Umeblowane biuro na i piętrze
Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Posiadamy dwa umeblowane lokale do wynajęcia: Lokal na I piętrze, o łącznej powierzchni 29 m2. Biuro jest w pełni umeblowane w dwa biurka, krzesła biurowe, regał, dwie szafy oraz kontenerek mobilny, gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możliwość aranżacji lokalu według własnych potrzeb. Cena: 1 500,00 zł Lokal na I piętrze, o łącznej powierzchni 29 m2, w pełni umeblowane w dwa stoły konferencyjne, krzesła, szafki z przesuwanymi drzwiami zamykane na klucz, wysoki regał oraz z dostępem do aneksu kuchennego ( zabudowanego w szafie) - dostęp do lodówki. Biuro gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możliwość aranżacji lokalu według własnych potrzeb. Cena: 1 600,z00 zł Lokale można połączyć zyskując biuro przechodnie. Cena za wynajem dwóch lokali to 2 450,00 zł Cena za najem obejmuje prąd, ogrzewanie, sprzątanie części wspólnych budynku, całodobowy dozór oraz skrzynkę na listy Aktualnie trwają prace związane z zabudową dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach .Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanej ceny należy dodać podatek. W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Kontakt: 72*****87 lub 32 271 24 49 wew. 15 Zapraszamy również na stronę internetową www.kompleks-ludwik.pl
Kompleks Ludwik zlokalizowany w Zabrzu przy ulicy Bronisława Hagera 41-43, został wybudowany w 1915 roku, piękny ceglany budynek o modernistyczno-klasycystycznym charakterze, po przeprowadzonych restauracyjnych pracach stał się świetną alternatywą dla przeszklonych biurowców i jedną z wizytówek miasta Zabrze. Lokal na I piętrze, o łącznej powierzchni 29 m2 składający się z jednego pomieszczenia. Biuro jest w pełni umeblowane w dwa biurka, krzesła biurowe, regał, dwie szafy oraz kontenerek mobilny, gotowe do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możliwość aranżacji lokalu według własnych potrzeb. W najbliższym czasie planowana jest zabudowa dźwigu osobowego wewnątrz budynku. Informacje o najemcach znajdują się przed budynkiem na tablicy informacyjnej oraz wewnątrz budynku na totemach multimedialnych. Do każdego z lokali przynależne są skrzynki pocztowe umieszczone w korytarzach przy wejściach (opcjonalnie nasza firma oferuje płatną usługę odbioru korespondencji).Obiekt posiada bezpłatny duży parking dla najemców oraz ich klientów. Budynek jest dozorowany całodobowo. Do podanej ceny należy dodać podatek VAT. Zapraszamy również na stronę internetową www.kompleks-ludwik.pl W swojej ofercie posiadamy lokale o różnych powierzchniach. Kontakt: 72*****87 lub 32 271 24 49 wew. 14 Cena za najem: 1500 zł (cena obejmuje prąd, ogrzewanie oraz skrzynkę na listy) Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.
Wynajmę umeblowane biuro o powierzchni 17,10 m2 w Zdzieszowicach przy ul. Nowej A2 (na przeciwko marketu Bricomarche). Biuro zlokalizowane jest na 1 piętrze i jest umeblowane jak na zdjęciach. Dostępne jest od zaraz. Miesięczny koszt czynszu + media to 490,00 zł (zawiera 23% VAT). Możliwe jest podłączenie biura do internetu ze światłowodu za dodatkową, rozsądną opłatą.
Prezentujemy biuro Premium dla 2 osób. Usytuowane jest na parterze prestiżowego biurowca na Powiślu. Biurowiec położony pomiędzy stacjami metra: Nowy Świat-Uniwersytet, a Centrum Nauki Kopernik Biuro jest umeblowane w dwa biurka, dwa fotele, szafę. Do dyspozycji łazienka, kuchnia, dostęp do patio oraz tarasu na V piętrze. W cenę wliczone jest: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - pracownik recepcji dla Twoich gości oraz odbiór korespondencji. - dostęp do wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - bezpłatny dostęp do sal konferencyjnych. - bezpłatny dostęp do budek telefonicznych. - Szybki Internet Światłowodowy. - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych oraz tarasu na najwyższym piętrze. - Prestiżowy adres rejestracyjny dla Twojej firmy. - Bezpłatna tabliczka z logo Twojej firmy obok biura i na piętrze. Warunki Najmu: Cena: 3600 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
Biuro w centrum Szczecina – ul. Krzywoustego Do wynajęcia przestronne biuro o powierzchni 119,89 m², zlokalizowane w ścisłym centrum Szczecina na 1. piętrze kamienicy. To idealne miejsce na prowadzenie Twojego biznesu – biuro jest w pełni umeblowane i gotowe do wprowadzenia. Dodatkowo zapewniony jest dostęp do szybkiego internetu (przyłącze Orange). Lokalizacja: • Centrum miasta • 3 minuty pieszo do przystanku tramwajowego • 20 minut spacerem do Dworca Głównego • W pobliżu liczne kawiarnie, restauracje oraz sklepy Biuro składa się z: • 5 pomieszczeń biurowych • Osobnej kuchni • Pomieszczenia gospodarczego (idealnego na archiwum lub magazynek) Dodatkowe informacje: • Czysta i monitorowana klatka schodowa • Biuro w pełni umeblowane Koszty wynajmu: • Cena wynajmu: 4000 zł /miesiąc • Dodatkowe opłaty (media + czynsz, wspólnota mieszkaniowa) • Kaucja: 1-miesięczny czynsz (4000 zł) • Minimalny okres wynajmu: 12 miesięcy Jeśli szukasz biura w doskonałej lokalizacji, ta oferta jest dla Ciebie! Zapraszam do kontaktu i obejrzenia lokalu. Chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Oferuję do wynajęcia w pełni wyposażone i umeblowane biuro, usytuowane na n1. piętrze. w obiekcie przy ul. Sokolej 6c w Gutkowie. Do dyspozycji najemców po 2 toalety na każdym piętrze, pomieszczenie socjalne, dogodny parking Bardzo wysoki standard, klimatyzacja, wolne od zaraz. Dostępne też inne powierzchnie. Cena netto od 35 zł/m2. ZAPRASZAM.
