Powierzchnia biurowa z parkingiem w nowoczesnym budynku

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Powierzchnia biurowa z parkingiem w nowoczesnym budynku
Powierzchnia biurowa z parkingiem w nowoczesnym budynku
9000 zł
nowe 30+ kilka dni temu
Poziom1
Powierzchnia250
Przeznaczenie lokaluBiurowe

Wynajmę powierzchnię biurową w nowoczesnym budynku przy ul. Wylotowa 3 w Ostrowie Wlkp. Obiekt monitorowany. Powierzchnia użytkowa 250m2 składa się z przeszklonego biura z prywatną toaletą i aneksem kuchennym. Pozostałą część stanowi powierzchnia biurowa (możliwa do podzielenia) oddzielna kuchnia, łazienka z dwoma toaletami. Obiekt klimatyzowany. Parking przed budynkiem.

Biuro na Woli gotowe do wejścia od już
Biuro na Woli gotowe do wejścia od już
168000 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu

Bardzo dobrze doświetlone światłem dziennym biuro, umeblowane i gotowe do wejścia od zaraz. Świetna lokalizacja.+1 miejsce parkingowe i karty dostępu w cenie najmu.Okna otwierane i wyeksponowane na panoramiczny widok "Woli biznesowej".Biuro składa się z:recepcjiopen space - 12 stanowisk pracyaneks kuchennymagazynek,dostęp do 2 sal konferencyjnychCena zawiera wszystkie opłaty, związane z najmem. Powierzchnia brutto.Okres najmu - czas nieoznaczony. Elastyczne warunki.Biuro jest umeblowane - 12 biurek, fotele biurowe, szafki.Zapraszam do obejrzenia gotowego biura.Budynek:Biurowiec klasy B wraz z częścią usługową zlokalizowany u zbiegu ul. Towarowej i al. Solidarności. Składa się z dwóch części - 7 oraz 14 piętrowej, które są połączone parkingiem podziemnym.Bardzo dużym atutem jest przeprowadzony w 2020 roku gruntowny remont części wspólnych, dzięki czemu budynek zyskał nowoczesny wygląd. Powierzchnia typowego piętra wynosi 1200 m2, minimalny moduł ma 70 m2. Ponadto, obiekt oferuje sale do wynajęcia od 5 do nawet 100 osób w nowoczesnym Centrum Konferencyjnym. Lokalizacja:Budynek znajduje się w sercu Woli przy ul. Ogrodowej. Dzięki licznym liniom tramwajowym i autobusowym, dojazd do pobliskich dzielnic Warszawy zajmuje kilka minut. W bliskiej odległości znajdują się dwie stacje metra: Rondo Daszyńskiego oraz Ratusz Arsenał.PodstawowePowierzchnia : 96,00 mkw.Czynsz m2 : 17,50 EURPiętro : 8VAT : 23%Warunki handloweKoszty eksploatacyjne m2 : 32,00 PLNMin. okres najmu (lat) : 3Parking naziemny - miejsce : 100 PLNDostępne w budynku : restauracja, StandardKlimatyzacja : TakWentylacja wymuszona : TakOtwierane okna : TakPodwieszane sufity : TakPodnoszone podłogi : NieŚwiatłowód : TakOkablowanie komputerowe : TakOkablowanie elektryczne : TakOkablowanie telefoniczne : TakBezpieczeństwo budynkuOchrona : TakMonitoring : TakRecepcja : TakBezpieczeństwoKontrola dostępu : TakCzujniki dymu : TakTryskacze : NieAlarm : TakInformacje o budynkuRok budowy : 2000Powierzchnia całkowita : 25 000 mkw.Powierzchnia biurowa netto : 20 300 mkw.Powierzchnia typowego piętra : 1 400 m2Kondygnacje naziemne : 14Kondygnacje podziemne : 2Winda : TakWspół. miejsc parkingowych : 100Nasze usługi świadczymy w oparciu o umowę pośrednictwa, która gwarantuje Państwu bezpieczeństwo transakcji oraz pełną opiekę naszego doradcy przez cały okres trwania współpracy. Za wykonaną usługę pobieramy wynagrodzenie zgodnie z warunkami uzgodnionymi w zawartej umowie (za wyjątkiem umów zawartych w programie 0%).Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu na okoliczności, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, MAXON Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność * Zamieszczone na naszych stronach oferty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Staramy się, aby informacje dotyczące oferowanych obiektów były możliwie dokładne, kompletne i aktualne. Ze względu jednak na okoliczność, iż informacje te pochodzą od osób trzecich i część z nich nie zawsze daje się zweryfikować, Maxon Nieruchomości Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich dokładność, kompletność i aktualność.

