Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy

Sortowanie:
Znaleziony: 16 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy
Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy
930000 zł
nowe Poznań 30+ kilka dni temu

NOWOCZESNY OBIEKT BIUROWY! ATRAKCYJNA LOKALIZACJA! NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI! DOSTĘPNE OD ZARAZ! Na wynajem cały parter powierzchni biurowej 135,90 m2, zlokalizowanej w nowoczesnym, 2-piętrowym budynku biurowym przy ul. Matejki w dzielnicy Łazarz, w sąsiedztwie terenów zielonych Palmiarni Poznańskiej. OPIS NIERUCHOMOŚCI: Obiekt charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia oraz nowoczesnym wyglądem, dominuje tu beton, czerwona cegła i przeszklenia, wybudowany w 2017 roku. Do pomieszczeń biurowych wpada sporo światła dziennego, w oknach zamontowano żaluzje okienne wewnętrzne. Ogrzewanie i ciepła woda są z nowoczesnego 2-funkcyjnego pieca gazowego. W budynku jest klimatyzacja, instalacja alarmowa, gazowa, elektryczna, wodna i kanalizacyjna. Na podłogach w części pomieszczeń jest wykładzina dywanowa a w pozostałych ozdobna posadzka betonowa, ogrzewanie podłogowe. W budynku jest winda. Lokal biurowy na parterze to obecnie 3 pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni 125,30 m2, pomieszczenie socjalne 5,70 m2, wc 2,50 m2, wc/przedsionek 2,40 m2. Wysokość pomieszczeń powyżej 3 m. CZYNSZ NAJMU 9.300 zł (netto) plus 23 % VAT. Dodatkowo płatne media według zużycia oraz sprzątanie, śmieci i ochrona. NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI (koszt ten pokrywa wynajmujący)! Wynajmujesz bezpiecznie - licencjonowany pośrednik nieruchomości to gwarantuje. Zadzwoń teraz i umów się na prezentację! Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Kontakt: STREFA NIERUCHOMOŚCI Agata Ziętkiewicz606 250 270 Oferta nr108930878 wysłana z systemu LocumNet Online

Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy
Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy
1824500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

NOWOCZESNY OBIEKT BIUROWY! ATRAKCYJNA LOKALIZACJA! NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI! DOSTĘPNE OD ZARAZ! Na wynajem dwa piętra powierzchni biurowej 286,90 m2 w tym komunikacja i pomieszczenia socjalne (21,20 m2), zlokalizowanej w nowoczesnym budynku biurowym przy ul. Matejki w dzielnicy Łazarz, w sąsiedztwie terenów zielonych Palmiarni Poznańskiej. OPIS NIERUCHOMOŚCI: Obiekt charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia oraz nowoczesnym wyglądem, dominuje tu beton, czerwona cegła i przeszklenia, wybudowany w 2017 roku. Do pomieszczeń biurowych wpada sporo światła dziennego, na parterze i na piętrze zamontowano żaluzje okienne wewnętrzne. Ogrzewanie i ciepła woda są z nowoczesnego 2-funkcyjnego pieca gazowego. W budynku jest klimatyzacja, instalacja alarmowa, gazowa, elektryczna, wodna i kanalizacyjna. Na podłogach w części pomieszczeń jest wykładzina dywanowa a w pozostałych ozdobna posadzka betonowa, ogrzewanie podłogowe. W budynku jest winda. Lokal biurowy na parterze to obecnie 3 pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni 125,30 m2, pomieszczenie socjalne 5,70 m2, wc 2,50 m2, wc/przedsionek 2,40 m2, na piętrze jest 5 wydzielonych pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 140,40 m2, pomieszczenie socjalne 5,70 m2, wc 2,50 m2, wc/przedsionek 2,40 m2. Wysokość pomieszczeń powyżej 3 m. CZYNSZ NAJMU 18.245 zł (netto) plus 23 % VAT. Dodatkowo płatne media według zużycia oraz sprzątanie, śmieci i ochrona. NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI (koszt ten pokrywa wynajmujący)! Wynajmujesz bezpiecznie - licencjonowany pośrednik nieruchomości to gwarantuje. Zadzwoń teraz i umów się na prezentację! Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Kontakt: STREFA NIERUCHOMOŚCI Agata Ziętkiewicz606 250 270 .Oferta nr108640878 wysłana z systemu LocumNet Online

Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy
Reprezentacyjny i nowoczesny lokal biurowy
1030000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

NOWOCZESNY OBIEKT BIUROWY! ATRAKCYJNA LOKALIZACJA! NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI! DOSTĘPNE OD ZARAZ! Na wynajem cały parter powierzchni biurowej 135,90 m2, zlokalizowanej w nowoczesnym, 2-piętrowym budynku biurowym przy ul. Matejki w dzielnicy Łazarz, w sąsiedztwie terenów zielonych Palmiarni Poznańskiej. OPIS NIERUCHOMOŚCI: Obiekt charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia oraz nowoczesnym wyglądem, dominuje tu beton, czerwona cegła i przeszklenia, wybudowany w 2017 roku. Do pomieszczeń biurowych wpada sporo światła dziennego, w oknach zamontowano żaluzje okienne wewnętrzne. Ogrzewanie i ciepła woda są z nowoczesnego 2-funkcyjnego pieca gazowego. W budynku jest klimatyzacja, instalacja alarmowa, gazowa, elektryczna, wodna i kanalizacyjna. Na podłogach w części pomieszczeń jest wykładzina dywanowa a w pozostałych ozdobna posadzka betonowa, ogrzewanie podłogowe. W budynku jest winda. Lokal biurowy na parterze to obecnie 3 pomieszczenia biurowe o łącznej powierzchni 125,30 m2, pomieszczenie socjalne 5,70 m2, wc 2,50 m2, wc/przedsionek 2,40 m2. Wysokość pomieszczeń powyżej 3 m. CZYNSZ NAJMU 10.300 zł (netto) plus 23 % VAT. Dodatkowo płatne media według zużycia oraz sprzątanie, śmieci i ochrona. NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI (koszt ten pokrywa wynajmujący)! Wynajmujesz bezpiecznie - licencjonowany pośrednik nieruchomości to gwarantuje. Zadzwoń teraz i umów się na prezentację! Zamieszczona oferta nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Kontakt: STREFA NIERUCHOMOŚCI Agata Ziętkiewicz606 250 270 Oferta nr109150878 wysłana z systemu LocumNet Online

