Biuro !!

biuro na 1 Piętrze Lębork ul.Staromiejska 27a więcej na wynajmenieruchomosci.eu
biuro na 1 Piętrze Lębork ul.Staromiejska 27a więcej na wynajmenieruchomosci.eu
Rozpoczynasz działalność i nie chcesz wynajmować biura? A może powadzisz już firmę zarejestrowaną w domu? Mamy dla Ciebie ciekawe rozwiązanie WIRTUALNE BIURO – nowa oferta od Modehpolmo II.Wirtualne biuro to adres, który możesz wpisać w KRS lub CEiDG.Oferujemy możliwość „wynajęcia” wirtualnego biura, czyli adresu w naszym biurowcu FABRYKA II.W zależności od wybranego wariantu zarejestrujesz u nas swoją firmę, a my zajmiemy się odbiorem i przechowywaniem twojej korespondencji. Zainteresowany?Odwiedź naszą stronę:2 pakiety do wyboru w cenie 110 zł netto lub 140 zł netto
Prezentuję Państwu biuro do wynajęcia na toruńskiej starówce. Lokal z widokiem na piękny Rynek Nowomiejski znajduje się na II piętrze w zadbanej kamienicy. Jasne przestronne wnętrze. Biuro posiada klimatyzację i ogrzewanie miejskie :) Powierzchnia: - biuro około 32 m2, - łazienka około 5 m2. Przeznaczenie lokalu: - biurowe, - usługowe. Biuro dostępne od 1 czerwca. Opłaty to: Koszt najmu 1800 zł netto + media. BRAK OPŁATY CZYNSZOWEJ. W pobliżu znajdują się liczne miejsca parkingowe oraz komunikacja miejska. Zapraszam do kontaktu.

biuro na IIp. w centrum Tarnowskich Gór
Mieszkanie pod biuro lub działalność. Piętro 3 ostatnie.dogodny parking.
Czym są wirtualne biura? Pod pojęciem wirtualnego biura kryje się usługa, która oferuje przede wszystkim możliwość zarejestrowania swojej firmy na dany adres, a także obsługę korespondencji przedsiębiorstwa. Zależnie od tego, jaką firmę wybierze, klient otrzymuje również inne udogodnienia, między innymi możliwość wynajmu sali konferencyjnej z niezbędnym sprzętem.Wirtualne biuro to adres, który możesz wpisać w KRS lub CEiDG.Cena już od 110 zł brutto. Więcej informacji pod nr telefonu (użyj formularza kontaktowego)
* kameralny budynek biurowy;* 270m2 - biuro podzielone na pokoje biurowe;* standard dobry;* miejsca parkingowe* dodatkowo do czynszu doliczane są koszty e.
* piękne biuro na 2 piętrze w kameralnym budynku biurowym usytuowanym blisko parku;* open space + 3 pokoje biurowe, aneks kuchenny, wc* jasna, wysoka przestrzeń* parking naziemny
Witam ,do sprzedania kontenery biurowe .... Biuro składa się z 9 kontenerów o wymiarach 6×2,45×2.90. (135 m2 )Można jej złożyć w całości lub dowolnie w zależności od potrzeby na podwójne ,potrójne lub pojedyncze . Kontenery wyposażone są w 2 toalety i Pisuar wewnątrz oraz jedna toaleta z zewnątrz do wszystkich osobne wejscia ,łazienka wraz z prysznicem ,korytarz wraz z aneksem kuchennym,2×salon klimatyzowany (podwójny kontener ),2×pokoje(pojedyncze kontenery ) +1×pokój z okienkiem (dozorka ) częściowo umeblowane i wyposażone w piec gazowy marki Buderus ,idealnie nadaje się na dotychczasowe biuro lub mieszkania /pokoje robotnicze .zapraszam do obejrzenia
Biuro w nowoczesnym budynku biurowym usytuowanym na Mokotowie w okolicy ulicy Belwederskiej. Moduł biurowy od 200 do 300 m2 do indywidualnej aranżacji. Duży parking naziemny - ilość miejsc do uzgodnienia.Obiekt posiada centrum konferencyjne, kawiarnię, kantynę, basen.Koszty e. płatne dodatkowo.

