Powierzchnia biurowa na wynajem
Powierzchnia biurowa tj. dwa pokoje o powierzchni ok. 14 m 2 i ok. 20 M2 z dostępem do pomieszczenia socjalnego, WC.
Kraków – Nowa Huta – Mistrzejowice -79 m² Nieruchomość: Proponujemy Państwu do wynajęcia powierzchnię biurową o powierzchni 79 m², zlokalizowaną na 6. piętrze w bloku z windą, wraz z miejscem postojowym w garażu podziemnym. Nieruchomość znajduje się w dzielnicy Mistrzejowice na osiedlu Bohaterów Września.W skład nieruchomości wchodzą: sala z aneksem kuchennym 2 pokoje 2 łazienki przedpokój Stan nieruchomości: Nieruchompść jest świeżo po cyklinowaniu parkietu i malowaniu ścian. W sali z aneksem kuchennym znajduje się zabudowa, piekarnik, płyta indukcyjna, okap, pełnowymiarowa lodówka z zamrażarką, zmywarka, zlew.Stan budynku: Nieruchomość mieści się w budynku dostosowanym do osób niepełnosprawnych z 1996 roku. Blok z wejściem na kod, winda od poziomu -1.Lokalizacja: W pobliżu znajduje się rozbudowana infrastruktura handlowo-usługowa: Biedronka, Lidl, żabka dostęp do punktów medycznych, szkół i przedszkoli. 3 minut pieszo do przystanku autobusowego „Rondo Piastowskie”, 2 minut pieszo do przystanku tramwajowego „Kleeberga”. Koszty: 3500zł odstępnego + ok. 900 zł czynsz + prąd + gaz Wynajem miejsca postojowego: 200 zł Kaucja : 7000 zł + 200 zł ( za pilota do bramy garażowej)Bądź na bieżąco! Facebook: Tecnocasa Piastów - Agencja Nieruchomości, Instagram: tecnocasa_piastowZapraszamy na prezentację nieruchomości!
Opis ofertySIEDZIBA/BIURO/POWIERZCHNIA BIUROWA NA WYNAJEM W ŚWIETNEJ LOKALIZACJI: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - klimatyzowany biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego Do wynajęcia: sala 40 m2 lub 70 m2 -sale są prostokątne, bardzo widne (jedna ściana całkowicie przeszklona, z dwoma warstwami rolet - częściowo i zupełnie wyciemniające), w układzie szkolnym mieszczą do 22 osób (sala 40m2) oraz do 35 osób (sala 70 m2), -w skład wyposażenia wchodzą: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, TV na jeżdżącym stojaku, flipchart z markerami, -rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb, -w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach, -zapewniamy wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner), -dostęp do Wi-Fi, -na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam; codziennie przychodzi “Pan Kanapka”. Koszt wynajmu sal (wraz z meblami): 15 500zł netto za 70m2 - miesiąc 9000zł netto za 40m2 - miesiąc Możliwość wynajęcia sali na dzień - 650zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. W wiadomości prosimy o informacje - termin, cel wynajmu, czas wynajmu oraz telefon kontaktowy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu :)
Opis ofertyLOKALIZACJA: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego DO WYNAJĘCIA: sala 40 m2 lub 70 m2 - sale są prostokątne, bardzo widne (jedna ściana całkowicie przeszklona, z dwoma warstwami rolet - częściowo i zupełnie wyciemniające), w układzie szkolnym mieszczą do 22 osób (sala 40m2) oraz do 35 osób (sala 70 m2), - możliwość wynajmu sali wraz z wyposażeniem: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, TV na jeżdżącym stojaku, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb), - w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach, - zapewniamy wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner), - dostęp do Wi-Fi, - na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam; codziennie przychodzi “Pan Kanapka”. Koszt wynajmu sal: 13 000 zł netto za 70 m2 - miesiąc 7 000 zł netto za 40 m2 - miesiąc Możliwość wynajęcia sali na dzień - 500 zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. W wiadomości prosimy o informacje - termin, cel wynajmu, czas wynajmu oraz telefon kontaktowy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu :) SIEDZIBA / BIURO / POWIERZCHNIA BIUROWA NA WYNAJEM
Opis ofertyLOKALIZACJA: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego DO WYNAJĘCIA: sala 40 m2 lub 70 m2 - sale są prostokątne, bardzo widne (jedna ściana całkowicie przeszklona, z dwoma warstwami rolet - częściowo i zupełnie wyciemniające), w układzie szkolnym mieszczą do 22 osób (sala 40m2) oraz do 35 osób (sala 70 m2), - możliwość wynajmu sali wraz z wyposażeniem: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, TV na jeżdżącym stojaku, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb), - w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach, - zapewniamy wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner), - dostęp do Wi-Fi, - na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam; codziennie przychodzi “Pan Kanapka”. Koszt wynajmu sal: 13 500 zł netto za 70 m2 - miesiąc 7 500 zł netto za 40 m2 - miesiąc Możliwość wynajęcia sali na dzień - 500 zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. W wiadomości prosimy o informacje - termin, cel wynajmu, czas wynajmu oraz telefon kontaktowy. Serdecznie zapraszamy do kontaktu :) SIEDZIBA / BIURO / POWIERZCHNIA BIUROWA NA WYNAJEM
Wynajem przestrzeni biurowej. Powierzchnia: 320 m^2 Dostępność: od 1 czerwca b/r Lokalizacja: okolice ulicy Jędrzejowskiej, Łódź Szczegółowe informacje dostępne telefonicznie pod numerem: 57*******27
Do wynajęcia 132m2 powierzchni biurowej - Bieńczyce/Kocmyrzowska!LOKALIZACJA:Doskonała lokalizacja, która umożliwia bardzo szybkie dostanie się do centrum miasta. 3 minuty do ulicy Kocmyrzowskiej, tramwaju i autobusów co gwarantuje świetny dojazd w każdy zakątek Krakowa. Tuż obok zakłady przemysłowe i usługowe, Lidl, centrum handlowe Czyżyny, Bieńczycki Park Handowy, Galeria M1, Serenada, Park Wodny, Park Lotników Polskich, TAURON Arena Kraków, Carrefour, Biedronka. W okolicy Quattro Business Park - centra biznesowe i biurowce takich firm jak: Capgemini, Zurich, Brown Brothers Harriman, Cisco, HSBC, Philip Morris, IBM, ABB i inne. Bardzo szybki dojazd do autostrady A4 i dróg wylotowych z Krakowa.LOKAL:Powierzchnia biurowa znajduje się na I piętrze budynku i jej metraż to około 132m2. 5 pokoi w tym dwa duże pomieszczenia i 3 mniejsze pokoje biurowe. Na podłodze płytki, i panele. Instalacje internetowe - światłowód, alarm, ochrona i monitoring. W budynku ogrzewanie gazowe - w cenie, okna PCV, kraty w oknach, możliwość reklamy i wykorzystania witryny/okien. Do dyspozycji miejsca parkingowe naziemne - 50 zł netto miesięcznie. OPŁATY:3900 zł netto + opłaty za prąd i śmieciSerdecznie polecam i zapraszam do prezentacji nieruchomości.KONTAKT:Filip Korpacki+48796 795 896filip@—Szczegółowe informacje dotyczące oferty oraz nieruchomości niepublikowane na portalach internetowych znajdą Państwo na stronie:Oferujemy również bezpłatną usługę doradztwa kredytowego pozwalającą na uzyskanie kredytu hipotecznego na preferencyjnych warunkach. Zapraszamy do kontaktu przez formularz dostępny na stronie internetowej.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
***Elegancka przestrzeń biurowa na wynajem***Wynajmę przestrzeń handlowo-usługową, znajdującą się w nowoczesnym budynku.Przestrzeń skład się z: -3 biur, -2 sal spotkań, -przestronnego holu, - łazieki, - zaplecza kuchennego.160m^2 przestrzeni użytkowej, wykońcozna zosatała z trwałych materiałów, z dbałością o każdy detal. Przeszklone ściany gwarantują dostęp do światła dziennego i nadają budynkowi elegancji.Nieruchomość można wykorzystać jako biura, gabinety lekarskie, gabinety kosmetyczne, sale spotkń, sklep, show room etc.Dodatkowe udogodnienia: klimatyzacja, bezpłatny parking na posesji.Lokalizacja: ul. Stefana Batorego, Andrychów. 3 minuty od centrum miasta, 60km do Krakowa, 30km do Bielska-Białej.
