Sala biuro na wynajem
Na wynajem sala w budynku przy ulicy Szelągowskiej 28, którą można wykorzystać jako biuro od poniedziałeku do piątku w godz. 7.30-16.30 i wynajmu w tym okresie dotyczy cena. Sala znajduje się w szkole językowej, dlatego udostępniamy ją wtedy, gdy nie odbywają się tam zajęcia. Można pod tym adresem zarejestrować firmę. Wyposażenie jest widoczne na zdjęciach, w sali znajduje się szafa zamykana na klucz dla najemcy. Wystawiam fakturę. W cenie możliwość korzystania z toalety, korytarza/poczekalni, maszyny na zimną i gorącą wodę. W pobliżu miejsca parkingowe poza płatną strefą.
Na wynajem sala w budynku przy ulicy Szelągowskiej 28, którą można wykorzystać jako biuro od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-16.30 i wynajmu w tym okresie dotyczy cena. Po tej godzinie w sali odbywają się nasze zajęcia językowe. Można pod tym adresem zarejestrować firmę. Wyposażenie jest widoczne na zdjęciach, w sali znajduje się szafa zamykana na klucz dla najemcy. Wystawiam fakturę. W cenie możliwość korzystania z toalety, korytarza/poczekalni, maszyny na zimną i gorącą wodę. W pobliżu miejsca parkingowe poza płatną strefą.
Nowoczesna, kobieca przestrzeń w samym sercu miasta, na gliwickiej starówce. Idealne miejsce na organizację warsztatów, szkolenia czy spotkania firmowego. Od 2023 zajmujemy się organizacją eventów dedykowanych kobietom i ich przedsięwzięciom. Lokalizacja: Dogodna lokalizacja, w samym sercu miasta, na gliwickiej starówce. Miejsca parkingowe w pobliżu, nieopodal przystanek autobusowy oraz postój taksówek. Lokal znajduje się na wysokim parterze - od ulicy do pokonania są trzy stopnie. Pełny cennik znajduje się poniżej Dysponujemy dwoma pomieszczeniami, a także wygodnym Lounge Area, w którym można się zrelaksować. Do użytku oddajemy aneks kuchenny wraz z wyposażeniem. W obu pomieszczeniach dostosowujemy stoły i krzesła do preferowanego ustawienia sali. Możemy zadbać o catering oraz obsługę techniczną wydarzenia. 1. Sala warsztatowa 2. Biuro 3. Lounge Area Toaleta Sala warsztatowa, idealna na szkolenia czy warsztaty - jasna i przestronna. Do dyspozycji aneks kuchenny. Wielofunkcyjna przestrzeń w Matrona Studio, idealna na szkolenie, spotkanie, wykład czy prezentację produktu. Biuro do wynajmu na godziny lub cały dzień. Prywatna przestrzeń, w której możesz skupić się na swoich zadaniach. Może służyć jako sala na sesje terapeutyczne czy relaksacyjny masaż (posiadamy rozkładane łóżko). Lounge Area, przestrzeń do relaksu, gdzie można napić się kawy, odbyć rozmowę telefoniczną lub przedyskutować elementy spotkania. w ofercie: - wyposażenie - ustawienia stołów i krzeseł dla dedykowanej liczby uczestników i typu wydarzenia - pojedyncze biurka - projektor (na życzenie) - głośnik + mikrofon (na życzenie) - flipchart (na życzenie) - wi-fi - składane łóżko do masażu wyposażenie gastronomiczne: talerze, sztućce, szklanki, kieliszki do wina i prosecco, patery, misy, deski do serwowania, karafki, dzbanki, termosy, kubki, filiżanki, sztućce do serwowania) aneks kuchenny z wyposażeniem (lodówka, mikrofalówka, ekspres przelewowy, czajnik elektryczny, naczyniami zajmujemy się my Cennik Przy planowaniu wynajmu weź pod uwagę czas jaki potrzebujesz na przygotowanie i posprzątanie po wydarzeniu. Z doświadczenia wiemy, że to +/- 30min. Jeśli nie masz ochoty po sobie posprzątać to zrobimy to za Ciebie, dodatkowa opłata 120zł. Sala Warsztatowa 17m2 - 1 godzina 70zł - 2 godziny 120zł - każda kolejna godzina 50zł - cały dzień 8:00-20:00 480zł PAKIET SALA: - 10h 600zł (ważny 30 dni od pierwszej godziny wykorzystanej) - 20h 1100zł (ważny 60 dni od pierwszej godziny wykorzystanej) - 40h 2000zł (ważny 90 dni od pierwszej godziny wykorzystanej) Biuro 8m2 - 1 godzina 50zł - 2 godziny 90zł - każda kolejna godzina 30zł - cały dzień 8:00-20:00 300zł PAKIET BIURO: - 10h 400zł (ważny 30 dni od pierwszej godziny wykorzystanej) - 20h 700zł (ważny 60 dni od pierwszej godziny wykorzystanej) - 40h 1200zł (ważny 90 dni od pierwszej godziny wykorzystanej) Wycena indywidualna: - Wynajem całej przestrzeni - Catering - Wsparcie promocyjne Chcesz zorganizować wydarzenie? Imprezę? Co możemy dla Ciebie zorganizować: - spotkania firmowe - warsztaty szkolenie - product launch - sesję zdjęciową - networking - śniadanie biznesowe - przestrzeń biurową - konsultacje - wernisaż sztuki - kolację w kobiecym gronie - degustację win - urodziny - wieczór panieński - tea party - baby shower - divorce party
Na wynajem wyposażone biuro na Saskiej Kępie z dostępem do parkingu! Zapraszamy do wynajęcia biura na urokliwej Saskiej Kępie, jednej z najbardziej pożądanych lokalizacji w Warszawie. To miejsce łączy w sobie unikalny urok tej okolicy z dogodną lokalizacją i doskonałą infrastrukturą. Główny pokój biurowy, jest pomieszczeniem narożnym o powierzchni 18 m2. Jego usytuowanie czyni go bardzo jasnym, co sprzyja produktywnej pracy. Biuro jest w pełni wyposażone we wszystkie niezbędne oraz ułatwiające pracę sprzęty. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z sali konferencyjnej oraz dużej, wyposażonej kuchni biurowej w ramach ceny najmu. Warunki najmu są bardzo korzystne - 2250 zł plus 250 zł za media, co daje pełną kwotę 2500 zł zawierającą wszystkie opłaty. Dodatkowo, przed budynkiem dostępny jest parking, a cena za jedno miejsce wynosi (dodatkowo) 300 zł miesięcznie, jednak nie ma obowiązku jego wykupienia. Łazienka w budynku jest wyposażona w prysznic co umożliwia odświeżenie się po dojeździe do biura rowerem. To idealne miejsce dla osób poszukujących spokoju i ciszy do pracy, jednocześnie licząc na doskonałą komunikację z resztą miasta. Nie przegap okazji, skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jak wyjątkowe może być Twoje nowe biuro na Saskiej Kępie! Zapraszam do kontaktu pod numerem (użyj formularza kontaktowego) Polecam! Oskar Wyszyński