Mamy do wynajęcia pomieszczenia 58m2 z dostępem do toalety i kuchni wewnątrz naszej firmy. Pomieszczenie posiada klimatyzację wyposażenie biurowe stoły. Możliwy jest dostęp do internetu. Przeznaczenie: biuro firmy , kursy językowe, gabinet rehabilitacji i.t.p Możliwość najmu krótko terminowego lub godzinowego

Mamy do wynajęcia pomieszczenie 25m2 z dostępem do toalety i kuchni wewnątrz naszej firmy. Pomieszczenie posiada klimatyzację wyposażenie biurowe stoły. Możliwy jest dostęp do internetu. Przeznaczenie: biuro firmy , kursy językowe, gabinet rehabilitacji i.t.p Możliwość najmu krótko terminowego lub godzinowego
Wynajmę biuro o łącznej powierzchni 135m2, istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Cena 35zł/m2 netto + media. Do dyspozycji jest również kuchnia i WC Do biura przynależą miejsca parkingowe, a także do dyspozycji jest spory plac. Teren ogrodzony i utwardzony (kostka brukowa), wygodny dojazd.
Szukasz przestrzeni biurowej dla niewielkiego zespołu, a nie chcesz od razu wynajmować tradycyjnego biura, które wygeneruje dodatkowe obowiązki i koszty? Zapraszamy do KMbiuro coworking Toruń Chcemy Państwu zaprezentować przestrzeń biurową. Biuro serwisowane - gabinet coauchingowy W cenie - oprócz dedykowanej przestrzeni biurowej - otrzymujesz również dostęp do szybkiego łącza internetowego, drukarki ( A5/A4/A3 ) i skanera oraz oczywiście do wyposażonej kuchni z profesjonalnym ekspresem, wyborem herbat oraz wodą. Cena: godzina: 24,39 zł netto / dzień 146,34zł netto Godziny Otwarcia 8:00 - 20.00 Znajdujemy się w Domu Towarowym PDT na IV piętrze ( dostępna winda) W samym centrum toruńskiej starówki. Rynek Staromiejski 36-38 87-100 Toruń Zadzwoń +48**********93

Mamy do wynajęcia pomieszczenie 9,m2 z dostępem do toalety i kuchni wewnątrz naszej firmy AMT przy ul. Dzierżoniowska 14 Strzelin. Pomieszczenie posiada klimatyzację wyposażenie biurowe. Możliwy jest dostęp do internetu. Przeznaczenie: biuro firmy , kursy językowe, Home Office i.t.p Możliwość najmu krótko terminowego lub godzinowego

Wirtualne Biuro DPM to usługa przeznaczona dla wszystkich tych, którzy z sukcesem chcą rozwijać swoją działalność biznesową bez konieczności ponoszenia kosztów wynajmu powierzchni biurowej w centrum miasta. W ramach usługi oferujemy dostęp do naszych zasobów lokalowych, w tym: - "Prestiżowy adres": czyli możliwość wykorzystania adresu DPM jako adresu Państwa firmy do celów rejestracji spółki w US, KRS itp., w kontaktach biznesowych i do celów marketingowych, obsługa sekretarska obejmująca monitorowanie i odbieranie korespondencji przychodzącej oraz telefonów i faxów, w tym przekazywanie informacji o firmie oraz udostępnionych kontaktach do przedstawicieli Państwa firmy. - "Biuro na godziny": to możliwość skorzystania w dogodnym i dowolnym wymiarze czasu z sali konferencyjnej i pokoju spotkań - przygotowanych do pracy, rozmów i negocjacji biznesowych oraz szkoleń w zamkniętej grupie uczestników. Wszystkich zainteresowanych możliwością skorzystania z Wirtualnego Biura DPM i poznania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 032 251 01 80

BIURO - KANCELARIA !! Lokal o pow.66m2, na biuro w kamienicy z lat 50 ( pełna cegła). Lokal na wysokim parterze. Mieszkanie składa się z; - 3 pokoi, - dużej kuchni, - łazienki, - toalety. Przedpokój zabudowany, na podłodze gres, w pokojach panele. Mieszkanie posiada internet oraz możliwość założenia linii telefonii stacjonarnej. Budynek i klatki schodowe monitorowane oraz okna zabezpieczone kratami. W bardzo bliskiej odległości metro Młynów ( dosłownie 2 minuty wolnym spacerkiem, około 150 metrów) oraz stacja kolejki podmiejskiej (5 min. - Stacja Młynów), w okolicy parki, sklepy, piekarnie oraz liczne lokale gastronomiczne. Okolica cicha i spokojna, mieszkanie idealne na kancelarie oraz typową pracę biurową. Jeden z pokoi, jak widać na zdjęciach posiada nowe meble do wykorzystania przez Najemcę. Lokal można urządzić według własnych preferencji, sprawa od omówienia. Cena najmu 4500zł + opłaty licznikowe + kaucja. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL: *** *** *** Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Do wynajęcia biuro na parterze kamienicy, o pow. 57 m2. Biuro składa się z pomieszczeń biuro 22 m2, 23 m2, pod. gospodarcze 12 m2. Okna pcv, na podłogach odnowiona deska, piec gazowy dwufunkcyjny. 2 miejsca postojowe do wyłącznego korzystania brama zamykana pilotem biuro będzie puste bez mebli. wolne od zaraz gaz, prąd, woda, według liczników. najem 1200 zł + 23Vat kaucja 2400 zł prezentacja: Piotr Kaczmarek 50*******45 Kaczmarek Nieruchomości Mickiewicza 1/14 Oborniki