Biuro klimatyzowane, ul. Grunwaldzka
Biuro klimatyzowane, ul. Grunwaldzka
7727 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia33

Czerski nieruchomości przedstawia na wynajem lokal biurowy przy ul. Grunwaldzkiej/Grzegórzki, Osiedle Oficerskie. Lokal: Nieruchomość o powierzchni 33 m2 położona jest na pierwszym piętrze. Na Lokal składa się z pomieszczenie typu open space, aneks kuchenny, łazienka oraz przedpokój. Lokal jest w bardzo dobrym stanie, podłoga w całości została pokryta panelami oraz płytkami w łazience i kuchni. Dla zwiększenia komfortu jest wyposażony w klimatyzacje. Dzięki dużej ilości przeszkleń oraz korzystnej ekspozycji jest bardzo jasny. W lokalu został zamontowany alarm oraz światłowód. Ogrzewanie oraz woda rozprowadzane jest z sieci miejskiej. Lokal jest bardzo cichy, świetne nada się pod biuro, kancelarie czy firmę IT. Przy budynku znajduję się dużo ogólnodostępnych miejsc postojowych w strefie C. Reprezentacyjny budynek to nowoczesny niski blok z 2018 roku. Budynek mieszkalno-biurowy z przeważającą częścią lokali biurowych. Wyposażony jest w cichobieżną windę oraz garaż podziemny. Całość położona jest na zamkniętym i monitorowanym terenie, do którego mają dostęp tylko uprawnione osoby. Przed budynkiem znajduję się dużo miejsc postojowych w tym kilka nie objętych strefą płatnego parkowania. Lokalizacja: Dzielnica Grzegórzki to jedna z najprężniej rozwijających się dzielnic Krakowa. W dzielnicy zlokalizowanych jest mnóstwo mieszkań, biurowców oraz punktów usługowo-handlowych. W niedalekiej odległości od ulicy Grunwaldzkiej, położona jest Galeria Krakowska, natomiast w samej okolicy znajdziemy wiele sklepów spożywczych, apteki, banki czy siłownie. Dzięki lokalizacji między ulicą Mogilską a Aleją Pokoju, mieszkańcy mają świetny dostęp do komunikacji miejskiej. W zaledwie kilka minut dojdziemy do najbliższego przystanku tramwajowego. Dojazd na płytę Rynku Głównego czy Kazimierz nie powinien zająć więcej niż dziesięć minut, podobnie jak spacer na bulwary wiślane. Cena: 2550 zł netto + czynsz administracyjny 360 zł + prąd według zużycia W celu umówienia wizyty, zapraszam do kontaktu! Damian Czerski Tel:   Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Biuro, ul. Migdałowa
Biuro, ul. Migdałowa
13 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia106.86

Podstawowe informacje: 100 m2 wykończone biuro w nowoczesnym budynku na Ursynowie. Zalety nieruchomości: Nowoczesny budynek biurowy 9 min piechotą do stacji metra Natolin. Lokalizacja: Rewelacyjne położenie, lokal przy ul. Migdałowej, w rejonie ul. Rosoła i ul. Płaskowickiej, w okolicy liczne kawiarnie, restauracje, sklepy, szkoły, przedszkola, żłobek, apteki etc. Komunikacja: Dobra komunikacja, w bliskiej odległości liczne przystanki autobusowe, stacja metra Natolin w odległości 700 m od budynku! Opis nieruchomości: Nowoczesny, reprezentacyjny, 4 kondygnacyjny budynek biurowy z główną recepcją, oferujący około 14 000 m2 całkowitej powierzchni biurowej oraz ponad 300 naziemnych miejsc parkingowych. Powierzchnia 99,87 m2 netto (1026,86 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) znajduje się na II piętrze (rzut w galerii) Na zapytanie, dostępne również inne powierzchnie w tej lokalizacji. Biuro wyposażone jest w: - klimatyzację - wentylację - okablowanie komputerowe - okablowanie elektryczne - instalację p.poż. - podwieszane sufity - kontrolę dostępu - światłowód Dodatkowe informacje Czynsz: 13 Euro netto miesięcznie za 1 m2 Opłaty eksploatacyjne: 32 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno) Współczynnik powierzchni wspólnych: 7 %. Cena miejsca parkingowego na parkingu naziemnym: 45 Euro netto miesięcznie za 1 miejsce. Minimalny okres najmu: 3 lata. Skontaktuj się ze mną, z przyjemnością zaprezentuję Ci to biuro! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Lokal biurowy pl. Dominikański
Lokal biurowy pl. Dominikański
2300 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia26
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atuty: Doskonała centralna lokalizacja przy placu Dominikańskim w samym sercu Wrocławia, prestiżowy charakter budynku Justin Center. Niezależny, kompaktowy lokal biurowy 26m2 z mini aneksem kuchennym i łazienką. Przykładowe aranżacje lokalu na zdjęciach. Na: gabinet (psycholog, doradca finansowy etc), biuro nieruchomości, projektowanie wnętrz. Bez pośredników i bez prowizji.Lokalizacja: Budynek Justin Center położony w ścisłym centrum, vis-a-vis Galerii Dominikańskiej, przy ul. Krawieckiej 1. Doskonałe połączenie komunikacją miejską z pozostałymi częściami miasta. Rynek – 400m/5 minut pieszo. Dworzec PKP Wrocław Główny 5 min tramwajem.Opis lokalu: Niezależny, kompaktowy lokal biurowy, 26m2 z mini aneksem kuchennym i łazienką. Usytuowany na 5 piętrze od strony cichego wewnętrznego patio:- Możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni biurowej (przykładowe aranżacje na zdjęciach).- Przestronne, ciche i jasne wnętrze zapewnia komfort pracy- W budynku dostępny szybki Internet- Ściana zabudowana szafkami (ponad 6m2) - idealne na dokumenty, dodatkowo szafa w holu.- Klimatyzacja (panel sterowania w lokalu), ogrzewanie miejskie, otwierane okna- TV z łączem HDMI daje możliwość prowadzenia prezentacji z laptopa na dużym ekranie- Goście/klienci mogą parkować w Galerii Dominikańskiej lub na Parkingu Nowy Targ (400m)Opis budynku: Wielofunkcyjny, nowoczesny budynek Justin Center z 2009 roku, 7 kondygnacji naziemnych, klimatyzowany, monitorowany, z ochroną. Dwa wejścia do budynku, wprost z placu Dominikańskiego oraz od ulicy Krawieckiej. W budynku reprezentacyjny, przestronny hol z sofami dla gości. Na parterze znajdują się liczne lokale usługowe, sklepy, bank a miejsca postojowe ulokowane są na parkingu podziemnym.Koszty:- wszystkie koszty netto = brutto, wynajmujący jest zwolniony z VAT- najem lokalu 2500 zł/mc- opłaty eksploatacyjne 500 zł/mc (plus prąd według zużycia, zaliczka 50 zł/mc)- kaucja 4000 zł- opcjonalne miejsce parkingowe w garażu podziemnym dodatkowo płatneZapraszam na prezentacje

