Lokal na kancelarię

Sortowanie:
Znaleziony: 2377 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Lokal na kancelarię
Lokal na kancelarię
2500 zł
nowe Gorzów Wielkopolski 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia90
SprzedażBez pośredników
Zainteresowanie ofertą

Lokal w bliskiej odległości od SĄDU OKRĘGOWEGO idealnie nadaję się na kancelarię prawną ( w przeszłości była kancelaria NOTARIALNA), wszystkie media , ogrzewanie miejskie. Lokal nadaje się również na inne działalności biurowo-usługowe . Wejście z chodnika , przy lokalu przystanek tramwajowy, za lokalem Poczta Główna , w pobliżu Urząd Woj. , Urząd Skarbowy, bank. Przy lokalu można parkować a z tyłu lokalu jest miejsce do parkowania.

Lokal na kancelarię ,biuro
Lokal na kancelarię ,biuro
2500 zł
Lublin 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia105
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal składający się z 6 pokoi oraz pomieszczeń sanitarnych ,znajdujący się na II piętrze kamienicy. Centrum Lublina, róg Narutowicza-Chopina .Doskonały na kancelarię, biuro, szkołę językową itp.

Piękny lokal na kancelarię,
Piękny lokal na kancelarię,
10000 zł
Kraków 20 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia192
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal frontowo-narożny na parterze w wyremontowanej zabytkowej kamienicy przy głównej ulicy Limanowskiego.Lokal w atrakcyjnym miejscu ze względu na duży ruch komunikacyjny i pieszych.  Świetny pod działalność: biurowo-usługowo-handlową (gabinety lekarskie, kancelarię, bank, sklep )wysokość 3,25 m, 2 wejścia- miejsce parkingowe w podworcu okna wystawowe, klimatyzacja, możliwość zawieszenie reklamy na budynku.Dodatkowo do lokalu przysługuję 1 miejsce postojowe na dziedzińcu i piwnica Koszty: 10.000 zł   czynsz najmu (netto) + czynsz administracyjny 3.487,51 zł w tym ogrzewanie i woda z MPC-u  Zapraszam do prezentacji:Agnieszka Dorynek(użyj formularza kontaktowego)

Lokal na kancelarię prawniczą
Lokal na kancelarię prawniczą
450000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Dostępny od zaraz - lokal do wynajęcia o powierzchni 47m2 w idealnej lokalizacji - na kancelarię prawniczą.Lokal mieści się w bloku z lat `50 na I piętrze, przy Al. Solidarności w bliskim sąsiedztwie Sądu Okręgowego.Składa się z: 2 pokoi - sala konferencyjna/pokój do przyjmowania interesantów - pokoju do pracy administracyjnej, w którym można ustawić 3 biurka Widnej kuchniŁazienki.CENA:Najem lokalu: wynagrodzenie dla właściciela 4500 netto + czynsz administracyjny + opłaty za prąd wg. wskazania licznika Kaucja: dwumiesięczna cena najmu Umowa na dwa lata LOKALIZACJA:Al. Solidarności - budynek obok Sądu Okręgowego 1km do Placu Bankowego2km do Dworca Centralnego Miejsca parkingowe ogólnodostępne w okolicy budynkuDla Państwa wygody odbieramy telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00, w sobotę 10:00 do 14:00.Jesteśmy do Państwa dyspozycji w naszym biurze na Marinie Mokotów od poniedziałku do piątku w godz.od 10:00 do 19:00, w sobotę 10:00 do 14:00*** Większość naszych klientów pochodzi z polecenia wiec będziemy wdzięczni jeśli polecą nas Państwo Swoim znajomym i przyjaciołom ***

Lokal na kancelarię, gabinet lekarski, terapię
Lokal na kancelarię, gabinet lekarski, terapię
3000 zł
Płock 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal do wynajęcia, Płock, Podolszyce Północ, Ossowskiego 8Do wynajęcia na kancelarię, gabinet lekarski, terapeutyczny itp. Miejscowość: PłockOsiedle: Podolszyce PółnocUlica: OssowskiegoPow. użytkowa: ok. 40mkw. Piętro: parter z ogródkiem (bez barier architektonicznych)Stan: nowy, w trakcie wykańczania ,Klimatyzacja: TAK (niezależna w każdym pokoju)Miejsce parkingowe: tak 2szt. Polecam do wynajęcia idealnie położony, przy ul H.Ossowskiego 8 lokal o łącznej powierzchni 40mkw, składający z pomieszczenia głównego (ok.20mkw), drugiego pomieszczenia (ok.12mkw) przedpokoju oraz łazienki, oraz duży ogrodzony ogródek (możliwość wykonania dodatkowego wejścia do lokalu od strony ogródka), z przeznaczeniem na biuro, gabinet, kancelarię...Lokal wyposażony będzie w klimatyzację, instalację TV naziemnej cyfrowej, w każdym pokoju będzie ciepła i zimna woda.Do lokalu przynależą dwa indywidualne miejsca postojowe przy bloku (widoczne z okien).Lokal znajduje się na nowo wybudowanym osiedlu na parterze, posiada duże witryny z miejscem na reklamę.  Lokal dostępny od - do uzgodnienia z właścicielem. Cena wynajęcia: 3000zł/m-c , w tym ogrzewanie, koszty administracyjne, + media , woda, śmieci i energia elekt.  wg. zużycia. Wymagana kaucja zwrotna  Zapraszamy do kontaktuDarekTelefon (użyj formularza kontaktowego) 

Piękny lokal na kancelarię,gabinety, zajecia
Piękny lokal na kancelarię,gabinety, zajecia
10000 zł
Kraków 19 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia192
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal frontowo-narożny na parterze w wyremontowanej zabytkowej kamienicy przy głównej ulicy Limanowskiego.Lokal w atrakcyjnym miejscu ze względu na duży ruch komunikacyjny i pieszych.  Świetny pod działalność: biurowo-usługowo-handlową (gabinety lekarskie, kancelarię, bank, sklep ) Standard biura:- wykładziny przemysłowa o wysokiej klasie ścieralności,- podwieszane sufity,- klimatyzacja,-  nowoczesne oświetlenie, duże okna- okablowanie teleinformatyczne,wysokość 3,25 m, 2 wejścia- miejsce parkingowe w podworcu okna wystawowe, klimatyzacja, możliwość zawieszenie reklamy na budynku.Dodatkowo do lokalu przysługuję 1 miejsce postojowe na dziedzińcu i piwnica Koszty: 10.000 zł   czynsz najmu (netto) + czynsz administracyjny 3.487,51 zł w tym ogrzewanie i woda z MPC-u  Zapraszam do prezentacji:Agnieszka Dorynek(użyj formularza kontaktowego)

Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
7000 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 80m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 20m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 2m2 łazienka 5m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 7000 zł netto + czynsz, opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: trzymiesięczna Dostępne od lutego 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości

Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
7000 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 80m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 20m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 2m2 łazienka 5m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 7000 zł netto + czynsz, opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: trzymiesięczna Dostępne od maja 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości

Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
Idealny lokal na kancelarię, pracownię, biuro
7000 zł
Sopot 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia85
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Idealny lokal na kancelarię, pracownię architektoniczną lub inne usługi biurowe Unikalna nieruchomość z ogromnym potencjałem i możliwością prowadzenia wszelkiego rodzaju działalności, idealna na biuro/kancelarię, agencję kreatywną, reklamową czy PR, pracownię architektoniczną czy eleganckie atelier, wszelkie usługi biurowe nieuciążliwe. Lokalizacja Położenie w ścisłym centrum Sopotu, 5 min od Urzędu Miasta, 4 min od stacji PKP i SKM oraz przystanków autobusowych pozwala na pełne korzystanie z całej trójmiejskiej oferty handlowo - usługowej, gastronomicznej, kulturalnej oraz biznesowej jak również umożliwia sprawny dojazd do innych części Trójmiasta, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Dla kogo Oferta dla osób doceniających dobrą lokalizację i położenie obiektu w centrum miasta. Ceniących estetykę, komfort i wygodę pracy oraz funkcjonalność. Przestrzeń Lokal o pow. 85m2 usytuowany na parterze kamienicy, z osobnym wejściem poza klatką schodową. Składa się z 4 samodzielnych gabinetów idealnie dostosowanych do potrzeb biura. Jeden z nich może pełnić funkcję salki konferencyjnej, drugi recepcji lub poczekalni, łazienka z prysznicem oraz pomieszczenie gospodarcze archiwum/serwerownia. gabinet nr 1 - 21m2, gabinet nr 2 - 30 m2, gabinet nr 3 - 12 m2, poczekalnia/recepcja - 13m2 archiwum/serwerownia 4m2 łazienka 6m2 Pomieszczenia przestronne i dobrze doświetlone. Wszystkie pomieszczenia wyposażone w klimatyzację. Po gruntownym remoncie i wymianie wszystkich instalacji. Wyposażony w klimatyzacje, alarm, kamery, światłowód. Zalety parter osobne wejście miejsca parkingowe parking dla rowerów lokalizacja przestrzeń w lokalu klimatyzacja Możliwość korzystania z miejsc postojowych przed budynkiem na zamkniętej posesji. Parking dla rowerów. Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Cena: 8500 zł (cena uwzględnia VAT + czynsz) + opłaty eksplatacyjne według zużycia. Bez prowizji Kaucja: dwumiesięczna Dostępne od stycznia 2024 Nie współpracuje z agencjami nieruchomości

Lokal na kancelarię wynajmę
Lokal na kancelarię wynajmę
1000 zł
Radomsko 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokale nadające się na kancelarie adwokackie. Radomsko ul. Piastowska 5, I p, 30m2. Wszystkie media. Centrum miasta Radomsko. Blisko do sklepów, wszystkich Urzędów, Banków, Szkół oraz Sądu. Telefon do kontaktu: 60*******30

Lokal na kancelarię wynajmę
Lokal na kancelarię wynajmę
1000 zł
Radomsko 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia30
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokale nadające się na kancelarie adwokackie. Radomsko ul. Piastowska 5 I p, 30m2. Wszystkie media. Centrum miasta Radomsko. Blisko do wszystkich Urzędów, Banków, Szkół oraz Sądu. Telefon do kontaktu: 60*******30

lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
5900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia47
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia od 4 marca 2024 r. lokal na kancelarię bądź inne biuro na ul. Wilczej (róg Poznańskiej) na parterze. Lokal 47 m.kw. po kompleksowym remoncie w 2021 r. Pomieszczenia: - gabinet 1 z podwójnymi drzwiami, miejsce dla 2 osób + stół - gabinet 2, miejsce dla 2 osób + stół - sekretariat - biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+ umywalka) i szafa wnękowa, Na korytarzu i w gabinetach zabudowa stała i wnękowa. Lokal całkowicie wyposażony, poza 3 biurkami Wystawiam fakturę VAT, przeznaczenie lokalu usługowe Monitoring Solid, internet Orange. czynsz wraz z zaliczką na energię, solid, internet, tablicę na elewacji oraz kartę parkingową do wjazdu na dziedziniec - 972 zł Do lokalu przynależy miejsce postojowe na dziedzińcu (koszt dodatkowy 400 zł) a także zamykana podwójnie, sucha piwnica, która służy obecnie jako archiwum (200 zł)

Lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
Lokal na kancelarię, biuro + miejsce postojowe Wilcza, Warszawa
550000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Do wynajęcia od 4 marca 2024 r. lokal na kancelarię bądź inne biuro na ul. Wilczej (róg Poznańskiej) na parterze. Lokal 47 m.kw. po kompleksowym remoncie w 2021 r. Pomieszczenia: - gabinet 1 z podwójnymi drzwiami, miejsce dla 2 osób + stół - gabinet 2, miejsce dla 2 osób + stół - sekretariat - biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+ umywalka) i szafa wnękowa, Na korytarzu i w gabinetach zabudowa stała i wnękowa. Lokal całkowicie wyposażony, poza 3 biurkami Wystawiam fakturę VAT, przeznaczenie lokalu usługowe Monitoring Solid, internet Orange. czynsz wraz z zaliczką na energię, solid, internet, tablicę na elewacji oraz kartę parkingową do wjazdu na dziedziniec - 972 zł Opcjonalnie: Do lokalu przynależy miejsce postojowe na dziedzińcu (koszt dodatkowy 400 zł) a także zamykana podwójnie, sucha piwnica, która służy obecnie jako archiwum (200 zł)