LUX 92 m BIURO Z GARAŻEM W DOMU BEZ KANTÓW !!!!!!!
LUX 92 m BIURO Z GARAŻEM W DOMU BEZ KANTÓW !!!!!!!
8500 zł
30+ kilka dni temu
Powierzchnia92 m²
Ilość pomieszczeń3
Wejściez klatki schodowej

Gotowe do wynajmu miesiąc od podpisania umowy wynajmu bardzo ATRAKCYJNE i niezwykle funkcjonalne 3-pokojowe (92 m) biuro zlokalizowane w fantastycznej lokalizacji przy Trakcie Królewskim w bezpośrednim sąsiedztwie UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO, zaledwie 300 m od stacji metra UNIWERSYTET. Zadbana i prestiżowa przedwojenna (1935) kamienica tzw. DOM BEZ KANTÓW z całodobowym monitoringiem, wewnętrznym parkingiem, nowa winda, zamykana brama wejściowa, elegancka i czysta klatka schodowa. Z okien rozciąga się widok na Kościół Wizytek i Krakowskie Przedmieście. Trzy minuty od budynku znajduje się Ogród Saski. W okolicy znajduje również się wiele prestiżowych restauracji, barów i sklepów. W całym budynku niedawno zostały wymienione praktycznie wszystkie instalacje wewnętrzne, natomiast w samym lokalu dodatkowo także wszystkie okna na nowe. Przestronne biuro odnowione w 2020 i przygotowane pod przestrzeń idealną dla małych firm - zarówno start-upów, agencji interaktywnych, software house’ów, jak i kancelarii prawniczych. Łączy klasyczne wnętrze z nowoczesnym designem, oferując wygodę i funkcjonalność. Lokal składa się z 3 bardzo ustawnych i dobrze doświetlonych całkowicie niezależnych od siebie pokojów (30, 25, 20 m - dwa większe z widokiem na Krakowskie Przedmieście, jeden z widokiem na wewnętrzne patio), mini salki telefonicznej, sporej łazienki z kabiną prysznicową (6 m), oddzielnej toalety (2 m), w pełni wyposażonej i umeblowanej oddzielnej kuchni (10 m) oraz obszernego hallu wejściowego z miejscem np. na recepcję lub poczekalnię dla Klientów. Kuchnia jest w pełni wyposażona; ze zmywarką, mikrofalówką, płytą gazową, lodówką oraz naczyniami i sztućcami. W lokalu podłączony jest internet UPC (400 Mbps - możliwość przyśpieszenia do 1Gb). Zdecydowanie ponadstandardowa wysokość lokalu - 3, 20 m !!!!!!! Bezpieczeństwa lokalu poza systemem monitoringu kamienicy strzeże także dodatkowo zainstalowana w nim instalacja alarmowa (do aktywacji). Brak w lokalu klimatyzacji ale z uwagi na bardzo grube mury nie ma takiej potrzeby, zarówno latem jak i zimą w lokalu odczuwalny jest idealny komfort termiczny. Przynależne do lokalu także 1 naziemne miejsce parkingowe na wewnętrznym dziedzińcu kamienicy (już w cenie wynajmu) !!!!!!!! Dla zainteresowanych istnieje także możliwość wyrobienia na podstawie podpisanej umowy najmu tzw. Miejskiej Karty Parkingowej (jej koszt to zaledwie 30 PLN/rocznie) uprawniającej do bezpłatnego parkowania w promieniu najbliższych 8 parkometrów od kamienicy kolejnego samochodu przyszłego najemcy !!!!!!!!! Wszystkie pomieszczenia NIEUMEBLOWANE, gotowe do dowolnej aranżacji przez przyszłego najemcę. Ogrzewanie i kanalizacja miejskie. Minimalny okres wynajmu - 1 rok, zdecydowanie preferowany najemca długoterminowy. Wymagana 1 M kaucja zwrotna. ATRAKCYJNA cena wynajmu 9 500 PLN netto (faktura VAT) zawiera już opłaty administracyjne do Wspólnoty - dodatkowo płatne jedynie opłaty za energię elektryczną (ok. 150 PLN/msc), internet światłowodowy (ok. 65 PLN/msc) oraz gaz (ok. 10 PLN/msc). Oferowana powierzchnia biurowa stanowią idealną ofertę dla firm, które cenią sobie kameralną i prestiżową lokalizację oraz klimat historycznego centrum Warszawy. Prestiżowa lokalizacja, metro, świetna komunikacja, bliskość centrum miasta oraz pełna infrastruktura handlowo - usługowa w pobliżu. Bardzo dobry dojazd komunikacją miejską (1 minuta do przystanku autobusowego Uniwersytet, 3 minuty do przystanku autobusowego Zachęta, 6 minut od stacji metra Nowy Świat-Uniwersytet), ale również parkowanie nie stanowi większego problemu (dostępne liczne parkingi oraz miejsca postojowe przy ulicy). Idealne biuro dla firm zarówno pracujących w trybie stacjonarnym, jak i hybrydowym, poszukujących oryginalnej przestrzeni i ciekawej lokalizacji - zapewni komfort do pracy, rozwoju (i integracji :), nawet dla 10-15 osób. Lokal znakomicie sprawdzi się na prestiżową Kancelarię, Notariat, Agencję PR lub Reklamową, Przedstawicielstwo Handlowe, Agencję HR, siedzibę firmy IT, Biuro Podatkowe lub Księgowe, siedzibę firmy z branży IT itp. SERDECZNIE POLECAM i zapraszam do osobistego oglądania - naprawdę WARTO !!!!!

Filtr