Komfortowe biuro

Sortowanie:
Znaleziony: 405 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Komfortowe biuro
Komfortowe biuro
13000 zł
nowe Rzeszów wczoraj
Poziom2
Powierzchnia212
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia polecamy lokal biurowy o pow. 212 m kw. położony na II pietrze naszego budynku z windą w Rzeszowie przy ul.Twardowskiego 9. Lokal biurowy, aneks kuchenny, własne zaplecze sanitarne, klimatyzacja, istnieje możliwość zmian, dostosujemy do Państwa potrzeb. Wolny od zaraz, istnieje możliwość podziału powierzchni. Czynsz tylko 60 zł / 1 m kw. netto + Vat, nie doliczamy serwisu oraz współczynnika części wspólnych.

Komfortowe biuro
Komfortowe biuro
13780 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia212
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia polecamy biuro o pow. 212 m kw. położone na II pietrze naszego budynku w Rzeszowie przy ul.Twardowskiego 9. Lokal biurowy, aneks kuchenny, własne zaplecze sanitarne, klimatyzacja, istnieje możliwość zmian, dostosujemy do Państwa potrzeb. Dostępny od 01.05.2024 najwcześniej 01.03.2024.

Komfortowe biuro
Komfortowe biuro
13000 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia212
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia polecamy biuro o pow. 212 m kw. położone na II pietrze naszego budynku w Rzeszowie przy ul.Twardowskiego 9. Lokal biurowy, aneks kuchenny, własne zaplecze sanitarne, klimatyzacja, istnieje możliwość zmian, dostosujemy do Państwa potrzeb. Dostępny od 01.05.2024 najwcześniej 01.05.2024.

Komfortowe biuro 200 m2 ul. Rejtana
Komfortowe biuro 200 m2 ul. Rejtana
11400 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia200
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowe biuro o powierzchni 200 m2 położone w Rzeszowie przy ul. Rejtana w biurowcu na III p. Lokal składa się z sali open space,czterech gabinetów, zaplecza socjalnego z kuchnią oraz kantorka. Biurowiec z całodobową ochroną oraz dostępem. Budynek wyposażony w windy, klimatyzację a w około budynku dużo miejsc postojowych. Wynajmujący może dodatkowo przygotować całą powierzchnię pod projekt Klienta. Zapraszam .

Wynajmę komfortowe biuro już od 1 stanowiska
Wynajmę komfortowe biuro już od 1 stanowiska
1000 zł
Starachowice 27 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę komfortowe biuro już od 1 stanowiska / 1000,- zł + VAT 23% miesięcznieAktualna aranżacja, to 5 stanowisk biurowych / 5000,- zł + VAT23% miesięczniePowierzchnię można dostosować do własnych potrzeb.Wygodny podjazd, parking i komfortowe miejsce do pracy. Obiekt posiada klimatyzację, rekuperację, ogrzewanie podłogowe i wiele innych zalet.Do dyspozycji zaplecze, kuchnia, toalety.W podanej cenie zawarte są już opłaty: prąd, woda, ogrzewanie, podatki.Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia działki o powierzchni  od 4000m2 do 6800m2 (teren utwardzony pod ciężki transport).ul. Ostrowiecka 14A27-200 StarachowiceBardzo atrakcyjna lokalizacja.Wysoki standard wykończenia powierzchni biurowej.Zapraszam

Komfortowe biuro Nowa Huta
Komfortowe biuro Nowa Huta
5347 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia144,80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal o powierzchni ok. 144,8 m2 usytuowany na I piętrze jednego z budynków biurowych przy ul. Ujastek.Przedmiotem oferty jest przestronny, komfortowy lokal biurowy, na którego powierzchnię składają się 3 oddzielne pokoje, sekretariat/ recepcja, prywatny, wyposażony aneks kuchenny, salka konferencyjna oraz toalety w w częściach wspólnych budynku.Lokal gotowy do wejścia z możliwością przeprowadzenia drobnych zmian adaptacyjnych na potrzeby klienta. Pokoje jasne, klimatyzowane i wyposażone jak na zdjęciach.Instalacje:- elektryczne z zasilaniem awaryjnym (140 kW),- teleinformatyczne,- internet światłowodowy (5 dostawców),- ogrzewanie miejskie MPEC,- winda osobowa.Budynek podłączony pod agregat awaryjnego zasilania Agregat prądotwórczy FI 160 moc 176kVAochrona/monitoring - całodobowoKoszty:-   Czynsz najmu: 40,00zł/m2 ,-   Media (ryczałt): 10,00 zł/m2 ,-   Eksploatacja: 5,00zł/m2 ,-   Koszt przeglądów klimatyzacji (ok. 150 zł/ urządzenie),-   Kaucja- 2 miesięczne opłaty brutto.Parking:- miejsca dedykowane - 250 zł/netto za miejsce,- ogólnodostępny.Zapraszam osoby zainteresowane.Więcej ofert na -ap7 group oświadcza, iż posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uczestniczących w gospodarce nieruchomościami (polisa PZU S.A. nr (użyj formularza kontaktowego)).Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Komfortowe biuro Nowa Huta
Komfortowe biuro Nowa Huta
534700 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia144
Liczba pokoi4
Poziom1

Do wynajęcia lokal o powierzchni ok. 144,8 m 2 usytuowany na I piętrze jednego z budynków biurowych przy ul. Ujastek. Przedmiotem oferty jest przestronny , komfortowy lokal biurowy, na którego powierzchnię składają się 3 oddzielne pokoje, sekretariat/ recepcja, prywatny, wyposażony a neks kuchenny , salka konferencyjna oraz toalety w w częściach wspólnych budynku. Lokal gotowy do wejścia z możliwością przeprowadzenia drobnych zmian adaptacyjnych na potrzeby klienta. Pokoje jasne, klimatyzowane i wyposażone jak na zdjęciach. Instalacje: - elektryczne z zasilaniem awaryjnym (140 kW), - teleinformatyczne, - internet światłowodowy (5 dostawców), - ogrzewanie miejskie MPEC, - winda osobowa. Budynek podłączony pod agregat awaryjnego zasilania Agregat prądotwórczy FI 160 moc 176kVA ochrona/monitoring - całodobowo Koszty: - Czynsz najmu: 40,00zł/m 2 , - Media (ryczałt): 10,00 zł/m 2 , - Eksploatacja: 5,00zł/m 2 , - Koszt przeglądów klimatyzacji (ok. 150 zł/ urządzenie), - Kaucja- 2 miesięczne opłaty brutto. Parking: - miejsca dedykowane - 250 zł/netto za miejsce, - ogólnodostępny. Zapraszam osoby zainteresowane. Więcej ofert na www.ap7.pl Zobacz Wirtualny Spacerap7 group oświadcza, iż posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uczestniczących w gospodarce nieruchomościami (polisa PZU S.A. nr1045653956).Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Komfortowe biuro Nowa Huta
Komfortowe biuro Nowa Huta
2052 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia51,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal o powierzchni ok. 51,3m2 usytuowany na II piętrze jednego z budynków biurowych przy ul. Ujastek.Przedmiotem oferty jest  lokal biurowy, na którego powierzchnię składają się 3 sąsiadujące ze sobą pokoje oraz toalety w częściach wspólnych budynku.Zdjęcia przedstawiają stan lokalu przed modernizacją. Obecnie lokal odmalowany a materiał na podłodze zostanie dostosowany na potrzeby najemcy.  Instalacje:- elektryczne z zasilaniem awaryjnym (140 kW),- teleinformatyczne,- internet światłowodowy (5 dostawców),- ogrzewanie miejskie MPEC,- winda osobowa.Budynek podłączony pod agregat awaryjnego zasilania Agregat prądotwórczy FI 160 moc 176kVAochrona/monitoring - całodobowoKoszty:-   Czynsz najmu: 45,00zł/m2 netto,-   Opłaty eksploatacyjne+ administracja ok 15,00zł/m2 netto,-   Koszt przeglądów klimatyzacji (ok. 150 zł/ urządzenie),-   Kaucja- 2 miesięczne opłaty brutto.Parking:- możliwość wykupienia miejsc dedykowanych za dodatkową opłatą,- ogólnodostępny.Zapraszam osoby zainteresowane.Więcej ofert na -ap7 group oświadcza, iż posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uczestniczących w gospodarce nieruchomościami (polisa PZU S.A. nr (użyj formularza kontaktowego)).Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Komfortowe biuro Nowa Huta
Komfortowe biuro Nowa Huta
6516 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia144,80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal o powierzchni ok. 144,8 m2 usytuowany na I piętrze jednego z budynków biurowych przy ul. Ujastek.Przedmiotem oferty jest przestronny, komfortowy lokal biurowy, na którego powierzchnię składają się 3 oddzielne pokoje, sekretariat/ recepcja, prywatny, wyposażony aneks kuchenny, salka konferencyjna oraz toalety w w częściach wspólnych budynku.Lokal gotowy do wejścia z możliwością przeprowadzenia drobnych zmian adaptacyjnych na potrzeby klienta. Pokoje jasne, klimatyzowane i wyposażone jak na zdjęciach.Instalacje:- elektryczne z zasilaniem awaryjnym (140 kW),- teleinformatyczne,- internet światłowodowy (5 dostawców),- ogrzewanie miejskie MPEC,- winda osobowa.Budynek podłączony pod agregat awaryjnego zasilania Agregat prądotwórczy FI 160 moc 176kVAochrona/monitoring - całodobowoKoszty:-   Czynsz najmu: 45,00zł/m2 ,-   Media (ryczałt): 10,00 zł/m2 ,-   Eksploatacja: 5,00zł/m2 ,-   Koszt przeglądów klimatyzacji (ok. 150 zł/ urządzenie),-   Kaucja- 2 miesięczne opłaty brutto.Parking:- miejsca dedykowane - 250 zł/netto za miejsce,- ogólnodostępny.Zapraszam osoby zainteresowane.Więcej ofert na -ap7 group oświadcza, iż posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej podmiotów uczestniczących w gospodarce nieruchomościami (polisa PZU S.A. nr (użyj formularza kontaktowego)).Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Komfortowe biuro na Ochocie
Komfortowe biuro na Ochocie
2697000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Kompleks "Brama Zachodnia", położony na Ochocie przy Alejach Jerozolimskich, to idealne miejsce dla firm poszukujących nowoczesnych i elastycznych przestrzeni biurowych w przystępnej cenie. Jako budynek klasy B, "Brama Zachodnia" oferuje najwyższy standard przestrzeni pracy, które zostały zaprojektowane z myślą o maksymalizacji komfortu i efektywności działania każdej firmy.Kompleks biurowy wyróżnia się nie tylko swoją nowoczesną architekturą i eleganckim wykończeniem, ale także szerokim zakresem udogodnień ułatwiających pracę. Najemcy mają do dyspozycji przestronne, dobrze doświetlone biura z elastycznymi możliwościami aranżacji, co pozwala na dostosowanie przestrzeni do indywidualnych potrzeb biznesowych. Zaawansowane rozwiązania technologiczne, takie jak szybki internet, nowoczesne systemy klimatyzacyjne i inteligentne zarządzanie budynkiem (BMS), zapewniają optymalne warunki pracy i pomagają w zachowaniu wysokiej efektywności operacyjnej.Dostęp do parkingu podziemnego i naziemnego jest kolejnym atutem "Bramy Zachodniej", zapewniając łatwy dostęp dla pracowników i klientów, co jest istotnym udogodnieniem w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Ochota. Atrakcyjne warunki najmu oraz konkurencyjny poziom czynszu sprawiają, że kompleks "Brama Zachodnia" stanowi wyjątkowo atrakcyjną ofertę na warszawskim rynku nieruchomości komercyjnych.Minimalny okres najmu wynoszący 3 lata oferuje firmom stabilność i pewność, umożliwiając planowanie długoterminowego rozwoju w przestrzeniach "Bramy Zachodniej". Lokalizacja przy Alejach Jerozolimskich zapewnia doskonałą komunikację z resztą miasta, zarówno dla osób korzystających z transportu publicznego, jak i własnych środków transportu. Bliskość głównych arterii komunikacyjnych, a także dostęp do bogatej oferty usługowej, w tym restauracji, kawiarni i sklepów, dodatkowo podnosi atrakcyjność tej lokalizacji.Zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych przestrzeniach biurowych w "Bramie Zachodniej". Dołącz do grona zadowolonych najemców i rozpocznij pracę w jednym z najbardziej nowoczesnych i funkcjonalnych kompleksów biurowych na Ochocie. "Brama Zachodnia" to miejsce, gdzie innowacyjność łączy się z komfortem pracy, oferując idealne warunki dla dynamicznego rozwoju Twojego biznesu. Nie przegap okazji, aby przenieść swoje biuro do przestrzeni, która inspiruje do twórczego myślenia i wspiera rozwój w wyjątkowym otoczeniu.Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne wynoszące 31.00 zł netto/m2. Oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu zapisów art.71, art. 66. Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Komfortowe biuro 500 m² , Parking
Komfortowe biuro 500 m² , Parking
2450000 zł
Katowice 13 dnia plecy

Oferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 500 m 2 , w formie samodzielnego ,aneksu znajdujące się na parterze kameralnego biurowca . Biurowiec oferuje łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space oraz do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia będą wykończone zgodnie z najwyższymi standardami. STANDARD: możliwość dopasowania indywidualnego układu >-- wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła otwierane okna z widokiem na zielone patio lunch bar w kompleksie parking rowerowy stacje ładowania samochodów elektrycznych światłowód system kart dostępowych zintegrowanych z instalacją alarmową, Parking : własny, ogrodzony- miejsca parkingowe w cenie 150zł netto /msce Czynsz najmu: 49 zł/m² netto Opłata eksploatacyjna : 18zł/m² netto ( (obejmuje: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości)+ VAT Media - wg zużycia , zgodnie z podlicznikiem Dostępne również inne możliwości najmu powierzchnie : 150m 2 , 215m 2 , 350m 2 , 400m 2 , 600m 2 LOKALIZACJA: Katowice-Roździeń Przedstawione w ofercie space plany to przykładowe aranżacje przygotowane przez architekta , jednakże podział powierzchni oraz wykończenie będzie przygotowane na życzenie najemcy , staraniem i na koszt właściciela . Zapraszamy na prezentację ! Więcej informacji:506 028 003,506 028 002 Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. oferty dodatkowe na stronie : www.profity .pl Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Beata Zajączkowska (licencja nr: 1932)

Przestronne komfortowe biuro - 3 pomieszczenia
Przestronne komfortowe biuro - 3 pomieszczenia
2857 zł
Olsztyn 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia62,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biura najwyższej jakości, stworzone z myślą o Tobie. Oferujemy do wynajęcia przestronny lokal biurowy o pow. 62,10 m2 usytuowane na III piętrze w nowoczesnym budynku. Lokal składa się z trzech pomieszczeń.Zlokalizowany jest w centrum Olsztyna przy ul. Nowowiejskiego w Olsztynie. Z okien oferowanych lokali rozpościera się widok na Stare Miasto. Atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta, niebanalna i nowoczesna forma architektoniczna oraz powierzchnie handlowo-usługowe i biurowe pozwalające na dowolną aranżacje to główne cechy Nieruchomości. ATUTY BUDYNKU: • Liczba kondygnacji: 6 • Winda • Bezpieczeństwo: systemy elektroniczne • Klimatyzacja • Wentylacja • Sieci komputerowe • Serwerownie • Pomieszczenia socjalne oraz toalety na kondygnacjach • Wysoki standard wykończenia oraz wyposażenia • Dostosowany dla osób niepełnosprawnych • Nowoczesne rozwiązania dostępu • Widok: panorama Starego Miasta • Dogodny rozkład pomieszczeń DOGODNA I WYJĄTKOWA LOKALIZACJA W sąsiedztwie: • Stare Miasto • Dom handlowy Jakub • Urząd Miasta • Centrum Handlowe Aura • Sąd • Urząd Wojewódzki, Urząd Marszałkowski • Przystanki komunikacji miejskiej Miesięczny koszt najmu: 2856,60 zł (46zł /m2) + opłaty eksploatacyjne + opłata za prąd wg. zużycia. Podane ceny są kwotami netto, należy do nich doliczyć VAT (23%). Kaucja jednomiesięczny czynsz. Interesują Cię powierzchnie do wynajęcia na innych kondygnacjach? Skontaktuj się z nami, odpowiemy na wszystkie pytania.

komfortowe biuro w centrum Wrocławia
komfortowe biuro w centrum Wrocławia
74160 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia1030
SprzedażPośrednik

Do wynajęcia moduł biurowy o pow. 1030 m2, zlokalizowany w komfortowym i nowoczesnym biurowcu we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich. Budynek znajduje się przy ul. Powstańców. Śl., będącej przedłużeniem biegnącej od Rynku Starego Miasta ul. Świdnickiej, z jednoczesną bliską odległością od dworów PKP i PKS, oraz wrocławskiego Rynku. Czas potrzebny na dotarcie samochodem na lotnisko oraz do węzła autostrady A4 to ok. 20 min.. Wysoki standard oferowanej powierzchni: budynek z klimatyzacją, podwieszane sufity, otwierane okna, na podłogach wykładzina. Zamontowane czujniki dymu, okablowane telefoniczne, światłowód, okablowanie elektryczne, okablowanie komputerowe, a także system BMS i zintegrowany system przeciwpożarowy. Budynek chroniony i monitorowany. Oferowana pow. do wynajęcia, to biuro o pow. 1030 m2. Wynajmujący zapewnia wsparcie przy adaptacji powierzchni pod potrzeby Najemcy. W sąsiedztwie budynku znajdują się liczne punkty handlowo – usługowe, z których można skorzystać po pracy lub w przerwie na lunch. Miesięczny czynsz najmu: 16 EUR/ m2 plus opłata eksploatacyjna 29 PLN/ m2. Możliwość wynajęcia miejsca postojowego w cenie 80 EUR/m-c. Dostępność od zaraz. Polecam i zapraszam na prezentacje: Ewa Zorek Finances Pro Nieruchomości tel. 71- 758 41 10, kom. 661 - pokaż numer telefonu -

Właściciel, bezpośrednio,komfortowe biuro 162,56m²
Właściciel, bezpośrednio,komfortowe biuro 162,56m²
9103.36 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia162,56
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy, klimatyzowany, składający się z kilku pomieszczeń, o powierzchni 162,56 m² zlokalizowany w nowoczesnym, prestiżowym biurowcu Castor.Budynek ten stanowi część unikalnego kompleksu, w którego skład dodatkowo wchodzi nowo powstały budynek biurowy Pollux oraz park biurowo-magazynowy Górczyn. Castor zlokalizowany jest pomiędzy ul. Głogowską i Grunwald, doskonale skomunikowany z autostradą A2 oraz centrum Poznania.Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjny hol z recepcją. Na terenie kompleksu zlokalizowana jest restauracja, która serwuje urozmaicone śniadania, lunche i słodkie przekąski. Salka konferencyjna do dyspozycji klientów. W budynku znajduje się podziemna hala garażowa, z możliwością wynajęcia dedykowanego miejsca. Do budynku przynależy również parking naziemny.Właściciel, bezpośredni kontakt: (użyj formularza kontaktowego) Monika Grygier (użyj formularza kontaktowego) Michał Begiert(użyj formularza kontaktowego) Katarzyna Szajek Standard biurowca:- klimatyzacja- centralna wentylacja- kuchnia- wykładzina- recepcja- monitoring- światłowód- uchylne okna- dostęp do komunikacji publicznej- budynek przystosowany dla niepełnosprawnych.Opłaty / koszty (stałe), netto:1)  czynsz za lokal 162,56 m²: 9 103,36 zł / miesięcznie;2)  ryczałt opłata eksploatacyjna (zawiera: woda, ogrzewanie, energia elektryczna od części wspólnych, odpady komunalne, obsługa recepcji, monitoring, itp.); 17zł/m²3)  współczynnik powierzchni wspólnej- 11%4)  energia elektryczna według wskazań podlicznika.Opłaty / koszty (opcjonalne), netto:1)  miejsce postojowe w hali garażowej: 300 zł / miesięcznie;2)  dedykowane miejsce na parkingu naziemnym: 150 zł / miesięcznie;3)  możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na elewacji budynku i na pylonie.Forma i warunki najmu:*) elastyczna umowa najmu, również na czas nieokreślony;*) kaucja za lokal w wysokości 3-miesiecznego czynszu.Wszystkie w/w ceny są cenami netto.

