Wynajem sal szkoleniowych

Sortowanie:
Znaleziony: 30 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Wynajem sal szkoleniowych
Wynajem sal szkoleniowych
nowe Zamość 30+ kilka dni temu

Opis ofertyWynajem sal szkoleniowych uwzględniający Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Pełne wyposażenie: projektor, laptopy, meble oraz dostęp do Internetu. Wynajem godzinowy - od 30 zł/h Pozostałe formy wynajmu do indywidualnego uzgodnienia. Kontakt - 691 - pokaż numer telefonu -

Wynajem sal szkoleniowych piotrkowska270
Wynajem sal szkoleniowych piotrkowska270
20 zł
Łódź 27 dni plecy
Powierzchnia50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajem sal szkoleniowych w Łodzi piotrkowska270 cenna od 20zl przy większej ilości godzin

Wynajem sal szkoleniowych / konferencyjnych
Wynajem sal szkoleniowych / konferencyjnych
50 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia400
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szkoła Językowa ProfiLingua Częstochowa oferuje wynajem sal szkoleniowych/konferencyjnych w centrum Częstochowy: * nowoczesne i komfortowe warunki - sale przestronne, czyste, dobrze wyposażone i klimatyzowane * położenie w samym centrum miasta - w pobliżu dworca kolejowego, centrum przesiadkowego, blisko linii tramwajowej, przystanków autobusowych, punktów gastronomicznych i Galerii Jurajskiej * wynajem sal dla dorosłych (10 sal - do 15 osób w każdej)  i dzieci (2 sale - do 12 osób w każdej i toalety przystosowane do najmłodszych) * możliwe połączenie dwóch lub trzech sal w jedną większą (przesuwane ściany), co pozwala na przeprowadzenie spotkań dla nawet 50 osób w zależności od ustawienia krzeseł * miejsce przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami (z podjazdem, windą i przystosowaną toaletą) * szybki Internet * do dyspozycji rzutnik, ekran i głośniki * idealna przestrzeń do nauki, szkoleń, warsztatów, półkolonii, kursów, pracy biurowej czy spotkań biznesowych itp. * oferta wynajmu jest elastyczna i dostosowana do indywidualnych potrzeb organizatorów * możliwy najem okazjonalny - na kilka godzin lub długoterminowy. Jesteśmy dla Państwa. Zaufało nam już wiele firm, instytucji! Zapraszamy do kontaktu.

Wynajem sal szkoleniowych / konferencyjnych
Wynajem sal szkoleniowych / konferencyjnych
50 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia400
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szkoła Językowa Profilingua Częstochowa oferuje wynajem sal szkoleniowych/konferencyjnych w Częstochowie: * nowoczesne i komfortowe warunki - sale przestronne, czyste, dobrze wyposażone i klimatyzowane * położenie w samym centrum miasta - w pobliżu dworca kolejowego, centrum przesiadkowego, blisko linii tramwajowej, przystanków autobusowych, punktów gastronomicznych i Galerii Jurajskiej * miejsce przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami (z podjazdem, windą i przystosowaną toaletą) * szybki Internet * wynajem sal dla dorosłych (10 sal - do 15 osób w każdej)  i dzieci (2 sale - do 12 osób w każdej i toalety przystosowane do najmłodszych) * w 7 salach  możliwe jest ustawienie krzeseł w podkowę * możliwe połączenie dwóch lub trzech sal w jedną większą, co pozwala na przeprowadzenie spotkań dla nawet 48-50 osób w zależności od ustawienia krzeseł * w 3 salach do dyspozycji jest rzutnik oraz ekran, w pozostałych istnieje możliwość skorzystania z przenośnego rzutnika i ekranu * idealna przestrzeń do nauki, szkoleń, warsztatów, kursów, pracy biurowej czy spotkań biznesowych * oferta wynajmu sal jest elastyczna i dostosowana do indywidualnych potrzeb organizatorów * możliwy najem okazjonalny - na kilka godzin, cały dzień lub nawet na kilka dni lub długoterminowy. Jesteśmy dla Państwa! Zaufało nam już wiele firm, instytucji! Zapraszamy do kontaktu.

Wynajem sal szkoleniowych / konferencyjnych
Wynajem sal szkoleniowych / konferencyjnych
50 zł
Częstochowa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia400
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szkoła Językowa ProfiLingua Częstochowa oferuje wynajem sal szkoleniowych/konferencyjnych w centrum Częstochowy: * nowoczesne i komfortowe warunki - sale przestronne, czyste, dobrze wyposażone i klimatyzowane * położenie w samym centrum miasta - w pobliżu dworca kolejowego, centrum przesiadkowego, blisko linii tramwajowej, przystanków autobusowych, punktów gastronomicznych i Galerii Jurajskiej * wynajem sal dla dorosłych (10 sal - do 15 osób w każdej)  i dzieci (2 sale - do 12 osób w każdej i toalety przystosowane do najmłodszych) * możliwe połączenie dwóch lub trzech sal w jedną większą (przesuwane ściany), co pozwala na przeprowadzenie spotkań dla nawet 50 osób w zależności od ustawienia krzeseł * miejsce przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami (z podjazdem, windą i przystosowaną toaletą) * szybki Internet * do dyspozycji rzutnik, ekran i głośniki * idealna przestrzeń do nauki, szkoleń, warsztatów, półkolonii, kursów, pracy biurowej czy spotkań biznesowych itp. * oferta wynajmu jest elastyczna i dostosowana do indywidualnych potrzeb organizatorów * możliwy najem okazjonalny - na kilka godzin lub długoterminowy * możliwy catering * cena do negocjacji w zależności od okresu najmu. Jesteśmy dla Państwa. Zaufało nam już wiele firm, instytucji! Zapraszamy do kontaktu.

Wynajem sal szkoleniowych
Wynajem sal szkoleniowych
50 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia30
SprzedażBez pośredników
Zainteresowanie ofertą

Witamy w Kielcach Szukasz miejsca na przeprowadzenie szkolenia... potrzebujesz kameralnej salki na spotkanie biznesowe? RONIN Grupa oferuje wynajem kameralnej salki/ pokoju biurowego lub klimatyzowanej sali szkoleniowej wyposażonej w: rzutnik, ekran, flipchart i dostęp do Wi-Fi. Zapraszamy do kontaktu - więcej szczegółów tel. 603 - pokaż numer telefonu -

Wynajem sal szkoleniowych, pracowni
Wynajem sal szkoleniowych, pracowni
49 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Szkoła TEB Edukacja Kielce to doskonałe miejsce do organizacji szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych oraz warsztatów dla dorosłych i dzieci. Jesteśmy zlokalizowani w dogodnym dla każdego miejscu, w Kielcach przy ul. Zagnańskiej 27. Proponujemy sale do 30 osób z dostępem do: *rzutnika, *tablicy multimedialnej, *tablic whiteboard, *internetu bezprzewodowego. W sali mogą być ustawione ławki i krzesła, bądź sala może być zupełnie pusta. W swojej ofercie mamy również pracownie zawodowe: masażu, kosmetyki, wizażu itd. Możliwość drobnego poczęstunku: *napoje ciepłe/zimne, owoce, ciastka, paluszki itp. Zapraszamy do kontaktu! TEB Edukacja Kielce, ul. Zagnańska 27

Wynajem sal szkoleniowych, pracowni
Wynajem sal szkoleniowych, pracowni
49 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Szkoła TEB Edukacja Kielce to doskonałe miejsce do organizacji szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych oraz warsztatów dla dorosłych i dzieci. Jesteśmy zlokalizowani w dogodnym dla każdego miejscu, w Kielcach przy ul. Zagnańskiej 27. Proponujemy sale do 30 osób z dostępem do: *rzutnika, *tablicy multimedialnej, *tablic whiteboard, *internetu bezprzewodowego. W sali mogą być ustawione ławki i krzesła, bądź sala może być zupełnie pusta. W swojej ofercie mamy również pracownie zawodowe: masażu, kosmetyki, wizażu itd. Możliwość drobnego poczęstunku: *napoje ciepłe/zimne, owoce, ciastka, paluszki itp. Możliwość przygotowania przerwy obiadowej. Zapraszamy do kontaktu! TEB Edukacja Kielce, ul. Zagnańska 27

Wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych w Krakowie
Wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych w Krakowie
Kraków 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieHandel i Usługi
Powierzchnia32
SprzedażPośrednik

Opis ofertyFirma Archeion oferuje Państwu wynajem sal zlokalizowanych w ścisłym centrum Krakowa. Gwarantujemy miłą obsługę, szeroki wybór sal oraz niskie ceny. Ceny zaczynają się już od 19 zł netto/h! Szczególnie polecamy je przy organizacji: szkoleń, kursów językowych, komputerowych, rekrutacji, spotkań większych grup, prezentacji usług czy towarów. W trakcie szkoleń oferujemy obsługę cateringową w formie przerwy/serwisu kawowego oraz obiadu, których to ofertę mogą Państwo dowolnie rozszerzać. Firma Archeion istnieje na rynku polskim już 10 lat, co przekłada się na nasze spore doświadczenie w branży wynajmu sal.Pełną ofertę mogą Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej: wynajemsal.com ZAPRASZAMY!

