Wynajmę piętro biurowca

Sortowanie:
Znaleziony: 9 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Wynajmę piętro biurowca
Wynajmę piętro biurowca
10000 zł
nowe Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia282
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę piętro biurowca w Gorzowie Wlkp przy drodze DK22, 7 km do drogi S3. Powierzchnia około 282 m2. 11 pomieszczeń biurowych, 2 łazienki, pomieszczenie kuchenne. Parking przed biurowcem darmowy. Dostęp do światłowodu. Możliwość wynajęcia innych powierzchni magazynowych. Cena 10000 plus media .

180m2 cale pietro w biurowcu 1pietrowym wynajem
180m2 cale pietro w biurowcu 1pietrowym wynajem
18000 zł
Gdańsk 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę całe piętro w sumie ok 180m2, w składzie: 6 pomieszczeń biurowych, Recepcja, Kuchnia, Łazienka, Poczekalnia Rzut całości na zdjęciu w ogłoszeniu. Dostępny parking na posesji biurowca. Świeżo po remoncie, możliwy wynajem z wyposażeniem biurowym tak jak na zdjęciach lub bez. W podanej cenie czynszu są już wliczone wszystkie media i opłaty eksploatacyjne. Na parterze biurowca działalność usługowo biurowa (psycholog, logopeda,stylizacja rzęs i paznokci) Wszelkich informacji udzielę telefonicznie lub w odpowiedzi na wiadomość.

Wynajmę biuro, lokal biurowy
Wynajmę biuro, lokal biurowy
13290 zł
Zielona Góra 22 dnia plecy
Poziom1
Powierzchnia443
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę I piętro w biurowcu, o łącznej powierzchni 443 m2., składające się z: - Pom. biurowe I – 18m2 - Pom. biurowe II – 10m2 - Pom. biurowe III – 17m2 - Pom. biurowe IV – 39m2 w tym 8,5m2 wydzielone małe pom. biurowe - Pom. biurowe V – 25m2 - Pom. biurowe VI – 27m2 - Pom. biurowe VII – 15m2 - Pom. biurowe VIII – 26m2 - Pom. biurowe IX – 16m2 - Pom. biurowe X – 19m2 - Pom. biurowe XI – 28m2 - Łazienka I – 6m2 - Łazienka II – 6m2 - Kuchnia z jadalnią – 18m2 - Serwerownia – 12,5m2 - Pom. sterownicze serwerowni – 29m2 - Magazyn – 15m2 - Korytarz 116,5m2 W biurze: alarm, certyfikowana instalacja internetu (25lat certyfikacji), instalacja elektryczna kat. VI, ogrzewanie CO, monitoring. W obrębie biurowca miejsca parkingowe. Czynsz miesięczny w wysokości 30 zł/ m2 +VAT. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Kontakt: 78*******78

Biuro Kraków
Biuro Kraków
8219 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia365

Oferta Wynajmu Lokalu Biurowego w Centrum Krakowa - Stare Miasto Wynajmę Lokal 356 m2 na ul. Kamienna, Biurowiec Klasy A  Posiadamy do wynajmu atrakcyjny lokal biurowy o powierzchni 356 m2, zlokalizowany na 1 piętrze prestiżowego biurowca klasy A, przy ul. Kamienna, w sercu Centrum Krakowa na Starym Mieście. Parametry Lokalu: - Powierzchnia: 356 m2 + 4% powierzchni wspólnych (łącznie 370,24 m2) - Piętro: 1 - Dostępność: Wolny moduł na 1 piętrze - jeden z trzech dostępnych Koszty: - Cena wynajmu: 15 EURO za m2/miesiąc (ok. 24 436 zł netto za całość) - Koszty eksploatacji: 18,50 zł netto za m2/m-c - Media: Dodatkowo płatne, według zużycia z odczytu liczników Dodatkowe Udogodnienia: - Wiele miejsc postojowych dostępnych dla Najemców - Koszt wynajmu postojowego zewnętrznego: 350 zł netto Zapraszamy do Wynajmu! To doskonała okazja dla firm poszukujących przestronnej, nowoczesnej przestrzeni biurowej w jednym z najbardziej prestiżowych miejsc w Krakowie. Lokal jest gotowy do natychmiastowego wynajmu. Kontakt: Kontakt:   lub drogą mailową pod adres   Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia się na prezentację. Nie przegap szansy na wynajęcie unikalnej przestrzeni biurowej w sercu Krakowa. :DODATKOWE INFORMACJE Nazwa obiektu: Wynajem Lokalu Biurowego w Centrum Krakowa Rodzaj budynku: biurowiec Dozór budynku: tak - jest Internet: TAK Winda: TAK Liczba wind: 2 Usytuowanie: jednostronne Recepcja: TAK Własny parking: TAK Witryna wystawowa: brak Wejście: w oficynie Liczba wejść: 1 Min. okres naj. (mies.): 2 Opł. ekspl. /m2: 18 Stan lokalu: bardzo dobry Okna: PCV Powierzchnia użytkowa [m2]: 356 Rok budowy: 2012 Rodzaj lokalu: jednopoziomowy Przeznaczenie lokalu: biurowy Typ kaucji: trzymiesięczna :LINK DO STRONY =6609721 :KONTAKT DO AGENTA Daria Savchenko   :DANE BIURA Pan Broker Pan Broker Westerplatte 18 31-033 Kraków   Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro klimatyzowane, ul. Grzybowska
Biuro klimatyzowane, ul. Grzybowska
