Biuro dla 5 osób w pełni serwisowane w centrum!

Sortowanie:
Znaleziony: 15 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Biuro dla 5 osób w pełni serwisowane w centrum!
Biuro dla 5 osób w pełni serwisowane w centrum!
5990 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia 4/5 osobowy gabinet dla wszystkich, którzy szukają miejsca dla siebie oraz swojego zespołu. Dzięki oddzielonej od otoczenia przestrzeni biurowej, będziecie mogli poczuć się w pełni swobodnie i w skupieniu oraz koncentracji wykonywać codzienne obowiązki. Ty rozwijasz swoją firmę a my zajmiemy się wszystkim innym. W cenie niniejszego gabinetu oferujemy: Nowoczesne biuro dostępne 24/7/365 Prywatny gabinet z kontrolą dostępu (karta lub aplikacja) Wygodne wyposażenie – biurko, fotel, szafki na kluczyk. Możliwość instalacji własnych urządzeń Dostęp do drukarki, skanera oraz innych materiałów biurowych Media: woda, prąd, ogrzewanie oraz szybki Internet Serwis sprzątający Obsługę recepcyjną Wsparcie managerów Quickwork Dostęp do pysznej kawy, herbaty oraz wody pitnej – bez limitu, również dla gości Wsparcie serwisu technicznego oraz IT Infrastruktura rowerowa- parking dla rowerów, szatnie z zamykanymi szafkami oraz prysznice dla cyklistów. Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia sal konferencyjnych mogących pomieścić od 2 do 30 osób. Jeśli szukasz miejsca na spotkanie z klientem to przestronne i eleganckie sale konferencyjne Quickwork idealnie sprawdzą się jako przestrzeń do spotkań biznesowych. W ramach najmu sali konferencyjnej oferujemy: Nowoczesne klimatyzowane sale Profesjonalną obsługę spotkań Obsługa recepcyjną dla gości Dostęp do szybkiego internetu Dostęp do sprzętu multimedialnego – ekrany LCD, projektor, ekran projekcyjny, głośnomówiący zestaw do telekonferencji Dostęp do sprzętu pomocniczego – tablice, flipcharty, kable HDMI Dostęp do drukarki, skanera oraz innych materiałów biurowych Wsparcie managerów Quickwork Dostęp do pysznej kawy, herbaty oraz wody pitnej Zapraszam na prezentację! Bartosz Mach (użyj formularza kontaktowego)

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jerozolimskie
7900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia22
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 5 osób na 1 piętrze nowoczesnym biurowca w samym centrum Warszawy, w okolicach Al. Jerozolimskich i Ronda de Gaulle`a, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Oferta najmu jest przygotowywana indywidualnie dla każdego Najemcy i wynosi od około 1580 PLN za osobę miesięcznie. Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, - depozyt/kaucja za biuro - w wysokości 2 miesięcznego czynszu - zwracany po zakończeniu trwania umowy, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Budynek oferujący około 1 700 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej do wynajęcia. Lokalizacja: W pobliżu znajdują się liczne instytucje rządowe i finansowe, takie gmach sejmu czy największa w tej części Europy Giełda Papierów Wartościowych. To prestiżowa lokalizacja idealna zarówno dla małych i średnich, ale również korporacyjnych przedsiębiorstw. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 232499

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
2900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia9
SprzedażPośrednik

2-osobowe biuro serwisowane dla 2 osób na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Miesięczne koszty najmu to 2900 PLN dla umowy na czas nieokreślony z okresem wypowiedzenia 2-miesięcznym. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 234984

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
2900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia7
SprzedażPośrednik

2-osobowe biuro serwisowane dla 2 osób na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 2900 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236138

