Do wynajęcia duża sala konferencyjna
Do wynajęcia duża sala konferencyjna z zapleczem sanitarnym i biurowym na terenie mleczarni przy ul. Matejki 16 w Łasku z niezależnym wejściem. Całość – 163 m2.Lokalizacja: Sala konferencyjna znajduje się na terenie mleczarni. Posiada niezależne wejście, co zapewnia prywatność oraz wygodę dla uczestników.Wnętrze: Sala konferencyjna oferuje dużą przestrzeń, idealną do organizacji różnorodnych wydarzeń, takich jak konferencje, szkolenia czy bankiety. Istnieje możliwość dostosowania wnętrza według własnego pomysłu, co pozwoli na stworzenie idealnego miejsca do spotkań biznesowych, szkoleniowych lub kulinarnych. Zaplecze sanitarno-biurowe zapewnia dodatkowy komfort dla uczestników. Plan pomieszczeń w załączniku.Wyposażenie: zaplecze sanitarne, toalety, kuchnia, meble kuchenne, szafki biurowe, stoły i krzesła. Wyposażenie do uzgodnienia.Warunki najmu: Sala konferencyjna jest dostępna do wynajęcia od zaraz. Cena najmu oraz warunki umowy do negocjacji, zależnie od indywidualnych potrzeb najemcy. Cena najmu – 3000 zł plus opłaty za energię elektryczną.Możliwość wynajęcia z dodatkowym budynkiem biurowo socjalnym – ok 100 m2. Cena do ustalenia.
Do wynajęcia duża sala konferencyjna z zapleczem sanitarnym i biurowym na terenie mleczarni przy ul. Matejki 16 w Łasku z niezależnym wejściem. Całość – 163 m2. Lokalizacja: Sala konferencyjna znajduje się na terenie mleczarni. Posiada niezależne wejście, co zapewnia prywatność oraz wygodę dla uczestników. Wnętrze: Sala konferencyjna oferuje dużą przestrzeń, idealną do organizacji różnorodnych wydarzeń, takich jak konferencje, szkolenia czy bankiety. Istnieje możliwość dostosowania wnętrza według własnego pomysłu, co pozwoli na stworzenie idealnego miejsca do spotkań biznesowych, szkoleniowych lub kulinarnych. Zaplecze sanitarno-biurowe zapewnia dodatkowy komfort dla uczestników. Plan pomieszczeń w załączniku. Wyposażenie: zaplecze sanitarne, toalety, kuchnia, meble kuchenne, szafki biurowe, stoły i krzesła. Wyposażenie do uzgodnienia. Warunki najmu: Sala konferencyjna jest dostępna do wynajęcia od zaraz. Cena najmu oraz warunki umowy do negocjacji, zależnie od indywidualnych potrzeb najemcy. Cena najmu – 3000 zł plus opłaty za energię elektryczną. Możliwość wynajęcia z dodatkowym budynkiem biurowo socjalnym – ok 100 m2. Cena do ustalenia. ul. Jana Matejki, Łask, powiat łaski Do wynajęcia lokal o powierzchni 163 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Łask, Jana Matejki Poland - lokalizacja dokładna
Wyposażone i wykończone mieszkanie, zaadaptowane na biuro - 100 m2 powierzchni. Lokal usytuowany na 8 piętrze (przedostatnie piętro) z rewelacyjnym widokiem na tereny zielone i lotnisko Bemowo. Okna na zachód. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym - do negocjacji w przypadku najmu lokalu. - 2 gabinety z biurkami - sala konferencyjna z drewnianym stołem i 6 krzesłami + TV + klimatyzacja - duża sala konferencyjna z możliwością zmiany na miejsce z dodatkowymi miejscami pracy, również z klimatyzacją, z panelami wyciszającymi na suficie, z rzutnikiem - oddzielna kuchnia - łazienka z prysznicem. Cena brutto, fv 23%. ul. Lucjana Rudnickiego, Warszawa Bielany Do wynajęcia biuro o powierzchni 100 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Bielany, Lucjana Rudnickiego Poland - lokalizacja dokładna
Wyposażone i wykończone mieszkanie, zaadaptowane na biuro - 100 m2 powierzchni. W komfortowej, prywatnej lokalizacji, bez tłoku wkoło budynku. Lokal usytuowany na 8 piętrze (przedostatnie piętro) z rewelacyjnym widokiem na tereny zielone i lotnisko Bemowo. Okna na zachód. Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym - do negocjacji w przypadku najmu lokalu. - 2 gabinety z biurkami - sala konferencyjna z drewnianym stołem i 6 krzesłami + TV + klimatyzacja - duża sala konferencyjna z możliwością zmiany na miejsce z dodatkowymi miejscami pracy, również z klimatyzacją, z panelami wyciszającymi na suficie, z rzutnikiem - oddzielna kuchnia - łazienka z prysznicem. Cena brutto, fv 23%.
Oferujemy do wynajęcia powierzchnie biurowe zlokalizowane przy ul. Chrobrego 133a w Toruniu. Oferta dotyczy parteru budynku. Do dyspozycji: - 3 pomieszczenia biurowe, - duża sala konferencyjna, - pomieszczenie magazynowe. Pomieszczenia klimatyzowane, dostęp do parkingu przed budynkiem. Czynsz najmu to 33 zł/m2 + media. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego.
Do wynajęcia umeblowana powierzchnia biurowa na II piętrze. W lokalu znajduje się: duża powierzchnia biurowa open space, recepcja, gabinet, sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, magazn/serwerownia. Biuro w pobliżu stacji metra Świętokrzyska, bardzo dobry dojazd, w pobliżu sklepy, restauracje. Do dyspozycji najemców miejsca postojowe w garażu podziemnym (dodatkowo płatne).
Przedstawiamy Państwu ofertę wynajmu pomieszczeń biurowych na piętrze budynku biurowego zlokalizowanego w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Budowlanej:Układ funkcjonalny:- pokój nr 1- pokój nr 2- pokój nr 3- sala konferencyjna mała- sala konferencyjna duża ( klimatyzowana )- kuchnia ( lodówka, zmywarka)- toaleta ( 3 kabiny)- korytarz ( klimatyzowany)- duża klatka schodowaIstnieje również możliwość zagospodarowania pomieszczeń magazynowych znajdujących się na parterze budynku, z osobnym wejściem z zewnątrz budynku. Media:- prąd- woda + kanalizacja- śmieci- internet- ogrzewanieZakładając „normalne” zużycie w cenie czynszu najmu.Dodatkowe informacje:- budynek po generalnym remoncie- do dyspozycji najemcy ogrodzony parking z automatyczną bramą wjazdową- możliwość wynajęcia dodatkowych pomieszczeń biurowych- budynek posiada system alarmowy z powiadomieniem firmy ochroniarskiej- budynek posiada system monitoringu- wynajem możliwy od zaraz- okres wynajmu 12 miesięcy lub dłużejOsoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu osobistego lub telefonicznego pod numerem tel. : (użyj formularza kontaktowego) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
Do wynajęcia od zaraz wyjątkowe, gotowe biuro w nowoczesnym kompleksie biurowym Budomat I, usytuowanym w sercu południowego Krakowa, w dynamicznej dzielnicy Podgórze Duchackie.Budynek z recepcją i całodobową ochroną.Biuro oferuje wysoki standard wyposażenia oraz doskonałą lokalizację dla Twojej firmy.Powierzchnia: 225 m2 Układ: Recepcja, 8 biur mieszczących od 2 do 8 biurek w każdym, duża sala konferencyjna na 10-15 osób, mała sala konferencyjna dla 2-3 osób, kuchnia oraz łazienka. Wyposażenie: BMS, czujnik dymu, klimatyzacja, kontrola dostępu, szybkie łącze światłowodowe, okablowanie elektryczne, komputerowe i telefoniczne, podwieszane sufity, wykładzina. Cena Najmu: Około 9 500 zł miesięcznie + opłaty eksploatacyjne.Dodatkowe Informacje: Możliwość wynajęcia miejsc postojowych zarówno w garażu podziemnym, jak i na zewnątrz.W pobliżu liczne połączenia komunikacji miejskiej, rozbudowana sieć dróg oraz stacja kolejowa. Bliskość Bonarka City Center oraz Centrum Kongresowego ICE Kraków. Zapewniamy komfortową i funkcjonalną przestrzeń, idealną do prowadzenia biznesu oraz organizowania spotkań i konferencji.
