Rezerwacja budynku do wynajęcia

Sortowanie:
Znaleziony: 25 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Rezerwacja budynku do wynajęcia
Rezerwacja budynku do wynajęcia
3500 zł
nowe Białe Błota 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia110
Przeznaczenie lokaluHandlowe

Budynek do wynajęcia 110 m2 użytkowa dodotkowo osobne weĵście na piętro oraz osobne wejście na parter ogrzewanie gazowe ,piwnica handel usługi Rezerwacja częściowa do wynajęcia oferta ważna do 12.01.2024 Tel.6******58 lub 50*****46 Więcej informacĵi Dodatkowo opłaty media podatek od działalności Białe Błota Szubińska 29

Lokale usługowe do wynajęcia
Lokale usługowe do wynajęcia
3500 zł
Giżycko 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia42
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Wynajmę lokale użytkowe w nowo otwartym budynku rezonansu magnetycznego w Giżycku przy ul. Armii Krajowej 3. W otoczeniu bloki mieszkalne, parkingi, sklepy, apteki. Lokale do wynajęcia umiejscowione są na pierwszym pietrze budynku. Do wynajęcia 3 lokale o powierzchni : lokal nr 1 - 42,12 m2 lokal nr 2 - 51,31 m2 lokal nr 3 - 46,06 m2 lokal nr 4 - REZERWACJA Możliwość wykończenia lokali pod preferencje wynajmującego, preferowane gabinety lekarskie, zabiegowe, fizjoterapeutyczne, dentystyczne itp. Możliwość wynajęcia przez innych specjalistów. W razie jakich kol wiek pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu: 51*******50

Świnoujście: Do wynajęcia trzy eleganckie biura w centrum
Świnoujście: Do wynajęcia trzy eleganckie biura w centrum
5 zł
Świnoujście 30+ kilka dni temu
Powierzchnia50 m²
Ilość pomieszczeń3
Piętro1
Wejściez klatki schodowej

ŚWINOUJŚCIE - do wynajęcia trzy biura w prestiżowej lokalizacji. Reprezentacyjny szklany biurowiec, znajduje się w centrum miasta, blisko centralnego deptaka (Plac Wolności), Galerii Corso i przeprawy promowej. Na pierwszym piętrze budynku dostępne są trzy biura do wynajęcia. Nr1- 17,5 m.kw REZERWACJA, Nr2-52m.kw, Nr3-57m.kw i Nr4-56,5 m.kw. Wszystkie lokale elegancko wykończone, do wynajęcia od zaraz. Do dyspozycji osobowa i towarowa winda, pomieszczenia socjalne, taras. Biura idealne na działalność branży projektowej, szkoleniowej, księgowej i innych. Możliwe jest urządzenie kameralnego gabinetu lekarskiego. Wszystkie inne szczegóły, w tym cenowe podaję w wiadomości prywatnej, telefonicznie lub mailowo. a.**a@o***.pl kom. +48 *** *** ***

Biura do wynajęcia w Grzędzicach
Biura do wynajęcia w Grzędzicach
484 zł
Grzędzice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia12,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia pomieszczenia biurowe w Grzędzicach. W ofercie następujące lokale: - pomieszczenie biurowe nr 1 26,40 m2 (rezerwacja) - pomieszczenie biurowe nr 2A 12,10 m2 - pomieszczenie biurowe nr 2B 13,60 m2 - pomieszczenie biurowe nr 3   12,75 m2 (wynajęte) - pomieszczenie biurowe nr 4 13,00 m2 - pomieszczenie biurowe nr 5 12,30 m2 (rezerwacja)- pomieszczenie pomocnicze 3,30 m2 _ Razem: 93,45 m2 Lokale znajdują się na I piętrze dwukondygnacyjnego budynku, do których prowadzi duża i przestronna klatka schodowa. Lokale z wyposażeniem (biurka, regały, szafy) lub do własnej aranżacji. Pomieszczenia widne z dużymi przeszkleniami. Do dyspozycji WC na korytarzu. Budynek znajduje się na terenie ogrodzonym wjazd przez szlaban. Drogi dojazdowe utwardzone kostką brukową. Opcjonalnie możliwość wynajmu miejsc postojowych. Możliwość najmu poszczególnych pomieszczeń lub najem pakietowy. Cena netto: 40 zł/m2 Zapraszam na prezentację

Biura do wynajęcia
Biura do wynajęcia
484 zł
Stargard wczoraj
Poziom1
Powierzchnia12,10
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Do wynajęcia pomieszczenia biurowe w okolicy Stargardu. W ofercie następujące lokale: - pomieszczenie biurowe nr 1 26,40 m2 (rezerwacja) - pomieszczenie biurowe nr 2A 12,10 m2 - pomieszczenie biurowe nr 2B 13,60 m2 - pomieszczenie biurowe nr 3   12,75 m2 (wynajęte) - pomieszczenie biurowe nr 4 13,00 m2 - pomieszczenie biurowe nr 5 12,30 m2 (rezerwacja) - pomieszczenie pomocnicze 3,30 m2 _ Razem: 93,45 m2 Budynek znajduję się ok. 7 km od centrum Stargardu.Lokale znajdują się na I piętrze dwukondygnacyjnego budynku, do których prowadzi duża i przestronna klatka schodowa. Lokale z wyposażeniem (biurka, regały, szafy) lub do własnej aranżacji. Pomieszczenia widne z dużymi przeszkleniami. Do dyspozycji WC na korytarzu. Budynek znajduje się na terenie ogrodzonym wjazd przez szlaban. Drogi dojazdowe utwardzone kostką brukową. Opcjonalnie możliwość wynajmu miejsc postojowych. Możliwość najmu poszczególnych pomieszczeń lub najem pakietowy. Cena netto: 40 zł/m2 Zapraszam na prezentację

