Biura do wynajęcia - gotowe.
Opis ofertyPoszukujecie Państwo przestrzeni biurowej w otoczeniu zieleni? Jeżeli tak, to serdecznie polecamy biura w P2Tower. Biurowiec położony w kameralnej dzielnicy na szczecińskich Pomorzanach, z bliskim dostępem do centrum. Posiadamy biura w różnych konfiguracjach: 1) na I piętrze o powierzchni 37 m² (dwa biura przechodnie) - gotowe do wynajmu; 2) na II piętrze o powierzchni *85 m² (dwa biura przechodnie) - gotowe do wynajmu; 3) na II piętrze o powierzchni *170 m² (osiem pomieszczeń + zaplecze socjalne) - do wynajmu od lutego 2024 roku; * Istnieje opcja najmu powierzchni łącznej 255 m²; 4) na VI piętrze o powierzchni 20 m² (jedno pomieszczenie) - gotowe do wynajmu. Z przyjemnością zaprezentujemy wolne powierzchnie. Wystarczy umówić się z Nami na spotkanie Prosimy o kontakt tel.: +48 512 - pokaż numer telefonu - lub +48 601 - pokaż numer telefonu - oraz e-mail: @ Zachęcamy również do odwiedzania Naszej strony internetowej: https://p2tower.pl/
DO WYNAJĘCIA LOKAL UŻYTKOWY PRZY MAGNOLIIUL. LEGNICKA (1 MINUTA DO MAGNOLII PARK)Główne atuty:DUŻY PARKING (ZAWSZE SĄ MIEJSCA) dostępny dla najemcówPowierzchnia: 30 metrów kwadratowychLokalizacja: ulica Legnicka, WrocławBiurowiec z nowoczesną architekturąCałodobowa recepcjaOchronaBezpieczne otoczenie.To doskonała oferta dla firm poszukujących profesjonalnej przestrzeni biurowej w dynamicznym otoczeniu. Biuro jest gotowe do natychmiastowego wynajęcia i dostosowane do różnych potrzeb biznesowych.Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny732982196. Chętnie umówimy się na prezentację biura oraz udzielimy dodatkowych informacji.Nie przegap okazji skorzystania z tej unikalnej oferty biura w prestiżowej lokalizacji we Wrocławiu.
Lokalizacja 64-330 Opalenica ul. Poznańska 117 (300m obwodnica, 10km autostrada) Obiekt do wynajęcia 250 m2 hala ogrzewana z zapleczem socjalnym , 200 m2 biura , ogrzewanie gazowe, parking (10-20 miejsc) teren ogrodzony Pomieszczenia po remoncie gotowe do wprowadzenia . Wjazd z ulicy Poznańskiej
Lokalizacja 64-330 Opalenica ul. Poznańska 117 Obiekt do wynajęcia 700 m2 hala ogrzewana ( była szwalnia ) z zapleczem socjalnym , 200 m biura z dużym holem , ogrzewanie gazowe, działka 5500 m2 Pomieszczenia po remoncie gotowe do wprowadzenia . Wjazd z ulicy Poznańskiej i Świerkowej
DO WYNAJĘCIA LOKAL UŻYTKOWY PRZY MAGNOLII UL. LEGNICKA (1 MINUTA DO MAGNOLII PARK) Główne atuty: DUŻY PARKING (ZAWSZE SĄ MIEJSCA) dostępny dla najemców Powierzchnia: 30 metrów kwadratowych Lokalizacja: ulica Legnicka, Wrocław Biurowiec z nowoczesną architekturą Całodobowa recepcja Ochrona Bezpieczne otoczenie. To doskonała oferta dla firm poszukujących profesjonalnej przestrzeni biurowej w dynamicznym otoczeniu. Biuro jest gotowe do natychmiastowego wynajęcia i dostosowane do różnych potrzeb biznesowych. Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem . Chętnie umówimy się na prezentację biura oraz udzielimy dodatkowych informacji. Nie przegap okazji skorzystania z tej unikalnej oferty biura w prestiżowej lokalizacji we Wrocławiu.
Do wynajęcia biuro serwisowane. W skład biura wchodzi: -gabinet 16m2 dla jednej lub dwóch osób. -sala konferencyjna + telewizor -wspólna kuchnia -recepcja i WC -szybki internet światłowodowy -drukarka -usługa sprzątania Atrakcyjna lokalizacja w samym centrum miasta, ulica Wiejska w Warszawie. Nowoczesny wygląd, biuro po remoncie gotowe do wprowadzenia.
Oferujemy do wynajmu nowoczesną powierzchnię w biurowcu na południu Wrocławia. Pomieszczenia są gotowe do najmu, przygotowane, przez Właściciela . Dostępne pomieszczenia socjalne, kuchnia, toalety. Budynek jest klimatyzowany, monitorowany, biura posiadają system kontroli dostępu. Budynek przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Do czynszu najmu należy doliczyć opłaty eksploatacyjne. WAŻNE ! Dostępne są różne wielkości powierzchni do wynajęcia POLECAM i ZAPRASZAM ! Joanna tel. kom. [numer], e-mail: [email] Informacja zawarta w ogłoszeniu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wrocław Krzyki Do wynajęcia biuro o powierzchni 280 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Wrocław Krzyki Poland - lokalizacja przybliżona
Eleganckie przestrzenie w przystępnej cenie. Dla najemców i klientów dostępny parking. Koszty eksploatacyjne mediów (gaz, woda, prąd, ogrzewanie, wywóz śmieci) rozliczane proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni. Możliwość wynajęcia całkowitej powierzchni lub pojedynczych biur. Przestronne biura o powierzchni 14,2m2-9,5 m2. Powierzchnie gotowe do wprowadzenia i rozpoczęcia pracy. Zdjęcia mają charakter poglądowy i przedstawiają standard wykończenia powierzchni w budynku. ul. Jana Henryka Dąbrowskiego, Środa Wielkopolska, powiat średzki Do wynajęcia biuro o powierzchni 93,60 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Środa Wielkopolska, Jana Henryka Dąbrowskiego Poland - lokalizacja dokładna
Oferujemy atrakcyjne biura do wynajęcia o łącznej powierzchni 189 m² w spokojnej okolicy Zacisza, z szybkim dojazdem do centrum Warszawy. Szczegóły Oferty Poziom -1: Biuro o powierzchni 53 m². Półpiętro: Biuro o powierzchni 53 m². Pierwsze Piętro: Dwa biura o powierzchniach 59 m² i 24 m². Biura są jasne, wyposażone w klimatyzację i system alarmowy, gotowe do indywidualnej aranżacji. W budynku dostępne są dwie toalety. Istnieje możliwość zagospodarowania tarasu o powierzchni prawie 100 m² Idealne dla Twojej Działalności: Te przestronne i jasne biura są doskonałe dla firm szukających elastyczności i dogodnej lokalizacji w Warszawie. Kontakt: Julia Łukaszewska Kancelaria Nieruchomości KK Properties tel.: Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Biuro do wynajęcia w dzielnicy Wrotków przy ul. Zemborzyckiej. Powierzchnia całego biura 75m2, składa się z trzech niezależnych pomieszczeń wraz z pomieszczeniem socjalnym i toaletą. Pomieszczenia w pełni wyposażone, gotowe do pracy. Całość jest niezależna posiada własne wejście i przynależny parking. Pomieszczenia są widne i ciepłe. Koszt wynajmu to zł/miesiąc. Dodatkowo płatne ogrzewanie, woda i prąd.