Prezentujemy biuro Premium dla 12 osób. Usytuowane jest na III piętrze prestiżowego biurowca na Powiślu W ramach czynszu najmu otrzymujemy: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - obsługę recepcyjną swoich gości oraz korespondencji. - dostęp do wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - bezpłatny dostęp do sal konferencyjnych - bezpłatny dostęp do budek telefonicznych. - Internet - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych oraz tarasu na najwyższym piętrze Warunki Najmu: Cena: 14900 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz najmu Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
Prezentujemy biuro Premium dla 3 osób. Usytuowane jest na XXVI piętrze prestiżowego biurowca przy rondzie Daszyńskiego. W cenę wliczone jest: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - pracownik recepcji dla Twoich gości oraz odbiór korespondencji. - dostęp do wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - bezpłatny dostęp do sal konferencyjnych. - bezpłatny dostęp do budek telefonicznych. - Szybki Internet Światłowodowy. - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych oraz tarasu na najwyższym piętrze. - Prestiżowy adres rejestracyjny dla Twojej firmy. - Bezpłatna tabliczka z logo Twojej firmy obok biura i na piętrze. Warunki Najmu: Cena: 6900 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
Dzień dobry, oferujemy do wynajęcia w Opolu, ul. Wspólna 3A. biura o łącznej pow.55 m2, na którą składają się 1. Biuro - 16 m2 2. Biuro - 9 m2 3. Biuro - 8 m2 4. Sala konferencyjna - 22 m2. Koszt wynajmu całości to 2850 zł z VAT. W cenę wchodzi: prąd, wywóz odpadów, woda i kanalizacja. Wystawiamy fakturę VAT. Istnieje możliwość wynajęcia też pojedynczych pomieszczeń. Biura znajdują się na I piętrze, sala konferencyjna na parterze. Pomieszczenia mogą być umeblowane. Koszt 10 zł miesięcznie za każdy mebel. Do dyspozycji bezpłatne miejsce parkingowe. Wynajem możliwy od sierpnia.
Atrakcyjne biuro 16m2 w Częstochowie z parkingiem Częstochowa, biuro ul. Dekabrystów 41 Proponujemy Państwu wynajem pomieszczenia biurowego na 5 piętrze budynku, przy ulicy Dekabrystów 41. Umeblowane pomieszczenie będące przedmiotem najmu ma powierzchnie użytkową 16 m2, jest w bardzo dobrym stanie, do użytkowania od zaraz. Dostępność do lokalu 24h, 7 dni w tygodniu. Do dyspozycji najemcy toaleta na tym samym piętrze. Czynsz najmu 650,00 zł netto z i kwota ta zawiera już wszystkie opłaty za media! Dodatkowo jedynie opłata za parking 220 zł netto m-c. Zainteresowanych prosimy o kontakt na nr tel. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Luksusowy lokal biurowy w klasie A+ o powierzchni 10,22 m2 usytuowany w Parku Handlowym Warta obok Galeria Jurajska GTC. Doskonały dojazd od strony trasy DK-1 oraz Centrum Miasta. Biuro wyposażone i umeblowane , jest jasne , położone na I piętrze biurowca. Lokal ogrzewany - grzejnik elektryczny z 7 dniowym programatorem. WC - dostęp na tym samym piętrze . Miejsca parkingowe , ochrona obiektu 24 h , dostęp do lokalu 24 h. Koszt energii elektrycznej do 31.12.2024 - 0,81 zł/1 kwh netto !!!!!
Luksusowy lokal biurowy w klasie A+ o powierzchni 16,69 m2 usytuowany w Parku Handlowym Warta obok Galeria Jurajska GTC. Doskonały dojazd od strony trasy DK-1 oraz Centrum Miasta. Biuro wyposażone i umeblowane , jest jasne , położone na I piętrze biurowca. Lokal ogrzewany - grzejnik elektryczny z 7 dniowym programatorem. WC - dostęp na tym samym piętrze . Miejsca parkingowe , ochrona obiektu 24 h , dostęp do lokalu 24 h. Koszt energii elektrycznej do 31.12.2024 - 0,81 zł/1 kwh netto !!!!!
Wynajmę bezpośrednio powierzchnie biurowe 24m2 w kompleksie usługowo-biurowym w świetnej lokalizacji: przy ul. Modlińska. Świetne miejsce na biuro dla Twojej firmy! W budynku znajdują się biura i usługi innych podmiotów. Biuro umeblowane. Oferowana w tym ogłoszeniu powierzchnia to lokal biurowy 60m2 usytuowany na 3. piętrze budynku z windą. Cena za wynajem to 4500 zł brutto / miesiąc plus opłaty za media rozliczane miesięcznie wg zużycia. - Klimatyzacja - Winda - Ochrona - Parking - Sklepy w okolicy Dostępność od zaraz. Zapraszam do kontaktu.
Bez Prowizji - przy podpisaniu umowy najmu Prezentujemy do wynajęcia komfortowe biuro Premium dla 4 osób. Usytuowane na XII piętrze w prestiżowym budynku przy Rondzie Daszyńskiego. W ramach wynajęcia powierzchni najmca dostaje: - obsługę recepcyjną (przyjmowanie gości, przyjmowanie i skanowanie korespondencji itp.) - dostęp do bardzo dobrze wyposażonej kuchni oraz sal konferencyjnych - dostęp do budki telefonicznej. - Internet - zamieszczenia tabliczki przed swoim biurem oraz przy windach. - umeblowane i w pełni gotowe do wynajęcie biuro z pięknym widokiem. Cena: 7500 - 8500 zł (miesięcznie w zależności od konkretnego biuro) Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz brutto. Warunki Najmu: Umowa na 12- miesięcy z możliwością przedłużenia według potrzeb.
