Biuro na piętrze

Sortowanie:
Znaleziony: 9230 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Biuro na piętrze
Biuro na piętrze
799 zł
nowe Szczecin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem powierzchnia biurowa przy ul. Piskorskiego jest to jedna z najlepszych lokalizacji na Prawobrzeżu Szczecina. Bardzo dobre połączenie z centrum miasta oraz trasą wyjazdową ze Szczecina. Oferujemy na wynajem biuro o powierzchni 11 m2 na pierwszym piętrze z dostępem do kuchni i WC. Biuro bardzo jasne i słoneczne. Do ceny najmu trzeba doliczyć koszty eksploatacyjne. W budynku znajduje się światłowód ORANGE.

Lokal do wynajęcia parter 101m2 + biuro na piętrze
Lokal do wynajęcia parter 101m2 + biuro na piętrze
5000 zł
30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia101
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia 101m2 powierzchni handlowo-usługowo-biurowej na parterze budynku. Powierzchnia parteru ok 101m2 składająca się z pomieszczenia: - pomieszczenie handlowo-magazynowe: 8,7mx10,4m wysokości 3,55m z dwoma bramami 3,45x3,25m - 2 pomieszczenia socjalne, - WC z umywalką. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYNAJĘCIA DODATKOWO LUB OSOBNO 50m2 POWIERZCHNI BIUROWEJ NA PIĘTRZE. Budynek w centrum miejscowości niedaleko szkoły podstawowej i Kościoła. W budynku znajduje się lokal gastronomiczny, salon kosmetyczny i biuro firmy.

Biuro na pierwszym piętrze
Biuro na pierwszym piętrze
1500 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem powierzchnia biurowa przy ul. Struga, jest to jedna z najlepszych lokalizacji na Prawobrzeżu Szczecina. Bardzo dobre połączenie z centrum miasta oraz trasą wyjazdową ze Szczecina. Oferujemy na wynajem biuro o powierzchni 40 m2 na pierwszym piętrze z dostępem do sali konferencyjnej, kuchni i WC. Biuro bardzo jasne i słoneczne. Do ceny najmu trzeba doliczyć koszty eksploatacyjne. W budynku znajduje się światłowód ORANGE.

Klimatyzowane biuro na 5 piętrze
Klimatyzowane biuro na 5 piętrze
869400 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

Szanowni Państwo, Z przyjemnością przedstawiamy ofertę wynajmu przestronnego biura o powierzchni 79,04 m² znajdującego się na 5 piętrze biurowca Twin Office. Lokalizacja Biuro zlokalizowane jest blisko centrum miasta z łatwym dostępem do głównych arterii komunikacyjnych, transportu publicznego oraz szerokiej gamy usług i udogodnień. W pobliżu znajdują się restauracje, banki oraz centrum handlowe. Opis Biura Powierzchnia: 79,04 m² Piętro: 5 Wyposażenie: Biuro jest odnowione - odmalowane zostały ściany oraz położona nowa wykładzina. Biuro jest klimatyzowane. Układ pomieszczeń: Moduł składający się z 3 pokoi o metrażu 19,97 m2, 20,29 m2 oraz 38,78 m2 Udogodnienia w Budynku Bezpieczeństwo: Monitoring i ochrona budynku przez całą dobę. Parking: Możliwość wynajęcia miejsc parkingowych w cenie 240 zł netto/miejsce Winda: Winda zapewniająca wygodny dostęp do biura. Warunki Wynajmu Czynsz: 7 667 zł netto + prąd wg. zużycia klimatyzatora. Pozostałe opłaty eksploatacyjne są wliczone w czynsz. Okres Wynajmu: Minimum 12 miesięcy Kaucja: Dwumiesięczny czynsz jako zabezpieczenie umowy. Posiadamy sale konferencyjną na wynajem. Zachęcamy do kontaktu i osobistego obejrzenia biura. Jesteśmy przekonani, że nasze biuro spełni Państwa oczekiwania i będzie idealnym miejscem do prowadzenia działalności. Posiadamy na wynajem zarówno biura większe jak i mniejsze w ofercie! Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

Umeblowane biuro na I piętrze
Umeblowane biuro na I piętrze
1500 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia29
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Posiadamy dwa umeblowane lokale do wynajęcia: Lokal na I piętrze, o łącznej powierzchni 29 m2. Biuro jest w pełni umeblowane w dwa biurka, krzesła biurowe, regał, dwie szafy oraz kontenerek mobilny, gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możliwość aranżacji lokalu według własnych potrzeb. Cena: 1 500,00 zł Lokal na I piętrze, o łącznej powierzchni 29 m2, w pełni umeblowane w dwa stoły konferencyjne, krzesła, szafki z przesuwanymi drzwiami zamykane na klucz, wysoki regał oraz z dostępem do aneksu kuchennego ( zabudowanego w szafie) - dostęp do lodówki. Biuro gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możliwość aranżacji lokalu według własnych potrzeb. Cena: 1 600,z00 zł Lokale można połączyć zyskując biuro przechodnie. Cena za wynajem dwóch lokali to 2 450,00 zł Cena za najem obejmuje prąd, ogrzewanie, sprzątanie części wspólnych budynku, całodobowy dozór oraz skrzynkę na listy Aktualnie trwają prace związane z zabudową dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach .Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanej ceny należy dodać podatek. W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Kontakt: 72*****87 lub 32 271 24 49 wew. 15 Zapraszamy również na stronę internetową www.kompleks-ludwik.pl

Umeblowane biuro na I piętrze
Umeblowane biuro na I piętrze
1500 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia29
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokal na I piętrze, o łącznej powierzchni 29 m2 składający się z jednego pomieszczenia. Biuro jest w pełni umeblowane w dwa biurka, krzesła biurowe, regał, dwie szafy oraz kontenerek mobilny, gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możliwość aranżacji lokalu według własnych potrzeb. W najbliższym czasie planowana jest zabudowa dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach (opcjonalnie nasza firma oferuje płatną usługę odbioru korespondencji).Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanej ceny należy dodać podatek VAT. Zapraszamy również na stronę internetową www.kompleks-ludwik.pl W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Kontakt: 72*****87 lub 32 271 24 49 wew. 14 Cena za najem: 1500 zł (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy) Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.

Biuro na II piętrze
Biuro na II piętrze
2450 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokal o łącznej powierzchni 63 m2 usytuowany na 2 piętrze budynku składający się z dwóch pomieszczeń. Pomieszczenia gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Posiada aneks kuchenny. Obecnie trwają prace związane z zabudową dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach. Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanych cen należy doliczyć podatek. W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Cena lokalu o łącznej powierzchni ok. 60m2 bez dostępu do aneksu 2.400,00 zł Kontakt: 72********87 lub 32 271 24 49 wew. 15 Cena za najem: 2450,0 (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy)

Biuro na II piętrze
Biuro na II piętrze
2450 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokal o łącznej powierzchni 63 m2 usytuowany na 2 piętrze budynku składający się z dwóch pomieszczeń. Pomieszczenia gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. W najbliższym czasie planowana jest zabudowa dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach (opcjonalnie nasza firma oferuje płatną usługę odbioru korespondencji).Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Kontakt: 72********87 lub 32 271 24 49 wew. 14 Cena za najem: 2400 zł (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy)

Biuro na II piętrze
Biuro na II piętrze
2450 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokal o łącznej powierzchni 63 m2 usytuowany na 2 piętrze budynku składający się z dwóch pomieszczeń. Pomieszczenia gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Posiada aneks kuchenny. Obecnie trwają prace związane z zabudową dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach (opcjonalnie nasza firma oferuje płatną usługę odbioru korespondencji).Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT. W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Cena lokalu o łącznej powierzchni ok. 60m2 bez dostępu do aneksu 2.300,00 zł. Kontakt: 72********87 lub 32 271 24 49 wew. 14 Cena za najem: 2450 zł (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy)

Biuro na II piętrze
Biuro na II piętrze
2450 zł
Zabrze 19 dni plecy
Poziom2
Powierzchnia63
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokal o łącznej powierzchni 63 m2 usytuowany na 2 piętrze budynku składający się z dwóch pomieszczeń. Pomieszczenia gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Posiada aneks kuchenny. Obecnie trwają prace związane z zabudową dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach. Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanych cen należy doliczyć podatek. W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. -> Cena podobnego lokalu o łącznej powierzchni ok. 60m2 bez dostępu do aneksu 2.400,00 zł Kontakt: 72********87 lub 32 271 24 49 wew. 15 Cena za najem: 2450,0 (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy)