Lokal na kancelarię lub gabinet
Lokal na kancelarię lub gabinet
3700 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia120

Lokal w ścisłym centrum Katowic o pow. 120 m2, na 1 piętrze. Ogrzewanie gazowe. Doprowadzone wszystkie niezbędne media.Przeznaczenie lokalu (Kancelaria adwokacka, notarialna, gabinet lekarski).Możliwość parkowania w Galerii Katowickiej. Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa: Grażyna Cisińska (licencja nr: 7473)

Kościerzyna - lokal na kancelarię, biuro, gabinet.
Kościerzyna - lokal na kancelarię, biuro, gabinet.
2000 zł
Kościerzyna 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia68,50
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mieszkanie nietuzinkowe, stylowe, z charakterem, nadające się do zamieszkania i do prowadzenia działalności gospodarczej (biuro, gabinet, kancelaria) ze względu na dwa osobne wejścia. 2 pokoje: 18 i 24 mkw, kuchnia: 12 mkw, łazienka : 6 mkw. Amfiladowy układ pomieszczeń. Wysokość pomieszczeń: 2,9 m. Na podłogach parkiet dębowy lub płytki. W łazience zabudowana wnęka -schowek z miejscem na pralkę, wanna wolno stojąca. W mniejszym z pokoi koza żeliwna i odsłonięte belki konstrukcyjne na suficie, w dużym-listwy przysufitowe. Ciepło z ciepłowni miejskiej, c.w.u. z elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody. Domofon. Tv kablowa. Wszystkie instalacje - nowe ( w tym tzw. siła). Okna nowoczesne, zespolone, drewniane z nawiewnikami, wychodzące na ul. Gdańską. Dobre miejsce reklamowe. Kamienica ocieplona. Mieszkanie słoneczne. Podane dane mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66. Kodeksu cywilnego. Czynsz: 2000 zl + opłaty eksploatacyjne.

Lokal na biuro, kancelarię
Lokal na biuro, kancelarię
3075 zł
Warszawa 20 dni plecy
PoziomParter
Powierzchnia22
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię o pow. ok.25 m kw. na Śródmieściu (ul. Graniczna) parter z dostępem do kuchni i WC oraz przedpokojem - w odległości ok. 400 m od PKiN i metra. W lokalu mogą pracować max. 2 osoby; na usługi nieuciążliwe dla mieszkańców budynku (np. dla prawnika). Możliwość własnej aranżacji pomieszczenia. Lokal dostępny od zaraz Wystawiam fakturę. Cena nie obejmuje mediów.

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
2500 zł
Koszalin 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia45
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę lokal na przestrzeń biurową, coworkingową lub kancelarię. Powierzchnia 45 m2. Lokal usytuowany w nowym budynku przy ulicy Konstytucji 3 Maja. Lokal składa sie z dwóch pomieszczeń, aneksu kuchennego oraz łazienki. Do lokalu przynależy taras. Jest możliwość wynajęcia lokalu razem z miejscem parkingowym w hali garażowej. Cena wynajmu 2500 zł plus opłaty ( prąd, internet, zarządca).

Lokal biurowy na kancelarię prawniczą
Lokal biurowy na kancelarię prawniczą
2000 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia36
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę samodzielny lokal biurowy na kancelarię prawniczą w eleganckiej kamienicy w bezpośrednim sąsiedztwie Sądu Okręgowego (pl. Dąbrowskiego).Lokal znajduje się na 1. piętrze, dysponuje niezależnym wejściem i składa się z gabinetu (16 m2), dużego hallu/recepcji, łazienki, ubikacji i korytarza. Łączna powierzchnia 36 m2. Wszystkie opłaty eksploatacyjne i media wliczone zostały w podany czynsz. Aranżacja przestrzeni i umeblowanie w gestii najemcy.

Lokal na biuro /kancelarię
Lokal na biuro /kancelarię
2100 zł
Śrem 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia110
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na biuro/gabinet/kancelarię/. Lolal w prestiżowym miejscu w Śremie. Kamienica przy rynku, widok na Ratusz. Trzy pokoje, wysokie ( 3,45 do sufitu). Salon, pokój przechodni, sypialnia, duża kuchnia, pomieszczenie gospodarcze, niewielka łazienka, osobne wc, przestronny przedpokój, razem: 110 m. Mieszkanie znajduje się na drugim piętrze zadbanej, przyjemnej kamienicy. Jest jasne, słoneczne, przestronne. Okna nowe drewniane. Piec dwufunkcyjny ( ogrzewanie i woda).  Na podłogach parkiet i płytki. Możliwość parkowania samochodu przy ulicy (miejsca płatne i trochę dalej bezpłatne). Szybki InternetCzynsz najmu: 2100 zł ( możliwość faktury, wtedy plus vat)Miesięczne opłaty 550 zł w tym zaliczka na ogrzewanie i wodę.Prąd płatny dodatkowo wg rachunków oraz wywóz śmieci wg ilości osób (35 zł od osoby).Dostępne od zaraz. Kaucja 3000 zł 

Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
Wynajmę lokal na biuro, kancelarię
4900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia83
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia od 10-go sierpnia 2024, Lokal, 82 m2, Na reprezentacyjne biuro lub kancelarię na Krakowskim Przedmieściu w centrum Warszawy. Zlokalizowany w odrestaurowanej kamienicy na drugim piętrze. Lokal składa się z salonu 36 m2, pokoju 16 m2 oraz widnej i wyposażonej kuchni 10 m2. Łazienka z WC 2,2m2, spiżarka 1,4m2 i duży przedpokój 10m2. Czynsz najmu 4900 PLN, plus opłaty administracyjne 950 PLN i opłaty użytkowe, wywóz odpadów stałych i ogrzewanie. Licznikowe - gaz, energia elektryczna, woda.Kaucja w wysokości 9000 PLN Tel.(użyj formularza kontaktowego)

Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
6640 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia154
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal idealny na biuro, kancelarię, pracownię.  Lokal dwupoziomowy, usytuowany na parterze i pierwszym piętrze w kamienicy przy ul. 1 Maja 18 w Katowicach z wejściem z parteru od ulicy 1 Maja. Dwa miejsca parkingowe na wewnętrznym podwórzu. Wszystkie media rozliczane indywidualnie z dostawcami mediów, ogrzewanie: własny kocioł gazowy kondensacyjny. Cztery mniejsze gabinety, jeden większy lub tzw. salka, aneks kuchenny, 2 pomieszczenia do magazynowania dokumentów lub sprzętu.  Bardzo dobrze skomunikowany w ruchu samochodowym, bezpośrednie sąsiedztwo przystanku tramwajowego. Darmowe parkingi na uliczy przed kamienicą. Cena Netto.  Lokal dostępny od razu. Ogłoszenie pochodzi bezpośrednio od właściciela. 

