Biuro w kameralnej kamienicy

Sortowanie:
Znaleziony: 28 ogłoszenie w kategorii Biura i Lokale Polska: Wszystkie miasta
Biuro, ul. Kazimierza Wielkiego
Biuro, ul. Kazimierza Wielkiego
4462 zł
nowe Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia130

Szukasz wygodnej przestrzeni biurowej z komfortowym dostępem do komunikacji miejskiej w bliskiej odległości od centrum? Mam do wynajęcia 130m2 na parterze w kameralnej i klimatycznej kamienicy w pobliżu ul. Kazimierza Wielkiego. - 130m2, - 4 przestronne pokoje biurowe, zaplecze socjalne ( może stanowić dodatkowy pokój), łazienka i przedpokój, - parter z wejściem od klatki schodowej w kameralnej kamienicy, - możliwość korzystania z przestronnego ogrodu, - ogrzewanie własne dla budynku, - dostępne jedno miejsce parkingowe, - w odległości kilku minut spacerem dostępne linie tramwajowe i autobusowe, czynsz najmu : 5800 PLN + media właściciel nie jest płatnikiem podatku vat wymagana jest wpłata kaucji w wysokości 5800 PLN biuro nieruchomości pobiera wynagrodzenie z swoją usługę; zapraszam Małgorzata Madej-Żak Nieruchomości Metropolia tel.   pomagam w nieruchomościach Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro z garażem, ul. Londyńska
Biuro z garażem, ul. Londyńska
7664 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia137

Lokal 137 m2 w kameralnej eleganckiej kamienicy. - sala konferencyjna - 5 sal biurowych - serwerownia - pokój socjalny - toaleta x 2 - hol - 2 miejsca parkingowe w garażu podziemnym Dla Najemcy prowadzącego działalność: - biurową typu księgowość, finanse, doradztwo biznesowe - biuro handlowe - gabinet odnowy biologicznej, dermatologii estetycznej itp - przychodnia rehabilitacyjno-ortopedyczna W całym lokalu rozprowadzone okablowanie do sieci komputerowej. Cena najmu 10500 zł/m-c netto bez dodatkowych opłat administracyjnych.

Lokal biurowo/usługowy w eleganckiej kamienicy
Lokal biurowo/usługowy w eleganckiej kamienicy
12500 zł
Warszawa 26 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia137
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal 137 m2 w kameralnej eleganckiej kamienicy o wysokim standardzie na Saskiej Kępie. Na 137 m2 znajdują się: - sala konferencyjna - 5 sal biurowych - serwerownia - pokój socjalny - toaleta x 2 - hol - miejsce parkingowe w garażu podziemnym Cena najmu 12500 zł/m-c netto bez dodatkowych opłat administracyjnych. Dla Najemcy prowadzącego działalność: - biurową typu księgowość, finanse, doradztwo biznesowe - biuro handlowe - gabinet odnowy biologicznej, dermatologii estetycznej itp - przychodnia rehabilitacyjno-ortopedyczna W całym lokalu rozprowadzone okablowanie do sieci komputerowej.

Lokal Centrum Al. 29 Listopada Rakowicka 3 pok kuchnia bez prowizji
Lokal Centrum Al. 29 Listopada Rakowicka 3 pok kuchnia bez prowizji
4500 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Właściciel wynajmie lokal biurowy / usługowy, dostępny od zaraz. UWAGA: Do końca miesiąca najem w cenie 4500 PLN brutto! Poniżej opis lokalu na wysokim parterze przy Generała Ignacego Prądzyńskiego 8. Na wynajem reprezentacyjny 80 m2 lokal z wielkim 54m2 tarasem na biuro/gabinet w odnowionej kamienicy. Wynajmę nieruchomość przy Generała Ignacego Prądzyńskiego 8 w centrum Krakowa na siedzibę gabinetu, kancelarii, firmy, biura, apartament, itp. Cena najmu plus koszty użytkowania wg zużycia. Lokal znajduje się w bliskim sąsiedztwie Uniwersytetu Rolniczego przy Al. 29 Listopada i w dogodnym miejscu komunikacyjnym. Biuro jest położone na piętrze / wysokim parterze reprezentacyjnej kamienicy. Składa się z trzech pokoi 22m2, 20m2 i 12m2, kuchni ze sprzętem typu piekarnik, zmywarka, lodówka, nowo wyremontowanej łazienki z prysznicem,WC oraz dużego holu. Z lokalu wyjście na imponujący 54 m2 taras. Atrakcyjna lokalizacja, dobry dojazd, możliwość parkowania przy ulicy poza strefą! Parkowanie: miejsca na ulicy, dodatkowo miejsca parkingowe na zamkniętym terenie kamienicy. Lokal przy cichej, kameralnej ulicy mimo bliskości jednej z głównych miejskich arterii komunikacyjnych. Wynajmujący jest elastyczny względem potrzeb najemcy. Zapraszam na prezentację. Najem 4999 PLN brutto + comiesięczny ryczałt za ogrzewanie 800 PLN plus prąd i woda wg. zużycia. Kontakt: Tel/WhatsApp Justyna Latała

Lokal usługowy biurowy, Lublin centrum
Lokal usługowy biurowy, Lublin centrum
50 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieHandel i Usługi
Powierzchnia14
SprzedażBez pośredników

Opis ofertyKAMERALNE LOKALE USŁUGOWE I BIUROWE Lublin, ul. Leszczyńskiego 50 Mamy Państwu do zaoferowania lokale biurowe i usługowe znajdujące się w kameralnej kamienicy w centrum Lublina. Lokale idealnie nadawać się będą na prowadzenie działalności typu: - kancelaria - biuro rachunkowe - agencja ubezpieczeniowa - gabinet medyczny - gabinet masażu - biuro projektowe - siedziba stowarzyszenia czy fundacji - i wiele innych wedle potrzeb Lokale obecnie są remontowane co oznacza, że na tym etapie macie Państwo możliwość dowolnego kreowania kształtu i wielkości pomieszczeń, a także wyposażenia. To Państwo decydujecie ile miejsca jest Wam potrzebne do prowadzenia Waszej działalności. Kaucja w wysokości 1,5 wartości jednomiesięcznego czynszu. Umowa zawierana na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Poza wynajmowaną powierzchnią otrzymujecie Państwo dostęp do przestronnego lobby, toalet oraz pomieszczenia socjalnego wyposażonego w lodówkę, mikrofalówkę, czajnik, zlew, szafki, stolik i krzesła. Na posesji znajduje się wiele miejsc parkingowych. Zapraszam do kontaktu 570 - pokaż numer telefonu - Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy osobistą weryfikację.

Lokal biurowo-usługowy na wynajem – Praga Południe
Lokal biurowo-usługowy na wynajem – Praga Południe
720000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Przedstawiam przestronny lokal biurowy o powierzchni 90 m², usytuowany na 2. piętrze w klimatycznej kamienicy na Pradze Południe. Lokal jest idealnym miejscem na biuro, poradnię pedagogiczno-psychologiczną lub studio jogi.Powierzchnia: 90 m²Układ pomieszczeń:Trzy przestronne pokojeKuchnia połączona z największym pokojem, tworząc dodatkową przestrzeń do pracy lub relaksuŁazienkaDodatkowa przestrzeń: Nad lokalem znajduje się strych o powierzchni 47m2 z dodatkowymi pomieszczeniami do zagospodarowania.Lokal położony jest w spokojnej i kameralnej okolicy, w pobliży Parku Znicza a jednocześnie w bliskiej odległości od komunikacji miejskiej. To idealne połączenie dogodnego dojazdu z ciszą i komfortem pracy.Atuty:Klimatyczna kamienicaFunkcjonalny układ pomieszczeńMożliwość adaptacji do różnych celów: biuro, poradnia, studio jogiBliskość komunikacji miejskiejZapraszam do kontaktu i obejrzenia lokalu na żywo. To wyjątkowe miejsce czeka na swojego najemcę!Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły.Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Budynek użytkowy, ul. Wrocławska
Budynek użytkowy, ul. Wrocławska
4800000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Powierzchnia350