Lokal biurowy pl. Dominikański
Lokal biurowy pl. Dominikański
2300 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia26
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atuty: Doskonała centralna lokalizacja przy placu Dominikańskim w samym sercu Wrocławia, prestiżowy charakter budynku Justin Center. Niezależny, kompaktowy lokal biurowy 26m2 z mini aneksem kuchennym i łazienką. Przykładowe aranżacje lokalu na zdjęciach. Na: gabinet (psycholog, doradca finansowy etc), biuro nieruchomości, projektowanie wnętrz. Bez pośredników i bez prowizji.Lokalizacja: Budynek Justin Center położony w ścisłym centrum, vis-a-vis Galerii Dominikańskiej, przy ul. Krawieckiej 1. Doskonałe połączenie komunikacją miejską z pozostałymi częściami miasta. Rynek – 400m/5 minut pieszo. Dworzec PKP Wrocław Główny 5 min tramwajem.Opis lokalu: Niezależny, kompaktowy lokal biurowy, 26m2 z mini aneksem kuchennym i łazienką. Usytuowany na 5 piętrze od strony cichego wewnętrznego patio:- Możliwość dowolnej aranżacji przestrzeni biurowej (przykładowe aranżacje na zdjęciach).- Przestronne, ciche i jasne wnętrze zapewnia komfort pracy- W budynku dostępny szybki Internet- Ściana zabudowana szafkami (ponad 6m2) - idealne na dokumenty, dodatkowo szafa w holu.- Klimatyzacja (panel sterowania w lokalu), ogrzewanie miejskie, otwierane okna- TV z łączem HDMI daje możliwość prowadzenia prezentacji z laptopa na dużym ekranie- Goście/klienci mogą parkować w Galerii Dominikańskiej lub na Parkingu Nowy Targ (400m)Opis budynku: Wielofunkcyjny, nowoczesny budynek Justin Center z 2009 roku, 7 kondygnacji naziemnych, klimatyzowany, monitorowany, z ochroną. Dwa wejścia do budynku, wprost z placu Dominikańskiego oraz od ulicy Krawieckiej. W budynku reprezentacyjny, przestronny hol z sofami dla gości. Na parterze znajdują się liczne lokale usługowe, sklepy, bank a miejsca postojowe ulokowane są na parkingu podziemnym.Koszty:- wszystkie koszty netto = brutto, wynajmujący jest zwolniony z VAT- najem lokalu 2300 zł/mc- opłaty eksploatacyjne 500 zł/mc (plus prąd według zużycia, zaliczka 50 zł/mc)- RAZEM 2850 zł/mc- kaucja 4000 zł- opcjonalne miejsce parkingowe w garażu podziemnym dodatkowo płatneZapraszam na prezentacje

Lokal handlowy, ul. Rzymowskiego
Lokal handlowy, ul. Rzymowskiego
14 zł
Warszawa 6 dni plecy
Powierzchnia288.75

Podstawowe informacje: 275 m2 lokal w prestiżowym budynku Zalety nieruchomości: Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi. Lokalizacja: Mokotów, w rejonie ul Domaniewskiej i ul. Marynarskiej. Komunikacja: Dogodny dojazd środkami transportu publicznego. Połączenia tramwajowe, autobusowe oraz kolejowe. Nieopodal lotnisko im. Fryderyka Chopina oraz przystanki I linii metra. Opis nieruchomości: Nowoczesny, reprezentacyjny, budynek biurowy klasy A, z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Powierzchnia 275 m2 znajduje się na parterze. Lokal widoczny od strony ulicy możliwość dowolnej aranżacji lokalu, sąsiadujące punkty gastronomiczne: Green Caffè Nero, Gorąco Polecam. Powierzchnia może być przeznaczony na biuro, showroom, biuro projektowe, biuro obsługi klienta i inne. Budynek wyposażony jest w: - klimatyzację - wentylację mechaniczną - uchylne okna - okablowanie komputerowe - okablowanie elektryczne - instalację p.poż. (czujniki dymu) - podwieszane sufity - zielony certyfikat LEED GOLD - monitoring - kontrolę dostępu - telewizję przemysłową - światłowód - całodobową ochronę - recepcję główną Dodatkowe informacje: Czynsz: 14 Euro netto miesięcznie za 1 m2 Opłaty eksploatacyjne: 32 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy) Współczynnik powierzchni wspólnych doliczany do powierzchni netto: 5% Współczynnik miejsc parkingowych; 1:100 Miejsca parkingowe: 80 Euro netto miesięcznie za 1 miejsce Kaucja: 3 miesięczny czynsz najmu. Zapraszam do kontaktu również, jeśli szukasz powierzchni o innych parametrach. Dysponujemy bogatą ofertę biur, magazynów, obiektów przemysłowych. Z przyjemnością pomogę Ci znaleźć ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Magazyn 1 piętro , winda towarowa
Magazyn 1 piętro , winda towarowa
7665 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia219
SprzedażPośrednik
Zainteresowanie ofertą

Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia powierzchnia magazynowo - biurowa ok 219 m 2 w nowoczesnym biurowcu klasy A na Mokotowie . Propozycja na magazyn , skład, sklep internetowy .Klimatyzacja i wentylacja . Lokal na 1 piętrze , winda towarowa , kilka wejść , lokal bez okien , wysokość ; 2,80 m . Komunikacja wózkiem paletowym , podjazd i miejsce do rozładunku . Całodobowa ochrona i monitoring . Zaleta oferty jest lokalizacja , w bliskiej odległości od Centrum w otoczeniu cichej , spokojnej i bezpiecznej okolicy . Nowoczesny obiekt klasy A. Sielce rejon ulicy Gagarina i Belwederskiej . Szybki dojazd ze Śródmieścia i Dworca Centralnego komunikacja miejska ok 15 m . Prestiżowa okolica 5 minut od Łazienek Królewskich . W pobliżu Wytwórnia Filmów Fabularnych i Dokumentalnych , Szpital Czerniakowski , Hotel Hyatt , placówki dyplomatyczne . Dobrze rozwinięta komunikacja miejska , blisko głównych arterii komunikacyjnych Dolnego Mokotowa ul. Czerniakowskiej , Trasy Łazienkowskiej , ulicy Belwederskiej oraz Mostu Siekierkowskiego Kameralny budynek biurowy, 5-piętrowy. Dostępna powierzchnia na 1 piętrze , winda towarowa udźwig 680 kg , szer. drzwi 90 cm , komunikacja paleciakiem . Kilka wejść do lokalu , jedno przez reprezentacyjny hall wejściowy wraz z recepcją ,pozostałe od strony dziedzińca i tyłu budynku . Kontrola dostępu - system kart magnetycznych , całodobowa ochrona i monitoring ( CCTV ) .Wysoki standard części wspólnych . Obiekt charakteryzuje wysoki standard wykończenia i dbałość o detale . Lokal w stanie deweloperskim , otwarta przestrzeń w kształcie prostokąta .Dostęp do pionów wod- can . Telekomunikacyjne okablowanie strukturalne ,łącze światłowodowe , systemy alarmowe i przeciwpożarowe (SSP i DSO ) Dwa niezależne źródła zasilania (podstawowe i awaryjne) . Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych . Konstrukcja budynku pozwala na dowolną aranżację wnętrz tworząc zarówno układ gabinetowy jak i open spece . Czynsz najmu ; 39,50 zł / m 2 netto Opłaty eksploatacyjne ; 18,50 zł netto Współczynnik pow. wspólnych ; 5,90 % Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych . Parking podziemny ze stanowiskiem do ładowania samochodów elektrycznych . Miejsce postojowe 380 zł netto/ 1 miejsce/ 1 miesiąc . Parkowanie przy ulicy i w okolicy , po za strefą płatnego parkowania . Minimalny okres najmu 3 lata . Powierzchnia dostępna od zaraz . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego . Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

SUPER 170 m LOKAL BIUROWY NA BEMOWIE !!
SUPER 170 m LOKAL BIUROWY NA BEMOWIE !!
8300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia170
SprzedażPośrednik

Opis ofertyGotowy do wynajęcia od zaraz bardzo ATRAKCYJNY, obszerny, funkcjonalny i elegancki 5-pokojowy (170 m) lokal biurowy z możliwością swobodnego parkowania przed budynkiem w super lokalizacji, w sercu cichych i zielonych Jelonek na Bemowie przeznaczony na nieuciążliwą działalność biurową. Lokal w bardzo eleganckim samodzielnym domu w willowej części Jelonek, monitoring, całodobowy dostęp do lokalu, całodobowy monitoring posesji, Wysoki standard budynku, niedawno modernizowany, reprezentacyjny. Lokal zajmuje całe I piętro domu. Na parterze budynku znajduje się drugi najemca - cicha i nieuciążliwa działalność biurowa. Oba piętra są od siebie zupełnie niezależne, posiadają niezależne wejścia. Budynek wyposażony jest w aluminiowe okna, antywłamaniowe szyby oraz monitoring (firmy Solid Security). Dom 3-poziomowy, funkcjonalnie rozplanowany, dużo zieleni wokoło, cisza. W skład lokalu wchodzą: bardzo duża i elegancka powierzchnia typu Open Space (ok. 60 m), cztery oddzielne gabinety (po ok. 20- 25 m), niewielki hall wejściowy z możliwością wydzielenia z niego małej recepcji, łazienka, oddzielna toaleta oraz dwie zabudowane garderoby z możliwością wykorzystania ich jako mini magazynki, archiwum itp. Wszystkie pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę. Wysokość pomieszczeń - 2,70 m. W budynku jest alarm z czujnikami ruchu, całość ogrodzona, nowe reprezentacyjne i nowoczesne ogrodzenie, brama sterowana pilotem. Wymagana 1M kaucja zwrotna. Ogrzewanie własne gazowe nowoczesny piec Viessmann. Bezproblemowe parkowanie kilku samochodów przed budynkiem lub na pobliskich spokojnych uliczkach. Bardzo dobra lokalizacja, blisko głównych ulic Bemowa - Połczyńskiej i Powstańców Śląskich, tylko 15 minut do Centrum Warszawy i zaledwie 3 km od zjazdu z autostrady A2 / trasy S8. BARDZO ATRAKCYJNA cena wynajmu - 8 300 PLN netto (faktura VAT), dodatkowo płatne media na podstawie refaktur (prąd, woda, gaz), internet i telefon we własnym zakresie (jest możliwość nawiązania umowy światłowodu Orange). Idealne miejsce na Firmę Szkoleniową, Showroom, Biuro Projektowe, Kancelarię lub Notariat, Przedstawicielstwo, Agencję Kreatywną lub Reklamową, Biuro Rachunkowo - Księgowe, siedzibę z branży IT itp. GORĄCO POLECAM i zapraszam do oglądania - naprawdę WARTO !!!!!!!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Sportowo/Rekreacyjne, Inne; Cena: 6900 PLN; Powierzchnia: 170; Cena za m2: 40.59 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 0 PLN; Powierzchnia brutto: 170; Piętro: 1; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 1M; Podnajem; Dostępne od: 2023-07-03; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Dom; Stan budynku: Bardzo dobry; Klasa budynku: B; Rok budowy: 2004; Liczba kondygnacji naziemnych: 2; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 2; Parking naziemny; Światłowód; MEDIA: Siła; Gaz; Woda; Ciepła woda: Piec gazowy; Rodzaj ogrzewania: Gazowe; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Monitoring; Alarm; Rolety; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z ulicy; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Wentylacja wymuszona; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 5; Powierzchnie pomieszczeń: 60, 20 - 26 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Parkiet, Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 1; Liczba łazienek: 1; Pow. magazynowa: 30; Zaplecze socjalne; Piwnica; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 7; Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

