Powierzchnie biurowe na wynajem
Oferujemy powierzchnie biurowe na wynajem, składające się z kilku odrębnych biur o różnych powierzchniach (od 17m2 do 40m2) w Katowicach Kostuchnie. Lokal znajduje się na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Boya-Żeleńskiego na terenie przemysłowym, z miejscami parkingowymi przy budynku. - budynek i teren nieruchomości jest monitorowany, - dostęp do sieci internetowej, - możliwość bezpłatnego parkowania na wyznaczonym terenie przy budynku, - lokale są świeżo po remoncie, - w każdym biurze zamontowana jest klimatyzacja, - do dyspozycji najemców toalety oraz aneksik kuchenny, - możliwość wynajęcia dużej sali konferencyjnej na godziny, Możliwość wynajmu jednego lub kilku biur. Dostępne są również pomieszczenia bez światła dziennego do wykorzystania np. jako powierzchnie magazynowe. Opłata za czynsz 25zł/m2 netto miesięcznie. Dodatkowa opłata za sprzątanie części wspólnych do ustalenia. W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Polecamy na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowe od 60m2 do 1500m5, usytuowane w dwupiętrowym biurowcu położonym w kompleksie technologicznym przy ul. Naramowickiej w Poznaniu. W zależności od potrzeb metrażowych, proponujemy pojedyncze moduły od 60m2 lub połączenie kilku modułów w wybranym przez Państwa obszarze. W załączeniu rzut aranżacyjny powierzchni biurowej – openspace oraz powierzchni podzielonej na więcej mniejszych pomieszczeń. Dla Państwa potrzeby możemy przygotować podział aranżacyjny w dowolnym zakresie i standardzie. Standard wynajmowanej powierzchni obejmuje: ■ Całodobowy dostęp do wynajmowanej powierzchni ■ Monitoring oraz ochrona fizyczna obiektu ■ Elektroniczny system kontroli dostępu do wind/pomieszczeń ■ Klimatyzację i wentylację całej powierzchni ■ Dostęp do Internetu ■ Infrastrukturę logiczno-elektryczną (2E+2L) ■ Parking rowerowy ■ Naziemny parking na ogrodzonym i monitorowanym terenie Dodatkowo naszym klientom oferujemy możliwość skorzystania z unikalnej infrastruktury i usług Parku Technologicznego w tym: ■ Infrastruktury Data Center i usług chmury obliczeniowej ■ Usług nadzoru, monitorowania i obsługi infrastruktury informatycznej klienta ■ Recepcji i Sal konferencyjno-szkoleniowych ■ Przestrzeni magazynowej Koszty i czas trwania umowy: ■ Stawka czynszu dla wskazanej powierzchni wynosi 10 EUR netto za 1m2 ■ Opłata eksploatacyjna - 19 zł netto za m2 ■ Na każde 50m2 wynajmowanej powierzchni przypada jedno miejsce parkingowe (w cenie czynszu). Dodatkowe miejsca parkingowe – 150 zł netto za stanowisko. W skład opłat eksploatacyjnych wchodzą: ■ Opłaty podatkowe nieruchomości wynikające z przepisów ■ Ubezpieczenie budynku ■ Obsługa administracyjna ■ Ochrona ■ Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku (konserwacje, naprawy, remonty) ■ Administracja systemami budynkowymi (kontrola dostępu, monitoring, system ppoż) ■ Oświetlenie terenu ■ Utrzymanie sezonowe (zieleń, odśnieżanie) ■ Woda – licznik na piętrze Dla części wspólnych dodatkowo: ■ Sprzątanie (toalety, korytarze, klatki schodowe, windy, recepcja, kantyna) ■ Prąd i ogrzewanie części wspólnych (ryczałt w cenie) Dodatkowo płatne są: ■ Prąd – liczniki ■ Ogrzewanie (w tym gaz wg ryczałtu lub liczników) ■ Internet (zapewnia Firma, lub wybrany przez Państwa dostawca) Stawki obowiązują przy podpisaniu umowy na co najmniej 12 miesięcyPolecamy, zapraszam na prezentacjeAgent prowadzący ofertę: Grzegorz MacioszekTel.:507 507 695 e-mail: grzegorz@Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie kredytów na zakup nieruchomości oraz ubezpieczeń, aranżacji wnętrz, wyceny nieruchomości i administrowania lokalami na wynajem.Więcej ofert naszego biura na stronie internetowej:
Polecamy na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowe od 150m2 do 4000m2, usytuowane w dwupiętrowym biurowcu położonym w kompleksie technologicznym przy ul. Naramowickiej w Poznaniu. W zależności od potrzeb metrażowych, proponujemy pojedyncze moduły od 150m2 lub połączenie kilku modułów w wybranym przez Państwa obszarze. W załączeniu rzut aranżacyjny powierzchni biurowej – openspace oraz powierzchni podzielonej na więcej mniejszych pomieszczeń. Dla Państwa potrzeby możemy przygotować podział aranżacyjny w dowolnym zakresie i standardzie. Standard wynajmowanej powierzchni obejmuje: ■ Całodobowy dostęp do wynajmowanej powierzchni ■ Monitoring oraz ochrona fizyczna obiektu ■ Elektroniczny system kontroli dostępu do wind/pomieszczeń ■ Klimatyzację i wentylację całej powierzchni ■ Dostęp do Internetu ■ Infrastrukturę logiczno-elektryczną (2E+2L) ■ Parking rowerowy ■ Naziemny parking na ogrodzonym i monitorowanym terenie Dodatkowo naszym klientom oferujemy możliwość skorzystania z unikalnej infrastruktury i usług Parku Technologicznego w tym: ■ Infrastruktury Data Center i usług chmury obliczeniowej ■ Usług nadzoru, monitorowania i obsługi infrastruktury informatycznej klienta ■ Recepcji i Sal konferencyjno-szkoleniowych ■ Przestrzeni magazynowej Koszty i czas trwania umowy: ■ Stawka czynszu dla wskazanej powierzchni wynosi 10 EUR netto za 1m2 ■ Opłata eksploatacyjna - 19 zł netto za m2 ■ Na każde 50m2 wynajmowanej powierzchni przypada jedno miejsce parkingowe (w cenie czynszu). Dodatkowe miejsca parkingowe – 150 zł netto za stanowisko. W skład opłat eksploatacyjnych wchodzą: ■ Opłaty podatkowe nieruchomości wynikające z przepisów ■ Ubezpieczenie budynku ■ Obsługa administracyjna ■ Ochrona ■ Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku (konserwacje, naprawy, remonty) ■ Administracja systemami budynkowymi (kontrola dostępu, monitoring, system ppoż) ■ Oświetlenie terenu ■ Utrzymanie sezonowe (zieleń, odśnieżanie) ■ Woda – licznik na piętrze Dla części wspólnych dodatkowo: ■ Sprzątanie (toalety, korytarze, klatki schodowe, windy, recepcja, kantyna) ■ Prąd i ogrzewanie części wspólnych (ryczałt w cenie) Dodatkowo płatne są: ■ Prąd – liczniki ■ Ogrzewanie (w tym gaz wg ryczałtu lub liczników) ■ Internet (zapewnia Firma, lub wybrany przez Państwa dostawca) Stawki obowiązują przy podpisaniu umowy na co najmniej 12 miesięcyPolecamy, zapraszam na prezentacjeAgent prowadzący ofertę: Grzegorz MacioszekTel.:507 507 695 e-mail: grzegorz@Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie kredytów na zakup nieruchomości oraz ubezpieczeń, aranżacji wnętrz, wyceny nieruchomości i administrowania lokalami na wynajem.Więcej ofert naszego biura na stronie internetowej:
