Gotowe biuro dla 7 osób, biurowiec, recepcja

Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Gotowe Biuro dla 7 osób, biurowiec, recepcja
Gotowe Biuro dla 7 osób, biurowiec, recepcja
5450 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia75
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wykończone w wysokim standardzie Pokoje są częścią nowoczesnej przestrzeni biurowej. Wszystkie pomieszczenia są komfortowo umeblowane, w pełni przygotowane do pracy.W cenie: recepcja, miejsca spotkań, salki konferencyjne, strefa chillout oraz kuchnia.W naszej ofercie mamy różnej wielkości pokoje, z możliwością dostosowania do potrzeb klienta. Oferta bezpośrednio od Właściciela - BEZ PROWIZJI !Nasza powierzchnia biurowa znajduje się na 7 i 8 piętrze w budynku KOLMEX przy ulicy Grzybowskiej 80/82. Poza umeblowanymi pokojami przygotowaliśmy do Państwa dyspozycji recepcję, salki konferencyjne, kuchnię z jadalnią, oraz strefy odpoczynku.Biurowiec znajduj się w Warszawie na bliskiej Woli, na obszarze CBD (Central Business District). Biurowiec znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie najnowszych inwestycji, takich jak Warsaw Spire.Podana cena zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (energia, ochrona, internet), korzystanie z salki konferencyjnej, kuchni z kawą, herbatą oraz obsługę sekretariatu.Zapewniamy pełen dostęp do przestrzeni współdzielonych, swobodę zapraszania gości do swojego biura lub do salek konferencyjnych.Ogłoszenie dotyczy promocyjnej ceny 4250zł miesięcznego czynszu przez pierwsze trzy miesiące. Cena bez promocji to 6100 złGOTOWE BIURO DLA 7 OSÓB WYPOSAŻENIE: klimatyzacja, ogrzewanie, prąd Internet, Wi-fi, LAN biurka, kontener pod biurko, szafa/komoda, wygodne fotele ekspres do kawy, lodówka, zmywarka OFERUJEMY: kawa, herbata, woda z dystrybutora sekretariat i obsługa korespondencji odbieranie połączeń i zapisywanie informacji możliwość drukowania, skanowania, xero parking W biurowcu na parterze znajduje się recepcja, efektowne lobby oraz sklep i restauracja. W budynku znajdują się liczne firmy, kancelarie prawnicze oraz podatkowe. Centralne położenie biurowca zapewnia bardzo dobrą komunikację samochodową i miejską. W pobliżu znajdują się liczne przystanki tramwajowe, autobusowe oraz metro.Zapraszamy!

Biuro umeblowane, ul. Inflancka
Biuro umeblowane, ul. Inflancka
1750 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia532.21

WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE Do wynajęcia biuro 532,21 mkw netto, 618,32 mkw brutto. Gotowe do wprowadzenia, możliwość wynajęcia powierzchni umeblowanej. Okres podnajmu: minimum 2 lata. Idealne biuro dla kancelarii prawnej. Recepcja, 12 gabinetów, sala konferencyjna na 10 osób, kuchnia. Nowoczesny biurowiec klasy A przy metrze Dworzec Gdański. Metro, tramwaje, autobusy, kolej podmiejska i dalekobieżna, PKS Reprezentacyjne lobby recepcyjne budynku Luksusowe przestrzenie wspólne: posadzki z najwyższej jakości indyjskiego piaskowca oraz pakistańskiego traveronyksu, w łazienkach marmury z południa Europy, wielkoformatowe okładziny ścian z naturalnego kamienia, słupy z betonu architektonicznego, oryginalne, metalowe zasłony, zielone, żywe ściany z roślinami, oświetlenie zaprojektowane przez renomowanych projektantów, przestronne tarasy, z widokiem na panoramę Warszawy Bezpieczeństwo: całodobowa ochrona fizyczna, kontrola dostępu i monitoring 24/7 Nowoczesne rozwiązania techniczne: szybkie i energooszczędne windy, dwie niezależne linie zasilania oraz zapasowy generator prądu Certyfikat ekologiczny BREEAM Excellent potwierdzający m.in. mniejsze zużycie energii i wody - wymierne oszczędności dla najemców Koszty bazowe: czynsz: 17,50 / 1 mkw koszty eksploatacji: ok. 27,21 PLN miejsca parkingowe: 2 - podziemne, 190 za jedno 3 - naziemne, 189,41 za jedno

Biuro Serwisowane dla 3 osób || Lastadia Office || Łasztownia
Biuro Serwisowane dla 3 osób || Lastadia Office || Łasztownia
3500 zł
Szczecin 16 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia13
Przeznaczenie lokaluBiurowe

beIN Offices w Szczecinie ulokowane jest w wielokrotnie nagradzanym biurowcu Lastadia Office. Nasze kompleksowe biura zapewniają najwyższy standard pracy i obsługi, oferując pełni wyposażone biura. Oferta obejmuje także szeroki zakres usług biurowych, takich jak recepcja, przestrzenie wspólne, kuchnia, łazienki i przestrzeń wypoczynkowa. Dbamy o wszystkie aspekty biurowe, od wystroju wnętrz po zarządzanie internetem i usługi sprzątania. Celem beIN Offices jest umożliwienie Klientom skoncentrowania się na pracy, eliminując konieczność martwienia się o detale, które w tradycyjnych biurach wymagają osobnej organizacji. W cenie usługi beIN Offices gwarantuje m.in.: - Gotowe do użytku biuro dla zespołu do 3 osób - Pełne umeblowanie, w tym biurko, krzesło i szafka, z możliwością dostosowania - Brak kosztów za media i opłat eksploatacyjnych - Elastyczne umowy, nawet z jednomiesięcznym wypowiedzeniem - Prestiżowy adres do celów rejestracyjnych oraz prowadzenia działalności - Dostęp do biura 24/7 włącznie z weekendami - Szybki symetryczny Internet - Bezpłatny comiesięczny pakiet Sal Spotkań i druków - System kontroli dostępu za pomocą kart dostępu zapewniający bezpieczeństwo - Stały nadzór CCTV oraz zabezpieczenie przez ochronę 24/7 - Bezpłatny dostęp do w pełni wyposażonej kuchni z doskonałą kawą i herbatami - Dodatkowe usługi wliczone w cenę, takie jak sprzątanie, obsługa recepcyjna - Przestrzeń dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - Obiekt z certyfikatem BREEAM In-Use Lokalizacja naszego biura jest wyjątkowo dogodna, zaledwie 5 minut samochodem od centrum miasta, 30 minut od lotniska i 7 minut od dworca PKP. W okolicy znajduje się węzeł szybkiej komunikacji miejskiej, a także około 300 bezpłatnych miejsc parkingowych. Dodatkowo, biurowiec oferuje piękne widoki na Katedrę Św. Jakuba, Stare Miasto, Zamek Książąt Pomorskich i Wały Chrobrego. Zapraszam na viewing i spotkanie w biurze przy smacznej kawie.

Biuro Serwisowane dla 4 osób || Lastadia Office || Łasztownia
Biuro Serwisowane dla 4 osób || Lastadia Office || Łasztownia
4800 zł
Szczecin 12 dnia plecy
Poziom2
Powierzchnia19
Przeznaczenie lokaluBiurowe

beIN Offices w Szczecinie ulokowane jest w wielokrotnie nagradzanym biurowcu Lastadia Office. Nasze kompleksowe biura zapewniają najwyższy standard pracy i obsługi, oferując pełni wyposażone biura. Oferta obejmuje także szeroki zakres usług biurowych, takich jak recepcja, przestrzenie wspólne, kuchnia, łazienki i przestrzeń wypoczynkowa. Dbamy o wszystkie aspekty biurowe, od wystroju wnętrz po zarządzanie internetem i usługi sprzątania. Celem beIN Offices jest umożliwienie Klientom skoncentrowania się na pracy, eliminując konieczność martwienia się o detale, które w tradycyjnych biurach wymagają osobnej organizacji. W cenie usługi beIN Offices gwarantuje m.in.: - Gotowe do użytku biuro dla zespołu do 4 osób - Pełne umeblowanie, w tym biurko, krzesło i szafka, z możliwością dostosowania - Brak kosztów za media i opłat eksploatacyjnych - Elastyczne umowy, nawet z jednomiesięcznym wypowiedzeniem - Prestiżowy adres do celów rejestracyjnych oraz prowadzenia działalności - Dostęp do biura 24/7 włącznie z weekendami - Szybki symetryczny Internet - Bezpłatny comiesięczny pakiet Sal Spotkań i druków - System kontroli dostępu za pomocą kart dostępu zapewniający bezpieczeństwo - Stały nadzór CCTV oraz zabezpieczenie przez ochronę 24/7 - Bezpłatny dostęp do w pełni wyposażonej kuchni z doskonałą kawą i herbatami - Dodatkowe usługi wliczone w cenę, takie jak sprzątanie, obsługa recepcyjna - Przestrzeń dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - Obiekt z certyfikatem BREEAM In-Use Lokalizacja naszego biura jest wyjątkowo dogodna, zaledwie 5 minut samochodem od centrum miasta, 30 minut od lotniska i 7 minut od dworca PKP. W okolicy znajduje się węzeł szybkiej komunikacji miejskiej, a także około 300 bezpłatnych miejsc parkingowych. Dodatkowo, biurowiec oferuje piękne widoki na Katedrę Św. Jakuba, Stare Miasto, Zamek Książąt Pomorskich i Wały Chrobrego. Zapraszam na viewing i spotkanie w biurze przy smacznej kawie.