93 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia142.17

Dostępny od 10 lipca bardzo Elegancki i Komfortowy 5-pokojowy (142 m) KLIMATYZOWANY i UMEBLOWANY lokal biurowy z miejscami postojowymi w podziemnym garażu w eleganckim i kameralnym biurowcu w okolicach hotelu HILTON i gmachu Mennicy przy ul. Grzybowskiej. Nowoczesny budynek biurowy z 2008 roku zrewitalizowany w 2020 roku, całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking. Przy wejściu do budynku czynna we wszystkie dni robocze w godz. 8.00 - 17.00 bardzo elegancka recepcja wraz z obsługą recepcyjną. Współczynnik części wspólnych - 13%. Powierzchnie biurowe wyposażone są m.in. w: nowoczesną klimatyzację, szybki ŚWIATŁOWÓD - biznesowe łącze symetryczne (50 MGbitów/sek), centralę telefoniczną oraz system okablowania telefonicznego, komputerowego i elektrycznego. Lokal składa się z bardzo obszernej powierzchni typu "Open Space" (51 m), oddzielnych dwóch gabinetów (15 i 12 m), dużej salki konferencyjnej (12 m), dużego hallu wejściowego (44 m) z możliwością przeznaczenia go na recepcję lub dodatkową powierzchnię roboczą, serwerowni - pomieszczenia technicznego (5 m) oraz w pełni umeblowanej i wyposażonej oddzielnej kuchni (4,5 m). Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu. Wysokość pomieszczeń - 3 m. Minimalny okres wynajmu - tylko 1 rok (rzadkość w biurowcach)! - preferowany najem długoterminowy. Wymagana 3M kaucja zwrotna brutto (wraz z kosztami eksploatacyjnymi). Na podłogach całkowicie nowa wykładzina biurowa, podwieszane sufity, oświetlenie stricte biurowe. Wejście do lokalu od strony ulicy z klatki schodowej. Okna wychodzą na cichy i ładnie zagospodarowany dziedziniec biurowca. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie, brak gazu w budynku. WSZYSTKIE pomieszczenia w pełni UMEBLOWANE bardzo eleganckimi i funkcjonalnymi meblami stricte biurowymi w minimalistycznym Skandynawskim stylu, duże możliwości adaptacyjne przy dłuższym okresie wynajmu. Przynależne do lokalu 1 MIEJSCE PARKINGOWE (dodatkowo płatne 590 PLN/mies. netto) w podziemnym garażu, istnieje możliwość w miarę dostępności wynajęcia także kolejnego podziemnego miejsca parkingowego w tej samej cenie. ATRAKCYJNA cena wynajmu 14 780 PLN netto (faktura VAT) + koszta eksploatacyjne w wysokości 4 016 PLN (25 PLN/m - w tym ogrzewanie, woda, ochrona, sprzątanie biura 2x w tygodniu) + licznikowe opłaty za zużyty prąd + miejsce parkingowe (590 PLN/mies.) netto + dostęp do bardzo szybkiego (50 MGBitów/sek) stałego łącza światłowodowego i telefonu (499 PLN/mies.) netto + 100 PLN netto (logo na recepcji). Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Bardzo blisko do samego centrum miasta (około 10 minut spacerem, bliskość popularnych centrów handlowych ZŁOTE TARASY, ARKADIA, KLIF. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO ONZ lub RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 8 - 10 minut spacerem. Idealne miejsce na Kancelarię, Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Sportowo/Rekreacyjne, Medyczne, Inne; Cena: 11639 PLN; Powierzchnia: 142.17; Cena za m2: 81.87 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 17.5 PLN; Współczynnik pow. wspólnych: 12; Powierzchnia brutto: 159.23; Piętro: 5; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 2M; Podnajem; Dostępne od: 2022-07-25; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Bardzo dobry; Klasa budynku: B; Rok budowy: 2006; Liczba kondygnacji naziemnych: 8; Liczba kondygnacji podziemnych: 2; Liczba pięter: 8; Winda; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 4; Powierzchnie pomieszczeń: 51, 41, 15, 12, 12 m; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 300; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 5; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 1; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 450 PLN; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 2; Typ ulicy/drogi: Ruchliwa; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii wkd, lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, komercyjne wynajem śródmieście, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Śródmieście, lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY! - BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie ): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji! W serwisie znajdziesz znacznie więcej ofert! Wejdź już teraz!