Lokalizacja: Prezentowane lokale znajdują się na Okolu, niedaleko węzła zachodniego w kompleksie biurowców. Dogodne położenie sprawia że jest ono dostępne zarówno dla klientów jak i pracowników: 7min do centrum miasta, 7min do dworca kolejowego, 13min do lotniska. Charakterystyka: Do wynajęcia powierzchnie biurowe o zróżnicowanym metrażu. Od pojedynczych biur o wielkości około 15m2 do powierzchni typu open space o metrażu ponad 900m2. Istnieje możliwość dowolnej konfiguracji powierzchni w zależności od potrzeb klienta. Potrzebujesz jednego, dwóch lub trzech pomieszczeń? Nie ma sprawy. Potrzebujesz większych powierzchni, sal konferencyjnych, otwartych przestrzeni? Również znajdziesz coś dla siebie. Różnorodność ta sprawia iż możemy dostosować ofertę do różnych potrzeb klienta. Warto dodać, że lokale biurowe posiadają również inne udogodnienia, takie jak recepcja, klimatyzacja, dostęp do sal konferencyjnych, czy kuchnia dla pracowników oraz toalety. Budynek: Budynki zaprojektowane według nowoczesnych standardów tak aby powstałe przestrzenie zapewniały komfort i wygodę ich użytkownikom. Informacje dodatkowe: Koszt najmu to 50zł/m2 netto już wraz z opłatami eksploatacyjnymi. Na terenie obiektu dostępne miejsca parkingowe. Dostępne również lokale biurowe w innych lokalizacjach: Glinki - powierzchnie od 15 do 500m2 w cenie 45zł/m2 netto również wraz z opłatami eksploatacyjnymi, Śródmieście - powierzchnie od 15 do 150m2, w cenie 45zł/m2 netto również wraz z opłatami eksploatacyjnymi. Potrzebujesz kredyt hipoteczny, gotówkowy, inwestycyjny lub konsolidacyjny? Nasi eksperci pomogą Ci sprawnie oraz pewnie załatwić wszelkie formalności i będą z Tobą na każdym etapie procesu kredytowego. Zadzwoń! - Firma Art-Centrum Nieruchomości zastrzega, że treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Proszę je traktować jako zaproszenie do rokowań w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
W doskonałej lokalizacji przy zjeździe z obwodnicy w nowo wybudowanym obiekcie przy ul. Willowej w Modlniczce (vis-a-vis Futura Park) do wynajęcia pow. handlowa na parterze i biurowa na 1 i 2 piętrze o łącznej powierzchni ok. 2000m2 Do wynajęcia w całości lub w podziałach od 100m2 do 500 m2. W cenie wynajmu możliwość podziału pół-piętra na pół. Wyposażenie: - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - Klimatyzacja z ogrzewaniem - Światłowód - Winda - Oraz inne udogodnienia Teren jest ogrodzony i dysponuje blisko 100 miejsc parkingowych Ceny najmy kształtują się od 43zł/m2 do 60zł/m2. Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu zapisów art. 66 Kodeksu Cywilnego (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145)
W doskonałej lokalizacji przy zjeździe z obwodnicy w nowo wybudowanym obiekcie przy ul. Willowej w Modlniczce (vis-a-vis Futura Park) do wynajęcia pow. handlowa na parterze i biurowa na 1 i 2 piętrze o łącznej powierzchni ok. 2000m2 Do wynajęcia w całości lub w podziałach od 100m2 do 500 m2. W cenie wynajmu możliwość podziału pół-piętra na pół. Wyposażenie: - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - Klimatyzacja z ogrzewaniem - Światłowód - Winda - Oraz inne udogodnienia Teren jest ogrodzony i dysponuje blisko 100 miejsc parkingowych Ceny najmy kształtują się od 43zł/m2 do 60zł/m2 i dodatkowo VAT 23% Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu zapisów art. 66 Kodeksu Cywilnego (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145)
Nowe powierzchnie na wynajem - 419,20 m² - z przeznaczeniem na biura, gabinety, klinikę, siłownię itp. usytuowane w biurowcu na II piętrze nowej Inwestycji Gilarska 90 w Warszawie na Targówku, pod adresem Zielone Zacisze 11B.Standard: powierzchnie gotowe do zasiedlenia, klimatyzacja, kontrola dostępu, czujniki dymu, łącza światłowodowe, okablowanie komputerowe, elektryczne, elektroniczne, wykładziny, podwieszane sufity, BMS. W budynku na czterech piętrach znajdują się powierzchnie biurowe (ponad 2.600 m²), które będą w pełni zasiedlone (potencjalni klienci najemcy). Do biurowca przylega nowy blok mieszkalny, w planach budowa kolejnych mieszkań na dużej działce Wynajmującego. Obok osiedle domów jednorodzinnych, nieco dalej duże osiedla mieszkaniowe - atrakcyjna okolica na prowadzenie własnego biznesu.Wysokość podanej stawki czynszu zostanie powiększona o należny podatek VAT. Opłaty za media w wynajmowanych pomieszczeniach obejmujące: energię cieplną, ciepłą i zimną wodę, ścieki, energię elektryczną uiszcza Najemca oraz Najemca wnosi opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości zgodnej z zadeklarowaną przez Najemcę kwotą, która zostanie ujęta przez Wynajmującego w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi). Powyższe opłaty nie są zawarte w stawce czynszu.Dodatkowe opłaty: zaliczka miesięczna na opłatę eksploatacyjną 30 zł netto za m²/miesiąc. Zaliczka będzie rozliczana po zakończeniu roku kalendarzowego, w oparciu o faktycznie poniesione koszty usług dotyczących części wspólnych, przypisanych do wynajmowanych pomieszczeń. Zaliczka zostanie powiększona o należny podatek VAT. Umowy na usługi rtv, Internet, telefonię komórkową itp. oraz ochronę wynajmowanej powierzchni, Najemca zawiera we własnym zakresie i koszty z nimi związane nie są zawarte w stawce czynszu.Parking ogólnodostępny przed biurowcem - liczba miejsc ograniczona. Płatne niezadaszone miejsce parkingowe naziemne lub płatne miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Liczba i cena wynajmu miejsc parkingowych płatnych do uzgodnienia.Wymagana kaucja w wysokości 3-krotności wartości miesięcznego czynszu oraz oświadczenie w formie aktu notarialnego, w którym Najemca poddaje się egzekucji i zobowiązuje się do opróżnienia i wydania lokalu w sytuacji określonej w treści umowy najmu. Kaucja może być zamieniona na gwarancję bankową.Najemca dokona własnym staraniem i na swój koszt prace adaptacyjne uzgodnione z Wynajmującym i przygotuje powierzchnie na wynajem do odbioru oraz przeprowadzi ich odbiór (Sanepid, KM, PSP, PINB) oraz uzyska Decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wynajętych powierzchni – to zastrzeżenie dotyczy piętra II o tyle, o ile Najemca będzie chciał wykonać prace adaptacyjne.Natomiast jeśli Najemca nie będzie chciał wykonywać żadnych prac adaptacyjnych, to całe piętro II jest gotowe do zasiedlenia i po wszelkich niezbędnych odbiorach.Powierzchnie do wynajęcia – od kwietnia 2024 r. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy ich osobistą weryfikację. Kontaktując się z biurem Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz.U.Nr. 133 poz. 883/. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji. Kontakt: (użyj formularza kontaktowego)
