Do wynajęcia nowoczesne biuro w centrum miasta!
❗ WYNAGRODZENIE BIURA POKRYWA WŁAŚCICIEL NIERUCHOMOŚCI ❗Przedstawiamy do podnajęcia wyjątkowe, nowoczesne biuro w samym centrum Zielonej Góry - w biurowcu przy ul. Wyspiańskiego. Biuro znajduje się na 2 piętrze wyremontowanego biurowca. Na powierzchni ok 240 m² rozmieszczono: - pięć dużych pokoi wyposażonych w nowoczesne meble biurowe (każdy z pokoi podzielony na 2 mniejsze), - salę konferencyjną, - kuchnię, - 2 łazienki, - toaletę, - garderobę. Powierzchnia jest w pełni umeblowana i wyposażona, meble widoczne na zdjęciach pozostają dla nowego najemcy (bez sprzętu ). Kuchnia umeblowana, znajdziemy w niej również lodówkę i mikrofalówkę. Do użytku pozostają dwie toalety z WC, w jednej z nich znajduje się również prysznic. W pokojach biurowych, na podłogach położona jest wykładzina, która wycisza pomieszczenia i daje efekt przytulności. Te nowoczesne biuro jest atrakcyjną inwestycją dla rozwijających się firm, zwłaszcza z branży IT, poszukujących doskonałej lokalizacji w centrum Zielonej Góry. Polecamy tę nieruchomość ze względu na dogodną lokalizację, spokojną okolicę i dobre sąsiedztwo. WARUNKI NAJMU: - odstępne: 11.800 PLN brutto / m-c ; - media: prąd, woda - kaucja: jednomiesięczny czynsz; - umowa najmu wg powyższych warunków możliwa będzie do marca 2025 r., kontynuacja będzie możliwa po podpisaniu nowej umowy najmu z właścicielem budynku. _➡️ W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu oraz zachęcamy do zobaczenia tej nieruchomości na żywo, podczas bezpłatnej i niezobowiązującej prezentacji.➡️ DO WSPÓŁPRACY ZAPRASZAMY AGENTÓW INNYCH BIUR NIERUCHOMOŚCI. _Agent prowadzący ofertę: Sylwester Przepióra Tel: (użyj formularza kontaktowego) e-mail: RE/MAX Speedway ul. Sowińskiego 30A 65-419 Zielona Góra tel: (użyj formularza kontaktowego) e-mail: _Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art.66 i następnych KC. Informacja przekazana przez agenta / właściciela biura uważana jest za dokładną i rzetelną, ale nie jest gwarantowana i powinna być niezależnie zweryfikowanaW przypadku tej oferty wynagrodzenie naszego biura pokrywa właściciel nieruchomości. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Nowoczesne Biuro na Wynajem w Zabytkowej Kamienicy Biurowo-Usługowej! Lokalizacja: Mickiewicza 15a, Łódź Odkryj unikalną przestrzeń biurową w odrestaurowanej, zabytkowej kamienicy biurowej. Idealne rozwiązanie dla firm ceniących lokalizację w centrum miasta. Specyfikacja: Powierzchnia: 46 m² Wysokie sufity i duże okna zapewniające mnóstwo światła naturalnego Dwa pokoje Centralne ogrzewanie Atuty: Lokalizacja w sercu miasta z łatwym dostępem do lokalnych udogodnień Bliskość do głównych tras komunikacyjnych i publicznego transportu Dostępność miejsc parkingowych dla Najemców (abonamenty) Biuro jest dostępne od zaraz. Cena wynajmu: 1270 zł/miesiąc plus opłaty administracyjne 1270 zł + VAT al. Adama Mickiewicza 15a, Łódź Śródmieście Do wynajęcia biuro o powierzchni 46 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana dzisiaj Łódź Śródmieście, Adama Mickiewicza 15a Poland - lokalizacja dokładna
Dostępne biuro do wynajęcia na ulicy Wrzesińskiej (dzielnica Kazimierz) w Krakowie Biuro znajduje się w sercu miasta, co gwarantuje łatwy dostęp do głównych arterii komunikacyjnych oraz atrakcyjnych punktów usługowych i gastronomicznych. Cechy biura: • Powierzchnia 60 m2/100m2/150 m2 - do wyboru • Lokalizacja: ul. Wrzesińska Kraków • Nowoczesne wyposażenie • Przestronne wnętrza z dużą ilością naturalnego światła • Dostęp do szybkiego internetu oraz infrastruktury technicznej • W pełni wyposażona kuchnia i łazienka (ekspres do kawy, naczynia) Dlaczego warto wynająć to biuro? • Doskonała lokalizacja w samym centrum Krakowa • Funkcjonalne i nowoczesne wnętrza • Możliwość dostosowania przestrzeni do własnych potrzeb • Profesjonalna obsługa oraz elastyczne warunki najmu • Atrakcyjna cena w stosunku do standardu i lokalizacji Cena i warunki najmu: 75 zł/m2 Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji oraz umówienia się na prezentację biura. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu 60*******81 Nie przegap tej wyjątkowej okazji! Skorzystaj z możliwości wynajęcia biura w prestiżowej lokalizacji w Krakowie już teraz!
Nowoczesne biuro o powierzchni 90 m2 z witryną na 2 piętrze biurowca Nowy Arsenał.Prestiżowa lokalizacja w centrum miasta z szybkim dostępem do banków, sądów, restauracji oraz głównych ciągów komunikacyjnych. Biurowiec posiada swój parking.Możliwość wynajęcia mebli. Biuro posiada klimatyzację oraz pomieszczenie socjalne / kuchnię. Koszta:- czynsz 55 zł netto/m2 * 50m2 = 4950 zł netto- Service Charge 17 zł netto/m2 * 90m2 = 1530 zł netto (woda, kanalizacja, części wspólne, ochrona etc.)- Prąd na podstawie zużycia Suma: 6480 zł nettoPlus prąd na podstawie podlicznikaBiuro dostępne od 1 Luty 2024Zapraszamy do kontaktu
Nowoczesne biuro o powierzchni 90 m2 z witryną na 2 piętrze biurowca Nowy Arsenał.Prestiżowa lokalizacja w centrum miasta z szybkim dostępem do banków, sądów, restauracji oraz głównych ciągów komunikacyjnych. Biurowiec posiada swój parking.Możliwość wynajęcia mebli. Biuro posiada klimatyzację oraz pomieszczenie socjalne / kuchnię. Koszta:- czynsz 51 zł netto/m2 * 50m2 = 4590 zł netto- Service Charge 17,50 zł netto/m2 * 90m2 = 1575 zł netto (woda, kanalizacja, części wspólne, ochrona etc.)- Prąd na podstawie zużycia Suma: 6165 zł nettoPlus prąd na podstawie podlicznikaBiuro dostępne od 1 Luty 2024Zapraszamy do kontaktuOferta cenowa ważna do kończą grudnia 2023
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wynajmu przestrzeni biurowych w prestiżowym biurowcu położonym w samym sercu miasta. Lokale usytuowane są na 6 piętrze, z którego rozpościera się malowniczy widok na panoramę miasta. Oferujemy elastyczne warunki najmu – możliwość wynajęcia całego lokalu lub skorzystania z przestrzeni w formie coworking (więcej informacji przez kontakt telefoniczny). Każdy lokal został zaprojektowany z myślą o komforcie i funkcjonalności. Przestronne pokoje umożliwiają swobodne rozmieszczenie nawet 5 biurek, co czyni je idealnym miejscem do pracy dla małych zespołów, freelancerów lub programistów. Na zdjęciach przedstawiamy przykładowe układy pokoi, pokazując potencjał i wszechstronność oferowanych przestrzeni. Dla naszych Najemców istnieje możliwość skorzystania z komfortowej sali konferencyjnej, która idealnie nadaje się na spotkania biznesowe oraz prezentacje. Na miejscu dostępna jest również profesjonalna recepcja, gotowa służyć pomocą w codziennych sprawach oraz wyposażona kuchnia, w której znajdują się nowoczesne urządzenia: ekspres do kawy, dystrybutor wody, kuchenka elektryczna, piekarnik, lodówka oraz czajnik. Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania więcej informacji oraz umówienia się na prezentację lokalu. Nasza oferta to doskonała okazja na znalezienie idealnej przestrzeni biurowej, łączącej komfort, funkcjonalność oraz prestiż lokalizacji w centrum miasta. ul. Cieszyńska 3A, Białystok Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 28,19 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Białystok Centrum, Cieszyńska 3A Poland - lokalizacja dokładna
Nowoczesne biuro dostępne do wynajęcia! To przestronne i jasne pomieszczenie idealnie nadaje się do prowadzenia biznesu w komfortowych warunkach. Znajduje się w centralnej lokalizacji, co ułatwia dostęp zarówno dla klientów, jak i pracowników. Zlokalizowany na parterze w 3-piętrowej kamienicy, w samym centrum miasta przy głównej ulicy Kielc - Henryka Sienkiewicza. Lokal składa się z: sala sprzedaży - 3, zaplecze, kuchnia, wc. Specyfikacja: metraż - 106.34 blok ocieplony lokal środkowy ogrzewanie elektryczne wyposażony w klimatyzacje okna PCV kaucja w wysokości 6000 cena najmu - 6000 zł. + 550 zł. czynszu lokal nieumeblowany Lokal ma jedno wejście, możliwość własnej adaptacji, To doskonała okazja dla przedsiębiorców poszukujących profesjonalnej przestrzeni do pracy w prestiżowej lokalizacji. Zapraszam do kontaktu Chornoivaniuk Anhelina
Pomieszczenia biurowe do wynajęcia W cenie 60zł za m2 są wliczone części wspólne.1 biuro x 40m21 biuro x 47,5m2Wieniawskiego 12 to nowoczesny 3 kondygnacyjny budynek biurowo-handlowo-magazynowy położony w centrum handlowo-usługowej części Łodzi, tj. przy ul. Wieniawskiego 12 (na wprost marketu budowlanego OBI, w bliskim sąsiedztwie z Castoramą). Budynek doskonale wpisuje się i harmonizuję z otaczającą go zabudową, nie tracąc przy tym nowoczesnej bryły. Obiekt bardzo dobrze skomunikowany zarówno z centrum miasta jak i z całą południowo-zachodnią częścią Łodzi. Przed budynkiem znajduje się parking na 11 samochodów oraz dwa zjazdy na ul. Wieniawskiego. Budynek zaprojektowano w technologii żelbetowej słupowo-płytowej. Do wykonania użyto materiałów najwyższej klasy. Obiekt oferuje komplet systemów instalacyjnych wyposażonych w nowoczesne technologie. Mamy tu ogrzewanie podłogowe, internet światłowodowy, nowoczesną instalację elektryczną dającą możliwość pełnej kontroli za pomocą sterowników nad najważniejszymi systemami budynku. Instalację wentylacji połączoną z klimatyzacją. Ponadto obiekt posiada również instalacje alarmową oraz monitoring wizyjny zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku.
