Przestronny lokal biurowy dostęp 24h

Sortowanie:
Znaleziony: 24 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Przestronny lokal biurowy dostęp 24H
Przestronny lokal biurowy dostęp 24H
2000 zł
nowe Białystok 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia74
SprzedażPośrednik

Opis ofertyNie szukaj dalej  oferta dostępna na wyłączność LOKAL BIUROWY DOSTĘPNOŚĆ 24 H (Białystok, Bojary/Śródmieście, Warszawska) Polecam Państwu lokal biurowy położony w idealnej lokalizacji w okolicy centrum przy ul Warszawskiej. Budynek dostępny cała dobę. idealne miejsce do prowadzenia działalności gospodarczej. Ściany malowane, na podłodze nowy gres. Lokal będzie odświeżony wg potrzeb przyszłego najemcy( kuchnia wc podłogi ) Oferta dostępna od listopada 2023 . *kuchnia i Toaleta do wyłącznej dyspozycji  najemcy. *lokal o powierzchni 70m składający się z 3 pomierzeń i kuchni  i toalety *do ceny należy doliczyć  administracja budynku i media co da łączny koszt około 3000brutto Koszt najmu 2000 netto  Zapraszam do oglądania! Opiekun oferty: 509 - pokaż numer telefonu - @ www.bielskanieruchomosci.pl * Biuro pobiera wynagrodzenie za pośrednictwo w najmie Z uwagi na poszanowanie prywatności Sprzedających uprzejmie proszę o kontakt w sprawie informacji i prezentacji wyłącznie za pośrednictwem biura. Nota prawna Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Nowoczesne 3 pokojowe biuro|Mokotów|Bez prowizji
Nowoczesne 3 pokojowe biuro|Mokotów|Bez prowizji
9434 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia106
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bez prowizji ! Do wynajęcia od zaraz przestronny i nowoczesny lokal biurowy składający się z 3 pomieszczeń biurowych. Lokal o łącznej powierzchnii około 106m2 m2 powierzchnii brutto. Do wszystkich pokoi jest weście z korytarza. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 9 434 zł ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.

3 pokojowe|Nowoczesne biuro|Mokotów|Bez prowizji
3 pokojowe|Nowoczesne biuro|Mokotów|Bez prowizji
8831 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia106
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bez prowizji ! Do wynajęcia od zaraz przestronny i nowoczesny lokal biurowy składający się z 3 pomieszczeń biurowych. Lokal o łącznej powierzchnii około 106m2 m2 powierzchnii brutto. Do wszystkich pokoi jest weście z korytarza. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 8 831,76 zł ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.

3 pokojowe biuro w biurowcu z recepcją|Mokotów|0 %
3 pokojowe biuro w biurowcu z recepcją|Mokotów|0 %
9434 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia106
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bez prowizji ! Do wynajęcia od zaraz przestronny i nowoczesny lokal biurowy składający się z 3 pomieszczeń biurowych. Lokal o łącznej powierzchnii około 106m2 powierzchnii brutto. Do wszystkich pokoi jest wejście z korytarza. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 9 434 zł ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.

Biuro klimatyzowane, ul. Pory
Biuro klimatyzowane, ul. Pory
89 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia106

Bez prowizji! Do wynajęcia od zaraz przestronny i nowoczesny lokal biurowy składający się z 3 pomieszczeń biurowych. Lokal o łącznej powierzchnii około 106m2 m2 powierzchnii brutto. Do wszystkich pokoi jest weście z korytarza. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 9 434 zł netto ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.

Bez prowizji|Nowoczesny pokój biurowy|Mokotów
Bez prowizji|Nowoczesny pokój biurowy|Mokotów
3293 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia37
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bez prowizji ! Do wynajęcia od zaraz przestronny pokój biurowy w nowocześnie wykończonym skrzydle biurowca. Lokal o łącznej powierzchnii około 33,5 m2 ( 37 m2 powierzchnii brutto ) . Jest to jeden duży pokój biurowy. Toalety i kuchnia w skrzydle współdzielone z innymi najemcami.  Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł netto mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 3 293  zł netto ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.

