Urządzone biura do wynajęcia

Sortowanie:
Znaleziony: 35 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Urządzone biura do wynajęcia
Urządzone biura do wynajęcia
2125 zł
nowe Chełm 22 dnia plecy
Poziom2
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Posiadamy do wynajęcia w pełni wyposażone biura w biurowcu na IIp. Powierzchnie do wynajęcia: 85m2 z pełnym zapleczem socjalnym - 25zł/m2 plus należny podatek. Możliwość wynajęcia oddzielnych pokoi. Cena zawiera dostęp do światłowodu, wody, odbiór odpadów. Płatności dodatkowe: energia elektryczna wg. wskazań podlicznika , centralne ogrzewanie wg. faktury przeliczane na m2 wynajętej powierzchni. Na terenie placu parkingowego możliwość wydzielenia miejsc uznanych. W budynku znajduje się Izba Administracji Skarbowej, bar oraz szereg agencji celnych. Posiadamy wolne place parkingowe. Wjazd na teren obiektów z drogi krajowej DK 12 - ul. Rampa Brzeska do ul. Hutniczej. Lokalizacja: Województwo lubelskie, Chełm 22-100, Odległość do: - przejścia granicznego w Dorohusku - 25km - międzynarodowego portu lotniczego w Świdniku - 67km - stolicy województwa, miasta Lublin - 70km - stolicy państwa, miasta Warszawa - 246km Ceny do negocjacji. Zapraszam do kontaktu.

Urządzone biura do wynajęcia - różny metraż | DL Tower
Urządzone biura do wynajęcia - różny metraż | DL Tower
2595 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia17,30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

DL Tower to nowoczesny kompleks biurowy klasy A oddany do użytku w 2022r, który zlokalizowany jest przy al. Korfantego w Katowicach – jest to silnie zurbanizowana część miasta, jednocześnie alternatywa do ul. Chorzowskiej. Budynek funkcjonuje w ramach koncepcji mixed-use, która powoduje, że w ramach kompleksu użytkownicy są w stanie zaspokoić bieżące sprawy życia codziennego. Obiekt posiada dwa poziomy parkingu podziemnego oraz parking rotacyjny przed budynkiem. W okolicy znajdują się charakterystyczne punkty takie jak Spodek czy Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia. W ramach prowadzonej ekopolityki DL Green, 14 kondygnacyjny biurowiec posiada potwierdzenie ekologiczności w postaci certyfikatu BREEAM oraz potwierdzenie jakości w postaci certyfikatu ISO. Zastosowano również system kontroli dostępu oraz monitoring, a użytkownicy mają dostęp do obiektu 24/7. Komunikacja Dotrzeć do DL Tower można w różnoraki sposób. Przed budynkiem zlokalizowany jest przystanek komunikacji miejskiej, z którego można bezpośrednio dotrzeć na dworzec kolejowy. Usytuowanie obiektu zapewnia również wielowariantową komunikację samochodową. Na przełomie 2024/2025 roku powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie obwodnica, która będzie łączyć budynek z najważniejszą trasą Śląska – Drogowa Trasa Średnicowa (DTŚ). Dla użytkowników, którzy przyjeżdżają rowerem do miejsca pracy, atutem jest rowerownia wraz z szatnią – biurowiec jest skomunikowany z katowicką siecią ścieżek rowerowych. Standard biura oraz metraż Wyposażone z możliwością ekspansji. Dostępne są różne warianty metrażowe. W DL TOWER zlokalizowane są również mniejsze, elastyczne przestrzenie gabinetowe DL SPACE Premium, które są odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku. Posiadamy również powierzchnie biurowe w alternatywnych lokalizacjach na terenie Katowic oraz Śląska. m.in.: - DL Piano ul. Wrocławska 54, Katowice - DL Central Point ul. Mielęckiego 10, Katowice, - DL Atrium, al. Korfantego 138 Szczegółowe informacje na temat dostępnej powierzchni pod numerem telefonu: 53*******49

Biuro office Śródmieście serwisowane work space lokal do wynajęcia
Biuro office Śródmieście serwisowane work space lokal do wynajęcia
3499 zł
Warszawa 13 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia16
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro w samym centrum, ulica Wiejska w Warszawe. Do wynajęcia pokój 16m2 dla jednej lub dwóch osób, a dodatkowo: wspólna recepcja i sala konferencyjna. Cała przestrzeń 70m2. Biura świeżo po remoncie urządzone przez projektantów. Lokal jest w pełni urządzony, do dyspozycji: -ekspres do kawy -drukarka -szybki internet -usługa sprzątająca -kuchnia i łazienka -duży telewizor

Biuro office Śródmieście serwisowane work space lokal do wynajecia
Biuro office Śródmieście serwisowane work space lokal do wynajecia
3499 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia16
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro w samym centrum, ulica Wiejska w Warszawe. Do wynajęcia pokój 16m2 dla jednej lub dwóch osób, a dodatkowo: wspólna recepcja i sala konferencyjna. Cała przestrzeń 70m2. Biura świeżo po remoncie urządzone przez projektantów. Lokal jest w pełni urządzony, do dyspozycji: -ekspres do kawy -drukarka -szybki internet -usługa sprzątająca -kuchnia i łazienka -duży telewizor

Nowe biura 50, 100, 150 m2
Nowe biura 50, 100, 150 m2
2200 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szanowni Państwo, Do wynajęcia biura o powierzchni 50 m2, znajdujące się na 1 piętrze, możliwy wynajem powierzchni 100 m2, 150 m2 lub 200 m2  Biura są nowocześnie urządzone, klimatyzowane,  z nową wykładziną, odmalowane, klimatyzowane, z dostępem do części socjalnej - dużej kuchni oraz toalet. Wszystkie pomieszczenia posiadają nowe wentylacje, doprowadzony światłowód. Do każdego biura przynależy 1 miejsce postojowe w cenie 150 zł miejsce. Pokoje dostępne  od zaraz. Dostęp 24/7, ochrona, monitoring.  Cena: 40 zł netto/m2 - cena najmu 8 zł netto/m2 - opłaty eksploatacyjne + woda, ogrzewanie miejskie, prąd, woda, ogrzewanie - według zużycia - podlicznik, internet - we własnym zakresie, kaucja - podwójny czynsz brutto. W najbliższym sąsiedztwie przystanki autobusowe, tramwajowe, kolej podmiejska. Zapraszam do kontaktu Oskar Górecki Licencja nr 25548

Przestronne biuro 146 m.kw.
Przestronne biuro 146 m.kw.
6550 zł
Katowice 11 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia146
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Zapraszamy do wynajęcia eleganckiego biura o powierzchni 146 metrów kwadratowych, zlokalizowanego w historycznym obiekcie przy ul. Mielęckiego 10, w sercu Katowic. Krótko o historii: DL CENTRAL znajduje się w dzielnicy Śródmieście, w sercu katowickiego życia biznesowego i kulturalnego. Budynek, wzniesiony w latach 1938-1939 na zlecenie Międzynarodowego Banku Handlowego, reprezentuje doskonałe połączenie funkcjonalności z estetyką modernistycznej architektury. Projekt Karola Schayera uwzględniał przede wszystkim wygodne przestrzenie do pracy, zapewniając dostęp do dużej ilości naturalnego światła. Szczegóły oferty: - powierzchnia 146 m.kw., - w pełni urządzone biuro, do wprowadzenia się od zaraz (brak konieczności remontu, natomiast wyposażenie widoczne na zdjęciach nie jest wliczone w kwotę wynajmu - dobrze skomunikowane, blisko przystanki tramwajowe, dworzec PKP, - biuro znajduje się na 4 piętrze, w budynku jest winda, - sala konferencyjna dla 8-10 osób, - w pełni wyposażona kuchnia, - możliwość aranżacji biura według indywidulanych potrzeb klienta, - bieżące wsparcie technicznie, Oferta bezpośrednia, brak kosztów pośrednictwa. Cena najmu biura nie obejmuje widocznego na zdjęciach wyposażenia. Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji i umówienia się na prezentację. Magdalena Perz DL Invest