Do wynajęcia powierzchnia biurowa o wysokim standardzie wykończenia i łącznej powierzchni 342,24 m2. Nieruchomość zlokalizowana jest przy ul. Zagnańskiej 69B w Kielcach, obok OBI i Merkury Market. Lokal usytuowany jest na I piętrze. Wejście na piętro zabezpieczone osobnym domofonem. Budynek 6- letni, posiada ona ogrodzoną działkę z bramą wjazdową oraz parking z szlabanem, na którym dostępne jest 12 miejsc parkingowych w cenie. Biuro zostało odświeżone w tym roku, zapewniając nowoczesne powierzchnie. Na kondygnacji znajduje się: - sekretariat/recepcja, - 4 pokoje biurowe - 18,76m2 - 5 gabinetów - 28,95m2, 22,26m2, 30,92m2, 34,01m2, 39,18m2 - Kuchnia - 14,59m2 - 2x WC - Archiwum- 14,6m2 - hall- 27,32m2 Biuro zostało wyposażone w klimatyzację, a budynek zabezpieczają systemy alarmowe. Dodatkowo, w biurze dostępne są wszystkie niezbędne media: prąd, woda, gaz, kanalizacja oraz światłowód. Budynek posiada wentylację mechaniczną, ogrzewanie gazowe, jest tanie w eksploatacji. Czynsz w kwocie 15000 zł netto Idealna lokalizacja zapewnia doskonałą komunikację, blisko centrum miasta: 150 m od przystanku autobusowego, 400 m od Zalewu Kieleckiego, 550 m od Plaza Park (kompleks handlowo- usługowy) oraz siłowni Endorfina, 2,2 km od Dworca Głównego, Zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę więcej informacji oraz zaprezentuję nieruchomość. Kontakt: tel. ul. Zagnańska 69B, Kielce Piaski Do wynajęcia biuro o powierzchni 342,24 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Kielce Piaski, Zagnańska 69B Poland - lokalizacja dokładna
Nowoczesne biura w Bydgoskim Fordonie w wieżowcu przy ulicy Fordońskiej 246 (dawny biurowiec Rometu). Biura posiadają bardzo wysoki standard, pełne okablowanie logiczne z możliwością dostępu do internetu. Biura wyposażone są w klimatyzację. Zapewniamy dostęp do obiektu dla naszych najemców 24h/7. Istnieje możliwość wynajęcia pomieszczeń magazynowych w budynku obok oraz sali konferencyjnej w wieżowcu. Niewątpliwym atutem lokalizacji biur w Fordonie jest obszerny i łatwo dostępny parking samochodowy. Nieruchomość zlokalizowana jest przy głównej trasie łączącej centrum miasta z Fordonem - E80. Posiadamy powierzchnie biurową zarówno dla mniejszych firm, które potrzebują niewiele przestrzeni (od 16 m2) jak również dla firm, które potrzebują zdecydowanie większą powierzchnie (możliwy wynajem całego piętra - około 400 m2). Po więcej szczegółów zapraszam do kontaktu telefonicznego i wejścia na stronę firmy Nieruchomości Michalski spółka jawna. ul. Fordońska, Bydgoszcz Fordon Do wynajęcia biuro o powierzchni 32 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana przedwczoraj Bydgoszcz Fordon, Fordońska Poland - lokalizacja przybliżona
Oferuję do wynajęcia unikalny lokal usługowy w centrum Koszalina o powierzchni 35, 71 m2, zlokalizowany w nowoczesnej, odrestaurowanej kamienicy. Lokal jest częściowo wykończony (łazienka), znajduje się na parterze, a okna wychodzą od frontu, co daje doskonałą widoczność z popularnej ulicy w centrum miasta. Wejście do lokalu bezpośrednio z klatki zaraz przy wejściu głównym do budynku, co jest gwarancją łatwego dostępu dla klientów. Lokal daje możliwość zaadaptowania go do różnych form działalności biurowej czy usługowej np. nowoczesne biuro np. poselskie/senatorskie, księgowe, pracownię, kancelarię, lokal usługowy, gabinety specjalistyczne itp. Lokalizacja lokalu w centrum Koszalina, przy budynku Poczty Głównej, 3 minuty od Rynku, to prestiżowy adres. Ponadto niepowtarzalna estetyka odrestaurowanej historycznej kamienicy podkreśla atrakcyjność i unikalność lokalu. Komfortowe i nowoczesne, z dobrym rozkładem pomieszczenia o wysokich sufitach (3,1 m), dają możliwości wielu aranżacji przestrzeni w zależności od przeznaczenia lokalu. Udogodnienia dostępne w lokalu to m.in.: zasilanie w ciepło miejskie, światłowód oraz nowe wszystkie instalacje w budynku. Opłaty: Koszt najmu: 3400 zł miesięcznie, dodatkowo opłaty za czynsz do wspólnoty: 737 zł, media wobec zużycia Kaucja płatna przy podpisaniu umowy w kwocie 4000 zł Zapraszam do kontaktu 512 895 7OO (codziennie w godz. 8-22).
Oferujemy do wynajęcia miejsce postojowe w garażu wielostanowiskowym bez zobowiązań prawnych, usytuowane przy ulicy SEMINARYJSKIEJ . Cena zawiera opłatę administracyjną. W pobliżu rozległe, zielone tereny spacerowe, r przychodnie lekarskie, szkoła z basenem, korty tenisowe, klub Fitness, nowoczesne przedszkole, żłobek a także dobrze urządzone place zabaw. W pobliżu także markety i wiele małych sklepików osiedlowy. Dzielnica bardzo dobrze skomunikowana z centrum miasta i z innymi dzielnicami. Kilkadziesiąt linii MPK. ZAPRASZAMY! Pośrednik odpowiedzialny Krystyna Tobera nr lic. 5105. WELCOME! Broker responsible Christine To r no lic 5105. WILLKOMMEN! Broker verantwortlich Christine Tober steht vor Nr. 5105 ZAPRASZAMY! Pośrednik odpowiedzialny Krystyna Tobera nr licencji 5105. Biuro Obrotu Nieruchomościami RYNEK NIERUCHOMOŚCI Adres: ul. Paderewskiego 48 25 502 Kielce piętro 2 Budynek Centrum Rondo Krystyna Tobera tel email: WELCOME! Broker responsible Christine Tober no lic 5105.
Wyposażone biuro w centrum Gliwic na wynajem krótkoterminowy! Szukasz biura, ale nie chcesz wiązać się długą umową najmu? Nie chcesz wydawać funduszu na zakup mebli i sprzętów? Oferujemy biuro w loftowym, przytulnym klimacie otoczone roślinami o powierzchni 100m2 na wynajem krotkoterminowy i to Ty podejmujesz decyzję jakiego metrażu potrzebujesz! Do Twojej dyspozycji są nie tylko wygodne biurka, ale również szafy, sala konferencyjna mieszcząca 10 osób, łazienka z prysznicem oraz duża kuchnia do gotowania (nie tylko podgrzewania!) posiłków. Biuro położone jest w samym sercu Gliwic z parkingiem dostępnym dla najemców i łatwym dostępem do komunikacji miejskiej. Atmosfera Nowojorskiej Kamienicy w samym centrum miasta, z pięknymi widokami i bliskością restauracji gdzie możesz wyskoczyć na lunch. Opis: Powierzchnia biurowa 150m2 ale do wynajęcia jest max 100 m2, Ty decydujesz jakiej powierzchni potrzebujesz! Stan: Nowoczesne, wykończone i wyposażone biuro Wyposażenie: Meble biurowe, klimatyzacja, szybkie łącze internetowe, dostęp do wszystkich niezbędnych narzędzi biurowych (drukarka, ksero, skan) Infrastruktura: Kuchnia, łazienka, dostęp do windy Dostępność: Natychmiastowa Cena: 100zł 1m2 Warunki najmu: Okres najmu: Min. 1 miesiąc Metraż: minimum 20m2 max 100m2 Opłaty dodatkowe: Koszty eksploatacyjne (woda, prąd, ogrzewanie) wliczone w cenę Dodatkowe informacje: Możliwość dostosowania przestrzeni biurowej do indywidualnych potrzeb najemcy. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia się na wizytę w biurze.
Biuro Nieruchomości Pierwsze Piętro prezentuje do wynajęcia nowoczesny lokal usługowo-biurowy o powierzchni 50 m2 znajdujący się na parterze w dzielnicy Staromieście na ul. Myśliwskiej.Opis nieruchomości:- powierzchnia 50 m2- lokal skład się z powierzchni open space, łazienki z WC i kuchni - parter- dwa niezależne wejścia do lokalu- nowoczesne budownictwo- ogrzewanie podłogowe - parking ogólnodostępny Atuty nieruchomości:- bardzo dobra lokalizacja, do centrum miasta zaledwie kilka minut samochodem- lokal w miejscu z dużym natężeniem ruchu- dostępny od zaraz- okna plastikowe 3 szybowe- płytki na podłodze- ogrzewanie podłogowe- możliwość własnej aranżacji- internet światłowodowy dostępny w budynku- dostęp do lokalu 24/7- monitoring zewnętrzny - parking ogólnodostępny Cena najmu nieruchomości:- 1790 zł + VAT- dodatkowo płatne media wg. zużyciaZapraszam na prezentacje, za pośrednictwo pobieramy wynagrodzenie prowizyjne. Gabriela Mucha ul. Myśliwska, Rzeszów Do wynajęcia lokal o powierzchni 50 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Rzeszów, Myśliwska Poland - lokalizacja przybliżona
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE BEZ PROWIZJI od Najemcy Moduł dostępny od września 2024 Magazyn wysokiego składowania 2505 mkw + powierzchnia techniczna (antresola) 927 mkw do wynajęcia blisko lotniska Warszawa Okęcie. Do powierzchni magazynowej przylega 373 mkw biura. Koszty najmu: magazyn 15 531 - 6,2 / 1 mkw antresola 4 449,6 - 4,8 / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola: 41 197,8 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Koszt bez biura przy kursie 1 = 4,34 PLN: 128 113,6 PLN biuro: 4476 - 12 / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola + biuro: 45 279 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Całość przy kursie 1 = 4,34 PLN: 151 621 PLN Dobra lokalizacja zapewnia możliwość szybkiej i bezpośredniej dystrybucji na rynek międzynarodowy, krajowy i lokalny. Idealne miejsce dla prowadzenia działalności związanej z magazynowaniem i dystrybucją towarów. Komunikacja: Blisko głównych węzłów Autostrady S2/A2, węzła Salomea - Wolica oraz drogi łączącej Trasę Katowicką i Trasę Krakowską z Al. Jerozolimskimi, Południowa Obwodnica Warszawy też blisko. W pobliżu przystanek WKD. Park logistyczny zlokalizowany w najatrakcyjniejszej pod kątem logistyki części Warszawy przy Nieruchomość znajduje się w odległości zaledwie 9 km od centrum miasta, w sąsiedztwie międzynarodowego lotniska im. F. Chopina Park składa się z 6 budynków i został wybudowany według najwyższych standardów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na swobodne wykonywanie operacji logistycznych. Wysokość składowania: 10 m Nośność posadzki: 6,0 t/m2 Siatka słupów: Nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu 0 Oprawy oświetleniowe świetlówkowe - średni poziom natężenia światła w magazynie wynosi 300lx System przeciwpożarowy (SAP, PPW i hydranty) Dodatkowo możliwość wynajęcia większego biura.