OFERUJEMY PAŃSTWU DO SPRZEDAŻY 88 % udziału w wyremontowanej kameralnej inwestycji zlokalizowanej w rejonie ul. Wrocławskiej, ul. Łokietka w dzielnicy Krowodrza, posadowiona na 5 arowej działce ( w pakiecie sprzedawana również działka obok o wielkości 4 ary) 7 mieszkań w bardzo dobrym stanie w różnych metrażach o łącznej powierzchni 350m2 mieszczących się na parterze, I i II piętrze. Do każdego z mieszkań przynależy również piwnica. Mieszkania jedno, dwu i trzy pokojowe. Kameralna kamieniczka z ładną elewacją i klatką schodową, okna nowe PCV, wszystkie instalacje wymienione. Ogrzewanie elektryczne, niski czynsz administracyjny. Mieszkania z KW. W kamienicy tylko jeden współudziałowiec. W najbliższej okolicy znajdują się cała infrastruktura, spacerkiem można dotrzeć do parku i placu targowego. Zaledwie dwa przystanki autobusowe do Alei Trzech Wieszczy, skąd komunikacja autobusowa, tramwajowa dowiozą nas w każdym kierunku miasta. Zapraszam na prezentację. Kontakt w sprawie oferty tel; Urszula Bugajska   Biuro Nieruchomości SZEMBEK EWA GRODZKA 41 Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo 2240. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. W swojej ofercie nasze biuro posiada także inne kamienice w dzielnicy Stare Miasto. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo

Biuro klimatyzowane, ul. Filomatów
Biuro klimatyzowane, ul. Filomatów
80 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia90

Przedstawiam przestronny lokal biurowy o powierzchni 90 m², usytuowany na 2. piętrze w klimatycznej kamienicy na Pradze Południe. Lokal jest idealnym miejscem na biuro, poradnię pedagogiczno-psychologiczną lub studio jogi. Powierzchnia: 90 m² Układ pomieszczeń: Trzy przestronne pokoje Kuchnia połączona z największym pokojem, tworząc dodatkową przestrzeń do pracy lub relaksu Łazienka Dodatkowa przestrzeń: Nad lokalem znajduje się strych o powierzchni 47m2 z dodatkowymi pomieszczeniami do zagospodarowania. Lokal położony jest w spokojnej i kameralnej okolicy, w pobliży Parku Znicza a jednocześnie w bliskiej odległości od komunikacji miejskiej. To idealne połączenie dogodnego dojazdu z ciszą i komfortem pracy. Atuty: Klimatyczna kamienica Funkcjonalny układ pomieszczeń Możliwość adaptacji do różnych celów: biuro, poradnia, studio jogi Bliskość komunikacji miejskiej Zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokalu na żywo. To wyjątkowe miejsce czeka na swojego najemcę!Czy wiesz, że możemy przygotować dla Ciebie prezentację on-line nieruchomości? Skontaktuj się z naszym Agentem i zapytaj o szczegóły. Pomimo, iż Doradcy Metrohouse przykładają szczególną staranność do rzetelnego prezentowania informacji o nieruchomości, nie zawsze jest możliwa weryfikacja wszystkich danych przekazanych od osób trzecich. Niniejsza prezentacja oferty nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

47M2 - Idealne Biuro W Sercu Miasta
47M2 - Idealne Biuro W Sercu Miasta
2115 zł
Opole 18 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia47
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia atrakcyjne biuro w centrum Opola z widokiem na Opolską Wenecję! Oferujemy na wynajem przestronne biuro o powierzchni 47 m², usytuowane w sercu Opola. Lokal znajduje się na 2 piętrze kamienicy i zachwyca dużymi oknami, które zapewniają doskonałe doświetlenie naturalnym światłem oraz wyjątkowy widok na panoramę centrum miasta, w tym malowniczą Opolską Wenecję. Charakterystyka lokalu - Powierzchnia: 47 m² (ewentualnie +13 m²) - Lokalizacja: Centrum Opola, ul. Piastowska z widokiem na Opolską Wenecję - Balkon: Tak - Ogrzewanie: Gazowe, płatne wg licznika - Kuchnia i toaleta: Wspólna na piętrze - Bezpieczeństwo: Wejście od tyłu kamienicy, zabezpieczone domofonem - Dostęp do klatki schodowej: Tak - Dodatkowe pomieszczenie biurowe: Możliwość wynajmu dodatkowego pomieszczenia o powierzchni 13 m² na tym samym piętrze Opłaty - Czynsz najmu: 45,00 zł/m² - Ogrzewanie: płatne wg licznika - Dodatkowe opłaty: Opłaty za prąd, wodę, ścieki, odpady komunalne i sprzątanie pow. wspólnych - liczone na podstawie wynajmowanej powierzchni To biuro to doskonała propozycja dla firm, które cenią komfort pracy oraz reprezentacyjną lokalizację w centrum Opola. Jasne wnętrze, przestronność oraz niepowtarzalny widok sprawiają, że jest to idealne miejsce do prowadzenia kameralnej kancelarii, gabinetu, studia czy biura. Zainteresowanych prosimy o kontakt i zapraszamy na prezentację! W naszym biurze Najemca zwolniony jest z opłaty prowizyjnej. OCL Nieruchomości to zespół ekspertów ds. nieruchomości sprawnie działający w przestrzeni biznesowej od 2006 roku w ramach spółki Opolskie Centrum Logistyczne. Posiadamy własny obiekt o powierzchni 10,73 ha zlokalizowany w Opolu przy ul. Głogowskiej 39-47. Oferujemy do wynajmu nowoczesne hale magazynowo-produkcyjne wraz z zapleczem socjalno-biurowym, powierzchnie biurowe z zapleczem socjalnym i dostępem do mniejszych powierzchni magazynowych, również krótkoterminowo oraz parkingi i place. Obecnie rotacja wśród najemców na naszym obiekcie odbywa się w minimalnym stopniu i większość naszego potencjału angażujemy w zadania związane z pośrednictwem w obrocie nieruchomościami komercyjnymi na Opolszczyźnie. Naszym klientom towarzyszymy im na każdym etapie procesu najmu powierzchni. Na początku analizujemy potrzeby i szukamy nieruchomości komercyjnej spełniającej oczekiwania - magazynu, biura, hali produkcyjnej, lokalu handlowo-usługowego lub całego obiektu przemysłowego, biurowego, handlowego, usługowego. Określamy ramy czasowe projektu, negocjujemy warunki z właścicielem budynku, a także doradzamy w procesie renegocjacji i relokacji. Towarzyszymy na etapie podpisania umowy i odbioru gotowej powierzchni. Pomagamy również w aspektach technicznych i aranżacyjnych związanych z wybraną nieruchomością. Wspieramy nawet w obszarze przeprowadzki i wszelkich formalności relokacyjnych.

47 m² - idealne biuro w sercu miasta
47 m² - idealne biuro w sercu miasta
2115 zł
Opole 16 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia47
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia atrakcyjne biuro w centrum Opola z widokiem na Opolską Wenecję! Oferujemy na wynajem przestronne biuro o powierzchni 47 m², usytuowane w sercu Opola. Lokal znajduje się na 2 piętrze kamienicy i zachwyca dużymi oknami, które zapewniają doskonałe doświetlenie naturalnym światłem oraz wyjątkowy widok na panoramę centrum miasta, w tym malowniczą Opolską Wenecję. Charakterystyka lokalu - Powierzchnia: 47 m² (ewentualnie +13 m²) - Lokalizacja: Centrum Opola, ul. Piastowska z widokiem na Opolską Wenecję - Balkon: Tak - Ogrzewanie: Gazowe, płatne wg licznika - Kuchnia i toaleta: Wspólna na piętrze - Bezpieczeństwo: Wejście od tyłu kamienicy, zabezpieczone domofonem - Dostęp do klatki schodowej: Tak - Dodatkowe pomieszczenie biurowe: Możliwość wynajmu dodatkowego pomieszczenia o powierzchni 13 m² na tym samym piętrze Opłaty - Czynsz najmu: 45,00 zł/m² - Ogrzewanie: płatne wg licznika - Dodatkowe opłaty: Opłaty za prąd, wodę, ścieki, odpady komunalne i sprzątanie pow. wspólnych - liczone na podstawie wynajmowanej powierzchni To biuro to doskonała propozycja dla firm, które cenią komfort pracy oraz reprezentacyjną lokalizację w centrum Opola. Jasne wnętrze, przestronność oraz niepowtarzalny widok sprawiają, że jest to idealne miejsce do prowadzenia kameralnej kancelarii, gabinetu, studia czy biura. Zainteresowanych prosimy o kontakt i zapraszamy na prezentację! W naszym biurze Najemca zwolniony jest z opłaty prowizyjnej. OCL Nieruchomości to zespół ekspertów ds. nieruchomości sprawnie działający w przestrzeni biznesowej od 2006 roku w ramach spółki Opolskie Centrum Logistyczne. Posiadamy własny obiekt o powierzchni 10,73 ha zlokalizowany w Opolu przy ul. Głogowskiej 39-47. Oferujemy do wynajmu nowoczesne hale magazynowo-produkcyjne wraz z zapleczem socjalno-biurowym, powierzchnie biurowe z zapleczem socjalnym i dostępem do mniejszych powierzchni magazynowych, również krótkoterminowo oraz parkingi i place. Obecnie rotacja wśród najemców na naszym obiekcie odbywa się w minimalnym stopniu i większość naszego potencjału angażujemy w zadania związane z pośrednictwem w obrocie nieruchomościami komercyjnymi na Opolszczyźnie. Naszym klientom towarzyszymy im na każdym etapie procesu najmu powierzchni. Na początku analizujemy potrzeby i szukamy nieruchomości komercyjnej spełniającej oczekiwania - magazynu, biura, hali produkcyjnej, lokalu handlowo-usługowego lub całego obiektu przemysłowego, biurowego, handlowego, usługowego. Określamy ramy czasowe projektu, negocjujemy warunki z właścicielem budynku, a także doradzamy w procesie renegocjacji i relokacji. Towarzyszymy na etapie podpisania umowy i odbioru gotowej powierzchni. Pomagamy również w aspektach technicznych i aranżacyjnych związanych z wybraną nieruchomością. Wspieramy nawet w obszarze przeprowadzki i wszelkich formalności relokacyjnych.

Lokal w samym Centrum Sopotu od zaraz
Lokal w samym Centrum Sopotu od zaraz
690000 zł
23 dnia plecy
Powierzchnia118
Poziom1

Przedstawiam Państwu lokal komercyjno-usługowy do wynajęcia który mieści się w samym sercu Sopotu przy ul. Morskiej 11A.Nieruchomość idealnie sprawdzi się firm:- Kancelarię prawną / notarialną
- Biuro architektoniczne - Agencję marketingową - IT 
- Gabinety lekarskie- Placówkę edukacyjną (kursy, szkolenia) i wiele innych.LOKAL:Lokal o powierzchni użytkowej 118.90 m2, w skład czego wchodzą:- 1. Pokój  29.18 m2.- 2. Pokój  22.93 m2.- 3. Pokój  13.83 m2.- Weranda  14.16 m2.- Przedpokój  20.01 m2.- Łazienka z WC  8,19 m2.- Pomieszczenie socjalne  11,70 m2.BUDYNEK:Nieruchomość mieści się na pierwszym piętrze, trzy kondygnacyjnej kameralnej Kamienicy z 1910 roku. Do lokalu przynależą trzy miejsca parkingowe za bramą na pilota.LOKALIZACJA:Budynek  położony jest w samym centrum Sopotu przy Morska 11a. Ze względu na jego usytuowanie przy głównej osi komunikacyjnej łączącej Gdańsk z Gdynią, w bezpośrednim sąsiedztwie Głównego Dworca kolejowego i SKM w Sopocie, jest to idealne miejsce na lokalizację biura czy kancelarii. W najbliższym otoczeniu znajdziemy pełne zaplecze handlowo - usługowe, Galerię Sopot z licznymi restauracjami, kawiarniami i sklepami. Spacerując, w kilka minut znajdziemy się na głównym, klimatycznym deptaku Monte Cassino, nad morzem czy też w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym.DODATKOWE INFORMACJE:Koszt najmu: 6900 pln.Media: 1000 pln (prąd, gaz, woda).Kaucja: 1 miesięczny koszt najmu.Dostępne od zaraz!ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ!WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
1453 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia19
SprzedażPośrednik

Opis oferty1-pokojowy lokal biurowy o pow.19,12 m2 na 4 piętrze w zabytkowej kamienicy biurowej niedaleko Dworca Centralnego i ulicy Żurawiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy zlokalizowany w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicach ul. Chałubińskiego. Jeden pokój biurowy do wyłacznej dyspozycji Najemcy. Wejście do lokalu z korytarza. Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Toaleta dla Najemców znajduje się w korytarzu, w obrębie powierzchni wspólnych. Na podłodze wykładzina. Okna otwierane. Klimatyzacja. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 1453 PLN, -koszty eksploatacyjne: 35 PLN/m2 (669,13 m2), -energia elektryczna z licznika Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Powierzchnia netto: 17,38 m2 Powierzchnia brutto: 19,12 m2 Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 5-kondygnacyjna, doskonale odnowiona kamienica z początków XX wieku. Lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku są utrzymane architektonicznie w klimacie budynku. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 297356

Lokal handlowy z parkingiem, ul. Morska
Lokal handlowy z parkingiem, ul. Morska
5803 zł
Sopot 23 dnia plecy
Powierzchnia118.90

Przedstawiam Państwu lokal komercyjno-usługowy do wynajęcia który mieści się w samym sercu Sopotu przy ul. Morskiej 11A. Nieruchomość idealnie sprawdzi się firm: - Kancelarię prawną / notarialną - Biuro architektoniczne - Agencję marketingową - IT - Gabinety lekarskie - Placówkę edukacyjną (kursy, szkolenia) i wiele innych. LOKAL: Lokal o powierzchni użytkowej 118.90 m2, w skład czego wchodzą: - 1. Pokój 29.18 m2. - 2. Pokój 22.93 m2. - 3. Pokój 13.83 m2. - Weranda 14.16 m2. - Przedpokój 20.01 m2. - Łazienka z WC 8,19 m2. - Pomieszczenie socjalne 11,70 m2. BUDYNEK: Nieruchomość mieści się na pierwszym piętrze, trzy kondygnacyjnej kameralnej Kamienicy z 1910 roku. Do lokalu przynależą trzy miejsca parkingowe za bramą na pilota. LOKALIZACJA: Budynek położony jest w samym centrum Sopotu przy Morska 11a. Ze względu na jego usytuowanie przy głównej osi komunikacyjnej łączącej Gdańsk z Gdynią, w bezpośrednim sąsiedztwie Głównego Dworca kolejowego i SKM w Sopocie, jest to idealne miejsce na lokalizację biura czy kancelarii. W najbliższym otoczeniu znajdziemy pełne zaplecze handlowo - usługowe, Galerię Sopot z licznymi restauracjami, kawiarniami i sklepami. Spacerując, w kilka minut znajdziemy się na głównym, klimatycznym deptaku Monte Cassino, nad morzem czy też w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. DODATKOWE INFORMACJE: Koszt najmu: 6900 pln. Media: 1000 pln (prąd, gaz, woda). Kaucja: 1 miesięczny koszt najmu. Dostępne od zaraz! ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ! WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE! - gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

Lokal usługowy, Stary Rynek
Lokal usługowy, Stary Rynek
3125 zł
Puck 30+ kilka dni temu
Powierzchnia160

Wyjątkowy Lokal na Wynajem w Sercu Pucka 160 m2 BEZ DODATKOWYCH OPŁAT: wynajmując tą nieruchomość z naszą pomocą WYNAJMUJACY NIE ZAPŁACI ŻADNEJ PROWIZJI. Lokal użytkowy o powierzchni 160 m2, idealny pod restaurację, biuro, butik lub usługi! Oferujemy na wynajem przestronny lokal użytkowy położony na parterze zabytkowej kamienicy z 1850 roku na Starym Rynku w Pucku. Dzięki swojej wyjątkowej lokalizacji w samym centrum miasta lokal zapewnia doskonałą widoczność i łatwy dostęp dla klientów. Wejście do lokalu znajduje się z boku kamienicy - od ul. Morskiej. Opis nieruchomości: Lokal użytkowy o powierzchni ponad 160 m2 składa się z dwóch pomieszczeń, klimatyczny z kominkiem. Możliwość indywidualnej aranżacji. Układ pozwala na dostosowanie przestrzeni pod różnorodne potrzeby. Obecnie w lokalu znajduje się restauracja, ale przestrzeń ta doskonale nadaje się na działalność taką jak SPA, salon piękności! Prestiżowa lokalizacja oraz sąsiedztwo hotelu w tej samej kamienicy stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju. Lokal posiada dwa wejścia: główne, od strony ulicy, zapewniające wygodny dostęp dla wszystkich klientów, oraz dodatkowe wejście wewnątrz budynku, idealne do obsługi gości hotelowych, co umożliwia komfortowe korzystanie z usług w kameralnej atmosferze. Historyczny charakter budynku i wyjątkowy klimat Starego Rynku tworzą niepowtarzalną atmosferę, która z pewnością przyciągnie klientów poszukujących relaksu i pielęgnacji w klimatycznym otoczeniu. Lokalizacja: Puck to malownicze, nadmorskie miasteczko z zabytkowymi kamienicami, Starym Rynkiem oraz portem rybackim. Dzięki wyjątkowemu położeniu, spokojnej atmosferze i bogatej ofercie turystycznej, Puck jest idealnym miejscem do wypoczynku i relaksu. Lokal mieści się bezpośrednio przy Starym Rynku w centrum Pucka, w pobliżu licznych atrakcji i morza, co przyciąga zarówno lokalnych mieszkańców, jak i turystów. Okolica słynie z przyjaznej atmosfery, pięknych krajobrazów i bogatej oferty kulturalnej, co przyciąga gości przez cały rok. Dodatkowe informacje: - najem 5.000 zł netto - kaucja 10.000 zł - energia elektryczna, gaz i woda według zużycia Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację! Anna Kila Tel.   Pamiętaj, że współpracując z WGN Wejherowo biurem nieruchomości działającymi na terenie Trójmiasta, oraz małego Trójmiasta Kaszubskiego OTRZYMUJESZ PEŁNĄ OBSŁUGĘ. Wyróżniamy się pełnym zaangażowaniem, ekspercką wiedzą i najwyższym poziomem usług opartych na ponad 30-letnim doświadczeniu. Stosujemy System Jakości ZJ WGN oraz Kodeks Etyki Zawodowej Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości. Zapewniamy pomoc w uzyskaniu najkorzystniejszego kredytu na zakup nieruchomości. WGN zapewnia rynkowe ceny, bezpieczeństwo korzystnej transakcji oraz pomoc notariusza.

Lokal handlowy z parkingiem, ul. Staromiejska
Lokal handlowy z parkingiem, ul. Staromiejska
6250 zł
Lębork 30+ kilka dni temu
Powierzchnia80

LOKAL HANDLOWO-USŁUGOWY NA STARÓWCE LĘBORKA Lębork | Staromiejska | Lokal w stanie deweloperskim | Jedna z najpiękniejszych ulic Lęborka Dzięki dużemu natężeniu ruchu pieszych, komunikacji miejskiej oraz bliskości rzeki, lokal jest idealnym miejscem na prowadzenie biznesu: na restaurację, klinikę medyczną, gabinety, kancelarię, ekskluzywny sklep odzieżowy. Nowa droga komunikacyjna - Trasa Kaszubska zapewnia świetną komunikację z Trójmiastem. ***** ROZKŁAD I STANDARD: Lokal na parterze, świetnie widoczny z ulicy. Nieruchomość jest w stanie pozwalającym na szybkie uruchomienie w nim biznesu, znajduje się w odnowionej, kameralnej kamienicy, w sercu Lęborka. Elegancka architektura budynku idealnie wpisuje się w otoczenie zabytkowych kamieniczek i urokliwemu otoczeniu. Wyróżnia się piękną elewacją i spójnością wykończenia. Na całkowitą powierzchnię lokalu (80m2) składa się główny lokal oraz toaleta i miejsce na kuchnię/miejsce magazynowe. Duże witryny okienne lokalu wychodzą na główną ulicę - Staromiejską, zapewniając świetną widoczność dla potencjalnych klientów. LOKALIZACJA: Lokalizacja jest zdecydowanie niepodważalnym atutem tej nieruchomości. W bliskiej odległości znajdziemy pełną, bardzo dobrze rozwiniętą infrastrukturę handlowo-usługową. Ulica Staromiejska to prestiż i standard życia kształtujący się przez wiele lat. Jednocześnie układ komunikacyjny pozwala na szybkie przemieszczenie się do centralnych dzielnic Lęborka. INFORMACJE DODATKOWE: * Lokal posiada możliwość dodatkowego wynajmu dużej piwnicy * Istnieje możliwość parkingu z tyłu lokalu * Rozprowadzenie systemu klimatyzacji we własnym zakresie (jest przygotowany otwór na powietrze). * Gotowe oświetlenie. * Ogrzewanie miejskie. * Sieć elektryczna rozprowadzona Zapraszam na prezentację! Ekspress Nieruchomości - biuro nieruchomości w Trójmieście - Sprzedaż i kupno - Wynajem i zarządzanie najmem - Obsługa inwestycji deweloperskich tel:   mail:  

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
5785 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia76
SprzedażPośrednik

Opis oferty2-pokojowy lokal biurowy o pow.76,12 m2 na 1 piętrze w zabytkowej kamienicy biurowej niedaleko Dworca Centralnego i ulicy Żurawiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od 1 stycznia 2025 r. Lokal biurowy zlokalizowany w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicach ul. Chałubińskiego. Dwa połączone pokoje biurowe. Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy. Wejście do lokalu z korytarza. Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Toaleta dla Najemców znajduje się w korytarzu, w obrębie powierzchni wspólnych. Na podłodze wykładzina. Okna otwierane. Klimatyzacja. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 5785 PLN, -koszty eksploatacyjne: 33 PLN/m2 (2664,20 PLN), -energia elektryczna z licznika Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Powierzchnia netto: 69,20m2 Powierzchnia brutto: 76,12 m2 Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 5-kondygnacyjna, doskonale odnowiona kamienica z początków XX wieku. Lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku są utrzymane architektonicznie w klimacie budynku. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 297357

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
3260 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia42
SprzedażPośrednik

Opis ofertyOferujemy do wynajęcia 2-pokojowy lokal biurowy o pow.42,89 m2 na 3 piętrze w zabytkowej kamienicy biurowej niedaleko Dworca Centralnego i ulicy Żurawiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz Lokal biurowy zlokalizowany w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicach ul. Chałubińskiego. Dwa połączone pokoje biurowe. Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy. Wejście do lokalu z korytarza. Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Toaleta dla Najemców znajduje się w korytarzu, w obrębie powierzchni wspólnych. Na podłodze wykładzina. Okna otwierane. Klimatyzacja. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 3260 PLN, -koszty eksploatacyjne: 35 PLN/m2 (1501,12 PLN), -energia elektryczna z licznika Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Powierzchnia netto: 69,20m2 Powierzchnia brutto: 76,12 m2 Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 5-kondygnacyjna, doskonale odnowiona kamienica z początków XX wieku. Lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku są utrzymane architektonicznie w klimacie budynku. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 302697

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Chałubińskiego
1623 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia21
SprzedażPośrednik

Opis ofertyOferujemy do wynajęcia 1-pokojowy lokal biurowy o pow.21,36 m2 na 1 piętrze w zabytkowej kamienicy biurowej niedaleko Dworca Centralnego i ulicy Żurawiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy zlokalizowany w kameralnej kamienicy biurowej w samym centrum Warszawy, w okolicach ul. Chałubińskiego. Jeden pokój biurowy do wyłacznej dyspozycji Najemcy. Wejście do lokalu z korytarza. Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Toaleta dla Najemców znajduje się w korytarzu, w obrębie powierzchni wspólnych. Na podłodze wykładzina. Okna otwierane. Klimatyzacja. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 1623 PLN, -koszty eksploatacyjne: 35 PLN/m2 (746,67 PLN), -energia elektryczna z licznika Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych Powierzchnia netto: 19,42 m2 Powierzchnia brutto: 21,36 m2 Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -czas nieokreślony -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: 5-kondygnacyjna, doskonale odnowiona kamienica z początków XX wieku. Lokale użytkowe znajdujące się na parterze budynku są utrzymane architektonicznie w klimacie budynku. Lokalizacja: Idealny punkt komunikacyjny ze względu na liczne linie tramwajowe, autobusowe, metro (stacja Centrum), przystanki autobusów linii podmiejskich oraz będące niedaleko stacje PKP (Śródmieście z kolejkami podmiejskimi) i Dworzec Centrum. Atrakcyjność usytuowania obiektu podnoszą liczne punkty handlowe, usługowe, gastronomiczne, banki oraz sąsiedztwo Galerii Centrum i Złotych Tarasów i obiekty kultury jak PKiN czy Teatr Muzyczny Roma. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 302696

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, pl. Konstytucji
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, pl. Konstytucji
1771 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia88
SprzedażPośrednik

Opis ofertylokal biurowy o pow. 88,77 m2 na 1 piętrze kamienicy usługowo-biurowej, w okolicach Placu Konstytucji, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ----------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ----------------------------------------- Dostępność - od zaraz. Lokal biurowy usytuowany na 1 piętrze kameralnej kamienicy usługowo-biurowej w Śródmieściu. Biuro urządzone jest w wysokim standardzie: białe ściany, wykładzina imitująca beton, okablowanie komputerowe. Wysokość: około 3,70 m. Powierzchnia z dobrym dostepem światła dziennego, czemu sprzyjają zastosowane przeszklenia. W standardzie powierzchnia znalazły się: Klimatyzacja Uchylne okna. Podnoszone podłogi. Sufity podwieszane. Aby podkreślić charakter kaminicy, w lokalu można zauważyć odkrytą cegłę. Istnieje możliwość zmiany aranżacji. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -Czynsz: 1771 EUR, -Koszty eksploatacji: 29,56 PLN/m2 (2624,04 PLN), -Energia elektryczna. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, czyli z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 78,21 m2 Powierzchnia brutto: 88,77 m2 Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Umowa: -minimlany okres najmu: 3 lata -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Parking: Do dyspozycji Najemcy są 2 miejsca parkingowe, -160 EUR/stanowisko/miesiąc, Opis budynku: Kameralna kamienica biurowa oferująca ok. 2 000 mkw powierzchni biurowej na wynajem. Obiekt posiada 4 kondygnacje oraz dobrze doświetlone przyziemie. W standardzie wykończeń znajdują się: klimatyzacja, podnoszone podłogi, recepcja oraz ochrona budynku. Obiekt po remoncie wyposażono m.in. w klimatyzację, techniczne podłogi oraz windę firmy Kone. Najwyższa kondygnacja została poddana rozbudowie, w wyniku której powstała przeszklona i doświetlona naturalnym światłem przestrzeń. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja zapewnia sąsiedztwo budynków rządowych i ambasad oraz wysoko rozwiniętej bazy usługowej, handlowej, noclegowej, kulturowej i gastronomicznej. W pobliżu znajdują się przystanki autobusowe, tramwajowe oraz stacja metra w odległości 600 m. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 301906

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
7158 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia286
SprzedażPośrednik

Opis ofertydo wynajęcia lokal biurowy o pow.286,30m2 na 5 piętrze w kameralnej odrestaurowanej kamienicy biurowej w Śródmieściu,poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Lokal biurowy znajdujący się w zrewitalizowanej kamienicy biurowo-usługowej w Śródmieściu, w okolicach Al. Jerozolimskich. Moduł biurowy gotowy do wprowadzenia od zaraz! Biuro będzie idealne dla firmy szukającej kreatywnej przestrzeni z antresolą. Wykończone jest w stylu loftowym i zlokalizowane na dwóch ostatnich piętrach -piętro 5: 179,20 m2 -antresola: 107,10 m2 Lokal jest oferowany w stanie surowym, co zapewnia możliwość zaaranżowania biura zarówno w układzie open space, gabinetowym jak i mieszanym w ramach budżetu ustalonego z Wynajmującym. Wysokość: 3,50 m2 Klimatyzacja. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 7158 EUR, -koszty eksploatacyjne: 31 PLN/m2 (8875,30 PLN), -media, Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych. Powierzchnia netto: 249,39 m2 Powierzchnia brutto: 286,30 m2 Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po prezentacji lokalu. Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: Do dyspozycji Najemców 21 miejsc parkingowych w garażu podziemnym.. -250 EUR/stanowisko/miesiąc, Współczynnik miejsc parkingowych: 1/121 m2 Miejsca postojowe, prysznice i szatnie dla rowerzystów. Stacja Veturilo w pobliżu budynku. Umowa: -czas określony: 5 lat -kaucja w wysokości 3-miesięcznego czynszu z opłatami eksploatacyjnymi (brutto) Opis budynku: Zrewitalizowana kamienica z 1904 r. Do obiektu dobudowane zostały dwa dodatkowe piętra oraz trzypoziomowy garaż podziemny. Recepcja całodobowa. Winda osobowa ułatwia dotarcie do lokalu. Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Budynek zapewnia swoim najemcom i gościom szereg udogodnień, m.in. centrum konferencyjne, restaurację Lokalizacja: Doskonałe skomunikowanie z pozostałą częścią miasta dzięki bezpośredniej lokalizacji przy ważnym węźle komunikacji autobusowej i tramwajowej, a także dzięki bliskości stacji metra Centrum i dworca kolejowego Warszawa Centralna i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 300770

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Marszałkowska
1906 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia15
SprzedażPośrednik

Opis ofertylokal biurowy o pow.15,25 m2 na 4 piętrze kamienicy biurowej w okolicach stacji Metro Centrum, w pobliżu ul. Marszałkowskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność- od zaraz. Obejrzyj lokal na filmie: https://www.youtube.com/watch?v=JGc3c8ROowQ Lokal biurowy mieszczący się na 4 piętrze w kameralnej kamienicy biurowej w Śródmieściu blisko stacji Metro Centrum. Budynek oferuje lokale w układzie gabinetowym: do poszczególnych pokoi biurowych wchodzi się z korytarza. Na lokal składa się jeden pokój z wejściem zkorytarza. Wykładzina dywanowa na podłodze. Optymalny dostęp naturalnego światła do lokalu. Okna otwierane wychodzące na stronę dziedzińca obiektu. Biuro oferowane jest bez mebli. Pomieszczenia socjalne (toalety oraz małe aneksy kuchene znajdują się w obrebie powierzchni wspólnych. Wysokość 3,56 m Najemca wchodzi do lokalu w stanie zastanym. Całodobowy dostęp do lokalu. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 1906 PLN, Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Internet: -opcjonalnie, -w budynku jest światłowód firmy NASK; abonament miesięczny wynosi 60 PLN netto, Sala konferencyjna: Budynek dysponuje trzema salami konferencyjnymi: do 20 osób, do 40 osób oraz na 150 osób. Możliwość wynajęcia zarówno na godziny jak i na cały dzień/pół dnia. Parking: Do dyspozycji Najemców są naziemne miejsca parkingowe usytuowane wzdłuż ulicy. Warunki umowy: -okres umowy: czas nieokreślony -kaucja Opis budynku: 5-kondygnacyjna odrestaurowana przedwojenna kamienica o charakterze biurowym. Każdy z lokali charakteryzuje się unikalnym klimatem. Dotarcie na piętro ułatwiają spiralne schody oraz dwie windy osobowe. Zalety lokalizacji: Prestiżowa lokalizacja w Centrum Warszawy niedaleko stacji metra-Świętokrzyska oraz stacji Metro Centrum. Doskonała lokalizacja pod względem komunikacji (2 linie metra, tramwaje, autobusy, 6 min-Dworzec Centralny PKP i Warszawa Śródmieście. Do podanych cen należy dodać podatek VAT wysokości 23% Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 301727

Wyjątkowy Lokal na Wynajem w Sercu Pucka 160 m2
Wyjątkowy Lokal na Wynajem w Sercu Pucka 160 m2
5000 zł
Puck 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia160
Przeznaczenie lokaluGastronomiczne

Wyjątkowy Lokal na Wynajem w Sercu Pucka 160 m2 BEZ DODATKOWYCH OPŁAT: wynajmując tą nieruchomość z naszą pomocą WYNAJMUJACY NIE ZAPŁACI ŻADNEJ PROWIZJI. Lokal użytkowy o powierzchni 160 m?, idealny pod restaurację, biuro, butik lub usługi! Oferujemy na wynajem przestronny lokal użytkowy położony na parterze zabytkowej kamienicy z 1850 roku na Starym Rynku w Pucku. Dzięki swojej wyjątkowej lokalizacji w samym centrum miasta lokal zapewnia doskonałą widoczność i łatwy dostęp dla klientów.Opis nieruchomości: Lokal użytkowy o powierzchni ponad 160 m2 składa się z dwóch pomieszczeń, klimatyczny z kominkiem. Możliwość indywidualnej aranżacji. Układ pozwala na dostosowanie przestrzeni pod różnorodne potrzeby. Obecnie w lokalu znajduje się restauracja, ale przestrzeń ta doskonale nadaje się na działalność taką jak SPA, salon piękności! Prestiżowa lokalizacja oraz sąsiedztwo hotelu w tej samej kamienicy stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju. Lokal posiada dwa wejścia: główne, od strony ulicy, zapewniające wygodny dostęp dla wszystkich klientów, oraz dodatkowe wejście wewnątrz budynku, idealne do obsługi gości hotelowych, co umożliwia komfortowe korzystanie z usług w kameralnej atmosferze. Historyczny charakter budynku i wyjątkowy klimat Starego Rynku tworzą niepowtarzalną atmosferę, która z pewnością przyciągnie klientów poszukujących relaksu i pielęgnacji w klimatycznym otoczeniu.Lokalizacja: Puck to malownicze, nadmorskie miasteczko z zabytkowymi kamienicami, Starym Rynkiem oraz portem rybackim. Dzięki wyjątkowemu położeniu, spokojnej atmosferze i bogatej ofercie turystycznej, Puck jest idealnym miejscem do wypoczynku i relaksu. Lokal mieści się bezpośrednio przy Starym Rynku w centrum Pucka, w pobliżu licznych atrakcji i morza, co przyciąga zarówno lokalnych mieszkańców, jak i turystów. Okolica słynie z przyjaznej atmosfery, pięknych krajobrazów i bogatej oferty kulturalnej, co przyciąga gości przez cały rok.Dodatkowe informacje: - najem 5.000 zł netto - kaucja 10.000 zł - energia elektryczna, gaz i woda według zużyciaZapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację! Anna Kila Tel. (użyj formularza kontaktowego) Pamiętaj, że współpracując z WGN Wejherowo biurem nieruchomości działającymi na terenie Trójmiasta, oraz małego Trójmiasta Kaszubskiego OTRZYMUJESZ PEŁNĄ OBSŁUGĘ. Wyróżniamy się pełnym zaangażowaniem, ekspercką wiedzą i najwyższym poziomem usług opartych na ponad 30-letnim doświadczeniu. Stosujemy System Jakości ZJ WGN oraz Kodeks Etyki Zawodowej Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości. Zapewniamy pomoc w uzyskaniu najkorzystniejszego kredytu na zakup nieruchomości. WGN zapewnia rynkowe ceny, bezpieczeństwo korzystnej transakcji oraz pomoc notariusza.

Lokal usługowy
Lokal usługowy
3125 zł
Puck 30+ kilka dni temu
Powierzchnia160

Wyjątkowy Lokal na Wynajem w Sercu Pucka 160 m2 BEZ DODATKOWYCH OPŁAT: wynajmując tą nieruchomość z naszą pomocą WYNAJMUJACY NIE ZAPŁACI ŻADNEJ PROWIZJI. Lokal użytkowy o powierzchni 160 m?, idealny pod restaurację, biuro, butik lub usługi! Oferujemy na wynajem przestronny lokal użytkowy położony na parterze zabytkowej kamienicy z 1850 roku na Starym Rynku w Pucku. Dzięki swojej wyjątkowej lokalizacji w samym centrum miasta lokal zapewnia doskonałą widoczność i łatwy dostęp dla klientów. Opis nieruchomości: Lokal użytkowy o powierzchni ponad 160 m2 składa się z dwóch pomieszczeń, klimatyczny z kominkiem. Możliwość indywidualnej aranżacji. Układ pozwala na dostosowanie przestrzeni pod różnorodne potrzeby. Obecnie w lokalu znajduje się restauracja, ale przestrzeń ta doskonale nadaje się na działalność taką jak SPA, salon piękności! Prestiżowa lokalizacja oraz sąsiedztwo hotelu w tej samej kamienicy stwarzają wyjątkowe możliwości rozwoju. Lokal posiada dwa wejścia: główne, od strony ulicy, zapewniające wygodny dostęp dla wszystkich klientów, oraz dodatkowe wejście wewnątrz budynku, idealne do obsługi gości hotelowych, co umożliwia komfortowe korzystanie z usług w kameralnej atmosferze. Historyczny charakter budynku i wyjątkowy klimat Starego Rynku tworzą niepowtarzalną atmosferę, która z pewnością przyciągnie klientów poszukujących relaksu i pielęgnacji w klimatycznym otoczeniu. Lokalizacja: Puck to malownicze, nadmorskie miasteczko z zabytkowymi kamienicami, Starym Rynkiem oraz portem rybackim. Dzięki wyjątkowemu położeniu, spokojnej atmosferze i bogatej ofercie turystycznej, Puck jest idealnym miejscem do wypoczynku i relaksu. Lokal mieści się bezpośrednio przy Starym Rynku w centrum Pucka, w pobliżu licznych atrakcji i morza, co przyciąga zarówno lokalnych mieszkańców, jak i turystów. Okolica słynie z przyjaznej atmosfery, pięknych krajobrazów i bogatej oferty kulturalnej, co przyciąga gości przez cały rok. Dodatkowe informacje: - najem 5.000 zł netto - kaucja 10.000 zł - energia elektryczna, gaz i woda według zużycia Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na prezentację! Anna Kila Tel.   Pamiętaj, że współpracując z WGN Wejherowo biurem nieruchomości działającymi na terenie Trójmiasta, oraz małego Trójmiasta Kaszubskiego OTRZYMUJESZ PEŁNĄ OBSŁUGĘ. Wyróżniamy się pełnym zaangażowaniem, ekspercką wiedzą i najwyższym poziomem usług opartych na ponad 30-letnim doświadczeniu. Stosujemy System Jakości ZJ WGN oraz Kodeks Etyki Zawodowej Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości. Zapewniamy pomoc w uzyskaniu najkorzystniejszego kredytu na zakup nieruchomości. WGN zapewnia rynkowe ceny, bezpieczeństwo korzystnej transakcji oraz pomoc notariusza.

Samodzielny moduł biurowy - Bemowo
Samodzielny moduł biurowy - Bemowo
400000 zł
Warszawa 23 dnia plecy

Oferuję do wynajęcia samodzielny lokal biurowy o powierzchni 90 m2 na pierwszym piętrze w kameralnej kamienicy biurowej.Biuro składa się z :3 dużych widnych pokoi biurowychdużej łazienka z ewentualną funkcją magazynkuniewielkiej kuchnia, korytarzaBardzo dobry standard - verticale, oświetlenie biurowe, sieć komputerowa. Na podłodze w pokojach gres szkliwiony.Dla najemcy zarezerwowano 3 miejsca parkingowe na wewnętrznym dziedzińcu.Koszty eksploatacyjne dodatkowo płatne liczone według zużycia.Kameralny obiekt wynajmowany na cele biurowe, położony w willowej okolicy, blisko Hali Człuchowskiej w dzielnicy Bemowo.Lokalizacja to 10 minut od przystanku na ul Powstańców Śląskich, tyle samo do ul. Połczyńskiej i ul. Człuchowskiej.Miejsce idealne na biuro księgowe, projektowe, logistyka.Budynek:Kameralny obiekt wynajmowany na cele biurowe, położony w willowej okolicy, blisko Hali Człuchowskiej w dzielnicy Bemowo.English description:I offer for rent a self-contained office space of 90 m2 on the second floor of an intimate office building.The office consists of :3 large bright office roomsa large bathroom with a possible storage functiona small kitchen, a corridorVery good standard - verticals, office lighting, computer network. On the floor in the rooms glazed stoneware.For the tenant reserved 3 parking spaces in the inner courtyard.Usage costs additionally payable calculated according to consumption.An intimate building leased for office purposes, located in a residential area, close to Człuchowska Hall in Bemowo district.Location is 10 minutes from the bus stop on Powstańców Śląskich Street, the same amount to Połczyńska Street and Człuchowska Street.Place ideal for an accounting office, design, logistics.Podstawowe Stan lokalu : Bardzo dobry Pomieszczeń : 3Standard Klimatyzacja : Nie Wentylacja wymuszona : Nie Otwierane okna : Tak Podwieszane sufity : Nie Podnoszone podłogi : Nie Światłowód : Nie Okablowanie elektryczne : TakBezpieczeństwo Kontrola dostępu : Nie Alarm : TakMedia i wyposażenie Ogrzewanie : Gazowe, Ciepła woda : Wodociąg miejski, Gaz : Tak Liczba osobnych toalet : 1Miejsca parkingowe Parking naziemny : 3Budynek Rodzaj budynku : Dom Rok budowy : 1998 Winda : Nie Liczba pięter : 2Bezpieczeństwo budynku Monitoring : Tak Ochrona : Nie Recepcja : Nie Domofon : TakCzynsz zawiera: Czynsz administracyjny : Tak Woda : Nie Ogrzewanie : Nie Prąd : NieNasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Koszykowa
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Koszykowa
7047 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia383
SprzedażPośrednik

Opis ofertyelegancki lokal biurowy o pow.383 m2 na 2 piętrze w kameralnym biurowcu w Śródmieściu w okolicach ul. Koszykowej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------- Dostępność- od zaraz. Powierzchnia zlokalizowana w kameralnej kamienicy biurowej. Lokal w podziale na : -3 pokoje biurowe różnej wielkości Standard powierzchni biurowej: Biuro z optymalnym dostępem naturalnego światła. Pomieszczenia biur mają na podłodze wykładzinę dywanową (szara, kwadraty, pętelkowa). Podwieszane sufity z wmontowanym oświetleniem zarówno w pokojach jak i na korytarzach. Każde pomieszczenie wyposażone jest w podstawową instalację elektryczną. Każde skrzydło pietra posiada kompletnie wykończone toalety (damską i męską). Każde skrzydło piętra posiada kompletnie wykończoną kuchenkę z umeblowaniem i wyposażeniem (zlew, lodówka, zmywarka). Każde skrzydło piętra posiada pomieszczenie przeznaczone na serwerownię. Na miesięczne koszty najmu netto składają się: -czynsz: 7047 EUR, -koszty eksploatacyjne:31 PLN /m2 (11873 PLN), -Zużycie mediów, W zależności od długości najmu istnieje możliwość zastosowania dodatkowych zachęt w postaci okresów bezczynszowych i wykonania dodatkowej adaptacji powierzchni. Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (4,29 %). Spersonalizowaną ofertę najmu klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni. Parking: 170 EUR/stanowisko/miesiąc, Umowa: -czas określony: umowa na 5 lat z opcją wyjścia po 3 latach. -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Kamienica po generalnej rewitalizacji oferująca około 3 000 m2. powierzchni biurowej do wynajęcia. Na 6 kondygnacjach naziemnych rozmieszczona jest powierzchnia biurowa, natomiast na parterze oraz kondygnacji podziemnej powierzchnia handlowo-usługowa. Powierzchnia typowego piętra to 670 m2. Do dyspozycji Najemców oddanych jest łącznie 20 podziemnych miejsc parkingowych oraz dostęp do miejsc naziemnych. Standard obiektu: -zewnętrzny system CCTV ze stanowiskiem monitorowania w recepcji, -winda (0-Vp.) produkcji KONE, -centralna klimatyzacja FRV z indywidualnym sterowaniem dla każdego pomieszczenia, -recepcja czynna całodobowo tj. 7/24 (pracownik ochrony). Zalety lokalizacji: Usytuowanie obiektu obok kluczowej arterii Warszawy, ul. Marszałkowskiej, oraz charakterystycznych węzłów jakimi są Plac Konstytucji i Plac Zbawiciela umożliwia doskonały dostęp do środków transportu publicznego tramwajów, autobusów oraz warszawskiego metra. W pobliżu biurowca znajduje się wiele udogodnień, m.in. liczne instytucje kulturalno-naukowe (Biblioteka Główna) oraz kawiarnie i restauracje. Zdjęcia pokazują przykładowe powierzchnie w budynku. Podane ceny nie zawierają podatku VAT. Polecam i zapraszam do oglądania i negocjowania warunków najmu: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 302678

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Krakowskie Przedmieście
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Krakowskie Przedmieście
6100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia65
SprzedażPośrednik

Opis ofertyumeblowane biuro dla 16-18 osób w Centrum, w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatny gabinet dla 16-18 osób. Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy. W pokoju są duże otwieralne okna, dzięki czemu jest bardzo jasny i dobrze doświetlony. Wysokiej jakości szkło gwarantuje wysokie wyciszenie w pomieszczeniach. Standardowe wyposażenie gabinetu zawiera biurko, szafkę zamykaną na klucz, fotel obrotowy i szafę na dokumenty Dostęp 24 h. Miesięczny koszt najmu to 6100 EUR netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Korzystanie z kameralnej 3-osobowej sali konferencyjnej zlokalizowanej w części Premium bez limitu-w cenie czynszu. Następujące świadczenia objęte są stawką Czynszu: -Profesjonalna obsługa recepcji (Poniedziałek- Piątek 08:00 -18:00): odbieranie i przełączanie nadchodzących połączeń telefonicznych do Najemcy, obsługa przesyłek kurierskich (z wyłączeniem opłat), -obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (z wyłączeniem opłat za znaczki), -Ultraszybkie łącze internetowe (WIFi); Istnieje możliwość wydzielenia odrębnej sieci (usługa dodatkowo płatna), -Media w cenie: Energia elektryczna w powierzchniach wynajmowanych, zużycie wody, ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń wynajmowanych; -Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, -możliwość korzystania z budki telefonicznej, -Codzienny serwis sprzątający, -System kontroli dostępu, -Dostęp do wszystkich wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych organizowanych w budynku, Kuchnia: -Nielimitowana kawa i napoje: Kawa, herbata, woda bez limitów dla osób pracujących w biurze, Usługi dodatkowe: -99 PLN netto/mies.: rejetracja firmy w KRS, -99 PLN netto/mies.: wyposażenie każdgo stanowiska pracy w telefon stacjonarny, -koszystanie z sal konferencyjnych, na podstawie rezerwacji skłądanych w palikacji mobilnej lub w recepcji, -dostęp do copyroom'u, Parking (abonament w kwocie netto) -garaż podziemny: 240 EUR/miesiąc; -parking naziemny: 900 PLN/miesiąc, Umowa: -czas trwania: 12 miesiące z opcją przedłużenia, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Lokalizacja: Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 301694

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Krakowskie Przedmieście
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, Krakowskie Przedmieście
1600 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia10
SprzedażPośrednik

Opis oferty1-4 osobowe umeblowane prywatne biuro w Centrum, w nowoczesnej kamienicy biurowej w okolicach Krakowskiego Przedmieścia i Placu Zamkowego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatny gabinet dla 1 -4 osób. Powierzchnia do wyłacznej dyspozycji Najemcy. W pokoju są duże otwieralne okna, dzięki czemu jest bardzo jasny i dobrze doświetlony. Wysokiej jakości szkło gwarantuje wysokie wyciszenie w pomieszczeniach. Standardowe wyposażenie gabinetu zawiera biurko, szafkę zamykaną na klucz, fotel obrotowy i szafę na dokumenty Dostęp 24 h. Miesięczny koszt najmu to 1600 EUR netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Korzystanie z kameralnej 3-osobowej sali konferencyjnej zlokalizowanej w części Premium bez limitu-w cenie czynszu. Następujące świadczenia objęte są stawką Czynszu: -Profesjonalna obsługa recepcji (Poniedziałek- Piątek 08:00 -18:00): odbieranie i przełączanie nadchodzących połączeń telefonicznych do Najemcy, obsługa przesyłek kurierskich (z wyłączeniem opłat), -obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej (z wyłączeniem opłat za znaczki), -Ultraszybkie łącze internetowe (WIFi); Istnieje możliwość wydzielenia odrębnej sieci (usługa dodatkowo płatna), -Media w cenie: Energia elektryczna w powierzchniach wynajmowanych, zużycie wody, ogrzewanie i chłodzenie pomieszczeń wynajmowanych; -Pełny dostęp do przestrzeni coworkingowej, -możliwość korzystania z budki telefonicznej, -Codzienny serwis sprzątający, -System kontroli dostępu, -Dostęp do wszystkich wydarzeń networkingowych, szkoleniowych oraz warsztatowych organizowanych w budynku, Kuchnia: -Nielimitowana kawa i napoje: Kawa, herbata, woda bez limitów dla osób pracujących w biurze, Usługi dodatkowe: -99 PLN netto/mies.: rejetracja firmy w KRS, -99 PLN netto/mies.: wyposażenie każdgo stanowiska pracy w telefon stacjonarny, -koszystanie z sal konferencyjnych, na podstawie rezerwacji skłądanych w palikacji mobilnej lub w recepcji, -dostęp do copyroom'u, Parking (abonament w kwocie netto) -garaż podziemny: 240 EUR/miesiąc; -parking naziemny: 900 PLN/miesiąc, Umowa: -czas trwania: 12 miesiące z opcją przedłużenia, -kaucja 2 miesiące, Opis budynku: Budynek stylizowany na modernistyczną kamienicę, składa się z dwóch kondygnacji podziemnych (parking) oraz czterech użytkowych kondygnacji naziemnych, w tym jednej umieszczonej na poziomie dachu. Lokalizacja: Wygodne dotarcie do budynku gwarantują blisko umiejscowione stacje metra Ratusz Arsenał (w odległości 1 km) oraz Nowy Świat (w odległości 1,1 km), liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W -Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 301693

Lokal do wynajęcia Warszawa Saska Kępa ul. Saska 146 m2
Lokal do wynajęcia Warszawa Saska Kępa ul. Saska 146 m2
8500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia146

Na wynajem wyremontowane, przestrzenne biuro o powierzchni 146 m2 w reprezentacyjnym budynku na Starej Saskiej Kępie z miejscem parkingowym. (English description below) LOKAL Lokal o powierzchni 146 m2 znajduje się na parterze w reprezentacyjnej, kameralnej, wyremontowanej kamienicy przy ul. Saskiej. (róg Saskiej i Irlandzkiej). Biuro jest świetnie doświetlone, ma ekspozycję na trzy strony świata (SE, NE i NW), a zarazem ciche. Przed upałami chroni instalacja klimatyzacyjna. Do lokalu jest doprowadzona instalacja światłowodowa, co zapewnia nienaganne połączenie internetowe. Funkcjonalny układ pomieszczeń pozwoli zadomowić się w lokalu średniej lub dużej firmie. Lokal składa się z następujących pomieszczeń: - pięciu nieprzechodnich pokoi o powierzchniach: - dwóch toalet, - kuchni, - dużego hallu z miejscem na kopiarkę, - spiżarki. Lokal jest w bardzo dobrym stanie technicznym, przeszedł remont parę lat temu. BUDYNEK I LOKALIZACJA Lokal znajduje się w kamienicy wybudowanej ok. 1936 roku, na rogu ulic Saskiej i Irlandzkiej. Kamienica przeszła szereg renowacji - jej ponadczasowa elewacja, wyremontowane klatki schodowe oraz plac przed budynkiem są równie reprezentacyjne jak adres, pod którym się znajduje. Wjazd na posesję jest ogrodzony, z bramą na pilota.  Lokalizacja to absolutny "top" wśród warszawskich adresów. Gwarantuje: - świetny dojazd samochodem, rowerem lub komunikacją miejską (tuż obok budynku znajduje się przystanek autobusowy i tramwajowy), - prestiżowy adres - piękne otoczenie kamienicznej zabudowy, zielone alejki charakterystyczne dla Saskiej Kępy, - bliskość terenów rekreacyjnych - obok piękny Park Skarszewski, - bliskość centrum - samochodem na Śródmieście dojedziemy w mniej niż10 minut, komunikacją w ok. 15 minut, - mnóstwo prestiżowych butików i restauracji, rzut beretem od ulicy Francuskiej. Całość tworzy fantastyczne miejsce na siedzibę firmy! MIEJSCE PARKINGOWE Dostępne dedykowane miejsce parkingowe na posesji, w cenie wynajmu! CENA WYNAJMU Miesięczny czynsz najmu: 8500 PLN netto + 23% VAT Dodatkowo płatne: - opłaty administracyjne (uwzględniające zaliczki na wodę): 500 PLN, - inne media (gaz oraz prąd) - wg zużycia liczników. INNE WARUNKI Minimalny okres trwania umowy najmu - 12 miesięcy, umowa na czas określony. Wymagana kaucja zabezpieczająca w wysokości 11 000 PLN. Lokal wynajmowany jest bez mebli ruchomych. DOSTĘPNOŚĆ Lokal można obejrzeć już dzisiaj. Dostępny od stycznia 2025. Serdecznie zapraszamy do kontaktu w przypadku zainteresowania! [numer] --- ENGLISH DESCRIPTION --- For rent renovated, spacious office of 146 m2 in a representative building in Old Saska Kepa with parking space. THE OFFICE The premises with an area of 146 m2 is located on the ground floor in a representative, intimate, renovated building on Saska Street (corner of Saska and Irlandzka Street). The office is well lit, with exposure to three directions(SE, NE and NW), and at the same time is quiet. The air conditioning system protects against the heat. There is a optical fiber installation to the premises, which provides flawless internet connection. The functional layout of the premises will allow a medium or large company to settle in. The premises consist of the following rooms: - five rooms with areas: - two toilets, - kitchen, - a large hall with space for a copy machine. The premises is in very good technical condition, having undergone renovation a few years ago. BUILDING AND LOCATION The premises is located in a tenement built around 1936, on the corner of Saska and Irlanda Streets. The building has undergone a number of renovations - its timeless facade, renovated staircases and the square in front of the building are as representative as the address where it is located. The entrance to the property is fenced, with a remote control gate. The location is an absolute “top” among Warsaw addresses. It guarantees: - great access by car, bicycle or public transport (there is a bus and streetcar stop right next to the building), - prestigious address - beautiful surroundings of tenement buildings, green alleys characteristic for Saska Kępa, - proximity of recreational areas - next to the beautiful Skarszewski Park, - proximity to the center - by car you can get to Downtown in less than 10 minutes, by public transport in about 15 minutes. The whole creates a fantastic place for a company headquarters! PARKING SPACE Dedicated parking space available on the property, included in the rental price! RENTAL PRICE Monthly rent: 8500 PLN net + 23% VAT Additionally payable: - administrative fees (including advances for water): 500 PLN, - other utilities (gas and electricity) - according to meter consumption. OTHER TERMS Minimum lease term - 12 months, fixed-term contract. Security deposit of PLN 11,000 required. The premises is rented without movable furniture. AVAILABILITY The premises can be viewed today. Available from January 2025. You are welcome to contact us if interested! [numer] ul. Saska, Warszawa Saska Kępa Do wynajęcia lokal o powierzchni 146 m² Ogłoszenie biura nieruchomości  Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Warszawa Saska Kępa, Saska Poland - lokalizacja przybliżona

Filtr