BEZ PROWIZJI Prezentujemy do wynajęcia komfortowe biuro Premium dla 4 osób. Usytuowane na XII piętrze w prestiżowym budynku przy Rondzie Daszyńskiego. W ramach wynajęcia powierzchni najmca dostaje: - obsługę recepcyjną (przyjmowanie gości, przyjmowanie i skanowanie korespondencji itp.) - dostęp do bardzo dobrze wyposażonej kuchni oraz sal konferencyjnych - dostęp do budki telefonicznej. - Internet - zamieszczenia tabliczki przed swoim biurem oraz przy windach. - umeblowane i w pełni gotowe do wynajęcie biuro z pięknym widokiem. Cena: 7500 - 8500 zł (miesięcznie w zależności od konkretnego biuro) Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz brutto. Warunki Najmu: Umowa na 12- miesięcy z możliwością przedłużenia według potrzeb.
BEZ PROWIZJI Prezentujemy do wynajęcia komfortowe biuro Premium dla 4 osób. Usytuowane na XII piętrze w prestiżowym budynku przy Rondzie Daszyńskiego. W ramach wynajęcia powierzchni najmca dostaje: - obsługę recepcyjną (przyjmowanie gości, przyjmowanie i skanowanie korespondencji itp.) - dostęp do bardzo dobrze wyposażonej kuchni oraz sal konferencyjnych - dostęp do budki telefonicznej. - Internet - zamieszczenia tabliczki przed swoim biurem oraz przy windach. - umeblowane i w pełni gotowe do wynajęcie biuro z pięknym widokiem. Cena: 7500 - 8500 zł (miesięcznie w zależności od konkretnego biuro) Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz brutto. Warunki Najmu: Umowa na 12- miesięcy z możliwością przedłużenia według potrzeb.
**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 25m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla małych firm biurowych. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na pierwszym piętrze, - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone oraz może zostać nieodpłatnie umeblowane. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.
Prezentujemy biuro Premium dla 1 osoby. Usytuowane jest na XII piętrze prestiżowego biurowca przy rondzie Daszyńskiego. W ramach czynszu najmu otrzymujemy: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - obsługę recepcyjną swoich gości oraz korespondencji. - dostęp do w pełni wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - dostęp do sal konferencyjnych - dostęp do budek telefonicznych. - Internet - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych Warunki Najmu: Cena: 3600 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz najmu Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
Prezentujemy biuro Premium dla 1 osoby. Usytuowane jest na XII piętrze prestiżowego biurowca przy rondzie Daszyńskiego. W ramach czynszu najmu otrzymujemy: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - obsługę recepcyjną swoich gości oraz korespondencji. - dostęp do w pełni wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - dostęp do sal konferencyjnych - dostęp do budek telefonicznych. - Internet - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych Warunki Najmu: Cena: 3600 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz najmu Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
Wynajmę bezpośrednio w pełni umeblowane biuro 80m2 w kompleksie usługowo-biurowym w świetnej lokalizacji: przy ul. Modlińska. Świetne miejsce na biuro dla Twojej firmy! W budynku znajdują się biura i usługi innych podmiotów. Oferowana w tym ogłoszeniu powierzchnia to lokal biurowy 80m2 usytuowany na 2. piętrze, składający się z 6 pomieszczeń w budynku z windą. Cena za wynajem to 7500zł brutto / miesiąc plus opłaty za media, rozliczane miesięcznie wg zużycia. - Winda - Ochrona - Parking - Sklepy w okolicy Dostępność od zaraz. Zapraszam do kontaktu.
Prezentujemy biuro Premium dla 2 osób Usytuowane jest na IV pierze prestiżowego biurowca na Powiślu. W ramach czynszu najmu otrzymujemy: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - obsługę recepcyjną swoich gości oraz korespondencji. - dostęp do wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - bezpłatny dostęp do sal konferencyjnych - bezpłatny dostęp do budek telefonicznych. - Internet - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych oraz tarasu na najwyższym piętrze Warunki Najmu: Cena: 3900 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz najmu Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
