Umeblowane biuro

Sortowanie:
Znaleziony: 1163 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Umeblowane biuro
Umeblowane biuro
350000 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu

Umeblowane biuro lub miejsce szkoleń - lokal z wejściem obok eleganckiej recepcji od Alei Rzeczypospolitej. Dyskretny i cichy ze słonecznym ogródkiem, wysoki na 3,5 m!!!Parkingi dla gości w bocznej tuż obok uliczce oraz na terenie sklepu LIDL. Bezpiecznie: monitoring 24h, teren ogrodzony, rolety zewnętrzne w oknach. Obowiązkowe miejsce parkingowe w podziemiu płatne dodatkowo 200PLN.Dodatkowo płatny czynsz do wspólnoty około 600 zł. Media woda, kanalizacja, energia, ogrzewanie i wywóz śmieci płatne wg zużycia.Kaucja w wysokości 3500 zł.Najem na czas określony minimum na 1 rok.Do ceny najmu należy doliczyć podatek VAT 23 %. W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Wynajmę umeblowane biuro
Wynajmę umeblowane biuro
1950 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia77
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę umeblowane biuro na parterze bloku ul.Świętojańska 10 przy Gdańskiej .Doskonałe na biuro księgowe lub kancelarię. 3 pokoje pow.77 m2 parking . Dodatkowo czynsz około 470 zł. Możliwość wystawienia faktury VAT. Lub bez mebli na mieszkanie.

Wynajmę umeblowane biuro.
Wynajmę umeblowane biuro.
800 zł
13 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Witam serdecznie. Wynajmę biuro o wielkości 20m2. Pomieszczenie w pełni umeblowane z biurkiem dwustanowiskowym, dużą szafą i dwoma komodami. Biuro zlokalizowane jest w miejscowości Rzeszotary przy ulicy Galicyjskiej obok Świątnik górnych oddalonych ok 1km od budynku. W odległości 100 metrów znajduję się sklep całodobowy oraz przystanek autobusowy linii MPK oraz wielu innych przewoźników kursujących z Wieliczki oraz Myślenic. W razie wątpliwości postaram się odpowiedzieć na wszystkie Państwa pytania pod numerem: 88*****82. Zapraszam do kontaktu i oględzin. Pozdrawiam. Adrian.

Wykończone i umeblowane biuro - 50m2
Wykończone i umeblowane biuro - 50m2
3250 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 50m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla firm biurowych, które potrzebują niedużą przestrzeń biurową wraz z aneksem kuchennym oraz toaletą. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na szóstym piętrze z klimatyzacja, - Biuro w kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone, klimatyzowane i może zostać nieodpłatnie umeblowane. Powierzchnia składa się z open space, małego gabinetu, aneksu kuchennego oraz toalety. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.

Umeblowane biuro ul. Pory 59
Umeblowane biuro ul. Pory 59
7149 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia71,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

W ofercie na wynajem umeblowane biuro składające się z dwóch pokoi.Pomiędzy pokojami ścianka mobilna, z możliwością otwarcia powierzchni w jeden duży openspace. W jednym pokoju znajdują się trzy biurka z fotelami oraz szafki do przechowywania. w drugim pokoju wstawiony jest duży narożnik KLER, fotel, stolik kawowy i szafka pomocnicza. W cenie najmu zawarte są wszystkie koszty eksploatacyjne, umeblowanie (bez sprzętów), media.Dostęp do biura 24h/7.Możliwość wynajęcia dodatkowo miejsca w garażu podziemnym cenie 350 zł netto. Możliwość zarejestrowania firmy pod adresem ul. Pory 59. 

Umeblowane biuro w ścisłym Śródmieściu
Umeblowane biuro w ścisłym Śródmieściu
3400000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy w pełni umeblowane biuro w budynku CEDET, gotowe do wejścia od zaraz.Budynek CEDET to prestiżowy biurowiec klasy A zlokalizowany na skrzyżowaniu ul. Kruczej i Alej Jerozolimskich. Samo biuro wykończone jest w wysokim standardzie.Proponowany prywatny moduł znajduje się w układzie open space, jest umeblowany i gotowy do wejścia "od zaraz".Wynajmując biuro w tej lokalizacji poza dedykowanym modułem, otrzymują Państwo możliwość korzystania z powierzchni wspólnych biura takich jak: przestronna kuchnia, strefa chill-out, czy salki konferencyjne, które można rezerwować w zależności od zapotrzebowania. Na powierzchni znajdują się zarówno małe salki na spotkania 2-4 osobowe, ale także duże sale mogące pomieścić kilkanaście osób.Operator biura zapewnia obsługę recepcyjną.Prezentowany metraż uwzględnia udział w częściach wspólnych do, których najemcy posiadają nieograniczony dostęp.Biuro jest codziennie sprzątane a koszt sprzątania ujęty jest w cenie najmu.Oferowana cena uwzględnia koszt zużycia mediów (w tym internetu) oraz opłat eksploatacyjnych. W cenie znajduje się również zaopatrzenie kuchni w produkty takie jak woda, kawa czy herbata dostępne dla najemców.Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VATPrzedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

Do wynajęcia umeblowane biuro w Zdzieszowicach
Do wynajęcia umeblowane biuro w Zdzieszowicach
1460 zł
Zdzieszowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia46,30
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Wynajmę umeblowane biuro w Zdzieszowicach przy ul. Nowej A2 (na przeciwko marketu Bricomarche). Powierzchnia wynosi 46,3 m2. Biuro zlokalizowane jest na parterze i jest umeblowane jak na zdjęciach. Biuro posiada także wydzielone ścianką zaplecze z lodówką i meblami kuchennymi. Pomieszczenie nadaję się także na lokal usługowy czy handlowy. Wynajmujący dopuszcza także możliwość przeróbek - np. osobne wejście z zewnątrz czy zabudowę niewielkiej bramy do rozładunku i załadunku pojazdów dostawczych (pod warunkiem najmu na dłuższy okres). Pomieszczenie posiada odrębną klimatyzację. Możliwe podłączenie internetu z łącza światłowodowego za dodatkową opłatą. Miesięczny koszt czynszu oraz mediów podstawowych (woda, ścieki, ogrzewanie, prąd) to 1460,00 zł (cena zawiera 23% VAT). W przypadku prowadzenia działalności usługowej czy niewielkiej produkcji rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie odczytów podlicznika.

Nowoczesne, umeblowane biuro na Mokotowie
Nowoczesne, umeblowane biuro na Mokotowie
1300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Niewielkie biuro zlokalizowane w nowoczesnym budynku biurowo-mieszkalnym na Dolnym Mokotowie przy ul. Pory 59.Agencjom Pośrednictwa dziękuje, proszę nie dzwonić.Samodzielne pomieszczenie biurowe wraz z dostępem do powierzchni wspólnych: kuchni i łazienki.Budynek ogrodzony, ochrona całodobowo w atrakcyjnym lobby na parterze. Oddzielne wejście tylko do powierzchni biurowych. Monitoring, domofon. Możliwość wynajęcia miejsca postojowego w garażu podziemnym.Biuro pomieści dwa lub trzy stanowiska pracy. Jest umeblowane jak na zdjęciu. Meble są nowe. Ściany odświeżone, wykładzina wyprana. Lokal nie wymaga żadnego wkładu aby rozpocząć pracę.Bardzo szybki i niezawodny ŚWIATŁOWODOWY internet.W cenie także wszystkie media, sprzątanie. Brak dodatkowych opłat administracyjnych.Lokal posiada klimatyzacje, wentylacje, ogrzewanie. Wszystko sprawne.Wynajem na podstawie elastycznej umowy z krótkim okresem wypowiedzenia. Wystawiam Fakturę Vat.Cena za wynajem 1300 zł NETTO + 23% Vat. 1599 zł BRUTTO.Kaucja to dwumiesięczny czynsz.

Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
Umeblowane biuro Warszawa Śródmieście Wola Centrum
2500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia12
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.  W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio

Umeblowane biuro do wynajęcia w centrum Zdzieszowic
Umeblowane biuro do wynajęcia w centrum Zdzieszowic
490 zł
Zdzieszowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia17,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę umeblowane biuro o powierzchni 17,10 m2 w Zdzieszowicach przy ul. Nowej A2 (na przeciwko marketu Bricomarche). Biuro zlokalizowane jest na 1 piętrze i jest umeblowane jak na zdjęciach. Dostępne jest od zaraz. Miesięczny koszt czynszu + media to 490,00 zł (zawiera 23% VAT). Możliwe jest podłączenie biura do internetu ze światłowodu za dodatkową, rozsądną opłatą.