Do wynajęcia lokal o powierzchni łącznej 157 m2, usytuowany na 1 piętrze Galerii Emma. Wejście oddzielną klatką schodową, winda z garażu lub parteru. Z uwagi na rozmieszczenie pomieszczeń wewnątrz idealny pod wszelkiego rodzaju Kancelarie lub Biura. W skład lokalu wchodzi duża sala typu open space, biuro główne, salka konferencyjna, socjal z mikrofalą oraz WC. Lokal gotowy do wejścia, po gruntownym odświeżeniu, wyposażony w żaluzje, rolety rzymskie. Zapraszamy!
Zapraszamy do wynajęcia wyjątkowego, gotowego biura w nowoczesnym kompleksie biurowym Budomat I, usytuowanym w sercu południowego Krakowa, w dynamicznej dzielnicy Podgórze Duchackie.Budynek z recepcją i całodobową ochroną.Biuro oferuje wysoki standard wyposażenia oraz doskonałą lokalizację dla Twojej firmy.Powierzchnia: 225 m2 Układ: Recepcja, 8 biur mieszczących od 2 do 8 biurek w każdym, duża sala konferencyjna na 10-15 osób, mała sala konferencyjna dla 2-3 osób, kuchnia oraz łazienka. Wyposażenie: BMS, czujnik dymu, klimatyzacja, kontrola dostępu, szybkie łącze światłowodowe, okablowanie elektryczne, komputerowe i telefoniczne, podwieszane sufity, wykładzina. Cena Najmu: Około 18 000 zł miesięcznie + opłaty eksploatacyjne.Dodatkowe Informacje: Możliwość wynajęcia miejsc postojowych zarówno w garażu podziemnym, jak i na zewnątrz.W pobliżu liczne połączenia komunikacji miejskiej, rozbudowana sieć dróg oraz stacja kolejowa. Bliskość Bonarka City Center oraz Centrum Kongresowego ICE Kraków. Zapewniamy komfortową i funkcjonalną przestrzeń, idealną do prowadzenia biznesu oraz organizowania spotkań i konferencji. Nie zwlekaj, skontaktuj się z nami już dziś!
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Przedstawiamy budynek komercyjny na Starym Mokotowie, blisko stacji metra Racławicka. Do wynajęcia cały obiekt! Doskonały na siedzibę firmy z branży mediowej, reklamowej, projektowej. Unikalny design każdej z dostępnych przestrzeni. Optymalnie zaprojektowane biura i pomieszczenia socjalno-rekreacyjne. Budynek ma 4 kondygnacje: Poziom "0": 229,72 mkw: wspólna kawiarnia, biura, 2 toalety. Poziom "1": 232,45 mkw: biura, kuchnia 2 toalety Poziom "2": 200 mkw: biura, kuchnia z jadalnią, duża sala konferencyjna, toaleta Poziom "-1": 229 mkw: biura/ pomieszczenia rekreacyjne, sala konferencyjna, toaleta, prysznic Specyfikacja techniczna: • Podnoszone podłogi • Uchylne okna • Ścianki działowe • Kontrola dostępu • CCTV • System alarmowy • BMS • Tryskacze • Wykładzina • Dostawca usług telekomunikacyjnych • Dostęp 24/7 • Centrala telefoniczna • Kable światłowodowe • Podwieszane sufity • UPS • Ochrona 24h • Czujniki dymu • Wentylacja • Okablowanie • Układ powierzchni • Klimatyzacja • Infrastruktura rowerowa Czynsz: 90 000 PLN Koszty administracji:: wliczone Media: płatne wg liczników
Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni łącznej około 341m2 - Lublin Zadębie Lokal znajduje się na 1 piętrze, Obecnie wydzielone 7 pomieszczeń biurowych, duża sala konferencyjna, duża poczekalnia, pomieszczenie socjalne oraz recepcja, dwie toalety, Możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni 169m2 lub 172m2, Ogrzewanie gazowe dla budynku, Duży parking przed budynkiem, Proponowany czynsz najmu 35zł netto / m2, Dodatkowo płatne opłaty za media, Polecamy i zapraszamy na naszą stronę internetową - Lubelskie Nieruchomości Drabik! Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Do wynajęcia biuro o powierzchni 202,46 mkw netto, 229,80 mkw brutto. Lokal typu loft, na dobudowanym piętrze przedwojennej kamienicy. Wysokie, jasne pomieszczenia o niepowtarzalnym charakterze! Niezwykłe miejsce do pracy dla kreatywnych umysłów. Okna na dwie strony świata, widok na przestrzał, drzwi do mniejszych pomieszczeń są szklane, co daje dużo światła i poczucia przestrzeni. Lokal sprawdzi się jako stylowe biuro, magazyn, showroom, laboratorium, biuro dla agencji marketingowej, studio artystyczne. Warto podpisać umowę już dziś! Takich powierzchni prawie nie ma na rynku, a na pewno nie w tej lokalizacji. Układ pomieszczeń: 1. Trzy gabinety 2. Narożna, duża sala konferencyjna 3. Kuchnia 4. Mała sala konferencyjna 5. Open space Koszty: Czynsz: 19,95 /1 mkw Opłata eksploatacyjna: 26,74 PLN/ 1 mkw + media na powierzchni najemcy Razem 26 179 PLN (kurs 1 = 4,37 PLN) Miejsca parkingowe: 160 / 1 miejsce
Powierzchnia biurowa w wysokim standardzie zlokalizowana na Gumieńcach. Duża ilość miejsc parkingowych b/z strefy płatnego parkowania. Specyfikacja: Powierzchnia 157m2, II piętro - niezależne, zamykane piętro dla Najemców - siedem pomieszczeń biurowych o różnym metrażu od 15m2 do 33m2 - sala konferencyjna - umeblowany aneks kuchenny - toalety - przestronny korytarz, ciąg komunikacyjny W czynszu zawarte są wszystkie media, światłowód. Obiekt jest chroniony, monitorowany. Jest możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Komunikacja miejska w pobliżu. Zapraszamy na prezentację. :oferta eksportowana z programu mediaRent:
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Przedstawiamy budynek komercyjny na Starym Mokotowie, blisko stacji metra Racławicka. Do wynajęcia cały obiekt! Doskonały na siedzibę firmy z branży mediowej, reklamowej, projektowej. Unikalny design każdej z dostępnych przestrzeni. Optymalnie zaprojektowane biura i pomieszczenia socjalno-rekreacyjne. Budynek ma 4 kondygnacje: Poziom "0": 229,72 mkw: wspólna kawiarnia, biura, 2 toalety. Poziom "1": 232,45 mkw: biura, kuchnia 2 toalety Poziom "2": 200 mkw: biura, kuchnia z jadalnią, duża sala konferencyjna, toaleta Poziom "-1": 229 mkw: biura/ pomieszczenia rekreacyjne, sala konferencyjna, toaleta, prysznic Specyfikacja techniczna: • Podnoszone podłogi • Uchylne okna • Ścianki działowe • Kontrola dostępu • CCTV • System alarmowy • BMS • Tryskacze • Wykładzina • Dostawca usług telekomunikacyjnych • Dostęp 24/7 • Centrala telefoniczna • Kable światłowodowe • Podwieszane sufity • UPS • Ochrona 24h • Czujniki dymu • Wentylacja • Okablowanie • Układ powierzchni • Klimatyzacja • Infrastruktura rowerowa Czynsz: 90 000 PLN Koszty administracji:: wliczone Media: płatne wg liczników Numer oferty: WIL727773
Mam do wynajęcia budynek biurowy o powierzchni ok 570m2. Budynek jest w całości klimatyzowany, posiada swój parking z zamykaną bramą oraz małą zamykaną wiatę. W budynku znajduje się duża kuchnia, 2 łazienki z dwoma toaletami w każdej oraz mała chłodnia. Na parterze jest 5 pomieszczeń biurowych, a na piętrze jest 9, w tym sala konferencyjna. Możliwość wynajęcia połowy powierzchni (jednego piętra). Cena wynajmu netto, wystawiam fakturę VAT, cena podlega negocjacji. Autostrada A4 - 7min (4,5km) Grupa Azoty - 4min (2,4km) Centrum miasta - 15 min (7,5km) Zapraszam do kontaktu pod numerem
Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni około 169m2 - Lublin Zadębie Lokal znajduje się na 1 piętrze, Obecnie wydzielone 3 pomieszczenia biurowe, duża sala konferencyjna oraz duża poczekalnia, Toalety w częściach wspólnych na tym samym piętrze, Dodatkowo możliwość wynajęcia biur na tym samym piętrze o powierzchni łącznej około 172m2, co daje łączną powierzchnię około 341m2, Ogrzewanie gazowe dla budynku, Duży parking przed budynkiem, Proponowany czynsz najmu 35zł netto / m2, Dodatkowo płatne opłaty za media, Polecamy i zapraszamy na naszą stronę internetową - Lubelskie Nieruchomości Drabik! Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Bezpośrednio. Do wynajęcia lokal użytkowy o powierzchni 283 m² przystosowany także do prowadzenia działalności medycznej. 2-gie piętro nowo wybudowanego budynku wolnostojącego w Radomiu (klasa A).Ulica Warszawska 87a przy Rondzie Warszawskim (Michałów). Budynek wyposażony w klimatyzację, wentylację, windę i przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Doskonale widoczny z ulicy.W pobliżu przystanek komunikacji miejskiej.Miejsca parkingowe przed budynkiem.Wydzielone biura / gabinety (6), duża sala konferencyjna / gimnastyczna, 4 łazienki i aneks kuchenny.Parter i 1 piętro zajęte.Cena najmu ( faktura VAT ) 45zł / m² netto + opłaty za media (energia elektryczna, woda).