LUX 229 m BIURO + 3 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
LUX 229 m BIURO + 3 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
17802 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia229
SprzedażPośrednik

Gotowy do wynajmu od zaraz bardzo ATRAKCYJNY i KOMFORTOWY 229 M KLIMATYZOWANY lokal biurowy W formie Open Spacu do dowolnego podziału zgodnie z własnymi potrzebami z 3 miejscami postojowymi w podziemnym garażu w ELEGANCKIM i KAMERALNYM biurowcu w sercu biznesowej Woli. Nowoczesny Butikowy biurowiec oddany do użytkowania w tym roku idealnie wpisuje się w aktualne wymagania firm związane ze środowiskiem pracy. Na terenie kompleksu znajdują się zielone wyspy z bujną roślinnością i małą architekturą, uprzyjemniające spotkania i rekreację. Na dobry klimat i samopoczucie osób zatrudnionych w biurach zapracuje m.in. duży zielony dach budynku. Budynek całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking, całodobowy dostęp do budynku. Współczynnik części wspólnych - 18%, Budynek wyposażony jest w centrale wentylacyjne umożliwiające dobór odpowiednich filtrów powietrza. Dla bezpieczeństwa, poszczególne powierzchnie na terenie budynku wyposażone są w odrębne systemy wentylacyjne, a sieć wentylacyjną biurowca zabezpiecza dodatkowo nadrzędny system BMS, monitorujący min. parametry powietrza. Na każdej kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szafy crossowej do wyłącznego użytku Najemcy. Wynajmujący w uzgodnieniu z najemcą dostarcza powierzchnię biurową wykończoną pod klucz zgodnie ze standardem budynkowym: • podnoszone podłogi; • puszki podłogowe (Floorbox); • wykładziny podłogowe antystatyczne; • nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji; • podwieszane sufity; • oświetlenie powierzchni biurowej – min. 500 lux na stanowisku pracy; • podział ściankami działowymi w proporcji 30% gabinety/70% open space (do ustalenia i potwierdzenia na etapie przygotowywania space plan); • drzwi pełne; • instalację okablowania elektrycznego; • instalacja okablowania strukturalnego – kat. 6; • szkieletowa instalacja okablowania telewizji satelitarnej/DVBT; • uchylne okna; • rolety; • wykończone powierzchnie toalet; • CCTV na powierzchniach wspólnych; Wynajmujący pokryje koszty projektów wykonawczych, przygotowania space-plan, wszelkich koniecznych uzgodnień i pozwoleń do kwoty 65,0 PLN/m² powierzchni netto w ramach kontrybucji. Dostępny lokal składa się na chwilę obecną z bardzo dużej powierzchni typu "Open Space" (229 m) gotowej do zgodnej z oczekiwaniami potencjalnego najemcy adaptacji pomieszczeń i jego podziału w uzgodnieniu z wynajmującym. Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu i proponowanym podziałem powierzchni (do uzgodnienia). Wynajmujący proponuje dwa warianty cenowe uzależnione od długości trwania kontraktu: Wariant I – 5-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 15,95 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wariant II – 3-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 16,90 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wynajmujący proponuje jako bonus jeden miesiąc zwolnienia z czynszu za każdy 1 rok najmu, jednak nie więcej niż 25% czynszu miesięcznie co przy wariancie 5-letnim daje efektywny czynsz najmu na poziomie 14,62 EUR/m2 pow. biurowej brutto a przy wariancie 3-letnim efektywny czynsz najmu na poziomie 15,49 EUR/m2 pow. biurowej brutto - Rabat zostanie rozłożony na cały okres trwania umowy najmu. Miesięczna zaliczka na opłaty eksploatacyjne wynosi 23,0 PLN/m2 powierzchni najmu brutto i obejmuje m.in: zarządzanie budynkiem; ogólne zużycie wody i energii elektrycznej na powierzchniach wspólnych budynku; ochrona przeciwpożarowa zapewniona przez nowoczesny system SAP oraz HVAC; nadzór przeciwpożarowy; ubezpieczenie budynku; podatek od nieruchomości; serwis techniczny odpowiedzialny za nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu; serwis sprzątający odpowiedzialny za utrzymanie czystości powierzchni wspólnych, garażu oraz terenu zewnętrznego; całodobowa ochrona budynku; obsługa recepcyjna; wywóz śmieci. Z opłat eksploatacyjnych wyłączone są: sprzątanie powierzchni najmu Najemcy, opłaty za zużywaną przez Najemcę wodę i energię elektryczną w pomieszczeniach Najemcy, wydatki związane z ogrzewaniem/chłodzeniem powierzchni biurowej Najemcy, opłaty za usługi telekomunikacyjne i Internet. Najemca po otrzymaniu zgody Wynajmującego jest uprawniony do umieszczenia swojego logotypu wewnątrz budynku, w wyznaczonych w tym celu miejscach np.: w holu recepcji głównej na parterze, miejscach parkingowych, jak również przed wejściem na powierzchnię biurową. Po podpisaniu Umowy Najmu, Najemca zobowiązany będzie do przedstawienia Wynajmującemu nieodwołalnej i bezwarunkowej gwarancji bankowej lub wpłacenia depozytu (kaucji) na konto bankowe w wysokości pełnego 3M czynszu (za powierzchnię biurową brutto, miejsca parkingowe i ewentualnie inne powierzchnie) oraz zaliczki na opłaty eksploatacyjne, powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT. Pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji w porozumieniu z Wynajmującym. Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 15 minut spacerem. Budynek położony jest w bliskim zasięgu kluczowych arterii komunikacyjnych ul. Kasprzaka i Al. Prymasa Tysiąclecia. Około 2 km na wschód, przy ul. Prądzyńskiego zlokalizowane jest Warszawskie Centrum EXPO XXI oferujące ponad 17.000 m2 powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, podzielonej na 4 hale wystawiennicze i 10 sal konferencyjnych. Dodatkowy atut stanowi Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku Konotopa – Lotnisko oraz Lotnisko – Puławska (wraz z trasą N-S Lotnisko – Marynarska), zlokalizowana w odległości ok. 4 km od budynku (wjazd Al. Prymasa Tysiąclecia w trasę S8 w odległości 550 m). Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię lub Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, Agencję HR lub PR, siedzibę firmy z branży IT itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Medyczne, Inne; Cena: 17802 PLN; Powierzchnia: 229; Cena za m2: 77.74 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 23 PLN; Współczynnik powierzchni wspólnych w budynku (%): 18; Współczynnik pow. wspólnych: 18; Powierzchnia brutto: 270.22; Piętro: 2; Min. okres najmu (w latach): 3; Kaucja: 3M; Podnajem; Dostępne od: 2023-04-17; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Idealny; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2021; Liczba kondygnacji naziemnych: 8; Liczba kondygnacji podziemnych: 2; Liczba pięter: 8; Winda; Winda towarowa; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Podnoszone podłogi; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 1; Powierzchnie pomieszczeń: 229; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 4; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 3; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 105 EUR; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 4; Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

LUX 148 m BIURO + 2 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
LUX 148 m BIURO + 2 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
10984 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia148
SprzedażPośrednik

Gotowy do wynajmu praktycznie od zaraz bardzo ATRAKCYJNY i KOMFORTOWY 148 m KLIMATYZOWANY lokal biurowy W formie gabinetowej z miejscem postojowym w podziemnym garażu w ELEGANCKIM i KAMERALNYM biurowcu w sercu biznesowej Woli. Nowoczesny Butikowy biurowiec oddany do użytkowania w tym roku idealnie wpisuje się w aktualne wymagania firm związane ze środowiskiem pracy. Na terenie kompleksu znajdują się zielone wyspy z bujną roślinnością i małą architekturą, uprzyjemniające spotkania i rekreację. Na dobry klimat i samopoczucie osób zatrudnionych w biurach zapracuje m.in. duży zielony dach budynku. Budynek całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking, całodobowy dostęp do budynku. Współczynnik części wspólnych - 18%, Budynek wyposażony jest w centrale wentylacyjne umożliwiające dobór odpowiednich filtrów powietrza. Dla bezpieczeństwa, poszczególne powierzchnie na terenie budynku wyposażone są w odrębne systemy wentylacyjne, a sieć wentylacyjną biurowca zabezpiecza dodatkowo nadrzędny system BMS, monitorujący min. parametry powietrza. Na każdej kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szafy crossowej do wyłącznego użytku Najemcy. Wynajmujący w uzgodnieniu z najemcą dostarcza powierzchnię biurową wykończoną pod klucz zgodnie ze standardem budynkowym: • podnoszone podłogi; • puszki podłogowe (Floorbox); • wykładziny podłogowe antystatyczne; • nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji; • podwieszane sufity; • oświetlenie powierzchni biurowej – min. 500 lux na stanowisku pracy; • podział ściankami działowymi w proporcji 30% gabinety/70% open space (do ustalenia i potwierdzenia na etapie przygotowywania space plan); • drzwi pełne; • instalację okablowania elektrycznego; • instalacja okablowania strukturalnego – kat. 6; • szkieletowa instalacja okablowania telewizji satelitarnej/DVBT; • uchylne okna; • rolety; • wykończone powierzchnie toalet; • CCTV na powierzchniach wspólnych; Dostępny lokal składa się ze sporej powierzchni typu "Open Space" (30 m), 8 gabinetów (24, 19, 14, 13, 10, 10, 7, 6 m), salki konferencyjnej (9 m) oraz w pełni umeblowanego i wyposażonego pomieszczenia socjalnego (9 m). Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu i proponowanym podziałem powierzchni (do uzgodnienia). ATRAKCYJNA cena wynajmu - 10 984 PLN netto (faktura VAT) + koszty eksploatacyjne w wysokości 23 PLN/m + jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej. Dwa miejsca parkingowe w garażu podziemnym płatne dodatkowo 105 EUR/miejsce. Wynajmujący proponuje dwa warianty cenowe uzależnione od długości trwania kontraktu: Wariant I – 5-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 15,95 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wariant II – 3-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 16,90 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wynajmujący proponuje jako bonus jeden miesiąc zwolnienia z czynszu za każdy 1 rok najmu, jednak nie więcej niż 25% czynszu miesięcznie co przy wariancie 5-letnim daje efektywny czynsz najmu na poziomie 14,62 EUR/m2 pow. biurowej brutto a przy wariancie 3-letnim efektywny czynsz najmu na poziomie 15,49 EUR/m2 pow. biurowej brutto - Rabat zostanie rozłożony na cały okres trwania umowy najmu. Miesięczna zaliczka na opłaty eksploatacyjne wynosi 