Sala konferencyjna wynajem
Na wynajem sala komputerowa / konferencyjna, sala zlokalizowana przy ulicy Piątkowskiej w Poznaniu, w okolicy dużo bezpłatnych parkingów, możliwość parkowania na terenie zamkniętym do 2-3 samochodów pod warunkiem wolnego miejsca i ustalenia przed przyjazdem. Komputery wyposażone w oprogramowanie: - pakiet office - Notepad ++ - Firefox, Chrome - Foxit PDF Reader - Gimp - Pycharm / Python - 7 Zip - Putty - WinSCP - Arduino IDE Po wcześniejszym ustaleniu istnieje możliwość instalacji innego oprogramowania. Na wyposażeniu również: czajnik, lodówka, dostęp do toalety, dostęp do stabilnego internetu przewodowego. Cena za 8 godzin zegarowych 400zł
Duża, nowoczesna sala konferencyjna, klimatyzowana. wyposażona w nowoczesny projektor multimedialny, nagłośnienie, Internet , WIFI, światło dzienne i zaciemnione idealnie nada się na szkolenia, spotkania biznesowe, pokazy, eventy. Dzięki zamontowanym na ścianach lustrom doskonale sprawdzi się też jako sala na zajęcia taneczne, baletowe czy karate. Grupowe jak i indywidualne. Sala w układzie kinowym mieści do 100 osób, w układzie podkowa do 20 osób, w układzie szkolnym 12 osób.
Oferujemy Państwu możliwość korzystania z w pełni wyposażonej sali konferencyjnej. Nasza sala znajduje się w doskonałej lokalizacji centrum Rzeszowa i idealnie nadaje się do przeprowadzania prezentacji, spotkań rekrutacyjnych czy zwykłych spotkań z klientami. Sala jest wyposażona w: - stół z gniazdami sieciowymi, HDMI oraz gniazdami zasilającymi 230 V by ułatwić pracę naszym klientom - flipchart - podstawowe przybory biurowe, np. spinacze, teczki, kartki itp.. - możliwość udostępnienia laptopa - dostęp do szybkiego bezprzewodowego WiFi - skaner - drukarka bezprzewodowa - wygodne, skórzane fotele Do Państwa dyspozycji oddajemy kuchnię wraz z pomieszczeniem socjalnym. Możliwość zapewnienia pełnego serwisu: obsługa spotkania i catering. Budynek znajduję się w Panorama Capital Tower. Ceny sali już od 40zł/godzinę. Zapraszamy do osobistego sprawdzenia wyglądu i wyposażenia przygotowanego stanowiska.
PRZEDSTAWIAMY Państwu ofertę wynajmu sali szkoleniowej, konferencyjnej.Do Państwa dyspozycji oddajemy salę, która stanowi idealne miejsce na konferencje, szkolenia, warsztaty, kursy, prezentacje usług bądź towarów, czy wydarzenia biznesowe. Sala klimatyzowana o powierzchni 57m2, mieści się na pierwszym piętrze obiektu przy ulicy Wojska Polskiego w Dąbrowie Górniczej. Doskonała lokalizacja, dogodny dojazd do centrum (pieszo 10 minut), węzeł komunikacji miejskiej, tramwajowej.Budynek posiada monitoring zewnętrzny i wewnętrzny jak również zabezpieczenie drzwi wejściowych i wewnętrznych kodem.Budynek posiada duże okna, które wpuszczają dużo światła przez co pomieszczenia są widne i dobrze nasłonecznione, ogrzewanie poprzez pompę ciepła o mocy 3,5Kw.Za budynkiem znajduje się bezpłatny parking. W lokalu znajduje się sieć internetowa wraz z liniami telefonicznymi.Dodatkowo na każdym piętrze budynku wydzielona ogólnodostępna dla najemców część socjalna z aneksem kuchennym gdzie można się napić kawy, znajduje się również lodówka. Na każdym piętrze węzeł sanitarny. Kaucja gwarancyjna jednomiesięczna.CZYNSZ WYNAJMU 50 zł netto za m2 powierzchni.Szczegółowe informacje lokalu zostaną udzielone osobie zainteresowanej na miejscu, możliwość obejrzenia lokalu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.Serdecznie zapraszamy do bliższego zapoznania się z naszą ofertą pod numerem: (użyj formularza kontaktowego), (użyj formularza kontaktowego).Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego lecz ma charakter informacyjny.Pośrednik odpowiedzialny zawodowo za wykonanie umowy pośrednictwa : Radosław licencja nr 1375 KIGN.
Proponujemy do wynajęcia salę bankietową o powierzchni 400m2 wraz z kuchnią oraz pomieszczeniami magazynowymi.Sala znajduje się na drugim piętrze budynku w ścisłym centrum Białej Podlaskiej. Do lokalu prowadzą szerokie schody oraz winda na kilka osób.Lokal gotowy do użytkowania bez dużych nakładów finansowych.Pełne wyposażenie sali m.in. stoły, krzesła, zasłony, różnego rodzaju dekoracje. Dużym atutem jest również wyposażenie kuchni, w której znajdują się wszystkie niezbędne narzędzia do podjęcia organizacji imprez oraz pełny komplet zastawy stołowej. Lokal posiada dwie niezależne łazienki z kilkoma toaletami.Powierzchnia sali konsumpcyjnej umożliwia organizacje imprez okolicznościowych do 170 osób. Możliwość zmiany przeznaczenia oraz aranżacji lokalu zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami, np. konferencje firmowe, eventy. Możliwość podziału sali przy imprezach łączonych - komunie, urodziny. Koszt najmu 9000 tys miesięcznie + opłaty według zużycia. Preferujemy wynajem długoterminowy - warunki do uzgodnienia. Wspaniała propozycja dla osób z branży jako możliwość dodatkowego miejsca organizacji imprez i zwiększenia potencjału firmy. Zapraszam do kontaktu w celu prezentacji lokalu i indywidualnego omówienia warunków ofertyNota prawna: Informacje dotyczące opisu nieruchomości podane są przez właściciela, mają charakter wyłącznie informacyjny i mogą podlegać aktualizacji. Oferta dotycząca nieruchomości stanowi zaproszenie do rokowań zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowi oferty określonej w art. 66 i następnych KC.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Nowoczesne, w pełni wyposażone sale szkoleniowe o łącznej powierzchni 66m2 (z możliwością podziału na dwie 29 i 38 m2) mieszczące 20-40 osób. Pomieszczenie klimatyzowane, z dostępem do światła dziennego (uchylne okna) oraz oświetleniem sufitowym. Wyposażenie stanowią stoły i krzesła z możliwością ustawienia w dowolnej konfiguracji, rzutnik multimedialny, ekran, flipchart, ścienne tablice suchościeralne oraz nagłośnienie audio i bezprzewodowy internet. Sala jest dostępna dla osób niepełnosprawnych, znajdują się na I piętrze budynku biurowego, wyposażonego w windę. Budynek objęty jest całodobową ochroną, 7 dni w tygodniu. Komunikacja i dojazd: budynek położony jest w pobliżu centrum Sopotu, w niewielkiej odległości od głównej arterii miasta. Jest dobrze skomunikowany zarówno pod kątem komunikacji miejskiej (dworzec PKP/ SKM Sopot Główny w odległości 1,2 km – 10 min pieszo, przystanki autobusowe), jak i dojazdu własnymi środkami transportu (vis a vis budynku znajduje się strzeżony parking). Podczas zajęć, w zależności od zapotrzebowania, możliwe jest zapewnienie serwisu kawowego i cateringu zewnętrznego.