Jestem właścicielem biura do wynajęcia. 85 m kw open space, wc, kuchnia. Całość biura na parterze (całe piętro) w budynku zamieszkałym piętro wyżej, Zalecany mały ruch klientów.,kameralna działalność. Okolica bardzo spokojna, sporo zieleni, w sąsiedztwie rezerwat przyrody. Pięknie tu słychać przyrodę w Warszawie. Cena 6000 zł (w tym koszty energi) budynek monitorowany, Lokal wyposażony jest do pracy biurowej, gotowe do użytku od zaraz tv, xero, mikrofala, lodówka, ekspres do kawy, dostęp do ogródka i tarasu Zależy mi na szybkim wynajmie. Adres: Warszawa, ulica Arbuzowa 106 60*******44
Do wynajęcia nowoczesny lokal powierzchni 90m2, znajdujące się w doskonałej lokalizacji tuż przy ulicy Puławskiej (obok centrum handlowego Auchan), z dogodnym dostępem do trasy S7 (4 km). Biuro gotowe do natychmiastowego wprowadzenia, wyposażone w dwie łazienki oraz pomieszczenie socjalne. Dodatkowo, posiada klimatyzację oraz zapewnia możliwość parkowania przed budynkiem. Koszty mediów rozliczane według wskazań liczników (woda, kanalizacja, prąd, gaz). Istnieje opcja montażu światłowodu. Idealne miejsce dla dynamicznie rozwijających się firm. Dodatkowo możliwość wynajęcia magazynu obok biura. Zapraszamy do kontaktu w celu umówienia się na prezentację. Telefony kontaktowe: 60*******44
Żywiec Śródmieście Biuro o pow. 20 m2 Parter Czynsz 1 200 zł/mc Żywiec Śródmieście - do wynajęcia trzy biura o powierzchni około 20 m2 każde. Jedno znajduje się w pomieszczeniu piwnicznym z oknem, pozostałe na parterze budynku. Miejsca do parkowania znajdują się wzdłuż ulicy dojazdowej. Bardzo dobra lokalizacja, blisko do urzędów, obiektów usługowych oraz handlowych. Wszystkie pomieszczenia zostały umeblowane i są gotowe do rozpoczęcia działalności. Media: prąd, woda, kanalizacja, ogrzewanie, Internet. Koszty: odstępne 1 200 zł/mc plus opłata za zużycie prądu, wody, ogrzewania i wody. Lokale idealnie nadają się do działalności typu biuro rachunkowe, biuro projektowe, gabinet lekarski. Zapraszam na prezentację Żywiec, powiat żywiecki Do wynajęcia lokal o powierzchni 20 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Żywiec Poland - lokalizacja przybliżona
Do wynajęcia biuro serwisowane w historycznym budynku biurowo-usługowym w Gliwicach, przy ul. Dolnych Wałów 8. Co Państwo otrzymują w ramach umowy: - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowiska pracy (biurka, krzesła, regały na dokumenty) - elastyczną umowę najmu - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sali konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - świetna lokalizacja - liczne punkty gastronomiczne oraz handlowe wokół obiektu - estetycznie zaaranżowane części wspólne - recepcja oraz kontrola dostępu - winda w budynku - parking indywidualny dla najemców Zapraszam do kontaktu w celu poznania dalszych szczegółów. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy do wynajmu nowoczesną powierzchnię w biurowcu na południu Wrocławia. Pomieszczenia są gotowe do najmu, przygotowane, przez Właściciela . Dostępne pomieszczenia socjalne, kuchnia, toalety. Budynek jest klimatyzowany, monitorowany, biura posiadają system kontroli dostępu. Budynek przyjazny dla osób niepełnosprawnych. Do czynszu najmu należy doliczyć opłaty eksploatacyjne. WAŻNE! Dostępne są różne wielkości powierzchni do wynajęcia POLECAM i ZAPRASZAM! Joanna tel. kom. , e-mail: Informacja zawarta w ogłoszeniu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Oferta nr 27020111 wysłana z systemu LocumNet Online
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w samym centrum Warszawy dzielnicy Śródmieście przy ul. Chałubińskiego 8 w biurowcu Oxford Tower niedaleko Dworca Centralnego tuż obok Marriottu.Biuro zostało właśnie odświeżone i jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. Gabinet posiada okno, z którego podziwiać można Warszawę z wysokości 22 piętra. Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do aneksu kuchennegoPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników, gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w samym centrum Warszawy dzielnicy Śródmieście przy ul. Chałubińskiego 8 w biurowcu Oxford Tower niedaleko Dworca Centralnego tuż obok Marriottu.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 2 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do aneksu kuchennegoPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników, gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 1 osobę - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy:* Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5* Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15* Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78* Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️721 609 309Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowy do wynajęcia pod biuro lokal w samym centrum Warszawy w dzielnicy Śródmieście przy ul. Pięknej 15 w nowoczesnej, niepowtarzalnej i doskonale skomunikowanej lokalizacji nieopodal Placu Konstytucji.Znajdujący się na 5 piętrze lokal otoczony jest przestronnym tarasem umożliwiającym wypicie porannej kawy na świeżym powietrzu.Na powierzchni 72 m2 przygotowano aneks kuchenny, miejsca pod stanowiska pracy oraz toaletę.Lokal wyposażony został w centralną klimatyzację umożliwiającą komfortową pracę nawet podczas upałów.Do ceny najmu wynoszącej 8 900 zł netto miesięcznie należy doliczyć opłaty eksploatacyjne w kwocie 10 zł za m2 oraz media.Dla osób zmotoryzowanych istnieje możliwość wynajmu miejsca postojowego w garażu podziemnym.W okolicy znajdują się restauracje, biura, ambasady, przystanki tramwajowe i autobusowe oraz metro Plac Politechniki oraz Metro Centrum.