Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia

Sortowanie:
Znaleziony: 29 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia w Sosnowcu
Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia w Sosnowcu
79 zł
nowe Sosnowiec 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia50
SprzedażBez pośredników
Zainteresowanie ofertą

Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia na Osiedlu Środula przy ul. Wincentego Pola 15 w Sosnowcu. Sala przeznaczona do prowadzenia konferencji, szkoleń, zebrań, spotkań (biznesowe, rekrutacyjne) itp. Pomieszczenie jest urządzone w stylu nowoczesnym, posiada indywidualne wejście i pomieści minimum 25 osób. Powierzchnia sali to ok. 50 m2. Udostępniamy następujące udogodnienia: - projektor multimedialny, - automatyczny ekran projekcyjny, - tablica z papierowymi blokami i markerami, - zestaw audio (duży głośnik bluetooth + mikrofon na kablu), - aneks kuchenny z czajnikiem bezprzewodowym, mikrofalówką, lodówką i automatycznym ciśnieniowym ekspresem do kawy, - dostęp do Internetu, - klimatyzacja, - monitoring wizyjny sali i całego obiektu. Koszt wynajęcia sali od 79 zł/h netto (dotyczy rezerwacji na minimum 8h) + kaucja (do uzgodnienia). Możliwość wynajmu sali w ramach stałej współpracy (atrakcyjne rabaty). Sala nie jest wynajmowana na imprezy, przyjęcia i spotkania towarzyskie. Wystawiamy faktury VAT. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Sala konferencyjno - szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno - szkoleniowa do wynajęcia
100 zł
Parczew 14 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Przestronna sala do wynajęcia z widokiem na centrum miasta. Lokal znajduje się na piętrze. Sala w pełni wyposażona / umeblowana m.in: - Szybki internet, - Komputer, - Telewizor, - Flipchart - Duży stół mogący pomieścić ok 20 osób, - Zestaw krzesełek, - Ekspres do kawy, szklanki itp., Skontaktuj się, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić dostępność terminów. Ceny za wynajem sali: - za godzinę 100 pln (min. 2 godz.) - za cały dzień 400 pln (przy dłużej współpracy możliwość negocjacji ceny) Zapraszamy do współpracy!

Sala konferencyjno - szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno - szkoleniowa do wynajęcia
100 zł
Parczew 13 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Przestronna sala do wynajęcia z widokiem na centrum miasta. Lokal znajduje się na piętrze. Sala w pełni wyposażona / umeblowana m.in: - Szybki internet, - Komputer, - Telewizor, - Flipchart - Duży stół mogący pomieścić ok 20 osób, - Zestaw krzesełek, - Ekspres do kawy, szklanki itp., - Zastawa stołowa Skontaktuj się, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić dostępność terminów. Ceny za wynajem sali: - za godzinę 100 pln (min. 2 godz.) - za cały dzień 400 pln (przy dłużej współpracy możliwość negocjacji ceny) Zapraszamy do współpracy!

Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
100 zł
Warszawa 29 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Przestronna sala do wynajęcia na godziny przy Placu Hallera. Lokal znajduje się na parterze oraz ma bardzo wysokie sufity (4m). Powierzchnia - ok. 50 m2. Dwie łazienki. Wyposażenie: - nagłośnienie, - projektor full HD, - klimatyzacja - wifi - krzesła (40 szt) - stoły - tablica, markery Dodatkowo, oferujemy: - kawiarnię, która znajduje się w tym samym lokalu. - ksero (50 gr/str) Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić dostępność terminów. Ceny za wynajem sali: - za godzinę 100 pln (min. 2 godz.) - za cały dzień (bez limitu) 700 płn. Adres: ul. Skoczylasa 10/12, (Warszawa-Praga Płn) Zapraszamy do współpracy! РОЗМОВЛЯЄМО УКРАЇНСЬКОЮ

Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
100 zł
Warszawa 26 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Przestronna sala do wynajęcia na godziny przy Placu Hallera. Lokal znajduje się na parterze oraz ma bardzo wysokie sufity (4m). Powierzchnia - ok. 50 m2. Dwie łazienki. Wyposażenie: - nagłośnienie, - projektor full HD, - klimatyzacja - wifi - krzesła (40 szt) - stoły - tablica, markery Dodatkowo, oferujemy: - kawiarnię, która znajduje się w tym samym lokalu. - ksero (50 gr/str) Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić dostępność terminów. Ceny za wynajem sali: - za godzinę 100 pln (min. 2 godz.) - za cały dzień (bez limitu) 700 płn. Adres: ul. Skoczylasa 10/12, (Warszawa-Praga Płn) Tel: +48**********79 - Aleksandr Tel: +48**********89 - Sonia Zapraszamy do współpracy! РОЗМОВЛЯЄМО УКРАЇНСЬКОЮ

Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szukasz idealnego miejsca na przeprowadzenie wykładu, konferencji czy szkolenia w Warszawie? Oto nasza ekskluzywna sala szkoleniowa na Pradze Północ, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania! Nasza przestronna sala szkoleniowa wyróżnia się nowoczesnym designem i eleganckim prostym wystrojem, tworząc profesjonalne i inspirujące środowisko dla każdego wydarzenia. Znajduje się przy Placu Hallera, gdzie dostępny jest dogodny dojazd każdym rodzajem transportu (samochód, tramwaj, autobus, metro). Lokal znajduje się na parterze oraz ma bardzo wysokie sufity (4metry). Powierzchnia sali to ok. 50 m2 Wyposażona jest w wysokiej jakości sprzęt audiowizualny, taki jak rzutnik full HD, nagłośnienie, klimatyzację oraz wifi Dodatkowo, oferujemy kawiarnię która znajduje się w tym samym lokalu (kawa jest robiona na bardzo dobrym sprzęcie) Nie czekaj dłużej i zarezerwuj naszą wyjątkową salę szkoleniową! Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić dostępność terminów. Przekonaj się, że nasza sala szkoleniowa to idealne miejsce na Twoje wydarzenie! Ceny za wynajem sali: - za godzinę 100 pln (min. 2 godz.) - za cały dzień (bez limitu) 700 pln Adres: ul. Skoczylasa 10/12, Warszawa