Umeblowane biuro dla 5 osób Wola
Umeblowane biuro dla 5 osób Wola
350000 zł
Warszawa 27 dni plecy

Nowoczesne, komfortowe i w pełni umeblowane biura na Woli. 10 stanowisk pracy. Umeblowane biuro dla max. 10 osób. Podany metraż uwzględnia powierzchnie wspólne: kuchnie, salki do spotkań, łazienki, etc.Nowoczesny biurowiec oferujący na wynajem 20 300 m2 całkowitej powierzchni biurowej. Biurowiec zapewnia łącznie 233 podziemnych i naziemnych miejsc parkingowych dla pracowników i klientów. Pomieszczenia biurowe są klimatyzowane, z uchylnymi oknami, podwieszanymi sufitami, wykładziną. Kompleks posiada też w pełni wyposażoną salę konferencyjną.  Budynek położony jest przy ulicy Ogrodowej w pobliżu skrzyżowania ulic Towarowej i Okopowej z Al. Solidarności. Dużą zaletą tej lokalizacji jest doskonały dostęp do środków komunikacji miejskiej i głównych miejskich arterii. Koszt eksploatacji: 1000 zł netto miesiąc. W cenie biura:Komfortowo wyposażone indywidualne biuro, dostępne 24/7Ustawienie mebli w pokojach według potrzeb10 godzin salek spotkań w miesiącu gratis10% rabat na sale konferencyjneDarmowy Internet 100 stron czarno-białych materiałów drukowanych w cenie wynajmu Profesjonalny serwis recepcji – przyjmowanie gości, przyjęcie korespondencji 9-17Dostęp do wyposażonego aneksu kuchennego Możliwość skorzystania z pokoju rekreacyjnegoDo czynszu najmu należy doliczyć koszty eksploatacji, współczynnik powierzchni wspólnych budynku oraz piętra - skontaktuj się z naszym biurem w celu uzyskania szczegółów. Podane ceny są cenami netto, do ceny należy doliczyć podatek VAT.Prezentowane zdjęcia biur są przykładowymi możliwościami aranżacji powierzchni. Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta lub szukasz podobnej prosimy o kontakt z naszym biurem. W swojej bazie posiadamy ponad 1000 budynków biurowych, a prezentowane na portalu propozycje to tylko część naszej oferty.Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu CywilnegoOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Wykończone i umeblowane biuro w centrum - 25m²
Wykończone i umeblowane biuro w centrum - 25m²
1625 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 25m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla małych firm biurowych. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na pierwszym piętrze, - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone oraz może zostać nieodpłatnie umeblowane. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.

Umeblowane biuro premium - Powiśle
Umeblowane biuro premium - Powiśle
78500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia560
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu biuro znajdujące się na Śródmieście, ul. Wioślarska. Dostępne do wynajęcia od teraz. Biura zamknięte i przestrzenie z biurkami open-plan w szerokim zakresie budżetowym: Oferowane są różne rodzaje biur, w tym zarówno biura prywatne (zamknięte) dla jednej lub kilku osób, jak i przestrzenie open-plan, które mogą być dostosowane do różnych budżetów. Powierzchnia biurowa w budynku nad Wisłą i dogodna lokalizacja z widokiem na Wisłostradę: Biuro znajduje się w atrakcyjnej lokalizacji w Warszawie, z widokiem na rzekę Wisłę i centralną trasę komunikacyjną - Wisłostradę. Korzystanie z najwyższej klasy mebli biurowych: Biuro jest wyposażone w wysokiej jakości meble biurowe od renomowanych marek, takie jak Okamura, Steelcase i Maro. Obsługa recepcyjna i sprzątająca: Zapewniona jest obsługa recepcyjna oraz usługi sprzątania, co ułatwia codzienne funkcjonowanie biura. Chill room: Dla pracowników dostępna jest strefa relaksu, wyposażona w część wypoczynkową, telewizję i konsolki do gier, co pozwala na odpoczynek i rozrywkę w czasie przerw. Łazienki damskie i męskie na każdym piętrze z kosmetykami: Biuro zapewnia wygodny dostęp do łazienek na każdym piętrze, a w nich znajdują się kosmetyki, co podnosi komfort pracowników. Kuchnia z naczyniami: Dla pracowników dostępna jest kuchnia wyposażona we wszystkie niezbędne naczynia, co ułatwia przygotowywanie posiłków i przerw na kawę. Wysoki standard wykończenia biura: Biuro zostało wykończone z użyciem najlepszych dostępnych materiałów, co gwarantuje wysoki standard i estetykę wnętrza. Pełny dostęp dla wózków inwalidzkich: Biuro jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, zapewniając dostęp do wózków inwalidzkich na każdym piętrze, włącznie z łazienkami. Całodobowa ochrona i monitorowanie: Zapewniona jest całodobowa ochrona, w tym monitoring oraz inne systemy zabezpieczeń, co zapewnia bezpieczeństwo pracowników i mienia. Dostępne usługi ksero i drukarki: Biuro oferuje dostęp do usług ksero i drukarki, co ułatwia pracę biurową. To wydaje się być atrakcyjna przestrzeń biurowa z rozbudowaną infrastrukturą i udogodnieniami, która może przyciągnąć różne firmy i przedsiębiorców o różnych potrzebach i budżetach. CENA   Koszty najmu to: 23,5 euro netto za m2 wynajem  29 pln netto za m2 na utrzymanie przestrzeni wspólnej (windy, schody, itd.)  + liczniki według zużycia Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem! ENG We are pleased to present you a office located in Śródmieście. The office is finished in a very elegant and peaceful manner, very bright and practical. We invite you to contact us for more information. We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Umeblowane biuro z parkingiem
Umeblowane biuro z parkingiem
344000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu

Bez prowizji. Wynagrodzenie biura pokrywa właściciel. Biuro skłądające się z dwóch pomieszczeń, holu i aneksu kuchennego.LOKALIZACJA: Łódź, centrum miasta, ul. Gdańska, blisko CH Manufaktura, obok przystanków komunikacji miejskiej.POWIERZCHNIA: Powierzchnia biurowa 88,21 mkw położona na parterze w budynku biurowym. Lokal składa się z dwóch gabinetów (każdy ma wejście z wewnętrznego korytarza), aneksu kuchennego i korytarza. Kuchnia będzie wyposażona w szafki i zlewozmywak. Istnieje także możliwość doposażenia biura w dodatkowe meble lub zabrania części bądź całości wyposażenia. Biuro po generalnym remoncie. Sanitariaty dostępne w częściach wspólnych budynku. Parking na terenie nieruchomości dla najemców oraz gości. Ochrona fizyczna obiektu 24h 7 dni w tygodniu. Dostępne od zaraz.INFRASTRUKTURA: ogrzewanie miejskie, klimatyzacja, instalacje: elektryczna, komputerowa, telefoniczna, Internet (światłowód)OPŁATY: czynsz najmu  39-42 zł/mkw netto (w zależności od długości umowy najmu), opłata eksploatacyjna 18 zł/mkw netto, opłaty za energię elektryczną (licznik). Miejsce parkingowe 170 zł netto miesięcznie. Plus VAT 23%.UWAGA !!! DANE O OFERCIE POCHODZĄ OD OFERUJĄCEGO I MOGĄ ODBIEGAĆ OD STANU FAKTYCZNEGO. BIURO NIE ODPOWIADA ZA NIEZGODNOŚĆ DANYCH Z RZECZYWISTOŚCIĄ. OFERTA MOŻE BYĆ W DANEJ CHWILI NIEAKTUALNA. PROSIMY O TELEFON.OFERTY NA NASZYCH STRONACH INTERNETOWYCH NIE STANOWIĄ OFERT W ROZUMIENIU KODEKSU CYWILNEGO.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Atrakcyjne /Umeblowane Biuro - Wilanów
Atrakcyjne /Umeblowane Biuro - Wilanów
7950 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia96
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia przestronne, jasne biuro w nowoczesnym apartamentowcu w Miasteczku Wilanów przy ul. Prymasa Augusta Hlonda 10Przestrzeń idealna na biuro rachunkowe, prawne lub inną działalność.LokalizacjaBiuro znajduje się w apartamentowcu na przeciwko British Primary School of Wilanów. Na parterze znajdują się piekarnie, kawiarnie, usługi, przedszkole i inne usługi.   Opis pomieszczeńLokal ma 96 m2 i jest podzielony na 4 przestrzenie biurowe.32 m2 – sala typu open space wyposażona w zestaw szaf na dokumenty i 7 biurek.14 m2 – sala z 2 biurkami20 m 2 – sala z 4 miejscami do pracy i szafami na dokumenty7 m2 – salka szkoleniowaW lokalu znajduje się także 8, 5 m2 pomieszczenie socjalne wyposażone w aneks kuchenny oraz stół z krzesłami oraz 4,5 m2 łazienka z kabiną prysznicową, umywalka i WC. W przedpokoju duża szafa wnękowa na odzież wierzchnią. Do lokalu przynależy także duży balkon.Lokal posiada piękne, duże okna z żaluzjami i  niecodzienną stolarkę drzwiową.Na podłodze na całej powierzchni jest położona wykładzina dywanowa.Biuro posiada także pełne okablowanie komputerowe, klimatyzację w każdym pomieszczeniu biurowym, system alarmowy.  Dla wynajmującego jest przewidziane 1 miejsce w garażu podziemnym.Cena:Czynsz 7 950 PLN + media + VATKaucja do uzgodnienia.Lokal dostępny od już.  Zapraszam Państwa do kontaktu.Julietta PiątkowskaKingDom EstateBiuro NieruchomościTel. (użyj formularza kontaktowego)

