Nowoczesne biuro z recepcją

Sortowanie:
Znaleziony: 19 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Nowoczesne biuro z recepcją
Nowoczesne biuro z recepcją
5900 zł
nowe Wrocław 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia73
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Oferta wynajmu nowoczesnego biura B19  na ulicy Legnickiej 59 we Wrocławiu Lokal w trakcie wykończenia - dostępny do wynajęcia od 15.04.2024  - wizualizacje przedstawiają docelowe wnętrza biura. Z przyjemnością prezentujemy Państwu atrakcyjne biuro o powierzchni 73 metrów kwadratowych, położone w dogodnej lokalizacji przy ulicy Legnickiej 59 we Wrocławiu. Lokal został starannie zaprojektowany i wyposażony, aby sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających klientów. Koszty:Czynsz 5900zł netto + opłata eksploatacyjna w wysokości 14 zł/mkw Opis lokalu:- Open space, zapewniające miejsce dla 6 stanowisk pracy, w pełni wyposażone w niezbędne meble.- Dodatkowo, w biurze znajdują się dwa osobne przeszklone pomieszczenia, sala konferencyjna wyposażona w stół konferencyjny oraz telewizor, oraz gabinet prezesa wyposażony w zabudowaną szafę oraz biurko.- Komfortowa recepcja z poczekalnią, tworząca profesjonalne i przyjazne miejsce pracy.- Oddzielna kuchnia socialna wyposażona w zmywarkę, lodówkę oraz mikrofalówkę, umożliwiająca przygotowanie posiłków oraz przerwę na kawę w miłej atmosferze.- Łazienka pracownicza z automatyczną suszarką. Dodatkowe elementy wyposażenia biura:- Elektroniczna kontrola dostępu przy użyciu klamek RFID/kodu, zapewniająca bezpieczeństwo.- Klimatyzacja- Gotowa sieć internetowa- Miejsca do przechowywania dokumentów w zabudowanych szafach, ułatwiające organizację pracy.- Biurka, fotele i stoły konferencyjne wysokiej jakości. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty wynajmu tego nowoczesnego biura, które zapewni Państwu komfortowe warunki pracy oraz profesjonalne i nowoczesne środowisko biznesowe. Dla zainteresowanych zapraszamy na prezentację lokalu.

Nowoczesne biuro w kameralnym biurowcu
Nowoczesne biuro w kameralnym biurowcu
13400 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia211
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biuro w kameralnym budynku biurowym z reprezentacyjną recepcją oraz lobby.Wysoki standard wykończenia budynku, biura oraz części wspólnych. Lokal wyposażony w światłowód, wewnętrzną sieć teletechniczna. Stolarka okienna aluminiowa, trzy szybowa, przeciwsłoneczna o podwyższonej izolacji akustycznej, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja sterowana indywidualnie Łatwy dostęp do miejsc parkingowych dla pracowników lub gości.Opłaty za części wspólne i biurowe 17zł/m2 netto.Miejsce postojowe 150 zł

Nowoczesne Biuro - Centrum - Elastycznie
Nowoczesne Biuro - Centrum - Elastycznie
9000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia121
SprzedażBez pośredników

Bezpośrednio. Przestronne, nowoczesne, klimatyzowane i umeblowane biuro. Idealna lokalizacja 7 minut do lotniska Okęcie i 4 minuty do Dworca Centralnego. W pobliżu infrastruktura - restauracje, stacje paliw, sklepy (Biedronka, Żabka - w budynku). Zamknięty teren biurowca i przestronnym ogrodem/patio. Meble w cenie najmu! Duże biurka, modułowy stół konferencyjny, krzesła konferencyjne i obrotowe, szafki, stoliki, sofy dla gości itp. Układ pomieszczeń: - Wejście z recepcją i poczekalnią - Reprezentacyjny open-space - prawie 90m2 - Zamykany pokój / sala konferencyjna z wyjściem na taras - Pomieszczenie socjalne z wyposażoną kuchnią i wyjściem na taras - Łazienka z WC - Wyjście na patio i ogród Internet oraz TV kablowa w całym biurze. Plan biura doślę na życzenie. Cena za najem 9000 PLN brutto (1920 EUR)

Biuro 27m2 lux standard bezpłatny parking kuchnia
Biuro 27m2 lux standard bezpłatny parking kuchnia
2350 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom2
Powierzchnia27
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Nowoczesne biuro 27m2 zaledwie 15 min od centrum Warszawy! Lokal w budynku o podwyższonym standardzie z recepcją oraz dużym parkingiem dla Najemców i gości. Dogodna lokalizacja centrum biznesowego Black Office zapewnia Państwu komfort, o który coraz trudniej i jednocześnie dogodny dojazd praktycznie z każdej strony Warszawy.Nieruchomość położona jest w spokojnej okolicy, przy granicy Warszawa Bemowo, zaledwie niecałe 10 km od ścisłego centrum stolicy i 1,8 km od zjazdu z obwodnicy S8 (wylot na autostradę A2 na Łódź, Poznania do Niemiec oraz krzyżującą się w Łodzi z autostradą A1 do Gdańska) i S2, aby szybko dotrzeć na lotnisko i wschodnią część Warszawy. Ulica Warszawska 164 w Latchorzewie jest przedłużeniem ulicy Górczewskiej. Biuro znajduje się na drugim piętrze z oknami na wschód. Łączna powierzchnia biura to 27m2, w skład którego wchodzi jedno pomieszczenie.Biuro może być klimatyzowane.Do wspólnego użytku na piętrze znajduje się wyposażona kuchnia oraz łazienki. Istnieje również możliwość wynajęcia sali konferencyjnej. Wszystkie korytarze, klatki schodowe oraz łazienki wykończone są w kamieniu naturalnym dzięki czemu budynek zyskuje prestiżowy wygląd. Na terenie nieruchomości znajduje się ogród wraz z meblami co latem umożliwia pracę na świeżym powietrzu. Świetna lokalizacja (zaledwie 2 km od zjazdu na trasę S8 umożliwia szybkie przemieszczanie się po całej Warszawie. Oferta bezpośrednia!!! Najemca nie płaci prowizji!!! Niskie koszty eksploatacyjne!!! Darmowy parking!!!*Cena netto

