Wynajmę budynek pod usługę

Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Wynajmę budynek pod usługę
Wynajmę budynek pod usługę
2000 zł
nowe Wręczyca Wielka 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia300
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Wynajmę budynek pod usługi, działalność. Budynek znajduje się we Wręczycy Wielkiej przy ul Śląskiej, metraż to ok. 300 M2. Budynek jest w stanie surowym, nadaje się pod inwestycje, pensjonat ośrodek rehabilitacyjny,pensjonat lub dom spokojnej starości, szkołę, prywatne przedszkol, 5 miejsc parkingowych, przestronne wnętrze które można przekształcić według uznania. Polecam Sylwester 50*****91, Przemek 79*****67

Wynajmę budynek pod usługę
Wynajmę budynek pod usługę
2000 zł
Wręczyca Wielka 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia300
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Wynajmę budynek pod usługi, działalność. Budynek znajduje się we Wręczycy Wielkiej przy ul Śląskiej, metraż to ok. 300 M2. Budynek jest w stanie surowym, nadaje się pod inwestycje, pensjonat, ośrodek rehabilitacyjny lub dom spokojnej starości, szkołę, prywatne przedszkole, 5 miejsc parkingowych, przestronne wnętrze które można przekształcić według uznania. Polecam Sylwester 50*****91, Przemek 79*****67

Gabinet z KLIMATYZACJĄ w biurze klasy PREMIUM
Gabinet z KLIMATYZACJĄ w biurze klasy PREMIUM
1350 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę gabinet oraz stanowisko pracy w biurze klasy Premium w Centrum Poznania przy ul. Bóżniczej 2, ok. 200 m. od Starego Rynku, ok. 400 m. od Sądu przy ul. Młyńskiej i Prokuratury przy ul. Solnej. Biuro zlokalizowane jest w nowym budynku wybudowanym w 2020 r. na terenie byłych Zakładów Spirytusowych Akwawit S.A. Oprócz wybudowania budynków nowych, deweloper odrestaurował ciekawe budynki historyczne, których historia sięga końca XIX wieku. Budynki historyczne wkomponowane zostały w strukturę budynków nowych. Dzięki temu zrealizowany został unikatowy projekt pod nazwą Manufaktura Stare Miasto, w którym w pełnej zgodzie spotyka się tradycja z nowoczesnością. Projekt przywrócił budynkom dawnych zakładów ich architektoniczną świetność.Biuro składa się z 4 gabinetów, sekretariatu w którym znajduje się lada recepcyjna, poczekalni, WC i ma łączną powierzchnię 62 metrów kwadratowych. Wyposażone jest w wysokiej jakości nowe meble, grafiki i reprodukcje obrazów wielkich mistrzów malarstwa XIX i XX wieku (Pablo Picasso, Vincent van Gogh, Edvard Munch). Całość dopełnia wysokiej jakości stolarka drzwiowa (drzwi bezprzylgowe, wyposażone w magnesy, co powoduje, że przy ich zamykaniu nie trzeba dusić na klamkę), płytki podłogowe o wymiarach 120x60. Wszystkie gabinety i sekretariat wyposażone są w klimatyzację. Do dyspozycji najemców jest również lodówka, czajnik elektryczny oraz bezprzewodowy internet. W korytarzu znajduje się duża szafa trzydrzwiowa typu - Komandor, w której można przechowywać dokumenty i garderobę. W szafie znajduje się również ukryty aneks kuchenny.Teren na którym zlokalizowano budynek, w którym znajduje się biuro jest monitorowany, posiada stróżówkę, a wjazd na teren obiektu odbywa się przez podnoszony szlaban. Zachęcam do obejrzenia biura, gdyż zdjęcia nie w pełni oddają jego atmosferę i wysoki standard.Istnieje możliwość wynajmu pojedynczych gabinetów i miejsca pracy w sekretariacie. Cena wynajmu: 699 zł. (miejsce pracy w sekretariacie), gabinet nr 1 - 1.350 zł. (wynajęty), gabinet nr 2 - 1.350 zł. (wolny), zdjęcie  nr 9, 10 i 11., gabinet nr 3 z wyjściem na taras - 1.350 zł. (wynajęty), gabinet nr 4 z wyjściem na taras - 1.650 zł. (wynajęty). Do powyższych cen należy doliczyć obowiązujący podatek VAT. W celu obniżenia kosztów jeden gabinet może być wynajęty przez dwóch najemców. Wynajmujący zapewnia sprzątanie całego lokalu, co dwa tygodnie.PROMOCJA !!! Podpisując umowę do dnia 31.03.2024 r. najemca będzie miał możliwość parkowania samochodu przez cały okres najmu w strefie płatnego parkowania w cenie tylko 27,50 zł. brutto miesięcznie. Po upływie okresu promocji opłata miesięczna będzie wynosiła 350 zł. + VAT.Dla osób, które nie chcą wynajmować biura lub pojedynczych gabinetów, wprowadzono usługę polegającą na możliwości użytkowania adresu: ul. Bóżnicza 2/36, 61-751 Poznań - jako adresu rejestrowego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą z możliwością odbierania korespondencji kierowanej na powyższy adres i powiadamiania o tym fakcie Usługobiorcy lub z ewentualną możliwością skanowania przychodzącej korespondencji na adres mailowy Usługobiorcy. Koszty powyższej usługi to miesięcznie: 99 zł. + 23% VAT.Dla osób dla których samo użytkowanie adresu jest niewystarczające, wprowadzono usługę polegającą na dodatkowej możliwości odbywania spotkań z klientami w gabinecie przy stole konferencyjnym w biurze zlokalizowanym w budynku sąsiednim na ul. Bóżniczej 1. Miesięczny koszt powyższej usługi to 349 zł. + VAT. Naszym najemcom oferujemy również kompleksową opiekę prawną świadczoną przez kancelarię adwokacką oraz usługi finansowo-księgowe.  