Umeblowane biuro premium - Powiśle
Umeblowane biuro premium - Powiśle
78500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia560,75
Przeznaczenie lokaluBiurowe

мы говорим по-русски/we speak English BEST offices to wynajem umeblowanej powierzchni biurowych (560.75 m2) klasy premium dla firm poszukujących wysokiej klasy lokalizacji w stolicy Polski. Centralna lokalizacja przy Moście Poniatowskiego. Co znajduje się w budynku: • Szereg wysokiej klasy restauracji - idealnych na szybki lunch lub spotkanie z klientami. • Ekskluzywna siłownia (członkostwo nie jest wliczone w cenę najmu) Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. --- BEST offices are leasing premium office with furnitures (560.75 m2) for businesses looking for a high-class location in the Polish capital. The central location next to Poniatowski Bridge. What’s in the building: • A range of high-end restaurants – perfect for a quick lunch or a meeting with clients • An exclusive gym (membership is not included in the lease) The ad is informative only and does not constitute a trading offer as described in art. 66 par.1 of the Civil Code.

Klimatyzowane i umeblowane biuro na wynajem
Klimatyzowane i umeblowane biuro na wynajem
1314 zł
Szczecin 7 dni plecy
Powierzchnia21,90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem od zaraz nowoczesne, klimatyzowane biuro o powierzchni 21,9 m2 w doskonałej lokalizacji.Biuro jest wyremontowane i umeblowane, z zabudową meblową pod wymiar.Biuro przedstawione w ofercie znajduje się w biurowcu w centrum Szczecina. Dostęp do obiektu jest całodobowy, budynek wyposażony jest w monitoring, ochronę, windę, a także posiada dobrze wyposażone części wspólne, takie jak kuchnie, jadalnie.W biurowcu znajduje się recepcja.Koszty: - 60 zł netto za 1 m2 wynajmu lokalu, - zryczałtowana opłata za media i obsługę części wspólnych w wysokości 10 zł netto za 1 m2 lokalu.Podpisz umowę do końca kwietnia i skorzystaj z rabatu: pierwszy miesiąc najmu całkowicie za darmo! *Pobieramy kaucję w wysokości dwumiesięcznego czynszu brutto.Zapraszam do zapoznania się z ofertą na żywo. Oferta bezpośrednia.Posiadamy także inne przestrzenie na wynajem. Istnieje możliwość wynajmu większej bądź mniejszej powierzchni zarówno biurowej, jak i magazynowej.*Rabat obowiązuje przy umowie na co najmniej 6 miesięcy lub na czas nieokreślony.-Sprzęt elektroniczny nie jest częścią oferty.-