Komfortowe Biuro/Medycyna Estetyczna/Inne
Komfortowe Biuro/Medycyna Estetyczna/Inne
8500 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia193,38
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem wykończony lokal biurowo - usługowy zlokalizowany na parterze nowoczesnego budynku biurowo - usługowego w zachodniej części Lublina.Lokal gwarantuje przyszłemu najemcy komfortowe warunki pracy. Dodatkowym udogodnieniem jest parking dla najemców (naziemny oraz podziemny) - W CENIE CZYNSZU 4 miejsca parkingowe (2 na parkingu naziemnym oraz 2 na parkingu podziemnym).W lokalu prowadzona była działalność biurowa. Istnieje także możliwość realizacji funkcji medycznej (gabinety lekarskie, medycyna estetyczna) lub działalności z branży beauty. Układ lokalu pozwala na wydzielenie mniejszych gabinetów/pokoi na potrzeby działalności.Aktualnie w centralnej części lokalu zaprojektowana została funkcjonalna przestrzeń OPEN SPACE (ok. 104 m2), w której na dzień dzisiejszy urządzona została także recepcja - duża witryna okienna bardzo dobrze doświetla tą część lokalu światłem dziennym a tym samym pozwala na efektywne wykorzystanie tej powierzchni na potrzeby stanowisk pracy.Uzupełnieniem części biurowej jest wydzielona sala konferencyjna/gabinet o pow. ok. 30 m2.Do wyłącznej dyspozycji najemcy będą także: kuchnia z jadalnią (ok. 16m2) - w pełni wyposażona (zabudowa meblowa wysokiej jakości, zmywarka i lodówka w zabudowie, umywalka) dwie niezależne łazienki z WC - wysoki standard wykończenia PARAMETRY I STANDARD OFEROWANEJ POWIERZCHNI powierzchnia użytkowa netto ok. 181 m2 (powierzchnia brutto - 193 m2) parter wysokość - 3 m klimatyzacja, wentylacja podłoga techniczna duże witryny okienne wysokiej jakości wykładzina dywanowa oświetlenie ledowe sufit podwieszany internet światłowodowy (Netia, Orange) pomieszczenie socjalne - w pełni wyposażone dwie niezależne łazienki w lokalu WYPOSAŻENIE BIURAOferowana powierzchnia została wyposażona w wysokiej jakości meble biurowe - istnieje możliwość zakupu wyposażenia od aktualnego najemcy.GŁÓWNE ATUTY BIUROWCA lokalizacja korzystna dla biznesu - szybka komunikacja z Centrum, w pobliżu zjazd na obwodnicę Lublina oraz przystanki komunikacji miejskiej energooszczędne rozwiązania pozwalające obniżenie kosztów funkcjonowania biura (fotowoltaika) wysoki standard wykończenia miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz parking naziemny wydajna klimatyzacja i wentylacja miejsce na reklamę na frontowej części budynku WARUNKI FINANSOWE NAJMU czynsz najmu - 8 500 zł netto opłata eksploatacyjna (service charge) - 12 zł/m2 netto opłaty za media (energia elektryczna, ogrzewanie) kaucja gwarancyjna przy podpisaniu umowy najmu umowa najmu na czas określony POLECAM i ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ::oferta eksportowana z programu mediaRent::

Komfortowe biuro przy al. Sikorskiego
Komfortowe biuro przy al. Sikorskiego
5060 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia131
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia bardzo przestronne i wygodne biuro przy al. Sikorskiego. Położone jest na I i II piętrze osobnego budynku, z własnym parkingiem oraz dojazdem bezpośrednio z ulicy Sikorskiego. Do biura prowadzi osobna klatka schodowa. Na I piętrze znajdują się 4 biura oraz łazienka i przedpokój o powierzchni w sumie ok 95 m2 i na II piętrze - poddaszu są dwa pokoje i przedpokój o powierzchni w sumie ok 36 m2 . Powierzchni jest ogrzewana wyposażona w klimatyzację oraz dostęp do kuchni na parterze budynku.

komfortowe biuro w ok. centrum Wrocławia
komfortowe biuro w ok. centrum Wrocławia
39600 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia550
SprzedażPośrednik

Do wynajęcia moduł biurowy o pow. 550 m2, zlokalizowany w komfortowym i nowoczesnym biurowcu we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich. Budynek znajduje się przy ul. Powstańców. Śl., będącej przedłużeniem biegnącej od Rynku Starego Miasta ul. Świdnickiej, z jednoczesną bliską odległością od dworów PKP i PKS, oraz wrocławskiego Rynku. Czas potrzebny na dotarcie samochodem na lotnisko oraz do węzła autostrady A4 to ok. 20 min.. Wysoki standard oferowanej powierzchni: budynek z klimatyzacją, podwieszane sufity, otwierane okna, na podłogach wykładzina. Zamontowane czujniki dymu, okablowane telefoniczne, światłowód, okablowanie elektryczne, okablowanie komputerowe, a także system BMS i zintegrowany system przeciwpożarowy. Budynek chroniony i monitorowany. Oferowana pow. do wynajęcia, to biuro o pow. 550 m2. Wynajmujący zapewnia wsparcie przy adaptacji powierzchni pod potrzeby Najemcy. W sąsiedztwie budynku znajdują się liczne punkty handlowo – usługowe, z których można skorzystać po pracy lub w przerwie na lunch. Miesięczny czynsz najmu: 16 EUR/ m2 plus opłata eksploatacyjna 29 PLN/ m2. Możliwość wynajęcia miejsca postojowego w cenie 80 EUR/m-c. Dostępność od zaraz. Polecam i zapraszam na prezentacje: Ewa Zorek Finances Pro Nieruchomości tel. 71- 758 41 10, kom. 661 - pokaż numer telefonu -

Właściciel, bezpośrednio, komfortowe biuro 48 m²
Właściciel, bezpośrednio, komfortowe biuro 48 m²
2688 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia48
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy, klimatyzowany, o powierzchni 48,00 m² zlokalizowany w nowoczesnym, prestiżowym biurowcu Castor.Budynek ten stanowi część unikalnego kompleksu, w którego skład dodatkowo wchodzi nowo powstały budynek biurowy Pollux oraz park biurowo-magazynowy Górczyn. Castor zlokalizowany jest pomiędzy ul. Głogowską i Grunwald, doskonale skomunikowany z autostradą A2 oraz centrum Poznania.Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjny hol z recepcją. Na terenie kompleksu zlokalizowana jest restauracja, która serwuje urozmaicone śniadania, lunche i słodkie przekąski. Salka konferencyjna do dyspozycji klientów. W budynku znajduje się podziemna hala garażowa, z możliwością wynajęcia dedykowanego miejsca. Do budynku przynależy również parking naziemny.Właściciel, bezpośredni kontakt: (użyj formularza kontaktowego) Monika Grygier (użyj formularza kontaktowego) Michał Begiert(użyj formularza kontaktowego) Katarzyna Szajek Standard biurowca:- klimatyzacja- centralna wentylacja- kuchnia- wykładzina- recepcja- monitoring- światłowód- uchylne okna- dostęp do komunikacji publicznej- budynek przystosowany dla niepełnosprawnych.Opłaty / koszty (stałe), netto:1)  czynsz za lokal 48,00m²:2 688,00 zł / miesięcznie;2)  ryczałt opłata eksploatacyjna (zawiera: woda, ogrzewanie, energia elektryczna od części wspólnych, odpady komunalne, obsługa recepcji, monitoring, itp.); 17zł/m²3)  współczynnik powierzchni wspólnej- 11%4)  energia elektryczna według wskazań podlicznika.Opłaty / koszty (opcjonalne), netto:1)  miejsce postojowe w hali garażowej: 300 zł / miesięcznie;2)  dedykowane miejsce na parkingu naziemnym: 150 zł / miesięcznie;3)  możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na elewacji budynku i na pylonie.Forma i warunki najmu:*) elastyczna umowa najmu, również na czas nieokreślony;*) kaucja za lokal w wysokości 3-miesiecznego czynszu.Wszystkie w/w ceny są cenami netto.

