Nowoczesne i wyposażone biuro

Sortowanie:
Znaleziony: 120 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Nowoczesne i wyposażone biuro
Nowoczesne i wyposażone biuro
8200 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia112,63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

EUROVILLA prezentuje w nowoczesny apartament przystosowany na cele biurowe położony w Miasteczku Wilanów. Idealne pod prestiżową siedzibę firmy lub biuro dla kreatywnego zespołu. Powierzchnia nieruchomości wynosi - 112 m2, została ona podzielona na dwa open space'y. Dużą zaletą są 2 ogródki przynależne do nieruchomości, na których można się zrelaksować od pracy. LOKALIZACJA Biuro znajduje się w bardzo dogodnej lokalizacji Miasteczka Wilanów - ok. 400m od Royal Wilanów. W pobliżu znajdują się liczne sklepy oraz miejsca usługowe. Budynek ma całodobową ochronę, a wejście znajduje się od cichego patio. STANDARD WYKOŃCZENIA Biuro zostało wykończone w stylu nowoczesnym, wyposażone w stoły i krzesła, wszystko robione na zamówienie i przystosowane do pracy biurowej. Oprócz tego oszklona sala ze stołem konferencyjnym i zestawem krzeseł. Nowa podłoga z żywicy poliksydowej. Biuro w pełni okablowane, wyposażone w sieci LAN i WiFi. Oprócz tego klimatyzacja, żaluzje antywłamaniowe i system alarmowy. ROZKŁAD POMIESZCZEŃ Sala open space - przystosowana do pracy około 10-12 osób z serwerownią i wyjściem do ogródka Sala konferencyjna - przeszklona, z klimatyzacją Sala open space II - otwarta z dużym stołem, przystosowana do pracy około 10-12 osób W pełni wyposażona kuchnia z zapleczem socjalnym, są m.in. mikrofalówka i zmywarka. 3 toalety dla pracowników lub gości. Reprezentacyjny, duży hol wejściowy. DODATKOWE INFORMACJE Do nieruchomości przynależą 2 miejsca w garażu podziemnym (platformy) Osiedle zamknięte z całodobową ochroną, wejście do klatki od strony spokojnej uliczki z parkingiem, bocznej od Sarmackiej. Dodatkowo płatny vat oraz czynsz administracyjny 1500 zł i energia elektryczna. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : Eurovilla Wilanów Sp .z o.o., Eurovilla Miasteczko Wilanów Sp .z o.o.,  Eurovilla Mokotów Sp .z o.o.,  Eurovilla Śródmieście Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody Spółek Eurovilla jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Nowe biuro w centrum Tarnowa, 36 m2
Nowe biuro w centrum Tarnowa, 36 m2
Tarnów 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia36

Nowoczesne biuro o powierzchni ok. 36 m² z możliwością aranżacji i rozplanowania przestrzeni wedle własnych potrzeb. Świeżo wykończone wnętrze, po generalnym remoncie zakończonym pod koniec 2021 roku. Dodatkowo: - Na piętrze dwie wyremontowane toalety - Nowoczesne systemy zabezpieczeń, monitoring oraz czujniki dymu - Lokale wyposażone w instalacje centralnego ogrzewania i wentylację grawitacyjną. - Pomieszczenie wyposażone jest w umywalkę - Dostęp do Internetu - Pomieszczenia doskonale doświetlone - Możliwość zapewnienia stałej obsługi w zakresie sprzątania (za dodatkową opłatą) - Warunki umeblowania do uzgodnienia Opis budynku Odremontowana kamienica o wysokim standardzie, spełniająca wymogi sanepidu i PPOŻ. Budynek wyposażony w windę i wszelkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (na 4 z 5 kondygnacji). Każde piętro jest oddzielone od klatki schodowej drzwiami REI 60. W budynku na pozostałych piętrach znajdują się biura i sale wykładowe. Funkcjonuje w nim m.in. Ośrodek Szkolenia Kierowców, Gabinet psychotechniczny, biuro firmy z branży IT oraz firm szkoleniowych. W budynku odbywają się zajęcia największej szkoły policealnej dla dorosłych w naszym mieście. Szczegóły dostępne również na stronie https://sale-tarnow.pl/pomieszczenia-biurowe/ Zapraszamy do kontaktu!

Małe klimatyzowane biuro na wynajem
Małe klimatyzowane biuro na wynajem
7705 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia11,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 11,5 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane. Biuro przedstawione w niniejszej ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.Stawka najmu to 67,60 zł netto/m2 (w tym wliczone zryczałtowane media). W biurowcu znajduje się recepcja.Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.

Lokal do wynajęcia
Lokal do wynajęcia
40 zł
Płock 29 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia350
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Cotex Office Centre to najbardziej prestiżowy budynek w Płocku oferujący do wynajmu zarówno nowoczesne powierzchnie biurowe jak i lokale w stanie deweloperskim o powierzchni 50 m2-1500 m2. Przeszklone lokale wyposażone w tarasy widokowe na panoramę Płocka można zaaranżować wg własnego projektu. Obiekt idealny na wszelkiego rodzaju usługi: sklep, restaurację, biuro, showroom, gabinety medyczne itp. • Łatwy i szybki dojazd • 250 miejsc parkingowych • 5 kondygnacji, 3 klatki schodowe • 5 wind • Kontrola dostępu • Całodobowa ochrona • Monitoring

Klimatyzowane biuro na wynajem
Klimatyzowane biuro na wynajem
1564 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 22,9 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane. Istnieje możliwość dostosowania lokalu pod kątem wymiany podłogi na wykładzinę dywanową. Biuro przedstawione w niniejszej ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.Stawka najmu to 67,60 zł netto/m2 (w tym wliczone zryczałtowane media). W biurowcu znajduje się recepcja.Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.

Kameralne biuro z tarasem
Kameralne biuro z tarasem
1199000 zł
Poznań 15 dni plecy

Biuro Dominanta Nieruchomości poleca do wynajęcia nowoczesne lokale biurowe zlokalizowane na poznańskim Grunwaldzie.  Reprezentacyjny budynek położony w bliskości skrzyżowania Palacza/Głogowska.  W bliskości przystanki tramwajowej i autobusowe, szybki i bezkolizyjny wyjazd  ul. Głogowską w kierunku A2. Doskonałe miejsce dla firmy szukającej komfortu pracy i funkcjonalnych rozwiązań. Biuro nowoczesne i gotowe do wejścia. Wyposażone m.in w • klimatyzacje • światłowód • okablowanie IT i energii elektrycznej poprowadzone w listwach do stanowisk pracy • 3 miesjca parkingowe  • centralne ogrzewanie • dostęp do budynku 24h/7 • obiekt monitorowany • winda Do biura przynależy własny prywatny taras do wyłącznego użytkowania przez Najemcę.  Rozkład funkcjonalny: Do niniejszej oferty załączony jest rzut.  Dodatkowo płatne - jedynie media według zużycia.  Cena netto + 23%VAT Biuro Dominanta Nieruchomości specjalizuję się w wynajmie i sprzedaży powierzchni komercyjnych. Jesteśmy jednym z liderów na Poznańskim i Wielkopolskim runku nieruchomości. Posiadamy bogaty wachlarz ofert. Charakteryzuję nas również rzetelne i profesjonalne podejście do klienta i każdej przeprowadzanej przez nas transakcji. Dlatego jeśli poszukujesz biura, magazynu, lokalu lub innej dowolnej nieruchomości to zapraszamy do współpracy. Przygotujemy dostosowaną dla Państwa preferencji możliwe jak najbogatszą ofertę i umówimy się na udane spotkanie. Zapraszam na prezentację. Arkady Janiszewski Dominanta Nieruchomości604-174-746 Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C. Oferta nr367110362 wysłana z systemu LocumNet Online

Biuro / Coworking / Office
Biuro / Coworking / Office
9000 zł
Gliwice 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia100
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wyposażone biuro w centrum Gliwic na wynajem krótkoterminowy! Szukasz biura, ale nie chcesz wiązać się długą umową najmu? Nie chcesz wydawać funduszu na zakup mebli i sprzętów? Oferujemy biuro w loftowym, przytulnym klimacie otoczone roślinami o powierzchni 100m2 na wynajem krotkoterminowy i to Ty podejmujesz decyzję jakiego metrażu potrzebujesz! Do Twojej dyspozycji są nie tylko wygodne biurka, ale również szafy, sala konferencyjna mieszcząca 10 osób, łazienka z prysznicem oraz duża kuchnia do gotowania (nie tylko podgrzewania!) posiłków. Biuro położone jest w samym sercu Gliwic z parkingiem dostępnym dla najemców i łatwym dostępem do komunikacji miejskiej. Atmosfera Nowojorskiej Kamienicy w samym centrum miasta, z pięknymi widokami i bliskością restauracji gdzie możesz wyskoczyć na lunch. Opis: Powierzchnia biurowa 150m2 ale do wynajęcia jest max 100 m2, Ty decydujesz jakiej powierzchni potrzebujesz! Stan: Nowoczesne, wykończone i wyposażone biuro Wyposażenie: Meble biurowe, klimatyzacja, szybkie łącze internetowe, dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi biurowych (drukarka, ksero, skan) Infrastruktura: Kuchnia, łazienka, dostęp do windy Dostępność: Natychmiastowa Cena: 100zł 1m2 Warunki najmu: Okres najmu: Min. 1 miesiąc Metraż: minimum 20m2 max 100m2 Opłaty dodatkowe: Koszty eksploatacyjne (woda, prąd, ogrzewanie) wliczone w cenę Dodatkowe informacje: Możliwość dostosowania przestrzeni biurowej do indywidualnych potrzeb najemcy. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia się na wizytę w biurze.