Biuro Toruń
Biuro Toruń
30 zł
Toruń 30+ kilka dni temu
Powierzchnia215

Nowocześnie urządzone biuro w klimatycznym biurowcu w prestiżowej lokalizacji Torunia na Starówce. Biurowiec jest strzeżony z dostępem 24h przez cały rok. Biura klimatyzowane. Biuro o powierzchni 215 m2 położone na II piętrze biurowca . Biuro rozłożone jest na 2 poziomach (2 piętrze oraz antresoli). Powierzchnia na pierwszym poziomie biura ma 70,5 m2 oraz składa się z 3 pomieszczeń. Główny open space oraz 2 gabinetów. Na tzw antresoli która ma 145 m2 są trzy pomieszczenia: 2 duże open space o wymiarach 60m2 , 75m2 połączonych 10m2 pomieszczeniem. Możliwość podzielenia na 2 oddzielne biura i wynajęcia powierzchni 61 m2 lub 71 m2 lub 145 m2 oraz wynajęcia mebli. Biurowiec posiada swój parking. Usytuowany jest w najbardziej prestiżowej części Torunia w bliskiej odległości od sądów, urzędów, banków i restauracji w samym centrum miasta i ciągów komunikacyjnych. Posiada swój parking dla najemców oraz ich klientów. Lokal ma przeznaczenie biurowe idealne pod placówkę finansową, ubezpieczeniową, kancelaryjną jak również idealne miejsce na siedzibę firmy oraz innej działalności gospodarczej Do kwoty czynszu (6450 zł netto) dodatkowo naliczone service charge 16 zł/m2 netto - koszty eksploatacyjne (energia cieplna, energia elektryczna, ogrzewanie, śmieci etc) Czynsz 6450 zł netto Service Charge 3440 zł netto suma: 9890 zł netto plus prąd na podstawie zużycia Jednorazowa opłata dla biura nieruchomości wartość jednomiesięcznego czynszu najmu netto. Gorąco zachęcam do oglądania tej wyjątkowej oferty. Szczegółowych informacji udzieli Państwu osoba prowadząca ,   , mail:   Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Opis oferty sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą
Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą
1560000 zł
30+ kilka dni temu

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą i klimatyzacją.Powierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym:. Wejście z klatki schodowej wyposażonej w windę.Na piętrze znajdują się pomieszczenia biurowe jedno o powierzchni 96 m2 oraz drugie o powierzchni 230 m2 (z wydzielonymi boksami jako biura oraz salą konferencyjną wielkości ok 40 m2 )Możliwość wynajęcia osobno pomieszczeń 97 m2 oraz 230 m2.Ponadto jest spory korytarz i zaplecze socjalne, które zostało w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w sieć elektro techniczna, Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych.Części biurowe na podłogach mają wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę.Lokal wyposażony w klimatyzację.Budynek wyposażony w system wodno- kanalizacyjny miejski, centralne ogrzewanie miejskie.Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy.Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady.Cena najmu w wysokości 40 zł/m2 jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT.Opłaty za media wg zużycia.Kaucja trzykrotny czynsz najmu Serdecznie zapraszam do kontaktu.WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Lokal biurowy/usługowy w budynku hotelowym BLISKA WOLA
Lokal biurowy/usługowy w budynku hotelowym BLISKA WOLA
260000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia jest lokal usługowo-biurowy w prestiżowym budynku biurowo-hotelowym o powierzchni 22,15m2 wg. przedstawionego schematu. Do lokalu doprowadzona jest instalacja wodna i kanalizacyjna, oddzielna instalacja elektryczna oraz telekomunikacyjna. W budynku jest do dyspozycji pomieszczenie przeznaczone na serwerownię.Biuro jest wykończone i częściowo urządzone. Prestiżowy budynek biurowo-hotelowy położony jest wzdłuż ul. Kasprzaka. Na parterze budynku zlokalizowane są lokale usługowo-handlowe oraz centralnie położony hol i recepcja. Na pierwszym piętrze są biura (w lewym skrzydle) i restauracja hotelowa (skrzydło prawe), a powyżej jest aparthotel / 416 apartamentów w tym 116 executive suites/. Z holu na pierwsze piętro prowadzą centralne ozdobne schody, tj. hol ma wysoność 2 pięter a schody prowadzą do obu skrzydeł pierwszego piętra. Oprócz tego na 1 piętro można się dostać 6 windami. Pod budynkiem jest podziemny parking, pralnia samoobsługowa i inne pomieszczenia pomocnicze, w tym pomieszczenia z przeznaczeniem na serwerownie.

Biuro z parkingiem, ul. Skarszewska
Biuro z parkingiem, ul. Skarszewska
40 zł
Tczew 30+ kilka dni temu
Powierzchnia390

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą i klimatyzacją. Powierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym:. Wejście z klatki schodowej wyposażonej w windę. Na piętrze znajdują się pomieszczenia biurowe jedno o powierzchni 96 m2 oraz drugie o powierzchni 230 m2 (z wydzielonymi boksami jako biura oraz salą konferencyjną wielkości ok 40 m2 ) Możliwość wynajęcia osobno pomieszczeń 97 m2 oraz 230 m2. Ponadto jest spory korytarz i zaplecze socjalne, które zostało w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w sieć elektro techniczna, Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych. Części biurowe na podłogach mają wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę. Lokal wyposażony w klimatyzację. Budynek wyposażony w system wodno- kanalizacyjny miejski, centralne ogrzewanie miejskie. Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy. Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady. Cena najmu w wysokości 40 zł/m2 jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT. Opłaty za media wg zużycia. Kaucja trzykrotny czynsz najmu Serdecznie zapraszam do kontaktu. WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE! - gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą
Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą
1560000 zł
30+ kilka dni temu

Do wynajęcia całe piętro w nowoczesnym budynku z niezależnym wejściem - budynek z windą.Powierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym. Wejście z klatki schodowej zabezpieczone elektrozamkiem. Lokal składa się z dwóch sali biurowych o powierzchniach 96 m2 oraz 230 m2 (które zostało podzielone),  na pozostałą powierzchnie składa się  korytarz i zaplecze socjalne. Zaplecze socjalne w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w pełną sieć elektryczna i informatyczna znajduje się również serwerownia.Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych. Część biurowa na podłogach ma wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę. Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy.Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady. Cena najmu jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT.Opłaty za media wg zużycia.WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Lokal do wynajęcia Warszawa ul. Aleje Jerozolimskie 122 m2
Lokal do wynajęcia Warszawa ul. Aleje Jerozolimskie 122 m2
18000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia122

Oferuję do wynajęcia nowocześnie urządzone Biuro o pow. 122m2 usytuowane na 4-tym piętrze w odnowionej kamienicy z windą w ścisłym Centrum Warszawy- Al. Jerozolimskie 122. 5 minut na pieszo od Złotych Tarasów i Dworca Centralnego. Lokal składa się z: - 3 oddzielnych pomieszczeń biurowych, - osobnej kuchni, - łazienki z prysznicem, - przeszklonej sali konferencyjnej, - pomieszczenia gospodarczego/technicznego, - reprezentacyjnego hallu z recepcją. Lokal w pełni umeblowany, wyposażony w niezbędne sprzęty RTV i AGD. Wnętrze o wysokim standardzie wykończenia, materiały dobrej jakości i nowoczesny, elegancki design. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, a okna (skierowane na wewnętrzne patio) o wysokich parametrach akustycznych zapewniają ciszę i komfort pracy. Na piętrze zaledwie 3 lokale, a w kamienicy mieszczą się wyłącznie biura i lokale usługowe. Ogromnym atutem Mieszkania jest Kapitalna Lokalizacja! W pobliżu wszystkie niezbędne udogodnienia, takie jak: sklepy spożywcze, lokale usługowe, bary, restauracje, piekarnie, placówki edukacyjne i medyczne, a także punkty o walorach turystycznych i historycznych. Przystanki autobusowe i tramwajowe tuż pod budynkiem, oraz stacja metra ONZ lub Centrum w odległości kilku minut na pieszo. Do ceny najmu należy doliczyć 23% VAT Zapraszam do kontaktu i na prezentację Nieruchomości. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji! ul. Aleje Jerozolimskie, Warszawa Do wynajęcia lokal o powierzchni 122 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa, Aleje Jerozolimskie Poland - lokalizacja przybliżona