Komfortowe biuro 295m w centrum ,parking
Komfortowe biuro 295m w centrum ,parking
1239000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Lokalizacja: Katowice, budynek biurowy położony jest w centralnej części Katowic, z bardzo dobrym dojazdem od DTŚ (ul.Chorzowska). W pobliżu znajdują się budynki biurowe klasy A, lokale usługowo-handlowe. Bardzo dobry dostęp do środków komunikacji publicznej, kilkaset metrów od biurowca znajduje się dworzec kolejowy oraz ścisłe centrum miasta. Do wynajęcia: powierzchnia biurowa 291 m ² w formie zamkniętego aneksu biurowego -1 piętro biurowca klasy B+. W tej chwili powierzchnia open space, gabinet, aneks kuchenny, toalety. Istnieje możliwość dopasowania układu i standardu pomieszczeń do potrzeb Najemcy Standard powierzchni biurowej: - Sufity podwieszane - Podłoga w biurach - wysokiej jakości wykładzina dywanowa - Ścianki działowe z ochroną akustyczną - System wentylacji mechanicznej z klimatyzacją z opcją regulowania temperatury w poszczególnych pomieszczeniach - Korzystanie z pomieszczeń biurowych możliwe całodobowo, 7 dni w tygodniu - Doskonały dojazd z każdego kierunku - Parking płatny Dostawcy usług teleinformatycznych : - Orange, Netia Czynsz najmu: 42,00 zł/m² + opłaty eksploatacyjne 19,00 zł/m² + VAT + energia elektryczna Więcej informacji: 506 028 003,506 028 002 Inne nasze oferty: Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Beata Zajączkowska (licencja nr: 1932)

Komfortowe biuro ,budynek pofabryczny ,wys 4,5
Komfortowe biuro ,budynek pofabryczny ,wys 4,5
5602 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia86
SprzedażPośrednik

Opis ofertyOsoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie najemca nie płaci prowizji Do wynajęcia powierzchnia pokój biurowy ok 90 m 2 z dostępem do sali konferencyjnych , w obiekcie komercyjnym na Pradze Południe , w rejonie Dworca Wschodniego . Dobra komunikacja miejska , ok 7 minut od Szybkiej Kolei Miejskiej , blisko przystanki autobusowe i tramwajowe . Okolica bardzo popularna zarówno do pracy jak i zamieszkania . Dobrze rozwinięta infrastruktura miejska , a szczególnie gastronomia . Dobra propozycja na niekonwencjonalne biuro , firmę informatyczną ,agencję reklamową . Obiekt z dostępem całodobowym , 7 dni w tygodniu . Na parterze recepcja , obiekt chroniony i monitorowany . Dostępna powierzchnia na 2 piętrze, budynek z windami osobowymi i towarowymi . Lokal w kształcie prostokąta , ustawny pow .ok 86 m 2 . Niestandardowa jest wysokość pomieszczeń i doskonały dostęp światła dziennego .Wysokość kondygnacji 3-4,2m , duża powierzchnia okien (dwa duże otwierane okna ) W pełni wyposażony aneks kuchenny oraz toalety znajdują się na częściach wspólnych . Podwieszane sufity w częściach wspólnych . Oświetlenie rastrowe , na podłodze wykładzina . Powierzchnie wyposażone w czujniki dymu , doprowadzone kable światłowodowe , klimatyzacja w systemie VRF ,kontrola dostępu Automatyka budynkowa BMS i DSO (alarmowy ) Rozprowadzona sieć komputerowa kat. 6 Wentylacja mechaniczna . Serwis sprzątający . Na terenie obiektu , do dyspozycji najemców sale konferencyjne, siłownia, pokój wypoczynku, pokój gier, szatnia z prysznicem dla rowerzystów, pokój dla Mamy i dziecka . Czynsz za powierzchnie biurowe - 65, 00pln / m2 Koszty eksploatacyjne - 21,74 pln / m2 Opłata za parking naziemny - 350pl Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Komfortowe biuro od 100 m² , Parking
Komfortowe biuro od 100 m² , Parking
2018800 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Oferujemy do wynajęcia biuro o powierzchni 412m 2 w formie samodzielnego aneksu , biurowiec, 1 piętro. Nowy obiekt oferujący łącznie 1200m2 powierzchni, w układzie open space do indywidualnej aranżacji dla najemców. Pomieszczenia zostaną wykończone zgodnie z najwyższymi standardami, a zagospodarowanie terenu zapewnia dostępność miejsc parkingowych, a dla niezmotoryzowanych - parking rowerowy. Dwukondygnacyjny obiekt oferować będzie nie tylko przestrzenie biurowe na piętrach, ale także lokale biurowo-usługowe na parterze. ferujemy na wynajem moduły biurowe o powierzchni od 100mkw. możliwość dopasowania indywidualnego układu >-- wsparcie architekta oraz pomoc w trakcie aranżacji lokali, całodobowy dostęp, monitoring i ochronę grupy interwencyjnej, system klimatyzacyjny bazujący na trzyrurowych klimatyzatorach oraz ogrzewanie pompą ciepła otwierane okna z widokiem na zielone patio bistro w kompleksie parking rowerowy stacje ładowania samochodów elektrycznych światłowód system kart dostępowych zintegrowanych z instalacją alarmową, Parking : własny, ogrodzony- miejsca parkingowe w cenie 150zł netto /msce Czynsz najmu: 49 zł/m² netto Opłata eksploatacyjna : 18zł/m² netto ( (obejmuje: całodobowy dozór i monitoring, koszty utrzymania technicznego i serwisy, utrzymanie i sprzątanie części wspólnych, utrzymanie i odśnieżanie dróg i chodników, wywóz śmieci, koszty zarządzania i inne opłaty związane z utrzymaniem nieruchomości)+ VAT Media - wg zużycia , zgodnie z podlicznikiem Powierzchnia dostępna od II połowy 2024 LOKALIZACJA: Katowice-Roździeń Więcej informacji:506 028 003,506 028 002 Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. oferty dodatkowe na stronie : Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Beata Zajączkowska (licencja nr: 1932)

Komfortowe Biuro/Lokal użytkowy/Stare miasto
Komfortowe Biuro/Lokal użytkowy/Stare miasto
760000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Woźniakowski Nieruchomości ma zaszczyt zaprezentować Państwu 4-pokojowy lokal użytkowy, idealny do stworzenia komfortowej przestrzeni do pracy. Zlokalizowany  na starym mieście przy ulicy Krakowskie Przedmieście, w prestiżowej przedwojennej kamienicy. Możliwość indywidualnej aranżacji pokoi!Idealne na biuro księgowe, branże IT, biuro nieruchomości szkołę językową lub agencję marketingową. Rozważymy każdą propozycję!Powierzchnia użytkowa wynosi 95 m2. Lokal odrestaurowany i odmalowany. Usytułowany na pierwszym piętrze w zabytkowej kamienicy. Budynek posiada zamykaną klatkę i domofon.Wejście zabezpieczone jest kodem.Dostęp do internetu światłowodowego.Parking - możliwość wynajęcia w pobliżu na terenie zamkniętym.Rozkład pomieszczeń:- 4 niezależne pokoje- Łazienka z WC i prysznicem- Zaplecze socjalne/kuchnia- PrzedpokójOpłaty:Wynajem - 7600 złCzynsz wraz z opłatami - 1500 złKaucja - 3 miesięczne czynszeIstnieje również możliwość wynajmu na pokoje!Fenomenalna lokalizacja - Krakowskie Przedmieście!Lokal mieści się, w samym sercu Warszawy. W pobliżu mnóstwo sklepów, lokali usługowych, gastronomicznych i restauracji. Nieruchomość posiada księgę wieczystą wraz z pełną własnością. Zapraszam na prezentację, podczas której chętnie odpowiem na wszystkie pytania.Skontaktuj się ze mną.Kacper Woźniakowski502-598-938Woźniakowski Nieruchomości zawsze stawiają klienta na pierwszym miejscu. Nasza pomoc sprawi, że proces zakupu nieruchomości stanie się prosty i komfortowy. Współpracujemy z ekspertem ds. kredytów, który porówna oferty wszystkich banków, by znaleźć najlepsze rozwiązanie finansowe dla Państwa. Możecie liczyć na naszą kompleksową, profesjonalną i sprawną obsługę. Za naszą pracę pobieramy wynagrodzenie.Więcej zdjęć oraz pełną ofertę współpracy znajdziecie na naszej stronie internetowej . Codziennie na naszym Facebooku zamieszczamy informacje o sprzedanych nieruchomościach. Nasze oferty są zawsze aktualne, więc zachęcamy do zapoznania się z naszym portfolio. Oceńcie sami jakość naszych usług!

Właściciel, bezpośrednio, komfortowe biuro 51 m²
Właściciel, bezpośrednio, komfortowe biuro 51 m²
3009 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia51
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy, klimatyzowany, o powierzchni 51,00 m² zlokalizowany w nowoczesnym, prestiżowym biurowcu Castor.Budynek ten stanowi część unikalnego kompleksu, w którego skład dodatkowo wchodzi nowo powstały budynek biurowy Pollux oraz park biurowo-magazynowy Górczyn. Castor zlokalizowany jest pomiędzy ul. Głogowską i Grunwald, doskonale skomunikowany z autostradą A2 oraz centrum Poznania.Na parterze budynku znajduje się reprezentacyjny hol z recepcją. Na terenie kompleksu zlokalizowana jest restauracja, która serwuje urozmaicone śniadania, lunche i słodkie przekąski. Salka konferencyjna do dyspozycji klientów. W budynku znajduje się podziemna hala garażowa, z możliwością wynajęcia dedykowanego miejsca. Do budynku przynależy również parking naziemny.Właściciel, bezpośredni kontakt: (użyj formularza kontaktowego) Monika Grygier (użyj formularza kontaktowego) Michał Begiert(użyj formularza kontaktowego) Katarzyna Szajek Standard biurowca:- klimatyzacja- centralna wentylacja- kuchnia- wykładzina- recepcja- monitoring- światłowód- uchylne okna- dostęp do komunikacji publicznej- budynek przystosowany dla niepełnosprawnych.Opłaty / koszty (stałe), netto:1)  czynsz za lokal 51,00m²:3 009,00 zł / miesięcznie;2)  ryczałt opłata eksploatacyjna (zawiera: woda, ogrzewanie, energia elektryczna od części wspólnych, odpady komunalne, obsługa recepcji, monitoring, itp.); 17zł/m²3)  współczynnik powierzchni wspólnej- 11%4)  energia elektryczna według wskazań podlicznika.Opłaty / koszty (opcjonalne), netto:1)  miejsce postojowe w hali garażowej: 300 zł / miesięcznie;2)  dedykowane miejsce na parkingu naziemnym: 150 zł / miesięcznie;3)  możliwość wynajęcia powierzchni reklamowej na elewacji budynku i na pylonie.Forma i warunki najmu:*) elastyczna umowa najmu, również na czas nieokreślony;*) kaucja za lokal w wysokości 3-miesiecznego czynszu.Wszystkie w/w ceny są cenami netto.