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszawa Wola - Pańska Plaza niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego oraz stacji metra Rondo ONZ przy ul. Pańskiej 96Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego. biuro serwisowane Warszawa | biura serwisowane | biuro Plac Konstytucji | coworking Centrum | coworking Śródmieście | metro Centrum | Dworzec Centralny | coworking Centrum | biura Warszawa Śródmieście | cowork | biuro do wynajęcia Centrum | biura obok dworca | stanowisko pracy Śródmieście | stanowisko pracy Centrum | biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | biuro w biurowcu | kameralny coworking | kameralne biuro | kameralne biura | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Przedmiotem oferty są do wynajęcia w bardzo dobrym stanie technicznym lokale biurowe, zlokalizowane w Centrum miasta. Biura 1-pokojowe o różnych powierzchniach od 11 m2 do 35 m2 oraz 2-pokojowe o powierzchniach od 25 m2 do 60 m2*. Przy większych lokalach własne zaplecze socjalne. Pomieszczenie przyszykowane i gotowe do wynajęcia. Cena najmu za lokale zlokalizowane na parterze, 1 piętrze i 2 piętrze (posiadające centralne ogrzewanie) to 36 zł/m2 + VAT + energia elektryczna wg zużycia. Cena najmu za lokale zlokalizowane na 3 piętrze (ogrzewanie elektryczne) to 32 zł/m2 + VAT + energia elektryczna wg zużycia. Wymagana kaucja w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu brutto. Obiekt chroniony, istnieje możliwość korzystania całą dobę. Dodatkowo możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w sąsiedztwie budynku, gdzie usytuowane są biura. Zapraszamy do bliższego zapoznania się z ofertą podczas prezentacji. * W ofercie dostępne różne powierzchnie. Prosimy o kontakt w celu sprawdzenia aktualnej dostępności lokali do wynajęcia. Numer oferty w biurze: 26/1864/OLW Przedstawione propozycje mają jedynie charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa. Wszelkie dane dotyczące nieruchomości uzyskano na podstawie oświadczeń Sprzedających/Wynajmujących i mogą ulec zmianie. Posiadamy licencję zawodową nr 20586 nadaną: - w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, - przez Federację Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Wynajme Biuro w Rzeszowie - Idealne miejsce dla Twojej Firmy! Zapraszamy do wynajęcia nowoczesnego biura o powierzchni 98 m2, znajdującego się przy ulicy Podwisłocze 27 w Rzeszowie. To doskonała oferta dla firm poszukujących eleganckiej przestrzeni do pracy w jednym z najnowocześniejszych budynków w Rzeszowie. **Charakterystyka biura:** - Powierzchnia: 98 m2 - Położenie: Pierwsze piętro - Układ: Recepcja, sala główna, sala konferencyjna, gabinet, kuchnia z pomieszczeniem socjalnym - Wykończenie: Nowoczesny design - Wyposażenie: W pełni umeblowane i wyposażone - Bezpieczeństwo: Całodobowa ochrona w biurowcu Capitol Towers - Dodatkowe udogodnienia: Miejsce postojowe, prywatne za szlabanem **Lokalizacja:** Biuro znajduje się w sercu Rzeszowa, w praktycznym i nowoczesnym budynku, który jest najwyższy do tej pory w mieście. W okolicy znajdują się liczne biura, kancelarie, salony piękności oraz notariusze, co sprawia, że jest to idealne miejsce dla biznesu. **Dostępność:** Biuro jest gotowe do natychmiastowego wynajęcia, dlatego nie zwlekaj - skontaktuj się z nami już dziś, aby umówić się na prezentację! **Cena najmu:** Szczegóły dotyczące ceny najmu oraz warunków umowy dostępne są po kontakcie z naszym biurem. **Zapraszamy do kontaktu:** Aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na prezentację, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 73*******11 **Nie przegap tej wyjątkowej okazji - wynajmij swoje nowe biuro już teraz!**
Do wynajęcia wyjątkowe, gotowe biuro w nowoczesnym kompleksie biurowym Budomat I, usytuowanym w sercu południowego Krakowa, w dynamicznej dzielnicy Podgórze Duchackie.Budynek z recepcją i całodobową ochroną.Nasze biura oferują wysoki standard wyposażenia oraz doskonałą lokalizację dla Twojej firmy.Powierzchnia: 179 m2 Układ: Recepcja, przestronne pomieszczenie openspace na 10-18 biurek, 3 osobne pokoje na biura indywidualne, jeden pokój na 8-10 biurek, kuchnia w pełni wyposażona, łazienka oraz pomieszczenie magazynek/serwerownia. Dodatkowe Udogodnienia: Mała sala konferencyjna na 4-6 osób. Wyposażenie: BMS, czujnik dymu, klimatyzacja, kontrola dostępu, szybkie łącze światłowodowe, okablowanie elektryczne, komputerowe i telefoniczne, podwieszane sufity, wykładzina. Cena Najmu: Około 8 000 zł miesięcznie + opłaty eksploatacyjne.Dodatkowe Informacje: Możliwość wynajęcia miejsc postojowych zarówno w garażu podziemnym, jak i na zewnątrz. W pobliżu liczne połączenia komunikacji miejskiej, rozbudowana sieć dróg oraz stacja kolejowa. Bliskość Bonarka City Center oraz Centrum Kongresowego ICE Kraków. Zapewniamy komfortową i funkcjonalną przestrzeń, idealną do prowadzenia biznesu oraz organizowania spotkań i konferencji.