Małe biuro na 10 piętrze z widną, centralne ogrzewanie
Małe biuro na 10 piętrze z widną, centralne ogrzewanie
599 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokalizacja: Łódź, ul. Pabianicka 27/29 Opis: Lokal pod małe biuro lub składzik Cena: 599 zł - ogrzewanie cenie, oddzielnie woda i prąd Z przyjemnością oferujemy wynajem niewielkiego, ale funkcjonalnego biura znajdującego się na 10. piętrze wieżowca przy ul. Pabianickiej. Lokal doskonale nadaje się do prowadzenia działalności lub przyjmowania klientów w spokojnej i centralnej lokalizacji. Cechy biura: Powierzchnia: 11 metrów kwadratowych Udogodnienia: Winda dostępna w budynku ułatwiająca dostęp do biura Przeznaczenie: Idealne do ustawienia biurek lub prowadzenia działalności biznesowej Ubikacja: Wspólna na korytarzu, utrzymana w czystości Dodatkowe informacje: Centralna lokalizacja ułatwiająca dostęp dla klientów i pracowników Bezpieczne otoczenie i dobrze rozwinięta infrastruktura w okolicy Dogodne połączenia komunikacyjne To doskonała oferta dla osób lub małych firm szukających kompaktowego, ale funkcjonalnego miejsca do pracy w sercu Łodzi. Biuro na 10. piętrze wieżowca oferuje spokój, wygodę oraz możliwość prowadzenia efektywnej działalności.

Mały lokal na biuro na 10 piętrze z widną, centralne ogrzewanie
Mały lokal na biuro na 10 piętrze z widną, centralne ogrzewanie
499 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokalizacja: Łódź, ul. Pabianicka 27/29 Opis: Lokal pod małe biuro lub salon np. Kosmetyczny Cena: Wynajem: 499 zł Media: woda, ścieki, ogrzewanie 100 zł Zaliczka na Prąd: rozliczane według zużycia 50 zł Z przyjemnością oferujemy wynajem niewielkiego, ale funkcjonalnego biura znajdującego się na 10. piętrze wieżowca przy ul. Pabianickiej. Lokal doskonale nadaje się do prowadzenia działalności lub przyjmowania klientów w spokojnej i centralnej lokalizacji. Cechy biura: Powierzchnia: 11 metrów kwadratowych Udogodnienia: Winda dostępna w budynku ułatwiająca dostęp do biura Przeznaczenie: Idealne do ustawienia biurek lub prowadzenia działalności biznesowej Ubikacja: wyłączna ubikacja na korytarzu Dodatkowe informacje: Centralna lokalizacja ułatwiająca dostęp dla klientów i pracowników Bezpieczne otoczenie i dobrze rozwinięta infrastruktura w okolicy Dogodne połączenia komunikacyjne To doskonała oferta dla osób lub małych firm szukających kompaktowego, ale funkcjonalnego miejsca do pracy w sercu Łodzi. Biuro na 10. piętrze wieżowca oferuje spokój, wygodę oraz możliwość prowadzenia efektywnej działalności.

Nowoczesne biuro premium 8-osobowe na 24. piętrze
Nowoczesne biuro premium 8-osobowe na 24. piętrze
7200 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferta bezpośrednia.Do wynajęcia 8-osobowe, słoneczne biuro na 24. piętrze z widokiem na panoramę Warszawy.The Warsaw Hub to nowoczesny biurowiec zlokalizowany bezpośrednio przy Rondzie Daszyńskiego. Wejście do biurowca nie ogranicza się jedynie do dostępu z ulicy, ale także oferuje alternatywną opcję poprzez podziemny poziom stacji metra Rondo Daszyńskiego.Powierzchnia biurowa OmniOffice zlokalizowana jest na 24. oraz 26. piętrze, oferując niezwykły widok na panoramę Warszawy. Powierzchnia ta została urządzona z najwyższą starannością, zapewniając klientom dostęp do eleganckiej przestrzeni recepcyjnej z przytulną kawiarnią, wydzielonymi budkami telefonicznymi oraz nowoczesnymi salami konferencyjnymi. W obrębie biurowca dostępne są restauracje, sklepy, siłownia, punkty usługowe, a także parking dla rowerów.Co oferujemy: prywatne, umeblowane gabinety wyposażenie w cenie – ilość biurek i szaf dostosowywana do klienta powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda dostęp do sal konferencyjnych  Dostępne są gabinety 3-,4-,5-,10- osobowe.Cena ze wszystkimi opłatami 11 400 zł/miesiąc.Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.ENGWarsaw Hub is a modern office building located directly at Rondo Daszyńskiego. The entrance to the office building extends beyond the street access, offering an alternative option through the underground level of the Rondo Daszyńskiego metro station.The OmniOffice office space is situated on the 24th and 26th floors, providing an extraordinary view of Warsaw's panorama. This space has been meticulously designed, granting clients access to an elegant reception area with a cozy café, dedicated phone booths, and state-of-the-art conference rooms. Within the building, you will find restaurants, shops, a gym, service points, and a convenient parking area for bicycles.What is included in the offer: private offices furniture included in the price - the number of desks and wardrobes is adjusted to the client needs common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets full set of services included in the price - utilities, service charge, internet, cleaning, reception support, coffee, tea, water access to the conference rooms Offices for 3, 4, 5 or 10 people are available.Price with all fees PLN 11,400/month.The announcement is not an offer within the meaning of the Civil Code.

80m2 na I piętrze,SULEJÓWEK,na biuro lub magazyn,PILNE
80m2 na I piętrze,SULEJÓWEK,na biuro lub magazyn,PILNE
200000 zł
30+ kilka dni temu

Lokal na I piętrze, magazynowo - biurowo - usługowy o powierzchni 80 m2 w wolnostojącym domuŚwietny punkt, SULEJÓWEK, 1,5KM do PKP Sulejówek Miłosna, blisko trasa S2, 30 min do WarszawyLokum do aranżacji własnej. Budynek po termomodernizacji, meble widoczne na zdjęciach mogę w całości wynieść. Idealny rozkład pomieszczeń. Duża powierzchnia salonowa 45m2 + wyjście na taras 40m2Oddzielna kuchniaDrugie pomieszczenie 12 m2, przedpokój 14 m2, łazienka + oddzielne wcCałość 80 m2 , mogę udostępnić jeśli potrzeba trzeci pokój 12 m2Cena za wynajem 2000 zł ( mogę fakturować pełny VAT ) + 500 zł ryczałtem na wszystkie media, tj. ŚWIATŁOWÓD 300 mbit/s, ogrzewanie gazowe, woda zimna i ciepła, telewizja satelitarnaGorąco polecam,W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt .Rafał Tęcza 531 890 610e-mail: biuro@WIĘCEJ ZDJĘĆ ORAZ OFERT NA NASZEJ STRONIE INTERNETOWEJ: DANE KONTAKTOWE:Rafał Tęcza 531890610,531890610Rafal.tecza@gmail.comLINK DO OFERTY:Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości

BIURO NA 1 PIĘTRZE! 250 M2
BIURO NA 1 PIĘTRZE! 250 M2
753800 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

*PODANA CENA STANOWI KWOTĘ NETTO*WARUNKI WYNAJMU:-Powierzchnia biurowa (I piętro, ok. 250m2)-Stawka czynszu 30,15 zł netto / m2. Eksploatacja 8 zł netto / m2.-ŁĄCZNE OPŁATY: 7538 zł + 2000 zł= 9538 zł NETTO-Preferowany najem długoterminowy 5 lat + -Biuro dostępne OD ZARAZ BIURO SKŁADA SIĘ Z:6x pomieszczeń biurowych ( 18,30m2 / 17m2/ 17m2/ 39m2 / 20,1m2/ 53,10m2 ) -2x WC-Pomieszczenia socjalnego (15,40 m2)-Serwerownia (6,70m2)-Hallu (57,80m2)BUDYNEK:Lokal znajduje się w 3-kondygnacyjnym żelbetonowym budynku PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWYM o powierzchni ponad 8700m2 ( z czego ok. 1370 m2 stanowi nowoczesną powierzchnię biurową a 6680m2 powierzchnię magazynową). Magazyny są ogrzewane za pomocą nagrzewnic podsufitowych, wyposażone w instalację elektryczną, gniazda siłowe, przyłącze wodne i kanalizacyjne, a także oświetlenie sztuczne i naturalne poprzez okna ścienne oraz świetliki dachowe. W budynku zainstalowane są windy towarowe. Pod budynkiem parking dla kilkudziesięciu samochodów. Budynek jest objęty monitoringiem, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo.LOKALIZACJA:Hala znajduję się tuż przy Trasie Kaszubskiej czyli nowej nitce drogi ekspresowej S6. Ma świetny dojazd do całego trójmiasta a także bezpośredni dojazd do Autostrady A1 i S7 w kierunku Warszawy. Znajduję się w kompleksie budynków przemysłowych. Dzięki bliskości czteropasmowej drogi prowadzącej do Centrum Gdyni, oferowany obiekt cechuje się łatwym dostępem, a zagraniczni Najemcy doceniają wysoki standard wykończenia.Zapraszam serdecznie do kontaktu i na prezentację! WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