BIURO - KANCELARIA !! Lokal o pow.66m2, na biuro w kamienicy z lat 50 ( pełna cegła). Lokal na wysokim parterze. Mieszkanie składa się z; - 3 pokoi, - dużej kuchni, - łazienki, - toalety. Przedpokój zabudowany, na podłodze gres, w pokojach panele. Mieszkanie posiada internet oraz możliwość założenia linii telefonii stacjonarnej. Budynek i klatki schodowe monitorowane oraz okna zabezpieczone kratami. W bardzo bliskiej odległości metro Młynów ( dosłownie 2 minuty wolnym spacerkiem, około 150 metrów) oraz stacja kolejki podmiejskiej (5 min. - Stacja Młynów), w okolicy parki, sklepy, piekarnie oraz liczne lokale gastronomiczne. Okolica cicha i spokojna, mieszkanie idealne na kancelarie oraz typową pracę biurową. Jeden z pokoi, jak widać na zdjęciach posiada nowe meble do wykorzystania przez Najemcę. Lokal można urządzić według własnych preferencji, sprawa od omówienia. Cena najmu 4500zł + opłaty licznikowe + kaucja. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL: 609 - pokaż numer telefonu - Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 331
Do wynajęcia biuro na terenie LUBANTA SA ul. Armii Poznań 49 Biuro na 2 piętrze, dobrze nasłonecznione. Ogrzewanie elektryczne. 5 pomieszczeń + duży korytarz Możliwość różnego przeznaczenia: biuro, produkcja (np. konfekcja, szycie, itp.) Winda przemysłowa 750kg. Przynależne do przestrzeni: kuchnia i łazienka. Tel. 60*****80 Powierzchnia około 100-120 m2. Rozliczenie FV.

Posiadam do wynajęcia w Wieluniu biuro w ogrodzonym obiekcie z własnym parkingiem. Biuro usytuowane jest na pierwszym piętrze. W części wspólnej dla wszystkich biur dostępna toaleta.
Wynajmę biuro o powierzchni 96m² znajdujące się w Świdnicy w budynku przy ul.Kliczkowskiej 28. Biuro składa się z 7 pomieszczeń o powierzchni: 1. 25.48 m² 2. 32.55 m² 3. 18.18 m² 4. 11.33 m² 5. 1.95 m² 6. 2.25 m² 7. 4.16 m² Biuro z możliwością remontu przy długoterminowej umowie najmu. Podana cena za m² 25 zł.