Mam do wynajęcia 3 biura w zabytkowym dworku w centrum Gdyni przy ul. Chrzanowskiego 8. Biuro nr 1, narożne o powierzchni 27.5 m2 składające się z Gabinetu o powierzchni 10 m2 oraz pokoju biurowego/sekretariatu o powierzchni 17,5 m2 - umeblowane, z nowymi panelami podłogowymi. + 2.5 m2 części wspólnych. Biuro nr 2 środkowe o powierzchni 27.5m2 składające się z pokoju biurowego, nie umeblowane, z wykładziną. + 2.5 m2 części wspólnych Biuro nr 3, narożne o powierzchni 27.5m2 składance się z gabinetu wydzielonego przeszkleniem o powierzchni 10m2 i pokoju biurowego/sekretariatu o powierzchni 17,5 m2 nie umeblowane z wykładziną. + 2.5 m2 części wspólnych. Biura są w jednym ciągu z możliwością wynajmu całości oraz zaaranżowania pokoi przejściowych. Toaleta damska i męska oraz kuchnia wspólna dostępna dla wszystkich biur na piętrze. Wystawiam FV, podana kwota jest netto, plus koszty eksploatacyjne - energia, woda i ogrzewanie- około 200/250zł od biura. Internet we własnym zakresie. Miejsca parkingowe dodatkowego płatne 200 zł od miejsca netto zapraszam na oględziny pon-piątek 10-16 przed wcześniejszym kontaktem telefonicznym. POŚREDNIKOM DZIĘKUJEMY ul. Bernarda Chrzanowskiego, Gdynia Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 30 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Gdynia Śródmieście, Bernarda Chrzanowskiego Poland - lokalizacja dokładna
Lokal biurowy na ostatnim piętrze z dwoma dużymi tarasami z widokiem na Wisłę i Wawel. Biuro jest w pełni przygotowane do pracy dla 15 osób - umeblowane, klimatyzowane, z dostępem do Internetu (światłowód). Dostępne miejsca parkingowe za dodatkową opłatą (250zl) Monitoring Portier Winda Dostępne od 1 kwietnia 2024 9500pln netto + media kaucja ul. gen. Tadeusza Kościuszki, Kraków Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 164 m² Dostępne do wynajęcia od 2024-04-01 Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Kraków Śródmieście, gen. Tadeusza Kościuszki Poland - lokalizacja przybliżona
Wynajmę biuro położone w bloku przy ul. Legnickiej 17, składające się z 3 odrębnych pokoi, jednego przechodniego z aneksem kuchennym i łazienki, na I piętrze. Cały lokal ma 60 m2, taras 15,5 m2 (częściowo zadaszony), pokoje odpowiednio 11 m2, 12 m2, 15 m2 (pokój z klimatyzacją i wyjściem na taras) plus pokój przechodni z aneksem kuchennym i niewielkim przedpokojem. Biuro będzie odświeżone, odmalowane, gotowe do wynajmu ok. 1 -15 czerwca. Na zdjęciach biuro jest umeblowane, jednak udostępnione do najmu będzie bez mebli. W garażu podziemnym do dyspozycji 1 miejsce parkingowe. Biuro znajduje się w świetnej lokalizacji, tuż przy kładce nad ul. Legnicką przy pl. Jana Pawła II. Czynsz najmu 4500 zł miesięcznie plus podatek VAT i opłaty za prąd, wodę i CO. Wystawiam fakturę za najem. Kaucja 2 x czynsz najmu.
Luksusowy lokal biurowy w klasie A+ o powierzchni 11,39 m2 usytuowany w Parku Handlowym Warta obok Galeria Jurajska GTC. Doskonały dojazd od strony trasy DK-1 oraz Centrum Miasta. Biuro wyposażone i umeblowane , jest jasne i bardzo słoneczne , położone na I piętrze biurowca. Lokal ogrzewany. Miejsca parkingowe , ochrona obiektu 24 h , dostęp do lokalu 24 h. Koszt energii elektrycznej 0,60 zł/1 kwh netto !!!!!
BIURO W CENTRUM MIASTA Do wynajęcia umeblowane pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze w odremontowanej kamienicy, w której od ponad 10 lat funkcjonują kancelarie radców prawnych. ROZKŁAD: biuro o pow. 17 mkw., do dyspozycji aneks kuchenny, sala konferencyjna z biblioteką, toaleta, pomieszczenie dla asystentki. Oferta skierowana przede wszystkim do radców prawnych, adwokatów. Koszt najmu wynosi 1.000 zł plus media wg zużycia. Właściciel pobiera kaucję zabezpieczająca w wysokości jednomiesięcznego czynszu najmu. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego za ofertę 9043.Oferta nr 41670529 wysłana z systemu LocumNet Online
Bezpośrednio wynajmę mieszkanie na biuro przy ul. Puławskiej, blisko stacji Metro Wilanowska. Rozkład: pokój typu open space, oddzielny gabinet, przedpokój, kuchnia, łazienka. Biuro mieści się na I piętrze w 4-piętrowym apartamentowcu mieszkalno-biurowym. Jest umeblowane. Duże panoramiczne okna wychodzą na stronę ul. Puławskiej. Teren jest zamknięty od strony patio. Ochrona 24h. Miejsce postojowe w garażu podziemnym. Bardzo dobra komunikacja: 300 m do stacji Metro Wilanowska, tuż pod budynkiem przystanek tramwajowy "Niedźwiedzia". Dogodny dojazd zarówno do centrum jak i do lotniska oraz autostrady A2.Cena: 4000zł +opłaty (prąd)OFERTA PRYWATNA! NIE WSPÓŁPRACUJĘ Z POŚREDNIKAMI I AGENTAMI NIERUCHOMOŚCI, BARDZO PROSZĘ NIE DZWONIĆ
Oferuję wynajem piętra w budynku znajdującym się w Mucharzu. Na piętrze znajdują się trzy umeblowane biura, kuchnia oraz łazienka. Dwa biura posiadają podwójne stanowiska pracy, a trzecie biuro wyposażone jest w duży stół, który może pełnić funkcję sali konferencyjnej. Szczegóły oferty: Lokalizacja: Mucharz Pomieszczenia: 2 biura z podwójnymi stanowiskami pracy 1 biuro z długim stołem (może być używane jako sala konferencyjna) Kuchnia Łazienka Zalety: Doskonała lokalizacja Gotowe do wprowadzenia Funkcjonalne i przestronne wnętrza Elastyczność użytkowania biur Kuchnia zapewniająca dodatkowy komfort Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia się na oględziny.
