Lokal na biuro, kancelarię

Sortowanie:
Znaleziony: 1884 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Lokal na biuro, kancelarię
Lokal na biuro, kancelarię
3075 zł
nowe Warszawa 20 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia22
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię o pow. ok.25 m kw. na Śródmieściu (ul. Graniczna) parter z dostępem do kuchni i WC oraz przedpokojem - w odległości ok. 400 m od PKiN i metra. W lokalu mogą pracować max. 2 osoby; na usługi nieuciążliwe dla mieszkańców budynku (np. dla prawnika). Możliwość własnej aranżacji pomieszczenia. Lokal dostępny od zaraz Wystawiam fakturę. Cena nie obejmuje mediów.

Lokal na biuro /kancelarię
Lokal na biuro /kancelarię
2100 zł
Śrem 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia110
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na biuro/gabinet/kancelarię/. Lolal w prestiżowym miejscu w Śremie. Kamienica przy rynku, widok na Ratusz. Trzy pokoje, wysokie ( 3,45 do sufitu). Salon, pokój przechodni, sypialnia, duża kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, niewielka łazienka, osobne wc, przestronny przedpokój, razem: 110 m. Mieszkanie znajduje się na drugim piętrze zadbanej, przyjemnej kamienicy. Jest jasne, słoneczne, przestronne. Okna nowe drewniane. Piec dwufunkcyjny ( ogrzewanie i woda).  Na podłogach parkiet i płytki. Możliwość parkowania samochodu przy ulicy (miejsca płatne i trochę dalej bezpłatne). Szybki InternetCzynsz najmu: 2100 zł ( możliwość faktury, wtedy plus vat)Miesięczne opłaty 550 zł w tym zaliczka na ogrzewanie i wodę.Prąd płatny dodatkowo wg rachunków oraz wywóz śmieci wg ilości osób (35 zł od osoby).Dostępne od zaraz. Kaucja 3000 zł 

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
4900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia83
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia od 10-go sierpnia 2024, Lokal, 82 m2, Na reprezentacyjne biuro lub kancelarię na Krakowskim Przedmieściu w centrum Warszawy. Zlokalizowany w odrestaurowanej kamienicy na drugim piętrze. Lokal składa się z salonu 36 m2, pokoju 16 m2 oraz widnej i wyposażonej kuchni 10 m2. Łazienka z WC 2,2m2, spiżarka 1,4m2 i duży przedpokój 10m2. Czynsz najmu 4900 PLN, plus opłaty administracyjne 950 PLN i opłaty użytkowe, wywóz odpadów stałych i ogrzewanie. Licznikowe - gaz, energia elektryczna, woda.Kaucja w wysokości 9000 PLN Tel.(użyj formularza kontaktowego)

Lokal na biuro, kancelarię w centrum Żar
Lokal na biuro, kancelarię w centrum Żar
2000 zł
Żary 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia52,05
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal w centrum miasta o pow. 52,05 mkw składający się:-pokój z aneksem kuchennym,-pokój,-przedpokój,-łazienka.Lokal znajduje się na 3 kondygnacji. Budynek nowoczesny z windą. Lokal z przeznaczeniem na biuro lub kancelarię (tłumacz, radca prawny, biuro rachunkowe itp.)Opłaty : 2000 zł czynsz dla Wynajmującego, kaucja - 1-miesięczny czynsz, czynsz dla Wspólnoty 126 zł Opłaty za media (prąd, gaz, woda) wg zużycia.Cena do negocjacji !!!Aktualna oferta nieruchomości na naszej stronie internetowej.ZAPRASZAM PO SZCZEGÓŁY DO BIURA konsultant: Dorota Krakowiak tel. (użyj formularza kontaktowego) 

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica.Lokal dostępny od zaraz.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum. Lokal dostępny od przełomu czerwca 2024 r.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
3900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum. Lokal dostępny od zaraz.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum.Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
5250 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, podatek od nieruchomości ok. 150 zł, prąd – wg zużycia Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum – dodatkowo 250 zł. Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024 r.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, podatek od nieruchomości ok. 150 zł, prąd – wg zużycia Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum. Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024 r.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, podatek od nieruchomości ok. 150 zł, prąd – wg zużycia Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum.Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024.

Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
5000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia61
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kraków – Stare Miasto, ul. Topolowa Idealny lokal na kancelarię lub biuro. Proponujemy Państwu do wynajęcia nowocześnie wyremontowany i wyposażony lokal biurowy położony przy ul. Topolowej w dzielnicy Stare Miasto.Nieruchomość o powierzchni 61 m2 usytuowana jest na drugim piętrze kamienicy z początku XX wieku i składa się z holu połączonego z sekretariatem, 2 oddzielnych gabinetów, aneksu kuchennego i łazienki z wc. Ponadto:- lokal po generalnym remoncie,- nowocześnie wyposażony,- łącze światłowodowe,- monitoring,- ciepła woda i ogrzewanie z sieci MPEC,- dwustronna ekspozycja. Lokalizacja:- Stare Miasto, ul. Topolowa,- przystanek tramwajowy i autobusowy – 2 minuty pieszo,- Galeria Krakowska – 4 minuty pieszo,- Dworzec PKP – 4 minuty pieszo,- Rynek Główny – 10 minut pieszo. Opłaty:- miesięczna kwota najmu 5000 zł netto,- czynsz około 800 zł (z ogrzewaniem i ciepłą wodą z sieci MPEC) + prąd wg zużycia,- kaucja 5000 zł netto,- prowizja dla agencji nieruchomości 5000 zł (jednorazowo). Zapraszamy do umówienia się na wizytę. OFERTA NA WYŁĄCZNOŚĆ Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Filar NieruchomościUl. Bratysławska2/2tel. 793 – 717 – 771   Zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami Rozdział 2, Art. 180, pkt 3. przed oglądnięciem nieruchomości należy podpisać standardową umowę pośrednictwa w kupnie. (USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami). 

Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
5000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia61
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kraków – Stare Miasto, ul. Topolowa Idealny lokal na kancelarię lub biuro. Proponujemy Państwu do wynajęcia nowocześnie wyremontowany i wyposażony lokal biurowy położony przy ul. Topolowej w dzielnicy Stare Miasto.Nieruchomość o powierzchni 61 m2 usytuowana jest na drugim piętrze kamienicy z początku XX wieku i składa się z holu połączonego z sekretariatem, 2 oddzielnych gabinetów, aneksu kuchennego i łazienki z wc. Ponadto:- lokal po generalnym remoncie,- nowocześnie wyposażony,- łącze światłowodowe,- monitoring,- ciepła woda i ogrzewanie z sieci MPEC,- dwustronna ekspozycja. Lokalizacja:- Stare Miasto, ul. Topolowa,- przystanek tramwajowy i autobusowy – 2 minuty pieszo,- Galeria Krakowska – 4 minuty pieszo,- Dworzec PKP – 4 minuty pieszo,- Rynek Główny – 10 minut pieszo. Opłaty:- miesięczna kwota najmu 5000 zł netto,- czynsz około 800 zł (z ogrzewaniem i ciepłą wodą z sieci MPEC) + prąd wg zużycia,- kaucja 5000 zł netto,- prowizja dla agencji nieruchomości 5000 zł (jednorazowo). Zapraszamy do umówienia się na wizytę. OFERTA NA WYŁĄCZNOŚĆZgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami Rozdział 2, Art. 180, pkt 3. przed oglądnięciem nieruchomości należy podpisać standardową umowę pośrednictwa w kupnie. (USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami).  Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Filar NieruchomościUl. Bratysławska2/2tel. 793 – 717 – 771 

Lokal na biuro, kancelarię lub gabinet w centrum Jarocina.
Lokal na biuro, kancelarię lub gabinet w centrum Jarocina.
1845 zł
Jarocin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal do wynajęcia na biuro, kancelarię lub gabinet w centrum Jarocina Rynek 23 - Wejście od ulicy Gołębiej. Powierzchnia 60m2 - I Piętro. Do dyspozycji poczekalnia oraz toaleta na wyłączność. Dodatkowo płatny prąd, ogrzewanie wg zużycia. Możliwość powieszenia baneru. W budynku znajduję się szkoła językowa, biuro rachunkowe, gabinet kosmetyczny. W pobliżu lokalu bank PKO oraz BNP Paribas. Lokal dostępny od września 2024.

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1600 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, na wprost wejścia do obiektu z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 i składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki. Jeden z pokoi -18m2 jest obecnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro. Mogą być przechodnie lub dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od 1-szego lutego 2024. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1400zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki ).

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1200 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, wejście z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki.) Jeden z pokoi -18,7 m2 jest aktualnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Ogłoszenie dotyczy tej częsci lokalu , która zaznaczona jest na żółto na załączonym rysunku. Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od 1-szego lutego 2024. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1600zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki ).

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1400 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, wejście z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki.) Jeden z pokoi -18,7 m2 jest aktualnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Ogłoszenie dotyczy tej częsci lokalu , która zaznaczona jest na żółto na załączonym rysunku. Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od zaraz. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym, świeżo po malowaniu i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1400zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki - do podziału z drugim pokojem ).

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1200 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, wejście z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki.) Jeden z pokoi -18,7 m2 jest aktualnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Ogłoszenie dotyczy tej częsci lokalu , która zaznaczona jest na żółto na załączonym rysunku. Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od zaraz. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym, świeżo po malowaniu i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1200zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki - do podziału z drugim pokojem ).

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
2500 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia45
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokal na przestrzeń biurową, coworkingową lub kancelarię. Powierzchnia 45 m2. Lokal usytuowany w nowym budynku przy ulicy Konstytucji 3 Maja. Lokal składa sie z dwóch pomieszczeń, aneksu kuchennego oraz łazienki. Do lokalu przynależy taras. Jest możliwość wynajęcia lokalu razem z miejscem parkingowym w hali garażowej. Cena wynajmu 2500 zł plus opłaty ( prąd, internet, zarządca).

Lokal na biuro | kancelarię | usługi
Lokal na biuro | kancelarię | usługi
4600 zł
Wołomin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni 85m2. Nieruchomość zlokalizowana na pierwszym piętrze w nowej kamienicy w Wołominie, przy ul. Moniuszki 3. Dobra lokalizacja, w pobliżu stacja kolejowa, dobry dojazd do Warszawy. Dostęp do sieci światłowodowej w budynku. Obiekt ogrzewany gazowym piecem dwufunkcyjnym. Lokal z dużymi możliwościami adaptacyjnymi, do własnej aranżacji. Możliwość wydzielenia osobnych pokoi, zaplecza socjalnego. Przygotowana łazienka. Pod budynkiem ogólnodostępne miejsca postojowe, możliwość wynajęcia miejsca postojowego na posesji [teren zamknięty]. Kwota wynajmu 4600zł plus opłaty za media - prąd, ogrzewanie, śmieci. Zapraszam na prezentację Aneta Nurczyńska tel. 53*******57