Biuro 122 m2, Centrum
Biuro 122 m2, Centrum
144800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Podstawowe informacje:93 m2 biuro w Centrum, świetna komunikacja.Zalety nieruchomości:Budynek biurowy wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi, w doskonałej lokalizacji.Lokalizacja:Śródmieście, 750 m do ronda ONZ, Chałubińskiego.Komunikacja:Dogodny dojazd środkami transportu publicznego. W bliskim sąsiedztwie znajdują się przystanki tramwajowe, autobusowe, stacja metra oraz dworzec kolejowy.Opis nieruchomości:Reprezentacyjny, budynek biurowy, z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Położony jest w Centralnym Obszarze Biznesu. Powierzchnia 122,08 m2 netto (138,24 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) znajduje się na 20 piętrze (rzut w galerii- moduł 2). Powierzchnia składa się z 4 gabinetów ze wspólnym korytarzem, pomieszczenia socjalne znajdują się na powierzchniach wspólnych.Budynek wyposażony jest w:- klimatyzację- wentylację mechaniczną- okablowanie komputerowe- okablowanie elektryczne- instalację p.poż. (czujniki dymu)- podwieszane sufity- kontrolę dostępu- światłowód- całodobową ochronę- recepcję głównąDodatkowe informacje:Czynsz:16,50 Euro netto miesięcznie za 1 m2Opłaty eksploatacyjne:39 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy)Cena miejsca parkingowego:120 Euro netto miesięcznie za 1 miejsceWspółczynnik powierzchni wspólnych dla tej powierzchni:13,24%Współczynnik miejsc parkingowych:1:220Skontaktuj się ze mną, z przyjemnością zaprezentuję Ci to biuro!Sergiusz RichterNiniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Biuro 61 m2, Centrum
Biuro 61 m2, Centrum
106800 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Podstawowe informacje:61 m2 biuro w Centrum, świetna komunikacja.Zalety nieruchomości:Budynek biurowy wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi, w doskonałej lokalizacji.Lokalizacja:Śródmieście, 750 m do ronda ONZ, Chałubińskiego.Komunikacja:Dogodny dojazd środkami transportu publicznego. W bliskim sąsiedztwie znajdują się przystanki tramwajowe, autobusowe, stacja metra oraz dworzec kolejowy.Opis nieruchomości:Reprezentacyjny, budynek biurowy, z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Położony jest w Centralnym Obszarze Biznesu. Powierzchnia 60,71 m2 netto (64,73 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) znajduje się na 20 piętrze (rzut w galerii- moduł 2). Powierzchnia składa się z 2 gabinetów ze wspólnym korytarzem, pomieszczenia socjalne znajdują się na powierzchniach wspólnych.Budynek wyposażony jest w:- klimatyzację- wentylację mechaniczną- okablowanie komputerowe- okablowanie elektryczne- instalację p.poż. (czujniki dymu)- podwieszane sufity- kontrolę dostępu- światłowód- całodobową ochronę- recepcję głównąDodatkowe informacje:Czynsz:16,50 Euro netto miesięcznie za 1 m2Opłaty eksploatacyjne:39 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy)Cena miejsca parkingowego:120 Euro netto miesięcznie za 1 miejsceWspółczynnik powierzchni wspólnych dla tej powierzchni:6,6 %Współczynnik miejsc parkingowych:1:220Skontaktuj się ze mną, z przyjemnością zaprezentuję Ci to biuro!Sergiusz RichterNiniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Lokal handlowy, ul. Rzymowskiego
Lokal handlowy, ul. Rzymowskiego
14 zł
Warszawa 9 dni plecy
Powierzchnia288.75

Podstawowe informacje: 275 m2 lokal w prestiżowym budynku Zalety nieruchomości: Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi. Lokalizacja: Mokotów, w rejonie ul Domaniewskiej i ul. Marynarskiej. Komunikacja: Dogodny dojazd środkami transportu publicznego. Połączenia tramwajowe, autobusowe oraz kolejowe. Nieopodal lotnisko im. Fryderyka Chopina oraz przystanki I linii metra. Opis nieruchomości: Nowoczesny, reprezentacyjny, budynek biurowy klasy A, z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Powierzchnia 275 m2 znajduje się na parterze. Lokal widoczny od strony ulicy możliwość dowolnej aranżacji lokalu, sąsiadujące punkty gastronomiczne: Green Caffè Nero, Gorąco Polecam. Powierzchnia może być przeznaczony na biuro, showroom, biuro projektowe, biuro obsługi klienta i inne. Budynek wyposażony jest w: - klimatyzację - wentylację mechaniczną - uchylne okna - okablowanie komputerowe - okablowanie elektryczne - instalację p.poż. (czujniki dymu) - podwieszane sufity - zielony certyfikat LEED GOLD - monitoring - kontrolę dostępu - telewizję przemysłową - światłowód - całodobową ochronę - recepcję główną Dodatkowe informacje: Czynsz: 14 Euro netto miesięcznie za 1 m2 Opłaty eksploatacyjne: 32 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy) Współczynnik powierzchni wspólnych doliczany do powierzchni netto: 5% Współczynnik miejsc parkingowych; 1:100 Miejsca parkingowe: 80 Euro netto miesięcznie za 1 miejsce Kaucja: 3 miesięczny czynsz najmu. Zapraszam do kontaktu również, jeśli szukasz powierzchni o innych parametrach. Dysponujemy bogatą ofertę biur, magazynów, obiektów przemysłowych. Z przyjemnością pomogę Ci znaleźć ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb. Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
14133 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia242.46

