Przestronne biuro w samym centrum warszawy

Sortowanie:
Znaleziony: 17 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Przestronne biuro w samym centrum Warszawy
Przestronne biuro w samym centrum Warszawy
150000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Przestronne biuro w samym centrum Warszawy.InwestycjaZ funkcjonalnym układem:1 pomieszczenie - w pełni puste i bez mebli, co daje możliwość urządzenia biura według indywidualnych potrzeb biznesowych, pomieszczenie jest jasne i dobrze oświetlone dzięki oknom, umieszczonym na górnej części pomieszczenia2 pomieszczenie- które również nadaje się do dowolnej działalności biznesowej, jest tak samo jasne i przestronne, co zawsze jest ogromnym plusem w pracy.LokalizacjaBiuro w spokojnej, cichej i bardzo zielonej części miasta.Ale to nie wszystko w okolicy znajdują się miejsca kulturalne , park , kawiarni, restauracje. Dojazd do centrum Warszawy 20 minut autem oraz 30 minut transportem publiczny.blisko metro. jest miejsce parkingoweOpłaty 1250 netto + prąd + VAT 23%Kaucja 1 miesięczna

Przestronne biuro w samym centrum Warszawy
Przestronne biuro w samym centrum Warszawy
170000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Przestronne biuro w samym centrum Warszawy.InwestycjaZ funkcjonalnym układem: 20m21 pokój - w którym znajduje się przestronna sofa, na której może usiąść klient w trakcie oczekiwania. Dodatkowo zaplanowana jest strefa pracy przy oknie, zapewniająca dobre oświetlenie i doskonałe warunki do pracy2 pokój- który pasuje do każdego rodzaju działalności gospodarczej. Jest on równie jasny i przestronny, co zawsze stanowi ogromny atut w pracy.LokalizacjaBiuro w spokojnej, cichej i bardzo zielonej części miasta.Ale to nie wszystko w okolicy znajdują się miejsca kulturalne , park , kawiarni, restauracje. Dojazd do centrum Warszawy 20 minut autem oraz 30 minut transportem publiczny.Opłaty 1700 netto + prąd Kaucja 1 miesięczna

BIURO - LOKAL UŻYTKOWY 4 pokoje w centrum Warszawy BEZ PROWIZJI
BIURO - LOKAL UŻYTKOWY 4 pokoje w centrum Warszawy BEZ PROWIZJI
8500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia95
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia biuro w centrum Warszawy BEZPOŚREDNIO / BEZ PROWIZJI Lokalizacja: Warszawa, Stare Miasto, ul. Krakowskie Przedmieście Powierzchnia: 95 m2 Cena najmu: 8500 zł + 1500 zł opłaty, w tym zaliczka na prąd Kaucja: 3 miesięczne czynsze Termin najmu: od zaraz Parking: możliwość wynajęcia w pobliżu na terenie zamkniętym Opis: Oferujemy do wynajęcia niebanalne biuro o powierzchni 95 m2, zlokalizowane w prestiżowej kamienicy przy ul. Krakowskie Przedmieście na Starym Mieście Warszawy. Lokal znajduje się na 1 piętrze budynku, z którego roztacza się piękny widok na Stare Miasto. W biurze są 4 przestronne gabinety do własnej aranżacji. Lokal posiada również własny aneks kuchenny z mini zapleczem socjalnym. W lokalu jest łazienka z prysznicem - niewątpliwy atut dla osób dojeżdżających rowerem. Lokal idealnie nadaje się dla firm prowadzącej spokojną działalność: IT, szkoła językowa, agencja reklamowa. Jest to doskonała lokalizacja dla firm, które chcą mieć siedzibę w samym sercu Warszawy, w pobliżu najważniejszych instytucji i atrakcji miasta. Dodatkowe informacje: Biuro jest do wynajęcia od zaraz. Możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni do potrzeb wynajmującego. Dostęp do internetu światłowodowego.

Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
20000 zł
Warszawa 28 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia250
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy o powierzchni 250 m2 mieszczący się w nowoczesnej kamienicy, zlokalizowany w samym centrum Warszawy przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, nieopodal ulicy Nowy Świat.   Prestiżowa lokalizacja w okolicy Narodowego Banku Polskiego, Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia sprawiają, iż jest to doskonały wybór dla ceniących kameralne otoczenie w samym środku miasta.  Metro ''Nowy Świat-Uniwersytet'' zaledwie 3 min od nieruchomości.  Lokal w obecnym układzie pomieszczeń idealnie sprawdzi się pod różnego rodzaju działalności, np.: kancelaria, biuro architektoniczne, agencja marketingowa, usługi informatyczne, finansowe itp.  Dotychczas w lokalu pracowało 30 osób, lecz istnieje możliwość ulokowania 35 stanowisk.  Podział powierzchni:  recepcja, 11 pokoi biurowych, 2 łazienki,  kuchnia,  serwerownia. Lokal wyposażony w:  wykładzinę biurową, szafy w zabudowie,  infrastrukturę teletechniczną z wydzielonym pomieszczeniem pod serwerownię, system alarmowy, kontrolę dostępu.  Do dyspozycji najemcy są 3 przestronne tarasy (ok. 50 m2 każdy) - w cichym i atrakcyjnym otoczeniu.  W budynku znajduję się portiernia oraz całodobowa ochrona.   Lokal do wynajęcia jako nieumeblowany. Dostępny od zaraz. Czynsz: 20.000 PLN + czynsz + zużycie prądu.Kaucja: w wysokości dwumiesięcznego czynszu. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w sąsiednim budynku- parking Hotelu Gromada.    Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––Patryk Jabłoński: (użyj formularza kontaktowego)  Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
22000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia250
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy o powierzchni 250 m2 mieszczący się w nowoczesnej kamienicy, zlokalizowany w samym centrum Warszawy przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, nieopodal ulicy Nowy Świat.   Prestiżowa lokalizacja w okolicy Narodowego Banku Polskiego, Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia sprawiają, iż jest to doskonały wybór dla ceniących kameralne otoczenie w samym środku miasta.  Metro ''Nowy Świat-Uniwersytet'' zaledwie 3 min od nieruchomości.  Lokal w obecnym układzie pomieszczeń idealnie sprawdzi się pod różnego rodzaju działalności, np.: kancelaria, biuro architektoniczne, agencja marketingowa, usługi informatyczne, finansowe itp.  Dotychczas w lokalu pracowało 30 osób, lecz istnieje możliwość ulokowania 35 stanowisk.  Podział powierzchni:  recepcja, 11 pokoi biurowych, 2 łazienki,  kuchnia,  serwerownia. Lokal wyposażony w:  wykładzinę biurową, szafy w zabudowie,  infrastrukturę teletechniczną z wydzielonym pomieszczeniem pod serwerownię, system alarmowy, kontrolę dostępu.  Do dyspozycji najemcy są 3 przestronne tarasy (ok. 50 m2 każdy) - w cichym i atrakcyjnym otoczeniu.  W budynku znajduję się portiernia oraz całodobowa ochrona.   Lokal do wynajęcia jako nieumeblowany. Dostępny od 01.01.2024 r. Czynsz: 25.000 PLN + czynsz + zużycie prądu.Kaucja: w wysokości dwumiesięcznego czynszu. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w sąsiednim budynku- parking Hotelu Gromada.    Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––Patryk Jabłoński: (użyj formularza kontaktowego)  Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
22000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia250
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy o powierzchni 250 m2 mieszczący się w nowoczesnej kamienicy, zlokalizowany w samym centrum Warszawy przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, nieopodal ulicy Nowy Świat.   Prestiżowa lokalizacja w okolicy Narodowego Banku Polskiego, Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia sprawiają, iż jest to doskonały wybór dla ceniących kameralne otoczenie w samym środku miasta.  Metro ''Nowy Świat-Uniwersytet'' zaledwie 3 min od nieruchomości.  Lokal w obecnym układzie pomieszczeń idealnie sprawdzi się pod różnego rodzaju działalności, np.: kancelaria, biuro architektoniczne, agencja marketingowa, usługi informatyczne, finansowe itp.  Dotychczas w lokalu pracowało 30 osób, lecz istnieje możliwość ulokowania 35 stanowisk.  Podział powierzchni:  recepcja, 11 pokoi biurowych, 2 łazienki,  kuchnia,  serwerownia. Lokal wyposażony w:  wykładzinę biurową, szafy w zabudowie,  infrastrukturę teletechniczną z wydzielonym pomieszczeniem pod serwerownię, system alarmowy, kontrolę dostępu.  Do dyspozycji najemcy są 3 przestronne tarasy (ok. 50 m2 każdy) - w cichym i atrakcyjnym otoczeniu.  W budynku znajduję się portiernia oraz całodobowa ochrona.   Lokal do wynajęcia jako nieumeblowany. Dostępny od 01.01.2024 r. Czynsz: 23.000 PLN + czynsz + zużycie prądu.Kaucja: w wysokości dwumiesięcznego czynszu. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w sąsiednim budynku- parking Hotelu Gromada.    Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––Patryk Jabłoński: (użyj formularza kontaktowego)  Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
22000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia250
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy o powierzchni 250 m2 mieszczący się w nowoczesnej kamienicy, zlokalizowany w samym centrum Warszawy przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, nieopodal ulicy Nowy Świat.   Prestiżowa lokalizacja w okolicy Narodowego Banku Polskiego, Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia sprawiają, iż jest to doskonały wybór dla ceniących kameralne otoczenie w samym środku miasta.  Metro ''Nowy Świat-Uniwersytet'' zaledwie 3 min od nieruchomości.  Lokal w obecnym układzie pomieszczeń idealnie sprawdzi się pod różnego rodzaju działalności, np.: kancelaria, biuro architektoniczne, agencja marketingowa, usługi informatyczne, finansowe itp.  Dotychczas w lokalu pracowało 30 osób, lecz istnieje możliwość ulokowania 35 stanowisk.  Podział powierzchni:  recepcja, 11 pokoi biurowych, 2 łazienki,  kuchnia,  serwerownia. Lokal wyposażony w:  wykładzinę biurową, szafy w zabudowie,  infrastrukturę teletechniczną z wydzielonym pomieszczeniem pod serwerownię, system alarmowy, kontrolę dostępu.  Do dyspozycji najemcy są 3 przestronne tarasy (ok. 50 m2 każdy) - w cichym i atrakcyjnym otoczeniu.  W budynku znajduję się portiernia oraz całodobowa ochrona.   Lokal do wynajęcia jako nieumeblowany. Dostępny od 01.02.2024 r. Czynsz: 23.000 PLN + czynsz + zużycie prądu.Kaucja: w wysokości dwumiesięcznego czynszu. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w sąsiednim budynku- parking Hotelu Gromada.    Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––Patryk Jabłoński: (użyj formularza kontaktowego)  Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
Lokal biurowy | 250 m2 | kameralnie | Nowy Świat
22000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia250
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal biurowy o powierzchni 250 m2 mieszczący się w nowoczesnej kamienicy, zlokalizowany w samym centrum Warszawy przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, nieopodal ulicy Nowy Świat.   Prestiżowa lokalizacja w okolicy Narodowego Banku Polskiego, Nowego Światu i Krakowskiego Przedmieścia sprawiają, iż jest to doskonały wybór dla ceniących kameralne otoczenie w samym środku miasta.  Metro ''Nowy Świat-Uniwersytet'' zaledwie 3 min od nieruchomości.  Lokal w obecnym układzie pomieszczeń idealnie sprawdzi się pod różnego rodzaju działalności, np.: kancelaria, biuro architektoniczne, agencja marketingowa, usługi informatyczne, finansowe itp.  Dotychczas w lokalu pracowało 30 osób, lecz istnieje możliwość ulokowania 35 stanowisk.  Podział powierzchni:  recepcja, 11 pokoi biurowych, 2 łazienki,  kuchnia,  serwerownia. Lokal wyposażony w:  wykładzinę biurową, szafy w zabudowie,  infrastrukturę teletechniczną z wydzielonym pomieszczeniem pod serwerownię, system alarmowy, kontrolę dostępu.  Do dyspozycji najemcy są 3 przestronne tarasy (ok. 50 m2 każdy) - w cichym i atrakcyjnym otoczeniu.  W budynku znajduję się portiernia oraz całodobowa ochrona.   Lokal do wynajęcia jako nieumeblowany. Dostępny od 01.03.2024 r. Czynsz: 22.000 PLN + czynsz + zużycie prądu.Kaucja: w wysokości dwumiesięcznego czynszu. Istnieje możliwość wynajęcia miejsc postojowych w sąsiednim budynku- parking Hotelu Gromada.    Po więcej informacji zapraszam do kontaktu telefonicznego. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––Patryk Jabłoński: (użyj formularza kontaktowego)  Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Biuro do wynajęcia Warszawa Ulrychów  1500 m2
Biuro do wynajęcia Warszawa Ulrychów 1500 m2
1950 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia1500