Opiekun oferty Kamil tel.(użyj formularza kontaktowego) Oferta: Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biura o powierzchni 91-480 m² w centrum Wrocławia. Lokalizacja na ulicy Świętego Mikołaja, Stare Miasto, zapewnia dogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem. Dostępność: Biura są dostępne na różnych piętrach nowoczesnego biurowca, doskonale skomunikowanego z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także możliwość wynajęcia miejsca parkingowego. Stan Techniczny: Biura są w stanie bardzo dobrym i gotowe do natychmiastowego użytku. Część pomieszczeń została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń, a druga jako biura gabinetowe. Dostępne udogodnienia to klimatyzacja, winda, szafa transferowa lub serwerownia (w zależności od lokalizacji), a także możliwość wynajęcia miejsca parkingowego podziemnego. Cena Najmu: Podana cena dotyczy średniej wielkości lokalu. W przypadku zainteresowania mniejszym bądź większym biurem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Standard: Biuro gotowe do wprowadzenia Możliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomego Lokale posiadają własne kuchnie i toalety Udogodnienia: Klimatyzacja Winda Parking podziemny Serwerownia/szafa transferowa Przyłącza internetowe w wielu miejscach Kontakt: Kamil Tel: (użyj formularza kontaktowego) E-mail: Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, zaledwie 5 minut od rynku? Skontaktuj się natychmiast! Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy. Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie. Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Mam do wynajęcia lokale ok.80 do 100m2 na drobną działalność, lokale gotowe od zaraz szt. 4 biura lub inne drobne usługi w centrum Abramowa obok urzędu gminy Abramów powiat lubartowski województwo Lubelskie w budynku dwu kondygnacyjnym na 1 piętrze wszystkie media Mile widziane usługi medyczne gabinety lekarskie Poradnie Psychologiczne Rehabilitacyjne Masarzu Usługi związane z nauką języków obcych wszystko świeżo po remoncie 1 pokój wraz z aneksem kuchennym i łazienką może służyć jako mieszkanie tak zwana kawalerka domofony kamery monitorujące budynek na zewnątrz Kontakt i szczegóły oraz zdjęcia zapraszam pod pod telefonem zamieszczonym w ogłoszeniu koszty najmu zależne od wielkości pomieszczeń opłaty licznikowe płatne co 2 miesiące czynsz co miesiąc ogrzewanie w cenie wynajmu ul. Spółdzielcza, Abramów, powiat lubartowski Do wynajęcia lokal o powierzchni 30 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Abramów, Spółdzielcza Poland - lokalizacja dokładna
BIURO SERWISOWANE FLEXI PARK WEST DLA 13 OSÓBElastyczny najem biura FLEXI LEASEzdecyduj o czasie trwania umowyPowierzchnie gotowe od zaraz, Możliwość doboru pakietu usług, Indywidualne podejście - Twój biznes jest najważniejszy, Dostosowanie biura do potrzeb Twojej firmyFLEXI LEASE TOdostęp 24/7 do własnego unitu i przestrzeni wspólnychserwis sprzątający po godzinach pracybrak dodatkowych opłat za mediaWi-Fi oraz oddzielną sieć LANmonitoring CCTVserwis: kawa, herbata i wodaochronę 24/7Do wynajęcia biuro dla 13 stanowisk pracy . Adgar Park West składa się z 3 budynków o łącznej powierzchni43 000 m2. Zmodernizowany w 2014 roku biurowiec zyskał nowąprzeszkloną fasadę oraz przestronne, centralne atrium.Standard budynków klasy B+ oraz idealne położenie w biznesowym centrum dzielnicy Ochota sprawia, że to doskonały punkt lokalizacyjny dla Twojej firmSerdecznie zapraszam do kontaktu.Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
BIURO SERWISOWANE FLEXI PARK WEST DLA 24 OSÓBElastyczny najem biura FLEXI LEASEzdecyduj o czasie trwania umowyPowierzchnie gotowe od zaraz, Możliwość doboru pakietu usług, Indywidualne podejście - Twój biznes jest najważniejszy, Dostosowanie biura do potrzeb Twojej firmyFLEXI LEASE TOdostęp 24/7 do własnego unitu i przestrzeni wspólnychserwis sprzątający po godzinach pracybrak dodatkowych opłat za mediaWi-Fi oraz oddzielną sieć LANmonitoring CCTVserwis: kawa, herbata i wodaochronę 24/7Do wynajęcia biuro dla 24 stanowisk pracy . Adgar Park West składa się z 3 budynków o łącznej powierzchni43 000 m2. Zmodernizowany w 2014 roku biurowiec zyskał nowąprzeszkloną fasadę oraz przestronne, centralne atrium.Standard budynków klasy B+ oraz idealne położenie w biznesowym centrum dzielnicy Ochota sprawia, że to doskonały punkt lokalizacyjny dla Twojej firmSerdecznie zapraszam do kontaktu.Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
WARSAW TRADE TOWER gotowe biuroWarsaw Trade Tower to 43-kondygnacyjna wieża, oferująca nowoczesne biura do wynajęcia o łącznej powierzchni najmu ponad 42 000 m2. Budynek oddaje ponadto do dyspozycji najemców łącznie 458 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Warsaw Trade Tower jest najwyższym wieżowcem w stolicy, a charakterystyczna i dynamiczna elewacja pozwala na jego jednoznaczną identyfikację.Warsaw Trade Tower położony jest przy ulicy Chłodnej, niedaleko skrzyżowania ulicy Towarowej i Alei Solidarności. Zaledwie 20 minut jazdy samochodem dzieliobiekt od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Lokalizacja zapewnia również bardzo dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej, w tym do stacji metra Rondo Daszyńskiego.Do wynajęcia atrakcyjny moduł biurowy 2968 m2 z widokiem na warszawski skylight. Elastyczny okres najmu.Serdecznie zapraszam na prezentację.Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66.1 kodeksu cywilnego.