Sala konferencyjno- szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno- szkoleniowa do wynajęcia
300 zł
Krasnystaw 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia57
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Witam Dysponuję przestronną salą konferencyjną do wynajęcia. Sala ma ok 57 m2, kształt prostokąta o wymiarach 476 cm x 1192 cm, duże przestronne okna oraz balkon. Szczegółowy wygląd sali widoczny na zdjęciach. Przy wynajmie udostępniamy toaletę oraz parking przy budynku. Podana cena dotyczy jednego dnia szkoleniowego. Przy dłuższym wynajmie możliwa negocjacja ceny. W razie dodatkowych pytań bardzo proszę o kontakt. Wystawiam faktury.

Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
Sala konferencyjno-szkoleniowa do wynajęcia
100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Przestronna sala do wynajęcia na godziny przy Placu Hallera. Lokal znajduje się na parterze oraz ma bardzo wysokie sufity (4m). Powierzchnia - ok. 50 m2. Dwie łazienki. Wyposażenie: - nagłośnienie, - projektor full HD, - klimatyzacja - wifi - krzesła (40 szt) - stoły - tablica, markery Dodatkowo, oferujemy: - kawiarnię, która znajduje się w tym samym lokalu. - ksero (50 gr/str) Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i sprawdzić dostępność terminów. Ceny za wynajem sali: - za godzinę 100 pln (min. 2 godz.) - za cały dzień (bez limitu) 700 płn. Adres: ul. Skoczylasa 10/12, (Warszawa-Praga Płn) Zapraszamy do współpracy!

Do wynajęcia sala konferencyjno-szkoleniowa w Warszawie
Do wynajęcia sala konferencyjno-szkoleniowa w Warszawie
150 zł
Warszawa 29 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Zapraszamy do Victory Home Rooms & Conferences Hall - idealnego miejsca na Twoje konferencje, spotkania biznesowe, edukację i szkolenia, kursy mistrzowskie i prezentacje eksperckie! Do Państwa dyspozycji oddajemy jasną i przestronną salę konferencyjną z osobnym wejściem od ulicy, która może pomieścić 50 osób. Dodatkowe usługi wliczone w cenę wynajmu: - duży bezpłatny parking; - 2 tablice typu flipchart; - projektor; - Wi-Fi - osobna garderoba i toaleta; - woda. Dodatkowe płatne usługi: - organizacja przerw kawowych; - organizacja obiadów Układ stołów i krzeseł: - teatralny; - edukacyjny; - bankiet; Gwarantujemy profesjonalną obsługę i wsparcie naszego przyjaznego zespołu podczas Twojego wydarzenia. Nie przegap okazji, aby zarezerwować naszą salę konferencyjną na następne wydarzenie! Skontaktuj się z nami już dziś, aby poznać dostępne terminy i ceny. Lub aby dowiedzieć się więcej i zarezerwować salę na wydarzenie.

biuro do wynajęcia od zaraz oraz sala konferencyjno-szkoleniowa
biuro do wynajęcia od zaraz oraz sala konferencyjno-szkoleniowa
790 zł
Wałbrzych 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro W WAŁBRZYCHU o wielkości 18 m kw kw wyremontowane i gotowe do wprowadzenia od zaraz ( NISKA CENA ) oraz sala konferencyjno-szkoleniowa , przy biurowcu duży parking przy głównej drodze w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej

biuro do wynajęcia od zaraz oraz sala konferencyjno-szkoleniowa
biuro do wynajęcia od zaraz oraz sala konferencyjno-szkoleniowa
790 zł
Wałbrzych 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro W WAŁBRZYCHU o wielkości 45 m kw kw wyremontowane i gotowe do wprowadzenia od zaraz ( NISKA CENA ) oraz sala konferencyjno-szkoleniowa , przy biurowcu duży parking przy głównej drodze w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej

biuro do wynajęcia od zaraz 45 m kw i sala konferencyjno-szkoleniowa
biuro do wynajęcia od zaraz 45 m kw i sala konferencyjno-szkoleniowa
1790 zł
Wałbrzych 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia18
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro W WAŁBRZYCHU o wielkości 45 m kw kw wyremontowane i gotowe do wprowadzenia od zaraz WYSOKI STANDARD ( NISKA CENA ) KANCELARIA lub inne FIRMY oraz sala konferencyjno-szkoleniowa , przy biurowcu duży parking przy głównej drodze w Wałbrzychu ul. Armii Krajowej

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
70000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 25m2.Położona na 2 piętrze w 5 kondygnacyjnym budynku.Centrum Biurowe KOLISTA 25 to w pełni zmodernizowany pięciokondygnacyjny obiekt biurowy, zlokalizowany około 1 km od węzła murckowskiego łączącego Autostradę A4 (kierunek Kraków – Wrocław) z drogą szybkiego ruchu - DK 86 (kierunek Warszawa – Bielsko-Biała). W sąsiedztwie planowana jest inwestycja drogowa - Węzeł Kolista.W ofercie wynajmu znajduje się 3400 m2 powierzchni biurowej. Biurowiec jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które w swojej działalności przewidują podział powierzchni na boksy biurowe. Na terenie obiektu znajduje się, przeznaczona pod wynajem sala konferencyjno – szkoleniowa. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu wizyjnego. Ponad to obiekt jest częściowo klimatyzowany, posiada własną sieć IT. Biurowiec jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking.Czynsz najmu 28zł/m2+ opłaty eksploatacyjne + media.Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik697 540 444