Nowe powierzchnie na wynajem - 419,20 m² - z przeznaczeniem na biura, gabinety, klinikę, siłownię itp. usytuowane w biurowcu na II piętrze nowej Inwestycji Gilarska 90 w Warszawie na Targówku, pod adresem Zielone Zacisze 11B.Standard: powierzchnie gotowe do zasiedlenia, klimatyzacja, kontrola dostępu, czujniki dymu, łącza światłowodowe, okablowanie komputerowe, elektryczne, elektroniczne, wykładziny, podwieszane sufity, BMS. W budynku na czterech piętrach znajdują się powierzchnie biurowe (ponad 2.600 m²), które będą w pełni zasiedlone (potencjalni klienci najemcy). Do biurowca przylega nowy blok mieszkalny, w planach budowa kolejnych mieszkań na dużej działce Wynajmującego. Obok osiedle domów jednorodzinnych, nieco dalej duże osiedla mieszkaniowe - atrakcyjna okolica na prowadzenie własnego biznesu.Wysokość podanej stawki czynszu zostanie powiększona o należny podatek VAT.Opłaty za media w wynajmowanych pomieszczeniach obejmujące: energię cieplną, ciepłą i zimną wodę, ścieki, energię elektryczną uiszcza Najemca oraz Najemca wnosi opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości zgodnej z zadeklarowaną przez Najemcę kwotą, która zostanie ujęta przez Wynajmującego w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi). Powyższe opłaty nie są zawarte w stawce czynszu.Dodatkowe opłaty: zaliczka miesięczna na opłatę eksploatacyjną 30 zł netto za m²/miesiąc. Zaliczka będzie rozliczana po zakończeniu roku kalendarzowego, w oparciu o faktycznie poniesione koszty usług dotyczących części wspólnych, przypisanych do wynajmowanych pomieszczeń. Zaliczka zostanie powiększona o należny podatek VAT.Umowy na usługi rtv, Internet, telefonię komórkową itp. oraz ochronę wynajmowanej powierzchni, Najemca zawiera we własnym zakresie i koszty z nimi związane nie są zawarte w stawce czynszu.Parking ogólnodostępny przed biurowcem - liczba miejsc ograniczona. Płatne niezadaszone miejsce parkingowe naziemne lub płatne miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Liczba i cena wynajmu miejsc parkingowych płatnych do uzgodnienia.Wymagana kaucja w wysokości 3-krotności wartości miesięcznego czynszu oraz oświadczenie w formie aktu notarialnego, w którym Najemca poddaje się egzekucji i zobowiązuje się do opróżnienia i wydania lokalu w sytuacji określonej w treści umowy najmu. Kaucja może być zamieniona na gwarancję bankową.Najemca dokona własnym staraniem i na swój koszt prace adaptacyjne uzgodnione z Wynajmującym i przygotuje powierzchnie na wynajem do odbioru oraz przeprowadzi ich odbiór (Sanepid, KM, PSP, PINB) oraz uzyska Decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wynajętych powierzchni – to zastrzeżenie dotyczy piętra II o tyle, o ile Najemca będzie chciał wykonać prace adaptacyjne.Natomiast jeśli Najemca nie będzie chciał wykonywać żadnych prac adaptacyjnych, to całe piętro II jest gotowe do zasiedlenia i po wszelkich niezbędnych odbiorach.Powierzchnie do wynajęcia – od kwietnia 2024 r.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy ich osobistą weryfikację. Kontaktując się z biurem Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz.U.Nr. 133 poz. 883/. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.:693 084 147
Nowe powierzchnie na wynajem - 785,04 m² - z przeznaczeniem na biura, gabinety, klinikę, siłownię itp. usytuowane w biurowcu na I piętrze nowej Inwestycji Gilarska 90 w Warszawie na Targówku, pod adresem Zielone Zacisze 11B.Standard: klimatyzacja, kontrola dostępu, czujniki dymu, łącza światłowodowe, okablowanie komputerowe, elektryczne, elektroniczne, BMS. Powierzchnia typu open-space – do aranżacji wg. własnego projektu (brak wykładzin i podwieszanych sufitów).W budynku na czterech piętrach znajdują się powierzchnie biurowe (ponad 2.600 m²), które będą w pełni zasiedlone (potencjalni klienci najemcy). Do biurowca przylega nowy blok mieszkalny, w planach budowa kolejnych mieszkań na dużej działce Wynajmującego. Obok osiedle domów jednorodzinnych, nieco dalej duże osiedla mieszkaniowe - atrakcyjna okolica na prowadzenie własnego biznesu.Wysokość podanej stawki czynszu zostanie powiększona o należny podatek VAT. Opłaty za media w wynajmowanych pomieszczeniach obejmujące: energię cieplną, ciepłą i zimną wodę, ścieki, energię elektryczną uiszcza Najemca oraz Najemca wnosi opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości zgodnej z zadeklarowaną przez Najemcę kwotą, która zostanie ujęta przez Wynajmującego w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi). Powyższe opłaty nie są zawarte w stawce czynszu.Dodatkowe opłaty: zaliczka miesięczna na opłatę eksploatacyjną 30 zł netto za m²/miesiąc. Zaliczka będzie rozliczana po zakończeniu roku kalendarzowego, w oparciu o faktycznie poniesione koszty usług dotyczących części wspólnych, przypisanych do wynajmowanych pomieszczeń. Zaliczka zostanie powiększona o należny podatek VAT. Umowy na usługi rtv, Internet, telefonię komórkową itp. oraz ochronę wynajmowanej powierzchni, Najemca zawiera we własnym zakresie i koszty z nimi związane nie są zawarte w stawce czynszu. Parking ogólnodostępny przed biurowcem - liczba miejsc ograniczona. Płatne niezadaszone miejsce parkingowe naziemne lub płatne miejsce parkingowe w garażu podziemnym. Liczba i cena wynajmu miejsc parkingowych płatnych do uzgodnienia.Wymagana kaucja w wysokości 3-krotności wartości miesięcznego czynszu oraz oświadczenie w formie aktu notarialnego, w którym Najemca poddaje się egzekucji i zobowiązuje się do opróżnienia i wydania lokalu w sytuacji określonej w treści umowy najmu. Kaucja może być zamieniona na gwarancję bankową.Najemca dokona własnym staraniem i na swój koszt prace adaptacyjne uzgodnione z Wynajmującym i przygotuje powierzchnie na wynajem do odbioru oraz przeprowadzi ich odbiór (Sanepid, KM, PSP, PINB) oraz uzyska Decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wynajętych powierzchni.Powierzchnie do wynajęcia – od kwietnia 2024 r.