Powierzchnia użytkowa w muzeum podgórza-kawomat

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Biuro / lokal wynajmę Polska: Wszystkie miasta
Powierzchnia użytkowa w Muzeum Podgórza-kawomat
Powierzchnia użytkowa w Muzeum Podgórza-kawomat
100 zł
nowe Kraków 24 dnia plecy
PoziomParter
Powierzchnia1
Przeznaczenie lokaluGastronomiczne

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 35, działające jako gminna instytucja kultury zaprasza Państwa do składania ofert dotyczących najmu powierzchni użytkowej w oddziale „Muzeum Podgórza”.  Opis oferty najmu powierzchni:1. Oferta obejmuje najem powierzchni ok. 1 m2położoną na parterze budynku z wejściem od strony ul. Limanowskiego (wejście główne do muzeum) lub od strony ul. Powstańców Wielkopolskich (przez bramę wjazdową).2. Powierzchnia przeznaczona jest pod działalność polegającą na sprzedaży napoi w jednym automacie vendingowym wyposażonym w niezależny pojemnik na wodę (brak możliwości podłączenia do instalacji).3. Obligatoryjnie w automacie winna być opcja zakupu :-  kawy ziarnistej w opcji minimum: czarna, biała, typu cappuccino, latte -  z cukrem i bez cukru;- czekolada z cukrem i bez cukru;                        4. Kubki jednorazowe do napoi muszą być dostosowane do rodzaju napoju i bezpieczne w użytkowaniu.5. Automat powinien obsługiwać płatności gotówką i kartą płatniczą.6. Automat powinien być nowy, estetyczny, jego wymiary nie mogą być większe niż 200x90 cm, pobierana moc nie może być większa niż 2 kW.7. Najemca zainstaluje automat przy użyciu własnych materiałów i urządzeń instalacyjnych, własnym staraniem i na własny koszt bez ingerencji w substancję budynku.8. Najemca będzie wykonywał wszelkie czynności techniczne, serwisowe naprawy oraz uzupełnienia produktów, wody, kubków etc. własnym staraniem i wyłącznie w dniach i godzinach pracy oddziału.9. Koszty najmu:a) miesięczny czynsz najmu,b) energia elektryczna na podstawie wskazań sublicznika.10. Czas trwania umowy – umowa na czas nieoznaczony z 3–miesięcznym okresem wypowiedzenia.11. Data rozpoczęcia działalności – po podpisaniu umowy najmu. Oferty prosimy składać do dnia 22.04..2024 r. do godz. 15.000,  na adres e-mail: Oferty powinny zawierać:a) dane oferenta – pełna nazwa, adres siedziby, NIP/Regon, dane kontaktowe,b) opis prowadzonej przez oferenta działalności,c) deklarowaną datę rozpoczęcia działalności,d) zdjęcie automatu, wymiary i dane techniczne, rok produkcji,e) listę produktów oferowaną do sprzedaży w automacie.f) deklarowaną wysokość miesięcznego czynszu najmu netto. Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia powierzchni przeznaczonej do wynajęcia.W celu umówienia spotkania lub otrzymania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Administracji, tel. (użyj formularza kontaktowego).