BEZ PROWIZJI! RESProperty prezentuje wyjątkową powierzchnię w samym CENTRUM WARSZAWY, tuż obok Dworca Centralnego i Galerii Złote Tarasy. Budynku biurowy klasy A pozwala na dowolną aranżację przestrzeni biurowej spełniając indywidualne wymagania najemców. Otwierane okna w każdym pokoju, minimalizacja powierzchni wspólnych, siedem szybkobieżnych wind z krótkim czasem oczekiwania, stanowiska do zasilania samochodów elektrycznych w parkingu podziemnym to tylko niektóre z rozwiązań przewidzianych przez twórców biurowca. Wejście z reprezentacyjnym patio oraz recepcją, która dba o kontrolę dostępu. Prezentowane biuro mieści się na trzecim piętrze budynku. Na powierzchnię netto: 216,23 m2 (powierzchnia brutto: : 242,46 m2 ) składa się : 7 gabinetów sala do pracy biurowej dla 4 osób ( cztery biurka przy oknach ) salka konferencyjna o powierzchni 18,26m2 salka do spotkań online lub rozmów telefonicznych mała kuchnia pomieszczenie gospodarcze serwerownia archiwum toaleta Biuro wykończone w wysokim standardzie i nowoczesne! Na podłogach panele winylowe. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji. Lokalizacja biurowca : Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton; Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy; Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie. Standard budynku : Możliwość otwierania okien w każdym pokoju; Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie; Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne; Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2; Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych; Minimalizacja powierzchni wspólnych korzystny współczynnik add-on factor; Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym; Całodobowa ochrona budynku. 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.; Okablowanie strukturalne; Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy A ; Garaż podziemny; Moduł biurowy: 1,35 m; Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego). System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur; Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych; Dwa niezależne źródła zasilania. Ważne Informacje : czynsz najmu : 25-27 EUR/m2 opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2 miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji ) kaucja : trzymiesięczna brutto czas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcej dostępne do wynajęcia : od zaraz Cena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 34 266,18 zł netto. Cena do negocjacji. Zapraszam na prezentację. Oferta na 0% prowizji.

238 m2, Centrum, Klasa A, Prowizja 0 %
238 m2, Centrum, Klasa A, Prowizja 0 %
468100 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Podstawowe informacje:Biuro 238 m2 netto, w Centrum na 14 piętrze, powierzchnia odnowiona - do wejścia, wysoki standard,Zalety nieruchomości:Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi w bardzo dobrej lokalizacji.Lokalizacja:Śródmieście, w rejonie Al. Jana Pawła i ronda ONZ.Komunikacja:Dogodny dojazd środkami transportu publicznego. W bliskim sąsiedztwie znajdują się przystanki tramwajowe, autobusowe, stacja metra oraz dworzec kolejowy. Opis nieruchomości:Nowoczesny, reprezentacyjny, budynek biurowy klasy A, z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Położony jest w Centralnym Obszarze Biznesu. Wieżowiec posiada zielony certyfikat BREEAM na poziomie bardzo dobrym.Powierzchnia 238 m2 netto (253 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) znajduje się na 14 piętrze - rzut w galerii.Powierzchnia już dostępna !!!Czynsz:18,50 Euro netto miesięcznie za 1 m2Opłaty eksploatacyjne:37,20 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy)Współczynnik miejsc parkingowych;1:99Cena miejsca parkingowego:185 Euro netto miesięcznie za 1 miejsceMinimalny okres najmu: ElastycznySkontaktuj się ze mną, z przyjemnością zaprezentuję Ci to biuro!Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Budynek biurowy , 1 piętro , recepcja , parter
Budynek biurowy , 1 piętro , recepcja , parter
1777 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia187

Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia nowoczesna powierzchnia biuro ok 180 m 2 ( 1 piętro ) na terenie kompleksu biurowego ( obiekt klasy B+ ) na Ursynowie , w rejonie ulicy Puławskiej oraz Poleczki . Obiekt przy obwodnicy Warszawy . Zaletą lokalizacji jest bardzo dobre połączenie z lotniskiem Okęcie ( ok 5 km ) oraz Centrum Warszawy . Alternatywne możliwości dojazdu do Centrum . W pobliżu przystanki komunikacji miejskiej autobusowej ( cztery linie autobusowe ) , przystanek kolei mazowieckich . W okolicy dominuje zabudowa komercyjna , o charakterze biurowo - usługowym . Ze względu na dobrą lokalizacje i infrastrukturę , w tej okolicy ma siedzibę wiele znanych firm korporacyjnych .Bardzo dobrze rozwinięta baza hotelowa , szkoleniowa i konferencyjna . Obiekt o ciekawych rozwiązaniach architektonicznych , nowoczesny , kameralny , doskonale doświetlony . We wnętrzu charakterystyczne wykończenie w kamieniu i drewnie .Obiekt monitorowany i chroniony. Dostęp 24 h , 7 dni w tygodniu . Bezproblemowe parkowanie przy obiekcie .Miejsca postojowe na parkingu podziemnym ( ok 40 miejsc ) Dostępna powierzchnia na 1 piętrze , na parterze przestronny hall wejściowy z recepcją . Powierzchnia w kształcie prostokąta . Składa się z 6 pomieszczeń do pracy , kuchni , magazynku , serwerowni i zaplecza sanitarnego w postaci toalet . Standard wyposażenia ; klimatyzacja , podwieszane sufity ,trzy oddzielne okablowania strukturalne dla linii telefonicznych, elektrycznych i systemów komputerowych lub system podnoszonych podłóg , szyby nisko emisyjne , nowoczesne , szybkobieżne windy , dobrej jakości wykładziny podłogowe oraz wykończenie ścian; pełne wykończenie wnętrz łazienek i kuchni , niezawodny system telekomunikacyjny podwójne zasilanie lub awaryjny system podtrzymywania napięcia, podwójne zasilanie lub awaryjny system podtrzymywania napięcia , światłowód . Wysokość 2,70 m . Dostępne od zaraz . Warunki Najmu ; Czynsz 9,50 Euro/m 2 Koszt eksploatacyjne 4 Euro/m 2 Współczynnik powierzchni wspólnych ok 5% Przewidziany budżet na adaptacje przy umowie 3- 5 lat miejsca postojowe ; podziemne 60 Euro/szt ,naziemne 40 Euro /szt Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Reprezentacyjne biuro w samym CENTRUM WARSZAWY|Bez prowizji
Reprezentacyjne biuro w samym CENTRUM WARSZAWY|Bez prowizji
2567900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