Wynajem klimatyzowanych sal szkoleniowych KATOWICE Centrum
Wynajem klimatyzowanych sal szkoleniowych KATOWICE Centrum
25 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Powierzchnia37

Zapraszamy Państwa do skorzystania z naszej oferty wynajmu sali. Dysponujemy 9 klimatyzowanymi salami od 25zł/h Nasze sale mogą służyć zarówno jako sale szkoleniowe oraz sale konferencyjne. Zapewniamy komfortowe warunki w nowo wyremontowanej, prestiżowej kamienicy w samym Centrum Katowic. Kamienica ma stały monitoring i funkcjonującą 24h na dobę ochronę. Sale znajdują się na II oraz IV piętrze przy ul. Staromiejskiej 6 w odległości 4 min od dworca PKP oraz od Galerii Katowickiej. Lokal znajduje się w doskonałym położeniu lokalizacyjnym od komunikacji publicznej 2min do przystanku tramwajowego oraz autobusowego. II Piętro: Sala szkoleniowa 1 - 30,5 m2 Sala szkoleniowa 2 - 26,4 m2 Sala szkoleniowa 3 - 37,3 m2 Sala szkoleniowa 4 - 26,0 m2 Sala szkoleniowa 5 - 24,4 m2 IV Piętro: Sala szkoleniowa 6 - 25,0 m2 z aneksem Sala szkoleniowa 7 - 25,5 m2 Sala szkoleniowa 8 - 24,9 m2 Sala szkoleniowa 9 - 27,0 m2 Wszystkie sale są wyposażone w klimatyzacje z oświetleniem dziennym oraz sztucznym sufitowym. W zależności od potrzeb istnieje możliwość zmiany układu Na wyposażeniu sal znajdują się m.in: - tablica magnetyczna - suchościeralna - flipchart - mazaki do tablicy wraz z gąbką magnetyczną - wieszak na ubrania Gwarantujemy również: - dostęp do internetu bezprzewodowego (tylko w salach 1-5 na II piętrze) - dostęp do nowoczesnych pomieszczeń sanitarnych – WC o wysokim standardzie Na Państwa życzenie możemy zorganizować przerwy kawowe oraz catering. Zachęcamy do obejrzenia galerii zdjęć. W celu poznania szczegółowej oferty prosimy o kontakt telefoniczny lub wysłanie zapytania ofertowego W temacie wiadomości prosimy pisać najem sali.

Wynajem sali na godziny - Kielce Centrum ul. Warszawska 5
Wynajem sali na godziny - Kielce Centrum ul. Warszawska 5
30 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia15
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Szkoła Języków Profilingua Kielce oferuje wynajem 4 nowoczesnych sal szkoleniowych, które zapewniają komfortowe warunki dla organizacji profesjonalnych szkoleń. Każda z sal pomieści do 13 osób w ustawieniu szkolnym i podkowa oraz jest wyposażona w ekran, projektor i tablicę. Dodatkowo sale zostały zaprojektowane tak, aby stworzyć optymalne warunki dla nauki, co gwarantuje efektywne przeprowadzenie szkoleń. W salach zapewniono także dostęp do niezbędnej infrastruktury technicznej, w tym szybkiego internetu oraz nagłośnienia. Oferta wynajmu sal szkoleniowych jest elastyczna i dostosowana do indywidualnych potrzeb organizatorów - można wynająć sale na kilka godzin, cały dzień lub nawet na kilka dni. Sale posiadają unikalny design oraz ergonomiczne meble, co tworzy przyjazną atmosferę dla uczestników szkoleń. Zapewniona jest profesjonalna obsługa oraz wysoki standard sal, co gwarantuje satysfakcję i komfort organizatorom oraz uczestnikom szkoleń.

Sale szkoleniowe do wynajęcia
Sale szkoleniowe do wynajęcia
Starachowice 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia30

Szanowni Państwo przedstawiamy naszę ofertę wynajemu sal szkoleniowych. Sale znajdują się w Budynku Inkubatora Przedsiębiorstw przy ulicy Zgodej 2, w Starachowicach. Wynajem może się odbywać zarówno na dni jak i na godziny. Pomieszczenia są klimatyzowane, z możliwościa podjazdu dla osób niepełnosrawnych. Duże okna zapewniają opytmalne doświetlenie zapweniając jednocześnie komfort uczestnikom spotkań. Na życzenie klientów na czas szkoleń istnieje również możliwość wypożyczenia laptopów z dostępem do internetu. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty Poniżej zdjęcia naszych sal. Więcej informacji uzyskacie Państwo pod numerem 886 - pokaż numer telefonu -

Sale szkoleniowe do wynajęcia
Sale szkoleniowe do wynajęcia
Starachowice 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia30

Szanowni Państwo przedstawiamy naszę ofertę wynajemu sal szkoleniowych. Sale znajdują się w Budynku Inkubatora Przedsiębiorstw przy ulicy Zgodej 2, w Starachowicach. Wynajem może się odbywać zarówno na dni jak i na godziny. Pomieszczenia są klimatyzowane, z możliwościa podjazdu dla osób niepełnosrawnych. Duże okna zapewniają opytmalne doświetlenie zapweniając jednocześnie komfort uczestnikom spotkań. Na życzenie klientów na czas szkoleń istnieje również możliwość wypożyczenia laptopów z dostępem do internetu. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty Poniżej zdjęcia naszych sal. Więcej informacji uzyskacie Państwo pod numerem: 886 - pokaż numer telefonu - lub 666 - pokaż numer telefonu -

Wynajem sal konferencyjnych
Wynajem sal konferencyjnych
40 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Profilingua Poznań to obiekt konferencyjny, w którym oferujemy wynajem 9 sal szkoleniowych o różnych powierzchniach. Każda z sal jest doskonale wyposażona, dzięki czemu idealnie nadaje się na organizację małych spotkań biznesowych, szkoleń, prezentacji oraz warsztatów. Największa z sal konferencyjnych może pomieścić aż 16 osób w ustawieniu teatralnym, co sprawia, że jest to idealne miejsce na kameralne spotkania. Wszystkie sale posiadają nowoczesne wyposażenie, takie jak: - szybki internet, - projektor, - ekrany, - tablice. Profilingua Poznań dba o komfort swoich gości, dlatego też oferujemy dodatkowo obsługę techniczną oraz pomoc w organizacji wydarzenia. Jeśli szukasz doskonale wyposażonego miejsca na organizację małych spotkań biznesowych, szkoleń lub warsztatów, to oferta z pewnością spełni Twoje oczekiwania. Ceny wynajmu już od 40zł/godzinę.

Sale szkoleniowe na wynajem w Centrum Krakowa
Sale szkoleniowe na wynajem w Centrum Krakowa
30 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Szkoła Języków Obcych ProfiLingua oferuje wynajęcie sal szkoleniowych w Centrum Krakowa, lokalizacja: Ul. Podwale 6 (obok Teatru Bagatela). Wynajęcie sali polecamy przy organizacji: szkoleń, kursów, rekrutacji, spotkań, prezentacji oraz do pracy biurowej. Każda z sal ma dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. Istnieje także możliwość zorganizowania przez nas poczęstunku dla uczestników szkolenia. Posiadamy dużą liczbę sal, które pomieszczą od 12 do 15 uczestników. Sala posiada niezbędne wyposażenie: -tablica suchościeralna (biała)+czyścik+2 markery -12 lub 15 miejsc siedzących przy stołach -1 miejsce przy biurku -odtwarzacz CD -za dodatkową opłatą: tablica multimedialna, projektor, TV LCD 42'' , flipchart + 10 ark. papieru Koszt za jednorazowy wynajem sali od 30 zł za godzinę. KONTAKT: Dominika Wałach, 51*******55, SJO PROFILINGUA Ul. Podwale 6, Kraków