BIURO NA 2 PIĘTRZE! 206 M2
BIURO NA 2 PIĘTRZE! 206 M2
621100 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

*PODANA CENA STANOWI KWOTĘ NETTO*WARUNKI WYNAJMU:-Powierzchnia biurowa (II piętro, ok. 206 m2)-Stawka czynszu 30,15 zł netto / m2. Eksploatacja 8 zł netto / m2.-ŁĄCZNE OPŁATY: 6211 zł + 1648 zł= 7859 zł NETTO-Preferowany najem długoterminowy 5 lat + -Biuro dostępne OD ZARAZ BIURO SKŁADA SIĘ Z:-4x pomieszczeń biurowych ( 13,70m2 / 35,70m2/ 16,40m2/ 76,80m2) -3x WC-Pomieszczenia socjalnego (13,50 m2)-Hallu (32,20m2)BUDYNEK:Lokal znajduje się w 3-kondygnacyjnym żelbetonowym budynku PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWYM o powierzchni ponad 8700m2 ( z czego ok. 1370 m2 stanowi nowoczesną powierzchnię biurową a 6680m2 powierzchnię magazynową). Magazyny są ogrzewane za pomocą nagrzewnic podsufitowych, wyposażone w instalację elektryczną, gniazda siłowe, przyłącze wodne i kanalizacyjne, a także oświetlenie sztuczne i naturalne poprzez okna ścienne oraz świetliki dachowe. W budynku zainstalowane są windy towarowe. Pod budynkiem parking dla kilkudziesięciu samochodów. Budynek jest objęty monitoringiem, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo.LOKALIZACJA:Hala znajduję się tuż przy Trasie Kaszubskiej czyli nowej nitce drogi ekspresowej S6. Ma świetny dojazd do całego trójmiasta a także bezpośredni dojazd do Autostrady A1 i S7 w kierunku Warszawy. Znajduję się w kompleksie budynków przemysłowych. Dzięki bliskości czteropasmowej drogi prowadzącej do Centrum Gdyni, oferowany obiekt cechuje się łatwym dostępem, a zagraniczni Najemcy doceniają wysoki standard wykończenia.Zapraszam serdecznie do kontaktu i na prezentację! WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

BIURO NA 2 PIĘTRZE! 432 M2
BIURO NA 2 PIĘTRZE! 432 M2
1302500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu

*PODANA CENA STANOWI KWOTĘ NETTO*WARUNKI WYNAJMU:-Powierzchnia biurowa (II piętro, ok. 432 m2)-Stawka czynszu 30,15 zł netto / m2. Eksploatacja 8 zł netto / m2.-ŁĄCZNE OPŁATY: 13 025 zł + 3456 zł= 16 481 zł NETTO-Preferowany najem długoterminowy 5 lat + -Biuro dostępne OD ZARAZ BIURO SKŁADA SIĘ Z:-5x pomieszczeń biurowych ( 59m2 / 49m2 / 45,5m2 / 53m2 / 65,2m2 ) -Recepcji (17,60m2)-Sali konferencyjnej (33,30m2) -2x WC -Pomieszczenia gospodarczego (8,7m2)-Pomieszczenia socjalnego (14,70m2) -Hallu (71,40m2) BUDYNEK:Lokal znajduje się w 3-kondygnacyjnym żelbetonowym budynku PRODUKCYJNO-MAGAZYNOWYM o powierzchni ponad 8700m2 ( z czego ok. 1370 m2 stanowi nowoczesną powierzchnię biurową a 6680m2 powierzchnię magazynową). Magazyny są ogrzewane za pomocą nagrzewnic podsufitowych, wyposażone w instalację elektryczną, gniazda siłowe, przyłącze wodne i kanalizacyjne, a także oświetlenie sztuczne i naturalne poprzez okna ścienne oraz świetliki dachowe. W budynku zainstalowane są windy towarowe. Pod budynkiem parking dla kilkudziesięciu samochodów. Budynek jest objęty monitoringiem, co zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo.LOKALIZACJA:Hala znajduję się tuż przy Trasie Kaszubskiej czyli nowej nitce drogi ekspresowej S6. Ma świetny dojazd do całego trójmiasta a także bezpośredni dojazd do Autostrady A1 i S7 w kierunku Warszawy. Znajduję się w kompleksie budynków przemysłowych. Dzięki bliskości czteropasmowej drogi prowadzącej do Centrum Gdyni, oferowany obiekt cechuje się łatwym dostępem, a zagraniczni Najemcy doceniają wysoki standard wykończenia.Zapraszam serdecznie do kontaktu i na prezentację! WYNAJMIJ Z NAMI - KORZYSTNIE I BEZPIECZNIE!- gwarantujemy bezpieczny wynajem i najlepszą cenę

biuro o powierzchni 20 m2, na 2 piętrze budynku w Kokotowie
biuro o powierzchni 20 m2, na 2 piętrze budynku w Kokotowie
960 zł
30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia20
Przeznaczenie lokaluBiurowe

atrakcyjne biuro o powierzchni 20 m2, na 2 piętrze budynku w Kokotowie Cena: 960 zł/miesiąc + 23% vat. Budynek wyposażony jest w system ochrony elektronicznej oraz windę towarowo-osobową. W każdym pomieszczeniu znajduje się klimatyzacja, a dostępne są media: prąd, woda, gaz oraz internet. Teren jest ogrodzony wraz z parkingiem. Lokalizacja przy granicy Krakowa, w Kokotowie, zapewnia łatwy dojazd z Bieżanowa ul. Kokotowską, a następnie ul. Brzozowy Zagajnik w Kokotowie. Możliwy także zjazd z autostrady, od węzła Rybitwy. Możliwość wynajmu kolejnych pomieszczeń: Dwa biura o powierzchni 20 m2 Biuro o powierzchni około 26 m2 Biuro o powierzchni około 28 m2 Przestrzeń konferencyjna o powierzchni około 31 m2 Do ceny najmu należy doliczyć koszty mediów.Zadzwoń i umów się na spotkanie, aby poznać szczegóły i obejrzeć lokalizację osobiście.

Przestronne biuro serwisowane PREMIUM na 24 piętrze w wieżowcu 15 osób
Przestronne biuro serwisowane PREMIUM na 24 piętrze w wieżowcu 15 osób
24500 zł
Warszawa 19 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferujemy 15-osobowe biuro do wynajęcia na Rondzie Daszyńskiego na 24. piętrze w prestiżowym i nowoczesnym budynku The Warsaw HUB. Decydując się na biuro, zyskają Państwo: - prywatne, umeblowane gabinety, - wyposażenie w cenie – liczba biurek i szaf dostosowywana do klienta, - powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety, - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda, - dostęp do sal konferencyjnych. Jeśli są Państwo zainteresowani biurami dla większej/mniejszej liczby osób, zapraszamy do kontaktu! OmniOffice zajmuje 2 piętra w budynku – dostępne są gabinety od 2 do 14 osób, sale konferencyjne, komfortowa przestrzeń wspólna oraz parking podziemy (dodatkowo płatny). Do ceny należy doliczyć 4500 zł opłat administracyjnych. Cena ze wszystkimi opłatami 29000 zł.