Dzień dobry, oferuję lokal przygotowany do szkoleń, pokazów produktowych, wykładów, grupowej terapii itp. Różne warianty ustawienia krzeseł, wszystko ustalamy z Państwem, aby spełnić oczekiwania względem naszej wyjątkowej lokalizacji. Lokal znajduje się w bardzo cichej okolicy, w samym lokalu również jest bardzo spokojnie. Do najmu wlicza się jeszcze pomieszczenie sanitarne z kawą, herbatą itp. Pomieszczenie ma 20m2 w ofercie są również inne pomieszczenia do najmu. Cena za godzinę to 50 zł brutto. -monitoring -parking -ogrzewanie podłogowe -klimatyzacja -tablica do szkoleń -do 16 krzeseł -możliwość dostawienia za dopłatą 2x fotel uszak. -kącik kawowy. -WC Pozdrawiam i zapraszam do oględzin i skorzystania z oferty. DMH Team
Sala konferencyjna/szkoleniowa 118 m2 - 50 os. Przestronna sala konferencyjna o metrażu 118 metrów kwadratowych, stworzoną z myślą o organizacji konferencji, spotkań firmowych i innych wyjątkowych wydarzeń. Nasza sala nie tylko zachwyca niepowtarzalnym klimatem, ale także oferuje szereg udogodnień, aby spełnić Państwa oczekiwania. Lokalizacja: ul. Kujawska 1, główny budynek dworca kolejowego Toruń Główny, 1 piętro Cena: 50 zł/za godzinę netto 150 zł/za cały dzień netto 200 zł/za cały dzień (wraz z wyposażeniem: rzutnik, flipchart) netto Informacje ogólne: Miejsca: sala 118 m2, pomieści około 50 osób Dostępność 24/7 Dodatkowe Udogodnienia: Duży ilość dostępnych miejsc parkingowych Dostosowanie się do godzin wynajmującego Łatwy dojazd, blisko centrum miasta Kontakt: 50*******34 lub 53*******30
Witam, Posiadam na wynajem salę szkoleniową mieszczącą do 20 osób. Sala wyposażona w telewizor oraz flipchart. Możemy udostępnić również rzutnik. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wynajmu sali z serwisem kawowym. Więcej informacji chętnie udzielę telefonicznie.
Sala konferencyjna/szkoleniowa 118 m2 - 50 os. Przestronna sala konferencyjna o metrażu 118 metrów kwadratowych, stworzoną z myślą o organizacji konferencji, spotkań firmowych i innych wyjątkowych wydarzeń. Nasza sala nie tylko zachwyca niepowtarzalnym klimatem, ale także oferuje szereg udogodnień, aby spełnić Państwa oczekiwania. Lokalizacja: ul. Kujawska 1, główny budynek dworca kolejowego Toruń Główny, 1 piętro Cena: 50 zł/za godzinę netto 150 zł/za cały dzień netto Informacje ogólne: Miejsca: sala 118 m2, pomieści około 50 osób Dostępność 24/7 Dodatkowe Udogodnienia: Duży ilość dostępnych miejsc parkingowych Dostosowanie się do godzin wynajmującego Łatwy dojazd, blisko centrum miasta
Zapraszamy do wynajęcia nowoczesnej sali konferencyjnej w kameralnym miejscu jakim jest Studio Jezykowe Prestige w Częstochowie Północ. Szybki dojazd z autostrady A1. Pomieszczenie na maksymalnie 15 osób jest prestronne, eleganckie z widokiem na piękny ogród oraz wyposażeniem niezbednym do przeprowadzenia szkoleń. W naszym Studio znajduje sie wyposażone zaplecze kuchenne. Do dyspozycji pozostaje równiez pomieszczenie na biuro, recepcja oraz poczekalnia. Możliwość zamówienia cateringu. Dogodny sposób rozliczania. Ceny ( od 100-150 zł/h ) w zależności od dnia tygodnia lub weekendu. Powyżej 4 godzin wynajmu w jeden dzień oferujemy atrakcyjne zniżki. Dysponujemy również mniejszymi salkami w niższej cenie. Zapraszamy do kontaktu: Studio Językowe Prestige ul. Św. Brata Alberta 5 Czestochowa Pólnoc Tel: 50*******64
Proponujemy na wynajem salę szkoleniową. Sala o powierzchni 60 m2 przeznaczona na 30 osób. Sala zlokalizowana na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Milskiego 1 Gdańsk-Chełm. W pomieszczeniu można dowolnie zmienić ustawienie stołów i krzeseł (ustawienie szkolne, kinowe/teatralne, w podkowę lub inne zgodnie z życzeniem klienta). Sala profesjonalnie wyposażona, m in. w rzutnik multimedialny, pilot do slajdów, elektryczny ekran projekcyjny, tablicę kredową, tablicę suchościeralną magnetyczną, flipchart z blokiem i markerami, telewizor i odtwarzać dvd. Sala z dostępem do światła dziennego oraz łącza WiFi. Lokalizacja budynku zapewnia łatwy i szybki dojazd do centrum, jak również dogodną komunikację z innymi dzielnicami Gdańska. W odległości 100 m przystanek tramwajowy i autobusowy. Na piętrze znajduje się kilka toalet, zaś na parterze mieści się bar dający możliwość zorganizowania smacznego cateringu bądź ciepłego posiłku dla słuchaczy. Przed budynkiem przestronny i bezpłatny parking. Sala odpowiednia do organizacji szkoleń, konferencji, prezentacji usług czy towarów. Cena 70 zł /godz, 350 zł/dzień (ceny netto) Wynajem sali w weekendy 400 zł (netto) za dzień W razie pytań proszę o kontakt tel. 58 306 46 02