Mikrobiuro - dla 1 osoby biuro serwisowane & coworking
Mikrobiuro - dla 1 osoby biuro serwisowane & coworking
700 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia5

Oferujemy do wynajęcia mikrobiura czyli jednoosobowe urządzone stanowiska pracy biurowej we współdzielonym, przytulnym pokoju (nie w open space). Doskonała lokalizacja w samym centrum Warszawy o krok od Ronda ONZ i metra. Super elastycznie i bez zobowiązań na trudne czasy: - na miesiąc 700zł+VAT - na tydzień 250zł+VAT Wliczone w cenę: - dostęp do szybkiego i stabilnego internetu LAN i WI-FI, - sprzątanie, energia elektryczna i inne koszty eksploatacyjne, - pakiet usług i korzyści jakie oferujemy jako duże biuro coworkingowe: - dostęp do sal konferencyjnych z obsługą recepcyjną gości (do 10 godzin w miesiącu bezpłatnie), - obsługa recepcyjna, - korzystanie z profesjonalnch urządzeń biurowych (druk, skan, ksero, faks), - duża, wyposażona kuchnia z darmową kawą, - dostep 24/7, - społeczność użytkowników biura w duchu coworkingu. Duża elastyczność umowy: - brak okresu wypowiedzenia, - brak kaucji. Lokalizacja w samym centrum Warszawy 00-831 Warszawa ul. Twarda 44 W ofercie także wynajem biur dla małych firm i zespołów projektowych, startupów. Pełny zakres oferty na stronie biurco.pl _______________ */ zdjęcia przedstawiają naszą przestrzeń

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku
Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku
384000 zł
30+ kilka dni temu

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windąPowierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym. Wejście z klatki schodowej wyposażonej w windę. Na piętrze znajduje się pomieszczenie  o powierzchni 96 m2 oraz drugie o powierzchni 230 m2, które można dowolnie podzielić. Ponadto jest spory korytarz i zaplecze socjalne, które zostało w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w pełną sieć elektro techniczna, Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych. Części biurowe na podłogach mają wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę.Istnieje możliwość wynajęcia różnych wielkości pomieszczeń w zależności od potrzeb Najemcy. Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy.Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady. Cena najmu jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT.Opłaty za media wg zużycia.Kaucja trzykrotny czynsz najmu Zapraszam do kontaktu - WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Biuro, ul. Skarszewska
Biuro, ul. Skarszewska
40 zł
Tczew 30+ kilka dni temu
Powierzchnia96

Powierzchnie biurowe w nowoczesnym budynku z windą Powierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym. Wejście z klatki schodowej wyposażonej w windę. Na piętrze znajduje się pomieszczenie o powierzchni 96 m2 oraz drugie o powierzchni 230 m2, które można dowolnie podzielić. Ponadto jest spory korytarz i zaplecze socjalne, które zostało w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w pełną sieć elektro techniczna, Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych. Części biurowe na podłogach mają wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę. Istnieje możliwość wynajęcia różnych wielkości pomieszczeń w zależności od potrzeb Najemcy. Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy. Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady. Cena najmu jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT. Opłaty za media wg zużycia. Kaucja trzykrotny czynsz najmu Zapraszam do kontaktu - WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE! - gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Biuro z parkingiem, ul. Skarszewska
Biuro z parkingiem, ul. Skarszewska
40 zł
Tczew 30+ kilka dni temu
Powierzchnia390

Do wynajęcia całe piętro w nowoczesnym budynku z niezależnym wejściem - budynek z windą. Powierzchnie biurowe z pełnym zapleczem socjalnym. Wejście z klatki schodowej zabezpieczone elektrozamkiem. Lokal składa się z dwóch sali biurowych o powierzchniach 96 m2 oraz 230 m2 (które zostało podzielone), na pozostałą powierzchnie składa się korytarz i zaplecze socjalne. Zaplecze socjalne w pełni urządzone natomiast biura wyposażone w pełną sieć elektryczna i informatyczna znajduje się również serwerownia. Przyłącza sieciowe znajdują się w podłodze i zostały rozprowadzone na całej powierzchni pomieszczeń biurowych. Część biurowa na podłogach ma wykładziny dywanowe natomiast zaplecze socjalne i korytarz terakotę. Przy wejściu do budynku znajduje się pomieszczenie recepcji istnieje możliwość wykorzystania dla potrzeb najemcy. Lokalizacja: budynek położony przy ul Skarszewskiej tj. przy drodze wjazdowej do Tczewa od strony autostrady. Cena najmu jest cena netto i należy doliczyć do niej VAT. Opłaty za media wg zużycia. WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE! - gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Biuro Toruń
Biuro Toruń
43 zł
Toruń 30+ kilka dni temu
Powierzchnia90

Biurowiec usytuowany jest w najbardziej prestiżowej części Torunia w bliskiej odległości od sądów, urzędów, banków i restauracji w samym centrum miasta i ciągów komunikacyjnych. Biuro bardzo elegancko urządzone z 3 oddzielnymi, przeszklonymi pokojami, open space, kuchnią oraz pomieszczeniem na archiwum. Idealne dla przedsiębiorcy szukającego ekskluzywnego biura z charakterem. Kuchnia umeblowana wraz z lodówką i zmywarką. Biuro klimatyzowane oraz chronione 24h. Prywatny parking dla najemców oraz klientów pod biurowcem. Biurowiec znajduje się z centrum miasta obok starówki z idealnym dostępem do ciągów komunikacyjnych, banków, sądów oraz restauracji na toruńskiej starówce. Dodatkowo: - opcja wynajęcia mebli ( na zdjęciach) oraz opcja sprzątania. Czynsz najmu 3870 zł netto plus opłaty eksploatacyjne 17zł netto /m2 opłata za udział w częściach wspólnych (ogrzewanie,woda, ubezpieczenie, koszty mediów części wspólnych, podatek od nieruchomości, koszty ochrony, recepcja 24h, opłaty za sprzątanie, odśnieżanie itp. części wspólnych, zarządzanie obiektem ) . Energia elektryczna według licznika . Kaucja. Jednorazowa opłata dla biura nieruchomości wartość jednomiesięcznego czynszu najmu netto. Gorąco zachęcam do oglądania tej wyjątkowej oferty. Szczegółowych informacji udzieli Państwu osoba prowadząca ,   , mail:   Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo Opis oferty sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.