Oferujemy do wynajęcia na godziny kameralne sale konferencyjne w samym centrum Warszawy - doskonała lokalizacja o krok od węzła komunikacyjnego z metrem Rondo ONZ i kilka kroków od Dworca Centralnego. W czasach epidemii promujemy bezpieczne spotkania - zalecamy mniej osób, zapewniamy środki do dezynfekcji. Mała sala spotkań - kameralna, widna sala polecana dla 2-3 osób na coaching, rekrutacje czy konwersacje. Cena wynajmu 25zł+VAT / godzinę (min. 2 godz.) Sala konferencyjna - klimatyzowana, bardzo widna sala o przytulnym ale neutralnym wystroju, mieszcząca standardowo do 10 osób, cena wynajmu 50zł+VAT / godzinę (min. 2 godz.). Na wyposażeniu duża tablica suchościeralna i ekran projekcyjny. Sala na zebranie zarządu, sala na mediacje, sala na rekrutacje, sala na kursy językowe. W cenie - nielimitowany serwis kawowy, internet wi-fi! Na życzenie możliwy internet "po kablu" - stabilne łącze doskonałe dla szkoleń on-line! Możliwość wynajmu sal w weekendy! (tylko cały dzień) Lokalizacja sal konferencyjnych w samym centrum Warszawy Centrum Biurowe Twarda 44 00-831 Warszawa ul. Twarda 44, wejście od ul. Siennej. Pełny zakres oferty na stronie biurco.pl
Wynajmę biuro w budynku przy ulicy Żelaznej 59, drugie piętro, pomieszczenie z oknami wychodzącymi na dziedziniec. Budynek posiada recepcję przy wejściu oraz wewnętrzną recepcję na piętrze, windy, garaż podziemny. W pomieszczeniu znajduje się duża szafa biurowa w zabudowie, 4 biurka; klimatyzacja. Do dyspozycji najemców jest sala konferencyjna (na godziny), pokój socjalny (z ekspresem do kawy, zmywarką i lodówką) oraz 3 toalety (jedna z prysznicem). W cenie najmu znajduje się czynsz do administracji, sprzątanie oraz media (Internet, woda, prąd). Istnieje możliwość wynajęcia miejsca parkingowego (około 500 zł netto). Cena za wynajem jest ceną netto.
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Polecamy do wynajęcia moduł biurowy znajdujący się w biurowcu klasy A w Śródmieściu w sąsiedztwie Dworca Centralnego i Złotych Tarasów. Lokal dostępny od lutego 2024. 172 mkw powierzchni dywanowej, 206 mkw netto, 218 powierzchni brutto wg normy BOMA. 3 gabinety duża sala konferencyjna open space z recepcją, kuchnia, sala spotkań. Moduł biurowy na 21 piętrze, z okien piękny widok. Standard budynku: -klimatyzacja -wykładzina -podnoszone podłogi -podwieszane sufity -okablowanie elektryczne -okablowanie telefoniczne -łącza światłowodowe -czujniki dymu i i ciepła -kontrola dostępu -ochrona -monitoring Biurowiec znajduje się w ścisłym centrum miasta z dostępem do głównych arterii komunikacyjnych. W pobliżu liczne linie tramwajowe i autobusowe, dworzec PKP, Metro Centrum. Liczne punkty handlowo-usługowe, restauracje, sklepy. Koszty: Stawka wyjściowa: 20 euro/m2 koszty eksploatacyjne: 33 zł/m2 parking podziemny: 180 euro/msc (wsp. 1/90)
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Polecamy do wynajęcia moduł biurowy znajdujący się w biurowcu klasy A w Śródmieściu w sąsiedztwie Dworca Centralnego i Złotych Tarasów. Lokal dostępny od lutego 2024. 172 mkw powierzchni dywanowej, 206 mkw netto, 218 powierzchni brutto wg normy BOMA. 3 gabinety duża sala konferencyjna open space z recepcją, kuchnia, sala spotkań. Moduł biurowy na 21 piętrze, z okien piękny widok. Standard budynku: -klimatyzacja -wykładzina -podnoszone podłogi -podwieszane sufity -okablowanie elektryczne -okablowanie telefoniczne -łącza światłowodowe -czujniki dymu i i ciepła -kontrola dostępu -ochrona -monitoring Biurowiec znajduje się w ścisłym centrum miasta z dostępem do głównych arterii komunikacyjnych. W pobliżu liczne linie tramwajowe i autobusowe, dworzec PKP, Metro Centrum. Liczne punkty handlowo-usługowe, restauracje, sklepy. Koszty: Stawka wyjściowa: 20 euro/m2 koszty eksploatacyjne: 33 zł/m2 parking podziemny: 180 euro/msc (wsp. 1/90)
Do wynajęcia lokal biurowy w kamienicy z przeznaczeniem biurowym w samym sercu Śródmieścia Południowego, na krzyżowaniu ulic Mokotowskiej i Koszykowej.Kamienica po rewitalizacji i modernizacji, z całodobową recepcją oraz windą. 5 kondygnacji naziemnych oraz wewnętrzne patio z miejscami parkingowymi. Lokal biurowy znajduje się na 4 piętrze, układ gabinetowy. Standard lokalu:światłowód, otwierane okna, wysokie sufity, sufity podwieszane, wykładzina na podłodze, kontrola dostępu, klimatyzacja, pełne okablowanieUkład lokalu:hol, duża sala konferencyjna, pokoje biurowe, pomieszczenie open space, aneks kuchenny, toalety.Możliwość zmiany układu pomieszczeń przez wynajmującego oraz dostosowania lokalu do potrzeb najemcy. Warunki najmu:18,50 EUR/m2Opłata eksploatacyjna: 31 PLN/m2, dodatkowo energia elektrycznaDodatkowe opłaty: internet, energia el.Okres najmu: 5 latZapraszamy do kontaktu. Oferta bezpośrednio od właściciela.Pumm Sp. z o.o.