Nowe, umeblowane biuro dla 8 osób
Nowe, umeblowane biuro dla 8 osób
5280 zł
Warszawa 20 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowe biuro dla 7-8 osób zaprojektowane w najwyższym standardzie z dbałością o detale. Gwarancja komfortowego otoczenia i efektywności pracy. Przestrzeń jest wykończona pod klucz, pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie pracy, co oszczędzi czas i zasoby Twojej firmie. Usługa Flex zapewnia: -Umeblowane powierzchnie, wyposażone w ergonomiczne biurka i krzesła. -Sale konferencyjne, umożliwiające spotkania w grupie i organizacje profesjonalnej prezentacji. -Strefę chillout, miejsce gdzie można odpocząć po wielu godzinach pracy lub poczekać na swojego kontrahenta. -Przestronną kuchnię oraz punkty kawowe. Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 3520 zł. Elastyczna umowa na okres 12 miesięcy. Bez zbędnych formalności. Metraż podany na portalu, jest odpowiednikiem biura konwencjonalnego, które potencjalnie chcielibyście Państwo wynająć na rynku. Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń o różnym metrażu dostosowanych do liczby pracowników. Biuro będzie dostępne od marca/kwietnia 2024 roku Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu Dziękuję za zapoznanie się z propozycją i zapraszam do obejrzenia nieruchomości na żywo. --- Jeśli potrzebne będzie więcej szczegółów lub nie możesz znaleźć odpowiedniej propozycji wśród ofert na portalu, skontaktuj się ze mną. Wysłucham czego potrzebujesz i dopasuję powierzchnię na miarę potrzeb. Po więcej ofert zapraszam również na naszą stronę internetową BNM - Real Estate Advisory. Uprzejmie informujemy, że podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. W większości budynków biurowych należy jeszcze doliczyć koszty eksploatacyjne, indywidualne koszty zużycia energii oraz współczynniki powierzchni wspólnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Umeblowane biuro dla 4 osób Mokotów
Umeblowane biuro dla 4 osób Mokotów
368000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umeblowane biuro dla 4 osób. Podany metraż uwzględnia powierzchnie wspólne: kuchnie, salki do spotkań, łazienki, etc.Budynki A i B to 27 000 m2 powierzchni biurowych zaprojektowanych i wykonanych w standardzie klasy A. Obiekty A i B zostały stworzone na planie litery L. Razem z budynkiem Adgar Plaza One tworzą Kompleks Adgar Plaza, który został stworzony, aby wspierać Twój biznes. Obiekty posiadają certyfikaty LEED Gold, co świadczy o zastosowaniu energooszczędnych i proekologicznych rozwiązań. Wartości dodane, które się w nim znajdują zapewnią komfortowe warunki pracy oraz elastyczność i oszczędność czasu.Kompleks Adgar Plaza A i B znajduje się na Biznesowym Mokotowie, w okolicy Galerii Mokotów, niespełna 10 minut drogi od Lotniska Chopina. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się zarówno transportem publicznym jak i prywatnym.Koszty eksploatacji 920 zł netto miesiąc.Do czynszu najmu należy doliczyć koszty eksploatacji, współczynnik powierzchni wspólnych budynku oraz piętra - skontaktuj się z naszym biurem w celu uzyskania szczegółów. Podane ceny są cenami netto, do ceny należy doliczyć podatek VAT.Prezentowane zdjęcia biur są przykładowymi możliwościami aranżacji powierzchni. Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta lub szukasz podobnej prosimy o kontakt z naszym biurem. W swojej bazie posiadamy ponad 1000 budynków biurowych, a prezentowane na portalu propozycje to tylko część naszej oferty.Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu CywilnegoOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Umeblowane biuro dla 6 osób Mokotów
Umeblowane biuro dla 6 osób Mokotów
552000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umeblowane biuro dla 6 osób. Podany metraż uwzględnia powierzchnie wspólne: kuchnie, salki do spotkań, łazienki, etc.Budynki A i B to 27 000 m2 powierzchni biurowych zaprojektowanych i wykonanych w standardzie klasy A. Obiekty A i B zostały stworzone na planie litery L. Razem z budynkiem Adgar Plaza One tworzą Kompleks Adgar Plaza, który został stworzony, aby wspierać Twój biznes. Obiekty posiadają certyfikaty LEED Gold, co świadczy o zastosowaniu energooszczędnych i proekologicznych rozwiązań. Wartości dodane, które się w nim znajdują zapewnią komfortowe warunki pracy oraz elastyczność i oszczędność czasu.Kompleks Adgar Plaza A i B znajduje się na Biznesowym Mokotowie, w okolicy Galerii Mokotów, niespełna 10 minut drogi od Lotniska Chopina. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się zarówno transportem publicznym jak i prywatnym.Koszty eksploatacji 1380 zł netto miesiąc.Do czynszu najmu należy doliczyć koszty eksploatacji, współczynnik powierzchni wspólnych budynku oraz piętra - skontaktuj się z naszym biurem w celu uzyskania szczegółów. Podane ceny są cenami netto, do ceny należy doliczyć podatek VAT.Prezentowane zdjęcia biur są przykładowymi możliwościami aranżacji powierzchni. Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta lub szukasz podobnej prosimy o kontakt z naszym biurem. W swojej bazie posiadamy ponad 1000 budynków biurowych, a prezentowane na portalu propozycje to tylko część naszej oferty.Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu CywilnegoOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Umeblowane biuro dla 8 osób Mokotów
Umeblowane biuro dla 8 osób Mokotów
736000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Umeblowane biuro dla 8 osób. Podany metraż uwzględnia powierzchnie wspólne: kuchnie, salki do spotkań, łazienki, etc.Budynki A i B to 27 000 m2 powierzchni biurowych zaprojektowanych i wykonanych w standardzie klasy A. Obiekty A i B zostały stworzone na planie litery L. Razem z budynkiem Adgar Plaza One tworzą Kompleks Adgar Plaza, który został stworzony, aby wspierać Twój biznes. Obiekty posiadają certyfikaty LEED Gold, co świadczy o zastosowaniu energooszczędnych i proekologicznych rozwiązań. Wartości dodane, które się w nim znajdują zapewnią komfortowe warunki pracy oraz elastyczność i oszczędność czasu.Kompleks Adgar Plaza A i B znajduje się na Biznesowym Mokotowie, w okolicy Galerii Mokotów, niespełna 10 minut drogi od Lotniska Chopina. Lokalizacja umożliwia sprawne poruszanie się zarówno transportem publicznym jak i prywatnym.Koszty eksploatacji 1840 zł netto miesiąc.Do czynszu najmu należy doliczyć koszty eksploatacji, współczynnik powierzchni wspólnych budynku oraz piętra - skontaktuj się z naszym biurem w celu uzyskania szczegółów. Podane ceny są cenami netto, do ceny należy doliczyć podatek VAT.Prezentowane zdjęcia biur są przykładowymi możliwościami aranżacji powierzchni. Jeżeli zainteresowała Cię ta oferta lub szukasz podobnej prosimy o kontakt z naszym biurem. W swojej bazie posiadamy ponad 1000 budynków biurowych, a prezentowane na portalu propozycje to tylko część naszej oferty.Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu CywilnegoOferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Umeblowane biuro dla 5 os. | dwa gabinety
Umeblowane biuro dla 5 os. | dwa gabinety
36432 zł
Warszawa 20 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biurowiec klasy A zlokalizowany w biznesowej części Mokotowa. Dzięki licznym przystankom autobusowym oraz tramwajowym można w wygodny sposób dotrzeć się do wszystkich części Warszawy. W pieszej odległości są stacja kolejowa PKP Służewiec oraz Galeria Mokotów natomiast dojazd samochodem na lotnisko zajmuje około 10 minut. Budynek oferuje elastyczne rozwiązania dla najemców . W okolicy można znaleźć liczne restauracje, obiekty sportowe oraz przedszkola. Umeblowane biuro w atrakcyjnej cenie dla 5 osób, zaprojektowane z myślą o najemcy. Powierzchnia jest podzielona na dwa gabinety Komfortowe gabinety, gwarantują idealne miejsce pracy, dostosowane do potrzeb Twojego biznesu. Przestrzeń została pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie pracy, co oszczędzi czas i zasoby Twojej firmy. Elastyczne biuro zapewnia: -Umeblowane powierzchnie, wyposażone w ergonomiczne biurka, krzesła -Sale konferencyjne, umożliwiające spotkania w grupie i organizacje profesjonalnej prezentacji. -Części wspólne, miejsce gdzie można odpocząć po wielu godzinach pracy lub poczekać na swojego kontrahenta. -Przestronną kuchnię i punkty kawowe, -Dostęp 24/7 Do ceny czynszu należy doliczyć kwotę kosztów eksploatacyjnych i ryczałt na poczet energii elektrycznej, Internetu, wody, kawy oraz sprzątania w łącznej wysokości 2428.8 zł. Bez zbędnych formalności. Metraż podany na portalu, jest odpowiednikiem biura konwencjonalnego, które potencjalnie chcielibyście Państwo wynająć na rynku. Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń o różnym metrażu dostosowanych do liczby pracowników. Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu Dziękuję za zapoznanie się z propozycją i zapraszam do obejrzenia nieruchomości na żywo. --- Jeśli potrzebne będzie więcej szczegółów lub nie możesz znaleźć odpowiedniej propozycji wśród ofert na portalu, skontaktuj się ze mną. Wysłucham czego potrzebujesz i dopasuję powierzchnię na miarę potrzeb. Po więcej ofert zapraszam również na naszą stronę internetową BNM - Real Estate Advisory. Uprzejmie informujemy, że podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. W większości budynków biurowych należy jeszcze doliczyć koszty eksploatacyjne, indywidualne koszty zużycia energii oraz współczynniki powierzchni wspólnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Umeblowane biuro bezpośrednio przy pl. Trzech Krzyży
Umeblowane biuro bezpośrednio przy pl. Trzech Krzyży
2470000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy w pełni umeblowane biuro w budynku Ethos zlokalizowanym przy pl. Trzech Krzyży. Biuro jest gotowe do wejścia od zaraz.Prestiżowa lokalizacja gwarantuje świetny dostęp do wielu usług, restauracji oraz kawiarni.Proponujemy dedykowany, prywatny, moduł biurowy.Wynajmując powierzchnię w tym biurze, poza przestrzenią prywatną, otrzymują Państwo możliwość korzystania z powierzchni wspólnych biura (kilkaset mkw.) takich jak: przestronna kuchnia, strefa chill-out, czy salki konferencyjne, które można rezerwować w zależności od zapotrzebowania.Prezentowany metraż uwzględnia udział w częściach wspólnych do których najemca uzyskuje nieograniczony dostęp.Do dyspozycji znajdują się zarówno małe salki na spotkania 2-4 osobowe, ale także duże sale mogące pomieścić kilkanaście osób.Operator biura zapewnia pełną obsługę recepcyjną.Biuro serwisowane jest codziennie sprzątane, a koszt sprzątania ujęty jest w cenie najmu.Oferowana cena uwzględnia koszt zużycia mediów (w tym Internetu) oraz opłat eksploatacyjnych. W cenie znajduje się również zaopatrzenie kuchni w produkty takie jak woda, kawa czy herbata dostępne dla najemców oraz ich gości.Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VAT.Oferowane warunki dla umowy na min. 12 miesięcy.Przedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

CENTRAL POINT GOTOWE UMEBLOWANE BIURO
CENTRAL POINT GOTOWE UMEBLOWANE BIURO
4127100 zł
Warszawa 14 dnia plecy

CENTRAL POINT to nowy 21- kondygnacyjny biurowiec oferujący około 18 000 mkw powierzchni biurowej do wynajęcia. Usytuowany w doskonałej lokalizacji u zbiegu dwóch linii metra, na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej z Świętokrzyską. CENTRAL POINT łączy ze sobą nowoczesny i ponadczasowy standard, zarówno powierzchni biurowej jak i handlowej. Biurowiec oferuje swoim najemcom 83 miejsca parkingowe na 4 podziemnych kondygnacjach.Do podnajęcia powierzchnia biurowa 1509 m2 .Biuro jest gotowe do wejścia od zaraz i podzielone jest na strefy open space do pracy, sale konferencyjne, małe pomieszczenia do spotkań i/lub rozmów z klientem, kuchnia wraz z przyległą przestrzenią chillout dla pracowników, W ramach czynszu pełne wyposażenie biura tj. biurka, fotele, re kuchnia, chill-room, sale spotkań. W celu uzyskania szczegółowych informacji nt oferty serdecznie zapraszam do kontaktu.Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego lecz ma charakter wyłącznie informacyjny.

