Wynajem lokalu użytkowego - ząbki

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Wynajem lokalu użytkowego - Ząbki
Wynajem lokalu użytkowego - Ząbki
8000 zł
nowe Ząbki 30+ kilka dni temu
Powierzchnia233
Przeznaczenie lokaluGastronomiczne

GiGN.6845.69.2023.AK Burmistrz Miasta Ząbki ogłasza trzeci przetarg pisemny nieograniczony na najem lokalu użytkowego, mieszczącego się w budynku trybuny miejskiej, położonej w Ząbkach przy ul. Juliusza Słowackiego 21, stanowiący własność Gminy Miasto Ząbki FORMA PRZETARGU: Przetarg pisemny nieograniczony. Celem przetargu pisemnego nieograniczonego jest wyłonienie najemcy oraz uzyskanie jak najwyższej stawki czynszu dzierżawnego za najem lokalu użytkowego. Stawka wywoławcza miesięcznego czynszu dzierżawnego wynosi 6 504,07 zł + 23% podatek VAT, co stanowi kwotę 8 000,00 zł brutto. PRZETARG ODBĘDZIE SIĘ: w dniu 03.04.2024 r. w Sali Konferencyjnej Urzędu Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 o godz. 1000 (wejście A). WARUNKIEM WZIĘCIA UDZIAŁU W PRZETARGU: 1) Wpłacenie wadium w wysokości 2 000,00 zł najpóźniej w dniu 29.03.2024 r. w kasie lub na konto urzędu: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 35 030 1016 0000 0000 9290 1041 (liczy się data wpływu na konto bankowe Urzędu Miasta). W tytule przelewu należy podać sygnaturę: GiGN.6845.69.2023.AK 2) Złożenie oferty w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10 lub przesłanie pocztą na adres Urzędu Miasta Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, w terminie do dnia 29.03.2024 r. w zaklejonej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru: Urząd Miasta Ząbki ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki. "Nie otwierać - przetarg na najem lokalu użytkowego ul. J. Słowackiego 21, przed dniem 03.04.2024 r. i godz. 1000” INFORMACJE O LOKALU PRZEZNACZONYM DO NAJMU: Lokal użytkowy o powierzchni 233 m2, mieszczący się w budynku trybuny miejskiej, położonej w Ząbkach przy ul. Juliusza Słowackiego 21. Lokal przeznaczony do wynajmu w celu prowadzenia nieuciążliwej działalności gospodarczej związanej z gastronomią np. prowadzenia restauracji, kawiarni, miejsce przygotowania posiłków na wynos. Budynek trybuny miejskiej stanowi siedzibę Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, w którym odbywają się liczne imprezy o charakterze sportowym, rekreacyjnym, kulturalnym, edukacyjnym, targowym, wystawowym itp. Cykliczne organizowane są koncerty, mecze piłki nożnej i futbolu amerykańskiego. Przedmiotowy budynek usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej. W odległości ok. 150 m znajduje się Miejskie Centrum Sportu a w nim basen, kręgielnia, squash. Lokal posiada instalację elektryczną, gazową, przeciwpożarową, wodno-kanalizacyjną, wywiewno-nawiewną, instalację do kamer i Internetu a także klimatyzację. Z uwagi na wcześniejszy sposób wykorzystania lokalu (restauracja), posiada on specyficzny dla danego rodzaju działalności układ pomieszczeń oraz ich częściowe wyposażenie. W lokalu znajdują się m.in. dwie w pełni wyposażone toalety. WARUNKI NAJMU: 1) Umowa najmu zostaje zawarta na okres do 10 lat. 2) Oferent wygrywający przetarg zobowiązany będzie przed podpisaniem protokołu z przetargu do określenia szczegółowego zakresu działalności jaką zamierza prowadzić w lokalu. 3) Najemca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych dla prowadzenia działalności gospodarczej pozwoleń i zgód. 4) Lokal przejmuje się w istniejącym stanie technicznym. 5) Na najemcy lokalu użytkowego spoczywa obowiązek poddania się dobrowolnej egzekucji w formie aktu notarialnego na podstawie art. 777 § 1 pkt 4, pkt 5 k.p.c. odnośnie obowiązku wydania przedmiotu najmu oraz zapłaty sumy pieniężnej do wysokości rocznego czynszu brutto i opłat związanych z używaniem przedmiotu najmu, ustalonej na dzień sporządzenia umowy najmu. Najemca zobowiązuje się do przedłożenia aktu notarialnego w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy najmu. 