BEZ PROWIZJI ! RESProperty prezentuje wyjątkową powierzchnię w samym CENTRUM WARSZAWY, tuż obok Dworca Centralnego i Galerii Złote Tarasy.Budynku biurowy klasy A pozwala na dowolną aranżację przestrzeni biurowej spełniając indywidualne wymagania najemców. Otwierane okna w każdym pokoju, minimalizacja powierzchni wspólnych, siedem szybkobieżnych wind z krótkim czasem oczekiwania, stanowiska do zasilania samochodów elektrycznych w parkingu podziemnym to tylko niektóre z rozwiązań przewidzianych przez twórców biurowca. Wejście z reprezentacyjnym patio oraz recepcją, która dba o kontrolę dostępu. Prezentowane biuro mieści się na piątym piętrze budynku. Na powierzchnię netto: 154,73 m2 (powierzchnia brutto: : 160,,93 m2 ) składa się : - 5 pomieszczeń : salka konferencyjna na 7 osób pokój biurowy dla 2 osóbpokój biurowy dla 1 osobypokój biurowy dla 2 osób- duży gabinet dla dyrektora lub druga salka konferencyjnaKażde pomieszczenie posiada wyjście na taras o powierzchni 41 m2 co jest wyjątkowym atutem tej powierzchnii biurowej !Biuro wykończone w wysokim standardzie pod klucz. Podłogi drewniane. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji. Lokalizacja biurowca : • Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton;• Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy;• Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie.Standard budynku : • Możliwość otwierania okien w każdym pokoju;• Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie;• Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne;• Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2;• Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych;• Minimalizacja powierzchni wspólnych – korzystny współczynnik add-on factor;• Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym;• Całodobowa ochrona budynku.• 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.;• Okablowanie strukturalne;• Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy „A”;• Garaż podziemny;• Moduł biurowy: 1,35 m;• Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego).• System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur;• Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych;• Dwa niezależne źródła zasilania.Ważne Informacje : czynsz najmu : 26-28 EUR/m2czynsz za taras : 13 euro/m2opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji )kaucja : trzymiesięczna bruttoczas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcejdostępne do wynajęcia : od zaraz Cena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 25 679,02 zł netto. Cena do negocjacji - zachęcamy do składania własnych ofert. Zapraszam na prezentację. Oferta na 0 % prowizji !

Biuro do wynajęcia Poznań Centrum ul. Bolesława Krysiewicza 73 m2
Biuro do wynajęcia Poznań Centrum ul. Bolesława Krysiewicza 73 m2
5767 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
Powierzchnia73

Przedmiotem oferty są nowoczesne powierzchnie biurowe klasy "A" w budynku K9Office położonym w samym centrum Poznania. Z budynku w zaledwie kilka minut spacerem można dotrzeć do Starego Browaru, czy na poznański Rynek. Od przystanku tramwajowego K9Office dzieli 50 metrów. W pięciokondygnacyjnym budynku znajdują się dwie windy, na parterze budynku znajduje się hall z recepcją. Dodatkowo na parterze funkcjonuje elegancka restauracja. Biurowiec został oddany do użytku w 2016 roku, a dzięki wykończeniu w wysokim standardzie zapewnia powierzchnie prezentujące się atrakcyjnie i prestiżowo. Lokale są całkowicie przygotowane do użytku - instalacje teleinformatyczne (floorbox), światłowód, odrębny system kontroli dostępu dla każdego z nich czy instalacja alarmowa. Biura gotowe do wprowadzenia "od zaraz". Istnieje możliwość wynajmu powierzchni wraz z wyposażeniem (biurka i krzesła). Charakterystyka lokali biurowych w K9Office: - Wentylacja mechaniczna (nawiew/wywiew) z odzyskiem - Klimatyzacja VRF (ogrzewanie i chłodzenie jednocześnie) - Oświetlenie sufitowe - Otwierane okna - Sterowanie klimatyzacją lokalne i centralne - Wysokość - 2,8m - Wykładzina podłogowa 50x50 - Podłoga techniczna 60x60 - System okablowania w podłodze - Liczniki na każdy lokal - Instalacja domofonowa - Instalacja PPOŻ - Kontrola dostępu - Internet światłowodowy INEA, ORANGE, T-MOBILE, HORYZONT - Instalacja teleinformatyczna (skrzynki teleinformatyczne w każdym z biur) Użytkownicy K9Office mają do dyspozycji również szereg udogodnień:  - przestronne, optymalnie urządzone powierzchnie wspólne - sale konferencyjne (bezpłatne) - powierzchnie przeznaczone do nieformalnych spotkań - strefy relaksu - miejsca na rowery w hali garażowej - możliwość wynajmu miejsc parkingowych w hali garażowej - ochrona 24/7 - całodobowa recepcja - monitoring budynku W ofercie mamy dostępne lokale: Lokal 1, piętro 2 - 51 m2 Lokal 2, piętro 2 - 144,77 m2 (hol, 2 salki konferencyjne, 3 biura) Lokal 3, piętro 3 - 589 m2 Lokal 4, piętro 4 - 72 m2 Lokal 5, piętro 4 - 73 m2 Opłaty: - czynsz - 79 zł netto / m2 - opłaty administracyjne - 19,74 zł netto / m2 - współczynnik powierzchni wspólnej (12,5%)  - opłaty dodatkowe - energia elektryczna (oświetlenie, gniazdka), ogrzewanie, klimatyzacja wg zużycia - parking - 400 zł netto miesięcznie za 1 miejsce ul. Bolesława Krysiewicza, Poznań Centrum Do wynajęcia biuro o powierzchni 73 m² Dostępne do wynajęcia od zaraz Ogłoszenie bezpośrednio od właściciela Oferta dodana wczoraj Poznań Centrum, Bolesława Krysiewicza Poland - lokalizacja przybliżona