Centrum, Nowowiejskiego, lokal biurowy, parking
Centrum, Nowowiejskiego, lokal biurowy, parking
280000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Partnerzy Nieruchomości polecają do wynajęcia – świetny lokal biurowy w centrum miastaLOKALIZACJALegal Chamber CENTRUM MIASTA, ul. Nowowiejskiego. Budynek świetnie usytuowany, tuż przy Placu Wolności, w pobliżu sądu rejonowego przy ulicy Młyńskiej, w odległości 5 min spaceru od Starego Rynku, 10 min od Starego Browaru.Lokale położone w kilkuletnim budynku wybudowanym przez firmę Buckingham Investments, na zasadzie dokonania generalnego remontu oraz nadbudowy zabytkowej kamienicy.Budynek został poddany generalnej przebudowie i modernizacji, wynikiem czego powstał okazały, piękny, reprezentacyjny budynek z dużą ilością przeszkleń, wewnętrzną windą, nowoczesną klatką schodową. W budynku znajdują się lokale biurowe – między innymi kancelarie prawne oraz notarialne. Budynek znajduje się w bardzo dogodnej lokalizacji, w sercu miasta, w pobliżu sądu, banków oraz innych instytucji. W pobliżu świetne restauracje, punkty usługowe, parking. OPIS LOKALUDo wynajęcia polecamy lokal biurowy, o powierzchni 68,30 m2, składający się z obszernego sekretariatu, poczekalni oraz dwóch niezależnych gabinetów a także kuchenki i toalety.Jeden osobny pokój o powierzchni 25 m2, drugi ponad 10 m2. Do tego poczekania oraz sekretariat (istnieje możliwość odgrodzenia poczekalni (korytarza) od pomieszczenia sekretariatu.Lokal o bardzo wysokim stropie 3,15 metra, co daje poczucie dużej przestrzeni.Lokal wyposażony w rolety na oknach, domofon. Kuchenka ładnie umeblowana z miejscem na podblatową lodówkę. Toaleta ładnie zaprojektowana. Okna wychodzące na wschodnią stronę. Lokal został wyposażony w sieć komputerową. Na podłogach wykładziny.Pokoje są częściowo umeblowane – można z mebli korzystać w ramach najmu lokalu.Ogromnym atutem lokalu jest także miejsce postojowe na wewnętrznym parkingu, które do lokalu przynależy. W pobliżu również parking wielopoziomowy pod Placem Wolności z możliwością wykupienia abonamentu. Budynek bardzo ładny, nowoczesny, z windą oraz podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Możliwość oznakowania nazwy firmy zarówno przed budynkiem, obok domofonu, jak i na piętrze.DOSTĘPNOŚĆ i CENALokal dostępny od zaraz. Zapraszamy do prezentacji.Cena najmu: 2800 zł /mc netto + opłaty należne dla wspólnoty mieszkaniowej ok. 500 zł netto oraz prąd, zgodnie ze zużyciem. Dodatkowa opłata za miejsce postojowe na wewnętrznym parkingu w wysokości 400 zł/mc.Kaucja, płatna przy podpisaniu umowy najmu: 3700 zł.Link do spaceru wirtualnego:DANE KONTAKTOWEPrezentacja oferty: PARTNERZY NIERUCHOMOŚCI - Marcin Gołąbek692437989,0618434357, partnerzy@Pośrednik odpowiedzialny za realizację oferty: Agnieszka Gruss692437988,0618434358, numer licencji zawodowej 5680;Więcej ofert na.pl For information in English, please call48692437989.BT Bezpieczna Transakcja z biurem Partnerzy to oszczędność czasu, bezpieczeństwo, kompleksowa obsługa, doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami, konsultacje treści zawieranych umów, weryfikacja stanu prawnego nieruchomości zarówno przy umowach sprzedaży, jak i najmu, profesjonalizm świadczonych usług.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 1.0000 %

Biuro z parkingiem, Aleje Jerozolimskie
Biuro z parkingiem, Aleje Jerozolimskie
12 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia188.54

Podstawowe informacje: 179,57 m2 wykończone biuro, wstępnie umeblowane. Zalety nieruchomości: Kameralny Budynek biurowy o wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi. Lokalizacja: Lokal położony w Al. Jerozolimskich, w okolicy centra handlowe oraz parki biurowe. Komunikacja: Dobra komunikacja, w bliskiej odległości przystanki autobusowe. Opis nieruchomości: Nowoczesny, reprezentacyjny, kameralny budynek biurowy z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesną windę. Powierzchnia 179,57m2 netto (188,54 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) zajmuje połowę skrzydła II piętra, w układzie gabinetowym, składa się obecnie z 7 przestronnych pokoi biurowych (rzut w galerii). Posiada udogodnienia takie jak: klimatyzacja, otwierane okna, światłowód, podwieszane sufity, okablowanie elektryczne i telefoniczne oraz komputerowe. Biura są wstępnie wyposażone w meble. Na piętrze znajduje się kuchnia, sanitariaty oraz serwerownia, do użytku wspólnego najemców Powierzchnia już dostępna! Budynek wyposażony jest w: - klimatyzację - wentylację mechaniczną - uchylne okna - okablowanie komputerowe kategorii V - okablowanie elektryczne - instalację p.poż. (czujniki dymu) - podwieszane sufity - monitoring - kontrolę dostępu - telewizję przemysłową - światłowód - całodobową ochronę - recepcję główną - dodatkową salę konferencyjną na 30 osób (wynajem na godziny) - wspólną stołówkę z zapleczem kuchennym Dodatkowe informacje: Czynsz: 12 Euro netto miesięcznie za 1 m2 Opłaty eksploatacyjne: 33,50 zł netto miesięcznie/m2 (w opłacie wliczone wszystkie opłaty łącznie z opłata za energie elektryczną, opłata za Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy) Współczynnik powierzchni wspólnych doliczany do czynszu: 5% Współczynnik powierzchni wspólnych doliczany do opłaty eksploatacyjnej: 6,6% Miejsca parkingowe: Do powierzchni 3 miejsca parkingowe w cenie czynszu najmu, możliwość wynajęcia dodatkowych miejsc parkingowych w cenie 250 zł netto za 1 miejsce. Kaucja: Zależna od czasu na jaki została zawarta umowa najmu - wacha się pomiędzy wysokością 2 a 3 miesięcznego czynszu najmu. Zapraszam do kontaktu również, jeśli szukasz biura o innych parametrach. Dysponujemy bogatą ofertę biur, magazynów, obiektów przemysłowych. Z przyjemnością pomogę Ci znaleźć ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