Warsaw Spire jest unikatowym konceptem biurowym, perfekcyjnie zlokalizowanym w samym centrum, najszybciej rozwijającej się biznesowej dzielnicy Warszawy. Otoczony nowoczesnymi biurowcami i luksusowymi apartamentowcami, jest doskonale skomunikowany dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu drugiej linii metra oraz dostępnej komunikacji tramwajowej i autobusowej. Pod obiektem znajduje się publiczny parking z ładowarkami dla samochodów elektrycznych. Lokalizacja oraz budynek wpisują się idealnie w koncepcję 15 minutowego miasta między innymi za sprawą dostępnej dla wszystkich mieszkańców stolicy przestrzeni Placu Europejskiego oraz bliskości licznych projektów mix-use zapewniających szeroki wachlarz usług. Plac Europejski został starannie zaprojektowany, zadbano o obfitość zieleni, małe architektoniczne elementy, fontanny i miejsca do odpoczynku. Wszystko to sprawia, że kompleks tętni życiem, nawet po godzinach pracy. The Shire oferuje prywatne biura oraz biurka na wyłączność. Elastyczna umowa pozwala na dostosowanie okresu wynajmu do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Nasi najemcy mają do dyspozycji eleganckie biuro, z dostępem do Wi-Fi, drukarki, skanera oraz budek telefonicznych. Mogą również korzystać ze strefy wypoczynkowej, kuchni z zapasem kawy, herbaty, czekolady a także uczestniczyć w organizowanych wydarzeniach networkingowych. Zapewniamy profesjonalną obsługę recepcyjną oraz przestronne sale konferencyjne. Dostęp do biura jest całodobowy przez siedem dni w tygodniu. Warszawa Ulrychów Do wynajęcia biuro o powierzchni 1500 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Warszawa Ulrychów Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro na wynajem, świetna lokalizacja WARSAW SPIRE
Biuro na wynajem, świetna lokalizacja WARSAW SPIRE
1950 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia1 500
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Warsaw Spire jest unikatowym konceptem biurowym, perfekcyjnie zlokalizowanym w samym centrum, najszybciej rozwijającej się biznesowej dzielnicy Warszawy. Otoczony nowoczesnymi biurowcami i luksusowymi apartamentowcami, jest doskonale skomunikowany dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu drugiej linii metra oraz dostępnej komunikacji tramwajowej i autobusowej. Pod obiektem znajduje się publiczny parking z ładowarkami dla samochodów elektrycznych. Lokalizacja oraz budynek wpisują się idealnie w koncepcję 15 minutowego miasta między innymi za sprawą dostępnej dla wszystkich mieszkańców stolicy przestrzeni Placu Europejskiego oraz bliskości licznych projektów mix-use zapewniających szeroki wachlarz usług. Plac Europejski został starannie zaprojektowany, zadbano o obfitość zieleni, małe architektoniczne elementy, fontanny i miejsca do odpoczynku. Wszystko to sprawia, że kompleks tętni życiem, nawet po godzinach pracy. The Shire oferuje prywatne biura oraz biurka na wyłączność. Elastyczna umowa pozwala na dostosowanie okresu wynajmu do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Nasi najemcy mają do dyspozycji eleganckie biuro, z dostępem do Wi-Fi, drukarki, skanera oraz budek telefonicznych. Mogą również korzystać ze strefy wypoczynkowej, kuchni z zapasem kawy, herbaty, czekolady a także uczestniczyć w organizowanych wydarzeniach networkingowych. Zapewniamy profesjonalną obsługę recepcyjną oraz przestronne sale konferencyjne. Dostęp do biura jest całodobowy przez siedem dni w tygodniu.