Mam do wynajęcia lokal na biuro, kancelarię, gabinet W-wa
Mam do wynajęcia lokal na biuro, kancelarię, gabinet W-wa
1900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia37

Mam do wynajęcia lokal około 35-40m2 na biuro,kancelarię ,gabinet itp.. przy ul Strażackiej w W-wa Rembertów.Samodzielne,wejście bezpośrednio z ul.Strażackiej ,WC,ogrzewanie podłogowe,klimatyzacja,cena do uzgodnienia. Polecam tel 600 - pokaż numer telefonu -

Lokal na biuro kancelarię, centrum Kielce
Lokal na biuro kancelarię, centrum Kielce
2200 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Do wynajęcia gabinet o powierzchni ok. 15 m2 jako część powierzchni wspólnej przy kancelarii adwokackiej (o pow. 68,73 m2), z możliwością współdzielenia salki konferencyjnej i pomieszczenia socjalnego.Lokal położony jest na 3 piętrze w nowoczesnym budynku biurowym z 2016 zlokalizowanym w ścisłym centrum Kielc. Eleganckie powierzchnie wspólne, szybka winda, monitoring.Biuro urządzone stylowo, nowocześnie  - naturalna cegła, drewno dębowe, duże przeszklenia. Części wspólne biura obejmują lobby, salkę konferencyjną, aneks kuchenny z niezbędnym sprzętem AGD oraz łazienkę. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane. Gabinety wykończone są tak, aby jak najbardziej absorbowały wszelkie dźwięki. Do dyspozycji szybki światłowód.Preferowana działalność o zbliżonym profilu do prawniczego.Czynsz najmu: 2200 PLN netto (2706 PLN brutto) + czynsz administracyjny 500 PLN i opłaty za media wg wskazań liczników (prąd) do podziału 50/50. Dla lokalu nie sporządzono świadectwa charakterystyki energetycznej.Dane kontaktowe do agenta: Krzysztof Jakubowski  Tel: (użyj formularza kontaktowego) E-mail: For service in English please call Jacek Kotlarz at: (użyj formularza kontaktowego)------- For rent, an office of approximately 15 sqm as part of a law firm (total area 68.73 sqm), with the possibility of sharing a conference room and a social space.The office is located on the 3rd floor of a modern office building built in 2016, situated in the heart of Kielce. Elegant common areas, a fast elevator, and surveillance are available.The office is stylishly and modernly furnished - with natural brick, oak wood, and large windows. The shared spaces include a lobby, a conference room, a kitchenette with necessary appliances, and a bathroom. All rooms are air-conditioned, and the offices are designed to absorb sound as much as possible. Fast fiber optic internet is available.Preference is given to businesses with a profile similar to legal services.Rent: 2500 PLN net (3075 PLN gross) + administrative rent 500 PLN and utility charges based on meter readings (electricity) to be split 50/50. One-month deposit required.No energy performance certificate has been prepared for the premises.For service in English, please call Jacek Kotlarz at: (użyj formularza kontaktowego). -Biuro Nieruchomości PROPERCO sp. z o.o. sp.k. współpracuje z doświadczonymi specjalistami finansowymi, oferującymi sprawdzenie zdolności kredytowej oraz przedstawienie oferty finansowania nieruchomości / Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC. Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie /// The real estate agency PROPERCO sp. z o.o. sp.k. collaborates with experienced financial specialists, offering creditworthiness assessment and presenting property financing offers. Information regarding property descriptions is provided by the owner, is purely informational, and may be subject to updates. The property offer does not constitute a specific offer as defined in Art. 66 and subsequent articles of the Civil Code. Our services are provided based on a brokerage agreement, ensuring you the care of our advisor throughout the entire collaboration period. We charge a fee for the services rendered according to the terms agreed upon in the concluded agreement.Zapraszamy do siedziby naszego biura w Kielcach przy ul. Koziej 3a/1. /// We invite you to visit our office located in Kielce at 3a/1 Kozia Street.Dane adresowe /// Address details:PROPERCO sp. z o.o. sp.k ul. Kozia 3a/1 25-514 Kielce tel. kom: (użyj formularza kontaktowego) /

Lokal na kancelarię ,biuro
Lokal na kancelarię ,biuro
2500 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia105
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal składający się z 6 pokoi oraz pomieszczeń sanitarnych ,znajdujący się na II piętrze kamienicy. Centrum Lublina, róg Narutowicza-Chopina .Doskonały na kancelarię, biuro, szkołę językową itp.

Wynajmę lokal na biuro,kancelarię,gabinet lub na inne cele.
Wynajmę lokal na biuro,kancelarię,gabinet lub na inne cele.
1920 zł
Braniewo 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia52,29
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię, gabinet , usługi , a także na inne cele. Możliwość wynajęcia także na godziny na przykład na spotkania biznesowe i inne lub na kilka dni.Lokal składa się z : przestronnego pomieszczenia głównego o powierzchni 37,39 m2 i trzech pomieszczeń stanowiących zaplecze: jadalni, toalety i schowka. Łącznie to powierzchnia 52.29 m2.Do lokalu przyporządkowany jest rozległy parking ( ok. 150 m2) oraz klomb z ozdobnymi krzewami. Możliwość wynajęcia z małym parkingiem za 1 500,- zł.Lokal znajduje się w kompleksie Moniuszki 26 w Braniewie w uczęszczanej okolicy , w sąsiedztwie nowo powstającego atrakcyjnego miejskiego placu zabaw, sklepu elektrycznego i zakładu szklarskiego, osiedla wojskowego, szkół i osiedla domków ( ul. Szopena). Teren jest ogrodzony i monitorowany, jest idealnym miejscem do prowadzenia działalności gospodarczej . Ogrzewanie elektryczne - ogrzewasz ile potrzebujesz, płacisz ile możesz ,według uznania. Możliwość poszerzenia oferty wynajmu w obiekcie lub wynajęcia bez placu za niższą cenę.Podana kwota czynszu to kwota netto, dodatkowo płatny podatek VAT , media, waloryzacja, kaucja. Cena do negocjacji. Serdecznie zapraszam do oglądania. Polecam!