Katowice Wrocławska 54 DL Piano doskonała lokalizacja, biuro 332m2
Katowice Wrocławska 54 DL Piano doskonała lokalizacja, biuro 332m2
17999 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia332
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Dzień dobry, Zapraszam do zapoznania się z propozycją przestrzeni biura, znajdującego się w prestiżowym kompleksie biurowym DL PIANO w Katowicach, przy ul. Wrocławska 54. Lokalizacja Premium: Doskonała komunikacja i bliskość głównych arterii komunikacyjnych. Organizacja Indywidualnej Aranżacji: Biuro otwarte z myślą o Państwa potrzebach. Dostosujemy aranżację przestrzeni według Państwa. Nowoczesne wyposażenie: Biuro wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, które zwiększają wydajność pracy. Obiekt to idealne miejsce dla firm, które cenią nowoczesność i komfort Skontaktuj się już teraz, aby poznać szczegóły. Warunki: 12,5 euro netto/ m2 Service charge 13zł netto /m2 W skład S.C wchodzą [-Podatek od nieruchomości, użytkowanie wieczyste -Koszty utrzymania, eksploatacji urządzeń i instalacji nieruchomości -Koszty wywozu odpadów -Koszty odśnieżania oraz utrzymania czystości na terenie obiektu -Koszty ochrony -Koszty ubezpieczenia ] W razie jakichkolwiek pytań jestem do dyspozycji. Wojciech Śmiłowski DL INVEST GROUP 53*******14

Hala Wysogotowo
Hala Wysogotowo
19864 zł
Wysogotowo 30+ kilka dni temu
Powierzchnia764

Hala 764m2 jako nowoczesny magazyny wysokiego składowania z bramą załadunkową,parkingiem,placem manewrowym dla ,TIR", zapleczem socjalnym dla pracowników (+ biuro ok.31m2), pełna infrastruktura -Poznań -Wysogotowo do wynajęcia . Polecam część hali 764m2 z niezależną dużą bramą załadunkową. Hala wyposażona jest w regały wysokiego składowania. Do dyspozycji nowoczesne pomieszczenie socjalne ok.70m2 z urządzoną i wyposażoną kuchnią ok.17m2 (kawiarka,zmywarka , zlew,duży stół z krzesłami),szatnią pracowniczą z zamykanymi szafkami (ok.8m2), prysznicami,umywalkami (ok.14m2) kabinami WC,umywalkami (12m2) oraz dużym holem (ok.19m2) - (do obsługi 2/3 firm). Do dyspozycji również urządzone i wyposażone biuro ok.31m2 (biurka,krzesła,szafy na segregatory) ,wyposażona i urządzona kuchnia przy biurze (kawiarka,zmywarka,szafki,stół,krzesła) . Przed halą duży plac manewrowy dla samochodów ciężarowych , parking dla samochodów osobowych (klienci,pracownicy)a nad bramą załadunkową jest okap. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia dodatkowo niedaleko nowoczesne klimatyzowane biura (ok.167m2) oraz przy ul.Bułgarskiej (ok.141m2) w Poznaniu biuro/lokal/sala sprzedażowo-prezentacyjna)z dużymi oknami wystawowymi z bezpośrednim wejściem z ulicy. Czynsz najmu magazynu/hali: 19.864zł /mies+opłata administracyjna 2,5zł/m2+ opłaty za media wg licznika. Możliwość prezentacji hali przez nasze biuro nieruchomości -agenta przez cały tydzień od pon-piątku. Wolne od 01 czerwca 2023 Zapraszam do kontaktu z naszym biurem nieruchomości:   Powyższa prezentacja ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów art 66par.1 Kodeksu Cywilnego. Oferta nr 17100885 wysłana z systemu LocumNet Online

Biuro z garażem, ul. Domaniewska
Biuro z garażem, ul. Domaniewska
55 zł
Warszawa 27 dni plecy
Powierzchnia20

Nowoczesne Biuro na Mokotowie z Pełnym Wyposażeniem! Lokalizacja: Mokotów, Warszawa Powierzchnia: Elastyczna - dostosowana do potrzeb, możliwość różnej ilości stanowisk pracy Opis: Gotowe do natychmiastowego wynajęcia Pełne wyposażenie w cenie, w tym meble biurow Przestronne wnętrza z dużymi oknami Darmowa kawa i herbata dla najemców Udogodnienia: Możliwość wynajęcia stałego miejsca parkingowego (dodatkowo płatne) Darmowe miejsca parkingowe dla gości (po wcześniejszym zgłoszeniu) Wyposażone sale konferencyjne Warunki Najmu: Elastyczne warunki umowy Miejsce parkingowe - 450 zł/miesiąc Darmowe miejsca parkingowe dla gości (po uprzednim zgłoszeniu) Lokalizacja: Dogodne położenie na Mokotowie, blisko komunikacji miejskiej i ważnych punktów usługowych Zapraszamy do Kontaktu w Celu Umówienia Spotkania!

Biuro z garażem, ul. Bukowińska
Biuro z garażem, ul. Bukowińska
1350 zł
Warszawa 27 dni plecy
Powierzchnia298.23

Mam przyjemność zaoferować Państwu wynajem przestronnego biura przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie: Powierzchnia: 298 metrów kwadratowych Cena za metr: 13,50 euro Koszty calkowite naimu: Czynsz miesieczny 292.38m²x 13,50euro = 3947euro Oplata eksploatacyina miesiecznie 292.38m²x 6.75 euro = 1973euro Calkowity koszt miesieczny 5920euro To bardzo przestronne biuro, idealne dla firm poszukujących większej przestrzeni. Co więcej, lokalizacja przy ulicy Bukowińskiej jest korzystna ze względu na komunikację miejską. W okolicy znajduje się Metro Wilanowska, co ułatwia dostęp do różnych części miasta. Biuro jest wyposażone w nowoczesne udogodnienia, takie jak: Klimatyzacja Szybki internet Monitoring Winda Dodatkowo, w okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie i sklepy, co sprawia, że jest to atrakcyjne miejsce do pracy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wynajmem tego biura, zachęcam do skontaktowania się z agentem Wojciechem Cieślukowskim z agencji Wilsons Nieruchomości, aby uzyskać więcej szczegółów i umówić się na oględziny. Powodzenia w poszukiwaniach!

Klimatyzowane biuro na wynajem
Klimatyzowane biuro na wynajem
16425 zł
Szczecin 23 dnia plecy
Powierzchnia21,90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 21,9 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane, z zabudową meblową pod wymiar.Biuro przedstawione w ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.Stawka najmu to 75 zł/m2 netto (w tym wliczone zryczałtowane media). W biurowcu znajduje się recepcja.Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.*Sprzęt elektroniczny nie jest częścią oferty.

Biuro do wynajęcia Świdnica ul. Armii Krajowej 48 m2
Biuro do wynajęcia Świdnica ul. Armii Krajowej 48 m2
1799 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
Powierzchnia48
Kaucja3 598

SUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo po remoncie docieplone i odmalowane. Gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy od renomowanego dostawcy Limonka. - Smart office z systemem sterowania ogrzewaniem i oświetleniem oraz innymi urządzeniami typu Smart przez renomowane oprogramowanie Tuya. - Możliwość programowania scen dla maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP.- 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 799 zł miesięcznie (37,50 zł za metr²). Jest to cena za metr kwadratowy niższa o 10 zł od średniej w Świdnicy. - Stała opłata za koszty dodatkowe -koszty eksploatacyjne: 432 zł (tylko 9 zł za metr²), obejmuje prąd, ogrzewanie, wodę, kanalizację, wywóz śmieci. Kaucja dwa czynsze: 3 598 zł To doskonała okazja! Nie przegap! Zadzwoń już dziś, aby umówić się na oglądanie!  Zapraszamy serdecznie! ul. Armii Krajowej, Świdnica, powiat świdnicki Do wynajęcia biuro o powierzchni 48 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Świdnica, Armii Krajowej Poland - lokalizacja dokładna

Biuro z garażem, ul. Litewska
Biuro z garażem, ul. Litewska
17647 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia170

Ekskluzywne Biuro do wynajęcia w prestiżowej lokalizacji Z przyjemnością prezentujemy Państwu niepowtarzalną okazję wynajęcia wyjątkowego biura, które znajduje się w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji miasta. To miejsce reprezentuje najwyzszy standard w kategorii biur premium, zapewniając nie tylko funkcjonalność, ale także elegancję i prestiż. Lokalizacja: Biuro o powierzchni około 170 m kw znajduje się na czwartym piętrze biurowca klasy A. SZUCHA Premium Offices to 7-kondygnacyjny biurowiec u zbiegu Alei Szucha i ulicy Litewskiej o całkowitej powierzchni budynku 7 900 m kw. Został on zaprojektowany przez znanego architekta Bolesława Stelmacha. Inwestorem jest GPG - Green Property Group w 100 % polska grupa inwestycyjna działająca na rynku nieruchomości komercyjnych. Nieruchomość zlokalizowane jest w sercu biznesowej dzielnicy, otoczonej prestiżowymi restauracjami, luksusowymi sklepami. Dogodna lokalizacja umożliwia szybki dostęp do kluczowych punktów miasta, co sprawia, że to idealne miejsce dla przedsiębiorstw pragnących zaprezentować się z jaknajlepszej strony. Na piętrze opróćz oferowanego biura znajdują się dwa dyskretnie działające przedstawicielstwa dyplomatyczne. Design i Wyposażenie: Wnętrze biura zostało zaprojektowane z dużą dbałością. Przestronne, przeszklone pomieszczenia są eleganckie i funkcjonalne, oferując komfortową przestrzeń do pracy. Meble najwyższej jakości, nowoczesne technologie oraz wysokiej klasy wykończenia podkreślają prestiż tego miejsca. Infrastruktura: Biuro zostało wyposażone w najnowocześniejszą infrastrukturę, obejmującą szybki internet, zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesne systemy klimatyzacyjne oraz dostęp do najnowszej technologii biurowych. Ponadto, w budynku znajdują się eleganckie sale konferencyjne, ekskluzywna przestrzeń do relaksu. Usługi Dodatkowe: Nasi najemcy mają dostęp do profesjonalnej obsługi recepcji, usług sprzątania, a także dedykowanego personelu wspierającego w organizacji spotkań czy codziennych obowiązków biurowych. Dostępność: Biuro jest dostępne od zaraz i gotowe do przyjęcia nowego najemcę, który doceni wyjątkowy charakter tego miejsca. Jeśli poszukujesz biura, które nie tylko spełni, ale przekroczy Twoje oczekiwania, to jest to miejsce dla Ciebie. Skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na prezentacje, i mam nadzieję, że to biuro może stać się centralnym punktem Twojego sukcesu biznesowego.