Komfortowe biuro, możliwy krótki termin najmu
Komfortowe biuro, możliwy krótki termin najmu
500000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dla firmy, która poszukuje elastycznych opcji wynajmu przestrzeni biurowej oraz rotacyjnego korzystania z biura, mamy propozycję idealną.Dlaczego warto skorzystać z powierzchni coworkingowej?- Dostęp do różnorodnych, kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych,- Prywatne biuro z kontrolą dostępu (zabezpieczone, z możliwością wejścia za pomocą klucza lub karty magnetycznej),- Możliwość rotacyjnej pracy (jedno stanowisko pracy dla dwóch pracowników na zasadzie wymiany),- Specjalne strefy relaksu oraz ciche miejsca do pracy (np. kabiny telefoniczne, niewielkie sale do spotkań),- Profesjonalna obsługa recepcyjna,- Lokalizacja w prestiżowym budynku klasy A+,- Elastyczny czas najmu od 1 do 12 miesięcy,- Dostęp do publicznego parkingu,- Codzienny serwis sprzątający,- Biura w pełni wyposażone o wysokim standardzie,- W cenie najmu zawarte są wszystkie opłaty, w tym zużycie mediów takich jak prąd czy internet. Dostosowujemy przestrzeń do potrzeb firmy bez dodatkowych kosztów.- Oferta jest przybliżona i może być dostosowana do specyficznych wymagań klienta. Opłaty są ustalane na podstawie liczby stanowisk pracy.Standardowe warunki najmu:Możliwość wynajęcia nawet jednego stanowiska pracy w dedykowanym biurze z kontrolą dostępu już od 1000 PLN miesięcznie.Standardowy okres najmu to 6-12 miesięcy, jednak możliwa jest również opcja najmu na czas nieokreślony.Istnieje możliwość negocjacji warunków wynajmu w przypadku nietypowych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy układ przestrzeni.Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb!92-4564-9d48-51df4a3ab1c6">  

Bronowice | Salwator Tower | Komfortowe Biuro | EN
Bronowice | Salwator Tower | Komfortowe Biuro | EN
8500 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia158
Przeznaczenie lokaluBiurowe

LOKAL Posiadam na wynajem lokal zlokalizowany w inwestycji Salwator Tower (Sołtysa Dytmara 3) Lokal jest o powierzchni 158 m2. W skład lokalu wchodzą dwie duże sale, kuchnia, toaleta, łazienka, recepcja oraz dwa pomieszczenia techniczne. Lokal jest bardzo jasny i przestrzenny, idealnie nada się na zorganizowanie tam siedziby firmy lub przedsiębiorstwa związanego z usługami. Lokalizacja jest bardzo komfortowa, nieruchomość dobrze skomunikowana z innymi częściami miasta. W okolicy znajdziemy wiele innych dobrze prosperujących biznesów. INFORMACJE DODATKOWE Koszt najmu to 8 500,00 PLN. opłata do Wspólnoty obecnie w wysokości 1500,00 PLN (w tym ujęte zaliczki na ogrzewanie i wodę), prąd wg licznika. Wystawiamy fakturę VAT. Biuro wolne do wejścia w terminie od 01.04.2024 Rzuty załączone w ofercieW razie zainteresowania lub jakichkolwiek pytań dodatkowych, jestem pod telefonem codziennie między 8:00 a 22:00Zapraszam do kontaktuMichał Lasota(użyj formularza kontaktowego)  ENG --------- LOCAL I have for rent premises located in the investment Salwator Tower (Soltys Dytmar 3) The premises are 158 m2 in size. The premises consist of two large rooms, kitchen, toilet, bathroom, reception and two technical rooms. The premises are very bright and spacious, and would be ideal for organising a company headquarters or a service-related business there. The location is very convenient, the property is well connected to other parts of the city. There are many other thriving businesses in the area. ADDITIONAL INFORMATION- The rental cost is 8 500,00 PLN. fee to the Administration currently amounting to 1500,00 PLN (including advance payments for heating and water), electricity according to meter. - We can issue VAT invoice. - Office free to enter from 01.04.2024 property plan included in the offerIn case of interest or any additional questions, I am on the phone every day between 8:00 and 22:00Feel free to contact meMichał Lasota(użyj formularza kontaktowego)

Komfortowe biuro ,budynek pofabryczny ,wys 4,5
Komfortowe biuro ,budynek pofabryczny ,wys 4,5
5602 zł
Warszawa 29 dni plecy
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia86
SprzedażPośrednik

Opis ofertyOsoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie najemca nie płaci prowizji Do wynajęcia powierzchnia pokój biurowy ok 90 m 2 z dostępem do sali konferencyjnych , w obiekcie komercyjnym na Pradze Południe , w rejonie Dworca Wschodniego . Dobra komunikacja miejska , ok 7 minut od Szybkiej Kolei Miejskiej , blisko przystanki autobusowe i tramwajowe . Okolica bardzo popularna zarówno do pracy jak i zamieszkania . Dobrze rozwinięta infrastruktura miejska , a szczególnie gastronomia . Dobra propozycja na niekonwencjonalne biuro , firmę informatyczną ,agencję reklamową . Obiekt z dostępem całodobowym , 7 dni w tygodniu . Na parterze recepcja , obiekt chroniony i monitorowany . Dostępna powierzchnia na 2 piętrze, budynek z windami osobowymi i towarowymi . Lokal w kształcie prostokąta , ustawny pow .ok 86 m 2 . Otwarta przestrzeń Niestandardowa jest wysokość pomieszczeń i doskonały dostęp światła dziennego .Wysokość kondygnacji 3-4,2m , duża powierzchnia okien ( duże otwierane okna ) W pełni wyposażony stołowka , aneks kuchenny oraz toalety znajdują się na częściach wspólnych . Podwieszane sufity w częściach wspólnych . Oświetlenie rastrowe , na podłodze wykładzina dywanowa Powierzchnie wyposażone w czujniki dymu , doprowadzone kable światłowodowe , klimatyzacja w systemie VRF ,kontrola dostępu Automatyka budynkowa BMS i DSO (alarmowy ) Rozprowadzona sieć komputerowa kat. 6 Wentylacja mechaniczna . Serwis sprzątający . Na terenie obiektu , do dyspozycji najemców sale konferencyjne, siłownia, pokój wypoczynku, pokój gier, szatnia z prysznicem dla rowerzystów, pokój dla Mamy i dziecka . Czynsz za powierzchnie biurowe - 65, 00pln / m2 Koszty eksploatacyjne - 21,74 pln / m2 . Współczynnik pow.wspólnej 20 % Opłata za parking naziemny - 400 zł netto Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Wymagana kaucja jednomiesięczna brutto . Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Komfortowe biuro na parterze - pow. 77,11 m2
Komfortowe biuro na parterze - pow. 77,11 m2
290000 zł
Koszalin 8 dni plecy

Szanowni Klienci, tym razem wytropiliśmy dla Was lokal o pow. 77,11 m2, zlokalizowany na parterze dwupiętrowego budynku przy ul. Szczecińskiej 22, k/Agromy. Lokal został wydzielony z pow. użytkowej 144 m2 . W wyniku podziału powstały dwa lokale. Przedmiotem wynajmu jest lokal nr 1 – o łącznej powierzchni 77,11 m2, na który składają się  4pomieszczenia : 23,89 m2,27,21 m2, 22,77 m2 oraz3,24 m2 .  Wraz z wyżej wymienionym lokalem przysługuje prawo do korzystania z następujących częściwspólnych:-Hol o pow. 18,3 m2,-łazienka o pow. 3,4 m2,-WC o pow. 3,51 m2-pomieszczenie socjalne o pow.7,9 m2,To świetna lokalizacja dla Twojej firmy!Do lokal doprowadzony jest światłowód z firmy "GAWEX".Lokal jest częściowo umeblowany, odświeżony - odmalowany i gotowy do wprowadzenia się przez nowych najemców.Ogrzewanie centralne - gazowe, a ciepła woda uzyskiwana jest poprzez podgrzewacze elektryczne.O ochronę biura zadba zamontowany system alarmowy.Kolejną zaletą jest parking na ok. 10-15 samochodów bezpośrednio przy budynku. Otoczenie tej nieruchomości pokazuje różnorodność branż, ponieważ w okolicy znajdziemy, np.: Sklep AGROMA, Hurtownie spożywczą, Hotel, stacja kontroli pojazdów, biura rachunkowe, kredytowe itp.Jaki jest miesięczny koszt najmu?- czynsz najmu: 2 900 zł netto miesięcznie plus VAT 23%- Obowiązuje kaucja w wysokości 5350 zł,- koszty eksploatacyjne, tj. prąd iogrzewanie gazowe- wg zużycia, natomiast woda oraz odprowadzenie nieczystości stałych i płynnych, wg zużycia, proporcjonalnie do zajmowanego metraża lokalu.Zapraszam na prezentację i najem lokalu!W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

DO WYNAJĘCIA KOMFORTOWE BIURO BLISKO CENTRUM 82m2
DO WYNAJĘCIA KOMFORTOWE BIURO BLISKO CENTRUM 82m2
1392 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Powierzchnia82 m²
Ilość pomieszczeń3
Piętro2
Wejścieod ulicy

Do wynajęcia komfortowe, klimatyzowane pomieszczenia biurowe w budynku wielofunkcyjnym na 2 piętrze. 82m2 - 2 pokoje ponad 31m2 i 16m2, pokój socjalny (kuchnia) 17m2, łazienka, duży przestronny korytarz z możliwością aranżacji na recepcję, punkt obsługi oraz dodatkowa ubikacja na parterze. Wejście z klatki schodowej, dogodny dojazd (wylot na Warszawę) blisko Centrum (Plac Grunwaldzki 2km) oraz Rynku (5km), wysoki standard. Ogrzewanie centralne gazowe. Kuchnia umeblowana i urządzona, możliwość dowolnej aranżacji wnętrza. Możliwość podłączenia telefonu i/lub internetu. Do biura przynależy 1 stałe miejsce parkingowe na posesji. Cena: 49,9zł/m2 brutto w tym wszystkie media i liczniki (ciepła, zimna woda, kanalizacja, wywóz nieczystości stałych, sprzątanie części wspólnych, monitoring obiektu, prąd oraz c.o. w sezonie grzewczym). Tel.: *** ** ** **