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, al. Jerozolimskie
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, al. Jerozolimskie
8800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia29
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 5 osób do wynajęcia na bliskim Mokotowie, w nowoczesnym biurowcu w pobliżu stacji metro Wilanowska, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 30 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu to 8800 PLN netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba, Udogodnienia w budynku: -udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, -Bar z napojami i kawą na miejscu, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -Dostępne miejsce na rowery. Lokalizacja: W okolicy biura znajdują się sklepy i liczne punkty usługowe oraz atrakcje miasta takie jak park Arkadia czy Pałac Królikarnia. Do najbliższego centrum handlowego Galerii Mokotów (2km), z łatwością można dotrzeć samochodem lub komunikacją miejską. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanych w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260220

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
5500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia26

6-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia na warszawskiej Ochocie, na 5 piętrze budynku biurowym w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Kameralne biuro z widokiem na panoramę Warszawy. Adres do rejestracji firmy gratis. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -wyposażenie w postaci biura/ biurek, krzeseł i szafki na dokumenty; -Koszty eksploatacyjne i media (prąd, woda, ochrona, wywóz śmieci, sprzątanie, itd.); -Dostęp do szybkiego internetu wifi i LAM; -Obsługę sekretarską i recepcyjną (obsługę poczty, korespondencji oraz gości klientów); -Skanowanie poczty wedle życzenia klienta; -Druk dokumentów w pakiecie 100 stron w przypadku Minibiura; -4h miesięcznie sali do spotkań dla 4 osób oraz zniżka 20% do pozostałych sa; -Całodobowy dostęp do biura 7 dni w tygodniu (klienci otrzymują karty dostępu oraz klucze do biura); -Nielimitowany dostęp do kuchni oraz pysznej kawy, herbaty i wody . Miesięczne koszty najmu to 5500 PLNnetto. Umowa: -czas nieokreślony, z dwumiesięcznym okresem wypowiedzenia. -kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu brutto. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 201055

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, pl. Piłsudskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, pl. Piłsudskiego
14950 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia28
SprzedażPośrednik

biuro serwisowane dla 7 osób do wynajęcia, w Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty, zlokalizowane na 5 piętrze budynku biurowego. Okna wychodzą na patio budynku. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto to 14950 PLN Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 242450

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, al. Jana Pawła II
7850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia28
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 5 osób do wynajęcia w Centrum, na 14 piętrze nowoczesnego biurowca w okolicach Dworca Centralnego, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ -------------------------------------------- Najemca nie płaci prowizji dla Agencji -------------------------------------------- Dostępność- do potwierdzenia Wygodne, całkowicie wyposażone biuro z dostępem do niezbędnych usług biurowych. Powierzchnia około 30 m2. Pakiet biurowy zawiera następujące korzyści: - Adres Biznesowy, - Dedykowany numer telefonu, - W pełni umeblowane i wyposażone biuro (dostęp 24/7) z usługą internetu wliczoną w cenę biura, - W pełni umeblowane i wyposażone kuchnie, - Dostęp do sal konferencyjnych ( 1 salka wliczona w cenę wynajmu do 2h dziennie), - W pełni wyposażone toalety, - Recepcja-obsługa spersonalizowana dla Państwa firmy, - Wszystkie media ( elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda ), - Utrzymanie biura i cześci wspólnych, - Naprawy, - Codzienne sprzątanie, - Ochrona, - Ubezpieczenie budynku, - nieograniczony dostęp do powierzchni coworkingowych w ponad 3000 lokalizacjach w 120 krajach z darmową kawą/herbatą oraz internetem, - zniżki na usługi kurierskie i artykuły biurowe, - 10% zniżki na wynajem sali konferencyjnych Miesięczny koszt najmu netto: od 7850 PLN. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Za całe biuro gotowe do pracy, co miesiąc otrzymują Państwo jedną czytelną fakturę: wszystkie media są wliczone w cenę (elektryczność, ogrzewanie, klimatyzacja, woda), Umowa: -okres trwania: minimum 3 miesiące, -kaucja 2 miesiące, - nielimitowany dostęp do kuchni dla Państwa i Państwa gości - 165 PLN/ miesiąc/osoba, - usługa odnowienia biura - 75 PLN/m2,opłata pobierana po zakończeniu trwania umowy w celu odnowienia biura, - jednorazowa opłata aktywacyjna - 80 PLN /osoba Opis budynku: Biurowiec oferuje wysokiej klasy powierzchni biurowe na osiemnastu kondygnacjach (około 21.500 mkw.). Udogodnienia w budynku; -strefa miejsc siedzących na zewnątrz lub taras, -Parking dla klientów na miejscu lub w pobliżu, -pomieszczenia do wideokonferencji. Lokalizacja: W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 264136