6) Wydanie lokalu użytkowego Najemcy nastąpi po przedłożeniu aktu notarialnego. WARUNKI PRZETARGU: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 29.03.2024 r. na konto Urzędu Miasta Ząbki: Bank Handlowy w Warszawie S.A. 35 1030 1016 0000 0000 9290 1041 (liczy się data wpływu środków na konto) W tytule przelewu należy wpisać „wadium przetarg GiGN.6845.69.2023.AK”. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet czynszu najmu lokalu użytkowego. Wadium przepada w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał, od podpisania umowy dzierżawy zaś dla pozostałych osób zwraca się nie później niż przed upływem trzech dni od dnia odpowiednio: odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym w sposób odpowiadający formie wnoszenia. SKŁADANIE OFERT: 1) Oferty pisemne należy składać w zamkniętej kopercie z napisem "Nie otwierać - przetarg na najem lokalu użytkowego ul. J. Słowackiego 21, przed dniem 03.04.2024 r. i godz. 1000” 2) Oferty należy składać do dnia 29.03.2024 r. w siedzibie Urzędu Miasta Ząbki przy ul. Wojska Polskiego 10 - Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 6, w godzinach pracy urzędu. 3) Oferty składane przez zainteresowanych winny zawierać: a) imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę firmy oraz jej siedzibę wraz z załączonym aktualnym wypisem z CEiDG lub KRS, b) w przypadku, jeżeli uczestnik jest reprezentowany przez pełnomocnika, należy przedłożyć oryginał pełnomocnictwa, sporządzony przed notariuszem, upoważniający do reprezentowania oferenta w postępowaniu przetargowym objętym treścią niniejszego ogłoszenia, c) datę sporządzenia oferty, d) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń, e) oferowaną cenę i sposób jej zapłaty, f) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym, prawnym i technicznym nieruchomości, g) kopię dowodu wniesienia wadium, h) złożenie pisemnego oświadczenia pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania zgodnie z art. 233 §1 Kodeksu karnego o: • nie zaleganiu w zobowiązaniach podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, • nie zaleganiu w opłacaniu składek wobec ZUS, • nie zaleganiu z opłatami wobec Miasta Ząbki (podatek od nieruchomości, wieczyste użytkowanie gruntu, opłat z tytułu umowy najmu, dzierżawy). i) podpis oferenta. WYBÓR OFERTY: Część jawna przetargu odbędzie się 03.04.2024 r. o godz. 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta Ząbki, przy ul. Wojska Polskiego 10. Uczestnik przetargu biorący udział w części jawnej powinien okazać Komisji Przetargowej dowód tożsamości, a w przypadku występowania w charakterze pełnomocnika uczestnika przetargu uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa, którego oryginał został dołączony do oferty pisemnej, upoważniający do reprezentowania oferenta w przetargu. Organizator przetargu dokona wyboru oferty w oparciu o kryterium ceny, tj. oferty z najwyższą ceną. Przetarg składa się z części jawnej i niejawnej. Część jawna odbywa się w obecności oferentów. W części jawnej przetargu komisja: • stwierdza liczbę otrzymanych ofert, ich integralność oraz sprawdza dowody wniesienia wadium, • otwiera koperty z ofertami i odczytuje ich treść, • przyjmuje wyjaśnienia i oświadczenia zgłoszone przez oferentów, • weryfikuje oferty i ogłasza, które oferty zostały zakwalifikowane do części niejawnej przetargu, • zawiadamia oferentów o terminie i miejscu części niejawnej przetargu, • zawiadamia oferentów o przewidywanym terminie zakończenia przetargu. O wyniku przetargu Organizator poinformuje wszystkich oferentów poprzez wywieszenie informacji o zakończeniu przetargu. Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny pierwszego czynszu. Szczegółowe informacje odnośnie przetargu można uzyskać w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji z siedzibą przy ul. Juliusza Słowackiego 21 w Ząbkach, telefon: 790 222 660. Burmistrz Miasta Ząbki zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu z ważnych powodów lub zamknięcia przetargu bez wybory którejkolwiek z ofert.

Filtr