Idealny, prestiżowy lokal dla architekta, doradcy podatkowego, firmy z branży IT, agencji nieruchomości, biura rachunkowego itp. do spotkań z klientami. Biuro usytuowane jest w budynku Varsovia apartamenty na I piętrze, do którego, z reprezentacyjnego hallu/lobby prowadzą szklane schody (oraz 5 wind). W głównym hallu jest przewidziane miejsce na wizytówkę firmy. Metraż lokalu wynosi: 20 m2 + antresola: 9 m2 + komórka w hali garażowej: 3,6 m2 Biuro w pełni umeblowane (do uzgodnienia) Minimalny okres najmu: 12 m-cy W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu (ogłoszenie bezpośrednie - preferowany kontakt sms/email)
Posiadam do wynajęcia biuro, na ulicy Emilii Plater 10, na drugim piętrze. Świetna lokalizacja sprawia, że można tu dojechać autobusem, pociągiem, tramwajem oraz metrem. Mimo, że lokal znajduje się w ścisłym centrum, pomiędzy ulicami Hożą i Wilczą, występuje tu niski stopień uciążliwości ulicznych typu hałas, czy spaliny. Biuro znajduje się w budynku z całodobową ochroną oraz recepcją na parterze. Zaledwie w odległości 1,5km znajduje się urząd Dzielnicy Warszawa- Śródmieście. Powierzchnia lokalu wynosi 50m2. Znajduję się w nim duża poczekalnia wraz z aneksem kuchennym, pokój konferencyjny oraz gabinet do pracy. Biuro ma wysoki standard wykończenia i jest w całości umeblowane. Wcześniej funkcjonowała tam kancelaria adwokacka. Więcej zdjęć mogę przesłać w wiadomości prywatnej. Zainteresowanych zachęcam do kontaktu:)
Dzień dobry, Oferuję do wynajęcia umeblowane biuro (jeden gabinet), z przeznaczeniem na działalność prawniczą. Kancelaria Adwokacka znajduje się w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 83. Lokal jest na 4 piętrze z widokiem na Białystok, świeżo wykończony, składa się z trzech gabinetów, kuchni, toalety, holu i recepcji. Koszt najmu pokoju to 1200 zł Wynajem dotyczy jednego gabinetu. Zainteresowane osoby proszę o kontakt - 72*******70, 66*******66.
Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro w Centrum Biznesowym Atrion w Tychach przy ul. Towarowej 23. Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 15,25 m2 i znajduje się na I piętrze. Biuro jest w pełni umeblowane, do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: atriontychy.pl Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 95 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych.
Oferujemy do wynajęcia nowoczesne biuro w Centrum Biznesowym Atrion w Tychach przy ul. Towarowej 23. Biuro: Lokal biurowy ma powierzchnię 15,25 m2 i znajduje się na I piętrze. Biuro jest w pełni umeblowane, do tego posiada nowoczesną klimatyzację i magnetyczny system otwierania pomieszczenia. Budynek: Centrum Biznesowe Atrion wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wnętrzem. Posiada recepcję, ochronę, monitoring, bistro, sale konferencyjne i szkoleniowe. Na każdym piętrze znajdują się strefy wypoczynku oraz kabiny wyciszające do przeprowadzania rozmów telefonicznych. Więcej o biurowcu: atriontychy.pl Lokalizacja: Centrum Biznesowe Atrion znajduje się w samym sercu tyskiej strefy przemysłowej, w pobliżu głównych dróg prowadzących do Katowic i Bielska-Białej. W najbliższej okolicy znajdują się najważniejsze udogodnienia komunikacyjne (przystanki autobusowe i trolejbusowe) oraz lokalizacyjne (Centrum Handlowe Gemini, Tyska Strefa Ekonomiczna, hotel, stacje benzynowe, przychodnie lekarskie, klub fitness). Czynsz: 101,18 zł/m2 netto. Cena obejmuje: zużycie energii elektrycznej, zużycie wody, ogrzewanie, klimatyzację, codzienne sprzątanie biura, strefy wspólne, aneksy socjalne, obsługę recepcji, ochronę obiektu, utrzymanie terenów zewnętrznych.
Polecam na wynajem halę magazynową 220 m2 oraz pow. biurowo-usługową 44,28m2, położoną na piętrze w dwukondygnacyjnym budynku przy DK92 w Paczkowie przy ul. Kostrzyńskiej (gm. Swarzędz). Budynek położony jest na ogrodzonym terenie. Szybki dojazd do nieruchomości drogą DK92 z Poznania i dobry dojazd do S5. Przed budynkiem jest wybrukowany parking na około 20 samochodów. Układ: magazyn open space 220 m2 - wysokość około 6-7m biuro open space 44,28 m2 - wysokość około 3m Przy magazynie jest duży plac manewrowy dla np.TIR-a Przy biurze jest dodatkowo aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem oraz lodówką. Na piętrze są dwie toalety (damska oraz męska) Biuro: wysoki standard wykończenia budynku na podłodze wykładzina kauczukowa ściany pomalowane na biało klimatyzacja oświetlenie biuro częściowo umeblowane ogrzewanie gazowe ze wspólnej kotłowni okna na profilach aluminiowych brama wjazdowa teren ogrodzony i utwardzony kostką brukową dookoła budynku nasadzenia i trawniki ochrona Magazyn i biuro są przygotowane do prowadzenia działalności bez ponoszenia nakładów. Dostępne od zaraz Przeznaczenie: magazynowo-biurowe Czynsz najmu: hala 4620 zł netto/mc biuro 2700 zł netto/mc biuro media 680 zł netto/mc - (prąd, gaz, woda, ścieki, śmieci) biuro 410 zł netto/mc – opłaty administracyjne (ochrona, utrzymanie czystości i terenów zielonych, Internet, koszt sprzątania biur) Lokalizacja: Świetna lokalizacja blisko ruchliwej drogi dojazdowej do Poznania. Budynek w pierwszej linii zabudowy. Szybki dojazd do Poznania drogą krajową nr 92 oraz dobry dojazd do S5. Zapraszam na prezentacje!