Lokal z klimatyzacją na wynajem -Sanok, ul. Krakowska 9 (obok Unimetu)
Lokal z klimatyzacją na wynajem -Sanok, ul. Krakowska 9 (obok Unimetu)
3500 zł
30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia51
Przeznaczenie lokaluHandlowe

Do wynajęcia lokale użytkowe z klimatyzacją o charakterze handlowo-usługowym o powierzchni od 51m2. BUDYNEK A (lokale dostępne w II kwartale 2024r.) LOKAL 1 - 51 m2 - 3500zł LOKAL 2 -51 m2 - rezerwacja LOKAL 3 -54 m2 -3700zł LOKAL 4 -57 m2 -3800zł LOKAL 5 -55m2 -3900zł BUDYNEK C (lokale dostępne w IV kwartale 2024r.) STANDARD WYKOŃCZENIA: -Przeszklona witryna wraz z drzwiami -WC (podgrzewacz, umywalka) -Dodatkowe drzwi na dostawy -Ogrzewanie/klimatyzacja -sufit podwieszany -Wysokość do konstrukcji 4,2 mb -oświetlenie led MEDIA (rozliczane policznikowo): -Woda -Energia elektryczna -Ogrzewanie STANDARD OBIEKTU: -Duża indywidualna reklama na budynku -Obszerny parking przed obiektem -Monitoring na placu -Możliwość przystosowania lokalu pod potrzeby najemcy (obiekt C) *cena dotyczy lokalu 51m2.

Biura do wynajęcia w Grzędzicach
Biura do wynajęcia w Grzędzicach
484 zł
Grzędzice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia12,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia pomieszczenia biurowe w Grzędzicach. W ofercie następujące lokale: - pomieszczenie biurowe nr 1 26,40 m2 - pomieszczenie biurowe nr 2A 12,10 m2 - pomieszczenie biurowe nr 2B 13,60 m2 - pomieszczenie biurowe nr 3   12,75 m2 (wynajęte) - pomieszczenie biurowe nr 4 13,00 m2 - pomieszczenie biurowe nr 5 12,30 m2 (rezerwacja)- pomieszczenie pomocnicze 3,30 m2 _ Razem: 93,45 m2 Lokale znajdują się na I piętrze dwukondygnacyjnego budynku, do których prowadzi duża i przestronna klatka schodowa. Lokale z wyposażeniem (biurka, regały, szafy) lub do własnej aranżacji. Pomieszczenia widne z dużymi przeszkleniami. Do dyspozycji WC na korytarzu. Budynek znajduje się na terenie ogrodzonym wjazd przez szlaban. Drogi dojazdowe utwardzone kostką brukową. Opcjonalnie możliwość wynajmu miejsc postojowych. Możliwość najmu poszczególnych pomieszczeń lub najem pakietowy. Cena netto: 40 zł/m2 Zapraszam na prezentację

Biuro do wynajęcia w pobliżu ronda Śródka
Biuro do wynajęcia w pobliżu ronda Śródka
1400 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia23
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy do wynajęcia lokal biurowy znajdujący się na pierwszym piętrze w odrestaurowanej kamienicy położonej w bliskiej odległości od Ronda Śródka przy Katedrze Poznańskiej i Bramie Poznania. Tutaj na Ostrowie Tumskim, w otoczeniu kawiarenek i restauracji możesz także mieć miejsce dla swojego biznesu. Łączna powierzchnia oferowanego biura to 24m2. W pełni wyposażona kuchnia tuż obok biura do dyspozycji. Dodatkowo w ramach najmu salka konferencyjna (wymagana wcześniejsza rezerwacja) do wspólnego korzystania. Kamienica jest po rewitalizacji i świetnie się prezentuje. Najemcy mogą korzystać dodatkowo z zadbanego dziedzińca, który jest wprost stworzony do pracy na świeżym powietrzu lub relaksu z kawą/herbatą :) oraz salki fitness w przyziemiu budynku. Klimat kamienicy oraz wysoki standard wykończenia biur, jak i całości budynku idealnie wpisują się w takie usługi jak: kancelarie adwokackie, radcowskie, notarialne, finansowe, rachunkowe czy każda inna działalność biurowa. Biuro posiada ogrzewanie, podłączone media, domofon. W budynku została rozprowadzona sieć światłowodowa (najemca sam zawiera umowę z operatorem). Zdjęcia pomieszczeń biurowych są przykładowe, ponieważ tej lokalizacji posiadamy do wynajęcia kilka biur o różnym metrażu. Cena najmu opisanego biura: 1400zł/mc + VAT + ryczałtem opłaty za media Zapraszamy na prezentację, tel. (użyj formularza kontaktowego) Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów KCOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Gabinet dla psychologa, terapeuty
Gabinet dla psychologa, terapeuty
30 zł
Piaseczno 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia10
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Od 30 zł za godzinę. Gabinet do wynajęcia na godziny dla psychologa, logopedy, terapeuty, coacha. Powierzchnia 10m2 w samym ścisłym centrum Piaseczna. Mamy do wynajęcia dwa gabinety, które mieszczą się na parterze Centrum Rozwoju I Terapii przy Puławskiej 11. Zapraszamy do wynajmowania osoby, które całościowo podchodzą do człowieka/pacjenta. W tym budynku na parterze odbydwają się warsztaty i sesje terapeutyczne. Gabinety są przygotowane tak, że można w nich prowadzić pracę indywidualną rozwojową, psychologiczną, pedagogiczną, logopedyczną, terapeutyczną. Dzisiaj w jednym z nich przyjmuje psycholog, psychoterapeuta, terapeuta uzależnień. W gabinecie jest biurko, dwa fotele, szafka, chusteczki. Do dyspozycji recepcja i pomieszczenie socjalne. Mamy jeszcze kilka dni w tygodniu, które są do wynajęcia. W miarę możliwości dostępności przestrzeni wynajmujemy też gabinety na godziny. Rezerwacja możliwa przez telefon lub w kalendarzu na naszej stronie internetowej www.centrum-vivarium.pl Ceny: 1. wybrany dzień tygodnia 7-12 - opłata miesięczna 150 zł 2. wybrany dzień tygodnia 12-17 - opłata miesięczna 200 zł 3. wybrany dzień tygodnia 17-22 - opłata miesięczna 250 zł 4. wybrany dzień tygodnia - cały dzień 7-22 - opłata miesięczna 500 zł 5. wynajem na godziny - 50 zł - liczone od momentu wejścia do wyjścia z gabinetu. Centrum znajduje się przy głównej ulicy w Piasecznie ul.Puławskiej 11. Bardzo dobry dojazd PKP i inną komunikacją miejską, blisko pętli autobusów L. Najczęściej można zaparkować samochód bez opłat blisko budynku. Tel 60*******94