Lokal użytkowy Kwiatowa - idealny na kancelarię
Lokal użytkowy Kwiatowa - idealny na kancelarię
4900 zł
Poznań 3 kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia83,84
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Mam do wynajęcia lokal idealny pod kancelarię prawną lub inną działalność biurową. Lokal ten był wynajmowany przez ostatnie 12 lat kancelarii prawnej, która z powodu rozwoju przenosi się do większego lokalu.Lokal składa się:  Sekretariat z recepcją dla dwóch osób oraz biblioteką Salka konferencyjna na 4-6 osób z telewizorem i tablicą Mała kuchnia wyposażona w zlew, lodówkę oraz mikrofalę Łazienka z prysznicem Biuro dla dwóch osób Biuro dla dwóch osób Biuro dla dwóch osób Pomieszczenie gospodarcze/magazyn W lokalu znajduje się klimatyzacja oraz alarm. Jest możliwość wejścia w najem dwóch miejsc parkingowych przy ulicy Łąkowej. Lokal dostępny od listopada/grudnia. Lokal do wynajęcia tylko z pełnym wyposażeniem.W kamienicy znajduje się kilka lokali gastronomicznych,  

Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
Lokal dwupoziomowy na biuro kancelarię pracownie
6950 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia154
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Klimatyczny lokal idealny na biuro, kancelarię, pracownię, showroom. Lokal dwupoziomowy, usytuowany na parterze i pierwszym piętrze w kamienicy przy ul. 1 Maja 18 w Katowicach z wejściem z parteru od ulicy 1 Maja. Możliwość wynajmu dwóch miejsc parkingowych na wyłączność. Wszystkie media rozliczane indywidualnie z dostawcami mediów, ogrzewany własny kotłem gazowym kondensacyjnym. Cztery mniejsze gabinety, jeden większy (salka), aneks kuchenny, archiwum do magazynowania dokumentów lub sprzętu. Miejsce bardzo dobrze skomunikowane dla ruchu samochodowego, bezpośrednie sąsiedztwo przystanku tramwajowego. Cena netto.Lokal dostępny od września, możliwe przejęcie lokalu z meblami poprzedniego najemcy (odkupienie bezpośrednio od poprzedniego najemcy). Ogłoszenie pochodzi od właściciela. Istnieje możliwość wynajmu 1000 m2 terenu/ placu/ parkingu w bezpośrednim sąsiedztwie kamienicy.

Lokal na designerskie BIURO lub KANCELARIĘ
Lokal na designerskie BIURO lub KANCELARIĘ
5500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia95
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Polecam na wynajem lokal przeznaczony pod biuro lub kancelarię. Lokal znajduje się w budynku znajdującym się przy ul. Dzieci Wrzesińskich w Poznaniu. Jest to spokojna okolica z domami jednorodzinnymi w sąsiedztwie.Rozkład lokalu jest następujący:PARTER: - korytarz z toaletą, sala ze stołem oraz aneksem kuchennymPIĘTRO: - 2 pomieszczenia oraz łazienka z prysznicemNa terenie posesji znajdują się 3 miejsca postojowe oraz kolejne 3 znajdują się w ciągu ulicy.Budynek jest nowy i ekonomiczny w ogrzaniu. Warto zauważyć, że z salonu będzie wykonane wyjście na mini ogródek przynależny do lokalu.Warunki najmu:- czynsz najmu: 5500 zł netto/brutto miesięcznie+ opłaty za media- wymagana kaucja: 11 000 złNajemca nie płaci prowizji dla biura.

Lokal w centrum na gabinet lub kancelarię
Lokal w centrum na gabinet lub kancelarię
2500 zł
Racibórz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia57
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferuję do wynajęcia lokal o pow.57m2 w centrum Raciborza (2 pomieszczenia biurowe, aneks kuchenny, przedpokój) w wysokim standardzie, toaleta, z wyposażeniem. Stan bardzo dobry. Lokal na parterze, wejście od ulicy. Wynajmę na kancelarię lub gabinet. Do lokalu przynależą 2 miejsca parkingowe z tyłu budynku, przed lokalem możliwość parkowania wzdłuż ulicy. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny, ewentualnie SMS.

Lokal do wynajęcia - na biuro/gabinet/kancelarię
Lokal do wynajęcia - na biuro/gabinet/kancelarię
1500 zł
Gdynia 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia21
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal świeżo po remoncie na parterze budynku przy ul. Norwida w Gdyni. Lokal przeznaczony na działalność typu usługi, biuro, kancelarię, gabinet itp. Lokal składa się z 1 pomieszczenia o pow. ok. 14 m2, holu 3,4 m2 oraz łazienki ok. 4 m2. Możliwość własnej aranżacji wnętrza na potrzeby wybranej działalności. W najbliższym czasie będzie wyposażony w aneks kuchenny. Cel: najem długoterminowy. Czynsz najmu: 1500 zł + media (prąd, woda, energia elektryczna) + kaucja w wysokości 1-miesięcznego czynszu najmu. Informacje szczegółowe można uzyskać pod nr tel. 58 622-30-09 lub e-mail: biuro(małpa)smnorwida.pl

Lokal na biuro, kancelarię w centrum Żar
Lokal na biuro, kancelarię w centrum Żar
2000 zł
Żary 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia52,05
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal w centrum miasta o pow. 52,05 mkw składający się:-pokój z aneksem kuchennym,-pokój,-przedpokój,-łazienka.Lokal znajduje się na 3 kondygnacji. Budynek nowoczesny z windą. Lokal z przeznaczeniem na biuro lub kancelarię (tłumacz, radca prawny, biuro rachunkowe itp.)Opłaty : 2000 zł czynsz dla Wynajmującego, kaucja - 1-miesięczny czynsz, czynsz dla Wspólnoty 126 zł Opłaty za media (prąd, gaz, woda) wg zużycia.Cena do negocjacji !!!Aktualna oferta nieruchomości na naszej stronie internetowej.ZAPRASZAM PO SZCZEGÓŁY DO BIURA konsultant: Dorota Krakowiak tel. (użyj formularza kontaktowego) 

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum. Lokal dostępny od przełomu czerwca 2024 r.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
3900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum. Lokal dostępny od zaraz.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica.Lokal dostępny od zaraz.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
5250 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, podatek od nieruchomości ok. 150 zł, prąd – wg zużycia Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum – dodatkowo 250 zł. Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024 r.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, podatek od nieruchomości ok. 150 zł, prąd – wg zużycia Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum. Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024 r.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, prąd – wg zużycia. Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum.Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024.

Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
Lokal na biuro, kancelarię, centrum obok Marriotta
4850 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia54,11
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Do wynajęcia lokal na kancelarię bądź inne biuro w samym centrum obok Marriotta przy ul. Nowogrodzkiej 56 (róg E. Platter) na 2. piętrze (z windą), lokal jest dwustronny i cichy ( z jednej strony widok na wewnętrzne podwórze - zielony skwer, z drugiej ul. Nowogrodzka) Lokal 54 m.kw., pomieszczenia: - gabinet 1 duży, miejsce dla 1 osoby + zestaw wypoczynkowy (stół, kanapa, fotele) - gabinet 2, miejsce dla 3-4 osób - sekretariat – biurko + zabudowany aneks kuchenny - toaleta (wc+umywalka+prysznic) Lokal całkowicie wyposażony, na podłogach gres i wykładziny, świeżo odmalowane Opłaty miesięczne: czynsz do wspólnoty (w tym ogrzewanie, ciepła i zimna woda) - 892 zł, podatek od nieruchomości ok. 150 zł, prąd – wg zużycia Najemcy mogą parkować na wewnętrznym podwórzu (w zależności od dostępności miejsca) – w cenie czynszu. Potencjalnie jest także dostępna piwnica, która może służyć jako archiwum.Lokal dostępny od przełomu marca/kwietnia 2024.

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
4500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia61,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię 3 pokoje, kuchnia, łazienka. Lokal został kupiony i przygotowany pod własną działalność gospodarczą (biuro rachunkowe). Ze względów na zmianę planów wynajmę nowy 3-pokojowy 61,7m2 apartament, idealny do prowadzenia działalność np. biuro rachunkowe, notariusz, radca prawny, inna działalność nieuciążliwa. Lokal znajduje się na Warszawskiej Białołęce ul. Kazimierza Szałasa 3 w pobliżu Urzędu Gminy Białołęka w nowo wybudowanym kameralnym budynku ( 4 piętro ), z balkonu widać wieżowce w centrum Warszawy. Dodatkowo podwójne miejsce parkingowe (platforma) w garażu podziemnym. Widok budynku 022investments.pl/szalasa3.html „Szałasa 3 to kameralny 5 kondygnacyjny budynek apartamentowy utrzymany w nowoczesnej formie. Budynek zaprojektowany został przez nagradzaną pracownię architektoniczną TZA Architekci (m.in. Nagroda Architektoniczna Prezydenta m.st. Warszawy za najlepszy budynek mieszkalny), którzy nadali mu prostą bryłę z charakterystyczną ciemną elewacją o usystematyzowanym układzie okien.” Cena najmu: 4.500 zł miesięcznie plus opłaty licznikowe, plus czynsz administracyjny (ok 750 zł). Kaucja 1-miesięcznego czynszu.

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię
4300 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia61,70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowy lokal na Białołęce pod biuro, kancelarię 3 pokoje, kuchnia, łazienka. Lokal został kupiony i przygotowany pod własną działalność gospodarczą (biuro rachunkowe). Ze względów na zmianę planów wynajmę nowy 3-pokojowy 61,7m2 apartament, idealny do prowadzenia działalność np. biuro rachunkowe, notariusz, radca prawny, inna działalność nieuciążliwa. Lokal znajduje się na Warszawskiej Białołęce ul. Kazimierza Szałasa 3 w pobliżu Urzędu Gminy Białołęka w nowo wybudowanym kameralnym budynku ( 4 piętro ), z balkonu widać wieżowce w centrum Warszawy. Dodatkowo podwójne miejsce parkingowe (platforma) w garażu podziemnym. Widok budynku 022investments.pl/szalasa3.html „Szałasa 3 to kameralny 5 kondygnacyjny budynek apartamentowy utrzymany w nowoczesnej formie. Budynek zaprojektowany został przez nagradzaną pracownię architektoniczną TZA Architekci (m.in. Nagroda Architektoniczna Prezydenta m.st. Warszawy za najlepszy budynek mieszkalny), którzy nadali mu prostą bryłę z charakterystyczną ciemną elewacją o usystematyzowanym układzie okien.” Cena najmu: 4.300 zł miesięcznie plus opłaty licznikowe, plus czynsz administracyjny (ok 750 zł). Kaucja 1-miesięcznego czynszu.

Lokal 40m2  na biuro/kancelarię ul. Hubska
Lokal 40m2 na biuro/kancelarię ul. Hubska
3500 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Bardzo przyjemny lokal w atrakcyjnej lokalizacji. Ul. Jana W. Dawida, boczna ulica Hubskiej Biuro idealne pod: kancelarię prawną, notarialną, biuro rachunkowe, małe IT Biuro 40 m2 składa się z: 1) pokoju biurowego 16 m2 2) pokoju biurowego 14 m2 + pomieszczenia socjalnego/ kuchni + toalety z prysznicem WARUNKI FINANSOWE: Czynsz najmu: 3500 + opłaty eksploatacyjne ok 500zł + prąd według liczników + kaucja (3x miesięczny czynsz najmu) Minimalny czas wynajmu: 12 miesięcy Dostępne od czerwca. - Internet we własnym zakresie lub od wynajmującego - BEZPŁATNE MIEJSCA POSTOJOWE Pomieszczenie było wcześniej kancelaria prawną. Obecnie opuszczaną z powodu przejścia na emeryturę. Wynajem najchętniej z całym wyposażeniem. Zachęcam do kontaktu. Jeśli nie odbieram - proszę o sms, oddzwonię. Ogłoszenie prywatne. Pośrednikom dziękuję.

Lokal na biuro, kancelarię lub gabinet w centrum Jarocina.
Lokal na biuro, kancelarię lub gabinet w centrum Jarocina.
1845 zł
Jarocin 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia60
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Lokal do wynajęcia na biuro, kancelarię lub gabinet w centrum Jarocina Rynek 23 - Wejście od ulicy Gołębiej. Powierzchnia 60m2 - I Piętro. Do dyspozycji poczekalnia oraz toaleta na wyłączność. Dodatkowo płatny prąd, ogrzewanie wg zużycia. Możliwość powieszenia baneru. W budynku znajduję się szkoła językowa, biuro rachunkowe, gabinet kosmetyczny. W pobliżu lokalu bank PKO oraz BNP Paribas. Lokal dostępny od września 2024.

Lokal biurowy na parterze|3 pokoje|Na Księgowość|Kancelarię prawną|
Lokal biurowy na parterze|3 pokoje|Na Księgowość|Kancelarię prawną|
6900 zł
Warszawa 23 dnia plecy
PoziomParter
Powierzchnia70
Przeznaczenie lokaluBiurowe

BEZ PROWIZJI ! Oferujemy do wynajęcia 3 pokojowy, nieumeblowany lokal biurowy usytuowany na parterze stylowej kamienicy. Przed budynkiem znajdują się bezpłatne miejsca postojowe co stanowi dodatkowy atut nieruchomości. Lokal do wynajęcia od zaraz, zaraz po remoncie - gotowy do wejścia. Będzie idealny na : - showroom - biuro rachunkowe - kancelarię prawną - kancelarię notarialną - inną, nieuciążliwą działalność biurową Na powierzchnię ok. 70 m2 składa się : - sala główna z wejściem z ulicy - druga mniejszy pokój z oknem - trzeci pokój bez oświetlenia dziennego ( nowoczesne oświetlenie sufitowe w oparciu o smart dom ) - łazienka z WC - malutkie pomieszczenie gospodarcze w którym można schować środki czystości. Ważne informacje : - CENA : 6 900 zl czynsz najmu - dodatkowo płatne media wg. zużycia ( gaz, woda, prąd, śmieci ) - KAUCJA : dwumiesięczny czynsz - Prowizja 0% - nie ponosisz kosztów prowizji dla biura nieruchomości ! Umowa najmu na minimum 2 lata. Zapraszam na prezentację codziennie po wcześniejszym umówieniu.

Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
5000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia61
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kraków – Stare Miasto, ul. Topolowa Idealny lokal na kancelarię lub biuro. Proponujemy Państwu do wynajęcia nowocześnie wyremontowany i wyposażony lokal biurowy położony przy ul. Topolowej w dzielnicy Stare Miasto.Nieruchomość o powierzchni 61 m2 usytuowana jest na drugim piętrze kamienicy z początku XX wieku i składa się z holu połączonego z sekretariatem, 2 oddzielnych gabinetów, aneksu kuchennego i łazienki z wc. Ponadto:- lokal po generalnym remoncie,- nowocześnie wyposażony,- łącze światłowodowe,- monitoring,- ciepła woda i ogrzewanie z sieci MPEC,- dwustronna ekspozycja. Lokalizacja:- Stare Miasto, ul. Topolowa,- przystanek tramwajowy i autobusowy – 2 minuty pieszo,- Galeria Krakowska – 4 minuty pieszo,- Dworzec PKP – 4 minuty pieszo,- Rynek Główny – 10 minut pieszo. Opłaty:- miesięczna kwota najmu 5000 zł netto,- czynsz około 800 zł (z ogrzewaniem i ciepłą wodą z sieci MPEC) + prąd wg zużycia,- kaucja 5000 zł netto,- prowizja dla agencji nieruchomości 5000 zł (jednorazowo). Zapraszamy do umówienia się na wizytę. OFERTA NA WYŁĄCZNOŚĆ Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Filar NieruchomościUl. Bratysławska2/2tel. 793 – 717 – 771   Zgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami Rozdział 2, Art. 180, pkt 3. przed oglądnięciem nieruchomości należy podpisać standardową umowę pośrednictwa w kupnie. (USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami). 

Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
Atrakcyjny lokal na biuro/kancelarię. Ul. Topolowa
5000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia61
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Kraków – Stare Miasto, ul. Topolowa Idealny lokal na kancelarię lub biuro. Proponujemy Państwu do wynajęcia nowocześnie wyremontowany i wyposażony lokal biurowy położony przy ul. Topolowej w dzielnicy Stare Miasto.Nieruchomość o powierzchni 61 m2 usytuowana jest na drugim piętrze kamienicy z początku XX wieku i składa się z holu połączonego z sekretariatem, 2 oddzielnych gabinetów, aneksu kuchennego i łazienki z wc. Ponadto:- lokal po generalnym remoncie,- nowocześnie wyposażony,- łącze światłowodowe,- monitoring,- ciepła woda i ogrzewanie z sieci MPEC,- dwustronna ekspozycja. Lokalizacja:- Stare Miasto, ul. Topolowa,- przystanek tramwajowy i autobusowy – 2 minuty pieszo,- Galeria Krakowska – 4 minuty pieszo,- Dworzec PKP – 4 minuty pieszo,- Rynek Główny – 10 minut pieszo. Opłaty:- miesięczna kwota najmu 5000 zł netto,- czynsz około 800 zł (z ogrzewaniem i ciepłą wodą z sieci MPEC) + prąd wg zużycia,- kaucja 5000 zł netto,- prowizja dla agencji nieruchomości 5000 zł (jednorazowo). Zapraszamy do umówienia się na wizytę. OFERTA NA WYŁĄCZNOŚĆZgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami Rozdział 2, Art. 180, pkt 3. przed oglądnięciem nieruchomości należy podpisać standardową umowę pośrednictwa w kupnie. (USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami).  Oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Filar NieruchomościUl. Bratysławska2/2tel. 793 – 717 – 771 

Lokal na biuro lub kancelarię w centrum miasta
Lokal na biuro lub kancelarię w centrum miasta
900 zł
Kielce 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia34
Przeznaczenie lokaluBiurowe

DO WYNAJĘCIA lokal przy ul. Żeromskiego 23 (tuż obok Sądu Okręgowego) w zabytkowej oryginalnej kamienicy, która wyróżnia się nietypową architekturą. Idealny na biuro, kancelarię i podobną działalność. Parter, okna wychodzą na ul. Żeromskiego z widokiem na budynek sądu. powierzchnia 34 metry kw. W lokalu - pokój główny, poczekalnia, pokój socjalny, toaleta. Stan bardzo dobry, umeblowane, gotowe do pracy natychmiast. Niski czynsz, własny 2-funkcyjny piec c.o. więc ogrzewanie sterowane samodzielnie. System alarmowy zamontowany. Miejsce parkingowe w zamykanym podwórku. Możliwość zamontowania reklam zewnętrznych. W budynku działają gabinety lekarskie, gabinety kosmetyczne i kancelarie adwokackie.

Mam do wynajęcia lokal na biuro, kancelarię, gabinet W-wa
Mam do wynajęcia lokal na biuro, kancelarię, gabinet W-wa
1900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieBiurowe
Powierzchnia37

Mam do wynajęcia lokal około 35-40m2 na biuro,kancelarię ,gabinet itp.. przy ul Strażackiej w W-wa Rembertów.Samodzielne,wejście bezpośrednio z ul.Strażackiej ,WC,ogrzewanie podłogowe,klimatyzacja,cena do uzgodnienia. Polecam tel 600 - pokaż numer telefonu -

Lokal na wynajem pod Kancelarię Prawną, Notarialną
Lokal na wynajem pod Kancelarię Prawną, Notarialną
4500 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia125
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Chcemy zaproponować Państwu do wynajęcia lokal użytkowy w znakomitej lokalizacji w centrum Poznania w pobliżu Starego Miasta. Ze względu na bliskość takich instytucji administracji publicznej jak: Sąd Okręgowy, Sąd Rejonowy, Urząd Marszałkowski, Prokuratura, Urząd Miasta, będzie to idealna propozycja jako wynajem lokalu pod Kancelarię Prawną, Adwokacką czy Kancelarię Notarialną. Dotychczas lokal spełniał funkcję Kancelarii Adwokackiej. Sąsiedztwo m.in. odrestaurowanego obiektu pod nazwą „Młyńska 12”, stanowiącego modne miejsce na mapie Poznania pod względem spotkań towarzyskich, organizowanych eventów czy po prostu w celu zjedzenia smacznego posiłku, dodaje tej lokalizacji atrakcyjności. OPIS LOKALU Lokal usytuowany jest na 1. piętrze zrewitalizowanej przedwojennej i zadbanej kamienicy. Powierzchnia lokalu stanowi 125 m2, na którą składają się pomieszczenia o następującym metrażu: Biuro/recepcja 45 m2 Biuro 37 m2 Biuro 19 m2 Łazienka 13,7 m2 Korytarz 11,3 m2 Dwa największe pokoje posiadają wyjście na klimatyczny balkon, z którego mamy widok na ul. Nowowiejskiego. Wysokość pomieszczeń to 3,78 m, co dodaje wnętrzu powagi. Dodatkowo sufity zdobione są stiukami. Niezwykłą ozdobą są oryginalne drzwi drewniane dwuskrzydłowe. Podłogi wyłożone oryginalną, dobrze zachowaną i zaimpregnowaną deską. Łazienka wyposażona w prysznic oraz wannę. Na podłodze i ścianach płytki. MEDIA - gaz, - woda, - prąd, - światłowód. Ogrzewanie lokalu oraz wody za pomocą pieca gazowego dwufunkcyjnego. OPŁATY I WARUNKI NAJMU Miesięczny czynsz najmu wynosi 5.000,00 zł netto + VAT. BRAK DODATKOWEGO CZYNSZU ADMINISTRACYJNEGO Zużycie wody oraz wywóz śmieci płatne dodatkowo Najemca osobiście zawiera umowę z dostawcą gazu i prądu oraz rozlicza się z nimi na podstawie rachunków. Umowa najmu minimum 1 rok, preferowany klient długoterminowy Kaucja zabezpieczająca dla właściciela 6.150 zł Wynagrodzenie dla biura: jednomiesięczny czynsz + VAT. LOKALIZACJA W pobliżu znajduje się wiele wynajmowanych biur, kancelarii, centrum kongresowe. Jak wspomniano wcześniej w pobliżu znajdują się Sądy, Prokuratura, Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta. Plac Wolności znajduje się w odległości zaledwie 400 m (5-minutowy spacer). Tam znajdziemy liczne oddziały banków, hotele, restauracje, biblioteki oraz sklepy. Stamtąd niedaleko już do ul. Święty Marcin, obfitującej w punkty handlowo-usługowe, a także do Starego Rynku, będącego sercem miasta. Lokal znajduje się w bardzo dobrze skomunikowanym miejscu Poznania. Dojechać możemy tramwajem (przystanek Plac Ratajskiego z liniami nr  3, 4, 8, 13, 16) oraz autobusem (przystanek Solna z liniami 100, 160*********** 214). W przypadku wszelkich pytań pozostajemy do dyspozycji pod nr telefonu: (użyj formularza kontaktowego). Nr licencji agenta prowadzącego ofertę: 24516 Grupa WGN Największy Polski Koncern Obrotu Nieruchomościami Poznań, ul. Krauthofera 18 lok. 56. Pomagamy bezpłatnie w uzyskaniu kredytu hipotecznego na zakup nieruchomości oraz możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród kilkunastu banków. Przy transakcji zakupu zapewniamy obsługę notarialną. Informacje dotyczące nieruchomości zostały sporządzone na podstawie oświadczeń i nie są ofertą w rozumieniu przepisów prawa, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji, zalecamy ich osobistą weryfikację. Wszystkie teksty, rysunki, zdjęcia oraz wszystkie inne informacje opublikowane na niniejszych stronach podlegają prawom autorskim Grupa WGN Koncern Obrotu Nieruchomościami Poznań, ul. Krauthofera 18 lok. 56. Wszelkie kopiowanie, dystrybucja, elektroniczne przetwarzanie oraz przesyłanie zawartości bez zezwolenia zabronione. Wszelkie prawa zastrzeżone.

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1600 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, na wprost wejścia do obiektu z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 i składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki. Jeden z pokoi -18m2 jest obecnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro. Mogą być przechodnie lub dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od 1-szego lutego 2024. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1400zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki ).

Atrakcyjny lokal na biuro lub kancelarię. Ul. Topolowa
Atrakcyjny lokal na biuro lub kancelarię. Ul. Topolowa
500000 zł
Kraków 30+ kilka dni temu

Kraków – Stare Miasto, ul. TopolowaIdealny lokal na kancelarię lub biuro.Proponujemy Państwu do wynajęcia nowocześnie wyremontowany i wyposażony lokal biurowy położony przy ul. Topolowej w dzielnicy Stare Miasto.Nieruchomość o powierzchni 61 m2 usytuowana jest na drugim piętrze kamienicy z początku XX wieku i składa się z holu połączonego z sekretariatem, 2 oddzielnych gabinetów, aneksu kuchennego i łazienki z wc.Ponadto:- lokal po generalnym remoncie,- nowocześnie wyposażony,- łącze światłowodowe,- monitoring,- ciepła woda i ogrzewanie z sieci MPEC,- dwustronna ekspozycja.Lokalizacja:- Stare Miasto, ul. Topolowa,- przystanek tramwajowy i autobusowy – 2 minuty pieszo,- Galeria Krakowska – 4 minuty pieszo,- Dworzec PKP – 4 minuty pieszo,- Rynek Główny – 10 minut pieszo.Opłaty:- miesięczna kwota najmu 5000 zł netto,- czynsz około 800 zł (z ogrzewaniem i ciepłą wodą z sieci MPEC) + prąd wg zużycia,- kaucja 5000 zł netto,- prowizja dla agencji nieruchomości 5000 zł (jednorazowo).Zapraszamy do umówienia się na wizytę.OFERTA NA WYŁĄCZNOŚĆOferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.Filar NieruchomościUl. Bratysławska2/2tel. 793 – 717 – 771.plZgodnie z Ustawą o gospodarce nieruchomościami Rozdział 2, Art. 180, pkt 3. przed oglądnięciem nieruchomości należy podpisać standardową umowę pośrednictwa w kupnie. (USTAWA z dnia 21 sierpnia 1997 r. O gospodarce nieruchomościami).

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1200 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, wejście z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki.) Jeden z pokoi -18,7 m2 jest aktualnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Ogłoszenie dotyczy tej częsci lokalu , która zaznaczona jest na żółto na załączonym rysunku. Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od 1-szego lutego 2024. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1600zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki ).

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1400 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, wejście z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki.) Jeden z pokoi -18,7 m2 jest aktualnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Ogłoszenie dotyczy tej częsci lokalu , która zaznaczona jest na żółto na załączonym rysunku. Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od zaraz. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym, świeżo po malowaniu i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1400zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki - do podziału z drugim pokojem ).

lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
lokal na biuro kancelarię 40m2 nowy budynek parter
1200 zł
Sieradz 30+ kilka dni temu
PoziomParter
Powierzchnia40
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Atrakcyjny lokal na Starym Mieście w Sieradzu szuka najemcy! Położony jest na parterze nowego budynku, wejście z ulicy Wodnej. Przynależy do niego taras o pow. 16m2 z urządzoną zielenią oraz wbudowanym oświetleniem. Lokal jest jasny, zorientowany na południe, z widokiem na wewnętrzne zielone patio, duże okna tarasowe wyposażone są w elektryczne rolety antywłamaniowe. Idealny na biuro lub kancelarię. W całości lokal liczy 60m2 (składa się z dwóch pokoi, aneksu kuchennego, korytarza oraz łazienki.) Jeden z pokoi -18,7 m2 jest aktualnie wykorzystywany jako biuro (używany sporadycznie,średnio 2h w tygodniu). Ogłoszenie dotyczy tej częsci lokalu , która zaznaczona jest na żółto na załączonym rysunku. Istnieje możliwość podzielenia przestrzeni na dwa mniejsze pomieszczenia np. sekretariat i biuro dostępne niezależnie z korytarza. Strefa wspólna w postaci korytarza/ poczekalni, aneksu kuchennego oraz łazienki liczy ok. 16m2 i jest kompletnie wyposażona. W odległości kilku minut pieszo znajdują się instytucje takie jak Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe, Sąd jak również liczne restauracje i kawiarnie. Ulica Wodna jest świeżo po rewitalizacji, co czyni otoczenie budynku jeszcze atrakcyjniejszym. Lokal dostępny będzie do najmu od zaraz. Jest w bardzo dobrym stanie technicznym, świeżo po malowaniu i nie wymaga dodatkowych nakładów. Ogrzewanie z sieci miejskiej, przed budynkiem istnieje możliwość parkowania, 100m od budynku znajduje się duży ogólnodostepny parking. Po więcej informacji zapraszam pod nr 79*******27.Koszt najmu to 1200zł brutto plus rachunki ( w zależności od zużycia 300-500zł miesięcznie, w tym woda, prąd, ogrzewanie,ścieki - do podziału z drugim pokojem ).

Lokal 80m2 na biuro, kancelarię, gabinet itp  ul. Śniadeckich 1 piętro
Lokal 80m2 na biuro, kancelarię, gabinet itp ul. Śniadeckich 1 piętro
2400 zł
Bydgoszcz 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia80
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę na BIURO, KANCELARIĘ, GABINET itp lokal 80 m2 (160 m2) , 1 piętro - 3 pokoje, kuchnia, łazienka. Ulica Śniadeckich w Bydgoszczy. Wszystkie media. Kamienica po kapitalnym remoncie. Miejsca parkingowe. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny.

Filtr