Nasze motto to "powierzchnie biurowe dopasowane do potrzeb Twojej firmy". W ramach wynajmu komfortowego lokalu biurowego zlokalizowanego pod prestiżowym adresem Wyzwolenia 70 otrzymasz przejrzyste i elastyczne rozliczenie, jak również pełne wsparcie naszej obsługi tak, abyś mógł bez problemu rozwijać swoją działalność.Atuty lokalizacji:- położenie budynku w ścisłym centrum blisko całej niezbędnej infrastruktury miejskiej,- kilkanaście metrów do przystanku tramwajowego, autobusowego a także stacji roweru miejskiego!- 3 minuty spacerem do popularnych kompleksów spacerowych - Parku Kasprowicza i Jasnych Błoni- 800 metrów do Urzędu Miasta.Co otrzymasz w ramach wynajmu?- dostępny całodobowo w pełni wyposażony w meble lokal biurowy (bądź pusty jeżeli taki preferujesz) gotowy do prowadzenia działalności,- zlokalizowane w budynku pomieszczenia socjalne oraz łazienki,- wsparcie techniczne - w razie jakiejkolwiek usterki w lokalu możesz liczyć na szybką pomoc,- darmowy szybki internet,- ochronę budynku 24 godziny na dobę,- elastyczną formułę najmu na dowolny okres na jaki potrzebujesz wynająć lokal,- szereg dodatkowych usług takich jak wynajem sali konferencyjnej, parking, sprzątanie lokalu, wirtualna recepcja.Przedmiotowe ogłoszenie dotyczy pojedynczego biura o powierzchni 21,6 m2. Koszty:- 50 zł netto za 1 m2 wynajmu lokalu,- zryczałtowana opłata za media i obsługę części wspólnych w wysokości 10 zł netto za 1 m2 lokalu,Łącznie 60 zł netto/m2 bez żadnych dodatkowych kosztów.Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu.Posiadamy do wynajęcia dowolną przestrzeń jaka jest Ci potrzebna - posiadamy biura w metrażu od 10 do 3000 m2.Zadzwoń do nas pod numer (użyj formularza kontaktowego) i zarezerwuj lokal dla siebie już dzisiaj.
WE SPEAK ENGLISH – PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT USHamilton May z przyjemnością prezentuje 450 metrowe biuro do wynajęcia (podnajem) w budynku biurowym klasy A. Prezentowany lokal biurowy o powierzchni 450 obecnie składa się z:- dwóch powierzchi open space przewidzianych odpowiednio na 30 i 18 stanowisk- dwóch sal konferencyjnych (każda na 8 osób)- 5 gabinetów(1, 2 i 4 osobowych)- recepcji- kuchni (na około 10 osób)- serwerowni oraz dodatkowego schowkaBiuro wykończono w wysokim standardzie, całość jest klimatyzowana. Podniesione podłogi, opuszczone sufity, poprowadzone okablowanie telefoniczne i komputerowe na całej powierzchni, Internet światłowodowy.Panoramiczne okna od podłogi do sufitu, zapewniają doskonałe doświetlenie open space'u.Jest możliwość dostosowania funkcjonalnosci biura do potrzeb przyszłego najemcy. Do biura można dostać się codziennie o każdej porze.Do lokalu przynależy jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym z możliwością wynajmu kolejnych.Riverside Park to nowoczesny kompleks biurowy składający się z dwóch budynków, z których każdy oferuje nieco ponad 12.500m2 powierzchni biurowej. Budynki mają 6 pięter i dysponują 90 podziemnymi miejscami parkingowymi. Prezentowane przestrzenie są wyposażone w wysokim standardzie i można je łatwo zaaranżować; zarówno w układzie otwartym, jak i zamkniętym. Wyposażono je w klimatyzację, podnoszone podłogi, podwieszane sufity, wykładziny, ochronę, recepcję i system zarządzania budynkiem. Inwestycja jest dogodnie usytuowana na skrzyżowaniu Trasy Łazienkowskiej i Wisłostrady – dwóch najważniejszych ulic szybkiego ruchu w Warszawie. Do kompleksu łatwo dostać się zarówno środkami transportu publicznego, jak i prywatnego. W pobliżu znajdują się hotele, restauracje, siłownia i parking, jak również budynek polskiego parlamentu.Lokalizacja zapewnia świetną komunikację z pozostałą częścią miasta. Do ścisłego centrum Warszawy dotrzemy w 5 minut. Okolica jest bardzo cicha i spokojna z wieloma terenami zielonymi, min. park marsz. E. Śmigłego - Rydza. Ponadto w najbliższym sąsiedztwie jest pełne zaplecze handlowo - usługowe, wiele urokliwych knajpek i restauracji oraz Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji.Cena 5850 EUR netto (+ 23 % VAT) miesięcznie + czynsz administracyjny (10 500 PLN) + media (4800,01 PLN) + opcjonalnie miejsce w parkingu podziemnym (500 PLN )Numer oferty: 19621
WE SPEAK ENGLISH – PLEASE DO NOT HESITATE TO CONTACT USHamilton May z przyjemnością prezentuje 450 metrowe biuro do wynajęcia (podnajem) w budynku biurowym klasy A. Prezentowany lokal biurowy ma powierzchnie 225 mkw.Biuro wykończono w wysokim standardzie, całość jest klimatyzowana. Podniesione podłogi, opuszczone sufity, poprowadzone okablowanie telefoniczne i komputerowe na całej powierzchni, Internet światłowodowy.Panoramiczne okna od podłogi do sufitu, zapewniają doskonałe doświetlenie open space'u.Jest możliwość dostosowania funkcjonalności biura do potrzeb przyszłego najemcy. Do biura można dostać się codziennie o każdej porze.Do lokalu przynależy jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym z możliwością wynajmu kolejnych.Riverside Park to nowoczesny kompleks biurowy składający się z dwóch budynków, z których każdy oferuje nieco ponad 12.500m2 powierzchni biurowej. Budynki mają 6 pięter i dysponują 90 podziemnymi miejscami parkingowymi. Prezentowane przestrzenie są wyposażone w wysokim standardzie i można je łatwo zaaranżować; zarówno w układzie otwartym, jak i zamkniętym. Wyposażono je w klimatyzację, podnoszone podłogi, podwieszane sufity, wykładziny, ochronę, recepcję i system zarządzania budynkiem. Inwestycja jest dogodnie usytuowana na skrzyżowaniu Trasy Łazienkowskiej i Wisłostrady – dwóch najważniejszych ulic szybkiego ruchu w Warszawie. Do kompleksu łatwo dostać się zarówno środkami transportu publicznego, jak i prywatnego. W pobliżu znajdują się hotele, restauracje, siłownia i parking, jak również budynek polskiego parlamentu.Lokalizacja zapewnia świetną komunikację z pozostałą częścią miasta. Do ścisłego centrum Warszawy dotrzemy w 5 minut. Okolica jest bardzo cicha i spokojna z wieloma terenami zielonymi, m.in. park marsz. E. Śmigłego-Rydza. Ponadto w najbliższym sąsiedztwie jest pełne zaplecze handlowo-usługowe, wiele urokliwych knajpek i restauracji oraz Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji.Cena 2925 EUR netto (+ 23 % VAT) miesięcznie + czynsz administracyjny (5000 PLN) + media (7600,01 PLN) + opcjonalnie miejsce w parkingu podziemnym (500 PLN )Aby umówić się na obejrzenie tej wspaniałej oferty, skontaktuj się z Hamilton May.Numer oferty: 19879
Do wynajęcia lokal komercyjny o powierzchni 320 mkw, znajdujący się na drugim piętrze inwestycji z 2000 przy ul. Trakt Brzeski Wesoła, Stara Miłosna. Trasa Warszawa- Mińsk Mazowiecki / Siedlce / Lublin. Na powierzchnie składa się: 5 pokoi biurowych, 1 typu open space, 4 pokoje do zagospodarowania, 3 toalety, pomieszczenie gospodarcze i 2 pomieszczenia z kuchnią. Pomieszczenie ma ponad 3 m wysokości, od strony ulicy znajduję się witryna gwarantująca dobre doświetlenie lokalu. Lokal jest po odświeżeniu w tym roku, została zrobiona toaleta z zapleczem. Wymieniono całą instalację wentylacyjno- klimatyzacyjną, zamontowano sufit kasetonowy, przystosowano oświetlenie. Na podłodze znajduje się wykładzina, na ścianach gładź gipsowa. Panoramiczne okna, od sufitu do podłogi zapewnią piękny widok i mnóstwo światła. W sąsiedztwie znajdują się: liczne sklepy, stacja benzynowa BP, oraz duże osiedla mieszkalne. Tuż przy budynku zlokalizowany jest przystanek autobusowy Fabryczna 01 (linie: 411, 50*********20, 722, 730, N21). Nieopodal domy jednorodzinne, domy wielorodzinne i wiele innych punktów handlowo-usługowych. Idealne miejsce pod działalność biurową. Lokal jest dostępny od zaraz. Cena najmu: 12000 zł + opłata za media w formie ryczałtu. Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego. Podstawowe informacje: • Powierzchnia lokalu - 320 mkw • Cena najmu: 12000 zł • Dostępność lokalu: od zaraz • Adres nieruchomości: ul. Trakt Brzeski • Do budynku doprowadzony jest światłowód • Rok budowy: 2000 r., lokal w bardzo dobrej kondycji, wymieniona elewacja • Wykończenie wewnątrz: wykładzina na podłodze oraz gładź gipsowa na ścianach, sufity kasetonowe, pełne oświetlenie • Zamontowany alarm • 6 miejsc parkingowych przynależnych do lokalu • W najbliższej okolicy znajduje się wiele osiedli mieszkaniowych, Zapraszam na prezentację nieruchomości. Oferta Biura Nieruchomości.