Lokal gastronomiczny Gorzów Wielkopolski
Lokal gastronomiczny Gorzów Wielkopolski
7812 zł
Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu
Powierzchnia64

W PEŁNI URZĄDZONY LOKAL DO WYNAJĘCIA - SOLARIUM. Posiadamy do wynajęcia lokal w pełni urządzony jako solarium. Istnieje możliwość prowadzenia działalności o przeznaczeniu handlowo-usługowej lokal znajduje się na os. Górczyn-Sady przy ul. Danuty Sędzikówny Inki. Powierzchnia lokalu to pow. 45 m2 zlokalizowany na parterze w bloku wielorodzinnym z dwoma osobnymi wejściami. Na dzień dzisiejszy w lokalu prowadzone jest dobrze prosperujące Solarium. W skład wynajmu wchodzi w pełni urządzone solarium które jest wyposażone w dwa łózka leżące. Budynek znajduje się w bardzo ruchliwym miejscu przy bliskiej odległości sklepu Biedronka. Lokal składa się z: - główna sala sprzedaży (recepcja), - dwa pomieszczania w których znajdują się łóżka leżące, - pomieszczenie socjalne. Lokal w bardzo dobrym stanie, podłoga wyłożona terakotą, łazienka oraz kuchnia w glazurze i terakocie. Parametry techniczne lokalu pozwalają na prowadzenie szerokiego wachlarzu działalności biurowej, handlowej, kancelaryjnej czy szkoleniowej. Lokal posiada duże przeszklone witryny oraz wejście z poziomu chodnika. Niewątpliwym atutem lokalu jest jego lokalizacja w bardzo dobrze usytuowanym miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszym, przy budynku znajdują się liczne miejsca parkingowe ogólnodostępne. Miesięczny koszt najmu: 3500 zł + VAT + energia elektryczna wg. zużycia. Wymagana kaucja zabezpieczająca. ZAPRASZAMY NA PREZENTACJE NIERUCHOMOŚCI NUMER OFERTY W BIURZE: 100/3129/OLW ZAPRASZAMY DO NASZEGO BIURA: ECH Nieruchomości ul. Mieszka I-go 2 Gorzów Wielkopolski

Biuro z garażem, Aleja Jana Pawła II
Biuro z garażem, Aleja Jana Pawła II
50 zł
Warszawa 19 dni plecy
Powierzchnia50

Ogłoszenie dotyczy oferty przestrzeni coworkingowej, w której proponowane są elastyczne rozwiązania uwzględniające różnorodne czynniki, takie jak liczba pracowników czy okres najmu. Zachęcamy firmy poszukujące prostych warunków wynajmu biura oraz możliwości podpisania umów krótkoterminowych. Korzyści z korzystania z przestrzeni coworkingowej dla firm: Dostęp do wielu kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych. Indywidualne, urządzone biura klasy premium z kontrolą dostępu lub stanowiska w otwartych przestrzeniach pracy, dostosowane do potrzeb. Możliwość pracy na zasadzie rotacji. Prywatne strefy pracy (pomieszczenia do rozmów telefonicznych, niewielkie sale spotkań). Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z elegancką poczekalnią. Lokalizacja w budynku klasy A+ w centralnej części miasta. Elastyczny okres najmu. Umowy nawet na 6 miesięcy. Codzienny serwis sprzątający dbający o czystość zarówno w częściach wspólnych, jak i w prywatnych modułach. Kompletnie wyposażone, reprezentacyjne i wysokiej jakości przestrzenie wspólne. W cenę najmu wliczone są wszystkie opłaty. Pomoc w doborze odpowiedniej przestrzeni zgodnej z potrzebami firmy. Strefy relaksu. Dogodna lokalizacja w pobliżu stacji metra, przystanków autobusowych i tramwajowych. Dostępność przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Standardowe warunki najmu: Możliwość wynajęcia pojedynczego stanowiska pracy już od 1500 PLN/miesięcznie. Okres najmu od 6 do 12 miesięcy (możliwa także opcja umowy na czas nieokreślony). Możliwość zarejestrowania firmy pod prestiżowym adresem. Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne. Dodatkowe usługi, takie jak internet czy obsługa recepcji, zawarte w cenie. Opłaty eksploatacyjne wliczone w cenę. W przypadku nietypowych potrzeb, jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój przestrzeni, istnieje możliwość negocjacji warunków. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Lokal użytkowy Kraków
Lokal użytkowy Kraków
45 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia88

Oferujemy atrakcyjne biuro do wynajęcia o metrażu 88 m², usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Wisła, w dzielnicy Grzegórzki, tuż obok Galerii Kazimierz. To wyjątkowe miejsce łączy korzyści związane z pięknym otoczeniem i dogodną lokalizacją, co czyni je doskonałym wyborem dla Twojej firmy. Ponadto istnieje wynajmu innych, mniejszych biur w tej samej lokalizacji o metrażach: 27, 15, 20, 18 i 55 m². Główne cechy biura: Bliskość Galerii Kazimierz: Galeria Kazimierz to popularne centrum handlowe, w którym znajdziesz liczne sklepy, restauracje i punkty usługowe. Twoi pracownicy będą mieli dostęp do wygodnych zakupów i gastronomii na wyciągnięcie ręki. Świetna komunikacja: Dzielnica Grzegórzki jest doskonale skomunikowana z innymi częściami miasta, co ułatwi zarówno dojazd do pracy, jak i spotkania z klientami. Przystanki komunikacji miejskiej znajdują się w pobliżu. Atrakcyjna cena wynajmu: Cena wynajmu wynosi 88 m² złotych za metr kwadratowy netto. Do kosztów wynajmu należy doliczyć opłatę za obsługę administracyjną w wysokości 13 złotych za m² oraz koszty licznika prądu w cenie 58 złotych. Nowoczesny design: Biuro zostało urządzone w nowoczesnym stylu, tworząc inspirujące i profesjonalne środowisko pracy. Pełna infrastruktura: Biuro jest wyposażone we wszystkie niezbędne udogodnienia, w tym szybki internet, miejsca parkingowe (za dodatkową opłatą) i inne, aby zapewnić efektywną pracę. Jeśli jesteś zainteresowany wynajęciem tego biura, skontaktuj się z nami, a chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. To doskonała okazja, aby mieć biuro w jednym z najbardziej pożądanych miejsc w Krakowie. Nie przegap tej szansy!

Lokal handlowy z wejściem od ulicy, ul. Bilsego
Lokal handlowy z wejściem od ulicy, ul. Bilsego
3322 zł
Legnica 21 dni plecy
Powierzchnia60.20

Do wynajęcia lokal użytkowy (na biura, usługi) położony na I piętrze w nowoczesnym budynku w ścisłym centrum Legnicy. ul. Bilsego - okolice Akademii Rycerskiej Powierzchnia 60,20 m2. 2 pokoje, holl, toaleta, balkon,pomieszczenie archiwum. Lokal w stanie bardzo dobrym. Urządzone pomieszczenie kuchenne. W budynku winda. W lokalu wideodomofon. Możliwość parkowania pod budynkiem. Warunki najmu do indywidualnego uzgodnienia. Do czynszu należy doliczyć: - koszty zarządu nieruchomością wspólną w kwocie 356,- zł ( w tym zaliczka na CO), - media (energia elektryczna, ciepła i zimna woda), - wywóz śmieci 26,50 zł / 1 osobę - kaucja w kwocie 2000,- zł Czynsz 2000,- zł/m-c + VAT Zapraszamy do zapoznania się z tą ofertą. Jako nasz klient uzyskasz: Gwarancję jakości naszych usług - ponad 20 lat doświadczenia potwierdzone certyfikatami. Bezpieczeństwo najmu - wiemy jak skutecznie zabezpieczyć najemcę. Ochronę bezpłatnym ubezpieczeniem OC pośrednika. Dostęp do bogatej oferty sieci biur DOSPON - około 100 biur na terenie Dolnego Śląska, kilkuset agentów i doradców jest zainteresowanych pomocą naszym Klientom. Wsparcie doświadczonego zespołu specjalistów rynku nieruchomości. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Biuro Nieruchomości Domator (lic. 3807) Legnica, ul. Wojska Polskiego 1 tel.   Oferta nr 13010377 wysłana z systemu LocumNet Online

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
9800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia41
SprzedażPośrednik
Zainteresowanie ofertą

10-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, w śródmiejskim nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Miesięczne koszty najmu to 9800 PLN netto. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy), Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Parking: -Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie. -Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Opis powierzchni serwisowanej: Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą. Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy. Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 213163

Hala Wysogotowo
Hala Wysogotowo
19864 zł
Wysogotowo 30+ kilka dni temu
Powierzchnia764