Nowoczesne, wyposażone biuro DL Atrium - Katowice Korfantego
Nowoczesne, wyposażone biuro DL Atrium - Katowice Korfantego
3300 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia55
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mam przyjemność zaprezentować Państwu, nowoczesne w pełni wyposażone biuro o powierzchni 55 m2, w ramach jednego z naszych projektów DL Atrium , który stanowi wielofunkcyjny kompleks biurowo-usługowy, pozwalający w jednym miejscu, zaspokoić wszystkie codzienne potrzeby konsumenckie pracowników oraz użytkowników obiektu. W ramach umowy najmu otrzymują Państwo: - w pełni wyposażony gabinet (gotowe stanowiska pracy – biurka, krzesła, szafy na dokumenty); - dostęp do sal konferencyjnych; - usługę sprzątania; - w pełni wyposażony aneks kuchenny (ekspres do kawy, mikrofala, lodówka, kawa i herbata uzupełniana); - dostęp do WI-Fi; W celu zapewnienia wygody klientom, wnętrze budynku zostało zaprojektowane z myślą o ich potrzebach i wyposażone w specjalną strefę odpoczynku. Ponadto, budynek posiada rozbudowaną infrastrukturę, w skład której wchodzą liczne punkty handlowe, siłownia, prywatne przedszkole, salon fryzjerski oraz restauracje. W okolicy znajduje się także dogodnie usytuowany przystanek transportu publicznego, obsługujący autobusy i tramwaje. *Istnieje możliwość dostosowania powierzchni pod Państwa predyspozycje, posiadamy lokale w różnych metrażach. Zapraszam do kontaktu

Biura do wynajęcia - P2Tower.
Biura do wynajęcia - P2Tower.
1764.94 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia30,43
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy wynajem powierzchni biurowej w biurowcu P2Tower - Szczecin, ul. Zygmunta Chmielewskiego 22A (Pomorzany). Biuro o metrażu 30,43 mkw. + udział w części wspólnej, gotowe do wynajmu od zaraz. Wyposażone w klimatyzację, rolety materiałowe (okienne).Pomieszczenie biurowe znajduje się na I piętrze. Biuro o metrażu 15,83 mkw. + udział w części wspólnej, gotowe do wynajmu od zaraz. Wyposażone w klimatyzację, rolety plisowane (okienne). Pomieszczenie biurowe znajduje się na VI piętrze.Czynsz najmu wyżej wymienionych lokalizacji wynosi 50 złotych netto/mkw. Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne (media: prąd, woda, gaz + serwis klimatyzacji) w wysokości 8 złotych netto/mkw. Istnieje opcja najmu miejsca parkingowego za dodatkową opłatą, na dedykowanym i strzeżonym parkingu.Oferujemy dostęp do wyposażonych pomieszczeń socjalnych.Nasz biurowiec wyposażony jest w dwie windy osobowe. Zapewniamy Państwu całodobowy dostęp do monitorowanego budynku, stanowisko recepcjonisty. Oferowane lokale są nowoczesne, wyremontowane, do dowolnej aranżacji (nie oferujemy wyposażenia). W naszym budynku działa lokal gastronomiczny, oferujący śniadania, obiady, desery. Posiadamy dwie sale konferencyjne, przystosowane do indywidualnych spotkań biznesowych, prezentacji, zebrań. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą. Zachęcamy do kontaktu e-mail lub telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Lokal użytkowy Warszawa gm. Mokotów Mokotów, Bukowińska
Lokal użytkowy Warszawa gm. Mokotów Mokotów, Bukowińska
4026 zł
Warszawa 28 dni plecy
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia298
SprzedażPośrednik

Opis ofertyMam przyjemność zaoferować Państwu wynajem przestronnego biura przy ulicy Bukowińskiej w Warszawie: Powierzchnia: 298 metrów kwadratowych Cena za metr: 13,50 euro Koszty calkowite naimu: Czynsz miesieczny 292.38m²x 13,50euro = 3947euro Oplata eksploatacyina  miesiecznie 292.38m²x 6.75 euro = 1973euro Calkowity koszt miesieczny  5920euro To bardzo przestronne biuro, idealne dla firm poszukujących większej przestrzeni. Co więcej, lokalizacja przy ulicy Bukowińskiej jest korzystna ze względu na komunikację miejską. W okolicy znajduje się Metro Wilanowska, co ułatwia dostęp do różnych części miasta. Biuro jest wyposażone w nowoczesne udogodnienia, takie jak: Klimatyzacja Szybki internet Monitoring Winda Dodatkowo, w okolicy znajdują się liczne restauracje, kawiarnie i sklepy, co sprawia, że jest to atrakcyjne miejsce do pracy. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wynajmem tego biura, zachęcam do skontaktowania się z agentem Wojciechem Cieślukowskim z agencji Wilsons Nieruchomości, aby uzyskać więcej szczegółów i umówić się na oględziny. Powodzenia w poszukiwaniach! Numer oferty: WIL858500

Do wynajęcia lokal biurowy w centrum z parkingiem
Do wynajęcia lokal biurowy w centrum z parkingiem
1090 zł
Gdańsk 20 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę atrakcyjny lokal biurowy w budynku o bardzo wysokim standardzie, który posiada monitoring i całodobową ochronę. W budynku znajduje się recepcja, pomieszczenie socjalne wyposażone w lodówkę i mikrofalówkę. Bardzo dobra lokalizacja budynku w centrum dzielnicy Zaspy blisko Wrzeszcza przyległego do centrum handlowego ETC i Gildii zapewnia świetną komunikację z całym Trójmiastem. Budynek po remoncie. W recepcji znajduje się tablica informacyjna z nazwami firm znajdującymi się w budynku, a przy każdym z lokali są tabliczki przy drzwiowe. Dostępny pokój biurowy  , o pow .14,4 m2 pozostały metraż dotyczy części wspólnej. Lokale wyposażone są w nowoczesne klimatyzatory z funkcją ogrzewania oraz instalację alarmową. W pomieszczeniach są  drewniane panele oraz okna plastikowe z roletami antywłamaniowymi. Do każdego lokalu za dodatkową opłatą przynależy miejsce postojowe na parkingu wyłożonym kostką. Na parkingu znajduje się stojak na rowery dostępny dla wynajmujących. biuro + parking+ochrona + media+vat. Wynajem bezpośredni!. Zapraszam do oglądania! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Do wynajęcia lokal biurowy w centrum z parkingiem
Do wynajęcia lokal biurowy w centrum z parkingiem
990 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę atrakcyjny lokal biurowy w budynku o bardzo wysokim standardzie, który posiada monitoring i całodobową ochronę. W budynku znajduje się recepcja, pomieszczenie socjalne wyposażone w lodówkę i mikrofalówkę. Bardzo dobra lokalizacja budynku przyległego do centrum handlowego ETC i Gildii zapewnia świetną komunikację z całym Trójmiastem. Budynek po remoncie. W recepcji znajduje się tablica informacyjna z nazwami firm znajdującymi się w budynku, a przy każdym z lokali są tabliczki przy drzwiowe. Dostępny pokój biurowy  od 01.02, o pow .14,4 m2 pozostały metraż dotyczy części wspólnej. Lokale wyposażone są w nowoczesne klimatyzatory z funkcją ogrzewania oraz instalację alarmową. W pomieszczeniach są  drewniane panele oraz okna plastikowe z roletami antywłamaniowymi. Do każdego lokalu za dodatkową opłatą przynależy miejsce postojowe na parkingu wyłożonym kostką. Na parkingu znajduje się stojak na rowery dostępny dla wynajmujących. biuro + parking+ochrona + media+vat. Wynajem bezpośredni!. Zapraszam do oglądania! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Do wynajęcia lokal biurowy w centrum z parkingiem
Do wynajęcia lokal biurowy w centrum z parkingiem
890 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę atrakcyjny lokal biurowy w budynku o bardzo wysokim standardzie, który posiada monitoring i całodobową ochronę. W budynku znajduje się recepcja, pomieszczenie socjalne wyposażone w lodówkę i mikrofalówkę. Bardzo dobra lokalizacja budynku w centrum dzielnicy Zaspy blisko Wrzeszcza przyległego do centrum handlowego ETC i Gildii zapewnia świetną komunikację z całym Trójmiastem. Budynek po remoncie. W recepcji znajduje się tablica informacyjna z nazwami firm znajdującymi się w budynku, a przy każdym z lokali są tabliczki przy drzwiowe. Dostępny pokój biurowy  od 01.02, o pow .14,4 m2 pozostały metraż dotyczy części wspólnej. Lokale wyposażone są w nowoczesne klimatyzatory z funkcją ogrzewania oraz instalację alarmową. W pomieszczeniach są  drewniane panele oraz okna plastikowe z roletami antywłamaniowymi. Do każdego lokalu za dodatkową opłatą przynależy miejsce postojowe na parkingu wyłożonym kostką. Na parkingu znajduje się stojak na rowery dostępny dla wynajmujących. biuro + parking+ochrona + media+vat. Wynajem bezpośredni!. Zapraszam do oglądania! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Eleganckie biuro 48m2 w Swidnicy do wynajęcia
Eleganckie biuro 48m2 w Swidnicy do wynajęcia
1800 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia48
SprzedażBez pośredników

Opis ofertySUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo po remoncie docieplone i odmalowane. Gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy dostarczany przez renomowanego dostawcę, Limonka. - Oprócz sterowania manualnego klient dostaje gratis dostęp do aplikacji Tuya - Inteligentne biuro czyli system sterowania ogrzewaniem, oświetleniem i innymi urządzeniami typu Smart, oraz monitorowania poboru prądu przez Interent z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. W systemie istnieje możliwość programowania scenariuszy dla osiągnięcia maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP.- 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 800 zł miesięcznie (37,50 zł za metr²). - Opłata za koszty dodatkowe (koszty eksploatacyjne): 192 zł (4 zł za metr²): wodę, kanalizację, wywóz śmieci. - prąd wg wskazań licznika (orienatcyjny koszt miesięczny to 100 zł poza sezonem grzewczym, w sezonie grzewczym 300 zł) Kaucja dwa czynsze: 3 600 zł To doskonała okazja! Nie pozwól jej przejść obojętnie! Zadzwoń już dzisiaj, aby umówić się na prezentację! Kontakt: 607 - pokaż numer telefonu - lub 607 - pokaż numer telefonu - Odpowiemy również na pytania po angielsku lub niemiecku. We speak English! Wir sprechen Deutsch! Zapraszamy serdecznie!