Sala szkoleniowa - Sala konferencyjna - Centrum Kielc
Sala szkoleniowa - Sala konferencyjna - Centrum Kielc
45 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia150
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Oferujemy Państwu salę konferencyjną w samym centrum Kielc o pełnym wyposażeniu, idealne do prowadzenia szkoleń, prelekcji, warsztatów oraz innych spotkań biznesowych. Sala jest jasna, przestronna i przygotowana aby pomieścić grupę uczestników. Zapewniamy wygodne miejsce do pracy i nauki. Przestrzeń o powierzchni 150m daje wiele możliwości zorganizowania spotkań konferencyjnych, szkoleniowych i warsztatowych. Oferujemy elastyczne ustawienie sali według Państwa wytycznych, co pozwala na dostosowanie jej do różnych potrzeb i wymagań. Organizujemy sale w różnych układach - teatralnym, szkolnym, podkowy, bankietu - w zależności od charakteru wydarzenia. Sala pomieści do 90 osób. Sala jest są w pełni wyposażone w niezbędny sprzęt takie jak: projektor, nagłośnienie, flipchart, dostęp do Internetu. Sala posiada barek kawowy oraz miejsce z poczęstunkiem. Zapewniamy catering na wskazaną godzinę. Cena za godzinę 45zł, Kolejne za 60zł. Wystawiamy FV. Kielce - Centrum - Sienkiewicza 48/50 Zapraszamy do kontaktu - 88*******61 Sala szkoleniowa Kielce Sala na szkolenie Kielce Sala konferencyjna Kielce Przestrzeń na szkolenia Kielce Event Bankiet Wynajem sal na szkolenia Kielce Wynajem sal konferencyjnych Kielce

Wirtualne Biuro w Tarnowie Twoje Biuro
Wirtualne Biuro w Tarnowie Twoje Biuro
1 zł
Tarnów 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia1
SprzedażBez pośredników

Opis ofertyWirtualne Biuro w Tarnowie Twoje Biuro Firma Denarium Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie przy ulicy Szkotnik 2B oferuje kompleksowe usługi biura wirtualnego. Dzięki naszym usługom znacznie zredukują Państwo koszty związane z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych. Oferujemy: • prestiżowy adres, pod którym można zarejestrować siedzibę firmy lub oddział • dogodna lokalizacja • adres do korespondencji • stałą obsługę sekretariatu • odbiór korespondencji • odbiór i obsługę skrzynki mailowej • wirtualny sekretariat i call center • wynajem sali konferencyjnych • obsługa prawna i pełną i uproszczoną księgowość • dyskrecję i lojalność • wsparcie w prowadzeniu działalności dzięki świadczeniu wielu usług dodatkowych • zakładanie spółek oraz innych form działalności gospodarczej • oferujemy atrakcyjne ceny na świadczone przez nas usługi Oprócz wynajmu adresu oferujemy także możliwość wynajmowania powierzchni biurowej na godziny a także biurek na godziny oraz korzystania z sal szkoleniowych. Nasze lokale idealnie nadają się do przeprowadzania spotkań rekrutacyjnych, biznesowych czy zwykłych spotkań z klientami w atrakcyjnych cenach oraz w różnych lokalizacjach. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego: E-mail: @ Tel.: 14 637 66 60 www.twojebiuro.eu Zapraszamy do współpracy

Prywatne biura serwisowane w centrum Krakowa
Prywatne biura serwisowane w centrum Krakowa
1960 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia200

Do wynajęcia w pełni wyposażone biura prywatne w ścisłym centrum Krakowa, Biura zlokalizowane są w jednej z najlepszych lokalizacji w Krakowie (Św. Filipa 23, tuż przy Placu Matejki) – 2 minuty od Galerii Krakowskiej i Dworca Głównego, 5 minut spacerem od Rynku Głównego. W cenie najmu: - wszystkie media - Kawa, herbata i woda - Wygodny fotel, biurko i zamykana szafka na dokumenty dla każdego pracownika - Dostęp do kuchni i rabaty na wynajem sal spotkań / szkoleniowych - Szybki internet - Oświetlenie nie męczące wzroku (no-flicker) - Drukarka sieciowa, skaner i ksero - Sprzątanie 1x w tygodniu - Prysznic - Dostęp 24x7 - Obiekt monitorowany - Możliwość rejestracji firmy (+79 zł / mies) - Unikalny klimat stuletniej kamienicy Nasze biuro możesz wynająć na dowolny czas, nawet na tydzień. Wszystko rozliczysz na podstawie jednej faktury VAT. Cena zawiera już WSZYSTKIE OPŁATY. Ceny za miesiąc najmu(netto): 1890 – biuro 2 osobowe (11 m2) 2090 – biuro 4 osobowe (17 m2) 2790 – biuro 6 osobowe (24 m2) 3950 – biuro 9 osobowe (30 m2, 2pomieszczenia) 2890 – biuro 9 osobowe (30 m2, 2pomieszczenia) Brak dodatkowych/ukrytych opłat. Biura dostępne od zaraz Więcej informacji: https://biuraserwisowane.krakow.pl i pod numerem 505 - pokaż numer telefonu - .

Oferta wynajmu sal na potrzeby edukacyjne i szkoleniowe
Oferta wynajmu sal na potrzeby edukacyjne i szkoleniowe
350000 zł
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu

Idealna lokalizacja w Rudzie Śląskiej w centrum Nowego Bytomia. Szkoła posiada do zaoferowania wynajem 7 sal na potrzeby edukacyjne i szkoleniowe. Sale dostępne są w soboty i niedziele (w godz. od 7.00 do 21.00), częściowo w piątki (od 7.00 do 21.00 wybrane sale, do ustalenia wg potrzeb) oraz od poniedziałku do czwartku od 7.00 do 15.00 (do ustalenia wg potrzeb). Zapraszamy do obejrzenia naszych sal pod linkiem Wyposażenie i udogodnienia: - tapicerowane krzesła, stoły lub wygodne krzesła z ruchomym blatem- tablice suchościeralne, mazaki - biurka dla nauczycieli - jedna sala przystosowana sprzętowo do nauki hybrydowej online (prowadzenie zajęć równocześnie dla słuchaczy na żywo jak i online)- w każdej sali dostęp do szybkiego internetu - dostępne 2 rzutniki multimedialne- nieograniczony dostęp do dystrybutorów wody mineralnej (bezpłatnie)- dwie niezależne toalety- w sekretariacie zaplecze socjalne dla nauczycieli (czajnik elektryczny, lodówka, mikrofalówka, drobne naczynia)- z naszej strony, pracownik obsługi, czuwający nad bieżącymi potrzebami organizacyjnymi słuchaczy i nauczycieli, obecny przez cały czas użytkowania sal- dostęp do kolorowego ksera oraz drukarki (do formatu A3, dodatkowo odpłatne) oraz drobnego sprzętu biurowego - możliwość przechowania niewielkich ilości materiałów szkoleniowych - 3 sale + łazienka na parterze z dostępem dla osób niepełnosprawnych np. poruszających się na wózku wejście bez schodów i progów od podwórzaKomfortowa lokalizacja budynku w samym centrum miasta zachęca do skorzystania z oferty a przy tym wygodny dojazd zarówno z A4, jak i DTŚ, bezpłatny parking oraz liczne połączenia autobusowe i tramwajowe.W pobliżu cukiernia, kebab, Żabka Oferta ciekawa pod każdym względem zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokali. Negocjacja cenowa w zależności od ilości wynajętych sal.POLECAM !BEZPŁATNIE POMAGAMY W UDZIELENIU KREDYTÓW !KONTAKT:Bożena Paurowicz506-382-074Licencja nr 23229DODATKOWE INFORMACJE:Typ własności: innyStandard: bardzo dobryTyp podłogi: paneleŁącze internetowe: takLiczba pokoi: 7Piętro: 0Liczba pięter: 2Rok budowy: 1914Kanalizacja: miejskaOgrzewanie: miejskiePrąd: jestWoda: miejskaOsiedle zamknięte: nieTyp budynku: kamienicaTyp parkingu: parking strzeżonyStan lokalu: bardzo dobryMeble: takDomofon: takWinda: nieOchrona: nieKlimatyzacja: nieOświetlenie: halogenoweLiczba wejść: 2Kaucja: 5000 PLNOkres wynajmu: do ustaleniaParking TIR: nieParking: takWitryna: niePlac manewrowy: nieCentrala: nieSieć lokalna: niePomieszczenie socjalne: nieSerwerownia: nieTyp drogi: kostkaTreść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Mają wyłącznie charakter informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Zalecamy ich osobistą weryfikację.Wszelkie prawa zastrzeżone. Teksty, rysunki, zdjęcia oraz inne informacje opublikowane na niniejszych stronach podlegają prawom autorskim NIERUCHOMOŚCI-Bożena Paurowicz. Wszelkie kopiowanie, dystrybucja, elektroniczne przetwarzanie oraz przesyłanie zawartości bez zezwolenia są zabronione.