Wykończone i umeblowane biuro - 55m2
Wykończone i umeblowane biuro - 55m2
3600 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia55
Przeznaczenie lokaluBiurowe

**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 55m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla firm biurowych, które oczekują wykończonego oraz umeblowanego biura. W lokalu znajdują się trzy pomieszczenia, z którego jedno jest przechodnie. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na pierwszym piętrze, - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.

Umeblowane biuro 85 - 93 m2 przy ul. Żelaznej
Umeblowane biuro 85 - 93 m2 przy ul. Żelaznej
908100 zł
Warszawa 30 dni plecy

PRIME ELITE Nieruchomoścido wynajmu lokal biurowy o powierzchni :85 m2 netto (95 m2 z add-on) lub 93 m2 (104 m2 z add-on) w kamienicy biurowej przy ul. ŻelaznejKorytarz i aneks kuchenny współdzielone z innym najemcą na piętrze.STANDARD:- umeblowane biuro- wykładzina dywanowa- układ gabinetowy- otwierane okna- główna recepcja na parterzeATUTY:- lokalizacja przy głównej ulicy- dogodny dojazd autobusamiKOSZTY:- czynsz: 9.081 PLN + VAT (tj ok 95 PLN/m2 netto)- opłaty eksploatacyjne : 2.653 PLN + VAT (tj ok 27 PLN/m2 netto)Serdecznie zapraszam na prezentację !

Umeblowane biuro na wynajem/ 84 mkw/ Żelazna 59
Umeblowane biuro na wynajem/ 84 mkw/ Żelazna 59
871073 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia84,71
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia biuro o powierzchni 84,71 mkw na ul. Żelazna 59 - dostępne od zaraz.Lokal składa się z open space, salki spotkań, recepcji, kuchni, pomieszczenie technicznego.Toalety znajdują się na częściach wspólnych.Standard powierzchni obejmuje m.in. klimatyzację, system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego.Sprzątanie biura 2x w tygodniu w cenie.Biuro umeblowane na 8 osób. Podana cena jest ceną netto, w cenę zostały wliczone koszty:* zaliczki na opłaty eksploatacyjne:2058 PLN* Internet: 499 PLN* logo w recepcji: 100 PLNDodatkowo płatna energia elektryczna, według zużycia.Miejsce parkingowe dodatkowe płatne w cenie 590 PLN.Zapraszam do kontaktu - wynajem bezpośrednio!!!Chebukova Hanna(użyj formularza kontaktowego)Niniejsza oferta handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksy Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.

Umeblowane biuro z widokiem na pl. Trzech Krzyży
Umeblowane biuro z widokiem na pl. Trzech Krzyży
2950000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy w pełni umeblowane biuro w budynku Ethos zlokalizowanym przy pl. Trzech Krzyży. Biuro jest gotowe do wejścia od zaraz.Prestiżowa lokalizacja gwarantuje świetny dostęp do wielu usług, restauracji oraz kawiarni.Proponujemy dedykowany, prywatny, moduł biurowy.Wynajmując powierzchnię w tym biurze, poza przestrzenią prywatną, otrzymują Państwo możliwość korzystania z powierzchni wspólnych biura (kilkaset mkw.) takich jak: przestronna kuchnia, strefa chill-out, czy salki konferencyjne, które można rezerwować w zależności od zapotrzebowania.Prezentowany metraż uwzględnia udział w częściach wspólnych do których najemca uzyskuje nieograniczony dostęp.Do dyspozycji znajdują się zarówno małe salki na spotkania 2-4 osobowe, ale także duże sale mogące pomieścić kilkanaście osób.Operator biura zapewnia pełną obsługę recepcyjną.Biuro serwisowane jest codziennie sprzątane, a koszt sprzątania ujęty jest w cenie najmu.Oferowana cena uwzględnia koszt zużycia mediów (w tym Internetu) oraz opłat eksploatacyjnych. W cenie znajduje się również zaopatrzenie kuchni w produkty takie jak woda, kawa czy herbata dostępne dla najemców oraz ich gości.Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VAT.Oferowane warunki dla umowy na min. 12 miesięcy.Przedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

LUX 4 POK. UMEBLOWANE BIURO Z GARAŻEM TRITON PARK
LUX 4 POK. UMEBLOWANE BIURO Z GARAŻEM TRITON PARK
6500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia60
SprzedażPośrednik

Opis ofertyGotowe do wynajmu od lutego 2024 roku lub wcześniej (do uzgodnienia) LUKSUSOWE bardzo NOWOCZESNE i w pełni UMEBLOWANE 4-pokojowe (60 m) KLIMATYZOWANE kameralne biuro zaprojektowane przez znanego architekta położone w prestiżowym budynku apartamentowo - biurowym TRITON PARK przy ul. Grójeckiej, w pobliżu pięknego parku Szczęśliwickiego. Architektonicznie piękny budynek z 2010 roku z przeznaczeniem biurowo - mieszkalnym. Budynek całodobowo ochraniany i monitorowany (24/7), bardzo wysoki standard części wspólnych, dwie nowoczesne windy. Na tyłach budynku przepiękne pełne zieleni patio z dwoma oczkami wodnymi i miejscami do relaksu i odprężenia podczas dnia pracy. Na parterze reprezentacyjna recepcja z lobby gdzie można spotkać się także z Klientem nie angażując do tego pomieszczeń biura. W skład lokalu wchodzi: elegancka recepcja, 2 przestronne i niezależne od siebie gabinety, salka konferencyjna (może służyć również jako gabinet roboczy), kolejny otwarty gabinet, pomieszczenie socjalne (w pełni umeblowane i wyposażone), łazienka oraz kącik na sprzęt xero. Do lokalu przynależy także obszerny (ok.20 m) taras zlokalizowany od strony pięknego wewnętrznego patio budynku oraz niewielka loggia (2,5 m). Lokal może swobodnie służyć pracy do 6/7 osób. W cenie wynajmu również podziemne miejsce parkingowe !!!!!!!!!! W garażu pobliskiego dyskontu spożywczego możliwość także (do 1,5 h) bezpłatnego postoju lub płatnego parkowania pod budynkiem i w okolicznych uliczkach (parkometry). Wnętrza wykończone w wysokim standardzie - funkcjonalne umeblowanie, eleganckie wykładziny biurowe, rozprowadzona we wszystkich pomieszczeniach pełna infrastruktura teleinformatyczna oraz dostęp do szybkiego szerokopasmowego internetu światłowodowego. Wszystkie pomieszczenia w pełni KLIMATYZOWANE !!!!!!!! Powierzchnia użytkowa w pełni wykorzystana, bez strat. Lokal był aranżowany od razu na biuro. WSZYSTKIE pomieszczenia w pełni UMEBLOWANE eleganckimi i bardzo funkcjonalnymi meblami stricte biurowymi.(komody, szafy, biurka, regały dokumentowe itp). Lokal posiada szafy zabudowane (również zamykane na klucz). Każde pomieszczenie klimatyzowane, gabinety wyciszone. Lokal bardzo widny ze stałym dostępem światła dziennego (duże panoramiczne otwierane okna) oraz stosunkowo cichy (znajdujący się na jednym z wyższych pięter budynku) pomimo położenia bezpośrednio przy ruchliwej ulicy (okna wychodzą wyłącznie na ładnie zaaranżowane zielone patio). Preferowany okres najmu 2-3 lata (do uzgodnienia), zdecydowanie preferowani najemcy długoterminowi. Wymagana 2 M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 6 500 PLN netto (faktura VAT) zawiera już czynsz do Wspólnoty wraz z zaliczkami na media (woda, ogrzewanie), dodatkowo płatne tylko ponadnormatywne ich zużycie, internet oraz licznikowe zużycie energii elektrycznej. Okolica świetnie skomunikowana (liczne autobusy, tramwaje, kolej podmiejska) - dojazd do centrum zajmuje zaledwie około 15 minut, a na pobliskie lotnisko CHOPINA tylko 7-8 minut. Spacerkiem do pięknego Parku Szczęśliwickiego ok. 10 - 12 minut. Pełna oferta handlowo - usługowo - gastronomiczna wokoło. Lokal idealny na prestiżową Kancelarię lub Notariat, Przychodnię Psychologiczną, Biuro Księgowo - Rachunkowe, Agencję PR lub HR, Przedstawicielstwo, Biuro Architektoniczne, Agencję Reklamową, siedzibę firmy z branży IT itp. SERDECZNIE POLECAM to piękne biuro i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!!!! POLA DODATKOWE: Tagi (tylko Warszawa): kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, komercyjne wynajem Ochota, biurowce wynajem Ochota, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, małe biura w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi (Warszawa - dzielnica): lokal na wynajem Warszawa Ochota; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