Gotowe biuro do wejścia od zaraz-umowa na rok Cent
Gotowe biuro do wejścia od zaraz-umowa na rok Cent
28305816 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia385
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bez prowizji ! Umowa podnajmu. Umeblowane biuro z widokiem na centrum, dużym atutem również jest w niedalekiej odległości Metro Politechnika. Szukasz nowoczesnej i prestiżowej przestrzeni biurowej w samym sercu Warszawy? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Polecamy atrakcyjną i elegancką powierzchnię biurową w jednym z nowoczesnych biurowców w stolicy - FOCUS. Doskonałe połączenie komunikacyjne: bliskość stacji metra, przystanków tramwajowych i autobusowych. Powierzchnia netto: 366 mkw. Powierzchnia brutto: 385 mkw. Nowoczesne i eleganckie wnętrza. Pełne wyposażenie biura. Przestronne pomieszczenia z dużą ilością naturalnego światła. Układ powierzchni: mieszany. Do proponowanej powierzchni jest przypisanych 5 miejsc parkingowych. Minimalny okres najmu: Do uzgodnienia. Doskonałe połączenie komunikacyjne i bliskość stacji 1 linii metra - Metro Politechnika. Biuro w biurowcu Focus, który jest nowoczesnym budynkiem biurowym zaprojektowanym i zbudowanym w sposób zapewniający maksymalny poziom użyteczności. Ta atrakcyjna powierzchnia biurowa znajduje się w warszawskiej dzielnicy Śródmieście i posiada bardzo dobre połączenie z sąsiednimi dzielnicami jak i tymi położonymi na prawym brzegu Wisły. Lokalizacja przy Trasie Łazienkowskiej (między rondem Jazdy Polskiej a Alejami Niepodległości). Położenie w okolicy parku Pole Mokotowskie. Doskonale usytuowanie ze względu na komunikację miejską w niewielkiej odległości od budynku znajdują się linia tramwajowa, linia metra oraz liczne przystanki autobusowe. Bliskość restauracji, kawiarni i sklepów.Okres najmu 01.01.2024-do uzgodnienia * umowa podnajmu Czynsz: 17,00 EUR/mkw - do negocjacji Czynsz parking: 198.22 EUR/ miejsce (liczba miejsc: 5) Opłata eksploatacyjna: 29.89 PLN/mkwJeśli szukasz eleganckiej przestrzeni biurowej w jednym z najbardziej prestiżowych biurowców w Warszawie, to to ogłoszenie jest dla Ciebie. Skontaktuj się z nami już teraz, aby dowiedzieć się więcej o tej wyjątkowej ofercie i umówić się na prezentację. Zapraszamy do kontaktu !DODATKOWE INFORMACJE: Standard: wysoki Łącze internetowe: tak Piętro: 9 Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: klimatyzowane Prąd: jest Woda: miejska Typ budynku: wolnostojący Typ parkingu: garaż podziemny Stan lokalu: wykończony Winda: tak Ochrona: tak Klimatyzacja: tak Forma najmu: podnajem Okres wynajmu: 1 rok Pomieszczenie socjalne: tak Serwerownia: tak Typ drogi: asfaltowaDANE KONTAKTOWE: AXI IMMO Group (użyj formularza kontaktowego) Mamy jeszcze 2 podobne oferty w tej okolicy.Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
2881 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia134
SprzedażPośrednik