Lokal użytkowy Ruda Śląska
Lokal użytkowy Ruda Śląska
23 zł
Ruda Śląska 30+ kilka dni temu
Powierzchnia150

Idealna lokalizacja w Rudzie Śląskiej w centrum Nowego Bytomia. Szkoła posiada do zaoferowania wynajem 7 sal na potrzeby edukacyjne i szkoleniowe. Sale dostępne są w soboty i niedziele (w godz. od 7.00 do 21.00), częściowo w piątki (od 7.00 do 21.00 wybrane sale, do ustalenia wg potrzeb) oraz od poniedziałku do czwartku od 7.00 do 15.00 (do ustalenia wg potrzeb). Zapraszamy do obejrzenia naszych sal pod linkiem: Wyposażenie i udogodnienia: - tapicerowane krzesła, stoły lub wygodne krzesła z ruchomym blatem - tablice suchościeralne, mazaki - biurka dla nauczycieli - jedna sala przystosowana sprzętowo do nauki hybrydowej online (prowadzenie zajęć równocześnie dla słuchaczy na żywo jak i online) - w każdej sali dostęp do szybkiego internetu - dostępne 2 rzutniki multimedialne - nieograniczony dostęp do dystrybutorów wody mineralnej (bezpłatnie) - dwie niezależne toalety - w sekretariacie zaplecze socjalne dla nauczycieli (czajnik elektryczny, lodówka, mikrofalówka, drobne naczynia) - z naszej strony, pracownik obsługi, czuwający nad bieżącymi potrzebami organizacyjnymi słuchaczy i nauczycieli, obecny przez cały czas użytkowania sal - dostęp do kolorowego ksera oraz drukarki (do formatu A3, dodatkowo odpłatne) oraz drobnego sprzętu biurowego - możliwość przechowania niewielkich ilości materiałów szkoleniowych - 3 sale + łazienka na parterze z dostępem dla osób niepełnosprawnych np. poruszających się na wózku wejście bez schodów i progów od podwórza Komfortowa lokalizacja budynku w samym centrum miasta zachęca do skorzystania z oferty a przy tym wygodny dojazd zarówno z A4, jak i DTŚ, bezpłatny parking oraz liczne połączenia autobusowe i tramwajowe. W pobliżu cukiernia, kebab, Żabka Oferta ciekawa pod każdym względem zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokali. Negocjacja cenowa w zależności od ilości wynajętych sal. POLECAM! BEZPŁATNIE POMAGAMY W UDZIELENIU KREDYTÓW! KONTAKT:Bożena Paurowicz tel.   Licencja nr 23229 DODATKOWE INFORMACJE: Typ własności: inny Standard: bardzo dobry Typ podłogi: panele Łącze internetowe: tak Liczba pokoi: 7 Piętro: 0 Liczba pięter: 2 Rok budowy: 1914 Kanalizacja: miejska Ogrzewanie: miejskie Prąd: jest Woda: miejska Osiedle zamknięte: nie Typ budynku: kamienica Typ parkingu: parking strzeżony Stan lokalu: bardzo dobry Meble: tak Domofon: tak Winda: nie Ochrona: nie Klimatyzacja: nie Oświetlenie: halogenowe Liczba wejść: 2 Kaucja: 5000 PLN Okres wynajmu: do ustalenia Parking TIR: nie Parking: tak Witryna: nie Plac manewrowy: nie Centrala: nie Sieć lokalna: nie Pomieszczenie socjalne: nie Serwerownia: nie Typ drogi: kostka DANE KONTAKTOWE: Bożena Paurowicz   Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Mają wyłącznie charakter informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Zalecamy ich osobistą weryfikację. Wszelkie prawa zastrzeżone. Teksty, rysunki, zdjęcia oraz inne informacje opublikowane na niniejszych stronach podlegają prawom autorskim NIERUCHOMOŚCI-Bożena Paurowicz. Wszelkie kopiowanie, dystrybucja, elektroniczne przetwarzanie oraz przesyłanie zawartości bez zezwolenia są zabronione.

Sala szkoleniowa, konferencyjna, warsztaty Warszawa Mokotów 180m
Sala szkoleniowa, konferencyjna, warsztaty Warszawa Mokotów 180m
250 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Oferujemy wynajem sali na szkolenia i konferencje w Warszawie w prestiżowej dzielnicy Mokotów. Nasza przestrzeń została specjalnie zaprojektowana, aby zapewnić komfortowe i funkcjonalne środowisko do przeprowadzania szkoleń i konferencji. Oto kilka cech naszej sali: 1. Przestronna przestrzeń: Nasza sala jest odpowiednio przestronna, aby pomieścić grupę uczestników. Zapewnia to wygodne miejsce do pracy i nauki. Przestrzeń o powierzchni 180 m, która daje wiele możliwości zorganizowania spotkań konferencyjnych, szkoleniowych i warsztatowych. Oferujemy elastyczne ustawienie sali, co pozwala na dostosowanie jej do różnych potrzeb i wymagań. Możemy zorganizować przestrzeń w układzie teatralnym, szkolnym, podkową czy bankietowym, zależnie od charakteru wydarzenia. Układ “U”: 20 osób Układ “Klasy”: 40 osób Układ “Teatru”: 60 osób 2. Wyposażenie audio-wizualne: Sala jest wyposażona w nowoczesne urządzenia audio-wizualne, takie jak projektory, ekrany, totemy, nagłośnienie i mikrofony. To umożliwia prezentacje multimedialne, wykłady i pokazy wizualne. 3. Wygodne meble: Zapewniamy wygodne krzesła i stoły, które umożliwiają uczestnikom wygodne siedzenie i pracę przez dłuższy czas. 4. Wi-Fi i dostęp do internetu: Nasza sala jest wyposażona w szybkie połączenie internetowe, dzięki czemu uczestnicy mogą korzystać z internetu podczas szkolenia lub konferencji. 5. Klimatyzacja: Sala jest wyposażona w system klimatyzacji, który zapewnia odpowiednią temperaturę i komfort dla uczestników. 6. Catering: Oferujemy również usługi cateringowe, które mogą być dostosowane do Twoich potrzeb. Możemy zorganizować przerwy kawowe, lunch lub kolację dla uczestników. Wyposażenie: Komfortowe krzesła z przestronnymi stołami Szybkie łącze internetowe Klimatyzacja Oświetlenie dostosowane do potrzeb prezentacji Sprzęt multimedialny (w opcji dodatkowej) Strefa cateringowa (w opcji dodatkowej) Strefa relaksu Toalety Szatnia Zaplecze socjalne Dodatkowe Udogodnienia: Dostęp dla osób niepełnosprawnych Bliskość do komunikacji publicznej Obsługa techniczna. Koszt wynajmu sali pn-pt: Cena za godzinę – od 290 zł Cena za 1 dzień – od 1700 zł Koszt dodatkowych usług ustalany indywidualnie Koszt wynajmu sali sb. - nd. ustalany indywidualnie. Wystawiamy FV. Nasza sala jest dostępna do wynajęcia na różne okresy czasu, w tym zarówno krótkoterminowe jak i długoterminowe rezerwacje. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat dostępności, cen i szczegółów dotyczących wynajmu sali na szkolenia i konferencje w Warszawie, Mokotowie. Oferujemy również kompleksową usługę organizacji eventów, szkoleń, konferencji, imprez firmowych i okolicznościowych na warszawskim Mokotowie. Nasz doświadczony zespół zapewni Ci profesjonalne wsparcie i dopasuje się do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań Sala szkoleniowa Warszawa Sala konferencyjna Warszawa Przestrzeń na szkolenia Warszawa Event Bankiet Wynajem sal na szkolenia Warszawa Wynajem sal konferencyjnych Warszawa