LOFTOWE LUX 230 m BIURO Z 3 GARAŻAMI SASKA KĘPA !!
LOFTOWE LUX 230 m BIURO Z 3 GARAŻAMI SASKA KĘPA !!
16560 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia230

Gotowy do wynajmu od Marca LUKSUSOWY w stylu LOFT 6-pokojowy (230 m) KLIMATYZOWANY lokal użytkowo - biurowy klasy A+ w ekskluzywnym nowym (2017) biurowcu w sercu kultowej Saskiej Kępy. Nowoczesny budynek, recepcja, całodobowa ochrona i monitoring, podziemny garaż, wysoki standard części wspólnych, szybkobieżne windy. Oryginalna LOFTOWA przestrzeń w kameralnym biurowcu najwyższej klasy, łączące nowoczesność z tradycją - rzadkość w obecnych czasach !!!!! Budynek został wybudowany w drugim kwartale 2017 roku. Na czterech kondygnacjach budynku znajduje się 800 m2 biurowej. Jest to obiekt o wysokim standardzie w klasie technicznej A, posiadający szereg nowoczesnych udogodnień oraz dający możliwość swobodnej aranżacji pomieszczeń zgodnie z potrzebami najemcy. Recepcja, windy, wykończenia z materiałów wysokiej jakości zapewniają reprezentacyjny charakter. Dzięki wysokim oknom do wnętrza wpływa dużo naturalnego światła słonecznego korzystnie wpływającego na komfort pracy. Bardzo wysoki standard wykończenia: nowa wykładzina dywanowa, klimatyzacja, sieć teleinformatyczna, światłowód, kontrola dostępu, ilość miejsc parkingowych w garażu podziemnym – DWA (za dodatkową opłatą 270 PLN/mies.) oraz 1 miejsce naziemne (200 PLN/mies). Dostępna w lokalu sieć teleinformatyczna (stałe złącze), winda od poziomu garaży, wszystkie niezbędne media, dostęp do tv kablowej i internetu, przeszklenia w lokalu, loftowy klimat, otwierane okna, kontrola dostępu, alarm, okablowanie elektryczne, telefoniczne i sieciowe najwyższej klasy, BMS. Lokal zajmuje całe piętro budynku i składa się z dużej powierzchni typu Open Space do pracy zespołów na 14-16 osób, sporego gabinetu, salki konferencyjnej (10 - 12 osób), kolejnego pomieszczenia roboczego (6 - 8 osób), salki spotkań lub rozmów telefonicznych/skype, mini recepcji / poczekalnia dla gości, oddzielnej wyposażonej i umeblowanej kuchnia ze stolikami, 3 oddzielnych toalet oraz osobnej łazienki z prysznicem. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu. Ponadstandardowa wysokość pomieszczeń - 3,40 m !!!!!!! Wymagana 2-miesięczna kaucja zwrotna. Minimalny okres wynajmu - 2 lata. Pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę. ATRAKCYJNA cena wynajmu 16 560 PLN netto (zaledwie 15,5 EUR) + koszta eksploatacyjne w wysokości 14 PLN/m + licznikowe zużycie energii elektrycznej i wody. Okolica w pełni skomunikowana, pełna infrastruktura handlowo - usługowa, dużo zieleni, dogodna lokalizacja w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej oraz drogowego węzła komunikacyjnego ułatwia dojazd do innych części miasta. Lokal idealny na prestiżowe Biuro, Kancelarię, Przedstawicielstwo, Biuro Handlowe, Agencję Kreatywną lub Reklamową, Biuro Rachunkowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję HR lub PR itp. GORĄCO POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!!!!!!!!!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 16560 PLN; Powierzchnia: 230; Cena za m2: 72 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 14 PLN; Powierzchnia brutto: 230; Piętro: 2; Min. okres najmu (w latach): 2; Kaucja: 2M; Podnajem; Dostępne od: 2022-03-01; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Bardzo dobry; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2017; Liczba kondygnacji naziemnych: 4; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 4; Winda; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; Rolety; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 6; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 340; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 3; Liczba łazienek: 1; Pow. magazynowa: 8; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Liczba miejsc parkingowych naziemnych: 1; Czynsz za parking naziemny (miejsce): 200 PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 2; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 270 PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 3; Typ ulicy/drogi: Ruchliwa; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Saska Kępa; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 WWW MKWADRAT EU - ZAPRASZAMY NA NASZ NOWY PORTAL NIERUCHOMOŚCIOWY ! TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- Mamy jeszcze wiele innych ciekawych i godnych polecenia ofert w tej okolicy. Zapraszamy mkwadrat,eu BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie www.mkwadrat.eu ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat,eu znajdziesz 5.000 ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biuro, ul. Hoża
Biuro, ul. Hoża
10111 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia90