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE BEZ PROWIZJI od Najemcy Magazyn do wynajęcia blisko lotniska Warszawa Okęcie. Moduł dostępny od czerwca 2024. Magazyn 515 mkw + 85 mkw biura. Koszt całkowity: magazyn 3193 - 6,2 / 1 mkw biuro: 1020 - 12 /1 mkw koszty eksploatacji: 6300 PLN - 10,5 PLN / 1 mkw Całość przy kursie 1 = 4,65 PLN: 25 890 PLN Możliwość wynajęcia biura tuż przy magazynie 241 mkw za 15 303,5 PLN (czynsz 12 + k.e. 9,5 PLN) Dobra lokalizacja zapewnia możliwość szybkiej i bezpośredniej dystrybucji na rynek międzynarodowy, krajowy i lokalny. Idealne miejsce dla prowadzenia działalności związanej z magazynowaniem i dystrybucją towarów. Komunikacja: Blisko głównych węzłów Autostrady S2/A2, węzła Salomea - Wolica oraz drogi łączącej Trasę Katowicką i Trasę Krakowską z Al. Jerozolimskimi, Południowa Obwodnica Warszawy też blisko. W pobliżu przystanek WKD. Park logistyczny zlokalizowany w najatrakcyjniejszej pod kątem logistyki części Warszawy przy Nieruchomość znajduje się w odległości zaledwie 9 km od centrum miasta, w sąsiedztwie międzynarodowego lotniska im. F. Chopina Park składa się z 6 budynków i został wybudowany według najwyższych standardów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na swobodne wykonywanie operacji logistycznych. Wysokość składowania: 10 m Nośność posadzki: 6,0 t/m2 Siatka słupów: Nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu 0 Oprawy oświetleniowe świetlówkowe - średni poziom natężenia światła w magazynie wynosi 300lx System przeciwpożarowy (SAP, PPW i hydranty) Dodatkowo możliwość wynajęcia większego biura.
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE BEZ PROWIZJI od Najemcy Magazyn do wynajęcia blisko lotniska Warszawa Okęcie. Moduł dostępny od czerwca 2024. Magazyn 515 mkw + 85 mkw biura. Koszt całkowity: magazyn 3193 € - 6,2 € / 1 mkw biuro: 1020 € - 12 € /1 mkw koszty eksploatacji: 6300 PLN - 10,5 PLN / 1 mkw Całość przy kursie 1 € = 4,65 PLN: 25 890 PLN Możliwość wynajęcia biura tuż przy magazynie 241 mkw za 15 303,5 PLN (czynsz 12 € + k.e. 9,5 PLN) Dobra lokalizacja zapewnia możliwość szybkiej i bezpośredniej dystrybucji na rynek międzynarodowy, krajowy i lokalny. Idealne miejsce dla prowadzenia działalności związanej z magazynowaniem i dystrybucją towarów. Komunikacja: Blisko głównych węzłów Autostrady S2/A2, węzła Salomea - Wolica oraz drogi łączącej Trasę Katowicką i Trasę Krakowską z Al. Jerozolimskimi, Południowa Obwodnica Warszawy też blisko. W pobliżu przystanek WKD. Park logistyczny zlokalizowany w najatrakcyjniejszej pod kątem logistyki części Warszawy przy Nieruchomość znajduje się w odległości zaledwie 9 km od centrum miasta, w sąsiedztwie międzynarodowego lotniska im. F. Chopina Park składa się z 6 budynków i został wybudowany według najwyższych standardów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na swobodne wykonywanie operacji logistycznych. Wysokość składowania: 10 m Nośność posadzki: 6,0 t/m2 Siatka słupów: Nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu „0” Oprawy oświetleniowe świetlówkowe - średni poziom natężenia światła w magazynie wynosi 300lx System przeciwpożarowy (SAP, PPW i hydranty) Dodatkowo możliwość wynajęcia większego biura.
Biuro Nieruchomości Pierwsze Piętro prezentuje do wynajęcia lokal o powierzchni 32 m2 znajdujący się na pierwszym piętrze w budynku z windą. Wykończony w wysokim standardzie. Lokal sprawdzi się jako gabinet medyczny, stomatologiczny, terapeutyczny, a także jako biuro.W budynku znajdują się dostępne 4 lokale o takim samym metrażu, układzie i standardzie wykończenia. Opis nieruchomości:- powierzchnia 32 m2- lokal skład się z powierzchni open space oraz łazienki z WC i prysznicem- piętro 1/2- nowoczesne budownictwo- winda osobowa- rodzaj ogrzewania budynku: pompa ciepła- parking ogólnodostępny Atuty nieruchomości:- bardzo dobra lokalizacja, do centrum miasta zaledwie kilka minut samochodem- lokal w miejscu z dużym natężeniem ruchu, przechodnich- nigdy nie wynajmowany - dostępny od zaraz- okna plastikowe 3 szybowe- płytki na podłodze- ogrzewanie podłogowe- możliwość własnej aranżacji- internet światłowodowy dostępny w budynku- alarm w budynku- klimatyzacja- dostęp do lokalu 24/7- monitoring zewnętrzny i wewnętrzny- parking ogólnodostępny Cena najmu nieruchomości:- 1400 zł + VAT- dodatkowo płatne media wg. zużycia, podliczniki - utrzymanie części wspólnych 4 zł/m2Zapraszam na prezentacje, za pośrednictwo pobieramy wynagrodzenie prowizyjne. Gabriela Mucha Rzeszów Do wynajęcia lokal o powierzchni 32 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Rzeszów Poland - lokalizacja przybliżona
Nowoczesne biuro w centrum miasta! Lokal dostępny od 1 maja 2024! Biuro Nieruchomości APREST ma przyjemność zaprezentować na wynajem lokal biurowy przy ul. Cystersów w Krakowie. Nieruchomość o powierzchni 203,56 m2 znajduje się w na trzecim pietrze w nowoczesnym biurowcu o podwyższonym standardzie. Składa się z kilku wydzielonych pomieszczeń (na rzucie nr 301, 302, 303, 304, 305, 306) . Przy wynajmie lokalu mamy dostęp do korzystania z części wspólnych (kuchnia, toaleta) na tym samym poziomie. Biurowiec posiada: recepcję, całodobowy dozór, dodatkową kontrolę dostępu do stref biurowych, dwie windy, instalacje niezależnie sterowanych wentylacji mechanicznej, klimatyzację, automatyczne żaluzje, parking podziemny i naziemny. W budynku znajduje się bistro oraz obszerne wewnętrzne patio do wykorzystania dla najemców. Inteligentne sterowanie budynku (BMS) umożliwia optymalizację energetyczną, dostosowaną do harmonogramu użytkowania. Lokalizacja: Lokal mieści się przy ul. Cystersów, w dzielnicy Grzegórzki. Idealna lokalizacja w centrum miasta, dogodny dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej (w pobliżu dwa przystanki tramwajowe, Fabryczna i Cystersów) jak i samochodem. Zaletą jest bliskość ścisłego centrum Krakowa (3 km) ale również biznesowo - handlowe otoczenie. Cena Najmu: 13 434,96 zł (netto) + 4 478,32 zł (netto) opłata eksploatacyjna Opłata za miejsca postojowe - 200 zł netto/1 miejsce/miesiąc/parking naziemny Kwota nie zawiera opłat za media (prąd, gaz, woda, ścieki) Media rozliczane proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni. Energia elektryczna w lokalu rozliczana na podstawie indywidualnego licznika. Umeblowanie do ustalenia. Zapraszam do kontaktu, Anna Piwowarska Doradca ds. Nieruchomości Tel. [numer] ul. Cystersów, Kraków Grzegórzki Do wynajęcia lokal o powierzchni 203,56 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Kraków Grzegórzki, Cystersów Poland - lokalizacja przybliżona
Nowoczesne biuro w centrum miasta! Lokal dostępny od 1 marca 2024! Biuro Nieruchomości APREST ma przyjemność zaprezentować na wynajem lokal biurowy przy ul. Cystersów w Krakowie. Nieruchomość o powierzchni 146,94 m2 znajduje się w na trzecim pietrze w nowoczesnym biurowcu o podwyższonym standardzie. Składa się z kilku wydzielonych pomieszczeń (na rzucie nr 307, 308, 309, 310). Przy wynajmie lokalu mamy dostęp do korzystania z części wspólnych (kuchnia, toaleta) na tym samym poziomie. Biurowiec posiada: recepcję, całodobowy dozór, dodatkową kontrolę dostępu do stref biurowych, dwie windy, instalacje niezależnie sterowanych wentylacji mechanicznej, klimatyzację, automatyczne żaluzje, parking podziemny i naziemny. W budynku znajduje się bistro oraz obszerne wewnętrzne patio do wykorzystania dla najemców. Inteligentne sterowanie budynku (BMS) umożliwia optymalizację energetyczną, dostosowaną do harmonogramu użytkowania. Lokalizacja: Lokal mieści się przy ul. Cystersów, w dzielnicy Grzegórzki. Idealna lokalizacja w centrum miasta, dogodny dojazd zarówno środkami komunikacji miejskiej (w pobliżu dwa przystanki tramwajowe, Fabryczna i Cystersów) jak i samochodem. Zaletą jest bliskość ścisłego centrum Krakowa (3 km) ale również biznesowo - handlowe otoczenie. Cena Najmu: 9 698,04 PLN (netto) + 3 232,68 PLN (netto) opłata eksploatacyjna Opłata za miejsca postojowe - 200 zł netto/1 miejsce/miesiąc/parking naziemny Kwota nie zawiera opłat za media (prąd, gaz, woda, ścieki) Media rozliczane proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni. Energia elektryczna w lokalu rozliczana na podstawie indywidualnego licznika. Umeblowanie do ustalenia. Zapraszam do kontaktu, Anna Piwowarska Doradca ds. Nieruchomości Tel. [numer] Kraków Do wynajęcia lokal o powierzchni 146,94 m² Ogłoszenie biura nieruchomości Właściciel postanowił powierzyć ofertę agencji nieruchomości. Oferta dodana dzisiaj Kraków Poland - lokalizacja przybliżona