Sala konferencyjna/szkoleniowa 118 m2 - 50 os. Przestronna sala konferencyjna o metrażu 118 metrów kwadratowych, stworzoną z myślą o organizacji konferencji, spotkań firmowych i innych wyjątkowych wydarzeń. Nasza sala nie tylko zachwyca niepowtarzalnym klimatem, ale także oferuje szereg udogodnień, aby spełnić Państwa oczekiwania. Lokalizacja: ul. Kujawska 1, główny budynek dworca kolejowego Toruń Główny, 1 piętro BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI, BEZ POŚREDNIKÓW Informacje ogólne: Miejsca: sala 118 m2, pomieści około 50 osób Dostępność 24/7 Dodatkowe Udogodnienia: Duży ilość dostępnych miejsc parkingowych Dostosowanie się do godzin wynajmującego Łatwy dojazd, blisko centrum miasta
Lokal do wynajecia konferencyjny/szkoleniowy. Powierzchnia: Całkowita powierzchnia biura - 100 m2 Sala - 60 m2 (50 - 60 os.) Lokalizacja: Warszawa , ul. Slomienskiego 17. Naprzeciwko CH Arkadia. Cena : 50 zł/za godzine. BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI, BEZ POŚREDNIKÓW. Przeznaczenie: - Spotkanie, szkolenie, kursy, konferencja, terapia, grupowe zajęcia. Udogodnienia: - Dostęp do naglosninia, projektora. - Kuchnia. - Lazienka. - Pokój zabawy dla dzieci. - Łatwy dojazd, centrum miasta. - Dostęp do internetu. Zapraszamy do kontaktu po godzine 14 , w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację. +48*******05
Proponujemy na wynajem salę szkoleniową. Sala o powierzchni 60 m2 przeznaczona na 30 osób. Sala zlokalizowana na pierwszym piętrze w budynku przy ul. Milskiego 1 Gdańsk-Chełm. W pomieszczeniu można dowolnie zmienić ustawienie stołów i krzeseł (ustawienie szkolne, kinowe/teatralne, w podkowę lub inne zgodnie z życzeniem klienta). Sala profesjonalnie wyposażona, m in. w rzutnik multimedialny, pilot do slajdów, elektryczny ekran projekcyjny, tablicę kredową, tablicę suchościeralną magnetyczną, flipchart z blokiem i markerami, telewizor i odtwarzać dvd. Sala z dostępem do światła dziennego oraz łącza WiFi. Lokalizacja budynku zapewnia łatwy i szybki dojazd do centrum, jak również dogodną komunikację z innymi dzielnicami Gdańska. W odległości 100 m przystanek tramwajowy i autobusowy. Na piętrze znajduje się kilka toalet. Przed budynkiem przestronny i bezpłatny parking. Sala odpowiednia do organizacji szkoleń, konferencji, prezentacji usług czy towarów. Cena - 350 zł/dzień (od poniedziałku do piątku) Sala jest również wynajmowana w weekendy. W razie pytań proszę o kontakt tel. 58 306 46 02
Dzień dobry, oferuję lokal przygotowany do szkoleń, pokazów produktowych, wykładów, grupowej terapii itp. Różne warianty ustawienia krzeseł, wszystko ustalamy z Państwem, aby spełnić oczekiwania względem naszej wyjątkowej lokalizacji. Lokal znajduje się w bardzo cichej okolicy, w samym lokalu również jest bardzo spokojnie. Do najmu wlicza się jeszcze pomieszczenie sanitarne z kawą, herbatą itp. Pomieszczenie ma 20m2 w ofercie są również inne pomieszczenia do najmu. Cena za godzinę to 70 zł brutto, przy większej ilości godzin możliwość negocjacji ceny. -monitoring -parking -ogrzewanie podłogowe -klimatyzacja -tablica do szkoleń -do 16 krzeseł -możliwość dostawienia za dopłatą 2x fotel uszak. -kącik kawowy. -WC Pozdrawiam i zapraszam do oględzin i skorzystania z oferty. DMH Team
Sala konferencyjna/szkoleniowa 118 m2 - 50 os. Przestronna sala konferencyjna o metrażu 118 metrów kwadratowych, stworzoną z myślą o organizacji konferencji, spotkań firmowych i innych wyjątkowych wydarzeń. Nasza sala nie tylko zachwyca niepowtarzalnym klimatem, ale także oferuje szereg udogodnień, aby spełnić Państwa oczekiwania. Lokalizacja: ul. Kujawska 1, główny budynek dworca kolejowego Toruń Główny, 1 piętro Cena : 150 zł/za cały dzień netto BEZPOŚREDNIO - BEZ PROWIZJI, BEZ POŚREDNIKÓW Informacje ogólne: Miejsca: sala 118 m2, pomieści około 50 osób Dostępność 24/7 Dodatkowe Udogodnienia: Duży ilość dostępnych miejsc parkingowych Dostosowanie się do godzin wynajmującego Łatwy dojazd, blisko centrum miasta
Wynajmę salę konferencyjno-eventową z zapleczem kuchennym, szatnią i dostępem do toalet. Powierzchnia sali wynosi ok. 45 m2. Sala może pomieścić 40 - 50 osób. Do dyspozycji: 3 duże stoły, miękkie, wygodne krzesła, dostęp do wi-fi, filiżanki, talerzyki itp. Sala nadaje się do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń, różnego rodzaju warsztatów artystycznych lub jogi. Istnieje możliwość dostosowania sali bądź remontu w celu stworzenia własnej aranżacji przestrzeni. Przed wejściem jest również miejsce na stworzenie recepcji i poczekalni. Lokal znajduje się na 1 piętrze. Posiada niezależne wejście z zewnątrz. Obok budynku znajduje się parking. Lokalizacja: ul. Botaniczna w Lublinie, dobry dojazd z centrum jak i z obwodnicy miasta. Cena do ustalenia indywidualnie w zależności od warunków wynajmu. W cenę wliczone są koszty sprzątania.