Reprezentacyjna powierzchnia biurowa w samym CENTRUM WARSZAWY|Bez prowizji
Reprezentacyjna powierzchnia biurowa w samym CENTRUM WARSZAWY|Bez prowizji
8116500 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

BEZ PROWIZJI !RESProperty prezentuje wyjątkową powierzchnię w samym CENTRUM WARSZAWY, tuż obok Dworca Centralnego i Galerii Złote Tarasy.Budynku biurowy klasy A pozwala na dowolną aranżację przestrzeni biurowej spełniając indywidualne wymagania najemców. Otwierane okna w każdym pokoju, minimalizacja powierzchni wspólnych, siedem szybkobieżnych wind z krótkim czasem oczekiwania, stanowiska do zasilania samochodów elektrycznych w parkingu podziemnym to tylko niektóre z rozwiązań przewidzianych przez twórców biurowca. Wejście z reprezentacyjnym patio oraz recepcją, która dba o kontrolę dostępu.Prezentowane biuro mieści się na piątym piętrze budynku. Na powierzchnię netto: 506,95 m2 (powierzchnia brutto: 527,28 m2 ) składa się :1. Recepcja2. Garderoba3. Biblioteka ( 6 os. )4. Gabinet 1 os5. Gabinet 1 os. 6. Gabinet 1 os. 7. Sala konferencyjna 26 os.8. Serwerownia9. Duża kuchnia ( 24m2 (10. Toaleta męska11. Toaleta damska12. Pomieszczenie gospodarcze13. Gabinet 4 os.14. Gabinet 2 os.15. Gabinet 4 os.16. Gabinet 4 os.17. Gabinet 4 os.18. Gabinet 4 os. 19. Gabinet dodatkowy 1 os. 20. Gabinet 3 os.21. Gabinet 1 os.22. Przestrzeń asystentek 2 os.23. Gabinet 4 os.24. Hall Dodatkowo na piętrze obok lobby windowego znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych. Biuro wykończone w wysokim standardzie pod klucz. Podłogi drewniane. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji.Lokalizacja biurowca :• Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton;• Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy;• Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie.Standard budynku :• Możliwość otwierania okien w każdym pokoju;• Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie;• Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne;• Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2;• Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych;• Minimalizacja powierzchni wspólnych – korzystny współczynnik add-on factor;• Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym;• Całodobowa ochrona budynku.• 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.;• Okablowanie strukturalne;• Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy „A”;• Garaż podziemny;• Moduł biurowy: 1,35 m;• Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego).• System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur;• Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych;• Dwa niezależne źródła zasilania.Ważne Informacje :czynsz najmu : 27-29 EUR/m2opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji )kaucja : trzymiesięczna bruttoczas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcejdostępne do wynajęcia : od zarazCena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 81 165,80 zł netto. Cena do negocjacji - zachęcamy do składania własnych ofert.Zapraszam na prezentację. Oferta na 0 % prowizji !

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
15950 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia161

BEZ PROWIZJI! RESProperty prezentuje wyjątkową powierzchnię w samym CENTRUM WARSZAWY, tuż obok Dworca Centralnego i Galerii Złote Tarasy. Budynku biurowy klasy A pozwala na dowolną aranżację przestrzeni biurowej spełniając indywidualne wymagania najemców. Otwierane okna w każdym pokoju, minimalizacja powierzchni wspólnych, siedem szybkobieżnych wind z krótkim czasem oczekiwania, stanowiska do zasilania samochodów elektrycznych w parkingu podziemnym to tylko niektóre z rozwiązań przewidzianych przez twórców biurowca. Wejście z reprezentacyjnym patio oraz recepcją, która dba o kontrolę dostępu. Prezentowane biuro mieści się na piątym piętrze budynku. Na powierzchnię netto: 154,73 m2 (powierzchnia brutto: : 160,93 m2 ) składa się : - 5 pomieszczeń : salka konferencyjna na 7 osób pokój biurowy dla 2 osób pokój biurowy dla 1 osoby pokój biurowy dla 2 osób - duży gabinet dla dyrektora lub druga salka konferencyjna Każde pomieszczenie posiada wyjście na taras o powierzchni 41 m2 co jest wyjątkowym atutem tej powierzchnii biurowej! Biuro wykończone w wysokim standardzie pod klucz. Podłogi drewniane. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji. Lokalizacja biurowca : Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton; Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy; Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie. Standard budynku : Możliwość otwierania okien w każdym pokoju; Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie; Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne; Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2; Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych; Minimalizacja powierzchni wspólnych korzystny współczynnik add-on factor; Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym; Całodobowa ochrona budynku. 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.; Okablowanie strukturalne; Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy A ; Garaż podziemny; Moduł biurowy: 1,35 m; Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego). System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur; Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych; Dwa niezależne źródła zasilania. Ważne Informacje : czynsz najmu : 26-28 EUR/m2 czynsz za taras : 13 euro/m2 opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2 miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji ) kaucja : trzymiesięczna brutto czas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcej dostępne do wynajęcia : od zaraz Cena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 25 679,02 zł netto. Cena do negocjacji - zachęcamy do składania własnych ofert. Zapraszam na prezentację. Oferta na 0 % prowizji!