Biuro umeblowane, ul. Świętojańska
Biuro umeblowane, ul. Świętojańska
6778 zł
Gdynia 22 dnia plecy
Powierzchnia90

Lokal użytkowy w samym centrum Gdyni, na jednej z najbardziej ruchliwych i prestiżowych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. W otoczeniu restauracji, eleganckich sklepów czy lokali usługowych. Wspaniała lokalizacja - bardzo duży ruch pieszych. Kilkaset metrów do morza, teatru, kina. Sala biurowo-konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 90 m2 oraz pokój socjalny o pow. 9,21 m2 i WC. Sala wyposażona w 50 krzeseł, 3 stoły konferencyjne, 2 rzutniki, 2 ekrany, system obsługi rzutników, nagłośnienie. Możliwy wynajem bez wyposażenia. Ogrzewanie elektryczne - grzejniki lub klimatyzacja. Koszty eksploatacyjne w wysokości ok. 1700 zł miesięcznie + prąd. Wymagana kaucja jednomiesięcznego czynszu najmu. Istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Czynsz najmu 6 850zł netto + VAT. Serdecznie zapraszam na prezentację oraz zapoznanie się ze wszystkimi naszymi ofertami. W naszej bazie posiadamy również niepublikowane w Internecie propozycje z rynku Off Market. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Lidia Orfin - tel.   , email:   Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal użytkowy, ul. Świętojańska
Lokal użytkowy, ul. Świętojańska
6778 zł
Gdynia 22 dnia plecy
Powierzchnia90

Lokal biurowy w samym centrum Gdyni, na jednej z najbardziej ruchliwych i prestiżowych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. W otoczeniu restauracji, eleganckich sklepów czy lokali usługowych. Wspaniała lokalizacja - bardzo duży ruch pieszych. Kilkaset metrów do morza, teatru, kina. Sala biurowo-konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 90 m2 oraz pokój socjalny o pow. 9,21 m2. Sala wyposażona w 50 krzeseł, 3 stoły konferencyjne, 2 rzutniki, 2 ekrany, system obsługi rzutników, nagłośnienie. Możliwy wynajem bez wyposażenia. Toaleta w części wspólnej budynku. Ogrzewanie elektryczne - grzejniki lub klimatyzacja. Koszty eksploatacyjne w wysokości ok. 1700 zł miesięcznie + prąd. Wymagana kaucja jednomiesięcznego czynszu najmu. Istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Czynsz najmu 6 850zł netto + VAT. Serdecznie zapraszam na prezentację oraz zapoznanie się ze wszystkimi naszymi ofertami. W naszej bazie posiadamy również niepublikowane w Internecie propozycje z rynku Off Market. Lidia Orfin - tel.   , email:   W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
420000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 150m2, stanowiąca niezależny moduł biurowy z własnym aneksem kuchennym. Położona na 4 piętrze w 5 kondygnacyjnym budynku.Centrum Biurowe KOLISTA 25 to w pełni zmodernizowany pięciokondygnacyjny obiekt biurowy, zlokalizowany około 1 km od węzła murckowskiego łączącego Autostradę A4 (kierunek Kraków – Wrocław) z drogą szybkiego ruchu - DK 86 (kierunek Warszawa – Bielsko-Biała). W sąsiedztwie planowana jest inwestycja drogowa - Węzeł Kolista.W ofercie wynajmu znajduje się 3400 m2 powierzchni biurowej. Biurowiec jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które w swojej działalności przewidują podział powierzchni na boksy biurowe. Na terenie obiektu znajduje się, przeznaczona pod wynajem sala konferencyjno – szkoleniowa. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu wizyjnego. Ponad to obiekt jest częściowo klimatyzowany, posiada własną sieć IT. Biurowiec jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking.Czynsz najmu 28zł/m2+ opłaty eksploatacyjne + media.Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik697 540 444

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
50000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 16m2. Położona na 2 piętrze w 5 kondygnacyjnym budynku. Możliwość wynajmu większej powierzchni.Centrum Biurowe KOLISTA 25 to w pełni zmodernizowany pięciokondygnacyjny obiekt biurowy, zlokalizowany około 1 km od węzła murckowskiego łączącego Autostradę A4 (kierunek Kraków – Wrocław) z drogą szybkiego ruchu - DK 86 (kierunek Warszawa – Bielsko-Biała). W sąsiedztwie planowana jest inwestycja drogowa - Węzeł Kolista.W ofercie wynajmu znajduje się 3400 m2 powierzchni biurowej. Biurowiec jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które w swojej działalności przewidują podział powierzchni na boksy biurowe. Na terenie obiektu znajduje się, przeznaczona pod wynajem sala konferencyjno – szkoleniowa. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu wizyjnego. Ponad to obiekt jest częściowo klimatyzowany, posiada własną sieć IT. Biurowiec jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking.Czynsz najmu 28zł/m2+ opłaty eksploatacyjne + media.Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik697 540 444

Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
Powierzchnia biurowa DOBRY STANDARD ! Oferta bezpośrednia
89600 zł
Katowice 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 32m2, składająca się z dwóch pokoi. Położona na 2 piętrze w 5 kondygnacyjnym budynku. Możliwość wynajmu mniejszej lub większej powierzchni.Centrum Biurowe KOLISTA 25 to w pełni zmodernizowany pięciokondygnacyjny obiekt biurowy, zlokalizowany około 1 km od węzła murckowskiego łączącego Autostradę A4 (kierunek Kraków – Wrocław) z drogą szybkiego ruchu - DK 86 (kierunek Warszawa – Bielsko-Biała). W sąsiedztwie planowana jest inwestycja drogowa - Węzeł Kolista.W ofercie wynajmu znajduje się 3400 m2 powierzchni biurowej. Biurowiec jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które w swojej działalności przewidują podział powierzchni na boksy biurowe. Na terenie obiektu znajduje się, przeznaczona pod wynajem sala konferencyjno – szkoleniowa. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu wizyjnego. Ponad to obiekt jest częściowo klimatyzowany, posiada własną sieć IT. Biurowiec jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking.Czynsz najmu 28zł/m2+ opłaty eksploatacyjne + media.Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik697 540 444

Biuro z parkingiem, ul. Kolista
Biuro z parkingiem, ul. Kolista
24 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia16

Do wynajęcia pokój biurowy o pow. 16m2. Położona na 2 piętrze w 5 kondygnacyjnym budynku. Centrum Biurowe KOLISTA 25 to w pełni zmodernizowany pięciokondygnacyjny obiekt biurowy, zlokalizowany około 1 km od węzła murckowskiego łączącego Autostradę A4 (kierunek Kraków Wrocław) z drogą szybkiego ruchu - DK 86 (kierunek Warszawa Bielsko-Biała). W sąsiedztwie planowana jest inwestycja drogowa - Węzeł Kolista. W ofercie wynajmu znajduje się 3400 m2 powierzchni biurowej. Biurowiec jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które w swojej działalności przewidują podział powierzchni na boksy biurowe. Na terenie obiektu znajduje się, przeznaczona pod wynajem sala konferencyjno szkoleniowa. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu wizyjnego. Ponad to obiekt jest częściowo klimatyzowany, posiada własną sieć IT. Biurowiec jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking. Czynsz najmu 25zł/m2+ opłaty eksploatacyjne + media. Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik tel.   Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Lokal biurowy-Gdynia Centrum 90m2-6850zł
Lokal biurowy-Gdynia Centrum 90m2-6850zł
685000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Lokal biurowy w samym centrum Gdyni, na jednej z najbardziej ruchliwych i prestiżowych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. W otoczeniu restauracji, eleganckich sklepów czy lokali usługowych. Wspaniała lokalizacja - bardzo duży ruch pieszych. Kilkaset metrów do morza, teatru, kina.Sala biurowo-konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 90 m2 oraz pokój socjalny o pow. 9,21 m2. Sala wyposażona w 50 krzeseł, 3 stoły konferencyjne, 2 rzutniki, 2 ekrany, system obsługi rzutników, nagłośnienie. Możliwy wynajem bez wyposażenia. Toaleta w części wspólnej budynku.Ogrzewanie elektryczne - grzejniki lub klimatyzacja. Koszty eksploatacyjne w wysokości ok. 1700 zł miesięcznie + prąd.Wymagana kaucja jednomiesięcznego czynszu najmu.Istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni.Czynsz najmu 6 850zł netto + VAT.Serdecznie zapraszam na prezentację oraz zapoznanie się ze wszystkimi naszymi ofertami. W naszej bazie posiadamy również niepublikowane w Internecie propozycje z rynku Off Market.Lidia Orfin -608 081 069, email: lidia@W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal biurowy-Gdynia Centrum 90m2-6850zł
Lokal biurowy-Gdynia Centrum 90m2-6850zł
685000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Lokal użytkowy w samym centrum Gdyni, na jednej z najbardziej ruchliwych i prestiżowych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. W otoczeniu restauracji, eleganckich sklepów czy lokali usługowych. Wspaniała lokalizacja - bardzo duży ruch pieszych. Kilkaset metrów do morza, teatru, kina.Sala biurowo-konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 90 m2 oraz pokój socjalny o pow. 9,21 m2 i WC. Sala wyposażona w 50 krzeseł, 3 stoły konferencyjne, 2 rzutniki, 2 ekrany, system obsługi rzutników, nagłośnienie. Możliwy wynajem bez wyposażenia.Ogrzewanie elektryczne - grzejniki lub klimatyzacja. Koszty eksploatacyjne w wysokości ok. 1700 zł miesięcznie + prąd.Wymagana kaucja jednomiesięcznego czynszu najmu.Istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni.Czynsz najmu 6 850zł netto + VAT.Serdecznie zapraszam na prezentację oraz zapoznanie się ze wszystkimi naszymi ofertami. W naszej bazie posiadamy również niepublikowane w Internecie propozycje z rynku Off Market.W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.Lidia Orfin -608 081 069, email: lidia@Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Biuro umeblowane Katowice
Biuro umeblowane Katowice
24 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia48

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 48m2, składająca się z trzech pomieszczeń. Położona na 2 piętrze w 5 kondygnacyjnym budynku. Centrum Biurowe KOLISTA 25 to w pełni zmodernizowany pięciokondygnacyjny obiekt biurowy, zlokalizowany około 1 km od węzła murckowskiego łączącego Autostradę A4 (kierunek Kraków Wrocław) z drogą szybkiego ruchu - DK 86 (kierunek Warszawa Bielsko-Biała). W sąsiedztwie planowana jest inwestycja drogowa - Węzeł Kolista. W ofercie wynajmu znajduje się 3400 m2 powierzchni biurowej. Biurowiec jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które w swojej działalności przewidują podział powierzchni na boksy biurowe. Na terenie obiektu znajduje się, przeznaczona pod wynajem sala konferencyjno szkoleniowa. W części parterowej znajduje się recepcja ze stanowiskiem dozoru i monitoringu wizyjnego. Ponad to obiekt jest częściowo klimatyzowany, posiada własną sieć IT. Biurowiec jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny parking. Czynsz najmu 24zł/m2+ opłaty eksploatacyjne + media. Zapraszam do kontaktu Edyta Sołtysik tel.   Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.