Biuro Serwisowane dla 12 osób || Lastadia Office || Łasztownia
Biuro Serwisowane dla 12 osób || Lastadia Office || Łasztownia
14000 zł
Szczecin 16 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluBiurowe

beIN Offices w Szczecinie ulokowane jest w wielokrotnie nagradzanym biurowcu Lastadia Office. Nasze kompleksowe biura zapewniają najwyższy standard pracy i obsługi, oferując pełni wyposażone biura. Oferta obejmuje także szeroki zakres usług biurowych, takich jak recepcja, przestrzenie wspólne, kuchnia, łazienki i przestrzeń wypoczynkowa. Dbamy o wszystkie aspekty biurowe, od wystroju wnętrz po zarządzanie internetem i usługi sprzątania. Celem beIN Offices jest umożliwienie Klientom skoncentrowania się na pracy, eliminując konieczność martwienia się o detale, które w tradycyjnych biurach wymagają osobnej organizacji. W cenie usługi beIN Offices gwarantuje m.in.: - Gotowe do użytku biuro dla zespołu 12 osobowego z potencjałem na rozwój - Pełne umeblowanie, w tym biurko, krzesło i szafka, z możliwością dostosowania - Brak kosztów za media i opłat eksploatacyjnych - Elastyczne umowy, nawet z jednomiesięcznym wypowiedzeniem - Prestiżowy adres do celów rejestracyjnych oraz prowadzenia działalności - Dostęp do biura 24/7 włącznie z weekendami - Szybki symetryczny Internet - Bezpłatny comiesięczny pakiet Sal Spotkań i druków - System kontroli dostępu za pomocą kart dostępu zapewniający bezpieczeństwo - Stały nadzór CCTV oraz zabezpieczenie przez ochronę 24/7 - Bezpłatny dostęp do w pełni wyposażonej kuchni z doskonałą kawą i herbatami - Dodatkowe usługi wliczone w cenę, takie jak sprzątanie, obsługa recepcyjna - Przestrzeń dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych - Obiekt z certyfikatem BREEAM In-Use Lokalizacja naszego biura jest wyjątkowo dogodna, zaledwie 5 minut samochodem od centrum miasta, 30 minut od lotniska i 7 minut od dworca PKP. W okolicy znajduje się węzeł szybkiej komunikacji miejskiej, a także około 300 bezpłatnych miejsc parkingowych. Dodatkowo, biurowiec oferuje piękne widoki na Katedrę Św. Jakuba, Stare Miasto, Zamek Książąt Pomorskich i Wały Chrobrego. Zapraszam na viewing i spotkanie w biurze przy smacznej kawie.

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
1798 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia6
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 1-2 osób do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdego Najemcy. Stawka za jedną osobę: od 899 PLN netto. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234942

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
5990 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia30
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 6 osób na do wynajęcia w Centrum Warszawy, na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 30 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 5990 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264141

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
5990 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia30
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 6 osób na do wynajęcia w Centrum Warszawy, na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 30 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto to 5990 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260227

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
12460 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia44
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 10-15 osób na do wynajęcia w Centrum Warszawy, na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność:do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 45 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 12460 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Zalety lokalizacji: Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264142

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
2930 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 3-4 osób do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 15 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 2930 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264135

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
1840 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia8
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 1-2 osób do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 8 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 1840 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264134

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
14039 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia44
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 10-15 osób do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 45 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 14039 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264137

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
7850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia28
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 5 osób do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 30 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 7850 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264136

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
4850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 4 osób do wynajęcia, na 2 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 15 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto to 4850 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - kaucja 2 miesiace, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Projekt biurowy klasy A oferujący ok. 12 500 m2. nowoczesnej powierzchni biurowej do wynajęcia. Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260111

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Mokotowska
4850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 4 osób do wynajęcia, na 2 piętrze w nowoczesnym biurowca w Śródmieściu, w okolicach Al. Jerozolimskich, niedaleko Dworca Centralnego PKP, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność:do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 15 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 4850 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - kaucja 2 miesiace, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Projekt biurowy klasy A oferujący ok. 12 500 m2. nowoczesnej powierzchni biurowej do wynajęcia. Biurowiec zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, co gwarantuje szybki dostęp do kolejowych połączeń międzymiastowych i międzynarodowych. Dodatkowo, w niedalekiej okolicy znajduje się też przystanek Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich Warszawa Śródmieście, oferujący sieć połączeń z miejscowościami całego województwa mazowieckiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264140