527 m2 w biurowcu klasy A|Centrum Warszawy|0 % pro
527 m2 w biurowcu klasy A|Centrum Warszawy|0 % pro
81165 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Poziom4 i wyżej
Powierzchnia527,28
Przeznaczenie lokaluBiurowe

BEZ PROWIZJI ! Zapraszam do zapoznania się z ofertą wyjątkowej powierzchnii biurowej, usytuowanej na dziewiątym piętrze biurowca klasy A w samym CENTRUM WARSZAWY.  Prezentowane biuro mieści się na dziewiątym piętrze bardzo reprezentacyjnego budynku z recepcją. Na powierzchnię netto: 506,95 m2 (powierzchnia brutto: 527,28 m2 ) składa się : 1. Recepcja 2. Garderoba 3. Biblioteka ( 6 os. ) 4. Gabinet 1 os 5. Gabinet 1 os. 6. Gabinet 1 os. 7. Sala konferencyjna 26 os. 8. Serwerownia 9. Duża kuchnia ( 24m2 ( 10. Toaleta męska 11. Toaleta damska 12. Pomieszczenie gospodarcze 13. Gabinet 4 os. 14. Gabinet 2 os. 15. Gabinet 4 os. 16. Gabinet 4 os. 17. Gabinet 4 os. 18. Gabinet 4 os. 19. Gabinet dodatkowy 1 os. 20. Gabinet 3 os. 21. Gabinet 1 os. 22. Przestrzeń asystentek 2 os. 23. Gabinet 4 os. 24. Hall Biuro wykończone w wysokim standardzie. Podłogi drewniane. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji. W każdym z pomieszczeń znajdują się również uchylne okna.  Lokalizacja biurowca : • Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w bliskiej odległości od Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton; • Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy; • Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie. Standard budynku : • Możliwość otwierania okien w każdym pokoju; • Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie; • Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne; • Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2; • Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych; • Minimalizacja powierzchni wspólnych – korzystny współczynnik add-on factor; • Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym; • Całodobowa ochrona budynku. • 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.; • Okablowanie strukturalne; • Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy „A”; • Garaż podziemny; • Moduł biurowy: 1,35 m; • Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego). • System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur; • Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych; • Dwa niezależne źródła zasilania. Ważne Informacje : czynsz najmu : 27-29 EUR/m2 opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2 miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji ) kaucja : trzymiesięczna brutto czas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcej dostępne do wynajęcia : od 1.04.2024 Cena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 81 165,80 zł netto. Cena do negocjacji - zachęcamy do składania własnych ofert. W celu uzyskania dodatkowych informacji najlepiej wysłać zapytanie. Oferta na 0 % prowizji !Zdjęcia są moją własnością. Zabraniam ich powielania, udostępniania oraz kopiowania. 

Zabytkowa kamienica , Centrum , recepcja, metro
Zabytkowa kamienica , Centrum , recepcja, metro
24000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
PrzeznaczenieInne przeznaczenie
Powierzchnia268
SprzedażPośrednik

Osoba prowadząca Rafał 600 - pokaż numer telefonu - . Przy tej ofercie Najemca nie płaci prowizji . Do wynajęcia wyjątkowy lokal usługowy o pow. ok 264 m 2 na eleganckie biuro, kancelarię, pracownie architektoniczną . Lokal o statusie lokalu usługowego możliwa działalność spa, fryzjerska , kosmetyczna , edukacyjna , Właściciel otwarty na propozycje na gastronomię . Pierwsza klatka schodowa przy wejściu z recepcją . Dostęp do obiektu przez całą dobę , bez ograniczeń , możliwość pracy w nocy . Znakomita lokalizacja w Centrum stolicy. Bardzo dobry punkt komunikacyjny miasta - główne arterie ul. Marszałkowska i Al. Jerozolimskie z licznymi liniami tramwajowymi i autobusowymi gwarantują szybkie i sprawne połączenia z resztą Warszawy . Poza tym kilka minut pieszo do stacji metra Centrum , Pałacu Kultury, Dworca Centralnego i Złotych Tarasów. Zapewniona doskonała infrastruktura - znajdują się tu liczne biura i siedziby znanych marek, placówki usługowe, banki, urzędy, ministerstwa, luksusowe hotele, instytucje użyteczności publicznej, biurowce, kawiarenki, lokale gastronomiczne, cukiernie, kafejki, restauracje . Lokal o pow. 264 m 2 znajduje się na drugim piętrze w pięciopiętrowej, eleganckiej kamienicy z lat 30-tych z windą. Przy wejściu do budynku tablica z możliwością umieszczenia reklamy. Lokal jest w bardzo dobrym stanie, gustownie wykończony. W układzie 5 samodzielnych pokoi do pracy, sekretariatu , kuchni - urządzonej i wyposażonej w nowoczesne meble i sprzęt AGD (lodówka, zmywarka) dwóch komfortowych łazienek w kafelkach, przestronnego korytarza . Duża otwarta przestrzeń o pow ok 74 m 2 ,plus gabinet , pokój przejściowy , zaplacze gospodarcze , mniejsze pomieszczenia plus dwie toalety i lazienka . Dwa wejścia do lokalu . Łazienka z prysznicem .Pomieszczenia przestronne, wysokie ponad 3 m, podłogi z naturalnych paneli. Wnętrza wysmakowane, dopracowane w najdrobniejszych detalach. System zabudowy ze szklanymi ściankami . Rozprowadzone instalacje komputerowe ,telefoniczne, alarmowe, stałe łącze internetowe. Pokoje bez mebli - co pozwoli przyszłemu najemcy na własna aranżację wnętrza. Lokal dwustronny, wejście z ulicy na wewnętrzne zadbane podwórko wyłożone kostką, z niewielkim ogródkiem. Pierwsza od wejścia i estetyczna klatka schodowa. Na piętrze tylko dwa lokale. Łącze światłowodowe , kilku operatorów . Ochrona , monitoring, teren zamknięty . Parking płatny przed budynkiem. Wolne od zaraz. Cena 24000 zł /netto plus 2880 zł na rozliczenie comiesięcznych opłat eksploatacyjnych . Prezentacja Rafał 600 - pokaż numer telefonu - . Ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego . Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)