Umeblowane biuro serwisowane, Katowice - DL Atrium !
Umeblowane biuro serwisowane, Katowice - DL Atrium !
14482 zł
Katowice 3 kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia13,10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia ustawne biuro serwisowane w budynku biurowo handlowo-usługowym w Katowicach przy al. Korfantego 138. Co Państwo otrzymują w ramach umowy: - umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowisko pracy (biurko, krzesło, regał) - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sal konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - Świetna lokalizacja - Mocna ekspozycja od al. Korfantego - Prestiż i rozpoznawalność - Estetycznie zaaranżowane części wspólne - Recepcja oraz kontrola dostępu W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Między innymi siłownia, przedszkole, centrum fizjoterapii, bistro oraz kawiarnia Dodatkowym atutem jest obecność dużych sieci spożywczych w obrębie 1 km od budynku. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Posiadam możliwości dopasowania różnych lokali, indywidualnie, wedle zapotrzebowania. Mogę przedstawić również inne lokalizacje w Katowicach, Gliwicach, Częstochowie. Zapraszam do kontaktu w celu poznania dalszych szczegółów. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space

POLECZKI BUSINESS PARK GOTOWE UMEBLOWANE BIURO
POLECZKI BUSINESS PARK GOTOWE UMEBLOWANE BIURO
420000 zł
Warszawa 14 dnia plecy

Pierwszą fazę kompleksu Poleczki Business Park stanowią dwa 4-kondygnacyjne budynki oferujące łącznie ok. 40 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia. Powierzchnia typowego piętra wynosi aż 2 000 m2. Budynki wykonane są z materiałów najwyższej klasy, a biura wyposażone są w klimatyzację, podwieszane sufity, podnoszone podłogi oraz uchylne okna.Poleczki Park jest świetnie skomunikowany – zaledwie 0,5 km dzieli budynki od obwodnic S79 oraz S2 i tylko 5 min od Lotniska Chopina. W obrębie kompleksu znajduje się 3 tysiące miejsc parkingowych dla pracowników oraz gości. Dla usprawnienia komunikacji wewnętrznej w Poleczki Park część z nich została podzielona na strefy dla motocyklistów, kurierów oraz taksówek. Osoby niezmotoryzowane mogą skorzystać z dwóch linii shuttle bus, prywatnej stacji rowerowej Veturilo oraz 4 linii komunikacji miejskiej.Do podnajęcia gotowa do wejścia umeblowa powierzchnia biurowa około 400 m2 lub większa ( do 1300 m2) .Elastyczny okres podnajmu. Serdecznie zapraszam do kontaktu.Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego lecz ma charakter wyłącznie informacyjny.

Umeblowane biuro serwisowane, Katowice - DL Tower !
Umeblowane biuro serwisowane, Katowice - DL Tower !
3000 zł
Katowice 21 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia świeżo przygotowywane biuro serwisowane dla 3 osób, w nowoczesnym biurowcu w Katowicach przy al. Korfantego 138. Dostępność powierzchni - Maj 2024. Co otrzymują Państwo w ramach umowy: - umowa na elastycznych warunkach - wysoki standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowiska pracy - zryczałtowana jednolita opłata miesięczna - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - zaplecze sanitarno socjalne - możliwość wynajęcia sal konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - Świetna lokalizacja - Mocna ekspozycja od al. Korfantego - Prestiż i rozpoznawalność - Estetycznie zaaranżowane części wspólne - Recepcja oraz kontrola dostępu W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Między innymi siłownia, centrum fizjoterapii, piekarnia, restauracja. Dodatkowym atutem jest obecność dużych sieci spożywczych w obrębie 1 km od budynku. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zadzwoń zapytaj o ofertę. Wojciech Zając

Wynajmę umeblowane biuro na działalność gospodarczą
Wynajmę umeblowane biuro na działalność gospodarczą
600 zł
Gubin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszam do wynajęcia umeblowanego biura na dowolną działalność gospodarczą. Wnętrze po remoncie - obecnie przemalowane na biało. Znajduje się na terenie zamkniętym, gdzie funkcjonuje więcej podmiotów gospodarczych. Obiekt monitorowany, zamknięty, dozorowany, oświetlony. Parking przed budynkiem głównym na obiekcie. Media płatne osobno. Ogrzewanie w cenie, gdy jest używane. Dostęp do biur 24h/dobę. Poza godzinami pracy zakładu wstęp tylko na kod lub RFID. Dobre, zaciszne miejsce, polecane w szczególności na siedzibę firmy, sklep internetowy, usługi itp. Gubin, ul. Spokojna 5. Rozliczenie miesięczne płatne z góry. Wymagana kaucja za miesiąc. Dostępne od stycznia 2024 roku.

PRYWATNIE Umeblowane Biuro w wysokim standardzie
PRYWATNIE Umeblowane Biuro w wysokim standardzie
6500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia88
Przeznaczenie lokaluBiurowe

OFERTA PRYWATNA BEZ PROWIZJI DLA AGENCJI! Z przyjemnością informujemy, że dostępne jest biuro do wynajęcia przy ulicy Płowieckiej o powierzchni 88 m2. Biuro posiada funkcjonalny układ pomieszczeń, który obejmuje Open Space, Kuchnię, Łazienkę oraz garaż podziemny. Dodatkowo, do dyspozycji najemcy są również darmowe miejsca postojowe przy ulicy. Szczegóły oferty: Lokalizacja: ul. Płowiecka Powierzchnia: 88 m2 Układ pomieszczeń: Open Space, Kuchnia, Łazienka, garaż podziemny Darmowe miejsca postojowe przy ulicy Cena najmu: 6500 PLN netto Opłaty administracyjne: około 1200 PLN netto Dodatkowe informacje: Lokal nowocześnie wyposażony i gotowy do natychmiastowego użytku. Garaż podziemny zapewnia bezpieczne miejsce parkingowe. Dogodna lokalizacja z łatwym dostępem do komunikacji publicznej i głównych arterii drogowych. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na oglądanie biura.

Wynajmę małe umeblowane biuro w Kaliszu
Wynajmę małe umeblowane biuro w Kaliszu
700 zł
Kalisz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szukam do wynajęcia małego umeblowanego biura w Kaliszu. Do 700 zł. Bez kaucji. Bezpośrednio. Branża usług doradczych.

Umeblowane biuro serwisowane, Katowice - DL Tower !
Umeblowane biuro serwisowane, Katowice - DL Tower !
2400 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia16
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia świeżo przygotowywane biuro serwisowane dla 3 osób, w nowoczesnym biurowcu w Katowicach przy al. Korfantego 138. Dostępność powierzchni - Maj 2024. Co otrzymują Państwo w ramach umowy: - umowa na elastycznych warunkach - wysoki standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowiska pracy - zryczałtowana jednolita opłata miesięczna - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - zaplecze sanitarno socjalne - możliwość wynajęcia sal konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - Świetna lokalizacja - Mocna ekspozycja od al. Korfantego - Prestiż i rozpoznawalność - Estetycznie zaaranżowane części wspólne - Recepcja oraz kontrola dostępu W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Między innymi siłownia, centrum fizjoterapii, piekarnia, restauracja. Dodatkowym atutem jest obecność dużych sieci spożywczych w obrębie 1 km od budynku. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zadzwoń zapytaj o ofertę. Wojciech Zając Manager projektu DL Space

Umeblowane biuro do wynajęcia w Rzeszowie
Umeblowane biuro do wynajęcia w Rzeszowie
1193 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
Powierzchnia42
SprzedażBez pośredników

Opis ofertyOpis nieruchomości: - powierzchnia użytkowa 42,6m2, - piętro pierwsze z dwóch, - własne ogrzewanie budynku - płatne proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni na podstawie zużycia energii elektrycznej przez pompę ciepła, - indywidualnie opomiarowane pomieszczenie - prąd, - wspólna łazienka na piętrze, - wejście do budynku z parkingu, - miejsca postojowe dla najemcy, Atuty nieruchomości: - ustawne pomieszczenie, - spokojna okolica, - dogodna lokalizacja Cena najmu: - 1192,80 zł netto miesięcznie (28 zł netto/m2), + prąd zgodnie ze zużyciem, + ogrzewanie proporcjonalnie, + kaucja zwrotna w wysokości miesięcznego czynszu. Lokalizacja: - Rzeszów, Al. Gen. Leopolda Okulickiego 18. Lokal dostępny od 1.03.2024.