Do wynajęcia atrakcyjny lokal użytkowy przeznaczony dla branży gastronomicznej oraz firm zajmujących się organizacją imprez okolicznościowych. Przedmiotowy lokal położony jest w Częstochowie przy ul. Rejtana w bardzo bliskie lokalizacji do drogi krajowej nr 91, łączącej północ z południem Polski. Prezentowana nieruchomość znajduje się w atrakcyjnej strefie usługowo biznesowej tuż obok centrum miasta. Lokal o łącznej pow. użytkowej 645 m2, to idealna propozycja dla przedsiębiorców, którzy szukają miejsca do prowadzenia lub rozszerzenia swojej działalności gospodarczej pod organizację: • imprez okolicznościowych • konferencji • pokazów handlowych • seminariów • szkoleń • warsztatów • prezentacji a także ekspozycji sztuki • itp. W budynku mieszczą się: Sala widowiskowo - teatralna w wysokim standardzie wykończenia Powierzchnia sali - 200m2 Wymiary sali 20 x 10 m Scena teatralna o wym. 6,5 x 10 m., oświetlona profesjonalnym światłem scenicznym Wysokość pomieszczenia 5,3 m Sala pomieści ok. 200 osób Sala szkoleniowo – bankietowa wraz z dostępem do przestronnego zaplecza kuchennego oraz zaplecza sanitarnego Powierzchnia sali - 100m2 Wymiary sali 8 x 12,5 m Zaplecze o pow. 27 m2 i wym. 5 x 5,4 m Sala pomieści ok. 100 osób Kilka pomieszczeń gospodarczych W obiekcie znajduję się hall główny wraz z profesjonalną szatnią dla gości. Zespół sanitariatów znajduje się w bocznej części hallu. Bezpośrednio przy przedmiotowym budynku znajduje się ogród rekreacyjno-grillowy, będący świetną przestrzenią np. na organizowanie bankietów na świeżym powietrzu. W ogrodzie wytyczono brukowane alejki, zadbano o gustowne zaaranżowanie zieleni oraz oświetlenia. Ogród pomieści ok. 140 gości Media: woda,prąd, kanalizacja, ogrzewanie. Oferta skierowana jest nie tylko do odbiorców indywidualnych, ale także firm oraz instytucji. Możliwość negocjacji stawki czynszu uzależniona od czynników związanych z powierzchnią, okresem najmu oraz korzystaniem z dodatkowych usług świadczonych przez Wynajmującego. Telefon kontaktowy: 66*******41; 66*******21 Powyższa oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.
Pomieszczenia biurowe do wynajęcia. Powierzchnia znajduje się na parterze jednopiętrowego budynku zlokalizowanego przy ul. Bojkowskiej w Gliwicach. Obecnie dostępna przestrzeń należy do firmy IT, która redukuje wynajmowaną powierzchnię ze względu na mniejsza ilość pracowników pracujących w biurze. Lokalizacja: Gliwice, ul. Bojkowska (w pobliżu Aeroklubu i strefy FP) Powierzchnia: - Całkowita powierzchnia: 282,82 mkw (łącznie pokoje i części wspólne) - Możliwy podział powierzchni na mniejsze części Udogodnienia: - Klimatyzacja w każdym pomieszczeniu - Monitoring - Dostęp do internetu - Parking (10 miejsc w cenie czynszu, możliwość dokupienia dodatkowych miejsc) - Wiata rowerowa (zamykana na klucz, wspólna dla dwóch sąsiadujących budynków) - Możliwość korzystania ze wspólnej strefy śniadaniowej i administracyjnej Przeznaczenie: - Pomieszczenia idealne do pracy biurowej. - Możliwość wynajmu z pełnym wyposażeniem lub bez (kwestia do ustalenia). Cena i warunki wynajmu: - Miesięczny czynsz: 50 zł/mkw netto (do negocjacji) - Media (ogrzewanie, woda i szacowana energia elektryczna): 3000 zł/msc netto - w przypadku podziału na mniejsze części kwota ta będzie rozdzielona procentowo w zależności od wynajmowanej powierzchni Długość trwania umowy: do ustalenia Dostępność: do ustalenia Kontakt: Adrianna Wiskulska 69*******95 Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz umówienia się na prezentację.
sala szkoleniowa / konferencyjna na warszawskiej Saskiej Kępie do wynajęcia na godziny do 100 osób. pełne wyposażenie, możliwość dodatkowego wyposażenia, cateringu, napojów zimnych i ciepłych, alkoholu. wynajem na godziny, od 100zł/h
Sala konferencyjna dla 4 osób - wynajem na godziny. Cena - 56,00 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę (69 zł brutto) Więcej informacji pod numerem telefonu: 6 6 6 3 3 1 6 7 5 . Posiadamy również sale dla większej ilości osób.
Lokal/Sala szkoleniowa, edukacyjna, warsztatowa, Auto Szkoła wraz z ogródkiem. Przeszklona, jasna sala szkoleniowa, konferencyjna, warsztatowa 36 m2. Wyposażona w wygodne krzesła konferencyjne, stoły (180x90) połączone w szereg o łącznej długości 5,40 m i szerokości 0,90 m. W zależności od potrzeb możliwe jest opróżnienie sali z mebli lub zmiana układu umeblowania. Sala położona jest na parterze budynku znajdującego się przy ul. Obywatelskiej 207 przy ul. Maratońskiej, w bezpośredniej bliskości osiedla Retkinia. Wynajem lokalu na wyłączność od poniedziałku do piątku (bez sobót i niedziel). Cena 2.500 zł (za wszystko razem).