Lokal na biuro, usługi na I piętrze bardzo znanej nieruchomości w centrum Łodzi
Lokal na biuro, usługi na I piętrze bardzo znanej nieruchomości w centrum Łodzi
375000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Powierzchnia125
Poziom1

Oferuję pod wynajem lokal na biuro, usługi usytuowany w na I-szym piętrze oficyny bardzo znanej nieruchomości w centrum Łodzi. Wysoki standard, WC, zaplecze socjalne, duży parking.Adres: 90-503 Łódź, Kopernika 22.Dokładniejszy opis, fotografie oraz folder na stronie internetowej lokale.infolist.eu.Podstawowe dane: 125m2, ogrzewanie miejskie, kanalizacja, telefon, parking.Stawka najmu netto: 30zl/m2.Cena wynajmu netto:: 3 750zł, plus media

Biuro na 7 piętrze Mokotów ulica Niepodległości
Biuro na 7 piętrze Mokotów ulica Niepodległości
16605 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia129
Przeznaczenie lokaluBiurowe

G8 Property Group - Baza Wszystkich Nieruchomości We Speak English and Russian Do wynajęcia lokal biurowy na Mokotowie : - Metraż 129m2 - Budynek biurowy - Ostatnie piętro w biurowcu - balkon/taras - Duże witryny wychodzące na dwie strony - Biuro dobrze doświetlone - 2 osobne pokoje plus open space i salka konferencyjna - Serwerownia - Możliwość wynajęcia miejsc parkingowych podziemnych - Topowa lokalizacja! - Cena 16605 zawiera podatek VAT - Dodatkowo tylko media - zużycie Zachęcam do kontaktu, chętnie przedstawię nieruchomość. Mehman Suleymanov Specjalista ds. nieruchomości G8 Property Group Sp. z o.o. nr tel. 57*****88 Ul. Kolejowa 47/25 u1, 01-210 Warszawa www.g8pg.com

Biuro na 13 piętrze w Centrum Warszawy
Biuro na 13 piętrze w Centrum Warszawy
1057800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNEPrestiżowe powierzchnie w samym centrum stolicy.Budynek jest częścią wyjątkowego, wielofunkcyjnego kompleksu Złote Tarasy stanowiącego doskonałe połączenie wysokiej jakości powierzchni biurowych oraz handlowo-rozrywkowych. Detale architektoniczne, jak eliptyczne wycięcie w bocznej fasadzie oraz eleganckie krzywizny bryły powodują, że jest to jeden z najoryginalniejszych budynków w stolicy. Dzięki oryginalnej konstrukcji, budynek wyróżnia się na tle krajobrazu Centralnego Obszaru Biznesu. Kondygnacje biurowe rozmieszczone od 5 do 22 piętra budynku mają średnio powierzchnię 1 100 metrów kwadratowych. Układ i rozplanowanie pięter pozwalają na elastyczny podział i efektywne wykorzystanie wynajmowanych powierzchni, tak, aby każdy Najemca mógł dostosować jej charakter do wymogów swojej korporacyjnej tożsamości. Dzięki przeszkleniom przestrzeń biurowa jest jasna, przyjazna i gwarantuje wysoki komfort pracy. Kompleks posiada około 1 600 miejsc parkingowych na czterech poziomach parkingu podziemnego. Bez konieczności wychodzenia na zewnątrz, pracownicy biur mogą przejść do centrum handlowego oraz skorzystać z licznych restauracji i barów ulokowanych pod pofalowanym szklanym dachem z widokiem na panoramę centrum Warszawy.ORIENTACYJNY KOSZT NAJMU:Czynsz bazowy - 20 EUR/m2 miesięcznieKoszty eksploatacyjne - 35,90 PLN/m2 miesięcznieŁącznie ok.: 123m2 x (86 PLN/m2 (Kurs: 1EUR=4,40PLN) + 35,90 PLN/m2) = 14993,70 PLN miesięcznieKaucja - odpowiednik 3-miesięcznych opłatINNEWspółczynnik miejsc parkingowych: 1:901 miejsce parkingowe - 180 EUR miesięcznieWszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.ZDJĘCIA PREZENTOWANE W OFERCIE NIE PRZEDSTAWIAJĄ OFEROWANEGO BIURA A JEDYNIE PRZYKŁADOWĄ POWIERZCHNIĘ. CELEM JEST UKAZANIE STANDARDÓW W BIUROWCULOKALIZACJA1 minuta do najbliższych przystanków autobusowych3 minuty do najbliższych przystanków tramwajowych7 minut do stacji Metro Centrum i Metro Rondo ONZ2 minuty do stacji Dw. CentralnyŚcisłe Centrum WarszawyW POBLIŻU: Złote Tarasy, PKiN, parki, place zabaw, bank, bary, restauracje, sklepy spożywcze, siłownia, klub fitness, apteka, fryzjer, weterynarz, szpital, Centrum Handlowe, szkoła wyższa, szkoła średnia, szkoła podstawowa.STANDARD BUDYNKULobbyPoczekalniaRecepcjaOchrona oraz monitoringKontrola dostępuSystem zarządzania budynkiem - BMSSystem sygnalizacji pożarowejOkablowanie telefoniczneOkablowanie elektryczneOkablowanie komputeroweTryskaczeDostęp 24/7Światłowód4 windyBudynek dostosowany dla niepełnosprawnychSTANDARD BIURAPodłoga podnoszonaSufit podwieszanyWentylacja i klimatyzacjaDopasowana aranżacja wnętrzaUchylne oknaŚcianki działoweNieumeblowanyWykładzinaCzujniki dymuAneks kuchenny na powierzchni najmuToalety na powierzchni wspólnejOświetlenie LEDUDOGODNIENIA DLA NAJEMCÓWW bezpośrednim kontakcie z CH Złote TarasyPrysznice w budynkuKawiarnia w budynkuCentrum konferencyjneStojaki na roweryZapraszamy do kontaktu