Umeblowane biuro do wynajęcia w Rzeszowie
Umeblowane biuro do wynajęcia w Rzeszowie
119280 zł
Rzeszów 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia42,60
SprzedażBez pośredników

Opis ofertyOpis nieruchomości: - powierzchnia użytkowa 42,6m2, - piętro pierwsze z dwóch, - na wyposażeniu meble - własne ogrzewanie budynku - płatne proporcjonalnie do wynajmowanej powierzchni na podstawie zużycia energii elektrycznej przez pompę ciepła, - indywidualnie opomiarowane pomieszczenie - prąd, - wspólna łazienka na piętrze, - wejście do budynku z parkingu, - miejsca postojowe dla najemcy, Atuty nieruchomości: - ustawne pomieszczenie, - spokojna okolica, - dogodna lokalizacja Cena najmu: - 1192,80 zł netto miesięcznie (28 zł netto/m2), + prąd zgodnie ze zużyciem, + ogrzewanie proporcjonalnie, + kaucja zwrotna w wysokości miesięcznego czynszu. Lokalizacja: - Rzeszów, Al. Gen. Leopolda Okulickiego 18. Lokal dostępny od 1.03.2024. tel 17 710 00 19

Umeblowane biuro w centrum miasta! | podnajem
Umeblowane biuro w centrum miasta! | podnajem
7867719 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia1 185
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą umeblowanej powierzchni biurowej na podnajem w centrum Krakowa, tuż obok Ronda Mogilskiego.Aktualnie dostępne są powierzchnie na piętrze 2 (2370 m2), piętrze 3 (2373 m2) oraz piętrze 4 (2373 m2). Istnieje możliwość podziału na pół każdego z tych pięter lub wynajęcie go w całości.Dostępność powierzchni: od zaraz Minimalny okres podnajmu: 24 miesiące Maksymalny okres podnajmu: do 31.08.2027Wyposażenie w cenie najmu: biurka i krzesła, krzesła i stoły konferencyjne (bez monitorów i stacji dokujących), meble kuchenne. Oddzielnie płatne: systemy konferencyjne, monitory do prezentacji. (opcjonalnie).Na każde całe piętro przysługuje możliwość wynajęcia 10 miejsc parkingowych podziemnych w cenie 110 EUR/miejsce (w przypadku połowy piętra 5 miejsc). Standard budynku i oferowanej powierzchni: klimatyzacja, wykładzina, podnoszone podłogi, łącza światłowodowe, czujniki dymu, podwieszane sufity, ochrona, BMS, kontrola dostępu, 2 niezależne źródła zasilania. Dużym atutem budynku jest lokalizacja w centrum miasta, tuż obok Ronda Mogilskiego - największego hubu komunikacyjnego Krakowa. Pozwala to na wygodne dotarcie z każdej części Krakowa. W pobliżu budynku znajduje się Dworzec Główny oraz Stare Miasto.W razie zainteresowania serdecznie zapraszamy do kontaktu! Z chęcią odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. ***OFERTA BEZPOŚREDNIA – NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI!*** Stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. Do kosztów najmu powierzchni biurowych należy doliczyć koszty eksploatacyjne oraz indywidualne koszty zużycia energii, a w przypadku budynków najwyższej klasy również uwzględnienie współczynników powierzchni wspólnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()

Wykończone i umeblowane biuro w kameralnej kamienicy biurowej - Śródmieście
Wykończone i umeblowane biuro w kameralnej kamienicy biurowej - Śródmieście
2950000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy w pełni umeblowane biuro w prestiżowej kamienicy przy pl. Małachowskiego. Zarówno budynek jak i samo biuro wykończone są w wysokim standardzie.Proponowany dedykowany moduł w układzie open space, zlokalizowany jest w narożnej części budynku ze świetnym widokiem.Wynajmując biuro w tej lokalizacji poza dedykowanym modułem, otrzymują Państwo możliwość korzystania z powierzchni wspólnych biura takich jak: przestronna kuchnia, strefa chill-out, czy salki konferencyjne, które można rezerwować w zależności od zapotrzebowania. Na powierzchni znajdują się zarówno małe salki na spotkania 2-4 osobowe, ale także duże sale mogące pomieścić kilkanaście osób.Operator biura zapewnia obsługę recepcyjną.Prezentowany metraż uwzględnia udział w częściach wspólnych do, których najemcy posiadają nieograniczony dostęp.Biuro jest codziennie sprzątane a koszt sprzątania ujęty jest w cenie najmu.Oferowana cena uwzględnia koszt zużycia mediów (w tym internetu) oraz opłat eksploatacyjnych. W cenie znajduje się również zaopatrzenie kuchni w produkty takie jak woda, kawa czy herbata dostępne dla najemców.Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VATPrzedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Oferowana cena nie zawiera opłat eksploatacyjnych oraz indywidualnego zużycia mediów.W przypadku zainteresowania i chęci obejrzenia powierzchni zapraszamy do kontaktu.Informacje dodatkowe:Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VAT.Wymagana kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu.Przedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

Biuro umeblowane Warszawa
Biuro umeblowane Warszawa
4111 zł
Warszawa 13 dnia plecy
Powierzchnia90

Do wynajęcia powierzchnia biurowa 90m2, zlokalizowana Warszawa Wawer. STANDARD: światłowód układ open space otwierane okna podwieszane sufity pomieszczenia socjalne wyposażone ATUTY: miejsca parkingowe w cenie doskonała lokalizacja umeblowane biuro DOSTĘPNOŚĆ: Od zaraz. KOSZTY: 41,11 PLN / m2 netto - stawka bazowa czynszu media wg liczników Zapraszam do kontaktu! Poszukujecie Państwo magazynu o innych parametrach? Chętnie pomogę znaleźć propozycje odpowiadające Państwa potrzeby.

Umeblowane biuro w samym centrum, meble i media w cenie
Umeblowane biuro w samym centrum, meble i media w cenie
3400000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferujemy w pełni umeblowane biuro w budynku CEDET, gotowe do wejścia od zaraz.Budynek CEDET to prestiżowy biurowiec klasy A zlokalizowany na skrzyżowaniu ul. Kruczej i Alej Jerozolimskich. Samo biuro wykończone jest w wysokim standardzie.Proponowany prywatny moduł znajduje się w układzie open space, jest umeblowany i gotowy do wejścia "od zaraz".Wynajmując biuro w tej lokalizacji poza dedykowanym modułem, otrzymują Państwo możliwość korzystania z powierzchni wspólnych biura takich jak: przestronna kuchnia, strefa chill-out, czy salki konferencyjne, które można rezerwować w zależności od zapotrzebowania. Na powierzchni znajdują się zarówno małe salki na spotkania 2-4 osobowe, ale także duże sale mogące pomieścić kilkanaście osób.Operator biura zapewnia obsługę recepcyjną.Prezentowany metraż uwzględnia udział w częściach wspólnych do, których najemcy posiadają nieograniczony dostęp.Biuro jest codziennie sprzątane a koszt sprzątania ujęty jest w cenie najmu.Oferowana cena uwzględnia koszt zużycia mediów (w tym internetu) oraz opłat eksploatacyjnych. W cenie znajduje się również zaopatrzenie kuchni w produkty takie jak woda, kawa czy herbata dostępne dla najemców.Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VATPrzedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

Biuro umeblowane Lublin
Biuro umeblowane Lublin
27056 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
Powierzchnia16