Super oferta wynajmu biura 48m2 w Świdnicy
Super oferta wynajmu biura 48m2 w Świdnicy
1800 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia48
Przeznaczenie lokaluBiurowe

SUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferuję do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo odmalowane i gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy od renomowanego dostawcy Limonka. - Smart office z systemem sterowania ogrzewaniem i oświetleniem oraz innymi urządzeniami typu Smart przez renomowane oprogramowanie Tuya. - Możliwość programowania scen dla maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP. - 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 776 zł miesięcznie (37 zł za metr²). - Cena za metr kwadratowy niższa o 10 zł od średniej w Świdnicy (47 zł za metr²). - Stała opłata za koszty dodatkowe: 384 zł (tylko 8 zł za metr²), obejmuje prąd, ogrzewanie, wodę, kanalizację, wywóz śmieci. To doskonała okazja! Nie przegap! Zadzwoń już dziś, aby umówić się na oglądanie! Kontakt: 60*******65 lub 60*******85 Zapraszamy serdecznie!

Super oferta wynajmu biura 48m2 w Świdnicy
Super oferta wynajmu biura 48m2 w Świdnicy
1800 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia48
Przeznaczenie lokaluBiurowe

SUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferuję do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo odmalowane i gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy od renomowanego dostawcy Limonka. - Smart office z systemem sterowania ogrzewaniem i oświetleniem oraz innymi urządzeniami typu Smart przez renomowane oprogramowanie Tuya. - Możliwość programowania scen dla maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP. - 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 779 zł miesięcznie (37,50 zł za metr²). - Cena za metr kwadratowy niższa o 10 zł od średniej w Świdnicy (47 zł za metr²). - Stała opłata za koszty dodatkowe (eksploatacyjne)): 432 zł (tylko 9 zł za metr²), obejmuje prąd, ogrzewanie, wodę, kanalizację, wywóz śmieci. To doskonała okazja! Nie przegap! Zadzwoń już dziś, aby umówić się na oglądanie! Kontakt: 60*******65 lub 60*******85 Zapraszamy serdecznie!

Super oferta wynajmu biura 48m2 w Świdnicy
Super oferta wynajmu biura 48m2 w Świdnicy
1800 zł
Świdnica 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia48
Przeznaczenie lokaluBiurowe

SUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferuję do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo odmalowane, docieplone i gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy od renomowanego dostawcy Limonka. - Smart office z systemem sterowania ogrzewaniem i oświetleniem oraz innymi urządzeniami typu Smart przez renomowane oprogramowanie Tuya. - Możliwość programowania scen dla maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP. - 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 800zł miesięcznie - opłata za koszty dodatkowe (eksploatacyjne)): 192 zł (tylko 4 zł za metr²), obejmuje:, wodę, kanalizację, wywóz śmieci. - prąd w tym ogrzewanie wg wskazań licznika w okresie zimowym to około 300 zł w okresie letnim ok 100 zł. Dostęp do licznika prądu przez Internet. To doskonała okazja! Nie przegap! Zadzwoń już dziś, aby umówić się na oglądanie! Kontakt: 60*******65 lub 60*******85 Zapraszamy serdecznie!

Umeblowane i wyposażone biuro dla 26 osób - 246m2
Umeblowane i wyposażone biuro dla 26 osób - 246m2
14900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia246
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej przestrzeni biurowej, która stanie się idealnym miejscem dla Twojego biznesu. Nasze nowoczesne biuro przy ul. Legnickiej w sercu Wrocławia to nie tylko miejsce do pracy, ale przede wszystkim przestrzeń, która inspiruje i wspiera rozwój. Lokal do wynajęcia od zaraz.Biuro przystosowane do pracy dla około 26 osób. Jest w pełni umeblowane i wyposażone (włącznie z biurkami i fotelami, TV w salkach konferencyjnych itd.).Przestrzeń podzielona jest na recepcję, w pełni wyposażone zaplecze socjalne, 11 gabinetów (z czego trzy są dwupokojowe) oraz strefę konferencyjną - umożliwiającą organizację spotkań i współpracę.  Wyposażenie biura- Klamki wyposażone w elektroniczną kontrolę dostępu do każdego z gabinetów- Wszystkie pomieszczenia klimatyzowane- Nowoczesna zabudowa kuchenna wraz z kompletem sprzętów AGD- Każdy gabinet wyposażony w nowe biurka z szafkami i fotele biurowe- Obie sale konferencyjne posiadają TV zamocowany na ścianie- Światłowód- W lokalach znajdują się świetliki sufitowe, które tworzą unikatową i ciekawą przestrzeń- Elementy wykończenia w stylu industrialnym Dodatkowe informacje- Opłaty eksploatacyjne 14 zł/1 mkw,- Kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu najmu.- Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w hali garażowej.  Zapraszamy do umówienia prezentacji! Posiadamy również w ofercie inne lokale - od 195 do 301 m2 w tej samej lokalizacji i tym samym standardzie.

Umeblowane i wyposażone biuro 246m2 - od zaraz
Umeblowane i wyposażone biuro 246m2 - od zaraz
14900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia246
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej przestrzeni biurowej, która stanie się idealnym miejscem dla Twojego biznesu. Nasze nowoczesne biuro przy ul. Legnickiej w sercu Wrocławia to nie tylko miejsce do pracy, ale przede wszystkim przestrzeń, która inspiruje i wspiera rozwój. Lokal do wynajęcia od zaraz.Biuro przystosowane do pracy dla około 26 osób. Jest w pełni umeblowane i wyposażone (włącznie z biurkami i fotelami, TV w salkach konferencyjnych itd.).Przestrzeń podzielona jest na recepcję, w pełni wyposażone zaplecze socjalne, 11 gabinetów (z czego trzy są dwupokojowe) oraz strefę konferencyjną - umożliwiającą organizację spotkań i współpracę.  Wyposażenie biura- Klamki wyposażone w elektroniczną kontrolę dostępu do każdego z gabinetów- Wszystkie pomieszczenia klimatyzowane- Nowoczesna zabudowa kuchenna wraz z kompletem sprzętów AGD- Każdy gabinet wyposażony w nowe biurka z szafkami i fotele biurowe- Obie sale konferencyjne posiadają TV zamocowany na ścianie- Światłowód- W lokalach znajdują się świetliki sufitowe, które tworzą unikatową i ciekawą przestrzeń- Elementy wykończenia w stylu industrialnym Dodatkowe informacje- Opłaty eksploatacyjne 14 zł/1 mkw,- Kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu najmu.- Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w hali garażowej.  Zapraszamy do umówienia prezentacji! Posiadamy również w ofercie inne lokale - od 195 do 301 m2 w tej samej lokalizacji i tym samym standardzie.

246 m2 - wyposażone w stanowiska dla 26 osób
246 m2 - wyposażone w stanowiska dla 26 osób
14900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia246
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do odkrycia wyjątkowej przestrzeni biurowej, która stanie się idealnym miejscem dla Twojego biznesu. Nasze nowoczesne biuro przy ul. Legnickiej w sercu Wrocławia to nie tylko miejsce do pracy, ale przede wszystkim przestrzeń, która inspiruje i wspiera rozwój. Lokal do wynajęcia od zaraz.Biuro przystosowane do pracy dla około 26 osób. Jest w pełni umeblowane i wyposażone (włącznie z biurkami i fotelami, TV w salkach konferencyjnych itd.).Przestrzeń podzielona jest na recepcję, w pełni wyposażone zaplecze socjalne, 11 gabinetów (z czego trzy są dwupokojowe) oraz strefę konferencyjną - umożliwiającą organizację spotkań i współpracę.  Wyposażenie biura- Klamki wyposażone w elektroniczną kontrolę dostępu do każdego z gabinetów- Wszystkie pomieszczenia klimatyzowane- Nowoczesna zabudowa kuchenna wraz z kompletem sprzętów AGD- Każdy gabinet wyposażony w nowe biurka z szafkami i fotele biurowe- Obie sale konferencyjne posiadają TV zamocowany na ścianie- Światłowód- W lokalach znajdują się świetliki sufitowe, które tworzą unikatową i ciekawą przestrzeń- Elementy wykończenia w stylu industrialnym Dodatkowe informacje- Opłaty eksploatacyjne 14 zł/1 mkw,- Kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu najmu.- Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w hali garażowej.  Zapraszamy do umówienia prezentacji! Posiadamy również w ofercie inne lokale - od 195 do 301 m2 w tej samej lokalizacji i tym samym standardzie.