Komfortowe biuro na parterze - pow. 77,11 m2!
Komfortowe biuro na parterze - pow. 77,11 m2!
2900 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia77
SprzedażPośrednik

Szanowni Klienci, tym razem wytropiliśmy dla Was lokal o pow. 77,11 m2, zlokalizowany na parterze dwupiętrowego budynku przy ul. Szczecińskiej 22, k/Agromy. Lokal został wydzielony z pow. użytkowej 144 m2 . W wyniku podziału powstały dwa lokale. Przedmiotem wynajmu jest lokal nr 1 – o łącznej powierzchni 77,11 m2 , na który składają się  4 pomieszczenia : 23,89 m2, 27,21 m2, 22,77 m2 oraz 3,24 m2 .  Wraz z wyżej wymienionym lokalem przysługuje prawo do korzystania z następujących części wspólnych: - Hol o pow. 18,3 m2, - łazienka o pow. 3,4 m2, - WC o pow. 3,51 m2 - pomieszczenie socjalne o pow.7,9 m2, - oraz dodatkowe pomieszczenie o pow. 8,63 m2 , mogące służyć jako magazynek - za dodatkową opłatą 120 zł netto plus VAT. To świetna lokalizacja dla Twojej firmy! Do lokal doprowadzony jest światłowód z firmy "GAWEX". Lokal jest częściowo umeblowany, odświeżony - odmalowany i gotowy do wprowadzenia się przez nowych najemców. Ogrzewanie centralne - gazowe, a ciepła woda uzyskiwana jest poprzez podgrzewacze elektryczne. O ochronę biura zadba zamontowany system alarmowy. Kolejną zaletą jest parking na ok. 10-15 samochodów bezpośrednio przy budynku. Otoczenie tej nieruchomości pokazuje różnorodność branż, ponieważ w okolicy znajdziemy, np.: Sklep AGROMA, Hurtownie spożywczą, Hotel, stacja kontroli pojazdów, biura rachunkowe, kredytowe itp. Jaki jest miesięczny koszt najmu? - czynsz najmu: 2 900 zł netto miesięcznie plus VAT 23% - Obowiązuje kaucja w wysokości 5350 zł, - koszty eksploatacyjne, tj. prąd iogrzewanie gazowe- wg zużycia, natomiast woda oraz odprowadzenie nieczystości stałych i płynnych, wg zużycia, proporcjonalnie do zajmowanego metraża lokalu. Zapraszam na prezentację i najem lokalu! Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy ich osobistą weryfikację. Kontaktując się z biurem Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest NaTropieNieruchomości.pl sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Koszalinie, ul. Odrodzenia 2B/1, 75-306 Koszalin. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: @ Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Komfortowe biuro na parterze - pow. 77,11 m2!
Komfortowe biuro na parterze - pow. 77,11 m2!
2900 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia77,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szanowni Klienci, tym razem wytropiliśmy dla Was lokal o pow. 77,11 m2, zlokalizowany na parterze dwupiętrowego budynku przy ul. Szczecińskiej 22, k/Agromy. Lokal został wydzielony z pow. użytkowej 144 m2 . W wyniku podziału powstały dwa lokale. Przedmiotem wynajmu jest lokal nr 1 – o łącznej powierzchni 77,11 m2 , na który składają się  4 pomieszczenia : 23,89 m2, 27,21 m2, 22,77 m2 oraz 3,24 m2 .  Wraz z wyżej wymienionym lokalem przysługuje prawo do korzystania z następujących części wspólnych: - Hol o pow. 18,3 m2, - łazienka o pow. 3,4 m2, - WC o pow. 3,51 m2 - pomieszczenie socjalne o pow.7,9 m2, To świetna lokalizacja dla Twojej firmy! Do lokal doprowadzony jest światłowód z firmy "GAWEX". Lokal jest częściowo umeblowany, odświeżony - odmalowany i gotowy do wprowadzenia się przez nowych najemców. Ogrzewanie centralne - gazowe, a ciepła woda uzyskiwana jest poprzez podgrzewacze elektryczne. O ochronę biura zadba zamontowany system alarmowy. Kolejną zaletą jest parking na ok. 10-15 samochodów bezpośrednio przy budynku. Otoczenie tej nieruchomości pokazuje różnorodność branż, ponieważ w okolicy znajdziemy, np.: Sklep AGROMA, Hurtownie spożywczą, Hotel, stacja kontroli pojazdów, biura rachunkowe, kredytowe itp. Jaki jest miesięczny koszt najmu? - czynsz najmu: 2 900 zł netto miesięcznie plus VAT 23% - Obowiązuje kaucja w wysokości 5350 zł, - koszty eksploatacyjne, tj. prąd iogrzewanie gazowe- wg zużycia, natomiast woda oraz odprowadzenie nieczystości stałych i płynnych, wg zużycia, proporcjonalnie do zajmowanego metraża lokalu. Zapraszam na prezentację i najem lokalu! W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz
Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz
6748 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia168,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro o powierzchni 168,70 m2 w Lublinie przy Ul. Anny Walentynowicz. Lokal mieści się na parterze. Jest do wyłącznego użytku jednej firmy. Dużym plusem oferty jest parking o powierzchni 234 m2 bezpośrednio przed budynkiem. Parking w cenie. Pomieszczenia: 1. Pokój - 9,53 m2 2. Pokój - 25,27 m2 3. Pokój socjalny – 8,52 m2 4. WC damski – 2,24 m2 5. WC męski 2,72 m2 6. Łazienka 4,22 m2 7. Open space - 80,62 m2 8. Sala - 35,58 m2 DODATKOWE INFORMACJE - lokal nie wymaga nakładów finansowych - klimatyzacja - alarm - ogrzewanie gazowe - meble - miejsca parkingowe bezpośrednio przy budynku w cenie. Do czynszu należy doliczyć opłaty za media. Zapraszam do obejrzenia.

Do wynajęcia komfortowe biuro 1 pokoje w centrum
Do wynajęcia komfortowe biuro 1 pokoje w centrum
1215 zł
Legnica 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Posiadam do wynajęcia 1 pokojowy lokal około 23 m2, I p. na biuro, gabinet lekarski lub inne w prestiżowym budynku użyteczności publicznej z windą w centrum Legnicy przy ul. Pocztowej 7. Kwota czynszu to 1215 zł + 100 zł opłata eksploatacyjna + 20 zł za wywóz nieczystości + prąd, woda, gaz. (Bez pośredników od właściciela)tel. (użyj formularza kontaktowego)Powierzchnia całego piętra to 268 m2 cena za całe piętro 10.000 zł netto. Istnieje również możliwość wynajęcia pojedynczych pokoi o wielkości  , 26 m2  cena: 1280 netto , 23 m2 cena: 1215 zł netto , 22 m2  cena: 1160 zł netto , 19 m2  cena: 1025 zł netto. + 90 zł opłata eksploatacyjna + 20 zł za wywóz nieczystości + prąd, woda, gaz. (Bez pośredników od właściciela) Zapraszam do prezentacji. Istnieje również możliwość wynajęcia nieodpłatnie mebli biurowych ! 

Do wynajęcia komfortowe biuro 1 pokoje w centrum
Do wynajęcia komfortowe biuro 1 pokoje w centrum
1090 zł
Legnica 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Posiadam do wynajęcia 1 pokojowy lokal około 23 m2, I p. na biuro, gabinet lekarski lub inne w prestiżowym budynku użyteczności publicznej z windą w centrum Legnicy przy ul. Pocztowej 7. Kwota czynszu to 1090 zł + 100 zł opłata eksploatacyjna + 20 zł za wywóz nieczystości + prąd, woda, gaz. (Bez pośredników od właściciela)tel. (użyj formularza kontaktowego)Powierzchnia całego piętra to 268 m2 cena za całe piętro 10.000 zł netto. Istnieje również możliwość wynajęcia pojedynczych pokoi o wielkości 50 m2  w cenie : 2100 zł netto , 26 m2  cena: 1150 netto , 23 m2 cena: 1150 zł netto , 22 m2  cena: 1050 zł netto , 19 m2  cena: 920 zł netto.  Lokal około 19 m2 kwota czynszu to 920 zł + 90 zł opłata eksploatacyjna + 20 zł za wywóz nieczystości + prąd, woda, gaz. (Bez pośredników od właściciela) Zapraszam do prezentacji. Istnieje również możliwość wynajęcia nieodpłatnie mebli biurowych ! 

Do wynajęcia komfortowe biuro 2 pokojowe w centrum
Do wynajęcia komfortowe biuro 2 pokojowe w centrum
1900 zł
Legnica 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia45
Przeznaczenie lokaluHotelowe

Wynajmę lokal 45 m2 w centrum Legnicy przy ul.Pocztowej 7. Lokal znajduje się na IV p. z panoramiczną windą. W lokalu są dwa pokoje, aneks kuchenny, łazienka. Koszt wynajmu to 1900 zł netto + 222 zł netto opłata eksploatacyjna + liczniki. Wynajem bezpośrednio od właściciela. tel. (użyj formularza kontaktowego)

Do wynajęcia komfortowe biuro 1 pokoje w centrum
Do wynajęcia komfortowe biuro 1 pokoje w centrum
1280 zł
Legnica 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia28
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Posiadam do wynajęcia 1 pokojowy lokal około 28 m2, I p. na biuro, gabinet lekarski lub inne w prestiżowym budynku użyteczności publicznej z windą w centrum Legnicy przy ul. Pocztowej 7. Kwota czynszu to 1280 zł + 100 zł opłata eksploatacyjna + 20 zł za wywóz nieczystości + prąd, woda, gaz. (Bez pośredników od właściciela)tel. (użyj formularza kontaktowego)Powierzchnia całego piętra to 268 m2 cena za całe piętro 10.000 zł netto. Istnieje również możliwość wynajęcia pojedynczych pokoi o wielkości  , 28 m2  cena: 1280 netto , 23 m2 cena: 1215 zł netto , 22 m2  cena: 1160 zł netto , 19 m2  cena: 1025 zł netto. + 90 zł opłata eksploatacyjna + 20 zł za wywóz nieczystości + prąd, woda, gaz. (Bez pośredników od właściciela) Zapraszam do prezentacji. Istnieje również możliwość wynajęcia nieodpłatnie mebli biurowych ! 