Biuro klimatyzowane Sosnowiec
Biuro klimatyzowane Sosnowiec
45 zł
Sosnowiec 30+ kilka dni temu
Powierzchnia242

Sosnowiec na granicy z Katowicami - ok. 2km od DK 86 Oferujemy do wynajęcia biura w wysokim standardzie, położone na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - w Sosnowcu Milowicach. Dostępna powierzchnia biurowa klasy A położona na 6 piętrze biurowca 242,5m2. Lokal składa się z powierzchni 2 x open space 105m i 99,50m + gabinet / salka konferencyjna 38m. Aneks kuchenny, toalety w części wspólnej. Do ww. powierzchni biurowej należy doliczyć powierzchnię wspólną (aneks kuchenny, toalety, korytarze, recepcja). Istnieje możliwość aranżacji powierzchni pod kątem klienta. STANDARD; instalacja wentylacyjna, instalacja ogrzewania i klimatyzacji, instalacja telefoniczna, instalacja elektryczna, podłoga technologiczna przykryta wysokiej jakości wykładziną dywanową, ciągi komunikacyjne - glazura (płytki polerowane lub granitowe, ściany gładź gipsowa. Na parterze biurowca recepcja. W budynku znajduje się także sala konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 64m2. Duży parking - płatny - 50zł/m-c netto / miejsce BIURO CZĘŚCIOWO UMEBLOWANE! czynsz najmu: 45zł / m2 netto z mediami i kosztami eksploatacyjnymi + energia elektryczna i woda Więcej informacji:   lub   Niniejsze ogłoszenie jest informacją handlową i nie może być uznawane za ofertę handlową w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Inne nasze oferty na naszej stronie internetowej: Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro umeblowane, ul. Świętojańska
Biuro umeblowane, ul. Świętojańska
7556 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Powierzchnia90

Zalety Duża, otwarta przestrzeń w nowoczesnym budynku Miejsce z doskonałą komunikacją miejską Możliwość najmu z wyposażeniem Lokalizacja Gdynia Śródmieście to centralna dzielnica miasta jest jego sercem. To tu koncentruje się wiele ważnych instytucji, biur, atrakcji kulturalnych, biznesowych oraz miejsc rekreacyjnych. Śródmieście charakteryzuje się dynamicznym charakterem, nowoczesną infrastrukturą oraz różnorodnymi możliwościami rozrywki i spędzania czasu. Znajdziemy tu biurowce, centra handlowe, restauracje, kawiarnie, sklepy i wiele innych miejsc usługowych, które przyciągają zarówno mieszkańców, jak i turystów. Opis Lokal użytkowy w samym centrum Gdyni, na jednej z najbardziej znanych i uczęszczanych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. W otoczeniu znajdziemy przystanki liczne lokale usługowe, przystanki ZKM, restauracje, eleganckie sklepy czy inne lokale handlowe. Wspaniała lokalizacja - bardzo duży ruch pieszych. Kilkaset metrów do morza, teatru, kina. Sala biurowo-konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 90 m2 oraz pokój socjalny o pow. 9,21 m2 i WC. Sala wyposażona w 50 krzeseł, 3 stoły konferencyjne, 2 rzutniki, 2 ekrany, system obsługi rzutników, nagłośnienie. Możliwy wynajem bez wyposażenia. Informacje dodatkowe Ogrzewanie elektryczne - grzejniki lub klimatyzacja. Koszty eksploatacyjne w wysokości ok. 1700 zł miesięcznie + prąd. Istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Wymagana kaucja jednomiesięcznego czynszu najmu. Czynsz najmu 6 800zł netto + VAT. Orfin Nieruchomości - "Z nami dla Ciebie" Serdecznie zapraszam na prezentację oraz zapoznanie się ze wszystkimi naszymi ofertami. W naszej bazie posiadamy również niepublikowane w Internecie propozycje z rynku Off Market. Oksana Kobarynko, Tel.:   , mail:   . W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Dla naszych klientów świadczymy usługi pośrednictwa kredytowego. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Biuro wolne od zaraz, ul. Opolska
Biuro wolne od zaraz, ul. Opolska
30 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia20