Biuro na godziny wynajem, Gdańsk Wrzeszcz
Biuro na godziny wynajem, Gdańsk Wrzeszcz
3567 zł
Gdańsk 29 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia17,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjne biuro na godziny mieszczące się w budynku biurowym Vrestpoint przy ul. Do Studzienki 63 Vrestpoint to wyjątkowe miejsce na mapie Gdańska. Kameralny budynek biurowy znajdujący się w dzielnicy Gdańsk Wrzeszcz jest doskonałym miejscem do pracy bądź spotkań biznesowych. Idealny dla wymagających osób, ceniących sobie prywatność i jednocześnie chcących korzystać z uroków lokalizacji w centrum miasta. Do Państwa dyspozycji oddajemy umeblowany lokal z możliwością wynajęcia na godziny. W lokalu znajdują się: - Dwa biurka - Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - Niszczarka - Dostęp do Internetu - Stolik kawowy i miejsce do siedzenia - Przybory biurowe Co nas wyróżnia? - Wynajmujesz całe biuro, dzięki czemu możesz cieszyć się prywatnością - Rezerwacja i płatność online - z poziomu strony internetowej - Biuro dostępne 7 dni w tygodniu - Wystawiamy elektroniczną fakturę - Wejście z pomocą kodu dostępu wysyłanego SMS-em - Atrakcyjna lokalizacja w centrum miasta Lokal idealnie spełni funkcję gabinetu. Wynajem na potrzeby gabinetu psychologicznego, dietetycznego ect. umożliwia specjalnie zaaranżowana strefa. Dodatkowym atutem jest znajdujący się na piętrze aneks kuchenny, prywatny parking oraz winda. Na parterze budynku znajduję się ekspres z aromatyczna kawą oraz czekoladą.

Gabinet wynajem na godziny, Gdańsk Wrzeszcz
Gabinet wynajem na godziny, Gdańsk Wrzeszcz
3567 zł
Gdańsk 11 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia17,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny w pełni wyposażony gabinet na godziny mieszczący się w budynku biurowym Vrestpoint, Gdańsk Wrzeszcz. Vrestpoint to wyjątkowe miejsce na mapie Gdańska. Kameralny budynek biurowy znajdujący się w dzielnicy Gdańsk Wrzeszcz jest doskonałym miejscem do pracy bądź spotkań biznesowych. Idealny dla wymagających osób, ceniących sobie prywatność i jednocześnie chcących korzystać z uroków lokalizacji w centrum miasta. Do Państwa dyspozycji oddajemy umeblowany lokal z możliwością wynajęcia na godziny. W lokalu znajdują się: -Dwa biurka -Dwie sofy -Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) -Dostęp do Internetu -Stolik kawowy i miejsce do siedzenia -Przybory biurowe (flipchart) Co nas wyróżnia? - Wynajmujesz cały gabinet, dzięki czemu możesz cieszyć się prywatnością - Rezerwacja i płatność online - z poziomu strony internetowej - Gabinet dostępny 7 dni w tygodniu - Wystawiamy elektroniczną fakturę - Wejście z pomocą kodu dostępu wysyłanego SMS-em - Atrakcyjna lokalizacja Idealny na sesje terapeutyczno-psychologiczne. Wynajem na potrzeby gabinetu psychologicznego, dietetycznego ect. umożliwia specjalnie zaaranżowana strefa. Dodatkowym atutem jest znajdujący się na piętrze aneks kuchenny, prywatny parking oraz winda. Na parterze budynku znajduję się ekspres z aromatyczna kawą oraz czekoladą.