Biuro umeblowane, ul. Mokotowska
Biuro umeblowane, ul. Mokotowska
10482 zł
Warszawa 17 dni plecy
Powierzchnia60

Wyjątkowa oferta: Biuro serwisowane w samym sercu Warszawy! Szukasz przestrzeni biurowej gotowej do pracy? Nie przegap naszej specjalnej oferty biura serwisowanego, które jest w pełni umeblowane i wyposażone w nowoczesne udogodnienia, abyś mógł od razu zacząć pracować bez zbędnych formalności. Lokalizacja: Biuro znajduje się w ściśle centrum Warszawy, co zapewnia łatwy dostęp do lokalnych atrakcji, restauracji, a także doskonałą komunikację z resztą miasta. Elastyczność: Oferujemy możliwość wynajmu na krótki okres, co daje Ci elastyczność i swobodę dostosowania do zmieniających się potrzeb Twojej firmy. Transparentność kosztów: jedna opłata miesięczna obejmuje wszystkie media, w tym szybki Internet, prąd, ogrzewanie, a także serwis sprzątający i ochronę. Dzięki temu nie musisz martwić się dodatkowymi rachunkami, a faktura jest zawsze przejrzysta i bez ukrytych kosztów. Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej i umówić się na pokaz! **Uwaga:** Podana oferta cenowa ma charakter **przykładowy** i służy jako punkt odniesienia dla potencjalnych najemców. Aby uzyskać **indywidualną wycenę** dopasowaną do Twoich konkretnych potrzeb, zachęcamy do **kontaktu **. Nasz zespół jest gotowy, aby przedstawić Ci szczegółowe informacje o dostępnych opcjach oraz pomóc w znalezieniu idealnego rozwiązania biurowego.

Wynajem nieruchomości biurowych w Warszawie
Wynajem nieruchomości biurowych w Warszawie
50000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia1 000
Przeznaczenie lokaluGastronomiczne

Agencja nieruchomości biurowych w Warszawie. Specjalizujemy się w wynajmie biur dla małych, średnich i dużych firm.  Nasze usługi dedykujemy firmom, które poszukują powierzchni biurowych do wynajęcia.  Zapewniamy pełne wsparcie i doradztwo na każdym etapie od początku do końca procesu poszukiwania i wynajmu biura. W naszej bazie posiadamy dużą liczbę budynków biurowych w Warszawie.  Zapraszamy do zapoznania się z naszą szeroką ofertą lokali biurowych tradycyjnych oraz serwisowanych. Wiemy, że dobrze wyposażone biuro jest niezbędne w prawie każdej firmie. Wybrana na wynajem powierzchnia biurowa to ta z dobrym dojazdem, która z pewnością poprawi jakość pracy. Poszukiwany wyjątkowy lokal może znajdować się w pięknie odrestaurowanej kamienicy lub w nowoczesnym biurowcu. Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów.  Nasza firma świadczy usługi na najwyższym poziomie - przekonaj się o tym!  W naszej agencji proponujemy biura do wynajęcia o różnym metrażu. Przeznaczone do wynajęcia biuro zlokalizowane może być w różnych częściach miasta - dużą popularnością cieszą się takie dzielnice jak Wola czy Śródmieście. Z nami bez problemu znajdziesz Twoje idealne biuro spełniające wszelkie oczekiwania i potrzeby Twojego zespołu. Nowoczesne, jasne, świetnie wykończone i dostosowane do zasad pracy w Twojej firmie powierzchnie biurowe, pozwalają skupić się na rozwoju działalności, gwarantując pracownikom optymalne warunki pracy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu i wspólnego wyboru najlepszego dla Państwa biura. Julia tel. (użyj formularza kontaktowego) 

Lokal usługowy, al. Okulickiego
Lokal usługowy, al. Okulickiego
22 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Powierzchnia22

Szukasz idealnego miejsca dla swojej firmy? Biuro nieruchomości Certus oferuje do wynajęcia trzy nowoczesne biura zlokalizowane w atrakcyjnej dzielnicy Rzeszowa, w okolicach ulicy Okulickiego. Każde z biur zapewnia prywatność i bezpieczeństwo, wyposażone w osobny alarm oraz kod dostępu. Szczegóły oferty: Biura o powierzchni: 22,8 m²; 22 m²; 33,5 m² Cena wynajmu: 22 PLN netto/m² (cena zawiera ogrzewanie) Monitoring: 20 PLN miesięcznie Energia elektryczna: opłata według zużycia na podstawie licznika Koszty eksploatacyjne: Wspólna energia elektryczna: około 30-40 PLN miesięcznie Sprzątanie części wspólnych: 30 PLN (2 razy w tygodniu), z możliwością indywidualnych ustaleń dotyczących sprzątania biura Ryczałt za śmieci i wodę: 30-50 PLN miesięcznie (w zależności od liczby osób) Bliskość Centrum Rzeszowa: bliskość komunikacji miejskiej i głównych arterii komunikacyjnych Okolica pełna usług: restauracje, kawiarnie, punkty usługowe Zapraszam do kontaktu! Mateusz Kasica Tel.  

Prestiżowy oraz umeblowany lokal biurowy Legnicka
Prestiżowy oraz umeblowany lokal biurowy Legnicka
14900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia196
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Prezentowana oferta dotyczy lokalu biurowego o powierzchni 196 m2 przeznaczonego dla najbardziej wymagających klientów, ceniących prestiż oraz niespotykaną na rynku jakość wykończenia w budynku przy ul. Legnickiej 59D położonym we Wrocławiu. Nasze nowoczesne w sercu Wrocławia to nie tylko miejsce do pracy, ale przede wszystkim przestrzeń, która inspiruje i wspiera rozwój biznesu. Biuro przystosowane do pracy dla około 25 osób. Jest w pełni umeblowane i wyposażone (włącznie z biurkami i fotelami, TV w sale konferencyjnej oraz tablica magnetyczna itd).  Przestrzeń podzielona jest na recepcję, w pełni wyposażone zaplecze socjalne, oraz dwie strefy konferencyjną - umożliwiającą organizację spotkań i współpracę. Wyposażenie biura  - Klamki wyposażone w elektroniczną kontrolę dostępu  - Wszystkie pomieszczenia klimatyzowane  - Monitoring całej powierzchni biurowej, 6 kamer  - Nowoczesna zabudowa kuchenna wraz z kompletem sprzętów AGD (lodówka, szafki, mikrofala, czajnik, ekspres do kawy, dystrybutor z wodą, kubki, sztućce, kosze na segregację śmieci) - Nowe biurka i fotele  - Nowoczesna lada recepcyjna z podświetleniem LED - Sala konferencyjna posiada TV oraz druga sala posiada tablicę magnetyczną  - Bezpieczne Wi-Fi klasy biznesowej - W lokalu znajdują się świetliki sufitowe oraz taśmy LED, które tworzą unikatową i ciekawą przestrzeń - Elementy wykończenia w stylu industrialnym - Szafa na ubrania - 3 miejsca parkingowych w garażu podziemnym  Cena wynajmu lokalu wynosi 14.900,00 zł netto miesięcznie + opłaty eksploatacyjne. Zapraszamy do umówienia prezentacji!

Prestiżowy oraz umeblowany lokal biurowy przy ul. Legnickiej
Prestiżowy oraz umeblowany lokal biurowy przy ul. Legnickiej
18327 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia196
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Prezentowana oferta dotyczy lokalu biurowego o powierzchni 196 m2 przeznaczonego dla najbardziej wymagających klientów, ceniących prestiż oraz niespotykaną na rynku jakość wykończenia w budynku przy ul. Legnickiej 59D położonym we Wrocławiu. Nasze nowoczesne w sercu Wrocławia to nie tylko miejsce do pracy, ale przede wszystkim przestrzeń, która inspiruje i wspiera rozwój biznesu. Biuro przystosowane do pracy dla około 25 osób. Jest w pełni umeblowane i wyposażone (włącznie z biurkami i fotelami, TV w sale konferencyjnej oraz tablica magnetyczna itd).  Przestrzeń podzielona jest na recepcję, w pełni wyposażone zaplecze socjalne, oraz dwie strefy konferencyjną - umożliwiającą organizację spotkań i współpracę. Wyposażenie biura  - Klamki wyposażone w elektroniczną kontrolę dostępu  - Wszystkie pomieszczenia klimatyzowane  - Monitoring całej powierzchni biurowej, 6 kamer  - Nowoczesna zabudowa kuchenna wraz z kompletem sprzętów AGD (lodówka, szafki, mikrofala, czajnik, ekspres do kawy, dystrybutor z wodą, kubki, sztućce, kosze na segregację śmieci) - Nowe biurka i fotele  - Nowoczesna lada recepcyjna z podświetleniem LED - Sala konferencyjna posiada TV oraz druga sala posiada tablicę magnetyczną  - Bezpieczne Wi-Fi klasy biznesowej - W lokalu znajdują się świetliki sufitowe oraz taśmy LED, które tworzą unikatową i ciekawą przestrzeń - Elementy wykończenia w stylu industrialnym - Szafa na ubrania - 3 miejsca parkingowych w garażu podziemnym  Cena wynajmu lokalu wynosi 18 327 zł brutto miesięcznie + opłaty eksploatacyjne. Zapraszamy do umówienia prezentacji!

Biuro do wynajęcia Szczecin Pomorzany ul. Zygmunta Chmielewskiego 20 m2
Biuro do wynajęcia Szczecin Pomorzany ul. Zygmunta Chmielewskiego 20 m2
1160 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia20

Oferujemy wynajem powierzchni biurowej w biurowcu P2Tower - Szczecin, ul. Zygmunta Chmielewskiego 22A (Pomorzany). Biuro o metrażu 15,83 mkw. + udział w części wspólnej, gotowe do wynajmu od zaraz. Wyposażone w klimatyzację, rolety plisowane (okienne). Pomieszczenie biurowe znajduje się na VI piętrze. Czynsz najmu wyżej wymienionych lokalizacji wynosi 50 złotych netto/mkw. Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne (media: prąd, woda, gaz + serwis klimatyzacji) w wysokości 8 złotych netto/mkw. Istnieje opcja najmu miejsca parkingowego za dodatkową opłatą, na dedykowanym i strzeżonym parkingu. Oferujemy dostęp do wyposażonych pomieszczeń socjalnych. Nasz biurowiec wyposażony jest w dwie windy osobowe. Zapewniamy Państwu całodobowy dostęp do monitorowanego budynku, stanowisko recepcjonisty. Oferowane biuro jest nowoczesne, wyremontowane, do dowolnej aranżacji (nie oferujemy wyposażenia). W naszym budynku działa lokal gastronomiczny, oferujący śniadania, obiady, desery. Posiadamy dwie sale konferencyjne, przystosowane do indywidualnych spotkań biznesowych, prezentacji, zebrań. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą. Zachęcamy do kontaktu e-mail lub telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania. ul. Zygmunta Chmielewskiego 22a, Szczecin Pomorzany Do wynajęcia biuro o powierzchni 20 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Szczecin Pomorzany, Zygmunta Chmielewskiego 22a Poland - lokalizacja dokładna