Powierzchnia: 165 m2 Czynsz: 13.100 netto Biuro znajduje się w doskonałej lokalizacji – budynek Babka Tower – al. Jana Pawła II 80, vis a vis centrum handlowego Arkadia. Doskonałe połączenia komunikacyjne, blisko metra Dworzec Gdański. Prestiżowe otoczenie budynku, biuro znajduje się na antresoli, całe biuro posiada okna na pełną wysokość od podłogi do sufitu a za oknem jest bardzo ładne patio - ogród. W biurze znajdują się 2 bardzo duże pomieszczenia typu open space, ze szklanymi drzwiami pomiędzy, sala konferencyjna, mniejsza salka dodatkowa, kuchnia, dwie łazienki, też z kabiną prysznicową. Wszystkie opłaty w cenie z wyjątkiem opłaty za Internet. Biuro jest dostępne od ręki.
Powierzchnia: 165 m2Czynsz: 13.100 netto Biuro znajduje się w doskonałej lokalizacji – budynek Babka Tower – al. Jana Pawła II 80, vis a vis centrum handlowego Arkadia. Doskonałe połączenia komunikacyjne, blisko metra Dworzec Gdański.Prestiżowe otoczenie budynku, biuro znajduje się na antresoli, całe biuro posiada okna na pełną wysokość od podłogi do sufitu a za oknem jest bardzo ładne patio - ogród. W biurze znajdują się 2 bardzo duże pomieszczenia typu open space, ze szklanymi drzwiami pomiędzy, sala konferencyjna, mniejsza salka dodatkowa, kuchnia, dwie łazienki, też z kabiną prysznicową.Wszystkie opłaty w cenie z wyjątkiem opłaty za Internet. Biuro jest dostępne od ręki.
Do wynajęcia biuro: Lokalizacja Armii Poznań 49. Możliwe różne przeznaczenie - usługi, biuro, gabinet itp. Cena 2000 zł do negocjacji W jednym z pomieszczeń przyłącze wody i kanalizacji. Przed biurem poczekalnia / hol Parter Powierzchnia 2 x 20 m2 Parking przy biurze
Wynajmę biuro zlokalizowane w nowej inwestycji, która powstaje przy al. Korfantego 138 w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku DL Atrium. To nowoczesny obiekt, łączący w obrębie jednej nieruchomości kilka uzupełniających się funkcji. Nieruchomość wyróżniają m.in.: - bliskość dróg o znaczeniu ponadregionalnym i międzynarodowym; - doskonałe połączenie z centrum Katowic oraz miastami ościennymi za pośrednictwem rozbudowanej sieci komunikacji publicznej. Planowany termin oddania do użytkowania budynku to IQ 2022. Podana cena najmu jest kwotą netto. Warunki najmu do uzgodnienia. Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt telefoniczny lub mailowy. Łukasz Cierpka Zastępca Dyrektora Działu Komercjalizacji DL Invest Group +48**********58
Wynajmę biuro o łącznej powierzchni 135m2, istnieje możliwość wynajęcia mniejszej powierzchni. Cena 35zł/m2 netto + media. Do dyspozycji jest również kuchnia i WC Do biura przynależą miejsca parkingowe, a także do dyspozycji jest spory plac. Teren ogrodzony i utwardzony (kostka brukowa), wygodny dojazd.
Dzień Dobry, Posiadamy do wynajęcia biuro, które mieści się przy ul. Fryderyka Szopena w Lubaczowie. Lokal jest czysty, odnowiony i umeblowany. Przy wynajęciu biuro mają Państwo dostęp do parkingu, internetu (światłowód), pomieszczenia socjalnego, osobnej toalety dla klientów oraz w pełni wyposażonej kuchni. Podłoga wyłożona jest panelami. Wystawiam fakturę VAT. Podana cena jest ceną netto.
Firma wynajmie biuro w Murowanej Goślinie z pełnym zapleczem socjalnym, klimatyzacja przykładowe foto

Oferta dodana za pomocą MULTIPORTALU B e b r o k e r . pl Nowoczesne biuro do wynajęcia w budynku biurowo-mieszkalnym położonym na Mokotowie przy ul. Bukowińskiej 22. Biuro wykończone w bardzo wysokim standardzie. Starannie zaprojektowane dla firmy, która poszukuje dobrej lokalizacji, blisko metra i nowoczesnej aranżacji. Powierzchnia 266 m2 podzielona na 2 samodzielne gabinety, 4 pomieszczenia dla pracowników,każde z nich do 6 stanowisk pracy. Biuro posiada elegancką recepcję, salę konferencyjną, 2 pomieszczenia gospodarczo-pomocnicze, serwerownie, w pełni wyposażoną kuchnię oraz 2 łazienki przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia mają połączenia sieciowe 1Gb, linie telefoniczne i zasilające poprowadzone w podłodze technicznej. Do biura jest doprowadzony szybki internet symetryczny Biuro jest klimatyzowane, każde pomieszczenie ma własną regulacją temperatury i nawiewu. Do lokalu przynależy jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym oraz jedno miejsce na zewnątrz. Istniej możliwość wynajmowania większej ilości miejsc garażowych. Cena wynajmu 65 zł/mkw plus niskie koszty administracyjne 15 zł/ mkw Zapraszam do kontaktu: pi**r@e**********.pl *** *** *** Telefon: 48*********
Wynajmę biuro + magazyn, Wrocław ul. Sołtysowicka Posiadam również inne biura do wynajęcia. Joanna tel. 60*******05
Do wynajęcia biuro o powierzchni 73,63 m2, przy Podwalu, zaraz obok CH Renoma. Lokal jest po kapitalnym remoncie, został przygotowany pod potrzeby biurowe. Zainstalowano także klimatyzację. Biuro położone jest na 2-piętrze i składa sie z 3 pokoi, kuchni łazienki i przedpokoju. Jeden pokój jest przejściowy co widać na zdjęciach. Ciche i spokojne miejsce w centrum miasta., idealne na kancelarię, biuro rachunkowe, gabinet psychologiczny czy in. działalność. Miejsca postojowe przy budynku, strefa parkingowa od strony ul. Podwale. Istnieje też możliwość wykupienia abonamentu w CH Renoma Czynsz najmu 4800 zł/m-c Koszty eksploatacyjne: 780 zł/m-c (opłata do wspólnoty) + prąd + woda + wywóz śmieci Kucja gwarancyjna 5500 zł Koszty wynagrodzenia biura ponosi właściciel.Zapraszam, klucze w biurze