lokal biurowy o pow. 134 m2 do wynajęcia w Centrum,na dwóch poziomach w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w okolicach ul. Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji --------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Powierzchnia biurowa znajdująca się w stylowej śródmiejskiej kamienicy biurowej, z usługami na parterze, w okolicy stacji Metro Centrum. Przestronne i stylowe biuro, idealnie oświetlone dzięki dużym oknom. Powierzchnia, którą można idealnie dostosować do oczekiwań Najemcy. Lokal znajduje się na 2 poziomach: -czwarte piętro: 62,20 m2 (kuchnia, toaleta + 1 gabinet), -piąte piętro: 60 m2 Piętra są połączone wewnętrznymi schodami Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -Drewniany parkiet z puszkami technicznymi -podział powierzchni ściankami -otwierane okna -podwieszane sufity -Otwierane drzwi balkonowe -Oświetlenie minimum 500 lux Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2881 EUR, -koszty eksploatacyjne: 42,46 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -budynek nie posiada własnego parkingu, -możliwość parkowania w płatnej strefie miejskiej, Umowa: -czas określony: 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około 3.500 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra to około 300 m2. Na poziomie zero oraz na pierwszej kondygnacji znajdują się lokale handlowo-usługowe. Klasyczny charakter budynku w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami nadaje budynkowi niepowtarzalny klimat Lokalizacja: Kompleks zlokalizowany w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego i hotelu Mariott. Doskonałe położenie pod względem komunikacyjnym, umożliwia szybki dojazd do wszystkich części miasta. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli oraz centrum handlowe Złote Tarasy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 239760

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
2881 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia134
SprzedażPośrednik

lokal biurowy o pow. 134 m2 do wynajęcia w Centrum,na dwóch poziomach w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w okolicach ul. Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji --------------------------------------------- Dostępność od zaraz. Powierzchnia biurowa znajdująca się w stylowej śródmiejskiej kamienicy biurowej, z usługami na parterze, w okolicy stacji Metro Centrum. Przestronne i stylowe biuro, idealnie oświetlone dzięki dużym oknom. Powierzchnia, którą można idealnie dostosować do oczekiwań Najemcy. Lokal znajduje się na 2 poziomach: -czwarte piętro: 62,20 m2 (kuchnia, toaleta + 1 gabinet), -piąte piętro: 60 m2 Piętra są połączone wewnętrznymi schodami Standard powierzchni biurowej: -klimatyzacja -Drewniany parkiet z puszkami technicznymi -podział powierzchni ściankami -otwierane okna -podwieszane sufity -Otwierane drzwi balkonowe -Oświetlenie minimum 500 lux Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz: 2881 EUR, -koszty eksploatacyjne: 42,46 PLN/m2, -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,50 %). Spersonalizowaną ofertę finansową, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: -budynek nie posiada własnego parkingu, -możliwość parkowania w płatnej strefie miejskiej, Umowa: -czas określony: 3 lata, -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Prestiżowy kompleks biurowy, który jest częścią odrestaurowanej kamienicy. Na 4 kondygnacjach naziemnych jest około 3.500 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra to około 300 m2. Na poziomie zero oraz na pierwszej kondygnacji znajdują się lokale handlowo-usługowe. Klasyczny charakter budynku w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami nadaje budynkowi niepowtarzalny klimat Lokalizacja: Kompleks zlokalizowany w samym centrum Warszawy, niedaleko Dworca Centralnego i hotelu Mariott. Doskonałe położenie pod względem komunikacyjnym, umożliwia szybki dojazd do wszystkich części miasta. W pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe oraz stacje metra,PKP, SKM, KM, WKD. W okolicy znajduje się wiele sklepów, restauracji, hoteli oraz centrum handlowe Złote Tarasy. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 240177

LUX 92 m BIURO Z GARAŻEM W DOMU BEZ KANTÓW !!!!!!!
LUX 92 m BIURO Z GARAŻEM W DOMU BEZ KANTÓW !!!!!!!
8500 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia92 m²
Ilość pomieszczeń3
Wejściez klatki schodowej