Nowoczesne biuro na 10 piętrze w Śródmieściu
Nowoczesne biuro na 10 piętrze w Śródmieściu
1066000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Nowoczesny kompleks biurowy klasy A, położony przy ul. Marszałkowskiej w sercu warszawskiego Śródmieścia, to prestiżowe miejsce, które z pewnością spełni oczekiwania najbardziej wymagających firm. Oddany do użytku w 2010 roku, budynek wyróżnia się na tle miejskiej architektury dzięki stylowej, przeszklonej fasadzie, która nie tylko jest wizytówką nowoczesności, ale także zapewnia obfite doświetlenie naturalnym światłem wnętrz biurowych. Kompleks został zaprojektowany z myślą o komforcie i funkcjonalności jego użytkowników, oferując szereg nowoczesnych udogodnień. Należą do nich m.in. zaawansowane systemy klimatyzacyjne, szybki dostęp do internetu światłowodowego oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające efektywną pracę. Dodatkowo, budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu i całodobową ochronę, co gwarantuje bezpieczeństwo najemców i ich gości.Jednym z największych atutów nieruchomości jest dostęp do przestronnego parkingu podziemnego, który pomieści aż 150 pojazdów. To wyjątkowo cenne udogodnienie w centrum Warszawy, gdzie znalezienie miejsca parkingowego często stanowi wyzwanie.Doskonała lokalizacja budynku w ścisłym centrum stolicy, w pobliżu stacji metra, Złotych Tarasów oraz Dworca Centralnego, czyni go jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie. Bliskość tych kluczowych miejsc sprawia, że lokalizacja ta jest idealna nie tylko dla tych, którzy cenią sobie łatwy dostęp do środków transportu publicznego, ale także dla firm, które potrzebują być blisko głównych arterii komunikacyjnych oraz centrum biznesowego miasta.Budynek oferuje różnorodne przestrzenie biurowe, które można dostosować do indywidualnych potrzeb najemców, zarówno pod względem wielkości, jak i układu, co pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału każdej firmy. Przestrzenie te są idealne dla firm z różnych branż, od start-upów po duże korporacje, poszukujące reprezentacyjnego adresu i nowoczesnych rozwiązań.Zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej o możliwościach najmu w tym wyjątkowym kompleksie biurowym przy ul. Marszałkowskiej. Dołącz do grona prestiżowych najemców, którzy już teraz korzystają z doskonałej lokalizacji, nowoczesnych udogodnień oraz profesjonalnego środowiska, które sprzyja rozwojowi biznesowemu i buduje prestiż na rynku.Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne wynoszące 29.00 zł netto/m2. Oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu zapisów art.71, art. 66. Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biuro 1103m2 Verso Tower na 44 piętrze
Biuro 1103m2 Verso Tower na 44 piętrze
2978100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu biuro znajdujące się na Varso Tower , ul. Chmielna. Dostępne do wynajęcia od teraz.LOKALIZACJA Z łatwością dotrzesz do Varso Place z dowolnego miejsca w stolicy dzięki dostępności metra, tramwaju, autobusu, podmiejskiego pociągu i roweru.W bezpośrednim sąsiedztwie Varso Place znajdują się przystanki wielu linii autobusowych i tramwajowych oraz stacja WKD Warszawa-Śródmieście. Z lobby Varso Tower możesz szybko dotrzeć na dworzec Warszawa Centralna, skąd łatwo dostaniesz się na Lotnisko Chopina i do największych miast w Polsce.Krótki spacer prowadzi do stacji obu stołecznych linii metra z Varso Place, a dla zmotoryzowanych dostępny jest wygodny parking dla 1000 pojazdów.Varso Place to doskonałe miejsce dla wszystkich podróżujących po Warszawie, niezależnie od wybranej formy transportu. Bez względu czy preferujesz metro, tramwaj, autobus, podmiejski pociąg czy rower, dotarcie do Varso Place jest łatwe i wygodne.W otoczeniu Varso Place znajdują się liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, a także stacja WKD Warszawa-Śródmieście. Bezpośrednio z lobby Varso Tower można dostać się na dworzec Warszawa Centralna, skąd szybko dotrzesz na Lotnisko Chopina oraz do największych miast w Polsce.Jeśli preferujesz podróż metrem, krótki spacer zabierze Cię do stacji obu stołecznych linii. A dla zmotoryzowanych przygotowany jest wygodny parking dla 1000 pojazdów.Ale to nie wszystko! Varso Place to również raj dla miłośników jednośladów. Obiekt ten oferuje aż 750 miejsc na podziemnym parkingu przeznaczonych specjalnie dla rowerzystów. Wyposażony w osobny wjazd, szatnie i prysznice, ten parking zapewnia wygodę i bezpieczeństwo dla Twojego roweru. W okolicy znajdziesz również nowe ścieżki rowerowe, co sprawia, że podróżowanie na dwóch kółkach staje się jeszcze przyjemniejsze.СENA Koszt najmu za m2 wynosi 26 EURO + opłaty eksploatacyjni. Umowa min. na 3 lata. ENG We are pleased to present you a unique apartment located in Wola. The apartment is finished in a very elegant and peaceful manner, very bright and practical. We invite you to contact us for more information.We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Biuro 154m2 Verso Tower na 11 piętrze
Biuro 154m2 Verso Tower na 11 piętrze
385000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu biuro znajdujące się na Varso Tower , ul. Chmielna. Dostępne do wynajęcia od teraz.LOKALIZACJA Z łatwością dotrzesz do Varso Place z dowolnego miejsca w stolicy dzięki dostępności metra, tramwaju, autobusu, podmiejskiego pociągu i roweru.W bezpośrednim sąsiedztwie Varso Place znajdują się przystanki wielu linii autobusowych i tramwajowych oraz stacja WKD Warszawa-Śródmieście. Z lobby Varso Tower możesz szybko dotrzeć na dworzec Warszawa Centralna, skąd łatwo dostaniesz się na Lotnisko Chopina i do największych miast w Polsce.Krótki spacer prowadzi do stacji obu stołecznych linii metra z Varso Place, a dla zmotoryzowanych dostępny jest wygodny parking dla 1000 pojazdów.Varso Place to doskonałe miejsce dla wszystkich podróżujących po Warszawie, niezależnie od wybranej formy transportu. Bez względu czy preferujesz metro, tramwaj, autobus, podmiejski pociąg czy rower, dotarcie do Varso Place jest łatwe i wygodne.W otoczeniu Varso Place znajdują się liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, a także stacja WKD Warszawa-Śródmieście. Bezpośrednio z lobby Varso Tower można dostać się na dworzec Warszawa Centralna, skąd szybko dotrzesz na Lotnisko Chopina oraz do największych miast w Polsce.Jeśli preferujesz podróż metrem, krótki spacer zabierze Cię do stacji obu stołecznych linii. A dla zmotoryzowanych przygotowany jest wygodny parking dla 1000 pojazdów.Ale to nie wszystko! Varso Place to również raj dla miłośników jednośladów. Obiekt ten oferuje aż 750 miejsc na podziemnym parkingu przeznaczonych specjalnie dla rowerzystów. Wyposażony w osobny wjazd, szatnie i prysznice, ten parking zapewnia wygodę i bezpieczeństwo dla Twojego roweru. W okolicy znajdziesz również nowe ścieżki rowerowe, co sprawia, że podróżowanie na dwóch kółkach staje się jeszcze przyjemniejsze.СENA Koszt najmu za m2 wynosi 24 EURO + opłaty eksploatacyjni. Umowa min. na 3 lata. ENG We are pleased to present you a unique apartment located in Wola. The apartment is finished in a very elegant and peaceful manner, very bright and practical. We invite you to contact us for more information.We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Biuro 339m2 Verso Tower na 44 piętrze
Biuro 339m2 Verso Tower na 44 piętrze
881400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Mamy przyjemność zaprezentować Państwu biuro znajdujące się na Varso Tower , ul. Chmielna. Dostępne do wynajęcia od teraz.LOKALIZACJA Z łatwością dotrzesz do Varso Place z dowolnego miejsca w stolicy dzięki dostępności metra, tramwaju, autobusu, podmiejskiego pociągu i roweru.W bezpośrednim sąsiedztwie Varso Place znajdują się przystanki wielu linii autobusowych i tramwajowych oraz stacja WKD Warszawa-Śródmieście. Z lobby Varso Tower możesz szybko dotrzeć na dworzec Warszawa Centralna, skąd łatwo dostaniesz się na Lotnisko Chopina i do największych miast w Polsce.Krótki spacer prowadzi do stacji obu stołecznych linii metra z Varso Place, a dla zmotoryzowanych dostępny jest wygodny parking dla 1000 pojazdów.Varso Place to doskonałe miejsce dla wszystkich podróżujących po Warszawie, niezależnie od wybranej formy transportu. Bez względu czy preferujesz metro, tramwaj, autobus, podmiejski pociąg czy rower, dotarcie do Varso Place jest łatwe i wygodne.W otoczeniu Varso Place znajdują się liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, a także stacja WKD Warszawa-Śródmieście. Bezpośrednio z lobby Varso Tower można dostać się na dworzec Warszawa Centralna, skąd szybko dotrzesz na Lotnisko Chopina oraz do największych miast w Polsce.Jeśli preferujesz podróż metrem, krótki spacer zabierze Cię do stacji obu stołecznych linii. A dla zmotoryzowanych przygotowany jest wygodny parking dla 1000 pojazdów.Ale to nie wszystko! Varso Place to również raj dla miłośników jednośladów. Obiekt ten oferuje aż 750 miejsc na podziemnym parkingu przeznaczonych specjalnie dla rowerzystów. Wyposażony w osobny wjazd, szatnie i prysznice, ten parking zapewnia wygodę i bezpieczeństwo dla Twojego roweru. W okolicy znajdziesz również nowe ścieżki rowerowe, co sprawia, że podróżowanie na dwóch kółkach staje się jeszcze przyjemniejsze.СENA Koszt najmu za m2 wynosi 26 EURO + opłaty eksploatacyjni. Umowa min. na 3 lata. ENG We are pleased to present you a unique apartment located in Wola. The apartment is finished in a very elegant and peaceful manner, very bright and practical. We invite you to contact us for more information.We speak PL / UKR / RU / ENG. We provide assistance at every stage.

Biuro w supernowoczesnym wieżowcu na 45 piętrze
Biuro w supernowoczesnym wieżowcu na 45 piętrze
2465000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

"Varso Tower", usytuowany przy ulicy Chmielnej na warszawskiej Woli, to nie tylko jeden z najwyższych wieżowców w Europie, ale również symbol nowoczesności i innowacyjności na warszawskim rynku nieruchomości komercyjnych. Oddany do użytku w 2022 roku, ten supernowoczesny obiekt klasy A+ jest dumny z otrzymania certyfikatów BREEAM i WELL w randze "Excellent", co świadczy o jego zaangażowaniu w promowanie zdrowia, dobrostanu oraz zrównoważonego rozwoju."Varso Tower" oferuje najemcom szereg nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań biurowych, które zostały zaprojektowane z myślą o zwiększeniu efektywności pracy i komfortu użytkowników. Zaawansowana infrastruktura rowerowa w okolicy, w tym bezpieczne parkingi rowerowe, szatnie i prysznice, promuje zdrowy styl życia i ułatwia pracownikom ekologiczne formy dojazdów.Najemcy mają do dyspozycji różnorodne przestrzenie biurowe, od eleganckich gabinetów, przez funkcjonalne sale konferencyjne, po otwarte przestrzenie typu open space. Każda z nich może zostać dostosowana do specyficznych potrzeb i wymagań działalności, co umożliwia firmom kreowanie idealnego środowiska pracy. Ekologiczne rozwiązania, takie jak systemy oszczędzania wody, energooszczędne oświetlenie czy inteligentne systemy zarządzania budynkiem, są zintegrowane z projektowaniem wnętrz, co zapewnia zarówno troskę o środowisko, jak i redukcję kosztów eksploatacyjnych."Varso Tower" wyróżnia się nie tylko zaawansowaną technologią i ekologią, ale również wyjątkową lokalizacją. Położenie w centrum Warszawy, w pobliżu kluczowych arterii komunikacyjnych i rozbudowanej sieci transportu publicznego, zapewnia łatwy dostęp do różnych części miasta, co jest kluczowym atutem dla firm o zasięgu międzynarodowym oraz lokalnym.Zachęcamy do kontaktu, aby dowiedzieć się więcej o dostępnych przestrzeniach biurowych w "Varso Tower". Dołącz do grona prestiżowych firm, które już teraz korzystają z wyjątkowych warunków pracy w jednym z najbardziej innowacyjnych i ekologicznych wieżowców w Europie. "Varso Tower" to więcej niż miejsce pracy – to przestrzeń, która inspiruje, promuje zdrowy styl życia i wspiera dynamiczny rozwój Twojego biznesu.Do ceny należy doliczyć koszty eksploatacyjne wynoszące 30.20 zł netto/m2. Oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu zapisów art.71, art. 66. Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Lokal na 1 piętrze idealny na biuro 215m2
Lokal na 1 piętrze idealny na biuro 215m2
750000 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia lokal o powierzchni 214,82 m2 położony na 1 piętrze kamienicy przy ul. Piastów (przy Placu Szarych Szeregów). Świetna lokalizacja z dostępem do komunikacji miejskiej (autobusy i tramwaje). Na powierzchnię lokalu składają się duże , słoneczne i bardzo ustawne pomieszczenia o powierzchniach 27m2, 39m2, 40m2, 41m2, 15m2 i 13m2. Wszystkie pomieszczenia połączone korytarzem - nie ma przechodnich pokoi. Dodatkowym atutem jest fakt, że dwa pomieszczenia po 40 i 41 m2 posiadają przesuwne szerokie drzwi między sobą - po otwarciu uzyskuje się powierzchnie 80m2 typu open-space. Dodatkowo w lokalu kuchnia (8,5 m2), wc i mała łazienka. Instalacja komputerowa i teleinformatyczna rozprowadzona po pomieszczeniach plus system alarmowy. W lokalu światłowód Orange jak i UPC przez kablówkę. Ogrzewanie w lokalu z pieca dwufunkcyjnego gazowego. Opłaty dodatkowe obciążającego najemcę to czynsz do wspólnoty 755zł z funduszem remontowym, gaz prąd i podatek od nieruchomości. Podana cena jest ceną netto. Kaucja 10 000. Dostępne od zaraz .Zapraszamy i polecamy .Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Lokal po remoncie na III piętrze, biuro przechodnie
Lokal po remoncie na III piętrze, biuro przechodnie
1800 zł
Zabrze 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokale o łącznej powierzchni około 60m2 usytuowane na 3 piętrze budynku. Pomieszczenie po remoncie. Renowacja drzwi wejściowych do lokalu, malowanie ścian, zmiana podłóg na panele. Aktualnie trwają prace związane z zabudową dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach .Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Raz w miesiącu możliwość najmu sali konferencyjnej (w cenie czynszu) W swojej ofercie posiadamy również inne lokale. Kontakt: 72*******87 87 lub (32) 271 24 49 wew. 15 Cena za najem: 1.800,0 zł (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy)

Biuro na 19 piętrze w CENTRUM WARSZAWY - RONDO ONZ
Biuro na 19 piętrze w CENTRUM WARSZAWY - RONDO ONZ
1036400 zł
Warszawa 9 dni plecy

Szanowni Państwo,Mam przyjemność przedstawić Państwu wyjątkową ofertę najmu powierzchni biurowej w jednym z najbardziej prestiżowych budynków w Warszawie - Warsaw Financial Center (WFC) przy ulicy Emilii Plater 53.Kluczowe informacje:- Całkowita dostępna powierzchnia: 423 m² (brutto)- Możliwość podziału na mniejsze moduły: około 500 m² każdy- Stawka wyjściowa: 24,55 EUR/m²- Koszty eksploatacyjne: 20 PLN/m²- PIĘTRO - 19Podsumowanie:Miesięczny czynsz: 10384,65 EUR (44653,995 PLN przy kursie 4,3 PLN/EUR)Miesięczne koszty eksploatacyjne: 8460 PLNCałkowity miesięczny koszt najmu: 53 113,995 PLNDlaczego warto wybrać WFC?Prestiżowa lokalizacja: Usytuowanie w centrum Warszawy zapewnia doskonałą komunikację i bliskość kluczowych instytucji biznesowychNajwyższy standard powierzchni: Biura klasy A+  oferujące nieograniczone możliwości aranżacji.Zaawansowane rozwiązania technologiczne: Budynek wyposażony w nowoczesne systemy, w tym BMS, kontrolę dostępu i światłowodyPrestiżowe sąsiedztwo: W WFC swoje siedziby mają renomowane instytucje finansowe, kancelarie prawne i międzynarodowe korporacje.Certyfikacja LEED Gold: Potwierdzenie najwyższych standardów w zakresie efektywności energetycznej i troski o środowisko.Dodatkowe udogodnienia: Parking na 350 miejsc, rowerownia, 16 szybkich wind, pełna dostępność dla osób z niepełnosprawnościami.Unikalne przestrzenie wspólne: Roof32 - ekskluzywna przestrzeń eventowa na dachu budynku.Elastyczność i komfortOferowana powierzchnia 423 m² może zostać podzielona na mniejsze moduły, około 500 m² każdy, co pozwala na dostosowanie przestrzeni do indywidualnych potrzeb Państwa firmy.Każde piętro WFC oferuje 1900 m² powierzchni biurowej, umożliwiając stworzenie zarówno otwartych przestrzeni, jak i klasycznych układów gabinetowych.Warsaw Financial Center to nie tylko biuro - to prestiżowa wizytówka Państwa firmy i gwarancja najwyższego komfortu pracy. Zapraszam do umówienia prezentacji tej wyjątkowej przestrzeni, która z pewnością spełni Państwa oczekiwania i przyczyni się do dalszego rozwoju biznesu.Z przyjemnością odpowiem na wszelkie pytania i przedstawię szczegóły oferty.

Biuro o pow. 111,33 m2 na 1 piętrze w Mosinie
Biuro o pow. 111,33 m2 na 1 piętrze w Mosinie
2000 zł
Mosina 17 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia111,33
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal biurowy o pow. 111,33 m2 położony w Mosinie przy ul. Śremskiej. Nieruchomość znajduje się na ogrodzonym terenie przemysłowo-magazynowo-biurowym.Biuro położone na I piętrze w dwukondygnacyjnym budynku biurowym.Wymiary lokalu: szerokość 814 cm, długość 1367 cm,Wysokość: 355 cm Informacje dodatkowe: - teren ogrodzony - duży plac manewrowy - utwardzony parking- toaleta oraz kuchnia na korytarzuMedia:prąd, Internet Cena najmu:2000 zł netto + VAT 23%/miesiąc + woda/ścieki/śmieci - 25 zł/osobę, lecz nie mniej niż 150 zł netto /miesiąc (ryczałt)+ prąd (wg. zużycia)+ ogrzewania lokalu w okresie październik - kwiecień: 1000 zł netto/miesiącLokalizacja:Dobry dojazd do nieruchomości, nieopodal głównej drogi na ŚremW pobliżu znajduje się dworzec PKP (750m)Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni biurowej o pow. 32,26 m2.Lokal dostępny od zaraz! Zapraszam na prezentację!

Biuro o pow. 32,26 m2 na 1 piętrze w Mosinie
Biuro o pow. 32,26 m2 na 1 piętrze w Mosinie
570 zł
Mosina 17 dni plecy
Poziom1
Powierzchnia32,26
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal biurowy o pow. 32,26 m2 położony w Mosinie przy ul. Śremskiej. Nieruchomość znajduje się na ogrodzonym terenie przemysłowo-magazynowo-biurowym.Biuro położone na I piętrze w dwukondygnacyjnym budynku.Wymiary lokalu: 572 cm x 564 cm Informacje dodatkowe: - teren ogrodzony - duży plac manewrowy - utwardzony parking- toaleta oraz kuchnia na korytarzuMedia:prąd, Internet Cena najmu:570 zł netto + VAT 23%/miesiąc + woda/ścieki/śmieci 50zł netto/miesiąc (ryczałt)+ prąd (wg. zużycia)+ ogrzewania lokalu w okresie październik - kwiecień: 300 zł netto/miesiącLokalizacja:Dobry dojazd do nieruchomości, nieopodal głównej drogi na ŚremW pobliżu znajduje się dworzec PKP (750m)Dodatkowo możliwość wynajęcia powierzchni biurowej o pow. 111,33m2.Lokal dostępny od zaraz! Zapraszam na prezentację!

BIURO SERWISOWANE na 12 piętrze wieżowiec Rondo Daszyńskiego 4-osobowe
BIURO SERWISOWANE na 12 piętrze wieżowiec Rondo Daszyńskiego 4-osobowe
5999 zł
Warszawa 10 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferta bezpośrednia. English version below. Unit to imponujący wieżowiec usytuowany przy Rondzie Daszyńskiego, wznoszący się na wysokość 180 metrów i składający się z 47 pięter. Biurowiec jest doskonale skomunikowany, znajdując się bezpośrednio przy stacji metra. OmniOffice oferuje swoim najemcom dostęp do 12. i 13. piętra, z gabinetami o zróżnicowanych rozmiarach, tworząc tym samym przestrzeń dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego najemcy. Co oferujemy: - prywatne, umeblowane gabinety - wyposażenie w cenie – ilość biurek i szaf dostosowywana do klienta - powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda - dostęp do sal konferencyjnych Cena za stanowisko pracy netto 1600 zł - 2200 zł/ miesięcznie, w zależności od wybranego gabinetu. Gabinet jednoosobowy od 3600 zł netto/ miesięcznie. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. ENG Unit is an impressive skyscraper located at Rondo Daszyńskiego, rising to a height of 180 meters and comprising 47 floors. The office building is excellently connected with each part of the city, being directly adjacent to the metro station. OmniOffice provides its tenants with access to the 12th and 13th floors, featuring offices of various sizes, thereby creating a space tailored to the individual needs of each tenant. What is included in the offer: - private offices - furniture included in the price - the number of desks and wardrobes is adjusted to the client needs - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets - full set of services included in the price - utilities, service charge, internet, cleaning, reception support, coffee, tea, water - access to the conference rooms Price per workstation: net PLN 1,600 - PLN 2,200/month, depending on the selected office. Single-person office from net PLN 3,600/month. The announcement is not an offer within the meaning of the Civil Code.

Budynek na lokal,magazyn plus biuro open space na piętrze 180 m
Budynek na lokal,magazyn plus biuro open space na piętrze 180 m
6100 zł
Katowice 20 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluHandlowe

Budynek wolnostojący 180 m dodatkowo 200m ogrodzonego podwórka . Do wynajęcia lokal po remoncie na 2 poziomach,pod różną działalność magazynowa , usługowa, handlowa . 3 oddzielne wejścia plus duża brama do budynku od podwórka Możliwość wjazdu wózkiem widłowym 90 m parter w większości otwarta przestrzeń zaplecze socjalne ubikacja 60 m piętro jedna otwarta przestrzeń . 30 m zaplecze socjalne biuro . Do budynku doprowadzone wszystkie media , klimatyzacja ,cały budynek po remoncie . Dobra lokalizacja przystanek autobusowy , szkoła obok bistro i inne punkty handlowe Ul Hetmańska w Katowicach. Czynsz 6100 zł brutto plus media plus kaucja . W celu umówienia oględzin lokalu proszę wyłącznie dzwonić.

Biuro, lokal biurowy na 37 piętrze w Intraco z wyposażeniem! 153m2
Biuro, lokal biurowy na 37 piętrze w Intraco z wyposażeniem! 153m2
14513.1 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia153,25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Powierzchnia lokalu: 153,25 m2 netto (184,60 m2 brutto) Monitoring, całodobowa ochrona, odmalowane pomieszczenia, nowa wykładzina, nowoczesna infrastuktura sieciowa (wifi), 2 łazienki (jedna z prysznicem), Kuchnia ze zmywarką, 2 miejsca parkingowe w garażu podziemnym. Za dopłatą możliwość wynajęcia z wyposażeniem: meble, krzesła, ekspres do kawy, kostkarka do lodu, lodówka, mikrofala. Adres: Stawki 2, Warszawa Budynek Intraco. Opłaty: Kaucja 24000 zł Najem: 32,5 zł za m2 netto Opłaty eksploatacyjne: 26 zł netto za m2 Parking: 1000 zł netto Miesięczne opłaty łącznie: 11 799,27 zł netto (14 513,10 zł brutto)

Biuro, lokal biurowy na 37 piętrze w Intraco z wyposażeniem! 153m2
Biuro, lokal biurowy na 37 piętrze w Intraco z wyposażeniem! 153m2
14513.1 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia153,25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Powierzchnia lokalu: 153,25 m2 netto (184,60 m2 brutto) Monitoring, całodobowa ochrona, odmalowane pomieszczenia, nowa wykładzina, nowoczesna infrastuktura sieciowa (wifi), 2 łazienki (jedna z prysznicem), Kuchnia ze zmywarką, 2 miejsca parkingowe w garażu podziemnym. Za dopłatą możliwość wynajęcia z wyposażeniem: meble, krzesła, ekspres do kawy, kostkarka do lodu, lodówka, mikrofala. Adres: Stawki 2, Warszawa Budynek Intraco. Opłaty: Kaucja 24000 zł Najem: 32,5 zł netto za m2 Opłaty eksploatacyjne: 26 zł netto za m2 Parking: 500 zł netto za 1 miejsce Miesięczne opłaty łącznie: 11 799,27 zł netto (14 513,10 zł brutto)

Lokale do wynajęcia biuro, usługi, Wołomin, 390 m2 na 1 piętrze
Lokale do wynajęcia biuro, usługi, Wołomin, 390 m2 na 1 piętrze
8000 zł
Wołomin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia390
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Wynajmę bezpośrednio lokale biurowo-usługowe-handlowe o powierzchni ok. 390 m2 w Wołominie przy Al. Niepodległości - na 1 piętrze. Nieruchomość znajduje się przy jednej z głównych i ruchliwych ulic Wołomina. Szerokie możliwości przeznaczenia, np: biura, handel, usługi, szkoła językowa, fitness. Lokal składa się z kilku pomieszczeń o różnej powierzchni utworzonych za pomocą ścianek działowych, które można przestawić lub rozebrać w celu dostosowania powierzchni najmu. Wygodny dojazd i duży parking. Lokale do własnej aranżacji. Media płatne dodatkowo wg liczników. Dostępność: dostępny do wynajęcia. Lokalizacja: Wołomin, woj. mazowieckie, Al. Niepodległości tel. kontaktowy 51*******73

Biuro dla 10 osób na 26 piętrze w Tha Warsaw Hub
Biuro dla 10 osób na 26 piętrze w Tha Warsaw Hub
1650000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Zapraszamy do biura na 26 piętrze w prestiżowym budynku The Warsaw Hub w ścisłym centrum Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego 2B. Świetny dojazd do lokalizacji dzięki bliskiemu położeniu metra, tramwajów i autobusów. W naszym biurze znajduje się kawiarnia, a w okolicy wiele restauracji i punktów usługowych.Cena najmu obejmuje:- koszty eksploatacji oraz media- korzystanie z sal konferencyjnych wraz serwisem kawowym podczas spotkań (możliwość korzystania z sal w 4 lokalizacjach w Centrum warszawy)- obsługę recepcyjną- obsługę korespondencji- w pełni wyposażoną kuchnię z pełnym dostępem do kawy, herbaty i wody bez limitów dla pracowników i ich gości- umeblowanie biura- codzienne sprzątanie biura- Internet szerokopasmowy- dostęp do biura 24/7- adres rejestracyjny firmy- dostęp do strefy wypoczynku- dostęp do drukarki/xero/skanera/bindownicy/profesj onalnej niszczarki- wyciszone budki telefoniczne do prowadzenia rozmów i telekonferencjiPodany metraż jest odpowiednikiem biura tradycyjnego i obejmuje udział w powierzchniach wspólnych.Zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży, aby dowiedzieć się więcej o biurach o innym układzie oraz metrażu.Uprzejmie informujemy, że podane stawki są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Lokal,magazyn plus biuro open space na piętrze 180 m do wynajęcia
Lokal,magazyn plus biuro open space na piętrze 180 m do wynajęcia
6100 zł
Katowice 22 dnia plecy
PoziomParter
Powierzchnia180
Przeznaczenie lokaluHandlowe

Budynek wolnostojący 180 m dodatkowo 200m ogrodzonego podwórka . Do wynajęcia lokal po remoncie na 2 poziomach,pod różną działalność magazynowa , usługowa, handlowa . 3 oddzielne wejścia plus duża brama do budynku od podwórka Możliwość wjazdu wózkiem widłowym 90 m parter w większości otwarta przestrzeń zaplecze socjalne ubikacja 60 m piętro jedna otwarta przestrzeń . 30 m zaplecze socjalne biuro . Do budynku doprowadzone wszystkie media , klimatyzacja ,cały budynek po remoncie . Dobra lokalizacja przystanek autobusowy , szkoła obok bistro i inne punkty handlowe Ul Hetmańska w Katowicach. Czynsz 6100 zł brutto plus media plus kaucja . W celu umówienia oględzin lokalu proszę wyłącznie dzwonić.

4/6-os. gabinet - biuro serwisowane w wieżowcu na 12. piętrze PREMIUM
4/6-os. gabinet - biuro serwisowane w wieżowcu na 12. piętrze PREMIUM
5999 zł
Warszawa 8 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferta bezpośrednia. English version below. Unit to imponujący wieżowiec usytuowany przy Rondzie Daszyńskiego, wznoszący się na wysokość 180 metrów i składający się z 47 pięter. Biurowiec jest doskonale skomunikowany, znajdując się bezpośrednio przy stacji metra. OmniOffice oferuje swoim najemcom dostęp do 12. i 13. piętra, z gabinetami o zróżnicowanych rozmiarach, tworząc tym samym przestrzeń dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego najemcy. Co oferujemy: - prywatne, umeblowane gabinety - wyposażenie w cenie – ilość biurek i szaf dostosowywana do klienta - powierzchnie wspólne do użytku najemców - recepcja, w pełni wyposażona kuchnia, toalety - komplet usług w cenie – media, opłata eksploatacyjna, internet, sprzątanie powierzchni, wsparcie recepcji, kawa, herbata, woda - dostęp do sal konferencyjnych. Ogłoszenie nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. ENG Unit is an impressive skyscraper located at Rondo Daszyńskiego, rising to a height of 180 meters and comprising 47 floors. The office building is excellently connected with each part of the city, being directly adjacent to the metro station. OmniOffice provides its tenants with access to the 12th and 13th floors, featuring offices of various sizes, thereby creating a space tailored to the individual needs of each tenant. What is included in the offer: - private offices - furniture included in the price - the number of desks and wardrobes is adjusted to the client needs - common areas for tenants' use - reception, fully equipped kitchen, toilets - full set of services included in the price - utilities, service charge, internet, cleaning, reception support, coffee, tea, water - access to the conference rooms The announcement is not an offer within the meaning of the Civil Code.

Biuro, Warszawa Wola
Biuro, Warszawa Wola
7000 zł
Warszawa 16 dni plecy
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia90
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia nowe, kameralne  biuro na 7 ostatnim piętrze biurowca przy ul. Bema. Cztery komfortowe pokoje z własną łazienką i kuchnią. Jedyne biuro na piętrze z pięknymi przeszkleniami, klimatyzacją, siecią LAN, światłowodem. Możliwość odkupienia mebli. Do biura przynależą dwa miejsca parkingowe w garażu podziemnym.

Duże biuro w obiekcie biurowo-usługowym
Duże biuro w obiekcie biurowo-usługowym
2275 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia65
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro na pierwszym piętrze z widokiem na rzekę; składa się z dwóch dużych pomieszczeń , jedno biuro przechodnie; parking i dostęp całodobowy. zapraszam!

Raszyn na wynajem biuro 160m2
Raszyn na wynajem biuro 160m2
5500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia160
Przeznaczenie lokaluUsługowe

Na wynajem od 1.07 biuro 160m2 Raszyn Budynek stanowi biurowiec Biuro na 1 piętrze C.5500 plus opłaty licznikowe Kaucja 2 miesiące Oferta Biura Zapraszam

Biuro na wynajem
Biuro na wynajem
300 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia12,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Na wynajem biuro o powierzchni 12,11 m2 znajdujące się na 1 piętrze budynku administracyjnego przy ul. Mokrej. Teren ogrodzony, miejsce parkingowe przed budynkiem. Biuro nieumeblowane. Koszt najmu 300 zł brutto + media. Kaucja 300 zł. Posiadamy również podobne biuro na parterze.

Biuro o powierzchni 25 m
Biuro o powierzchni 25 m
1300 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Biuro w budynku usługowo-biurowym z windą przy ul. Wielkopolskiej 403 w Gdyni. Biuro znajduje się na I piętrze. Wolne od lutego 2024. Zapraszam

Biuro 25m2 umeblowane w budynku EuroCash Gdyńska 1a
Biuro 25m2 umeblowane w budynku EuroCash Gdyńska 1a
600 zł
Gubin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia25
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Posiadam biuro na piętrze o powierzchni 25m2, Biuro wyposażone jest w szafy oraz biurka + fotele, Lokalizacja: budynek EuroCash ul. Gdyńska 1a, Gubin Cena + opłaty

Wynajmę biuro w centrum miasta
Wynajmę biuro w centrum miasta
14000 zł
Żyrardów 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia300
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę biuro w centrum miasta. Biuro znajduje się na pierwszym piętrze w budynku z windą. Lokalizacja ul. 1 Maja 32/34, 96-300 Żyrardów

biuro 16,5m2 Korfantego Katowice
biuro 16,5m2 Korfantego Katowice
1050 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia16,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

małe biuro na Al. Korfantego 195 w Katowicach. Biuro 16,5m2 jest na 1 piętrze w wolnostojącym budynku z parkingiem. Do wynajęcia z meblami lub bez. Czynsz 1050zl brutto.

Biura 24-126 m2 do wynajęcia HOTEL MARRIOTT/ CENTRUM LIM
Biura 24-126 m2 do wynajęcia HOTEL MARRIOTT/ CENTRUM LIM
5975 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom3
Powierzchnia48
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokalizacja: Centrum LIM / Hotel Marriott Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa www.lim.com.pl Aktualne powierzchnie do wynajęcia w metrażu od • Biuro o powierzchni 48 m2 na 3 piętrze • Biuro o powierzchni 126 m2 na 3 piętrze • Biuro o powierzchni 24 m2 na 3 piętrze Charakterystyka powierzchni: powierzchnia biurowa podzielona na moduły, możliwość adaptacji zgodnie z potrzebami Najemcy. Powierzchnia wyposażona w instalację p. poż, klimatyzację i ogrzewanie, instalację elektryczną i telefoniczną. Biura dostępne 24h, miejsca parkingowe w garażu na -2 i na parkingu zewnętrznym. Czynsz najmu: 17 Euro/m2 Koszty eksploatacyjne: 39 PLN/m2 Współczynnik: 10% pow. wspólnych Depozyt gwarancyjny: 3 miesięczny czynsz + koszty eksploatacyjne + VAT Zapraszamy do kontaktu !Zapraszamy do kontaktu !

Biuro do wynajęcia Toruń Stare Miasto ul. Piekary 25 m2
Biuro do wynajęcia Toruń Stare Miasto ul. Piekary 25 m2
1500 zł
Toruń 30+ kilka dni temu
Powierzchnia25

Witam! Mam do wynajęcia powierzchnie biurowe w zabytkowej kamienicy ŁUK CEZARA, położone w bardzo dobrej lokalizacji z widokami na Rynek Staromiejski i główny deptak oraz na Plac Rapackiego.  Pomieszczenia mogą być w różnej konfiguracji od 16,5 m2 do 82,00m2 (np. 3 pomieszczenia łączone).  Każde biuro ma osobne wejście z klatki schodowej.  Biuro nr 1: 26,94m2 Biuro nr 2: 28,20m2 Biuro nr 3: 26,88m2 Biuro nr 6: 26,00m2 Biuro nr 7: 27,35m2 Biuro nr 13: 25,92m2 Biuro nr 14: 16,5m2 Biuro nr 15: 20,59m2  Biura znajdują się na I i II piętrze kamienicy.  Na każdym piętrze znajduje się ogólnodostępna dla Najemców WC damska i męska.  W obiekcie jest zamontowany system alarmowy na cały budynek.  Instalacja internetowa.  Prąd wg wskazań licznika Do każdego biura przypisana jest skrzynka na listy.  Domofon jest w każdym biurze.  Kamienica po remoncie.  Opłata za media 21zł.netto/ m2 (woda, internet, C.O., sprzątanie części wspólnych).  Zapraszam do kontaktu!  ul. Piekary, Toruń Stare Miasto Do wynajęcia biuro o powierzchni 25 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Toruń Stare Miasto, Piekary Poland - lokalizacja przybliżona

Filtr