Do wynajęcia 212m2 powierzchni biurowej w budynku biurowym - Łagiewniki/Borek Fałęcki!LOKALIZACJA:Budynek znajduje się tuż obok Centrum Handlowego Zakopianka oraz sąsiadujących z nim biurowców i salonów Agata Meble, Merkury Market czy Solvay Park. Kilka minut spacerem do pętli tramwajowo-autobusowej "Borek Fałęcki" oraz przystanków komunikacji miejskiej co gwarantuje świetny dojazd w każdy zakątek Krakowa. W pobliżu nowoczesne inwestycje deweloperskie, bogata infrastruktura handlowo – usługowa, sklepy i restauracje. Bardzo szybki dojazd do autostrady A4 i dróg wylotowych z Krakowa. Teren, który ciągle się rozwija – w sąsiedztwie kolejne inwestycje mieszkaniowe i komercyjne.LOKAL:Oferowany na wynajem lokal biurowy znajduje się na II piętrze budynku biurowego. Na powierzchnię ok. 212 m2 składają się: duży open space, sala konferencyjna, 4 pokoje, magazyn, serwerownia, kuchnia/zaplecze socjalne, 2 łazienki, a także hol z możliwością utworzenia recepcji. W lokalu zainstalowana klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, system oświetlenia, otwierane okna, wewnętrzne rolety zaciemniające. Funkcjonalny układ pomieszczeń z możliwością ich podziału czy łączenia. Duży open space który pozwoli na stworzenie wielu stanowisk pracy, przestronny pokój konferencyjny, spory magazyn i indywidualna serwerownia. Zaplecze socjalne z dwoma toaletami. Nowoczesny biurowiec z winą i parkingiem naziemnym - do dyspozycji miejsca parkingowe.OPŁATY:11.660 zł netto + 8 zł netto/m2 opłata administracyjna + prąd wg zużyciaSerdecznie polecam i zapraszam do prezentacji nieruchomości.KONTAKT:Filip Korpacki+48796 795 896filip@—Szczegółowe informacje dotyczące oferty oraz nieruchomości niepublikowane na portalach internetowych znajdą Państwo na stronie:Oferujemy również bezpłatną usługę doradztwa kredytowego pozwalającą na uzyskanie kredytu hipotecznego na preferencyjnych warunkach. Zapraszamy do kontaktu przez formularz dostępny na stronie internetowej.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
LOKALIZACJA: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego DO WYNAJĘCIA: sale 15 m2, 40 m2 lub 70 m2 - sale są prostokątne, bardzo widne (jedna ściana całkowicie przeszklona, z dwoma warstwami rolet - częściowo i zupełnie wyciemniające), - możliwość wynajmu sali wraz z wyposażeniem: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, TV na jeżdżącym stojaku, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb), - w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach, - zapewniamy wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner), - dostęp do Wi-Fi, - na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam; codziennie przychodzi “Pan Kanapka”. Koszt wynajmu sal:3 500 zł netto za 15 m2 - miesiąc 7 500 zł netto za 40 m2 - miesiąc 13 500 zł netto za 70 m2 - miesiąc Możliwość wynajęcia sali na dzień - 500 zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. Serdecznie zapraszamy do kontaktu :)
LOKALIZACJA: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego DO WYNAJĘCIA: powierzchnia 360m2 netto podzielona na sale 40 m2/70 m2 (możliwość wynajęcia pojedynczych sal)- sale prostokątne, bardzo widne (jedna ściana całkowicie przeszklona, z dwoma warstwami rolet - częściowo i zupełnie wyciemniające), w układzie szkolnym mieszczą do 22 osób (sala 40m2) oraz do 35 osób (sala 70 m2),- możliwość wynajmu wraz z wyposażeniem: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, TV na jeżdżącym stojaku, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb),- w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach,- zapewniamy wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner),- dostęp do Wi-Fi,- możliwość wynajmu na krótki okres,- na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam; codziennie przychodzi “Pan Kanapka”. Koszt wynajmu: 13 500 zł netto za salę 70 m2 - miesiąc 7 500 zł netto za salę 40 m2 - miesiąc 500 zł netto - wynajem na 1 dzień Szczegóły wynajmu całej powierzchni w wiadomości prywatnej. Wystawiamy fakturę VAT.Serdecznie zapraszam do kontaktu
Opis ofertyLOKALIZACJA: Warszawa Wola, budynek Prosta Office Centre przy ul. Prostej 51 - biurowiec przy metrze Rondo Daszyńskiego DO WYNAJĘCIA: sala 15 m2 lub 40 m2 - sale są prostokątne, bardzo widne (jedna ściana całkowicie przeszklona, z dwoma warstwami rolet - częściowo i zupełnie wyciemniające), - możliwość wynajmu sali wraz z wyposażeniem: biurka z wygodnymi fotelami obrotowymi, TV na jeżdżącym stojaku, flipchart z markerami (rozmieszczenie biurek i sprzętu dostosujemy do potrzeb), - w części wspólnej dostęp do kuchni z jadalnią (ekspres do kawy, mleko, różne herbaty, filtr do wody, duże lodówki i naczynia) oraz przestrzeni do odpoczynku na pufach, - zapewniamy wsparcie recepcji (czynna od pon - pt, 8-16) i sprzętowe (drukarka, skaner), - dostęp do Wi-Fi, - na parterze znajduje się sklep Żabka, Gorąco Polecam; codziennie przychodzi “Pan Kanapka”. Koszt wynajmu sal: 3 500 zł netto za 15 m2 - miesiąc 7 500 zł netto za 40 m2 - miesiąc Możliwość wynajęcia sali na dzień - 500 zł netto. Wystawiamy fakturę VAT. Serdecznie zapraszamy do kontaktu :)
Mam przyjemność zaprezentować Państwu lokale do wynajęcia zlokalizowane w samym sercu Jasionki - w Centrum Wystawienniczo Kongresowym G2A Arena.G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa podkarpackiego. Obecnie G2A Arena w Jasionce jest biznesowym sercem tego dynamicznie rozwijającego się regionu. Rzeszów od G2A Areny dzieli jedynie 10 minut drogi. Obiekt jest dobrze skomunikowany z miastem za pomocą transportu publicznego. Do kompleksu można też wygodnie dojechać samochodem. W ofercie znajdziemy 17 pomieszczeń biurowo-usługowych o następujących powierzchniach: - SALA I - 11,40 m2 - cena 912 zł netto miesięcznie, - SALA II - 14,90 m2 - cena 1192 zł netto miesięcznie, - SALA III - 17,30 m2 - cena 1384 zł netto miesięcznie, - SALA IV - 16,61 m2 - cena 1329 zł netto miesięcznie, - SALA V - 23,80 m2 - cena 1904 zł netto miesięcznie, - SALA VI - 25,39 m2 - cena 2031 zł netto miesięcznie, - SALA VII - 20,64 m2 - cena 1651 zł netto miesięcznie, - SALA VIII - 25,65 m2 - cena 2052 zł netto miesięcznie, - SALA IX - 16,20 m2 - cena 1620 zł netto miesięcznie, - SALA X- 16,50 m2 - cena 1650 zł netto miesięcznie, - SALA XI - 15,80 m2 - cena 1580 zł netto miesięcznie, - SALA XII - 16,30 - cena 1630 zł netto miesięcznie, - SALA XIII - 77,85 m2 - cena 6228 zł netto miesięcznie, - SALA XIV - 41,60 m2 - cena 3328 zł netto miesięcznie, - SALA XV - 42,80 m2 - cena 3424 zł netto miesięcznie, - SALA XVI - 59,40 m2 - cena 4752 zł netto miesięcznie, - SALA XVII - 59,75 m2 - cena 4780 zł netto miesięcznie, Dodatkowo do użytku przyszłego najemcy są toalety na piętrze, pomieszczenie socjalne oraz parking podziemny. Doskonała lokalizacja sprawia, iż ta nieruchomość może stać się wymarzonym miejscem dla kontynuowania czy też rozpoczęcia szeroko rozumianej działalności gospodarczej.UDOGODNIENIA: - monitoring przed budynkiem, - monitoring w budynku, - klimatyzacja, - winda, - całodobowy