Wyposażone biuro na Saskiej Kępie z dostępem do parkingu! Zapraszamy do wynajęcia biura na urokliwej Saskiej Kępie, jednej z najbardziej pożądanych lokalizacji w Warszawie. To miejsce łączy w sobie unikalny urok tej okolicy z dogodną lokalizacją i doskonałą infrastrukturą. Główny pokój biurowy o powierzchni 25 m2 zachwyca swoją przestrzenią i jasnością, co sprzyja produktywnej pracy. Biuro jest w pełni wyposażone we wszystkie niezbędne oraz ułatwiające pracę sprzęty. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z sali konferencyjnej oraz dużej, wyposażonej kuchni biurowej w ramach ceny najmu. Warunki najmu są bardzo korzystne - 2650 zł plus 250 zł za media, co daje pełną kwotę 2900 zł zawierającą wszystkie opłaty. Dodatkowo, przed budynkiem dostępny jest parking, a cena za jedno miejsce wynosi dodatkowo 300 zł miesięcznie, jednak nie ma obowiązku jego wykupienia. Łazienka w budynku jest wyposażona w prysznic co umożliwia odświeżenie się po dojeździe do biura rowerem. To idealne miejsce dla osób poszukujących spokoju i ciszy do pracy, jednocześnie licząc na doskonałą komunikację z resztą miasta. Nie przegap okazji, skontaktuj się z nami już dziś i przekonaj się, jak wyjątkowe może być Twoje nowe biuro na Saskiej Kępie! Zapraszam do kontaktu pod numerem (użyj formularza kontaktowego) Polecam! Oskar Wyszyński
Witam. Mamy do zaoferowania przestrzeń biurową na godziny lub dni. Na wyposażeniu stoły,20 krzeseł, WC ( dostęp korytarzem technicznym) , nagłośnienie połączone z projektorem FullHD , łącze internetowe. Pomieszczenie ogrzewane 24h. 100m szkoła i plac zabaw Istnieje możliwość dogadania warunków regularnej współpracy. Chcesz zorganizować spotkanie , krótkie szkolenie? Kurs BHP dla pracowników itp.? Pomieszczenie dobrze oświetlone. W pobliżu parking marketu jak i publiczny. Ul. Kukułcza 1a Ruda Śląska Wystawiamy faktury VAT. Koszt 150 zł pierwsza godzina 60zł każda kolejna
Witam. Mamy do zaoferowania przestrzeń biurową na godziny lub dni. Na wyposażeniu stoły,20 krzeseł, WC ( dostęp korytarzem technicznym) , nagłośnienie połączone z projektorem FullHD , łącze internetowe. Pomieszczenie ogrzewane 24h. Istnieje możliwość dogadania warunków regularnej współpracy. Chcesz zorganizować spotkanie , krótkie szkolenie? Kurs BHP dla pracowników itp.? Pomieszczenie dobrze oświetlone. W pobliżu parking marketu jak i publiczny. Ul. Kukułcza 1a Ruda Śląska Wystawiamy faktury VAT. Koszt 150 zł pierwsza godzina 60zł każda kolejna
Witam. Mamy do zaoferowania przestrzeń biurową na godziny lub dni. Na wyposażeniu stoły,20 krzeseł, WC ( dostęp korytarzem technicznym) , nagłośnienie polaczone z projektorem FullHD wraz z ekranem, łącze internetowe. Chcesz zorganizować spotkanie , krótkie szkolenie? Kurs BHP dla pracowników itp.? Pomieszczenie dobrze oświetlone. W pobliżu parking marketu jak i publiczny. Ul. Kukułcza 1a Ruda Śląska Wystawiamy faktury VAT. Koszt 150 zł pierwsza godzina 60zł każda kolejna
Wynajem miesięczny! Klimatyzowana sala szkoleniowa mogąca pomieścić maksymalnie 20 osób (w ustawieniu teatralnym), wyposażona w internet bezprzewodowy Wi-Fi, rzutnik, a także tablicę interaktywną. Nowoczesny, komfortowy budynek położony w centrum przy jednej z głównych arterii miasta. Posiada windę oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Uczestnicy szkoleń mogą skorzystać z dwóch płatnych parkingów – podziemnego i przy budynku. Tablica multimedialna Wi-Fi Rzutnik Budynek w centrum Parking Winda
Pomieszczenia biurowe do wynajęcia. Powierzchnia znajduje się na parterze jednopiętrowego budynku zlokalizowanego przy ul. Bojkowskiej w Gliwicach. Obecnie dostępna przestrzeń należy do firmy IT, która redukuje wynajmowaną powierzchnię ze względu na mniejsza ilość pracowników pracujących w biurze. Lokalizacja: Gliwice, ul. Bojkowska (w pobliżu Aeroklubu i strefy FP) Powierzchnia: - Całkowita powierzchnia: 282,82 mkw (łącznie pokoje i części wspólne) - Możliwy podział powierzchni na mniejsze części Udogodnienia: - Klimatyzacja w każdym pomieszczeniu - Monitoring - Dostęp do internetu - Parking (10 miejsc w cenie czynszu, możliwość dokupienia dodatkowych miejsc) - Wiata rowerowa (zamykana na klucz, wspólna dla dwóch sąsiadujących budynków) - Możliwość korzystania ze wspólnej strefy śniadaniowej i administracyjnej Przeznaczenie: - Pomieszczenia idealne do pracy biurowej. - Możliwość wynajmu z pełnym wyposażeniem lub bez (kwestia do ustalenia). Cena i warunki wynajmu: - Miesięczny czynsz: 50 zł/mkw netto (do negocjacji) - Media (ogrzewanie, woda i szacowana energia elektryczna): 3000 zł/msc netto - w przypadku podziału na mniejsze części kwota ta będzie rozdzielona procentowo w zależności od wynajmowanej powierzchni Długość trwania umowy: do ustalenia Dostępność: do ustalenia Kontakt: Adrianna Wiskulska 69*******95 Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację.