Nowoczesne biuro do wynajęcia w Centrum Katowic
Nowoczesne biuro do wynajęcia w Centrum Katowic
4900 zł
Katowice 30 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia77
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio lokal na wynajem pod biuro w nowoczesnej, prestiżowej i dobrze skomunikowanej inwestycji w centrum Katowic przy ul. Sokolskiej 30.Na powierzchni wynoszącej 77 m2 przygotowane zostały 4 gabinety biurowe wyposażone infrastrukturę IT umożliwiającą komfortową pracę, a także aneks kuchenny.Dużym plusem lokalu jest obszerny taras umożliwiający wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Elastyczna umowa z 2-miesięczną kaucją i 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.Do ceny najmu wynoszącej 4 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym w cenie 400 zł netto za miesiąc.W prezentowanej lokalizacji w ofercie posiadamy pokoje biurowe 1, 2, 3 i 4-osobowe. W celu poznania szczegółów zapraszamy do kontaktu.Działamy również w Warszawie, gdzie oferujemy gotowe biura serwisowane w następujących lokalizacjach: * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Ofertę kierujemy dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Zapraszamy do kontaktu: ☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w należących do nas lokalizacjach, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Katowice | coworking Katowice | biura Katowice | cowork Katowice | biuro do wynajęcia Katowice | stanowisko pracy Katowice | biurko dedykowane Katowice | biurko do pracy | stanowisko dla freelancera | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | cowork | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Biuro do wynajęcia Kielce Piaski ul. Zagnańska 342 m2
Biuro do wynajęcia Kielce Piaski ul. Zagnańska 342 m2
15000 zł
Kielce 29 dni plecy
Powierzchnia342

Do wynajęcia powierzchnia biurowa o wysokim standardzie wykończenia i łącznej powierzchni 342,24 m2.  Nieruchomość zlokalizowana jest przy ul. Zagnańskiej 69B w Kielcach, obok OBI i Merkury Market. Lokal usytuowany jest na I piętrze. Wejście na piętro zabezpieczone osobnym domofonem. Budynek 6- letni, posiada ona ogrodzoną działkę z bramą wjazdową oraz parking z szlabanem, na którym dostępne jest 12 miejsc parkingowych w cenie. Biuro zostało odświeżone w tym roku, zapewniając nowoczesne powierzchnie. Na kondygnacji znajduje się: - sekretariat/recepcja, - 4 pokoje biurowe - 18,76m2 - 5 gabinetów - 28,95m2, 22,26m2, 30,92m2, 34,01m2, 39,18m2 - Kuchnia - 14,59m2 - 2x WC - Archiwum- 14,6m2 - hall- 27,32m2 Biuro zostało wyposażone w klimatyzację, a budynek zabezpieczają systemy alarmowe. Dodatkowo, w biurze dostępne są wszystkie niezbędne media: prąd, woda, gaz, kanalizacja oraz światłowód. Budynek posiada wentylację mechaniczną, ogrzewanie gazowe, jest tanie w eksploatacji. Czynsz w kwocie 15000 zł netto Idealna lokalizacja zapewnia doskonałą komunikację, blisko centrum miasta: 150 m od przystanku autobusowego,  400 m od Zalewu Kieleckiego,  550 m od Plaza Park (kompleks handlowo- usługowy) oraz siłowni Endorfina,  2,2 km od Dworca Głównego, Zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę więcej informacji oraz zaprezentuję nieruchomość. Kontakt: tel. ul. Zagnańska 69B, Kielce Piaski Do wynajęcia biuro o powierzchni 342,24 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Kielce Piaski, Zagnańska 69B Poland - lokalizacja dokładna

Biuro do wynajęcia Szczecin Śródmieście al. Wyzwolenia 20 m2
Biuro do wynajęcia Szczecin Śródmieście al. Wyzwolenia 20 m2
1100 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia20
Kaucja2 200

Na wynajem komfortowe, nowoczesne pojedyncze biura, od zaraz. Biura przedstawione w niniejszej ofercie znajdują się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także dobrze wyposażone części wspólne jak kuchnie, jadalnie. Cena 50 zł netto/m2 (w tym zryczałtowane media). W biurowcu znajduje się recepcja, a także dwa parkingi dla najemców i ich klientów. W budynku działa punkt gastronomiczny, idealny na zjedzenie ciepłego posiłku w czasie przerwy w pracy.  Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto. Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia. Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. al. Wyzwolenia, Szczecin Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 20 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Szczecin Śródmieście, Wyzwolenia Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro, ul. Hawelańska
Biuro, ul. Hawelańska
45 zł
Poznań 9 dni plecy
Powierzchnia200

Oferta Wynajmu Biura 200 m2 w Poznaniu Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty wynajmu biura, położonego przy ul. Hawelańskiej 1 w Poznaniu. To doskonała propozycja dla firm poszukujących przestrzeni biurowej w dynamicznym środowisku biznesowym. Charakterystyka biura: Lokalizacja: ul. Hawelańska 1, Poznań Piętro: Drugie Powierzchnia: Około 200 m2 Układ: Biuro zajmuje całe drugie piętro i składa się z 7 pomieszczeń biurowych, kuchni oraz WC. Nowoczesne i jasne wnętrze: Przestrzeń biurowa została zaprojektowana w nowoczesnym stylu, co tworzy jasne i przyjazne środowisko pracy. Dodatkowe udogodnienia: Klimatyzacja: Biuro wyposażone jest w system klimatyzacji, zapewniający komfortową temperaturę przez cały rok. Światłowód: Dostępność światłowodu umożliwia szybki i stabilny dostęp do Internetu oraz szybkich łączy komunikacyjnych, co jest kluczowe dla nowoczesnych firm. Lokalizacja: Nieruchomość znajduje się w dogodnej lokalizacji w Poznaniu, zapewniającej łatwy dostęp do centrum miasta oraz do głównych dróg i środków komunikacji. W pobliżu znajdują się różnorodne punkty usługowe oraz miejsca rekreacyjne, co sprawia, że miejsce to jest atrakcyjne zarówno dla pracowników, jak i klientów. Dostęp do biura 24h, na kartę. Miejsca postojowe na terenie nieruchomości. Opłaty: czynsz najmu 45 zł netto/ m2 miesięcznie ogrzewanie gazowe płatne miesięcznie zgodnie ze zużyciem prąd ryczałt 400 zł/ mc Zapraszam na prezentację

Biuro do wynajęcia Barczewo ul. Przemysłowa 100 m2
Biuro do wynajęcia Barczewo ul. Przemysłowa 100 m2
4900 zł
Barczewo 30+ kilka dni temu
Powierzchnia100

Nowoczesne, w pełni umeblowane i wyposażone biuro o powierzchni 100 m2 do wynajęcia od zaraz!!! Do wynajęcia całe piętro w nowym budynku biurowym zlokalizowanym w miejscowości Barczewo, położonej 13 km od Olsztyna, z bezpośrednim dojazdem do obwodnicy Olsztyna. Lokal jest gotowy do wynajęcia i nie wymaga nakładów finansowych. Na piętrze znajdują się trzy pomieszczenia biurowe o powierzchniach 8,4m2, 14,0 m2 i 33,7 m2, łazienka i hol wraz z aneksem kuchennym. Biura zostały w pełni umeblowane. Przestronny hol może stanowić poczekalnię lub miejsce spotkań z klientami. Budynek został wybudowany w roku 2021 w nowoczesnej technologii, która latem zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu pomieszczeń, a zimą długotrwale utrzymuje ciepło. Bezpośrednio przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe. Budynek wyposażony w instalację alarmową. W cenie najmu ujęte jest co tygodniowe sprzątanie całego biura, a także opłata za wodę i ogrzewanie. Dodatkowy koszt to opłata za prąd elektryczny rozliczany według zużycia. Minimalny okres najmu to 12 miesięcy. Koszt miesięczny - 4900 zł netto. Zapraszam do kontaktu! ul. Przemysłowa, Barczewo, powiat olsztyński Do wynajęcia biuro o powierzchni 100 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Barczewo, Przemysłowa Poland - lokalizacja dokładna

Biuro OPEN SPACE 100 m2
Biuro OPEN SPACE 100 m2
Tarnów 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia100

Duże pomieszczenie typu OPEN SPACE o łącznej powierzchni ok. 100 m² z możliwością aranżacji i rozplanowania przestrzeni wedle własnych potrzeb, np. podział na 3 lub 2 mniejsze pomieszczenia (32,3 m², 27,3 m² i 37,6 m²). Świeżo wykończone wnętrze w stylu industrialnym z oryginalną cegłą z 1910 roku. Dodatkowo: - Na każdym piętrze dwie wyremontowane toalety - Nowoczesne systemy zabezpieczeń, monitoring oraz czujniki dymu - Lokale wyposażone w instalacje centralnego ogrzewania i wentylację grawitacyjną. - Pomieszczenie wyposażone jest w umywalkę - Dostęp do Internetu - Pomieszczenia doskonale doświetlone - Możliwość zapewnienia stałej obsługi w zakresie sprzątania (za dodatkową opłatą) - Warunki umeblowania do uzgodnienia Opis budynku Odremontowana kamienica o wysokim standardzie, spełniająca wymogi sanepidu i PPOŻ. Budynek wyposażony w windę i wszelkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (na 4 z 5 kondygnacji). Każde piętro jest oddzielone od klatki schodowej drzwiami REI 60. W budynku na pozostałych piętrach znajdują się biura i sale wykładowe. Funkcjonuje w nim m.in. Ośrodek Szkolenia Kierowców, Gabinet psychotechniczny, biuro firmy z branży IT oraz firm szkoleniowych. W budynku odbywają się zajęcia największej szkoły policealnej dla dorosłych w naszym mieście. Szczegóły dostępne również na stronie https://sale-tarnow.pl/pomieszczenia-biurowe/ Zapraszamy do kontaktu!