WARSAW TRADE TOWER gotowe biuroWarsaw Trade Tower to 43-kondygnacyjna wieża, oferująca nowoczesne biura do wynajęcia o łącznej powierzchni najmu ponad 42 000 m2. Budynek oddaje ponadto do dyspozycji najemców łącznie 458 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Warsaw Trade Tower jest najwyższym wieżowcem w stolicy, a charakterystyczna i dynamiczna elewacja pozwala na jego jednoznaczną identyfikację.Warsaw Trade Tower położony jest przy ulicy Chłodnej, niedaleko skrzyżowania ulicy Towarowej i Alei Solidarności. Zaledwie 20 minut jazdy samochodem dzieliobiekt od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Lokalizacja zapewnia również bardzo dobry dostęp do środków komunikacji miejskiej, w tym do stacji metra Rondo Daszyńskiego.Do wynajęcia atrakcyjny moduł biurowy 145 m2 z widokiem na warszawski skylight.Serdecznie zapraszam na prezentację.Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art 66.1 kodeksu cywilnego.
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 4 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów. Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych. Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8 Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego) Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazuje standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Oferujemy bezpośrednio gotowe do wynajęcia biuro serwisowane w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy na granicy dzielnic Śródmieście i Wola przy ul. Pańskiej 96 niedaleko stacji metra Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ.Biuro jest w pełni przygotowane do szybkiego rozpoczęcia pracy przez 3 osoby - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu oraz linią telefoniczną. W przedmiotowej lokalizacji w ofercie posiadamy gabinety biurowe 1, 2, 3, 4 i 5-osobowe, a jeśli potrzebujesz jeszcze większego biura, to z przyjemnością przygotujemy dla Ciebie ofertę na kilka gabinetów.Zapewniamy następujące udogodnienia: - możliwość rejestracji podmiotu - obsługę recepcyjną oraz Państwa spotkań w Sali konferencyjnej, - przyjmowanie i dystrybucję korespondencji, - możliwość korzystania z infrastruktury biurowej - szybki Internet światłowodowy - linia telefoniczna - dostęp do kuchni z jadalniąPodana cena netto, zawiera wszelkie opłaty eksploatacyjne (woda, energia, ochrona, sprzątanie), w tym ustalony pakiet godzin salki konferencyjnej oraz obsługę sekretariatu. Bez pośredników (jesteśmy właścicielem), gwiazdek, czy dodatkowych kosztów!Proponujemy dogodną, elastyczną umowę na czas nieokreślony z dwumiesieczną kaucją.Jest to oferta dla przedsiębiorców, którzy poszukują elastycznego rozwiązania w zakresie miejsca wykonywania pracy. Z jednej strony nie chcą wynajmować kosztownej powierzchni biurowej, a z drugiej zależy im na prestiżowej lokalizacji oraz dostępie do infrastruktury biurowej czy obsługi sekretarskiej bez ponoszenia znacznych kosztów.Dużą zaletą Gotowego Biura jest możliwość wprowadzenia się i rozpoczęcia pracy, praktycznie z dnia na dzień, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych.Dodatkowo można zlecić nam prowadzenie sekretariatu firmy, przyjmowanie połączeń telefonicznych, obsługę spotkań biznesowych i inne usługi administracyjno-biurowe.Jeśli interesują Cię inne powierzchnie lub lokalizacja, to skontaktuj się z nami lub odwiedź biuro.nobel.pro !Gotowe biura oferujemy również w innych dzielnicach Warszawy: * Warszawa Wilanów - ul. Herbu Janina 5 * Warszawa Centrum Miasteczka Wilanów - ul. Klimczaka 15 * Warszawa Mokotów - Carolina Medical Center obok toru Stegny przy ul. Pory 78 * Warszaw Śródmieście / Centrum - Oxford Tower obok Mariottu przy ul. Chałubińskiego 8Specjalizujemy się także w rejestracji i sprzedaży podmiotów prawnych m.in. sp. z o.o., sp.k. oraz z przyjemnością wyręczymy z wszelkich niezbędnych formalności urzędowych (m.in. KRS, US).Zapraszamy do kontaktu:☎️ (użyj formularza kontaktowego)Zdjęcia mają charakter poglądowy, ukazują standard wykończenia gabinetów biurowych w przedmiotowej lokalizacji, ale niekoniecznie obecnie dostępnego do wynajęcia biura, dlatego zapraszamy na prezentacje.Ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.biuro serwisowane Warszawa | coworking Wola | coworking Śródmieście | bliska Wola, Mirów | coworking Centrum | biura Warszawa | cowork | biuro do wynajęcia metro Rondo ONZ | metro Rondo Daszyńskiego | stanowisko pracy Wola| biurko dedykowane Warszawa | biurko do pracy | biuro dla freelancera | biuro dla prawnika | coworking dla IT | elastyczne biuro | flex office | biuro dla programisty | biuro dla grafika | biurko do wynajęcia | kameralny coworking | kameralne biuro | nowoczesna przestrzeń do pracy | nowoczesne biuro | tanie biuro | office | desk | umeblowane biuro | reprezentacyjne biuro | dobra lokalizacja | bezpośrednio
Do wynajęcia nowo wykończone biuro serwisowane w budynku biurowo handlowo-usługowym w Częstochowie, przy ul. Jagiellońskiej 1. W ramach umowy otrzymują Państwo: - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowiska pracy (biurka, krzesła, szafy na dokumenty) - umowę na elastycznych warunkach - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sali konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - świetna lokalizacja - liczne punkty gastronomiczne oraz handlowe wokół obiektu - estetycznie zaaranżowane części wspólne - recepcja oraz kontrola dostępu - winda w budynku - parking rotacyjny dla klientów oraz parking indywidualny dla najemców W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zadzwoń, zapytaj o ofertę. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space