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy ich osobistą weryfikację. Kontaktując się z biurem Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz.U.Nr. 133 poz. 883/. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji. Kontakt: (użyj formularza kontaktowego)
Polecamy na wynajem nowoczesną powierzchnie biurową o pow. 2000 m2, usytuowaną na piętrze w dwupiętrowym biurowcu położonym w kompleksie technologicznym przy ul. Naramowickiej w Poznaniu. W załączeniu rzut aranżacyjny powierzchni biurowej – openspace oraz powierzchni podzielonej na więcej mniejszych pomieszczeń. Dla Państwa potrzeby możemy przygotować podział aranżacyjny w dowolnym zakresie i standardzie. Standard wynajmowanej powierzchni obejmuje: ■ Całodobowy dostęp do wynajmowanej powierzchni ■ Monitoring oraz ochrona fizyczna obiektu ■ Elektroniczny system kontroli dostępu do wind/pomieszczeń ■ Klimatyzację i wentylację całej powierzchni ■ Dostęp do Internetu ■ Infrastrukturę logiczno-elektryczną (2E+2L) ■ Parking rowerowy ■ Naziemny parking na ogrodzonym i monitorowanym terenie Dodatkowo naszym klientom oferujemy możliwość skorzystania z unikalnej infrastruktury i usług Parku Technologicznego w tym: ■ Infrastruktury Data Center i usług chmury obliczeniowej ■ Usług nadzoru, monitorowania i obsługi infrastruktury informatycznej klienta ■ Recepcji i Sal konferencyjno-szkoleniowych ■ Przestrzeni magazynowej Koszty i czas trwania umowy: ■ Stawka czynszu dla wskazanej powierzchni wynosi 10 EUR netto za 1m2 ■ Opłata eksploatacyjna - 19 zł netto za m2 ■ Na każde 50m2 wynajmowanej powierzchni przypada jedno miejsce parkingowe (w cenie czynszu). Dodatkowe miejsca parkingowe – 150 zł netto za stanowisko. W skład opłat eksploatacyjnych wchodzą: ■ Opłaty podatkowe nieruchomości wynikające z przepisów ■ Ubezpieczenie budynku ■ Obsługa administracyjna ■ Ochrona ■ Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku (konserwacje, naprawy, remonty) ■ Administracja systemami budynkowymi (kontrola dostępu, monitoring, system ppoż) ■ Oświetlenie terenu ■ Utrzymanie sezonowe (zieleń, odśnieżanie) ■ Woda – licznik na piętrze Dla części wspólnych dodatkowo: ■ Sprzątanie (toalety, korytarze, klatki schodowe, windy, recepcja, kantyna) ■ Prąd i ogrzewanie części wspólnych (ryczałt w cenie) Dodatkowo płatne są: ■ Prąd – liczniki ■ Ogrzewanie (w tym gaz wg ryczałtu lub liczników) ■ Internet (zapewnia Firma, lub wybrany przez Państwa dostawca) Stawki obowiązują przy podpisaniu umowy na co najmniej 12 miesięcyPolecamy, zapraszam na prezentacjeAgent prowadzący ofertę: Grzegorz MacioszekTel.:507 507 695 e-mail: grzegorz@Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie kredytów na zakup nieruchomości oraz ubezpieczeń, aranżacji wnętrz, wyceny nieruchomości i administrowania lokalami na wynajem.Więcej ofert naszego biura na stronie internetowej:
Oferujemy wynajem powierzchni w budynku przy ul. 3-go Maja 101a w Jaśle. Pomieszczenia biurowe o powierzchni od 16 do 160 m2, stawka najmu brutto za m2 wynosi od 36,50 zł do 48,24 zł (w zależności od powierzchni lokalu). Dostępne od zaraz! W bliskiej okolicy znajdują się sklepy spożywcze: Delikatesy Centrum, Gama, Biedronka. W nieruchomości znajduje się m.in. przychodnia zdrowia, biuro rachunkowe, salon fryzjerski.
NAJTAŃSZE POWIERZCHNIE W MIEŚCIE❗️Oferujemy powierzchnie: biurowe, magazynowe, usługowe, self storage itp. do Wynajęcia: ul. Olszewskiego 6, Kielce - od 9 zł/m²✅ Cena: od 9zł/m2 - najniższa w mieście!✅ Zastosowanie: biurowe, magazynowe, usługowe, self storage itp.✅ Lokalizacja: centrum Kielc, blisko głównych dróg i transportu publicznego.✅ Metraż: dostępne pomieszczenia o różnych wielkościach, możliwość dostosowania do potrzeb klienta.Mamy w ofercie pomieszczenia o powierzchni od 14m2.Budynek nie wyróżnia się pod względem estetycznym, jednak atrakcyjna cena i lokalizacja stanowią odpowiednią kompensatę. Oferta adresowana jest do osób, które przedkładają funkcjonalność i umiejscowienie nad walory wizualne.☎️(użyj formularza kontaktowego)
Oferta:Posiadamy na wynajem lokale biurowe o powierzchniach: 13,5m², 30m². Każde pomieszczenie biurowe wyposażone jest w linie telefoniczne i łącze internetowe. Wszystkie biura w standardzie mają wyłożone wysokiej klasy panele podłogowe, na życzenie klienta montujemy żaluzje przeciwsłoneczne. Istnieje możliwość wynajęcia pomieszczeń gospodarczych z przeznaczeniem na magazyn, warsztat bądź archiwum.Powierzchnie biurowe 13,8m² , zlokalizowane w eleganckim segmencie mieszczące się na I piętrze oraz 30m2 na parterze i II piętrze. Cena wynajmu od 42zł netto/m² plus opłaty dodatkowe media Co nas wyróżnia:- Możliwość rezerwacji prywatnego miejsca parkingowego- Możliwość wynajęcia salek konferencyjnych na godziny.- Możliwość reklamowania się na naszych billboardach i banerach w budynku. Lokalizacja: Budynek zlokalizowany jest w Chorzowie przy ul. Kościuszki 63 oferując 3000m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. W sąsiedztwie, bo zaledwie około 1km do centrum Chorzowa oraz 6km do ścisłego centrum Katowic. Dogodny dojazd do drogi DTŚ i autostrady A4.Brak problemów z dojazdem, idealnie zorganizowana komunikacja miejska w sąsiedztwie przystanki autobusowe linii 74, 66*********90, 139, 974.Nasza wyjątkowa lokalizacja zapewnia dojazd bez korków tak powszechnych na Śląsku oraz swobodną możliwość parkowania pojazdów zarówno dla pracowników jak i gości.Podana cena jest ceną nettoChętnie odpowiemy na wszystkie pytania!