Do wynajęcia lokal biurowy 103m2, piętro1/1, w budynku z 2018 r., Ursus, Czechowice.Lokal częściowo umeblowany, doskonały na biuro, siedzibę firmy, punkt usługowy.Cena: 4000zł netto + media wg zużycia. Wymagana kaucja.Wygodna lokalizacja, sąsiedztwo Al. Jerozolimskich, 4 min. pieszo do najbliższego przystanku autobusowego, sprawny dojazd do innych dzielnic. W okolicy sklepy i punkty usługowe.Lokal to:* duża sala konferencyjna (którą można podzielić na mniejsze pomieszczenia);* 3 gabinety;* łazienka: WC z dwiema kabinami;* pomieszczenie socjalne;* przedpokój.Do dyspozycji Najemcy 5 miejsc postojowych przy budynku, w cenie najmu.Okna w lokalu od południa, zajmują całe ściany, przez co lokal jest bardzo dobrze doświetlony. Zainstalowana klimatyzacja z własnym sterowaniem, ogrzewanie gazowe, szybki internet (dwa łącza światłowodowe), alarm i ochrona. Budynek widoczny z Al. Jerozolimskich, jest duża podświetlana reklama. Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Do wynajęcia lokal użytkowy 103m2, piętro1/1, w budynku z 2018 r., Ursus, Czechowice.Lokal częściowo umeblowany, doskonały na biuro, siedzibę firmy, punkt usługowy.Cena: 4000zł netto + media wg zużycia. Wymagana kaucja.Wygodna lokalizacja, sąsiedztwo Al. Jerozolimskich, 4 min. pieszo do najbliższego przystanku autobusowego, sprawny dojazd do innych dzielnic. W okolicy sklepy i punkty usługowe.Lokal to:* duża sala konferencyjna (którą można podzielić na mniejsze pomieszczenia);* 3 gabinety;* łazienka: WC z dwiema kabinami;* pomieszczenie socjalne;* przedpokój.Do dyspozycji Najemcy 5 miejsc postojowych przy budynku, w cenie najmu.Okna w lokalu od południa, zajmują całe ściany, przez co lokal jest bardzo dobrze doświetlony. Zainstalowana klimatyzacja z własnym sterowaniem, ogrzewanie gazowe, szybki internet (dwa łącza światłowodowe), alarm i ochrona. Budynek widoczny z Al. Jerozolimskich, jest duża podświetlana reklama. Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Do wynajęcia lokal użytkowy 103m2, piętro1/1, w budynku z 2018 r., Ursus, Czechowice.Lokal częściowo umeblowany, doskonały na biuro, siedzibę firmy, punkt usługowy.Cena: 4990zł netto + media wg zużycia. Wymagana kaucja.Wygodna lokalizacja, sąsiedztwo Al. Jerozolimskich, 4 min. pieszo do najbliższego przystanku autobusowego, sprawny dojazd do innych dzielnic. W okolicy sklepy i punkty usługowe.Lokal to:* duża sala konferencyjna (którą można podzielić na mniejsze pomieszczenia);* 3 gabinety;* łazienka: WC z dwiema kabinami;* pomieszczenie socjalne;* przedpokój.Do dyspozycji Najemcy 5 miejsc postojowych przy budynku, w cenie najmu.Okna w lokalu od południa, zajmują całe ściany, przez co lokal jest bardzo dobrze doświetlony. Zainstalowana klimatyzacja z własnym sterowaniem, ogrzewanie gazowe, szybki internet (dwa łącza światłowodowe), alarm i ochrona. Budynek widoczny z Al. Jerozolimskich, jest duża podświetlana reklama. Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl
Do wynajęcia lokale biurowe zlokalizowane w Głogów Małopolskim. Lokal znajduje się na parterze wolnostojącego budynku biurowego - jednopiętrowego. Oferta numer 1574/LK. Układ pomieszczeń: - 4 oddzielne pokoje biurowe, - duża sala konferencyjna, - zaplecze socjalne, - WC męski, WC damski. Możliwość wynajęcia mniejszych powierzchni w zależności od potrzeb. Standard: bardzo dobry, budynek z 2010 r. Podłoga – wykładzina w pokojach i płytki na korytarzach i WC, okna PCV, oświetlenie rastrowe. Media: wszystkie, ogrzewanie olejowe. Instalacja telefoniczna, komputerowa, alarmowa, klimatyzacja. Teren ogrodzony, z parkingiem i placem manewrowym. Masz pytania odnośnie oferty? Zadzwoń chętnie odpowiem. IAN GROUP – Damian Palczak - 178 - pokaż numer telefonu - , 698 - pokaż numer telefonu - . Cena: 27 zł/m2 netto (faktura VAT) + media. Tel. 178 - pokaż numer telefonu - , 698 - pokaż numer telefonu - . Ogłoszenie niniejsze nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Pełną ofertę naszego biura znajdą Państwo na www.iangroup.net.
Do wynajęcia lokal biurowy , położony w budynku w otulinie lasu w budynku na parterze. Lokal 240m2 złożony jest z dużego korytarza , wydzielonych biur (6 pomieszczeń ) , łazienki i kuchni. Biura występują jako samodzielne pomieszczenia, jedno z pomieszczeń ostatnie zdjęcie to duża przestrzeń która może służyć np. jako sala konferencyjna . Pomieszczenia jasne z oknami. Lokal jest usytułowany na parterze z drzwiami na klatkę schodową. Nadaje się na szkołę językową, biuro rachunkowe, projektowe, gabinety lekarskie, rehabilitacyjne lub inne działalności. Parking na terenie firmy za dodatkową opłatą 100zł netto /za miejsce. Najemca dodatkowo do czynszu najmu zobowiązany jest wnosić opłatę eksploatacyjną w wysokości 16zł netto /m2 Opłata eksploatacyjna zawiera: woda, ścieki, wywóz śmieci komunalnych, monitoring, oświetlenie dróg i chodników wewnętrznych, ochrona terenu, utrzymanie stanu technicznego przeglądy itp. + dodatkowo energia elektryczna z odczytu liczników. ul. Czernichowska, Poznań Stare Miasto Do wynajęcia biuro o powierzchni 240 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Poznań Stare Miasto, Czernichowska Poland - lokalizacja przybliżona
Do wynajęcia lokale biurowe zlokalizowane w Głogów Małopolskim. Oferta numer 1574/LK. Dostępne powierzchnie do wynajęcia: Parter: 293m2. I piętro: 294m2 Układ pomieszczeń: Parter: 5 oddzielnych pokoi biurowych, duża sala konferencyjna, zaplecze socjalne, WC męski, WC damski. I piętro: 8 oddzielnych pokoi biurowych, zaplecze socjalne, WC męski, WC damski. Możliwość wynajęcia poszczególnych pięter osobno – lub mniejszych powierzchni w zależności od potrzeb. Standard: bardzo dobry, budynek z 2010 r. Podłoga – wykładzina w pokojach i płytki na korytarzach i WC, okna PCV, oświetlenie rastrowe. Media: wszystkie, ogrzewanie olejowe. Instalacja telefoniczna, komputerowa, alarmowa, klimatyzacja. Teren ogrodzony, z parkingiem i placem manewrowym. Masz pytania odnośnie oferty? Zadzwoń chętnie odpowiem. IAN GROUP – Damian Palczak - 178 - pokaż numer telefonu - , 698 - pokaż numer telefonu - . Cena: 20 zł/m2 netto (faktura VAT) + media. Tel. 178 - pokaż numer telefonu - , 698 - pokaż numer telefonu - . Ogłoszenie niniejsze nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Pełną ofertę naszego biura znajdą Państwo na www.iangroup.net. Nasze biuro należy do Rzeszowskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami.