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
3800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3800 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 241593

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
3800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3800 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 236139

Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
Lokal użytkowy Warszawa Mokotów, Wołoska
2100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia60

biuro serwisowane na 3 piętrze w nowoczesnym biurowcu w Mokotowskiej Strefie Biznesowej w okolicach ulic: Wołoskiej i Domaniewskiej, poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ) ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność od zaraz. Prywatna przestrzeń biurowa dla osób, które lubią atmosferę współpracy we własnych zespołach. Elastyczne miejsce do pracy, bez przypisanego biurka, na okres już od jednego miesiąca , dla osób, które lubią pracować w zmiennym środowisku i nie potrzebują stałego miejsca pracy. Wyróżniki powierchni: -około 10 m2/biurko, -unikalne, wysokiej jakości meble z elektrycznie regulowanymi biurkami, -odpowiednie nasłonecznienie, -fit out, -meble redukujące poziom hałasu, -kameralność, -indywidualnie regulowana klimatyzacja, -zgodność z wszelkimi przepisami BHP. Miesięczna opłata za jedno stanowisko pracy w prywatnym pokoju to to 350 EUR. Obecnie dostępne są pokoje 3-, 4-, 5-, 6-osobowe. Miesięczna opłata za stanowisko pracy w otwartej przestrzeni coworkingowej to 150 EUR. Miesięczna opłata za dedykowane stanowisko pracy w otwartej przestrzeni coworkingowej to 280 EUR. Najemca ma dostęp do szeregu przydatnych usług: -Szybkie łącze internetowe, -stanowisko recepcji, -kawiarnia, -siłownia, Parking: -766 podziemnych miejsc parkingowych i 379 stacji dla rowerów. -Bezpłatny system rowerowy dostępny dla najemców w sezonie, Umowa: Opis budynku: Kompleks składający się z czterech 7-kondygnacyjnych, nowoczesnych budynków biurowych, oferujących do wynajęcia łącznie 34 000 m2 powierzchni biurowej. Na terenie kompleksu znajdują się m.in: restauracje, centrum medyczne oraz w pełni wyposażona sala konferencyjna, będące jego dodatkowym atutem Zalety lokalizacji: Zaledwie 15 minut jazdy samochodem dzieli biurowiec od centrum Warszawy oraz od Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina. Budynek położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie jednego z większych centrów handlowych - Galerii Mokotów. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23% Zdjęcia przedstawiają ogólny standard budynku i lokali. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 178214

Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
Lokal użytkowy Warszawa Ochota, Racławicka
3800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia14
SprzedażPośrednik