Witam. Mamy do zaoferowania przestrzeń biurową na godziny lub dni. Na wyposażeniu stoły,20 krzeseł, WC ( dostęp korytarzem technicznym) , nagłośnienie połączone z projektorem FullHD , łącze internetowe. Pomieszczenie ogrzewane 24h. 100m szkoła i plac zabaw Istnieje możliwość dogadania warunków regularnej współpracy. Chcesz zorganizować spotkanie , krótkie szkolenie? Kurs BHP dla pracowników itp.? Pomieszczenie dobrze oświetlone. W pobliżu parking marketu jak i publiczny. Ul. Kukułcza 1a Ruda Śląska Wystawiamy faktury VAT. Koszt 150 zł pierwsza godzina (pokrywa koszt sprzątania) 60zł każda kolejna
Witam. Mamy do zaoferowania przestrzeń biurową na godziny lub dni. Na wyposażeniu stoły,20 krzeseł, WC ( dostęp korytarzem technicznym) , nagłośnienie połączone z projektorem FullHD , łącze internetowe. Pomieszczenie ogrzewane 24h. 100m szkoła i plac zabaw Istnieje możliwość dogadania warunków regularnej współpracy. Chcesz zorganizować spotkanie , krótkie szkolenie? Kurs BHP dla pracowników itp.? Pomieszczenie dobrze oświetlone. W pobliżu parking marketu jak i publiczny. Ul. Kukułcza 1a Ruda Śląska Wystawiamy faktury VAT. Koszt 150 zł pierwsza godzina 60zł każda kolejna
Lokal w przyziemiu, centrum - przy Muzycznym Radiu, idealne na biuro, fryzjera, kosmetyczkę itp. Przez kilkanaście ostatnich lat były tu: biuro nieruchomości, biuro firmy budowlanej, sala szkoleniowa dystrybutora kosmetyków i ostatnio siłownia - Ekspresowe Odchudzanie. Dwa pomieszczenia biurowe, magazynek, socjal, prysznic i toaleta. Ogrzewanie nowy klimatyzotor. Cena tylko 1900 zł netto plus opłaty. Lokal trzeba odświeżyć więc pierwsze dwa miesiące bez opłat za wynajem.
Sala / biuro na wyłączność lub do współdzielenia. Ul. Kopernika 9, Legionowo Dostęp do toalety, sekretariatu, WiFi. Miłe towarzystwo! Płatność do uzgodnienia. 950 zł miesięcznie lub wynajem na godziny. Dodatkowo: - Biuro korespondencyjne online jak również spotkana z klientami - proponujemy obsługę administracyjno-biurową zapraszamy do współpracy: - tłumaczy - prawników - agentów ubezpieczeniowych oraz innych prowadzących działalność gospodarczą Więcej informacji pod telefonem: +48**********55
Sala / biuro na wyłączność lub do współdzielenia. Ul. Kopernika 9, Legionowo Dostęp do toalety, sekretariatu, WiFi. Miłe towarzystwo! Płatność do uzgodnienia. 1500 zł plus VAT miesięcznie lub wynajem na godziny. Dodatkowo: - Biuro korespondencyjne online jak również spotkana z klientami - proponujemy obsługę administracyjno-biurową zapraszamy do współpracy: - tłumaczy - prawników - agentów ubezpieczeniowych oraz innych prowadzących działalność gospodarczą Więcej informacji pod telefonem: +48**********55
Do wynajmu sala o powierzchni 36 m2 w budynku mieszkalnym na Pradze Południe (Saska Kępa). Przeznaczenie - spotkania terapeutyczne, gabinet stomatologiczny, biuro i inne zajęcia w zależności od potrzeb. Wynajem może być na godziny. Sala z łazienką, przedzielona jest na 2 pomieszczenia z otwartym przejściem. Jest możliwość zaaranżowania aneksu kuchennego. Aktualnie sala wyposażona jest w sprzęt do integracji sensorycznej dla osób potrzebujących rozwoju motorycznego. Doskonały punkt lokalizacyjny i komunikacyjny. Bardzo blisko Al. Waszyngtona (tramwaj autobus). Szybki dojazd do Centrum. Blisko piękny Park Skaryszewski z jeziorkiem. Doskonałe miejsce na spacery. Bezpośrednie autobusy i tramwaje do metra Centrum Zapraszam. Czynsz najmu 2900 zł + opłaty licznikowe (ok. 200-300 zł). Kaucja 1 miesiąc.
Sala / Biuro do Wynajęcia Szkolenia, kursy, korepetycje Zapraszamy do skorzystania z naszej sali do wynajęcia, idealnej na różnego rodzaju spotkania oraz kursy. Sala jest w pełni wyposażona w meble i sprzęt biurowy, aby zapewnić komfortowe warunki dla Twoich potrzeb. **Dostępne opcje:** - **Wynajem na godziny:** Elastyczne podejście bez umów i zobowiązań. - **Idealna przestrzeń na:** Szkolenia, korepetycje, kursy oraz inne spotkania. **Udogodnienia:** - Wygodne meble. - Kompletne wyposażenie biurowe. - Przyjazna i funkcjonalna przestrzeń. Nie trać czasu na szukanie odpowiedniej sali - skorzystaj z naszej! Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać więcej informacji i zarezerwować termin.
Zarezerwuj termin samodzielnie na stronie internetowej SOPOCKIEJ PRACOWNI OTWARTEJ: sopockapracownia.pl PROSZĘ O KONTAKT BEZPOŚREDNI: TELEFONICZNY LUB EMAIL. Wiadomości przez formularz olx mogą pozostać bez odpowiedzi. Z góry dziękuję za wyrozumiałość. Sopocka Pracownia Otwarta to doskonałe miejsce do spokojnej pracy. Dobrą atmosferę tworzą przyjaźni ludzie, zieleń za oknami oraz jasne i dobrze urządzone pomieszczenia. Wynajem bez umowy: 1 h - 30 netto Co zyskujesz: - darmowy parking pod budynkiem - 500 m od stacji SKM Sopot Kamienny Potok - WiFi (światłwód) - rezerwacje sal online na sopockapracownia.pl - komfortową strefę wspólną, poczekalnię z kącikiem kawowym dla Twoich klientów - kawę i herbatę w cenie - dostęp do gabinetu pn-nd 07:00-23:00 - dostęp do drukarki - jednorazową płatność na koniec miesiąca - brak umowy i kaucji - możliwość utworzenia stałych rezerwacji Między rezerwacjami obowiązuje 15 min. obowiązkowa przerwa. Zapraszam na spotkanie i do obejrzenia przestrzeni Sopockiej Pracowni Otwartej: tel. 60*****19, email: magda[at]sopockapracownia.pl. Z pozdrowieniami, Magdalena Bachora 60*******19 magda[at]sopockapracownia.pl sopockapracownia.pl Sopocka Pracownia Otwarta ul. Tatrzańska 19, domofon 4, 81-814 Sopot Gabinet dla psychologa. Gabinet dla coacha. Gabinet dla dietetyka. Biuro na godziny. Salka do rekrutacji. Gabinet na godziny Gdańsk. Gabinet na godziny Gdynia. Gabinet na godziny Trójmiasto. Sala szkoleniowa Sopot. Sala szkoleniowa Gdynia. Sala szkoleniowa Gdańsk. Sala szkoleniowa Trójmiasto. Biuro na godziny. Biuro do pracy zdalnej.
Lokal na parterze do wynajęcia w atrakcyjnej lokalizacji (centrum miasta) o powierzchni 60 m² na biuro lub pod działalność usługową. Lokal składa się z 4 pomieszczeń: sala główna, zaplecze, pomieszczenie socjalne oraz WC. Do lokalu są dwa wejścia: jedno główne od ulicy oraz drugie od zaplecza. Wynajem od 1 czerwca 2023 r. Cena: 2 100 zł netto + media
Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Lokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne pokoje--> duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielny pokój/ biuro, przestronna łazienka, funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis. Dogodne połączenia z każdej dzielnicy Warszawy, w sąsiedztwie liczne restauracje oferujące pyszne Luncze. Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/siedzibę. Koszty: 5800 zł + opłaty administracyjne ok 1000 zł + prąd Wynajem długoterminowy Małgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) tel: 60*******78 Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: trepte.matysiak. Instagram: wytatuowana_agentka
Wynajmij biuro na godziny w KMbiuro Coworking Toruń! Szukasz elastycznej i komfortowej przestrzeni do pracy? Oferujemy wynajem biur na godziny w samym centrum miasta! Dlaczego warto wybrać KMbiuro? Elastyczność: Wynajmujesz biuro tylko na tyle godzin, ile potrzebujesz. Bez długoterminowych umów i zobowiązań. Komfort: Dostęp do w pełni wyposażonych biur w otwartej przestrzeni lub prywatnych gabinetów. Lokalizacja: Centrum Torunia, z łatwym dostępem do komunikacji miejskiej. Profesjonalna atmosfera: Idealne miejsce do skupienia się na pracy i rozwoju swojego biznesu. Dodatkowe udogodnienia: Szybki internet, kawa, herbata, sala konferencyjna, taras. Cennik: Godzina: 50,00 zł brutto Sprawdź naszą ofertę i zarezerwuj biuro już dziś! Kontakt: Telefon: 66*******93
NA WYNAJEM BIURO NA NARAMOWICACH Polecam na na wynajem biuro o powierzchni 18,5 m2 w kameralnym biurowcu na Naramowicach. CENA 1100 zł netto zł LOKALIZACJA : Biuro znajduje się na poznańskich Naramowicach między ul. Karpia a ul. Sielawy. Położone jest zaledwie około 600 metrów od przystanku tramwajowego i nowej ul. Naramowickiej. BUDYNEK : Kameralny, dwukondygnacyjny biurowiec wyposażony w windę. Budynek jest monitorowany i chroniony przez 24 h na dobę. Posiada dwa wejścia z ul. Karpia i ul. Sielawy. Przed budynkiem parking zamykany bramą. CHARAKTERYSTYKA LOKALU: Biuro o powierzchni 18,5 m2 ,znajdują się na pierwszym pietrze biurowca. Lokal o wysokim standardzie. Pomieszczenie jest klimatyzowane, na podłodze wykładzina. Biuro może być umeblowane. Dla najemcy dostępna jest sala konferencyjna na tym samym poziomie. DO LOKALU PRZYNALEŻY JEDNO MIEJSCE PARKINGOWE. OPŁATY: Czynsz najmu 1100 zł netto. Ryczałt za media, ochronę oraz sprzątanie części wspólnych - 350 zł netto Zapraszam do kontaktu i prezentacji : Tomasz Rex Doradca ds. nieruchomości Licencja zawodowa nr 27581 tel. Keller Williams Parteners ul. Bednarska 6 , Poznań
Odstąpię lokal użytkowy w Bytomiu przy ul.Korfantego 3/9 .( 2x sala dla Klienta, 2x toaleta , pomieszczenie socjalne , klimatyzacja , alarm,odbiór sanepidu ) Lokal idealnie nadaje się na fryzjera , studio paznokci , kosmetologie , studio tatuaży , biuro , kebaba , zapiekanki itd . STAN BARDZO DOBRY Cena podana w ogłoszeniu to cena za wynajem (odstępne do uzgodnienia) Jesteś zainteresowany ? Chcesz zobaczyć ?Napisz lub zadzwoń :) WYPOSAŻENIE CUKIERNI RÓWNIEŻ NA SPRZEDAŻ Pozdrawiam Michał
Do wynajęcia lokal o powierzchni 191,29 m2 ulokowany na parterze z bezpośrednim wejściem z ulicy, możliwością parkowania samochodów w najbliższym sąsiedztwie.Czynsz miesięczny najmu 7000 netto (8610 brutto), + media.W skład lokalu wchodzi główna sala sprzedażowa, część magazynowa, pomieszczenia socjalne (biuro, kuchnia, WC).Za wynajem wystawiana jest faktura Vat. W przypadku zainteresowania proszę o kontakt mailowy bądź telefoniczny w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku.32 330 67 21E-mail: mwyrozumski@
Lokal o powierzchni 165 mkw z wejściem od ulicy oraz wejściem od zaplecza - z możliwością podziału na dwa mniejsze. Lokal składa się z: - sala sprzedażowa - prawie 100 mkw - łazienka - pomieszczenie socjalne - biuro - pow. magazynowa Główne atuty: - 3 duże witryny - wejście z ulicy - parking przy wejściu - bardzo dobry stan techniczny lokalu - ścisłe centrum - alarm - kamery - piwnica Podana cena za wynajem jest ceną netto. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Na wynajem lokal użytkowy w ścisłym centrum Koszalina. Oferujemy dla naszych klientów lokal użytkowy o powierzchni ok. 70 m2 usytuowany na parterze przy ulicy Mickiewicza w Koszalinie. Nieruchomość, ze względu na swoje położenie i układ idealnie sprawdzi się np. pod biuro lub gabinet kosmetyczny. Przy samym lokalu bardzo dobry ciąg pieszy i samochodowy. Wejście do lokalu bezpośrednio z ulicy. W skład lokalu wchodzi sala sprzedaży, oddzielne biuro, pomieszczenie socjalne oraz wc. Lokal jest wyposażony w c.o. miejskie,instalację telefoniczną oraz internetową. Lokalizacja oraz otoczenie zapewnią sukces w prowadzeniu różnorodnych działalności. Wymagana kaucja w wysokości 3.500 zł Lokal dostępny od zaraz! Zapraszamy na prezentację!
Na wynajem lokal użytkowy w ścisłym centrum Koszalina. Oferujemy dla naszych klientów lokal użytkowy o powierzchni ok. 70 m2 usytuowany na parterze przy ulicy Mickiewicza w Koszalinie. Nieruchomość, ze względu na swoje położenie i układ idealnie sprawdzi się np. pod biuro lub gabinet kosmetyczny. Przy samym lokalu bardzo dobry ciąg pieszy i samochodowy. Wejście do lokalu bezpośrednio z ulicy. W skład lokalu wchodzi sala sprzedaży, oddzielne biuro, pomieszczenie socjalne oraz wc. Lokal jest wyposażony w c.o. miejskie,instalację telefoniczną oraz internetową. Lokalizacja oraz otoczenie zapewnią sukces w prowadzeniu różnorodnych działalności. Wymagana kaucja w wysokości 3.500 zł Lokal dostępny od zaraz! Zapraszamy na prezentację!
Mamy zaszczyt zaprezentować Państwu niezwykle atrakcyją ofertę lokalu na wynajem w samym centrum Opola! NIERUCHOMOŚĆ Powierzchnia lokalu to aż 330 m kw. Pomieszczenia są wysokie -ponad 3 m. Wszystkie pomieszczenia są odnowione, na podłogach są płytki w całości lokalu. Lokal ogrzewany jest piecem gazowym. Gaz- miejski W skład nieruchomości wchodzą: (numeracja - wg rzutu) 1. Sala Sprzedaży pow. 75,65 m2 2. Sala Sprzedaży pow 35.49 m2 3. Sala Sprzedaży pow 34,66 m2 4. Zaplecze pow 18,11 m2 5. w-c pow 2,03 m2 6. Magazyn pow 3,83 m2 7. Biuro pow 14,72 m2 8. Biuro pow 12,13 m2 9. w-c pow 2,29 m2 10. Korytarz pow 13,32 m2 13. Sala sprzedaży pow 58,03 m2 14. magazyn pow 13,10 m2 15. Sala sprzedaży 35,25 m2 16. Magazyn 15,33 m2 17. w-c pow 1,08 m2 18. w-c pow 1,35 m2 LOKALIZACJA Lokal znajduje się w najbardziej atrakcyjnej okolicy Opola pod kątem usług- ścisłe centrum. W bezpośrednim sąsiedztwie lokalu znajduje się parking wielopoziomowy. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji lub umówienia się na prezentację. Szczegóły oferty: INVESTOR NIERUCHOMOŚCI II Oddział w Opolu ul. Sosnkowskiego 6 (Pawilon Skaut) Fatima Sowa, tel. lub . Nota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul.Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Powierzchnia: 24,75 m2 umeblowane biuro na parterze Do dyspozycji: -sala konferencyjna -miejsce parkingowe -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety i strefa chill -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) Spacer wirtualny: www.lockbox.pl/spacer-wirtualny.html +48**********07 www.lockbox.pl
Opis oferty002LW* Nowy Sącz ul. Kochanowskiego, lokal biurowy na wynajem, pow.90,23 m2, II p/ poddasze. Cena: 2255 zł Do wynajęcia przestronny lokal biurowy zlokalizowany na II piętrze/ poddasze w odnowionej kamienicy przy ul. Kochanowskiego w Nowym Sączu. Lokal o pow. 90,23 m2 obejmuje: korytarz/ poczekalnia; duża sala wykładowa/ biurowa, gabinet z łazienką, 2 toalety dla personelu i klientów Standard wykończenia: ściany w gładzi pomalowane, wykładzina podłogowa/ płytki w łazienkach i korytarzu, oświetlenie biurowe Media: prąd, gaz, wodociągi, kanalizacja, ogrzewanie centralne gazowe. Atuty lokalu: odnowiona klatka schodowa, sala biurowa posiada krzesła/ stoły/ biurka, lokal idealnie nadający się na : biuro rachunkowe/ biuro podróży, salę wykładową, szkolenia itp. Cena: 2255 zł + media – według zużycia( rozliczane wg. powierzchni) + kaucja dwumiesięczna! Zapraszamy do bezpłatnej prezentacji oferty. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie. Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo: 2100 Biuro Obrotu Nieruchomościami ŁACNA 33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 22/3 tel./fax. 18 443 84 04 kom. 603 - pokaż numer telefonu - www.lacna.nrs.pl , lacna.gratka.pl
002LW* Nowy Sącz ul. Kochanowskiego, lokal biurowy na wynajem, pow.90,23 m2, II p/ poddasze. Cena: 2255 złDo wynajęcia przestronny lokal biurowy zlokalizowany na II piętrze/ poddasze w odnowionej kamienicy przy ul. Kochanowskiego w Nowym Sączu.Lokal o pow. 90,23 m2 obejmuje:korytarz/ poczekalnia;duża sala wykładowa/ biurowa,gabinet z łazienką,2 toalety dla personelu i klientówStandard wykończenia:ściany w gładzi pomalowane,wykładzina podłogowa/ płytki w łazienkach i korytarzu,oświetlenie biuroweMedia: prąd, gaz, wodociągi, kanalizacja, ogrzewanie centralne gazowe.Atuty lokalu:odnowiona klatka schodowa,sala biurowa posiada krzesła/ stoły/ biurka,lokal idealnie nadający się na : biuro rachunkowe/ biuro podróży, salę wykładową, szkolenia itp.Cena: 2255 zł + media – według zużycia( rozliczane wg. powierzchni) + kaucja dwumiesięczna!Zapraszamy do bezpłatnej prezentacji oferty. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a dane w niej zawarte mają jedynie charakter informacyjny i mogą ulec zmianie.Numer licencji pośrednika odpowiedzialnego zawodowo: 2100Biuro Obrotu Nieruchomościami ŁACNA33-300 Nowy Sącz, ul. Długosza 22/3tel./.18 443 84 04 kom.603 619 229.pl , lacna.
Do wynajęcia oddzielny lokal, biuro o wielkości 38 m2 + kuchnia + sala konferencyjna. Umożliwiamy kilka opcji współpracy do wyboru: 1) wynajem samego biura 15 m2 2) wynajem biura 15 m2 z nieograniczonym dostępem do sali konferencyjnej 23 m2 3) wynajem biurek/ biurek do pracy Warszawa, ul. Hoża 29 W lokalu biurowym zapewniamy: - dostęp 24/7 - szybkie łącze biznesowe do 500/500 Mbit/s - brak opłat dodatkowych za media - bezpłatną wodę, kawę i herbatę - świetną lokalizację blisko centrum miasta - indywidualne wyposażenie - serwis sprzątający - dostęp do sali konferencyjnej, zaplecza jadalniano-kuchennego, strefy komfortu - obsługę recepcyjną - możliwość rejestracji firmy pod naszym adresem i powiadomień o korespondencji Biuro dostępne od zaraz, w celu ustalenie szczegółów prosimy o kontakt. Oferty bez pośredników i prowizji. Korzystanie kompleksowo z usług w jednym miejscu pozwala obniżyć koszty oraz oszczędzić czas potrzebny na znalezienie rzetelnych partnerów. W czym jeszcze możemy Państwu pomóc? - coworking i wynajem powierzchni biurowych - Kraków - Katowice - Warszawa - zakładanie oraz sprzedaż gotowych spółek - wirtualne biuro - Kraków - Katowice - Warszawa - księgowość - czyszczenie rejestru BIK Zapraszamy do darmowej konsultacji z naszą obsługą. 69*****44 12 444 69 02 22 100 69 01 Kancelaria Centrum ul. Lipowa 3D 30-702 Kraków www.kancelariacentrum.pl
Do wynajęcia oddzielny lokal, biuro o wielkości 15 m2 + kuchnia + sala konferencyjna. Umożliwiamy kilka opcji współpracy do wyboru: 1) wynajem samego biura 15 m2 2) wynajem biura 15 m2 z nieograniczonym dostępem do sali konferencyjnej 23 m2 3) wynajem biurek/ biurek do pracy Warszawa, ul. Hoża 29 W lokalu biurowym zapewniamy: - dostęp 24/7 - szybkie łącze biznesowe do 500/500 Mbit/s - brak opłat dodatkowych za media - bezpłatną wodę, kawę i herbatę - świetną lokalizację blisko centrum miasta - indywidualne wyposażenie - serwis sprzątający - dostęp do sali konferencyjnej, zaplecza jadalniano-kuchennego, strefy komfortu - obsługę recepcyjną - możliwość rejestracji firmy pod naszym adresem i powiadomień o korespondencji Biuro dostępne od zaraz, w celu ustalenie szczegółów prosimy o kontakt. Oferty bez pośredników i prowizji. Korzystanie kompleksowo z usług w jednym miejscu pozwala obniżyć koszty oraz oszczędzić czas potrzebny na znalezienie rzetelnych partnerów. W czym jeszcze możemy Państwu pomóc? - coworking i wynajem powierzchni biurowych - Kraków - Katowice - Warszawa - zakładanie oraz sprzedaż gotowych spółek - wirtualne biuro - Kraków - Katowice - Warszawa - księgowość - czyszczenie rejestru BIK Zapraszamy do darmowej konsultacji z naszą obsługą. 69*******44 12 444 69 02 22 100 69 01 Kancelaria Centrum ul. Lipowa 3D 30-702 Kraków www.kancelariacentrum.pl
Polecam lokal na wynajem o pow. 115m2 znajdujący się w atrakcyjnej lokalizacji. Skład lokalu stanowią: - sala główna 63.26m2, - mniejsza sala 18.32m2, - wc dla niepełnosprawnych, - wc, - pomieszczenie gospodarcze. Ważne informacje: - istnieje możliwość podzielenia lokalu na 4 odrębne sale, - lokal usytuowany w tętniącej życiem dzielnicy, - dojazd ulicą asfaltową, - parking nieopodal lokalu, - sprawdzi się jako salon kosmetyczny, sklep spożywczy, biuro, przedszkole, - ciepła woda z własnej kotłowni, - ogrzewanie z sieci miejskiej. Polecam i zapraszam na prezentację. W ofercie biura posiadamy podobne nieruchomości, zapoznaj się z nimi. Nasz doświadczony doradca kredytowy może sprawdzić Twoją zdolność kredytową i przeprowadzić całą procedurę bankową .Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.Zapraszamy do współpracy ZESPÓŁ 4TE PIĘTRO Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Przedmiotem oferty jest wynajem lokalu pod handel / usługi / sklep / biuro lub inną działalność. Lokal znajduje się na parterze, w ciągu handlowo-usługowym, w bloku przy ul. Odzieżowej. Przed lokalem znajdują się ogólnodostępne, bezpłatne miejsca postojowe. Lokal znajduje się na dużym osiedlu. Posiada powierzchnię 122m2 i ma dwa osobne wejścia, od ulicy i od strony magazynu. Aktualnie są tam wyodrębnione: - Duża sala sprzedaży - toaleta - magazyn - biuro Istnieje możliwość własnej aranżacji lokalu. Lokal ogrzewany, gotowy do rozpoczęcia działalności. Cena najmu: 5500 zł netto Czynsz administracyjny: 950 zł netto + 100 zł netto śmieci. Biuro nieruchomości pobiera jednorazową prowizję przy podpisaniu umowy najmu. PREZENTACJA NIC NIE KOSZTUJE! ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ! Marlena Gronowska tel. GOLDEN HAWK Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Przedmiotem oferty jest wynajem lokalu pod handel / usługi / sklep / biuro lub inną działalność. Lokal znajduje się na parterze, w ciągu handlowo-usługowym, w bloku przy ul. Odzieżowej. Przed lokalem znajdują się ogólnodostępne, bezpłatne miejsca postojowe. Lokal znajduje się na dużym osiedlu. Posiada powierzchnię 122m2 i ma dwa osobne wejścia, od ulicy i od strony magazynu. Aktualnie są tam wyodrębnione: - Duża sala sprzedaży - toaleta - magazyn - biuro Istnieje możliwość własnej aranżacji lokalu. Lokal ogrzewany, gotowy do rozpoczęcia działalności. Cena najmu: 5500 zł netto Czynsz administracyjny: 950 zł netto + 100 zł netto śmieci. Biuro nieruchomości pobiera jednorazową prowizję przy podpisaniu umowy najmu. PREZENTACJA NIC NIE KOSZTUJE! ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ! Marlena Gronowska tel. 7 3 2 8 5 0 6 2 2 GOLDEN HAWK
Good Life Nieruchomości prezentuje Państwu do wynajęcia lokal biurowy o łącznej powierzchni 212 m2. Nieruchomość mieści się na II piętrze w budynku usługowym przy ul. Twardowskiego w Rzeszowie. Układ pomieszczeń: - 6 pomieszczeń biurowych, - sala konferencyjna, - recepcja - pomieszczenie socjalne, - toaleta, - taras Nieruchomość sprawdzi się doskonale jako: miejsce na biuro projektowe, biuro architektoniczne, księgowe, sklep internetowy, siedzibę firmy lub inne usługi. Cena wynajmu: 12 100 zł netto + media (brak opłaty serwisowej) Za wynajem nieruchomości pobieramy prowizję. Zapraszamy do kontaktu z Naszym biurem If you have any questions, please do not hesitate to call! Agent odpowiedzialny: Paulina Radomska Tel.: E-mail.: Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Na wynajem lokal w stanie idealnym, gotowy do rozpoczęcia działalności przy ul. Cukrowej.Powierzchnia: 230 m2:- sala główna/ sala sprzedaży - ok. 65 m2- antresola / biuro - ok. 27 m2 (wys. 3,3 m)- magazyn I - 20 m2 - magazyn II - 32 m2 (wys. 4 m) - z bramą 2x2 m - możliwość wjazdu wózkiem widłowym- magazyn III - 46,5 m2 (wys. 3,8 m)Dodatkowo: pomieszczenie socjalne/kuchnia, łazienka, komunikacjaLokal jasny, przestronny, z systemem ogrzewania (piec na pelet).Na podłodze: kafle oraz posadzka bezpyłowa.Duża ilość gniazd elektrycznych, również trójfazowe.Lokal posiada system alarmowy (płatne 130 zł/m-c)Koszty:- czynsz najmu: 6702 zł netto + VAT /m-c (przy umowie na 3 lata), 7500 zł netto (przy umowie na 1,5 roku)- woda: 50 zł / 2 m-ce- prąd - według zużycia- system alarmowy - 130 zł / m-cLokal idealny na siedzibę firmy, zakład stolarski lub inny - biuro + magazyn/produkcja.Polecam ze względu na lokalizację - blisko zarówno do centrum, jak i do wyjazdu z miasta., dogodny dojazd komunikacją miejską oraz ze względu na standard lokalu.Zapraszam do kontaktu i na prezentację - klucze w biurze.- Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum!skrzyżowanie Kruczej i al. JerozolimskiejLokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne >pokoje-- duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielne biuro, przestronna łazienka,funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis.Dogodne połączenia z każdej dzielnicy >Warszawy-- autobusem, tramwajem i metrem! Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/studio/siedzibę.Koszty: 5800 zł +1000 zł + prąd Wynajem długoterminowyMałgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) 606.925.178Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: @trepte.matysiak.Instagram: wytatuowana_agentkaJeżeli Twój zakup wiąże się ze sprzedażą innej nieruchomości daj znać!Z przyjemnością przeprowadzę Cię przez ten proces.*Dodatkowo: BEZPŁATNIE -pomagam w uzyskaniu najlepszych kredytów hipotecznych, gotówkowych i inwestycyjnych na rynku; -sprawdzę Twoją zdolność i porównamy dla Ciebie ofertę wszystkich banków.
Przedmiotem oferty jest wynajem lokalu pod handel / usługi / sklep / biuro lub inną działalność. Lokal znajduje się na parterze, w ciągu handlowo-usługowym, w bloku przy ul. Odzieżowej. Przed lokalem znajdują się ogólnodostępne, bezpłatne miejsca postojowe. Lokal znajduje się na dużym osiedlu. Posiada powierzchnię 122m2 i ma dwa osobne wejścia, od ulicy i od strony magazynu. Aktualnie są tam wyodrębnione: - Duża sala sprzedaży - toaleta - magazyn - biuro Istnieje możliwość własnej aranżacji lokalu. Lokal ogrzewany, gotowy do rozpoczęcia działalności. Wymaga wykończenia pod własną działalność. Dostępny od zaraz. Cena najmu: 5500 zł netto Czynsz administracyjny: 950 zł netto + 100 zł netto śmieci. Biuro nieruchomości pobiera jednorazową prowizję przy podpisaniu umowy najmu. PREZENTACJA NIC NIE KOSZTUJE! ZAPRASZAM NA PREZENTACJĘ! Marlena Gronowska tel. 7 3 2 8 5 0 6 2 2 GOLDEN HAWK
Do wynajęcia pomieszczenie o powierzchni 17m2 . Lokal mieści się na pierwszym piętrze w dwu kondygnacyjnym budynku przy ulicy Kościelnej 16 w Sosnowcu, w ścisłym centrum miasta, w pobliżu galerii handlowej. Nieruchomość idealnie nadaje się do prowadzenia biura firmy lub działalności gospodarczej. Zapewniamy dostęp do toalety na korytarzu oraz do pomieszczenia socjalnego z w pełni wyposażoną kuchnią. W budynku mieści się biuro Cechu Rzemiosł Różnych w Sosnowcu, biuro rachunkowe, biuro nieruchomości, architekt, restauracja indyjska oraz sala konferencyjno-bankietowa. Budynek wyposażony jest w domofon oraz system monitoringu 24h/dobę z rejestratorem. Wynajem bez pośredników. Jeśli szukasz doskonałego miejsca do pracy lub prowadzenia swojego biznesu, nasz lokal jest idealnym wyborem. Cena to 1150 zł brutto. W przypadku pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu 5*1*3*3*3*2*5*4*0
Oferuję na wynajem gabinet z recepcją po remoncie ul. Inżynierska. Cena 2500 zł / mc (w tym prąd, światło, woda, wi-fi) Gabinet wyposażony w dwa elektryczne fotele, szafki, umywalkę, lodówkę, szafę, lustro. Recepcja w dwa fotele, blat recepcyjny, stoliki, krzesła i fotele dla klientów. Dodatkowo dla wynajmującego dostępna jest również toaleta, pomieszczenie gospodarcze, ekspres i sala konferencyjna. W lokalu zainstalowany jest alarm, klimatyzacja. Chętnie na usługi kosmetyczne, medyczne, lub np, rehabilitacyjne. W jednym z pomieszczeń działa biuro. Polecam - przyjemna rodzinna atmosfera. Na wszystkie pytania odpowiem w wiadomości lub telefonicznie - zapraszam do kontaktu!