Nowoczesne pomieszczenia biurowe w pełni umeblowane do wynajęcia. Powierzchnia użytkowa 89,61m2 składająca się z 4 pomieszczeń biurowych, przejściowych oraz każde z niezależnym wejściem. Możliwość wynajęcia dodatkowych pokoi zlokalizowanych w jednym korytarzu. Wysoki standard, rolety przeciwsłoneczne , klimatyzacja, wykładzina dywanowa wysokiej jakości, duża ilość lamp sufitowych. Na korytarzu znajduje się zaplecze socjalne, w pełni wyposażona kuchnia, sala konferencyjna do użytkowania przez Najemców (wspólne części). W cenie najmu: umeblowanie, klimatyzacja, internet. Dostęp do pomieszczeń zapewnia przestronna klatka schodowa oraz winda. Pomieszczenia usytuowane są na II piętrze . Obiekt znajduje się bezpośrednio przy jednej z głównych arterii miasta o bardzo dużej przepustowości. Lokalizacja zapewnia doskonałą komunikację z innymi dzielnicami miasta, w okolicy są przystanki komunikacji miejskiej. Ofertę opracowano na podstawie wypowiedzi lub dokumentacji przedstawionej przez właściciela. Jednocześnie nie bierzemy odpowiedzialności za ich prawidłowość, kompletność i aktualność. Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie jest wiążąca.
Do wynajęcia lokal biurowy , położony w budynku w otulinie lasu w budynku na parterze. Lokal 240m2 złożony jest z dużego korytarza , wydzielonych biur (6 pomieszczeń ) , łazienki i kuchni. Biura występują jako samodzielne pomieszczenia, jedno z pomieszczeń ostatnie zdjęcie to duża przestrzeń która może służyć np. jako sala konferencyjna . Pomieszczenia jasne z oknami. Lokal jest usytułowany na parterze z drzwiami na klatkę schodową. Nadaje się na szkołę językową, biuro rachunkowe, projektowe, gabinety lekarskie, rehabilitacyjne lub inne działalności. Parking na terenie firmy za dodatkową opłatą 100zł netto /za miejsce. Najemca dodatkowo do czynszu najmu zobowiązany jest wnosić opłatę eksploatacyjną w wysokości 16zł netto /m2 Opłata eksploatacyjna zawiera: woda, ścieki, wywóz śmieci komunalnych, monitoring, oświetlenie dróg i chodników wewnętrznych, ochrona terenu, utrzymanie stanu technicznego przeglądy itp. + dodatkowo energia elektryczna z odczytu liczników.ID: (użyj formularza kontaktowego)Wyświetlenia: 145
Biura lub powierzchnie usługowe do wynajęcia w centrum miasta. Powierzchnia całkowita 290m2 . Powierzchnie przedzielone ściankami działowymi, doskonale doświetlone światłem naturalnym , duża ilość lamp sufitowych, wysokiej jakości wykładzina dywanowa. W lokalu znajduje się duży hol, miejsce na recepcję, około 9 osobnych pomieszczeń biurowych ( jest możliwość modyfikacji ścianek działowych), sala konferencyjna, serwerownia, aneks kuchenny x 2 w pełni umeblowany i wyposażony, pomieszczenia na archiwum, gospodarcze , toalety. Lokal w bardzo wysokim standardzie usytuowany na I piętrze, dostępność windy osobowej i towarowej. Własny parking dla najemców. Preferowana działalność biurowa lub usługowa np. na gabinety lekarskie. Zapraszamy na prezentację. Ofertę opracowano na podstawie wypowiedzi lub dokumentacji przedstawionej przez właściciela. Jednocześnie nie bierzemy odpowiedzialności za ich prawidłowość, kompletność i aktualność. Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie jest wiążąca. :oferta eksportowana z programu mediaRent:
Nowoczesne pomieszczenia biurowe w pełni umeblowane do wynajęcia. Powierzchnia użytkowa 89,61m2 składająca się z 4 pomieszczeń biurowych, przejściowych oraz każde z niezależnym wejściem. Wysoki standard, rolety przeciwsłoneczne , klimatyzacja, wykładzina dywanowa wysokiej jakości, duża ilość lamp sufitowych. Na korytarzu znajduje się zaplecze socjalne, w pełni wyposażona kuchnia, sala konferencyjna do użytkowania przez Najemców (wspólne części). W cenie najmu: umeblowanie, klimatyzacja, internet. Dostęp do pomieszczeń zapewnia przestronna klatka schodowa oraz winda. Pomieszczenia usytuowane są na II piętrze . Obiekt znajduje się bezpośrednio przy jednej z głównych arterii miasta o bardzo dużej przepustowości. Lokalizacja zapewnia doskonałą komunikację z innymi dzielnicami miasta, w okolicy są przystanki komunikacji miejskiej. Ofertę opracowano na podstawie wypowiedzi lub dokumentacji przedstawionej przez właściciela. Jednocześnie nie bierzemy odpowiedzialności za ich prawidłowość, kompletność i aktualność. Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie jest wiążąca.
Eleganckie pomieszczenia biurowe w pełni umeblowane do wynajęcia. Powierzchnia użytkowa 89,61m2 składająca się z 4 pomieszczeń biurowych, przejściowych oraz każde z niezależnym wejściem. Wysoki standard, rolety przeciwsłoneczne , klimatyzacja, wykładzina dywanowa wysokiej jakości, duża ilość lamp sufitowych. Na korytarzu znajduje się zaplecze socjalne, w pełni wyposażona kuchnia, sala konferencyjna do użytkowania przez Najemców (wspólne części). W cenie najmu: umeblowanie, klimatyzacja, internet. Dostęp do pomieszczeń zapewnia przestronna klatka schodowa oraz winda. Pomieszczenia usytuowane są na II piętrze . Obiekt znajduje się bezpośrednio przy jednej z głównych arterii miasta o bardzo dużej przepustowości. Lokalizacja zapewnia doskonałą komunikację z innymi dzielnicami miasta, w okolicy są przystanki komunikacji miejskiej. Ofertę opracowano na podstawie wypowiedzi lub dokumentacji przedstawionej przez właściciela. Jednocześnie nie bierzemy odpowiedzialności za ich prawidłowość, kompletność i aktualność. Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego i nie jest wiążąca.
Mam przyjemność zaprezentować Państwu biuro do wynajęcia w ustronnej, cichej okolicy na warszawskiej Białołęce. W odległości 350 m od biura znajduje się przystanek autobusowy, 250 m sklep spożywczy. W skład powierzchni biurowej wchodzą: - 4 gabinety o powierzchnii ( 10, 9 m2, 12,4 m2, 9,8 m2 oraz 9,0 m2 ) - kuchnia ( 3,1 m2 ) - dwie oddzielne łazienki - przestrzeń chilloutu - przestronny korytarz - serwerownia - sala konferencyjna ( 22,2 m2) Biuro znajduje się na 1 piętrze dwupoziomowego budynku, może pełnić rolę zarówno przestrzeni biurowej, czy też stanowić siedzibę firmy. Niewątpliwym atutem biura jest duża ilość miejsc postojowych znajdujących się przed ogrodzonym oraz strzeżonym budynkiem. Z okien rozpościera się przepiękny widok na las. Jest to cicha oraz spokojna okolica. Opłaty eksploatacyjne to około 1000,00 zł netto (prąd, gaz, woda, śmieci, szambo, ochrona) Dostępność pomieszczeń od 14-12-2023r Obecny najemca zajmuje dwa oddzielne pokoje. Zapraszam do kontaktu Dominia Brysk (użyj formularza kontaktowego)
Do wynajęcia lokal o pow 165 m2, od lat wykorzystywany na cele biurowe, położony na VI piętrze. Podział powierzchni: duża recepcja, 4 pokoje biurowe, sala konferencyjna, archiwum, taras, kuchnia i 2 toalety. Dobry standard wykończenia wnętrz. Meble kuchenne w zabudowie, szafy wnękowe w archiwum, umeblowana sala konferencyjna (pozostałe meble widoczne na zdjeciach należą do poprzedniego najemcy). Sieć teleinformatyczna. Ochrona i monitoring. Klimatyzacja.Koszty eksploatacyjne - ok. 2200 PLN/m-cMożliwość wynajęcia miejsca postojowego w garażu podziemnym – w cenie 500 zł + VATZapraszamy na prezentację powierzchni!Budynek:Budynek apartamentowy położony na Powiślu.PodstawowePowierzchnia : 165,00 m2Czynsz netto : 9 000 PLNPiętro : 6VAT : 23%Warunki handloweKoszty eksploatacyjne m2 : 13,50 PLNPodstawoweStan lokalu : Bardzo dobryPomieszczeń : 7StandardKlimatyzacja : TakWentylacja wymuszona : NieOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : NiePodnoszone podłogi : NieŚwiatłowód : NieOkablowanie elektryczne : TakBezpieczeństwoKontrola dostępu : NieAlarm : NieMedia i wyposażenieOgrzewanie : CO miejskie, Ciepła woda : Wodociąg miejski, Gaz : TakLiczba osobnych toalet : 2Miejsca parkingoweGaraż : 1BudynekRodzaj budynku : Mieszkalno-biurowyRok : 2001Winda : TakPięter : 7Bezpieczeństwo budynkuMonitoring : TakOchrona : TakRecepcja : NieDomofon : NieCzynsz zawiera:Czynsz administracyjny : NieWoda : NieOgrzewanie : NiePrąd : NieNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.