Opis oferty4-osobowe biuro serwisowane do wynajęcia, na 5 piętrze budynku biurowym na warszawskiej Ochocie w okolicach ul. Racławickiej , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Jasny przestronny gabinet, w pełni wyposażony w duże komfortowe biurka, ergonomiczne krzesła oraz szafy aktowe na dokumenty. Recepcja jest czynna w godzinach 9-17. W cenie biura Najemca otrzymuje: -Nielimitowany dostęp do indywidualnego Minibiura, -Pełne wyposażenie gabinetu w meble biurowe, -Obsługa recepcyjna korespondencji oraz Gości, -Dostęp do sieci LAN i WLAN oraz urządzeń biurowych, -Szybki internet i sprzątanie w cenie, -Dostęp do aneksu kuchennego i strefy chillout, -Dostęp do budek telefonicznych, -Dostęp do biura 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, -4 godziny/mies. w sali spotkań 4-5 osobowej, -Zniżka 20% na sale spotkań i konferencyjne. Elastyczne pakiety czasu pracy pozwalają dopasować ofertę do Państwa potrzeb. Możliwość skorzystania z bezpłatnego Dnia Próbnego. Umowa: -miesięczne koszty najmu: 3800 PLN netto, -czas nieokreślony, -wypowiedzenie: 2 miesiące, -kaucja: 1 miesiąc, -(opcjonalnie) miejsce parkingowe: 350 PLN netto. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Adres do rejestracji firmy GRATIS. W otoczeniu biurowca znajdują się bezpłatne miejsca parkingowe oraz parking dla rowerów i prysznic dla cyklistów. Opis powierzchni serwisowanej: Profesjonalna przestrzeń biurowa oddająca do dyspozycji Najemców 550 m2 powierzchni biurowej, w pełni wyposażonej, w tym: -minibiura od 2 do 10 osób, - kameralny i niebanalny open space dla coworkerów, -sale spotkań od 4 do 12 osób, -wygodną strefę chillout z kanapami i pufami, -w pełni wyposażoną kuchnię z jadalnią, -recepcję Budynek podlega pod: Trzeci US Warszawa - Śródmieście przy ul. Lindleya 14 w 02-013 Warszawie, Lokalizacja: Biurowiec zlokalizowany jest na Rakowcu zachodniej części Ochoty, w pobliżu ciągów komunikacyjnych ul. Żwirki i Wigury i Racławickiej, zapewniających sprawny dojazd na Lotnisko Chopina, do Centrum i innych dzielnic Warszawy. W sąsiedztwie budynku przystanki autobusowe, park Forty Korotyńskiego, sklepy, punkty usługowe. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Powierzchnia podana w ofercie jest wartością orientacyjną.. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni coworkingowej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260100

Biuro All Inclusive dla 9 osób max
Biuro All Inclusive dla 9 osób max
12500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia25
SprzedażPośrednik