Gabinet wynajem na godziny - Do Studzienki 63, Gdańsk Wrzeszcz
Gabinet wynajem na godziny - Do Studzienki 63, Gdańsk Wrzeszcz
3567 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia17,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny w pełni wyposażony gabinet na godziny mieszczący się w budynku biurowym Vrestpoint, Gdańsk Wrzeszcz. Vrestpoint to wyjątkowe miejsce na mapie Gdańska. Kameralny budynek biurowy znajdujący się w dzielnicy Gdańsk Wrzeszcz jest doskonałym miejscem do pracy bądź spotkań biznesowych. Idealny dla wymagających osób, ceniących sobie prywatność i jednocześnie chcących korzystać z uroków lokalizacji w centrum miasta. Do Państwa dyspozycji oddajemy umeblowany lokal z możliwością wynajęcia na godziny. W lokalu znajdują się: -Dwa biurka -Dwie sofy -Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) -Dostęp do Internetu -Stolik kawowy i miejsce do siedzenia -Przybory biurowe (flipchart) Co nas wyróżnia? Wynajmujesz cały gabinet, dzięki czemu możesz cieszyć się prywatnością w trakcie wykonywanej pracy. Idealny na sesje terapeutyczno-psychologiczne. Wynajem na potrzeby gabinetu psychologicznego, dietetycznego ect. umożliwia specjalnie zaaranżowana strefa. Rezerwacja i płatność online - z poziomu strony internetowej Gabinet dostępny 7 dni w tygodniu Wystawiamy elektroniczną fakturę Wejście z pomocą kodu dostępu wysyłanego SMS-em Atrakcyjna lokalizacja Dodatkowym atutem jest znajdujący się na piętrze aneks kuchenny, prywatny parking oraz winda. Na parterze budynku znajduję się ekspres z aromatyczna kawą oraz czekoladą.

Biuro na godziny wynajem - Do Studzienki 63, Gdańsk Wrzeszcz
Biuro na godziny wynajem - Do Studzienki 63, Gdańsk Wrzeszcz
35.67 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia17,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjne biuro / gabinet na godziny mieszczące się w budynku biurowym Vrestpoint, Gdańsk Wrzeszcz. Vrestpoint to wyjątkowe miejsce na mapie Gdańska. Kameralny budynek biurowy znajdujący się w dzielnicy Gdańsk Wrzeszcz jest doskonałym miejscem do pracy bądź spotkań biznesowych. Idealny dla wymagających osób, ceniących sobie prywatność i jednocześnie chcących korzystać z uroków lokalizacji w centrum miasta. Do Państwa dyspozycji oddajemy umeblowany lokal z możliwością wynajęcia na godziny. W lokalu znajdują się: -Dwa biurka -Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, ksero) - Niszczarka - Dostęp do Internetu - Stolik kawowy i miejsce do siedzenia - Przybory biurowe Co nas wyróżnia? Wynajmujesz całe biuro, dzięki czemu możesz cieszyć się prywatnością w trakcie wykonywanej pracy. Rezerwacja i płatność online - z poziomu strony internetowej Biuro dostępne 7 dni w tygodniu Wystawiamy elektroniczną fakturę Wejście z pomocą kodu dostępu wysyłanego SMS-em Atrakcyjna lokalizacja Lokal idealnie spełni funkcję gabinetu. Wynajem na potrzeby gabinetu psychologicznego, dietetycznego ect. umożliwia specjalnie zaaranżowana strefa. Dodatkowym atutem jest znajdujący się na piętrze aneks kuchenny, prywatny parking oraz winda. Na parterze budynku znajduję się ekspres z aromatyczna kawą oraz czekoladą.

Lokal handlowy z wejściem od ulicy, ul. Wietrzna
Lokal handlowy z wejściem od ulicy, ul. Wietrzna
91 zł
Wrocław 10 dni plecy
Powierzchnia82