Polecam na wynajem halę magazynową 220 m2 oraz pow. biurowo-usługową 44,28m2, położoną na piętrze w dwukondygnacyjnym budynku przy DK92 w Paczkowie przy ul. Kostrzyńskiej (gm. Swarzędz). Budynek położony jest na ogrodzonym terenie. Szybki dojazd do nieruchomości drogą DK92 z Poznania i dobry dojazd do S5. Przed budynkiem jest wybrukowany parking na około 20 samochodów. Układ: - magazyn open space 220 m2 - wysokość około 6-7m - biuro open space 44,28 m2 - wysokość około 3m Przy magazynie jest duży plac manewrowy dla np.TIR-a Przy biurze jest dodatkowo aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem oraz lodówką. Na piętrze są dwie toalety (damska oraz męska) Biuro: - wysoki standard wykończenia budynku - na podłodze wykładzina kauczukowa - ściany pomalowane na biało - klimatyzacja - oświetlenie - biuro częściowo umeblowane - ogrzewanie gazowe ze wspólnej kotłowni - okna na profilach aluminiowych - brama wjazdowa - teren ogrodzony i utwardzony kostką brukową - dookoła budynku nasadzenia i trawniki - ochrona Magazyn i biuro są przygotowane do prowadzenia działalności bez ponoszenia nakładów. Dostępne od zaraz Przeznaczenie: - magazynowo-biurowe Czynsz najmu: - hala 4620 zł netto/mc - biuro 2700 zł netto/mc - biuro media 680 zł netto/mc - (prąd, gaz, woda, ścieki, śmieci) - biuro 410 zł netto/mc opłaty administracyjne (ochrona, utrzymanie czystości i terenów zielonych, Internet, koszt sprzątania biur) Lokalizacja: Świetna lokalizacja blisko ruchliwej drogi dojazdowej do Poznania. Budynek w pierwszej linii zabudowy. Szybki dojazd do Poznania drogą krajową nr 92 oraz dobry dojazd do S5. Zapraszam na prezentacje!
Polecam na wynajem halę magazynową 220 m2 oraz pow. biurowo-usługową 44,28m2, położoną na piętrze w dwukondygnacyjnym budynku przy DK92 w Paczkowie przy ul. Kostrzyńskiej (gm. Swarzędz).Budynek położony jest na ogrodzonym terenie. Szybki dojazd do nieruchomości drogą DK92 z Poznania i dobry dojazd do S5. Przed budynkiem jest wybrukowany parking na około 20 samochodów. Układ:- magazyn open space 220 m2 - wysokość około 6-7m- biuro open space 44,28 m2 - wysokość około 3mPrzy magazynie jest duży plac manewrowy dla np.TIR-aPrzy biurze jest dodatkowo aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem oraz lodówką. Na piętrze są dwie toalety (damska oraz męska)Biuro:- wysoki standard wykończenia budynku- na podłodze wykładzina kauczukowa- ściany pomalowane na biało- klimatyzacja- oświetlenie- biuro częściowo umeblowane- ogrzewanie gazowe ze wspólnej kotłowni- okna na profilach aluminiowych- brama wjazdowa- teren ogrodzony i utwardzony kostką brukową- dookoła budynku nasadzenia i trawniki- ochronaMagazyn i biuro są przygotowane do prowadzenia działalności bez ponoszenia nakładów.Dostępne od zarazPrzeznaczenie:- magazynowo-biuroweCzynsz najmu:- hala 4620 zł netto/mc- biuro 2700 zł netto/mc- biuro media 680 zł netto/mc - (prąd, gaz, woda, ścieki, śmieci)- biuro 410 zł netto/mc – opłaty administracyjne (ochrona, utrzymanie czystości i terenów zielonych, Internet, koszt sprzątania biur)Lokalizacja:Świetna lokalizacja blisko ruchliwej drogi dojazdowej do Poznania. Budynek w pierwszej linii zabudowy. Szybki dojazd do Poznania drogą krajową nr 92 oraz dobry dojazd do S5.Zapraszam na prezentacje!
ATRAKCYJNE BIURO NA WYNAJEMBardzo dobrze zlokalizowany budynek o charakterze biurowo-mieszkalnym. Lokalizacja zapewnia świetny dostęp do każdej części miasta. Blisko przystanek tramwajowy i autobusowy. Biura wykończone w wysokim standardzie, klimatyzowane, umeblowane. Powierzchnia biurowa w Śródmieściu, na 1 piętrze biurowca.Biuro jest gotowe do wprowadzenia, umeblowane na ok. 11 stanowisk pracy. Cena netto 11 683 zł zawiera czynsz, zaliczki na opłaty eksploatacyjne, Internet+logo (sprzątanie dwa razy w tygodniu zawarte w zaliczkach). Energia elektryczna dodatkowo płatna wg zużycia z licznika. W każdym biurze jest aneks kuchenny wyposażony w lodówkę, zmywarkę i mikrofalówkę. Toalety są na częściach wspólnych, jedna z prysznicem. Na piętrze znajduje się 8 biur. Powierzchnia netto biura wynosi 92,50 m2 brutto 104,53 m2. Zdjęcia przedstawiają standard wykończenia powierzchni.Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów KC.Współpracuję z biurami nieruchomości zapraszam do kontaktu
NA WYNAJEM: Biuro na ulicy Matejki 1A na drugim piętrze Powierzchnia: 24m2 Standard: biuro umeblowane, okna pcv, centralne ogrzewanie, internet, alarm, dostęp do budynku na karty magnetyczne, klimatyzacja, oświetlenie LED W cenie najmu Internet + sprzątanie części wspólnych Doskonała komunikacja z innymi częściami miasta. Blisko rynek na Placu Piastowskim, liczne sklepy, przychodnia oraz kościół. Cena z kosztami eksploatacyjnymi: 990zł brutto/ miesiąc + prąd wg zużycia Wystawiamy fakturę VAT. Więcej info: BARTOSZ ZAWISKI EXPANDER NIERUCHOMOŚCI ************************************************ Chcesz sprawdzić swoją zdolność kredytową zanim zdecydujesz się na zakup nieruchomości? Skontaktuj się z ekspertem finansowym EXPANDER MAGDALENA ZAWISKA tel. Zainteresowany? Zadzwoń teraz i umów się na spotkanie online
**Opis**: Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 50m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla firm biurowych, które potrzebują niedużą przestrzeń biurową wraz z aneksem kuchennym oraz toaletą. **Lokalizacja**: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. **Udogodnienia**: - Biuro na szóstym piętrze z klimatyzacja, - Biuro w kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone, klimatyzowane i może zostać nieodpłatnie umeblowane. Powierzchnia składa się z open space, małego gabinetu, aneksu kuchennego oraz toalety. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu.