Do wynajęcia powierzchnia biurowo-usługowa w prestiżowej lokalizacji przy ul. Opolskiej 14 w Katowicach na pierwszym piętrze kameralnego budynku biurowo-usługowego, w ciągu komunikacyjnym o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego. Koncentracja potencjalnych klientów to ogromny potencjał dla rozwoju wszelkiego rodzaju usług. Opolska 14 to doskonały adres dla siedziby Twojej Firmy! Oferowana powierzchnia obejmuje 1 pomieszczenie biurowe o powierzchni 20 m 2 oraz części wspólnych (korytarz, węzeł sanitarny). Wejście do lokalu z eleganckiego holu, w którym można zaaranżować poczekalnię. Pozostałe lokale na tym poziomie zajmują firma o profilu IT oraz kancelaria prawna. Lokal oraz cały budynek jest w idealnym stanie technicznym, świeżo po remoncie. Dostępny także lokal składający się z dwóch pomieszczeń o powierzchni 26,28 m 2 Okolica Okolica śródmiejska o charakterze Centrum Biznesowego, w sąsiedztwie renomowane biurowce klasy A i B. W najbliższym otoczeniu znajduje się także luksusowa zabudowa mieszkaniowa (apartamentowiec przy Filharmonii) z lokalami usługowo-handlowymi, placówki użyteczności publicznej, administracji państwowej, kulturalnej (Filharmonia Śląska), oświatowej i naukowej. Powstają trzy wieże Global Office Park gdzie zatrudnienie znajdzie kilka tysięcy osób. Koszty - czynsz najmu za powierzchnię biurową 30 zł netto/ 1m 2 - opłata eksploatacyjna - zaliczkowo 8 zł netto/ 1m 2 - media (prąd, gaz, woda i ścieki) - gaz, woda i ścieki proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, prąd w lokalu według indywidualnego licznika + proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni Lokalizacja obiektu zapewnia dogodny dostęp do transportu miejskiego oraz usług zlokalizowanych w okolicy. Budynek Budynek dwukondygnacyjny z podziemną halą garażowo-magazynową. Od frontu lokal handlowo-usługowy z reprezentacyjną witryną. Na piętrze znajduje się 6 niezależnych pokoi biurowych, sala konferencyjno-szkoleniowa, komunikacja oraz węzeł sanitarny z podziałem na damski i męski, a także pomieszczenie socjalne do wspólnego użytkowania. Ściany tynk wapienno-cementowy, malowane, podłogi wykładzina dywanowa, glazura. Okna PCV nowej generacji, co. Wysokość pomieszczeń - 2,6 m. Ekspozycja okien i witryny na ulicę Opolską. Poziom -1 Garaże Magazyn Parter Lokal handlowo-usługowy Portiernia, Klatka schodowa Piętro Komunikacja Pokoje biurowe o powierzchniach Sala konferencyjno- szkoleniowa Sanitariaty damskie i męskie Pomieszczenie socjalne Lokalizacja Lokalizacja obiektu zapewnia dogodny dostęp do transportu miejskiego oraz usług zlokalizowanych w okolicy. Doskonały dojazd do Drogowej Trasy Średnicowej. Położenie obiektu w Centrum miasta zapewnia idealne połączenie z miastami ościennymi. Dogodne połączenie z autostradą A4, A1, DK1. Komunikacja miejska z szeroką gama połączeń, autobus, tramwaj, pobliski dworzec PKP i PKS będą dla pracowników i klientów. Zapraszamy na prezentację. :LINK DO STRONY =1057840 :KONTAKT DO AGENTA Anna Koperczak   Oferta wysłana z systemu BCK Galactica Zachęcam do zapoznania się z naszą szeroką ofertą sprzedaży i wynajmu mieszkań, domów, działek i lokali użytkowych dostępną na stronie Służymy pomocą w uzyskaniu kredytu hipotecznego. Zapraszamy do współpracy. Śląskie Centrum Nieruchomości Sp. z o.o. Zaufaj Profesjonalistom. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo za realizację oferty: 15908 Prezentowana oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Tani lokal biurowo-usługowy Katowice ul Opolska 14
Tani lokal biurowo-usługowy Katowice ul Opolska 14
60000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia20
Liczba pokoi6
Poziom1

Do wynajęcia powierzchnia biurowo-usługowa w prestiżowej lokalizacji przy ul. Opolskiej 14 w Katowicach na pierwszym piętrze kameralnego budynku biurowo-usługowego, w ciągu komunikacyjnym o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego. Koncentracja potencjalnych klientów to ogromny potencjał dla rozwoju wszelkiego rodzaju usług. Opolska 14 to doskonały adres dla siedziby Twojej Firmy! Oferowana powierzchnia obejmuje 1 pomieszczenie biurowe o powierzchni 20 m 2 oraz części wspólnych (korytarz, węzeł sanitarny). Wejście do lokalu z eleganckiego holu, w którym można zaaranżować poczekalnię. Pozostałe lokale na tym poziomie zajmują firma o profilu IT oraz kancelaria prawna. Lokal oraz cały budynek jest w idealnym stanie technicznym, świeżo po remoncie. Dostępny także lokal składający się z dwóch pomieszczeń o powierzchni 26,28 m 2 Okolica Okolica śródmiejska o charakterze Centrum Biznesowego, w sąsiedztwie renomowane biurowce klasy A i B. W najbliższym otoczeniu znajduje się także luksusowa zabudowa mieszkaniowa (apartamentowiec przy Filharmonii) z lokalami usługowo-handlowymi, placówki użyteczności publicznej, administracji państwowej, kulturalnej (Filharmonia Śląska), oświatowej i naukowej. Powstają trzy wieże Global Office Park gdzie zatrudnienie znajdzie kilka tysięcy osób. Koszty - czynsz najmu za powierzchnię biurową 30 zł netto/ 1m 2 - opłata eksploatacyjna - zaliczkowo 8 zł netto/ 1m 2 - media (prąd, gaz, woda i ścieki) - gaz, woda i ścieki proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, prąd w lokalu według indywidualnego licznika + proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni Lokalizacja obiektu zapewnia dogodny dostęp do transportu miejskiego oraz usług zlokalizowanych w okolicy. Budynek Budynek dwukondygnacyjny z podziemną halą garażowo-magazynową. Od frontu lokal handlowo-usługowy z reprezentacyjną witryną. Na piętrze znajduje się 6 niezależnych pokoi biurowych, sala konferencyjno-szkoleniowa, komunikacja oraz węzeł sanitarny z podziałem na damski i męski, a także pomieszczenie socjalne do wspólnego użytkowania. Ściany tynk wapienno-cementowy, malowane, podłogi wykładzina dywanowa, glazura. Okna PCV nowej generacji, co. Wysokość pomieszczeń - 2,6 m. Ekspozycja okien i witryny na ulicę Opolską. Poziom -1 Garaże Magazyn Parter Lokal handlowo-usługowy Portiernia, Klatka schodowa Piętro Komunikacja Pokoje biurowe o powierzchniach Sala konferencyjno- szkoleniowa Sanitariaty damskie i męskie Pomieszczenie socjalne Lokalizacja Lokalizacja obiektu zapewnia dogodny dostęp do transportu miejskiego oraz usług zlokalizowanych w okolicy. Doskonały dojazd do Drogowej Trasy Średnicowej. Położenie obiektu w Centrum miasta zapewnia idealne połączenie z miastami ościennymi. Dogodne połączenie z autostradą A4, A1, DK1. Komunikacja miejska z szeroką gama połączeń, autobus, tramwaj, pobliski dworzec PKP i PKS będą dla pracowników i klientów. Zapraszamy na prezentację. ::LINK DO STRONY ::KONTAKT DO AGENTA Anna Koperczak4832299629748608095746scn@Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Anna Kawka-Sachnik (licencja nr: 15908)Zachęcam do zapoznania się z naszą szeroką ofertą sprzedaży i wynajmu mieszkań, domów, działek i lokali użytkowych dostępną.plSłużymy pomocą w uzyskaniu kredytu hipotecznego.Zapraszamy do współpracy.Śląskie Centrum Nieruchomości Sp. z o.o. Zaufaj Profesjonalistom.Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo za realizację oferty: 15908Prezentowana oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Biuro wolne od zaraz, ul. Opolska
Biuro wolne od zaraz, ul. Opolska
30 zł
Katowice 4 kilka dni temu
Powierzchnia20