Rezerwacja do 09.05.2024 r. Do wynajęcia świetny, narożny lokal z witrynami położony na parterze budynku przy zbiegu ul. Wietrznej i Skarbowców. Lokal o powierzchni 82 m2 składa się z przestronnej sali głównej, wygodnego zaplecza, na które składa się kilka pomieszczeń oraz toalet dla gości i personelu. Dotychczas prowadzona tu była działalność gastronomiczna, ale lokal świetnie sprawdzi się w przypadku każdej działalności handlowej czy usług ( włącznie z medycznymi ). Wysokość w lokalu to ponad 4,5 m. Lokal posiada 3 niezależne wejścia z ulicy. Jest doskonale widoczny, a jego położenie charakteryzuje się dużym natężeniem ruchu pieszego i samochodowego. Poszukiwany stabilny najemca, długoterminowo, możliwość miesięcznych "wakacji" czynszowych w przypadku konieczności dostosowania lokalu do własnego profilu działalności. ( do zapłaty wyłącznie czynsz do zarządcy i media ). Opłaty: czynsz najmu - 7 500 zł netto/miesiąc, opłaty do zarządcy - 1300 zł netto/miesiąc, dodatkowo licznik prądu, wywóz śmieci i Internet. Możliwość wynajęcia od wspólnoty mieszkaniowej miejsca na sezonowy ogródek ( dodatkowo płatne ). Wymagana kaucja zwrotna - 20 000 zł. Oferta wyłącznie naszym biurze! Zapraszamy na prezentację, klucze w biurze! Sylwia - tel.   , Agata - tel.   Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Lokal biurowy 63m2- CENA PROMOCYJNA!
Lokal biurowy 63m2- CENA PROMOCYJNA!
271215 zł
Bytom 28 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy w nowoczesnym kompleksie przy ul. Kędzierzyńskiej 19 w Bytomiu. Oferta bezpośrednio od właściciela obiektu- NIE PŁACISZ PROWIZJI ZA WYNAJEM. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze , składa się trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 63m2. WC oraz aneks kuchenny znajdują się na korytarzu- do dyspozycji wszystkich Najemców. Lokal wyposażony jest we wszystkie media, pomieszczenia klimatyzowane i bardzo dobrze doświetlone co gwarantuje wysoki standard pracy. Budynek jest monitorowany, dostęp do kompleksu jest całodobowy. Przed budynkiem znajduje się parking dla naszych najemców. Do lokalu przynależy jedno oznakowane miejsce parkingowe w cenie. Nasi najemcy mogą korzystać bez opłat z banerów reklamowych znajdujących się na dachu budynku (w zależności od dostępności). W każdym budynku znajduje się sala konferencyjna, którą oddajemy do dyspozycji naszych najemców bez dodatkowych opłat, prosta rezerwacja za pomocą formularza na stronie internetowej. Czynsz najmu wynosi 40 zł netto za metr kwadratowy powierzchni (zawiera wszystkie opłaty administracyjne), dodatkowo rozliczane jest ogrzewanie oraz energia elektryczna (na podstawie podliczników). PROMOCJA CENOWA NA 6 PIERWSZYCH MIESIĘCY- 35 ZŁ NETTO/m2. Podana w ogłoszeniu cena, jest ceną brutto/miesiąc. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Lokal biurowy 63m2- zapytaj o promocję cenową na 12 miesięcy!
Lokal biurowy 63m2- zapytaj o promocję cenową na 12 miesięcy!
30996 zł
Bytom 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy w nowoczesnym kompleksie przy ul. Kędzierzyńskiej 19 w Bytomiu. Oferta bezpośrednio od właściciela obiektu- NIE PŁACISZ PROWIZJI ZA WYNAJEM. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze , składa się trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 63m2. WC oraz aneks kuchenny znajdują się na korytarzu- do dyspozycji wszystkich Najemców. Lokal wyposażony jest we wszystkie media, pomieszczenia klimatyzowane i bardzo dobrze doświetlone co gwarantuje wysoki standard pracy. Budynek jest monitorowany, dostęp do kompleksu jest całodobowy. Przed budynkiem znajduje się parking dla naszych najemców. Do lokalu przynależy jedno oznakowane miejsce parkingowe w cenie, każde dodatkowe miejsce w cenie 100 zł netto/miesiąc. Nasi najemcy mogą korzystać bez opłat z banerów reklamowych znajdujących się na dachu budynku (w zależności od dostępności). W każdym budynku znajduje się sala konferencyjna, którą oddajemy do dyspozycji naszych najemców bez dodatkowych opłat, prosta rezerwacja za pomocą formularza na stronie internetowej. Kwota podana w ogłoszeniu jest kwotą brutto. Czynsz najmu wynosi 40 zł netto za metr kwadratowy powierzchni (zawiera wszystkie opłaty administracyjne), dodatkowo rozliczane jest ogrzewanie oraz energia elektryczna (na podstawie podliczników). ZAPYTAJ O PROMOCJĘ CENOWĄ DLA NOWYCH NAJEMCÓW! Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Lokal biurowy 63m2
Lokal biurowy 63m2
348705 zł
Bytom 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy w nowoczesnym kompleksie przy ul. Kędzierzyńskiej 19 w Bytomiu. Oferta bezpośrednio od właściciela obiektu- NIE PŁACISZ PROWIZJI ZA WYNAJEM. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze , składa się trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 63m2. WC oraz aneks kuchenny znajdują się na korytarzu- do dyspozycji wszystkich Najemców. Lokal wyposażony jest we wszystkie media, pomieszczenia klimatyzowane i bardzo dobrze doświetlone co gwarantuje wysoki standard pracy. Budynek jest monitorowany, dostęp do kompleksu jest całodobowy. Przed budynkiem znajduje się parking dla naszych najemców. Do lokalu przynależy jedno oznakowane miejsce parkingowe w cenie, każde dodatkowe miejsce w cenie 100 zł netto/miesiąc. Nasi najemcy mogą korzystać bez opłat z banerów reklamowych znajdujących się na dachu budynku (w zależności od dostępności). W każdym budynku znajduje się sala konferencyjna, którą oddajemy do dyspozycji naszych najemców bez dodatkowych opłat, prosta rezerwacja za pomocą formularza na stronie internetowej. Kwota podana w ogłoszeniu jest kwotą brutto. Czynsz najmu wynosi 45 zł netto za metr kwadratowy powierzchni (zawiera wszystkie opłaty administracyjne), dodatkowo rozliczane jest ogrzewanie oraz energia elektryczna (na podstawie podliczników). ZAPYTAJ O PROMOCJĘ CENOWĄ DLA NOWYCH NAJEMCÓW! Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Wynajmę stanowisko fryzjerskie/manicure/wizaż
Wynajmę stanowisko fryzjerskie/manicure/wizaż
900 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia92
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Mam do wynajęcia przestrzeń, której chciałabym nadać typowo artystyczny charakter. Lokal ma zostać podzielona strefy. Lokal jest usytuowany na parterze, składa się z powierzchni użytkowej równej 92m2: Pomieszczenia: - Gabinet kosmetyczny / gabinet mani - pedi - osobne pomieszczenie 11 m2 1800 zł/mc (rezerwacja) - Duże pomieszczenie socjalne 15m2 - Pomieszczenie typu Open space 50 m2 Stanowiska fryzjerskie 1500 zł/mc Strefa myjni Stanowiska manicure 900 zł/mc Stanowisko wizażu 900 zł/ mc Strefa poczekalni Recepcja - Dwie łazienki w tym jedna z natryskiem Media w cenie. Lokal jest bardzo jasny i przestronny a duże witryny zapewniają możliwość bardzo dobrej ekspozycji prowadzonej działalności oraz pozyskania nowych klientów, ponadto znajduje się w znakomitej lokalizacji na Prądniku Białym, przy drodze o bardzo dużym natężeniu ruchu - ul. Władysława Łokietka, wylotówka na Zielonki i osiedle Wiarusa. W okolicy nowoczesne inwestycje deweloperskie, mieszkaniowe i komercyjne, Ikea, Lidl, Biedronka, Park Krowoderski. Bardzo szybki dojazd do autostrady A4 i dróg wylotowych z Krakowa Do budynku przynależy ogródek i parking, kwestia miejsc parkingowych do ustalenia. Osoby zainteresowane ofertą zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr: 50*****06

