Biurowej
1050000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Biuro Dominanta Nieruchomości poleca do wynajęcia wyjątkowebiuro w ścisłym centrum Poznania, przy Placu Wolności.  Jeśli lubisz klimat starych kamienic, a jednocześnieposzukujesz przestrzeni jasnej i lekkiej o ponadczasowym klasycznym stylu.Jest to miejsce dla Ciebie !  Budynek zadbany o przeznaczeniu biurowym. W bezpośredniejbliskości obiektu znajduję się parking podziemny pod Placem Wolności.  Lokal o łącznej powierzchni ponad 350m2 składający się z 9pomieszczeń biurowych, dwóch łazienek, dwóch kuchni. Wysokość pokoi od 3,5 do 4metrów rozprowadzone okablowanie Internetowe(światłowód), ogrzewanie cieplikmiejski, osobne liczniki energii elektrycznej. Dwa osobne wejścia od frontu ioficyny, wysokiej klasy i stylowe wykończenie wnętrz, oryginalna drewnianepodłoga.  Biuro po remoncie, łącznie z wymianą sieci strukturalnych ielektrycznych na nowe. Widoczne na zdjęciach meble i sprzęt elektroniczny nie stanowią przedmiotu oferty.   Dodatkowe płatna opłata eksploatacyjna w wysokości 12zł/m2obejmują m.in   • ogrzewanie i ciepła woda (cieplik) • woda i ścieki • śmieci koszt • podatek od nieruchomości     - energia elektryczna - według zużycia   Oferta tylko u nas !   Czynsz podany w wartości netto + 23% VAT.   Po raz kolejny dzwonisz na niekatulaną ofertę ? Masz dosyćprzedzierania się przez gąszcz ofert ?   Dobrze trafiłeś ! Biuro Dominanta Nieruchomości specjalizujęsię w wynajmie i sprzedaży powierzchni komercyjnych. Jesteśmy jednym z liderówna Poznańskim i Wielkopolskim runku nieruchomości. Posiadamy bogaty portfel ofert. Charakteryzuję nas również rzetelne i profesjonalne podejście do klientai każdej przeprowadzanej przez nas transakcji. Dlatego jeśli poszukujesz biura,magazynu, lokalu lub innej dowolnej nieruchomości zapraszamy do współpracy.Przygotujemy dostosowaną dla Państwa preferencji możliwe jak najbogatszą ofertęi umówimy się na udane spotkanie.   Zapraszam na prezentację. Arkady Janiszewski Przedstawione dane mają charakter informacyjny i niestanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C. Oferta nr366810362 wysłana z systemu LocumNet Online

Hala klimatyzowana Opole
Hala klimatyzowana Opole
9550 zł
Opole 30+ kilka dni temu
Powierzchnia400

Do wynajęcia obiekt magazynowo - biurowy zlokalizowany w świetnym ekspozycyjnie miejscu, idealnym pod kątem komunikacji z centrum, obwodnicą miasta i drogami krajowymi. Składa się z powierzchni magazynowej do 350m2 i socjalno-biurowego o powierzchni 50 m2 na parterze , ewentualnie dodatkowa powierzchnia biurowa znajduje się na piętrze . Magazyn (na rzucie pomieszczenie 1.13 zakreskowane na pomarańczowo) nie jest obecnie ogrzewany z posadzką równą, niepylną. Wysokość hali głównej 400 cm, a w szczycie do 570 cm. Na ścianie północnej hali właściciel przewidział wykonanie bramy przemysłowej do przyjmowania / wydawania towaru. Może również wyposażyć tę przestrzeń w regały, również paletowe mieszczące do 30 palet. Dodatkowo na hali jest już przygotowana strefa regałów pod istniejącą antresolą - regały półkowe (półki drewno) o konstrukcji stalowej o bardzo dużej nośności wys. 220cm. Antresola musi pozostać w dyspozycji innego klienta ze względu na komunikację z użytkowanym już 1 piętrem budynku. Do pomieszczeń magazynowych przynależą również ciepłe pomieszczenie (1.11 zakreskowane na niebiesko - oznaczone na rzucie) ogrzewane o pow. 32 m2 wewnątrz budynku murowanego o wysokości ponad 600cm - możliwość adaptacji przestrzeni do swoich potrzeb np. wstawienia regałów wysokiego składowania lub antresoli. Dodatkową możliwością jest ciepłe pomieszczenie o pow. 12 m2 (na rzucie oznaczone 1.10) i wysokości 250 cm. Część socjalno-biurową na parterze stanowią natomiast pomieszczenia 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05 (zamalowane na żółto na rzucie) wraz z toaletą, w całości stanowiące pow. 50m2 o wysokości 250cm. Z tej powierzchni istnieje możliwość wykonania przejścia do pomieszczenia 1.11 jak na rysunku, celem skomunikowania biura z magazynem. Takim rozwiązaniem pomijamy ogólną klatkę schodową, która komunikuje również ze sobą powierzchnie na 1 piętrze obiektu. Dostęp z poziomu 0, własna brama wjazdowa do magazynu i na plac, indywidualne wejście do części biurowej. Dodatkowe informacje: Do dyspozycji miejsca parkingowe dla pracowników i klientów. Biuro ma swój system alarmowy (monitorowany) z możliwością rozbudowy instalacji o część magazynową. Jest możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni na placu (na namiot, kontener, itp.). Do dyspozycji klienta w razie potrzeby dodatkowo rampa, wózek widłowy, paletowy. Warunki finansowe: Biuro na parterze 50m2 czynsz wynosi 2000 netto plus zryczałtowana opłata do mediów (prąd, woda, kanalizacja, ogrzewanie, śmieci) 11 zł netto/m2 czyli 550 zł netto/mc. Biuro łącznie koszt części socjalno-biurowej to 2550 zł netto/mc. Powierzchnia magazynowa to 20 zł netto/m2 plus koszty energii elektrycznej. Parking, monitoring w cenie. W ogłoszeniu przyjęto wartość dla 350 m2 powierzchni magazynowej - powierzchnia do ustalenia z potencjalnym klientem. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Budynek usługowy z przestronnym parkingiem.
Budynek usługowy z przestronnym parkingiem.
12600 zł
30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia350
Przeznaczenie lokaluHandlowe

Przestronny budynek handlowo-biurowo-usługowy do wynajęcia idealny dla Twojej firmy!Główne atuty nieruchomości: • lokalizacja w ruchliwym miejscu • prestiżowa lokalizacja • ogólnodostępne miejsca parkingowe • z wejściem od ulicy • udogodnienia dla niepełnosprawnychNieruchomość złożona z: • łazienka 20 m.kw • biuro open space 300 m.kw • wc 15 m.kw • łazienka 15 m.kw W skład nieruchomości wchodzi też: • parkingTyp ogrzewania: ogrzewanie na gaz miejski. Typ własności: własność. Budynek handlowo-biurowo-usługowy o łącznej powierzchni 350m2 wybudowany w 2010 r. Dom składa się z dwóch kondygnacji oraz poddasza z możliwością adaptacji pod sale konferencyjną lub biuro. Na parterze przestronny open space z dwoma osobnymi wejściami, jedno przystosowane dla wózków, osobnym pomieszczeniem biurowym, łazienką oraz pomieszczeniem socjalnym. Na piętrze znajdują się trzy oddzielne pokoje biurowe, pomieszczenie socjalne z kuchenką i piekarnikiem, dwie łazienki jedna z prysznicem. Dodatkowo do nieruchomości przynależy poddasze użytkowe z możliwością przystosowania pod salę konferencyjną. Budynek postawiony na działce o powierzchni 1424m2 z 22 miejscami postojowymi. Przy budynku znajduje się garaż, który aktualnie pełni funkcję małego magazynu. Nieruchomość wyposażona w agregaty prądotwórcze. Dużym atutem nieruchomości jest jej położenie. Budynek znajduje się przy drodze krajowej 63 przy granicy z miejscowością Siedlce. Nieruchomość jest ogrodzona i wyposażona w monitoring.Budynek wyposażony jest również w klimatyzację. Pomieszczenia idealne nadają się pod biuro spedycyjne, rachunkowe, siedzibę małej firmy lub przedszkole.ZADZWOŃ: (użyj formularza kontaktowego). Czekamy na telefon od Ciebie. ---Zakup lub najem nieruchomości przez Agencję Metrohouse to: • największy wybór na rynku • elastyczne podejście do Klienta • bezpieczeństwo transakcji • możliwość skorzystania z szerokiej oferty kredytów gotówkowych i hipotecznych • doświadczeni doradcy Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły.Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Lokal handlowy umeblowany Strzała
Lokal handlowy umeblowany Strzała
36 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia350