Do wynajęcia powierzchnia biurowo-usługowa w prestiżowej lokalizacji przy ul. Opolskiej 14 w Katowicach na pierwszym piętrze kameralnego budynku biurowo-usługowego, w ciągu komunikacyjnym o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego. Koncentracja potencjalnych klientów to ogromny potencjał dla rozwoju wszelkiego rodzaju usług. Opolska 14 to doskonały adres dla siedziby Twojej Firmy! Oferowana powierzchnia obejmuje 1 pomieszczenie biurowe o powierzchni 20 m 2 oraz części wspólnych (korytarz, węzeł sanitarny). Wejście do lokalu z eleganckiego holu, w którym można zaaranżować poczekalnię. Pozostałe lokale na tym poziomie zajmują firma o profilu IT oraz kancelaria prawna. Lokal oraz cały budynek jest w idealnym stanie technicznym, świeżo po remoncie. Okolica Okolica śródmiejska o charakterze Centrum Biznesowego, w sąsiedztwie renomowane biurowce klasy A i B. W najbliższym otoczeniu znajduje się także luksusowa zabudowa mieszkaniowa (apartamentowiec przy Filharmonii) z lokalami usługowo-handlowymi, placówki użyteczności publicznej, administracji państwowej, kulturalnej (Filharmonia Śląska), oświatowej i naukowej. Powstają trzy wieże Global Office Park gdzie zatrudnienie znajdzie kilka tysięcy osób. Koszty - czynsz najmu za powierzchnię biurową 30 zł netto/ 1m 2 - opłata eksploatacyjna - zaliczkowo 8 zł netto/ 1m 2 - media (prąd, gaz, woda i ścieki) - gaz, woda i ścieki proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni, prąd w lokalu według indywidualnego licznika + proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni Lokalizacja obiektu zapewnia dogodny dostęp do transportu miejskiego oraz usług zlokalizowanych w okolicy. Budynek Budynek dwukondygnacyjny z podziemną halą garażowo-magazynową. Od frontu lokal handlowo-usługowy z reprezentacyjną witryną. Na piętrze znajduje się 6 niezależnych pokoi biurowych, sala konferencyjno-szkoleniowa, komunikacja oraz węzeł sanitarny z podziałem na damski i męski, a także pomieszczenie socjalne do wspólnego użytkowania. Ściany tynk wapienno-cementowy, malowane, podłogi wykładzina dywanowa, glazura. Okna PCV nowej generacji, co. Wysokość pomieszczeń - 2,6 m. Ekspozycja okien i witryny na ulicę Opolską. Poziom -1 Garaże Magazyn Parter Lokal handlowo-usługowy Portiernia, Klatka schodowa Piętro Komunikacja Pokoje biurowe o powierzchniach Sala konferencyjno- szkoleniowa Sanitariaty damskie i męskie Pomieszczenie socjalne Lokalizacja Lokalizacja obiektu zapewnia dogodny dostęp do transportu miejskiego oraz usług zlokalizowanych w okolicy. Doskonały dojazd do Drogowej Trasy Średnicowej. Położenie obiektu w Centrum miasta zapewnia idealne połączenie z miastami ościennymi. Dogodne połączenie z autostradą A4, A1, DK1. Komunikacja miejska z szeroką gama połączeń, autobus, tramwaj, pobliski dworzec PKP i PKS będą dla pracowników i klientów. Zapraszamy na prezentację. :LINK DO STRONY =1076603 :KONTAKT DO AGENTA Anna Koperczak   Oferta wysłana z systemu BCK Galactica Zachęcam do zapoznania się z naszą szeroką ofertą sprzedaży i wynajmu mieszkań, domów, działek i lokali użytkowych dostępną na stronie Służymy pomocą w uzyskaniu kredytu hipotecznego. Zapraszamy do współpracy. Śląskie Centrum Nieruchomości Sp. z o.o. Zaufaj Profesjonalistom. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo za realizację oferty: 15908 Prezentowana oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Nowoczesny lokall biurowy-Gdynia Centrum 90m2-6800
Nowoczesny lokall biurowy-Gdynia Centrum 90m2-6800
680000 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