Gabinet z KLIMATYZACJĄ w biurze klasy PREMIUM
Gabinet z KLIMATYZACJĄ w biurze klasy PREMIUM
1350 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia10
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę gabinet oraz stanowisko pracy w biurze klasy Premium w Centrum Poznania przy ul. Bóżniczej 2, ok. 200 m. od Starego Rynku, ok. 400 m. od Sądu przy ul. Młyńskiej i Prokuratury przy ul. Solnej. Biuro zlokalizowane jest w nowym budynku wybudowanym w 2020 r. na terenie byłych Zakładów Spirytusowych Akwawit S.A. Oprócz wybudowania budynków nowych, deweloper odrestaurował ciekawe budynki historyczne, których historia sięga końca XIX wieku. Budynki historyczne wkomponowane zostały w strukturę budynków nowych. Dzięki temu zrealizowany został unikatowy projekt pod nazwą Manufaktura Stare Miasto, w którym w pełnej zgodzie spotyka się tradycja z nowoczesnością. Projekt przywrócił budynkom dawnych zakładów ich architektoniczną świetność.Biuro składa się z 4 gabinetów, sekretariatu w którym znajduje się lada recepcyjna, poczekalni, WC i ma łączną powierzchnię 62 metrów kwadratowych. Wyposażone jest w wysokiej jakości nowe meble, grafiki i reprodukcje obrazów wielkich mistrzów malarstwa XIX i XX wieku (Pablo Picasso, Vincent van Gogh, Edvard Munch). Całość dopełnia wysokiej jakości stolarka drzwiowa (drzwi bezprzylgowe, wyposażone w magnesy, co powoduje, że przy ich zamykaniu nie trzeba dusić na klamkę), płytki podłogowe o wymiarach 120x60. Wszystkie gabinety i sekretariat wyposażone są w klimatyzację. Do dyspozycji najemców jest również lodówka, czajnik elektryczny oraz bezprzewodowy internet. W korytarzu znajduje się duża szafa trzydrzwiowa typu - Komandor, w której można przechowywać dokumenty i garderobę. W szafie znajduje się również ukryty aneks kuchenny.Teren na którym zlokalizowano budynek, w którym znajduje się biuro jest monitorowany, posiada stróżówkę, a wjazd na teren obiektu odbywa się przez podnoszony szlaban. Zachęcam do obejrzenia biura, gdyż zdjęcia nie w pełni oddają jego atmosferę i wysoki standard.Istnieje możliwość wynajmu pojedynczych gabinetów i miejsca pracy w sekretariacie. Cena wynajmu: 699 zł. (miejsce pracy w sekretariacie), gabinet nr 1 - 1.350 zł. (wolny), zdjęcie nr 11, 12, 13 i 14. Istnieje możliwość doposażenia tego gabinetu w drugie biurko oraz dużą szafę biurową, gabinet nr 2 - 1.350 zł. (wynajęty), gabinet nr 3 z wyjściem na taras - 1.350 zł. (wynajęty), gabinet nr 4 z wyjściem na taras - 1.650 zł. (wynajęty). Do powyższych cen należy doliczyć obowiązujący podatek VAT. W celu obniżenia kosztów jeden gabinet może być wynajęty przez dwóch najemców. Wynajmujący zapewnia sprzątanie całego lokalu, co dwa tygodnie.PROMOCJA !!! Podpisując umowę do dnia 29.02.2024 r. najemca będzie miał możliwość parkowania samochodu przez cały okres najmu w strefie płatnego parkowania w cenie tylko 27,50 zł. brutto miesięcznie. Po upływie okresu promocji opłata miesięczna będzie wynosiła 350 zł. + VAT.Dla osób, które nie chcą wynajmować biura lub pojedynczych gabinetów, wprowadzono usługę polegającą na możliwości użytkowania adresu: ul. Bóżnicza 2/36, 61-751 Poznań - jako adresu rejestrowego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą z możliwością odbierania korespondencji kierowanej na powyższy adres i powiadamiania o tym fakcie Usługobiorcy lub z ewentualną możliwością skanowania przychodzącej korespondencji na adres mailowy Usługobiorcy. Koszty powyższej usługi to miesięcznie: 99 zł. + 23% VAT.Dla osób dla których samo użytkowanie adresu jest niewystarczające, wprowadzono usługę polegającą na dodatkowej możliwości odbywania spotkań z klientami w gabinecie przy stole konferencyjnym w biurze zlokalizowanym w budynku sąsiednim na ul. Bóżniczej 1. Miesięczny koszt powyższej usługi to 349 zł. + VAT. Naszym najemcom oferujemy również kompleksową opiekę prawną świadczoną przez kancelarię adwokacką oraz usługi finansowo-księgowe.  

Filtr