Mam do wynajęcia 80 m na biuro lub inną działalność w Kobierzycach są miejsca parkingowe i dobrą lokalizacja
Wynajmę w centrum Wolsztyna lokal 70m z przeznaczeniem pod biuro lub mieszkanie. Więcej informacji udzielę telefonicznie pod nr tel 60*******56
Witam w ofercie posiadam biuro do wynajęcia .Lokal jest kompletnie umeblowany znajduje się przy ul Sidorskiej . Więcej informacji pod nr telefonu .
Do wynajęcia w pełni wyposażone biuro z nieograniczonym parkingiem przy budynku, mieszkania, magazyn.Super lokalizacja, tuż przy IKEA, Home Park, galeria handlowa.OFERTA PRYWATNA

Biuro gotowe do wprowadzenia, w centrum miasta, ul. Piotrkowska 60 o powierzchni 130m2, IV pieto, winda, wszystkie media miejskie. Zapraszam do współpracy.

Biuro do wynajęcia Do wynajęcia lokal biurowy o powierzchni: 18,5m2, ul. Hetmańska Rzeszów, blisko zamku (sąd) i ścisłego centrum. Lokal w bardzo dobrym stanie, w oknach rolety, centralne ogrzewanie, dostęp do światłowodu. Idealnie nadaje się na kancelarię prawną, biuro, pracownię, gabinet lub inną działalność (szkolenia, korepetycje, usługi doradcze, biuro rachunkowe). Do biura prowadzi korytarz, który może pełnić rolę poczekalni. Oddzielne toalety dla kobiet i mężczyzn. Korzystna lokalizacja. Budynek usytuowany jest blisko centrum przy ruchliwej ulicy. Jest dobrze widoczny dla potencjalnych klientów. Dodatkowo istnieje możliwość umieszczenia na budynku tabliczki informacyjnej (w cenie wynajmu). W pobliżu znajdują się: sąd, przystanek MPK i poczta. Wynajem bezpośrednio od właściciela - bez pośredników i dodatkowych opłat. Atrakcyjne warunki wynajmu. GŁÓWNE ATUTY LOKALU: prestiżowa lokalizacja, dobra komunikacja. Tel. 737 - pokaż numer telefonu - . Prosimy o kontakt: Tel.: 737 - pokaż numer telefonu -
Sprzedam biuro, zaadaptowane z mieszkania na osiedlu Nowe Miasto Różanka, z 2018r., składające się z:1) otwartego dużego pokoju z szafą w zabudowie 31.17m22) dwóch zamykanych mniejszy pokoi 11,08m2 i 10,39m23) kuchni - meble w zabudowie 5,42m24) toalety z szafą w zabudowie 1,48m25) przedpokoju z szafą w zabudowie6) balkonu 7,17m27) komórki lokatorskiej 3,12m2.Biuro wyposażone jest w klimatyzację, system alarmowy i kamery.Możliwość kupna również miejsca w garażu podziemnym.Cena zawiera meble w zabudowie, nie zawiera: biurek, krzeseł, komputerów i pozostałego wyposażenia.
Lokalizacja Świetna lokalizacja w odnowionym fabrycznym biurowcu (styl loft) przy Galerii Wileńskiej i Warszawa Wschodnia. Doskonałe połączenia komunikacyjne z dojazdem tramwajowym, autobusowym i samochodowym od centrum. Droga od Pałacu Kultury i Nauki zajmie 13 minut. Opis nieruchomosci Samo pomieszczenie w stylu loft o powierzchni 241m2 wykonane w wysokim standardzie i składa się z ogromnego open space, 4 gabinetów oraz kuchni. Na piętrze jest jeden najemca, na wspólnej powierzchni z którą znajduje się toaleta. Biuro jest dobrze doświetlone dzięki temu, że znajduje się na ostatnim piętrze i posiada dużą ilość okien. Warunki umowy Minimalny okres najmu - 1 rok Kaucja - dwumiesięczny czynsz najmu netto. Cena za m2 - 75 zł netto, czynsz eksploatacyjny - 22 zl netto. Сałkowity koszt najmu lokalu - 23 377,00 zł netto + prąd W celu umówienia się na obejrzenie lokalu lub wyjaśnienia pytań proszę o kontakt