Żywiec Śródmieście Biuro o pow. 20 m2 Parter Czynsz 1 200 zł/mc Żywiec Śródmieście - do wynajęcia trzy biura o powierzchni około 20 m2 każde. Jedno znajduje się w pomieszczeniu piwnicznym z oknem, pozostałe na parterze budynku. Miejsca do parkowania znajdują się wzdłuż ulicy dojazdowej. Bardzo dobra lokalizacja, blisko do urzędów, obiektów usługowych oraz handlowych. Wszystkie pomieszczenia zostały umeblowane i są gotowe do rozpoczęcia działalności. Media: prąd, woda, kanalizacja, ogrzewanie, Internet. Koszty: odstępne 1 200 zł/mc plus opłata za zużycie prądu, wody, ogrzewania i wody. Lokale idealnie nadają się do działalności typu biuro rachunkowe, biuro projektowe, gabinet lekarski. Zapraszam na prezentację
Oferujemy do wynajęcia atrakcyjne biuro o powierzchni 48m2, usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie Sądu Rejonowego w Krakowie. Lokal składa się z trzech niezależnych pokoi, które doskonale sprawdzą się jako biura dla zespołów czy przedstawicielstw firm. Dodatkowym atutem jest funkcjonalna recepcja, idealna do obsługi klientów czy przyjmowania gości. Lokal składa się z: - Dużego pokój - Gabinet nr 1 - Gabinet nr 2 - Toaleta - Przedpokój Przestronne pomieszczenia biurowe są gotowe do natychmiastowego użytku, co pozwoli szybko rozpocząć działalność w nowej lokalizacji. Wnętrza są wyposażone w klimatyzację, co zapewni komfortowe warunki pracy przez cały rok. Lokalizacja biura jest niezwykle korzystna dla firm współpracujących z Sądem Rejonowym w Krakowie, umożliwiając łatwy i szybki dostęp do niezbędnych instytucji. Dodatkowo, bliskość różnych punktów usługowych oraz komunikacyjnych ułatwia codzienną organizację pracy. Zapraszamy do skorzystania z tej wyjątkowej oferty biura, która połącza funkcjonalność przestrzeni biurowej z dogodną lokalizacją. Lokal jest dostępny od zaraz, co sprawia, że można natychmiastowo rozpocząć swoją działalność. Dla zainteresowanych udostępniamy również możliwość wcześniejszego obejrzenia biura oraz uzyskania dodatkowych informacji. Nie przegap okazji na wynajęcie biura w prestiżowej lokalizacji blisko Sądu Rejonowego w Krakowie! Skontaktuj się z nami już dziś, aby omówić szczegóły i umówić się na wizytę.
Oferujemy do wynajęcia atrakcyjne biuro o powierzchni 48m2, usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie Sądu Rejonowego w Krakowie. Lokal składa się z trzech niezależnych pokoi, które doskonale sprawdzą się jako biura dla zespołów czy przedstawicielstw firm. Dodatkowym atutem jest funkcjonalna recepcja, idealna do obsługi klientów czy przyjmowania gości. Lokal składa się z: - Dużego pokój - Gabinet nr 1 - Gabinet nr 2 - Toaleta - Przedpokój Przestronne pomieszczenia biurowe są gotowe do natychmiastowego użytku, co pozwoli szybko rozpocząć działalność w nowej lokalizacji. Wnętrza są wyposażone w klimatyzację, co zapewni komfortowe warunki pracy przez cały rok. Lokalizacja biura jest niezwykle korzystna dla firm współpracujących z Sądem Rejonowym w Krakowie, umożliwiając łatwy i szybki dostęp do niezbędnych instytucji. Dodatkowo, bliskość różnych punktów usługowych oraz komunikacyjnych ułatwia codzienną organizację pracy. Zapraszamy do skorzystania z tej wyjątkowej oferty biura, która połącza funkcjonalność przestrzeni biurowej z dogodną lokalizacją. Lokal jest dostępny od zaraz, co sprawia, że można natychmiastowo rozpocząć swoją działalność. Dla zainteresowanych udostępniamy również możliwość wcześniejszego obejrzenia biura oraz uzyskania dodatkowych informacji. Nie przegap okazji na wynajęcie biura w prestiżowej lokalizacji blisko Sądu Rejonowego w Krakowie! Skontaktuj się z nami już dziś, aby omówić szczegóły i umówić się na wizytę. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Dzień dobry, Zapraszam do wynajęcia przestronnego biura o powierzchni 34 metrów kwadratowych, składającego się z dwóch komfortowych pomieszczeń, zlokalizowanego w okolicy ulicy Opolskiej we Wrocławiu. To doskonałe miejsce dla przedsiębiorców, którzy poszukują funkcjonalnej przestrzeni do efektywnej pracy. Najważniejsze cechy oferty: Lokalizacja: Biuro znajduje się w okolicy przy ulicy Opolskiej, oferując łatwy dostęp do środków komunikacji publicznej oraz bliskość różnorodnych usług i sklepów. Powierzchnia: Biuro oferuje 34 metry kwadratowe, które są starannie podzielone na dwa oddzielne pokoje. To świetne rozwiązanie dla firm, które potrzebują zróżnicowanej przestrzeni do pracy. Opłaty: Miesięczny czynsz najmu wynosi jedynie 1000 zł, a dodatkowe opłaty w wysokości 650 zł obejmują utrzymanie biura oraz zużycie wody. Do opłat doliczany jest licznik prądu. Dodatkowe informacje: Biuro jest gotowe do natychmiastowego wprowadzenia, co pozwala na szybki rozruch działalności. Jasne i nowoczesne wnętrza stwarzają przyjazne środowisko do efektywnej pracy. W otoczeniu biura znajdują się różnorodne usługi, restauracje oraz miejsca rekreacyjne. Zapraszamy do kontaktu! Aby uzyskać więcej informacji lub umówić się na obejrzenie biura, skontaktuj się z agentem nieruchomości Marcelem pod numerem telefonu 72*******10. Prowizja biura: Jednorazowa prowizja biura w wysokości jednomiesięcznego czynszu Uwaga! Oferta wystawiona przez Biuro Nieruchomości Free Estates. Prezentowane w serwisie oferty nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i mogą być nieaktualne.