Sala szkoleniowa, konferencyjna / Event, warsztaty Warszawa Mokotów
Sala szkoleniowa, konferencyjna / Event, warsztaty Warszawa Mokotów
290 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Oferujemy wynajem sali na szkolenia i konferencje w Warszawie w prestiżowej dzielnicy Mokotów. Nasza przestrzeń została specjalnie zaprojektowana, aby zapewnić komfortowe i funkcjonalne środowisko do przeprowadzania szkoleń i konferencji. Oto kilka cech naszej sali: 1. Przestronna przestrzeń: Nasza sala jest odpowiednio przestronna, aby pomieścić grupę uczestników. Zapewnia to wygodne miejsce do pracy i nauki. Przestrzeń o powierzchni 180 m, która daje wiele możliwości zorganizowania spotkań konferencyjnych, szkoleniowych i warsztatowych. Oferujemy elastyczne ustawienie sali, co pozwala na dostosowanie jej do różnych potrzeb i wymagań. Możemy zorganizować przestrzeń w układzie teatralnym, szkolnym, podkową czy bankietowym, zależnie od charakteru wydarzenia. Układ “U”: 20 osób Układ “Klasy”: 40 osób Układ “Teatru”: 60 osób 2. Wyposażenie audio-wizualne: Sala jest wyposażona w nowoczesne urządzenia audio-wizualne, takie jak projektory, ekrany, totemy, nagłośnienie i mikrofony. To umożliwia prezentacje multimedialne, wykłady i pokazy wizualne. 3. Wygodne meble: Zapewniamy wygodne krzesła i stoły, które umożliwiają uczestnikom wygodne siedzenie i pracę przez dłuższy czas. 4. Wi-Fi i dostęp do internetu: Nasza sala jest wyposażona w szybkie połączenie internetowe, dzięki czemu uczestnicy mogą korzystać z internetu podczas szkolenia lub konferencji. 5. Klimatyzacja: Sala jest wyposażona w system klimatyzacji, który zapewnia odpowiednią temperaturę i komfort dla uczestników. 6. Catering: Oferujemy również usługi cateringowe, które mogą być dostosowane do Twoich potrzeb. Możemy zorganizować przerwy kawowe, lunch lub kolację dla uczestników. Wyposażenie: Komfortowe krzesła z przestronnymi stołami Szybkie łącze internetowe Klimatyzacja Oświetlenie dostosowane do potrzeb prezentacji Sprzęt multimedialny (w opcji dodatkowej) Strefa cateringowa (w opcji dodatkowej) Strefa relaksu Toalety Szatnia Zaplecze socjalne Dodatkowe Udogodnienia: Dostęp dla osób niepełnosprawnych Bliskość do komunikacji publicznej Obsługa techniczna. Koszt wynajmu sali pn-pt: Cena za godzinę – od 290 zł Cena za 1 dzień – od 1700 zł Koszt dodatkowych usług ustalany indywidualnie Koszt wynajmu sali sb. - nd. ustalany indywidualnie. Wystawiamy FV. Nasza sala jest dostępna do wynajęcia na różne okresy czasu, w tym zarówno krótkoterminowe jak i długoterminowe rezerwacje. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat dostępności, cen i szczegółów dotyczących wynajmu sali na szkolenia i konferencje w Warszawie, Mokotowie. Oferujemy również kompleksową usługę organizacji eventów, szkoleń, konferencji, imprez firmowych i okolicznościowych na warszawskim Mokotowie. Nasz doświadczony zespół zapewni Ci profesjonalne wsparcie i dopasuje się do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań Sala szkoleniowa Warszawa Sala konferencyjna Warszawa Przestrzeń na szkolenia Warszawa Event Bankiet Wynajem sal na szkolenia Warszawa Wynajem sal konferencyjnych Warszawa

Elastyczna powierzchnia w biurowcu dla Firm
Elastyczna powierzchnia w biurowcu dla Firm
7500 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem powierzchnia biurowa rekomendowana m.in. dla NOWOCZESNYCH USŁUG DLA BIZNESU (sektor BSS). Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy.Oferowana powierzchnia znajduje się w nowoczesnym biurowcu, w bliskim sąsiedztwie centrum Lublina przy jednym z najważniejszych ciągów komunikacyjnych miasta. Budynek wyposażony jest m.in. w 2 windy, recepcję, parking naziemny oraz podziemny.Doskonała propozycja dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania Jest to także reprezentacyjne miejsce dla kancelarii prawnej, biura rachunkowego, firm szkoleniowych, logistykiELASTYCZNOŚĆ powierzchni pozwala na dowolną aranżację biura zgodnie z oczekiwaniami najemcy w tym m.in. na: wydzielenie odpowiedniej powierzchni OPEN SPACE zaprojektowania przestrzeni wspólnych w sposób wielofunkcyjny i łatwy do reorganizacji wydzielenie małych sal konferencyjnych czy kameralnych pokoi do spotkań biznesowych PARAMETRY OFEROWANEJ POWIERZCHNI powierzchnia - ok. 180 m2 kondygnacja - 2 piętro OPEN SPACE z możliwością dowolnej aranżacji wysokość - 3 m klimatyzacja oraz wentylacja kanałowa podłoga techniczna przeszklenia ścian zapewniają dostęp światła dziennego (szyby niskoemisyjne) serwerownia, pomieszczenie socjalne, odrębne toalety (cześć wspólna w korytarzu) internet światłowodowy system kontroli dostępu GŁÓWNE ATUTY BIUROWCA lokalizacja korzystna dla biznesu - dobra komunikacja z centrum Lublina oraz łatwy dostęp do komunikacji miejskiej dla pracowników energooszczędne rozwiązania pozwalające obniżenie kosztów funkcjonowania biura wysoki standard wykończenia w pobliżu budynku zlokalizowane ośrodki akademickie, osiedla mieszkaniowe, centra handlowe, restauracje itp. miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz parking naziemny wydajna klimatyzacja i wentylacja mechaniczna trzy nowoczesne windy oraz recepcja bezpieczeństwo energetyczne i telekomunikacyjne: podwójne zasilanie energetyczne (własny agregat prądotwórczy, UPS-y) sieci światłowodowe kilku operatorów np. Netia, Orange, GTS, Virtual Telecom WARUNKI FINANSOWE NAJMU czynsz najmu - 45 zł/m2 netto opłata eksploatacyjna (service charge) - 13,50 zł/m2 netto opłaty za media (liczniki) fit-out - warunki ustalane indywidualnie z najemcą POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ ::oferta eksportowana z programu mediaRent::

Nowoczesny biurowiec - powierzchnia 180m2
Nowoczesny biurowiec - powierzchnia 180m2
7500 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem powierzchnia biurowa rekomendowana m.in. dla NOWOCZESNYCH USŁUG DLA BIZNESU (sektor BSS). Oferowana powierzchnia pozwala na stworzenie dopasowanych do potrzeb najemcy przestrzeni biurowych, które zapewnią przyjazną przestrzeń do pracy oraz komfortowe środowisko pracy.Oferowana powierzchnia znajduje się w nowoczesnym biurowcu, w bliskim sąsiedztwie centrum Lublina przy jednym z najważniejszych ciągów komunikacyjnych miasta. Budynek wyposażony jest m.in. w 2 windy, recepcję, parking naziemny oraz podziemny.Doskonała propozycja dla firm z branży: BPO - outsorcing procesów biznesowych SSC - centra usług wspólnych (m.in. księgowość, IT, obsługa klienta, logistyka, finanse, HR) ICT - rozwiązania informatyczne i tworzenie oprogramowania Jest to także reprezentacyjne miejsce dla kancelarii prawnej, biura rachunkowego, firm szkoleniowych, logistykiELASTYCZNOŚĆ powierzchni pozwala na dowolną aranżację biura zgodnie z oczekiwaniami najemcy w tym m.in. na: wydzielenie odpowiedniej powierzchni OPEN SPACE zaprojektowania przestrzeni wspólnych w sposób wielofunkcyjny i łatwy do reorganizacji wydzielenie małych sal konferencyjnych czy kameralnych pokoi do spotkań biznesowych PARAMETRY OFEROWANEJ POWIERZCHNI powierzchnia - ok. 180 m2 kondygnacja - 2 piętro OPEN SPACE z możliwością dowolnej aranżacji wysokość - 3 m klimatyzacja oraz wentylacja kanałowa podłoga techniczna przeszklenia ścian zapewniają dostęp światła dziennego (szyby niskoemisyjne) serwerownia, pomieszczenie socjalne, odrębne toalety (cześć wspólna w korytarzu) internet światłowodowy system kontroli dostępu GŁÓWNE ATUTY BIUROWCA lokalizacja korzystna dla biznesu - dobra komunikacja z centrum Lublina oraz łatwy dostęp do komunikacji miejskiej dla pracowników energooszczędne rozwiązania pozwalające obniżenie kosztów funkcjonowania biura wysoki standard wykończenia w pobliżu budynku zlokalizowane ośrodki akademickie, osiedla mieszkaniowe, centra handlowe, restauracje itp. miejsca parkingowe w garażu podziemnym oraz parking naziemny wydajna klimatyzacja i wentylacja mechaniczna trzy nowoczesne windy oraz recepcja bezpieczeństwo energetyczne i telekomunikacyjne: podwójne zasilanie energetyczne (własny agregat prądotwórczy, UPS-y) sieci światłowodowe kilku operatorów np. Netia, Orange, GTS, Virtual Telecom WARUNKI FINANSOWE NAJMU czynsz najmu - 45 zł/m2 netto opłata eksploatacyjna (service charge) - 13,50 zł/m2 netto opłaty za media (liczniki) fit-out - warunki ustalane indywidualnie z najemcą POLECAM I ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ ::oferta eksportowana z programu mediaRent::