23,0 PLN/m2 powierzchni najmu brutto i obejmuje m.in: zarządzanie budynkiem; ogólne zużycie wody i energii elektrycznej na powierzchniach wspólnych budynku; ochrona przeciwpożarowa zapewniona przez nowoczesny system SAP oraz HVAC; nadzór przeciwpożarowy; ubezpieczenie budynku; podatek od nieruchomości; serwis techniczny odpowiedzialny za nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu; serwis sprzątający odpowiedzialny za utrzymanie czystości powierzchni wspólnych, garażu oraz terenu zewnętrznego; całodobowa ochrona budynku; obsługa recepcyjna; wywóz śmieci. Z opłat eksploatacyjnych wyłączone są: sprzątanie powierzchni najmu Najemcy, opłaty za zużywaną przez Najemcę wodę i energię elektryczną w pomieszczeniach Najemcy, wydatki związane z ogrzewaniem/chłodzeniem powierzchni biurowej Najemcy, opłaty za usługi telekomunikacyjne i Internet. Najemca po otrzymaniu zgody Wynajmującego jest uprawniony do umieszczenia swojego logotypu wewnątrz budynku, w wyznaczonych w tym celu miejscach np.: w holu recepcji głównej na parterze, miejscach parkingowych, jak również przed wejściem na powierzchnię biurową. Po podpisaniu Umowy Najmu, Najemca zobowiązany będzie do przedstawienia Wynajmującemu nieodwołalnej i bezwarunkowej gwarancji bankowej lub wpłacenia depozytu (kaucji) na konto bankowe w wysokości pełnego 3M czynszu (za powierzchnię biurową brutto, miejsca parkingowe i ewentualnie inne powierzchnie) oraz zaliczki na opłaty eksploatacyjne, powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT. Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia, spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 15 minut spacerem. Budynek położony jest w bliskim zasięgu kluczowych arterii komunikacyjnych ul. Kasprzaka i Al. Prymasa Tysiąclecia. Około 2 km na wschód, przy ul. Prądzyńskiego zlokalizowane jest Warszawskie Centrum EXPO XXI oferujące ponad 17.000 m2 powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, podzielonej na 4 hale wystawiennicze i 10 sal konferencyjnych. Dodatkowy atut stanowi Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku Konotopa – Lotnisko oraz Lotnisko – Puławska (wraz z trasą N-S Lotnisko – Marynarska), zlokalizowana w odległości ok. 4 km od budynku (wjazd Al. Prymasa Tysiąclecia w trasę S8 w odległości 550 m). Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię lub Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, Agencję HR lub PR, siedzibę firmy z branży IT itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Medyczne, Inne; Cena: 10984 PLN; Powierzchnia: 148; Cena za m2: 74.22 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 23 PLN; Współczynnik pow. wspólnych: 18; Powierzchnia brutto: 174.64; Piętro: 2; Min. okres najmu (w latach): 3; Kaucja: 3M; Podnajem; Dostępne od: 2023-05-01; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Idealny; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2021; Liczba kondygnacji naziemnych: 8; Liczba kondygnacji podziemnych: 2; Liczba pięter: 8; Winda; Winda towarowa; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Podnoszone podłogi; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 1; Powierzchnie pomieszczeń: 229; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 4; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 2; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 105 EUR; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 4; Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, gumtree ogłoszenia nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

LUX 229 m BIURO + 3 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
LUX 229 m BIURO + 3 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
19465 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia229
SprzedażPośrednik

Opis ofertyGotowy do wynajmu od zaraz bardzo ATRAKCYJNY i KOMFORTOWY 229 M KLIMATYZOWANY lokal biurowy W formie Open Spacu do dowolnego podziału zgodnie z własnymi potrzebami z 3 miejscami postojowymi w podziemnym garażu w ELEGANCKIM i KAMERALNYM biurowcu w sercu biznesowej Woli. Nowoczesny Butikowy biurowiec oddany do użytkowania w tym roku idealnie wpisuje się w aktualne wymagania firm związane ze środowiskiem pracy. Na terenie kompleksu znajdują się zielone wyspy z bujną roślinnością i małą architekturą, uprzyjemniające spotkania i rekreację. Na dobry klimat i samopoczucie osób zatrudnionych w biurach zapracuje m.in. duży zielony dach budynku. Budynek całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking, całodobowy dostęp do budynku. Współczynnik części wspólnych - 18%, Budynek wyposażony jest w centrale wentylacyjne umożliwiające dobór odpowiednich filtrów powietrza. Dla bezpieczeństwa, poszczególne powierzchnie na terenie budynku wyposażone są w odrębne systemy wentylacyjne, a sieć wentylacyjną biurowca zabezpiecza dodatkowo nadrzędny system BMS, monitorujący min. parametry powietrza. Na każdej kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szafy crossowej do wyłącznego użytku Najemcy. Wynajmujący w uzgodnieniu z najemcą dostarcza powierzchnię biurową wykończoną pod klucz zgodnie ze standardem budynkowym: • podnoszone podłogi; • puszki podłogowe (Floorbox); • wykładziny podłogowe antystatyczne; • nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji; • podwieszane sufity; • oświetlenie