Wynajmę lokal mieszkalny o powierzchni 36mkw, położony w centrum miasta przy ul. Sienkiewicza w Ostrowie Wielkopolskim. Lokal znajduje się na 2 piętrze w odnowionym bloku po termomodernizacji. Lokal może zostać wynajęty na biuro, gabinet, kancelarię bądź mieszkanie. Częściowo umeblowane. W lokalu znajdują się: pokój, kuchnia, łazienka z bieżącą ciepłą wodą, przedpokój, balkon, piwnica. Czynsz na rzecz Wspólnoty: ok. 180zł. W czynszu są: woda i ścieki, wywóz śmieci. Liczniki energii i gazu można przepisać na najemcę.
PRIME ELITE Nieruchomości do wynajmu biuro o powierzchni 51 m2 na 3 piętrze (ostatnim) w kameralnym biurowcu przy ul. Malinowej w Ursusie. Biuro jest w pełni umeblowane. STANDARD: - przestronny open-space (8 miejsc pracy) - salka konferencyjna - aneks kuchenny i toaleta ATUTY : - wygodny dojazd autobusami i pociągiem - bezpośredni wjazd na A2 oraz krajową 8 i 7 - sąsiedztwo Parku Czechowickiego KOSZTY: - czynsz: 3.047 PLN + VAT (tj. 60 PLN/m2) - opłaty eksploatacyjne: ok 1.200 PLN + VAT (woda, gaz, kanalizacja, śmieci, podatek od lokalu, internet i sprzątanie powierzchni najmu raz w tygodniu) - dodatkowa opłata z tyt. energii elektrycznej wg indywidualnego licznika + z tyt. łącza internetowego. Serdecznie zapraszam na prezentację !
Wynajmę biuro położone w bloku przy ul. Legnickiej 17, składające się z 3 odrębnych pokoi, jednego przechodniego z aneksem kuchennym i łazienki, na I piętrze. Cały lokal ma 60 m2, taras 15,5 m2 (częściowo zadaszony), pokoje odpowiednio 11 m2, 12 m2, 15 m2 (pokój z klimatyzacją i wyjściem na taras) plus pokój przechodni z aneksem kuchennym i niewielkim przedpokojem. Biuro będzie odświeżone, odmalowane, gotowe do wynajmu ok. 1 -15 czerwca. Na zdjęciach biuro jest umeblowane, jednak udostępnione do najmu będzie bez mebli. W garażu podziemnym do dyspozycji 1 miejsce parkingowe. Biuro znajduje się w świetnej lokalizacji, tuż przy kładce nad ul. Legnicką przy pl. Jana Pawła II. Czynsz najmu 4500 zł miesięcznie plus podatek VAT i opłaty za prąd, wodę i CO. Wystawiam fakturę za najem. Kaucja 2 x czynsz najmu. ul. Legnicka 17, Wrocław Fabryczna Do wynajęcia biuro o powierzchni 60 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Wrocław Fabryczna, Legnicka 17 Poland - lokalizacja dokładna
Luksusowy lokal biurowy w klasie A+ o powierzchni 10,22 m2 usytuowany w Parku Handlowym Warta obok Galeria Jurajska GTC. Doskonały dojazd od strony trasy DK-1 oraz Centrum Miasta. Biuro wyposażone i umeblowane , jest jasne , położone na I piętrze biurowca. Lokal ogrzewany - grzejnik elektryczny z 7 dniowym programatorem. Miejsca parkingowe , ochrona obiektu 24 h , dostęp do lokalu 24 h. Koszt energii elektrycznej do 31.12.2024 - 0,81 zł/1 kwh netto !!!!!
Witam, Mam do wynajęcie budynek biurowy położony w atrakcyjnej dzielnicy Gdańska- Jasień o powierzchni użytkowej 176,59 m2. Budynek składa się z dwóch kondygnacji oraz garażem, który jest zaadoptowany na pomieszczenie biurowe . Opis budynku : W podpiwniczeniu znajduję się pomieszczenie techniczne z piecem oraz pozostałymi urządzeniami technicznymi. Pomieszczenie garażu zaadoptowane na biuro. Na parterze znajduje się miejsce na spotkania biznesowa , aneks kuchenny , toaleta i przedpokój. Na piętrze znajdują się 3 pokoje użytkowe . Wszystkie pokoje biurowe są w pełni wyposażone i umeblowane . Na podłodze znajduję się wykładzina, z 2 pomieszczeń biurowych jest wyjście na balkon. Wszystkie pomieszczenia posiadają klimatyzację . Dodatkowo na piętrze znajduje się łazienka wyposażona w wannę i prysznic. Cały budynek jest wykończony produktami wysokiej jakości . Chętnie udzielę szczegółowych informacji na temat nieruchomości. Gdańsk Jasień Do wynajęcia biuro o powierzchni 176 m² Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Gdańsk Jasień Poland - lokalizacja przybliżona
Prezentujemy biuro Premium dla 2 osób. Usytuowane jest na parterze prestiżowego biurowca na Powiślu. Jest jedyne w swoim rodzaju, dwa wejścia; jedno z ulicy, drugie przez recepcję - z holu do przestrzeni biurowych, W ramach czynszu najmu otrzymujemy: - w pełni wyposażone i umeblowane biuro (tak jak na zdjęciu). - obsługę recepcyjną swoich gości oraz korespondencji. - dostęp do wyposażonej kuchni wraz z profesjonalnym ekspresem. - bezpłatny dostęp do sal konferencyjnych - bezpłatny dostęp do budek telefonicznych. - Internet - możliwość korzystania z pięknych przestrzeni w holu i powierzchniach wspólnych oraz tarasu na najwyższym piętrze Warunki Najmu: Cena: 4200 zł Kaucja zwrotna: 2-miesięczny czynsz najmu Umowa na 12-miesięcy z możliwością przedłużenia.