dostęp do budynku.W cenie czynszu wliczone są wszystkie media oraz wywóz nieczystości. Warunki jak również okres wynajmu do uzgodnienia, jednak czas trwania umowy nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Kaucja wynosi jednokrotność miesięcznego najmu, lokal oceniany jest na stan bardzo dobry z możliwością dostosowania dla potrzeb przyszłego najemcy.W bliskim sąsiedztwie znajdują się: liczne punkty usługowe, kościół, sklepy, poczta, szkoła, przedszkole oraz przystanek, lotnisko.Istnieje możliwość wynajmu pojedynczych pomieszczeń z powyższej oferty.Zapraszam na prezentację tego wyjątkowego miejsca po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.Opiekun oferty: Aleksandra Kot nr tel. (użyj formularza kontaktowego) e-mail: Serdecznie zapraszam -Kupując nieruchomość z firmą Ideal Home Nieruchomości otrzymasz: - kompleksową obsługę transakcji od momentu prezentacji po przekazanie nieruchomości tuż po akcie notarialnym, - doradztwo kredytowe, - doradztwo ubezpieczeniowe, - firmę budowlaną w sytuacji, gdy zdecydujesz się na wykonanie remontu w nowo zakupionej nieruchomości.Firma Ideal Home Nieruchomości została wybrana najlepszym biurem nieruchomości na terenie Podkarpacia. Jesteśmy biurem, które standard pracy, oraz zadowolenie klienta stawia na pierwszym miejscu, dlatego też ORŁY NIERUCHOMOŚCI 2019 trafiły właśnie w Nasze ręce.Zakup nieruchomości łączy się z wydatkiem sporych nakładów pieniężnych, dlatego też zaufaj profesjonalistom i zgłoś się do Ideal Home. Sprawdź nasze opinie i dołącz do grona zadowolonych klientów. Dla nas liczysz się Ty i bezpieczeństwo całej transakcji. Dzięki czemu cieszymy się najlepszą opinią pośród tak wielu biur nieruchomości.Zapraszamy również do naszego biura sprzedaży w Rzeszowie przy ulicy Generała Jarosława Dąbrowskiego 18.Właścicielem ogłoszenia wraz z jej elementami jest Ideal Home Nieruchomości lub podmioty współpracujące. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz korzystanie z niniejszych materiałów w jakikolwiek inny sposób wykraczający poza dozwolony użytek określony przepisami ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994, nr 24 poz. 83 z późn. zm.) bez pisemnej zgody Ideal Home Nieruchomości lub podmiotów współpracujących jest zabronione i może stanowić podstawę odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.Ponadto niniejsze materiały stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Ideal Home Nieruchomości lub podmiotów współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Opis nieruchomości został przygotowany na podstawie informacji uzyskanych od właściciela.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Oferta dodana za pomocą MULTIPORTALU B e b r o k e r . pl Do wynajęcia od zaraz powierzchnia biurowa w „Budynku Dyrekcji” przy ul. Jagiellońskiej 88. Oferujemy do wynajęcia jedne z ostatnich modułów biurowych w budynku dawnej Dyrekcji FSO. Biuro ma łącznie: 325,72 m2 netto; 364,81 m2 brutto i znajduje się na 1 piętrze. Główne zalety: - możliwy najem od „zaraz” - nieograniczona liczba miejsc parkingowych - otwieralne okna - dogodna lokalizacja - możliwe wykończenie pod klucz - elastyczny okres najmu (możliwe umowy długoterminowe jaki i na krótszy okres) - światłowód - możliwe umieszczenie logotypu na elewacji O lokalizacji: Projekt dawnej Fabryki FSO jest zlokalizowany w pobliżu głównych arterii komunikacyjnych. Lokalizacja zapewnia dogodny dojazd zarówno komunikacją miejską jak i samochodem. W pobliżu biurowca Najemcy mają do dyspozycji liczne linie autobusowe oraz tramwajowe. Sprawną komunikację zapewnia także bliskość trasy ekspresowej S8 oraz bezpośrednie sąsiedztwo ul. Jagiellońskiej. Warunki finansowe: Czynsz od: 7,00 EUR/m2 (w zależności od długości okresu najmu) Opłata eksploatacyjna : 11,10 PLN/m2 Miejsca parkingowe: 28,00 EUR/szt. samochód osobowy W naszych budynkach posiadamy również do wynajęcia powierzchnie biurowe o wielkości od ok. 30 m2. Zapraszamy do kontaktu. Tel. +48 *** *** *** Tel: +48 887 032 331 Telefon: 48 *** *** ***
Opis ofertyWynagrodzenie agencji pokrywa właściciel nieruchomości. Biuro 100 m. kw. dostępne od zaraz. Mieści się na pograniczu Piaseczna i Starej Iwicznej. Teren zamknięty, ochrona. Cena 1 m. kw. 8 EUR netto plus 4,8 EUR opłaty eksploatacyjne (prąd, ogrzewanie, klimatyzacja, ochrona, sprzątanie). Dostępne miejsca parkingowe - 12 EUR/m-c. Dostępna jest również powierzchnia 90 m2 z możliwością podziału na dwa mniejsze lokale. Zdjęcia zamieszczone w ofercie są poglądowe. Polecam i zapraszam do oglądania! Kontakt: Łucja Musiałkowska tel. 502 - pokaż numer telefonu - e-mail: @ * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. * * WIĘCEJ OFERT NA NASZEJ STRONIE http://clavis-nieruchomosci.pl Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Przestronna powierzchnia biurowa w centrum Radomia - idealne lokale pod Twoją działalność ✦ Prażmowskiego 15 ✦ Łącznie do wynajęcia 400 m2 ✦ Możliwość wynajęcia mniejszych powierzchni ✦ Doskonała lokalizacja ✦ Szóste i siódme piętro ✦ Pomieszczenia biurowe Nieruchomość posiada powierzchnię biurową wynoszącą 400 m2 położona na 2 piętrach. Możesz zdecydować się na wynajem całego piętra o powierzchni 200 m2 lub wybrać pojedyncze biura, które spełnią Twoje potrzeby. Wszystkie pomieszczenia są gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia pracy. ✦ Bardzo dobra lokalizacja Nieruchomość znajduje się w centrum Radomia, co zapewnia łatwy dostęp dla pracowników i klientów. Bliskość dworca sprawia, że podróżowanie z biura jest wygodne i bezproblemowe. Lokalizacja doskonale skomunikowana z innymi częściami miasta jest znaczącym atutem dla firmy. ✦ Budynek i udogodnienia Oferowana powierzchnia biurowa znajduje się na 6 i 7 piętrze biurowca. Lokale zapewnia spokojną atmosferę do pracy. Dodatkowo winda gwarantuje łatwy i wygodny dostęp do biura. Biurowiec posiada również dostęp do światłowodu, co oznacza szybki internet i sprawną komunikację. Wynajmujący mogą również korzystać z ogólnodostępnej sali konferencyjnej. ✦ Doskonałe otoczenie Otoczenie nieruchomości to dynamiczna część miasta, pełna ruchu pieszych i samochodów. Jest to doskonała okazja do zwiększenia zainteresowania Twoją firmą. W pobliżu znajdują się również inne biura, sklepy i lokale, co daje możliwość dostępu do różnorodnych usług. ✦ Cena i warunki Cena ofertowa wynosi 30 zł za metr kwadratowy powierzchni biurowej. Dodatkowo nieruchomość jest w bardzo dobrym stanie i czeka na nowych najemców. Kaucja to wartość 1-miesięcznego czynszu. To idealny lokal dla osób szukających przestronnego miejsca do prowadzenia działalności w dobrej lokalizacji. Zapraszamy do kontaktu i odkrycia wszystkich udogodnień i możliwości, jakie ta nieruchomość ma do zaoferowania. ✦ Umów się na prezentację nieruchomości ✦ Katarzyna Wlazło Kancelaria Nieruchomości KK Properties tel.(użyj formularza kontaktowego) Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