Hala 764m2 jako nowoczesny magazyny wysokiego składowania z bramą załadunkową,parkingiem,placem manewrowym dla ,TIR", zapleczem socjalnym dla pracowników (+ biuro ok.31m2), pełna infrastruktura -Poznań -Wysogotowo do wynajęcia . Polecam część hali 764m2 z niezależną dużą bramą załadunkową. Hala wyposażona jest w regały wysokiego składowania. Do dyspozycji nowoczesne pomieszczenie socjalne ok.70m2 z urządzoną i wyposażoną kuchnią ok.17m2 (kawiarka,zmywarka , zlew,duży stół z krzesłami),szatnią pracowniczą z zamykanymi szafkami (ok.8m2), prysznicami,umywalkami (ok.14m2) kabinami WC,umywalkami (12m2) oraz dużym holem (ok.19m2) - (do obsługi 2/3 firm). Do dyspozycji również urządzone i wyposażone biuro ok.31m2 (biurka,krzesła,szafy na segregatory) ,wyposażona i urządzona kuchnia przy biurze (kawiarka,zmywarka,szafki,stół,krzesła) . Przed halą duży plac manewrowy dla samochodów ciężarowych , parking dla samochodów osobowych (klienci,pracownicy)a nad bramą załadunkową jest okap. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia dodatkowo niedaleko nowoczesne klimatyzowane biura (ok.167m2) oraz przy ul.Bułgarskiej (ok.141m2) w Poznaniu biuro/lokal/sala sprzedażowo-prezentacyjna)z dużymi oknami wystawowymi z bezpośrednim wejściem z ulicy. Czynsz najmu magazynu/hali: 19.864zł /mies+opłata administracyjna 2,5zł/m2+ opłaty za media wg licznika. Możliwość prezentacji hali przez nasze biuro nieruchomości -agenta przez cały tydzień od pon-piątku. Wolne od 01 czerwca 2023 Zapraszam do kontaktu z naszym biurem nieruchomości:   Powyższa prezentacja ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w myśl przepisów art 66par.1 Kodeksu Cywilnego. Oferta nr 17100885 wysłana z systemu LocumNet Online

Biuro do wynajęcia Poznań Centrum ul. Bolesława Krysiewicza 73 m2
Biuro do wynajęcia Poznań Centrum ul. Bolesława Krysiewicza 73 m2
5767 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia73

Przedmiotem oferty są nowoczesne powierzchnie biurowe klasy "A" w budynku K9Office położonym w samym centrum Poznania. Z budynku w zaledwie kilka minut spacerem można dotrzeć do Starego Browaru, czy na poznański Rynek. Od przystanku tramwajowego K9Office dzieli 50 metrów. W pięciokondygnacyjnym budynku znajdują się dwie windy, na parterze budynku znajduje się hall z recepcją. Dodatkowo na parterze funkcjonuje elegancka restauracja. Biurowiec został oddany do użytku w 2016 roku, a dzięki wykończeniu w wysokim standardzie zapewnia powierzchnie prezentujące się atrakcyjnie i prestiżowo. Lokale są całkowicie przygotowane do użytku - instalacje teleinformatyczne (floorbox), światłowód, odrębny system kontroli dostępu dla każdego z nich czy instalacja alarmowa. Biura gotowe do wprowadzenia "od zaraz". Istnieje możliwość wynajmu powierzchni wraz z wyposażeniem (biurka i krzesła). Charakterystyka lokali biurowych w K9Office: - Wentylacja mechaniczna (nawiew/wywiew) z odzyskiem - Klimatyzacja VRF (ogrzewanie i chłodzenie jednocześnie) - Oświetlenie sufitowe - Otwierane okna - Sterowanie klimatyzacją lokalne i centralne - Wysokość - 2,8m - Wykładzina podłogowa 50x50 - Podłoga techniczna 60x60 - System okablowania w podłodze - Liczniki na każdy lokal - Instalacja domofonowa - Instalacja PPOŻ - Kontrola dostępu - Internet światłowodowy INEA, ORANGE, T-MOBILE, HORYZONT - Instalacja teleinformatyczna (skrzynki teleinformatyczne w każdym z biur) Użytkownicy K9Office mają do dyspozycji również szereg udogodnień:  - przestronne, optymalnie urządzone powierzchnie wspólne - sale konferencyjne (bezpłatne) - powierzchnie przeznaczone do nieformalnych spotkań - strefy relaksu - miejsca na rowery w hali garażowej - możliwość wynajmu miejsc parkingowych w hali garażowej - ochrona 24/7 - całodobowa recepcja - monitoring budynku W ofercie mamy dostępne lokale: Lokal 1, piętro 2 - 51 m2 Lokal 2, piętro 2 - 144,77 m2 (hol, 2 salki konferencyjne, 3 biura) Lokal 3, piętro 3 - 589 m2 Lokal 4, piętro 4 - 72 m2 Lokal 5, piętro 4 - 73 m2 Opłaty: - czynsz - 79 zł netto / m2 - opłaty administracyjne - 19,74 zł netto / m2 - współczynnik powierzchni wspólnej (12,5%)  - opłaty dodatkowe - energia elektryczna (oświetlenie, gniazdka), ogrzewanie, klimatyzacja wg zużycia - parking - 400 zł netto miesięcznie za 1 miejsce ul. Bolesława Krysiewicza, Poznań Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 73 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Poznań Centrum, Bolesława Krysiewicza Poland - lokalizacja przybliżona

Biuro umeblowane, Aleje Jerozolimskie
Biuro umeblowane, Aleje Jerozolimskie
14754 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia122

Oferuję do wynajęcia nowocześnie urządzone Biuro o pow. 122m2 usytuowane na 4-tym piętrze w odnowionej kamienicy z windą w ścisłym Centrum Warszawy- Al. Jerozolimskie 122. 5 minut na pieszo od Złotych Tarasów i Dworca Centralnego. Lokal składa się z: - 3 oddzielnych pomieszczeń biurowych, - osobnej kuchni, - łazienki z prysznicem, - przeszklonej sali konferencyjnej, - pomieszczenia gospodarczego/technicznego, - reprezentacyjnego hallu z recepcją. Lokal w pełni umeblowany, wyposażony w niezbędne sprzęty RTV i AGD. Wnętrze o wysokim standardzie wykończenia, materiały dobrej jakości i nowoczesny, elegancki design. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, a okna (skierowane na wewnętrzne patio) o wysokich parametrach akustycznych zapewniają ciszę i komfort pracy. Na piętrze zaledwie 3 lokale, a w kamienicy mieszczą się wyłącznie biura i lokale usługowe. Ogromnym atutem Mieszkania jest Kapitalna Lokalizacja! W pobliżu wszystkie niezbędne udogodnienia, takie jak: sklepy spożywcze, lokale usługowe, bary, restauracje, piekarnie, placówki edukacyjne i medyczne, a także punkty o walorach turystycznych i historycznych. Przystanki autobusowe i tramwajowe tuż pod budynkiem, oraz stacja metra ONZ lub Centrum w odległości kilku minut na pieszo. Do ceny najmu należy doliczyć 23% VAT Zapraszam do kontaktu i na prezentację Nieruchomości. W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, rondo Organizacji Narodów Zjednoczonych
5500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia13
SprzedażPośrednik

Opis ofertylokal biurowy serwisowany dla 3- 4 osób do wynajęcia w Centrum Warszawy, w nowoczesnym biurowcu w okolicach Ronda ONZ, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Miesięczne koszty najmu to 5500 PLN netto. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy), Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Parking: -Parking w biurowcu: 1000 PLN netto/ miesięcznie. -Parking poza biurowcem - od 350 zł netto/miesięcznie. Czas oczekiwania na miejsce parkingowe do kilku tygodni. Opis powierzchni serwisowanej: Operator oferuje kilkadziesiąt gabinetów różnej wielkości do swobodnego łączenia, sale konferencyjne z foyer oraz strefę recepcyjną ze strefą kawiarnianą. Swoje biura mają tu zarówno korporacje, jak i mniejsze firmy, konsultanci i freelancerzy. Lokalizacja: Bardzo dobry dostęp do komunikacji miejskiej, w tym do stacji drugiej linii metra - Rondo ONZ. Dodatkową zaletą jest również bliskość Dworca Centralnego, centrum handlowego Złote Tarasy oraz licznych udogodnień w bliskim sąsiedztwie biurowca. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260097