Biuro do wynajęcia Katowice Dąbrówka Mała ul. Miedziana 106 m2
Biuro do wynajęcia Katowice Dąbrówka Mała ul. Miedziana 106 m2
4134 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia106
Czynszw cenie

Oferujemy do wynajmu atrakcyjny lokal użytkowy znajdujący się w Katowicach przy ul. Miedzianej 10 (okolice Ikei i CH Dąbrówka). Lokal dostępny od zaraz. Powierzchnia lokalu wynosi 106 m2. Lokal znajduje się na parterze, przy wejściu do budynku. Składa się z pięciu pomieszczeń, w tym: dwóch gabinetów, powierzchni open space oraz kuchni i toalety. Pomieszczenia są w stanie bardzo dobrym, po generalnym remoncie i gotowe do użytkowania od zaraz. Na podłogach: panele w przedsionku, wykładzina dywanowa na open space i w gabinetach, płytki ceramiczne w kuchni i łazience. Lokal jest klimatyzowany. Wyposażony w meble kuchenne, szafkę łazienkową z umywalką, lustro, suszarkę do rąk. Możliwość nabycia widocznych na zdjęciu mebli biurowych (biurka, szafy, stół, krzesła - stan idealny) w atrakcyjnej cenie. W budynku mieści się oddział firmy kurierskiej DPD, co stanowi zaletę np. dla firm sprzedających w internecie i wysyłających towar do klientów. Obiekt posiada dużą liczbę miejsc parkingowych. Doskonała lokalizacja - odległość do ścisłego centrum Katowic wynosi około 4 km. Bliskość Al. Roździeńskiego (ok. 120 m, bezpośredni zjazd) umożliwia szybką komunikację w każdym kierunku. W najbliższej okolicy znajduje się Park Handlowy „Rawa”, salon IKEA, Salon Meblowy Agata, Centrum Handlowe Dąbrówka (Carrefour), market budowlany Castorama, McDonald's oraz salony samochodowe różnych marek. Lokalizację cechuje szeroka dostępność komunikacji miejskiej. Proponowane stawki: - czynsz najmu 34 zł netto za 1 m2, - opłata eksploatacyjna (woda, centralne ogrzewanie, wywóz odpadów, ochrona, rezerwacja dwóch miejsc parkingowych): 5 zł netto za 1 m2. - prąd według wskazań podlicznika. Łącznie: 4134 zł netto (+ prąd). Zapraszamy do oględzin lokalu. ul. Miedziana 10, Katowice Dąbrówka Mała Do wynajęcia biuro o powierzchni 106 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Katowice Dąbrówka Mała, Miedziana 10 Poland - lokalizacja dokładna