Szukasz idealnego miejsca dla swojej firmy? Zapoznaj się z naszą ofertą!Do wynajęcia lokal biurowy w Centrum Tarnowskie Gór! Powierzchnia znajduje się na drugim piętrze pięknej kamienicy. Przed budynkiem parking!Lokalizacja: budynek położony przy ulicy Sienkiewicza, blisko Urzędu Miasta, w obiekcie znajduje się lokal gastronomiczny - idealne miejsce na spotkania biznesowe, Szczegóły: powierzchnia całkowita biura 23 m2, na każdym piętrze toaleta, czynsz 1200 zł netto + media, parking dla klientów przed budynkiem, biuro gotowe do "wejścia", Zapraszamy do kontaktu i prezentacji lokalu.Opiekun oferty:Bartłomiej - (użyj formularza kontaktowego)Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz ma charakter informacyjny.
Szanowni Państwo,BGI Polska oferuje do wynajęcia nowocześnie urządzone pomieszczenia biurowo-socjalne o łącznej powierzchni około ponad 165 metrów kwadratowych. Doskonała lokalizacja, nowoczesne wyposażenie i funkcjonalny układ przestrzenny sprawiają, że te pomieszczenia są idealnym miejscem do prowadzenia działalności biurowej.Podstawowe informacje: Lokalizacja: Jelenia Góra, ul. Sobieskiego, Teren ZREMBu, przy Rondzie - wylot na Szklarską Porębę i Zgorzelec Powierzchnia: Ponad 165 m² Rodzaj pomieszczeń: Biura o różnej wielkości Łazienki Kuchnia Stan techniczny: Gotowe do użytku dla najemcy Dodatkowe atuty: Parking dostępny dla najemców Warunki wynajmu: Cena do negocjacji Okres najmu do uzgodnienia Kaucja wymagana Rozliczenie mediów według zużycia Dodatkowy koszt w postaci opłaty eksploatacyjnej 6 zł/m2 Możliwość wynajęcia poszczególnych biur lub całego pomieszczenia Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu umówienia się na oglądanie pomieszczeń oraz uzyskania dodatkowych informacji. Gotowi jesteśmy dostosować się do Państwa potrzeb i wspólnie znaleźć najlepsze rozwiązanie.Zachęcamy również do przejrzenia naszych pozostałych ogłoszeń. Mamy do wynajęcia inne powierzchnie biurowe oraz magazynowe w tej samej lokalizacji.Kontakt: (użyj formularza kontaktowego)Zapraszamy do współpracy!
SUPER OFERTA NAJMU BIURA W ŚWIDNICY! Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro o powierzchni 48m² w świetnej lokalizacji przy ulicy Armii Krajowej 7! Cechy biura: - Składa się z dwóch przestronnych pomieszczeń: 30,22 m² i 17,64 m², zgodnie ze schematem. - Świeżo po remoncie docieplone i odmalowane. Gotowe do wejścia. - Wyposażone w podstawowe meble dla Twojej wygody. Nowoczesne udogodnienia: - Szybki internet światłowodowy od renomowanego dostawcy Limonka. - Smart office z systemem sterowania ogrzewaniem i oświetleniem oraz innymi urządzeniami typu Smart przez renomowane oprogramowanie Tuya. - Możliwość programowania scen dla maksymalnej wygody i efektywności. Doskonała lokalizacja: - Blisko Dworca PKS i PKP.- 10 minut na pieszo do Rynku. - Bezpłatne miejsca parkingowe przed budynkiem. Koszty wynajmu: - Cena: 1 799 zł miesięcznie (37,50 zł za metr²). Jest to cena za metr kwadratowy niższa o 10 zł od średniej w Świdnicy. - Stała opłata za koszty dodatkowe -koszty eksploatacyjne: 432 zł (tylko 9 zł za metr²), obejmuje prąd, ogrzewanie, wodę, kanalizację, wywóz śmieci. Kaucja dwa czynsze: 3 598 zł To doskonała okazja! Nie przegap! Zadzwoń już dziś, aby umówić się na oglądanie! Zapraszamy serdecznie! ul. Armii Krajowej, Świdnica, powiat świdnicki Do wynajęcia biuro o powierzchni 48 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Świdnica, Armii Krajowej Poland - lokalizacja dokładna
Do wynajęcia, biuro serwisowane w historycznym budynku biurowo-usługowym w Gliwicach, przy ul. Dolnych Wałów 8. Co Państwo otrzymują w ramach umowy: - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowiska pracy (biurka, krzesła, regały na dokumenty) - klimatyzacja w pomieszczeniach - elastyczna umowę najmu - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sali konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - świetna lokalizacja - liczne punkty gastronomiczne oraz handlowe wokół obiektu - estetycznie zaaranżowane części wspólne - recepcja oraz kontrola dostępu - winda w budynku - parking indywidualny dla najemców W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zapraszam do kontaktu w celu poznania dalszych szczegółów oraz zapoznania z dostępną powierzchnią. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space
Oferta bez prowizji Do wynajęcia pomieszczenia biurowe w centrum biurowym w Gdyni przy ulicy Śląskiej. Biura po całkowitym remoncie, gotowe do wprowadzenia. Biuro o powierzchni 57,63m2 składające się z trzech gabinetów. Lokal znajduje się w budynku z recepcją i całodobową ochroną. Biurowiec posiada własny parking zarówno dla pracowników jak i klientów- możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Czynsz najmu 97 zł/m2 netto, zawiera opłaty eksploatacyjne. Możliwość najmu miejsca parkingowego. Na zdjęciach w ofercie zaprezentowano przykładowe pomieszczenia w budynku oraz części wspólne. Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, 1. Kodeksu Cywilnego.
Oferta bez prowizji Do wynajęcia pomieszczenia biurowe w centrum biurowym w Gdyni przy ulicy Śląskiej. Biura po całkowitym remoncie, gotowe do wprowadzenia. Biuro o powierzchni 19,65m2 składające się z jednego pomieszczenia. Lokal znajduje się w budynku z recepcją i całodobową ochroną. Biurowiec posiada własny parking zarówno dla pracowników jak i klientów- możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Czynsz najmu 97 zł/m2 netto, zawiera opłaty eksploatacyjne. Możliwość najmu miejsca parkingowego. Na zdjęciach w ofercie zaprezentowano przykładowe pomieszczenia w budynku oraz części wspólne. Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, 1. Kodeksu Cywilnego.