Sala szkoleniowa 100 m2, ok. 60 osób, open space, Tarnów
Sala szkoleniowa 100 m2, ok. 60 osób, open space, Tarnów
Tarnów 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia100

Duże pomieszczenie typu OPEN SPACE o łącznej powierzchni ok. 100 m² z możliwością aranżacji i rozplanowania przestrzeni wedle własnych potrzeb, np. podział na 3 lub 2 mniejsze pomieszczenia (32,3 m², 27,3 m² i 37,6 m²). Świeżo wykończone wnętrze w stylu industrialnym z oryginalną cegłą z 1910 roku. Dodatkowo: - Na każdym piętrze dwie wyremontowane toalety - Nowoczesne systemy zabezpieczeń, monitoring oraz czujniki dymu - Lokale wyposażone w instalacje centralnego ogrzewania i wentylację grawitacyjną. - Pomieszczenie wyposażone jest w umywalkę - Dostęp do Internetu - Pomieszczenia doskonale doświetlone - Możliwość zapewnienia stałej obsługi w zakresie sprzątania (za dodatkową opłatą) - Warunki umeblowania do uzgodnienia Opis budynku Odremontowana kamienica o wysokim standardzie, spełniająca wymogi sanepidu i PPOŻ. Budynek wyposażony w windę i wszelkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo (na 4 z 5 kondygnacji). Każde piętro jest oddzielone od klatki schodowej drzwiami REI 60. W budynku na pozostałych piętrach znajdują się biura i sale wykładowe. Funkcjonuje w nim m.in. Ośrodek Szkolenia Kierowców, Gabinet psychotechniczny, biuro firmy z branży IT oraz firm szkoleniowych. W budynku odbywają się zajęcia największej szkoły policealnej dla dorosłych w naszym mieście. Szczegóły dostępne również na stronie https://sale-tarnow.pl/szkoleniowo-konferencyjne/ Zapraszamy do kontaktu!

Kompletnie Wyposażone Biuro 49,3 mkw – Wrocław
Kompletnie Wyposażone Biuro 49,3 mkw – Wrocław
3900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia49,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferta Wynajmu Lokalu Biurowego w Wrocławiu Lokal w trakcie wykończenia - dostępny do wynajęcia od 15.04.2024  - wizualizacje przedstawiają docelowe wnętrza biura. Lokalizacja:  ul. Legnicka 59, WrocławPowierzchnia  49,3 mkwCzynsz- 3900 zł / netto + opłata eksploatacyjna 14 zł/mkwMiejsce Parkingowe- W podziemnym parkingu: 250 zł / netto + opłata eksploatacyjna ok. 80 zł Opis Lokalu- Przestronne open space na 6 stanowisk pracy, w pełni wyposażone- Dodatkowy gabinet prezesa z przeszklonymi ścianami- Osobne pomieszczenia: kuchnia oraz łazienka pracownicza Wyposażenie- Elektroniczna kontrola dostępu (klamki RFID/kod) do korytarza i biura- Przeszklone biuro z telewizorem- Kuchnia wraz z kompletem sprzętów w zabudowie- Klimatyzacja- Gotowa sieć internetowa- Zabudowane szafy na przechowywanie dokumentów- Łazienka z suszarką elektryczną- Biurka, fotele Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty wynajmu tego nowoczesnego biura, które zapewni Państwu komfortowe warunki pracy oraz profesjonalne i nowoczesne środowisko biznesowe. Dla zainteresowanych zapraszamy na prezentację lokalu.

Klimatyzowane i umeblowane biuro na wynajem
Klimatyzowane i umeblowane biuro na wynajem
1314 zł
Szczecin dzisiaj
Powierzchnia21,90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 21,9 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane, z zabudową meblową pod wymiar.Biuro przedstawione w ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.W biurowcu znajduje się recepcja.Koszty: - 60 zł netto za 1 m2 wynajmu lokalu, - zryczałtowana opłata za media i obsługę części wspólnych w wysokości 10 zł netto za 1 m2 lokalu.Podpisz umowę do końca kwietnia i skorzystaj z rabatu: pierwszy miesiąc najmu całkowicie za darmo! *Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.*Rabat obowiązuje przy umowie na co najmniej 6 miesięcy lub na czas nieokreślony.-Sprzęt elektroniczny nie jest częścią oferty.-

Biuro, Rondo Ignacego Daszyńskiego
Biuro, Rondo Ignacego Daszyńskiego
168 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia25

Prezentujemy Państwu biura w Warsaw Unit to nowoczesny biurowiec w samym centrum Warszawy, dostępny do wynajęcia od zaraz. - Kompletne umeblowanie biura, które zapewni wygodne warunki pracy. - Codzienne sprzątanie biura, aby zapewnić czyste i schludne środowisko pracy. - Obsługa recepcyjna w godzinach 9:00-17:00, dostępna do pomocy i obsługi gości. - Obsługa korespondencji, abyś mógł skoncentrować się na istotnych sprawach. - Dostęp do w pełni wyposażonej kuchni z nieograniczonym dostępem do kawy, herbaty i wody. - Dostęp do toalet i części wypoczynkowych. - Media, w tym energia elektryczna oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu. - Adres rejestracyjny dla firm, abyś mógł legalnie zarejestrować swoją działalność. - W pełni wyposażone części wspólne, stworzone z myślą o efektywnej pracy. - Dostęp do multimedialnych sal konferencyjnych, idealnych do spotkań biznesowych. - Wyciszone budki telefoniczne do prowadzenia rozmów i telekonferencji w zaciszu. - Strefa chill, gdzie można zrelaksować się i oderwać od codziennych obowiązków. LOKALIZACJA Kompleks zlokalizowany jest w wyjątkowym miejscu, w południowo-zachodniej części Ronda Daszyńskiego, gdzie powstaje nowa biznesowa dzielnica Warszawy. Jest to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów w stolicy, wyposażony w nowoczesne biura oraz prestiżowe budynki mieszkalne. Ponadto znajduje się on kilka kroków od najbardziej znanych warszawskich punktów takich jak Pałac Kultury i Nauki czy dworzec kolejowy Warszawa Centralna. Po drugiej stronie ulicy od metra. CENA Cena zawiera wszystkie dodatkowe opłaty. biuro 1-osobowe - od 4200zł netto biuro 2-osobowe - od 5200zł netto biuro 4 osobowe - od 7 000zł netto biuro 7-osobowe -od 11 000zł netto biuro 8+ osobowe - do negocjacji numer oferty: 245224 Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem! ENG We are pleased to present to your attention offices located on Wola in the modern office building Warsaw Unit in the very center of Warsaw, available for rent immediately. We invite you to contact us for more information. We speak the languages PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at all stages.

Nowe biuro 100m2 w Barczewie
Nowe biuro 100m2 w Barczewie
4900 zł
Barczewo 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia100
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne, w pełni umeblowane i wyposażone biuro o powierzchni 100 m2 do wynajęcia od zaraz!!! Do wynajęcia całe piętro w nowym budynku biurowym zlokalizowanym w miejscowości Barczewo, położonej 13 km od Olsztyna, z bezpośrednim dojazdem do obwodnicy Olsztyna.Lokal jest gotowy do wynajęcia i nie wymaga nakładów finansowych. Na piętrze znajdują się trzy pomieszczenia biurowe o powierzchniach 8,4m2, 14,0 m2 i 33,7 m2, łazienka i hol wraz z aneksem kuchennym. Biura zostały w pełni umeblowane. Przestronny hol może stanowić poczekalnię lub miejsce spotkań z klientami. Budynek został wybudowany w roku 2021 w nowoczesnej technologii, która latem zapobiega nadmiernemu nagrzewaniu pomieszczeń, a zimą długotrwale utrzymuje ciepło. Bezpośrednio przed budynkiem znajdują się miejsca parkingowe. Budynek wyposażony w instalację alarmową. W cenie najmu ujęte jest co tygodniowe sprzątanie całego biura, a także opłata za wodę i ogrzewanie. Dodatkowy koszt to opłata za prąd elektryczny rozliczany według zużycia. Minimalny okres najmu to 12 miesięcy. Koszt miesięczny - 4900 zł netto.Zapraszam do kontaktu!

Nowoczesne biuro, wersja all inclusive!
Nowoczesne biuro, wersja all inclusive!
1650 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia17,92
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biura całkowicie wyposażone i umeblowane w wysokim standardzie wykończenia.Lokale biurowe znajdują się w budynku w zabudowie bliźniaczej na parterze. Budynek jest nowy, użytkowany dopiero od kilku miesięcy, położony w bardzo dobrej lokalizacji w Katowicach - obok drogi S86  ( Al. Roździeńskiego ).Do dyspozycji Najemcy jest całkowicie wyposażona kuchnia z miejscem na spożycie posiłku - ekspres do kawy, zmywarka, lodówka, piekarnik z mikrofalówką oraz sala konferencyjna na 6 osób ( godziny użytkowania do uzgodnienia ). W kuchni zapas kawy i dodatków do niej :) W ogrodzie przy budynku znajduje się strefa "chillout'u" dla najemców. Cały budynek jest klimatyzowany oraz posiada bezpłatny dostęp do Internetu. Sprzątanie lokalu w cenie. Budynek zabezpieczony alarmem i monitoringiem firmy ochroniarskiej.Czynsz lokalu to cena netto. Oprócz czynszu Najemca zobowiązany jest do zapłaty rachunków za media: prąd wg zużycia (oddzielny licznik), gaz i woda według powierzchni lokalu.Utwardzony parking znajduje się zaraz przy budynku.Dostępne jest biuro o powierzchni 17.92 m2 dla 3-4 osób.Cena najmu netto: 1650 złLokal godny polecania, zapraszam do oglądania!