Oferujemy Państwu salę konferencyjną w samym centrum Kielc o pełnym wyposażeniu, idealne do prowadzenia szkoleń, prelekcji, warsztatów oraz innych spotkań biznesowych. Sala jest jasna, przestronna i przygotowana aby pomieścić grupę uczestników. Zapewniamy wygodne miejsce do pracy i nauki. Przestrzeń o powierzchni 150m daje wiele możliwości zorganizowania spotkań konferencyjnych, szkoleniowych i warsztatowych. Oferujemy elastyczne ustawienie sali według Państwa wytycznych, co pozwala na dostosowanie jej do różnych potrzeb i wymagań. Organizujemy sale w różnych układach - teatralnym, szkolnym, podkowy, bankietu - w zależności od charakteru wydarzenia. Sala pomieści do 90 osób. Sala jest są w pełni wyposażone w niezbędny sprzęt takie jak: projektor, nagłośnienie, flipchart, dostęp do Internetu. Sala posiada barek kawowy oraz miejsce z poczęstunkiem. Zapewniamy catering na wskazaną godzinę. Cena za godzinę 45zł, Kolejne za 60zł. Wystawiamy FV. Kielce - Centrum - Sienkiewicza 48/50 Zapraszamy do kontaktu - 88*******61 Sala szkoleniowa Kielce Sala na szkolenie Kielce Sala konferencyjna Kielce Przestrzeń na szkolenia Kielce Event Bankiet Wynajem sal na szkolenia Kielce Wynajem sal konferencyjnych Kielce
Świetna lokalizacja biura ul. BrackaMam do wynajęcia jeden pokój na biuro, do wyboru pokój o pow. 13m2 lub 16,5m2. wraz z udziałem w częściach wspólnych, tj. prawem do korzystania z sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i łazienki. Do dyspozycji pilot do bramy wjazdowej na podwórko.Pomieszczenie znajduje się w wynajmowanym na Kancelarię Adwokacką biurze o pow. 55m2. Świetna, prestiżowa lokalizacja w samym centrum Warszawy. Lokal znajduje się na 2 piętrze eleganckiej, zabytkowej kamienicy przy ul. Brackiej 20, koło Smyka.Okna lokalu wychodzą na zielone podwórko - cisza i spokój niezbędne do pacy. Powierzchnia lokalu 55m2- pokój do wynajęcia 13m2- wspólna sala konferencyjna 16,5m2- wspólny przedpokój z kuchnią 7m2- wspólna łazienka 2m2Istnieje możliwość wynajęcia pokoju 16,5m2 a wspólna konferencyjna będzie w pokoju 13m2Koszt:1025 zł netto wynajem biura1043 zł netto opłata za części wspólne (sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, przedpokój) Razem 2068 zł netto plus VAT Prąd wg rachunków Umowa na 12 miesięcy Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)
Świetna lokalizacja biura ul. Bracka Mam do wynajęcia jeden pokój na biuro, do wyboru pokój o pow. 13m2 lub 16,5m2. wraz z udziałem w częściach wspólnych, tj. prawem do korzystania z sali konferencyjnej, aneksu kuchennego i łazienki. Do dyspozycji pilot do bramy wjazdowej na podwórko. Pomieszczenie znajduje się w wynajmowanym w wynajmowanym przez prawników biurze o pow. 55m2. Świetna, prestiżowa lokalizacja w samym centrum Warszawy. Lokal znajduje się na 2 piętrze eleganckiej, zabytkowej kamienicy przy ul. Brackiej 20, koło Smyka. Okna lokalu wychodzą na zielone podwórko - cisza i spokój niezbędne do pacy. Powierzchnia lokalu 55m2 - pokój do wynajęcia 13m2 - wspólna sala konferencyjna 16,5m2 - wspólny przedpokój z kuchnią 7m2 - wspólna łazienka 2m2 Istnieje możliwość wynajęcia pokoju 16,5m2 a wspólna konferencyjna będzie w pokoju 13m2 Koszt: 1025 zł netto wynajem biura 1043 zł netto opłata za części wspólne (sala konferencyjna, kuchnia, łazienka, przedpokój) Razem 2068 zł netto plus VAT Prąd wg rachunków Umowa na 12 miesięcy Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Sala konferencyjna Oferujemy wynajem 80 metrowej sali konferencyjnej, w której mogą zorganizować Państwo konferencje, spotkania biznesowe, warsztaty, wykłady, szkolenia, procesy rekrutacyjne. Sala wyposażona jest w projektor, flipchart. Krzesła i stoły ustawione według potrzeb co powoduje, że możemy pomieścić grupy od 20-60 osób. Dodatkowo oferujemy obsługę cateringową wedle Państwa potrzeb. Cennik (cena obejmuje salę wraz z rzutnikiem i flipchartem bez dodatkowego wyposażenia): Rezerwacja do 4 h – 80 zł/h Rezerwacja powyżej 4h – 70zł/h Cena wynajęcia sali ze stołami do masażu : 100zł/h
Poszukujesz miejsca na szkolenie, naradę czy spotkanie biznesowe?Posiadamy coś odpowiedniego.Sala konferencyjna - wynajem godzinowy, bądź dobowy.Sala jest dostosowana dla 14 osób w pełni klimatyzowana z dostępem do sieci WI-FI.W wyposażeniu posiada telewizor 70'' z podłączeniem HDMI oraz flipchart z pisakami. Sala o powierzchni 23m2.1 godzina 60 zł nettokażda kolejna godzina 50 zł netto380 zł netto/doba
Nowa sala konferencyjna wraz poczekalnią, toaletami oraz aneksem kuchennym. Dostępna do wynajęcia na szkolenia lub konferencje do 40 osób. Zlokalizowana we Wrocławiu, przy ulicy Robotniczej. Sala może być przeznaczona na szkolenia lub kameralne konferencje. W cenie zawarty jest serwis kawowy, w którego skład wchodzi kawa, herbata, woda, soki oraz kruche ciastka. Cena obejmuje wynajem sali na 8h w godzinach pomiędzy 7 a 18 od poniedziałku do piątku. Terminy weekendowe podlegają indywidualnej wycenie. W pomieszczeniu znajduje się rzutnik oraz system nagłośnienia. Istnieje możliwość organizacji cateringu za dodatkową opłatą.