Gotowe do wynajmu miesiąc od podpisania umowy wynajmu bardzo ATRAKCYJNE i niezwykle funkcjonalne 3-pokojowe (92 m) biuro zlokalizowane w fantastycznej lokalizacji przy Trakcie Królewskim w bezpośrednim sąsiedztwie UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO, zaledwie 300 m od stacji metra UNIWERSYTET. Zadbana i prestiżowa przedwojenna (1935) kamienica tzw. DOM BEZ KANTÓW z całodobowym monitoringiem, wewnętrznym parkingiem, nowa winda, zamykana brama wejściowa, elegancka i czysta klatka schodowa. Z okien rozciąga się widok na Kościół Wizytek i Krakowskie Przedmieście. Trzy minuty od budynku znajduje się Ogród Saski. W okolicy znajduje również się wiele prestiżowych restauracji, barów i sklepów. W całym budynku niedawno zostały wymienione praktycznie wszystkie instalacje wewnętrzne, natomiast w samym lokalu dodatkowo także wszystkie okna na nowe. Przestronne biuro odnowione w 2020 i przygotowane pod przestrzeń idealną dla małych firm - zarówno start-upów, agencji interaktywnych, software house’ów, jak i kancelarii prawniczych. Łączy klasyczne wnętrze z nowoczesnym designem, oferując wygodę i funkcjonalność. Lokal składa się z 3 bardzo ustawnych i dobrze doświetlonych całkowicie niezależnych od siebie pokojów (30, 25, 20 m - dwa większe z widokiem na Krakowskie Przedmieście, jeden z widokiem na wewnętrzne patio), mini salki telefonicznej, sporej łazienki z kabiną prysznicową (6 m), oddzielnej toalety (2 m), w pełni wyposażonej i umeblowanej oddzielnej kuchni (10 m) oraz obszernego hallu wejściowego z miejscem np. na recepcję lub poczekalnię dla Klientów. Kuchnia jest w pełni wyposażona; ze zmywarką, mikrofalówką, płytą gazową, lodówką oraz naczyniami i sztućcami. W lokalu podłączony jest internet UPC (400 Mbps - możliwość przyśpieszenia do 1Gb). Zdecydowanie ponadstandardowa wysokość lokalu - 3, 20 m !!!!!!! Bezpieczeństwa lokalu poza systemem monitoringu kamienicy strzeże także dodatkowo zainstalowana w nim instalacja alarmowa (do aktywacji). Brak w lokalu klimatyzacji ale z uwagi na bardzo grube mury nie ma takiej potrzeby, zarówno latem jak i zimą w lokalu odczuwalny jest idealny komfort termiczny. Przynależne do lokalu także 1 naziemne miejsce parkingowe na wewnętrznym dziedzińcu kamienicy (już w cenie wynajmu) !!!!!!!! Dla zainteresowanych istnieje także możliwość wyrobienia na podstawie podpisanej umowy najmu tzw. Miejskiej Karty Parkingowej (jej koszt to zaledwie 30 PLN/rocznie) uprawniającej do bezpłatnego parkowania w promieniu najbliższych 8 parkometrów od kamienicy kolejnego samochodu przyszłego najemcy !!!!!!!!! Wszystkie pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie. Minimalny okres wynajmu - 1 rok, zdecydowanie preferowany najemca długoterminowy. Wymagana 1 M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 500 PLN netto (faktura VAT) zawiera już opłaty administracyjne do Wspólnoty - dodatkowo płatne jedynie opłaty za energię elektryczną (ok. 150 PLN/msc), internet światłowodowy (ok. 65 PLN/msc) oraz gaz (ok. 10 PLN/msc). Oferowana powierzchnia biurowa stanowią idealną ofertę dla firm, które cenią sobie kameralną i prestiżową lokalizację oraz klimat historycznego centrum Warszawy. Prestiżowa lokalizacja, metro, świetna komunikacja, bliskość centrum miasta oraz pełna infrastruktura handlowo - usługowa w pobliżu. Bardzo dobry dojazd komunikacją miejską (1 minuta do przystanku autobusowego Uniwersytet, 3 minuty do przystanku autobusowego Zachęta, 6 minut od stacji metra Nowy Świat-Uniwersytet), ale również parkowanie nie stanowi większego problemu (dostępne liczne parkingi oraz miejsca postojowe przy ulicy). Idealne biuro dla firm zarówno pracujących w trybie stacjonarnym, jak i hybrydowym, poszukujących oryginalnej przestrzeni i ciekawej lokalizacji - zapewni komfort do pracy, rozwoju (i integracji :), nawet dla 10-15 osób. Lokal znakomicie sprawdzi się na prestiżową Kancelarię, Notariat, Agencję PR lub Reklamową, Przedstawicielstwo Handlowe, Agencję HR, siedzibę firmy IT, Biuro Podatkowe lub Księgowe, siedzibę firmy z branży IT itp. SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!

Świetna lokalizacja, piękna kamienica
Świetna lokalizacja, piękna kamienica
500000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Idealne na biuro lub kancelarię, albo niszowy sklepAtrakcyjny lokal 60 m2 w prestiżowej lokalizacji Warszawy - ul. Mokotowska, w pobliżu Placu Zbawiciela, ambasad i Dolinki SzwajcarskiejLokal umiejscowiony jest na parterze, w oficynie pięknie odrestaurowanej zabytkowej kamienicy z bogato zdobioną fasadą, z bezpośrednim, osobnym wejściem przez taras (18 m2) otoczony ażurowym płotkiem.Rewelacyjna lokalizacji w samym centrum Śródmieścia, a jednocześnie bardzo cicha lokalizacja. Miejsce które daje możliwości prowadzania działalności gospodarczej lub spokojnego niszowego sklepu. Lokal bardzo wysoki - wysokość pomieszczeń 380 cm, z wygodną antresolą, składa się z: poziom parteru:- duży pokój z otwartą kuchnią - 28 m2- drugi mniejszy pokój z dużym oknem - przedpokój z wielką szafą- łazienka z prysznicem i pralką,antresola (obecnie z wielkim łóżkiem 180 cm x 250 cm)- zamykana osobna garderoba/schowekPięknie wykończone, jasne, przestronne mieszkanie z klimatem czeka na swojego najemcę. Mieszkanie jest umeblowane, brakuje jedynie drobnego wyposażenia które właściciel może dostarczyć na życzenie klienta.Znakomita lokalizacja - w otoczeniu piękne tereny parkowe (Park Ujazdowski, Łazienki Królewskie), w pobliżu Plac Zbawiciela, liczne kawiarnie, restauracje oraz punkty usługowe.Lokal z klimatem, ciekawy, NIETUZINKOWY Cena najmu 5000 zł (z fakturą +VAT), dodatkowo płatny prąd i gaz wg. zużycia.Kaucja jednomiesięczna. Wolne od 25.03.2024Skontaktuj się z nami w celu zapoznania się ze szczegółami oferty. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć oferty spełniającej Twoich oczekiwań, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Nie wszystkie nasze oferty widoczne są w internecie.Informujemy, iż pomimo wszelkich starań, które poczyniliśmy, aby zaprezentować rzetelne informacje o nieruchomości, przedstawione informacje otrzymaliśmy od właściciela oraz innych osób współpracujących w procesie sprzedaży i mogą one wymagać weryfikacji. Przedstawione materiały wizualne mają charakter poglądowy i stanowią jedynie materiał pomocniczy. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny.Niniejsze ogłoszenie jest własnością Reals Nieruchomości Sp. z.o.o. lub podmiotów współpracujących. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz korzystanie z niniejszych materiałów w jakikolwiek inny sposób wykraczający poza dozwolony użytek określony przepisami ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994, nr 24 poz. 83 z późn. zm.) bez pisemnej zgody Reals Nieruchomości Sp. z o.o. lub podmiotów współpracujących jest zabronione i może stanowić podstawę odpowiedzialności cywilnej oraz karnej. Przedstawione materiały stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Reals Nieruchomości Sp. z o.o. lub podmiotów współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biuro, ul. Mokotowska
Biuro, ul. Mokotowska
8197 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia61

Idealne na biuro lub kancelarię, albo niszowy sklep Atrakcyjny lokal 60 m2 w prestiżowej lokalizacji Warszawy - ul. Mokotowska, w pobliżu Placu Zbawiciela, ambasad i Dolinki Szwajcarskiej Lokal umiejscowiony jest na parterze, w oficynie pięknie odrestaurowanej zabytkowej kamienicy z bogato zdobioną fasadą, z bezpośrednim, osobnym wejściem przez taras (18 m2) otoczony ażurowym płotkiem. Rewelacyjna lokalizacji w samym centrum Śródmieścia, a jednocześnie bardzo cicha lokalizacja. Miejsce które daje możliwości prowadzania działalności gospodarczej lub spokojnego niszowego sklepu. Lokal bardzo wysoki - wysokość pomieszczeń 380 cm, z wygodną antresolą, składa się z: poziom parteru: - duży pokój z otwartą kuchnią - 28 m2 - drugi mniejszy pokój z dużym oknem - przedpokój z wielką szafą - łazienka z prysznicem i pralką, antresola (obecnie z wielkim łóżkiem 180 cm x 250 cm) - zamykana osobna garderoba/schowek Pięknie wykończone, jasne, przestronne mieszkanie z klimatem czeka na swojego najemcę. Mieszkanie jest umeblowane, brakuje jedynie drobnego wyposażenia które właściciel może dostarczyć na życzenie klienta. Znakomita lokalizacja - w otoczeniu piękne tereny parkowe (Park Ujazdowski, Łazienki Królewskie), w pobliżu Plac Zbawiciela, liczne kawiarnie, restauracje oraz punkty usługowe. Lokal z klimatem, ciekawy, NIETUZINKOWY Cena najmu 5000 zł (z fakturą +VAT), dodatkowo płatny prąd i gaz wg. zużycia. Kaucja jednomiesięczna. Wolne od 25.03.2024 - Skontaktuj się z nami w celu zapoznania się ze szczegółami oferty. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć oferty spełniającej Twoich oczekiwań, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Nie wszystkie nasze oferty widoczne są w internecie. Informujemy, iż pomimo wszelkich starań, które poczyniliśmy, aby zaprezentować rzetelne informacje o nieruchomości, przedstawione informacje otrzymaliśmy od właściciela oraz innych osób współpracujących w procesie sprzedaży i mogą one wymagać weryfikacji. Przedstawione materiały wizualne mają charakter poglądowy i stanowią jedynie materiał pomocniczy. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter informacyjny. Niniejsze ogłoszenie jest własnością Reals Nieruchomości Sp. z.o.o. lub podmiotów współpracujących. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, rozpowszechnianie oraz korzystanie z niniejszych materiałów w jakikolwiek inny sposób wykraczający poza dozwolony użytek określony przepisami ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994, nr 24 poz. 83 z późn. zm.) bez pisemnej zgody Reals Nieruchomości Sp. z o.o. lub podmiotów współpracujących jest zabronione i może stanowić podstawę odpowiedzialności cywilnej oraz karnej. Przedstawione materiały stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Reals Nieruchomości Sp. z o.o. lub podmiotów współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Biuro umeblowane, ul. Naruszewicza
Biuro umeblowane, ul. Naruszewicza
11429 zł
Warszawa 23 dnia plecy
Powierzchnia70

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu wyjątkowe biuro do wynajęcia, usytuowane w prestiżowej Rezydencji Mokotów, tuż przy stacji metra Wierzbno. PARAMETRY NIERUCHOMOŚCI To przestronne biuro o powierzchni 70m2 składa się z: 3 pokoi z przeznaczeniem biurowym Stylowej kuchni Nowoczesnej łazienki Garderoby Balkonu 1 miejsca postojowego w garażu Komórki lokatorskiej Biuro znajduje się na najwyższym, dziewiątym piętrze budynku, co zapewnia prywatność i spokój. Każde pomieszczenie wyposażone jest w klimatyzację dla optymalnego komfortu. Z balkonu można podziwiać malownicze widoki na Stary Mokotów, natomiast pokoje dodatkowe wychodzą na zielone patio. Budynek Rezydencji Mokotów oferuje swoim użytkownikom szeroki zakres udogodnień, w tym elegancką recepcję, reprezentacyjny hol wejściowy oraz klubową salę, gdzie można spotkać się i nawiązać kontakty zawodowe. Każdy szczegół został starannie zaplanowany i wykonany z myślą o najwyższym standardzie komfortu i wygody. Do celów biurowych biuro do samodzielnego wyposażenia w ruchome meble. Zdjęcia zawierają poglądową aranżację obecnych najemców, z możliwością odkupienia części wyposażenia. KOMUNIKACJA I OKOLICA Jednym z największych atutów Rezydencji Mokotów jest doskonała lokalizacja w sercu Mokotowa, jednej z najbardziej pożądanych dzielnic Warszawy. Znajduje się ona w bliskim sąsiedztwie stacji metra Wierzbno, co zapewnia szybki i łatwy dostęp do centrum miasta oraz innych części Warszawy. Dodatkowo, okolica jest doskonale skomunikowana z innymi środkami transportu publicznego, co ułatwia codzienne podróże po mieście. Okolica jest pełna zieleni i spokoju, co stanowi idealne otoczenie dla osób poszukujących ucieczki od zgiełku miejskiego życia. Znajdują się tu liczne parki, min. Park Królikarnia, Park Arkadia, tereny rekreacyjne oraz ścieżki rowerowe, które sprzyjają aktywnemu trybowi życia i relaksowi na świeżym powietrzu. W bliskiej odległości również Galeria Mokotów. W NASZEJ OPINII To biuro stanowi doskonałą propozycję dla profesjonalistów poszukujących eleganckiej, komfortowej i prestiżowej przestrzeni do pracy w samym sercu stolicy, gdzie zielone tereny, dogodna lokalizacja i wysoki standard życia idą w parze. Cena 8000 PLN zawiera opłaty administracyjne. Wymagana jest dwumiesięczna kaucja. Dla firm podana cena jest ceną netto, a właściciel może wystawić fakturę VAT 23%. Istnieje również możliwość zarejestrowania firmy pod adresem biura. Więcej unikalnych ofert w podobnych kryteriach znajdą Państwo na naszej stronie www. We are pleased to present you with an exceptional office space for rent, located in the prestigious Mokotów Residence, right next to Wierzbno metro station. PROPERTY PARAMETERS This spacious office covering an area of 70m2 consists of: 3 office rooms Stylish kitchen Modern bathroom Wardrobe Balcony 1 parking space in the garage Tenant storage unit The office is situated on the highest, ninth floor of the building, ensuring privacy and tranquility. Each room is equipped with air conditioning for optimal comfort. From the balcony, you can admire picturesque views of Old Mokotów, while the additional rooms overlook the green patio. The Mokotów Residence offers its users a wide range of amenities, including an elegant reception, a representative entrance hall, and a club room where you can meet and network. Every detail has been carefully planned and executed with the highest standard of comfort and convenience in mind. For office purposes, the space is available for furnishing with movable furniture. The photos include a visual arrangement of current tenants, with the possibility of purchasing some of the furnishings. COMMUNICATION AND SURROUNDINGS One of the biggest advantages of the Mokotów Residence is its excellent location in the heart of Mokotów, one of the most desired districts of Warsaw. It is located in close proximity to Wierzbno metro station, providing quick and easy access to the city center and other parts of Warsaw. Additionally, the area is well-connected to other means of public transportation, facilitating daily travel around the city. The neighborhood is full of greenery and tranquility, making it an ideal environment for those seeking an escape from the hustle and bustle of urban life. There are numerous parks nearby, including Królikarnia Park, Arkadia Park, recreational areas, and bike paths, promoting an active lifestyle and relaxation in the fresh air. Also, Galeria Mokotów is within walking distance. IN OUR OPINION This office space is an excellent proposition for professionals seeking an elegant, comfortable, and prestigious working environment in the heart of the capital, where green areas, convenient location, and high standard of living go hand in hand. The price of 8000 PLN includes administrative fees. A two-month deposit is required. For companies, the price is net, and the owner can issue a VAT invoice at 23%. There is also the possibility of registering a company at the office address. Please visit our website to find more unique offers with similar criteria!

Filtr