PROMOCYJNA CENA NA 6 MIESIĘCY-lokal biurowy Avenido-63m2. Bez prowizji
PROMOCYJNA CENA NA 6 MIESIĘCY-lokal biurowy Avenido-63m2. Bez prowizji
271215 zł
Bytom 28 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ LOKALU (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00-15:00) Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy w nowoczesnym kompleksie przy ul. Kędzierzyńskiej 19 w Bytomiu. Oferta bezpośrednio od właściciela obiektu- NIE PŁACISZ PROWIZJI ZA WYNAJEM. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze , składa się trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 63m2. WC oraz aneks kuchenny znajdują się na korytarzu- do dyspozycji wszystkich Najemców. Lokal wyposażony jest we wszystkie media, pomieszczenia klimatyzowane i bardzo dobrze doświetlone co gwarantuje wysoki standard pracy. Budynek jest monitorowany, dostęp do kompleksu jest całodobowy. Przed budynkiem znajduje się parking dla naszych najemców. Do lokalu przynależy jedno oznakowane miejsce parkingowe w cenie. Nasi najemcy mogą korzystać bez opłat z banerów reklamowych znajdujących się na dachu budynku (w zależności od dostępności). W każdym budynku znajduje się sala konferencyjna, którą oddajemy do dyspozycji naszych najemców bez dodatkowych opłat, prosta rezerwacja za pomocą formularza na stronie internetowej. Czynsz najmu wynosi 40 zł netto za metr kwadratowy powierzchni (zawiera wszystkie opłaty administracyjne), dodatkowo rozliczane jest ogrzewanie oraz energia elektryczna (na podstawie podliczników). PROMOCJA CENOWA NA 6 PIERWSZYCH MIESIĘCY- 35 ZŁ NETTO/m2. Podana w ogłoszeniu cena, jest ceną brutto/miesiąc. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Lokal biurowy 63m2
Lokal biurowy 63m2
3487.05 zł
Bytom 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy w nowoczesnym kompleksie przy ul. Kędzierzyńskiej 19 w Bytomiu. Oferta bezpośrednio od właściciela obiektu- NIE PŁACISZ PROWIZJI ZA WYNAJEM. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze , składa się trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 63m2. WC oraz aneks kuchenny znajdują się na korytarzu- do dyspozycji wszystkich Najemców. Lokal wyposażony jest we wszystkie media, pomieszczenia klimatyzowane i bardzo dobrze doświetlone co gwarantuje wysoki standard pracy. Budynek jest monitorowany, dostęp do kompleksu jest całodobowy. Przed budynkiem znajduje się parking dla naszych najemców. Do lokalu przynależy jedno oznakowane miejsce parkingowe w cenie, każde dodatkowe miejsce w cenie 100 zł netto/miesiąc. Nasi najemcy mogą korzystać bez opłat z banerów reklamowych znajdujących się na dachu budynku (w zależności od dostępności). W każdym budynku znajduje się sala konferencyjna, którą oddajemy do dyspozycji naszych najemców bez dodatkowych opłat, prosta rezerwacja za pomocą formularza na stronie internetowej. Kwota podana w ogłoszeniu jest kwotą brutto. Czynsz najmu wynosi 45 zł netto za metr kwadratowy powierzchni (zawiera wszystkie opłaty administracyjne), dodatkowo rozliczane jest ogrzewanie oraz energia elektryczna (na podstawie podliczników). Dostępne 2 lokale obok siebie, łącznie 118m2. Wyposażenie biura jest własnością aktualnego Najemcy. ZAPYTAJ O NOWOROCZNĄ PROMOCJĘ CENOWĄ! Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Lokal biurowy 63m2
Lokal biurowy 63m2
3487.05 zł
Bytom 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia komfortowy lokal biurowy w nowoczesnym kompleksie przy ul. Kędzierzyńskiej 19 w Bytomiu. Oferta bezpośrednio od właściciela obiektu- NIE PŁACISZ PROWIZJI ZA WYNAJEM. Lokal usytuowany jest na 1 piętrze , składa się trzech pomieszczeń o łącznej powierzchni 63m2. WC oraz aneks kuchenny znajdują się na korytarzu- do dyspozycji wszystkich Najemców. Lokal wyposażony jest we wszystkie media, pomieszczenia klimatyzowane i bardzo dobrze doświetlone co gwarantuje wysoki standard pracy. Budynek jest monitorowany, dostęp do kompleksu jest całodobowy. Przed budynkiem znajduje się parking dla naszych najemców. Do lokalu przynależy jedno oznakowane miejsce parkingowe w cenie, każde dodatkowe miejsce w cenie 100 zł netto/miesiąc. Nasi najemcy mogą korzystać bez opłat z banerów reklamowych znajdujących się na dachu budynku (w zależności od dostępności). W każdym budynku znajduje się sala konferencyjna, którą oddajemy do dyspozycji naszych najemców bez dodatkowych opłat, prosta rezerwacja za pomocą formularza na stronie internetowej. Kwota podana w ogłoszeniu jest kwotą brutto. Czynsz najmu wynosi 45 zł netto za metr kwadratowy powierzchni (zawiera wszystkie opłaty administracyjne), dodatkowo rozliczane jest ogrzewanie oraz energia elektryczna (na podstawie podliczników). Dostępne 2 lokale obok siebie, łącznie 118m2. ZAPYTAJ O NOWOROCZNĄ PROMOCJĘ CENOWĄ! Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do kontaktu, w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
74 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia21

Osoba prowadząca Rafał tel   . Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji . Do wynajęcia pow. biurowa ok. 21 m 2 na terenie obiektu komercyjnego , w rejonie Alej Jerozolimskich .( blisko węzła Łopuszańska ) . Biuro z dostępem do bezpłatnych trzech sal konferencyjnych . Lokalizacja ; na terenie gminy Warszawa Włochy , rejon węzła komunikacyjnego , w bliskiej odległości od Alej Jerozolimskich. szybki dojazd do Centrum ok 10 minut. W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz stacja kolejki WKD ( Raków , Salomea ) . Bardzo dobry dojazd do Lotniska Okęcie , oraz wyjazd ze Stolicy w kierunku zachodnim . W bezpośrednim sąsiedztwie zdecydowanie przeważa zabudowa komercyjno - handlowa .W tym rejonie ma biura wiele znanych firm korporacyjnych . Dostępna powierzchnia znajduje się na drugim piętrze ,pow. 17 m 2 plus wspólczynnik pow. wspólna - razem 21 m 2 . Lokal ustawny w kształcie prostokąta . Budynek z nowoczesną windą . Przy wejściu przestrzenna recepcja z przestrzenna poczekalnią oraz z kontrolą dostępu . (możliwośc odbioru korespondencji i przesyłek kurierskich ) Hall wejściowy wykończony granitem i szkłem . Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych . Pomieszczenie do pracy w standardzie ; kasetony , oświetlenie rastrowe , centralna klimatyzacja , wentylacja ,puszki podłogowe , okablowanie ; telefoniczne , komputerowe , elektryczne dedykowane, ściany malowane na biało .W korytarzu wspólne pomieszczenie socjalne i toalety . Obiekt serwisowany . Dwa wejścia do budynku . Bezpłatny dostęp do 3 sali konferencyjnych .(wcześniejsza rezerwacja w recepcji ) Dostęp do budynku całodobowy , siedem dni w tygodniu . Wymagana kaucja jednomiesięczna . Możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku . Czynsz Najmu 74 zł m2 / netto . Przy obiekcie parking z miejscami dla Gosci , na terenie ogrodzonym . Strefa wyładunku dla Kurierów . Osoba prowadząca Rafał   . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