NOWOCZESNE POWIERZCHNIE BIUROWE NA WYNAJEM
NOWOCZESNE POWIERZCHNIE BIUROWE NA WYNAJEM
6900000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Polecamy na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowe od 60m2 do 1500m5, usytuowane w dwupiętrowym biurowcu położonym w kompleksie technologicznym przy ul. Naramowickiej w Poznaniu. W zależności od potrzeb metrażowych, proponujemy pojedyncze moduły od 60m2 lub połączenie kilku modułów w wybranym przez Państwa obszarze. W załączeniu rzut aranżacyjny powierzchni biurowej – openspace oraz powierzchni podzielonej na więcej mniejszych pomieszczeń. Dla Państwa potrzeby możemy przygotować podział aranżacyjny w dowolnym zakresie i standardzie. Standard wynajmowanej powierzchni obejmuje: ■ Całodobowy dostęp do wynajmowanej powierzchni ■ Monitoring oraz ochrona fizyczna obiektu ■ Elektroniczny system kontroli dostępu do wind/pomieszczeń ■ Klimatyzację i wentylację całej powierzchni ■ Dostęp do Internetu ■ Infrastrukturę logiczno-elektryczną (2E+2L) ■ Parking rowerowy ■ Naziemny parking na ogrodzonym i monitorowanym terenie Dodatkowo naszym klientom oferujemy możliwość skorzystania z unikalnej infrastruktury i usług Parku Technologicznego w tym: ■ Infrastruktury Data Center i usług chmury obliczeniowej ■ Usług nadzoru, monitorowania i obsługi infrastruktury informatycznej klienta ■ Recepcji i Sal konferencyjno-szkoleniowych ■ Przestrzeni magazynowej Koszty i czas trwania umowy: ■ Stawka czynszu dla wskazanej powierzchni wynosi 10 EUR netto za 1m2 ■ Opłata eksploatacyjna - 19 zł netto za m2 ■ Na każde 50m2 wynajmowanej powierzchni przypada jedno miejsce parkingowe (w cenie czynszu). Dodatkowe miejsca parkingowe – 150 zł netto za stanowisko. W skład opłat eksploatacyjnych wchodzą: ■ Opłaty podatkowe nieruchomości wynikające z przepisów ■ Ubezpieczenie budynku ■ Obsługa administracyjna ■ Ochrona ■ Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku (konserwacje, naprawy, remonty) ■ Administracja systemami budynkowymi (kontrola dostępu, monitoring, system ppoż) ■ Oświetlenie terenu ■ Utrzymanie sezonowe (zieleń, odśnieżanie) ■ Woda – licznik na piętrze Dla części wspólnych dodatkowo: ■ Sprzątanie (toalety, korytarze, klatki schodowe, windy, recepcja, kantyna) ■ Prąd i ogrzewanie części wspólnych (ryczałt w cenie) Dodatkowo płatne są: ■ Prąd – liczniki ■ Ogrzewanie (w tym gaz wg ryczałtu lub liczników) ■ Internet (zapewnia Firma, lub wybrany przez Państwa dostawca) Stawki obowiązują przy podpisaniu umowy na co najmniej 12 miesięcyPolecamy, zapraszam na prezentacjeAgent prowadzący ofertę: Grzegorz MacioszekTel.:507 507 695 e-mail: grzegorz@Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie kredytów na zakup nieruchomości oraz ubezpieczeń, aranżacji wnętrz, wyceny nieruchomości i administrowania lokalami na wynajem.Więcej ofert naszego biura na stronie internetowej:

NOWOCZESNE POWIERZCHNIE BIUROWE NA WYNAJEM
NOWOCZESNE POWIERZCHNIE BIUROWE NA WYNAJEM
2300000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Polecamy na wynajem nowoczesne powierzchnie biurowe od 150m2 do 4000m2, usytuowane w dwupiętrowym biurowcu położonym w kompleksie technologicznym przy ul. Naramowickiej w Poznaniu. W zależności od potrzeb metrażowych, proponujemy pojedyncze moduły od 150m2 lub połączenie kilku modułów w wybranym przez Państwa obszarze. W załączeniu rzut aranżacyjny powierzchni biurowej – openspace oraz powierzchni podzielonej na więcej mniejszych pomieszczeń. Dla Państwa potrzeby możemy przygotować podział aranżacyjny w dowolnym zakresie i standardzie. Standard wynajmowanej powierzchni obejmuje: ■ Całodobowy dostęp do wynajmowanej powierzchni ■ Monitoring oraz ochrona fizyczna obiektu ■ Elektroniczny system kontroli dostępu do wind/pomieszczeń ■ Klimatyzację i wentylację całej powierzchni ■ Dostęp do Internetu ■ Infrastrukturę logiczno-elektryczną (2E+2L) ■ Parking rowerowy ■ Naziemny parking na ogrodzonym i monitorowanym terenie Dodatkowo naszym klientom oferujemy możliwość skorzystania z unikalnej infrastruktury i usług Parku Technologicznego w tym: ■ Infrastruktury Data Center i usług chmury obliczeniowej ■ Usług nadzoru, monitorowania i obsługi infrastruktury informatycznej klienta ■ Recepcji i Sal konferencyjno-szkoleniowych ■ Przestrzeni magazynowej Koszty i czas trwania umowy: ■ Stawka czynszu dla wskazanej powierzchni wynosi 10 EUR netto za 1m2 ■ Opłata eksploatacyjna - 19 zł netto za m2 ■ Na każde 50m2 wynajmowanej powierzchni przypada jedno miejsce parkingowe (w cenie czynszu). Dodatkowe miejsca parkingowe – 150 zł netto za stanowisko. W skład opłat eksploatacyjnych wchodzą: ■ Opłaty podatkowe nieruchomości wynikające z przepisów ■ Ubezpieczenie budynku ■ Obsługa administracyjna ■ Ochrona ■ Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku (konserwacje, naprawy, remonty) ■ Administracja systemami budynkowymi (kontrola dostępu, monitoring, system ppoż) ■ Oświetlenie terenu ■ Utrzymanie sezonowe (zieleń, odśnieżanie) ■ Woda – licznik na piętrze Dla części wspólnych dodatkowo: ■ Sprzątanie (toalety, korytarze, klatki schodowe, windy, recepcja, kantyna) ■ Prąd i ogrzewanie części wspólnych (ryczałt w cenie) Dodatkowo płatne są: ■ Prąd – liczniki ■ Ogrzewanie (w tym gaz wg ryczałtu lub liczników) ■ Internet (zapewnia Firma, lub wybrany przez Państwa dostawca) Stawki obowiązują przy podpisaniu umowy na co najmniej 12 miesięcyPolecamy, zapraszam na prezentacjeAgent prowadzący ofertę: Grzegorz MacioszekTel.:507 507 695 e-mail: grzegorz@Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie kredytów na zakup nieruchomości oraz ubezpieczeń, aranżacji wnętrz, wyceny nieruchomości i administrowania lokalami na wynajem.Więcej ofert naszego biura na stronie internetowej:

NOWOCZESNE POWIERZCHNIE BIUROWE NA WYNAJEM
NOWOCZESNE POWIERZCHNIE BIUROWE NA WYNAJEM
9200000 zł
Poznań 30+ kilka dni temu

Polecamy na wynajem nowoczesną powierzchnie biurową o pow. 2000 m2, usytuowaną na piętrze w dwupiętrowym biurowcu położonym w kompleksie technologicznym przy ul. Naramowickiej w Poznaniu. W załączeniu rzut aranżacyjny powierzchni biurowej – openspace oraz powierzchni podzielonej na więcej mniejszych pomieszczeń. Dla Państwa potrzeby możemy przygotować podział aranżacyjny w dowolnym zakresie i standardzie. Standard wynajmowanej powierzchni obejmuje: ■ Całodobowy dostęp do wynajmowanej powierzchni ■ Monitoring oraz ochrona fizyczna obiektu ■ Elektroniczny system kontroli dostępu do wind/pomieszczeń ■ Klimatyzację i wentylację całej powierzchni ■ Dostęp do Internetu ■ Infrastrukturę logiczno-elektryczną (2E+2L) ■ Parking rowerowy ■ Naziemny parking na ogrodzonym i monitorowanym terenie Dodatkowo naszym klientom oferujemy możliwość skorzystania z unikalnej infrastruktury i usług Parku Technologicznego w tym: ■ Infrastruktury Data Center i usług chmury obliczeniowej ■ Usług nadzoru, monitorowania i obsługi infrastruktury informatycznej klienta ■ Recepcji i Sal konferencyjno-szkoleniowych ■ Przestrzeni magazynowej Koszty i czas trwania umowy: ■ Stawka czynszu dla wskazanej powierzchni wynosi 10 EUR netto za 1m2 ■ Opłata eksploatacyjna - 19 zł netto za m2 ■ Na każde 50m2 wynajmowanej powierzchni przypada jedno miejsce parkingowe (w cenie czynszu). Dodatkowe miejsca parkingowe – 150 zł netto za stanowisko. W skład opłat eksploatacyjnych wchodzą: ■ Opłaty podatkowe nieruchomości wynikające z przepisów ■ Ubezpieczenie budynku ■ Obsługa administracyjna ■ Ochrona ■ Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku (konserwacje, naprawy, remonty) ■ Administracja systemami budynkowymi (kontrola dostępu, monitoring, system ppoż) ■ Oświetlenie terenu ■ Utrzymanie sezonowe (zieleń, odśnieżanie) ■ Woda – licznik na piętrze Dla części wspólnych dodatkowo: ■ Sprzątanie (toalety, korytarze, klatki schodowe, windy, recepcja, kantyna) ■ Prąd i ogrzewanie części wspólnych (ryczałt w cenie) Dodatkowo płatne są: ■ Prąd – liczniki ■ Ogrzewanie (w tym gaz wg ryczałtu lub liczników) ■ Internet (zapewnia Firma, lub wybrany przez Państwa dostawca) Stawki obowiązują przy podpisaniu umowy na co najmniej 12 miesięcyPolecamy, zapraszam na prezentacjeAgent prowadzący ofertę: Grzegorz MacioszekTel.:507 507 695 e-mail: grzegorz@Powyższy opis ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie kredytów na zakup nieruchomości oraz ubezpieczeń, aranżacji wnętrz, wyceny nieruchomości i administrowania lokalami na wynajem.Więcej ofert naszego biura na stronie internetowej:

Wynajem sal sali wykładowej szkoleniowej centrum miasta
Wynajem sal sali wykładowej szkoleniowej centrum miasta
38 zł
Piła 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia52

Sale znajdują się w centrum miasta Piły ul. Browarna 19 (budynek NOT). Centrum Kształcenia ZDZ w Pile proponuje Państwu wynajem sal wykładowych oraz pracowni komputerowych, idealnie nadających się do organizacji szkoleń, rekrutacji, negocjacji, mediacji oraz coachingu. Sale wyposażone są w projektory multimedialne, flipchart, tablice, w każdej sali dostępny jest darmowy Internet bezprzewodowy. Sale dostępne w dni robocze od 8:00-20:00. Podejmiemy współprace z zakładami pracy - szeroka oferta kursów i szkoleń. Jesteśmy elastyczni i dyspozycyjni. Sala nr 1. Powierzchnia: 52 m2 Ilość miejsc: 30 Koszty wynajmu: 35,00 PLN netto / godz. Sala nr 2. Powierzchnia: 36 m2 Ilość miejsc: 25 Koszty wynajmu: 35,00 PLN netto / godz. Sala komputerowa Powierzchnia: 36 m2 Ilość stanowisk komputerowych: 15 Koszty wynajmu: 60,00 PLN netto / godz. Centrum Kształcenia w Pile Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu ul. Browarna 19 64-920 Piła facebook.com ZDZ.Pila twitter.com ZDZPoznan linkedin.com ZDZ Świadczymy usługi szkoleniowe dla wszystkich grup zawodowych: dla kadry kierowniczej przedsiębiorstw i instytucji, właścicieli firm oraz dla pracowników na różnych stanowiskach pracy. Zwracamy się także do tych, którym jest trudniej niż pozostałym: do osób bezrobotnych, niepełnosprawnych, młodzieży. Oferujemy więc możliwość zdobycia lub podwyższenia kwalifikacji zawodowych, uzyskanie uprawnień zawodowych i specjalistycznych, przyuczenie i wyuczenie zawodu /przekwalifikowanie/, doskonalenie zawodowe na prowadzonych kursach i szkoleniach oraz w naszych szkołach. Kształcimy na kursach i różnorodnych kierunkach, zawodach i specjalnościach. Nasze atuty to: •wieloletnie doświadczenie, •stabilna i wysoko kwalifikowana kadra nauczycieli, wykładowców, instruktorów, trenerów, •własna, odpowiednio wyposażona, dostosowana do wymogów szkoleniowych baza dydaktyczno-techniczna, w tym m.in.: sale wykładowe, pracownie specjalistyczne, komputerowe, warsztaty do praktycznego nauczania, place manewrowe do nauki jazdy, •nowoczesne, wciąż modyfikowane własne programy nauczania, podręczniki, materiały szkoleniowe, •działające przy ZDZ komisje kwalifikacyjne, •sieć ośrodków kształcenia i szkół na terenie woj. wielkopolskiego, •uzyskany w 2003 r. Certyfikat Jakości EN ISO 9001. Posiadany potencjał i coraz częściej stosowana modułowa struktura programów, pozwalają dostosować treści nauczania do konkretnych oczekiwań, potrzeb i wymagań naszych klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Niezależnie, czy chodzi o stałą ofertę, czy jednorazowy kurs. ZAPRASZAMY DO NASZEJ FIRMY – naprawde warto!

Biuro umeblowane, ul. Grzybowska
Biuro umeblowane, ul. Grzybowska
248 zł
Warszawa 24 dnia plecy
Powierzchnia25

Witamy w powierzchniach biurowych zlokalizowanych w Centrum Warszawy w obszarze CENTRALNEGO OBSZARU BIZNESOWEGO / COB! Oferowane przestrzenie są tak zaprojektowane, aby sprostać potrzebom firm szukających elastyczności, komfortu a także prestiżowego adresu. Lokal na wynajem położony jest w reprezentacyjnym budynku biurowym zlokalizowanym w strefie COB Centralnym Obszarze Biznesu, bardzo dobrze skomunikowanym - dojazd zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. Bezpośrednio przy budynku znajdują się przystanki kilku linii tramwajowych i autobusowych komunikujące wszystkie strony miasta. Łatwy dostęp do obu linii metra: M2 PIESZO, M1 (1 przystanek). Sprawna, bezpośrednia komunikacja z dworca Warszawa Centralna i Warszawa Główna. Standard lokalu: Układ przestrzeni - może zostać dostosowany do potrzeb najemcy (open space/ gabinety) Standard: wykładziny, sufity podwieszane, podnoszone podłogi, oświetlenie do 500 lux Okablowanie elektryczne, komputerowe, telefoniczne (strukturalne kat. 6 ) HVAC - system klimatyzacji, ogrzewania i wentylacji z nawilżaniem Uchylne okna Łącza światłowodowe - kilku dostawców Powierzchnia typowego piętra 2000.m2 Standard budynku: Reprezentacyjna recepcja Całodobowa ochrona Monitoring System kontroli dostępu System zarządzania budynkiem (BMS) System DSO Czujnik dymu 15 wind (w 4 windy dostępne dla Ciebie) Infrastruktura dla rowerzystów Nowocześnie zaaranżowane toalety i aneksy kuchenne w częściach wspólnych Świetnie wyposażona siłownia Obiekt oferuje: Przestrzeń biurową serwisowaną dostosowana do Twoich potrzeb, zaaranżowaną tak aby pasowała do wielkości I profilu firmy, całkowicie wyposażoną. Najemca korzysta nie tylko z własnej firmowej powierzchni biurowej (gabinety), ale i ze wspólnej przestrzeni: eleganckiej recepcji służącej wszystkim najemcom na piętrze sal konferencyjnych standardowych I tych większych szkoleniowych, z których można skorzystać dodatkowo wyciszonych pomieszczeń do rozmów telefonicznych dostępnych dla wszystkich użytkowników piętra całkowicie wyposażonej kuchni z profesjonalnym ekspresem do kawy i urządzeniami AGD, regularnie zaopatrywanej w kawę, herbatę przestrzeni socjalnej z fotelami, stolikami, dostępnych, dobrze rozmieszczonych toalet serwisu sprzątającego bogato wyposażonej 150m siłowni W budynku dostępne różne przestrzenie biurowe od 30 mkw nawet do X mkw na jednej kondygnacji. Jeśli poszukujesz innej przestrzeni niż w ofercie, skontaktuj się - sprawdzimy dostępne możliwości! Dostępne przestrzenie biurowe od 14m kw do 400 m kw Koszty/ opłaty / czynsz: Czynsz najmu: ok 24-40 Euro /mkw w zależności od wielkości wynajmowanej powierzchni i czasu trwania umowy co najmniej 1 rok Opłaty eksploatacyjne: - wliczone w koszt najmu Możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w budynku: 1.300 zł / miejsce miesięcznie Wszystkie ceny netto. Czynsz ofertowy podany w ofercie uwzględnia współczynnik powierzchni wspólnej oraz przeliczony jest wg kursu E, wszystkie podane wartości są cenami netto. Od najemcy wymagana kaucja / gwarancja bankowa. Szczegóły przedstawimy w indywidualnej ofercie. Lokalizacja: Okolica bardzo dobrze skomunikowana, pracownicy nie będą mieli problemu z dotarciem do pracy na czas. Bez względu na to w jakim miejscu stolicy mieszkają albo może nawet pod Warszawą - znajdą dogodny środek transportu! Tramwaj, autobus - 1-2 minut pieszo Metro - 5 minut pieszo Dworzec Centralny - 10 minut minut tramwajem W pobliżu: hotel, liczne restauracje, sklepiki, usługi. Zapraszam do kontaktu, oraz na prezentację Twojej nowej przestrzeni pracy! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą nieruchomości na wynajem. Jeśli jednak szukasz czegoś innego, sprawdź, czy nie mamy takiej nieruchomości do najmu w naszej ofercie. Współpracujemy z wieloma biurami nieruchomości i agencjami, dzięki czemu nasi doradcy mogą zaoferować naprawdę wiele propozycji ofert na wynajem, także mamy dostęp do ofert mieszkań, domów, lokali, obiektów jeszcze nie wystawionych na rynku. Skontaktuj się z doradcą wskazanym przy ofercie i zapytaj o szczegóły! A może chcesz wystawić do wynajmu podobną nieruchomość i szukasz warunków do porównania? Skontaktuj się z naszym doradcą wskazanym przy ofercie, który pomoże w przygotowaniu najlepszej strategii wynajęcia Twojej nieruchomości. - Chcesz kupić, sprzedać lub wynająć nieruchomość? W ramach świadczonej usługi proponujemy aktywny marketing, dzięki czemu nieruchomości szybciej się sprzedają lub wynajmują. Dla domów i mieszkań przygotowujemy profesjonalną oprawę wizualną w tym home staging, sesje fotograficzne, wykonujemy rzuty i plany. Oferty publikujemy na większości portali internetowych, w systemach MLS, na nieruchomościach umieszczamy banery, przygotowujemy i dystrybuujemy informacje drukowane, organizujemy akcje typu "Dzień Otwarty". Jako profesjonaliści możemy wspierać naszych Klientów w całym procesie sprzedaży / zakupu / wynajmu nieruchomości - także pomagając w negocjacjach czy doradzając szczegółowe zapisy w umowach, dbając o zabezpieczenie ich interesów. Potrzebujesz agenta lub chcesz uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z doradcą wskazanym przy ofercie!