Oferta bez prowizji Do wynajęcia pomieszczenia biurowe w centrum biurowym w Gdyni przy ulicy Śląskiej. Biura po całkowitym remoncie, gotowe do wprowadzenia. Biuro o powierzchni 56m2 składające się z dwóch gabinetów. Lokal znajduje się w budynku z recepcją i całodobową ochroną. Biurowiec posiada własny parking zarówno dla pracowników jak i klientów- możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Czynsz najmu 97 zł/m2 netto, zawiera opłaty eksploatacyjne. Możliwość najmu miejsca parkingowego. Na zdjęciach w ofercie zaprezentowano przykładowe pomieszczenia w budynku oraz części wspólne. Zapraszam na prezentację. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, 1. Kodeksu Cywilnego.
Oferujemy Państwu do wynajmu funkcjonalny piękne, przestronne lokal na piętrze budynku w wyremontowanej kamienicy, idealny na kancelarię, gabinet, biura, usługi itp.Lokal o łącznej powierzchni 190 m2 składa się z:– 1 pomieszczenia ok. 70 mkw,– 1 pomieszczenia ok .60mkw,– 1 pomieszczenia ok. 40 mkw,– 1 pomieszczenie ok. 20 mkw– toaleta, Pomieszczenia wyremontowane, czyste w bardzo dobrym standardzie wykonania: odmalowane ściany, na podłogach deska barlinecka i płytki ceramiczne. Do lokali doprowadzone ogrzewanie miejskie.Lokale gotowe do wejścia . LOKALIZACJA:Lokal z umiejscowiony jest w centrum Wadowic.OPŁATY: – 30 zł brutto/ m2/mc (24,39m2 netto) + kaucja do ustalenia + mediaISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYNAJĘCIA POSZCZEGÓLNYCH POMIESZCZEŃ TJ.20M2, 40 M2, 60M2, 70m2.NAJEMCA NIE PŁACI PROWIZJI DO BIURA.ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ.
Opiekun ofertyKamil .530-140-800Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia)Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe.W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia).Cena najmu którą widzisz dotyczy największego lokalu. Jeśli potrzebujesz mniejszego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja:Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, WrocławDogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem.Powierzchnia:91-480 m²w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie!Standard:Biuro gotowe do wprowadzeniaMożliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomegoLokale posiadają własne kuchnie i toalety.Udogodnienia:KlimatyzacjaWindaParking podziemnySerwerownia/szafa transferowaPrzyłącza internetowe w wielu miejscach.Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min?Skontaktuj się natychmiast!Kamil .530-140-800e-mail: kamilm@Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy.Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie.Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Opiekun ofertyKamil .530-140-800Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia)Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe.W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia).Cena najmu którą widzisz dotyczy najmniejszego lokalu. Jeśli potrzebujesz większego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja:Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, WrocławDogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem.Powierzchnia:91-480 m²w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie!Standard:Biuro gotowe do wprowadzeniaMożliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomegoLokale posiadają własne kuchnie i toalety.Udogodnienia:KlimatyzacjaWindaParking podziemnySerwerownia/szafa transferowaPrzyłącza internetowe w wielu miejscach.Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min?Skontaktuj się natychmiast!Kamil .530-140-800e-mail: kamilm@Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy.Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie.Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
BIURO SERWISOWANE FLEXI PLAZA DLA 42 OSÓBElastyczny najem biura FLEXI LEASEzdecyduj o czasie trwania umowyPowierzchnie gotowe od zaraz, Możliwość doboru pakietu usług, Indywidualne podejście - Twój biznes jest najważniejszy, Dostosowanie biura do potrzeb Twojej firmyFLEXI LEASE TOdostęp 24/7 do własnego unitu i przestrzeni wspólnychserwis sprzątający po godzinach pracybrak dodatkowych opłat za mediaWi-Fi oraz oddzielną sieć LANmonitoring CCTVserwis: kawa, herbata i wodaochronę 24/7Do wynajęcia biuro dla 42 stanowisk pracy . Adgar to kompleks biurowy składający się z dwóch 10-kondygnacyjnych budynków, Adgar Plaza A i Adgar Plaza B, oferujących łącznie ok. 27 000 m2 powierzchni biurowej do wynajęcia oraz zapewniający do dyspozycji najemców 630 miejsc parkingowych. Otoczenie oraz powierzchnie wspólne Adgar Plaza wyróżnia wysoki standard wykończenia. Kompleks Adgar położony jest w dynamicznie rozwijającej się, nowoczesnej dzielnicy biznesowej - Mokotów przy ul. Postępu. Obiekt usytuowany jest zaledwie 15 minut jazdy samochodem od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. W niedalekim sąsiedztwie znajduje się jedno z większych centrów handlowych - Galeria Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu.Serdecznie zapraszam do kontaktu.Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Do wynajęcia ustawne biuro serwisowane w budynku biurowo handlowo-usługowym w Katowicach przy al. Korfantego 138. Co Państwo otrzymują w ramach umowy: - umowa na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia - atrakcyjny standard wykończenia powierzchni - biuro wyposażone w gotowe stanowisko pracy (biurko, krzesło, regał) - internet i sprzątanie w cenie - w pełni wyposażony aneks kuchenny (uzupełniana kawa, herbata) - możliwość wynajęcia sal konferencyjnych na godziny - możliwość najmu wirtualnego biura Ponadto: - Świetna lokalizacja - Mocna ekspozycja od al. Korfantego - Prestiż i rozpoznawalność - Estetycznie zaaranżowane części wspólne - Recepcja oraz kontrola dostępu W ramach naszego obiektu otrzymują Państwo unikalność lokalizacji oraz kompleksowość usług w postaci wzajemnie uzupełniających się najemców. Między innymi siłownia, przedszkole, centrum fizjoterapii, bistro oraz kawiarnia Dodatkowym atutem jest obecność dużych sieci spożywczych w obrębie 1 km od budynku. Szczegółowe warunki najmu do uzgodnienia. Zapraszam do kontaktu w celu poznania dalszych szczegółów. Wojciech Zając Manager Projektu DL Space