Biuro klimatyzowane Warszawa
Biuro klimatyzowane Warszawa
15378 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia527.80

BEZ PROWIZJI! RESProperty prezentuje wyjątkową powierzchnię w samym CENTRUM WARSZAWY, tuż obok Dworca Centralnego i Galerii Złote Tarasy. Budynku biurowy klasy A pozwala na dowolną aranżację przestrzeni biurowej spełniając indywidualne wymagania najemców. Otwierane okna w każdym pokoju, minimalizacja powierzchni wspólnych, siedem szybkobieżnych wind z krótkim czasem oczekiwania, stanowiska do zasilania samochodów elektrycznych w parkingu podziemnym to tylko niektóre z rozwiązań przewidzianych przez twórców biurowca. Wejście z reprezentacyjnym patio oraz recepcją, która dba o kontrolę dostępu. Prezentowane biuro mieści się na piątym piętrze budynku. Na powierzchnię netto: 506,95 m2 (powierzchnia brutto: 527,28 m2 ) składa się : 1. Recepcja 2. Garderoba 3. Biblioteka ( 6 os. ) 4. Gabinet 1 os 5. Gabinet 1 os. 6. Gabinet 1 os. 7. Sala konferencyjna 26 os. 8. Serwerownia 9. Duża kuchnia ( 24m2 ( 10. Toaleta męska 11. Toaleta damska 12. Pomieszczenie gospodarcze 13. Gabinet 4 os. 14. Gabinet 2 os. 15. Gabinet 4 os. 16. Gabinet 4 os. 17. Gabinet 4 os. 18. Gabinet 4 os. 19. Gabinet dodatkowy 1 os. 20. Gabinet 3 os. 21. Gabinet 1 os. 22. Przestrzeń asystentek 2 os. 23. Gabinet 4 os. 24. Hall Dodatkowo na piętrze obok lobby windowego znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych. Biuro wykończone w wysokim standardzie pod klucz. Podłogi drewniane. Nowoczesny i wydajny system centralnej klimatyzacji. Lokalizacja biurowca : Prestiżowa lokalizacja w samym sercu Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Centralnego, Hotelu Marriott i Hotelu Hampton by Hilton; Wygodny dojazd z terenu całej Warszawy; Dostęp do wszystkich usług w najbliższym sąsiedztwie. Standard budynku : Możliwość otwierania okien w każdym pokoju; Dostępność światła dziennego na maksymalnym poziomie; Nowoczesne systemy klimatyzacyjne i wentylacyjne; Współczynnik powierzchni biurowej na jednego pracownika wynosi nie mniej niż 8 m2; Pełna dostępność dla osób niepełnosprawnych; Minimalizacja powierzchni wspólnych korzystny współczynnik add-on factor; Parking dla rowerów z pełnym zapleczem sanitarnym; Całodobowa ochrona budynku. 7 szybkobieżnych wind o wysokim standardzie wykończenia. Czas oczekiwania 27 s.; Okablowanie strukturalne; Nowoczesny 15 piętrowy biurowiec klasy A ; Garaż podziemny; Moduł biurowy: 1,35 m; Wysokość biur min. 2,75 m ( od podłogi podniesionej do sufitu podwieszonego). System wentylacji i klimatyzacji o wysokiej wydajności; regulacja temperatury w poszczególnych pomieszczeniach; centralne nawilżanie dla biur; Stanowiska dla zasilania samochodów elektrycznych; Dwa niezależne źródła zasilania. Ważne Informacje : czynsz najmu : 27-29 EUR/m2 opłaty eksploatacyjne : 32,80 PLN/m2 miejsce postojowe w garażu podziemnym : 300-350 EUR ( do negocjacji ) kaucja : trzymiesięczna brutto czas trwania umowy : minimum 3 lata, preferowany 5 lat i więcej dostępne do wynajęcia : od zaraz Cena całkowita ( bez miejsc postojowych ) wyjdzie około 81 165,80 zł netto. Cena do negocjacji - zachęcamy do składania własnych ofert. Zapraszam na prezentację. Oferta na 0 % prowizji!

Biuro, Aleje Jerozolimskie
Biuro, Aleje Jerozolimskie
1350 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia521