ENGLISH VERSION BELOW!Oferta dotyczy biura o powierzchni 1384,62 m2 i jego całkowita cena netto wynosi około 138 917,54 PLN + VAT w zależności od kursu EURO. Istnieje możliwość podziału tego biura.Biuro dostępne od 01.11.2024 roku.Biuro Nieruchomości Platinumhouse Warszawa prezentuje na wynajem dwie powierzchnie biurowe w Biurowcu JK55 na Warszawskiej Woli przy Ulicy Jana Kazimierza 55. Doskonałe miejsce pod każdym względem. Mnóstwo punktów usługowych i restauracji oraz dobra komunikacja z Centrum. Otwarta nowa linia Tramwajowa.Zdjęcia oferty są poglądowe i nie zawsze przedstawiają idealnie każde biuro ale powierzchnie wyglądają podobnie.BEZ PROWIZJI !!!!Koszty:Czynsz najmu: 15,50 Euro/m2Koszty eksploatacyjne: 28 PLN/m2Współczynnik: ok. 6% pow. wspólnychDepozyt gwarancyjny: 3 miesięczny czynsz + koszty eksploatacyjne + VATPodane ceny są NETTO należy doliczyć do nich podatek VAT 23% Powierzchnia biurowa podzielona na gabinety z open spacem z podnoszoną podłogą, możliwość adaptacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Powierzchnia wyposażona w instalację p. poż, klimatyzację i ogrzewanie, instalację elektryczną.Biura dostępne 24h.Kaucja:Wymagany 3 miesięczny czynsz + koszty eksploatacyjne + VATUmowa:Minimalny okres najmu 5 lat.Miejsca postojowe dostępne w garażu podziemnym na poziomie -1 oraz -2 w cenie 86,14 EUR/m-c/miejsce, dostępnych jest 6 miejsc parkingowychDostępne powierzchnie:4 piętro- 1384,65 m2- możliwość podziału6 piętro- 419,95 m2- oferowane w całościDodatkowe wymagania dla najemców:· Kopia polisy ubezpieczeniowej· Oświadczenie Najemcy o dobrowolnym poddaniu się egzekucji w formie aktu notarialnego (art.777 KC)· Płatność z góry do pierwszego dnia miesiącaNie zwlekaj, zadzwoń do nas i umów się na prezentację!Łukasz Niziałek –512 796 798Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy z Państwem. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych nieruchomości były możliwie dokładne i aktualne. Może się również zdarzyć, że pewne informacje mogą być niedokładne gdyż pochodzą od osób trzecich i nie wszystko zawsze możemy zweryfikować osobiście. Oczywiście Firma PlatinumHouse dokłada wszelkich starań aby prezentowane oferty były dokładne i rzetelne.ENGLISH VERSION!The offer concerns an office with an area of 1,384.62 m2 and its total net price is approximately PLN 138,917.54 + VAT depending on the EURO exchange rate.It is possible to divide this office.The office is available from November 1, 2024.Platinumhouse Warsaw Real Estate Agency presents two office spaces for rent in the JK55 office building in Warsaw Wola at Ulica Jana Kazimierza 55.An excellent place in every respect. Lots of service points and restaurants and good communication with the center. New tram line opened.The photos of the offer are illustrative and do not always perfectly represent each office, but the surfaces look similar.WITHOUT COMMISSION !!!!Costs:Rent: 15.50 Euro/m2Operating costs: PLN 28/m2Coefficient: approx. 6% of the area. commonGuarantee deposit: 3 months' rent + operating costs + VATThe given prices are NET and do not include VAT of 23%.Office space divided into offices with open space and a raised floor, possibility of adaptation according to the tenant's needs. The area is equipped with a fire protection system, air conditioning and heating, and electrical installation.Offices available 24 hours a day.Deposit:3 months' rent + operating costs + VAT requiredAgreement:Minimum rental period 5 years.Parking spaces available in the underground garage on levels -1 and -2 for EUR 86.14/month/space, 6 parking spaces availableAvailable surfaces:4th floor - 1384.65 m2 - possibility of division6th floor - 419.95 m2 - offered in its entiretyAdditional requirements for tenants:· Copy of insurance policy· Tenant's declaration of voluntary submission to enforcement in the form of a notarial deed (Article 777 of the Civil Code)· Payment in advance by the first day of the monthDon't hesitate, call us and arrange a presentation!Łukasz Niziałek –512 796 798The content of this announcement does not constitute a commercial offer within the meaning of the Civil Code, but is an invitation to cooperate with you. We try to ensure that the information regarding the properties offered is as accurate and up-to-date as possible. It may also happen that some information may be inaccurate because it comes from third parties and we cannot always verify everything personally. Of course, PlatinumHouse makes every effort to ensure that the presented offers are accurate and reliable.
Nowoczesna, komfortowa powierzchnia biurowa do wynajęcia. Możliwość wynajęcia całości, jednej kondygnacji lub pojedynczego pokoju. Do dyspozycji rozbudowana przestrzeń socjalna - kuchnie i łazienki. Przestrzenny parking, szybki internet światłowodowy, ogrzewanie. Biura znajdują się na ogrodzonym, zamykanym, monitorowanym i oświetlonym placu firmy WM Fortika w Chotyłowie przy ul. Tartacznej 3, tuż przy dworcu PKP. Zapraszamy! 504x055x430
Inwestycja ulokowana w jednej z najstarszych dzielnic Krakowa. Otoczona wspaniałymi kamienicami oraz w bliskiej odległości od Rynku Głównego. Bardzo dobra dostępność komunikacji miejskiej. Przystanki tramwajowe przy ul. Starowiślnej oraz autobusowe przy ul. Dietla. W ofercie dla najemców miejsca parkingowe, ochrona, monitoring oraz winda. budynek biurowo – usługowy powierzchnia całkowita 2300m2 6 kondygnacji windaOFERTA BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELA BIUROWCA.
Wynajmę powierzchnię użytkową pod hale magazynowe, biura, salony usługowe, gastronomię, sklep, studio lub inne dowolne przeznaczenie. Atuty obiektu: - podjazd dla osób niepełnosprawnych, - 6 miejsc parkingowych, - zamykany plac wjazdowy dla dostawców, - duża brama umożliwiająca wjazd bezpośrednio do magazynu, - winda towarowa, - nowe sanitariaty, - nowa elewacja oraz przeszklenia, - budynek przeszedł generalny remont w roku 2017, - atrakcyjna lokalizacja - centrum osiedla mieszkaniowego. Możliwość wynajęcia jednego z poziomów - piętro o powierzchni (min. 100m2). Powierzchnia całkowita: około 330 m2 Cena uzgadniana indywidualnie. Lokalizacja: Miasteczko Śląskie, ul. Srebrna 32 (powiat tarnogórski) Zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Inwestycja ulokowana w jednej z najstarszych dzielnic Krakowa. Otoczona wspaniałymi kamienicami oraz w bliskiej odległości od Rynku Głównego. Bardzo dobra dostępność komunikacji miejskiej. Przystanki tramwajowe przy ul. Starowiślnej oraz autobusowe przy ul. Dietla. W ofercie dla najemców miejsca parkingowe, ochrona, monitoring oraz winda. budynek biurowo – usługowypowierzchnia całkowita 2300m26 kondygnacjiwinda
Inwestycja ulokowana w jednej z najstarszych dzielnic Krakowa. Otoczona wspaniałymi kamienicami oraz w bliskiej odległości od Rynku Głównego. Bardzo dobra dostępność komunikacji miejskiej. Przystanki tramwajowe przy ul. Starowiślnej oraz autobusowe przy ul. Dietla. W ofercie dla najemców miejsca parkingowe, ochrona, monitoring oraz winda. budynek biurowo – usługowy powierzchnia całkowita 2300m2 6 kondygnacji WindaOFERTA BEZPOŚREDNIO OD WŁAŚCICIELA BIUROWCA.