Oferujemy wynajem powierzchni w budynku przy ul. 3-go Maja 101a w Jaśle. Pomieszczenia biurowe o powierzchni od 16 do 160 m2, stawka najmu za m2 BRUTTO wynosi od 36,51 zł do 48,24 zł (w zależności od powierzchni lokalu). Dostępne od zaraz! W bliskiej okolicy znajdują się sklepy spożywcze: Delikatesy Centrum, Gama, Biedronka. W budynku znajduje się m.in. przychodnia zdrowia, biuro rachunkowe, salon fryzjerski. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 60*******36, 69*******33
Powierzchnia biurowa na Starym Mokotowie. Na wynajem biura od jednopokojowych do kilkupokojowych. Powierzchnia od 15m do 120 m. Możliwość własnej aranżacji przestrzeni. W cenie media, internet-światłowód z własnym IP w opcji. Możliwość wynajęcia od ręki. Cena netto 70 zł za metr 2. Dostępne lokale na Parterze, 1 i 2 piętrze. Dobra komunikacja miejska: tramwaje, autobusy, 10 minut do stacji metra. Warszawa ul. Kazimierzowska 52 Zapraszam do kontaktu 60*****42
Opis ofertyPowierzchnia biurowa na wynajem, Świetna lokalizacja ; Blisko Drogi nr 7 - widoczna z okien biura. 3 min do wyjazdu z miasta,(1.5 km ) wyjazd na drogę nr 7 - to ok. 5 min. ( 3 km ) Wynajem Biura, Lokali, Lokale na działalność. Poziom 0, 1 i 2 piętra budynku, Ochrona, 24 H, Częściowa Klimatyzacja, ok. 250- 300 m kw Pokoje ilość ok. 20 szt. - różnie umeblowane i usytuowane, podział różny., Sala konferencyjna, Spokojna dzielnica miasta Elbląg. Umowa na stałe, na miesiące, tel. 695653... wyświetl numer Dostępne od 03.2024. Parking na kilkadziesiąt aut służbowych, inne., Ogrzewanie własne - lpg. Inne - do obejrzenia. Możliwe magazyny, miejsca magazynowe
Oferta: Posiadamy na wynajem segment biurowy o wysokim standardzie wykończenia. Na powierzchnię wynajmowaną składa się 7 lokali biurowych, aneks kuchenny oraz łazienka. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, posiadają przyłączę internetowe powierzchnie do wynajęcia od 12m2 do ok 30m2 Koszt czynszu nie zawiera opłaty za media ( centralne ogrzewanie odpady komunalne energia elektryczna). Podana w ogłoszeniu wysokość czynszu jest ceną brutto Uwaga: Do wynajęcia ostatni wolny lokal biurowy o powierzchni 14mkw Co nas wyróżnia: - Możliwość rezerwacji prywatnego miejsca parkingowego - Możliwość wynajęcia salek konferencyjnych na godziny. - Możliwość reklamowania się na naszych billboardach i banerach w budynku. Lokalizacja: Budynek zlokalizowany jest w Chorzowie przy ul. Kościuszki 63 oferując 3000m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. W sąsiedztwie, bo zaledwie około 1km do centrum Chorzowa oraz 6km do ścisłego centrum Katowic. Dogodny dojazd do drogi DTŚ i autostrady A4.Brak problemów z dojazdem, idealnie zorganizowana komunikacja miejska w sąsiedztwie przystanki autobusowe linii 74, 66*********90, 139, 974.Nasza wyjątkowa lokalizacja zapewnia dojazd bez korków tak powszechnych na Śląsku oraz swobodną możliwość parkowania pojazdów zarówno dla pracowników jak i gości. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania!
Posiadamy na wynajem pomieszczenia biurowe przy ul. Sokolej 6. Różne powierzchnie. Dostęp do miejsc parkingowych.
Wynajmę halę magazynową / produkcyjną. Dostępne metraże od 200 do 1500 m2. W ofercie również posiadamy na wynajem powierzchnie biurowe w tym samym kompleksie budynków. Tel 609030521
Wynajmę bezpośrednio powierzchnie biurowe 24m2 w kompleksie usługowo-biurowym w świetnej lokalizacji: przy ul. Modlińska. Świetne miejsce na biuro dla Twojej firmy! W budynku znajdują się biura i usługi innych podmiotów. Oferowana w tym ogłoszeniu powierzchnie to lokale biurowe od 10m2 do 250m2 usytuowane na w budynku biurowym kompleksie usługowo-biurowego. Cena za wynajem w zależności od metrażu lokalu. Dodatkowe koszty: opłata eksploatacyjna + energia elektryczna według zużycia. - Klimatyzacja - Winda - Ochrona - Parking - Sklepy w okolicy Dostępność od zaraz. Zapraszam do kontaktu.
Leach & Lang oferuje na wynajem wykończone powierzchnie biurowe z możliwością wynajmu na krótsze terminu (od 1 roku). Powierzchnie zlokalizowane są w budynku klasy A przy ul. Jasnogórskiej. Atuty oferty: -elastyczna umowa (min. 1 rok) -ochrona 24h -uchylne okna -nowoczesne przestrzenie biurowe -miejsca postojowe -windy -system klimatyzacji DAIKIN Budynek zlokalizowany jest w sąsiedztwie jednego z najważniejszych węzłów drogowych Krakowa stanowiącego skrzyżowanie kluczowych arterii komunikacyjnych miasta. Dostępne od zaraz! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Więcej podobnych ofert na stronie internetowej - zapraszamy!
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w budynku biurowym w ścisłym centrum Wrocławia, przy ul. Szewskiej. Doskonały dojazd komunikacją miejską oraz samochodem. Dostępne powierzchnie od 315 mkw do 405 mkw w układzie gabinetowym lub open space. Budynke z całodobową ochroną. Dla zainteresowanych możliwy wynajem miejsc parkingowych na parkingu wielopoziomowym. W bezpośrednim sąsiedztwie posiadamy również inne powierzchnie biurowe, od 250 mkw do 1100 mkw.
Oferujemy na wynajem powierzchnie biurowe zlokalizowane w sąsiedztwie strefy ekonomicznej (dzielnica Szobiszowice), dogodny dojazd, blisko DTŚ, drogi krajowej 88. Lokal o łącznej powierzchni 115m2 usytuowany jest na I piętrze.3 niezależne pomieszczenia biurowe wyposażone w meble biurowe, jedno z pomieszczeń dodatkowo posiada klimatyzację2 toalety (damska/męska)aneks kuchennyKoszt najmu wraz z mediami (prąd, ogrzewanie, woda, kanalizacja) 28zł/m2/mc plus podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Oferujemy na wynajem powierzchnie biurowe zlokalizowane w sąsiedztwie strefy ekonomicznej (dzielnica Szobiszowice), dogodny dojazd, blisko DTŚ, drogi krajowej 88. Lokal o łącznej powierzchni 115m2 usytuowany jest na I piętrze.3 niezależne pomieszczenia biurowe wyposażone w meble biurowe, jedno z pomieszczeń dodatkowo posiada klimatyzację2 toalety (damska/męska)aneks kuchennyKoszt najmu wraz z mediami (prąd, ogrzewanie, woda, kanalizacja) 28zł/m2/mc plus podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Leach & Lang przedstawia na wynajem powierzchnie biurowe zlokalizowane w budynku klasy B+ przy ul. Mogilskiej. Lokal ma powierzchnię 327 m2 i położony jest na II piętrze. Układ: wydzielone pokoje biurowe, kuchnia. CENA: 50 zł/m2+ ryczałt za media: 33,71 zł/m2 Elastyczny okres najmu Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Więcej podobnych ofert na stronie internetowej - zapraszamy!
Leach & Lang oferuje na wynajem wykończone powierzchnie biurowe z możliwością wynajmu na krótsze terminu (od 1 roku). Powierzchnie zlokalizowane są w budynku klasy A przy ul. Jasngórskiej. Atuty oferty: -dostępne moduły o różnych powierzchniach (ok. 100 i 160 m2) -elastyczna umowa (min. 1 rok) -ochrona 24h -uchylne okna -nowoczesne przestrzenie biurowe -miejsca postojowe -windy -system klimatyzacji DAIKIN Budynek zlokalizowany jest w sąsiedztwie jednego z najważniejszych węzłów drogowych Krakowa stanowiącego skrzyżowanie kluczowych arterii komunikacyjnych miasta. Dostępne od zaraz! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Więcej podobnych ofert na stronie internetowej - zapraszamy!
Leach & Lang oferuje na wynajem wykończone powierzchnie biurowe z możliwością wynajmu na krótsze terminu (od 1 roku). Powierzchnie zlokalizowane są w budynku klasy A przy ul. Jasngórskiej. Atuty oferty: -dostępne moduły o różnych powierzchniach (ok. 107 i 160 m2) -elastyczna umowa (min. 1 rok) -ochrona 24h -uchylne okna -nowoczesne przestrzenie biurowe -miejsca postojowe -windy -system klimatyzacji DAIKIN Budynek zlokalizowany jest w sąsiedztwie jednego z najważniejszych węzłów drogowych Krakowa stanowiącego skrzyżowanie kluczowych arterii komunikacyjnych miasta. Dostępne od zaraz! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Więcej podobnych ofert na stronie internetowej - zapraszamy!
Na terenie kompleksu biuro - magazynowego oferujemy Państwu na wynajem powierzchnie biurowe od 20m2 do 100 m2. Czynsz: od 40 zł/1m2 Opłata eksploatacyjna: 10 zł/ 1m2 Media (energia elektryczna i ogrzewanie) płatne osobno na podstawie zużycia lub ryczałtem. Biura wolne od zaraz. www.celticparkpiaseczno.pl
Na terenie kompleksu biuro - magazynowego oferujemy Państwu na wynajem powierzchnie biurowe od 20m2 do 100 m2. Czynsz: od 42 zł/1m2 Opłata eksploatacyjna: 10 zł/ 1m2 Media (energia elektryczna i ogrzewanie) płatne osobno na podstawie zużycia lub ryczałtem. Biura wolne od zaraz. www.celticparkpiaseczno.pl
Witam, wynajmę lokale biurowe różne powierzchnie od 12m2 do 120m2 do zaaranżowania pod wynajmującego .Lokale znajdują się w biurowcu 3piętrowym na 2 piętrze ul. Opolska 11. Obiekt jest po remoncie, dostępna jest kuchnia z pełnym wyposażeniem ,toalety ,a także prysznice. Lokale idealne na prowadzenie działalności gospodarczych . dostępne powierzchnie : 30m2 , 25m2 , 2 Pomieszczenia 12m2 , 15m2 opłata za wynajem pokrywa ogrzewanie i wszystkie media (woda ,prąd) . Więcej informacji pod numerem tel.
Biurowiec - budynek biurowy - w całości lub w części! Do wynajmu powierzchnie biurowe, w nowoczesnym biurowcu z 1998 roku, przy ulicy Płaskiej 23B. Budynek charakteryzuje ciekawy wygląd, w tym momencie jest odświeżany i przygotowywany pod wynajem. Budynek będzie zarządzany przez właściciela, oferowana powierzchnia. Powierzchnie biurowe stanowią 2 kondygnacje biurowe wraz z sanitariatami i komunikacją o łącznej powierzchni ok. 290 m2. Same pomieszczenia biurowe - to ok. 240 m2 - po 120 na każdą kondygnację, podzielone na pomieszczenia od ok. 10 m2 do 40 m2. Istnieje możliwość dostosowania budynku (lub jego części) do potrzeb najemcy. Możliwość dostosowania budynku pod zakwaterowanie zbiorowe - hostel / kwatery pracownicze. Zapraszam do kontaktu. Podana cena jest ceną netto za całość 2 kondygnacji budynku wraz z miejscami parkingowymi. ul. Płaska, Toruń Katarzynka Do wynajęcia biuro o powierzchni 290 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Toruń Katarzynka, Płaska Poland - lokalizacja przybliżona
Oferujemy na wynajem powierzchnie biurowe na terenie kompleksu biurowo - magazynowego Celtic Park Piaseczno. Biura od 20 m2 do 100 m2.Czynsz od 40 zł/1m2Opłata eksploatacyjna 10 zł/1mMedia: energia elektryczna wg wskazań licznika i ogrzewanie płatne ryczałtemNiektóre lokale wyposażone są w klimatyzację. W budynku G dostępna jest winda.
Oferujemy na wynajem powierzchnie biurowe na terenie kompleksu biurowo - magazynowego Celtic Park Piaseczno. Biura od 20 m2 do 100 m2.Czynsz od 42 zł/1m2Opłata eksploatacyjna 10 zł/1mMedia: energia elektryczna wg wskazań licznika i ogrzewanie płatne ryczałtemNiektóre lokale wyposażone są w klimatyzację. W budynku G dostępna jest winda.
Witam, wynajmę lokale biurowe po remoncie, różne powierzchnie od 15m2 do 120m2 do zaaranżowania pod wynajmującego .Lokale znajdują się w biurowcu 3piętrowym na 2 piętrze ul. Opolska 11. Obiekt jest po remoncie, dostępna jest kuchnia z pełnym wyposażeniem ,toalety ,a także prysznice. Lokale idealne na prowadzenie działalności gospodarczych .Obiekt jest monitorowany. dostępne powierzchnie : 30m2 , 25m2 , 15m2 , 12m2 opłata za wynajem pokrywa media (woda ,prąd) w sezonie grzewczym dochodzi ogrzewanie 300zł miesięcznie. . Więcej informacji pod numerem tel.
Witam, wynajmę lokale biurowe po remoncie, różne powierzchnie od 15m2 do 120m2 do zaaranżowania pod wynajmującego .Lokale znajdują się w biurowcu 3piętrowym na 2 piętrze ul. Opolska 11. Obiekt jest po remoncie, dostępna jest kuchnia z pełnym wyposażeniem ,toalety ,a także prysznice. Lokale idealne na prowadzenie działalności gospodarczych .Obiekt jest monitorowany. dostępne powierzchnie : 30m2 , 25m2 , 15m2 , 12m2 opłata za wynajem pokrywa media (woda ,śmieci) w sezonie grzewczym dochodzi ogrzewanie 300zł miesięcznie. . Więcej informacji pod numerem tel.