Rozwijaj biznes w sercu Tychów! Szukasz idealnego miejsca na rozwój Twojej firmy? Wybierz Estetyczna 4 – Twój adres w ścisłym centrum Tychów. Oferujemy nowoczesne przestrzenie biurowe, doskonale skomunikowane i zaprojektowane z myślą o potrzebach przedsiębiorców. Dostępne biuro: Lokal A7 Powierzchnia: 38,40 m2 Lokalizacja: parter Czynsz najmu: 2009,73 netto (+ opłaty za media - centralne ogrzewanie, woda/ ścieki, energia elektryczna refakturowane zgodnie z procentowym udziałem lokalu w budynku). Lokal posiada certyfikat energetyczny. Obliczeniowa roczna ilość zużywanego nośnika energii lub energii przez część budynku Ogrzewanie: ciepło sieciowe z kogeneracji - węgiel kamienny lub gaz 74,49 kWh Pomieszczenia w biurowcu: Sala konferencyjna: Przestronna sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym, idealna do organizacji spotkań biznesowych i szkoleń, Prywatne biura: Biura jednoosobowe i wieloosobowe, dostosowane do różnych potrzeb przedsiębiorstw, Pomieszczenia sanitarne — znajdują się na każdym piętrze i są utrzymywane w czystości przez nasz personel sprzątający, Dodatkowo: parking dla najemców i ich klientów — wydzielony parking z miejscami wyłącznie dla najemców oraz klientów firm, znajdujących się w biurowcu. Atuty naszego biurowca: Lokalizacja: dogodne położenie w centrum Tychów ułatwiające dostęp do kluczowych punktów miasta. Nowoczesna infrastruktura: klimatyzowane pomieszczenia, szybki internet, dostęp do zaplecza socjalnego, prywatny parking. Bezpieczeństwo: monitoring oraz dostęp 24/7 do biurowca. Dodatkowe Informacje: - Powierzchnie dostępne od zaraz, - Elastyczne warunki najmu dostosowane do indywidualnych potrzeb, - Możliwość negocjacji cenowej dla dłuższych okresów wynajmu, - Możliwość wydzielenia lub połączenia dwóch lub większej liczby lokali w jeden. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na zwiedzanie dostępnych przestrzeni biurowych. ul. Estetyczna, Tychy Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 38,40 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Tychy Centrum, Estetyczna Poland - lokalizacja przybliżona
Rozwijaj biznes w sercu Tychów! Szukasz idealnego miejsca na rozwój Twojej firmy? Wybierz Estetyczna 4 – Twój adres w ścisłym centrum Tychów. Oferujemy nowoczesne przestrzenie biurowe, doskonale skomunikowane i zaprojektowane z myślą o potrzebach przedsiębiorców. Dostępne biuro: Lokal C7 Powierzchnia: 18,00 m2 Lokalizacja: pierwsze piętro Czynsz najmu: 941,88 zł netto (+ opłaty za media - centralne ogrzewanie, woda/ ścieki, energia elektryczna refakturowane zgodnie z procentowym udziałem lokalu w budynku). Lokal posiada certyfikat energetyczny. Obliczeniowa roczna ilość zużywanego nośnika energii lub energii przez część budynku Ogrzewanie: Energia elektryczna 4,73 kWh Pomieszczenia w biurowcu: Sala konferencyjna: Przestronna sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym, idealna do organizacji spotkań biznesowych i szkoleń, Prywatne biura: Biura jednoosobowe i wieloosobowe, dostosowane do różnych potrzeb przedsiębiorstw, Pomieszczenia sanitarne — znajdują się na każdym piętrze i są utrzymywane w czystości przez nasz personel sprzątający, Dodatkowo: parking dla najemców i ich klientów — wydzielony parking z miejscami wyłącznie dla najemców oraz klientów firm, znajdujących się w biurowcu. Atuty naszego biurowca: Lokalizacja: dogodne położenie w centrum Tychów ułatwiające dostęp do kluczowych punktów miasta. Nowoczesna infrastruktura: klimatyzowane pomieszczenia, szybki internet, dostęp do zaplecza socjalnego, prywatny parking. Bezpieczeństwo: monitoring oraz dostęp 24/7 do biurowca. Dodatkowe Informacje: - Powierzchnie dostępne od zaraz, - Elastyczne warunki najmu dostosowane do indywidualnych potrzeb, - Możliwość negocjacji cenowej dla dłuższych okresów wynajmu, - Możliwość wydzielenia lub połączenia dwóch lub większej liczby lokali w jeden. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na zwiedzanie dostępnych przestrzeni biurowych. ul. Estetyczna, Tychy Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 18 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Tychy Centrum, Estetyczna Poland - lokalizacja przybliżona
Rozwijaj biznes w sercu Tychów! Szukasz idealnego miejsca na rozwój Twojej firmy? Wybierz Estetyczna 4 – Twój adres w ścisłym centrum Tychów. Oferujemy nowoczesne przestrzenie biurowe, doskonale skomunikowane i zaprojektowane z myślą o potrzebach przedsiębiorców. Dostępne biuro: Lokal C6 Powierzchnia: 17,50 m2 Lokalizacja: pierwsze piętro Czynsz najmu: 915,80 zł netto (+ opłaty za media - centralne ogrzewanie, woda/ ścieki, energia elektryczna refakturowane zgodnie z procentowym udziałem lokalu w budynku). Lokal posiada certyfikat energetyczny. Obliczeniowa roczna ilość zużywanego nośnika energii lub energii przez część budynku Ogrzewanie: ciepło sieciowe z kogeneracji - węgiel kamienny lub gaz 10,23 kW Pomieszczenia w biurowcu: Sala konferencyjna: Przestronna sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym, idealna do organizacji spotkań biznesowych i szkoleń, Prywatne biura: Biura jednoosobowe i wieloosobowe, dostosowane do różnych potrzeb przedsiębiorstw, Pomieszczenia sanitarne — znajdują się na każdym piętrze i są utrzymywane w czystości przez nasz personel sprzątający, Dodatkowo: parking dla najemców i ich klientów — wydzielony parking z miejscami wyłącznie dla najemców oraz klientów firm, znajdujących się w biurowcu. Atuty naszego biurowca: Lokalizacja: dogodne położenie w centrum Tychów ułatwiające dostęp do kluczowych punktów miasta. Nowoczesna infrastruktura: klimatyzowane pomieszczenia, szybki internet, dostęp do zaplecza socjalnego, prywatny parking. Bezpieczeństwo: monitoring oraz dostęp 24/7 do biurowca. Dodatkowe Informacje: - Powierzchnie dostępne od zaraz, - Elastyczne warunki najmu dostosowane do indywidualnych potrzeb, - Możliwość negocjacji cenowej dla dłuższych okresów wynajmu, - Możliwość wydzielenia lub połączenia dwóch lub większej liczby lokali w jeden. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na zwiedzanie dostępnych przestrzeni biurowych. ul. Estetyczna, Tychy Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 17,50 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Tychy Centrum, Estetyczna Poland - lokalizacja przybliżona
Rozwijaj biznes w sercu Tychów! Szukasz idealnego miejsca na rozwój Twojej firmy? Wybierz Estetyczna 4 – Twój adres w ścisłym centrum Tychów. Oferujemy nowoczesne przestrzenie biurowe, doskonale skomunikowane i zaprojektowane z myślą o potrzebach przedsiębiorców. Dostępne biuro: Lokal A11 Powierzchnia: 18,60 m2 Lokalizacja: parter Czynsz najmu: 973,55 zł netto (+ opłaty za media - centralne ogrzewanie, woda/ ścieki, energia elektryczna refakturowane zgodnie z procentowym udziałem lokalu w budynku). Lokal posiada certyfikat energetyczny. Obliczeniowa roczna ilość zużywanego nośnika energii lub energii przez część budynku Ogrzewanie: ciepło sieciowe z kogeneracji - węgiel kamienny lub gaz 113,01 kWh Pomieszczenia w biurowcu: Sala konferencyjna: Przestronna sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym, idealna do organizacji spotkań biznesowych i szkoleń, Prywatne biura: Biura jednoosobowe i wieloosobowe, dostosowane do różnych potrzeb przedsiębiorstw, Pomieszczenia sanitarne — znajdują się na każdym piętrze i są utrzymywane w czystości przez nasz personel sprzątający, Dodatkowo: parking dla najemców i ich klientów — wydzielony parking z miejscami wyłącznie dla najemców oraz klientów firm, znajdujących się w biurowcu. Atuty naszego biurowca: Lokalizacja: dogodne położenie w centrum Tychów ułatwiające dostęp do kluczowych punktów miasta. Nowoczesna infrastruktura: klimatyzowane pomieszczenia, szybki internet, dostęp do zaplecza socjalnego, prywatny parking. Bezpieczeństwo: monitoring oraz dostęp 24/7 do biurowca. Dodatkowe Informacje: - Powierzchnie dostępne od zaraz, - Elastyczne warunki najmu dostosowane do indywidualnych potrzeb, - Możliwość negocjacji cenowej dla dłuższych okresów wynajmu, - Możliwość wydzielenia lub połączenia dwóch lub większej liczby lokali w jeden. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na zwiedzanie dostępnych przestrzeni biurowych. ul. Estetyczna, Tychy Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 18,60 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Tychy Centrum, Estetyczna Poland - lokalizacja przybliżona
Opis ofertyWILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE BEZ PROWIZJI od Najemcy Moduł dostępny od września 2024 Magazyn wysokiego składowania 2505 mkw + powierzchnia techniczna (antresola) 927 mkw do wynajęcia blisko lotniska Warszawa Okęcie. Do powierzchni magazynowej przylega 373 mkw biura. Koszty najmu: magazyn 15 531 € - 6,2 € / 1 mkw antresola 4 449,6 € - 4,8 € / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola: 41 197,8 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Koszt bez biura przy kursie 1 € = 4,34 PLN: 128 113,6 PLN biuro: 4476 € - 12 € / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola + biuro: 45 279 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Całość przy kursie 1 € = 4,34 PLN: 151 621 PLN Dobra lokalizacja zapewnia możliwość szybkiej i bezpośredniej dystrybucji na rynek międzynarodowy, krajowy i lokalny. Idealne miejsce dla prowadzenia działalności związanej z magazynowaniem i dystrybucją towarów. Komunikacja: Blisko głównych węzłów Autostrady S2/A2, węzła Salomea - Wolica oraz drogi łączącej Trasę Katowicką i Trasę Krakowską z Al. Jerozolimskimi, Południowa Obwodnica Warszawy też blisko. W pobliżu przystanek WKD. Park logistyczny zlokalizowany w najatrakcyjniejszej pod kątem logistyki części Warszawy przy Nieruchomość znajduje się w odległości zaledwie 9 km od centrum miasta, w sąsiedztwie międzynarodowego lotniska im. F. Chopina Park składa się z 6 budynków i został wybudowany według najwyższych standardów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na swobodne wykonywanie operacji logistycznych. Wysokość składowania: 10 m Nośność posadzki: 6,0 t/m2 Siatka słupów: Nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu „0” Oprawy oświetleniowe świetlówkowe - średni poziom natężenia światła w magazynie wynosi 300lx System przeciwpożarowy (SAP, PPW i hydranty) Dodatkowo możliwość wynajęcia większego biura. Numer oferty: WIL427677
NOWOCZESNY BIUROWIEC KLASY A CENTRUM ŁODZI LOKAL BIUROWY DO WYNAJĘCIA 26 m2, 1 POKÓJ, III PIĘTRO, WINDA, OCHRONA CENA ok 1400 zł netto + opłaty eksploatacyjne + VAT Przedmiotem wynajmu jest nowoczesne biuro w stylu loftowym, w biurowcu ZENIT przy ul. Sienkiewicza w Łodzi. Obiekt znajduje się w ścisłym centrum miasta, świetnie skomunikowany, w bezpośrednim sąsiedztwie Galeria Łódzka. Na terenie bezpłatny parking dla klientów biura. Ochrona 24h/dobę, szybkie windy, wysoki standard wykończenia. Lokal biurowy składający się z 1 pomieszczenia, okna wychodzą na wschód, na podwórze, dzięki czemu jest cicho i bardzo widno. W pokoju klimatyzacja sterowana pilotem. Na podłodze nowa wykładzina przemysłowa. W podłogach floorboxy. Szybki światłowód. Kwota najmu: = czynsz 12 EUR/m2 netto - ok 1400 zł netto + opłaty eksploatacyjne = 21 zł/m2 netto = ok 550 zł netto + zaliczka na prąd = 100 zł netto + zaliczka na internet = 100 zł netto. RAZEM = ok 2150 zł + VAT W CENIE 3h w miesiącu korzystania z sali konferencyjnej gratis PREFEROWANA UMOWA NA CZAS OKREŚLONY. DO UZGODNIENIA. PARKING - 180 zł/miejsce miesięcznie KAUCJA - 3 miesięczna ok 8000 zł brutto
OFERTA BEZ PROWIZJI OD NAJEMCY!Oferuję Państwu do wynajęcia lokal biuro-usługowo-handlowy o powierzchni 100 znajdujący się na parterze zadbanej kamienicy na Chorzowskim Rynku. Bardzo atrakcyjna lokalizacja - bliskość centrum przesiadkowego, Urzędu Miasta, punktów usługowych i gastronomicznych. Wokół ścisła zabudowa wielorodzinna. Lokal składa się z sali głównej z dużą, oszkloną witryną i wyjściem bezpośrednio na chodnik; pokoju socjalnego, archiwum, toalety i łazienki.Lokal jest w idealnym stanie technicznym, wykończenia w bardzo dobrym standardzie. Na podłodze wykładzina, ściana gładź lub karton-gips. Nowoczesne oświetlenie, klimatyzacja. Biorąc pod uwagę oferowany standard i cenę oferta niewątpliwie zasługuje na uwagę i polecenie.Lokal dostępny od zaraz. Więcej informacji można uzyskać pod wskazanym numerem telefonu. Opis oferty zawarty na stronie internetowej sporządzany jest na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela, może podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych K.C.Katarzyna KochańskaNr licencji 1493Tel. (użyj formularza kontaktowego)e-mail:
GOTOWY do UŻYTKOWANIA na USŁUGI, BIURO Oferujemy do wynajęcia lokal o powierzchni 35 m kw. położony na parterze budynku w centrum miasta, przy miejskim parkingu. Lokal jest wyremontowany i gotowy do rozpoczęcia działalności. Na podłogach panele, ściany wyszpachlowane, pomalowane. Okna nowe PCV. Zamontowano nowoczesne drzwi przesuwane oddzielające dwa pomieszczenia w lokalu. Wysokość lokalu 2,93 metra. Lokal to świetne miejsce na: - usługi kosmetyczne - zdobienie paznokci - studio tatuażu - biuro (m. in. księgowe, prawne, ubezpieczenia) - i inną działalność usługowo-biurową Lokal składa się z: - pierwszego pomieszczenia - drugiego pomieszczenia - niewielkiego pomieszczenia socjalnego - wc Dostępne media: prąd, woda, ogrzewanie centralne. Wejście do lokalu prowadzi przez klatkę schodową, natomiast okna skierowane są na ulicę. Można w nich zamieścić reklamę swojej firmy widoczną dla przechodniów i przejeżdżających pojazdów. Cena: 1200 zł/ m-c Media wg wystawionych rachunków. Pierwsza wpłata przy zawarciu umowy najmu wynosi 2500 zł Termin płatności czynszu za pierwszy miesiąc i termin rozpoczęcia prowadzenia działalności do uzgodnienia (można zacząć od zaraz). Zapraszamy na prezentację. Powyższy opis nie stanowi oferty w rozumieniu kc, a dane w nim zawarte mają jedynie charakter informacyjny. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń 5-7-2-5-8-3-5-0-0 Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Do wynajęcia lokal biurowy znajdujący się w ścisłym centrum Wrocławia przy ul. Podwale/Stare Miasto. Biuro położone jest w wielofunkcyjnym kompleksie charakteryzującym się ciekawą i nowoczesną architekturą, w którym znajdują się: kawiarnie, liczne restauracje, nowoczesne biura, luksusowe apartamenty, hotel, patio z wewnętrznym ogrodem - budynek OVO. Na powierzchnię 69,77 m2 składa się: sala biurowa o pow. 60,50 m2, kuchnia 3,24 m2, toaleta 3,66 m2, pom. serwerowni 2,66 m2. Lokal zapewnia wszystkie niezbędne instalacje: elektryczną z oświetleniem, wod.-kan., telefoniczną, internetową, wentylacyjną oraz klimatyzacyjną. Aktualny układ wnętrza powierzchni biurowej to otwarta przestrzeń, co daje możliwość swobodnej aranżacji w zależności od potrzeb przyszłego Najemcy. Lokalizacja budynku zapewnia nie tylko swobodny dostęp do środków komunikacji publicznej z licznymi punktami przesiadkowymi, gwarantującymi dogodny dojazd i połączenia z innymi częściami miasta ale także 10 minutowy spacer do rynku. Cena: 7000 zł,- netto dodatkowo klimatyzatory/woda lodowa/energia, ogrzewanie, woda, energia elektryczna, odpady komunalne. :oferta eksportowana z programu mediaRent:
Opis ofertyWILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE BEZ PROWIZJI od Najemcy Moduł dostępny od września 2024 Magazyn wysokiego składowania 2505 mkw + powierzchnia techniczna (antresola) 927 mkw do wynajęcia blisko lotniska Warszawa Okęcie. Do powierzchni magazynowej przylega 373 mkw biura. Miejsce: bardzo blisko Lotniska Okęcie, super komunikacja, blisko stacji WKD Salomea, shuttle bus z Park & Ride przy pętli tramwajowej w Alei Krakowskiej. Koszty najmu: magazyn 15 531 € - 6,2 € / 1 mkw antresola 4 449,6 € - 4,8 € / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola: 41 197,8 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Koszt bez biura przy kursie 1 € = 4,34 PLN: 128 113,6 PLN biuro: 4476 € - 12 € / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola + biuro: 45 279 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Całość przy kursie 1 € = 4,34 PLN: 151 621 PLN Dobra lokalizacja zapewnia możliwość szybkiej i bezpośredniej dystrybucji na rynek międzynarodowy, krajowy i lokalny. Idealne miejsce dla prowadzenia działalności związanej z magazynowaniem i dystrybucją towarów. Komunikacja: Blisko głównych węzłów Autostrady S2/A2, węzła Salomea - Wolica oraz drogi łączącej Trasę Katowicką i Trasę Krakowską z Al. Jerozolimskimi, Południowa Obwodnica Warszawy też blisko. W pobliżu przystanek WKD. Park logistyczny zlokalizowany w najatrakcyjniejszej pod kątem logistyki części Warszawy przy Nieruchomość znajduje się w odległości zaledwie 9 km od centrum miasta, w sąsiedztwie międzynarodowego lotniska im. F. Chopina Park składa się z 6 budynków i został wybudowany według najwyższych standardów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na swobodne wykonywanie operacji logistycznych. Wysokość składowania: 10 m Nośność posadzki: 6,0 t/m2 Siatka słupów: Nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu „0” Oprawy oświetleniowe świetlówkowe - średni poziom natężenia światła w magazynie wynosi 300lx System przeciwpożarowy (SAP, PPW i hydranty) Dodatkowo możliwość wynajęcia większego biura. Numer oferty: WIL129165
WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE BEZ PROWIZJI od Najemcy Moduł dostępny od września 2024 Magazyn wysokiego składowania 2505 mkw + powierzchnia techniczna (antresola) 927 mkw do wynajęcia blisko lotniska Warszawa Okęcie. Do powierzchni magazynowej przylega 373 mkw biura. Miejsce: bardzo blisko Lotniska Okęcie, super komunikacja, blisko stacji WKD Salomea, shuttle bus z Park & Ride przy pętli tramwajowej w Alei Krakowskiej. Koszty najmu: magazyn 15 531 - 6,2 / 1 mkw antresola 4 449,6 - 4,8 / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola: 41 197,8 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Koszt bez biura przy kursie 1 = 4,34 PLN: 128 113,6 PLN biuro: 4476 - 12 / 1 mkw koszty eksploatacji magazyn + antresola + biuro: 45 279 PLN - 11,90 PLN / 1 mkw Całość przy kursie 1 = 4,34 PLN: 151 621 PLN Dobra lokalizacja zapewnia możliwość szybkiej i bezpośredniej dystrybucji na rynek międzynarodowy, krajowy i lokalny. Idealne miejsce dla prowadzenia działalności związanej z magazynowaniem i dystrybucją towarów. Komunikacja: Blisko głównych węzłów Autostrady S2/A2, węzła Salomea - Wolica oraz drogi łączącej Trasę Katowicką i Trasę Krakowską z Al. Jerozolimskimi, Południowa Obwodnica Warszawy też blisko. W pobliżu przystanek WKD. Park logistyczny zlokalizowany w najatrakcyjniejszej pod kątem logistyki części Warszawy przy Nieruchomość znajduje się w odległości zaledwie 9 km od centrum miasta, w sąsiedztwie międzynarodowego lotniska im. F. Chopina Park składa się z 6 budynków i został wybudowany według najwyższych standardów. Nowoczesne rozwiązania technologiczne pozwalają na swobodne wykonywanie operacji logistycznych. Wysokość składowania: 10 m Nośność posadzki: 6,0 t/m2 Siatka słupów: Nowoczesne bramy rozładunkowe z podnośnikami hydraulicznymi oraz bramy najazdowe z poziomu 0 Oprawy oświetleniowe świetlówkowe - średni poziom natężenia światła w magazynie wynosi 300lx System przeciwpożarowy (SAP, PPW i hydranty) Dodatkowo możliwość wynajęcia większego biura.
Opiekun ofertyKamil .530-140-800Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia)Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe.W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia).Cena najmu którą widzisz dotyczy najmniejszego lokalu. Jeśli potrzebujesz większego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja:Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, WrocławDogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem.Powierzchnia:91-480 m²w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie!Standard:Biuro gotowe do wprowadzeniaMożliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomegoLokale posiadają własne kuchnie i toalety.Udogodnienia:KlimatyzacjaWindaParking podziemnySerwerownia/szafa transferowaPrzyłącza internetowe w wielu miejscach.Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min?Skontaktuj się natychmiast!Kamil .530-140-800e-mail: kamilm@Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy.Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie.Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Opiekun ofertyKamil .530-140-800Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia)Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe.W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia).Cena najmu którą widzisz dotyczy największego lokalu. Jeśli potrzebujesz mniejszego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja:Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, WrocławDogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem.Powierzchnia:91-480 m²w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie!Standard:Biuro gotowe do wprowadzeniaMożliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomegoLokale posiadają własne kuchnie i toalety.Udogodnienia:KlimatyzacjaWindaParking podziemnySerwerownia/szafa transferowaPrzyłącza internetowe w wielu miejscach.Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min?Skontaktuj się natychmiast!Kamil .530-140-800e-mail: kamilm@Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy.Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie.Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Opiekun oferty Kamil tel. Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia) Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe. W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia). Cena najmu którą widzisz dotyczy największego lokalu. Jeśli potrzebujesz mniejszego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja: Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, Wrocław Dogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem. Powierzchnia: 91-480 m² w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie! Standard: Biuro gotowe do wprowadzenia Możliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomego Lokale posiadają własne kuchnie i toalety. Udogodnienia: Klimatyzacja Winda Parking podziemny Serwerownia/szafa transferowa Przyłącza internetowe w wielu miejscach. Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min? Skontaktuj się natychmiast! Kamil tel. e-mail: Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy. Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie. Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Opiekun oferty Kamil tel.(użyj formularza kontaktowego) Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia) Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe. W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia). Cena najmu którą widzisz dotyczy średniej wielkości lokalu. Jeśli potrzebujesz większego bądź mniejszego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja: Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, Wrocław Dogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem. Powierzchnia: 91-480 m² w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie! Standard: Biuro gotowe do wprowadzenia Możliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomego Lokale posiadają własne kuchnie i toalety. Udogodnienia: Klimatyzacja Winda Parking podziemny Serwerownia/szafa transferowa Przyłącza internetowe w wielu miejscach. Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min? Skontaktuj się natychmiast! Kamil tel.(użyj formularza kontaktowego) e-mail: Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy. Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie. Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Opiekun oferty Kamil tel. Oferuję do wynajęcia nowoczesne biura w centrum Wrocławia. Biura znajduje się na różnych piętrach nowoczesnego biurowca. Doskonale skomunikowane z centrum miasta i innymi dzielnicami. W pobliżu znajdują się przystanki komunikacji miejskiej, a także parking( do wynajęcia) Biura o powierzchni 91-480 m² w stanie bardzo dobrym. Zostały dostosowane tak aby się wprowadzić i korzystać niemalże natychmiast. Cześć biur została zaprojektowana jako otwarta przestrzeń a druga cześć jako biura gabinetowe. W biurze dostępna jest klimatyzacja, winda, szafa transferowa bądź serwerownia( zależy od lokalu) Do dyspozycji najemców jest również parking podziemny( do wynajęcia). Cena najmu którą widzisz dotyczy średniej wielkości lokalu. Jeśli potrzebujesz większego bądź mniejszego lokalu zadzwoń lub napisz. Lokalizacja: Ulica Świętego Mikołaja Stare Miasto, Wrocław Dogodny dojazd komunikacją miejską i samochodem. Powierzchnia: 91-480 m² w rozmowie telefonicznej razem dobierzemy idealne pomieszczenie! Standard: Biuro gotowe do wprowadzenia Możliwość wstawienia ścian działowych/przeszklonych Brak wyposażenia ruchomego Lokale posiadają własne kuchnie i toalety. Udogodnienia: Klimatyzacja Winda Parking podziemny Serwerownia/szafa transferowa Przyłącza internetowe w wielu miejscach. Chcesz mieć biuro w sercu Wrocławia, w pięknej kamienicy, a do rynku mieć 5 min? Skontaktuj się natychmiast! Kamil tel. e-mail: Kontaktując się z agentem odpowiedzialnym za ofertę, koniecznie zapytaj jakie są warunki współpracy z naszym biurem oraz co w związku ze współpracą zapewniamy. Dbając o bezpieczeństwo klientów sprzedających, a często także na ich wyraźne życzenie, nie podajemy adresów nieruchomości bez podpisania uprzednio umowy o pośrednictwo w kupnie lub najmie. Wszelkie podane przez Biuro informacje nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku (Dz.U.94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz.U.94 Nr 43 poz.170) wykorzystywanie autorskich pomysłów, rozwiązań, kopiowanie, rozpowszechnianie zdjęć, fragmentów grafiki, tekstów opisów w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich oraz podlega karze. Znaki towarowe i graficzne są własnością firmy Nieruchomości Apartament.
Dzień dobry, mamy do wynajęcia nowoczesne biura w formule coworkingowej lub indywidualne gabinety. Lokalizacja: Idealnie usytuowane przy jednej z najważniejszych ulic w Katowicach, ale poza korkującym się centrum miasta, przy al. W. Korfantego, zapewniają łatwy dostęp do komunikacji miejskiej oraz możliwość zaparkowania poza płatną strefą parkowania. Adres: al. Wojciecha Korfantego 70. Nowoczesny design: Biura zaprojektowane z myślą o funkcjonalności i komforcie pracy, z wykorzystaniem najnowszych trendów w projektowaniu wnętrz. Pełne wyposażenie: Każde biuro jest kompletnie umeblowane i wyposażone w niezbędny sprzęt, gotowe do natychmiastowego rozpoczęcia działalności, to samo dotyczy części wspólnych. Elastyczne warunki wynajmu: Oferujemy różnorodne opcje wynajmu dostosowane do potrzeb Twojej firmy, w tym elastyczne terminy umów. Profesjonalna obsługa: Nasz zespół zapewnia kompleksową obsługę administracyjną oraz wsparcie techniczne, aby Twoja firma mogła skupić się na rozwoju biznesu. Kompleks biurowy oferuje również dodatkowe udogodnienia, takie jak sale konferencyjne, ofertę gastronomiczną, sklepy spożywcze, drogerię, przedszkole czy siłownię. Zainteresowany? Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się więcej i zarezerwować swoje wymarzone biuro w jednym z najbardziej dynamicznych miejsc do pracy w Katowicach! Czynsz: zależnie od rodzaju umowy od 85 zł/ 1m.kw. do 170 zł za 1 m.kw. (ryczałt dla umów na czas nieokreślony). Media za wynajmowany lokal + media części wspólne - płatne według zużycia. Magdalena Perz DL Invest
NOWOCZESNY BIUROWIEC KLASY A CENTRUM ŁODZI LOKAL BIUROWY DO WYNAJĘCIA Z WŁASNYM ANEKSEM KUCHENNYM 65 m2, 2 POKOJE, III PIĘTRO, WINDA, OCHRONA CESJA UMOWY NAJMU - CENA = 3.700 zł netto/m-c (13 EUR/m2 netto + media) Przedmiotem wynajmu jest nowoczesne biuro w stylu loftowym, w biurowcu ZENIT przy ul. Sienkiewicza w Łodzi. Obiekt znajduje się w ścisłym centrum miasta, świetnie skomunikowany, w bezpośrednim sąsiedztwie Galeria Łódzka. Na terenie bezpłatny parking dla klientów biura. Ochrona 24h/dobę, szybkie windy, wysoki standard wykończenia. Lokal biurowy składający się z 2 pomieszczeń ze sobą połączonych wewnętrznymi drzwiami, każde z tych pomieszczeń ma niezależne wejścia z korytarza. Okna wychodzą na wschód, na podwórze, dzięki czemu jest cicho i bardzo widno. W każdym pokoju klimatyzacja sterowana pilotem. Na podłodze nowa wykładzina przemysłowa. W podłogach floorboxy. Szybki światłowód. W jednym z pokoi zrobiona wysoka szafa pod wymiar w kolorystyce szarej na dokumenty. Każdy element osobno posiada zamek, wymogi RODO. Jest to unikatowe biuro z własnym aneksem kuchennym wyposażonym w nową lodówkę, zmywarkę, zlew, mikrofalę. Zabudowa kuchenna wykonana pod wymiar w grudniu 2021. Ponadto jest też duża szafa na ubrania zamykana rozsuwanymi drzwiami z lustrem. Wyposażenie w zabudowę meblową do dodatkowego rozliczenia. Do uzgodnienia. Obecnie biuro wyposażone jest w 4 nowe biurka z IKEI wraz z krzesłami obrotowymi oraz 2 fotele i stolik kawowy. Meble są sprzedawane przez obecnego najemcę osobno Liczone w całości lub w ratach - wartość do uzgodnienia. Do czynszu najmu najmu 3.700 zł netto doliczana jest zaliczka na części wspólne, ogrzewanie, ochronę, wodę, śmieci, plus 100 zł netto na internet i plus ryczałt na energię elektryczną. Łącznie miesięcznie ok. 5250 zł netto.
Rozwijaj biznes w sercu Tychów! Szukasz idealnego miejsca na rozwój Twojej firmy? Wybierz Estetyczna 4 – Twój adres w ścisłym centrum Tychów. Oferujemy nowoczesne przestrzenie biurowe, doskonale skomunikowane i zaprojektowane z myślą o potrzebach przedsiębiorców. Lokal B1 Powierzchnia: 10,10 m2 Lokalizacja: parter Czynsz najmu: 528,50 zł netto (+ opłaty za media - centralne ogrzewanie, woda/ ścieki, energia elektryczna refakturowane zgodnie z procentowym udziałem lokalu w budynku). Lokal posiada certyfikat energetyczny. Obliczeniowa roczna ilość zużywanego nośnika energii lub energii przez część budynku Ogrzewanie: ciepło sieciowe z kogeneracji - węgiel kamienny lub gaz 78,60 kWh Pomieszczenia w biurowcu: Sala konferencyjna: Przestronna sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem audio-wizualnym, idealna do organizacji spotkań biznesowych i szkoleń, Prywatne biura: Biura jednoosobowe i wieloosobowe, dostosowane do różnych potrzeb przedsiębiorstw, Pomieszczenia sanitarne — znajdują się na każdym piętrze i są utrzymywane w czystości przez nasz personel sprzątający, Dodatkowo: parking dla najemców i ich klientów — wydzielony parking z miejscami wyłącznie dla najemców oraz klientów firm, znajdujących się w biurowcu. Atuty naszego biurowca: Lokalizacja: dogodne położenie w centrum Tychów ułatwiające dostęp do kluczowych punktów miasta. Nowoczesna infrastruktura: klimatyzowane pomieszczenia, szybki internet, dostęp do zaplecza socjalnego, prywatny parking. Bezpieczeństwo: monitoring oraz dostęp 24/7 do biurowca. Dodatkowe Informacje: - Powierzchnie dostępne od zaraz, - Elastyczne warunki najmu dostosowane do indywidualnych potrzeb, - Możliwość negocjacji cenowej dla dłuższych okresów wynajmu, - Możliwość wydzielenia lub połączenia dwóch lub większej liczby lokali w jeden. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na zwiedzanie dostępnych przestrzeni biurowych. ul. Estetyczna, Tychy Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 10,10 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Tychy Centrum, Estetyczna Poland - lokalizacja dokładna
Na wynajem oferujemy atrakcyjny lokal usługowo-handlowy, o powierzchni 115 m2. Nieruchomość jest zlokalizowana na parterze budynku E, w inwestycji Wyspa Solna w Kołobrzegu, przy ul. Szpitalnej. Lokal jest wykończony - ściany, posadzka, oświetlenie i elektryka, toaleta. Należy go jedynie umeblować lub dostosować do prowadzonej w nim działalności. Lokal posiada duże witryny i idealny jest na prowadzenie reprezentacyjnej działalności tj: biuro, kawiarnia, sklep spożywczy, kancelaria, szkoła językowa, czy showroom. Lokal można również wynająć z przeznaczeniem na usługi typu beauty: salon fryzjerski, zabiegi spa lub salon tatuażu/piercing. W ogłoszeniu pokazane są wizualizacje, jako propozycje i inspiracje na wykończenie lokalu.Obok lokalu znajduje się strefa SPA dla mieszkańców Wyspy Solnej: basen, sauna, jacuzzi.Możliwość wynajęcia miejsca parkingowego w garażu podziemnym. Wyspa Solna to prestiżowe i nowoczesne osiedle apartamentowe, zlokalizowane na samej wyspie Solnej, w otoczeniu kanału drzewnego i rzeki Parsęty. Jest lokalizacja zarówno dla inwestorów poszukujących atrakcyjnej lokaty kapitału w Kołobrzegu, jak i dla mieszkańców miasta, którzy chcą zamieszkać w prestiżowym miejscu. W ramach Wyspy Solnej powstanie w sumie pięć budynków, w których znajdzie się łącznie 450 mieszkań. Obecnie realizowany jest III etap inwestycji, czyli łącznie 283 mieszkań w budynkach A, B i C. LOKALIZACJA Lokalizacja zapewnia świetne skomunikowanie, ponieważ Wyspa Solna mieści się w samym centrum Kołobrzegu, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Lokalizacja w centrum miasta, przy Ul Szpitalnej 10, a zarazem w zielonej, spokojnej okolicy zapewnia dostęp do rozrywek na wyciągnięcie ręki, zapewniając jednocześnie relaks i prywatność.To idealna propozycja dla osób, które szukają prestiżowego miejsca pod swoją działalność.
Biuro Dominanta Nieruchomości poleca do wynajęcia prestiżowe i unikalne powierzchnie biurowe zlokalizowane na Grunwaldzie. Jest to enklawa zieleni i ciszy która mieści się w samym środku tętniącego życiem miasta. Miejsce wykonane z pasją i otoczone drzewostanem blisko centrum a jednocześnie z dala od zgiełku. Architektura biurowca klasy A mimo na wskroś nowoczesnego charakteru daje poczucie kameralności, równowagi i zbalansowanych rozwiązań. Ulica Grunwaldzka poprzez odchodzącę od niej szlaki tranzytowe połączona jest z węzłem autostrady A2 oraz z trasami prowadzącymi z Poznania w kierunku Wrocławia, Katowic, Szczecina i Piły. Linia tramwajowa i liczne linie autobusowe zapewniają wygodne połączenie z najważniejszymi punktami miasta. Bliskość Międzynarodowych Targów Poznańskich i dworca kolejowego, a także doskonały dojazd do lotniska Ławica sprawiają, że jest to jedna z najatrakcyjniejszych biznesowych lokalizacji w Poznaniu. Teren zabytkowych koszar należy dziś do najbardziej prestiżowych i energetycznych miejsc Poznania. Przyciąga elity biznesu, ludzi nauki i animatorów życia kulturalnego. Jest to biurowiec klasy A, co jest synonimem najwyższych standardów. Części wspólne budynku są wykończone materiałami najlepszej jakości. Wydajne i ciche ogrzewanie zapewnią nowoczesne grzejniki kanałowe z wentylatorami. Klimatyzacja opierać się będzie na systemie powietrznym o stałym wydatku, zasilającym aktywne belki chłodzące. Budynek zostanie wyposażony w system inteligentnej automatyki BMS, jego infrastruktura będzie więc stale kontrolowana i zdalnie zarządzana. Maksymalne bezpieczeństwo zapewni całodobowy nadzór służb ochrony budynku. Wysokość pomieszczeń wynosi przeszło 3,35 m. Biuro gotowe do wejścia. Możliwość najmu biur w przedziale od 200m/2 do 4000m/2. Zachęcam do kontkatu w celu przygotwania idealnej konfiguracji pod Państwa potrzeby. W budynku znajduję sie trzypoziomowy parking. Brak problemów z parkowaniem w okolicy. Nowoczesne szatnie i natryski dla roweżystów na poziomie 0. W celu otrzymania większej ilości szczegółów - zachęcam do kontkaku. Czynsz bazowy za powierzchnię biurową - 14,50 /m2 Czynsz bazowy za jedno miejsceparkingowe - 70 Współczynnik powierzchn iwspólnych - 5,7 % Współczynnik miejsc parkingowych - 1/65 Kosztyeksploatacyjne - 5,40 /m2 Dodatkowo płante: energia elektryczna i ogrzewanie. Zapraszam na prezentację. Przedstawione dane mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów K.C. Oferta nr wysłana z systemu LocumNet Online
Agencja Tandem Home IQ oferuje do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o pow. 150,90 m2 brutto, który znajduje się on na bliskiej Woli przy ul. Przyokopowej 33 w kompleksie Wola Center. Powierzchnia netto lokalu to 142,49 m2 (za częściami wspólnymi 5,6% lokal zajmuje powierzchnię 150,90m2). Do lokalu wchodzi się od hall biurowca Wola Center. Wola Center: - To nowoczesne centrum biurowe ma łącznie ok. 27.600 m2 powierzchni biurowej. - Składa się z 4 biurowców połączonych ze sobą obszernym patio wypełnionym zielenią i przeszklonym dachem. - Na parterze budynku znajdują się restauracje, kawiarnie oraz punkty usługowe. - Położenie Wola Center zapewnia łatwy dostęp do wszelkich środków komunikacji miejskiej. - W odległości ok. 200 m od budynku stacja metra Rondo Daszyńskiego. - Od centrum miasta Wola Center będzie dzielić zaledwie 3 minuty jazdy samochodem. Atuty: - Znajduje się na parterze. - Wejście do lokalu od patio. - Panoramiczne witryny widoczne od ulicy. - Lokal gotowy do wprowadzenia tak jak na zdjęciach. - Istniejący system klimatyzacji i wentylacji centralnej. Przeznaczenie: usługi: show room, kancelaria, usługi rachunkowe, biuro architektoniczne. Warunki wynajmu: -3320 Euro netto za miesiąc - 22 Euro netto za m2 - service charge 23zł netto/m2 (może ulec zmianie) - kaucja: 3-6 miesięcy (w zależności od kondycji finansowej, historii działalności itd.) Zapraszamy na prezentację: Aneta Pałgan tel: Izabela Zudzin-Wiśniewska tel:
Agencja Tandem Home IQ oferuje do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o pow. 150,90 m2 brutto, który znajduje się on na bliskiej Woli przy ul. Przyokopowej 33 w kompleksie Wola Center. Powierzchnia netto lokalu to 142,49 m2 (za częściami wspólnymi 5,6% lokal zajmuje powierzchnię 150,90m2). Do lokalu wchodzi się od hall biurowca Wola Center. Wola Center: - To nowoczesne centrum biurowe ma łącznie ok. 27.600 m2 powierzchni biurowej. - Składa się z 4 biurowców połączonych ze sobą obszernym patio wypełnionym zielenią i przeszklonym dachem. - Na parterze budynku znajdują się restauracje, kawiarnie oraz punkty usługowe. - Położenie Wola Center zapewnia łatwy dostęp do wszelkich środków komunikacji miejskiej. - W odległości ok. 200 m od budynku stacja metra Rondo Daszyńskiego. - Od centrum miasta Wola Center będzie dzielić zaledwie 3 minuty jazdy samochodem. Atuty: - Znajduje się na parterze. - Wejście do lokalu od patio. - Panoramiczne witryny widoczne od ulicy. - Lokal gotowy do wprowadzenia tak jak na zdjęciach. - Istniejący system klimatyzacji i wentylacji centralnej. Przeznaczenie: usługi: show room, kancelaria, usługi rachunkowe, biuro architektoniczne. Warunki wynajmu: -3320 Euro netto za miesiąc - 22 Euro netto za m2 - service charge 23zł netto/m2 (może ulec zmianie) - kaucja: 3-6 miesięcy (w zależności od kondycji finansowej, historii działalności itd.) Zapraszamy na prezentację: Aneta Pałgan tel: (użyj formularza kontaktowego) Izabela Zudzin-Wiśniewska tel:(użyj formularza kontaktowego)
Szanowni Państwo, Z przyjemnością przedstawiamy ofertę podnajmu części biura do wykonywania prac biurowych. Nasza przestrzeń została starannie przygotowana, aby zapewnić komfort i efektywność w codziennej pracy. Oto szczegóły naszej oferty: Lokalizacja:Nasze biuro znajduje się w dogodnej lokalizacji, blisko centrum miasta na strzeżonym osiedlu. Znajdujemy się w pobliżu głównych dróg komunikacyjnych i środków transportu publicznego, co ułatwia dotarcie do nas z różnych dzielnic. Dodatkowo, w naszym sąsiedztwie znajduje się wiele restauracji, sklepów i innych udogodnień, które umożliwiają łatwe zaopatrzenie i przerwy na lunch. Przestrzeń biurowa:Oferujemy do wynajęcia 1 pokój z przestronnego biura, które zapewniają wygodne warunki pracy. Przestrzeń jest dobrze oświetlona naturalnym światłem oraz część wspólna wyposażona jest w nowoczesne meble (kuchnia / 2 łazienki). W biurze znajduje się internet światłowodowy Orange. Dostępność i bezpieczeństwo:Nasza przestrzeń biurowa jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zapewniamy również odpowiednie środki bezpieczeństwa, takie jak monitoring i kontrola dostępu, aby zapewnić Państwu spokojną pracę. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani podnajmem naszej przestrzeni biurowej, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i umówimy na spotkanie, aby omówić szczegóły. 95m2 - Łączna powierzchnia Biura Do Dyspozycji dla osób podnajmujących:· dwie łazienki· kuchnia· pokój biurowy (około 12 m2)· internet Światłowodowy1000 zł + 300 media Zapraszamy do współpracy.
NOWOCZESNY BIUROWIEC KLASY ACENTRUM ŁODZILOKAL BIUROWY DO WYNAJĘCIA Z WŁASNYM ANEKSEM KUCHENNYM65 m2, 2 POKOJE, III PIĘTRO, WINDA, OCHRONACESJA UMOWY NAJMU - CENA = 3.700 zł netto/m-c (13 EUR/m2 netto + media)Przedmiotem wynajmu jest nowoczesne biuro w stylu loftowym, w biurowcu ZENIT przy ul. Sienkiewicza w Łodzi.Obiekt znajduje się w ścisłym centrum miasta, świetnie skomunikowany, w bezpośrednim sąsiedztwie Galeria Łódzka.Na terenie bezpłatny parking dla klientów biura. Ochrona 24h/dobę, szybkie windy, wysoki standard wykończenia.Lokal biurowy składający się z 2 pomieszczeń ze sobą połączonych wewnętrznymi drzwiami, każde z tych pomieszczeń ma niezależne wejścia z korytarza. Okna wychodzą na wschód, na podwórze, dzięki czemu jest cicho i bardzo widno. W każdym pokoju klimatyzacja sterowana pilotem. Na podłodze nowa wykładzina przemysłowa. W podłogach floorboxy. Szybki światłowód.W jednym z pokoi zrobiona wysoka szafa pod wymiar w kolorystyce szarej na dokumenty. Każdy element osobno posiada zamek, wymogi RODO. Jest to unikatowe biuro z własnym aneksem kuchennym wyposażonym w nową lodówkę, zmywarkę, zlew, mikrofalę. Zabudowa kuchenna wykonana pod wymiar w grudniu 2021. Ponadto jest też duża szafa na ubrania zamykana rozsuwanymi drzwiami z lustrem. Wyposażenie w zabudowę meblową do dodatkowego rozliczenia. Do uzgodnienia.Obecnie biuro wyposażone jest w 4 nowe biurka z IKEI wraz z krzesłami obrotowymi oraz 2 fotele i stolik kawowy. Meble są sprzedawane przez obecnego najemcę osobno Liczone w całości lub w ratach - wartość do uzgodnienia.Do czynszu najmu najmu 3.700 zł netto doliczana jest zaliczka na części wspólne, ogrzewanie, ochronę, wodę, śmieci, plus 100 zł netto na internet i plus ryczałt na energię elektryczną. Łącznie miesięcznie ok. 5250 zł netto.
Agencja Tandem Home IQ oferuje do wynajęcia lokal handlowo-usługowy o pow. 176,95 m2 brutto, który znajduje się on na bliskiej Woli przy ul. Przyokopowej 33 w kompleksie Wola Center. Powierzchnia netto lokalu to 167,09m2 (za częściami wspólnymi 5,9% lokal zajmuje powierzchnię 176,95m2). Wola Center: - To nowoczesne centrum biurowe ma łącznie ok. 27.600 m2 powierzchni biurowej. - Składa się z 4 biurowców połączonych ze sobą obszernym patio wypełnionym zielenią i przeszklonym dachem. - Na parterze budynku znajdują się restauracje, kawiarnie oraz punkty usługowe. - Położenie Wola Center zapewnia łatwy dostęp do wszelkich środków komunikacji miejskiej. - W odległości ok. 200 m od budynku stacja metra Rondo Daszyńskiego. - Od centrum miasta Wola Center będzie dzielić zaledwie 3 minuty jazdy samochodem. Atuty: - Znajduje się na parterze. - Wejście główne do lokalu od strony ulicy Przyokopowej jak również drugie od strony holu głównego Wola Center. - Panoramiczne witryny widoczne od strony ulicy Przyokopowej. - Lokal gotowy do wprowadzenia tak jak na zdjęciach. - Istniejący system klimatyzacji i wentylacji centralnej. - Miejsce na reklamę. - Pozwolenie na sprzedaż alkoholu. Przeznaczenie: gastronomia: kawiarnia, kawiarnio-lodziarnia usługi: fryzjer, spa, barber, salon piękności, stomatolog, usługa masażu, kosmetyczka, biuro architektoniczne, biuro projektowe, szkołę językową itp. sprzedaż: sklep spożywczy, sklep specjalistyczny, sklep z alkoholami, sklep ze zdrową żywnością, sklep z winami, sklep zabawkowy, papierniczy, sklep sportowy, sklep meblowy, sklep odzieżowy, show room itp. Warunki wynajmu: - 3893 Euro netto za miesiąc - 22 Euro netto za m2 - service charge 23 zł netto/m2 (może ulec zmianie) - kaucja: 3-6 miesięcy (w zależności od kondycji finansowej, historii działalności itd.) Zapraszamy na prezentację: Aneta Pałgan tel: (użyj formularza kontaktowego) Izabela Zudzin-Wiśniewska tel:(użyj formularza kontaktowego)
BIURO NIERUCHOMOŚCI MERCADO przedstawia Państwu piękny nowoczesny lokal usługowy na wynajem, idealnie przystosowany pod prowadzenie różnych działalności. Lokal o łącznej powierzchni 245 m2, zlokalizowany w Centrum miasta. ROZKŁAD POMIESZCZEŃ Lokal posiada powierzchnie użytkową 245m2, istnieje możliwość dowolnej konfiguracji pomieszczeń i stworzenia w zależności od potrzeb na przykład pięciu pomieszczeń komercyjnych z wejściem z zewnątrz. LOKALIZACJA Lokal znajduję się blisko centrum miasta, przy bardzo ruchliwej ulicy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się nowe osiedla mieszkalne, stacja benzynowa. Nieruchomość znajduje się na obszarze wzmożonego handlu. Bezproblemowy i dogodny dojazd, miejsca parkingowe przed budynkiem. ATUTY NIERUCHOMOŚCI Budynek znajduje się przy ruchliwej ulicy. Duże przeszklone i nowoczesne witryny przyciągające uwagę klientów. Lokal dostosowany pod każdą branżę. Elastyczny układ pomieszczeń zapewnia optymalne warunki dla sukcesu każdej branży. Dobre połączenie komunikacyjne oraz dziewięć miejsc parkingowych dla klientów. DODATKOWE INFORMACJE Koszt najmu całości to 14500,- netto. Dowolna konfiguracja pomieszczeń. Preferowany okres najmu to 5 lat. Możliwość wynajęcia lokalu wykończonego lub w stanie deweloperskim w zależności od potrzeb. Elastyczne warunki współpracy. Duże przeszklone powierzchnie zapewniają atrakcyjny i nowoczesny wygląd. Planowane oddanie do użytku w czerwcu 2024. KONTAKT DO AGENTA W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu pod nr tel. Zapraszam na prezentację. KREDYT HIPOTECZNY W MERCADO posiadamy własny Dział Finansowania Nieruchomości. Współpracujemy z ponad 15 bankami, spośród których najlepszą ofertę pomogą Ci wybrać nasi eksperci. Naszym klientom gwarantujemy najniższe oprocentowanie oraz możliwość negocjacji marży z bankami. Bezpłatnie przeprowadzimy Cię przez całą procedurę kredytową, tak aby cały proces był dla Ciebie łatwy, zrozumiały i przyjemny. Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Szanowni Państwo, Z przyjemnością przedstawiamy ofertę podnajmu części biura do wykonywania prac biurowych. Nasza przestrzeń została starannie przygotowana, aby zapewnić komfort i efektywność w codziennej pracy. Oto szczegóły naszej oferty: Lokalizacja:Nasze biuro znajduje się w dogodnej lokalizacji, blisko centrum miasta na strzeżonym osiedlu. Znajdujemy się w pobliżu głównych dróg komunikacyjnych i środków transportu publicznego, co ułatwia dotarcie do nas z różnych dzielnic. Dodatkowo, w naszym sąsiedztwie znajduje się wiele restauracji, sklepów i innych udogodnień, które umożliwiają łatwe zaopatrzenie i przerwy na lunch. Przestrzeń biurowa:Oferujemy do wynajęcia 2 pokoje z przestronnego biura, które zapewniają wygodne warunki pracy. Przestrzeń jest dobrze oświetlona naturalnym światłem oraz część wspólna wyposażona jest w nowoczesne meble (kuchnia / 2 łazienki). W biurze znajduje się internet światłowodowy Orange. Dostępność i bezpieczeństwo:Nasza przestrzeń biurowa jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zapewniamy również odpowiednie środki bezpieczeństwa, takie jak monitoring i kontrola dostępu, aby zapewnić Państwu spokojną pracę. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani podnajmem naszej przestrzeni biurowej, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i umówimy na spotkanie, aby omówić szczegóły. 95m2 - Łączna powierzchnia Biura Do Dyspozycji dla osób podnajmujących:· dwie łazienki· kuchnia· pokój biurowy (około 12 m2)· pokój biurowy (około 10 m2)· internet Światłowodowy2000 zł + media Zapraszamy do współpracy.
Szanowni Państwo, Z przyjemnością przedstawiamy ofertę podnajmu pokoju do wykonywania prac biurowych. Nasza przestrzeń została starannie przygotowana, aby zapewnić komfort i efektywność w codziennej pracy. Oto szczegóły naszej oferty: Lokalizacja: Nasze biuro znajduje się w dogodnej lokalizacji, blisko centrum miasta na strzeżonym osiedlu. Znajdujemy się w pobliżu głównych dróg komunikacyjnych i środków transportu publicznego, co ułatwia dotarcie do nas z różnych dzielnic. Dodatkowo, w naszym sąsiedztwie znajduje się wiele restauracji, sklepów i innych udogodnień, które umożliwiają łatwe zaopatrzenie i przerwy na lunch. Blisko również bezpłatny duży parking miejski. Przestrzeń biurowa: Oferujemy do wynajęcia pokój z przestronnego biura, które zapewnia wygodne warunki pracy. Przestrzeń jest dobrze oświetlona naturalnym światłem oraz część wspólna wyposażona jest w nowoczesne meble (kuchnia / 2 łazienki). W biurze znajduje się internet światłowodowy Orange. Dostępność i bezpieczeństwo: Nasza przestrzeń biurowa jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zapewniamy również odpowiednie środki bezpieczeństwa, takie jak monitoring i kontrola dostępu, aby zapewnić Państwu spokojną pracę. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani podnajmem naszej przestrzeni biurowej, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i umówimy na spotkanie, aby omówić szczegóły. Bez pośredników. 95m2 - Łączna powierzchnia Biura Do Dyspozycji dla osób podnajmujących: • dwie łazienki • kuchnia • pokój biurowy (około 10 m2) • internet Światłowodowy 1000 zł + 300 zł media Zapraszamy do współpracy.
Szanowni Państwo, Z przyjemnością przedstawiamy ofertę podnajmu części biura do wykonywania prac biurowych. Nasza przestrzeń została starannie przygotowana, aby zapewnić komfort i efektywność w codziennej pracy. Oto szczegóły naszej oferty: Lokalizacja: Nasze biuro znajduje się w dogodnej lokalizacji, blisko centrum miasta na strzeżonym osiedlu. Znajdujemy się w pobliżu głównych dróg komunikacyjnych i środków transportu publicznego, co ułatwia dotarcie do nas z różnych dzielnic. Dodatkowo, w naszym sąsiedztwie znajduje się wiele restauracji, sklepów i innych udogodnień, które umożliwiają łatwe zaopatrzenie i przerwy na lunch. Blisko również bezpłatny duży parking miejski. Przestrzeń biurowa: Oferujemy do wynajęcia 2 pokoje z przestronnego biura, które zapewniają wygodne warunki pracy. Przestrzeń jest dobrze oświetlona naturalnym światłem oraz część wspólna wyposażona jest w nowoczesne meble (kuchnia / 2 łazienki). W biurze znajduje się internet światłowodowy Orange. Dostępność i bezpieczeństwo: Nasza przestrzeń biurowa jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zapewniamy również odpowiednie środki bezpieczeństwa, takie jak monitoring i kontrola dostępu, aby zapewnić Państwu spokojną pracę. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani podnajmem naszej przestrzeni biurowej, prosimy o kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i umówimy na spotkanie, aby omówić szczegóły. Bez pośredników. 95m2 - Łączna powierzchnia Biura Do Dyspozycji dla osób podnajmujących: • dwie łazienki • kuchnia • pokój biurowy (około 12 m2) • pokój biurowy (około 10 m2) • internet Światłowodowy 2000 zł + media Zapraszamy do współpracy.
Powiązane wyszukiwania
- Nowoczesne biuro do wynajęcia
- Nowoczesne biuro do wynajęcia w centrum katowic
- Nowoczesne biuro do wynajęcia - 45m² - centrum mia
- Lokal do wynajęcia | czysta | 86m2 | nowoczesne
- Nowoczesne lokale biurowe do wynajęcia
- Nowoczesne biuro do wynajęcia w pobliżu lotniska
- Do wynajęcia bogato wyposażona kuchnia gastronomiczna