Biuro z garażem, ul. Towarowa
Biuro z garażem, ul. Towarowa
7197 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia1293.02

Witamy w powierzchniach biurowych zlokalizowanych na warszawskiej Woli - w samym centrum biznesowej Warszawy w obszarze COB! Oferowane przestrzenie są tak zaprojektowane, aby sprostać potrzebom firm szukających elastyczności, komfortu a także prestiżowego adresu. Lokal na wynajem położony jest w reprezentacyjnym budynku biurowym zlokalizowanym w strefie COB Centralnym Obszarze Biznesu, bardzo dobrze skomunikowanym - dojazd zarówno samochodem jak i komunikacją miejską. Bezpośrednio przy budynku znajdują się przystanki kilku linii tramwajowych i autobusowych komunikujące wszystkie strony miasta. Łatwy dostęp do obu linii metra: M1 (3 przystanki) i M2 (2 przystanki). Sprawna, bezpośrednia komunikacja z dworca Warszawa Ochota i Warszawa Główna. Standard lokalu: Układ przestrzeni - może zostać dostosowany do potrzeb najemcy (open space/ gabinety) Standard: wykładziny, sufity podwieszane, oświetlenie do 500 lux Okablowanie strukturalne kat. 5a HVAC - system klimatyzacji, ogrzewania i wentylacji z nawilżaniem Uchylne okna Łącza światłowodowe - kilku dostawców Powierzchnia typowego piętra w wieży A 1400 m2 / w wieży B 500 m2 Standard budynku: Reprezentacyjna recepcja Całodobowa ochrona Monitoring System kontroli dostępu System zarządzania budynkiem (BMS) System DSO 7 wind Infrastruktura dla rowerzystów Nowocześnie zaaranżowane toalety i aneksy kuchenne w częściach wspólnych Obiekt oferuje: Centrum konferencyjne z możliwością wynajmu sal szkoleniowych i konferencyjnych, kantyna oferująca śniadania i lunche a także obsługę cateringową spotkań i konferencji , parking podziemny, a także inne usługi atrakcyjne dla najemców i ich pracowników: przedszkole, salon kosmetyczny, dyskont spożywczy, paczkomat, bankomat, myjnię samochodową. W obiekcje znajduje się także Centrum biznesowe oferujące biura serwisowane w najmie krótkoterminowym i przestrzeń co-working. W budynku dostępne różne przestrzenie biurowe od 250 mkw nawet do 1400 mkw na jednej kondygnacji. Jeśli poszukujesz innej przestrzeni niż w ofercie, skontaktuj się - sprawdzimy dostępne możliwości! Koszty/ opłaty / czynsz: Czynsz najmu: od 14,75 Euro do 15,50 Euro w zależności od wielkości wynajmowanej powierzchni i czasu trwania umowy (3-5 lat). W przypadku innych okresów najmu prosimy o kontakt. Opłaty eksploatacyjne: 32 zł / mkw / miesięcznie Możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w budynku: 150 zł / miejsce miesięcznie Wszystkie ceny netto. Czynsz ofertowy podany w ofercie uwzględnia współczynnik powierzchni wspólnej oraz przeliczony jest wg kursu E, wszystkie podane wartości są cenami netto. Od najemcy wymagana kaucja / gwarancja bankowa. Szczegóły przedstawimy w indywidualnej ofercie. Lokalizacja: Okolica bardzo dobrze skomunikowana, pracownicy nie będą mieli problemu z dotarciem do pracy na czas. Bez względu na to w jakim miejscu stolicy mieszkają albo może nawet pod Warszawą - znajdą dogodny środek transportu! Tramwaj, autobus - 1-2 minut pieszo Metro - 5 minut samochodem / 6 minut tramwajem / 13 minut pieszo Dworzec Centralny - 10 minut samochodem / 15 minut tramwajem W pobliżu: hotel, liczne restauracje, sklepiki, usługi. Zapraszam do kontaktu oraz na prezentację Twojej nowej przestrzeni pracy! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą nieruchomości na wynajem. Jeśli jednak szukasz czegoś innego, sprawdź, czy nie mamy takiej nieruchomości do najmu w naszej ofercie. Współpracujemy z wieloma biurami nieruchomości i agencjami, dzięki czemu nasi doradcy mogą zaoferować naprawdę wiele propozycji ofert na wynajem, także mamy dostęp do ofert mieszkań, domów, lokali, obiektów jeszcze nie wystawionych na rynku. Skontaktuj się z doradcą wskazanym przy ofercie i zapytaj o szczegóły! A może chcesz wystawić do wynajmu podobną nieruchomość i szukasz warunków do porównania? Skontaktuj się z naszym doradcą wskazanym przy ofercie, który pomoże w przygotowaniu najlepszej strategii wynajęcia Twojej nieruchomości. - Chcesz kupić, sprzedać lub wynająć nieruchomość? W ramach świadczonej usługi proponujemy aktywny marketing, dzięki czemu nieruchomości szybciej się sprzedają lub wynajmują. Dla domów i mieszkań przygotowujemy profesjonalną oprawę wizualną w tym home staging, sesje fotograficzne, wykonujemy rzuty i plany. Oferty publikujemy na większości portali internetowych, w systemach MLS, na nieruchomościach umieszczamy banery, przygotowujemy i dystrybuujemy informacje drukowane, organizujemy akcje typu "Dzień Otwarty". Jako profesjonaliści możemy wspierać naszych Klientów w całym procesie sprzedaży / zakupu / wynajmu nieruchomości - także pomagając w negocjacjach czy doradzając szczegółowe zapisy w umowach, dbając o zabezpieczenie ich interesów. Potrzebujesz agenta lub chcesz uzyskać więcej informacji? Skontaktuj się z doradcą wskazanym przy ofercie!