Komfortowe biuro 15m2, winda, w cenie media, poza strefą
Komfortowe biuro 15m2, winda, w cenie media, poza strefą
833 zł
Szczecin 16 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Komfortowy pokój biurowy o pow. 15m2 w budynku biurowym na 3 piętrze, w budynku winda. W czynszu wszystkie media: prąd, ogrzewanie, woda, dodatkowo vat 23%. Budynek jest poza strefą.

Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Walentynowicz - okolice Felicity
Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Walentynowicz - okolice Felicity
6579 zł
Lublin 18 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia168,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro o powierzchni 168,70 m2 w Lublinie przy Ul. Anny Walentynowicz. Lokal mieści się na parterze i jest on do wyłącznego użytku jednej firmy! Dużym plusem oferty jest parking o powierzchni 234 m2 bezpośrednio przed budynkiem. Parking w cenie. Pomieszczenia: 1. Pokój - 9,53 m2 2. Pokój - 25,27 m2 3. Pokój socjalny – 8,52 m2 4. WC damski – 2,24 m2 5. WC męski 2,72 m2 6. Łazienka 4,22 m2 7. Open space - 80,62 m2 8. Sala - 35,58 m2 DODATKOWE INFORMACJE - lokal nie wymaga nakładów finansowych, jest odświeżony po poprzednim najemcy - klimatyzacja - alarm, monitoring - ogrzewanie gazowe - meble [widoczne na zdjęciach] - miejsca parkingowe bezpośrednio przy budynku w cenie. Czynsz 39 zł. /m2. Do czynszu należy doliczyć opłaty za media Zapraszam do obejrzenia

Komfortowe biuro na wynajem - Dąbrowa 5 min od Poznania
Komfortowe biuro na wynajem - Dąbrowa 5 min od Poznania
210179 zł
Dąbrowa 22 dnia plecy
PoziomParter
Powierzchnia14,90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul.Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Powierzchnia: 24,75 m2 umeblowane biuro na parterze Do dyspozycji: -sala konferencyjna -miejsce parkingowe -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety i strefa chill -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) Spacer wirtualny: www.lockbox.pl/spacer-wirtualny.html +48**********07 www.lockbox.pl

Komfortowe biuro w doskonałej lokalizacji - 10 min od Poznania
Komfortowe biuro w doskonałej lokalizacji - 10 min od Poznania
2405.7 zł
Dąbrowa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia24,75
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul. Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Do dyspozycji: -sala konferencyjna -miejsce parkingowe -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety i strefa chill -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) Cena najmu obejmuje wszystkie koszty utrzymania, znajduje się na parterze. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) www.lockbox.pl

Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
6579 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia168,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro o powierzchni 168,70 m2 w Lublinie przy Ul. Anny Walentynowicz. Lokal mieści się na parterze i jest on do wyłącznego użytku jednej firmy! Dużym plusem oferty jest parking o powierzchni 234 m2 bezpośrednio przed budynkiem. Parking w cenie. Pomieszczenia: 1. Pokój - 9,53 m2 2. Pokój - 25,27 m2 3. Pokój socjalny – 8,52 m2 4. WC damski – 2,24 m2 5. WC męski 2,72 m2 6. Łazienka 4,22 m2 7. Open space - 80,62 m2 8. Sala - 35,58 m2 DODATKOWE INFORMACJE - lokal nie wymaga nakładów finansowych - klimatyzacja - alarm - ogrzewanie gazowe - meble - miejsca parkingowe bezpośrednio przy budynku w cenie. Do czynszu należy doliczyć opłaty za media Zapraszam do obejrzenia

Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
6579 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia168,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro o powierzchni 168,70 m2 w Lublinie przy Ul. Anny Walentynowicz. Lokal mieści się na parterze. Jest do wyłącznego użytku jednej firmy. Dużym plusem oferty jest parking o powierzchni 234 m2 bezpośrednio przed budynkiem. Parking w cenie. Pomieszczenia: 1. Pokój - 9,53 m2 2. Pokój - 25,27 m2 3. Pokój socjalny – 8,52 m2 4. WC damski – 2,24 m2 5. WC męski 2,72 m2 6. Łazienka 4,22 m2 7. Open space - 80,62 m2 8. Sala - 35,58 m2 DODATKOWE INFORMACJE - lokal nie wymaga nakładów finansowych - klimatyzacja - alarm - ogrzewanie gazowe - meble - miejsca parkingowe bezpośrednio przy budynku w cenie. Do czynszu należy doliczyć opłaty za media Zapraszam do obejrzenia

Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
6579 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia168,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro o powierzchni 168,70 m2 w Lublinie przy Ul. Anny Walentynowicz. Lokal mieści się na parterze. Jest on do wyłącznego użytku jednej firmy. Dużym plusem oferty jest parking o powierzchni 234 m2 bezpośrednio przed budynkiem. Parking w cenie. Pomieszczenia: 1. Pokój - 9,53 m2 2. Pokój - 25,27 m2 3. Pokój socjalny – 8,52 m2 4. WC damski – 2,24 m2 5. WC męski 2,72 m2 6. Łazienka 4,22 m2 7. Open space - 80,62 m2 8. Sala - 35,58 m2 DODATKOWE INFORMACJE - lokal nie wymaga nakładów finansowych - klimatyzacja - alarm - ogrzewanie gazowe - meble - miejsca parkingowe bezpośrednio przy budynku w cenie. Do czynszu należy doliczyć opłaty za media Zapraszam do obejrzenia

Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
Komfortowe biuro w Lublinie na ulicy Anny Walentynowicz - do wejścia
6579 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia168,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro o powierzchni 168,70 m2 w Lublinie przy Ul. Anny Walentynowicz. Lokal mieści się na parterze i jest on do wyłącznego użytku jednej firmy! Dużym plusem oferty jest parking o powierzchni 234 m2 bezpośrednio przed budynkiem. Parking w cenie. Pomieszczenia: 1. Pokój - 9,53 m2 2. Pokój - 25,27 m2 3. Pokój socjalny – 8,52 m2 4. WC damski – 2,24 m2 5. WC męski 2,72 m2 6. Łazienka 4,22 m2 7. Open space - 80,62 m2 8. Sala - 35,58 m2 DODATKOWE INFORMACJE - lokal nie wymaga nakładów finansowych, jest odświeżony po poprzednim najemcy - klimatyzacja - alarm - ogrzewanie gazowe - meble [widoczne na zdjęciach] - miejsca parkingowe bezpośrednio przy budynku w cenie. Czynsz 39 zł. /m2. Do czynszu należy doliczyć opłaty za media Zapraszam do obejrzenia

Piękne, komfortowe, gotowe biuro 204m
Piękne, komfortowe, gotowe biuro 204m
1404800 zł
Wrocław 28 dni plecy

Do wynajęcia komfortowa, nowoczesna, klimatyzowana przestrzeń biurowa klasy A w kompleksie Hubska Center przy ul. Hubskiej we Wrocławiu. Elegancki, stylowy biurowiec jest położony w odległości 1km od dworca PKP i 3 km od Rynku, tuż przy przystanku tramwajowym (linie 8, 16, 18, 21, 22) i autobusowym (linie 110, 125). Wokół doskonałe zaplecze gastronomiczne, handel i usługi. Część kompleksu Hubska Center stanowi Hotel InVite - idealne rozwiązanie dla firm posiadających klientów, kontrahentów lub pracowników przyjeżdżających spoza Wrocławia. Lokal biurowy na wynajem o powierzchni 203,6mkw znajduje się na 4 piętrze i składa się z następujących pomieszczeń: - pomieszczenie typu open space wraz z recepcją (120 mkw), - salka konferencyjna (ok. 18,5 mkw), - 3 piękne pokoje biurowe z dużymi oknami, które mogą też być wykorzystywane jako sale konferencyjne, - 1 mały pokój biurowy bez okien, - kuchnia z jadalnią (15,5 mkw), - 2 toalety. Czynsz za wynajem lokalu wynosi 69zł netto/mkw, aktualne opłaty eksploatacyjne wynoszą 17,71 zł/mkw (w tym zaliczka na wodę i ogrzewanie i energia elektryczna w częściach wspólnych). Udział w kosztach utrzymania powierzchni wspólnej wynosi 12%. Łączny miesięczny koszt najmu uwzględniający czynsz, opłaty eksploatacyjne oraz koszt utrzymania powierzchni wspólnych wynosi 19340zł netto. Dodatkowo do biura są przypisane dwa miejsca na parkingu podziemnym w cenie 550zł miesięcznie netto/1 miejsce. Biuro będzie dostępne od czerwca br. - Comfortable, modern, air-conditioned class A office space for rent in the Hubska Center complex at Hubska Street in Wrocław. The elegant, stylish office building is located 1 km from the railway station and 3 km from the Market Square, right next to the tram stop (lines 8, 16, 18, 21, 22) and bus stop (lines 110, 125). There are excellent catering, trade and service facilities around. Part of the Hubska Center complex is the InVite Hotel - an ideal solution for companies with clients, contractors or employees coming from outside Wrocław. Office space for rent with an area of ​​203.6 sq m is located on the 4th floor and consists of the following rooms: - open space room with reception (120 sq m), - conference room (approx. 18.5 sq m), - 3 beautiful office rooms with large windows, which can also be used as conference rooms, - 1 small office room without windows, - kitchen with dining room (15.5 sq m), - 2 toilets. The rent for the premises is PLN 69 net/sqm, current service fees are PLN 17.71/sqm (including advance payment for water, heating and electricity in common areas). The share in the costs of maintaining the common area is 12%. The total monthly rental cost, including rent, service charges and the cost of maintaining common areas, is PLN 19340,00 net. Additionally, the office is assigned two parking spaces in the underground parking lot for PLN 550 monthly net/1 space. The office will be available from June 2024.