Inwestycja ulokowana w jednej z najstarszych dzielnic Krakowa. Otoczona wspaniałymi kamienicami oraz w bliskiej odległości od Rynku Głównego. Bardzo dobra dostępność komunikacji miejskiej. Przystanki tramwajowe przy ul. Starowiślnej oraz autobusowe przy ul. Dietla. W ofercie dla najemców miejsca parkingowe, ochrona, monitoring oraz winda. budynek biurowo – usługowypowierzchnia całkowita 2300m26 kondygnacjiWinda
Powierzchnia biurowa - 270m2 - wynajem - Wrocław Powierzchnia biurowa w przepięknie odnowionej, reprezentacyjnej kamienicy w ścisłym centrum miasta. Budynek spełnia wymagania biurowca klasy 5. Powierzchnia podzielona jest: - na recepcję, - 3 przeszklone oddzielne pomieszczenia biurowe, - dużą przeszkloną salę konferencyjną, - oddzielnej słonecznej kuchni - oddzielnego WC damskiego i męskiego - dużej szafy w zabudowie Metraż: 240m2 + 30m2 części wspólne Czynsz najmu: 70zł Netto/m2 Zapraszamy na prezentację! Marta Paliga, Iglica Nieruchomości, tel. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Doskonała propozycja wynajmu, biurowiec które będzie wizytówką Twojej firmy, z dużym parkingiem. Nieruchomość złożona z: powierzchnia biurowa 23,6 m.kw sala konferencyjna 37,9 m.kw powierzchnia biurowa 18,4 m.kw powierzchnia biurowa 38,9 m.kw hall 18,9 m.kw hall 26,2 m.kw powierzchnia biurowa 33,4 m.kw powierzchnia biurowa 10,2 m.kw powierzchnia biurowa 19,8 m.kw powierzchnia biurowa 18,1 m.kw powierzchnia biurowa 10 m.kw powierzchnia biurowa 12,2 m.kw pomieszczenie socjalne 6,4 m.kw hall 16 m.kw Typ ogrzewania: ogrzewanie olejowe. Typ własności: własność. Mam przyjemność zaprezentować Państwu ofertę, wynajmu powierzchni biurowej, w nowoczesnym biurowcu z 1998 roku, przy ulicy Płaskiej 23B. Budynek charakteryzuje ciekawy wygląd, w tym momencie jest odświeżany i przygotowywany pod wynajem. Budynek będzie zarządzany przez właściciela, oferowana powierzchnia, posiada dostęp do własnej toalety, na piętrze znajduje się druga toaleta która będzie ogólnodostępna. Będzie możliwość korzystania z sali konferencyjnej która będzie ogólnodostępna dla najemców. Dużym atutem są niskie koszty ryczałtowe, za wynajmowaną powierzchnię które wynoszą tylko 10PLN/m2. Zainteresowała Cię ta oferta to zapraszam do kontaktu. Chętnie zaprezentuję Ci tę nieruchomość. Więcej zdjęć i plan powierzchni na /ZOXU172 ZADZWOŃ: . Czekamy na telefon od Ciebie. - Zakup lub najem nieruchomości przez Agencję Metrohouse to: największy wybór na rynku elastyczne podejście do Klienta bezpieczeństwo transakcji możliwość skorzystania z szerokiej oferty kredytów gotówkowych i hipotecznych doświadczeni doradcy Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły. Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Na wynajem powierzchnia biurowa na pierwszym piętrze budynku przy ul. Piskorskiego jest to jedna z najlepszych lokalizacji na Prawobrzeżu Szczecina. Bardzo dobre połączenie z centrum miasta oraz trasą wyjazdową ze Szczecina. Oferujemy na wynajem powierzchnia 115 m2 na pierwszym piętrze składającej się z 4 biur, WC i kuchni. Biuro bardzo jasne i słoneczne. D0 ceny najmu trzeba doliczyć koszty eksploatacyjne. W budynku znajduje się światłowód ORANGE.
Nowoczesna przestrzeń dla Twojego biznesu w znakomitej lokalizacji. Hala produkcyjno-magazynowa w wariancie na sprzedaż/wynajem o całkowitej powierzchni 2650 m2. dostępna powierzchnia obiektu - 2650 m2, powierzchnia prodykcyjno-magazynowa ok. 2553 m2, powierzchnia socjalno-biurowa ok. 97 m2, z możliwością dobudowania budynku biurowego, wysokość hali do spodu konstrukcji 6,1 m, nośność posadzki 5t/m2, ilość doków załadunkowych: 3 sztuki, ilość bram z poziomu terenu: 1 sztuka. Podana cena jest ceną netto obejmuje całkowity koszt wynajmu obiektu (powierzchnia produkcyjno-magazynowa oraz powierzchnia socjalno-biurowa) do wysokości najmu należy doliczyć koszt opłaty eksploatacyjnej. Jeśli poszukują Państwo powierzchni w innej lokalizacji lub innych parametrach zapraszamy do zapoznania się z naszą kompletną ofertą Jakon Hale.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w dobrej Lokalizacji!Poszukujesz idealnej przestrzeni biurowej dla swojej firmy? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Oferujemy wynajem nowoczesnej i przestronnej powierzchni biurowej o super powierzchni w doskonałej lokalizacji.Szczegóły:Powierzchnia biurowa: 40,59 m2Ilość pomieszczeń biurowych: 2Nowoczesne zaplecze kuchenneŁazienkiDostęp do szybkiego internetuMiejsce parkingowe dla pracowników i klientówLokalizacja:Nasza powierzchnia biurowa znajduje się w sercu biznesowego centrum, z doskonałym dostępem do komunikacji publicznej oraz bliskością restauracji, sklepów i innych udogodnień.Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na oglądanie mieszkania oraz uzyskania dodatkowych informacji.Kontakt:OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA OFERTĘ: GRZEGORZtel. kontaktowy:501-018-276e-mail: biuro@W celu sprawdzenia aktualności oferty zapraszamy na naszą bezpośrednią stronę Zapewniamy obsługę kredytową przy transakcji kupna nieruchomości.::oferta eksportowana z programu mediaRent::
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w dobrej Lokalizacji!Poszukujesz idealnej przestrzeni biurowej dla swojej firmy? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Oferujemy wynajem nowoczesnej i przestronnej powierzchni biurowej o super powierzchni w doskonałej lokalizacji.Szczegóły:Powierzchnia biurowa: 26,95 m2Ilość pomieszczeń biurowych: 1Nowoczesne zaplecze kuchenneŁazienkiDostęp do szybkiego internetuMiejsce parkingowe dla pracowników i klientówLokalizacja:Nasza powierzchnia biurowa znajduje się w sercu biznesowego centrum, z doskonałym dostępem do komunikacji publicznej oraz bliskością restauracji, sklepów i innych udogodnień.Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na oglądanie mieszkania oraz uzyskania dodatkowych informacji.Kontakt:OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA OFERTĘ: GRZEGORZtel. kontaktowy:501-018-276e-mail: biuro@W celu sprawdzenia aktualności oferty zapraszamy na naszą bezpośrednią stronę Zapewniamy obsługę kredytową przy transakcji kupna nieruchomości.::oferta eksportowana z programu mediaRent::
Doskonała propozycja wynajmu, biura które będą wizytówką Twojej firmy, z dużym parkingiem. Główne atuty nieruchomości: lokalizacja w ruchliwym miejscu dobra komunikacja po remoncie Nieruchomość złożona z: powierzchnia biurowa 33 m.kw powierzchnia biurowa 10,2 m.kw powierzchnia biurowa 19,8 m.kw powierzchnia biurowa 18,1 m.kw powierzchnia biurowa 10 m.kw powierzchnia biurowa 12,2 m.kw pomieszczenie socjalne 6 m.kw wc 2,7 m.kw Typ ogrzewania: ogrzewanie olejowe. Typ własności: własność. Mam przyjemność zaprezentować Państwu ofertę, wynajmu całego piętra z powierzchnią biurową, w nowoczesnym biurowcu z 1998 roku, przy ulicy Płaskiej 23B. Budynek charakteryzuje ciekawy wygląd, w tym momencie jest odświeżany i przygotowywany pod wynajem. Budynek będzie zarządzany przez właściciela, oferowana powierzchnia znajduje się na ostatnim piętrze biurowca. Jeżeli potrzebujesz przestrzeni to ta oferta jest dla Ciebie. Będzie możliwość korzystania z sali konferencyjnej która będzie ogólnodostępna dla najemców. Dużym atutem są niskie koszty ryczałtowe, za wynajmowaną powierzchnię które wynoszą tylko 10PLN/m2. Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń w metrażach już od 10 m2 do aż 112 m2. Zainteresowała Cię ta oferta to zapraszam do kontaktu. Chętnie zaprezentuję Ci tę nieruchomość. Więcej zdjęć i plan powierzchni na /GIBU400 ZADZWOŃ: . Czekamy na telefon od Ciebie. - Zakup lub najem nieruchomości przez Agencję Metrohouse to: największy wybór na rynku elastyczne podejście do Klienta bezpieczeństwo transakcji możliwość skorzystania z szerokiej oferty kredytów gotówkowych i hipotecznych doświadczeni doradcy Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły. Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Na wynajem powierzchnia biurowa przy ul. Piskorskiego jest to jedna z najlepszych lokalizacji na Prawobrzeżu Szczecina. Bardzo dobre połączenie z centrum miasta oraz trasą wyjazdową ze Szczecina. Oferujemy na wynajem biuro o powierzchni 11 m2 na pierwszym piętrze z dostępem do kuchni i WC. Biuro bardzo jasne i słoneczne. Do ceny najmu trzeba doliczyć koszty eksploatacyjne. W budynku znajduje się światłowód ORANGE.