Przestronny budynek handlowo-biurowo-usługowy do wynajęcia idealny dla Twojej firmy! Główne atuty nieruchomości: lokalizacja w ruchliwym miejscu prestiżowa lokalizacja ogólnodostępne miejsca parkingowe z wejściem od ulicy udogodnienia dla niepełnosprawnych Nieruchomość złożona z: łazienka 20 m.kw biuro open space 300 m.kw wc 15 m.kw łazienka 15 m.kw W skład nieruchomości wchodzi też: parking Typ ogrzewania: ogrzewanie na gaz miejski. Typ własności: własność. Budynek handlowo-biurowo-usługowy o łącznej powierzchni 350m2 wybudowany w 2010 r. Dom składa się z dwóch kondygnacji oraz poddasza z możliwością adaptacji pod sale konferencyjną lub biuro. Na parterze przestronny open space z dwoma osobnymi wejściami, jedno przystosowane dla wózków, osobnym pomieszczeniem biurowym, łazienką oraz pomieszczeniem socjalnym. Na piętrze znajdują się trzy oddzielne pokoje biurowe, pomieszczenie socjalne z kuchenką i piekarnikiem, dwie łazienki jedna z prysznicem. Dodatkowo do nieruchomości przynależy poddasze użytkowe z możliwością przystosowania pod salę konferencyjną. Budynek postawiony na działce o powierzchni 1424m2 z 22 miejscami postojowymi. Przy budynku znajduje się garaż, który aktualnie pełni funkcję małego magazynu. Nieruchomość wyposażona w agregaty prądotwórcze. Dużym atutem nieruchomości jest jej położenie. Budynek znajduje się przy drodze krajowej 63 przy granicy z miejscowością Siedlce. Nieruchomość jest ogrodzona i wyposażona w monitoring. Budynek wyposażony jest również w klimatyzację. Pomieszczenia idealne nadają się pod biuro spedycyjne, rachunkowe, siedzibę małej firmy lub przedszkole. Więcej zdjęć i plan powierzchni na /MAZO691 ZADZWOŃ:   . Czekamy na telefon od Ciebie. - Zakup lub najem nieruchomości przez Agencję Metrohouse to: największy wybór na rynku elastyczne podejście do Klienta bezpieczeństwo transakcji możliwość skorzystania z szerokiej oferty kredytów gotówkowych i hipotecznych doświadczeni doradcy Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły. Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Obiekt magazynowo-biurowy do wynajęcia w Opolu
Obiekt magazynowo-biurowy do wynajęcia w Opolu
9550 zł
Opole 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia obiekt magazynowo – biurowy zlokalizowany w świetnym ekspozycyjnie miejscu, idealnym pod kątem komunikacji z centrum, obwodnicą miasta i drogami krajowymi. Składa się z powierzchni magazynowej do 350m2 i socjalno-biurowego o powierzchni 50 m2 na parterze, ewentualnie dodatkowa powierzchnia biurowa znajduje się na piętrze.Magazyn (na rzucie pomieszczenie 1.13 zakreskowane na pomarańczowo) nie jest obecnie ogrzewany z posadzką równą, niepylną. Wysokość hali głównej 400 cm, a w szczycie do 570 cm. Na ścianie północnej hali właściciel przewidział wykonanie bramy przemysłowej do przyjmowania / wydawania towaru. Może również wyposażyć tę przestrzeń w regały, również paletowe mieszczące do 30 palet. Dodatkowo na hali jest już przygotowana strefa regałów pod istniejącą antresolą - regały półkowe (półki drewno) o konstrukcji stalowej o bardzo dużej nośności wys. 220cm. Antresola musi pozostać w dyspozycji innego klienta ze względu na komunikację z użytkowanym już 1 piętrem budynku. Do pomieszczeń magazynowych przynależą również ciepłe pomieszczenie (1.11 zakreskowane na niebiesko – oznaczone na rzucie) ogrzewane o pow. 32 m2 wewnątrz budynku murowanego o wysokości ponad 600cm - możliwość adaptacji przestrzeni do swoich potrzeb np. wstawienia regałów wysokiego składowania lub antresoli. Dodatkową możliwością jest ciepłe pomieszczenie o pow. 12 m2 (na rzucie oznaczone 1.10) i wysokości 250 cm.Część socjalno-biurową na parterze stanowią natomiast pomieszczenia 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05 (zamalowane na żółto na rzucie) wraz z toaletą, w całości stanowiące pow. 50m2 o wysokości 250cm. Z tej powierzchni istnieje możliwość wykonania przejścia do pomieszczenia 1.11 jak na rysunku, celem skomunikowania biura z magazynem. Takim rozwiązaniem pomijamy ogólną klatkę schodową, która komunikuje również ze sobą powierzchnie na 1 piętrze obiektu. Dostęp z poziomu 0, własna brama wjazdowa do magazynu i na plac, indywidualne wejście do części biurowej.Dodatkowe informacje:Do dyspozycji miejsca parkingowe dla pracowników i klientów. Biuro ma swój system alarmowy (monitorowany) z możliwością rozbudowy instalacji o część magazynową.Jest możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni na placu (na namiot, kontener, itp.).Do dyspozycji klienta w razie potrzeby dodatkowo rampa, wózek widłowy, paletowy.Warunki finansowe:Biuro na parterze 50m2 czynsz wynosi 2000 netto plus zryczałtowana opłata do mediów (prąd, woda, kanalizacja, ogrzewanie, śmieci) 11 zł netto/m2 czyli 550 zł netto/mc. Biuro łącznie koszt części socjalno-biurowej to 2550 zł netto/mc.Powierzchnia magazynowa to 20 zł netto/m2 plus koszty energii elektrycznej.Parking, monitoring w cenie.W ogłoszeniu przyjęto wartość dla 350 m2 powierzchni magazynowej – powierzchnia do ustalenia z potencjalnym klientem.

Hala magaz. 2400m2 regały + biuro pow. wołomiński
Hala magaz. 2400m2 regały + biuro pow. wołomiński
57000 zł
30+ kilka dni temu

Do wynajęcia samodzielny, niezależny obiekt magazynowo-biurowy w okolicy Klembowa.Na ogrodzonej działce o powierzchni 8000m2 znajduje się nowoczesna hala magazynowa 2400m2 wysokiego składowania z regałami oraz reprezrentacyjne biuro z frontu ok. 350m2.Hala ma powierzchnię ok. 2400m2, wysokość składowania 7m, wyposażona w regały.Zbudowana jest z grubej płyty wielowarstwowej i bardzo dobrze izolowana, dzięki czemu bez ogrzewania temperatura nigdy nie spadnie poniżej plus 5 stopni C (istnieje możliwość ogrzewania gazowego).Magazyn jest wyposażony w świetliki, klapy dymowe, tryskacze, oświetlenie ledowe, posadzkę niepylną o nośności 5t/m2, monitoring. Zamontowany system regałów pomieści ok. 1500 palet. Dostęp do hali przez jedną bramę z poziomu 0 i jeden dok. Na wprost doku znajduje się przestrzeń bez regałów - powierzchnia do rozładunku, ewentualnie konfekcjonowania itp.Z frontu budynku znajduje się część biurowo-socjalna + sala konferencyjna, ok. 400m2. Wszystko w wysokim standardzie.Media: wodociąg, szambo, gaz, prąd, siła 50kW (możliwe 110kW).Obiekt znajduje się na dużej działce- 8000m2 i ma wygodny wjazd z asfaltowej drogi oraz plac parkingowy i manewrowy. Zlokalizowany jest w powiecie wołomińskim, gm. Klembów w odległości 35km od Warszawy; 15 min od wjazdu na S8.Czynsz za najem całego obiektu do wyłącznej dyspozycji dla Najemcy 57 000zł netto plus media.Dostępne od 1 stycznia 2024r.Informacje zawarte w opisie nieruchomości nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Biuro do wynajęcia Warszawa Białołęka ul. Zabłocka 350 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Białołęka ul. Zabłocka 350 m2
18900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia350
Kaucja18 900

.         OFERTA NA WYNAJĘCIE  350m2  POWIERZCHNI BIUROWYCH W BUDYNKU W UL. ZABŁOCKIEJ 10  w W-wie (z opcją dodatkowego wynajęcia magazynku o powierzchni zabudowy ok. 26 m2 jako oddzielnego budynku na tej samej ogrodzonej działce)   LOKALIZACJA Białołęka; adres : ul. ZABŁOCKA 10, 03-194 WARSZAWA, w pobliżu dużego  węzła komunikacji miejskiej i podmiejskiej (kierunek LEGIONOWO),  a zarazem w cichym, spokojnym miejscu, na uboczu. Rejon pomiędzy MOSTEM GROTA  i  MOSTEM PÓŁNOCNYM             Bliskie sąsiedztwo : Mc Donalds / stacja paliw BP / LIDL  przy ul. Modlińska / Żerańska / Klembowska OPIS Przedmiotem najmu są pomieszczenia na całej powierzchni pierwszego piętra budynku biurowego dwukondygnacyjnego. Użytkowanie piętra jest niezależne od parteru (wspólne wejście tylko do klatki schodowej).    Obiekt wyposażony w system klimatyzacji (niezależny dla piętra) składający się z kolei z niezależnych paneli oddzielnych dla każdego pomieszczenia.   OPCJONALNIE :  jest możliwość dodatkowego wynajęcia magazynu (oddzielnego budynku na tej samej ogrodzonej posesji) o powierzchni zabudowy 26m2.   Obiekt z miejscami parkingowymi w obrębie ogrodzonej działki.           OPIS Powierzchnia do wynajęcia –  350 m. kw./ I piętro/ Całkowita powierzchnia działki na którym posadowiono budynek – ok. 1580 m. kw. Termin wynajęcia – od STYCZNIA 2024r (z możliwością bezpłatnego, wcześniejszego wprowadzania od ok. połowy grudnia) Miejsca parkingowe – 8 miejsc w cenie czynszu na terenie ogrodzonej działki + swobodna możliwość parkowania w bliskim sąsiedztwie. Możliwość umiejscowienia LOGO firmy na istniejącym pylonie przed budynkiem.   WYPOSAŻENIE:                                    -sieci strukturalne a)    dostęp do internetu NETIA (12 linii światłowodowych- dla jednej firmy wystarczy 1 linia). Najemca samodzielnie zawiera umowę z dostawcą usługi.   b)    ilość linii telefonicznych: 6 linii cyfrowych + 1 analogowa. Najemca samodzielnie zawiera umowę z dostawcą usługi.             Centrala telefoniczna cyfrowa PANASONIC.                                    -system alarmowy z ochroną obiektu                                    - system kontroli wejść                                    - wideodomofon                                    -oświetlenie biurowe (rastrowe)                                    -okna niskoemisyjne (małe straty energii cieplnej w zimie i izolacja termiczna w lecie) z ramami antywłamaniowymi oraz szybami w wersji ANTISOL (przyciemniane/ brąz).                                    -podłogi: gres i wykładziny GERFLOR                                    -wyposażona kuchnia                                    - pomieszczenia gospodarcze                                    - serwerownia z klimatyzacją                                    -centralne ogrzewanie – gazowe : sterowane komputerowo, piec z zamkniętą komorą spalania – sprawność 108%.  Budynek wykonany w technologii super-termoizolacyjnej z 20 cm warstwą  ocieplenia, okna niskoemisyjne (korzyść w zimie i w lecie), strop ocieplony podwójną warstwą wełny mineralnej,                                    -  obiekt wyposażony w nowy, autonomiczny, inwerterowy system klimatyzacji (niezależny dla piętra) składający się z kolei z niezależnych paneli oddzielnych dla każdego pomieszczenia.   Obiekt wyposażony w meble biurowe – biurka oraz stół z krzesłami w sali konferencyjnej. Czynsz miesięczny – 18.900,- zł (+ opcjonalnie 1100,-zł magazyn)  netto.    Rozliczenia kosztów eksploatacyjnych na koniec każdego miesiąca: 1.     Woda i ścieki – według zużycia (odczyt co miesiąc z liczników) – stawki bez narzutów. 2.     Energia elektryczna – według zużycia energii na podstawie wskazań licznika – stawki bez narzutów. 3.     Ogrzewanie – koszty zużycia gazu – dzielone proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni (ponieważ powierzchnie piętra i parteru są identyczne, koszty dla klienta będą stanowiły połowę zużycia gazu).  Te koszty powinny być stosunkowo niskie ze względu na zastosowaną bardzo dobrą izolację termiczną budynku, okna niskoemisyjne i wysokosprawny piec z zamkniętą komorą spalania. 4.     Odpady komunalne – ½ miesięcznych opłat za cały obiekt. 5.     Ochrona obiektu (SOLID Security) – ½ miesięcznych opłat za cały obiekt (obecnie ok.100zł) 6.     Kaucja:  1 - krotny czynsz miesięczny. Proszę o kontakt tel.  - Zbyszek ul. Zabłocka, Warszawa Białołęka Do wynajęcia biuro o powierzchni 350 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-01-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Warszawa Białołęka, Zabłocka Poland - lokalizacja dokładna

Filtr