powierzchni biurowej – min. 500 lux na stanowisku pracy; • podział ściankami działowymi w proporcji 30% gabinety/70% open space (do ustalenia i potwierdzenia na etapie przygotowywania space plan); • drzwi pełne; • instalację okablowania elektrycznego; • instalacja okablowania strukturalnego – kat. 6; • szkieletowa instalacja okablowania telewizji satelitarnej/DVBT; • uchylne okna; • rolety; • wykończone powierzchnie toalet; • CCTV na powierzchniach wspólnych; Wynajmujący pokryje koszty projektów wykonawczych, przygotowania space-plan, wszelkich koniecznych uzgodnień i pozwoleń do kwoty 65,0 PLN/m² powierzchni netto w ramach kontrybucji. Dostępny lokal składa się na chwilę obecną z bardzo dużej powierzchni typu "Open Space" (229 m) gotowej do zgodnej z oczekiwaniami potencjalnego najemcy adaptacji pomieszczeń i jego podziału w uzgodnieniu z wynajmującym. Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu i proponowanym podziałem powierzchni (do uzgodnienia). Wynajmujący proponuje dwa warianty cenowe uzależnione od długości trwania kontraktu: Wariant I – 5-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 15,95 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wariant II – 3-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 16,90 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wynajmujący proponuje jako bonus jeden miesiąc zwolnienia z czynszu za każdy 1 rok najmu, jednak nie więcej niż 25% czynszu miesięcznie co przy wariancie 5-letnim daje efektywny czynsz najmu na poziomie 14,62 EUR/m2 pow. biurowej brutto a przy wariancie 3-letnim efektywny czynsz najmu na poziomie 15,49 EUR/m2 pow. biurowej brutto - Rabat zostanie rozłożony na cały okres trwania umowy najmu. Miesięczna zaliczka na opłaty eksploatacyjne wynosi 23,0 PLN/m2 powierzchni najmu brutto i obejmuje m.in: zarządzanie budynkiem; ogólne zużycie wody i energii elektrycznej na powierzchniach wspólnych budynku; ochrona przeciwpożarowa zapewniona przez nowoczesny system SAP oraz HVAC; nadzór przeciwpożarowy; ubezpieczenie budynku; podatek od nieruchomości; serwis techniczny odpowiedzialny za nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu; serwis sprzątający odpowiedzialny za utrzymanie czystości powierzchni wspólnych, garażu oraz terenu zewnętrznego; całodobowa ochrona budynku; obsługa recepcyjna; wywóz śmieci. Z opłat eksploatacyjnych wyłączone są: sprzątanie powierzchni najmu Najemcy, opłaty za zużywaną przez Najemcę wodę i energię elektryczną w pomieszczeniach Najemcy, wydatki związane z ogrzewaniem/chłodzeniem powierzchni biurowej Najemcy, opłaty za usługi telekomunikacyjne i Internet. Najemca po otrzymaniu zgody Wynajmującego jest uprawniony do umieszczenia swojego logotypu wewnątrz budynku, w wyznaczonych w tym celu miejscach np.: w holu recepcji głównej na parterze, miejscach parkingowych, jak również przed wejściem na powierzchnię biurową. Po podpisaniu Umowy Najmu, Najemca zobowiązany będzie do przedstawienia Wynajmującemu nieodwołalnej i bezwarunkowej gwarancji bankowej lub wpłacenia depozytu (kaucji) na konto bankowe w wysokości pełnego 3M czynszu (za powierzchnię biurową brutto, miejsca parkingowe i ewentualnie inne powierzchnie) oraz zaliczki na opłaty eksploatacyjne, powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT. Pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji w porozumieniu z Wynajmującym. Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia,spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 15 minut spacerem. Budynek położony jest w bliskim zasięgu kluczowych arterii komunikacyjnych ul. Kasprzaka i Al. Prymasa Tysiąclecia. Około 2 km na wschód, przy ul. Prądzyńskiego zlokalizowane jest Warszawskie Centrum EXPO XXI oferujące ponad 17.000 m2 powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, podzielonej na 4 hale wystawiennicze i 10 sal konferencyjnych. Dodatkowy atut stanowi Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku Konotopa – Lotnisko oraz Lotnisko – Puławska (wraz z trasą N-S Lotnisko – Marynarska), zlokalizowana w odległości ok. 4 km od budynku (wjazd Al. Prymasa Tysiąclecia w trasę S8 w odległości 550 m). Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię lub Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, Agencję HR lub PR, siedzibę firmy z branży IT itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Medyczne, Inne; Cena: 17802 PLN; Powierzchnia: 229; Cena za m2: 77.74 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 23 PLN; Współczynnik powierzchni wspólnych w budynku (%): 18; Współczynnik pow. wspólnych: 18; Powierzchnia brutto: 270.22; Piętro: 2; Min. okres najmu (w latach): 3; Kaucja: 3M; Podnajem; Dostępne od: 2023-07-03; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Idealny; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2021; Liczba kondygnacji naziemnych: 8; Liczba kondygnacji podziemnych: 2; Liczba pięter: 8; Winda; Winda towarowa; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Podnoszone podłogi; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 1; Powierzchnie pomieszczeń: 229; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 4; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 3; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 105 EUR; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 4; Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu

LUX 148 m BIURO + 2 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
LUX 148 m BIURO + 2 GARAŻE W BIUROWCU BLISKA WOLA
13616 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia148
SprzedażPośrednik

Opis ofertyGotowy do wynajmu praktycznie od zaraz bardzo ATRAKCYJNY i KOMFORTOWY 148 m KLIMATYZOWANY lokal biurowy W formie gabinetowej z miejscem postojowym w podziemnym garażu w ELEGANCKIM i KAMERALNYM biurowcu w sercu biznesowej Woli. Nowoczesny Butikowy biurowiec oddany do użytkowania w tym roku idealnie wpisuje się w aktualne wymagania firm związane ze środowiskiem pracy. Na terenie kompleksu znajdują się zielone wyspy z bujną roślinnością i małą architekturą, uprzyjemniające spotkania i rekreację. Na dobry klimat i samopoczucie osób zatrudnionych w biurach zapracuje m.in. duży zielony dach budynku. Budynek całodobowo ochraniany i monitorowany, reprezentacyjna recepcja, wysoki standard części wspólnych, karty dostępu, otwierane okna, cichobieżne windy, dwupoziomowy podziemny parking, całodobowy dostęp do budynku. Współczynnik części wspólnych - 18%, Budynek wyposażony jest w centrale wentylacyjne umożliwiające dobór odpowiednich filtrów powietrza. Dla bezpieczeństwa, poszczególne powierzchnie na terenie budynku wyposażone są w odrębne systemy wentylacyjne, a sieć wentylacyjną biurowca zabezpiecza dodatkowo nadrzędny system BMS, monitorujący min. parametry powietrza. Na każdej kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szafy crossowej do wyłącznego użytku Najemcy. Wynajmujący w uzgodnieniu z najemcą dostarcza powierzchnię biurową wykończoną pod klucz zgodnie ze standardem budynkowym: • podnoszone podłogi; • puszki podłogowe (Floorbox); • wykładziny podłogowe antystatyczne; • nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji; • podwieszane sufity; • oświetlenie powierzchni biurowej – min. 500 lux na stanowisku pracy; • podział ściankami działowymi w proporcji 30% gabinety/70% open space (do ustalenia i potwierdzenia na etapie przygotowywania space plan); • drzwi pełne; • instalację okablowania elektrycznego; • instalacja okablowania strukturalnego – kat. 6; • szkieletowa instalacja okablowania telewizji satelitarnej/DVBT; • uchylne okna; • rolety; • wykończone powierzchnie toalet; • CCTV na powierzchniach wspólnych; Dostępny lokal składa się ze sporej powierzchni typu "Open Space" (30 m), 8 gabinetów (24, 19, 14, 13, 10, 10, 7, 6 m), salki konferencyjnej (9 m) oraz w pełni umeblowanego i wyposażonego pomieszczenia socjalnego (9 m). Dostępne także wspólnie użytkowane toalety na korytarzach. Rozkład pomieszczeń zgodny z załączonym planem lokalu i proponowanym podziałem powierzchni (do uzgodnienia). ATRAKCYJNA cena wynajmu - 13 616 PLN netto (faktura VAT) + koszty eksploatacyjne w wysokości 23 PLN/m + jedynie licznikowe zużycie energii elektrycznej. Dwa miejsca parkingowe w garażu podziemnym płatne dodatkowo 105 EUR/miejsce. Wynajmujący proponuje dwa warianty cenowe uzależnione od długości trwania kontraktu: Wariant I – 5-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 15,95 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wariant II – 3-letni okres najmu: • czynsz bazowy – 16,90 EUR/m² pow. biurowej brutto • miejsca parkingowe – 105,0 EUR/miejsce Wynajmujący proponuje jako bonus jeden miesiąc zwolnienia z czynszu za każdy 1 rok najmu, jednak nie więcej niż 25% czynszu miesięcznie co przy wariancie 5-letnim daje efektywny czynsz najmu na poziomie 14,62 EUR/m2 pow. biurowej brutto a przy wariancie 3-letnim efektywny czynsz najmu na poziomie 15,49 EUR/m2 pow. biurowej brutto - Rabat zostanie rozłożony na cały okres trwania umowy najmu. Miesięczna zaliczka na opłaty eksploatacyjne wynosi 23,0 PLN/m2 powierzchni najmu brutto i obejmuje m.in: zarządzanie budynkiem; ogólne zużycie wody i energii elektrycznej na powierzchniach wspólnych budynku; ochrona przeciwpożarowa zapewniona przez nowoczesny system SAP oraz HVAC; nadzór przeciwpożarowy; ubezpieczenie budynku; podatek od nieruchomości; serwis techniczny odpowiedzialny za nadzór nad infrastrukturą techniczną obiektu; serwis sprzątający odpowiedzialny za utrzymanie czystości powierzchni wspólnych, garażu oraz terenu zewnętrznego; całodobowa ochrona budynku; obsługa recepcyjna; wywóz śmieci. Z opłat eksploatacyjnych wyłączone są: sprzątanie powierzchni najmu Najemcy, opłaty za zużywaną przez Najemcę wodę i energię elektryczną w pomieszczeniach Najemcy, wydatki związane z ogrzewaniem/chłodzeniem powierzchni biurowej Najemcy, opłaty za usługi telekomunikacyjne i Internet. Najemca po otrzymaniu zgody Wynajmującego jest uprawniony do umieszczenia swojego logotypu wewnątrz budynku, w wyznaczonych w tym celu miejscach np.: w holu recepcji głównej na parterze, miejscach parkingowych, jak również przed wejściem na powierzchnię biurową. Po podpisaniu Umowy Najmu, Najemca zobowiązany będzie do przedstawienia Wynajmującemu nieodwołalnej i bezwarunkowej gwarancji bankowej lub wpłacenia depozytu (kaucji) na konto bankowe w wysokości pełnego 3M czynszu (za powierzchnię biurową brutto, miejsca parkingowe i ewentualnie inne powierzchnie) oraz zaliczki na opłaty eksploatacyjne, powiększone o obowiązującą stawkę podatku VAT. Wokoło liczne sklepy i punkty usługowe, modne