Lokal usługowy z wejściem od ulicy, ul. Struga
Lokal usługowy z wejściem od ulicy, ul. Struga
3333 zł
Szczecin 14 dnia plecy
Powierzchnia300

Oferta na wyłączność. Szczecin os. Słoneczne ul. Struga, do wynajęcia samodzielny lokal użytkowy -na biura, handel, o powierzchni całkowitej 333,5 m2 w tym: 261 m2 powierzchnia biurowa, 72,5 m2 powierzchnia socjalno-gospodarcza. Lokal gotowy do prowadzenia działalności: handlowej, biurowej. Rozkład: 11 pokoi biurowych ( w tym pokój konferencyjny 32 m2) , sala sprzedażowa- showroom 73m2, pomieszczenia socjalne, 2 kuchnie, łazienka. Lokal idealnie nadaje się na punkt handlowo-biurowy, przedstawicielstwo firmy, showroom, szkołę językową. Obiekt o dobrym standardzie . Kapitalny remont był przeprowadzony w 2017 roku, . w części biurowej rozprowadzona jest rozbudowana instalacja teletechniczna duży zapas prądu, zasilanie III fazy . 2 osobne wejścia do budynku stolarka okienna typu PCV, z żaluzjami przeciwsłonecznymi zewnętrznymi dające możliwość pełnego zaciemnienia stolarka drzwiowa: drzwi PCV wentylacja grawitacyjna instalacja klimatyzacji chłodząco - grzewczej dla części biurowo - socjalnej typu Split; . światłowód 2 operatorów : Orange i Netia . pomieszczenia socjalne: nowo urządzone kuchnie ( zostaje kuchnia w części sprzedażowej), łazienki instalacja p.poż.: obiekt wyposażony w skrzynki hydrantowe, oraz czujniki dymu instalacja elektryczna i odgromowa wyposażenie: oświetlenie podstawowe, gniazda wtykowe, gniazda zasilania komputerów, ogrzewania elektrycznego, gniazda siłowe. Zewnętrzne oświetlenie parkingu przed budynkiem, maszty na flagi obiekt wyposażony w monitoring zewnętrzny i wewnętrzny, alarm przed budynkiem utwardzona nawierzchnia, parking. Ogólne warunki wynajmu : Koszt wynajmu 10 000zł /mc netto plus media wymagana kaucja

Nowoczesne biuro/Centrum/ kamienica
Nowoczesne biuro/Centrum/ kamienica
1800000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Oferuję do wynajęcia nowocześnie urządzone Biuro o pow. 122m2 usytuowane na 4-tym piętrze w odnowionej kamienicy z windą w ścisłym Centrum Warszawy- Al. Jerozolimskie 122. 5 minut na pieszo od Złotych Tarasów i Dworca Centralnego.Lokal składa się z:- 3 oddzielnych pomieszczeń biurowych,- osobnej kuchni,- łazienki z prysznicem,- przeszklonej sali konferencyjnej,- pomieszczenia gospodarczego/technicznego,- reprezentacyjnego hallu z recepcją.Lokal w pełni umeblowany, wyposażony w niezbędne sprzęty RTV i AGD.Wnętrze o wysokim standardzie wykończenia, materiały dobrej jakości i nowoczesny, elegancki design. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane, a okna (skierowane na wewnętrzne patio) o wysokich parametrach akustycznych zapewniają ciszę i komfort pracy. Na piętrze zaledwie 3 lokale, a w kamienicy mieszczą się wyłącznie biura i lokale usługowe.Ogromnym atutem Mieszkania jest Kapitalna Lokalizacja!W pobliżu wszystkie niezbędne udogodnienia, takie jak: sklepy spożywcze, lokale usługowe, bary, restauracje, piekarnie, placówki edukacyjne i medyczne, a także punkty o walorach turystycznych i historycznych.Przystanki autobusowe i tramwajowe tuż pod budynkiem, oraz stacja metra ONZ lub Centrum w odległości kilku minut na pieszo.Do ceny najmu należy doliczyć 23% VATZapraszam do kontaktu i na prezentację Nieruchomości.W swojej ofercie posiadamy również dodatkowe usługi takie jak: projektowanie i remonty wnętrz wraz z ich nadzorem, usługę zarządzania najmem oraz doradztwo kredytowe. Zapraszamy do kontaktu, chętnie udzielimy więcej informacji!

Lokal do Wynajęcia: 280m2
Lokal do Wynajęcia: 280m2
1300000 zł
30+ kilka dni temu

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu lokal w Pruszkówul ul.Jerolimska. Dostępne do wynajęcia od teraz.Opis pomieszczenia o powierzchni 280 m² z łazienką, serwerownią, trzema gabinetami i dziesięcioma miejscami parkingowymi:Przedstawiamy Państwu funkcjonalne i przytulne pomieszczenie o łącznej powierzchni 280 metrów kwadratowych, podzielone na kilka stref w celu efektywnego wykorzystania przestrzeni.1. Łazienka:W pomieszczeniu znajduje się osobna łazienka, zapewniająca wygodę i higienę dla odwiedzających oraz pracowników.2. Serwerownia:Przypisana przestrzeń dla serwerowni umożliwia skuteczne zarządzanie technologiami informacyjnymi, zapewniając stabilną pracę systemów i wysoki poziom bezpieczeństwa danych.3. Gabinety (3 szt.):Trzy oddzielne gabinety pozwalają na stworzenie przytulnych miejsc pracy dla personelu lub służą jako wygodne biura do spotkań z klientami i partnerami.4. Miejsca parkingowe (10 szt.):Przyległa przestrzeń zapewnia dziesięć miejsc parkingowych, co ułatwia obsługę odwiedzających i pracowników korzystających z własnych samochodów.Całe pomieszczenie zostało urządzone w stylu odpowiadającym funkcji. Jest to idealna przestrzeń na biuro, przedstawicielstwo firmy lub inną działalność biznesową, wymagającą kombinacji stref biurowych i technicznych.Cena13000 Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem! ENG We are pleased to present you a unique property located in Pruszków. The premises are finished in a very elegant and tranquil manner, offering a bright and practical living space. We invite you to contact us for more information.We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Lokal handlowy, Aleje Jerozolimskie
Lokal handlowy, Aleje Jerozolimskie
4643 zł
Pruszków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia280

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu lokal w Pruszkówul ul.Jerolimska. Dostępne do wynajęcia od teraz. Opis pomieszczenia o powierzchni 280 m² z łazienką, serwerownią, trzema gabinetami i dziesięcioma miejscami parkingowymi: Przedstawiamy Państwu funkcjonalne i przytulne pomieszczenie o łącznej powierzchni 280 metrów kwadratowych, podzielone na kilka stref w celu efektywnego wykorzystania przestrzeni. 1. Łazienka: W pomieszczeniu znajduje się osobna łazienka, zapewniająca wygodę i higienę dla odwiedzających oraz pracowników. 2. Serwerownia: Przypisana przestrzeń dla serwerowni umożliwia skuteczne zarządzanie technologiami informacyjnymi, zapewniając stabilną pracę systemów i wysoki poziom bezpieczeństwa danych. 3. Gabinety (3 szt.): Trzy oddzielne gabinety pozwalają na stworzenie przytulnych miejsc pracy dla personelu lub służą jako wygodne biura do spotkań z klientami i partnerami. 4. Miejsca parkingowe (10 szt.): Przyległa przestrzeń zapewnia dziesięć miejsc parkingowych, co ułatwia obsługę odwiedzających i pracowników korzystających z własnych samochodów. Całe pomieszczenie zostało urządzone w stylu odpowiadającym funkcji. Jest to idealna przestrzeń na biuro, przedstawicielstwo firmy lub inną działalność biznesową, wymagającą kombinacji stref biurowych i technicznych. Cena 13000 Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem! ENG We are pleased to present you a unique property located in Pruszków. The premises are finished in a very elegant and tranquil manner, offering a bright and practical living space. We invite you to contact us for more information. We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Tamka
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Tamka
3600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia11
SprzedażPośrednik