1 Pokój sala konferencyjna gratis dostęp24h
1 Pokój sala konferencyjna gratis dostęp24h
594000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Osoba prowadząca Rafał600524432 .Przy tej ofercie Poszukujący nie płaci prowizji .Do wynajęcia pow. biurowa ok. 66 m 2 na terenie obiektu komercyjnego , w rejonie Alej Jerozolimskich .( blisko węzła Łopuszańska ) . Dodatkowo dostępne tylko pow.ok. 40 m 2 oraz ok. 80 m 2 .Biuro z dostępem do bezpłatnych sal konferencyjnych . Lokalizacja ; na terenie gminy Warszawa Włochy , rejon węzła komunikacyjnego , w bliskiej odległości od Alej Jerozolimskich. szybki dojazd do Centrum ok 10 minut. W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej oraz stacja kolejki WKD ( Raków , Salomea ) . Bardzo dobry dojazd do Lotniska Okęcie , oraz wyjazd ze Stolicy w kierunku zachodnim .W bezpośrednim sąsiedztwie zdecydowanie przeważa zabudowa komercyjno - handlowa .W tym rejonie ma biura wiele znanych firm korporacyjnych .Dostępna powierzchnia znajduje się na drugim piętrze ,pow. 66 m 2 , ustawna w kształcie zbliżonym do prostokąta .Budynek z nowoczesną windą .Przy wejściu przestrzenna recepcja z przestrzenna poczekalnią oraz z kontrolą dostępu . (możliwośc odbioru korespondencji i przesyłek kurierskich )Hall wejściowy wykończony granitem i szkłem .Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych . Pomieszczenie do pracy w standardzie ; kasetony , oświetlenie rastrowe , centralna klimatyzacja , wentylacja ,puszki podłogowe , okablowanie ; telefoniczne , komputerowe , elektryczne dedykowane, ściany malowane na biało .W korytarzu wspólne pomieszczenie socjalne i toalety . Obiekt serwisowany .Dwa wejścia do budynku . Bezpłatny dostęp do 3 sali konferencyjnych .(wcześniejsza rezerwacja w recepcji )Dostęp do budynku całodobowy , siedem dni w tygodniu .Wymagana kaucja jednomiesięczna . Możliwość umieszczenia logo firmy przy wejściu do budynku .Czynsz Najmu 90 zł m2 / netto .Współczynnik pow. wspólnych 10 % .Przy obiekcie parking z miejscami dla Gosci , na terenie ogrodzonym .Strefa wyładunku dla Kurierów .Osoba prowadząca Rafał600524432 . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 137.45 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 244.68 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 44.67 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 0.0100 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 0.0000 %

Lokale z miejscem parkingowym I piętro w sercu Leska
Lokale z miejscem parkingowym I piętro w sercu Leska
2000 zł
Lesko 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia69
SprzedażPośrednik
Zainteresowanie ofertą

Oferujemy do wynajęcia 3 duże i jedno mniejsze pomieszczenie biurowe (92 mkw., 69,37 mkw., 63,80 mkw., 18 mkw. ) na I piętrze w centrum Leska, koło Sądu, naprzeciwko Parku (2 min. pieszo od Rynku). Obecnie budynek wynajmowany przez bank (parter), komornik i notariusz (piętro I) – co stanowi o podwyższonym standardzie nieruchomości i dogodnej lokalizacji. Do każdego lokalu przysługuje pojedyncze miejsce parkingowe na tyle budynku. Lokal nr. 1: 92 mkw. – 2500 zł. (rezerwacja) Pokój nr. 1 – 32,94 mkw. Pokój nr. 2 – 8,51 mkw. Pokój nr. 3 – 20,76 mkw. Pomieszczenie socjalne – 5,57 mkw. Łazienka – 1,16 mkw. Korytarz – 23,06 mkw. Lokal nr. 2: 69,37 mkw. – 2000 zł. Pokój nr. 1 – 13,13 mkw. Pokój nr. 2 – 17,34 mkw. Pokój nr. 3 – 17,28 mkw. Łazienka – 21,37 mkw. Lokal nr. 3: 63,80 mkw. – 2000 zł. Pokój nr. 1 – 19,24 mkw. Pokój nr. 2 – 21,81 mkw. Pokój nr. 3 – 10,37 mkw. Pomieszczenie socjalne – 6,73 mkw. Korytarz – 5,65 mkw. Lokal nr 4: 18 mkw. – 800 zł. Osobna łazienka do dyspozycji Klientów i Najemców. Jednym z głównych atutów nieruchomości jest jej położenie przy parku, a także bliskość do Urzędu Miasta i Gminy, Domu Ekonomisty, konsulatu, wielu Wydziałów Uniwersytetu Wrocławskiego, Hali Targowej, bulwaru Dunikowskiego, Ostrowa Tumskiego jak i Panoramy Racławickiej czy Galerii Dominikańskiej. A w otoczeniu lokalu znajdują się liczne punkty handlowo-usługowe tj. adwokaci, sklepy, restauracje, salony beauty, apteki, biuro podróży a ponadto nowoczesny hostel. Do cen należy dodać zużycie wody wg wodomierzy; energii elektrycznej i gazu. Wystawiane są rachunki, bez podatku VAT. Pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości jednego odstępnego. Zapraszam na prezentację po kontakcie telefonicznym.

Filtr