Nowa sala konferencyjna wraz poczekalnią, toaletami oraz aneksem kuchennym. Dostępna do wynajęcia na szkolenia lub konferencje do 40 osób. Zlokalizowana we Wrocławiu, przy ulicy Robotniczej. Sala może być przeznaczona na szkolenia lub kameralne konferencje. W cenie zawarty jest serwis kawowy, w którego skład wchodzi kawa, herbata, woda, soki oraz kruche ciastka. Cena obejmuje wynajem sali na 8h w godzinach pomiędzy 7 a 18 od poniedziałku do piątku. Terminy weekendowe podlegają indywidualnej wycenie. W pomieszczeniu znajduje się rzutnik oraz system nagłośnienia. Istnieje możliwość organizacji cateringu za dodatkową opłatą.
Przedstawiamy Państwu ofertę wynajmu pomieszczeń biurowych na piętrze budynku biurowego zlokalizowanego w Siemianowicach Śląskich przy ulicy Budowlanej:Układ funkcjonalny:- pokój nr 1- pokój nr 2- pokój nr 3- sala konferencyjna mała- sala konferencyjna duża ( klimatyzowana )- kuchnia ( lodówka, zmywarka)- toaleta ( 3 kabiny)- korytarz ( klimatyzowany)- duża klatka schodowaIstnieje również możliwość zagospodarowania pomieszczeń magazynowych znajdujących się na parterze budynku, z osobnym wejściem z zewnątrz budynku. Media:- prąd- woda + kanalizacja- śmieci- internet- ogrzewanieZakładając „normalne” zużycie w cenie czynszu najmu.Dodatkowe informacje:- budynek po generalnym remoncie- do dyspozycji najemcy ogrodzony parking z automatyczną bramą wjazdową- możliwość wynajęcia dodatkowych pomieszczeń biurowych- budynek posiada system alarmowy z powiadomieniem firmy ochroniarskiej- budynek posiada system monitoringu- wynajem możliwy od zaraz- okres wynajmu 12 miesięcy lub dłużejOsoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu osobistego lub telefonicznego pod numerem tel. : (użyj formularza kontaktowego) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00
Zapraszam do zapoznania się z ofertą lokalu użytkowego na wynajem. Na powierzchnię 127,32 m2 składają się: Korytarze- 9,28 m2, 5,22 m2 Sekretariat - 28,71m2 Biura - 26,46m2, 12,88 m2 Sala konferencyjna - 39,19m2 Kuchnia - 4,26m2 wc - 1,32m2 Najem 7.000 netto - przy wynajmie dodatkowych pomieszczeń 10.000netto ( powierzchnia 209,24m2) Kaucja - jednokrotność opłaty za najem Czynsz 1.200 Media dodatkowo - prąd Gaz - jest możliwość (aktualnie nie podłączony) Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
****tylko u nas Do wynajęcia pomieszczenie biurowe o pow 16 m2. Znajduje się w nowoczesnym budynku położonym w ścisłym centrum Piaseczna. Do dyspozycji lokatorów jest sala konferencyjna oraz kuchnia. Super lokalizacja. Cena najmu 1200 netto plus media Wynajem na min rok. Do wynajęcia jest kilka pomieszczeń biurowych o podobnej powierzchni. Powyższa oferta ma charakter jedynie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Przedmiotem ogłoszenia jest sala na wynajem na godziny, idealnie położona w samym sercu Warszawy, tuż obok Dworca Centralnego. Adres: Aleja Niepodległości 245/17. Oferujemy doskonałe warunki do pracy, spotkań, szkoleń itp. W cenie: - Przestronna sala konferencyjna na 10 osób o czystym i estetycznym wykończeniu, - Dwie zadbane łazienki - Wyposażona kuchnia z ekspresem do kawy, czajnikiem do herbaty - Niewielki open space do zjedzenia posiłku bądź odpoczynku - Drobny słodki akcent - ciastka w cenie - Szybki internet światłowodowy, gwarantujący sprawną pracę online. Nasza sala doskonale sprawdzi się do różnych celów - szkolenia, spotkania biznesowe, konsultacje czy sesje coachingowe. Dogodna lokalizacja w samym centrum Warszawy ułatwi Twoim klientom i gościom dotarcie na miejsce. Jesteśmy otwarci na pytania pod numerem: 73*******80. Działamy legalnie i wystawiamy faktury. Możliwość podpisania umowy dla regularnego podnajmu. Cena do negocjacji!
Budynek magazynowo- biurowy. Położony na przemysłowej części osiedla Bartodzieje, przy głównej ulicy. Na wynajem całe piętro w 3- kondygnacyjnym, wolnostojącym budynku, z niezależnym wejściem z klatki schodowej i dźwigiem towarowym z bezpośrednim dostępem do zadaszonej rampy. Istnieje możliwość wynajęcia dowolnej powierzchni. W lokalu wydzielona część biurowa (5 pomieszczeń w tym sala konferencyjna) oraz zaplecze socjalne ( 2 łazienki, 2 szatnie). Budynek posiada parking niestrzeżony, alarm, klimatyzację w pomieszczeniach biurowych, prąd, ogrzewanie miejskie. Cena za wynajem 10zł/m2 netto. Możliwość wydzielenia części magazynu. Możliwa sprzedaż obiektu. Polecam i zapraszam na prezentacje. Aldona Liczbińska: Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Mam do wynajęcia lokal biurowy w centrum Olkusza. Duży ciąg komunikacyjno - handlowy /obk Lidl i Biedronka, piekarnie, banki itd. Lokal jest w budynku handlowo usługowym w kompleksie 8 biur. Lokal składa się z 2och pomieszczeń /np gabinet +sala konferencyjna/ Cena zawiera: - czynsz - sprzątanie części wspólnych - śmieci - wodę. Energia elektryczna płatna wg zużycia - sublicznik. Ogrzewanie OC dodatkowo płatne TYLKO w okresie grzewczym. Dostępny duży parking. Dostęp do biura 24h. Wystawiam Faktury VAT. Możliwość umieszczenia rekalmy na budynku. Zapraszam do oglądnięcia. Wynajem od właściciela.
OFERTA – WYNAJEM LOKALI BIUROWYCH W swojej ofercie posiadamy lokal biurowy, znajdujące się w budynku handlowo-usługowym w Brzesku, Plac Kupiecki 2. Lokal składa się z dwóch pomieszczeń, połaczonych ze sobą. Powierzchnia lokalu 50m2, w pełni umeblowany, mała sala konferencyjna. Parking.Budynek znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie ronda głównego na trasie Kraków/Tarnów/ Nowy Sącz , około 1 km do zjazdu z autostrady Kraków/Rzeszów. W budynku prosperują takie firmy jak: Euro RTV AGD, Firma Comtel. W bezpośrednim sąsiedztwie myjnia bezdotykowa oraz Bank Spółdzielczy.
****tylko u nasSCISŁE CENTRUM PIASECZNADo wynajęcia pomieszczenie biurowe o pow 16 m2. Znajduje się w nowoczesnym budynku położonym w ścisłym centrum Piaseczna. Do dyspozycji lokatorów jest sala konferencyjna oraz kuchnia. Super lokalizacja. Do lokalu przynależą miejsca postojowe pod budynkiem. Cena najmu 1200 netto plus media Wynajem na min rok. Do wynajęcia jest kilka pomieszczeń biurowych o podobnej powierzchni. Powyższa oferta ma charakter jedynie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ()
Prezentujemy Państwu do wynajmu lokal użytkowy o powierzchni całkowitej 150,59 m kw., zlokalizowany w dzielnicy Wola. Lokal jest dwupoziomowy: powierzchnia parteru - 61,22 m kw., powierzchnia piętra - 89,37 m kw. Lokal znajduje się w zadaszonym nowym pasażu handlowym pomiędzy dwoma budynkami na terenie osiedla strzeżonego 24 godziny na dobę. Wejście do pasażu znajduje się w bramie. W sąsiednich lokalach znajdują się: apteka, notariusz, galeria lamp, konserwacja urządzeń biurowych i inne. Do dyspozycji: sieć Internetu, okablowanie telefoniczne, klimatyzacja Na parterze znajdują się dwie duże witryny sklepowe na górze: okna na trzech przeciwległych ścianach. Wysokość pomieszczeń wynosi: na parterze 3,10 m. oraz 3,30 m. na pierwszym piętrze, szerokość drzwi wejściowych wynosi 75 cm, natomiast schodów 130 cm. Standard wykończenia: białe tynki, terakota, podłoga gres, dębowe schody, wykładzina, aluminiowe poręcze. Powierzchnia zaaranżowana, okablowana i wyposażona na cele biurowe. Na parterze: urządzone dwa stanowiska pracy z faksem i drukarką. Na piętrze: wyposażona sala konferencyjna z aneksem kuchennym i otwarta przestrzeń do dowolnego zagospodarowania. Lokal pusty, ale wyposażenie na cele biurowe dostępne i do ustalenia z Najemcą -Na piętrze: sala konferencyjna z aneksem kuchennym i otwarta przestrzeń do dowolnego zagospodarowania -Wynajem każdej kondygnacji oddzielnie nie jest możliwy -Lokal dostępny od 01 sierpnia 2023 Wynajem każdej kondygnacji oddzielnie nie jest możliwy. Posiada jedno miejsce garażowe Opłaty miesięczne: 10000 PLN + VAT + koszty eksploatacyjne (Koszty eksploatacji 1600 zł brutto ). Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Oferuję na wynajem gabinet z recepcją po remoncie ul. Inżynierska. Cena 2500 zł / mc (w tym prąd, światło, woda, wi-fi) Gabinet wyposażony w dwa elektryczne fotele, szafki, umywalkę, lodówkę, szafę, lustro. Recepcja w dwa fotele, blat recepcyjny, stoliki, krzesła i fotele dla klientów. Dodatkowo dla wynajmującego dostępna jest również toaleta, pomieszczenie gospodarcze, ekspres i sala konferencyjna. W lokalu zainstalowany jest alarm, klimatyzacja. Chętnie na usługi kosmetyczne, medyczne, lub np, rehabilitacyjne. W jednym z pomieszczeń działa biuro. Polecam - przyjemna rodzinna atmosfera. Na wszystkie pytania odpowiem w wiadomości lub telefonicznie - zapraszam do kontaktu!
Na wynajem pomieszczenia biurowe w nowej hali o łącznej powierzchni 100 m2. Do pomieszczeń prowadzi oddzielne wejście do budynku. W pomieszczeniach oddzielny zamknięty gabinet, duże biuro wspólne, sala konferencyjna, kuchnia oraz 2 łazienki, damska i męska. Wyposażenie biura zostaje do dyspozycji Najemcy. Istnieje dodatkowo możliwość wynajęcia 2 pomieszczeń na 1 piętrze budynku o łącznej powierzchni 28m2 z oddzielną łazienką za dopłatą 1000 PLN do czynszu. W biurze dostępna szybka sieć internetowa. W budynku ogrzewanie miejskie. Przed budynkiem dostępne miejsca parkingowe dla Pracowników oraz Klientów. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Lokal biurowy na wynajem w Czechowicach- Dziedzicach w nowoczesnym Centrum Handlowym Stara Kablownia.Znajduje się na II piętrze ( Silesia start up) i ma powierzchnię 22 m2.Do dyspozycji Najemcy:- sala konferencyjna- strefa Chillout- zaplecze socjalno-sanitarne- duży parking PRZEZNACZENIEPrzeznaczenie lokalu biurowe.. KOSZTYczynsz najmu 2000 netto w tym media.kaucja :4 000 zł Bardzo dobra LOKALIZACJALokal dostępny od września Wynagrodzenie biura 1 miesięczny czynsz, płatne jednorazowoTel. kont. (użyj formularza kontaktowego) Justyna Oczkowska ::DODATKOWE INFORMACJE Rodzaj budynku: pawilon Stan lokalu: Do wprowadzenia Rodzaj lokalu: jednopoziomowy Przeznaczenie lokalu: biurowy ::KONTAKT DO AGENTA Anna Wiercigroch (użyj formularza kontaktowego)
Wynajmę biuro w budynku przy ulicy Żelaznej 59, drugie piętro, pomieszczenie z oknami wychodzącymi na dziedziniec. Budynek posiada recepcję przy wejściu oraz wewnętrzną recepcję na piętrze, windy, garaż podziemny. W pomieszczeniu znajduje się duża szafa biurowa w zabudowie, 4 biurka; klimatyzacja. Do dyspozycji najemców jest sala konferencyjna (na godziny), pokój socjalny (z ekspresem do kawy, zmywarką i lodówką) oraz 3 toalety (jedna z prysznicem). W cenie najmu znajduje się czynsz do administracji, sprzątanie oraz media (Internet, woda, prąd). Istnieje możliwość wynajęcia miejsca parkingowego (około 500 zł netto). Cena za wynajem jest ceną netto.
Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul. Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Do dyspozycji: -sala konferencyjna -miejsce parkingowe -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety i strefa chill -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) Cena najmu obejmuje wszystkie koszty utrzymania, znajduje się na parterze. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) www.lockbox.pl
Opiekun oferty: Paweł Grzesik telefon (użyj formularza kontaktowego)Polecam na wynajem atrakcyjny lokal usługowy z dużymi witrynami usytuowany na parterze budynku przy ul. Brylantowej, o powierzchni 113,79 m2.Lokal wykończony w wysokim standardzie.Lokal z witrynami na poziomie "0" do wynajęcia za 7 300 zł netto miesięcznieCzynsz: 835 zł + opłaty dodatkowe Doskonałe miejsce na różnego rodzaju działalność usługową:Układ: - lokal - 113,79 m2 Obecnie lokal składa się z: - open space - przeszklona sala konferencyjna - kuchnia - łazienkaCena wynajmu: 7300 zł netto plus opłatyZapraszam na prezentację!Opiekun oferty: Paweł Grzesik telefon (użyj formularza kontaktowego)
****tylko u nas SCISŁE CENTRUM PIASECZNA Do wynajęcia pomieszczenie biurowe o pow 16 m2. Znajduje się w nowoczesnym budynku położonym w ścisłym centrum Piaseczna. Do dyspozycji lokatorów jest sala konferencyjna oraz kuchnia. Super lokalizacja. Do lokalu przynależą miejsca postojowe pod budynkiem. Cena najmu 1200 netto plus media Wynajem na min rok. Do wynajęcia jest kilka pomieszczeń biurowych o podobnej powierzchni. Powyższa oferta ma charakter jedynie informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )
Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul. Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Do dyspozycji: -sala konferencyjna -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) W cenie najmu są juz wszystkie opłaty. Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) Spacer wirtualny: www.lockbox.pl/spacer-wirtualny.html www.lockbox.pl
Przedmiotem wynajmu jest biurowiec o całkowitej powierzchni 1650 m2. Zlokalizowany na pograniczu Gumieniec, w okolicy Ronda Hakena, Hotelu Silver, Salonów samochodowych Ford i BMW. Część biurowa składa się z III kondygnacji + piwnica, każda po ok. 250m2. Łącznie 1200m2. Parter: sekretariat, 5 pomieszczeń biurowych, mniejsza sala konferencyjna, toalety. I piętro: sala konferencyjna duża ok. 60m2 ( klimatyzacja), 4 pokoje biurowe każdy ok. 14m2, toalety damskie i męskie osobno, zaplecze gastronomiczne ( kuchnia), II piętro: 10 pomieszczeń biurowych każde ok. 14 m2, toalety ( damskie-męskie osobno), kuchnia Magazyn: 150 m2 + 300m2 - dwie rampy rozładunkowe dla Tir'ów Plus piwnica w której znajduje się serwerownia, archiwum i kotłownia. Własne dwa parkingi: większy otwarty na ok. 40 samochodów, mniejszy za bramą wjazdową na 15 samochodów. Obiekt w dobrym standardzie wykończenia, po niedawnym remoncie. Sale konferencyjne klimatyzowane, instalacja alarmowa. Własne ogrzewanie kotłownia opałowa: zima ok. 5000 zł/ 2mies. Wynajem całości 35.000 PLN( netto) + opłaty. Kaucja dwu-miesięczna. Szybki termin wynajmu ok. 2tyg. od podpisania umowy. Istnieje możliwość wynajęcia innych pomieszczeń budynku: I piętro - 7.500zł (netto)+ opłaty II piętro - 7.500zł (netto) + opłaty parter + I piętro + II piętro + piwnica+magazyny 35.000zł (netto) + opłaty Oferta wysłana z systemu Galactica Virgo
Biuro w nowoczesnym budynku, dostępne od zaraz! Lokalizacja: Dąbrowa 62-070 ul.Batorowska 30, *10 km od Poznania, *6 km od portu lotniczego Poznań – Ławica, *przy obwodnicy S11, Powierzchnia: 24,75 m2 umeblowane biuro na parterze Do dyspozycji: -sala konferencyjna -miejsce parkingowe -usługa sprzątania -klimatyzacja biura -żaluzje zewnętrzne -monitoring 24/7 -wspólna recepcja z obsługą przesyłek -wspólna kuchnia, toalety i strefa chill -wynajem dodatkowej powierzchni typu self storage (jako archiwum firmowe bądź magazyn) Zachęcamy do kontaktu i zapraszamy na wizytę do LOCKBOX. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, jesteśmy do Państwa dyspozycji :) Spacer wirtualny: www.lockbox.pl/spacer-wirtualny.html +48**********07 www.lockbox.pl
Idealne miejsce na Twoje nowe biuro! Prestiżowa lokalizacja- samo Centrum! Lokal 60m2 po remoncie, umeblowany i w pełni wyposażony. Trzy oddzielne pokoje--> duża sala konferencyjna, poczekalnia i recepcja oraz oddzielny pokój/ biuro, przestronna łazienka, funkcjonalna kuchnia. Duży balkon od ul. Kruczej- z wyświetlaczem Led na napis. Dogodne połączenia z każdej dzielnicy Warszawy, w sąsiedztwie liczne restauracje oferujące pyszne Luncze. Dostępny od ręki! Idealnie nada się na biuro/kancelarie/siedzibę. Koszty: 5800 zł + opłaty administracyjne ok 1000 zł + prąd Wynajem długoterminowy Małgorzata Trepte- Matysiak (wyłączny opiekun tej nieruchomości) tel: 60*******78 Zapraszam do polubienia mojej strony na fb: trepte.matysiak. Instagram: wytatuowana_agentka