Podstawowe informacje: 497 m2 powierzchnia położona na 1 piętrze, Zalety nieruchomości: Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi. Lokalizacja: Al. Jerozolimskie. Komunikacja: w niewielkiej odległości od centrum miasta oraz lotniska im. Fryderyka Chopina. Lokalizacja zapewnia dogodne połączenie komunikacyjne z pozostałymi dzielnicami miasta. W niedalekim sąsiedztwie budynku znajdują się: przystanki autobusowe: Aleje Jerozolimskie / 10 linii: 127, 158, 159, 172, 178, 187, 191, 208, 517, 717 ul. Opaczewska / 2 linie: 159, 172 przystanki kolejowe: Warszawa Reduta Ordona (ok 800 m): WKD Warszawa Aleje Jerozolimskie (ok 1 km) / 6 linii: KM, R8, RL, S2, S3, S30 Dodatkowo 3 razy rano i popołudniu kursuje bus transferowy z Kompleksu Adgar Park West do stacji Metro Centrum dla pracowników Najemców bez opłat. Opis nieruchomości: Nowoczesny, reprezentacyjny, budynek biurowy z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Powierzchnia 497 m2 netto (521 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) znajduje się na 1 piętrze. Na zapytanie dostępne są również inne powierzchnie w obiekcie. Budynek wyposażony jest w: - klimatyzację - wentylację mechaniczną - okablowanie komputerowe - okablowanie elektryczne - instalację p.poż. (czujniki dymu) - podwieszane sufity - monitoring - kontrolę dostępu - telewizję przemysłową - światłowód - całodobową ochronę - recepcję główną Obiekt posiada: - Fitness Club Calypso - Gorąco Polecam Nowakowski i Restauracja Na Zdrowie - Przedszkole Ala ma kota - Kiosk Inmedio - Rowerownia - Prysznice i szatnie dla rowerzystów/biegaczy na poziomie -1 - Stacje samodzielnej naprawy rowerów - bezpłatna wypożyczalnia rowerów dla najemców - Wi-Fi w lobby budynku - Parking dla gości/ system ski-data - Ekologiczna Myjnia samochodowa w garażu podziemnym - THE BRAIN EMBASSY: elastyczne możliwości krótkoterminowego wynajmu powierzchni biurowych oraz przestrzeni eventowych - Budynek jest przyjazny zwierzętom - Dodatkowe usługi: w ramach współpracy z wynajmującym możesz uzyskać ofertę na: serwis sprzątający, proste usługi serwisowo-naprawcze tzw. Złotej Rączki, usługi teleinformatyczne, telefony, Internet, usługi Data Center, drobne usługi cateringowe. Bazowe warunki na 02.2023 r.: Czynsz: 13,50 Euro netto miesięcznie za 1 m2 Opłaty eksploatacyjne: 26 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy) Współczynnik powierzchni wspólnych doliczany do powierzchni netto: 5% Współczynnik miejsc parkingowych; 1:30 Miejsca parkingowe: 75 Euro netto miesięcznie za 1 miejsce Kaucja: 3 miesięczny czynsz najmu. Skontaktuj się ze mną, z przyjemnością zaprezentuję Ci to biuro! Sergiusz Richter Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Biuro, Aleje Jerozolimskie
Biuro, Aleje Jerozolimskie
1350 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
Powierzchnia220.50

Podstawowe informacje: 210 m2 powierzchnia położona na 1 piętrze, Zalety nieruchomości: Budynek biurowy klasy A, o wysokim standardzie wykończenia z dostępnymi miejscami parkingowymi. Lokalizacja: Al. Jerozolimskie. Komunikacja: w niewielkiej odległości od centrum miasta oraz lotniska im. Fryderyka Chopina. Lokalizacja zapewnia dogodne połączenie komunikacyjne z pozostałymi dzielnicami miasta. W niedalekim sąsiedztwie budynku znajdują się: przystanki autobusowe: Aleje Jerozolimskie / 10 linii: 127, 158, 159, 172, 178, 187, 191, 208, 517, 717 ul. Opaczewska / 2 linie: 159, 172 przystanki kolejowe: Warszawa Reduta Ordona (ok 800 m): WKD Warszawa Aleje Jerozolimskie (ok 1 km) / 6 linii: KM, R8, RL, S2, S3, S30 Dodatkowo 3 razy rano i popołudniu kursuje bus transferowy z Kompleksu Adgar Park West do stacji Metro Centrum dla pracowników Najemców bez opłat. Opis nieruchomości: Nowoczesny, reprezentacyjny, budynek biurowy z główną recepcją, oraz parkingiem wyposażony nowoczesne windy. Powierzchnia 210 m2 netto (220,5 m2 brutto - zawiera współczynnik powierzchni wspólnych) znajduje się na 1 piętrze. Powierzchnia dostępna od września 2023 r.! Na zapytanie dostępne są również inne powierzchnie w obiekcie. Budynek wyposażony jest w: - klimatyzację - wentylację mechaniczną - okablowanie komputerowe - okablowanie elektryczne - instalację p.poż. (czujniki dymu) - podwieszane sufity - monitoring - kontrolę dostępu - telewizję przemysłową - światłowód - całodobową ochronę - recepcję główną Obiekt posiada: - Fitness Club Calypso - Gorąco Polecam Nowakowski i Restauracja Na Zdrowie - Przedszkole Ala ma kota - Kiosk Inmedio - Rowerownia - Prysznice i szatnie dla rowerzystów/biegaczy na poziomie -1 - Stacje samodzielnej naprawy rowerów - bezpłatna wypożyczalnia rowerów dla najemców - Wi-Fi w lobby budynku - Parking dla gości/ system ski-data - Ekologiczna Myjnia samochodowa w garażu podziemnym - THE BRAIN EMBASSY: elastyczne możliwości krótkoterminowego wynajmu powierzchni biurowych oraz przestrzeni eventowych - Budynek jest przyjazny zwierzętom - Dodatkowe usługi: w ramach współpracy z wynajmującym możesz uzyskać ofertę na: serwis sprzątający, proste usługi serwisowo-naprawcze tzw. Złotej Rączki, usługi teleinformatyczne, telefony, Internet, usługi Data Center, drobne usługi cateringowe. Bazowe warunki na 07.2023 r.: Czynsz: 13,50 Euro netto miesięcznie za 1 m2 Opłaty eksploatacyjne: 26 zł netto miesięcznie/m2 (opłata za energię elektryczną oraz Internet płatna osobno w zależności od wybranego dostawcy) Współczynnik powierzchni wspólnych doliczany do powierzchni netto: 5% Współczynnik miejsc parkingowych; 1:30 Miejsca parkingowe: 75 Euro netto miesięcznie za 1 miejsce Kaucja: 3 miesięczny czynsz najmu. Skontaktuj się ze mną, z przyjemnością zaprezentuję Ci to biuro! Sergiusz Richter Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 1 Kodeksu Cywilnego. _ Autorskie prawa majątkowe do fotografii nieruchomości przysługują wyłącznie firmie : JC Partners Sp .z o.o. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie fotografii bez zgody JC Partners Nieruchomości jest zabronione i będzie traktowane jako naruszenie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).

Filtr