knajpki i restauracje. W pobliskim hotelu HILTON możliwość zapisania się do najlepszego w Warszawie kompleksu usług typu fitness, siłownia, spa, basen, sauny HOLMES PLACE. Miejsce świetnie skomunikowane - w okolicy liczne linie autobusowe i tramwajowe, do najbliższej stacji metra RONDO DASZYŃSKIEGO zaledwie 15 minut spacerem. Budynek położony jest w bliskim zasięgu kluczowych arterii komunikacyjnych ul. Kasprzaka i Al. Prymasa Tysiąclecia. Około 2 km na wschód, przy ul. Prądzyńskiego zlokalizowane jest Warszawskie Centrum EXPO XXI oferujące ponad 17.000 m2 powierzchni konferencyjnej i wystawienniczej, podzielonej na 4 hale wystawiennicze i 10 sal konferencyjnych. Dodatkowy atut stanowi Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku Konotopa – Lotnisko oraz Lotnisko – Puławska (wraz z trasą N-S Lotnisko – Marynarska), zlokalizowana w odległości ok. 4 km od budynku (wjazd Al. Prymasa Tysiąclecia w trasę S8 w odległości 550 m). Idealne miejsce na prestiżową Kancelarię lub Notariat, Showroom, Biuro Handlowe, Pracownię Architektoniczną, Agencję Eventową, Biuro Rachunkowe, Agencję HR lub PR, siedzibę firmy z branży IT itp. GORĄCO POLECAM ten bardzo atrakcyjny lokal i zapraszam do osobistego jego obejrzenia - NAPRAWDĘ WARTO !!!!! OGÓLNE WARUNKI: Rynek: Wtórny; Przeznaczenie: Biurowe; Przeznaczenie dodatkowe (lokal): Handlowo/Usługowe, Medyczne, Inne; Cena: 10984 PLN; Powierzchnia: 148; Cena za m2: 74.22 PLN; Koszty eksploatacyjne (m2): 23 PLN; Współczynnik pow. wspólnych: 18; Powierzchnia brutto: 174.64; Piętro: 2; Min. okres najmu (w latach): 3; Kaucja: 3M; Podnajem; Dostępne od: 2023-07-03; OPIS BUDYNKU: Rodzaj budynku: Budynek biurowy; Stan budynku: Idealny; Klasa budynku: A+; Rok budowy: 2021; Liczba kondygnacji naziemnych: 8; Liczba kondygnacji podziemnych: 2; Liczba pięter: 8; Winda; Winda towarowa; Parking naziemny; Parking podziemny; Światłowód; Recepcja; MEDIA: Woda; Ciepła woda: Wodociąg miejski; Rodzaj ogrzewania: CO miejskie; Rodzaj kanalizacji: Miejska; BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Ochrona; Monitoring; Czujniki dymu; Tryskacze; Alarm; STANDARD POWIERZCHNI: Rodzaj wejścia: Z klatki schodowej; Drzwi wejściowe: Przeciwwłamaniowe; Podwieszane sufity; Podnoszone podłogi; Sieć komputerowa; Okablowanie elektryczne; Okablowanie telefoniczne; Przystosowane dla niepełnosprawnych; UDOGODNIENIA: Internet; Telefon; Klimatyzacja; Otwierane okna; POMIESZCZENIA - POKOJE: Open Space; Liczba pokoi: 1; Powierzchnie pomieszczeń: 229; Możliwość podziału; Wysokość pomieszczeń (cm): 270; Podłogi w pomieszczeniach: Wykładzina; Liczba oddzielnych toalet: 2; Pow. magazynowa: 4; Zaplecze socjalne; GARAŻE - MIEJSCA PARKINGOWE: Czynsz za parking naziemny (miejsce): PLN; Liczba miejsc parkingowych podziemnych: 2; Czynsz za parking podziemny (miejsce): 105 EUR; OTOCZENIE: Odl. od centrum miasta [km]: 4; Typ ulicy/drogi: Lokalna; Komunikacja: Autobus, Tramwaj, Metro, Kolejka podmiejska; POLA DODATKOWE: Tagi: lokal na linii PKP, lokal w dobrej lokalizacji, wynajem powierzchni handlowej, wynajem powierzchni użytkowej, wynajem powierzchni biurowej; Tagi ogolne: oferty nieruchomości online, ogłoszenia nieruchomości online, biuro nieruchomości Grodzisk Mazowiecki, biuro nieruchomości Pruszków, gratka nieruchomości, morizon nieruchomości, szybko nieruchomości, otodom nieruchomości, klikmapa, tabelaofert, oferty net; Tagi - Warszawa: kancelaria biura i lokale na wynajem, lokale Warszawa, biura Warszawa, biura wynajem Warszawa, biurowce Warszawa, wynajmę lokal biurowy, lokale biurowe na wynajem, lokal na wynajem Warszawa bezpośrednio, biuro na wynajem Warszawa bezpośrednio, nieruchomości komercyjne, biuro na wynajem przy metrze, wynajmę lokal pod kancelarię, wynajmę lokal przy metrze, lokal Warszawa pod agencję reklamową, lokal na wynajem pod notariat, lokal na wynajem pod kancelarię notarialną, wynajem nieruchomości komercyjnych, wynajmy Warszawa, lokal wynajem na linii metra, biuro wynajem na linii metra, lokal Warszawa z parkingiem, biuro Warszawa z parkingiem, ekskluzywne biura Warszawa wynajem, wynajem biur lokali Warszawa, lokal na kancelarię adwokacką, lokal na wynajem Warszawa, lokal biurowy na wynajem Warszawa, lokal na cele biurowe na wynajem Warszawa, lokale użytkowe do wynajęcia Warszawa, lokale biurowe do wynajęcia Warszawa, wynajmę lokal z parkingiem, wynajmę lokal z garażem, wynajmę lokal z miejscem parkingowym, wynajmę lokal w idealnej lokalizacji, wynajmę lokal w wysokim standardzie, lokal z klimatyzacją, biura w Warszawie, biura na wynajem w Warszawie, biura w centrum Warszawy, wynajmę lokal na linii metra, oferty lokali na wynajem Warszawa, biurowce wynajem śródmieście; Tagi Warszawa lokale wynajem - dzielnica: lokal na wynajem Warszawa Wola; Zapraszamy do kontaktu w godzinach: Poniedziałek - Piątek 9.00 - 20, Sobota 9.00 - 15.00 TYSIĄCE AKTUALNYCH OFERT Z TWOJEJ OKOLICY ! ----------------------------- BEZPŁATNIE pomagamy w uzyskaniu kredytu bankowego na zakup nieruchomości. Świadczymy dodatkowe usługi (szczegóły na naszej stronie mkwadrat.eu): - profesjonalna sesja zdjęciowa - filmy i zdjęcia z drona - home staging - pomoc prawna - kredyty ZADZWOŃ JUŻ TERAZ, jesteśmy do Twojej dyspozycji ! W serwisie mkwadrat.eu znajdziesz znacznie więcej ofert ! Wejdź już teraz! mkwadrat.eu