Na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowo-usługowe w trzykondygnacyjnym biurowcu zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy. Szczegóły oferty: - możliwość najmu krótkoterminowego - Dobrze skomunikowana lokalizacja miejska, zapewniająca łatwy dostęp do klientów i partnerów biznesowych - bezpłatny parking przed budynkiem na 300 miejsc parkingowych - Powierzchnie lokali od 220 mkw. do 900 mkw - Możliwość wynajęcia powierzchni na parterze, I i II piętrze - nowoczesne biura, czekające na pierwszego najemcę - W skład powierzchni wchodzą pomieszczenia biurowe o zróżnicowanej powierzchni, sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne oraz toalety - nowe powierzchnie biurowe o podwyższonym standardzie, idealne na reprezentatywne biurowo czy komfortowe miejsce dla pracowników z sektorów call center, logistyki, IT czy usług finansowych Udogodnienia dodatkowe: - klimatyzacja - zabezpieczenia: obiekt jest monitorowany, posiada alarm przeciwwłamaniowy oraz całodobową ochronę - dostęp 24/7 Koszty: czynsz najmu biura – 9,75 euro/m2 opłaty eksploatacyjne- 8,5 zł/ m2 media - na podstawie faktur - prąd, woda i ogrzewanie są indywidualnie opomiarowane dla lokalu Zabezpieczenia umowy – do ustalenia Zapraszamy do rozmów
Na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowo-usługowe w trzykondygnacyjnym biurowcu zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy.Szczegóły oferty:- możliwość najmu krótkoterminowego - Dobrze skomunikowana lokalizacja miejska, zapewniająca łatwy dostęp do klientów i partnerów biznesowych- bezpłatny parking przed budynkiem na 300 miejsc parkingowych - Powierzchnie lokali od 220 mkw. do 900 mkw- Możliwość wynajęcia powierzchni na parterze, I i II piętrze - nowoczesne biura, czekające na pierwszego najemcę- W skład powierzchni wchodzą pomieszczenia biurowe o zróżnicowanej powierzchni, sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne oraz toalety- nowe powierzchnie biurowe o podwyższonym standardzie, idealne na reprezentatywne biurowo czy komfortowe miejsce dla pracowników z sektorów call center, logistyki, IT czy usług finansowych Udogodnienia dodatkowe: - klimatyzacja - zabezpieczenia: obiekt jest monitorowany, posiada alarm przeciwwłamaniowy oraz całodobową ochronę- dostęp 24/7 Koszty: czynsz najmu biura – 9,75 euro/m2 opłaty eksploatacyjne- 8,5 zł/ m2 media - na podstawie faktur - prąd, woda i ogrzewanie są indywidualnie opomiarowane dla lokalu Zabezpieczenia umowy – do ustalenia Zapraszamy do rozmów
Wynajmę powierzchnie biurowe na piątym piętrze w biurowcu z windą przy ul. Kolejarzy 81 w Jaworznie-Szczakowa. Biuro o powierzchni ok.260 m2 składa się z 15 pomieszczeń i dwóch toalet (damskiej i męskiej). Okna od strony zachodniej i wschodniej. Cena za wynajem- 6500 zł netto + media. Istnieje możliwość wynajęcia pojedynczych pomieszczeń.
Na wynajem lokal biurowy o powierzchni 472.61m2.Lokal znajduje się w centrum miasta.Pomieszczenie typu "Open Space" z dodatkowymi pokojami.Budynek w ostatnich latach przeszedł kompleksowy remont i oferuje nowoczesne przestrzenie biurowe oraz usługowe.Pomieszczenia biurowe są klimatyzowaneOgrzewanie miejskie z MPECWindaŚwiatłowódOpłaty:Czynsz: 11,50 EUR/m2Opłaty eksploatacyjne: 18,50zł/m2Czynsz + opłaty eksploatacyjne 35 769,77 zł/mscTrzy duże parkingi podziemne w bezpośredniej okolicyMożliwość zawieszenia reklamowej tabliczki informacyjnej przy wejściuW ofercie posiadamy także inne powierzchnie w tej lokalizacji.Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na dodatkowe pytania.Opiekun oferty:Magdalena MichałowskaWieluński Nieruchomościk:577 877 422
Na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowo-usługowe w trzykondygnacyjnym biurowcu zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy.Szczegóły oferty:- możliwość najmu krótkoterminowego - Dobrze skomunikowana lokalizacja miejska, zapewniająca łatwy dostęp do klientów i partnerów biznesowych- bezpłatny parking przed budynkiem na 300 miejsc parkingowych - Powierzchnie lokali od 170 mkw. do 900 mkw. - nowoczesne biura, czekające na pierwszego najemcę- W skład powierzchni wchodzą pomieszczenia biurowe o zróżnicowanej powierzchni, sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne oraz toalety- nowe powierzchnie biurowe o podwyższonym standardzie, idealne na reprezentatywne biurowo czy komfortowe miejsce dla pracowników z sektorów call center, logistyki, IT czy usług finansowych Udogodnienia dodatkowe: - klimatyzacja - zabezpieczenia: obiekt jest monitorowany, posiada alarm przeciwwłamaniowy oraz całodobową ochronę- dostęp 24/7 Koszty: czynsz najmu biura – 9,75, euro/m2 opłaty eksploatacyjne- 8,5 zł/ m2 media - na podstawie faktur - prąd, woda i ogrzewanie są indywidualnie opomiarowane dla lokalu Zabezpieczenia umowy – do ustalenia Możliwość najmu powierzchni biurowej od 170 m2 do 900 m2 Zapraszamy do kontaktu
Warszawa Bemowo | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Standard umiarkowany Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Parking wliczony w cenę Warunki najmu: Czynsz podstawowy 35zł netto/m2 Opłata administracyjna 30zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy brutto Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Mam przyjemność zaprezentować lokal użytkowy na wynajem w samym sercu Katowic w prestiżowej i lubianej lokalizacji przy ulicy Dworcowej. Oferta bezpośrednio od właściciela! Z uwagi na centralną lokalizację oraz dogodne warunki, wynajem tego lokalu stanowi znakomitą okazję dla przedsiębiorców poszukujących atrakcyjnego miejsca do prowadzenia działalności w samym sercu Katowic. Czynsz to kwota 13860zł/miesięcznie netto + opłaty eksploatacyjne + media Stary Dworzec Katowice Idealna lokalizacja dla Twojego biura, lokalu gastronomicznego czy punktu usługowo-handlowego. DWORCOWA to Idealne powierzchnie na wynajem dla lokali gastronomicznych lub restauracji. W kompleksie Starego Dworca funkcjonuje już kilka lokali gastronomicznych. Dołącz do zmian w centrum miasta i uruchom restaurację, pub lub kawiarnię przy pięknie odrestaurowanym deptaku Katowic. Oto nasze zalety: - ścisłe centrum Katowic - prestiżowa lokalizacja - w pobliżu dworca PKP - różnorodne powierzchnie do wynajęcia NIEPOWTARZALNE POWIERZCHNIE BIUROWE, USŁUGOWE I GASTRONOMICZNE Szukasz lokalu dla restauracji czy kawiarni? Stary Dworzec Katowice - Serce Katowic Zapraszam do kontaktu po więcej informacji Mateusz - tel.