Wynajmę biuro w budynku przy ulicy Żelaznej 59, drugie piętro, pomieszczenie z oknami wychodzącymi na dziedziniec. Budynek posiada recepcję przy wejściu oraz wewnętrzną recepcję na piętrze, windy, garaż podziemny. W pomieszczeniu znajduje się duża szafa biurowa w zabudowie, 4 biurka; klimatyzacja. Do dyspozycji najemców jest sala konferencyjna (na godziny), pokój socjalny (z ekspresem do kawy, zmywarką i lodówką) oraz 3 toalety (jedna z prysznicem). W cenie najmu znajduje się czynsz do administracji, sprzątanie oraz media (Internet, woda, prąd). Istnieje możliwość wynajęcia miejsca parkingowego (około 500 zł netto). Cena za wynajem jest ceną netto.
Opis ofertyLokal handlowo-usługowy o powierzchni 100 m2, teren przydzielony pod wynajem ok. 2000 m2 w zależności od celu prowadzonej działalności. Idealnie nadaję się na biuro, zakład fryzjerski/kosmetyczny, sala ćwiczeń. Rozkład; Zaplecze: kuchnia, toalety dla pracowników, pom. socjalne. Sala: pow. 70 m2 z toaletami dla klientów. Budynek wybudowany z płyty obornickiej, okna PCV, dach płaski (papa). Media: prąd doprowadzony do budynku pod ziemią (skrzynka w granicy działki), woda i kanalizacja w działce oraz szambo doprowadzone do lokalu, siła, zamontowana została także klimatyzacja. Posadzka wykonana z płytek. Stan budynku dobry. Dojazd: drogą krajową nr 36, teren działki lokalu posiada wjazd i wyjazd (łuk). Budynek usytuowany jest w gminie Ostrów Wielkopolski, miejscowość Lamki. W pobliżu sklep i zabudowania jednorodzinne. Kwota najmu: 3.000 zł + rachunki. Możliwość kupna nieruchomości w kwocie 300.000.
Na wynajem pomieszczenia biurowe w nowej hali o łącznej powierzchni 100 m2. Do pomieszczeń prowadzi oddzielne wejście do budynku. W pomieszczeniach oddzielny zamknięty gabinet, duże biuro wspólne, sala konferencyjna, kuchnia oraz 2 łazienki, damska i męska. Wyposażenie biura zostaje do dyspozycji Najemcy. Istnieje dodatkowo możliwość wynajęcia 2 pomieszczeń na 1 piętrze budynku o łącznej powierzchni 28m2 z oddzielną łazienką za dopłatą 1000 PLN do czynszu. W biurze dostępna szybka sieć internetowa. W budynku ogrzewanie miejskie. Przed budynkiem dostępne miejsca parkingowe dla Pracowników oraz Klientów. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul. Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Do dyspozycji: -sala konferencyjna -miejsce parkingowe -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety i strefa chill -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) Cena najmu obejmuje wszystkie koszty utrzymania, znajduje się na parterze. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) www.lockbox.pl
ATRAKCYJNY LOKAL UŻYTKOWY OS. GÓCZYNLOKALIZACJANa wynajem lokal użytkowy w Gorzowie Wielkopolskim na os. Górczyn przy ul. PrądzyńskiegoOPIS LOKALUUmiejscowionony na parterze budynku mieszkalno-usługowego, z wejściem z ulicy. Powierznichnia lokalu to 46,94 m2. Rozkład pomieszczeń: duża sala 32,11m2, mniejsza ok. 10m2 oraz część socjalna: kuchnia i łazienka z wc.MEDIAOrzewanie i ciepła woda z sieci miejskiej. InternetATUTYDuże witryny, atrakcyjna cenaOPŁATYczynsz najmu 1500zł+vat, czynsz admin. ok.450zł+vat, + prąd, kaucja 4000zł, opłata biurowaLOKAL IDEALNY POD USŁUGI KOSMETYCZNE, FRYZJERSKIE ALBO BIURO Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! skrzyżowanie Kruczej i al. Jerozolimskiej Lokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne pokoje-> duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielne biuro, przestronna łazienka,funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis. Dogodne połączenia z każdej dzielnicy Warszawy-> autobusem, tramwajem i metrem! Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/studio/siedzibę. Koszty: 5800 zł +1000 zł + prąd Wynajem długoterminowy Małgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) tel: 606.925.178 Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: @trepte.matysiak. Instagram: wytatuowana_agentka Jeżeli Twój zakup wiąże się ze sprzedażą innej nieruchomości daj znać! Z przyjemnością przeprowadzę Cię przez ten proces. *Dodatkowo: BEZPŁATNIE -pomagam w uzyskaniu najlepszych kredytów hipotecznych, gotówkowych i inwestycyjnych na rynku; -sprawdzę Twoją zdolność i porównamy dla Ciebie ofertę wszystkich banków.
Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! skrzyżowanie Kruczej i al. Jerozolimskiej Lokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne pokoje-> duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielne biuro, przestronna łazienka,funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis. Dogodne połączenia z każdej dzielnicy Warszawy-> autobusem, tramwajem i metrem! Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/studio/siedzibę. Koszty: 5800 zł +1000 zł + prąd Wynajem długoterminowy Małgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) tel: Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: @trepte.matysiak. Instagram: wytatuowana_agentka Jeżeli Twój zakup wiąże się ze sprzedażą innej nieruchomości daj znać! Z przyjemnością przeprowadzę Cię przez ten proces. *Dodatkowo: BEZPŁATNIE -pomagam w uzyskaniu najlepszych kredytów hipotecznych, gotówkowych i inwestycyjnych na rynku; -sprawdzę Twoją zdolność i porównamy dla Ciebie ofertę wszystkich banków.
Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul. Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Do dyspozycji: -sala konferencyjna -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) W cenie najmu są juz wszystkie opłaty. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) Spacer wirtualny: www.lockbox.pl/spacer-wirtualny.html www.lockbox.pl
Powiązane wyszukiwania
- Sala biuro na wynajem
- Małe biuro, centrum wrocławia, sala na godziny
- Sala komputerowa biuro sala konferencyjna wynajem
- Biuro wirtualne, sala na godziny wrocław św.mikołaja - 30zł h
- Biuro do wynajęcia od zaraz oraz sala konferencyjno-szkoleniowa
- Biuro na godziny. wynajem krótkoterminowy. sala terapeutyczna
- Powierzchnia użytkowa sala ćwiczeń biuro