OFERTA BEZPOŚREDNIA OD DEWELOPERA - ELASTYCZNE WARUNKI NAJMU Mam przyjemność zaproponować biuro o powierzchni 50m² w kamienicy "DL Central" położonej przy ul. Mielęckiego 10 w samym sercu Katowic. Biuro składa się z open space, małego gabinetu oraz aneksu i toalety. Nasza oferta to idealne rozwiązanie dla małych firm biurowych. Lokalizacja: - Adres: ul. Mielęckiego 10, Katowice, - Historyczna kamienica "DL Central", - Doskonała lokalizacja w centrum miasta. Udogodnienia: - Biuro na 6 piętrze z windą, - Klimatyzowany lokal, - Biuro w zabytkowej kamienicy z windą, - Bezpośredni dostęp do biura przez całą dobę, - Gotowość dostosowania przestrzeni według potrzeb najemcy, - Bliskość różnych lokali usługowych i sklepów. To wyjątkowa okazja, by przenieść swoją firmę do urokliwej, zabytkowej kamienicy w samym centrum Katowic. Biuro jest wykończone oraz może zostać nieodpłatnie umeblowane. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji i omówić szczegóły wynajmu. Kwota podana w ofercie wskazuje czynsz netto. Szymon Gonska DL Invest Group Nr. tel: 5.3.0.8.4.1.8.6.8
Oferujemy na wynajem biuro składające się z dwóch wewnętrznie skomunikowanych pokoi o powierzchniach 39 i 20 m2. Biuro mieści się na V piętrze budynku zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum Gdyni. Pokoje nie są umeblowane - zdjęcie poglądowe przykładowego biura. Biurowiec o sześciu kondygnacjach, każda podzielona na trzy sektory, wejście na karty magnetyczne. Dwie klatki schodowe, dwie windy, recepcja, dozór 24h, monitorowany. Na każdym poziomie znajdują się wyposażona kuchnia oraz sanitariaty przeznaczone do ogólnego użytku. Własny, wewnętrzny parking - możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Całkowity miesięczny koszt najmu zamyka się wstawce 97 zł netto za m2: czynsz w wysokości 67 zł netto + opłata eksploatacyjna 30 zł netto. Opłata eksploatacyjna uwzględnia także zużycie wszelkich mediów, łącznie z energią elektryczną. Biuro dostępne od maja br. Zapraszamy do obejrzenia.
Oferujemy na wynajem biuro składające się z dwóch wewnętrznie skomunikowanych pokoi o powierzchniach 19 i 15 m2. Biuro mieści się na V piętrze budynku zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum Gdyni. Pokoje nie są umeblowane - zdjęcie poglądowe przykładowego biura. Biurowiec o sześciu kondygnacjach, każda podzielona na trzy sektory, wejście na karty magnetyczne. Dwie klatki schodowe, dwie windy, recepcja, dozór 24h, monitorowany. Na każdym poziomie znajdują się wyposażona kuchnia oraz sanitariaty przeznaczone do ogólnego użytku. Własny, wewnętrzny parking - możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Całkowity miesięczny koszt najmu zamyka się wstawce 97 zł netto za m2: czynsz w wysokości 67 zł netto + opłata eksploatacyjna 30 zł netto. Opłata eksploatacyjna uwzględnia także zużycie wszelkich mediów, łącznie z energią elektryczną. Biuro dostępne od czerwca br. Zapraszamy do obejrzenia.
Oferujemy na wynajem biuro składające się z trzech wewnętrznie skomunikowanych pokoi o powierzchniach 39, 20 i 20 m2. Biuro mieści się na V piętrze budynku zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie ścisłego centrum Gdyni. Pokoje nie są umeblowane - zdjęcie poglądowe przykładowego biura. Biurowiec o sześciu kondygnacjach, każda podzielona na trzy sektory, wejście na karty magnetyczne. Dwie klatki schodowe, dwie windy, recepcja, dozór 24h, monitorowany. Na każdym poziomie znajdują się wyposażona kuchnia oraz sanitariaty przeznaczone do ogólnego użytku. Własny, wewnętrzny parking - możliwość najmu indywidualnego miejsca postojowego. Całkowity miesięczny koszt najmu zamyka się wstawce 97 zł netto za m2: czynsz w wysokości 67 zł netto + opłata eksploatacyjna 30 zł netto. Opłata eksploatacyjna uwzględnia także zużycie wszelkich mediów, łącznie z energią elektryczną. Biuro dostępne od maja br. Zapraszamy do obejrzenia.
Opis ofertyDo wynajęcia część mieszkania w budynku na II piętrze przy ulicy Kopernika w Olsztynie, składająca się z dwóch pokoi z balkonem, wspólnej kuchni i łazienki. Lokal znajdujący się w centralnej części miasta może być przeznaczony na biuro, kancelarię lub inną podobną działalność jednoosobową z możliwością zamieszkania. W sąsiedztwie budynku Centrum Handlowe, Urzędy Wojewódzki i Marszałkowski, odległość do Ratusza ok. 150 m. Mieszkanie umeblowane, do zamieszkania. Cena wynajmu 1600 zł. łącznie z czynszem. Tel. 506 - pokaż numer telefonu -