ZaletyDuża, otwarta przestrzeń w nowoczesnym budynkuMiejsce z doskonałą komunikacją miejskąMożliwość najmu z wyposażeniemLokalizacjaGdynia Śródmieście to centralna dzielnica miasta jest jego sercem. To tu koncentruje się wiele ważnych instytucji, biur, atrakcji kulturalnych, biznesowych oraz miejsc rekreacyjnych. Śródmieście charakteryzuje się dynamicznym charakterem, nowoczesną infrastrukturą oraz różnorodnymi możliwościami rozrywki i spędzania czasu. Znajdziemy tu biurowce, centra handlowe, restauracje, kawiarnie, sklepy i wiele innych miejsc usługowych, które przyciągają zarówno mieszkańców, jak i turystów.OpisLokal użytkowy w samym centrum Gdyni, na jednej z najbardziej znanych i uczęszczanych ulic miasta - ul. Świętojańskiej. W otoczeniu znajdziemy przystanki liczne lokale usługowe, przystanki ZKM, restauracje, eleganckie sklepy czy inne lokale handlowe. Wspaniała lokalizacja - bardzo duży ruch pieszych. Kilkaset metrów do morza, teatru, kina.Sala biurowo-konferencyjno-szkoleniowa o powierzchni 90 m2 oraz pokój socjalny o pow. 9,21 m2 i WC. Sala wyposażona w 50 krzeseł, 3 stoły konferencyjne, 2 rzutniki, 2 ekrany, system obsługi rzutników, nagłośnienie. Możliwy wynajem bez wyposażenia.Informacje dodatkoweOgrzewanie elektryczne - grzejniki lub klimatyzacja. Koszty eksploatacyjne w wysokości ok. 1700 zł miesięcznie + prąd. Istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Wymagana kaucja jednomiesięcznego czynszu najmu. Czynsz najmu 6 800zł netto + VAT.Orfin Nieruchomości - "Z nami dla Ciebie"Serdecznie zapraszam na prezentację oraz zapoznanie się ze wszystkimi naszymi ofertami. W naszej bazie posiadamy również niepublikowane w Internecie propozycje z rynku Off Market. Oksana Kobarynko, Tel.:506 234 218, mail: oksana@. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Dla naszych klientów świadczymy usługi pośrednictwa kredytowego. Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
1333 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia300

Przedmiotem najmu jest budynek biurowo-usługowy. Budynek składa się z 3 poziomów 675m2. Każdy poziom obiektu posiada własny aneks kuchenny, wyposażony w lodówkę i zmywarkę. Ostatnie dwa piętra budynku dysponują dwoma tarasami o łącznej powierzchni 125 m2. Przeznaczenie: budynek biurowo-usługowy. W ramach części wspólnych budynku znajduje się reprezentacyjna recepcja z hallem wejściowym. Poziom 0 - jest usytuowany na parterze budynku i oferuje 6 pomieszczeń biurowych, dwie niezależne toalety oraz aneks kuchenny. Dodatkowo znajduje się tam miejsce przeznaczone na serwerownię. Poziom 1 - znajduje się na pierwszej kondygnacji biurowca i zapewnia możliwość pracy w 8 niezależnych pokojach biurowych. Do dyspozycji Najemców znajduje się aneks kuchenny oraz dwie niezależne toalety. Jest tam również miejsce przeznaczone na niezależną serwerownię. Poziom 2 - to przestrzeń typu open-space z dostępem do 2 niezależnych toalet oraz dużego aneksu kuchennego z wyjściem na ponad 100m2 taras. Cały open space jest wyposażony w indywidulany system wentylacji z rekuperatorem oraz system instalacji grzewczo-klimatyzacyjnej, umożliwiającej regulację temperatury w poszczególnych partiach przestrzeni biurowej. Dodatkowo wyodrębniono przestrzeń na niezależną serwerownię. Poziom 3 - składa się z 4 pomieszczeń biurowych, z czego jedno z nich może służyć jako mini open- space. Do dyspozycji znajduje się niezależna toaleta oraz pobliski dostęp do toalety w części wspólnej budynku. Dodatkowo jest tam doświetlony aneks kuchenny z miejscem do odpoczynku oraz wyjście na niezależny taras. Pomieszczenie typu mini open-space jest wyposażone w dodatkowy system wentylacji mechanicznej oraz możliwość zamontowania projektora. Do dyspozycji wszystkich Użytkowników budynku jest również ekskluzywnie wykończona 20 osobowa sala konferencyjno-szkoleniowa, z możliwością prowadzenia telekonferencji czy prezentacji mulimedialnych, posiadająca niezależny system grzewczo-klimatyzacyjny oraz wentylacyjny, zabezpieczona kontrolą dostępu. Przed budynkiem znajduje się ogrodzony, monitorowany parking dla samochodów osobowych. Powierzchnia działki przeznaczonej do wynajęcia pod parking (9 miejsc postojowych) : 250 mkw. Ilość miejsc postojowych: (możliwość wynajęcia dodatkowych miejsc postojowych ) Dodatkowo płatne tylko opłaty licznikowe. Możliwość podziału i wynajmu części powierzchni na moduły ok.   Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )