Do wynajęcia powierzchnia biurowa o powierzchni 10

Sortowanie:
Znaleziony: 26 ogłoszenie w kategorii Biura i Lokale Polska: Wszystkie miasta
Do wynajęcia powierzchnia biurowa o powierzchni 10
Do wynajęcia powierzchnia biurowa o powierzchni 10
5 880 zł
nowe 30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia120

Do wynajęcia powierzchnia biurowa o powierzchni 100m2. Mozliwość łączenia pomieszczeń w celu uzyskania odpowiedniej wielkości.Lokal znajduje się w budynku biurowym bezpośrednio przy Trasie Łazienkowskiej. Budynek wyposażony jest w podstawowe media, strzeżony całodobowo. Do dyspozycji najemców udostępniona została baza poligraficzną /offset, Xero do formatu A0, introligatornia.Możliwość współpracy przy obsłudze sprzedaży wysyłkowej - pakowanie, wysyłka rozliczenie, ściągnięcie należności. W budynku działa BUFET, AMBULATORIUM (lekarze różnych specjalności, diagnostyka, EKG i analizy) oraz Poczta co szczególnie ułatwia pracę firm z dużą ilością paczek i korespondencji.Istnieje możliwość wynajęcia miejsc na parkingu strzeżonym oraz powierzchni magazynowych.Polecam i zapraszam do oglądania!Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL347930Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, Praga Południe, Aleja Stanów ZjednoczonychOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Zaprojektuj swoje biuro na Mokotowie!
Zaprojektuj swoje biuro na Mokotowie!
30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia299

Do wynajęcia powierzchnia biurowa na Mokotowie przy ul. Obrzeżnej (róg Cybernetyki) o powierzchni ok. 300 m2 do dowolnej aranżacji!Biura zlokalizowane na XII i ostatnim piętrze budynku. Możliwość wynajęcia miejsc postojowych w garażu podziemnym.Całodobowa ochrona i dostęp do budynku.Biurowiec zlokalizowany w pobliżu Galerii Mokotów, 10 min drogi samochodem od Lotniska Chopina. W sąsiedztwie restauracje, sklepy spożywcze, apteka, centrum medyczne.Serdecznie zachęcamy do kontaktu pod nr telefonu: 22 329 11 11 bądź mailowo: sprzedaz@galeriapark.com.pl oraz oglądania oferowanej powierzchni.

Lokal Warszawa Mokotów 220m2 (nr: BW-12974)
Lokal Warszawa Mokotów 220m2 (nr: BW-12974)
11 000 zł
25 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia220

Powierzchnia biurowa, Warszawa, Mokotów, rejon ul. Domaniewskiej. Do wynajęcia biuro o powierzchni 220 mkw., na piętrze drugim. Standard powierzchni: klimatyzacja, wykładzina, podnoszone podłogi, okablowanie komputerowe, okablowanie telefoniczne, kontrola dostępu, otwierane okna, ochrona, monitoring. Aranżacja powierzchni dla potrzeb przyszłego najemcy. Właściciel pokryje koszty wyprania/wymiany wykładziny oraz odświeżenia ścian. Lokalizacja nieruchomości w biznesowej części Mokotowa stwarza korzystne warunki dojazdu zarówno komunikacją miejską jak i samochodem. Wstępne warunki najmu: czynsz 50 zł/mkw., zaliczka na koszty eksploatacji 23 zł/mkw., współczynnik powierzchni wspólnej 10%. Umowa najmu na czas określony min. 3 lata (wyjątkowo krótszy okres najmu). Parking przy budynku.Numer oferty w biurze: BW-12974Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, MokotówOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

NOWOCZESNE BIURO W OKOLICY IKEI, GALERII BRONOWICE
NOWOCZESNE BIURO W OKOLICY IKEI, GALERII BRONOWICE
26 976 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia450

Do wynajęcia powierzchnia biurowa w nowym biurowcu w dzielnicy Prądnik Biały.OPIS:Lokal o powierzchni 450m2 znajduje się na parterzee budynku. Istnieje możliwość podziału i wydzielenia mniejszej powierzchni.Lokalizacja:- sąsiedztwo Ronda Ofiar Katynia, skrzyżowania głównych arterii miasta, bardzo dobry wyjazd w różne części miasta- w pobliżu liczne obiekty biurowe, handlowe, inwestycje biurowo i usługowe- szybki i łatwy dojazd do lotniska- przystanki komunikacji miejskiej w pobliżu RondaBiurowiec:- powierzchnia do wynajęcia ok. 12 000m2- 5 kondygnacji naziemnych oraz 2 podziemne- powierzchnia handlowa na parterze ok. 1800m2- piętra I-IV powierzchnia biurowa ok.10 200m2- powierzchnia powtarzalnego piętra ok, 2550m2- współczynnik powierzchni wspólnej: 3-3,5%- przykładowe moduły do wynajęcia: 300m2, 400m2, 500m2, 800m2, 1000m2- powierzchnia pod działalność gastronomiczną: 170m2Standard lokali:- powierzchnie open space do dowolnej aranżacji,- drzwi wejściowe wykonane z materiałów szklanych i aluminiowych- podnoszone podłogi- wykładzina dywanowa (płytki)- sufity podwieszane wraz z oświetleniem- infrastruktura teleinformatyczna, elektryczna- floorboxy- wentylacja mechaniczna wywiewno-nawiewna- ogrzewanie mpec- klimatyzacja- okna uchylne aluminiowe- powierzchnia pod serwerownie- powierzchnia magazynowa- w garaży podziemnym prysznice dla rowerzystówBudynek oferuje 350 podziemnych oraz 60 naziemnych miejsc parkingowych, 6 wind, kontrola dostępu, całodobowa ochrona, monitoring.KOSZTY:Czynsz najmu: 13,5EUR/m2/m-c + VAT+ koszty eksploatacyjne / service charge: 14,50PLN/m2/m-c + VAT+ media*PODANY CZYNSZ NAJMU JEST CENĄ OFERTOWĄ I PODLEGA NEGOCJACJI. NAJEMCA MA MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA ZACHĘT FINANSOWYCH W POSTACI M.IN. WAKACJI CZYNSZOWYCH LUB KWOTY FIT-OUT DO WYKOŃCZENIA POWIERZCHNI BIUROWEJ.Lokal na Wynajem w Conrada, Opolska, Armii Krajowej, Prądnik Biały, Kraków, Małopolskie NOWOCZESNE BIURO W OKOLICY IKEI, GALERII BRONOWICE | Commercial Concept - Nieruchomości KomercyjneBiura wynajem biura do wynajęcia powierzchnie biurowe biurowce biura kraków biura wynajem Śródmieście biura wynajem Stare Miasto biura wynajem Podgórze biura wynajem Zabłocie biura wynajem Centrum biura wynajem Prądnik Czerwony biura wynajem Prądnik Biały biura wynajem Bronowice biura wynajem Prokocim biura wynajem Bieżanów

Lokal Warszawa Wola 289m2 (nr: BW-11926)
Lokal Warszawa Wola 289m2 (nr: BW-11926)
14 222 zł
Wola 25 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia289

Do wynajęcia powierzchnia biurowa oraz magazynowa na warszawskiej Woli, rejon ul. Górczewskiej. Dostępne moduły biurowe 256 mkw., 289 mkw., 603 mkw., 747 mkw. oraz powierzchnie magazynowe 462 mkw., 1644 mkw. Budynek oferuje biura o wysokim standardzie wykończenia i umiarkowanej cenie. Powierzchnie mogą zostać zaaranżowane w układzie gabinetowym jak i otwarta przestrzeń. Przeszkolone elewacje zapewniają dostęp do światła dziennego, co tworzy przyjazne i komfortowe środowisko pracy. Standard powierzchni biurowej : k limatyzacja, wentylacja, sufity podwieszane, oświetlenie o natężeniu 500 lx, czujniki dymu, centrala PABX, monitoring CCTV, system kontroli dostępu, system zarządzania budynkiem, parapety kamienne, wysokość pomieszczeń 2,7 m, uchylne okna. Standard powierzchni magazynowej : powierzchnia o grzewana, czujniki dymu, wysokość 8 m. Drzwi i rampy załadunkowe, Nośność posadzki 50 kN/m2 , Posadzka niewchłaniająca, Obiekt chroniony. Plac magazynowy, pojazdy do 10 ton. Koszt najmu biur 11 Euro/mkw. plus eksploatacja 22 zł/mkw. Antresola koszt najmu 7,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 20 zł/mkw. Powierzchnia wspólna 4,5 %. Koszt najmu powierzchni magazynowej 4,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 13 zł/mkw. Miejsce parkingowe naziemne 25 Euro/miesięcznie. Miejsce parkingowe podziemne 40 Euro/miesięcznie.Numer oferty w biurze: BW-11926Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, WolaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Lokal Warszawa Wola 747m2 (nr: BW-11927)
Lokal Warszawa Wola 747m2 (nr: BW-11927)
36 760 zł
Wola 25 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia747

Do wynajęcia powierzchnia biurowa oraz magazynowa na warszawskiej Woli, rejon ul. Górczewskiej. Dostępne moduły biurowe 256 mkw., 289 mkw., 603 mkw., 747 mkw. oraz powierzchnie magazynowe 462 mkw., 1644 mkw. Budynek oferuje biura o wysokim standardzie wykończenia i umiarkowanej cenie. Powierzchnie mogą zostać zaaranżowane w układzie gabinetowym jak i otwarta przestrzeń. Przeszkolone elewacje zapewniają dostęp do światła dziennego, co tworzy przyjazne i komfortowe środowisko pracy. Standard powierzchni biurowej : k limatyzacja, wentylacja, sufity podwieszane, oświetlenie o natężeniu 500 lx, czujniki dymu, centrala PABX, monitoring CCTV, system kontroli dostępu, system zarządzania budynkiem, parapety kamienne, wysokość pomieszczeń 2,7 m, uchylne okna. Standard powierzchni magazynowej : powierzchnia o grzewana, czujniki dymu, wysokość 8 m. Drzwi i rampy załadunkowe, Nośność posadzki 50 kN/m2 , Posadzka niewchłaniająca, Obiekt chroniony. Plac magazynowy, pojazdy do 10 ton. Koszt najmu biur 11 Euro/mkw. plus eksploatacja 22 zł/mkw. Antresola koszt najmu 7,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 20 zł/mkw. Powierzchnia wspólna 4,5 %. Koszt najmu powierzchni magazynowej 4,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 13 zł/mkw. Miejsce parkingowe naziemne 25 Euro/miesięcznie. Miejsce parkingowe podziemne 40 Euro/miesięcznie.Numer oferty w biurze: BW-11927Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, WolaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Magazyn Warszawa Wola 462m2 (nr: HW-11928)
Magazyn Warszawa Wola 462m2 (nr: HW-11928)
Wola 25 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia462

Do wynajęcia powierzchnia biurowa oraz magazynowa na warszawskiej Woli, rejon ul. Górczewskiej. Dostępne moduły biurowe 256 mkw., 289 mkw., 603 mkw., 747 mkw. oraz powierzchnie magazynowe 462 mkw., 1644 mkw. Budynek oferuje biura o wysokim standardzie wykończenia i umiarkowanej cenie. Powierzchnie mogą zostać zaaranżowane w układzie gabinetowym jak i otwarta przestrzeń. Przeszkolone elewacje zapewniają dostęp do światła dziennego, co tworzy przyjazne i komfortowe środowisko pracy. Standard powierzchni biurowej : k limatyzacja, wentylacja, sufity podwieszane, oświetlenie o natężeniu 500 lx, czujniki dymu, centrala PABX, monitoring CCTV, system kontroli dostępu, system zarządzania budynkiem, parapety kamienne, wysokość pomieszczeń 2,7 m, uchylne okna. Standard powierzchni magazynowej : powierzchnia o grzewana, czujniki dymu, wysokość 8 m. Drzwi i rampy załadunkowe, Nośność posadzki 50 kN/m2 , Posadzka niewchłaniająca, Obiekt chroniony. Plac magazynowy, pojazdy do 10 ton. Koszt najmu biur 11 Euro/mkw. plus eksploatacja 22 zł/mkw. Antresola koszt najmu 7,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 20 zł/mkw. Powierzchnia wspólna 4,5 %. Koszt najmu powierzchni magazynowej 4,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 13 zł/mkw. Miejsce parkingowe naziemne 25 Euro/miesięcznie. Miejsce parkingowe podziemne 40 Euro/miesięcznie.Numer oferty w biurze: HW-11928Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, WolaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Magazyn Warszawa Wola 1644m2 (nr: HW-11929)
Magazyn Warszawa Wola 1644m2 (nr: HW-11929)
Wola 25 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia1644

Do wynajęcia powierzchnia biurowa oraz magazynowa na warszawskiej Woli, rejon ul. Górczewskiej. Dostępne moduły biurowe 256 mkw., 289 mkw., 603 mkw., 747 mkw. oraz powierzchnie magazynowe 462 mkw., 1644 mkw. Budynek oferuje biura o wysokim standardzie wykończenia i umiarkowanej cenie. Powierzchnie mogą zostać zaaranżowane w układzie gabinetowym jak i otwarta przestrzeń. Przeszkolone elewacje zapewniają dostęp do światła dziennego, co tworzy przyjazne i komfortowe środowisko pracy. Standard powierzchni biurowej : k limatyzacja, wentylacja, sufity podwieszane, oświetlenie o natężeniu 500 lx, czujniki dymu, centrala PABX, monitoring CCTV, system kontroli dostępu, system zarządzania budynkiem, parapety kamienne, wysokość pomieszczeń 2,7 m, uchylne okna. Standard powierzchni magazynowej : powierzchnia o grzewana, czujniki dymu, wysokość 8 m. Drzwi i rampy załadunkowe, Nośność posadzki 50 kN/m2 , Posadzka niewchłaniająca, Obiekt chroniony. Plac magazynowy, pojazdy do 10 ton. Koszt najmu biur 11 Euro/mkw. plus eksploatacja 22 zł/mkw. Antresola koszt najmu 7,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 20 zł/mkw. Powierzchnia wspólna 4,5 %. Koszt najmu powierzchni magazynowej 4,5 Euro/mkw. plus eksploatacja 13 zł/mkw. Miejsce parkingowe naziemne 25 Euro/miesięcznie. Miejsce parkingowe podziemne 40 Euro/miesięcznie.Numer oferty w biurze: HW-11929Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, WolaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Przestronne biuro w centrum miasta
Przestronne biuro w centrum miasta
6 640 zł
22 dnia plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia83

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEPolecamy do wynajęcia biuro o powierzchni 83 znajdujące się w eleganckiej kamienicy w pobliżu metra Świętokrzyska. Powierzchnia biurowa skłądająca się z czterech gabinetów..Standard budynku:- uchylne okna- okablowanie komputerowe i telefoniczne- ochrona całodobowa- światłowód- system zarządzania budynkiem- klimatyzacja- winda- elegancka recepcja- siłownia na poziomie -1Nieruchomość znajduje się w biznesowym centrum miasta z dostępem do głównych arterii komunikacyjnych. W pobliżu liczne linie tramwajowe i autobusowe, stacja metro Świętokrzyska. W sąsiedztwie szereg hoteli, restauracji, obiektów handlowych.Koszty: czynsz 18 euro/m2 nettoeksploatacja 26 zł/m2 nettowspółczynnik powierzchni wspólnej 10 %Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL762276Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście, Plac Jana Henryka DąbrowskiegoOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Ogłoszenie lokal Warszawa
Ogłoszenie lokal Warszawa
9000 zł
30+ kilka dni temu
Ilość pomieszczeń1

WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEDo wynajęcia powierzchnia biurowa ok. 220m2 w nowoczesnym biurowcu  blisko Trasy Siekierkowskiej w Dzielnicy Wawer.STANDARD:- Klimatyzacja- Wentylacja- Otwierane okna- Podnoszone podłogi + floor box-y- Wykładzina- sieć internetowa oraz telefoniczna (łącza światłowodowe)- Kontrola dostępu (BMS)- Ochrona- Monitoring - teren ogrodzony - Centralne Ogrzewanie (istnieje także instalacja ciepła technologicznego)- Systemy:  ppoż., antywłamaniowe- Pielęgnacja zieleni- Max. obciążenie piętra biurowego 2,5 kN/m2- Wysokość: 320 cm- Pomieszczenia biurowe typu open space, do aranżacji przez najemców. - Powierzchnia biurowa posiada własne sanitariaty, kuchnię oraz serwerownięOPCJE:Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej z nagłośnieniem i infrastrukturą do prezentacji (eventy) na ok. 80 - 100 osóbMożliwe również inne moduły biurowe do wynajęcia: ok. 175m2, ok. 415m2ATUTY:- doskonała lokalizacja blisko Mostu Trasy Siekierkowskiej- w sąsiedztwie znajduje się hotel, który stanowi bardzo dobre zaplecze dla biurowca - organizacja seminariów/eventów. Możliwość wskorzystania z infrastruktury: sala konferencyjna, restauracja, bar oraz miejsca pracy co-workingowej.- dostępne ok. 140 miejsc parkingowych.KOSZT:- czynsz bazowy: 50 zł/m2 netto- koszty eksploatacyjne ok. 15 zł/m2 netto- wsp. powi. wspólnej 10% - koszty eksploatacji nie obejmują opłat za energię elektr. - refakturowanie według  zużycia-  1 miejsce parkingowe 200zł netto/ miesiąc.Kaucja w wysokości 2 miesięcznego czynszuPreferpwany okres nakmu - 5 latObliczenie kosztu najmuPowierzchnia  223,49m2, powiększona o wsp. powierzchni wspólnej: 245,84m2Czynsz 50zł x 245,84 + koszty ekspl. 15zł x 245,84  = 12 292  + 3 687,6 = 15 979,6 zł netto/miesiąc + VAT = 19 655 zł brutto/miesiącZapraszam na prezentację!Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie h*************************e ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.

Ogłoszenie lokal  Warszawa
Ogłoszenie lokal Warszawa
11175 zł
30+ kilka dni temu
Ilość pomieszczeń1

WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEDo wynajęcia powierzchnia biurowa ok. 206 m2 w nowoczesnym biurowcu  blisko Trasy Siekierkowskiej w Dzielnicy Wawer.STANDARD:- Klimatyzacja- Wentylacja- Otwierane okna- Podnoszone podłogi + floor box-y- Wykładzina- sieć internetowa oraz telefoniczna (łącza światłowodowe)- Kontrola dostępu (BMS)- Ochrona 24/7- Monitoring - teren ogrodzony - Centralne Ogrzewanie (istnieje także instalacja ciepła technologicznego)- Systemy:  ppoż., antywłamaniowe- Pielęgnacja zieleni- Max. obciążenie piętra biurowego 2,5 kN/m2- Wysokość: 320 cm- Pomieszczenia biurowe typu open space, do aranżacji przez najemców. - Powierzchnia biurowa posiada własne sanitariaty, kuchnię oraz serwerownięOPCJE:Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej z nagłośnieniem i infrastrukturą do prezentacji (eventy) na ok. 80 - 100 osóbMożliwe również inne moduły biurowe do wynajęcia: ok. 175m2, ok. 415m2ATUTY:- doskonała lokalizacja blisko Mostu Trasy Siekierkowskiej- w sąsiedztwie znajduje się hotel, który stanowi bardzo dobre zaplecze dla biurowca - organizacja seminariów/eventów. Możliwość wskorzystania z infrastruktury: sala konferencyjna, restauracja, bar oraz miejsca pracy co-workingowej.- dostępne ok. 140 miejsc parkingowych.KOSZT:- czynsz bazowy: 50 zł/m2 netto- koszty eksploatacyjne ok. 15 zł/m2 netto- wsp. powi. wspólnej 10% - koszty eksploatacji nie obejmują opłat za energię elektr. - refakturowanie według  zużycia-  1 miejsce parkingowe 200zł netto/ miesiąc.Kaucja w wysokości 2 miesięcznego czynszuPreferpwany okres nakmu - 5 latObliczenie kosztu najmu:Powierzchnia 206,20m2, powiększona o wsp. powierzchni wspólnej: 226,82 m2Czynsz 50zł x 226,82 + koszty ekspl. 15zł x 226,82 = 11341 +3 393 =14 703 zł netto/miesiąc + VAT = 18 084,7 zł brutto/miesiącZapraszam na prezentację!Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie h*************************e ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.

Wynajmę biuro 206 m2, Wawer, Trasa Siekierkowska
Wynajmę biuro 206 m2, Wawer, Trasa Siekierkowska
10 310 zł
30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia207

WILSON\"S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEDo wynajęcia powierzchnia biurowa ok. 206 m2 w nowoczesnym biurowcu blisko Trasy Siekierkowskiej w Dzielnicy Wawer.STANDARD:- Klimatyzacja- Wentylacja- Otwierane okna- Podnoszone podłogi + floor box-y- Wykładzina- sieć internetowa oraz telefoniczna (łącza światłowodowe)- Kontrola dostępu (BMS)- Ochrona 24/7- Monitoring - teren ogrodzony - Centralne Ogrzewanie (istnieje także instalacja ciepła technologicznego)- Systemy: ppoż., antywłamaniowe- Pielęgnacja zieleni- Max. obciążenie piętra biurowego 2,5 kN/m2- Wysokość: 320 cm- Pomieszczenia biurowe typu open space, do aranżacji przez najemców. - Powierzchnia biurowa posiada własne sanitariaty, kuchnię oraz serwerownięOPCJE:Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej z nagłośnieniem i infrastrukturą do prezentacji (eventy) na ok. 80 - 100 osóbMożliwe również inne moduły biurowe do wynajęcia: ok. 175m2, ok. 415m2ATUTY:- doskonała lokalizacja blisko Mostu Trasy Siekierkowskiej- w sąsiedztwie znajduje się hotel, który stanowi bardzo dobre zaplecze dla biurowca - organizacja seminariów/eventów. Możliwość wskorzystania z infrastruktury: sala konferencyjna, restauracja, bar oraz miejsca pracy co-workingowej.- dostępne ok. 140 miejsc parkingowych.KOSZT:- czynsz bazowy: 50 zł/m2 netto- koszty eksploatacyjne ok. 15 zł/m2 netto- wsp. powi. wspólnej 10% - koszty eksploatacji nie obejmują opłat za energię elektr. - refakturowanie według zużycia- 1 miejsce parkingowe 200zł netto/ miesiąc.Kaucja w wysokości 2 miesięcznego czynszuPreferpwany okres nakmu - 5 latObliczenie kosztu najmu:Powierzchnia 206,20m2, powiększona o wsp. powierzchni wspólnej: 226,82 m2Czynsz 50zł x 226,82 + koszty ekspl. 15zł x 226,82 = 11341 +3 393 =14 703 zł netto/miesiąc + VAT = 18 084,7 zł brutto/miesiącZapraszam na prezentację!Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL772947Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, Wawer, Wał MiedzeszyńskiOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Wynajmę biuro 220 m2, Wawer, Trasa Siekierkowska
Wynajmę biuro 220 m2, Wawer, Trasa Siekierkowska
11 175 zł
30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia224

WILSON\"S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEDo wynajęcia powierzchnia biurowa ok. 220m2 w nowoczesnym biurowcu blisko Trasy Siekierkowskiej w Dzielnicy Wawer.STANDARD:- Klimatyzacja- Wentylacja- Otwierane okna- Podnoszone podłogi + floor box-y- Wykładzina- sieć internetowa oraz telefoniczna (łącza światłowodowe)- Kontrola dostępu (BMS)- Ochrona- Monitoring - teren ogrodzony - Centralne Ogrzewanie (istnieje także instalacja ciepła technologicznego)- Systemy: ppoż., antywłamaniowe- Pielęgnacja zieleni- Max. obciążenie piętra biurowego 2,5 kN/m2- Wysokość: 320 cm- Pomieszczenia biurowe typu open space, do aranżacji przez najemców. - Powierzchnia biurowa posiada własne sanitariaty, kuchnię oraz serwerownięOPCJE:Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej z nagłośnieniem i infrastrukturą do prezentacji (eventy) na ok. 80 - 100 osóbMożliwe również inne moduły biurowe do wynajęcia: ok. 175m2, ok. 415m2ATUTY:- doskonała lokalizacja blisko Mostu Trasy Siekierkowskiej- w sąsiedztwie znajduje się hotel, który stanowi bardzo dobre zaplecze dla biurowca - organizacja seminariów/eventów. Możliwość wskorzystania z infrastruktury: sala konferencyjna, restauracja, bar oraz miejsca pracy co-workingowej.- dostępne ok. 140 miejsc parkingowych.KOSZT:- czynsz bazowy: 50 zł/m2 netto- koszty eksploatacyjne ok. 15 zł/m2 netto- wsp. powi. wspólnej 10% - koszty eksploatacji nie obejmują opłat za energię elektr. - refakturowanie według zużycia- 1 miejsce parkingowe 200zł netto/ miesiąc.Kaucja w wysokości 2 miesięcznego czynszuPreferpwany okres nakmu - 5 latObliczenie kosztu najmuPowierzchnia 223,49m2, powiększona o wsp. powierzchni wspólnej: 245,84m2Czynsz 50zł x 245,84 + koszty ekspl. 15zł x 245,84 = 12 292 + 3 687,6 = 15 979,6 zł netto/miesiąc + VAT = 19 655 zł brutto/miesiącZapraszam na prezentację!Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL846165Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, Wawer, Wał MiedzeszyńskiOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Duża powierzchnia biurowa w świetnej lokalizacji!
Duża powierzchnia biurowa w świetnej lokalizacji!
28 000 zł
Białystok 22 dnia plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia700

*** DUŻA POWIERZCHNIA BIUROWA *** MOŻLIWOŚĆ DOWOLNEGO PODZIAŁU *** KLIMATYZACJA *** WIDOCZNA REKLAMA *** Duża, nowoczesna powierzchnia użytkowa przeznaczona pod działalność biurową, handlową lub usługową, w miejscowości Białystok na osiedlu Antoniuk. Lokal położony na pierwszym piętrze w budynku dwupiętrowym. Na powierzchni 700 m2 znajduje się przestrzeń, która aktualnie znajduje się w stanie remontu. Na ten moment cała powierzchnia to open space natomiast można dowolnie wydzielić, zmienić rozkład i dostosować lokal do własnych potrzeb. Można również wynająć część tej powierzchni. Do lokalu przynależy rampa towarowa oraz parking dla pracowników/klientów. Wysokość lokalu: 3 m. Widok na: podwórko, ulicę. Okna wychodzące na: wschód, zachód, południe. Wyposażenie oferowane w cenie: klimatyzacja, wyposażenie łazienki. Komunikacja: linie autobusowe nr 1, 2, 4, 10, 11, 18, 21, 29, 103, 106. Dostępne media: prąd, internet. Lokal posiada powierzchnię reklamową doskonale widoczną w jednym z głównych punktów komunikacyjnych w Białymstoku. Przestrzeń jest przeznaczona do adaptacji pod dowolną działalność o charakterze biurowym, usługowym, handlowym lub innym. Remont powinien zakończyć się wiosną 2021. Dostępne są również duże powierzchnie na drugim piętrze w tym samym budynku. Koszt najmu: czynsz najmu 28 000 PLN + opłaty licznikowe wg zużycia (prąd - podlicznik). Internet we własnym zakresie. W przypadku wynajęcia mniejszej powierzchni cena to 40 zł netto za m2. Wysokość kaucji zabezpieczającej: 28 000 PLN lub jednorazowy czynsz najmu w zależności od wynajętej powierzchni. Numer oferty w biurze nieruchomości: 1761/4158/OLW ------ ZADZWOŃ JUŻ DZIŚ I UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ ------ ------ WYNAJMUJ BEZPIECZNIE Z EXPRESS HOUSE ------ * * * Więcej ofert na W W W EXPRESSHOUSE P L * * *Numer oferty w biurze: 1761/4158/OLWLokalizacja: Podlaskie, Białystok, Antoniuk, KolejowaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Duża powierzchnia użytkowa świeżo po remoncie
Duża powierzchnia użytkowa świeżo po remoncie
21 900 zł
Białystok 22 dnia plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia540

*** DUŻA POWIERZCHNIA BIUROWA *** DO WŁASNEJ ARANŻACJI *** KLIMATYZACJA *** WIDOCZNA REKLAMA *** Duża, nowoczesna powierzchnia użytkowa przeznaczona pod działalność biurową, handlową lub usługową, w miejscowości Białystok na osiedlu Antoniuk. Lokal położony na parterze w budynku dwupiętrowym. Na powierzchni 540 m2 znajduje się przestrzeń, która aktualnie znajduje się w stanie remontu. Przestrzeń jest podzielona (tak jak widać na załączonym rzucie) natomiast można zmienić rozkład i dostosować lokal do własnych potrzeb. Można również wynająć część tej powierzchni. Do lokalu przynależy rampa towarowa oraz parking dla pracowników/klientów. Wysokość lokalu: 3 m. Widok na: podwórko, ulicę. Okna wychodzące na: wschód, zachód, południe. Wyposażenie oferowane w cenie: klimatyzacja, wyposażenie łazienki. Komunikacja: linie autobusowe nr 1, 2, 4, 10, 11, 18, 21, 29, 103, 106. Dostępne media: prąd, internet. Lokal posiada powierzchnię reklamową doskonale widoczną w jednym z głównych punktów komunikacyjnych w Białymstoku. Przestrzeń jest przeznaczona do adaptacji pod dowolną działalność o charakterze biurowym, usługowym, handlowym lub innym. Remont powinien zakończyć się wiosną 2021. Koszt najmu: czynsz najmu 21 900 PLN + opłaty licznikowe wg zużycia (prąd - podlicznik). Internet we własnym zakresie. W przypadku wynajęcia mniejszej powierzchni cena to 40 zł netto za m2. Wysokość kaucji zabezpieczającej: 21 900 PLN lub jednorazowy czynsz najmu w zależności od wynajętej powierzchni. Numer oferty w biurze nieruchomości: 1760/4158/OLW ------ ZADZWOŃ JUŻ DZIŚ I UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ PREZENTACJĘ ------ ------ WYNAJMUJ BEZPIECZNIE Z EXPRESS HOUSE ------ * * * Więcej ofert na W W W EXPRESSHOUSE P L * * *Numer oferty w biurze: 1760/4158/OLWLokalizacja: Podlaskie, Białystok, Antoniuk, KolejowaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Lokal 1300m2 Marki
Lokal 1300m2 Marki
20 zł
Marki 30+ kilka dni temu
Powierzchnia1300 m²

Do wynajęcia samodzielny obiekt - budynek hotelowy z ogrodem. Doskonały na centrum konferencyjne, szkoleniowe, dom seniora, klinikę, siedzibę firmy. Powierzchnia budynku - 1300 m2. Działka o powierzchni 6000 m2. Bardzo atrakcyjna lokalizacja na pograniczu Warszawy i Marek blisko trasy S8. Bardzo szybki dojazd do centrum Warszawy i innych dzielnic. Budynek był wykorzystywany na organizację szkoleń, konferencji, wesel, różnego rodzaju imprez, usługi noclegowe. PARTER 540 m² recepcja, lobby, bar, sala bankietowo-konferencyjna (pow. 274 m. na ok. 200 os.), zadaszony taras przy wyjściu do ogrodu (pow. 100 m.), toalety damskie, męskie, kuchnia z zapleczem magazynowo-socjalnym (pow. 450 m.), szatnia, powierzchnia biurowa (2 pokoje) PIĘTRO I 430 m² sala konferencyjna (pow. 52), 10 pokoi hotelowych z łazienkami i TV, 3 pomieszczenia magazynowe, taras (pow. 100 m. ) PIĘTRO II 430 m² 9 pokoi hotelowych z łazienkami i TV, mieszkanie o pow. 132 m. (pokój dzienny 52m., 2 sypialnie po 16 m., kuchnia 15 m., łazienka 10 m., wc 2m., korytarz) Szanowni Klienci, jesteśmy Licencjonowaną Agencją Nieruchomości i pobieramy prowizję za pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, przy sprzedaży i zakupie do 2,9% (netto) wartości brutto nieruchomości, a przy wynajmie i najmie do 100% (netto) miesięcznego czynszu brutto wraz z opłatami Administracyjnymi o ile pokrywa je Najmujący. Wszystkie wskazane prowizje są Negocjowalne do przyzwoitej wysokości. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Ujazdowska
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Ujazdowska
2915 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia116

Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - ) poleca: lokal biurowy o pow.116,60 m2 na 1 piętrze w kamienicy biurowej w Śródmieściu,w pobliżu Al. Ujazdowskich, ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność - od zaraz. Kameralna powierzchnia biurowa usytuowana na 1 piętrze budynku biurowego w Śródmieściu. Jeden pokój z wejściem z korytarza. Standard biura: -klimatyzacja -wykładzina -uchylne okna -podnoszone podłogi -podwieszane sufity podział powierzchni ściankami Na miesięczne koszty najmu składają się: -czynsz : 2915 EUR, -opłaty eksploatacyjne: 26 PLN/m2 -energia elektryczna Opłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (10 %). Internet: -opcjonalnie, -Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Parking: W budynku znajduje się 38 miejsc parkingowych podziemnych, 200 EUR/stanowisko/miesiąc Umowa: -okres do ustalenia -kaucja 3 miesiące, Opis budynku: Budynek biurowy łączący 3 budynki, połączone stylowym, zadaszonym dziedzińcem, oferujący do wynajęcia około 3 000 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej. Powierzchnia typowego piętra to około 500 m2. Budynek cechuje unikatowa architektura obejmująca między innymi: mozaikową podłogę podnoszoną, malowidła na ścianach, dekoracje na sufitach oraz stylowe okna. Lokalizacja: Budynek posiada dogodny dostęp do środków transportu miejskiego i jest doskonale widoczny ze wszystkich stron. W bliskiej odległości znajdują się liczne budynki rządowe, placówki dyplomatyczne, ekskluzywne hotele, restauracje i sklepy. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 120023

Pół piętra w biurowcu na wynajem | winda
Pół piętra w biurowcu na wynajem | winda
11 250 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia251

Na wynajem duży lokal o powierzchni 250,25 m2 znajdujący się na 1 piętrze w zmodernizowanym budynku z windą zlokalizowanym w ścisłym centrum miasta.LOKAL:- powierzchnia 250,25 m2- 10 pomieszczeń- przeznaczenie biurowe do własnej aranżacji- na podłodze wykładzina biurowa- część ścian malowanych na biało, część czarną farbą kredową- 3m wysokości - klimatyzacja w większości pomieszczeń- zaplecze socjalne tylko do użytku Najemców: wyposażona kuchnia i toaletyBUDYNEK:- 7-o piętrowy budynek, w którym w 2018r odbył się generalny remont części wspólnych- winda- recepcja z całodobową ochroną- monitoring- podjazd i platforma dla osób niepełnosprawnych- możliwość wynajęcia 2 miejsc parkingowych na terenie biurowca oraz większej ilości w budynku sąsiadującym- dostęp do zaplecza socjalnego w częściach wspólnychWARUNKI NAJMU:- czynsz najmu 45zł netto/1m2- opłaty eksploatacyjne- kaucja (zwrotna) w wysokości 2-u miesięcznego czynszu za najem- okres najmu min. 1 rok z możliwością przedłużenia- oznaczenia firmy na tablicy przed budynkiem, na wewnętrznej tablicy interaktywnej, oznaczenia na piętrze i przed wejściem do lokali zawarte w cenie najmuLOKALIZACJA:- centrum Gdyni przy ul. Waszyngtona- blisko nadmorskich terenów rekreacyjnych- wokół pełne zaplecze handlowo-usługowe- ok 10/15min pieszo do Dworca Głównego PKP- ok 1godzina do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w GdańskuW obiekcie dostępne inne pomieszczenia biurowe.Numer oferty w biurze: CP27946476Lokalizacja: Pomorskie, Gdynia, Śródmieście, Jerzego WaszyngtonaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Pomieszczenie biurowe | winda
Pomieszczenie biurowe | winda
1 260 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia28

Na wynajem pomieszczenie biurowe o powierzchni 28m2 znajdujące się na 3 piętrze w zmodernizowanym budynku z windą zlokalizowanym w ścisłym centrum miasta.LOKAL:- powierzchnia 28m2- 1 pomieszczenie- przeznaczenie biurowe do własnej aranżacji- na podłodze wykładzina biurowa, ściany malowane na biało, oświetlenie biurowe- 2,95m wysokości - do dyspozycji Najemcy toalety oraz wyposażona kuchnia- dostępny od kwietniaBUDYNEK:- 7-o piętrowy budynek, w którym w 2018r odbył się generalny remont części wspólnych- winda- recepcja z całodobową ochroną- monitoring- podjazd i platforma dla osób niepełnosprawnych- możliwość wynajęcia miejsc parkingowych na terenie sąsiedniego obiektu- dostęp do zaplecza socjalnego w częściach wspólnychWARUNKI NAJMU:- czynsz najmu 45zł netto/1m2- opłaty eksploatacyjne- kaucja (zwrotna) w wysokości 2-u miesięcznego czynszu za najem- okres najmu min. 1 rok z możliwością przedłużenia- oznaczenia firmy na tablicy przed budynkiem, na wewnętrznej tablicy interaktywnej, oznaczenia na piętrze i przed wejściem do lokali zawarte w cenie najmu- dostępny od kwietnia 2021 rokuLOKALIZACJA:- centrum Gdyni przy ul. Waszyngtona- blisko nadmorskich terenów rekreacyjnych- wokół pełne zaplecze handlowo-usługowe- ok 10/15min pieszo do Dworca Głównego PKP- ok 1godzina do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w GdańskuW obiekcie dostępne inne pomieszczenia biurowe.Numer oferty w biurze: CP27864497Lokalizacja: Pomorskie, Gdynia, Śródmieście, Jerzego WaszyngtonaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Biuro 2-u pokojowe | winda
Biuro 2-u pokojowe | winda
1 730 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia39

Na wynajem pomieszczenie biurowe o powierzchni 38,30m2 znajdujące się na 3 piętrze w zmodernizowanym budynku z windą zlokalizowanym w ścisłym centrum miasta.LOKAL:- powierzchnia 38,30m2- 2 pokoje (przechodnie)- przeznaczenie biurowe do własnej aranżacji- na podłodze wykładzina biurowa, ściany malowane na biało, oświetlenie biurowe- 2,95m wysokości - do dyspozycji Najemcy toalety oraz wyposażona kuchniaBUDYNEK:- 7-o piętrowy budynek, w którym w 2018r odbył się generalny remont części wspólnych- winda- recepcja z całodobową ochroną- monitoring- podjazd i platforma dla osób niepełnosprawnych- możliwość wynajęcia miejsc parkingowych na terenie sąsiedniego obiektu- dostęp do zaplecza socjalnego w częściach wspólnychWARUNKI NAJMU:- czynsz najmu 45zł netto/1m2- opłaty eksploatacyjne- kaucja (zwrotna) w wysokości 2-u miesięcznego czynszu za najem- okres najmu min. 1 rok z możliwością przedłużenia- oznaczenia firmy na tablicy przed budynkiem, na wewnętrznej tablicy interaktywnej, oznaczenia na piętrze i przed wejściem do lokali zawarte w cenie najmuLOKALIZACJA:- centrum Gdyni przy ul. Waszyngtona- blisko nadmorskich terenów rekreacyjnych- wokół pełne zaplecze handlowo-usługowe- ok 10/15min pieszo do Dworca Głównego PKP- ok 1godzina do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w GdańskuW obiekcie dostępne inne pomieszczenia biurowe.Numer oferty w biurze: CP27749090Lokalizacja: Pomorskie, Gdynia, Śródmieście, Jerzego WaszyngtonaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Lokal w biurowcu na wynajem | winda
Lokal w biurowcu na wynajem | winda
1 650 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia37

Na wynajem pomieszczenie biurowe o powierzchni 36,52m2 znajdujące się na 2 piętrze w zmodernizowanym budynku z windą zlokalizowanym w ścisłym centrum miasta.LOKAL:- powierzchnia 36,52m2- 1 pomieszczenie- przeznaczenie biurowe do własnej aranżacji- na podłodze wykładzina biurowa, ściany malowane na biało, oświetlenie biurowe- 2,95m wysokości - do dyspozycji Najemcy toalety oraz wyposażona kuchnia (znajdujące się na tym samym piętrze)BUDYNEK:- 7-o piętrowy budynek, w którym w 2018r odbył się generalny remont części wspólnych- winda- recepcja z całodobową ochroną- monitoring- podjazd i platforma dla osób niepełnosprawnych- możliwość wynajęcia miejsc parkingowych na terenie sąsiedniego obiektu- dostęp do zaplecza socjalnego w częściach wspólnychWARUNKI NAJMU:- czynsz najmu 45zł netto/1m2- opłaty eksploatacyjne- kaucja (zwrotna) w wysokości 2-u miesięcznego czynszu za najem- okres najmu min. 1 rok z możliwością przedłużenia- oznaczenia firmy na tablicy przed budynkiem, na wewnętrznej tablicy interaktywnej, oznaczenia na piętrze i przed wejściem do lokali zawarte w cenie najmuLOKALIZACJA:- centrum Gdyni przy ul. Waszyngtona- blisko nadmorskich terenów rekreacyjnych- wokół pełne zaplecze handlowo-usługowe- ok 10/15min pieszo do Dworca Głównego PKP- ok 1godzina do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w GdańskuW obiekcie dostępne inne pomieszczenia biurowe.Numer oferty w biurze: CP27582786Lokalizacja: Pomorskie, Gdynia, Śródmieście, Jerzego WaszyngtonaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Magazyn 2780 m2 Bielany
Magazyn 2780 m2 Bielany
55 790 zł
17 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia2780

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE - BEZ PROWIZJI- DOSTĘPNOŚĆ: CZERWIEC 2021Przedmiotem ogłoszenia jest obiekt magazynowo - produkcyjny o powierzchni 2780 m2 z bramą z poziomu 0, w znakomitej lokalizacji, w odległości 10 min od Metra Młociny. (w tym 1200 m2 1 piętro)Cena nie zawiera opłaty za powierzchnię biurową.CHARAKTERYSTYKA OBlEKTU: samodzielny budynekmagazynowo-biurowydo wynajęcia 510 m2 biurdo wynajęcia 2780 m2 powierzchni magazynowej dwukondygnacyjny (parter, pierwsze piętro) dwie windy towarowe niezależne indywidualne wejścia osobowe siedem bram towarowych do części magazynowej biura klimatyzowane pełna infrastruktura zaplecza socjalnego pełna infrastruktura techniczna. wydzielony parking dla pracowników i gości dostępny światłowód własna kotłownia wysokość ok 4 m duże nasycenie lamp. teren ogrodzony, ochrona, monitoring konstrukcja betonowa, ocieplana wełną mineralną utrzymywanie czystości na otwartej przestrzeni posesji Koordynacja prac na terenie kompleksu i usług dostarczanych najemcom według zapotrzebowania CENA ZA CZYNSZ NAJMU MIESIĘCZNIE (za 1 m2)powierzchnia magazynowa (1200m2,I piętro) - 19,50 zł/m2powierzchnia magazynowa (720m2,860m2 parter) - 20,50 zł/m2powierzchnia biurowa ( 510 m2 } - 25 zł/m2Do podanej ceny należy doliczyć 5,50/zł opłaty serwisowo-eksploatacyjnej (w tym ogrzewanie, dozór portierski , ochrona, miejsca parkingowe, utrzymanie terenu zewnętrznego, pomoc konserwatora). Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL994871Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, BielanyOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Magazyn 1580 m2 Bielany
Magazyn 1580 m2 Bielany
32 390 zł
17 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia1580

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE - BEZ PROWIZJI- DOSTĘPNOŚĆ: CZERWIEC 2021Przedmiotem ogłoszenia jest obiekt magazynowo - produkcyjny o powierzchni 1580 m2 z bramą z poziomu 0, w znakomitej lokalizacji, w odległości 10 min od Metra Młociny. Możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni magazynowej1200 m2 na 1 -wszym piętrze oraz biura 500 m)SPECYFIKACJA TECHNICZNA niezależne indywidualne wejścia osobowe bramy towarowe do części magazynowej biura klimatyzowane pełna infrastruktura zaplecza socjalnego pełna infrastruktura techniczna. wydzielony parking dla pracowników i gości dostępny światłowód własna kotłownia wysokość ok 4 m duże nasycenie lamp. teren ogrodzony, ochrona, monitoring konstrukcja betonowa, ocieplana wełną mineralną utrzymywanie czystości na otwartej przestrzeni posesji koordynacja prac na terenie kompleksu i usług dostarczanych najemcom według zapotrzebowania CENA ZA CZYNSZ NAJMU MIESIĘCZNIE (za 1 m2)- 20,50 zł/m2 + VATpotencjalnie powierzchnia biurowa ( 510 m2 } - 25 zł/m2 + VATDo podanej ceny należy doliczyć 5,50/zł opłaty serwisowo-eksploatacyjnej (w tym ogrzewanie, dozór portierski , ochrona, miejsca parkingowe, utrzymanie terenu zewnętrznego, pomoc konserwatora). Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL552181Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, BielanyOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Mokotów: biuro 450 m2
Mokotów: biuro 450 m2
25 583 zł
23 dnia plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia450

lokal biurowy o pow. 450 m2 na 2 piętrze w nowoczesnym biurowcu na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Konstruktorskiej i niedaleko od Galerii Mokotów, poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)------------------------------------------Najemca nie płaci prowizji dla Agencji------------------------------------------Dostępność - od zarazFunkcjonalna i wygodna powierzchnia biurowa na 2 piętrze biurowca na warszawskim Mokotowie, w okolicach ul. Konstruktorskiej.Lokal do aranżacji zgodnie z potrzebami najemcy.Elastyczny podział powierzchni w układzie open space lub gabinetowym.Standard biura:-Klimatyzacja-Otwierane okna-Podnoszone podłogi-Podwieszane sufity-podział powierzchni ściankami-wykładzina-wysokość w świetle 2,70 m-oświetlenie 500 lux-floor boxesNa miesięczne koszty najmu składają się:-czynsz: 5625 EUR,-koszty eksploatacyjne: 18,82 PLN/m2, -energia elektrycznaOpłaty naliczane są od powierzchni brutto, tzn. z wliczonym współczynnikiem powierzchni wspólnych (5,17 %).Internet:-opcjonalnie,-Najemca indywidualnie podpisuje umowę z operatorem telekomunikacyjnym Parking:-804 miejsca parkingowe, usytuowane na 3-kondygnacyjnym parkingu podziemnym,-80 EUR/stanowisko/miesiąc,-miejsca dla rowerówUmowa:-okres:5 lat-kaucja 3 miesiące,Możliwość płatności czynszu w złotówkach.Opis budynku:Nowoczesny 7-kondygnacyjny budynek, oferujący do wynajęcia około 30 500 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej.7 kondygnacji naziemnych.3 kondygnacje podziemne.Możliwość umieszczenia logotypów Najemców Zalety lokalizacji:Dzięki bliskiej odległości od stacji metra Wierzbno oraz licznych linii autobusowych i tramwajowych, lokalizacja zapewnia wyjątkowo dogodne połączenia komunikacyjne zarówno z centrum miasta, jak i z lotniskiem (ok. 10 minut drogi samochodem).Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali.Polecam i zapraszam do oglądania:Katarzyna@propertyoffice.pl ; tel. 731-321-117www.propertyoffice.plTreść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Numer oferty w biurze: 122303Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, Mokotów, KonstruktorskaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Magazyn 810 m2 Bielany
Magazyn 810 m2 Bielany
16 605 zł
17 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia810

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE - BEZ PROWIZJI- DOSTĘPNOŚĆ: CZERWIEC 2021Przedmiotem ogłoszenia jest obiekt magazynowo - produkcyjny o powierzchni 810 m2 z bramą z poziomu 0, w znakomitej lokalizacji, w odległości 10 min od Metra Młociny. Możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni magazynowej 720 m parter,1200 m2 na 1 -wszym piętrze oraz biura 500 m2)SPECYFIKACJA TECHNICZNA niezależne indywidualne wejścia osobowe bramy towarowe do części magazynowej biura klimatyzowane pełna infrastruktura zaplecza socjalnego pełna infrastruktura techniczna. wydzielony parking dla pracowników i gości dostępny światłowód własna kotłownia wysokość ok 4 m duże nasycenie lamp. teren ogrodzony, ochrona, monitoring konstrukcja betonowa, ocieplana wełną mineralną utrzymywanie czystości na otwartej przestrzeni posesji koordynacja prac na terenie kompleksu i usług dostarczanych najemcom według zapotrzebowania CENA ZA CZYNSZ NAJMU MIESIĘCZNIE (za 1 m2)- 20,50 zł/m2 + VATpotencjalna powierzchnia biurowa ( 510 m2 ) - 25 zł/m2 + VATDo podanej ceny należy doliczyć 5,50/zł opłaty serwisowo-eksploatacyjnej (w tym ogrzewanie, dozór portierski , ochrona, miejsca parkingowe, utrzymanie terenu zewnętrznego, pomoc konserwatora). Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL248807Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, BielanyOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro

Obiekt biurowo-magazynowy
Obiekt biurowo-magazynowy
57 800 zł
17 dni plecy
Do wynajęcia przezAgencja
Powierzchnia2185

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE - BEZ PROWIZJI - Zapraszamy do zapoznania się z ofertą wynajmu obiektu biurowego - magazynowego o łącznej powierzchni użytkowej 2185 mkw, w doskonałej lokalizacji na warszawskiej Białołęce, 1,5 km od węzła trasy S8 oraz 12 km od centrum miasta. Duża ilość miejsc parkingowych.W najbliższym czasie planowany przystanek autobusowy w sąsiedztwie obiektu.Teren płaski, place i drogi wewnętrzne utwardzone kostką betonową i wyposażone w system odbioru wód opadowych.Kompleks jest chroniony 24h na dobę, teren ogrodzony, wyposażony w monitoring, w budynkach kontrola dostępu (jako opcja).W skład obiektu wchodzą:1. Jednopiętrowy budynek biurowy o powierzchni ogólnej około 1170 mkw.W ramach powierzchni wydzielona została sala sprzedażowa na parterze (260mkw) wraz z pomieszczeniami biurowymi i magazynowymi, na piętrze wydzielone zostały m.in.: pomieszczenia biurowe, sala szkoleniowa, pomieszczenie archiwum i otwarta powierzchnia biurowa typu open space.Na obu kondygnacjach zostały wydzielone pomieszczenia zaplecza socjalnego (toalety, szatnie, jadalnie)2. Część magazynowa z zapleczem biurowo - gospodarczym(855 m2 powierzchni magazynowej oraz160 m2 powierzchni zaplecza biurowo - socjalnego i gospodarczego)Wysokość - 7,5m, część magazynowa wyposażona jest aktualnie w cztery bramy wjazdowe 3x3 oraz 3 bramy dwuskrzydłowe wjazdowe. Wszystkie bramy są z poziomu \"0\". Posadzka niepylna, pomieszczenia magazynowe ogrzewane z dostępem do zaplecza socjalnego. Doświetlenie pomieszczeń hali światłem dziennym przez świetliki dachowe.Możliwy jest podział powierzchni biurowej i magazynowej pod własne potrzeby aranżacyjne najemcy.10 miejsc parkingowych w ramach czynszu, każde dodatkowe 1 miejsce parkingowe - 100 zł netto miesięcznie.Media:Woda zimna i ciepła oraz ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej; prąd; siła, wentylacja mechaniczna, kanalizacja nieczystości płynnych.Możliwość wynajęcia dodatkowej powierzchni biurowejProponowana stawka ofertowa czynszu miesięcznego:57 800 zł +VAT21 zł magazyn/ 30 zł/biuro,socjal + VATMinimalny okres najmu: 36 miesięcyKaucja 2 miesięczny czynsz;Media zużycie wg liczników;Opłata eksploatacyjna do indywidualnej wyceny Przeprowadzimy Państwa przez całą procedurę związaną z transakcją. Eksperci kredytowi w Wilsons Nieruchomości bezpłatnie porównają i pomogą wybrać najlepszą ofertę kredytów hipotecznych. Nasz doświadczony zespół architektów stworzy wizualizację i opracuje profesjonalną dokumentację architektoniczną.Więcej podobnych ofert nieruchomości na naszej stronie https://wilsons.plNiniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.Numer oferty w biurze: WIL220814Lokalizacja: Mazowieckie, Warszawa, BiałołękaOgłoszenie dodane za pomocą Trimo.pro