Biuro w odnowionym budynku w Opolu blisko centrum miasta pow. 10m2 cena40pln/m2 + koszty eksploatacji parking dla najemców ,monitoring ochrona . Tel 60*****82 polecam.
Biuro - magazyn.65 do 120 m kw .Tani prąd. Opcjonalnie plac ogrodzony 7 ar. 2 wjazdy . Stalowa Wola ul .przemysłowa 15 tel 60*****64
* Nowoczesne biuro z czterema niezależnymi pokojami wybudowane w 2021 roku położone w miejscowości Tomaszów Lubelski przy ulicy Rolnicza 15A * Proponowane biuro znajduje się na I piętrze budynku o powierzchni 28 m2 z pełnym węzłem sanitarnym i socjalnym. *Parking * Koszt najmu to do negocjacji OGÓLNE WARUNKI: Przeznaczenie (obiekt): biurowe; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 1mc; OPIS BUDYNKU: Stan budynku: Bardzo dobry MEDIA: Woda; Ciepła woda internet, ogrzewanie wliczone w czynsz. Śmieci oraz prąd za dopłatą. BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Monitoring;
* Nowoczesne biuro z czterema niezależnymi pokojami wybudowane w 2021 roku położone w miejscowości Tomaszów Lubelski przy ulicy Rolnicza 15A * Proponowane biuro znajduje się na I piętrze budynku o powierzchni 17 m2 z pełnym węzłem sanitarnym i socjalnym. *Parking * Koszt najmu to do negocjacji OGÓLNE WARUNKI: Przeznaczenie (obiekt): biurowe; Min. okres najmu (w latach): 1; Kaucja: 1mc; OPIS BUDYNKU: Stan budynku: Bardzo dobry MEDIA: Woda; Ciepła woda internet, ogrzewanie wliczone w czynsz. Śmieci oraz prąd za dopłatą. BEZPIECZEŃSTWO: Kontrola dostępu; Monitoring;

Biuro do wynajęcia o pow.128m2. Warszawa, Al. Solidarności. Piętro 5. w budynku 2 windy. Biuro po remoncie, 5 samodzielnych pokoi, recepcjo-poczekalnia, 2 samodzielne toalety w tym jedna z prysznicem, kuchnia umeblowana, zmywarka, lodówka, szafy wbudowane, klimatyzacja. Pełne okablowanie do internetu i sprzętu komputerowego - sieć kategorii 6, serwer, system alarmowy. Miesięczny czynsz z tyt. najmu 9.900,00 PLN netto + koszty eksploatacyjne. Miejsca parkingowe dodatkowo płatne. Agencja pobiera prowizje. POLECAM !! TEL; *** *** *** Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Posiadam do wynajęcia biuro 23 m2 w budynku wolnostojącym z zapleczem sanitarnym dobry dojazd parking również TIR przy ul.Milewskiego 9 w Turku cena za m2
Witam, sprzedam biuro, było robione pod siebie, dach wykonany z ociepleniem, elektryka nowa. Odbior osobisty we Wrocławiu, Jaszkotle. Proszę dzwonić +48*******25 lub +48*******33

LOKALE na posesji na której jest kilka Firm Pomieszczenia 20-50m do wykorzystania na Magazynek , Pracownię, Biuro a nawet czasowy pobyt pracowników. Parter C.O. miejskie
Lokal, biuro pod wynajem przy ul. Przemysłowej 1A, wielkość 33m2, parking, media. Miesięczny koszt energii to około 100zł oraz ogrzewania 150zł, czynsz 1600zł zapraszamy do kontaktu.