Wynajmę umeblowany lokal na biuro, kancelarię, itp.
Wynajmę umeblowany lokal na biuro, kancelarię, itp.
2500 zł
Dzierżoniów 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia umeblowany lokal biurowy w wysokim standardzie, zlokalizowany na 3 piętrze (jest winda) w monitorowanym budynku usługowym przy ul. Wrocławskiej 53 w Dzierżoniowie, składający się z pomieszczenia biurowego o powierzchni 40m2 oraz wspólnego holu z aneksem kuchennym i łazienki. Dodatkowo jest możliwość wynajęcia pozostałych 2 biur o powierzchni po 40m2 na tej samej kondygnacji. Przy budynku dostępny parking na zamkniętym terenie. W czynsz wliczone zużycie wody i wywóz nieczystości. Rozliczenie prądu na podstawie podlicznika. Ogrzewanie z klimatyzacji. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 66*******14 poniedziałek - piątek 8:00-16:00

Wynajmę umeblowany lokal na biuro, kancelarię, itp.
Wynajmę umeblowany lokal na biuro, kancelarię, itp.
1850 zł
Dzierżoniów 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia umeblowany lokal biurowy w wysokim standardzie, zlokalizowany na 3 piętrze (jest winda) w monitorowanym budynku usługowym przy ul. Wrocławskiej 53 w Dzierżoniowie, składający się z pomieszczenia biurowego o powierzchni 40m2 oraz wspólnego holu z aneksem kuchennym i łazienki. Dodatkowo jest możliwość wynajęcia pozostałych 2 biur o powierzchni po 40m2 na tej samej kondygnacji. Przy budynku dostępny parking na zamkniętym terenie. W czynsz wliczone zużycie wody i wywóz nieczystości. Rozliczenie prądu na podstawie podlicznika. Ogrzewanie z klimatyzacji. Są jeszcze podobne biura w tym budynku, a cena ich wynajmu zaczyna się od 1850. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 66*******14 poniedziałek - piątek 8:00-16:00

Duży lokal na biuro, kancelarię, gabinet w centrum
Duży lokal na biuro, kancelarię, gabinet w centrum
710000 zł
Bielsko-Biała 30+ kilka dni temu

SEBASTIAN WIŚNIOWSKIAgent prowadzącyTel: +48 572 711 788Lokal usługowo-handlowy o powierzchni 192 m2 na 1 piętrze w kamienicy położonej w centrum miasta przy ulicy Stojałowskiego 33 z wejściem do lokalu klatką schodową od strony ul. 11 listopada, składający się z dwóch niezależnych lokali, jeden o powierzchni 145 m2 oraz drugi o powierzchni 47 m2.Idealna lokalizacja do prowadzenia różnej formy działalności. Biura dla Twojej firmy, gabinet lekarski, kancelaria notarialna, biuro rachunkowe, gabinet kosmetyczny, itp.Lokalizacja blisko Urzędu Miasta Bielsko-Biała, Domu Maklerskiego, Galerii Sfera z ekspozycją okien na ulicę StojałowskiegoIdealny również na siedzibę z biurem dla małej lokalnej firmy.Duże możliwości adaptacyjne lokal wymaga wykończenia, co umożliwia przygotowanie lokalu pod własne potrzeby i wymagania. Koszty adaptacji lokali w ramach najmu długoterminowego można odliczyć w ramach czynszu najmu po wcześniejszym uzgodnieniu i akceptacji zakresu prac i kosztorysu przez wynajmującego, właściciela kamiennicy.Duży lokal 145 m2 częściowo przygotowany do podziału na 4 odrębne lokale mieszkalne. Istnieje możliwość takiego rozwiązania i wyodrębnienia kilku lokali z osobnym wejściem.W pobliżu miejsca parkingowe na Placu Wolności oraz dostępny duży parking miejski przy ulicy Ignacego Jana Paderewskiego.Zapraszam na prezentację i do kontaktu bezpośredniego w celu poznania szczegółów oferty.Cena: 7.100 PLN/netto miesięcznie + mediaOferta na wyłączność najemca nie płaci prowizji. Wynagrodzenie biura pokrywa klient wynajmujący.Agent prowadzący Sebastian Wiśniowski572 711 788RE/MAX Investul. Wyzwolenia 143-300 Bielsko-BiałaTel: 33 821 90 05Informacja przekazywana przez agenta / właściciela biura uważana jest za dokładną i rzetelną, ale nie jest gwarantowana i powinna być niezależnie sprawdzona.W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
6640 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia154
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal idealny na biuro, kancelarię, pracownię.  Lokal dwupoziomowy, usytuowany na parterze i pierwszym piętrze w kamienicy przy ul. 1 Maja 18 w Katowicach z wejściem z parteru od ulicy 1 Maja. Dwa miejsca parkingowe na wewnętrznym podwórzu. Wszystkie media rozliczane indywidualnie z dostawcami mediów, ogrzewanie: własny kocioł gazowy kondensacyjny. Cztery mniejsze gabinety, jeden większy lub tzw. salka, aneks kuchenny, 2 pomieszczenia do magazynowania dokumentów lub sprzętu.  Bardzo dobrze skomunikowany w ruchu samochodowym, bezpośrednie sąsiedztwo przystanku tramwajowego. Darmowe parkingi na uliczy przed kamienicą. Cena Netto.  Lokal dostępny od razu. Ogłoszenie pochodzi bezpośrednio od właściciela. 

Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
6950 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia154
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Klimatyczny lokal idealny na biuro, kancelarię, pracownię, showroom. Lokal dwupoziomowy, usytuowany na parterze i pierwszym piętrze w kamienicy przy ul. 1 Maja 18 w Katowicach z wejściem z parteru od ulicy 1 Maja. Możliwość wynajmu dwóch miejsc parkingowych na wyłączność. Wszystkie media rozliczane indywidualnie z dostawcami mediów, ogrzewany własny kotłem gazowym kondensacyjnym. Cztery mniejsze gabinety, jeden większy (salka), aneks kuchenny, archiwum do magazynowania dokumentów lub sprzętu. Miejsce bardzo dobrze skomunikowane dla ruchu samochodowego, bezpośrednie sąsiedztwo przystanku tramwajowego. Cena netto.Lokal dostępny od września, możliwe przejęcie lokalu z meblami poprzedniego najemcy (odkupienie bezpośrednio od poprzedniego najemcy). Ogłoszenie pochodzi od właściciela. Istnieje możliwość wynajmu 1000 m2 terenu/ placu/ parkingu w bezpośrednim sąsiedztwie kamienicy.

Lokal na designerskie BIURO lub KANCELARIĘ
Lokal na designerskie BIURO lub KANCELARIĘ
5500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia95
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Polecam na wynajem lokal przeznaczony pod biuro lub kancelarię. Lokal znajduje się w budynku znajdującym się przy ul. Dzieci Wrzesińskich w Poznaniu. Jest to spokojna okolica z domami jednorodzinnymi w sąsiedztwie.Rozkład lokalu jest następujący:PARTER: - korytarz z toaletą, sala ze stołem oraz aneksem kuchennymPIĘTRO: - 2 pomieszczenia oraz łazienka z prysznicemNa terenie posesji znajdują się 3 miejsca postojowe oraz kolejne 3 znajdują się w ciągu ulicy.Budynek jest nowy i ekonomiczny w ogrzaniu. Warto zauważyć, że z salonu będzie wykonane wyjście na mini ogródek przynależny do lokalu.Warunki najmu:- czynsz najmu: 5500 zł netto/brutto miesięcznie+ opłaty za media- wymagana kaucja: 11 000 złNajemca nie płaci prowizji dla biura.

Lokal do wynajęcia - na biuro/gabinet/kancelarię
Lokal do wynajęcia - na biuro/gabinet/kancelarię
1500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia21
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal świeżo po remoncie na parterze budynku przy ul. Norwida w Gdyni. Lokal przeznaczony na działalność typu usługi, biuro, kancelarię, gabinet itp. Lokal składa się z 1 pomieszczenia o pow. ok. 14 m2, holu 3,4 m2 oraz łazienki ok. 4 m2. Możliwość własnej aranżacji wnętrza na potrzeby wybranej działalności. W najbliższym czasie będzie wyposażony w aneks kuchenny. Cel: najem długoterminowy. Czynsz najmu: 1500 zł + media (prąd, woda, energia elektryczna) + kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu najmu. Informacje szczegółowe można uzyskać pod nr tel. 58 622-30-09 lub e-mail: biuro(małpa)smnorwida.pl

Lokal na BIURO, KANCELARIĘ *1 miesiąc czynsz 0 zł!
Lokal na BIURO, KANCELARIĘ *1 miesiąc czynsz 0 zł!
1490 zł
Kutno 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia35
Przeznaczenie lokaluBiurowe

PROMOCJA DO WAKACJI - PIERWSZY MIESIĄC GRATIS* Do wynajęcia biura o powierzchni 35 i 60 metrów kwadratowych, na 1 piętrze, w biurowcu w centrum Kutna. Biuro 60 m składa się z dwóch gabinetów (40 m i 20m). Biuro 35 m składa się z dwóch gabinetów i małego przedsionka/poczekalni/recepcji. Budynek monitorowany, w biurach klimatyzacja, bezpośrednio przed budynkiem bezpłatny parking. Pomieszczenia ustawne, jasne z dużymi oknami i pięknym widokiem na Rynek Zduński. Jednolity standard biur: - ciemnoszara wykładzina z atestem niepalności - białe ściany - oświetlenie sufitowe biurowe Dodatkowe informacje: - wejście do budynku kontrolowane (domofon, karty magnetyczne) - całodobowy monitoring całego budynku - toaleta na pierwszym piętrze do wspólnego użytkowania dla dwóch biur - możliwość podłączenia wody w jednym gabinecie - aktualnie w budynku znajdują się: parter - agencja marketingowa, I piętro - kancelaria komornicza, II piętro - mieszkanie prywatne Przeznaczenie: - lokal biurowy Cena: Mniejsze biuro: 1490 zł Większe biuro: 1990,00 zł (zwolnione z vat) miesięczny czynsz zawierający opłaty za wodę, śmieci, drobne naprawy administracyjne, oraz podatek od nieruchomości z tytułu prowadzenia działalności w wynajmowanym lokalu. Do obydwu ceny należy doliczyć miesięczne zryczałtowane opłaty za ogrzewanie, miesięczną opłatę za sprzątanie klatki schodowej, odśnieżanie/omiatanie przed budynkiem, oraz opłaty za energię elektryczną - doliczane według zużycia. Biura dostępne od zaraz. Kontakt wyłącznie telefoniczny: (użyj formularza kontaktowego) (w przypadku braku odpowiedz proszę pozostawić wiadomość SMS - oddzwonię) * promocja dotyczy opłat za pierwszy miesięczny czynsz, obowiązuje przy podpisaniu umowy na czas określony 24 miesiące

Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
7000 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 80m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 20m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 2m2 łazienka 5m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 7000 zł netto + czynsz, opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: trzymiesięczna Dostępne od lutego 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości

Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
7000 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 80m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 20m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 2m2 łazienka 5m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 7000 zł netto + czynsz, opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: trzymiesięczna Dostępne od maja 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości

Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
7000 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 85m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 21m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 4m2 łazienka 6m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 8500 zł (cena uwzględnia VAT + czynsz) + opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: dwumiesięczna Dostępne od stycznia 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia61,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię 3 pokoje, kuchnia, łazienka. Lokal został kupiony i przygotowany pod własną działalność gospodarczą (biuro rachunkowe). Ze względów na zmianę planów wynajmę nowy 3-pokojowy 61,7m2 apartament, idealny do prowadzenia działalność np. biuro rachunkowe, notariusz, radca prawny, inna działalność nieuciążliwa. Lokal znajduje się na Warszawskiej Białołęce ul. Kazimierza Szałasa 3 w pobliżu Urzędu Gminy Białołęka w nowo wybudowanym kameralnym budynku ( 4 piętro ), z balkonu widać wieżowce w centrum Warszawy. Dodatkowo podwójne miejsce parkingowe (platforma) w garażu podziemnym. Widok budynku 022investments.pl/szalasa3.html „Szałasa 3 to kameralny 5 kondygnacyjny budynek apartamentowy utrzymany w nowoczesnej formie. Budynek zaprojektowany został przez nagradzaną pracownię architektoniczną TZA Architekci (m.in. Nagroda Architektoniczna Prezydenta m.st. Warszawy za najlepszy budynek mieszkalny), którzy nadali mu prostą bryłę z charakterystyczną ciemną elewacją o usystematyzowanym układzie okien.” Cena najmu: 4.500 zł miesięcznie plus opłaty licznikowe, plus czynsz administracyjny (ok 750 zł). Kaucja 1-miesięcznego czynszu.

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
4300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia61,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię 3 pokoje, kuchnia, łazienka. Lokal został kupiony i przygotowany pod własną działalność gospodarczą (biuro rachunkowe). Ze względów na zmianę planów wynajmę nowy 3-pokojowy 61,7m2 apartament, idealny do prowadzenia działalność np. biuro rachunkowe, notariusz, radca prawny, inna działalność nieuciążliwa. Lokal znajduje się na Warszawskiej Białołęce ul. Kazimierza Szałasa 3 w pobliżu Urzędu Gminy Białołęka w nowo wybudowanym kameralnym budynku ( 4 piętro ), z balkonu widać wieżowce w centrum Warszawy. Dodatkowo podwójne miejsce parkingowe (platforma) w garażu podziemnym. Widok budynku 022investments.pl/szalasa3.html „Szałasa 3 to kameralny 5 kondygnacyjny budynek apartamentowy utrzymany w nowoczesnej formie. Budynek zaprojektowany został przez nagradzaną pracownię architektoniczną TZA Architekci (m.in. Nagroda Architektoniczna Prezydenta m.st. Warszawy za najlepszy budynek mieszkalny), którzy nadali mu prostą bryłę z charakterystyczną ciemną elewacją o usystematyzowanym układzie okien.” Cena najmu: 4.300 zł miesięcznie plus opłaty licznikowe, plus czynsz administracyjny (ok 750 zł). Kaucja 1-miesięcznego czynszu.

Lokal 40m2  na biuro/kancelarię ul. Hubska
Lokal 40m2 na biuro/kancelarię ul. Hubska
3500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bardzo przyjemny lokal w atrakcyjnej lokalizacji. Ul. Jana W. Dawida, boczna ulica Hubskiej Biuro idealne pod: kancelarię prawną, notarialną, biuro rachunkowe, małe IT Biuro 40 m2 składa się z: 1) pokoju biurowego 16 m2 2) pokoju biurowego 14 m2 + pomieszczenia socjalnego/ kuchni + toalety z prysznicem WARUNKI FINANSOWE: Czynsz najmu: 3500 + opłaty eksploatacyjne ok 500zł + prąd według liczników + kaucja (3x miesięczny czynsz najmu) Minimalny czas wynajmu: 12 miesięcy Dostępne od czerwca. - Internet we własnym zakresie lub od wynajmującego - BEZPŁATNE MIEJSCA POSTOJOWE Pomieszczenie było wcześniej kancelaria prawną. Obecnie opuszczaną z powodu przejścia na emeryturę. Wynajem najchętniej z całym wyposażeniem. Zachęcam do kontaktu. Jeśli nie odbieram - proszę o sms, oddzwonię. Ogłoszenie prywatne. Pośrednikom dziękuję.

lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
5900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia47
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia od 4 marca 2024 r. lokal na kancelarię bądź inne biuro na ul. Wilczej (róg Poznańskiej) na parterze. Lokal 47 m.kw. po kompleksowym remoncie w 2021 r. Pomieszczenia: - gabinet 1 z podwójnymi drzwiami, miejsce dla 2 osób + stół - gabinet 2, miejsce dla 2 osób + stół - sekretariat - biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+ umywalka) i szafa wnękowa, Na korytarzu i w gabinetach zabudowa stała i wnękowa. Lokal całkowicie wyposażony, poza 3 biurkami Wystawiam fakturę VAT, przeznaczenie lokalu usługowe Monitoring Solid, internet Orange. czynsz wraz z zaliczką na energię, solid, internet, tablicę na elewacji oraz kartę parkingową do wjazdu na dziedziniec - 972 zł Do lokalu przynależy miejsce postojowe na dziedzińcu (koszt dodatkowy 400 zł) a także zamykana podwójnie, sucha piwnica, która służy obecnie jako archiwum (200 zł)

Lokal na biuro lub kancelarię w centrum miasta
Lokal na biuro lub kancelarię w centrum miasta
900 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia34
Przeznaczenie lokaluBiurowe

DO WYNAJĘCIA lokal przy ul. Żeromskiego 23 (tuż obok Sądu Okręgowego) w zabytkowej oryginalnej kamienicy, która wyróżnia się nietypową architekturą. Idealny na biuro, kancelarię i podobną działalność. Parter, okna wychodzą na ul. Żeromskiego z widokiem na budynek sądu. powierzchnia 34 metry kw. W lokalu - pokój główny, poczekalnia, pokój socjalny, toaleta. Stan bardzo dobry, umeblowane, gotowe do pracy natychmiast. Niski czynsz, własny 2-funkcyjny piec c.o. więc ogrzewanie sterowane samodzielnie. System alarmowy zamontowany. Miejsce parkingowe w zamykanym podwórku. Możliwość zamontowania reklam zewnętrznych. W budynku działają gabinety lekarskie, gabinety kosmetyczne i kancelarie adwokackie.

Lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
Lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
550000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia od 4 marca 2024 r. lokal na kancelarię bądź inne biuro na ul. Wilczej (róg Poznańskiej) na parterze. Lokal 47 m.kw. po kompleksowym remoncie w 2021 r. Pomieszczenia: - gabinet 1 z podwójnymi drzwiami, miejsce dla 2 osób + stół - gabinet 2, miejsce dla 2 osób + stół - sekretariat - biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+ umywalka) i szafa wnękowa, Na korytarzu i w gabinetach zabudowa stała i wnękowa. Lokal całkowicie wyposażony, poza 3 biurkami Wystawiam fakturę VAT, przeznaczenie lokalu usługowe Monitoring Solid, internet Orange. czynsz wraz z zaliczką na energię, solid, internet, tablicę na elewacji oraz kartę parkingową do wjazdu na dziedziniec - 972 zł Opcjonalnie: Do lokalu przynależy miejsce postojowe na dziedzińcu (koszt dodatkowy 400 zł) a także zamykana podwójnie, sucha piwnica, która służy obecnie jako archiwum (200 zł)

Lokal 80m2 na biuro, kancelarię, gabinet itp  ul. Śniadeckich 1 piętro
Lokal 80m2 na biuro, kancelarię, gabinet itp ul. Śniadeckich 1 piętro
2400 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę na BIURO, KANCELARIĘ, GABINET itp lokal 80 m2 (160 m2) , 1 piętro - 3 pokoje, kuchnia, łazienka. Ulica Śniadeckich w Bydgoszczy. Wszystkie media. Kamienica po kapitalnym remoncie. Miejsca parkingowe. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny.

wynajmę lokal na gabinet , kancelarię, biuro, itp 30m, OPOLE, Sądowa 5
wynajmę lokal na gabinet , kancelarię, biuro, itp 30m, OPOLE, Sądowa 5
2100 zł
Opole 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal użytkowy - może być na gabinet, kancelarię, biuro , itp. w centrum OPOLA, parter wysoki, 30 m2. Wyposażony we wszystkie media. Zapewnia odrobinę luksusu. Cena 2.000 zł / m2 plus opłaty. Istnieje możliwość negocjacji pod telefonem 60*******53.

wynajmę lokal na gabinet , kancelarię, biuro, itp 30m, OPOLE, Sądowa 5
wynajmę lokal na gabinet , kancelarię, biuro, itp 30m, OPOLE, Sądowa 5
1500 zł
Opole 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal użytkowy - może być na gabinet, kancelarię, biuro , itp. w centrum OPOLA, parter wysoki, 30 m2. Wyposażony we wszystkie media. Zapewnia odrobinę luksusu. Cena 2.100 zł / m-c, plus opłaty. Istnieje możliwość negocjacji pod telefonem 60*******53.