Komfortowe, klimatyzowane biuro tuż przy metrze
Komfortowe, klimatyzowane biuro tuż przy metrze
799900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia przestronne biuro 122 m2, piętro 3/6 z windą w nowoczesnym budynku, Ursynów, Kabaty.Doskonałe na kancelarię, biuro projektowe, biuro rachunkowe, biuro dla programistów.Cena: 7999 zł + 3000 zł czynsz administracyjny z zaliczką na media.  Wymagana kaucja.Bardzo dobra lokalizacja, zaledwie 2 min. do metra Kabaty, co zapewnia szybkie i sprawne połączenie z innymi częściami miasta.Lokal to:* duże pomieszczenie open space;* przestronny gabinet;* kuchnia.Łazienka znajduje się w części wspólnej. Lokal gotowy do wprowadzenia. Meble znajdujące się na zdjęciach należą do poprzedniego Najemcy. Właściciel dysponuje innymi meblami, które może udostępnić nieodpłatnie. Prestiżowy budynek, wykończony w wysokim standardzie. Wewnątrz klimatyzacja, podwieszane sufity, internet, okablowanie strukturalne. Recepcja w budynku, ochrona, monitoringOgólnodostępne miejsca postojowe na terenie osiedla.Oferta biura nieruchomości, prowizja płatna dopiero po podpisaniu umowy najmu. Więcej propozycji na topbrokers(kropka)pl

Komfortowe, gotowe biuro 66m2 Lublin, Centrum
Komfortowe, gotowe biuro 66m2 Lublin, Centrum
376200 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia65
Poziom4

Do wynajęcia nowoczesny i komfortowy lokal typu open-space z wydzielonym pomieszczeniem socjalnym o powierzchni 66m2, zlokalizowany na 4 piętrze w 5-piętrowym budynku Rupes przy al. Racławickie w Lublinie. Widok z okien na najstarszy park w Lublinie - Ogród Saski. Konstrukcja ścian i liczne przeszklenia zapewniają doskonałe doświetlenie pomieszczeń.Na kondygnacji znajdują się tylko 4 lokale, które współdzielą: dwie windy, dwie toalety oraz aneks kuchenny.Szukasz dla swojego zespołu prestiżowego, przestrzennego biura, zlokalizowanego w ścisłym centrum? Najlepiej tuż obok wizytówki Lublina - budynku CSK i obok najstarszego parku w Lublinie - Ogrodu Saskiego? Zależy Ci na bliskości hoteli, restauracji i kawiarni?Budynek RUPES jest to nowoczesny budynek biurowy klasy A wg klasyfikacji biurowców: Building Owners and Managers  Association International (w skrócie BOMA International). Według tego modelu kategoryzacji istnieją trzy podstawowe klasy budynków od najwyższej do najniższej: A, B oraz CCo oznacza klasa A?Biurowce klasy A to budynki o najwyższym standardzie usytuowane w najbardziej atrakcyjnej części miasta. Takie obiekty posiadają najnowocześniejsze rozwiązania i innowacje budowlane, wysokiej jakości wyposażenie oraz systemy zarządzania. Budynek biurowy musi spełniać wiele istotnych wymagań, by należeć do klasy A.Jakie wymagania spełnia budynek RUPES, w którym mieści się lokal?- bardzo wydajną klimatyzację,- centralne ogrzewanie,- wentylację nawiewno-wywiewną z odzyskiem energii,- system kontroli dostępu w postaci kart pracowniczych,- podniesioną podłogę techniczną z okablowaniem iPv6 (swobodne umiejscowienie biurek i kontaktów),- całodobowa ochrona i monitoring,- podziemne miejsca parkingowe,- doskonale doświetlone pomieszczenia,- czujniki ruchu i dymu oraz alarm przeciwpożarowy,Wszystkie udogodnienia wpływają na komfort pracy osób przebywających w biurze i zdecydowanie podnoszą prestiż firmy.Dlaczego tutaj, korzyści i zalety:- najwyższy standard biura,- doskonale wyposażony budynek (recepcja, hall, poczekalnia, zadbane części wspólne),- świetna i prestiżowa lokalizacja (obok budynku CSK, Ogrodu Saskiego, kilkaset metrów od Placu Litewskiego),- zawsze zadbane i czyste łazienki dostępne w częściach wspólnych,- układ pomieszczeń (biura, s. konferencyjna + open space do dowolnej aranżacji),- doskonała komunikacja z całym miastem - przystanek przy samym budynku (autobusy 2, 3, 4, 7, 11, 13, 15, 18, 20, 26, 30, 31, 44, 55, 57, 74, N2, N3, 150, 151, 155, 158)- parking podziemny w budynku (możliwość wykupienia lub wynajęcia 2 miejsca postojowych w hali garażowej pod budynkiem), - 80m obok w budynku CSK dostępny parking podziemny dla klientów (możliwość wykupienia abonamentów miesięcznych i kwartalnych),- najważniejsze sklepy w pobliżu: 20m Stokrotka, 50m obok Biedronka, Restaruacja 2pier, Sushi House, Kawiarnia Nie Wylej oraz cukiernia.MEDIA: Prąd, Woda, KanalizacjaOpłata serwisowa wynosi 13,5 zł/m2 netto (aktualnie 891 zł netto).Zapraszam do prezentacji nieruchomości: Daniel Bondarenko -530 350 726Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy. Zespół ekspertów z Franczewska Nieruchomości dokłada starań, aby każda z ofert była rzetelnie sprawdzona oraz aktualna. Jako agencja nieruchomości pobieramy za usługę pośrednictwa wynagrodzenie. Usługa jest wykonywana w profesjonalny sposób i zapewnia Państwu pełne bezpieczeństwo. Więcej unikalnych ofert w podobnych kryteriach znajdą Państwo na naszej stronie.

Komfortowe wyposażone biuro dla 4 osób na Powiślu
Komfortowe wyposażone biuro dla 4 osób na Powiślu
210000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do biura w prestiżowym budynku Carpathia Office House w ścisłym centrum Warszawy przy Zajęczej 15. Świetny dojazd do lokalizacji dzięki bliskiemu położeniu metra, tramwajów i autobusów. W pobliżu znajduje się wiele restauracji i punktów usługowych.Całkowita cena netto z pełnym serwisem to: 3 600 zł.Cena najmu obejmuje:- koszty eksploatacji oraz media- pakiet na korzystanie z sal konferencyjnych wraz serwisem kawowym podczas spotkań (możliwość korzystania z sal w 4 lokalizacjach w Centrum warszawy)- obsługę recepcyjną- obsługę korespondencji- w pełni wyposażoną kuchnię z pełnym dostępem do kawy, herbaty i wody bez limitów dla pracowników i ich gości- umeblowanie biura- codzienne sprzątanie biura- Internet szerokopasmowy- dostęp do biura 24/7- adres rejestracyjny firmy i oznaczenie- dostęp do strefy wypoczynku- dostęp do drukarki/xero/skanera/bindownicy/profesj onalnej niszczarki- wyciszone budki telefoniczne do prowadzenia rozmów i telekonferencji- kawiarnio-restauracja z baristą i lunchamiZapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży, aby dowiedzieć się więcej o biurach o innym układzie oraz metrażu.Uprzejmie informujemy, że podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Komfortowe i nowoczesne biuro 120 m2 - al. Rejtana
Komfortowe i nowoczesne biuro 120 m2 - al. Rejtana
6840 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia120
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszam. Do wynajęcia biuro o powierzchni 120 m2, składające się z dużej sali open space oraz trzech biur i kuchni. Lokal komfortowo wykończony, klimatyzowany, bardzo dobrze doświetlony. Położony jest w okolicy Leclerc na II piętrze budynku biurowego. W samym budynku jest winda, ochrona a w najbliższej okolicy dostępny parking. Biuro jest bardzo ładne, przytulne i nowoczesne. Serdecznie polecam.

Komfortowe 3 pokoje na biuro Stara Saska Kępa ul. Walecznych.
Komfortowe 3 pokoje na biuro Stara Saska Kępa ul. Walecznych.
4700 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia78
SprzedażBez pośredników

Do wynajęcia ustawne 3 pokoje z zapleczem gospodarczym,łazienką, dużym tarasem z przeznaczeniem na nie uciążliwą działalność biurową. Lokale usytuowana na parterze w kamienicy z wejściem z ulicy. Budynek usytuowany przy jednej z najładniejszych ulic Saskiej Kępy ul. Walecznych / Saska. Kamienica ogrodzona z ładną elewacją, dużym zadbanym ogrodem. Lokal jest usytuowany na parterze, z możliwością wywieszenia reklamy. Trzy oddzielne pokoje, z dużym ok 40m tarasem. Do dyspozycji aneks kuchenny i łazienka. Na podłogach piękny parkiet, na bardzo kameralne biuro, nie uciążliwą działalność gospodarczą. Doskonała komunikacja miejska ( linia tramwajowa od Waszyngtona, liczne autobusy ul. Saską. Do ulicy Francuskiej około 4 minuty pieszo. Możliwość parkowania samochodu na posesji. Dodatkowo czynsz 800 zł ( w czynszu są zaliczki za ogrzewanie, zużycie ciepłej i zimnej wody, śmieci, utrzymanie części wspólnych). W cenie miejsce parkingowe. Zapraszam na prezentację. Zofia 509 - pokaż numer telefonu -

Lokale o różnym metrażu - Czyżyny
Lokale o różnym metrażu - Czyżyny
100000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia lokal, biuro  - Kraków Czyżyny LOKALE:- o  różnej powierzchni 380 m, 200m, 80m, 50m- na parterze z 2 wejściami- funkcjonalna aranżacja- możliwość skorzystania z umeblowania- duży open space- dobrze zagospodarowane części socjalne- komfortowe warunki pracyPRZEZNACZENIE LOKLAU:- szkoła, - przedszkole,- biuro,- usługiBUDYNEK:- własny parking- estetyczne części wspólne- prestiżowa lokalizacjaLOKALIZACJA:- dobrze skomunikowana- sąsiedztwo wielu znanych firmZapraszam do oglądania 

Filtr