Opis oferty3-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia w Centrum, w biurowcu klasy A, w okolicach ul. Tamka, (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. 2-pokojowe kameralne biuro urządzone w nowoczesnym kreatywnym stylu. Biuro wyposażone w meble, tj. biurka, fotele, kontenerek i dużą szafę. Miesięczne koszty najmu to 3600 PLN netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również: -tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem, -dostęp do biura przez całą dobę, -dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki, skanera, faxu, -codzienne sprzątanie gabinetu, -opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację, -dostęp do internetu przez WiFi i kabel, -korzystanie z wewnętrznej kawiarni -obsługę recepcyjną w godzinach 9-17. -pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie (zależnie od liczby stanowisk pracy), - dostęp do sprzętu audiowizualnego, -obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych (serwis kawowy), Zalety biura serwisowanego: -elastyczność warunków umowy, -możliwość indywidualnego dostosowania powierzchni bez dodatkowych kosztów, -profesjonalna obsługa recepcji, -dostęp do sal konferencyjnych, -wszystkie opłaty w cenie, Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 2 miesiące lub 1 miesiąc w przypadku płatności dokonywanych z miesięcznym wyprzedzeniem. Opis powierzchni serwisowanej: Nowoczesny budynek biurowy kl .A na Powiślu. Budynek oferuje pięć kondygnacji biurowych. Do dyspozycji najemców oddano gabinety wyposażone w ok. 2-6 stanowisk pracy, open space, recepcję z poczekalnią, kawiarnię, sale konferencyjne i kuchnię. Przestrzeń została stworzona z myślą o małych i średnich firmach oczekujących wyrazistej siedziby o wysokim standardzie. Lokalizacja: Położenie budynku tuż obok Mostu Świętokrzyskiego i Wisłostrady gwarantuje dogodny dojazd samochodem oraz umożliwia szybkie połączenie z dzielnicami prawobrzeżnej Warszawy. Niezaprzeczalną zaletą lokalizacji jest bliskość drugiej linii metra - stacja Powiśle znajduje się w odległości ok 400 metrów od budynku. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260078

Biuro, ul. Krańcowa
Biuro, ul. Krańcowa
2553 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Powierzchnia263

Oferujemy do wynajęcia lokal biurowo-magazynowy z przestronnym garażem, doskonale dostosowany do różnorodnych potrzeb biznesowych. Lokalizacja obiektu gwarantuje dogodne warunki dla prowadzenia działalności. Lokal usytuowany jest w Łodzi na Złotnie. Łatwy dojazd drogą asfaltową. Cicha i spokojna okolica, otoczona domami jednorodzinnymi, obok sklep spożywczy. Miejsce idealne dla firm, które potrzebują zarówno powierzchnię biurową, jak i magazynową. Cały obiekt to ok. 260 mkw. Przestrzeń biurowa znajduje się na oby dwóch piętrach budynku. Każde piętro o powierzchni ok. 99 mkw. Na pierwszym piętrze znajdują się 2 duże pomieszczenia, każde z nich posiada toaletę oraz jedno pomieszczenie socjalne. Wnętrza są jasne i przestronne, co tworzy przyjazne środowisko pracy. Biura na podłodze mają rozłożoną wykładzinę dywanową. Parter również o powierzchni ok. 99 mkw, składa się z 2 osobnych pomieszczeń. Jedno z nich jest urządzone biurowo, z pomieszczeniem socjalnym służącym jako kuchnia oraz toaletą. Drugie pomieszczenie to część magazynowa, z której przechodzi się do garażu. Łącznie 3 pomieszczenia magazynowe plus garaż. Przestronna powierzchnia magazynowa oferuje szerokie możliwości przechowywania i zarządzania zapasami. Wysokie sufity umożliwiają składowanie towarów w sposób optymalny. Dużym atutem nieruchomości jest to, iż podwórko jest ogrodzone z automatycznie otwieraną bramą wjazdową oraz spora ilość miejsc postojowych przed posesją. Idealnie sprawdzi się dla firm, które potrzebują powierzchni do magazynowania rzeczy na sprzedaż wysyłkową, a do tego duża powierzchnia biurowa do zarządzania całą firmą. Budynek jest w dobrym stanie, murowany, klatka schodowa szeroka i widna. Pod budynkiem znajduje się piwnica, z której również można korzystać. W niej stoi piec olejowy, który ogrzewa całą nieruchomość. Ten kompleksowy obiekt biurowo-magazynowy z garażem to idealne rozwiązanie dla firm poszukujących wszechstronnej przestrzeni, która spełni zarówno wymogi biurowe, jak i magazynowe. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację. W przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Biuro z garażem
Biuro z garażem
8091 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia24.72

Polecam do wynajęcia funkcjonalny smArt apartament usytuowany na 4 kondygnacji w 5-piętrowym budynku z windą i podziemną halą garażową przy ulicy Serafitek 6 na poznańskich Ratajach. Atuty oferty: gustownie urządzone lokum oddane do użytku w 2018 roku odmalowane, odświeżone i niemal całkowicie wyposażone - gotowe do wykorzystania dla 1 osoby/firmy od zaraz zlokalizowane w prawdopodobnie najpopularniejszej dzielnicy Poznania w bliskim sąsiedztwie poznańskiej Malty doskonała organizacja transportu publicznego - dojazd do centrum z głównych portów komunikacyjnych dzielnicy tramwajem zajmuje około 15 minut, samochodem natomiast 20 minut dogodny dostęp do bulwarów nadwarciańskich, sklepów, aptek, szpitali, rozmaitych punktów usługowo-handlowych i urzędów oraz placówek oświatowych - szeroka oferta edukacyjna oraz rozwinięta infrastruktura Podstawowe informacje o nieruchomości: na powierzchnię około 25 przytulnych m2 wnętrza składają się 1 umeblowany pokój z TV, z wyjściem na ustawny balkon aneks kuchenny w zabudowie meblowej, wyposażony w niezbędny sprzęt AGD łazienka w płytkach, z kabiną prysznicową, umywalką oraz WC przedpokój z pojemną szafą w zabudowie i lustrem Opłaty miesięczne: czynsz najmu 2000 zł/mc opłaty administracyjne 500 zł/mc, w tym zaliczki na ogrzewanie z cieplika miejskiego i wodę energia elektryczna płatna wg zużycia internet za dodatkową opłatą kaucja zwrotna 3000 zł możliwość wynajęcia 1 miejsca postojowego w podziemnej hali garażowej w cenie 250 zł/mc + opłaty administracyjne Najem instytucjonalny. Oferta skierowana w głównej mierze do firm oraz klientów zagranicznych bez zwierząt. Nie zwlekaj, zadzwoń już dziś - z przyjemnością zapraszam na prezentację. To whom it may concern, I kindly invite you to cooperation. Wynagrodzenie biura pokrywa Sprzedający, zatem brak jakichkolwiek opłat z tego tytułu dla Kupującego. Powyższe ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów, a załączony plan nieruchomości jest rzutem przeznaczonym wyłącznie do celów poglądowych. Wszystkie informacje zostały przygotowane z najwyższą starannością, niemniej jednak powinny być należycie zweryfikowane. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji i zapraszam do kontaktu oraz na prezentację. Magdalena Jernaś Broker Nieruchomości Licencja zawodowa PFRN w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami nr 18440 Pośrednik-Specjalista PFRN w zakresie zarządzania najmem lokali mieszkalnych Property Boutique Real Estate Agency Magdalena Jernaś ul. Paderewskiego 7 61-770 Poznań Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )

Lokal usługowy przy ruchliwej ulicy Kielce
Lokal usługowy przy ruchliwej ulicy Kielce
16667 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
Powierzchnia15

| Do wynajęcia gabinet o powierzchni ok. 15 m2 jako część kancelarii adwokackiej (o pow. 68,73 m2), z możliwością współdzielenia salki konferencyjnej i pomieszczenia socjalnego. Lokal położony jest na 3 piętrze w nowoczesnym budynku biurowym z 2016 zlokalizowanym w ścisłym centrum Kielc. Eleganckie powierzchnie wspólne, szybka winda, monitoring. Biuro urządzone stylowo, nowocześnie - n aturalna cegła, drewno dębowe, duże przeszklenia. Części wspólne biura obejmują lobby, salkę konferencyjną, aneks kuchenny z niezbędnym sprzętem AGD oraz łazienkę . Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane . Gabinety wykończone są tak, aby jak najbardziej absorbowały wszelkie dźwięki. Do dyspozycji szybki światłowód. Preferowana działalność o zbliżonym profilu do prawniczego. Czynsz najmu: 2500 PLN netto (3075 PLN brutto) + czynsz administracyjny 500 PLN i opłaty za media wg wskazań liczników (prąd) do podziału 50/50. Kaucja jednomiesięczna. Dla lokalu nie sporządzono świadectwa charakterystyki energetycznej. Dane kontaktowe do agenta: Krzysztof Jakubowski Tel:   E-mail:   For service in English please call Jacek Kotlarz at:   . - For rent, an office of approximately 15 sqm as part of a law firm (total area 68.73 sqm), with the possibility of sharing a conference room and a social space. The office is located on the 3rd floor of a modern office building built in 2016, situated in the heart of Kielce. Elegant common areas, a fast elevator, and surveillance are available. The office is stylishly and modernly furnished - with natural brick, oak wood, and large windows. The shared spaces include a lobby, a conference room, a kitchenette with necessary appliances, and a bathroom. All rooms are air-conditioned, and the offices are designed to absorb sound as much as possible. Fast fiber optic internet is available. Preference is given to businesses with a profile similar to legal services. Rent: 2500 PLN net (3075 PLN gross) + administrative rent 500 PLN and utility charges based on meter readings (electricity) to be split 50/50. One-month deposit required. No energy performance certificate has been prepared for the premises. For service in English, please call Jacek Kotlarz at:   . :DODATKOWE INFORMACJE | Rodzaj budynku: BUDYNEK BIUROWY | Dozór budynku: monitoring | Dojazd: asfalt | Ogrzewanie: centralne | Linie telefoniczne: TAK | Internet: TAK | Winda: TAK | Liczba wind: 1 | Sąsiedztwo: centrum miasta | Usytuowanie: jednostronne | Położenie lokalu: ruchliwa ulica | Liczba wejść: 1 | Podłogi: drewniana | Opłaty w czynszu: woda, ogrzewanie, Części wspólne, administracja | Opłaty wg liczników: prąd | Stan lokalu: Do wprowadzenia | Powierzchnia użytkowa [m2]: 15 | Rok budowy: 2012 | Rodzaj lokalu: jednopoziomowy | Przeznaczenie lokalu: usługowy | Pow. sali sprzedaży [m2]: 15 | Wysokość pomieszczeń [m]: 3 | Liczba pomieszczeń biurowych: 1 | Powierzchnia pomieszczeń biurowych od [m2]: 15 | Liczba pomieszczeń socjalnych: 1 | Liczba pomieszczeń sanitarnych: 1 | Typ kaucji: jednomiesięczna | :LINK DO STRONY | ,6500196.html :KONTAKT DO AGENTA | Krzysztof Jakubowski |   :DANE BIURA | PROPERCO sp. z o.o. sp.k. | Kozia 3a/1 | 25-514 Kielce |   | Biuro Nieruchomości PROPERCO współpracuje z doświadczonymi specjalistami finansowymi, oferującymi sprawdzenie zdolności kredytowej oraz przedstawienie oferty finansowania nieruchomości / Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC. Zapraszamy do siedziby naszego biura w Kielcach przy ul. Koziej 3a/1. Dane adresowe: PROPERCO sp. z o.o. sp.k ul. Kozia 3a/1 25-514 Kielce tel. kom:  

Lokal na biuro kancelarię, centrum Kielce
Lokal na biuro kancelarię, centrum Kielce
2200 zł
Kielce 10 dni plecy
Poziom3
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Do wynajęcia gabinet o powierzchni ok. 15 m2 jako część powierzchni wspólnej przy kancelarii adwokackiej (o pow. 68,73 m2), z możliwością współdzielenia salki konferencyjnej i pomieszczenia socjalnego.Lokal położony jest na 3 piętrze w nowoczesnym budynku biurowym z 2016 zlokalizowanym w ścisłym centrum Kielc. Eleganckie powierzchnie wspólne, szybka winda, monitoring.Biuro urządzone stylowo, nowocześnie  - naturalna cegła, drewno dębowe, duże przeszklenia. Części wspólne biura obejmują lobby, salkę konferencyjną, aneks kuchenny z niezbędnym sprzętem AGD oraz łazienkę. Wszystkie pomieszczenia są klimatyzowane. Gabinety wykończone są tak, aby jak najbardziej absorbowały wszelkie dźwięki. Do dyspozycji szybki światłowód.Preferowana działalność o zbliżonym profilu do prawniczego.Czynsz najmu: 2200 PLN netto (2706 PLN brutto) + czynsz administracyjny 500 PLN i opłaty za media wg wskazań liczników (prąd) do podziału 50/50. Dla lokalu nie sporządzono świadectwa charakterystyki energetycznej.Dane kontaktowe do agenta: Krzysztof Jakubowski  Tel: (użyj formularza kontaktowego) E-mail: For service in English please call Jacek Kotlarz at: (użyj formularza kontaktowego)------- For rent, an office of approximately 15 sqm as part of a law firm (total area 68.73 sqm), with the possibility of sharing a conference room and a social space.The office is located on the 3rd floor of a modern office building built in 2016, situated in the heart of Kielce. Elegant common areas, a fast elevator, and surveillance are available.The office is stylishly and modernly furnished - with natural brick, oak wood, and large windows. The shared spaces include a lobby, a conference room, a kitchenette with necessary appliances, and a bathroom. All rooms are air-conditioned, and the offices are designed to absorb sound as much as possible. Fast fiber optic internet is available.Preference is given to businesses with a profile similar to legal services.Rent: 2500 PLN net (3075 PLN gross) + administrative rent 500 PLN and utility charges based on meter readings (electricity) to be split 50/50. One-month deposit required.No energy performance certificate has been prepared for the premises.For service in English, please call Jacek Kotlarz at: (użyj formularza kontaktowego). -Biuro Nieruchomości PROPERCO sp. z o.o. sp.k. współpracuje z doświadczonymi specjalistami finansowymi, oferującymi sprawdzenie zdolności kredytowej oraz przedstawienie oferty finansowania nieruchomości / Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC. Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie /// The real estate agency PROPERCO sp. z o.o. sp.k. collaborates with experienced financial specialists, offering creditworthiness assessment and presenting property financing offers. Information regarding property descriptions is provided by the owner, is purely informational, and may be subject to updates. The property offer does not constitute a specific offer as defined in Art. 66 and subsequent articles of the Civil Code. Our services are provided based on a brokerage agreement, ensuring you the care of our advisor throughout the entire collaboration period. We charge a fee for the services rendered according to the terms agreed upon in the concluded agreement.Zapraszamy do siedziby naszego biura w Kielcach przy ul. Koziej 3a/1. /// We invite you to visit our office located in Kielce at 3a/1 Kozia Street.Dane adresowe /// Address details:PROPERCO sp. z o.o. sp.k ul. Kozia 3a/1 25-514 Kielce tel. kom: (użyj formularza kontaktowego) /

Filtr