Oferuję do wynajęcia budynek biurowy 180 mkw, dwa pietra, oddany do użytkowania w 2010 r, parking z działką 420 mkw, parking dla rowerów, monitoring z detekcją ruchu ,system antynapadowy, ogrodzony, oświetlony brama sterowana pilotem, w pełni wyposażony meblowo-sekretariat, gabinet, sofa, toaleta, salka konferencyjna -parter, duża klatka schodowa, piętro duża sala do pracy- 8 biurek, druga sala do pracy 3 biurka, toaleta, kuchnia, dwa balkony, poddasze -może być używane jako np. archiwum. Wyposażenie w sprzęty biurowe- m.in. ksero, rzutnik z tablicą, dwa sejfy, sieć wewnętrzna .Ogrzewanie gazowe, sieć wod-kan, etc., klimatyzacja. Instalacja fotowoltaiczna 20 Kw, ogrzewanie pompa ciepła i gaz , co gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Na biurowcu zainstalowana zostanie szybka ładowarka samochodów elektrycznych ( 22 Kw) , co gwarantuje szybkość i komfort ładowania pojazdów służbowych. Wcześniej w biurowcu przez 6 lat funkcjonowała kancelaria adwokacka i firma konsultingowa. Biurowiec idealnie wręcz nadaje się na działalność średniej wielkości kancelarii komorniczej- rewir -właściwość Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi -dzielnice Polesie, Bałuty i Śródmieście spełniając daleko idące wymogi bezpieczeństwa jak kontrolowany wjazd przez bramę wjazdową , monitoring wizyjny z 24 godzinnym podglądem firmy ochroniarskiej , system antynapadowy, wyposażenie w sejfy do serwerów etc., nadto kancelarii prawnej, biura syndyka-doradcy restrukturyzacyjnego , ale także jako szkoła językowa, biuro rachunkowe etc. Niezwykle istotną kwestią jest pełne wyposażenie (co nie wymaga dodatkowych inwestycji np. w meble, sejfy czy też inne sprzęty) oraz własny parking wewnętrzny - 8 -10 aut osobowych.
MDP Partners prezentuje: do wynajęcia powierzchnia biurowa ok 130 mkw na pierwszym piętrze budynku biurowego. Lokal jest wykończony i gotowy do wynajmu przez właściciela. W lokalu znajduje się: - duża powierzchnia wspólna do pracy, tzw. open space wraz z wyjściem na taras okalający budynek z dwóch stron, - małe pomieszczenie biurowe, zamykane, - zaplecze dla pracowników: oddzielna kuchnia oraz toaleta, - sala konferencyjna wraz z wyjściem na oddzielny taras (od frontu budynku), - mały, zamykany gabinet. Lokal posiada jedną ścianę w pełni przeszkloną wraz z dużym tarasem, co jest niewątpliwym atutem ponieważ miejsce do pracy jest bardzo dobrze oświetlone. Warunki wynajmu: - czynsz najmu 7.000 zł/ miesięcznie, - istnieje możliwość wynajmu na podstawie faktury VAT - wtedy 7.000 zł netto miesięcznie, - okres najmu: co najmniej 1 rok, - dodatkowo płatne media według zużycia (energia elektryczna, zużycie wody/odprowadzenie ścieków), - ogrzewanie: eko pompa ciepła - koszt ogrzewania według zużycia energii elektrycznej, - ryczałt na media: 500 zł miesięcznie.
Do wynajęcia lokal biurowy składający się z 11 pomieszczeń o łącznej powierzchni 209,7 m2. Zadbany budynek w samym centrum miasta, idealne połączenie z komunikacją miejską. W budynku znajduje się ochrona, każdy korytarz na piętrze zamykany. Reklama firmy na fasadzie budynku plus tabliczka z nazwą firmy na korytarzu. W każdym korytarzu znajdują się toalety i pomieszczenie socjalne. Lokal idealny dla firmy potrzebującej wielu stanowisk pracy zamkniętych w prywatnym skrzydle budynku. Jedno z pomieszczeń to duża i przestronna sala konferencyjna. Serdecznie zapraszam do kontaktu i oglądania. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo HOME PARK - gwarancja pewności transakcji, licencjonowani pośrednicy i zarządcy nieruchomości. Naszym klientom zapewniamy pomoc w zakresie: doradztwa kredytowego, ubezpieczeń nieruchomości, nadzorów budowlanych, doradztwa prawnego, remontów, przeprowadzek. Gwarantujemy konkurencyjne i preferencyjne warunki u naszych partnerów. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny.
Na wynajem lokal użytkowy o powierzchni 80 m2 o przeznaczeniu biurowo-usługowo-handlowym, częściowo umeblowany. W skład lokalu wchodzi: - duża sala konferencyjna o pow. 32 m2 (ekran, miejsce na projektor) - 2 gabinety o pow. 10 i 11 m2 - przestrzeń na pomieszczenie socjalne - przedpokój - magazyn o pow. 6 m2 - łazienka z podwójnym WC o pow. 7m2 Dodatkowo możliwość wynajęcia lokalu bezpośrednio sąsiadującego z tym lokalem 108 m2. Kaucja- jednomiesięczny czynsz najmu. Koszt najmu - 40 zł/netto. Pomieszczenie wyposażone w klimatyzację. Biura oraz klatka schodowa odmalowana. Wejście do budynku zabezpieczone roletami antywłamaniowymi, monitoring. MEDIA: prąd (podliczniki), woda, centralne ogrzewanie płatne wg zużycia na m2, w czynsz najmu wliczone sprzątanie części wspólnych, wywóz odpadów oraz woda. LOKALIZACJA: Bronowice, sklepy, stacja paliw, supermarket. Ofertę przygotował i prezentuje: Patrycja Czarnik tel. (użyj formularza kontaktowego) Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy.
Oferujemy do wynajęcia nieruchomość zabudowaną budynkiem biurowo - magazynowym o powierzchni użytkowej 372m2 oraz 3 garażami zlokalizowaną w Białymstoku na osiedlu Starosielce. Budynek wolnostojący, murowany, dwukondygnacyjny w bardzo dobrym stanie technicznym / po remoncie w 2022 roku/. Na parterze budynku znajdują się pomieszczenia magazynowe, natomiast piętro to powierzchnia biurowa. Rozkład pomieszczeń: parter - magazyn ok. 170 m2- kotłownia, wc, pomieszczenie gospodarcze, piętro - ok. 200m2 - pokoje biurowe, sala konferencyjna, archiwum, pomieszczenie socjalne, wc, hol Budynek położony na działce o powierzchni 3621m2 w kształcie prostokąta o wymiarach 44m x 84m. Teren płaski, ogrodzony, utwardzone podjazdy. Duży plac manewrowy oraz parking dla pracowników i klientów to duży atut tej oferty. Uzbrojenie prąd, woda, gaz, kanalizacja. Ogrzewanie - gazowe i pompa ciepła Klimatyzacja w pomieszczeniach biurowych. Dojazd do nieruchomości asfaltem. Duża powierzchnia działki daje możliwość zlokalizowania dodatkowych obiektów, np. namiotów magazynowych. /wynajem całej powierzchni działki za dodatkową opłatą/. Istnieje możliwość wynajęcia części nieruchomości, np. tylko części biurowej lub magazynowej. Koszt najmu: - czynsz najmu 11.000 zł netto - koszty eksploatacyjne / prąd, woda, kanalizacja, gaz, internet/ Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i na prezentację nieruchomości. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Oferujemy do wynajęcia nieruchomość zabudowaną budynkiem biurowo - magazynowym o powierzchni użytkowej 372m2 oraz 3 garażami zlokalizowaną w Białymstoku na osiedlu Starosielce. Budynek wolnostojący, murowany, dwukondygnacyjny w bardzo dobrym stanie technicznym / po remoncie w 2022 roku/. Na parterze budynku znajdują się pomieszczenia magazynowe, natomiast piętro to powierzchnia biurowa. Rozkład pomieszczeń: parter - magazyn ok. 170 m2- kotłownia, wc, pomieszczenie gospodarcze, piętro - ok. 200m2 - pokoje biurowe, sala konferencyjna, archiwum, pomieszczenie socjalne, wc, hol Budynek położony na działce o powierzchni 3621m2 w kształcie prostokąta o wymiarach 44m x 84m. Teren płaski, ogrodzony, utwardzone podjazdy. Duży plac manewrowy oraz parking dla pracowników i klientów to duży atut tej oferty. Uzbrojenie prąd, woda, gaz, kanalizacja. Ogrzewanie - gazowe i pompa ciepła Klimatyzacja w pomieszczeniach biurowych. Dojazd do nieruchomości asfaltem. Duża powierzchnia działki daje możliwość zlokalizowania dodatkowych obiektów, np. namiotów magazynowych. /wynajem całej powierzchni działki za dodatkową opłatą/. Istnieje możliwość wynajęcia części nieruchomości, np. tylko części biurowej lub magazynowej. Koszt najmu: - czynsz najmu 11.000 zł netto - koszty eksploatacyjne / prąd, woda, kanalizacja, gaz, internet/ Zapraszamy do zapoznania się z ofertą i na prezentację nieruchomości. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Do wynajęcia nowoczesne biuro o wysokim standardzie. W obiekcie znajduje się część magazynowa, do której dostęp jest zarówno od biura z wewnątrz jak i przez bramę wjazdową z zewnątrz budynku. Jest to świetnie rozwiązanie dla firm, które mogą połączyć funkcje administracyjno-handlową z własnym serwisem/magazynem. Budynek o pow. całkowitej ok. 315 m2. Powierzchnia magazynowa wynosi ok. 70 m2, natomiast biurowa 245 m2. W skład lokalu wchodzi 14 pomieszczeń biurowych, sala konferencyjna, pomieszczenie socjalne oraz łazienka. Ponadto jeden duży magazyn z bramą z zewnątrz oraz drugi mniejszy magazyn o bardzo dużej wysokości. Możliwość wynajęcia części lokalu (np. 215 m2 lub ok. 100 m2). Nasz obiekt to nie tylko sam budynek, ale również prywatny teren, który zapewnia gwarantowany dostęp do miejsc parkingowych dla swoich pracowników oraz klientów, ponadto umożliwia bezpieczne parkowanie w nocy własnej floty pojazdów, dzięki ogrodzonemu terenowi, który ma ograniczony dostęp dla osób trzecich, za pomocą elektrycznej bramy na piloty, co jest rzadkością przy większości ofert biur do wynajęcia. Do obiektu przynależy ok. 1000 m2 placu i parkingu z czego duża cześć jest pod wiatami, co pozwala na bezpieczne przechowywanie samochodów, maszyn lub innych materiałów. Ponadto istnieje możliwość wynajęcia dużo większej części placu wg. potrzeb Najemcy. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
Lokalizacja: Mateczny Office / Zamoyskiego 81. Powierzchnia: 30m² Mateczny Office to nowoczesny, usytuowany w doskonałej lokalizacji budynek biurowy. Łącznie oferuje 3400M2 powierzchni. Posiada przeszklone lokale na 4 kondygnacjach. Dzięki wysokim oknom do środka wpada duża ilość światła dziennego, zapewniając lepszy komfort pracy. Wokół budynku zaaranżowana została zieleń z dodatkami małej architektury. Budynek usytuowany jest w bardzo dobrej lokalizacji, bezproblemowy dojazd komunikacją miejską jest dostępny niemalże z każdej części Krakowa. Zapraszamy do wynajęcia przestronnego, nowoczesnego biura o powierzchni 30 m², idealnego dla dynamicznie rozwijających się firm rachunkowych, architektonicznych, IT i innych branż. Lokal dostępny od 1/2 kwartału 2024 pomieści 8 osób. Do dyspozycji wynajmujących jest w pełni wyposażona kuchnia, oddzielne toalety dla kobiet i mężczyzn, szatnia oraz sala konferencyjna. Rozumiemy, jak ważne jest dostosowanie przestrzeni do indywidualnych potrzeb firmy. Możesz spersonalizować powierzchnię: umeblować według własnego uznania i umieścić swoje logo. Jesteśmy otwarci na propozycje i elastyczni w negocjacjach. Ostateczne warunki wynajmu zostaną ustalone wspólnie, aby zadowolić obie strony! Zapraszamy do kontaktu.
Lokal biurowo-usługowy 635m2, Prądnik Biały, Górka Narodowa. Powierzchnia biurowa znajduje się na 1 piętrze z windą w budynku biurowo-usługowym. Składa się z 2 stref open space 100m i 200m mieszczących do 120 stanowisk komputerowych do dowolnego podziału. Dodatkowo na metraż składają się trzy sale spotkań ( gabinety) i sala konferencyjna. W części wspólnej nowoczesne toalety i duża kuchnia. Atuty: * Wysoki sufit * 15 miejsc parkingowych w cenie czynszu * Dowolna adaptacja bez zmian konstrukcyjnych * Niska opłata eksploatacyjna 9 zł m2 * Niskie opłaty za ogrzewanie w sezonie grzewczym 5zł m2 * Możliwość podziału na dwie mniejsze powierzchnie * Możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni 180m na drugim piętrze => Idealne na, biuro, kancelarie, usługi, call-center, sale zabaw, sklep internetowy. Lokalizacja: Prądnik Biały, Górka Narodowa, okolice alei 29 listopada Cena: 33 000 zł netto + prąd wg zużycia Opłata eksploatacyjna : 5715 zł ( 9 zł - m2 ) Masz więcej pytań? Chcesz obejrzeć? Zadzwoń! Kontakt: Piotr Górak tel: Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Wysoki standard z widokiem na Ogród Saski Dostępny od 1 stycznia 2024 roku. Do wynajęcia funkcjonalny lokal użytkowy w wysokim standardzie, przeznaczony pod działalność biurową, handlową lub usługową w Lublinie w dzielnicy Wieniawa (ul. Leszczyńskiego/Długosza). Lokal położony na parterze w siedmiopiętrowym budynku apartamentowo-handlowym z 2015 roku. Na powierzchni 73 m2 znajdują się: strefa biurowa, sala konferencyjna, box office, łazienka, pomieszczenie gospodarcze (socjalne). Wysokość lokalu: ok. 3m. Okna wychodzące na: zachód. Widok na: Ogród Saski, parking, inne budynki, drzewa. Duża ilość przeszkleń od strony ruchliwej ulicy umożliwia przyklejenie czytelnej i dobrze widocznej reklamy. Wyposażenie oferowane w cenie: do uzgodnienia. Dostępne media: prąd, woda, ogrzewanie (miejskie). Lokal posiada: klimatyzację, monitoring, alarm światłowód. Komunikacja: w pobliżu przystanki linii autobusowych nr . Parking: możliwość wynajęcia 2 miejsc parkingowych naziemnych (na wyłączność) przed lokalem w cenie 200 PLN netto miesięcznie za jedno. Koszt najmu: 65 PLN netto/m2 (+ VAT 23%) + czynsz administracyjny 770 PLN brutto + opłaty licznikowe wg zużycia (prąd, woda). Wysokość kaucji zabezpieczającej: jednomiesięczny czynsz. Numer oferty w biurze nieruchomości: 2214/4158/OLW - ZADZWOŃ JUŻ DZIŚ I UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ - - WYNAJMUJ BEZPIECZNIE Z EXPRESS HOUSE - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Do wynajęcia nowoczesne biuro o wysokim standardzie. W obiekcie znajduje się część magazynowa, do której dostęp jest zarówno od biura z wewnątrz jak i przez bramę wjazdową z zewnątrz budynku. Jest to świetnie rozwiązanie dla firm, które mogą połączyć funkcje administracyjno-handlową z własnym serwisem/magazynem. Budynek o pow. całkowitej ok. 315 m2. Powierzchnia magazynowa wynosi ok. 70 m2, natomiast biurowa 245 m2. W skład lokalu wchodzi 14 pomieszczeń biurowych, sala konferencyjna, pomieszczenie socjalne oraz łazienka. Ponadto jeden duży magazyn z bramą z zewnątrz oraz drugi mniejszy magazyn o bardzo dużej wysokości. Możliwość wynajęcia części lokalu (np. 215 m2 lub 100 m2). Nasz obiekt to nie tylko sam budynek, ale również prywatny teren, który zapewnia gwarantowany dostęp do miejsc parkingowych dla swoich pracowników oraz klientów, ponadto umożliwia bezpieczne parkowanie w nocy własnej floty pojazdów, dzięki ogrodzonemu terenowi, który ma ograniczony dostęp dla osób trzecich, za pomocą elektrycznej bramy na piloty, co jest rzadkością przy większości ofert biur do wynajęcia. Do obiektu przynależy ok. 1000 m2 placu i parkingu z czego duża cześć jest pod wiatami, co pozwala na bezpieczne przechowywanie samochodów, maszyn lub innych materiałów. Ponadto istnieje możliwość wynajęcia dużo większej części placu wg. potrzeb Najemcy. Opłata za wynajem całości wynosi 4799 zł netto miesięcznie przez pierwsze 3 miesiące w ramach oferty promocyjnej. (cena standardowa 9900 zł netto) Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
Oferuję do wynajęcia budynek biurowy 180 mkw, dwa pietra, oddany do użytkowania w 2010 r, parking z działką 420 mkw, parking dla rowerów, monitoring z detekcją ruchu ,system antynapadowy, ogrodzony, oświetlony brama sterowana pilotem, w pełni wyposażony meblowo-sekretariat, gabinet, sofa, toaleta, salka konferencyjna -parter, duża klatka schodowa, piętro duża sala do pracy- 8 biurek, druga sala do pracy 3 biurka, toaleta, kuchnia, dwa balkony, poddasze -może być używane jako np. archiwum. Wyposażenie w sprzęty biurowe- m.in. ksero, rzutnik z tablicą, dwa sejfy, sieć wewnętrzna .Ogrzewanie gazowe, sieć wod-kan, etc., klimatyzacja. Instalacja fotowoltaiczna 20 Kw, ogrzewanie pompa ciepła i gaz , co gwarantuje niskie koszty eksploatacji. Na biurowcu zainstalowana zostanie szybka ładowarka samochodów elektrycznych ( 22 Kw) , co zapewnia szybkość i komfort ładowania pojazdów służbowych. Wcześniej w biurowcu przez 6 lat funkcjonowała kancelaria adwokacka i firma konsultingowa. Biurowiec idealnie wręcz nadaje się na działalność średniej wielkości kancelarii komorniczej- rewir -właściwość Sądu Rejonowego dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi -dzielnice Polesie, Bałuty i Śródmieście spełniając daleko idące wymogi bezpieczeństwa jak kontrolowany wjazd przez bramę wjazdową , monitoring wizyjny z 24 godzinnym podglądem firmy ochroniarskiej , system antynapadowy, wyposażenie w sejfy do serwerów etc., nadto kancelarii prawnej, biura syndyka-doradcy restrukturyzacyjnego , ale także jako szkoła językowa, biuro rachunkowe etc. Niezwykle istotną kwestią jest pełne wyposażenie (co nie wymaga dodatkowych inwestycji np. w meble, sejfy czy też inne sprzęty) oraz własny parking wewnętrzny - 8 -10 aut osobowych. W budynku mogą funkcjonować np. dwie kancelarie/firmy ze wspólnym sekretariatem lub tzw. wspólnota biurowa ponieważ budynek ma dwa niezależne wejścia na parter i piętro oraz jest przejście wewnętrzne między kondygnacjami.
Opis ofertyWILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Do wynajęcia biuro 545,57 mkw netto, 594,97mkw brutto. Gotowe do wprowadzenia, bez mebli. jeden gabinet 1-2 osobowy, 3 open space'y na 18, 18 i 15 osób, sala konferencyjna duża, pokój zamykany do pracy dla 16 osób, serwerownia, łazienki i kuchnia. Nowoczesny biurowiec klasy A przy metrze Dworzec Gdański. Metro, tramwaje, autobusy, kolej podmiejska i dalekobieżna, PKS Reprezentacyjne lobby recepcyjne budynku Luksusowe przestrzenie wspólne: posadzki z najwyższej jakości indyjskiego piaskowca oraz pakistańskiego traveronyksu, w łazienkach marmury z południa Europy, wielkoformatowe okładziny ścian z naturalnego kamienia, słupy z betonu architektonicznego, oryginalne, metalowe zasłony, zielone, żywe ściany z roślinami, oświetlenie zaprojektowane przez renomowanych projektantów, przestronne tarasy, z widokiem na panoramę Warszawy Bezpieczeństwo: całodobowa ochrona fizyczna, kontrola dostępu i monitoring 24/7 Nowoczesne rozwiązania techniczne: szybkie i energooszczędne windy, dwie niezależne linie zasilania oraz zapasowy generator prądu Certyfikat ekologiczny BREEAM Excellent potwierdzający m.in. mniejsze zużycie energii i wody - wymierne oszczędności dla najemców Koszty bazowe: czynsz: 17,90 € / 1 mkw koszty eksploatacji: ok. 22,89 PLN 17 miejsc parkingowych 130 € za 1 miejsce Numer oferty: WIL106892
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Do wynajęcia biuro 545,57 mkw netto, 594,97mkw brutto. Gotowe do wprowadzenia, bez mebli. jeden gabinet 1-2 osobowy, 3 open space'y na 18, 18 i 15 osób, sala konferencyjna duża, pokój zamykany do pracy dla 16 osób, serwerownia, łazienki i kuchnia. Nowoczesny biurowiec klasy A przy metrze Dworzec Gdański. Metro, tramwaje, autobusy, kolej podmiejska i dalekobieżna, PKS Reprezentacyjne lobby recepcyjne budynku Luksusowe przestrzenie wspólne: posadzki z najwyższej jakości indyjskiego piaskowca oraz pakistańskiego traveronyksu, w łazienkach marmury z południa Europy, wielkoformatowe okładziny ścian z naturalnego kamienia, słupy z betonu architektonicznego, oryginalne, metalowe zasłony, zielone, żywe ściany z roślinami, oświetlenie zaprojektowane przez renomowanych projektantów, przestronne tarasy, z widokiem na panoramę Warszawy Bezpieczeństwo: całodobowa ochrona fizyczna, kontrola dostępu i monitoring 24/7 Nowoczesne rozwiązania techniczne: szybkie i energooszczędne windy, dwie niezależne linie zasilania oraz zapasowy generator prądu Certyfikat ekologiczny BREEAM Excellent potwierdzający m.in. mniejsze zużycie energii i wody - wymierne oszczędności dla najemców Koszty bazowe: czynsz: 17,90 / 1 mkw koszty eksploatacji: ok. 22,89 PLN 17 miejsc parkingowych 130 za 1 miejsce