Bez prowizji|Przestronny pokój biurowy|Mokotów
Bez prowizji|Przestronny pokój biurowy|Mokotów
3293 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia37
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bez prowizji ! Do wynajęcia od zaraz przestronny pokój biurowy w nowocześnie wykończonym skrzydle biurowca. Lokal o łącznej powierzchnii około 33,5 m2 ( 37 m2 powierzchnii brutto ) . Jest to jeden duży pokój biurowy. Toalety i kuchnia w skrzydle współdzielone z innymi najemcami.  Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze eleganckiego apartamentowca - ( CAŁE PIĘTRO BUDYNKU JEST PRZEZNACZONE NA CELE BIUROWE ) oraz posiada niezależne wejście z recepcją i własną windę. Budynek usytuowany jest w bezpośredniej okolicy ul. Dolina Służewiecka, Stegny -Mokotów. Dobry dojazd środkami komunikacji miejskiej - 2 min. pieszo przystanek autobusowy. Dla zmotoryzowanych posiadamy parking podziemny w cenie 350 zł netto mc. Dodatkowe informacje : - umowa na min. rok - budynek całodobowo chroniony - portier - dostęp do budynku 24h/7 dni w tyg. - parking podziemny - internet - klimatyzacja - niezależna winda Cena : 3 293  zł netto ( już z mediami ). Dodatkowo płatny tylko internet. Kaucja : dwumiesięczny czynsz brutto Zapraszam do oglądania. Oferta na 0% prowizji ! Posiadam również inne powierzchnie do wynajęcia w tym budynku - mogę skonfigurować dla Ciebie idealny moduł biurowy.

Biuro 131,12 m2 70zł/netto za m2 w centrum
Biuro 131,12 m2 70zł/netto za m2 w centrum
11289.43 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia131,12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szanowni Państwo ! Oferujemy przestronny klimatyzowany lokal biurowy w bardzo atrakcyjnej lokalizacji - przy ul. Oławskiej 17 we Wrocławiu – lokal znajduje się na IV piętrze w IV piętrowej kamienicy z windą. Składa się z jasnych pomieszczeń, które można zaadaptować na biura/sale konferencyjne. Lokal idealny pod działalność biurową. Zalety: - bogata infrastruktura okolicy oferująca: usługi bankowe, prawne i notarialne, hotele z salami szkoleniowymi oraz liczne restauracje i punkty usługowe, - doskonały punkt na mapie Wrocławia - ścisłe centrum, - świetny dojazd komunikacją miejską, - możliwość uzgodnienia z właścicielem budynku aranżacji lokalu na pomieszczenia w zależności od potrzeb przyszłego najemcy (wnętrza są przygotowane m.in. pod sporą ilość komputerów - jest w nich dużo gniazdek elektrycznych), - pełny dostęp do budynku - 24h/dobę, - blisko miejsca parkingowe: Szewska Center, Galeria Dominikańska, Nowy Targ, - możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej na poziomie -1 budynku, Warunki umowy najmu: Czynsz najmu: 70zł netto/m2 x 131,12m2 = 9 178,40 zł netto + opłaty , 11 289,43 brutto + opłaty Wymagana kaucja. Wynajem bezpośrednio od właściciela. Zapraszamy do kontaktu oraz na prezentację! tel. 50*******95 (prosimy o kontakt w dni od pon. do pt. w godz. 7:30-15:30)

Biuro 135,69 m2, 65zł/netto za m2 w centrum
Biuro 135,69 m2, 65zł/netto za m2 w centrum
10848.42 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia135,69
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szanowni Państwo ! Oferujemy przestronny klimatyzowany lokal biurowy w bardzo atrakcyjnej lokalizacji - przy ul. Oławskiej 17 we Wrocławiu – lokal znajduje się na I piętrze w IV piętrowej kamienicy z windą. Składa się z jasnych pomieszczeń, które można zaadaptować na biura/sale konferencyjne. Lokal idealny pod działalność biurową. Zalety: - bogata infrastruktura okolicy oferująca: usługi bankowe, prawne i notarialne, hotele z salami szkoleniowymi oraz liczne restauracje i punkty usługowe, - doskonały punkt na mapie Wrocławia - ścisłe centrum, - świetny dojazd komunikacją miejską, - możliwość uzgodnienia z właścicielem budynku aranżacji lokalu na pomieszczenia w zależności od potrzeb przyszłego najemcy (wnętrza są przygotowane m.in. pod sporą ilość komputerów - jest w nich dużo gniazdek elektrycznych), - pełny dostęp do budynku - 24h/dobę, - blisko miejsca parkingowe: Szewska Center, Galeria Dominikańska, Nowy Targ, - możliwość wynajęcia powierzchni magazynowej na poziomie -1 budynku, Warunki umowy najmu: Czynsz najmu: 65zł netto/m2 x 135,69 m2 = 8 819,85 zł netto-> 10 848,42 brutto Opłaty eksploatacyjne: 12 zł netto/m2 x 135,69 m2 = 1 628,28 netto Energii elektrycznej na podstawie pod liczników właściwych dla wynajmowanego Kaucja: wysokość jednomiesięcznego czynszu. ID: 876217566Wyświetlenia: 66

Lokal biurowy/biuro 88,50 mkw - Gdańsk Oliwa/Przymorze
Lokal biurowy/biuro 88,50 mkw - Gdańsk Oliwa/Przymorze
8275 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia88,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

[ENG below] Wyjątkowa oferta wynajmu biura w biznesowym centrum Gdańska! Odkryj idealne miejsce dla Twojej firmy w sercu dynamicznie rozwijającego się centrum biznesowego – Inkubatorze Starter, zlokalizowanym na granicy Gdańskiego Przymorza/Oliwy. Nasz przestronny lokal biurowy jest zaprojektowany z myślą o firmach, które cenią sobie komfort pracy oraz pragną rozwijać swoje biznesowe kontakty. Kluczowe informacje o lokalu: • Powierzchnia: 88,50 m² na trzecim piętrze, w tym gabinet 22,00 m² • Oświetlenie: Doskonałe doświetlenie naturalne, lokal narożny • Układ: Elastyczne możliwości aranżacji przestrzeni • Gotowość: Standard Turn-Key, gotowy do użytkowania od zaraz Dlaczego warto wybrać nasz lokal? • Lokalizacja: W sercu biznesowej dzielnicy Gdańsk Przymorze / Oliwa • Infrastruktura: Dostęp do centrum konferencyjnego, kawiarni, przedszkola, recepcji • Komunikacja: Świetny dostęp do SKM, PKP oraz komunikacji miejskiej • Dostępność: Dostęp do lokalu 24h/365 • Wsparcie: Sieć kontaktów branżowych i wsparcie rozwoju Elastyczne warunki najmu: • Czynsz denominowany w PLN, bez ryzyka kursowego • Proste warunki najmu, bez tzw. „współczynnika części wspólnych” • Możliwość udostępniania wyposażenia biura Umów się na spotkanie i przekonaj się, jak ten lokal może wspierać rozwój Twojej firmy! Zachęcamy do kontaktu w celu umówienia się na prezentację lokalu lub uzyskania dodatkowych informacji: Przemysław Gollus Manager ds. komercjalizacji Tel: +48 58 731 65 57 Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś! [ENG] Exclusive Office Rental Offer in a Gdańsk business center! Discover the perfect place for your business in the heart of the dynamically developing business center – Starter Incubator, located at the border of Gdańsk Przymorze/Oliwa. Our spacious office space is designed for companies valuing work comfort and aiming to expand their business contacts. Key Details of the Office: • Area: 88,50 m² on the third floor, including a smaller 22 m² office • Lighting: Excellent natural light, corner location • Layout: Flexible space arrangement possibilities • Readiness: Turn-Key standard, ready to use immediately Why Choose Our Office? • Location: In the heart of the Gdańsk Przymorze / Oliwa business district • Infrastructure: Access to a conference center, café, kindergarten, reception • Transport: Great access to SKM, PKP, and public transport • Availability: 24h/365 access to the office • Support: Industry contact network and development support Flexible Rental Terms: • Rent denominated in PLN, no exchange rate risk • Simple rental terms, no additional common areas factor • Possibility to share office equipment Schedule a meeting and see how this office can support your company's growth! Please contact us to arrange a presentation of the office or to get more information: Przemysław Gollus Leasing Manager Tel: +48 58 731 65 57 Don't wait, contact us today!

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
4800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

serwisowany lokal biurowy dla 4 osób do wynajęcia, na 5 piętrze w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2900 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Adres do rejestracji firmy GRATIS. Parking: -garaż podziemny(4 poziomy) - 80 EUR/ stanowisko/miesiąc, Bark możliwości jednorazowego najmu miejsca parkingowego. Niedaleko znajduje się Centrum Handlowe Arkadia z dużym parkingiem dla klientów. Umowa: -czas trwania: do ustalenia, -kaucja -minimalny okres najmu: 2 miesiące Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek mieszkalno-biurowy, oferujący około 13 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Wewnętrzna część obiektu posiada zielone, ciche patio z kaskadą wodną i miejscem do odpoczynku. Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Sąsiedztwo galerii handlowej Arkadia z bardzo dużą ilością punktów handlowych, usługowych gastronomicznych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 241581

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
2400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia7
SprzedażPośrednik

serwisowany lokal biurowy dla 2 osób do wynajęcia, na 5 piętrze w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2400 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Parking: -garaż podziemny(4 poziomy) - 80 EUR/ stanowisko/miesiąc, Bark możliwości jednorazowego najmu miejsca parkingowego. Niedaleko znajduje się Centrum Handlowe Arkadia z dużym parkingiem dla klientów. Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek mieszkalno-biurowy, oferujący około 13 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 250425

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
3000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia11
SprzedażPośrednik

Opis ofertyserwisowany lokal biurowy dla 2-3 osób do wynajęcia, w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3000 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Parking: możliwość wynajęcia dedykowanego miejsca garażowego w cenie 250 PLN, Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260077

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
3400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia12
SprzedażPośrednik

Opis ofertyserwisowany lokal biurowy dla 2-3 osób do wynajęcia, w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3400 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Parking: możliwość wynajęcia dedykowanego miejsca garażowego w cenie 250 PLN, Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260091

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
3400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia12
SprzedażPośrednik

Opis ofertyserwisowany lokal biurowy dla 2-3 osób do wynajęcia, w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3400 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Parking: możliwość wynajęcia dedykowanego miejsca garażowego w cenie 250 PLN, Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 256956

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
2900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia7
SprzedażPośrednik

serwisowany lokal biurowy dla 2 osób do wynajęcia, w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2900 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Parking: możliwość wynajęcia dedykowanego miejsca garażowego w cenie 250 PLN, Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 252059

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
3400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia12
SprzedażPośrednik

serwisowany lokal biurowy dla 2-3 osób do wynajęcia, w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3400 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Parking: możliwość wynajęcia dedykowanego miejsca garażowego w cenie 250 PLN, Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 252057

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
6000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia25
SprzedażPośrednik

lokal biurowy serwisowany dla 7 do wynajęcia, osób w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 6000 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 248329

Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
Lokal użytkowy Warszawa Ursynów, Pasaż Ursynowski
2400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia7
SprzedażPośrednik

serwisowany lokal biurowy dla 2 osób do wynajęcia, w budynku użytkowym na warszawskim Ursynowie blisko stacji metra Stokłosy i Pasażu Ursynowskiego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2400 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. Budynek podlega pod: US Warszawa- Ursynów przy ul. Wynalazek 3, 02-677 Warszawa, Lokalizacja: Bardzo dogodna lokalizacja tuż przy stacji metra Stokłosy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 250429

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Słomińskiego
4800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

Opis ofertyserwisowany lokal biurowy dla 4 osób do wynajęcia, na 5 piętrze w biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Słomińskiego i Centrum Handlowego Arkadia, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2900 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. Parking: -garaż podziemny(4 poziomy) - 80 EUR/ stanowisko/miesiąc, Bark możliwości jednorazowego najmu miejsca parkingowego. Niedaleko znajduje się Centrum Handlowe Arkadia z dużym parkingiem dla klientów. Umowa: -czas trwania: do ustalenia, -kaucja -minimalny okres najmu: 2 miesiące Budynek podlega pod: Pierwszy US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa, Opis budynku: 25-kondygnacyjny budynek mieszkalno-biurowy, oferujący około 13 500 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Wewnętrzna część obiektu posiada zielone, ciche patio z kaskadą wodną i miejscem do odpoczynku. Zalety lokalizacji: Budynek położony jest około 10 minut jazdy od centrum miasta. Lokalizacja umożliwia łatwy dostęp do transportu publicznego (autobusy, tramwaje, metro). Sąsiedztwo galerii handlowej Arkadia z bardzo dużą ilością punktów handlowych, usługowych gastronomicznych. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260102

Moduł biurowy 375 mkw - Gdańsk Oliwa/Przymorze
Moduł biurowy 375 mkw - Gdańsk Oliwa/Przymorze
34960 zł
Gdańsk 25 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia375
Przeznaczenie lokaluBiurowe

[ENG below] Wyjątkowa oferta wynajmu biura w biznesowym centrum Gdańska! Odkryj idealne miejsce dla Twojej firmy w sercu dynamicznie rozwijającego się centrum biznesowego – Inkubatorze Starter, zlokalizowanym na granicy Gdańskiego Przymorza/Oliwy. Nasz przestronny lokal biurowy jest zaprojektowany z myślą o firmach, które cenią sobie komfort pracy oraz pragną rozwijać swoje biznesowe kontakty. Kluczowe informacje o lokalu: • Powierzchnia: 373,99 m² na trzecim piętrze, • Oświetlenie: Doskonałe doświetlenie naturalne, • Układ: Elastyczne możliwości aranżacji przestrzeni; komfortowa aranżacja mieszana z gabinetami, open-spacem, otwartą kuchnią, recepcją oraz salkami spotkań i wewnętrzną serwerownią. • Gotowość: Standard Turn-Key, gotowy do użytkowania od zaraz Dlaczego warto wybrać nasz lokal? • Lokalizacja: W sercu biznesowej dzielnicy Gdańsk Przymorze / Oliwa • Infrastruktura: Dostęp do centrum konferencyjnego, kawiarni, przedszkola, recepcji • Komunikacja: Świetny dostęp do SKM, PKP oraz komunikacji miejskiej • Dostępność: Dostęp do lokalu 24h/365 • Wsparcie: Sieć kontaktów branżowych i wsparcie rozwoju Elastyczne warunki najmu: • Czynsz denominowany w PLN, bez ryzyka kursowego • Proste warunki najmu, bez tzw. „współczynnika części wspólnych” • Możliwość udostępniania wyposażenia biura Umów się na spotkanie i przekonaj się, jak ten lokal może wspierać rozwój Twojej firmy! Zachęcamy do kontaktu w celu umówienia się na prezentację lokalu lub uzyskania dodatkowych informacji: Przemysław Gollus Manager ds. komercjalizacji Tel: +48 58 731 65 57 Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś! [ENG] Exclusive Office Rental Offer in a Gdańsk business center! Discover the perfect place for your business in the heart of the dynamically developing business center – Starter Incubator, located at the border of Gdańsk Przymorze/Oliwa. Our spacious office space is designed for companies valuing work comfort and aiming to expand their business contacts. Key Details of the Office: • Area: 110.70 m² on the third floor, including a smaller 22 m² office • Lighting: Excellent natural light, corner location • Layout: Flexible space arrangement possibilities • Readiness: Turn-Key standard, ready to use immediately Why Choose Our Office? • Location: In the heart of the Gdańsk Przymorze / Oliwa business district • Infrastructure: Access to a conference center, café, kindergarten, reception • Transport: Great access to SKM, PKP, and public transport • Availability: 24h/365 access to the office • Support: Industry contact network and development support Flexible Rental Terms: • Rent denominated in PLN, no exchange rate risk • Simple rental terms, no additional common areas factor • Possibility to share office equipment Schedule a meeting and see how this office can support your company's growth! Please contact us to arrange a presentation of the office or to get more information: Przemysław Gollus Leasing Manager Tel: +48 58 731 65 57 Don't wait, contact us today!

Lokal biurowy/biuro 256,36 m2 - Gdańsk Oliwa / Przymorze
Lokal biurowy/biuro 256,36 m2 - Gdańsk Oliwa / Przymorze
23965 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia256,36
Przeznaczenie lokaluBiurowe

[ENG below] Wyjątkowa oferta wynajmu biura w biznesowym centrum Gdańska! Odkryj idealne miejsce dla Twojej firmy w sercu dynamicznie rozwijającego się centrum biznesowego – Inkubatorze Starter, zlokalizowanym na granicy Gdańskiego Przymorza/Oliwy. Nasz przestronny lokal biurowy jest zaprojektowany z myślą o firmach, które cenią sobie komfort pracy oraz pragną rozwijać swoje biznesowe kontakty. Kluczowe informacje o lokalu: • Powierzchnia: 256,36 m² na czwartym piętrze, w układzie gabinetowym na który składa się: - Gabinet 1 - 34,36 m² - Gabinet 2 - 52,94 m² - Gabinet 3 - 52,30 m² - Gabinet 4 - 60,10 m² - Korytarz - 37,10 m² - Salka spotkań - 11,22 m² - Kuchnia - 8,34 m² • Oświetlenie: Doskonałe doświetlenie naturalne, • Układ: Elastyczne możliwości aranżacji przestrzeni • Gotowość: Standard Turn-Key, gotowy do użytkowania od zaraz Dlaczego warto wybrać nasz lokal? • Lokalizacja: W sercu biznesowej dzielnicy Gdańsk Przymorze / Oliwa • Infrastruktura: Dostęp do centrum konferencyjnego, kawiarni, przedszkola, recepcji • Komunikacja: Świetny dostęp do SKM, PKP oraz komunikacji miejskiej • Dostępność: Dostęp do lokalu 24h/365 • Wsparcie: Sieć kontaktów branżowych i wsparcie rozwoju Elastyczne warunki najmu: • Czynsz denominowany w PLN, bez ryzyka kursowego • Proste warunki najmu, bez tzw. „współczynnika części wspólnych” • Możliwość udostępniania wyposażenia biura Umów się na spotkanie i przekonaj się, jak ten lokal może wspierać rozwój Twojej firmy! Zachęcamy do kontaktu w celu umówienia się na prezentację lokalu lub uzyskania dodatkowych informacji: Przemysław Gollus Manager ds. komercjalizacji Tel: +48 58 731 65 57 Nie czekaj, skontaktuj się z nami już dziś! [ENG] Exclusive Office Rental Offer in a Gdańsk business center! Discover the perfect place for your business in the heart of the dynamically developing business center – Starter Incubator, located at the border of Gdańsk Przymorze/Oliwa. Our spacious office space is designed for companies valuing work comfort and aiming to expand their business contacts. Key Details of the Office: • Area: 256.36 m² on the fourth floor, office layout consisting of: - Office 1 - 34.36 m² - Office 2 - 52.94 m² - Office 3 - 52.30 m² - Office 4 - 60.10 m² - Corridor - 37.10 m² - Meeting room - 11.22 m² - Kitchen - 8.34 m² • Lighting: Excellent natural light, • Layout: Flexible space arrangement possibilities • Readiness: Turn-Key standard, ready to use immediately Why Choose Our Office? • Location: In the heart of the Gdańsk Przymorze / Oliwa business district • Infrastructure: Access to a conference center, café, kindergarten, reception • Transport: Great access to SKM, PKP, and public transport • Availability: 24h/365 access to the office • Support: Industry contact network and development support Flexible Rental Terms: • Rent denominated in PLN, no exchange rate risk • Simple rental terms, no additional common areas factor • Possibility to share office equipment Schedule a meeting and see how this office can support your company's growth! Please contact us to arrange a presentation of the office or to get more information: Przemysław Gollus Leasing Manager Tel: +48 58 731 65 57 Don't wait, contact us today!

Wysokiej klasy biuro w centrum miasta 120 m2
Wysokiej klasy biuro w centrum miasta 120 m2
1980000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia120

Wysokiej klasy biuro w centrum miasta 120 m2 English version belowDo wynajęcia komfortowy, przestronny lokal biurowy położony na parterze pofabrycznego budynku w rewelacyjnej lokalizacji. Budynek posiada ogrzewanie, wodę, prąd. Przed nieruchomością znajduje się strzeżony parking. Niezależne wejście przez klatkę schodową. Doskonały na biuro, pracownię architektoniczną, agencję reklamową itp.W cenie najmu powierzchni 120 m2:  ● w pełni wyposażone biuro w wysokim standardzie wykończenia (komfortowe fotele biurowe, część biurek sit-stand elektrycznych, panele akustyczne, budka akustyczna do rozmów, podzielone na strefę pracy, spotkań i wypoczynkową)● nowoczesny i wydajny system instalacji HVAC wraz oczyszczaniem powietrza● wydzielona kuchnia z jadalnią w której do dyspozycji jest profesjonalny ekspres do kawy Jura, dystrybutor z wodą pitną, lodówka, zmywarka, mikrofalówka● zaopatrzenie w kawę, herbatę, mleko, owoce itp. ● superszybki Internet o przepustowości 1 gb/s, rozbudowana sieć LAN oraz wifi● dostęp 24h/7 (karty/kody dostępu), monitoring wejść/wyjść ● codzienny serwis sprzątający + dezynfekcja i środki czystości ● całodobowy serwis techniczny oraz wsparcie IT na wypadek awarii ● miejsce przyjazne rowerzystom (zamykana rowerownia, szafki, prysznice) ● dogodna lokalizacja, bliskość dworca i węzłów komunikacyjnych ● media (oprócz prądu) i opłaty administracyjne w cenie czynszu najmu WAŻNE:* dostępne od 1-go marca 2024 * strzeżony parking* najemca otrzymuje w pełni przystosowaną przestrzeń wraz z nowymi instalacjami: sanitarnymi, p.poż., oświetleniem, siecią Internet (światłowód)* ochrona* kilka minut pieszo do Rynku Głównego* stałe łącze Internetowe, lokal jest klimatyzowany i ogrzewany* elastyczna umowa najmu, okres wypowiedzenia 3 miesiące * kaucja - 3-miesięczny czynsz bruttoOPŁATY:* czynsz najmu 19 800 zł netto (4 400 euro netto) * opłaty administracyjne + media (woda, ogrzewanie miejskie, śmieci) w cenie najmu* kaucja w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto* miejsca parkingowe w cenie 650 zł netto (150 euro netto) - abonament postojowy miesięcznyBudynek szczególnie polecany ze względu na świetną lokalizację, dużą powierzchnię oraz wysoki standard.Serdecznie zapraszam do oglądania oraz współpracy.Katarzyna Pasternakdoradca ds. najmu komercyjnego570 960 978k.pasternak@High-quality office in the city center 120 m2For rent a comfortable, spacious office property located on the first floor of a post-industrial building in a sensational location. The building has heating, water, electricity. In front of the property there is a guarded parking lot. Independent entrance through the staircase. Perfect for an office, architectural studio, advertising agency, etc.Included in the rental price of the 120 sqm space:  ● a fully equipped office with a high standard of finish (comfortable office chairs, some sit-stand electric desks, acoustic panels, an acoustic booth for conversations, divided into work, meeting and leisure zones)● modern and efficient HVAC system including air purification● a separate kitchen with a dining area where a professional Jura coffee machine, a drinking water dispenser, a refrigerator, a dishwasher, a microwave are at your disposal● provision of coffee, tea, milk, fruit, etc.● superfast 1 gbps internet, extensive LAN and wifi network● 24/7 access (cards/access codes), monitoring of entrances/exits● daily cleaning service + disinfection and cleaning products● 24/7 technical service and IT support in case of emergency● bicycle-friendly place (lockable bicycle room, lockers, showers)● convenient location, proximity to the train station and transportation hubs● utilities (except electricity) and administrative fees included in the rental priceIMPORTANT:* available ifrom 1st March 2024* guarded parking spaces* the Lessee receives a fully adapted space with new installations: sanitary, fire-fighting, lighting, Internet (fiber optic)* security* a few minutes walk to the main square.* permanent Internet connection, the property is air-conditioned and heated* flexible lease agreement, notice period - 3 months * security deposit - 3 months gross rentPAYMENTS:* lease rent 19 800 PLN net (4 400 euro net)* administrative fees + utilities (water, district heating, garbage) included in the lease price* security deposit in the amount of two months' gross rent* parking spaces in the price of 650 PLN net (150 euro net) - monthly parking subscriptionBuilding highly recommended due to its great location, large area and high standard.You are kindly invited to view and cooperate.Katarzyna Pasternakdoradca ds. najmu komercyjnego570 960 978k.pasternak@Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Wysokiej klasy biuro w centrum miasta 120 m2
Wysokiej klasy biuro w centrum miasta 120 m2