Doskonała propozycja wynajmu, biura które będą wizytówką Twojej firmy, z dużym parkingiem.Główne atuty nieruchomości: • lokalizacja w ruchliwym miejscu • dobra komunikacja • po remoncieNieruchomość złożona z: • powierzchnia biurowa 33 m.kw • powierzchnia biurowa 10,2 m.kw • powierzchnia biurowa 19,8 m.kw • powierzchnia biurowa 18,1 m.kw • powierzchnia biurowa 10 m.kw • powierzchnia biurowa 12,2 m.kw • pomieszczenie socjalne 6 m.kw • wc 2,7 m.kwTyp ogrzewania: ogrzewanie olejowe. Typ własności: własność. Mam przyjemność zaprezentować Państwu ofertę, wynajmu całego piętra z powierzchnią biurową, w nowoczesnym biurowcu z 1998 roku, przy ulicy Płaskiej 23B. Budynek charakteryzuje ciekawy wygląd, w tym momencie jest odświeżany i przygotowywany pod wynajem. Budynek będzie zarządzany przez właściciela, oferowana powierzchnia znajduje się na ostatnim piętrze biurowca. Jeżeli potrzebujesz przestrzeni to ta oferta jest dla Ciebie. Będzie możliwość korzystania z sali konferencyjnej która będzie ogólnodostępna dla najemców. Dużym atutem są niskie koszty ryczałtowe, za wynajmowaną powierzchnię które wynoszą tylko 10PLN/m2. Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń w metrażach już od 10 m2 do aż 112 m2.Zainteresowała Cię ta oferta to zapraszam do kontaktu. Chętnie zaprezentuję Ci tę nieruchomość.ZADZWOŃ: (użyj formularza kontaktowego). Czekamy na telefon od Ciebie. ---Zakup lub najem nieruchomości przez Agencję Metrohouse to: • największy wybór na rynku • elastyczne podejście do Klienta • bezpieczeństwo transakcji • możliwość skorzystania z szerokiej oferty kredytów gotówkowych i hipotecznych • doświadczeni doradcy Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły.Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Doskonała propozycja wynajmu, biura które będą wizytówką Twojej firmy, z dużym parkingiem.Główne atuty nieruchomości: • lokalizacja w ruchliwym miejscu • dobra komunikacja • po remoncieNieruchomość złożona z: • powierzchnia biurowa 33 m.kw • powierzchnia biurowa 10,2 m.kw • powierzchnia biurowa 19,8 m.kw • powierzchnia biurowa 18,1 m.kw • powierzchnia biurowa 10 m.kw • powierzchnia biurowa 12,2 m.kw • pomieszczenie socjalne 6 m.kw • wc 2,7 m.kw • komunikacja 33 m.kwTyp ogrzewania: ogrzewanie olejowe. Typ własności: własność. Mam przyjemność zaprezentować Państwu ofertę, wynajmu całego piętra z powierzchnią biurową, w nowoczesnym biurowcu z 1998 roku, przy ulicy Płaskiej 23B. Budynek charakteryzuje ciekawy wygląd, w tym momencie jest odświeżany i przygotowywany pod wynajem. Budynek będzie zarządzany przez właściciela, oferowana powierzchnia znajduje się na ostatnim piętrze biurowca. Jeżeli potrzebujesz przestrzeni to ta oferta jest dla Ciebie. Będzie możliwość korzystania z sali konferencyjnej która będzie ogólnodostępna dla najemców. Dużym atutem są niskie koszty ryczałtowe, za wynajmowaną powierzchnię które wynoszą tylko 10PLN/m2. Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń w metrażach już od 10 m2 do aż 290 m2.Zainteresowała Cię ta oferta to zapraszam do kontaktu. Chętnie zaprezentuję Ci tę nieruchomość.ZADZWOŃ: (użyj formularza kontaktowego). Czekamy na telefon od Ciebie. ---Zakup lub najem nieruchomości przez Agencję Metrohouse to: • największy wybór na rynku • elastyczne podejście do Klienta • bezpieczeństwo transakcji • możliwość skorzystania z szerokiej oferty kredytów gotówkowych i hipotecznych • doświadczeni doradcy Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły.Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w dobrej Lokalizacji!Poszukujesz idealnej przestrzeni biurowej dla swojej firmy? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Oferujemy wynajem nowoczesnej i przestronnej powierzchni biurowej o super powierzchni w doskonałej lokalizacji.Szczegóły:Powierzchnia biurowa: 37,24 m2Ilość pomieszczeń biurowych: 1Nowoczesne zaplecze kuchenneŁazienkiDostęp do szybkiego internetuMiejsce parkingowe dla pracowników i klientówLokalizacja:Nasza powierzchnia biurowa znajduje się w sercu biznesowego centrum, z doskonałym dostępem do komunikacji publicznej oraz bliskością restauracji, sklepów i innych udogodnień.Serdecznie zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację.Kontakt:Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na oglądanie mieszkania oraz uzyskania dodatkowych informacji.OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA OFERTĘ: GRZEGORZtel. kontaktowy:501-018-276e-mail: biuro@W celu sprawdzenia aktualności oferty zapraszamy na naszą bezpośrednią stronę Zapewniamy obsługę kredytową przy transakcji kupna nieruchomości.::oferta eksportowana z programu mediaRent::
Na wynajem powierzchnia biurowa przy ul. Struga, jest to jedna z najlepszych lokalizacji na Prawobrzeżu Szczecina. Bardzo dobre połączenie z centrum miasta oraz trasą wyjazdową ze Szczecina. Oferujemy na wynajem biuro o powierzchni 40 m2 na pierwszym piętrze z dostępem do sali konferencyjnej, kuchni i WC. Biuro bardzo jasne i słoneczne. Do ceny najmu trzeba doliczyć koszty eksploatacyjne. W budynku znajduje się światłowód ORANGE.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w dobrej Lokalizacji!Poszukujesz idealnej przestrzeni biurowej dla swojej firmy? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Oferujemy wynajem nowoczesnej i przestronnej powierzchni biurowej o super powierzchni w doskonałej lokalizacji.Szczegóły: Powierzchnia biurowa: 39 m2 Ilość pomieszczeń biurowych: 1 Nowoczesne zaplecze kuchenne Łazienki Dostęp do szybkiego internetu Klimatyzacja Miejsce parkingowe dla pracowników i klientów Ochrona 24/7 Winda Klimatyzacja siec teleinformatyczna Lokalizacja:Nasza powierzchnia biurowa znajduje się w sercu biznesowego centrum, z doskonałym dostępem do komunikacji publicznej oraz bliskością restauracji, sklepów i innych udogodnień.Do ceny należy doliczyć media 8 zł za m2Serdecznie zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację.Kontakt: Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na oglądanie mieszkania oraz uzyskania dodatkowych informacji.OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA OFERTĘ: GRZEGORZtel. kontaktowy: (użyj formularza kontaktowego)e-mail: W celu sprawdzenia aktualności oferty zapraszamy na naszą bezpośrednią stronę Zapewniamy obsługę kredytową przy transakcji kupna nieruchomości. ::oferta eksportowana z programu mediaRent::
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w dobrej Lokalizacji!Poszukujesz idealnej przestrzeni biurowej dla swojej firmy? Mamy dla Ciebie doskonałą propozycję! Oferujemy wynajem nowoczesnej i przestronnej powierzchni biurowej o super powierzchni w doskonałej lokalizacji.Szczegóły:Powierzchnia biurowa: 39 m2Ilość pomieszczeń biurowych: 1Nowoczesne zaplecze kuchenneŁazienkiDostęp do szybkiego internetuKlimatyzacjaMiejsce parkingowe dla pracowników i klientówOchrona 24/7WindaKlimatyzacjasiec teleinformatycznaLokalizacja:Nasza powierzchnia biurowa znajduje się w sercu biznesowego centrum, z doskonałym dostępem do komunikacji publicznej oraz bliskością restauracji, sklepów i innych udogodnień.Do ceny należy doliczyć media 8 zł za m2Serdecznie zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację.Kontakt:Serdecznie zapraszam do kontaktu w celu umówienia się na oglądanie mieszkania oraz uzyskania dodatkowych informacji.OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA OFERTĘ: GRZEGORZtel. kontaktowy:501-018-276e-mail: biuro@W celu sprawdzenia aktualności oferty zapraszamy na naszą bezpośrednią stronę Zapewniamy obsługę kredytową przy transakcji kupna nieruchomości.::oferta eksportowana z programu mediaRent::
Lokal biurowy na wynajem Gdańsk Miałki szlak 59 m2. Do wynajęcia powierzchnia biurowa o powierzchni 59 m2, dwa pokoje. Przed budynkiem dostępny ogrodzony parking. Dogodny dojazd na obwodnicę południową i drogę na Warszawę. Miesięczny czynsz najmu 3.000zł netto+VAT kaucja 2 miesięczna. Więcej informacji u Agenta prowadzącego Anna Rachoń tel. zapraszam na prezentację.