ZALETY Czynsz najmu dostosowywany jest do indywidualnych ustaleń i możliwości najemcy. Dostęp 24h. recepcja obsługiwana przez zespół wielojęzyczny. Powierzchnie biur od 5 do 300 mkw. W pełni umeblowane biura Obsługa recepcji z personelem - pomoc administracyjna lub usługi typu concierge. Dostęp do zaplecza kuchennego- w pełni wyposażonego Miejsca spotkań i odpoczynku Dostęp do sal konferencyjnych Codzienne sprzątanie Ochrona i zabezpieczenia Możliwość założenia biura wirtualnego. Także jako biuro przejściowe. MEDIA Klimatyzacja Internet klasy biznesowej Bezpłatne wifi Telefon i oddzielna linia telefoniczna Obsługa poczty Dostęp do urządzeń biurowych Do ceny najmu należy doliczy podatek Vat. DODATKOWE INFORMACJE Biuro dla 3-4 osób w wydzielonym segmencie z oknem, o wysokim standardzie oraz dostępie do wspólnych przestrzeni wspólnych - recepcja, salon biznesowy, sala konferencyjna, kuchnia i urządzeń, kserokopiarka, faks, rzutnik, router wi-fi, sprzęt do wideokonferencji, położona w nowoczesnym biurowcu. Zdjęcia poglądowe. Pozostałe oferty na stronie biura: Zapraszamy. :oferta eksportowana z programu mediaRent:

Biuro umeblowane Śrem
Biuro umeblowane Śrem
1667 zł
Śrem 30+ kilka dni temu
Powierzchnia60

Lokal o powierzchni ok. 60m2, w którego skład wchodzą: biuro około 40m2, korytarz, kuchnia i wc. Pomieszczenie biurowe umeblowane (4 biurka, komoda i szafy zamykane na klucz, dwie kanapy, ława). Okna PCV, na podłodze panele. Podłączony internet światłowodowy oraz rozprowadzona została instalacja alarmowa. Kuchnia umeblowana i wyposażona w sprzęt AGD. Cena 1000 zł netto + 23% VAT + media (woda+ ścieki, prąd, ogrzewanie, internet). Wymagana kaucja w wysokości 3000 zł. Lokal dostępny od zaraz. Pytania i prezentacje: Anna Linetty, kom.   Niniejszy opis nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a dane w nim zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.

Umeblowane biuro gotowe do wejścia od zaraz
Umeblowane biuro gotowe do wejścia od zaraz
1050000 zł
Warszawa 22 dnia plecy

Oferujemy nowoczesne, w pełni wykończone biuro, o powierzchni ok. 93 m2, w kameralnym budynku biurowym.Budynek posiada nowoczesną infrastrukturę i dogodną lokalizację. W pieszym dystansie znajdują się środki komunikacji publicznej, jak metro, tramwaj, czy autobus.Standard powierzchni obejmuje m.in. klimatyzację, system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego.Biuro posiada własną serwerownię oraz mały aneks kuchenny wyposażony w lodówkę, zmywarkę i mikrofalówkę.Toalety znajdują się na częściach wspólnych.Istnieje możliwość wynajęcia miejsc parkingowych.Minimalny okres najmu to 12 miesięcy.W pobliżu znajduje się szereg udogodnień takich jak: restauracje, kawiarnie, sklepy, hotele oraz liczne punkty usług.Oferowana cena nie zawiera opłat eksploatacyjnych oraz indywidualnego zużycia mediów.W przypadku zainteresowania i chęci obejrzenia powierzchni zapraszamy do kontaktu.Informacje dodatkowe:Nie pobieramy prowizji agencyjnej.Oferowana cena to cena netto, nie uwzględniająca VAT.Wymagana kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu.Przedmiotowa oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu przepisów prawa, lecz ma jedynie charakter informacyjny.Dane z certyfikatu energetycznego:Roczne zapotrzebowanie na energię użytkową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na energię końcową: 1.00 [kWh/m2]Roczne zapotrzebowanie na nieodnawialną energię pierwotną: 1.00 [kWh/m2]Jednostkowa wielkość emisji CO2: 1.0000 [tony/rok]Udział odnawialnych źródeł energii w zapotrzebowaniu na energię końcową: 80.0000 %

Umeblowane biuro serwisowane w DL Atrium, Korfantego!
Umeblowane biuro serwisowane w DL Atrium, Korfantego!
2610 zł
Katowice 20 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia34,20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia ustawne biuro serwisowane w budynku biurowo handlowo-usługowym w Katowicach przy al. Korfantego 138. Co Państwo otrzymują w ramach umowy: - umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowisko pracy (biurko, krzesło, regał) - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sal konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - Świetna lokalizacja - Mocna ekspozycja od al. Korfantego - Prestiż i rozpoznawalność - Estetycznie zaaranżowane części wspólne - Recepcja oraz kontrola dostępu W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Między innymi siłownia, przedszkole, centrum fizjoterapii, bistro oraz kawiarnia Dodatkowym atutem jest obecność dużych sieci spożywczych w obrębie 1 km od budynku. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zapraszam do kontaktu w celu poznania dalszych szczegółów. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space

Umeblowane biuro w Triton Park do wynajęcia
Umeblowane biuro w Triton Park do wynajęcia
650000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia eleganckie biuro w inwestycji Ttriton Park na warszawskiej Ochocie (ul. Grójecka 194). Powierzchnia 60 m2, położone na 5 piętrze.W skład wchodzą: 2 oddzielne gabinety, sala konferencyjna (może służyć również jako pokój do pracy), wyodrębniona przestrzeń do pracy (otwarty pokój), kuchnia (z pełnym wyposażeniem) oraz łazienka i punkt ksero.Biuro wykończone w wysokim standardzie. Duży taras i mniejsza loggia. Idealne dla 5-7 osób.Przestrzeń lokalu efektywnie wykorzystana, nie ma strat metrażowych. Zabudowane szafy (również zamykane na klucz).Pełne okablowanie teletechniczne, w każdym pomieszczeniu gniazda internetowe.Lokal jest jasny, przestronny i cichy (okna wychodzą wyłącznie na zielone patio). Wejście do budynku bezpośrednio od ulicy Grójeckiej. Możliwość parkowania.W budynku znajduje się m.in. market spożywczy, restauracja, pizzeria, sklep z wyposażeniem biurowym. W budynku obok klub fitness Zdrofit, kilka placówek banków.Lokal klimatyzowany.W cenie najmu 1 miejsce postojowe w garażu podziemnym, dodatkowe miejsca można bez problemu wynająć.Do ceny 6500 zł należy doliczyć 23% VAT.Polecam i zapraszam na prezentację.DANE KONTAKTOWE:Agnieszka Parille 795-584-405,795-584-405, 22894-31-51agnieszka.parille@Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

Umeblowane biuro ok 1000 m2 blisko Lotniska
Umeblowane biuro ok 1000 m2 blisko Lotniska
1547100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

PRIME ELITE NieruchomościZapraszam do zapoznania się z ofertą bardzo ładnego biura o pow. 955,30 m2 (+3,39 % pow. wsp.) przy ul. Poleczki w Warszawie.W inwestycji dostępne także mniejsze powierzchnie już od 88 m2.Umeblowanie na 42 stanowiska pracy.3 duże sale konferencyjne do spotkań hybrydowych (w tym 2 sale łączone z możliwością zrobienia 1 dużej sali na ok. 25 osób) Dodatkowo 12 mniejszych pomieszczeń do spotkań i rozmów (3 i 6 osobowych).Wysoki standard wykończenia i wyposażenia.STANDARD :- lokal wykończony i umeblowany- open-space + gabinety- własny aneks kuchenny- klimatyzacja- h = 2,70 mATUTY :- shuttle bus do linii metra Imielin- na terenie inwestycji poczta- piekarnia- bankomat / paczkomat- duży parking- kantyna- myjnia samochodowa- przedszkole- blisko do Lotniska ChopinaKOSZTY :- czynsz : 16,20 EUR/m2 netto (w tym 1,50 EUR za umeblowanie)- opłaty eksploatacyjne : 20 PLN/m2 netto- zużycie mediów wg licznikówSerdecznie zapraszam na prezentację

Umeblowane biuro serwisowane, Częstochowa - ul. Jagiellońska 1 !
Umeblowane biuro serwisowane, Częstochowa - ul. Jagiellońska 1 !
2560 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia39,40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia nowo wykończone biuro serwisowane w budynku biurowo handlowo-usługowym w Częstochowie, przy ul. Jagiellońskiej 1. W ramach umowy otrzymują Państwo: - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowiska pracy (biurka, krzesła, szafy na dokumenty) - umowę na elastycznych warunkach - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sali konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - świetna lokalizacja - liczne punkty gastronomiczne oraz handlowe wokół obiektu - estetycznie zaaranżowane części wspólne - recepcja oraz kontrola dostępu - winda w budynku - parking rotacyjny dla klientów oraz parking indywidualny dla najemców W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zadzwoń, zapytaj o ofertę. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space

Filtr