24354 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia120
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wysokiej klasy biuro w centrum miasta 120 m2 English version below Do wynajęcia komfortowy, przestronny lokal biurowy położony na parterze pofabrycznego budynku w rewelacyjnej lokalizacji. Budynek posiada ogrzewanie, wodę, prąd. Przed nieruchomością znajduje się strzeżony parking. Niezależne wejście przez klatkę schodową. Doskonały na biuro, pracownię architektoniczną, agencję reklamową itp. W cenie najmu powierzchni 120 m2: - w pełni wyposażone biuro w wysokim standardzie wykończenia (komfortowe fotele biurowe, część biurek sit-stand elektrycznych, panele akustyczne, budka akustyczna do rozmów, podzielone na strefę pracy, spotkań i wypoczynkową) - nowoczesny i wydajny system instalacji HVAC wraz oczyszczaniem powietrza - wydzielona kuchnia z jadalnią w której do dyspozycji jest profesjonalny ekspres do kawy Jura, dystrybutor z wodą pitną, lodówka, zmywarka, mikrofalówka - zaopatrzenie w kawę, herbatę, mleko, owoce itp. - superszybki Internet o przepustowości 1 gb/s, rozbudowana sieć LAN oraz wifi - dostęp 24h/7 (karty/kody dostępu), monitoring wejść/wyjść - codzienny serwis sprzątający + dezynfekcja i środki czystości - całodobowy serwis techniczny oraz wsparcie IT na wypadek awarii - miejsce przyjazne rowerzystom (zamykana rowerownia, szafki, prysznice) - dogodna lokalizacja, bliskość dworca i węzłów komunikacyjnych - media (oprócz prądu) i opłaty administracyjne w cenie czynszu najmu WAŻNE: - dostępne od 1-go marca 2024 - strzeżony parking - najemca otrzymuje w pełni przystosowaną przestrzeń wraz z nowymi instalacjami: sanitarnymi, p.poż., oświetleniem, siecią Internet (światłowód) - ochrona - kilka minut pieszo do Rynku Głównego - stałe łącze Internetowe, lokal jest klimatyzowany i ogrzewany - elastyczna umowa najmu, okres wypowiedzenia 3 miesiące - kaucja - 3-miesięczny czynsz brutto OPŁATY: - czynsz najmu 19 800 zł netto (4 400 euro netto) - opłaty administracyjne + media (woda, ogrzewanie miejskie, śmieci) w cenie najmu - kaucja w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto - miejsca parkingowe w cenie 650 zł netto (150 euro netto) - abonament postojowy miesięczny Budynek szczególnie polecany ze względu na świetną lokalizację, dużą powierzchnię oraz wysoki standard. Serdecznie zapraszam do oglądania oraz współpracy. Katarzyna Pasternak doradca ds. najmu komercyjnego tel. 57*******78 High-quality office in the city center 120 m2 For rent a comfortable, spacious office property located on the first floor of a post-industrial building in a sensational location. The building has heating, water, electricity. In front of the property there is a guarded parking lot. Independent entrance through the staircase. Perfect for an office, architectural studio, advertising agency, etc. Included in the rental price of the 120 sqm space: - a fully equipped office with a high standard of finish (comfortable office chairs, some sit-stand electric desks, acoustic panels, an acoustic booth for conversations, divided into work, meeting and leisure zones) - modern and efficient HVAC system including air purification - a separate kitchen with a dining area where a professional Jura coffee machine, a drinking water dispenser, a refrigerator, a dishwasher, a microwave are at your disposal - provision of coffee, tea, milk, fruit, etc. - superfast 1 gbps internet, extensive LAN and wifi network - 24/7 access (cards/access codes), monitoring of entrances/exits - daily cleaning service + disinfection and cleaning products - 24/7 technical service and IT support in case of emergency - bicycle-friendly place (lockable bicycle room, lockers, showers) - convenient location, proximity to the train station and transportation hubs - utilities (except electricity) and administrative fees included in the rental price IMPORTANT: - available ifrom 1st March 2024 - guarded parking spaces - the Lessee receives a fully adapted space with new installations: sanitary, fire-fighting, lighting, Internet (fiber optic) - security - a few minutes walk to the main square. - permanent Internet connection, the property is air-conditioned and heated - flexible lease agreement, notice period - 3 months - security deposit - 3 months gross rent PAYMENTS: - lease rent 19 800 PLN net (4 400 euro net) - administrative fees + utilities (water, district heating, garbage) included in the lease price - security deposit in the amount of two months" gross rent - parking spaces in the price of 650 PLN net (150 euro net) - monthly parking subscription Building highly recommended due to its great location, large area and high standard. You are kindly invited to view and cooperate. Katarzyna Pasternak doradca ds. najmu komercyjnego tel. 57*******78

Filtr