WYNAGRODZENIE POŚREDNIKA PŁACI WYŁĄCZNIE WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI. Na wynajem powierzchnia biurowa 493 m.kw.Biuro znajduję się na 1 piętrze kompleksu biurowo- magazynowego.Dostęp do zjazdu S6 obwodnicy Trójmiasta – 1,5 kmModuł w układzie gabinetowym, w którego skład wchodzi :- 12 gabinetów (od 14 m.kw do 40 m.kw ),- Sala konferencyjna z możliwością podziału na dwie,- Pomieszczenie socjalne oraz toalety,- serwerownia, archiwum i pomieszczenie gospodarcze.Standard budynku :- klimatyzacja, wentylacja mechaniczna,- sieć teletechniczna ( Internet światłowód ),- wykładzina biurowa + gres,- kontrola dostępu,- 10 miejsc postojowych na zamkniętym terenie.Czynsz najmu 24 650 złOpłaty eksploatacyjne 15 zł/m.kwMedia według zużycia.Zapraszamy na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w budynku biurowym w ścisłym centrum Wrocławia, przy ul. Szewskiej. Doskonały dojazd komunikacją miejską oraz samochodem. Dostępne powierzchnie od 315 mkw do 405 mkw w układzie gabinetowym lub open space. Budynke z całodobową ochroną. Dla zainteresowanych możliwy wynajem miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym. W bezpośrednim sąsiedztwie posiadamy również inne powierzchnie biurowe, od 250 mkw do 1100 mkw.
Oferuję na wynajem lokal usługowy położony we Wrocławiu przy ul. Strzegomskiej 141 Powierzchnia użytkowa 470 m2 (125m2 powierzchnia "biurowa" + 345 m2 magazyn) Rampa załadowcza z dwóch stron lokalu do końca 2023 r. lokal był wynajmowany przez hurtownię instalacyjną służąc jako biuro i magazyn Powierzchnia idealna dla firmy potrzebującej powierzchni biurowej jak również zaplecza magazynowego. Możliwość zaparkowania dla klientów bezpośrednio przy lokalu Lokal znajduje się na terenie nieruchomości należącej do DS Germaz i sąsiaduje z salonami samochodowymi i Stacją Kontroli Pojazdów. Obiekt posiada zdalny dozór 24/h W przypadku zainteresowania ofertą proszę o kontakt 53*****11
Na wynajem powierzchnia biurowa w nowoczesnym biurowcu, w niedalekim sąsiedztwie lotniska.Pięciokondygnacyjny budynek, o nowoczesnej architekturze.Powierzchnia przeznaczona na wynajem to 82,64 m2, wykończona. Całość objęta wydajnym systemem klimatyzacji. Okna uchylne. Lokal wykończony w standardzie biurowym. Toalety na każdym piętrze.Recepcja na częściach wspólnych.Lokalizacja- Zapewnia dogodny dostęp do obwodnicy trójmiejskiej i lotniska,- odległość do centrum Wrzeszcza 10 km, do Gdańska Głównego 13 km.- Przystanek autobusowy w odległości 30 metrów od budynku.Kontakt Teresa Halman507954018Prezentowana oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego
W ofercie na wynajem nowoczesna część biurowa siedziby firmy wraz zapleczem magazynowym położona w Tąpkowicach, przy ulicy Zwycięstwa, w powiecie tarnogórskim.Atuty nieruchomości:- nowoczesne i jasne wnętrza- elastyczny dostęp do wynajmowanej powierzchni- wyposażone biura- część magazynowa z dostępem do wózków widłowych, oraz paletowych- doskonała lokalizacjaSzczegóły nieruchomości:- powierzchnia biurowa 200 mkw- powierzchnia magazynowa 300 mkw- parking pod budynkiem- ogrodzony terenW skład pomieszczeń części biurowej o łącznej powierzchni 200 mkw wchodzi 14 stanowisk pracy w dwóch pomieszczeniach, kuchnia, toalety, oraz sala konferencyjna. Część biurowa wyposażona w meble, a także sprzęt komputerowy. Hala magazynowa przeznaczona do wynajmu to powierzchnia 300 mkw, posiadająca dostęp do regałów, wózków paletowych, a także wózków widłowych. Wysokość hali to 8 m.Do dyspozycji najemcy parking o powierzchni 600 mkw, wyłożony kostką brukową. Istnieje możliwość zagospodarowania zielonej części terenu. Obiekt wyposażono w instalację fotowoltaiki, co znacząco wpływa na redukcję kosztów energii elektrycznej. Serwis sprzątający został ujęty w cenie wynajmu.Koszty związane z ofertą:- koszt wynajmu 25 000.00zł netto miesięcznie - dodatkowo płatny prąd, woda według zużycia - kaucja zabezpieczająca 25 000.00zł Obiekt usytuowany jest w doskonałej lokalizacji, w odległości 6km międzynarodowy port lotniczy w Katowicach - Pyrzowicach, w pobliżu autostrada A1, oraz droga krajowa nr 78.Zapraszamy do umówienia prezentacji
Na wynajem lokal biurowy przy ul. Szajnochy 14A w Bydgoszczy. Powierzchnia biurowa mieści się na I piętrze budynku i składa się z dwóch pomieszczeń o łącznej wielkości 39mk. Do dyspozycji bardzo duży, zamykany, utwardzony parking na terenie obiektu. Twój klient również zaparkuje bez problemu. W budynku alarm. Lokal po gruntownym remoncie (nowe podłogi, drzwi, świeżo malowane ściany). Lokal dostępny od zaraz. Czynsz najmu: 1.500zł
NA WYNAJEM Powierzchnia biurowa w klimatycznej 100letniej Kamienicy w Centrum Bydgoszczy (ul. Dworcowa). Centralne ogrzewanie, klimatyzacja. Dostęp do budynku na karty magnetyczne. Powierzchnia 30m2 Cena : 1050 zł brutto (zawiera vat) Kaucja: 1500 zł Energia elektryczna wg zużycia W czynsz najmu wliczone: klimatyzacja, szybki Internet, sprzątanie części wspólnych, ogrzewanie, meble, drukarka Więcej informacji: BARTOSZ ZAWISKI EXPANDER NIERUCHOMOŚCI ************************************************ Chcesz sprawdzić swoją zdolność kredytową zanim zdecydujesz się na zakup nieruchomości? Skontaktuj się z ekspertem finansowym EXPANDER MAGDALENA ZAWISKA tel. Zainteresowany? Zadzwoń teraz i umów się na spotkanie online
CITY GATECity Gate to nowoczesny, 14-kondygnacyjny biurowiec, oferujący na wynajem 20 300 m2 całkowitej powierzchni biurowej. Biurowiec zapewnia łącznie 233 podziemnych i naziemnych miejsc parkingowych dla pracowników i klientów. Pomieszczenia biurowe są klimatyzowane, z uchylnymi oknami, podwieszanymi sufitami, wykładziną. Kompleks posiada też w pełni wyposażoną salę konferencyjną.Do wynajęcia atrakcyjna powierzchnia biurowa 293 m2.Serdecznie zapraszam do kontaktu.Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.