Gotowy do wynajmu od zraz piękny i BARDZO ATRAKCYJNY 3-pokojowy (90 m) lokal biurowy z podziemnym miejscem parkingowym (w cenie) w XIX w. ślicznie zrewitalizowanej kamienicy przy ul. Hożej. Pięknie odrestaurowana w zeszłym roku kamienica, całodobowa ochrona budynku, monitoring, bardzo reprezentacyjny i wysoki standard wszystkich części wspólnych, nowoczesna stylowa winda, podziemny garaż. Lokal składa się z 3 ustawnych gabinetów (34, 19, 17 m) z możliwością dowolnego podziału, w pełni zabudowanego i wyposażonego (zmywarka. lodówka) zaplecza socjalno - kuchennego, recepcji - poczekalni wraz z hallem wejściowym (6 m), łazienki (7 m), oddzielnej toalety (7 m) oraz niewielkiego balkonu (2,5 m). Przynależne do lokalu także miejsce postojowe w podziemnym garażu (w cenie). Lokal w bardzo wysokim standardzie wykończenia, na podłogach parkiet egzotyczny i gres, duże piękne drewniane okna, wyposażony w sieć teleinformatyczną. Zdecydowanie ponadstandardowa wysokość pomieszczeń - 3.80 m. Lokal rozkładowy - słoneczny (płn-wsch) bardzo ustawny, nowoczesny i cichy, wszystkie okna wychodzą na ciche wewnętrzne patio. Możliwość zamieszczenia szyldu przed wejściem do budynku. Lokal w pełni dostosowany do potrzeb biurowych. Przy dłuższym okresie wynajmu istnieje możliwość doposażenia przez właściciela lokalu w meble biurowe w porozumieniu z przyszłym najemcą. Prestiżowy budynek - tzw. "dobry adres" - apartamentowiec o charakterze mieszkalno-biurowym - ochrona 24h, monitoring. Lokal NIEUMEBLOWANY (poza kuchnią, łazienką), gotowy do dowolnej aranżacji przez nowego najemcę. Wejście do lokalu bezpośrednio od frontu kamienicy. Wymagana 1M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 100 PLN netto (faktura VAT) + czynsz Wspólnotowy wraz z zaliczkami za zużyte media w wysokości ok. 2 000 PLN + jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej. Lokal idealnie nadaje się na Prestiżową Kancelarię Notarialną lub Prawną, Księgową, Przedstawicielstwo firmy zagranicznej, Biuro Handlowe itp. Świetna lokalizacja, blisko metro, tramwaje, autobusy, punkty handlowo - gastronomiczne, Galerie itp. SERDECZNIE POLECAM ten wyjątkowy lokal i zapraszam do jego osobistego oglądania - naprawdę WARTO! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 9100 PLN; Powierzchnia: 90; Cena za m2: 101.11 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 0 PLN; Powierzchnia brutto: 90; Piętro: 3; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 1M; Dostępne od: 2023-07-17; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Kamienica; Stan budynku: Idealny; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2015; Liczba kondygnacji naziemnych: 6; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 6; Winda; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Wentylacja wymuszona; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Liczba pokoi: 3; Powierzchnie pomieszczeń: 34, 19, 17 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 380; Podłogi w pomieszczeniach: Parkiet; Liczba oddzielnych toalet: 1; Liczba łazienek: 1; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 1; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska, Kolej; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii wkd, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Śródmieście; Opisy dzielnic Warszawy: Śródmieście dzielnica Warszawy położona w lewobrzeżnej części miasta. Osiedla: Muranów, Staromiejskie, Żelazna Brama, Centrum, Powiśle-Skarpa, Koszyki, Krucza, Powiśle-Solec, Oleandrów.; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY! - BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji! W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert! Wejdź już teraz!

Super 90 m lokal w lux kamienicy w sercu miasta !!
Super 90 m lokal w lux kamienicy w sercu miasta !!
9100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia90
SprzedażPośrednik

Gotowy do wynajmu od połowy lipca piękny i BARDZO ATRAKCYJNY 3-pokojowy (90 m) lokal biurowy z podziemnym miejscem parkingowym (w cenie) w XIX w. ślicznie zrewitalizowanej kamienicy przy ul. Hożej. Pięknie odrestaurowana w zeszłym roku kamienica, całodobowa ochrona budynku, monitoring, bardzo reprezentacyjny i wysoki standard wszystkich części wspólnych, nowoczesna stylowa winda, podziemny garaż. Lokal składa się z 3 ustawnych gabinetów (34, 19, 17 m) z możliwością dowolnego podziału, w pełni zabudowanego i wyposażonego (zmywarka. lodówka) zaplecza socjalno - kuchennego, recepcji - poczekalni wraz z hallem wejściowym (6 m), łazienki (7 m), oddzielnej toalety (7 m) oraz niewielkiego balkonu (2,5 m). Przynależne do lokalu także miejsce postojowe w podziemnym garażu (w cenie). Lokal w bardzo wysokim standardzie wykończenia, na podłogach parkiet egzotyczny i gres, duże piękne drewniane okna, wyposażony w sieć teleinformatyczną. Zdecydowanie ponadstandardowa wysokość pomieszczeń - 3.80 m. Lokal rozkładowy - słoneczny (płn-wsch) bardzo ustawny, nowoczesny i cichy, wszystkie okna wychodzą na ciche wewnętrzne patio. Możliwość zamieszczenia szyldu przed wejściem do budynku. Lokal w pełni dostosowany do potrzeb biurowych. Przy dłuższym okresie wynajmu istnieje możliwość doposażenia przez właściciela lokalu w meble biurowe w porozumieniu z przyszłym najemcą. Prestiżowy budynek - tzw. "dobry adres" - apartamentowiec o charakterze mieszkalno-biurowym - ochrona 24h, monitoring. Lokal NIEUMEBLOWANY (poza kuchnią, łazienką), gotowy do dowolnej aranżacji przez nowego najemcę. Wejście do lokalu bezpośrednio od frontu kamienicy. Wymagana 1M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 100 PLN netto (faktura VAT) + czynsz Wspólnotowy wraz z zaliczkami za zużyte media w wysokości ok. 2 000 PLN + jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej. Lokal idealnie nadaje się na Prestiżową Kancelarię Notarialną lub Prawną, Księgową, Przedstawicielstwo firmy zagranicznej, Biuro Handlowe itp. Świetna lokalizacja, blisko metro, tramwaje, autobusy, punkty handlowo - gastronomiczne, Galerie itp. SERDECZNIE POLECAM ten wyjątkowy lokal i zapraszam do jego osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 9100 PLN; Powierzchnia: 90; Cena za m2: 101.11 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 0 PLN; Powierzchnia brutto: 90; Piętro: 3; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 1M; Dostępne od: 2023-07-17; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Kamienica; Stan budynku: Idealny; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2015; Liczba kondygnacji naziemnych: 6; Liczba kondygnacji podziemnych: 1; Liczba pięter: 6; Winda; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Wentylacja wymuszona; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Liczba pokoi: 3; Powierzchnie pomieszczeń: 34, 19, 17 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 380; Podłogi w pomieszczeniach: Parkiet; Liczba oddzielnych toalet: 1; Liczba łazienek: 1; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 1; Czynsz za parking podziemny (miejsce): PLN; OTOCZENIE: Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska, Kolej; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii wkd, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Śródmieście; Opisy dzielnic Warszawy: Śródmieście – dzielnica Warszawy położona w lewobrzeżnej części miasta. Osiedla: Muranów, Staromiejskie, Żelazna Brama, Centrum, Powiśle-Skarpa, Koszyki, Krucza, Powiśle-Solec, Oleandrów.; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

