Do wynajęcia biurowiec parter i dwa pietra

Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
do wynajęcia biurowiec parter i dwa pietra
do wynajęcia biurowiec parter i dwa pietra
27000 zł
nowe Zielona Góra 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia1 080
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biurowiec do wynajęcia w centrum miasta, ul Chopina, więcej informacji na planach, najlepiej dla jednej firmy, ogrzewanie gazowe, więcej pytań można zadać telefonicznie Wejście do budynku od strony Chopina i od Bohaterów, cena 27 000 plus media.

Biurowiec w Łodzi w pełni wyposażony
Biurowiec w Łodzi w pełni wyposażony
11000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferuję do wynajęcia budynek biurowy 180 mkw, dwa pietra, oddany do użytkowania w 2010 r, parking z działką 420 mkw, parking dla rowerów, monitoring z detekcją ruchu ,system antynapadowy, ogrodzony, oświetlony brama sterowana pilotem, w pełni wyposażony meblowo-sekretariat, gabinet, sofa,  toaleta, salka konferencyjna -parter, duża klatka schodowa, piętro duża sala do pracy- 8 biurek, druga sala do pracy 3 biurka, toaleta, kuchnia,  dwa balkony, poddasze -może być używane jako np. archiwum. Wyposażenie w sprzęty biurowe- m.in. ksero, rzutnik z tablicą, dwa sejfy, sieć wewnętrzna .Ogrzewanie gazowe, sieć wod-kan, etc., klimatyzacja. Instalacja fotowoltaiczna 20 Kw, ogrzewanie pompa ciepła i gaz , co gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Na biurowcu zainstalowana zostanie szybka ładowarka samochodów elektrycznych ( 22 Kw) , co zapewnia  szybkość i komfort ładowania pojazdów służbowych. Wcześniej w biurowcu przez 6 lat funkcjonowała kancelaria adwokacka i  firma konsultingowa. Biurowiec idealnie wręcz  nadaje się na działalność  średniej wielkości  kancelarii komorniczej- rewir -właściwość Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi -dzielnice Polesie, Bałuty i Śródmieście  spełniając daleko idące wymogi bezpieczeństwa jak kontrolowany wjazd przez bramę wjazdową , monitoring wizyjny z 24 godzinnym podglądem firmy ochroniarskiej , system antynapadowy, wyposażenie w sejfy do serwerów etc., nadto kancelarii  prawnej, biura syndyka-doradcy restrukturyzacyjnego  , ale także jako szkoła językowa, biuro rachunkowe etc. Niezwykle istotną kwestią jest pełne wyposażenie (co nie wymaga dodatkowych inwestycji np. w meble, sejfy czy też inne sprzęty) oraz własny parking wewnętrzny - 8 -10 aut osobowych. W budynku mogą funkcjonować np. dwie kancelarie/firmy  ze wspólnym sekretariatem lub tzw. wspólnota biurowa ponieważ budynek ma dwa niezależne wejścia na parter i piętro oraz jest przejście wewnętrzne między kondygnacjami.    

Biurowiec w Łodzi w pełni wyposażony
Biurowiec w Łodzi w pełni wyposażony
11000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferuję do wynajęcia budynek biurowy 180 mkw, dwa pietra, oddany do użytkowania w 2010 r, parking z działką 420 mkw, parking dla rowerów, monitoring z detekcją ruchu ,system antynapadowy, ogrodzony, oświetlony brama sterowana pilotem, w pełni wyposażony meblowo-sekretariat, gabinet, sofa,  toaleta, salka konferencyjna -parter, duża klatka schodowa, piętro duża sala do pracy- 8 biurek, druga sala do pracy 3 biurka, toaleta, kuchnia,  dwa balkony, poddasze -może być używane jako np. archiwum. Wyposażenie w sprzęty biurowe- m.in. ksero, rzutnik z tablicą, dwa sejfy, sieć wewnętrzna .Ogrzewanie gazowe, sieć wod-kan, etc., klimatyzacja. Instalacja fotowoltaiczna 20 Kw, ogrzewanie pompa ciepła i gaz , co gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Na biurowcu zainstalowana zostanie szybka ładowarka samochodów elektrycznych ( 22 Kw) , co gwarantuje szybkość i komfort ładowania pojazdów służbowych. Wcześniej w biurowcu przez 6 lat funkcjonowała kancelaria adwokacka i  firma konsultingowa. Biurowiec idealnie wręcz  nadaje się na działalność  średniej wielkości  kancelarii komorniczej- rewir -właściwość Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi -dzielnice Polesie, Bałuty i Śródmieście  spełniając daleko idące wymogi bezpieczeństwa jak kontrolowany wjazd przez bramę wjazdową , monitoring wizyjny z 24 godzinnym podglądem firmy ochroniarskiej , system antynapadowy, wyposażenie w sejfy do serwerów etc., nadto kancelarii  prawnej, biura syndyka-doradcy restrukturyzacyjnego  , ale także jako szkoła językowa, biuro rachunkowe etc. Niezwykle istotną kwestią jest pełne wyposażenie (co nie wymaga dodatkowych inwestycji np. w meble, sejfy czy też inne sprzęty) oraz własny parking wewnętrzny - 8 -10 aut osobowych.    

Biurowiec do wynajęcia -Łódź
Biurowiec do wynajęcia -Łódź
11000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy do wynajęcia budynek biurowy 180 mkw, dwa pietra, oddany do użytkowania w 2010 r, parking z działką 420 mkw, parking dla rowerów, monitoring z detekcją ruchu ,system antynapadowy, ogrodzony, oświetlony brama sterowana pilotem, w pełni wyposażony meblowo-sekretariat, gabinet, sofa, toaleta, salka konferencyjna -parter, duża klatka schodowa, piętro duża sala do pracy- 8 biurek, druga sala do pracy 3 biurka, toaleta, kuchnia, dwa balkony, poddasze -może być używane jako np. archiwum. Wyposażenie w sprzęty biurowe- m.in. ksero, rzutnik z tablicą, dwa sejfy, sieć wewnętrzna .Ogrzewanie gazowe, sieć wod-kan, etc., klimatyzacja. Instalacja fotowoltaiczna 20 Kw, ogrzewanie pompa ciepła i gaz , co gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Na biurowcu zainstalowana zostanie szybka ładowarka samochodów elektrycznych ( 22 Kw) , co zapewnia szybkość i komfort ładowania pojazdów służbowych. Wcześniej w biurowcu przez 6 lat funkcjonowała kancelaria adwokacka i firma konsultingowa. Biurowiec idealnie wręcz nadaje się na działalność średniej wielkości kancelarii komorniczej- rewir -właściwość Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi -dzielnice Polesie, Bałuty i Śródmieście spełniając daleko idące wymogi bezpieczeństwa jak kontrolowany wjazd przez bramę wjazdową , monitoring wizyjny z 24 godzinnym podglądem firmy ochroniarskiej , system antynapadowy, wyposażenie w sejfy do serwerów etc., nadto kancelarii prawnej, biura syndyka-doradcy restrukturyzacyjnego , ale także jako szkoła językowa, biuro rachunkowe etc. Niezwykle istotną kwestią jest pełne wyposażenie (co nie wymaga dodatkowych inwestycji np. w meble, sejfy czy też inne sprzęty) oraz własny parking wewnętrzny - 8 -10 aut osobowych. W budynku mogą funkcjonować np. dwie kancelarie/firmy ze wspólnym sekretariatem lub tzw. wspólnota biurowa ponieważ budynek ma dwa niezależne wejścia na parter i piętro oraz jest przejście wewnętrzne między kondygnacjami. Podana cena to miesięczna cena najmu netto.

Filtr