Opis ofertyOferta dodana za pomocą Multiportalu BeBroker Oferujemy przestronne biuro serwisowane do 9 osób w centrum coworkingowym Workin. Workin mieści się w biurowcu Plac Zamkowy – Business with Heritage przy ul. Senatorskiej 2 w Warszawie. Nowoczesny i prestiżowy biurowiec zlokalizowany jest w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc stolicy, w odległości 100 metrów od Kolumny Zygmunta i Zamku Królewskiego. Moduł znajduje się na 1 piętrze kameralnego biurowca i posiada wewnętrzne przeszklenie, które zapewnia podział na 2 osobne gabinety. Powierzchnia jest w pełni wykończona i umeblowana. W standardowym wyposażeniu biura znajdują się: biurka, krzesła, kontenerki oraz szafy na dokumenty. Biuro jest bardzo dobrze doświetlone dużymi otwieranymi oknami, a widok z okien wychodzi na nowo powstały Hotel Verte Warsaw. Dodatkowo każdy gabinet posiada indywidualne sterowanie ogrzewaniem i klimatyzacją. Cenę wynajmu wliczone są media oraz opłaty eksploatacyjne. Ponadto wynajmując biuro serwisowane otrzymują Państwo: • dostęp do biura 24/7 na kartę dostępu, • profesjonalne usługi recepcyjne, • szybki Internet, • odbiór i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, • nielimitowane napoje- woda, kawa i herbata, • przytulną strefę powitalną, • możliwość umieszczenia logo firmy w holu wejściowym, • strefy wypoczynku z wygodnymi fotelami, pufami i huśtawkami, • dostęp do kompleksowo wyposażonego aneksu kuchennego i kawiarenki, • darmowa sala 3-osobowa bez limitu, • możliwość wynajmu multifunkcyjnych sal konferencyjnych (mamy ich aż 5), • codzienny serwis sprzątający, • dostęp do drukarki, faksu, skanera i kopiarki, • usługi cateringowe, • networking Budynek posiada parking podziemny dla najemców, dzięki czemu klienci mają również możliwość podnajęcia miejsca parkingowego. Wygodne dotarcie na plac Zamkowy gwarantuje blisko umiejscowiona stacja metra – Ratusz Arsenał, liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W-Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście. W niewielkiej odległości od budynku znajdują się też trzy stacje kolejowe: Dworzec Wileński (w odległości 1,75 km), Dworzec Gdański (2,1 km) oraz Dworzec Centralny(2,3 km). Szybką komunikację z budynkiem zapewnia również druga linia metra ze stacjami w pobliżu – Dworzec Wileński i Nowy Świat Uniwersytet. Trasa W-Z oraz Wisłostrada zapewniają dogodny dojazd do budynku z różnych części miasta dla najemców i ich gości, którzy korzystają z transportu samochodowego. W pobliżu znajduje się szereg udogodnień takich jak: restauracje, hotele, kawiarnie oraz m.in. Sąd Najwyższy, Ministerstwo Zdrowia i ZUS. Umowa na 12 miesięcy z opcją przedłużenia. Wymagana kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu brutto. W przypadku zainteresowania i chęci obejrzenia powierzchni zapraszamy do kontaktu. @ • + 48 609 - pokaż numer telefonu - • Magdalena Marcinkowska • + 48 798 - pokaż numer telefonu - • Konrad Kowalski Cena najmu 12 500 netto + Vat https://workin-senatorska.pl/ Telefon: 609 - pokaż numer telefonu -

Lokal użytkowy, ul. Senatorska
Lokal użytkowy, ul. Senatorska
500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia25

Oferta dodana za pomocą Multiportalu BeBroker Oferujemy przestronne biuro serwisowane do 9 osób w centrum coworkingowym Workin. Workin mieści się w biurowcu Plac Zamkowy Business with Heritage przy ul. Senatorskiej 2 w Warszawie. Nowoczesny i prestiżowy biurowiec zlokalizowany jest w jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc stolicy, w odległości 100 metrów od Kolumny Zygmunta i Zamku Królewskiego. Moduł znajduje się na 1 piętrze kameralnego biurowca i posiada wewnętrzne przeszklenie, które zapewnia podział na 2 osobne gabinety. Powierzchnia jest w pełni wykończona i umeblowana. W standardowym wyposażeniu biura znajdują się: biurka, krzesła, kontenerki oraz szafy na dokumenty. Biuro jest bardzo dobrze doświetlone dużymi otwieranymi oknami, a widok z okien wychodzi na nowo powstały Hotel Verte Warsaw. Dodatkowo każdy gabinet posiada indywidualne sterowanie ogrzewaniem i klimatyzacją. Cenę wynajmu wliczone są media oraz opłaty eksploatacyjne. Ponadto wynajmując biuro serwisowane otrzymują Państwo: dostęp do biura 24/7 na kartę dostępu, profesjonalne usługi recepcyjne, szybki Internet, odbiór i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, nielimitowane napoje- woda, kawa i herbata, przytulną strefę powitalną, możliwość umieszczenia logo firmy w holu wejściowym, strefy wypoczynku z wygodnymi fotelami, pufami i huśtawkami, dostęp do kompleksowo wyposażonego aneksu kuchennego i kawiarenki, darmowa sala 3-osobowa bez limitu, możliwość wynajmu multifunkcyjnych sal konferencyjnych (mamy ich aż 5), codzienny serwis sprzątający, dostęp do drukarki, faksu, skanera i kopiarki, usługi cateringowe, networking Budynek posiada parking podziemny dla najemców, dzięki czemu klienci mają również możliwość podnajęcia miejsca parkingowego. Wygodne dotarcie na plac Zamkowy gwarantuje blisko umiejscowiona stacja metra Ratusz Arsenał, liczne linie tramwajowe i autobusowe biegnące trasą W-Z oraz połączenia autobusowe od strony ulic Miodowej i Krakowskie Przedmieście. W niewielkiej odległości od budynku znajdują się też trzy stacje kolejowe: Dworzec Wileński (w odległości 1,75 km), Dworzec Gdański (2,1 km) oraz Dworzec Centralny(2,3 km). Szybką komunikację z budynkiem zapewnia również druga linia metra ze stacjami w pobliżu Dworzec Wileński i Nowy Świat Uniwersytet. Trasa W-Z oraz Wisłostrada zapewniają dogodny dojazd do budynku z różnych części miasta dla najemców i ich gości, którzy korzystają z transportu samochodowego. W pobliżu znajduje się szereg udogodnień takich jak: restauracje, hotele, kawiarnie oraz m.in. Sąd Najwyższy, Ministerstwo Zdrowia i ZUS. Umowa na 12 miesięcy z opcją przedłużenia. Wymagana kaucja w wysokości 2-miesięcznego czynszu brutto. W przypadku zainteresowania i chęci obejrzenia powierzchni zapraszamy do kontaktu.   Magdalena Marcinkowska   Konrad Kowalski Cena najmu 12 500 netto + Vat Telefon:  

Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, pl. Piłsudskiego
Lokal użytkowy Warszawa Śródmieście, pl. Piłsudskiego
14850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia28
SprzedażPośrednik

Opis ofertybiuro serwisowane dla 7 osób do wynajęcia, w Śródmieściu, w okolicach Placu Piłsudskiego , poleca Property Office (tel. 731 - pokaż numer telefonu - , mail: @ ------------------------------------------ Najemca nie płaci prowizji dla Agencji ------------------------------------------ Dostępność: od zaraz. Zamykane w pełni wyposażone biuro, z biurkami, krzesłami i szafkami na dokumenty, zlokalizowane na 5 piętrze budynku biurowego. Open space. Okna wychodzą na patio budynku. Przytulne sale wypoczynkowe, eleganckie prywatne biura i stylowe sale konferencje sprzyjają prowadzeniu biznesu. Miesięczne koszty najmu netto to 14850 PLN W zależności od długości umowy, Najemca może liczyć na rabaty. Spersonalizowaną ofertę najmu, klient otrzymuje po obejrzeniu powierzchni serwisowanej. Najemca otrzymuje w cenie; -łazienki z prysznicami dla rowerzystów, -możliwość pisania na ścianach -sprzątanie biur i powierzchni wspólnych, -dźwiękoszczelne budki telefoniczne, -woda owocowa, kawa , herbata-bez ograniczeń, -salki spotkań ze sprzętem audio-wideo i oryginalna aranżacją jak niestandardowe tapety i marmurowe stoły, -wysokiej jakości sprzęt biurowy, -serwis IT -WiFi, -możliwość korzystania z internetu przez Państwa gości, Lokal przyjazny dla zwierząt: Najemca może przyprowadzić swojego czworonoga. Parking: Zapewnia 80 podziemnych miejsc parkingowych i 120 miejsc naziemnych. Umowa: -okres do ustalenia, już od 1 miesiąca, -kaucja 2 miesiące -wypowiedzenie-zależy od długości trwania umowy Lokalizacja: Budynek znajduje się w ścisłym centrum Warszawy przy Trakcie Królewskim, w sąsiedztwie Pałacu Prezydenckiego, Teatru Wielkiego Opery Narodowej, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Ogrodu Saskiego. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 % Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną. Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku. Polecam i zapraszam do oglądania: @ ; tel. 731 - pokaż numer telefonu - www.propertyoffice.pl Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych. Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości Numer oferty: 260209

Filtr