Stylowe biuro z pełnym wyposażeniem
Stylowe biuro z pełnym wyposażeniem
15000000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

WE SPEAK ENGLISH – PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT USNowoczesne biuro z pełnym wyposażeniem dostępne od zaraz. Hamilton May prezentuje nowoczesne, w pełni wyposażone biuro zaprojektowane jako całościowy koncept nowoczesnego i efektywnego miejsca pracy.Oferowna powierzchnia składa się z:- 3 open space- 5 sal konferencyjnych- 9 gabinetów- 9 "budek telefonicznych:- kuchni- strefy relaksu- dodatkowo do dyspozycji jest magazyn oraz archiwum.- 170 locker'ówO komforcie pracy decydują m.in. klimatyzacja, podwieszane sufity z oświetleniem, ścianki działowe, wykończenie podłóg wykładziną dywanową, pełne okablowanie, recepcja.Biuro wykończono w najwyższym standardzie, całość jest klimatyzowana. Podniesione podłogi, opuszczone sufity, poprowadzone okablowanie telefoniczne i komputerowe na całej powierzchni, Internet światłowodowy.Salki konferencyjne wyposażone są w ultranowoczesny sprzęt do prezentacji, wideokonferencji etc.Panoramiczne okna  od podłogi do sufitu, zapewniają doskonałe doświetlenie open space'u.Do biura można dostać się codziennie o każdej porze.Budynek cechuje się wyjątkowym, kameralnym klimatem. Posiada wysoki standard wykończenia dostosowany do potrzeb najemców, charakteru oraz specyfiki ich pracy. Cały teren jest grodzony, w pełni strzeżony, a dostęp do budynku jest kontrolowany.Budynek z bezpośrednim dostępem z ulicy, jest najnowszą inwestycją z 2016 roku. Oferuje 6 742 m2 powierzchni pod wynajem, idealnej nie tylko na cele biurowe, ale także usługowo - handlowe. Budynek położony jest na Woli w centrum biznesowym Warszawy. Dogodna lokalizacja zapewnia bliskość stacji metra Rondo Daszyńskiego, Dworca Zachodniego PKP i PKS oraz szybki dojazd do lotniska Chopina.Zapytaj o cenę miesięcznie + czynsz administracyjny (20 000 PLN) + opcjonalnie miejsce w parkingu podziemnym (285 PLN ) + opcjonalnie InternetW celu uzyskania dalszych informacji na temat powyższej oferty, zapraszamy do kontaktu z biurem Hamilton May.Numer oferty: 19712

Biura w centrum
Biura w centrum
1000 zł
Tarnów 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia100
SprzedażBez pośredników
Zainteresowanie ofertą

Przedmiotem oferty jest najem lokali biurowych o powierzchni: od 18,5 m2 do 100 m2 znajdujących się w ścisłym centrum Tarnowa, na podwyższonym parterze i trzech kolejnych piętrach kamienicy o reprezentacyjnym wyglądzie i wysokim standardzie wykończenia. Budynek jest wyposażona w windę i wszelkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo na 4 z 5 kondygnacji oraz w nowoczesne systemy zapewniające bezpieczeństwo: monitoring, elektroniczne klamki, czujniki dymu itp. Lokale wyposażone są w nową klimatyzację, instalacje centralnego ogrzewania i wentylację grawitacyjną, doskonale doświetlone, większość pomieszczeń ma umywalki. Na każdym piętrze dwie nowoczesne toalety. Bezpłatny dostęp Internetu. W budynku znajdują się biura i sale wykładowe. Funkcjonuje w nim m.in. Ośrodek Szkolenia Kierowców, Gabinet psychotechniczny, biuro firmy z branży IT oraz firm szkoleniowych, a wysokim podpiwniczeniu niebawem zostanie otwarta restauracja. Budynek znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji, przy ul. Brodzińskiego w Tarnowie. Bezpośrednio z kamienicy wyjście na chodnik oraz parking znajdujący się wzdłuż ulicy. Bardzo wygodny dojazd komunikacją miejską, przystanek w okolicy ok. 120 m. 7 minut samochodem z dworca kolejowego. W pobliżu Rynek, teatr, Centrum Usług Społecznych, Urząd Miasta Tarnowa, Delegatura Urzędu Wojewódzkiego, Urząd Skarbowy, PWSZ poczta oraz sklepy spożywcze Czynsz najmu: od 1000 zł netto + media (za pomieszczenie). Cena uzależniona jest od metrażu pomieszczenia i czasu na jaki będzie zawarta umowa. Zainteresowanych zachęcamy do obejrzenia osobiście. Szczegóły wynajmu dostępne pod numerem telefonu 509 - pokaż numer telefonu - Szczegóły dostępne na stronie: https://sale-tarnow.pl/biurowe

Nowoczesne biuro 18 m.kw., Korfantego
Nowoczesne biuro 18 m.kw., Korfantego
1539 zł
Katowice 17 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Dzień dobry, mamy do wynajęcia nowoczesne biura w formule coworkingowej lub indywidualne gabinety. Lokalizacja: Idealnie usytuowane przy jednej z najważniejszych ulic w Katowicach, ale poza korkującym się centrum miasta, przy al. W. Korfantego, zapewniają łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz możliwość zaparkowania poza płatną strefą parkowania. Adres: al. Wojciecha Korfantego 70. Nowoczesny design: Biura zaprojektowane z myślą o funkcjonalności i komforcie pracy, z wykorzystaniem najnowszych trendów w projektowaniu wnętrz. Pełne wyposażenie: Każde biuro jest kompletnie umeblowane i wyposażone w niezbędny sprzęt, gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia działalności, to samo dotyczy części wspólnych. Elastyczne warunki wynajmu: Oferujemy różnorodne opcje wynajmu dostosowane do potrzeb Twojej firmy, w tym elastyczne terminy umów. Profesjonalna obsługa: Nasz zespół zapewnia kompleksową obsługę administracyjną oraz wsparcie techniczne, aby Twoja firma mogła skupić się na rozwoju biznesu. Kompleks biurowy oferuje również dodatkowe udogodnienia, takie jak sale konferencyjne, ofertę gastronomiczną, sklepy spożywcze, drogerię, przedszkole czy siłownię. Zainteresowany? Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej i zarezerwować swoje wymarzone biuro w jednym z najbardziej dynamicznych miejsc do pracy w Katowicach! Czynsz: zależnie od rodzaju umowy od 85 zł/ 1m.kw. do 170 zł za 1 m.kw. (ryczałt dla umów na czas nieokreślony). Media za wynajmowany lokal + media części wspólne - płatne według zużycia. Magdalena Perz DL Invest

Biuro do wynajęcia Bydgoszcz Fordon ul. Fordońska 32 m2
Biuro do wynajęcia Bydgoszcz Fordon ul. Fordońska 32 m2
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Powierzchnia32

Nowoczesne biura w Bydgoskim Fordonie w wieżowcu przy ulicy Fordońskiej 246 (dawny biurowiec Rometu). Biura posiadają bardzo wysoki standard, pełne okablowanie logiczne z możliwością dostępu do internetu. Biura wyposażone są w klimatyzację. Zapewniamy dostęp do obiektu dla naszych najemców 24h/7. Istnieje możliwość wynajęcia pomieszczeń magazynowych w budynku obok oraz sali konferencyjnej w wieżowcu. Niewątpliwym atutem lokalizacji biur w Fordonie jest obszerny i łatwo dostępny parking samochodowy. Nieruchomość zlokalizowana jest przy głównej trasie łączącej centrum miasta z Fordonem - E80. Posiadamy powierzchnie biurową zarówno dla mniejszych firm, które potrzebują niewiele przestrzeni (od 16 m2) jak również dla firm, które potrzebują zdecydowanie większą powierzchnie (możliwy wynajem całego piętra - około 400 m2). Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego i wejścia na stronę firmy Nieruchomości Michalski spółka jawna. ul. Fordońska, Bydgoszcz Fordon Do wynajęcia biuro o powierzchni 32 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana przedwczoraj Bydgoszcz Fordon, Fordońska Poland - lokalizacja przybliżona

Komforotwy Lokal Biurowy - Górczyn
Komforotwy Lokal Biurowy - Górczyn
294500 zł
Poznań 15 dni plecy

Biuro Dominanta Nieruchomości poleca do wynajęcia nowoczesne lokale biurowe zlokalizowane na poznańskim Grunwaldzie.  Reprezentacyjny budynek położony w bliskości skrzyżowania Palacza/Głogowska.  W bliskości przystanki tramwajowej i autobusowe, szybki i bezkolizyjny wyjazd  ul. Głogowską w kierunku A2. Doskonałe miejsce dla firmy szukającej komfortu pracy i funkcjonalnych rozwiązań. Lokal gotowy do wejścia. Wyposażone m.in w - światłowód - okablowanie IT i energii elektrycznej poprowadzone w listwach do stanowisk pracy - opcja dwóch miesjc parkingowych dodatkowo płatnych - centralne ogrzewanie - dostęp do budynku 24h/7, porternia czynna całą dobę - obiekt monitorowany - winda Rozkład funckjonalny  Wydzielone miejsce na recepcje  Dwa duże pokoje, połączone ze sobą drzwiami przy wejściu i pomieszczeniu na recepcje jak i u góry lokalu.  Idealny rozkład na np. kancelarie notarialną.  Dodatkowo płatne - jedynie media według zużycia. !  Cena netto + 23%VAT Biuro Dominanta Nieruchomości specjalizuję się w wynajmie i sprzedaży powierzchni komercyjnych. Jesteśmy jednym z liderów na Poznańskim i Wielkopolskim runku nieruchomości. Posiadamy portfel ofert. Charakteryzuję nas również rzetelne i profesjonalne podejście do klienta i każdej przeprowadzanej przez nas transakcji. Dlatego jeśli poszukujesz biura, magazynu, lokalu lub innej dowolnej nieruchomości to zapraszamy do współpracy. Przygotujemy dostosowaną dla Państwa preferencji możliwe jak najbogatszą ofertę i umówimy się na udane spotkanie. Zapraszam na prezentację. Arkady Janiszewski Dominanta Nieruchomości604-174-746 Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C. Oferta nr367100362 wysłana z systemu LocumNet Online