Lokal idealny na biuro, kancelarię.
Lokal idealny na biuro, kancelarię.
2700 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia45
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal usytuowany przy jednej z głównych ulic, na 1-piętrze 4-piętrowej kamienicy. Z uwagi na jego lokalizację, blisko sądów i biur o charakterze prawnym - idealny jest pod działalność prawniczą. Na powierzchni ok 45m2 znajduje się duży pokój o pow. 23m2, mały pokój o pow. 7m2, pomieszczenie socjalne o pow. ok 6m2 hol i wc. W lokalu znajduje się wiele stałych zabudów, dzięki czemu udało się bardzo dobrze zagospodarować całą przestrzeń i otrzymać dużo powierzchni do przechowywania. Na podłodze położono panele, ściany malowane i tapetowane. Czynsz wynosi ok 230zł, dodatkowo płatny prąd, gaz, podatek oraz VAT. Ogrzewanie i ciepła woda z pieca gazowego 2-obiegowego. W sezonie grzewczym rachunki za gaz wynosiły ok 250zł miesięcznie. Do dyspozycji najemcy pozostają widoczne na zdjęciach meble. Polecam z uwagi na standard oraz lokalizację i zapraszam na prezentację.

Lokal na biuro,gabinet,kancelarię.
Lokal na biuro,gabinet,kancelarię.
600 zł
Grudziądz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia26
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal o powierzchni 14 metrów na 1 piętrze w ścisłym centrum Grudziądza. Sąsiedztwo Urzędu Miasta. Wokół budynku miejsca parkingowe. W cenie ogrzewanie,sprzątanie części wspólnej,korzystanie z łazienki. W dolnej części budynku znajduje się resteuracja. Wejście do lokali poprzez podwójne dzwi z domofonem. Lokal gotowy do wprowadzenia. Zapraszam do oglądania:)

Kościerzyna - lokal na kancelarię, biuro, gabinet.
Kościerzyna - lokal na kancelarię, biuro, gabinet.
2000 zł
Kościerzyna 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia68,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mieszkanie nietuzinkowe, stylowe, z charakterem, nadające się do zamieszkania i do prowadzenia działalności gospodarczej (biuro, gabinet, kancelaria) ze względu na dwa osobne wejścia. 2 pokoje: 18 i 24 mkw, kuchnia: 12 mkw, łazienka : 6 mkw. Amfiladowy układ pomieszczeń. Wysokość pomieszczeń: 2,9 m. Na podłogach parkiet dębowy lub płytki. W łazience zabudowana wnęka -schowek z miejscem na pralkę, wanna wolno stojąca. W mniejszym z pokoi koza żeliwna i odsłonięte belki konstrukcyjne na suficie, w dużym-listwy przysufitowe. Ciepło z ciepłowni miejskiej, c.w.u. z elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody. Domofon. Tv kablowa. Wszystkie instalacje - nowe ( w tym tzw. siła). Okna nowoczesne, zespolone, drewniane z nawiewnikami, wychodzące na ul. Gdańską. Dobre miejsce reklamowe. Kamienica ocieplona. Mieszkanie słoneczne. Podane dane mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66. Kodeksu cywilnego. Czynsz: 2000 zl + opłaty eksploatacyjne.

Lokal na gabinet, biuro lub kancelarię
Lokal na gabinet, biuro lub kancelarię
1300 zł
Stargard 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem lokal 25m + komórka lokatorska na pierwszym piętrze do własnej aranżacji w kamienicy po rewitalizacji. Oferta bezpośrednia bez pośredników. Ul. Rzeźnicza 1, naprzeciwko sądu.

Lokal na biuro, gabinet, kancelarię na Bemowie!
Lokal na biuro, gabinet, kancelarię na Bemowie!
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia33
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Serdecznie zapraszam do zapoznania się ofertą wynajmu lokalu 1 pokojowego o powierzchni 33 m2 położonego na granicy Bemowa (Blizne Łaszczyńskiego) w budynku biurowym położonym w bliskiej odległości od trasy S8, co zapewnia doskonałą i szybką komunikację w każde miejsce w Warszawie.Lokal składa się z pokoju dziennego, kuchni oraz łazienki. Z pokoju wyjście na balkon. Lokal klimatyzowany.Lokal doskonale nadaje się do prowadzenia działalności typu gabinet lekarski, biuro, kancelaria, rehabilitacja, usługi medyczne.Czynsz najmu: 2500 PLN + opłata ryczałtowa za zużycie mediów ok 300 PLN (prąd, gaz, woda, wywóz śmieci, szambo).Gorąco polecam i zapraszam na prezentację lokalu. Kontakt: Paweł Kobiałko (użyj formularza kontaktowego)

Lokal na biuro, gabinet, kancelarię na Bemowie!
Lokal na biuro, gabinet, kancelarię na Bemowie!
3000 zł
Warszawa 22 dnia plecy
Poziom2
Powierzchnia43
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Serdecznie zapraszam do zapoznania się ofertą wynajmu lokalu 2 pokojowego o powierzchni 43 m2 położonego na granicy Bemowa (Blizne Łaszczyńskiego) w budynku biurowym położonym w bliskiej odległości od trasy S8, co zapewnia doskonałą i szybką komunikację w każde miejsce w Warszawie.Lokal składa się dwóch pokoi, kuchni oraz łazienki. Z salonu wyjście na duży taras ok 30 m2. Lokal klimatyzowany.Lokal doskonale nadaje się do prowadzenia działalności typu gabinet lekarski, biuro, kancelaria, rehabilitacja, usługi medyczne.Czynsz najmu: 3000 PLN + opłata ryczałtowa za zużycie mediów ok 300 PLN (prąd, gaz, woda, wywóz śmieci, szambo).Gorąco polecam i zapraszam na prezentację lokalu. Kontakt: Paweł Kobiałko (użyj formularza kontaktowego)

Filtr