Na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowo-usługowe w trzykondygnacyjnym biurowcu zlokalizowanym przy ul. Toruńskiej w Bydgoszczy.Powierzchnia na parterze z bezpośrednim wejściem z zewnątrz (od parkingu). Idealnie nadaje się pod działalność handlowo-usługową.Szczegóły oferty:- możliwość najmu krótkoterminowego - Dobrze skomunikowana lokalizacja miejska, zapewniająca łatwy dostęp do klientów i partnerów biznesowych- bezpłatny parking przed budynkiem na 300 miejsc parkingowych - Powierzchnie lokali od 170 mkw. do 900 mkw. - nowoczesne biura, czekające na pierwszego najemcę- W skład powierzchni wchodzą pomieszczenia biurowe o zróżnicowanej powierzchni, sale konferencyjne, pomieszczenia socjalne oraz toalety- nowe powierzchnie biurowe o podwyższonym standardzie, idealne na reprezentatywne biurowo czy komfortowe miejsce dla pracowników z sektorów call center, logistyki, IT czy usług finansowych Udogodnienia dodatkowe: - klimatyzacja - zabezpieczenia: obiekt jest monitorowany, posiada alarm przeciwwłamaniowy oraz całodobową ochronę- dostęp 24/7 Koszty: czynsz najmu biura – 8,5 euro/m2 opłaty eksploatacyjne- 8,5 zł/ m2 media - na podstawie faktur - prąd, woda i ogrzewanie są indywidualnie opomiarowane dla lokalu Zabezpieczenia umowy – do ustalenia Zapraszamy do kontaktu
Oferujemy na wynajem ogrzewane powierzchnie biurowe z dostępem do toalety i zaplecza socjalnego. Do każdego biura dedykowane jest miejsce postojowe. Podstawowy moduł biurowy o powierzchni ok 12,5 m². Istnieje możliwość łączenia modułów. Lokale w budynku biurowym w bezpośrednim sąsiedztwie Portu. Koszt najmu biura wraz z miejscem postojowym wynosi od 700 netto bez dodatkowych opłat (Internet w cenie). Zapraszam osoby zainteresowane wynajmem długoterminowy WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE! - gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę
Warszawa Bemowo | Lokale Biurowe Bemowo | Wyposażone Lokale Biurowe | Biura Na Bemowie | Lokale Na Wynajem | Biura Na Wynajem Prezentujemy atrakcyjne powierzchnie biurowe na Bemowie w budynku zlokalizowanym blisko ul. Człuchowskiej. Okolica rozwinięta i dobrze skomunikowana. Przenieś swój biznes na Bemowo. Opis oferty: Metraże od 10 m2 Dostępność może się zmienić Wyposażone częściowo Wysokość lokali 3 metry Standard umiarkowany Internet w cenie Monitoring Łazienki Do metra 1500 m Autobusy i tramwaje w pobliżu Park Górczewska w bezpośrednim sąsiedztwie Sklepy w okolicy Ceny netto (należy doliczyć 23% VAT) Parking wliczony w cenę Warunki najmu: Czynsz podstawowy 35zł netto/m2 Opłata administracyjna 30zł netto/m2 Umowy na czas nieokreślony z 3-miesięcznym wypowiedzeniem Kaucja: dwumiesięczny czynsz podstawowy brutto Po więcej informacji zadzwoń do mnie pod numer (użyj formularza kontaktowego) * Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą Powierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym. Wejście z klatki schodowej wyposażonej w windę. Na piętrze znajduje się pomieszczenie o powierzchni 96 m2 oraz drugie o powierzchni 230 m2, które można dowolnie podzielić. Ponadto jest spory korytarz i zaplecze socjalne, które zostało w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w pełną sieć elektro techniczna, Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych. Części biurowe na podłogach mają wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę. Istnieje możliwość wynajęcia różnych wielkości pomieszczeń w zależności od potrzeb Najemcy. Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy. Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady. Cena najmu jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT. Opłaty za media wg zużycia. Kaucja trzykrotny czynsz najmu Zapraszam do kontaktu - WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE! - gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę
Leach & Lang przedstawia na wynajem powierzchnie biurowe zlokalizowane w budynku klasy B+ przy ul. Mogilskiej. Lokal ma powierzchnię 168 m2 i położony jest na III piętrze. Układ: wydzielone pokoje. CENA: 50 zł/m2+ ryczałt za media: 33,71 zł/m2 Elastyczny okres najmu Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Więcej podobnych ofert na stronie internetowej - zapraszamy!
Na wynajem powierzchnie biurowe położone na parterze budynku biurowego o pow. użytkowej 145,2 m2. Lokal składa się z pomieszczeń: - sale konferencyjną - sale szkoleń - sekretariat - 3 pomieszczenia biurowe - 1 aneks kuchenny - ciąg komunikacyjny - klimatyzację - dostęp do Internetu Miejsca parkingowe pod budynkiem, Media płatne oddzielnie według zużycia. Podana cena jest ceną netto Wymagana kaucja zabezpieczająca Możliwość wynajęcia całego budynku biurowego o łącznej pow. użytkowej 340,90 m2, pow całkowita 404 m2 Więcej informacji u agenta. Martex Consulting Nieruchomości 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Mendego 28 Telefon: , E-mail: Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Przedmiotem ogłoszenia jest wynajem lokalu biurowo-handlowego o powierzchni 218 m2 brutto, położonego na parterze w budynku Horizon Plaza. W budynku dostępne są również inne lokale biurowe. Wyjściowe warunki najmu:* Stawka czynszu: 13,00 EUR / m2 Opłaty eksploatacyjne: 30,68 PLN / m2 Media na podstawie liczników *powyższy koszty podane są w kwotach netto. Przewidywane są również tzw. wakacje czynszowe, czyli okresy zwolnienia z czynszu w trakcie trwania umowy najmu, w zależności od długości okresu najmu. W budynku dostępne są inne powierzchnie biurowe i handlowe - od 150 mkw do 3000 mkw. WAŻNE : NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI !!!
Na wynajem lokal biurowy o powierzchni 165m2.Lokal znajduje się w centrum miasta.Budynek w ostatnich latach przeszedł kompleksowy remont i oferuje nowoczesne przestrzenie biurowe oraz usługowe.Pomieszczenia biurowe są klimatyzowaneOgrzewanie miejskie z MPECWindaŚwiatłowódLokal składa się z samodzielnego modułu open-space, kuchni oraz toalet. Obecnie lokal przechodzi remont - możliwość aranżacji przestrzeni według preferencji Najemcy.Opłaty:Czynsz: 113 EUR/m2Opłaty eksploatacyjne: 18,50 zł/m2Trzy duże parkingi podziemne w bezpośredniej okolicyMożliwość zawieszenia reklamowej tabliczki informacyjnej przy wejściu.Zainteresowała Cię ta oferta? Zapraszam do kontaktu, chętnie odpowiem na pytania.Posiadam również inne powierzchnie w tej lokalizacji.Magdalena MichałowskaWieluński Nieruchomościk:577 877 422