Biuro klimatyzowane, ul. Grunwaldzka
Biuro klimatyzowane, ul. Grunwaldzka
75 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia33

Nova Capital ma przyjemność zaprezentować Państwu lokal biurowy na wynajem o powierzchni 33m2, zlokalizowany w dzielnicy Grzegórzki w Krakowie. Lokalizacja: Dzielnica Grzegórzki to jedna z najprężniej rozwijających się dzielnic Krakowa. W dzielnicy zlokalizowanych jest mnóstwo mieszkań, biurowców oraz punktów usługowo-handlowych. W niedalekiej odległości od ulicy Grunwaldzkiej, położona jest Galeria Krakowska, natomiast w samej okolicy znajdziemy wiele sklepów spożywczych, apteki, banki czy siłownie. Dzięki lokalizacji między ulicą Mogilską a Aleją Pokoju, mieszkańcy mają świetny dostęp do komunikacji miejskiej. W zaledwie kilka minut dojdziemy do najbliższego przystanku tramwajowego. Dojazd na płytę Rynku Głównego czy Kazimierz nie powinien zająć więcej niż dziesięć minut, podobnie jak spacer na bulwary wiślane. Budynek: Reprezentacyjny budynek to nowoczesny niski blok z 2018 roku. Budynek mieszkalno-biurowy z przeważającą częścią lokali biurowych. Wyposażony jest w cichobieżną windę oraz garaż podziemny. Całość położona jest na zamkniętym i monitorowanym terenie, do którego mają dostęp tylko uprawnione osoby. Przed budynkiem znajduję się dużo miejsc postojowych w tym kilka nie objętych strefą płatnego parkowania. Nieruchomość o powierzchni 33 m2 położona jest na pierwszym piętrze. Lokal składa się z: -pokój biurowego -kuchni -łazienki -przedpokoju. Lokal jest w bardzo dobrym stanie, Lokal świetne nada się pod biuro, kancelarie czy firmę IT. Cena: - 2475 zł netto - 500 zł czynsz administracyjny - prąd według zużycia - jednorazowa prowizja dla biura - kaucja zwrotna W celu umówienia prezentacji, zapraszam do kontaktu! Andrii Pasternak   ____ENG____ Nova Capital is pleased to present you an office space for rent with an area of 33 m2, located in the Grzegórzki district in Krakow. Location: The Grzegórzki district is one of the most dynamically developing districts of Krakow. There are many apartments, office buildings and service and commercial outlets in the district. Galeria Krakowska is located not far from Grunwaldzka Street, and in the area there are many grocery stores, pharmacies, banks and gyms. Thanks to the location between Mogilska Street and Aleja Pokoju, residents have great access to public transport. In just a few minutes we will reach the nearest tram stop. Getting to the Main Market Square or Kazimierz should not take more than ten minutes, just like a walk to the Vistula boulevards. Building: The representative building is a modern low-rise block from 2018. A residential and office building with most of the office premises. It is equipped with a silent elevator and an underground garage. The entire facility is located in a closed and monitored area to which only authorized persons have access. There are many parking spaces in front of the building, including several that are not included in the paid parking zone. The property with an area of 33 m2 is located on the first floor. The premises consists of: -office room -kitchen -bathrooms - hall. The premises is in very good condition, The premises are perfect for an office, law firm or IT company. Price: - PLN 2,475 net - PLN 500 administrative fee - electricity according to consumption - one-time commission for the office - refundable deposit To arrange a presentation, please contact me! Andrii Pasternak   ___UA___ Nova Capital рада представити Вам офісне приміщення в оренду площею 33 м2, розташоване в районі Grzegórzki в Кракові. Місцезнаходження: Район Гжегорскі є одним із районів Кракова, що найбільш динамічно розвиваються. В районі багато квартир, офісних будівель, об'єктів обслуговування та торгівлі. Galeria Krakowska знаходиться неподалік від вулиці Grunwaldzka, а в околицях багато продуктових магазинів, аптек, банків і спортзалів. Завдяки розташуванню між вулицею Могильською та Алеєю Покою мешканці мають чудовий доступ до громадського транспорту. Буквально за кілька хвилин ми дійдемо до найближчої трамвайної зупинки. Дістатися до Ринкової площі чи Казімєжа не займе більше десяти хвилин, як і пішки до бульварів Вісли. будівля: Представницька будівля сучасна малоповерхівка 2018 року. Житлово-офісний будинок з більшою частиною офісних приміщень. Обладнаний безшумним ліфтом і підземним гаражем. Весь об'єкт знаходиться в закритій та контрольованій зоні, доступ до якої мають лише уповноважені особи. Перед будинком багато паркувальних місць, в тому числі кілька не входять в зону платного паркування. Приміщення площею 33 м2 розташоване на першому поверсі. Приміщення складається з: - офісне приміщення -кухня - ванні кімнати - зал. Приміщення в дуже хорошому стані, Приміщення ідеально підійде під офіс, юридичну чи ІТ компанію. Ціна: - 2475 злотих нетто - адміністративний збір 500 злотих - електроенергія згідно споживання - разова комісія за офіс - депозит, що повертається Для організації презентації, будь ласка, зв'яжіться зі мною! Андрій Пастернак   Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )